Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ashley Young na celowniku Tottenhamu

» 29 lipca 2015, 07:32 - Autor: matheo - źródło: Daily Mirror
Tottenham Hotspur zamierza powalczyć w letnim oknie transferowym o Ashleya Younga – informuje Daily Mirror.
Ashley Young na celowniku Tottenhamu
» Ashley Young ma kontrakt z Manchesterem United ważny do 2016 roku
Mauricio Pochettino jeszcze tego lata chce sprowadzić na White Hart Lane nowego skrzydłowego. Koguty przez długi czas starały się pozyskać Yannicka Bolasie z Crystal Palace, ale Orły nie były zainteresowane transakcją.

Tottenham chce teraz spróbować pozyskać Ashleya Younga, którego sytuacja kontraktowa w Manchesterze United wciąż nie została wyjaśniona.

Umowa Anglika z Czerwonymi Diabłami wygasa w czerwcu 2016 roku. Daily Mirror informuje, że Young będzie musiał zgodzić się na obniżkę swojej tygodniówki, która wynosi 110 tysięcy funtów, jeśli chce pozostać na Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: Ten sezon będzie należał do Shawa
Następny news »
Tyler Blackett chce zaimponować menadżerowi

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (52)


Klimaa: Young miał świetny sezon i obecny może być równie udany tym bardziej że Young ma duże zaufanie u LVG. Nie powinniśmy oddawać zawodnika który jest w gazie. Poza tym dostalibyśmy za niego grosze, a skoro postawiliśmy się Realowi to w tym wypadku nie może być inaczej.
Była mowa o dopłacie za Keane'a - świetny pomysł ale chłopak niech zagra jeszcze rok w Spurs - jeden sezon nie czyni zawodnika pełnym produktem, bo Rooney w jego wieku był już daleko przed nim.
» 29 lipca 2015, 23:51 #51
mario93: Kane'a
» 30 lipca 2015, 10:10 #50
Bydgoszczanin: ax1d - masz sporo racji, zgadzam się z Tobą.
Mam tylko jedno ale. Napastnika powinniśmy kupić, ale nie kosztem AY. Nie możemy sobie pozwolić na stratę skrzydłowego, tym bardziej tak wszechstronnego, nie przed tak ważnym sezonem i przy obecnej kadrze. Nie zapominaj, że Di Maria być może odejdzie. Young musi zostać, bo przy tylu rozgrywkach potrzeba długiej kadry, a sam wspomniany byłby bardzo solidnym zmiennikiem.
Powtórzę: moim zdaniem napastnik jest potrzebny, lecz na skutek kupna takiego bez konieczności oddawania swojego gracza.
» 29 lipca 2015, 21:00 #49
ax1d: Bydgoszczanin, wiem, że Young jest cennym ogniwem zespołu. Napisałem to jasno. Od początku ceniłem tego zawodnika. Nawet kiedy wylewała się na niego fala hejtu i był kozłem ofiarnym winnym wszystkiego, ja i tak widziałem w nim jakość. Różnica jest wyłącznie taka, że po ostatnim sezonie widzą ją wszyscy ;)
Chodzi tylko o to, że on jest coraz starszy, a gra na skrzydle, czyli pozycji prawdopodobnie najbardziej wymagającej kondycyjnie i szybkościowo. Nie każdy jest Giggsem ;)
Z drugiej strony - Harry Kane to obecnie jedno z najgorętszych nazwisk na wyspach. Jeśli będziemy chcieli go wyciągnąć (a ja chciałbym), to musimy wykorzystać nie tylko pieniądze, ale też coś, z czym Spurs mają obecnie problem - czyli ze znalezieniem skrzydłowego. Więc o ile "normalnie" nie chcę sprzedawać Asha i uważam, że spokojnie jeszcze ze 2 sezony pogra dobrze, tak przy możliwości ściągnięcia napastnika na ponad dekadę, który już jest sprawdzony na lokalnym podwórku i niezwykle wszechstronny... Cóż, staram się patrzeć dalej niż na maks 2 lata. Wziąłbym Kane'a, a oddał Younga i pieniądze. Takie moje zdanie.
» 30 lipca 2015, 09:11 #48
jassaj: jak już kilka osób powiedziało 100 mln i sprzedajemy , Levy jest chyba sporym optymistą myśląc że sprzedamy Younga do Tottenhamu już pomijam świetny sezon i to , że przyda sie w następnym ale on nam zawsze robił pod górke z transferami więc albo zapłaci 2x tyle co jest wart albo masz problem , powiem więcej wyszlibyśmy troche na frajerów sprzedając go do nich , kiedys Mourinho podobno zagrał na nosie BVB blokując transfer DeBruyne bo wcześniej w Dortmundzie nie zgodzili sie na transfer Lewego do Londynu , trzeba troche pokazać charakter i zaciętość , tak po prostu żeby inni zobaczyli że u nas nie można kupowac "po promocji "wszystkiego , po dośc tanich transferach RVP i Naniego przyda sie taki "gest" a że Young jest dobrym grajkiem to już jesteśmy wygrani , zostanie - super , odejdzie to za gruby hajs
» 29 lipca 2015, 18:08 #47
SkowronUNITED: Young powinien zostać... gdyby nie on to w tamtym sezonie nasz atak byłby nudny jak flaki z olejem. Zdecydowanie jeden z najlepszych tamtego sezonu. Nawet jako rezerwowy Depaya się przyda... Jest bardziej wartościowy sportowo niż Di Maria...
» 29 lipca 2015, 17:55 #46
jari13: LVG nie sprzeda Younga skoro dla niego i Depay'a zmienił formację. Dla nas moim zdaniem byłoby bardzo dobrze, gdyby Totki zapłaciły około 10 mln funtów. Ashley jest diabłem, ale w najlepszym wieku łapał kontuzje, później był sezon Moyesa. Poprzedni sezon to już był szczyt jego możliwości. Oczywiście teraz zapanowała moda na Younga, która nadeszła tak samo nagle jak fala apeli o jego sprzedaż jeszcze za kadencji SAFa, ale w tym sezonie to Depay powinien grać na lewym skrzydle, a MU wrócić do 433.
» 29 lipca 2015, 16:56 #45
Diabelred: Niby czemu zmniejszac? Zagral calkiem niezly sezon, podczas tournee tez jest spokojnie w top 3 najlepszych pilkarzy. Taki Rooney, podpisujac nowy kontrakt troche ponad rok temu to nawet jeszcze dostal podywyzke, takze sprawiedliwie by bylo, gdyby Young utrzymal tygodniowke, taka jak obecnie ma. Co do samej sprzedazy to mysle, ze to raczej tylko plotki.
» 29 lipca 2015, 14:16 #44
Bena1878: to sa tylko plotki oficjalnie nikt nie powiedzial ze czeka go obnizka. chyba ze czegos nie wiem,,,
» 29 lipca 2015, 15:12 #43
Fenek: Nam Kane i Llorisa nie chcieli oddać więc czemu my mamy im kogokolwiek sprzedać? Co do Younga nadal jego dośrodkowania są masakrycznie niecelne. Ale mimo wszystko był jednym z najlepszych zawodników MU w poprzednim sezonie, więc albo sprzedać go za grubą kasę lub wymienić za kogoś konkretnego. Co do tygodniówki to się zgadzam w 100% powinna zostać obniżona.
» 29 lipca 2015, 13:47 #42
emil1986x: przez jego babole na felle falcao nie miał żadnych szans na bramki :/ nie lubiałem i go nie lubie!! i jeszcze zajmował miejsce ADM hahaha to wogóle jakieś jaja były
» 29 lipca 2015, 13:54 #41
Janek23: do emil1986x: jaja to twój wpis
» 29 lipca 2015, 15:00 #40
Bena1878: AdM mial duzo gorsze dosrodkowania z lewej nogi niz Young tez z lewej nogi ;)
» 29 lipca 2015, 15:14 #39
Janek23: do Bena1978: Dokładnie. Coś mi się wydaje, że Young ma słabsze statystyki na Fifie i stąd mu on nie pasuje
» 29 lipca 2015, 15:56 #38
kolor: Chyba ich nie stać.
» 29 lipca 2015, 13:25 #37
becks7777: 100 mln i jest ich ]:->
» 29 lipca 2015, 13:44 #36
ax1d: Januzaj - Lingard - Mata - Valencia - Blind - Rooney - Di Maria (póki jest)
Każdy z tych zawodników może grać z powodzeniem na skrzydle. Więc mowa o "niedoborze skrzydłowych" jest co najmniej dziwna. Bardzo lubię Younga, lubiłem go w AV i chciałem, żeby do nas przeszedł. Wielokrotnie go "broniłem" przed falą hejtu.
ALE
Potrzebujemy obecnie napastnika. To jest w tym momencie kluczowe. A Harry Kane jest świetnym napastnikiem, doskonale grającym niemal każdą funkcję - od typowego łowcy bramek, przez grę tyłem do bramki i pod presją, po kontry. Do tego jest Brytyjczykiem, więc nie będzie mu w głowie wylot na Półwysep Iberyjski.
Dlatego moim zdaniem powinniśmy wykorzystać Ashleya do rozliczenia, dopłacić i wyrwać Kane'a. To jest zawodnik, który będzie szedł śladami Rooneya. Na pewno nie skończy w Spurs, a ten zespół, w którym skończy, będzie miał z niego mnóstwo pociechy i pożytku. Bardzo chciałbym, żeby było to United.
» 29 lipca 2015, 13:12 #35
becks7777: BLIND? ROONEY? CZOWIEKU mówisz, że brak nam napastników a stawiasz Wazze na skrzydle. Zastanów się nad tym co napisałeś..
» 29 lipca 2015, 13:14 #34
ax1d: Blind spokojnie może grać na skrzydle.

Rooney grał na skrzydle bardzo długo i szło mu to naprawdę dobrze. Mówiąc inaczej - Rooney spokojnie poradzi sobie na skrzydle i da jakość (jak np. Cavani), a Young nie poradzi sobie jako napastnik. To jest ta różnica.
Nie chcę stawiać Rooneya na skrzydle. Ale jeśli będzie taka konieczność, to może tak grać, bo już grał pod Fergie'em i dawał radę. W okresie Ronaldo-Tevez-Rooney to właśnie Wazza grał z boku.
Jeśli przyszedłby Kane, moglibyśmy grać Rooneyem jako fałszywym skrzydłowym, który schodziłby do Kane'a.
» 29 lipca 2015, 13:22 #33
ax1d: Ale zakładając, że chcemy Roo tylko w ataku albo podwieszonego, a Blind nie gra skrzydła - daje nam to PIĘCIU (po ewentualnym odejściu Di Marii czterech) skrzydłowych w składzie. To jest niedobór? A ilu mamy napastników, na których faktycznie możemy liczyć? Wilson jeszcze nie zagrał nic. Groszek to zawsze niewiadoma - odpali albo przejdzie obok meczu. Zostaje nam Rooney i...?
» 29 lipca 2015, 13:24 #32
Bydgoszczanin: Przez przypadek polubiłem Twój komentarz...
Zacznijmy od tego, że jeden sezon H. Kane'a nie czyni jego wartym takich pieniędzy ani desperacji w celu jego zakupu.
Poza tym Young świetnie nadaje się na wahadłowego. Wymieniłeś "niby" skrzydłowych, tymczasem w zeszłym sezonie nikt z wymienionych nie dawał nam na lewej stronie takiej jakości jak sam AY.
Zdecydowanie powinien zostać. Napastnika trzeba kupić, ale nie kosztem tego kopacza, podejrzewam że stać MU i bez tego.
» 29 lipca 2015, 13:40 #31
becks7777: Takie gdybanie nie ma sensu. w ataku jest Rooney, Hernandez i Januzaj tyle.
Nie po to teraz z Rooneya robią 9, żeby grał na skrzydle. A Blinda to widzę, że nawet na bramkę postawicie. Uważasz, że Kane to już klasa światowa po udanej połówce sezonu? Co do skrzydłowych mówimy o lewym skrzydle, na prawym jest Mata i Lingard. Valencia to już jest obrońca. Zaś na lewym jest Young, Wilson. Di Maria out. Co Januzaja i Wilsona oni zamienili się pozycjami i na dobre to wyszło, chociażby w ostatnim meczu.
» 29 lipca 2015, 13:43 #30
ax1d: Bydgoszczanin, zacznijmy od tego, że nie musisz mi tłumaczyć wartości Younga, bo ją doskonale znam (o czym napisałem wyżej). Niemniej to jest skrzydłowy, a na skrzydłowego jego wiek to już sporo. Za chwilę zacznie brakować szybkości, a po co nam wolny skrzydłowy? Po co wolny skrzydłowy komukolwiek? Young i tak nie jest demonem prędkości, a z wiekiem nie będzie lepiej. Jeśli nie sprzedamy/rozliczymy go teraz, pewnie zostaniemy z nim albo odejdzie za darmo do jakiegoś QPR. Zagrał swój maks, odpłacił się, dając jakość w zeszłym sezonie i zamykając usta hejterom, którzy wątpili w jego umiejętności. Ale trzeba patrzeć na szeroką perspektywę.

Dodam tylko jeszcze, że my nie powinniśmy grać skrzydłami już od dłuższego czasu. Pokazał to doskonale mecz, w którym Young wrzucił 80+ piłek w pole karne, z czego doszło... ZERO! Kto ma grać głową? Rooney? Przecież my nie mamy na kogo grać tych centr. Powinniśmy grać wąskimi skrzydłami schodzącymi do środka, a nie centrującymi. Rooney w takiej wersji nadaje się do tego idealnie.

Tak, oglądam uważnie Kane'a, odkąd wdarł się do pierwszego składu Spurs, i uważam, że to obecnie najbardziej perspektywiczny napastnik na wyspach, do tego młody, silny, dość wysoki, z doskonałym przeglądem (jak na 10), już co nieco ograny. Same plusy.
I tak - uważam, że powinniśmy zrobić wszystko, żeby go kupić. Jak słyszę o takim Benteke, to mnie zdejmuje strach połączony z pustym śmiechem. To jest zawodnik maksymalnie na Spurs, a nie na United. Natomiast Harry to zupełnie inna bajka. Widać, co ten chłopak potrafi. Pokazał to i w klubie, i w reprezentacji. Jeśli będzie dobrze prowadzony, będzie następcą Rooneya, nie mam co do tego żadnych wątpliwości.

Kiedy Sturridge wszedł z młodzików do Chelsea, bo mieli dziurę, pisałem też, że dobrze by było go wyrwać. Niestety, przeszedł do Liverpoolu i gra tam fenomenalnie. Zawsze jest niebezpieczny i zawsze absorbuje dwóch obrońców. Możemy to samo powiedzieć o Januzaju czy Wilsonie w ataku? Ra-ha-ha-ha-czej nie. Zresztą, postawienie kogoś na ataku nie oznacza, że jest on napastnikiem. Januzaj nie jest napastnikiem. Dopóki nie wyzbędzie się potrzeby gwiazdorzenia, dryblowania i kombinowania, to nim nie będzie. A jak się wyzbędzie, to i tak jeszcze przed nim daleka droga.

Obecnie mamy Rooneya, a później otchłań w ataku. Hernandez nigdy nie wiadomo, co zagra. Wilson raczej to samo, ale jeszcze mniej nadziei, że wniesie korzyść. Januzaj to skrzydłowy, który myśli i gra jak skrzydłowy. Jeśli ma grać na ataku, to MOŻE zacznie dawać jakość w przyszłym sezonie, chociaż bardziej patrzyłbym na jeszcze przyszły. Więc co? Chcemy rozegrać sezon, mając 1,5 napastnika? EPL? Ligę Mistrzów? Puchary? Poważnie?
» 29 lipca 2015, 14:13 #29
wyspiarski: Młody błyszczał tylko w poprzednim sezonie. Wcześniej bywało nie ciekawie i tak też będzie teraz. Czas sprzedać.
» 29 lipca 2015, 14:44 #28
Janek23: do ax1d: Jak ty chcesz ustawiać Rooneya na skrzydle to słaby z ciebie obserwator. Zapytaj może Rooneya gdzie chce grać. O jego odpowiedzi nie muszę ci pisać sam się domyśl. Younga to ty zostaw w spokoju bo to oprócz De Gei najlepszy piłkarz ubiegłego sezonu. A co do Kane'a to poczekajmy jeszcze sezon a wtedy zobaczymy co naprawdę potrafi chociaż przyznaje, że nie płakałbym jakby zasilił nas jeszcze w tym okienku ale wydaje mi się, że to mission impossible. Zresztą z Tottenhamu ostatnio transfery były korzystne (Berbatov, Carrick). Ale błagam Rooney w ataku a nie na skrzydle, czy na pomocy
» 29 lipca 2015, 14:57 #27
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2015 15:20

tyle tu komentowaliscie ze nie chce mi sie wszystkiego czytac ale chyba zapomnieliscie jeszcze o jednym YOUNG TO TEZ LEWY OBRONCA dzieki LvG !! a jak wiadomo ta flanka moze byc niepelna bo Blackett wiadomo Shaw latwo moze byc kontuzjowanym a sam Blind na lewej obronie to moze sie sie sprawdzic- broni dobrze ale musi byc asekurowanym przez Phila Czy Marcusa a Young samemu bardzo dobrze sb radzi dzieki swojej szybkosci. jest jesze Rojo ale z niego taki lewy obronca jak ze Smallinga
» 29 lipca 2015, 15:19 #26
Janek23: do Bena: i do tego jest mega waleczny. Prawdziwy "Czerony Diabeł"
» 29 lipca 2015, 15:58 #25
ax1d: Janek, gdyby klub miał być budowany wokół tego, czego chce Rooney, to nazywałby się Wazza United, a tak nie jest.
Nie CHCĘ, tylko mówię, że Rooney może grać na skrzydle i to z powodzeniem. Poza tym któryś już raz powtarzam, że my nie powinniśmy grać tradycyjnymi skrzydłami. Schodzący Rooney grałby mniej więcej w takim samym charakterze jak Messi w Barcelonie, Ronaldo w Realu czy Cavani w PSG. To są fałszywi skrzydłowi, którzy kończą najczęściej jako najlepsi strzelcy zespołu, dużo wyżej niż nominalni napastnicy.

Bena, Young nie jest lewym obrońcą i nigdy nim nie będzie. Do tego jest prawonożny. Niby w ataku potrafi grać obiema nogami, ale przy blokowaniu zawsze zatrzymuje piłkę prawą nogą. To sprawia, że zawsze musi być krok przed atakującym skrzydłowym, a to bardzo trudne. Częściej będzie krok za. Z takich "lewych obrońców" jeden na tysiąc gra dobrze. Tak jak napisałem wcześniej - to, że kogoś postawisz w ataku, nie robi z niego napastnika. Analogicznie - jeśli postawisz kogoś na lewej obronie, nie sprawia, że jest on lewym obrońcą.
» 30 lipca 2015, 09:04 #24
MU1212: nie ma mowy Young zostaje a Totki powinny sprowadzić kogoś innego
» 29 lipca 2015, 13:00 #23
Joker7: Za 100mln funtow mozna im go sprzedac ;]
» 29 lipca 2015, 12:32 #22
becks7777: Czemu nie :D Ogień zwalczaj ogniem :D
» 29 lipca 2015, 13:13 #21
szymon2507: Z jego obecną formą jest dla nas bezcenny :)
» 29 lipca 2015, 10:38 #20
becks7777: Hahaha ! Mogą pomarzyć.
» 29 lipca 2015, 10:35 #19
michal21031980: Oddać jego i Hernandeza i dopłacić kasę i niech dają Harego K.
» 29 lipca 2015, 10:15 #18
becks7777: Niniejszym ogłaszam, że zgłupiałeś.
» 29 lipca 2015, 10:44 #17
jaratkow: Bardzo to "mądre" co napisałeś... Masz 2 i 1 jest kontuzjowany to 1 wciąż gra. Masz jednego i jest kontuzjowany... To tak jak z tobą: jesteś 1 i wypisujesz bzdury
» 29 lipca 2015, 10:52 #16
darek15: harry kean jet obecnie lepszy od rooneya nawet
» 29 lipca 2015, 12:55 #15
Reusik: nie nie jest
» 29 lipca 2015, 13:01 #14
UrbannLegend: Tak, wymienić Groszka i Younga za gościa, który mógł zagrać jedyny dobry sezon w karierze, gratulacje. xD
» 29 lipca 2015, 13:08 #13
Janek23: Do becks777: Popieram. michal21031980 do psychiatry
» 29 lipca 2015, 14:41 #12
darek15: mniej goli trafia?
» 29 lipca 2015, 15:06 #11
Puchaczeue: A co z tym supertransferem? Bo to chyba nie chodzi o Sergio Romero.
» 29 lipca 2015, 12:33 #10
patryk1143: Kurcze nie rozumiem dlaczego mają mu obniżyć tygodniówkę. Fakt miał swego czasu spadek formy, ale widać, że daje z siebie wszystko na tyle ile potrafi - wiadomo, że człowiek sam siebie nie przeskoczy. Nie wiem co inni o tym myślą, ale według mnie powinni zostać przy tym ile ma.
» 29 lipca 2015, 09:40 #9
mateo13: Ja też tego nie rozumiem
» 29 lipca 2015, 09:46 #8
Hehehehehe: ahahahhahahahahahahahahahaha
» 29 lipca 2015, 09:29 #7
Janek23: Sezon ogórkowy ciąg dalszy
» 29 lipca 2015, 09:14 #6
Czolg97: Ashley zostanie bo jest dobrym duchem w naszej szatni
Po za tym jest prawdziwym Czerwonym Diabłem i zgodzi się na obniżenie pensji ;) czuje wsparcie trenera i kibiców i dobrze mu w Manchesterze.
» 29 lipca 2015, 08:13 #5
dawidlp92: Dawac 40 mln i mozemy pogadac 😀
» 29 lipca 2015, 07:44 #4
becks7777: Deficyt skrzydłowych, a ty chcesz się go pozbyć? I na co ci te 40mln?
» 29 lipca 2015, 10:45 #3
Rion: Myślę,że powinni pozostać przy 110 po tak udanym sezonie.
» 29 lipca 2015, 07:42 #2
Rurku: Tylko potem zawodników z takimi tygodniówkami musimy oddawać za bezcen.
» 29 lipca 2015, 09:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.