Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Eksperci Sky Sports krytykują Wayne‘a Rooneya

» 15 sierpnia 2015, 22:38 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports.com
Ekspert Sky Sports, Phil Thompson, po spotkaniu Aston Villi z Manchesterem United skrytykował postawę Wayne‘a Rooneya.
Eksperci Sky Sports krytykują Wayne‘a Rooneya
» Słaba postawa kapitana Czerwonych Diabłów nie umknęła ekspertom
Zdaniem dziennikarza, słaba postawa kapitana Czerwonych Diabłów jest spowodowana przede wszystkim brakiem poważnego konkurenta do gry w linii ataku.

Sam Louis van Gaal wielokrotnie powtarzał, że w jego drużynie kapitan ma specjalne przywileje dotyczące miejsca w wyjściowym składzie.

- Rooney być może przebywa w strefie komfortu, gdyż nikt nie próbuje zająć jego miejsca w składzie. Menadżer przekazał mu, że jest napastnikiem numer jeden, a konkurencji nie ma - powiedział Thompson.

- Myślę, że Javier Hernández nadal ma problemy zdrowotne, więc pozostaje tylko James Wilson. Nikt nie wywiera na niego presji, a jego występ przeciwko Aston Villi był koszmarny - dodał ekspert.

Podobnego zdania jest inny pracownik Sky Sports, Charlie Nicholas.

- Wiemy, że Rooney może grać głębiej, jednak nie może to się dziać regularnie w zespole, który chce walczyć o mistrzostwo. On potrzebuje wyzwania każdego tygodnia. To naturalny wojownik, który nie narzeka i daje z siebie wszystko. Podczas meczów Rooney powinien wspinać się na szczyt swoich umiejętności - powiedział Nicholas.


TAGI


« Poprzedni news
5 wniosków po meczu: Aston Villa
Następny news »
Romero: Wiele zawdzięczam Van Gaalowi

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (44)


wyspiarski: Roo się rozbuja. Kilka meczy i będzie najlepszy. Ale u van gaala każdy może grać słabo.
» 16 sierpnia 2015, 14:32 #42
Dryblas: U każdego każdy może grać słabo.
A z Younga i Fellainiego LvG wyciągnął 150%.
» 16 sierpnia 2015, 14:36 #41
Dubek: Rozbuja się jak będzie strzelał w rezerwach.
» 16 sierpnia 2015, 15:50 #40
pavel03: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2015 21:10

Jak dla mnie to Rooney "od Moysa" gra przeciętnie a po tych dwóch spotkaniach powinien siedzieć na ławce... To samo było z RVP.. za 300 tyś. tygodniowo powinien zapierdalać a nie grać jak weteran!
» 16 sierpnia 2015, 21:10 #39
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2015 12:09

Zgadzam sie Rooney w dwoch pierwszych meczach nic nie gra ;) ale LvG kupi napadziora i Roni musi sie wziac do roboty bo lawka inaczej ;)
» 16 sierpnia 2015, 12:08 #38
Dubek: Wątpię że kogoś kupi.
» 16 sierpnia 2015, 13:18 #37
JasnaLiryka: I to ma sens...podzielam te opinie. Za duzo w dupie :D chociaz to inny kaliber to niech przynajmniej strzela jak przystalo na Zawodnika Swiatowej klasy :)

I przede wszystkim na spokojnie to dopiero 2 mecz :)
» 16 sierpnia 2015, 12:06 #36
Dubek: Zawodnikiem klasy światowej to on był ale ze 3 sezony temu.
» 16 sierpnia 2015, 13:19 #35
Muuuuuuuuuuu: Niech on już lepiej gra na ataku niż ma być znów cofany do pomocy, gdzie w ostatnim sezonie grał fatalnie i zabierał miejsce innym ŚP.
To jest koszmarna sytuacja, gdy największa gwiazda drużyny, do tego kapitan, gra słabo, kolejny trener boi się go posadzić na ławę i szuka dla niego innych pozycji a drużyna tylko na tym traci. To będzie prawdziwy test dla LvG bo posadzić Herrerę czy Januzaja to nic wielkiego ale zrobić to z Roo to już trzeba mieć jaja.
» 16 sierpnia 2015, 11:19 #34
romario11: Prawda jest taka że to drugi fatalny wystep naszego napastnika... Niestety ale bez transferu jakiegos CF nie będzie to dobrze rokowało na przyszłość
» 16 sierpnia 2015, 10:20 #33
karreem: Po sprzedaży RVP byłem pewny że już wkrótce na Old Trafford zawita nowy napastnik, ale nic z tego jak do tej pory nie wyszło. Mamy jeszcze kilkanaście dni do zamknięcia okna transferowego więc klub jeszcze ma czas aby kogoś zakontraktować.
» 16 sierpnia 2015, 09:51 #32
Dryblas: A mi się wydaje, że to kwestia szybkości i dynamiki. Sytuacja Rooneya jest podobna do Falcao, tylko ten drugi zatracił ruchliwość po kontuzji, a Wayne z biegiem lat.

Nasz kapitan jest po prostu za wolny na napastnika. Gdy dostaje piłkę na połowie przeciwnika i mamy kontrę to nie zasuwa do przodu, mijając kolejnych przeciwników, ale zatrzymuje się i szuka dogrania do kogokolwiek. Ponadto nie wykonuje żadnych dryblingów. Nie można rozklepać każdej defensywy, nie w każdej sytuacji, czasem trzeba polegać na indywidualnych umiejętnościach, na grze 1 na 1. Wayne w ogóle nie podejmuje walki, jak ma przed sobą kogoś, odwraca się i oddaje piłkę do tyłu, bo ma świadomość, że jest za wolny, żeby wygrać jakikolwiek pojedynek biegowy.

Wystarczy popatrzeć na naszego kapitana sprzed 5 lat i na obecnego. Start do piłki, pierwsze pięć metrów, sprint, pełna szybkość - wszystko jest ograniczone względem jego wcześniejszej wersji. Może być to też kwestia tego, że Wayne w swoim rozwoju postawił na siłę i "przypakował", a zatracił szybkość.

Bez tej szybkości nie ma miejsca na prostopadłe piłki do niego, wykluczone są szybkie kontry z jego udziałem.

To, o czym mówię, obrazuje sytuacja z końcówki meczu z AV. Wayne dostał piłkę za obrońców i zamiast popędzić na bramkę i mieć sytuację sam na sam, to on niezdarnie skierował głową piłkę bliżej autu, niż bramki i później wywalczył aut w ostatniej chwili.

Podsumowując - WEDŁUG MNIE to nie jest kwestia zgrania z drużyną, nowych kolegów, nowego systemu, ale po prostu zatracenia szybkości. Nasz jedyny napastnik nie może ruszać się jak mucha w smole. A bez szybkości wszystko jest trudne. Jest mniej czasu na przyjęcie, oddanie piłki, podjęcie decyzji. To prawda, że Wayne dostaje mało piłek, ale on praktycznie w ogóle nie stara się wychodzić na pozycję do zagrania prostopadłej piłki, nie stara się uciekać obronie, a jak wiemy po ostatnim meczu - mamy osoby, które są zdolne do grania świetnych prostopadłych piłek.
» 16 sierpnia 2015, 08:56 #31
maxunited: Zgadzam się w 100%, dawniej Roo był szybki, silny i bardzo zwrotny. Niestety te czasy minęły bezpowrotnie. Ze swoim doświadczeniem Roo mógłby grać w środku pola. W napadzie tylko osłabia drużynę.
» 16 sierpnia 2015, 09:03 #30
snopek: Szybkość to on ma, ale brak mu dawnej dynamiki. Rozpędzić potrafi się, ale zajmuje mu to dużo czasu. Z piłką rzeczywiście szuka albo podania albo strzału, który zwykle jest blokowany. Najwięcej Rooney stracił na przyspieszeniu i zwrotności. W ostatnim meczu wyglądało to tragicznie. Szkoda, bo jest to mój ulubiony zawodnik, ale niestety z każdym sezonem wygląda to coraz gorzej. Kapitan czy nie powinien usiąść na ławce po trzecim nieudanym meczu, a nawet już teraz.
» 16 sierpnia 2015, 09:08 #29
OneFootballLove: kolejny raz powtarzam , rooney się skończył on jest cieniem samego siebie , na ataku wygląda jakby sie bał piłki , albo nowy napadzior albo nic z tego nie bd , chyba ,że chcemy czekać aż forma wróci, albo wygrywać po 1;0 , rooney samym wyglądem już nie przypomina sb teraz , elegancko fryzurka tu tego itp, i gra jak kaleka bo tego nie można pochwalić , to nie to co łysy rooney który wyglądem straszył a co dopiero grą , od tych akcji zwierzecych mu sie już całkiem wypiz..owie w głowie zrobiło i najzwyczajniej stał sie słaby, nie ma tej agresji, o szybkości nie mówie bo świetnie to ująłeś Dryblas
» 16 sierpnia 2015, 10:11 #28
RonaldoNaniBack: Ibra, Aubameyang, Lacazette,, Lewandowski
Nie chce Higuaina i Mullera...
Ten pierwszy słaby a ten drugi to niemiec
Reszte bym u nas widział jak leci czyli najpierw Ibre a jak nie wyjdzie to Aubameyang i tak dalej Lewy na końcu bo nie jestem tak na maxa do niego przekonany, ale to polak to fajnie by było go tu mieć ;d
» 16 sierpnia 2015, 08:45 #27
Dubek: Haha :D Argument kozacki z tym niemcem :D Ja nie chcę Ibry bo to Szwed. Właśnie Muller jest najlepszy z tutaj wymienionych i jego najbardziej bym chciał.
» 16 sierpnia 2015, 09:54 #26
OneFootballLove: Kto woli Lacazetta od Mullera?? Plecak i piórnik kupiony ??
» 16 sierpnia 2015, 10:14 #25
Klimaa: Rooney nigdy nie był wybitnym strzelcem jednak jak na zawodnika takiej klasy i zarazem kapitana musi grać lepiej. Jest bez formy i to widać. Powinien usiąść na ławce z Brugge - być może dałoby to mu do myślenia że nie ma ludzi niezastąpionych.
» 16 sierpnia 2015, 08:22 #24
fachowiec: ława dwa mecz pod rząd i się obudzi.
Szybka terapia wstrząsowa.
» 16 sierpnia 2015, 08:13 #23
Gale: Ja chciałbym zobaczyć Rooneya na "10" z Januzajem/Groszkiem/nowym napastnikiem z przodu. Jeżeli to nie wypali to Wayne powinien stracić tą swoją nietykalność.
» 16 sierpnia 2015, 02:01 #22
Dubek: Stanowcze nie dla Rooneya na 10. Najlepiej na 10 dać Mate.
» 16 sierpnia 2015, 09:59 #21
orion: Brednie. Roo od jakiegos czasu był ustawiany wszędzie tylko nie jako typowy snajper. Ta dzika sytuacja miała swój początek u SAF'a. Owszem Roo to cień samego siebie, ale nie jest łatwo zmienić pozycje i grać koncertowo. Myśle, że Rooney sie odnajdzie bardzo szybko w nowej roli. Potrzebny jest czas i gra. LVG także chyba podziela takie stanowisko bo pomimo słabej gry, zostawia Roo do samego końca. 2 klasowy napastnik jest potrzebny ale jako alternatywa wraazie kontuzji
» 16 sierpnia 2015, 01:45 #20
Gallacher: Problem polega na tym że z Rooneya zrobiło się nietykalnego piłkarza który nawet pomimo słabej formy po prostu musi grać.Co się stanie jak dojdzie do konfliktu na linii Roo i Gaal i Louis będzie go nadal wystawiał ? Jeśli do klubu dołączyłoby 2 napastników i obaj byli by w formie a Roo bez to pewne jest że Roo zacznie świrować bo on już a raczej ktoś mu ten status przypisał i to mnie martwi bo taki gracz nie będzie się niczym martwił.
» 16 sierpnia 2015, 01:17 #19
darek15: ja nie jestem ekspertem sky:) ale wiem ze od kilku sezonow rooney to nie ten sam gracz:) i watpie ze kiedys bedzie ciagna gre jak za dawnych czasow....jego kariera najlepsze lata przeminely,..do uzupelnienia skladu spoko :) juz jak przychodzil rvp to dal duzo wiecej united on niego:) jest potrzebny ktos mlody glodny gry bramek
» 16 sierpnia 2015, 01:04 #18
jelonq1: Ja bym stawiał Januzaja na szpicy. Jest młody, szybki i nie boi się strzelać co jest ważnym plusem kilka nie celnych strzałów nie powinno mu zaszkodzić. Rooney powinien w ogóle zostać odsunięty od składu (wiem legenda) ale z taką formą jaką prezentuje inni ze składu są po prostu lepsi. Tylko kto by miał być kapitanem, stawiałbym na Carricka bądź Younga
» 16 sierpnia 2015, 00:08 #17
DevoMartinez: No tak nie wyszedł mecz i odsunąć od składu. Może odrazu ukamieniować?
» 16 sierpnia 2015, 01:29 #16
LouiVanGaal: jedyna opcja aby Wazza sie ogarnal to wejscie z lawki Groszka i strzelenie przez niego bramki
» 16 sierpnia 2015, 00:02 #15
Snakus: a ja to widzę tak:

MATA - ROONEY - MEMPHIS/YOUNG
TAJEMNICZY SNAJPER
» 16 sierpnia 2015, 00:02 #14
Joker7: Rooney i tak bedzie gral w kazdym meczu bo jest kapitanem! a jak mowi LvG kapitan gra w kazdym meczu od poczatku.
Rooney musi sie szybko ogarnac bo fakt malo pilek dostaje ale jak juz cos do niego idzie to on nie potrafi jej dobrze przyjac;/
Da rade;] choc powinien miec wiecej presji ze ktos wskoczy na jego miejsce to zacznie grac jak kiedys ;p
» 15 sierpnia 2015, 23:42 #13
jajko22: Na razie nie widać tragedii. MU wygrywa .Uważam że już niedługo cała siła ofensywna MU zgra się do końca.Rooney jest najbardziej ze wszystkich tzw. ofiarą tego niedogrania ,w dużej częsci, nowego składu, bo jest uzależniony od podań, od swoich partnerów. Dużo osób jest tu zniecierpliwionych. Poczekajmy moment !! Rooney odpali jak świetna rakieta !! :)
» 15 sierpnia 2015, 23:30 #12
Diabelred: tu nie rozchodzi sie o to, ze dostaje malo podan(bo jak slusznie zauwazyles jest po prostu uzalezniony od pomocniku), tylko o to, ze traci duzo pilek, na boisku podejmuje fatalne decyzje, przyjmuje pilke na poziomie kopacza z polskiej ligi
» 16 sierpnia 2015, 00:50 #11
jajko22: do Diabelred: no to mamy w tym względzie totalnie odmienne poglądy.Technikę Wazza ma nienaganną.Rzadko który piłkarz mu w tym aspekcie choć dorównuje !! Decyzje podejmuje takie jak mu pozwala sytuacja na boisku którą m.in. kreują koledzy z którymi musi się zgrać do końca. Problem u Rooneya widać w tym momencie z tzw.ociężałością,zwinnością, która(mam nadzieję) jest podyktowana początkiem sezonu.
» 16 sierpnia 2015, 12:08 #10
ElTunel2000: Rooneyowi to przede wszystkim brakuje stabilizacji na jednej pozycji. Jestem niemal pewien że za kilka kolejek zacznie strzelać regularnie.
Inna spraw to pozycja, Rooney jednak czuje się lepiej jako drugi napastnik.
» 15 sierpnia 2015, 23:24 #9
Diabelred: Przeciez na pozycji wysunietego napastnika gra od kontuzji RVP. Teraz Holendra juz nie ma i Rooney ciagle gra jako napastnik. Tu nie problemem jest brak stabilizacji na pozycji, a po prostu forma Rooneya, jezeli on nawet pilki normalnie nie umie przyjac to o czym my mowimy...
» 16 sierpnia 2015, 00:53 #8
ElTunel2000: Z tego co pamiętam to w tamtym sezonie Rooney był rzucany co mecz na inna pozycję. Poczekaj kilka kolejek i wtedy ocenisz.
» 16 sierpnia 2015, 03:23 #7
Diabelred: ElTunel2000,

Byl rzucany co mecz, ale do czasu kontuzji RVP. Potem to on przejal role pierwszego napastnika. W ostatnich 13 kolejkach(praktycznie w 12, bo 1 mecz Rooney opuscil z powodu kontuzji) sezonu Anglik gral w 9 meczach jako srodkowy napastnik, strzelajac przy tym 2 bramki.

Co do czekania, to coz nie pozostaje nam nic innego jak wlasnie czekac i wierzyc, ze niedlugo Rooney wroci do formy z sezonu 11/12, bo nie zapowiada sie, zeby van Gaal kupil w tym oknie jakiegos top napastnika.
» 16 sierpnia 2015, 11:50 #6
RedRevolta: Jak dla mnie Rooney przy ustawieniu 4-2-3-1 powinien grać jako zawodnik cofnięty za napastnikiem czyli ŚPO, spokojnie mógł by się włączać z tej pozycji do ataku jaki 2 napastnik a na szpicy jednak powinniśmy kupić jakiegoś dobrego snajpera, tyle w temacie.
» 15 sierpnia 2015, 23:16 #5
Lince: Już kiedyś to pisałem ze rooniemu brakuje konkurencji i albo LvG zacznie stawiać na Javiera a on może coś ugra albo trzeba ściągnąć napastnika
» 15 sierpnia 2015, 23:07 #4
Dryblas: Sad but true
» 15 sierpnia 2015, 23:03 #3
HuiSton: Manchester dał mu paluszek, a zeżarł całą łapę. Aż mu się uszy trzęsły, widziałem :)
» 15 sierpnia 2015, 22:58 #2
sultanooo: prawda caÂŁa prawda ROONEY pozostaÂŁ sam i reszte ma w dupie ale nie przekreslajmy go to dopiero 2ga kolejka
» 15 sierpnia 2015, 22:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.