Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wartośc Romelu Lukaku ciągle rośnie!

» 9 listopada 2015, 08:06 - Autor: Bart - źródło: express.co.uk
Roberto Martinez wycenił Romelu Lukaku na 55 milionów funtów. Napastnik Evertonu w ostatnim meczu przeciwko West Ham United, zremisowanym 1:1, strzelił swoją 7. bramkę w bieżącym sezonie Premier League.
Wartośc Romelu Lukaku ciągle rośnie!
» Młody snajper ma przed sobą wielka przyszłość
22-latek jest łączony z transferami do Manchesteru United, PSG oraz Juventusu. Czerwone Diabły już raz próbowały sprowadzić do siebie bramkostrzelnego Belga ubiegłego lata. Włodarzy United odstraszyła jednak wtedy cena – 45 milionów funtów.

Po udanym starcie w lidze, wartość napastnika wzrosła. Martninez na konferencji prasowej mówił: - W tej chwili Romelu jest wart 55 milionów funtów! Problem pojawia się, gdy dyrektor lub właściciel klubu stwierdza, że trzeba sprzedać 2 lub 3 graczy. To na szczęście nie jest problemem Evertonu w tej chwili.

- Lukaku chce bić rekordy. W ostatnim czasie pokonał barierę 20 trafień w roku kalendarzowym. Ciągle chce się rozwijać i iść naprzód, aby stać się najlepszym na świecie - zakończył Martinez.


TAGI


« Poprzedni news
Victor Valdes rozmawia z Newcastle United
Następny news »
Mata: To był bardzo pozytywny tydzień

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (50)


Bossicky: Ronney do MLS, Lewy do United.
» 9 listopada 2015, 19:49 #48
welllone: Nie moje pieniądze więc nie biadolę.
Jest to może lekko zawyżona kwota nawet w obecnym czasie ale teraz jak nie wydasz 35 mln + to nie dostaniesz bardzo dobrego gracza, a jedynie kogoś z potencjałem.
Innym aspektem jest bycie snajperem w mniejszym klubie. Pisałem już o tym. Inaczej jest być napastnikiem numer JEDEN szukanym przez pozostałych na boisku. Większość podań jest kierowanych na takiego gracza i reszcie nie przeszkadza, spijanie śmietanki. U nas graczy "numer jeden" w zespole zawsze jest 4-5 i zupełnie inaczej przez to gramy. Praktycznie nigdy nie było gry na jednego piłkarza. Czy przyjdzie Zlatan, Aguero, RvN, Falcao, Benzema czy nawet Lewandowski sam bramek strzelał nie będzie.
My w ostatnim meczu oddaliśmy 3 celne strzały na bramkę. Więc co nam da kolejny napastnik jak nie będzie miał podań na zakończenie akcji? Sam przedrybluje 10 zawodników i strzeli? Możecie łudzić się dalej, że przyjście napastnika coś odmieni.
Rok temu na papierze mieliśmy moim zdaniem top3 ŚWIATA jeśli chodzi o napad. SAF za swojego panowania gdyby miał w jednym zespole RvP, Roo, Falcao, Groszka, Matę i Di Maryję rozbiłby lige z 20 pkt przewagą.
Jak było każdy widział. Uciekający obrońcom Falcao nie dostał przez cały rok jednego podania na wyjście, a urywał się w każdym meczu po kilka razy specjalnie na to zwracałem uwagę.
Martial się zrywa tak jak przy tym karnym co mecz i tylko gdy już prowadzimy jest pozwolenie na zagranie ryzykownej piłki, bo za taką uznaje prostopadłe podanie LvG.
Taktyka aktualnie taka jest, a nie inna więc napastnik jeżeli nie będzie szybki i kreatywny jak Martial właśnie u LvG nie zdobędzie miejsca na długo.
» 9 listopada 2015, 17:02 #47
Reusik2: SAF za swojego panowania gdyby miał w jednym zespole RvP, Roo, Falcao, Groszka, Matę i Di Maryję rozbiłby lige z 20 pkt przewagą. - ila razy można wam mówić że z RVP i Falcao zostały jedynie nazwiska?Co do Di Marii to Argentyńczycy to nie był zbyt szczęśliwy naród dla niego więc nie wiem czy byłoby inaczej.Zresztą nawet on nie uważał że można na Hernandeza postawić jako numer 1

jeżeli nie będzie szybki i kreatywny jak Martial właśnie u LvG nie zdobędzie miejsca na długo. - bo w obecnych czasach od napastnika nie wymaga się jedynie bramek.Nie wiem czy to co napisałeś jest wadą
» 9 listopada 2015, 17:39 #46
welllone: To nie wady, tylko konkretny zamysł taktyczny. Chciałem wskazać na różnice.
SAF miał kręgosłup drużyny oraz pozostałych zawodników których udało się kupić. Z nich robił drużynę i wyciągał co się da często zmieniając płynnie taktykę nie tylko między spotkaniami ale i podczas meczu.
LvG ma taktykę pod którą potrzebuje zawodników. Ot taka mała różnica. Nie twierdzę, że to zła metoda ale dość ciężka dla kibiców United.
» 9 listopada 2015, 17:57 #45
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2015 18:04

Ferguson mówił: taktyka pod piłkarza, a nie odwrotnie

vG nie potrafił znaleźć optymalnego miejsca dla Di Marii przez cały rok, w tych swoich chorych taktykach. tyle w tym temacie.
» 9 listopada 2015, 18:03 #44
lukmar16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2015 18:56

Co do Falcao i braku prostopadłych zagran to zgadzam się w 100%, także zaważyłem jak często się urywał a nikt nawet nie próbował zagrać prostopadłego podania...
» 9 listopada 2015, 18:55 #43
Reusik2: Ponieważ mu nie ufali.Sorry, nawet jak Wilson wystawiał mu na pustą z QPR to musiał się wyjeb... .Na pewno słaba forma Di Marii nie jest tylko winną LVG.System dopasowuje się do piłkarzy a nie piłkarza, a faktem jest że bez niego graliśmy lepiej.Po za tym w wywiadach otwarcie przyznawał że od czasu włamania myślał tylko o tym żeby prysnąć.Kontuzje,problemy z silniejszymi rywalami i ta głupia kartka z Arsenalem też zrobiły swoje
» 9 listopada 2015, 19:46 #42
Janek23: Najpierw to zmieńmy trenera a potem może być Lukaku, Kane, Benteke, Lewy czy ktokolwiek.
» 9 listopada 2015, 15:41 #41
Kundziu: Jak na napastnika to nie jest skuteczniejszy od Rooneya, także nie wiem do czego nam on. Everton gra dobrą piłkę, więc nie można zrzucać winę na grę w kiepskim klubie i brak podań. Lukaku jest przereklamowany. Jest wart max 30 mln.
» 9 listopada 2015, 15:08 #40
MU1212: Lukaku wg mnie powinien być warty co najmniej 30-35 mln ale z tymi 55 mln to Martinez trochę przesadził
» 9 listopada 2015, 14:19 #39
NexaT: Jak za Martiala daliśmy 36, to Lukaku jest wart 55.
» 9 listopada 2015, 16:22 #38
WiecieLepiej: Lukaku to średniak, Martial dla mnie już teraz jest od niego lepszy...
» 9 listopada 2015, 16:59 #37
xevy: 55mln funtów?! Martinez to szaleniec...
» 9 listopada 2015, 13:51 #36
Wave: trzeba bylo brac jak byl za 30ke dostepny
jaki klub chce pozbywac sie najlepszych graczy

pewnie tak palnal bo co jakis czas ma zapytania czy to z juve czy united czy innych

dal do zrozumienia ze tylko go odda za przeplacona cene
» 9 listopada 2015, 14:19 #35
xevy: No tak, ale wydaje mi się, że za 30mln to wzięlibyśmy kota w worku. Nigdy nie było wiadome jak się rozwinie, jaki osiągnie poziom.
» 9 listopada 2015, 14:47 #34
Reusik2: Był dostępny ale nie dla nas.Everton po prostu nie był żadnym rywalem dla chelsea
» 9 listopada 2015, 16:51 #33
jajecko: W sumie to dobra alternatywa dla technicznego Martiala. Warto by to przemyśleć
» 9 listopada 2015, 13:05 #32
haribo99: Przydałby się, aczkolwiek osobiście wolałbym Benteke :D 55 baniek to może i nie dużo, ale tęsknię za czasami gdzie ściągaliśmy piłkarzy za małe lub średnie kwoty i robione były z nich gwiazdy. Niestety ciapate wchodząc w piłkę ze swoimi petrodolarami totalnie zniszczyły rynek i teraz byle klubik woła kosmicznych pieniędzy za swoich piłkarzy i nie ma przy tym znaczenia czy już jest to ukształtowany piłkarz czy nie. Co do Lukaku - Chelsea będzie płakać po nim, będą błagać żeby wrócił, tak jak było z Maticiem bodajże. Koleś zjada na śniadanie śmiesznego Coste.
» 9 listopada 2015, 12:13 #31
mu999: 55 min funtów to zdecydowanie za dużo za Lukaku .
» 9 listopada 2015, 12:04 #30
JuveUnited: eh Bonym tez sie polowa zachwycala a w City niczego nie gra . Anglicy sa smieszni z tymi cenami i to glownie oni wraz z Realem zepsuli rynek . Za 55 mln funtow mozna sciagnac 2 zawodnikow lepszych od Belga
» 9 listopada 2015, 11:59 #29
cantona96: Ostatnio Bony chyba łapie właśnie formę pod nieobecność AgĂźero.
» 9 listopada 2015, 12:37 #28
Wave: Lukaku i Hulk od dawna mowie ze to sa za dobrzy zawodnicy na kluby w jakich graja i spokojnie do wyciagniecia

a nie mullery baly lewandowskie
» 9 listopada 2015, 11:58 #27
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2015 11:49

Szczur z hiszpanii był jednym z najlepszych na świecie,więc kiepskie porównanie
» 9 listopada 2015, 11:46 #26
mycka86: 55 za takiego piłkarza w Anglii, to jakaś promocja, nie wierzę żeby przy obecnej koniunkturze Everton chciał sprzedać go za mniej niż 80-90.
» 9 listopada 2015, 11:23 #25
Reusik2: I chcą.55 mln funtów to ok 80 mln euro.80 mln funtòw to Lukaku byłby najdroższy w historii.To by była przesada.A tak swoją drogą to chyba warto
» 9 listopada 2015, 12:01 #24
M1LKA: 80 euro to nie jest... jakieś 70 już prędzej...
jak warto? za co? za to że młody? bo jeszcze niczego nie osiągnął... wyników też nie ma. Rozumiem dać za niego to 70 ale musiałby zostać królem strzelców albo mvp ligi. Teraz to oczywiście sztuczne podbijanie ceny i rzucanie kwotami z kosmosu.
» 9 listopada 2015, 15:32 #23
Reusik2: 70 mln było za Stelinga który kosztował 50.Gdzieś tak około 80
» 9 listopada 2015, 17:35 #22
RedRevolta: Bierzmy go, błagam, świetny napastnik, ograny w BPL i do tego taki młody!
» 9 listopada 2015, 10:43 #21
BartekMU10: Chciałem widzieć Lukaku w United jeszcze w letnim okienku transferowym ale.... 55 milionów?? Bez przesady...
» 9 listopada 2015, 10:43 #20
RedRevolta: Jak daliśmy za szczura z Hiszpani większą kasę to nikt nie płakał więc przestań, 55 mln za takiego zawodnika to pikuś dla United.
» 9 listopada 2015, 10:44 #19
sisinho: Jest róznica między gwiazdą (choc się u nas nie sprawdził) a Lukaku co coś tam strzela w tej anglii ale szału nie robi ;o
» 9 listopada 2015, 14:20 #18
BartekMU10: Dokładnie, Di Maria już miał markę wyrobioną, no i jest to bardziej wszechstronny i uzdolniony technicznie zawodnik. A że okazał się c*otą, to już druga strona medalu...
» 9 listopada 2015, 17:02 #17
dawidlp92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2015 09:27

wolałbym Griezmanna
» 9 listopada 2015, 09:27 #16
Xchrisx7: Tu już trzeba conajmniej 75 wyłożyć
» 9 listopada 2015, 16:35 #15
karolmanu3: trzeba bylo brac juz go dawno temu. nie mniej jednak mam nadzieje ze trafi do nas latem:)
» 9 listopada 2015, 08:56 #14
Muuuuuuuuuuu: Od zawsze uważałem, że Lukaku będzie wielkim napastnikiem. Chciałem go jak Chelsea go wypożyczała i jak widać, gość ciągle się rozwija. On i Benteke będą żądzić na tej pozycji a taki kolos + obok ktoś szybki i sprawny np. Martial i spróbuj powstrzymać taki duet.
» 9 listopada 2015, 08:27 #13
trikos: Też to taki widzę naprawdę zabójczy duet.
» 9 listopada 2015, 09:42 #12
Reusik2: Ale my nie gramy dwójką z przodu.Żaden topowy zespół tak nie gra.Chyba że wzorem Cavaniego martial na skrzydle
» 9 listopada 2015, 11:48 #11
trikos: @Reusik2 Lukaku 9 Marital 10 Zobacz jak wygląda gra i wymienność pozycji w Bayernie. Bez prób nigdy się to nie uda. Martial/Mata/Depay/Lukaku??/Rooney/Lingard/Januzaj to wszystko mogłoby grać ale czy Louis nie blokuje tego ? hmm...
» 9 listopada 2015, 12:20 #10
Reusik2: Martial nie jest Muellerem.W takiej taktyce nie nadaje się do pełnienia tej roli
» 9 listopada 2015, 12:34 #9
trikos: @Reusik2 Niedawno Martial był przepłaconym anonimem, nie tak dawno Mueller był anonimem...Bez prób nie dowiemy się tego.
» 9 listopada 2015, 12:39 #8
Reusik2: Ale mi nie chodzi o klase tylko o styl.Nie widze Martiala tam operującego.Muller pomocnikiem był zawsze.Na ataku grał czasem z konieczności.Zresztą ciężko to ocenić.Wymiana pozycji?Lukaku schodzi za napastnika?Ze swoimi parametrami.Tak średnio to widzę
» 9 listopada 2015, 12:46 #7
trikos: @Reusik2 Martial świetnie czuje się w krótkiej grze i 1vs1. Myślę że gdyby Lukaku byłby ścianą dla takich zawodników jak - Martial/Mata/Januzaj/Herrera/Depay/Perreira/Lingard w systemie

Lukaku (CZOŁG)
x-x-x (zmienność pozycji)

Fajnie mogłoby to wyglądać no ale nie jestem trenerem ale w meczach pucharu ligi bym próbował a nie trzymał się kurczowo "roboto" stylu :)

Pozdro !
» 9 listopada 2015, 12:49 #6
Reusik2: Moim zdaniem już kane bardziej pasuje ale jak kto uważa
» 9 listopada 2015, 13:37 #5
trikos: @Reusik2 Kane oczywiście jak najbardziej, ciekawy gracz.
» 9 listopada 2015, 13:53 #4
Muuuuuuuuuuu: Reusik niby masz rację ale teraz gramy Martialem i Roo, gdzie Roo jest w zasadzie statystą. Pomyśł, że w ostatnich meczach zamiast Roo miałeś w polu karnym Lukaku. Co się dzieje?

Lukaku ściąga na siebie obu środkowych obrońców bo mało jest takich co zagrają z nim sam na sam.
Powstaje wielka luka w obronie, którą muszą łątać albo boczni obrońcy albo środkowi pomocnicy.
Goście typu Martial, Memphis, Lindard czy nawet Mata automatycznie zyskują dużo miejsca i łątwiej jest kreować sytuacje bramkowe.

Obecnie jak już gdzieś jest podwajanie to na Martialu ale to nic nie zmienia bo Roo nie tylko stracił szybkość ale też jego positioning jest fatalny.

Co do Kane to się zgadzam. Też bym go chciał. Różnica jeśłi chodzi o Lukaku jest taka, ze daje on rozwiazania, które teraz możemy robić tylko z Fellainim. Cóż, wiadomo, że Belga nie kupimy. A póki będzie Roo to i Kane pewnie też nie.

Grunt by wygrywali:)
» 9 listopada 2015, 14:22 #3
Kornel: Wg mnie Martial powinien grać na 9, ewentualnie na skrzydle. Na 10 wg mnie to marnowanie gościa.
» 9 listopada 2015, 14:28 #2
Reusik2: Po naszej dyskusji coraz bardziej dostrzegam sens sprowadzania Calhanoglu.On takiego wycofanego napastnika nie raz grywał.Co do Kane to przypomina Mullera właśnie
» 9 listopada 2015, 16:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.