Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Manchester United - Middlesbrough

» 29 października 2015, 13:48 - Autor: aruna12 - źródło: MEN/DevilPage.pl
Takie mecze jak przegrane po rzutach karnych starcie z Middlesbrough w Pucharze Ligi Angielskiej, określa się mianem spotkań, o których należy zapomnieć.
Oceny pomeczowe: Manchester United - Middlesbrough
» Sergio Romero był najlepszym piłkarzem United, choć nie zaliczył bezbłędnego występu
Mimo tego, jak zwykle prezentujemy oceny podopiecznych Louisa van Gaala, wystawione przez Manchester Evening News oraz DevilPage.pl.

Sergio RomeroSergio Romero
Popełnił jeden błąd, kiedy po podaniu Blinda niemal pozwolił piłce wpaść do siatki. Nie licząc tej wpadki, był najlepszy w szeregach United, dzięki jego interwencjom mecz nie skończył się po 90. minutach.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 8/10

Matteo DarmianMatteo Darmian
Zagrał przyzwoicie, choć na tle rywala z Championship powinien wyglądać jeszcze lepiej. Zbyt rzadko włączał się do akcji ofensywnych, ale i tak robił to częściej niż Rojo.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5,5/10

Chris SmallingChris Smalling
Miał więcej pracy niż mógłby się spodziewać, ale zachował czujność i nie popełnił żadnego błędu. Skoncentrowany do końca, w dogrywce zablokował strzał w polu karnym.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 7/10

Daley BlindDaley Blind
Zaskakująco nerwowy występ Holendra. Mógł zakończyć ten mecz z dwoma golami samobójczymi na sumieniu. Najpierw Romero źle przyjął jego podanie, a potem uratował go sędzia, który zasygnalizował spalonego.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5/10

Marcos RojoMarcos Rojo
W obronie nie był specjalnie testowany przez ofensywnych graczy Middlesbrough, ale w ataku powinien dać więcej.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 5,5/10

Michael CarrickMichael Carrick
Spisywał się nieźle asekurując Fellainiego i Pereirę. W 57. minucie uratował United przed stratą bramki. W dogrywce wyglądał już na mocno zmęczonego, później zepsuł rzut karny.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 4,5/10

Marouane FellainiMarouane Fellaini
Przydatny, jeden z lepszych piłkarzy w szeregach United. Angażował się w akcje ofensywne, a braki techniczne nadrabiał walecznością. Niestety nie potrafił przekuć swojej aktywności w konkrety.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 6,5/10

Jesse LingardJesse Lingard
W 14. minucie popełnił głupi faul i miał szczęście, że nie został ukarany przez sędziego. Chwilę później założono mu siatkę. Poza tym był aktywny i starał się coś zdziałać, lecz jego wysiłki nie zostały wynagrodzone. Pod koniec drugiej połowy uderzył w słupek.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5,5/10

Andreas PereiraAndreas Pereira
Wyglądał całkiem nieźle, nie grał gorzej niż Herrera w ostatnim spotkaniu, choć oczywiście tym razem rywal był znacznie słabszy. Jako jedyny piłkarz United nie spalił się psychicznie i wykorzystał "jedenastkę", choć był najmłodszym z egzekutorów w konkursie rzutów karnych.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 6,5/10

Memphis DepayMemphis Depay
Nie za takie występy United zapłacili 25 milionów funtów. Szukał gry na obu skrzydłach, ale mecz z Middlesbrough będzie dla niego jedynie frustrującym wspomnieniem.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 2/10

James WilsonJames Wilson
Kiepski występ. Miał właściwie tylko jedną dogodną sytuację, choć faktem jest, że nie stwarzano mu zbyt wielu okazji. Mimo to wydaje się, że Van Gaal ściągnął go za szybko, bo wątpliwe by zagrał gorzej od Rooneya.
MEN: 5/10` DevilPage.pl: 3/10

Zmiany:

Wayne RooneyWayne Rooney
Kapitan i najlepiej zarabiający piłkarz w drużynie nie potrafił przyjąć piłki, oddać groźnego strzału, zastawić się, rozegrać kombinacyjnie, ani wykorzystać rzutu karnego (bardzo ważnego, bo pierwszego w konkursie jedenastek). Innymi słowy, zagrał na swoim poziomie z ostatnich miesięcy (wszedł za Wilsona w 46. minucie).
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 1/10

Ashley YoungAshley Young
Zaliczył kilka niezłych dośrodkowań, których nie wykorzystali jego koledzy z zespołu. W drugiej połowie dogrywki zagrał też dobrze w obronie, w akcji 1 na 1. Minus za zmarnowany rzut karny (wszedł za Rojo w 61. minucie).
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 5,5/10

Anthony MartialAnthony Martial
Trudno oprzeć się wrażeniu, że wprowadzono go zbyt późno. Szkoda, że to on nie zmienił Wilsona na pozycji napastnika i znów musiał zagrać na skrzydle. Do ataku przesunięto go dopiero w dogrywce i Francuz miał na głowie piłkę meczową, ale nie trafił do bramki (wszedł w 71. minucie za Depaya).
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5,5/10


TAGI


« Poprzedni news
"Odpadnięcie z Pucharu Ligi to nie koniec świata"
Następny news »
Będzie dochodzenie w sprawie karnego Rooneya

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (64)


Maniek17: Pereira ewidentnie był najlepszym chłopem na boisku. Chciałbym go zobaczyć na środku razem z Carrickiem w spotkaniu ligowym. Młody chłopak ale nie bał się odpowiedzialności, rozgrywał, podchodził do gry i widać, że chciał piłkę . Brawa również za próby strzałów z dystansu (choć efekt nie był zadowalający) bo nie oglądamy tego za często w meczach. Rooney to powinien sobie odpocząć troszku bo jest wgle bezproduktywny. Brawa również dla Fallainiego. walczył i dużo dawał drużynie. Martial raczej powinien grać na 9 tam lepszy z niego pożytek. Trudno zgodzić się z ocenami MEN dla niektórych zawodników bo to jakaś kpina!
» 29 października 2015, 21:59 #64
jajecko: Oceny MEN są dziwne. Dziwniejsze niż zwykle mam wrażenie. Memphis i Wilson tyle co Young? A z resztą...
» 29 października 2015, 20:13 #63
SkowronUNITED: Oceny MEN są BARDZO dziwne... Gdy ktoś taki jak Rooney dostaję taką samą ocenę co Martial ;)
Pozatym wydaję mi się że redakcja nie powinna brać tych ocen pod uwagę bo są głupię... Wygląda to tak jakbyśmy zagrali solidne spotkanie (bo oceny 5,6,7)...
» 29 października 2015, 21:16 #62
Chestnut: Ocena 5 to ocena przeciętna, taka nasza 3 szkolna. Więc nie zagrali solidnie tylko przeciętnie. Z 7 można by powiedzieć, że zagrali solidnie.
» 30 października 2015, 09:39 #61
LTMek: Jak czytam wypowiedzi niektórych fanatyków naszego misiaczka to po prostu chce mi się płakać...
PRZYPOMINAM!
Ci goście zarabiają setki tysięcy funtów tygodniowo. Jako zawód wybrali sobie piłkarza i z tego są rozliczani. Jak grają piach, to są krytykowani za granie piachu i jest to słuszne, sorry.
Rooney wygląda obecnie jak oldboy. Zero szybkości, zero dryblingu, zero zagrożenia pod bramką przeciwnika. Trudno nie odnieść wrażenia, że ten gość po prostu zmarnował swoją karierę...
Na jej początku porównywany był do CR7 i tak naprawdę poziomem od niego nie odbiegał, gość potrafił z niczego strzelić bramkę (jak mecz z Barcą w finale LM) czy zasuwać przez pół boiska i perfekcyjnie kończyć kontrę. Jednak w pewnym momencie Roo przespał okres, w którym taki CR7 zapierniczał na siłowni, miast tego dał się fotografować ze szlugiem w buzi, na mocno zakrapianej imprezie czy obżerający się śmieciowym żarciem. Niby nic nam do tego, ale jak to się przekłada na formę gracza, to trudno mu tego nie wypomnieć. Kiedyś Wayne był czołowym snajperem świata, budził respekt wśród rywali i zawsze można było w ciemno obstawiać, że jak ktoś będzie strzelał w naszym zespole to będzie to właśnie Rooney. Te czasy minęły i prawdopodobnie nie wrócą. Obecnie Rooney jest cieniem samego siebie, gra fatalnie i nie zasługuje na miejsce w podstawowym składzie. No ale jako, że nie mamy żadnych zmienników, to jego pozycja raczej nie jest zagrożona. Pytanie dokąd taka polityka kadrowa nas zaprowadzi ^^
Więc zamiast się pluć, że ktoś śmie krytykować naszego fana przeszczepu włosów, zróbcie sobie porównanie do ciężko zapierniczających kopaczy...
» 29 października 2015, 20:10 #60
Janek23: Ty im płacisz? Chyba nie. Co mnie obchodzi ile zarabia. Zresztą prawdziwych przyjaciół jak i kibiców poznaje się w biedzie. A pisanie znowu o jego przeszczepie włosów jest nie na miejscu. On przeszczepił sobie włosy a tobie radzę przeszczep mózgu. Ale niestety jeszcze tego nie można zrobić więc szans na poprawę u ciebie nie widzę. Nie pozdrawian
» 30 października 2015, 15:41 #59
LTMek: Skoro bulę za tv, która płaci klubowi za prawa do transmisji to pośrednio też ja im płacę jak i każdy inny gość z wykupioną kablówką. Z twojej wypowiedzi wynika, że w zasadzie niewiele cię obchodzi, prócz zwykłego plucia nie napisałeś żadnego wartościowego zdania. Jak nie masz nic do powiedzenia to po prostu nie pisz. A swoje "śmieszne" docinki zachowaj dla kolegów ze szkoły
» 31 października 2015, 20:31 #58
Diabelred: Akurat Rooney az tak bardzo nie kaleczyl tak jak robil to w ostatnich meczach(chociaz trzeba tez pamietac, ze rywalem nie byl zespol z PL czy LM, ale zespol z 2 ligi ang.), takze na takie 3 mysle ze zasluzyl. Reszta ocen w miare ok.
» 29 października 2015, 19:01 #57
k13r: Jak czytam ten artykuł to się cieszę, że nie miałem czasu obejrzeć tego spotkania...
» 29 października 2015, 18:52 #56
MU1212: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2015 16:42

aruna12 pokaż mi minutę meczu w której Roo zrobił coś pożytecznego bo jeżeli tak go będziemy obrażać za takie mecze to on odejdzie do MLS
» 29 października 2015, 16:42 #55
brylant: Jest tu jakiś błąd? Czy to tak wysublimowana forma ironii?
» 29 października 2015, 16:58 #54
brylant: Poprosze autora o wskazanie mi minut w których Roo nie potrafi przyjąć piłki. Odwdzięczę się minutami na których piłkę przyjmuje. A oceny to ŻAL...
» 29 października 2015, 15:48 #53
rydziuch: Musisz sie przyzwyczaić, że na tej stronie zawsze musi być zawodnik, który nie ważne jakby zagrał jest gnojony i hejtowany przez wszystkich. Dwa lata temu Clev(w sumie on to zasłużenie), w tamtym roku Evans i RvP
» 29 października 2015, 16:04 #52
brylant: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2015 16:17

Widzisz tylko starszym kibicom ciężko zaakceptować taki stan rzeczy. Roo to zawodnik któremu należy się szacunek. Można skrytykować jego formę postawę itd. Krytyka jeśli jest konstruktywna daje dobre efekty i jest potrzebna.
Nie zachowujmy się jak kibice realu... Chyba że imponuje nam ich postępowanie wobec m.in Raula albo Casillasa.
Szanujmy zawodników tak samo jak klub bo oni są częścią jego i jego histori.
» 29 października 2015, 16:16 #51
kralo11: Szacunek szacunkiem ale wpychanie Rooney'a do pierwszej 11 z taka formą nie jest rozsądne wiele zrobił dla klubu ale skoro gra piach moim zdaniem powinien grać Martial a końcówki meczów dogrywać Rooney być może wrócił by do formy a klub by na tym nie tracił
» 29 października 2015, 17:32 #50
brylant: kralo a czy ja napisałem że ma grać w 1 składzie? Ale ciągle piszę o szacunku do klubu, trenera i zawodników. Niech siada bo ja też jestem zdania że powinien sobie to wszystko ułożyć w głowie i się zastanowić nad swoją grą.
» 29 października 2015, 17:39 #49
brylaantowy: dla mnie Perreira najlepszy, Lingard też dobry ale w końcówce coś przygasł ..
» 29 października 2015, 15:42 #48
kralo11: I tak młodzi moim zdaniem dobrze trzymali się fizycznie to w końcu było 120 min a oni dopiero wchodzą w poważną piłkę
» 29 października 2015, 17:33 #47
Reusik2: Lingard ma 22 lata i już grał w championship sporo czasu.
» 29 października 2015, 21:02 #46
aruna12: Odpisywałem każdemu, ale streszczę to w jednym komentarzu. Jestem kibicem i jak każdy przeżywam mecze. Trudno na chłodno ocenić występ piłkarzy klubu, któremu się kibicuje, zwłaszcza po porażce, ale staram się. Wiadomo, że zawsze znajdą się osoby, które się zgodzą z tymi notami, jak i takie, które się nie zgodzą. Lubię dyskusje i rozmowy, chętnie poczytam inne opinie, ale niech to będą opinie o ocenach, a nie o mnie osobiście, bo sam staram się być kulturalny i tego samego oczekiwałbym od innych. Tym bardziej, że to tylko jeden z kilkuset tekstów, które napisałem na DP. Przykro mi, że oceny nie spełniły Waszych oczekiwań. Postaram się w przyszłości opierać przede wszystkim na statystykach, mam nadzieję, że taki model oceniania będzie Wam bardziej odpowiadał.
» 29 października 2015, 15:42 #45
Chestnut: Opiszę Ci mój punkt widzenia na przykładzie. Powiedzmy sobie, że jest lekcja i jesteś najlepszym uczniem, słuchasz uważnie, notujesz, ale dzisiaj się nie udzielasz. Czy w takim przypadku nauczyciel ma prawo wstawić Ci 1? ;)
» 29 października 2015, 15:51 #44
aruna12: @Chestnut, pewnie, że nie ;) Ale na lekcji nie masz rywala, na którego tle powinieneś się zaprezentować lepiej bądź gorzej. No chyba, że za kogoś takiego uznamy nauczyciela ;)
» 29 października 2015, 15:57 #43
Janek23: do aruna12: Nonsensu ciąg dalszy. Nie chciałbym takiego ucznia będąc nawet nauczycielem plucia na dystans
» 29 października 2015, 16:03 #42
Chestnut: Twoim rywalem jest inna klasa.
» 29 października 2015, 16:23 #41
jajko22: Jakaś niedojrzała jeszcze emocjonalnie (mam nadzieję) osoba oceniała zawodników w powyższym texcie.Dać 1 Rooneyowi to dziecinnada. W sumie zawsze z humorem podchodzę do tej strony ale czasami tu stopien hejterstwa względem Rooneya przekracza obowiązujące normy.
» 29 października 2015, 15:18 #40
Kuntakinte: Kolejny Raz robicie z Rooneya kozła ofiarnego....
» 29 października 2015, 15:18 #39
Janek23: Jaka strona taki poziom tylko dziwie się że niektórzy redaktorzy też spadli na psy
» 29 października 2015, 15:20 #38
kralo11: Nie zwalajmy winy na Rooney'a a na cały zespół ale to też nie jest do końca takie sprawiedliwe Romero Pereira Lingard Smalling Carrick Martial i pewnie jeszcze ktoś zagrali dobre spotkanie i stawanie w obronie Rooney'a przez kibiców United to normalna sprawa no ale jak coś jest białe to mówmy że to jest białe
» 29 października 2015, 17:38 #37
AgEnT: Rooneyowi dałbym 2/10, bo chociaż w bramkę trafił z karnego :v
» 29 października 2015, 15:13 #36
BlueDreams: Autor tego Posta ma Albo ADHD albo jest nadufanym Bufonem.. gdzie racjonalność w Wystawianiu Ocen....
» 29 października 2015, 14:54 #35
aruna12: Odnieś się merytorycznie do ocen, zamiast używać argumentów ad personam, ok? Racjonalność czyli co? Subiektywnie oceniłem wkład poszczególnych piłkarzy w mecz. Nie zgadzasz się ze mną? W porządku, napisz dlaczego, nie jestem nieomylny, chętnie przeczytam inną opinię, ale nie inwektywy.
» 29 października 2015, 14:58 #34
Chestnut: Rooney dostał ocenę 1/10, jestem ciekawy jaką ocenę dostał by gdyby strzelił samobója i zdobył czerwoną kartkę za brutalny faul, po której zwyzywał sędziego i został zawieszony na pół roku. Już prędzej Blind powinien dostać "1" niż Rooney i Depay.
» 29 października 2015, 15:21 #33
AgEnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2015 18:13

Chestnut tak samo może to działać w drugą stronę. Jeżeli ktoś po strzeleniu hat-tricka dostanie 10/10 to ktoś może zapytać jaką dostałby notę gdyby strzelił bramek 6 i zanotował 2 asysty...

Czyli oceny musiałyby wyglądać jak te z MENu, a tam bez różnicy czy się wygra czy przegra jest skala ocen od 4 do 8...
» 29 października 2015, 18:11 #32
BlueDreams: @aruna12 wytłumacz mi fakt iż Depay nie tylko to w mojej opini ale i zapewne większości z nas prezentował gorszy poziom niż Roo.
2 skąd taka wysoka ocena Depaya ?
» 29 października 2015, 21:09 #31
Chestnut: AgEnT, nie widziałem nigdy aby ktoś po strzelonym hat-tricku dostał ocenę 10. Właśnie dlatego 1 i 10 jest zarezerwowana dla niepowtarzalnych przypadków, a nie tym, że grasz przeciętnie. Czy też strzelasz hat-tricka co się zdarza dosyć często.^^
» 30 października 2015, 14:58 #30
Fenek: Po co robicie zawsze po meczu możliwość oceniania zawodników gdzie kibice mogą oddać swój głos a później w takim poście jak ten tamtych ocen i tak nigdzie nie podajecie tylko wpisujecie opinie jednej osoby? To po co te całe "zbiorowe ocenianie"?

Co do samych ocen to niektóre są śmieszne, jak można dać komuś notę 1? Tzn, że gdyby Roo strzelił ze dwa samobóje i połamał komuś celowo nogi dostając czerwoną kartę w 10 min to dałbyś mu notę poniżej skali?
» 29 października 2015, 14:12 #29
Janek23: Dokładnie a oceny aruny czy jak mu tam na poziomie podstawówki. Aruna na twoim miejscu nie wystawiałbym już tych śmiesznych ocen bo świadczą tylko o twojej inteligencji
» 29 października 2015, 14:29 #28
Janek23: Zresztą dzięki takim redaktorkom strona spada na psy
» 29 października 2015, 14:30 #27
aruna12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2015 14:46

@Fenek, efekty zbiorowego oceniania użytkowników są widoczne w newsie pomeczowym. Przepisywanie ich nie miałoby sensu, bo wystarczy, że zagłosuje kilku userów więcej i średnia ocen się zmieni.
» 29 października 2015, 14:45 #26
Fenek: Zawsze jest jakiś sposób np. wystarczy wprowadzić opcję, że dopóki nie opublikujecie tego newsa o nazwie "Oceny pomeczowe" to można głosować i podawać swoje oceny a gdy chcecie opublikować "oceny pomeczowe" to zamykacie glosowanie i spisujecie noty ze strony meczowej i po sprawie.
» 29 października 2015, 14:53 #25
aruna12: @Fenek, pomyślimy o tym, jeśli oceny mają budzić takie emocje, to może rzeczywiście lepiej zamieszczać uśrednione noty userów.
» 29 października 2015, 15:01 #24
Fenek: Wiesz tu już nawet nie chodzi o emocje tylko o to po co tamte oceny robić skoro i tak ich nigdzie później nie ma, a raczej nikt nie wchodzi po 3 dniach i sprawdza jakie noty dali kibice, a tak wszystko byłoby jak na dłoni. Po za tym sam widzisz po swoich dzisiejszych ocenach jednym się podoba innym nie, gdybyście podawali uśrednione wyniki wszystkich głosujących to i fala krytyki byłaby pewnie mniejsza.
» 29 października 2015, 16:27 #23
pawelisto2: Dobra, ale jeśli Carrick ma gorszą ocenę od Blinda, Rojo, coś mi tu nie gra :D

Tylko dzięki niemu, Fella mógł zagrać wczoraj ofensywnie, bo Carrick jest bardzo dobry w tym co robi i on nie musi biegać po boisku w tą i z powrotem, bardzo dobrze się ustawia i czyta grę dzięki czemu ma dużą ilość przechwytów.
Myślę, że ocena 5,5 dla tego Pana byłaby całkiem zrozumiała zważając również na Ramosa.
» 29 października 2015, 14:11 #22
aruna12: Carrick miałby wyższą notę, ale przestrzelenie karnego ją obniżyło ;)
» 29 października 2015, 14:47 #21
pawell91: To, że Rooney ma niższą ocenę niż Depay to jakaś kpina... Szału nie zrobił, ale powiedzmy sobie szczerze - nikt nie zrobił. Rooney przynajmniej nie gra tak samolubnie. Co do oceny Romero to też chyba jakiś żart... Jego gra nogami to padaka i dobrymi interwencjami tylko odpokutował to, co spieprzył, kiedy to przez niego doszło do rzutu rożnego oraz to, gdy wybijał niedokładnie. Co do karnych to loteria, więc o to zbyt wielkich pretensji do Rooneya nie mam, większe pretensje można by mieć do Carricka, który nawet nie trafił w światło bramki.
» 29 października 2015, 14:05 #20
aruna12: Oceniając zawodnika biorę pod uwagę poziom oczekiwań wobec niego. Jeśli Messi albo Ronaldo zepsują kilka podań i strzelą gola, to kibice powiedzą, że zagrali przeciętnie. Gdyby Lingard czy Bartosz Kapustka zaliczyli identyczny występ, opinie byłyby zgoła inne. Od Depaya, na razie, oczekuje się mniej niż od Rooneya, który jest kapitanem i teoretycznie największą gwiazdą zespołu.
» 29 października 2015, 14:54 #19
brennt: wystawione oceny są dowodem niedojrzałości autora
» 29 października 2015, 13:58 #18
aruna12: Nie, są dowodem mojej frustracji po kolejnym kiepskim meczu.
» 29 października 2015, 13:59 #17
brennt: frustracja frustracją, a oceny pomeczowe powinien wystawiać ktoś przynajmniej pseudoobiektywny
» 29 października 2015, 14:07 #16
DevilFan: dlaczego, przecież masz opinię redaktorów z MEN i DP co w tym dziwnego? I co tu ma dojrzałość do udowadniania kiedy gramy jedna wielką urynę?
» 29 października 2015, 14:11 #15
mervel: Bardzo dobra ocena Rooney'a. Co zrobił dobrze ? Poza hamowaniem ataków i totalnie błędnych decyzji ?
Gra jakby zatracił wszystkie atuty- ma problemy z przyjęciem prostych piłek + super karny. Prawidłowa ocena
» 29 października 2015, 14:16 #14
Janek23: do mervel: Jeśli Roo dostał ocenę 1 to Depay czy Wilson powinni dostać -1
» 29 października 2015, 14:31 #13
aruna12: @brennt, oceny zawsze będą subiektywne, z samej swojej natury. Nie zgadzasz się z nimi - w porządku. Ja nie zgadzam się z ocenami MEN. Inne portale wystawią jeszcze inne noty, gdzie dwóch ludzi, tam cztery opinie.
» 29 października 2015, 14:49 #12
Janek23: Oceny ocenami ale ty reprezentujesz tą stronę więc oceniaj obiektywnie albo się nie kompromituj i zmień stronę
» 29 października 2015, 14:58 #11
aruna12: @Janek23, co to znaczy obiektywna ocena? Jeśli coś jest ocenne, to nie może być obiektywne, inaczej wszystkie noty byłyby identyczne.
» 29 października 2015, 15:03 #10
Janek23: Jak nie wierz co to obiektywna ocena to tym bardziej powinieneś zająć się czymś bardziej pożytecznym np. zajmij się pluciem na odległość
» 29 października 2015, 15:06 #9
aruna12: @Janek23, nie rozumiemy się. Nie istnieją oceny, które zadowolą wszystkich. Nawet Squawka i whoscored, które bazują wyłącznie na statystykach, rozmijają się w notach. To, co dla Ciebie jest obiektywne, dla kogoś innego może być tendencyjne.
» 29 października 2015, 15:11 #8
Janek23: Właśnie tendencyjne to są nie po raz pierwszy twoje cudowne noty. Zrozumiałbym jakby napisał je zwykły użytkownik ale ty piszesz artykuł i jeśli chcesz żeby ludzie brali cię na poważnie musisz najpierw pomyśleć a potem napisać a nie odwrotnie. Nie reprezentujesz tutaj samego siebie tylko DP. Ale mam wrażenie że i tak tego nie zrozumiesz.
» 29 października 2015, 15:15 #7
Kuntakinte: Aruna zejdź na ziemię ochlon trochę chłopcze bo przez takie newsy pisane na kolanie i z gorącą głową psują reputację tej strony frustrację wylewaj w szkole albo otwórz okno i krzyknij sobie może Ci przejdzie droga redakcjo zastanówcie się komu dajecie prawo do pisania newsów
» 29 października 2015, 15:21 #6
aruna12: @Janek23, mylisz się, te oceny przedstawiają tylko i wyłącznie moje zdanie jako jednego z redaktorów DevilPage.pl, podobnie jak oceny bara, Biafry, Barta przedstawiają ich opinie. Na naszej stronie nie ukrywamy autorów, każdy tekst jest podpisany na górze newsa. Oceny użytkowników są w newsie pomeczowym.
» 29 października 2015, 15:24 #5
Janek23: Co mnie obchodzi następna banda ........... Mów za siebie to ty napisałeś ten beznadziejny artykuł więc albo zostaw to innym, którzy się znają albo następnym razem zastanów się co piszesz. Zresztą każdy powinien znać swoje miejsce w szeregu nawet nasz "cudowny" trener
» 29 października 2015, 15:28 #4
DevilFan: janek po co tyle kwasu skoro Ci się to nie podoba to zmień serwis, nikt Ciebie na siłę nie trzyma, spokojnie.
» 29 października 2015, 16:52 #3
brennt: nie zgadzam się, bo cały zespół gra ...ujowo 1 kę może dostać gracz, który strzeli 3 samobóje i nie wykorzysta 2 karnych, a nie ktoś komu po prostu nie idzie.

Skoro oceny przedstawiają tylko zdanie aruny12, to w takim razie proszę nie pisać, że to oceny DP... DP kreuje się na poważną stronę, a to nie jest poważne... chyba że równacie do onetu.

I tak wiem, mogę sobie zmienić fanpage.
» 30 października 2015, 11:30 #2
kckMU: ocena Rooneya - kapitalna
» 29 października 2015, 13:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.