Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Hernandez: Czas spędzony w Madrycie frustrujący

» 20 czerwca 2015, 10:13 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Javier Hernandez jest rozczarowany swoim wypożyczeniem do Realu Madryt. Meksykański napastnik stwierdza, że sezon 2014/2015 był dla niego ogromnie rozczarowujący.
Hernandez: Czas spędzony w Madrycie frustrujący
» Javier Hernandez nie wspomina miło swojego wypożyczenia do Realu Madryt
Chicharito został wypożyczony do Realu Madryt po tym jak nie znalazł uznania w oczach Louisa van Gaala. W ekipie Królewskich pełnił głównie rolę rezerwowego, notując zaledwie 13 występów od pierwszej minuty we wszystkich rozgrywkach.

Real Madryt miał opcję pierwokupu Hernandeza, lecz postanowił z niej nie korzystać. Chicharito wrócił więc do Manchesteru, gdzie czeka na dalszy rozwój wypadków odnośnie swojej przyszłości.

Hernandez miło będzie jedynie wspominał swojego gola z ćwierćfinału Ligi Mistrzów z rewanżowego starcia z Atletico Madryt, który dał Królewskim przepustkę do półfinału tych rozgrywek.

– Gol w meczu z Atletico był dużą ulgą, bo to był trudny rok z niewieloma okazjami do gry – mówi Hernandez na łamach dziennika AS.

– To była ulga. Musiałem przez długi czas grzać ławkę.

– Mój czas spędzony w Madrycie był ogromnie frustrujący, bo nie czułem, że jestem ważny dla drużyny – dodaje Meksykanin.


TAGI


« Poprzedni news
MŚ U-20: Gol Pereiry to za mało, Serbia mistrzem świata
Następny news »
Otamendi: Valencia doskonale wie czego chcę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (38)


lukas255: Jeżeli byśmy nikogo nie sprowadzili to na pewno taki zmiennik by nam się przydał biorąc pod uwagę, że w następnym sezonie będzie dużo więcej meczy do rozegrania.
» 21 czerwca 2015, 14:32 #35
wojtus888: No i dobrze Chicha wracaj do Mu, w razie jakichś problemów z Lacazette i Kanem, będziesz nam bardzo potrzebny !
» 21 czerwca 2015, 11:49 #34
Fenek: Poważnie? A czego się spodziewał idąc do realu? Jak chciał być główną postacią klubu to trzeba było iść do jakiegoś średniaka.
» 20 czerwca 2015, 20:18 #33
Diabelred: Niby czemu frustrujacy? Zagral w Realu, w klubie ktorego pewnie jest kibicem, do tego w klubie, gdzie gral jego rodak pewnie tez idol Hugo Sanchez. A, ze malo gral no coz... Przechodzac z lawki u nas, raczej nie liczyl na nic wiecej w Realu, ktory sportowo obecnie lepiej od nas stoi. Powinien realnie ocenic swoje umiejetnosci i pojsc grac regularnie do jakiegos sredniaka np. Southampton.
» 20 czerwca 2015, 17:53 #32
bartoszjan: To jest chyba najbardziej niedoceniany piłkarz świata , wszędzie gdzie gra trafia na ławkę rezerwowych. A pomyśleć że był jednym z najszybszych piłkarzy na mistrzostwach świata... Uwielbiam go i fajnie było by żeby u nas został i pokazał swoją klasę :)
» 20 czerwca 2015, 16:33 #31
Klimaa: Przechodząc do Realu miał świadomość faktu że zapewne będzie zmiennikiem.. Chce grać to musi wybrać klub z niższej półki.
» 20 czerwca 2015, 14:16 #30
Puchaczeue: A w jakimś wywiadzie powiedział, że nie żałuje tego wypożyczenia. Dziwne...
» 20 czerwca 2015, 12:49 #29
piter100000: może liczył, że go wykupią
» 20 czerwca 2015, 14:18 #28
k13r: Chicharito mimo ogromnej sympatii jaką go darzę, zaczyna mnie bardzo irytować. Non stop narzeka, ale nie zauważa, że akurat drużynę którą wybrał sobie na okres wypożyczenia Z GÓRY oznaczała sytuację, której teraz żałuje. Trochę pokory Javier.
» 20 czerwca 2015, 12:41 #27
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2015 12:05

Ja rozumiem że przeciwności losu, silna konkurencja itd. Ale gość nie może być ciągle sfrustrowany, niech oceni rzetelnie swoje umiejętności i odejdzie do Swansea czy Soton i tam nie będzie już się więcej irytowal. Lubię Chichi ale ostatnio rozwydrzyl się. Gdzie podział się ten skromny cichy ciężko pracujący chłopak z Meksyku którego widywalismy 2-3 lata temu?
» 20 czerwca 2015, 12:04 #26
Bena1878: ale z berby byl krol strzelcow ile tam mial 19 bramek ?
» 20 czerwca 2015, 18:00 #25
Jakniejaktak: 19 w połowie sezonu, bo później już nie grał ;P
» 20 czerwca 2015, 18:05 #24
N17: 20 bramek tyle co Tevez bodajrze, z czego 5 wsadził 5 blackburn rovers w wygranym meczu 7-1. Btw ciekawe ze kupiliśmy od nich Jonesa (w tym samym sezonie chyba nawet) który grał u nich na obronie w tamtym meczu
» 20 czerwca 2015, 23:01 #23
karim: Niech idzie do Newcastle :D #Munez
» 20 czerwca 2015, 11:58 #22
cnk: Nie wiem o co tu chodzi :) chlopak od dluzszego czasu nawet nie gra regularnie a wszyscy twierdza,ze do sredniaka sie max nadaje. 10/11 45 meczy 20 goli 11/12 36m-12g 12/13 36m-18g 13/14 35m-9g. To sa tylko suche statystki i wezcie pod uwage,ze meczy ma sporo ale wiekszosc z tych meczy nie rozegral od pierwszej minuty tylko z lawki. Spojrzcie sobie teraz w tabele z tego sezonu, ktora widnieje po prawej stronie i przypomnijcie sobie ile meczy calych i w pierwszym skladzie zaczynal chociazby RvP. Jesli znajdzie sie trener, ktory wykorzysta odpowiednio jego umiejetnosci oraz da mu szanse na regularne gre to on sie odplaci :)
» 20 czerwca 2015, 11:40 #21
1wolf1: Powiem ci , ze lubie zestawienia statystyczne, ale w tym przypadku sa zupelnie nie trafione. Zobacz jeszcze ile z tych bramek dalo MU cokolwiek niz podwyzszenie wyniku(bylo ich kilka, ale niestety dla groszka , mniej niz tych zupelnie nie istotnych). POnadto groszek jest bardzo pozytywna postacia w skladzie, ale w lidze angielskiej bardzo szybko gasnie. Nie jest zawodnikiem technicznie wybitnym, czy tez silnym w walce z obroncami. Jego atuty to szybkosci i spryt. To czyni go latwym celem dla obrony, zwlaszcza gdy nie jest w 100% formie.
» 20 czerwca 2015, 11:59 #20
N17: Nie zgodzę się z tym podwyzszaniem wyniku. Chicharito tyle razy nam ratował punkty wpychając piłkę do bramki w tylko sobie znany sposób ze takie stwierdzenie ociera się o ignorancję. Nikt nie strzela tylko ważnych bramek za 3 pkt.
» 20 czerwca 2015, 12:07 #19
1wolf1: Ogladam lige angielska od lat i w pamieci mam tylko kilka spotkan w ktorych jego bramki nie byly tymi kolejnymi. Moge sie mylic, ale nie sadze, by strzelil takowych wiecej niz wlasnie takich na podwyzszenie. Co wiecej mysle, ze tych malo istotnych bylo zdecydowanie wiecej. Nie przez przypadek wchodzi glownie z lawki. Czy w Realu, czy nawet za czasow Ferdka, taka gra byla jego domena. On poprostu jest bardzo dobry na slaba lub juz zmeczona obrone. Tak jak napisalem jest bardzo pozytywna i lubiana postacia. Nie da sie jednak przeskoczyc pewnych aspektow gry :P To samo tyczy sie obecnego zawodnika Totenhamu - Harry Kane'a - trudno oceniac tak mlodego zawodnika po 1 sezonie. Teoretycznie moze byc to poczatek wspanialej kariery, ale rownie dobrze moze byc to szczyt jego formy, ktory juz nigdy sie nie powtorzy. W tym sporcie po za okiem do zawodnikow trzeba miec tez troche szczescia :P
» 20 czerwca 2015, 12:23 #18
cnk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2015 13:02

Zgadzam sie,ze nie jest wybitnie techniczny i silny ale nie zgodze sie,ze nie strzelal waznych bramek. Kazda bramka jest wazna czy to na 2-0 czy na 5-0 losy meczu potrafia sie bardzo szybko odwrocic i my kibice united powinnismy o tym najbardziej wiedziec znajac slynne fergie time. Druga sprawa to taka,ze mimo tak jak mowisz i co jest prawda o jego brakach w technice nadrabial tym,ze wywiozywal sie z tego co od niego wymagano czyli jednak jakos zdobywal te bramki. Czy strzelil przypadkiem lub dobil albo ladnie uderzyl nie zmieni faktu,ze trafial. Chcialbym sie mylic ale wydaje mi sie,ze najwieksza role jednak odgrywa jego przydatnosc w całym meczu dla druzyny i ze wlasnie te braki techniczne czy silowe w caloksztalcie przyczynily sie do tego,ze malo z niego pozytku bylo przez wiekszosc spedzonego czasu na boisku. Bo nie podawal i dogrywal wybitnie, bo sie nie przepychal, bo lapany czesto na spalonym. Uwazam,ze spelnia dobra role jokera tak jak napisales, na zmeczona druzyne itd, na dobicie lub decydujace trafienie dlatego miec kogos takiego na rezerwie to swietna sprawa jednak trzeba mu pozwalac grac, moze nie od razu cale mecze ale wlasnie takie +/- 30 min w duzej ilosci spotkan. Regularnosc oraz pewnosc siebie i swiadomosc do czego jest potrzebny druzynie jest w stanie sprawic,ze znajdzie sie dla niego miejsce w zespole i ze nie warto go oddawac za grosze do sredniaka. P.S jakis czas temu przegralismy sezon stosunkiem ilosci strzelonych goli dlatego nie ma czegos takiego jak nie wazne czy nic nie znaczace bramki :)
» 20 czerwca 2015, 12:56 #17
1wolf1: Masz racje, ale jak widzisz jego aspiracje nie spotykaja sie z tym co moze mu zaproponowac MU, czy Real. Strzelal bramki zgodnie z twoim opisem - przypadkowe, z dobicia, czy tez pieknie wypracowane z glowki(pomimo swego niskiego wzrostu ). Ale jego apetyt rosl z kazda kolejna. Niestety w MU za "jego" czasow byli gracze, ktorzy mogli zaoferowac druzynie wiecej niz on. Groszek to napastnik i kazdy napastwnik bedzie strzelac bramki. NIe przez przypadek ktos ustawil go na tej pozycji. Nawet Rasiak zdobywal bramki , pomimo, ze w 90% przypadkow przewracal sie o pilke , albo wlasne nogi... RVP, czy Falcao zupelnie bez formy rowniez zdobyli gole w zeszlym sezonie... Tak jak napisalem - sa napastnikami i beda je zawsze zdobywac. No ale wracajac do glownego watku - Mierz sily na zamiary. Jesli groszek godzilby sie z rola zmiennika mysle, ze nigdzie by go nie wypozyczano. Najwyrazniej ma apetyt na cos wiecej, a tego MU mu nie chce oferowac.
» 20 czerwca 2015, 13:15 #16
N17: Dziękuję panowie za kulturalną wymianę opinii, szczerze mówiąc nie liczyłem na to w internecie.
» 20 czerwca 2015, 13:42 #15
cnk: I w tym momencie dochodzimy do konsensusu bo groszek jest dobrym rezerwowym w klubie pokroju United czy Realu i nic wiecej na chwila obecna. Jednak gra w United wzbudzila w nim wysokie poczucie wlasnej wartosci do tego doszlo zainteresowanie Realu,- gdzie rowniez mogl to przyjac jako bardzo wartosciowy komplement i kto wie czego mu tam nie nagadali przy okazji wypozyczenia skoro w ktoryms wywiadzie tak bardzo chwalil sobie Madryt, no ale rzeczywistosc jest calkiem inna i to kwestia tego czy sie pogodzi z rola rezerwowego czy bedzie probowal byc gwiazda w sredniaku. Chociaz imo zeby byl gwiazda w sredniaku musialby miec kolegow, ktorzy beda mu dobrze dogrywali wiec tak naprawde dla niego kolo sie zamyka a najlepsza z opcji jest staranie sie o miano jokera w klubie z wyzszej polki ;)
» 20 czerwca 2015, 14:03 #14
Muuuuuuuuuuu: Groszek to najlepszy 3 napastnik na świecie (pierwszy rezerwowy).
Wystarczyłoby go włączyć w rotację oraz dać pierwszeństwo w FA i Pucharze Ligi tak by miał z 20-25 meczów w sezonie i mamy na ławce snajpera, który jak wchodzi na boisko to robi różnicę.
W razie kontuzji RvP albo Roo spokojnie może grać w pierwszym składzie. W sezonie da 15-20 bramek.
Niestety i SAF pod koniec i Moyes sadzali go na ławie nawet gdy kontuzjowani byli Roo i RvP a grał Welbeck. Groszek to może nie top światowy ale jest za dobry by być 4 napastnikiem w jakiejkowliek drużynie na świecie.
» 21 czerwca 2015, 12:21 #13
soldier: "Ogladam lige angielska od lat i w pamieci mam tylko kilka spotkan w ktorych jego bramki nie byly tymi kolejnymi. " No to mało oglądałeś kolego United, bo piszesz całkowite bzdury.
» 21 czerwca 2015, 15:43 #12
ess: Niech pójdzie grać do jakiejś średniej drużyny, gdzie będą grać na niego i po kłopocie.
» 20 czerwca 2015, 11:28 #11
RuudVN: o jaaa, przecież to trener dał go na wypożyczenie, a jak Real go chciał to o czymś to świadczy
Rooney, Kane, Chicha i Wilson dla każdego minut starczy, Rooney jest nie do ruszenia i gra zawsze a 3 zawodników na 1 pozycję to chyba wystarczająca ilość, przy kontuzji Rooneya Mata lub AdM wchodzą na jego pozycję
» 20 czerwca 2015, 11:23 #10
kckMU: oj, podkulony ogon i wracamy na stare śmieci?

znowu to United będzie najlepsze na świecie?
» 20 czerwca 2015, 11:05 #9
jajko22: Głupio zrobił że poszedł do RM. Jest ,podobnie jak dla MU ,za słaby na RM. Stąd ta niepotrzebna frustracja. Nie wzięli go tez do reprezentacji Mexyku,dość solidnej ,ale bez rewelacji drużyny Ameryki Północnej.Obecnie dla MU jest nie jakimś tam groszokosroszkiem tylko pomyłką i wrzodem na doopie.Inny aspekt to jego horendalnie za duże zarobki.....Myślę że obecnie jego forma jest taka że mógłby waczyć z rok czy dwa o pierwszy skład w takiej Legii Warszawa czy Wiśle Kraków,aczkolwiek nie oglądam i nie znam się na polskiej lidze.
» 20 czerwca 2015, 11:03 #8
jajko22: Przepraszam ! przymiotnik "horrendalnie" pisze się przez dwa r ! :)
» 20 czerwca 2015, 11:08 #7
RedDevils4life: Zawsze możesz edytować komentarz. ;)
» 21 czerwca 2015, 09:25 #6
zaluda: Czego on się spodziewał ...
» 20 czerwca 2015, 10:43 #5
Marllo: bardzo niedoceniany zawodnik :(
» 20 czerwca 2015, 10:19 #4
b90: Jaki niedoceniany. Za wysoko sobie podniósł poprzeczkę i tyle. Nie można na siłę zrobić z kogoś gwiazdy bo z przebiegu całego sezonu i tak wyjdzie jego prawdziwe oblicze. Niech idzie do jakiegoś średniaka ligowego i przestanie narzekać że siedzi na ławie.
» 20 czerwca 2015, 10:48 #3
Bartolek05: Tak, najlepiej celować w ligę meksykańską i cieszyć się, że tam jest się gwiazdą. Super pomysł.
» 20 czerwca 2015, 13:50 #2
b90: Nikt nie mówi tu o lidze meksykańskiej. Chce grać to niech idzie do słabszego klubu. Nie ma umiejętności by reprezentować barwy najlepszych.
» 20 czerwca 2015, 15:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.