Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

De Gea: Real Madryt? Wracam do Manchesteru

» 5 lipca 2015, 17:49 - Autor: Rio5fan - źródło: MEN.co.uk
David de Gea udzielił kolejnego lakonicznego komentarza dotyczącego swojej przyszłości w Manchesterze United.
De Gea: Real Madryt? Wracam do Manchesteru
» David de Gea wraca do Manchesteru United na okres przygotowawczy
Jak wiadomo, Louis van Gaal polecił swojemu podopiecznemu powrót do treningów już w najbliższy poniedziałek. Coraz więcej przesłanek wskazuje, iż Hiszpan wypełni swój kontrakt na Old Trafford do końca.

- Real Madryt? Muszę wrócić do Manchesteru na okres przygotowawczy - powiedział De Gea w rozmowie z telewizją Cuatro.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Angelo Henriquez piłkarzem Dinama
Następny news »
Agent Robina: Nie prowadzimy rozmów transferowych

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (56)


Kopec91: Jeśli potwierdzą się doniesienia z Ikerem w Porto, i zwróci się uwagę na zdjęcia z treningu, na których Davida nie ma...no to wiadomo...
» 7 lipca 2015, 00:17 #53
vip14: David zostanie! To już koniec sagi transferowej z jego udziałem!
» 6 lipca 2015, 19:44 #52
Kilerek7: @Kevin_strootman

Feeling good back on the pitch with my teammates again.

Może zamiast Schneiderlina, MU poczeka na Holendra? Znowu pisze się też o Gaitanie oby była to plota.
» 6 lipca 2015, 01:31 #51
remass666: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2015 00:11

Co ty za bzdury gadasz..jaki brak szacunku.Gosc trzyma fason a wysoki poziom mial juz w Atletico.Football to biznes a gra w pilke to jego praca.Gdybym byl na jego miejscu to tez bym sie zastanawial czy nie wrocic do madrytu.To piekne miasto i stamtad pochodzi..do tego Real tez wielki klub ze wspanialymi tradycjami..tez musialem sie zalogowac.
» 6 lipca 2015, 00:10 #50
DiMaryja: Młody chłopak, wyprostuje się jeszcze
» 6 lipca 2015, 00:23 #49
wrobel1992: Zdecydowanie...niech powie, że chce odejść i zabije tym samym cenę o kilka mln. Pogratulować pomysłu :)
» 6 lipca 2015, 08:18 #48
manufan27: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2015 19:42

mam identyczne zdanie co dychai doslownie za chwile odpowiem temu panu nizej remass666 bo mnie wkur...
» 6 lipca 2015, 19:40 #47
manufan27: remass666 nigdy nie uzywalem wulgaryzmow i jestem tego przeciwnikiem ale wez ty sie ogarnij albo idz na srealmadrid.pl bo rzygam twoim komentarzem. ja tez mam dosc de gei bo klasowy bramkarz to fakt ale KLASE to osiagnal w MU a w Atletico byl dobrze zapowiadajacym sie bramkarzem tak jak wielu bylo i gra dalej, ale jednak im sie nie udalo typu Akinfeev, Forster, Reina (na poczatku byl juz gadany jako pewniak za Casillasa). Jaka chec powrotu do miasta, w dodatku do znienawidzonego tradycyjnie rywala grajac wczesniej dla Atletico ! zobacz facet jak on potraktowal kibicow Atletico wyrazajac chec grac dla sRM i dopiero pomysl jak on traktuje granie w Manchesterze !! Fason by trzymal gdyby zdecydowanie wysmial sreal za to ze w ogole zlozyli mu propozycje ! Jezeli oczywiscie jest wdzieczny klubowi Atletico za to ze dzieki nim osiagnal swoj poziom wychowawczy ! Jak widac nie jest i dla mnie to zaden profesjonalista tylko typ co leci za dobrobytem nie szanujac tradycji ani historii...w dodatku przede wszystkim kibicow ! dla mnie gosc spalony do konca jak np tevez czy pogba. w ogole wg mnie powinienes skasowac tu konto bo diablem to ty jak widze nie jestes ;) pozdrawiam devilpage'owego srealowca :)
» 6 lipca 2015, 19:54 #46
kralo11: Ciekawe na jak dlugo wraca no ja nadal slepo wierze w to ze jednak zostanie ale chyba raczej marne szanse
» 5 lipca 2015, 23:23 #45
Kilerek7: To wszystko wygląda dziwnie, mam wrażenie, że piłkarze nie chcą grać dla MU, nie tyle dlatego, że mieliśmy przerwę w sukcesach i dobiliśmy z ciężkim bólem do top 4, ale trochę pewnie przez nasz styl grania i trenera. Owszem LvG to znany trener z sukcesami, ale też niestety nie aniołek a bardziej dyktator, wielu piłkarzy chce mieć oparcie w menadżerze a LvG jest bardzo surowy i wymagający, z drugiej strony podchodzi on do swojej pracy bardzo profesjonalnie, ale niestety wielu piłkarzy aż tak sztywnego rygoru nie lubi, dla SAFa grać chciał każdy, ponieważ był on jak ojciec dla każdego, interesował się każdym indywidualnie, nie tylko na boisku ale i po za nim, mieć trenera który pomoże ci zawsze i wszędzie o każdej porze, który miał w sobie taki szacunek do innych, to jest luksus, Sir Alex taki był, każdy piłkarz dawał z siebie maxa, wskakiwał ponad swoje możliwości, aby jednocześnie nie zdenerwować trenera ale także by mu zaimponować, a pochwała ze strony SAFa była największą nagrodą, każdy chciał u niego grać, sam RvP przeżywał, że Sir Alex prędko odszedł ze stołka, dla wielu piłkarzy to on był przyczyną tego, że dany piłkarz u nas grał, nie tylko sama marka MU. Dziś niestety SAFa nie ma na ławcę, a LvG jest zupełnie inny, ale odchodząc już od trenerów, to kolejnym czynnikiem jest ta nasza tiki taka ala MU, wielu graczy nie lubi takiej klepaniny, wszyscy widzieli męczarnie nad średniakami, wielu woli grać w drużynach z agresywnym atakiem. My kiedyś też tak graliśmy, więc nie dziwię się, że piłkarze nam odmawiają, oni wiedzą, że u nas będzie gra klepana i mocno taktyczna, a większość poprostu woli napierdzielać na bramkę rywala bez wielu podań, tak mi się wydaje. A co do DDG i Ramosa, to na początku myślałem, że jesteśmy kartą przetargową aby Ramos dostał kontrakt, ale pomyślałem sobie, że przecież u nas chyba kretyni nie są i wydaje mi się, że DDG zostanie czy na rok czy dłużej nie wiem, a Ramos nie odejdzie, zaporowa cena jaką chcemy za DDG oraz chęć kupna Ramosa, miała odstraszyć zapewne Real, który ze strachu wycofałby się z transferu i kupił innego bramkarza co przekreśliłoby transfer do DDG do Realu i tym samym wymusiło na Hiszapanie podpisanie nowego kontraktu. Oczywiście to moje spostrzeżenia, prawda może być zupełnie inna. Mam nadzieję, że to wszystko się powyjaśnia i zaczniemy budować solidną nową drużynę.
» 5 lipca 2015, 23:19 #44
Reusik: Więc mylisz się.Klub mierzy w piłkarzy z najwyższej pòłki jak Benzema,Mueler,Ramos itd.Oni już grają w zespołach z najwyższej pòłki i to że nie chcą zmieniać zespołu jest zupełnie naturalne.Czy dla SAF wszyscy chcieli grać?Niekoniecznie.On ròwnież łatwo nie wybaczał niesubordynacji i oczekiwał bezwarunkowego posłuszeństwa.Czy Moura i Hazard byli zdeterminowani aby grać dla Sir Alexa.Nie.Styl gry?A czy nie widzieli naszych rezultatòw z czołĂ˛wką.Czy Chelsea imponowała stylem gry?Ile razy oni się męczyli ze średniakami?Piłkarze nie grają dla stylu tylko dla pieniędzy i sławy.Piłkarze nie lubią klepania?To zobacz że w XXI wieku dominuje dfużyna ktòra słynie z klepania i połowa piłkarzy marzy aby tam grać.Za Fergusona też po odejściu Ronaldo nie imponowaliśmy stylem.
» 6 lipca 2015, 00:00 #43
Kilerek7: Może mierzy w piłkarzy z najwyżej półki ale jakoś ci piłkarze nie chcą przyjść i dam sobie rękę uciąć, że jakby na ławce był SAF to by część przyszła, ja wiem, że byli też tacy co odmawiali, ale większość przychodząc chciała grać ze Szkotem bardziej niż dla MU. Ja wiem jak grała Barcelona, mnie to zawsze usypiało, tylko, że tam był Guardiola, dysponował takim teamem, który był i jest aż do dziś samowystarczalny i nie potrzeba w nim prawie zmian, a u nas musimy zbudować taki zespół od podstaw. Guardiola miał na kim oprzeć fundamenty, a my na kim? Na Carricku i Herrerze? Sory ale to nie Iniesta ani nie Xavi, chociaż chciałbym aby nasz Hiszpan do takiego poziomu jak ich dobił. Zgadzam się, że dziś piłkarze grają dla kasy i pieniędzy nie to co kiedyś, ale grają też dla sukcesów, a my w tej chwili straciliśmy na atrakcyjności. Jeśli taki Schneiderlin, oczywiście nie wiem czy to prawda ale tak piszą, jeśli taki solidny gracz ale nie gwiazda woli Arsenal niż nas no to coś jest nie tak. Moura czy Hazard byli młodzi i bali się pewnie tego, że u nas nie pograją a będą grzać ławę, wiec poszli po regularną grę tak sądzę. Zgadzam się również, z tym, że końcówka po odejściu Ronaldo już Szkotowi nie wychodziła, więc odszedł w chwale, nikt wieczny nie jest i taki Messi czy Ronaldo też przestana czarować. Ale to co SAF dał temu klubowi to jest nie do porównania z tym co daje teraz LvG, z resztą nikomu za nic pomników nie stawiają.
» 6 lipca 2015, 00:35 #42
Reusik: Moura i Hazard nie przyszli bo dostali lepszą kase.Za Sir Alex ci gracze by nie przyszli.Na Schweinsteigera i P.Lahma polował latami.Nie przyszli.W tych czasach gracze uważają że odejście z Realu lub Barcy to krok w tył.Nie przyszliby.Benzema mògł tu przyjść z Lyonu.Wybrał Real.A Fergie swòj zespòł budował 6 lat.Nie widze sensu poròwnywania do LVG.Schneiderlin być może woli Arsenal bo ma tam kumpli z reprezentacji i Wengera.Depay olał Bayern i PSG.Kluby na te chwile sportowo od nas lepsze bo chciał grać u LVG.Do Wygrania ligi mistrzòw nie potrzeba samych world class graczy.Chelsea wygrała LM z Obi Mikelem i duetem stoperòw Cahil Luiz i Bertrandem( finał to był jego pierwszy mecz w LM).Do tych rozgrywek trzeba mieć szczęście i dobrze zgrany team.Galacticos z Ronaldo,Becksem i innymi gwiazdami tej LM nie zdonyli a był to zespòł w ktòrym rezerwowi byli gwiazdami
» 6 lipca 2015, 01:37 #41
Szilk: Coś mi się wydaje, że za mocni w negocjacjach to my nie jesteśmy. Podobnie to wygląda jak dwa lata temu- chcą kupić zawodników ,którzy nie są do sprzedania, albo takich, którzy wolą grać w innych Klubach.
» 5 lipca 2015, 22:10 #40
giermeq: Zauważ że jeśli masz swojego agenta to raczej nie zawsze wina zawodnika że tak wygląda sytuacja :)
» 5 lipca 2015, 23:04 #39
Klimaa: Szanuje De Geę ale zachowuje się skandalicznie odnośnie jego rzekomego odejścia. Wystarczy prosta wypowiedź - "chce odejść" albo "chce zostać"..
» 5 lipca 2015, 22:00 #38
SkowronUNITED: Myślę że gdyby był jeszcze Ancelotti trenerem to De Gea byłby już dawno zawodnikiem Realu.
Teraz to mocne 50/50...
» 5 lipca 2015, 21:04 #37
Bena1878: tez mi sie tak wydaje
teraz chyba nie chodzi o sam real ale i o treneta :) a w tym przypadku to my mamy przewage :)
» 5 lipca 2015, 22:10 #36
soldier: Słuszna uwaga.
» 5 lipca 2015, 22:31 #35
kondzik: Polecę klasykiem ;) "no i to wszystko i do gabloty powtórz" Saga DDG w Realu uważam za zakończoną teraz parafka pod nową umową i jedziemy :)
» 5 lipca 2015, 20:54 #34
emil1986x: aczyna mmnie już wkurzać...MUSZĘ wrócić? koleś jest już dla mnie zerem!! powinien chcieć a nie musieć! każdy hiszpan chce grac w realu lub barcelonie jak sie po ktoregos zglosi leci jak na złamanie karku...:/
» 5 lipca 2015, 20:36 #33
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2015 00:09

ale sie czepiasz słówek , musi wrócić bo taki ma obowiązek , chyba każdy wolałby opalać sie na plaży w Hiszpanii pijąc zimnego drinka niż zapierdzielać na treningu z 20 spoconych facetów , ja wiem , że z transferem DDG zrobił sie cyrk jakich mało ale już nie róbmy z igły widły , jak odejdzie to trudno , nikt nie jest ważniejszy od klubu mimo że mam nadzieje że to taka gra bo jego agent chce "wydoić" więcej kasy , chciałbym żeby sie w końcu określił bo to nie boli "chce grać w Realu" albo "nie chce do Realu" ale piłka to już show biznes każdy ruch jest znaczący co widać po twojej wypowiedzi , my tutaj czepiamy sie 1 głupiego słówka a on podejmuje jedną z ważniejszych decyzji w życiu więc jako człowiek staram sie go zrozumieć , jako kibic też jestem zły , wkurzony i wgl
» 6 lipca 2015, 00:08 #32
MaciejSky: Dobrze wie o co go pytają, ale musi zrobić z siebie idiotę i udawać, że nie rozumie. Niech idzie do realu jeśli chce. Ja chciałbym żeby tu został, ale pod warunkiem, że będzie mu na tym klubie zależeć, a on po prostu się zabezpiecza na wypadek gdyby real go nie wziął. Nie potrzeba tu najemników. Jego życie i nie mogę mieć pretensji, że chce odejść, ale niech się do cholery określi, a nie wodzi fanów za nos.
» 5 lipca 2015, 20:03 #31
piter100000: rzygać mi się chce jak na niego patrzę
» 5 lipca 2015, 19:58 #30
Kopec91: A mi jak czytam takie komentarze jak twój..
» 5 lipca 2015, 21:47 #29
mrjames: A mi się chce rzygać tą całą historią. David uratował nam 1/4 sezonu ale powinien zachować się jak facet z jajami a nie jak cip...a . Albo w tą albo w drugą a tu błaznowanie. Przez tą całą sagę transferową zawodnik którego wielbiłem i szanowałem strasznie staje się bufonem.....nie nie tym z juve ... po prostu ..pajacem
» 5 lipca 2015, 22:45 #28
pietrekhabemus: Moim zdaniem zostanie. Dlaczego? Ma szansę grania w LM no i przez najbliższy rok może obserwować co się dzieje w Madrycie. Zakładając udany sezon dla United i przynajmniej średni dla Realu w przyszłym roku pewnie przedłuży kontrakt. Jeżeli natomiast Real po nadchodzącym sezonie sięgnie po trofea przy braku ich z naszej strony to odejdzie. Faktem jest niepewna sytuacja Realu przy aktualnym trenerze. Gdyby został Carlo to pewnie zapędy na odejście miałby większe. David jest dobry i zapewne chce sięgać po trofea. Pytanie tylko gdzie, ale na to pytanie odpowiedź dostaniemy po tym sezonie. Tak jak pisałem - tam gdzie będą perspektywy tam będzie grał, bo o pieniądze chyba nie chodzi skoro u nas oferują mu taką tygodniówkę.
» 5 lipca 2015, 19:46 #27
kadM: Niech odchodzi stać nas
» 5 lipca 2015, 19:27 #26
Fenek: Wydaje mi się, że teraz sam Dawid nie wie co zrobić. Fakt, że klub objął Benitez raczej nikogo nie skłania do przenosin na Estadio Santiago Bernabeu. Inna sprawa, że u nas sytuacja LvG też przejrzysta nie jest. Ale tak czy inaczej, wydaje mi się, że Dawid chętnie zostałby na OT ale jego manager i najbliższe otoczenie marudzi mi na temat powrotu do Hiszpanii. Ciekawe jak rozwinie się sytuacja.
» 5 lipca 2015, 19:04 #25
RedDevils4life: Teraz zostanie i jeszcze rok pogra. Benitez rozwali Real i DDG zmieni zdanie, podpisując z nami kontrakt. :)
» 5 lipca 2015, 18:49 #24
damian2987: A w międzyczasie zabrać im Ramosa, coś pięknego;)
» 5 lipca 2015, 19:56 #23
Kuntakinte: DDG nigdy nie powiedział że chce odejść zostanie na kolejny sezon a Ludwiczek postawi mu jasno sytuacje żeby powiedział albo tu albo tam
» 5 lipca 2015, 18:47 #22
tomek94: Czuję że zostaniemy wycyckani, dopełni kontrakt i nas opuści a my pozostaniemy z niczym. Moim zdaniem poważnie należy rozważyć ten problem i nawet już ściągnąć solidnego bramkarza. Moja propozycja to Bernd Leno.
» 5 lipca 2015, 18:42 #21
sinedd91: myśle, że jesli DDG odejdzie po nastepnym sezonie za darmo to moze to przynieść więcej korzyści niż sprzedanie go teraz za te grosze, które real oferuje :P
» 5 lipca 2015, 18:54 #20
NIUG: Czy ta propozycja jest serio? Leno to jeszcze żaden świetny bramkarz, a takiemu Llorisowi to może buty czyścić
» 5 lipca 2015, 19:20 #19
MbDevil: Ja bym nie nazywał tego problemem. United nie jest klubem, który na siłę musi sprzedawać zawodnika po promocyjnej cenie, nawet kosztem oddania go za rok za darmo. Nasze przychody w porównaniu z każdym innym klubem są astronomiczne, więc 20 milionów w tą czy w tą nie robi wielkiej różnicy, a przynajmniej mamy za te pieniądze świetnego bramkarza na kolejny rok i mnóstwo czasu na analizę rynku i wybranie alternatywy dopiero na sezon 16/17
» 5 lipca 2015, 19:37 #18
Hoodys: my potrzebujemy bramkarza na teraz ( Llrois czy nawet Valdes) a nie kogoś kto za 3 lata dostanie oferte od Realu czy Bayernu i pójdzie
» 5 lipca 2015, 21:56 #17
Szilk: Kupią go , kupią - jak pokazali wszystkim , że zasługi Casillasa mają gdzieś i potraktowali Go jak szmatę - to co to za atmosfera w zespole ? - u nas też Dawid będzie miał przechlapane - każdy słabszy występ, a nie daj Boże z Realem - będzie dla niego dramatem. Taki Abramowicz pokazał klasę i dał Czechowi 5 milionów ekstra za zasługi w momencie odejścia, a Real już kolejny raz pokazuje, że legendy dla niego nic nie znaczą - z Raulem zrobili tak samo jak z Casillasem .
» 5 lipca 2015, 18:41 #16
jajko22: trzeba być plastycznym ! Czyli Gea na sezon zostanie.Otamendi to dobre rozwiązanie. Warto rozważyć kupno dobrego bramkarza żeby "odciążyć" Geę. Najwazniejsze żeby nic nie popuścić Królewskim! Dobrze by było trafić na RM w LM !!
» 5 lipca 2015, 18:31 #15
karreem: Jeśli Real go teraz nie wykupi,a DDG nie podpisze nowego kontraktu to, w następnym sezonie powinien być rezerwowym bramkarzem.
» 5 lipca 2015, 18:20 #14
Jonas31: Jak dla mnie powinien dostać jeszcze podwyżkę, bo zasługuje. Kontrakt, który mu propo.owalismy był niejako nagroda za występy w paru ostatnich sezonach. David go nie chciał, jego wybór. Nie dlaczego niby klub ma to karać? Zrobił swoje, jak dla mnie zasłużył na nagrodę, możemy to trzymać jeszcze przez rok a później życzyć mu powodzenia. Dużo dla nas zrobił
» 5 lipca 2015, 18:41 #13
Fenek: Jeśli Dawid zostanie ale nie podpisze nowego kontraktu to LvG powinien sprowadzić 1-2 nowych bramkarzy i im dawać szanse, ogrywać ich itd. a dawid ława.
» 5 lipca 2015, 19:06 #12
madd118: Czy jeśli dobry pracownik chce wypełnić swój kontrakt, to czy przed jego wygaśnięciem odsunąłbyś go gdzieś w szara strefę reszty nieudolnych prscowników? Sprowadzając jednocześnie na jego miejsce(lidera, doświadczona osobe, człowieka ogarniającego wszystko) 2 nowych prscowników z potencjałem ale zgarniających cała odpowiedzialność? Ja osobiście zostawiłbym lidera na swoim miejscu a pod jego skrzydła powierzył ucznia z potencjałem zeby nauczył sie jak najwiecej, a samemu nauczycielowi dał za to jeszcze podwyżkę. Swoją drogą dosyć niedawno mielismy eksperyment SAFa odnośnie rotacji bramkarzami i nie jestem zwolennikiem tego typu działań.
» 5 lipca 2015, 23:24 #11
Ghostpl: A mi się wydaje ze Ed chce być drugim Prezem... Ze my też mamy zdanie. Co do kwot a nie my damy im.. DDG za 20 baniek. A oni ramosa za 90 baniek... A po za tym mi się wydaje ze DDG chce zrób coś w stylu dajcie mi bajeczny kontrakcik... A to ze jest szum o nim to niech będzie bo wiecie jednak będzie w gazetach
» 5 lipca 2015, 18:18 #10
NexaT: 200k tygodniowo dla bramkarza, to jaki to jest kontrakt?
» 5 lipca 2015, 18:47 #9
Puchaczeue: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2015 18:18

Drodzy administratorzy, wrzućcie wypowiedź Domenecha na temat transferu Llorisa do MU. Jest się z czego pośmiać :D
» 5 lipca 2015, 18:15 #8
TB303: "Tottenham is a big club – it is not the biggest. Manchester United qualified for the Champions League, but I can't really see the difference with Tottenham."
To mnie po prostu położyło na łopatki xD
» 5 lipca 2015, 23:34 #7
Taurus: Wraca gdzie jego miejsce :)
» 5 lipca 2015, 17:53 #6
Matep: Oj jak boli trzeba wracać do Carrington. Tam gdzie wszystkiego Cie nauczyli
» 5 lipca 2015, 17:50 #5
wojakadik: No cos typu Ciri z Kaer Morhen :D
» 5 lipca 2015, 17:57 #4
HarryPOD: Coś jakiego typu?!
» 5 lipca 2015, 19:32 #3
MaciejSky: Up
Jeśli nie czytałeś Wiedźmina to nie masz się czym chwalić zbytnio
» 5 lipca 2015, 19:36 #2
eduardo1986: a to jest jakis obowiazek czytania wiedzmina? moze woli ksiazki psychologiczne, ktorymi frazesami moglby Cie zasypac i sytuacja bylaby odwrotna? "i kim bys kurcze nie byl, to nie ma co sie szczycic"
» 5 lipca 2015, 20:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.