Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Real Madryt zaoferuje 22 mln funtów za De Geę

» 11 czerwca 2015, 07:17 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Real Madryt ma wkrótce przedstawić pierwszą propozycję za Davida de Geę. Oferta Królewskich za bramkarza Manchesteru United będzie opiewać na 22 miliony funtów – czytamy w Daily Mail.
Real Madryt zaoferuje 22 mln funtów za De Geę
» Pierwsza oferta Realu Madryt za Davida de Geę ma opiewać na 22 mln funtów
Czerwone Diabły z dużym prawdopodobieństwem odrzucą ofertę Realu Madryt, bo wyceniają swojego bramkarza zdecydowanie wyżej.

Według pierwszej propozycji Królewskich, Manchester United miałby dostać za De Geę 18,3 mln funtów, a pozostałe 3,7 mln płatne byłoby w tzw. dodatkach.

Klub z Old Trafford liczy na to, że za De Geę otrzyma przynajmniej 35 milionów funtów, nawet pomimo faktu, że aktualny kontrakt Hiszpana z klubem wygasa latem przyszłego roku.

Na chwilę obecną pewne jest natomiast to, że w ramach transakcji wiązanej do Manchesteru United nie trafi Karim Benzema. Taką wymianą nie jest zainteresowany sam zawodnik oraz klub z Madrytu.


TAGI


« Poprzedni news
Higginbotham: Odejście Thorpe‘a to nie koniec świata
Następny news »
Pereira: Najpierw pierwszy skład, potem wyjściowa 11

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (79)


romario11: za taka gwiazde miedzy slupkami takie grosze? oni chyba poupadali na glowe
» 11 czerwca 2015, 22:12 #73
UnMishii: Sporo osób pisze że jak to on dobrze nie grał u nas. A przecież to już 4 sezony (4!) u nas występował, a jakie były początki? Co więcej, jak mu szło za SAFa? Co wyczyniał za Moyesa? Tak naprawdę dopiero teraz wystrzelił (mimo że miał ogromny potencjał zawsze).
Jednak nikt nie powie że poprzedni sezon miał udany. Gdyby w tym takie cudawianki wyczyniał, nie byłoby 70 pkt i 4. miejsca, tylko płacz i zgrzytanie zębów jak rok temu. Jak nie pamiętacie to polecam pooglądać skróty spotkań (+ niejedni pisali "jak obrona może grać pewnie mając niepewnego bramkarza". Ktoś nie pamieta?).
Lubiłem go, niezwykle sympatyczny gość i tak jak mówię w tym sezonie niezastąpiony. Jednak nie jest ani nie był bogiem (co najwyżej Gaal może go gdzieniegdzie całować).
Już tą końcówkę sezonu miał słabą, Valdes grał nie z przypadku też. Brać Kuszczaka albo Boruca i nikt nie będzie pamiętał o Hiszpanie z "potęgi" Realu czyt. "Ronaldo 6 sezonów jedno mistrzostwo"
» 11 czerwca 2015, 21:24 #72
szczepka01: Stary, wszystko spoko, ale w poprzednim sezonie (czyli za Moyesa) grał bardzo dobrze - zdarzały mu się lekkie wtopy, ale nie bez kozery został wybrany najlepszym zawodnikiem United w zeszłym sezonie o_O
Po drugie to Valdes grał w ostatnim meczy z uwagi na fakt lekkiej kontuzji Davida oraz z uwagi na to że VV nie miał jeszcze debiutu w United w wyjściowej 11 - dlatego LvG dał mu zagrać od pierwszej minuty!
Podsumowując Twoja wypowiedź jest nieadekwatna do tego jak jest i było :P
» 11 czerwca 2015, 22:46 #71
pawel159: Siedzi cicho nie wyjdzie nie porozmawia to ciort z takim diabłem nie szanuje kibica to ja nie szanuje jego welcome to hala madrit tam jak sie znudzisz to cie wyslą to fenerbace !
» 11 czerwca 2015, 20:11 #70
vip14: David zostanie w United! Tyle w temacie!
» 11 czerwca 2015, 18:56 #69
gaworek353: Jak chce to niech odchodzi,ale albo wołamy 35 mln,albo 22mln + Carvajal/Varane :)
» 11 czerwca 2015, 16:23 #68
MaciejSky: Rozumiem że chciałbyś kogoś wyciągnąć z realu, ale trochę Cb poniosła fantazja. Za Varanea to my musielibyśmy im jeszcze grube miliony dopłacać, a nie oni nam
» 11 czerwca 2015, 17:17 #67
Eryw: 25 + Bale i Ronaldo + Stadion byłoby lepiej
» 11 czerwca 2015, 23:57 #66
NexaT: Najlepiej jest pokazać środkowego palca Realowi, czyli nie sprzedawać Davida.
Dla nas to śmieszne pieniądze, a dla nich bramkarz światowej klasy jest potrzebny, zwłaszcza w obecnej sytuacji.
» 11 czerwca 2015, 16:17 #65
Kuntakinte: cos wam pokaże jak Chelsea mądrze sie obroniła przed Strata Top Class bramkarza!


Chelsea powstrzymała Real Madryt od złożenia oferty za Thibaut Courtois, żądając za swojego bramkarza 73 milionów funtów.

Opłata wyrównałaby rekord 100 milionów euro, jakie "Królewscy" zapłacili dwa lata temu Tottenhamowi za Garetha Bale'a, ale wycena Anglików skutecznie ich zniechęciła.

Włodarze z Madrytu chcą podjąć kolejne kroki w celu sprowadzenia Davida De Gei w przyszłym tygodniu. Prezes Florentino PĂŠrez planuje złożyć ofertę za bramkarza United po jego meczach w reprezentacji Hiszpanii. Okazuje się jednak, że to Courtois był jego pierwszym wyborem.

Według "Telegraph Sport", Real był gotowy zapłacić za Belga niemal 37 milionów funtów, co już uczyniłoby go najdroższym bramkarzem w historii. Kiedy jednak złożono za niego zapytanie, Chelsea odpowiedziała, że chcąc pozyskać Courtois "Królewscy" będą musieli się liczyć z wydaniem dwukrotności tej kwoty.

Jose Mourinho stwierdził wcześniej, że Real musiałaby zapłacić 100 milionów funtów za każdą z nóg Edena Hazarda. Jego wycena wartości Courtois również miała na celu danie jasnego sygnału, iż 23-latek nie jest na sprzedaż.
» 11 czerwca 2015, 16:03 #64
MaciejSky: To żadna nowość :-D Kluby często to robią, tylko że u nas David nie chciał już raz podpisać kontraktu ze względu właśnie na zbyt wysoką kwotę odstępnego. On nie chce tu grać i robi wszystko żeby móc zrobić łatwy transfer do Madrytu.
» 11 czerwca 2015, 17:20 #63
CoachMaro: Część komentarzy moim zdaniem słusznie zauważa, że to United rozdaje karty w tej partii. Real potrzebuje bramkarza wysokiego kalibru, United ma i nie trzeba go wyrzucać, albo robi dobrą robotę jeszcze rok, albo mają dać za niego sumę nie jakąs obraźliwą, przepraszam ale ja bym się poniżej 40 mln funtów nawet nie czytał szczegułów propozycji. Co to jest ? bramkarz to jakaś gówniana pozycja, nie potrzebna, że gwiazdy na tej pozycji kosztują o połowę niżej niż inne ? Wydaje mi się że nie, a jeśli tak to niech sobie galaktyczne pajace szukają innego wymiatacza, bo na rynku jest ich tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyylu dostępnych .
» 11 czerwca 2015, 15:50 #62
Domestos: To nie jest źle. Myślałem, że odejdzie za darmo lub ~10mln, więc powinniśmy się cieszyć. Zresztą ja nadal jestem za tym żeby został jeszcze rok.
» 11 czerwca 2015, 14:55 #61
kralo11: Niech dogadaja cene 30 mln i Welcome hala madrid
» 11 czerwca 2015, 15:10 #60
kluniuniu: To są jakieś jaja...
» 11 czerwca 2015, 14:28 #59
ufooo: Zawsze bym się zgodził na sprzedanie zawodnika, który ma tylko rok do końca kontraktu, bo rzeczywiście ostatnia chwila żeby na nim zarobić, ale...

W tej sytuacji moim zdaniem lepiej zaryzykować, nie sprzedawać i poczekać. Czemu ? Zobaczymy co będzie z Realem w tym sezonie. Przyszedł Benitez, odejdzie Iker, trzeba zobaczyć jak Real będzie grał. Warto zaryzykować, bo jeżeli Real będzie grał słabo, w szatni będzie nienajlepsza atmosfera DDG sam może zmienić zdanie i zostać.

Po drugie jeżeli my odmówimy, a Iker odejdzie zosatnie tylko Navas. Real i tak będzie się starał kogoś kupić, a w tej sytuacji możliwe, że DDG już nie będzie im potrzebny ;).

Bez sensu w tak skomplikowanej sytuacji (po stronie Realu) się spieszyć z pozbyciem się takiego gracza ;)

Pozdrawiam
» 11 czerwca 2015, 14:08 #58
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2015 14:25

Tak lepiej puśić za darmo niż zarobić te 30 mln teraz. I jeszcze przez rok płacić mu tygodniówke za siedzeni na ławie..Logiczne.
» 11 czerwca 2015, 14:25 #57
MaciejSky: Devomartinez To jest bardzo logiczne. MU jest tak bogate, że na głupie 30 mln nie musi nawet patrzeć. Jeśli Real zrozumie, że nie sprzedamy bramkarza za tak śmieszną cenę, to będzie musiał złożyć lepszą ofertę, albo grać ze swoim obecnym bramkarzem. Ich wybór. Ja bym się nie zgodził, bo na odmowie możemy tylko zyskać
» 11 czerwca 2015, 17:25 #56
gusia: To jest jakiś żart...
» 11 czerwca 2015, 13:18 #55
Abrakadabra: 14 lat temu gdy jeszcze ceny nie były tak zawyżone Juventus kupił Buffona za 52 mln dolarów, a teraz Real chce dać za pewnego bramkarza na lata tak śmieszną cenę? Czegoś tu nie rozumiem
» 11 czerwca 2015, 13:15 #54
Eryw: Długości kontraktu... za 6 miesięcy DE Gea nie będzie musiał nikogo pytać o zgodę na transfer a za 12 miesięcy odejdzie za darmo
» 11 czerwca 2015, 13:18 #53
Zezak0076: Stac nas zeby go oddac za darmo
to Real jest zdesperowany kupic a nie my sprzedac, chca to niech zaplaca nie robmy z siebie dziadow sprzedajac za grosze!!
» 11 czerwca 2015, 13:43 #52
kralo11: Tak my zazadamy ceny np 50mln to oni powiedza dobra durnie niechcecie 22mln to nie dostaniecie nic. Niech teraz go puszcza za 30 i bedzie jak na ta sytuacje dobrze
» 11 czerwca 2015, 15:12 #51
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2015 13:02

22 mln funtow to jest smiech na sali. Patrzac na sytuacje Realu:

- Casillas to jest obecnie wieszak na bramce, puszcza praktycznie wszystko co grozniejsze, do tego jego gra na przedpolu jest tragiczna
- Navas, nie ma duzego nazwiska, pochodzi z malego kraju, do tego nie ma na niego takiego hype'u jak na De Gee, albo pogodzi sie z rola wiecznego rezerwowego albo odejdzie
- Real lubi przeplacac, czemu mielibysmy tego nie wykorzystac?

Takze Real w tym okienku bedzie ZDESPEROWANY, zeby kupic nowego bramkarza, jesli chca osiagnac cos wiecej niz 1/2 LM i 2 miejsce w lidze. 35 mln FUNTOW, o ktorych pisze w newsie, powinny byc cena minimalna za niego. Nasze negocjacje powinny trwac jak najdluzej. Pod koniec okienka Real sie zlamie(jak z Balem) i zaplaca zadana przez nas kwote.

Z tego co czytalem, to Real niby na pierwszym miejscu chcial Courtoisa, za ktorego Chelsea chciala 73 mln funtow... No i to jest dobre podejscie, albo placicie nam zadana kwote, albo spadowa. Wiadomo, ze my 73 mln nie moglibysmy sobie zazyczyc(patrzac na to, ze Hiszpan ma tylko rok kontraktu), jednak 35 mln FUNTOW juz spokojnie.


Tak poza glownym tematem, to czytalem przed chwila, ze Mourinho mowil, ze moglby przywrocic dawnego Falcao. Transfer Kolumbijczyka do Chelsea jest bardzo mozliwy, patrzac na to, ze sam zawodnik chce zostac w Anglii, Drogba odchodzi z Chelsea, a Portugalski szkoleniowiec lubi i ceni Falcao i sam mowi, ze moze wycisnac z niego to co najlepsze. Osobiscie cieszylbym sie gdyby Kolumbijczyk zostal w Anglii, po pierwsze im wiecej gwiazd w PL tym lepiej, po drugie moglibysmy sie przekonac czy to Falcao sie skonczyl i nie pasuje do PL czy po prostu u nas mial slabych i statycznych pomocnikow z Mata na czele, ktorzy zwyczajnie nie potrafili wykorzystac potencjalu Kolumbijczyka.
» 11 czerwca 2015, 12:59 #50
Eryw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2015 13:13

35 mln.... skoro Dawid i tak chce wrócić to posiedzi rok i odejdzie za darmo ... Real jakos te 12 miesięcy przemęczy. Swoja droga, sezon temu Barcelona zrobiła dobre transfery na te pozycje
» 11 czerwca 2015, 13:12 #49
Zezak0076: a ja bym zawolal te 70 baniek, to real chce kupic a nie my sprzedac, a stac nas na to zeby odszedl za darmo za rok bo nawet 35 baniek jest smieszna cena dla mnie
» 11 czerwca 2015, 13:45 #48
Zezak0076: a ja bym zawolal te 70 baniek, to real chce kupic a nie my sprzedac, a stac nas na to zeby odszedl za darmo za rok bo nawet 35 baniek jest smieszna cena dla mnie
» 11 czerwca 2015, 13:47 #47
kazak8: Niech idzie. Nawet za te pieniądze. Trzymanie go na siłę przez kolejny sezon może nam przysporzyć więcej strat niż te (ewentualne) 20mln euro więcej z tego transferu. W sumie to dobrze, że de Gea się tak zachowuje - mniejszy żal po jego odejściu. Niech już tylko ta telenowela wreszcie się skończy.
» 11 czerwca 2015, 12:53 #46
Szaman0: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2015 12:37

Spekulacje jak za czasów Sneijdera..
» 11 czerwca 2015, 12:37 #45
vinmcqueen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2015 12:14

Ludzie, to jest dobra cena. 22 miliony funtów to jest 30 milionów euro. Za bramkarza. Który prawdopodobnie chce odejść, i któremu pozostał rok kontraktu. To nie jest kwestia tego, jak ktoś niżej pisze, że jesteśmy jakimiś biedakami i musimy brać to co Real zaproponuje. Tam nie ma głupich ludzi - oni wiedzą zdecydowanie więcej i pewnie są w ciągłym kontakcie z de Geą. Z niewolnika nie ma pracownika, a bramkarz, nawet ten najlepszy, jest jednak wciąż bramkarzem i jego wartość praktycznie nigdy nie wzrośnie powyżej pułapu, który bez problemu przekraczają co lepsi pomocnicy i napastnicy, a i też niejeden obrońca.

30 milionów euro daje nam 10 mln na czysto z samego faktu, że de Gea przyszedł do nas za 20 baniek (wg transfermarkt). Pomijam to ile wniósł swoją grą dla klubu, bo tego się nie da wycenić, ale niestety, Hiszpanie wolą grać w swoim kraju gdzie jest cieplej, gdzie są u siebie, gdzie mają rodzinę i gdzie mają zagwarantowane puchary, bo Real i Barcelona je obecnie gwarantują. Nie dla każdego najważniejsza jest kasa i choćby z tego tytułu, że de Gea woli grać we własnym kraju, w klubie, z którym zapewne też będzie odnosił sukcesy, a przy tym zarobi ogromne pieniądze, jesteśmy niestety na przegranej pozycji i trzeba z tej sytuacji wyciągnąć jak największą kasę, bo tyle nam zostało.

Real jest w potrzebie kupna bramkarza i to jest atut United, że mimo tego, że David ma tylko rok kontraktu, to jednak myślę, że wciąż istnieje duże pole do negocjacji ceny. W Realu nastroje też kiepskie po tryplecie Barcelony i porażce na wszystkich frontach, więc myślę, że solidne pieniądze z tego transferu będą. I 30 milionów za bramkarza to na pewno solidne pieniądze, nawet tak dobrego jak de Gea. 50 milionów to się płaci za gwiazdy pola, a nie bramkarzy mimo tego jak kosmiczne kwoty osiągane są na rynku transferowym.

Ja de Gei dziękuję za to co zrobił dla United, bo na pewno był cennym zawodnikiem. Nie jestem zły z powodu jego decyzji i myślę, że ona siłą rzeczy musiała kiedyś nastąpić. Za żadnego zdrajcę też go nie mam jak niektórzy hipokryci, którzy tylko dlatego, że nie mogą pogodzić się z jego odejściem do znienawidzonego Realu, wytykają mu grę w Atletico. Facet jest profesjonalistą i idzie do najlepszego "pracodawcy" w tej branży, który obecnie chce go pozyskać. Kariera jest tylko jedna, a niestety czy nam się to podoba czy nie, spędzenie całego życia w jednym klubie na Wyspach, nie jest priorytetem dla każdego zawodnika i tyle.
» 11 czerwca 2015, 12:12 #44
Eryw: Zgadzam sie w 100%
» 11 czerwca 2015, 13:16 #43
Kajdano: United powinni odrzucic wszystkie oferty i nigdy wiecej nie sprzedawac nikogo do tego bananowego klubiku.
» 11 czerwca 2015, 12:08 #42
GandiGanda: bardzo sie z toba zgadzam, ale z drugiej strony takiego Evansa to moga sobie brac :D dorzuciłbym go nawet za fri jakby rzucili ze De Srehe +50
» 11 czerwca 2015, 18:25 #41
ptasior: Albo odejdzie teraz za jakieś pieniądze albo za rok za darmo.
» 11 czerwca 2015, 11:59 #40
EnJoy: Chyba za buta pajace
» 11 czerwca 2015, 11:55 #39
Szprot00: Jeśli odejście Casillasa to prawda, to Real głupio dla siebie zrobił ujawniając to wcześniej, a United w to graj. Teraz można postawić zaporową cenę ze De Geę, bo Real i tak będzie zdeterminowany, aby kupić bramkarza. Nie sądzę, że będą chcieli zostać z jednym Navasem na cały następny sezon tymbardziej, że to nie jest bramkarz na miarę klubu z Madrytu.

Tak więc ja to widzę tak: albo Real płaci kosmiczną kwotę za De Geę, co wydaje się bardziej prawdopodobne, albo kupuje sobie jakiegoś Leno, a my zatrzymujemy De Geę na siłę, jeśli oczywiście moje przypuszczenia są słuszne
» 11 czerwca 2015, 11:36 #38
Radosny: Chyba 62. Ogólnie wszystko poniżej 50 to znowu się sfrajerzymy na rynku transferowym.
» 11 czerwca 2015, 11:35 #37
jassaj: może i moglibyśmy sobie tyle krzyczeć ale gdyby DDG miał co najmniej 2 lata kontraktu i więcej , w takiej sytuacji , gdy za sezon może odejść za darmo a my zdecydujemy sie go sprzedać to trzeba ugrać jak najwięcej , osobiście uważam , że jeżeli klub będzie zdecydowany go sprzedać a Real rzeczywiście zaoferuje te 22 mln to trzeba jeszcze sie potargować żeby wytargować jakąś wymiane albo spróbować dobić do 30 mln i nie zastanawiać sie bo więcej napewno nie będzie
» 11 czerwca 2015, 12:11 #36
Radosny: No właśnie. Tak czy tak frajerstwo. Gdyby miał...
» 11 czerwca 2015, 16:55 #35
Quahadron: "Sprzedać! Sprzedać, żeby tylko coś zarobić.." Co się z wami dzieje ludzie?! Sprzedawać, żeby pieniądze zdobyć? A kim my jesteśmy? Jakimś biednym QPR żeby musieć sprzedawać kogoś do lepszego klubu by zdobyć jak najwięcej pieniędzy? Opamiętajcie się i spójrzcie trzeźwo na sytuacje. Sprzedawanie gracza bo został tylko rok do końca umowy to samobójstwo.. każdy z nami tak będzie robił jak się wybije i zamarzy mu się Real. Wybije się Depay i spierdzieli, zrobi nawet taki sam wał, będzie płacz. No tak, ale przecież lepiej zarobić te 20 mln. Te 20 mln to nam nawet na bonusy dla pracowników Manchesteru nie wystarczy, więc niech sobie darują. Davida na rok do akademii na ławke i później niech idzie sobie do Realu, a reszta zobaczy jak skończy ten który będzie skakał i bawił się kosztem Manchesteru. Jak można było zwodzić przez tyle miesięcy tak wielki klub? Robić tak jak powinno się robić z takimi cwaniakami. Nam te 20 mln funtów powinno latać koło.. nosa. Ogarnijcie się z tym lamentem i płaczem żeby tylko jakąś kase dostać. Warto poświecić jednostkę żeby reszta zrozumiała przekaz. Poza tym David dokładnie wiedział na co się pisze przychodząc do naszego klubu..

Wyrok? Niech przez rok będzie zmiennikiem bramkarza Akademii.
Ewentualna sprzedaż tylko jeśli chodzi o transakcje wiązaną (Bale).
» 11 czerwca 2015, 11:10 #34
Ariacchi: Z niewolnika nie ma pracownika. Tyle na ten temat. Swoją drogą, widzę, że jesteś "doskonale" obeznany w tym ile pieniędzy ma MU, ile potrzebuje itp.
» 11 czerwca 2015, 11:16 #33
krzysiekx27: kapitalny pomysł! Nie sprzedawajmy zawodnika, który nawet nie chce już dla nas grać tylko wyrzućmy go do rezerw. Ty to masz łeb! Na pewno zniszczenie mu kariery spowoduje masowy przypływ młodych grajków chcących grać dla United :) A tak serio... Weź sie chłopie je... uderz w ten głupi łeb tylko tak mocno, żeby zabolało.
» 11 czerwca 2015, 11:20 #32
Quahadron: A to potrzebuje? Dla mnie to nie jest żaden argument. Jakoś Bayern nie miał łatwo z Bilbao żeby sprowadzić Martineza, a i nam łatwo puścić Herrery nie chcieli i u niech wiedzą, jak traktować klub. Ty o niszczeniu kariery się nie wypowiadaj bo za rok znowu będziesz płakał, że ktoś chce odejść na rzecz innego klubu. Jeśli mamy zachować się fair to tylko dla zawodnika który zachował się fair.. Żadnego komentarza, żadnych konkretów. I proszę bez obrażania, bo to tylko moja opinia.. jak w domu sikasz na siedząco to ojciec Cie nie bije z tego powodu, bo może tak lubisz.
» 11 czerwca 2015, 11:32 #31
krzysiekx27: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2015 11:41

To ty tutaj najbardziej płaczesz, ze ktoś odchodzi, bo ja mam wyjebane na to czy gwiazdeczka zostanie czy odejdzie. Nie chce grać to niech idzie. Droga wolna. Manchester United to nie włoska mafia, żeby za odejście zawodnika w jakiś sposób go karać.
I proszę, bez obrażania, bo to tylko moja opinia na temat Twojej opinii... "jak w domu sikasz na siedząco to ojciec Cie nie bije z tego powodu, bo może tak lubisz."
» 11 czerwca 2015, 11:40 #30
Quahadron: To ja już Ciebie nie rozumiem, niedawno łkałeś jak dziewczynka że to niszczenie kariery, że nikt nie będzie przychodził.. a teraz sam najeżdżasz na niego, że gwiazdeczka itd. Jeśli masz "wyje..." to może po prostu nie komentuj? :D Bo zachowujesz się jak ktoś komu nie wychodzi w życiu i robisz wszystko by tylko wywołać kłótnie.

Ps. to Ty mnie obraziłeś, nie ja Ciebie :)
» 11 czerwca 2015, 11:47 #29
Ariacchi: Wyjdziemy na totalne pośmiewisko sprzedając go za darmo, cała Europa będzie się z nas śmiała. Lepiej dla nas, by odszedł już teraz.
» 11 czerwca 2015, 14:40 #28
JasnaLiryka: Milczenie owiec,ale każdy mniej lub bardziej zainteresowany ową sytuacją jest raczej świadomy,że to kwestia oficjalnego ogłoszenia o transferze. Natomiast ja osobiście jako szary Kowalski mam nadzieję,że zarząd United jest na tyle rozgarnięty,że nie odda go za takie śmieszne pieniądze. Te Madryckie pederasty na żelach kpią dosłownie... nie jestem ekspertem ale taka kwota wydaje mi się zabawna choćby z takiego punktu widzenia - odwracając sytuację, już widzę jak Real oddaje swojego najlepszego bramkarza do klubu, z którym będzie rywalizować prawdopodobnie w następnych rozgrywkach LM za taką banalną sumę...yhym jasne.
Owszem- David bardzo dużo przysłużył się dla drużyny ,ale do cholery jasnej - po to stał na bramce, wykonywał swoje zadanie bo to jest jego cel - robić to jak najlepiej. Co innego sytuacja,w której jest obecnie- milczy jak typowy człowiek bez jajka dla mnie , no chyba,że mu zakazali zarówno Szmendez jak i United- nie wiem, nikt z Nas nie wie... lecz każdy z Nas na pewno ma już takiego podejścia po dziurki w nosie. Potraktowanie go w sposób opisywany przez kolegów niżej byłby dobrą lekcją ale niestety nie przystoi... z niewolnika nie ma pracownika, tyle że obecnie ten człek nie wykazuje minimum chęci odwdzięczenia się za to,że dziś jest Nim zainteresowany równie wielki klub co Manchester. Słabe to jak zeszłoroczny śnieg.
Znikaj ;) bo w sumie wychodzi na to,że nie pasuje mi tu mentalnie hiszpanek.
» 11 czerwca 2015, 10:47 #27
Ariacchi: Nic dodać, nic ująć.
» 11 czerwca 2015, 11:10 #26
vinmcqueen: Oczywiście, że mu zakazali. Wyobraź sobie taką sytuację, że negocjacje dotyczące ceny utknęły w martwym punkcie, a nagle de Gea wyjeżdża w jakimś wywiadzie, że chce przejść do Realu i na pewno nie podpisze nowego kontraktu. Praktycznie wytrąca to z ręki wszystkie atuty działaczy United, którzy muszą się zgodzić na jakiekolwiek w miarę logiczne warunki działaczy Realu, albo pozostaną z niezadowolonym bramkarzem, który wiadomo, że za rok odejdzie za darmo i z kilkudziesięciu milionów pozostaje 0.
» 11 czerwca 2015, 12:19 #25
ray: powiem wam, że wkurw1a mnie, gdy przy kolejnych spekulacjach transferowych widzę brak szacunku jaki inne kluby okazją naszemu wiedząc, że mogą sobie na to pozwolic... jeśli dobrze pamiętam, MU za de geę zapłacili 21mln. swoją drogą moglibyśmy wzorowac się na realu w byciu konsekwentnym
» 11 czerwca 2015, 10:46 #24
Fenek: Po za tym real niedługo pewnie opuści Iker więc też będzie im zależało na zakupie Dawida. Musimy albo więcej wyszarpać albo wykłócić jakąś zniżkę na ich zawodnika.
» 11 czerwca 2015, 10:47 #23
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2015 10:46

30 mln FUNTÓW to absolutne minimum. Daliśmy za niego 20 mln i teraz gdy jest absolutnie w TOP 3 bramkarzy świata, a według niektórych TOP 1 mamy dostać 2 mln więcej?
DDG wyceniony jest na o 30-35 mln funtów i sprzedanie go za mniej będzie porażką i odbiorę to jako sabotaż :P
» 11 czerwca 2015, 10:45 #22
Fenek: Wiadomo, że Dawid odejdzie za grosze. Z tym trzeba się pogodzić. Ważniejsze jest teraz to aby Edd ścisnął poślady i ugrał coś dla klubu. Np. zniżkę na Carvajala. Zakup innego bramkarza wiadomo, że raczej nas trochę zakosztuje i pewnie nawet będzie on droższy od Dawida dlatego aby nie wyjść na "świerzaka" zrobionego przez real na zielono trzeba coś wyszarpać przy tym transferze (coś lub kogoś).
» 11 czerwca 2015, 10:43 #21
MaciejSky: Kurde no. De gea mógłby wykazać odrobinę dobrej woli i przedłużyć kontrakt żeby Real więcej zapłacił. My robimy interesy sobie, a De Gea sobie. Gdyby piłkarz i klub ustalili, że przedłużają kontrakt, to za takiego bramkarza Real musiałby sypnąć nie 20 i nie 30, ale 50 mln przynajmniej. Podejrzewam, że taka sytuacja nie będzie mieć miejsca, bo David trzęsie portkami, że Real go nie kupi jeśli będzie zbyt drogo. Moim zdaniem to ewidentnie potwierdza, że on już swoj klub wybrał. Szkoda
» 11 czerwca 2015, 10:15 #20
dawidlp92: Jak go puszczą to są frajerzy .... teraz jak real pozbyl sie ikera to są w dupie i muszą kogos kupic ... jak chca de gee to niech wykladaja 50 baniek ... inaczej niech szukają sobie gdzies indziej
» 11 czerwca 2015, 10:13 #19
jaratkow: Czy dla ciebie nie jest oczywiste, że $Real już dawno dogadał się z De Geą i jego psem Mendesem i teraz pozostaje tylko wydoić na ile się da United? Fajnie by było gdyby United poszli po bandzie i nie zaakceptowali żadnej oferty... Kasa by przepadła ale... Dawidek pewnie już zaczął przerzucać graty
» 11 czerwca 2015, 10:31 #18
jamaj05: Gdyby tak chciał odejść, pomimo tego co zrobił dla nas, odsunąłbym go od składu, zeby nie pograł, kupił bramkarza juz teraz i za rok niech idzie sobie za darmo.

Ale taki brak szacunku wobec piłkarza byłby źle odebrany przez naszych innych potencjalnych przyszłych zawodników, każdy by się bał przyjść, skoro w United robią takich niewolników
» 11 czerwca 2015, 09:58 #17
jaratkow: Nie zgadzam się z Tobą. Zaproponowanemu przez Ciebie rozwiązaniu musiałby towarzyszyć wyraźny przekaz w kierunku do innych piłkarzy: "jeśli chcecie odejść w pierwszej kolejności osobiście informujecie klub". Czy klub nie ma prawa oczekiwać szacunku?
» 11 czerwca 2015, 10:35 #16
giermeq: W 2011 zapłaciliśmy 20 mln za młodziaka który naprawdę był dużym znakiem "?" - a teraz gdy jest jednym z najlepszych goalkipperów w Anglii, ma tytuł najlepszego zawodnika United, jest w 11 roku Premier ligue - dostajemy za niego ofertę 22 milionów !? Toż to absurd.
» 11 czerwca 2015, 09:38 #15
mario93: to nie jest mniej niż my za niego zapłaciliśmy?
» 11 czerwca 2015, 09:18 #14
patryk1143: Sorry za słownik... ale Real znowu chce nas wydymać bez mydła. #EdekMusisz
» 11 czerwca 2015, 09:05 #13
Klimaa: Śmieszne pieniądze.. szczerze to lepiej pozostawić go w składzie na kolejny rok i oddać później za darmo bo taka transakcja to żadna transakcja.
» 11 czerwca 2015, 08:44 #12
coruja: i do tego obrażony piłkarzyk w szatni przez rok, odkąd zaczęło się to zamieszanie coraz częściej wpuszczał szmaty
» 11 czerwca 2015, 09:28 #11
suuchy: hahaha chcesz kupic drozej a sprzedac taniej? to wole juz to na smietnik wyrzucic
» 11 czerwca 2015, 09:33 #10
MU1212: Kolejny po Ronaldo zeszmaci się i pójdzie do Realu to nie jest następca Edwina Van Der Saara ktoś tu się pomylił i to ostro
» 11 czerwca 2015, 08:18 #9
suuchy: chyba SYMAJCHELA van der sar u nas na starosc pryzsyedl
» 11 czerwca 2015, 09:35 #8
Arvanis: De Gea + kasa za Bale/Ronaldo i może być. A do tego sięgnąć po Leno/Perića i nawet nie odczujemy, że puściliśmy Hiszpana.
» 11 czerwca 2015, 08:14 #7
Makavelli88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2015 08:01

w rezerwach go caly sezon przetrzymac!! i nawet za darmo puscic. niech pokory sie nauczy. wychowanek rywali zza miedzy...stracilem caly szacunek do niego.
» 11 czerwca 2015, 08:00 #6
CRfan: Bardzo dobrze! De Gea chce odejść i jest pewnym, że odejdzie. Jeśli nie teraz to za rok. To jednak nie znaczy, że mamy go oddawać po taniości. Skoro Real tak bardzo chce Davida niech zapłaci 50mln euro(35mlnfuntów) albo odda Varane'a.
» 11 czerwca 2015, 07:31 #5
xevy: 22 miliony za bramkarza który w pojedynkę wygrywa mecze, to trochę mało. 30mln według mnie to absolutne minimum.
» 11 czerwca 2015, 07:31 #4
M1LKA: nie 30 tylko 50... patrząc na to jak się teraz przepłaca za zawodników z pola to za bramkarza z topu powinno się dać minimum 50. Zwłaszcza za to ile real sobie życzy za swoich piłkarzy.
» 11 czerwca 2015, 07:53 #3
DevoMartinez: Nikt tyle za niego nie da. A za rok odejdzie za darmo.
» 11 czerwca 2015, 10:28 #2
Fenek: Dlatego podkreślę po raz kolejny musimy coś ugrać przy okazji tego transferu np. Carvajala.
» 11 czerwca 2015, 10:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.