Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

The Sun: De Gea zostanie w Manchesterze United

» 4 maja 2015, 07:18 - Autor: matheo - źródło: The Sun
David de Gea odrzuci propozycję transferu do Realu Madryt i podpisze nowy kontrakt z Manchesterem United – informuje The Sun.
The Sun: De Gea zostanie w Manchesterze United
» David de Gea odrzuci propozycję transferu do Realu Madryt i podpisze nowy kontrakt z Manchesterem United – informuje The Sun. Umowa Hiszpana ma zostać przedłużona o dwa lata i zagwarantować 24-letniemu bramkarzowi zarobki w wysokości 200 tysięcy funtów tygodniowo. De Gea stałby się tym samym najlepiej opłacanym golkiperem na świecie.
Hiszpański bramkarz jest od kilku miesięcy nieustannie przymierzany do ekipy Królewskich. Przedstawiciele Realu widzą w De Gei długoletniego następcę Ikera Casillasa.

The Sun donosi, że do transferu De Gei nie dojdzie latem. Hiszpan ma bowiem podpisać z Manchesterem United dwuletni kontrakt.

Nowa umowa zagwarantuje 24-letniemu bramkarzowi zarobki w wysokości około 200 tysięcy funtów tygodniowo.


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: Musimy lepiej wykańczać nasze akcje
Następny news »
Januzaj może trafić na rok do PSV Eindhoven

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (171)


Amycus: Vidal zamiata ładnie :P
» 5 maja 2015, 22:11 #168
Reusik: Marcelo jest....brak słów
» 5 maja 2015, 22:04 #167
Rotx: pomysł z Ramosem równie skuteczny co jones przy rożnych.
» 5 maja 2015, 22:26 #166
Ariacchi: Carvalaj kolejna "gwiazda" szkółki Realu. :D
» 5 maja 2015, 22:02 #165
Reusik: Oby tylko nie było El Clasico w finale
» 5 maja 2015, 21:34 #164
Abrakadabra: Dla mnie wymarzony finał to Bayern - Real Madryt i powtórka show Lewego sprzed 2 lat i oczywiście wygrana Bawarczyków :)
» 5 maja 2015, 21:40 #163
Reusik: Wole 4 4 i dogrywka z karnymi
» 5 maja 2015, 21:53 #162
Janek23: Oj właśnie chyba na El Clasico się zanosi. Jedyny plus takiego finału, że Barcelona nie dałaby Realowi zdobyć jako pierwszemu klubowi dwa razy z rzędu Ligi Mistrzów. Drużyna, która nie szanuje zawodników (Raul) wyrzucając ich potem jak zużytą prezerwatywę
» 5 maja 2015, 22:14 #161
Abrakadabra: 2 bramki i przy obu udział byłych diabłów, aż się boję pomyśleć gdzie byśmy teraz byli gdyby Tevez i Ronaldo do tej pory u nas grali
» 5 maja 2015, 21:16 #160
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2015 21:20

Nie wiem co się stało z Chrisem.Dawnej walił wolne aż miło.Drybling też już nie ten
» 5 maja 2015, 21:19 #159
Abrakadabra: strzelał tyle wolnych, bo nikt go nie znał, nie wiedział czego się można po nim spodziewać teraz tylko rykoszety mu wchodzą , bo już jest rozszyfrowany z góry na dół
» 5 maja 2015, 21:22 #158
Abrakadabra: ale to że nie strzela już tylu bramek z wolnych co kiedyś nie zmienia faktu, że to wciąż najlepszy piłkarz na świecie :>
» 5 maja 2015, 21:23 #157
closer888: Tevez dla mnie jest byłym zawodnikiem United ale na pewno nie byłym diabłem. Poszedł do City dla kasy...
» 5 maja 2015, 21:44 #156
Ariacchi: ale tevez byl tylko wypozyczony do MU.
» 5 maja 2015, 22:03 #155
qsdc: Tevez chciał zostać w MU. To wina Fergusona, że nie został. Ja wcale nie mam pretensji, że poszedł do City - dobrze płacili i jeszcze mógł się odegrać na Fergiem.
» 5 maja 2015, 22:12 #154
Ariacchi: Co takiego zapadającego w pamięć pokazał dzisiaj Chicha? Co do Evry sie zgodze, bardzo dobry mecz w jego wykonaniu.
» 5 maja 2015, 22:57 #153
gusia: co pokazał? zaangażowanie, ten swój motorek w dupie, dużo przeszkadzał, sporo się nabiegał, ładnie podał jak miał pierwszy kontakt z piłką i od razu była szansa Realu na gola. Jak na niecałe 30 (?) minut gry to Ancelotti powinien być zadowolony
» 5 maja 2015, 23:02 #152
Diabelred: ,,Podpisałem wcześniej kontrakt z Chelsea na okres czterech lat. Jestem tutaj szczęśliwy i nie chcę stąd odchodzić.''

Odpowiedz Courtoisa na plotki laczace go z Realem. No i to ja rozumiem, gdyby De Gea byl pewny pozostania, pewnie wydalby podobne oswiadczenie juz dawno temu, a tak albo sie jeszcze waha, albo swoja decyzje o odejsciu oglosi dopiero po zakonczeniu sezonu.
» 5 maja 2015, 19:41 #151
maly26: Na dziś dzień lepiej się martwić o ligę.. bo chcąc czy nie to ostatnio Arsenal ma formę, a patrząc na naszą ostatnią grę to mogą nas zjechać..
» 5 maja 2015, 17:32 #150
Reusik: O prosze Mitrović jedną nogą w Newcastle
» 5 maja 2015, 16:46 #149
Rotx: za kilka lat będzie trzeba go odkupić
» 5 maja 2015, 17:07 #148
kckMU: Castle na razie to niech wywali Carvera, a potem ściąga młode gwiazdki.
» 5 maja 2015, 17:09 #147
Ghostpl: A kto to jest?
» 5 maja 2015, 18:19 #146
Reusik: Świetny młody napastnik z Anderlehtu
» 5 maja 2015, 19:18 #145
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2015 15:48

Jeśli idzie o bramkarza to poradzimy sobie i bez Davida jesli tak barzdzo chce do Madrytu nawet jakbysmy nie zakontrktowali następcy jest bardzo dobry Valdes a na zmiennika nie ma problemu nawet Boruc moglby byc LvG powinien sie skupić nad wzmocnieniem innych pozycji aby nasz sklad byl zrownowazony formacjami i miec w miarę dobra lawkę. W naszej kadrze jest za duzo graczy ktorzy niewiele wnosza a obciazaja budzet Rafael,Jones,Fellaini,RvP,Evans.
» 5 maja 2015, 15:46 #144
Reusik: Kiedy ostatnio Valdes zagrał mecz na poważnym poziomie?Półtora roku temu?Jak go sprzedamy to będziemy musieli kogoś poważnego ściągnąć
» 5 maja 2015, 16:08 #143
gusia: zazdroszczę optymizmu, ale nie wiesz o czym mówisz, jeśli David odejdzie to będziemy w czarnej dupie, taka prawda
» 5 maja 2015, 22:53 #142
Reusik: Tak naprawde nie wiemy co David chce.Może po prostu chce jak najwyższą pensie.
» 5 maja 2015, 15:44 #141
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2015 14:49

http: // www. manchestereveningnews .co. uk / sport/football/transfer-news/manchester-united-transfer-gossip-de-9181526 trzech niemców?
» 5 maja 2015, 14:49 #140
pikarejski: Niewdzięczny latynos. Bez niego poradzimy sobie równie dobrze
» 5 maja 2015, 14:30 #139
Xtreme: Dzisiaj wszyscy za Juve ;)
» 5 maja 2015, 13:59 #138
Reusik: Serio wolisz autobus w finale ligi mistrzów?
» 5 maja 2015, 14:44 #137
TB303: @Reusik
Wolę to, niż zasrany Real, którego nienawidzę.
» 5 maja 2015, 14:56 #136
Reusik: Ja nie lubie i barcy i realu ale z dwojga złego wole real
» 5 maja 2015, 15:40 #135
Abrakadabra: Ja jestem za Ronaldo, ale Realu nie lubię :>
» 5 maja 2015, 17:41 #134
Arkin: Ja chcę tylko, że Bayern powtórzył ostatni dwumecz z Barcą.
» 5 maja 2015, 18:10 #133
Xtreme: @Reusik
Lepszy autobus niż kolejny hiszpański finał ( bo nie sądzę by Barca miała problemy z Bayernem, mimo że będę kibicował Niemcom )
» 5 maja 2015, 18:22 #132
InSaneR: Wszyscy za Juve! Nie chcę też żeby Bayern wygrał, bo potem się będą spuszczać nad Guardiolą jaki to wspaniały trener,a on potrafi tylko trenować samograjów :>
» 5 maja 2015, 19:14 #131
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2015 19:21

Jeśli mając tyle kontuzji guardiola wygra LM to naprawde szacun a nie życzycie grochowi LM?
» 5 maja 2015, 19:20 #130
Diabelred: Jakby nie patrzec to w Juve zagra pewnie Evra, takze podwojna motywacja do kibicowania wlasnie Juve:

1. wiekszosc mysle, ze nie trawi/nienawidzi Realu( w tym i ja)
2. na 99 % zagra Evra

InSaneR,

Tez uwazam, ze w Barsie trafil akurat na zlote pokolenie wychowankow, natomiast w Bayernie przyszedl na gotowe po Juppie. Jednak trzeba przyznac, ze jesli z tyloma kontuzjami(m.in bez Robbena ich motoru napedowego czy Riberego), Lewym(ktory nie bedzie mogl grac na 100%) przejda Barse, ktora jest mega formie to szacun dla Guardioli. Gdy przegraja roznica 1 bramki, czy bramkami na wyjezdzie to coz zdarza sie. Jednak jesli w tym dwumeczu przegraja sromotnie roznica kilku bramek, no to bedzie to jednoznacznie znaczyc, ze wcale taki Hiszpan swietny nie jest skoro nie potrafi odpowiednio zneutralizowac styl, ktory wykreowal jak i czesci pilkarzy w tym (m.in Messiego, Iniesty, Xaviego), ktorych byl trenerem.
» 5 maja 2015, 19:56 #129
Ghostpl: Ja naprawdę jestem zniesmaczony tym fajnie by było gdyby powiedział. Zostaje w angli w najlepszym klubie świata. I.tyle. Ale myślę. Ze jak byśmy. Ściągnęli Lorrisa było by tak ze do końca by u nas grał
» 5 maja 2015, 13:48 #128
elsho: na jego miejscu bym uciekał do Madrytu, tutaj przez kilka lat będzie się bił o Top 4 i nic więcej.
» 5 maja 2015, 13:34 #127
Reusik: Prosze o zbanowanie tego prowokatora
» 5 maja 2015, 13:48 #126
Kamil0904: No proszę, Chelsea po tylu latach w końcu zdobyła mistrzostwo to i ich wielcy "kibice" wyszli z ukrycia :)
» 5 maja 2015, 14:16 #125
elsho: Jakiego prowokatora? Większe perspektywy ma w Realu, to oczywiste. Jeżeli ktoś się z tym nie zgadza, to jego sprawa :)
» 5 maja 2015, 17:03 #124
Reusik: Hazard też by miał większe perspektywy w realu
» 5 maja 2015, 19:22 #123
elsho: Ale Hazard podkreśla, że kocha Chelsea a De Gea robi z siebie wielkiego gieroja :)
» 5 maja 2015, 20:40 #122
elsho: Poza tym nie gadamy tu o Hazardzie koleżko :) jak nie masz argumentów to się nie udzielaj :)
» 5 maja 2015, 20:41 #121
gusia: skąd niby twierdzenie i pewność, że będzie się bił o top4?
» 5 maja 2015, 22:56 #120
Diabelred: elcho,

Kocha do czasu, az Real sie po niego nie zglosi ;). Przed samym transferem do Chelsea na pytanie o Real, Barse odpowiedzial, ze jest jeszcze za wczesnie dla niego na transfer do tak wielkich klubow. To wiele mowi jakie Belg ma plany...
» 5 maja 2015, 23:26 #119
gusia: co by nie mówić - Hazarda możemy dla Chelsea zazdrościć, taka prawda. U nas ktokolwiek klasowy to rozgląda się za innym klubem (czyli zazwyczaj Realem), albo w ogóle nie czuje się dobrze (Di Maria). Roo też miał być nadzieją, a jest cieniem samego siebie. Czy my zawsze będziemy mieli taki problem z najemnikami teraz? Z resztą, z wychowankami jest podobnie...
» 5 maja 2015, 23:48 #118
Reusik: Mirror:Rickie Lambert w Chelsea
» 5 maja 2015, 13:21 #117
TinyScouser: Wszystko, tylko nie to! :(
» 5 maja 2015, 16:05 #116
Arkin: No to Costa ława.
» 5 maja 2015, 18:24 #115
Pomarancz: Haha, jak podpiszemy z nim taką umową, to kolejny raz nas wydymają. Z taką tygodniówką, 5 lat minimum.
» 5 maja 2015, 13:04 #114
caideu: Pozostaje czekać na oficjalne info.
» 5 maja 2015, 12:47 #113
Gallacher: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 5 maja 2015, 11:17 #112
MU1212: Całe szczęście że zostaje
» 5 maja 2015, 11:09 #111
Gallacher: No tak masz rację zostaję bo tak twierdzi The Sun :)
» 5 maja 2015, 11:18 #110
suuchy: haha dyma na przez 2 lata na 200tyś funtów co 2 tyg, a później jak już odłoży kasę pojedzie do Madrytu i obniżą mu pensje. Nie mam już do niego szacunku i mam nadzieje, że nie zostanie piłkarzem roku w Anglii
» 5 maja 2015, 09:33 #109
Ghost76: De Gea to najemnik i człowiek, któremu nie warto ufać. Hazard jakoś nie miał problemów, żeby podpisać kontrakt z Chelsea do bodajże 2020 roku. Dla mnie nie ma miejsca na takich ludzi jak on w MU.
» 5 maja 2015, 09:22 #108
Casher: Chelsea jest teraz w gazie, mou dostał kupę czasu i pieniędzy, więc sukcesy są kwestią czasu + nie muszą się martwić o zakwalifikowanie do LM tak jak my lata Davidowi lecą nie można go winić za to, że jest ambitny. Więc moim zdaniem porównanie kiepskie, weź pod uwagę, że takich piłkarzy jak Gigs czy Scholes już po prostu nie ma.
» 5 maja 2015, 13:08 #107
Ghost76: Faktycznie, nie pomyślałem, przecież niedługo DDG kończy karierę. A my to około 150 milionów nie wydaliśmy na transfery i pewnie podobnie będzie w tym oknie. Przecież lepiej przejść do już zbudowanego Realu niż budować nowe MU będąc jednym z jego filarów. Cóż za ambicja ! I to jeszcze człowiek który zaczynał karierę u rywali z Madrytu. Tacy ludzie nie zasługują na grę w MU.
» 5 maja 2015, 16:07 #106
gusia: ^ 100% racji
» 5 maja 2015, 22:48 #105
slaweknh: Co to oznacza?Jasny komunikat,ze w ten sezon idzie do realu tylko sie dogadal z zarzadem ,ze podpisze na 2 lata to wieksza kase za niego dostana, zamiast 12 pewnie jakies 17znajac nasze zlote interesy.Jakby myslal o nas na powaznie to by podpisal na 5 lat standardowo.W ten sezon najponziej w nastepny idzie do r.
» 5 maja 2015, 08:26 #104
Kilerek7: Top 4 jak nie zrypiemy końcówki mamy pewny, ale to wcale nie oznacza LM, bo przed nami będą kwalifikacje. Najgorsze jest jednak okno transferowe, czy piłkarze przyjdą do nas wiedząc, że mimo wszystko w tej LM jeszcze nie gramy? Czy Adidas da nam 100% kasy za awans do LM?
» 5 maja 2015, 00:55 #103
Gallacher: Nigdzie nie jest powiedziane że fazę kwalifikacji przejdziemy bez problemu bo tam też nikt słaby raczej nie gra, a chodzi mi o grupę mistrzowską bo chyba nie myślicie ze ktoś się przestraszy United ? Nas w lidze się już nikt nie boi a w Europie to będzie rywali jeszcze bardziej mobilizować do wygrania z nami.Ja oczekuję że przyszły sezon będzie lepszy niż obecny(jeszcze).
» 5 maja 2015, 00:35 #102
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2015 00:39

Gdyby się nie bali to by nie stawiali busa.Na początku sezonu większość drużyn szła na wymiane ciosów.Na tytuł przyszłym sezonie raczej nie ma co się napalać.Przebudowa zespołu jeszcze się nie skończyła.Nikt nie mówi że przejdziemy bez problemu ale wszystkie drużyny nawet bayer który wtedy rozklepaliśmy 5 0 przechodził je na luzie.
» 5 maja 2015, 00:37 #101
suuchy: jak w przyszłym sezonie LvG kupie jakiegoś grajka za 100 melonów i wg. jego taktyki będzie mógł podawać w stronę autu tylko..
» 5 maja 2015, 12:20 #100
Gallacher: do Reusik
do że ktoś stawia przed nami tzw. autobus nie musi oznaczać że się nas boją tylko to może być element taktyki bo jeśli Mourinho stawiał autobus przeciw Barcie to się jej bał ? był to element taktyki i jak widać stawianie busika pod bramką czasami daję właściwe rezultaty.
» 5 maja 2015, 13:13 #99
Reusik: Tak Mourinho boi się otwartej gry i dlatego się w tegorocznej LM upokorzył.Zauważ że rywale starali się nas atakować na wyjazdach.
» 5 maja 2015, 14:03 #98
Reusik: "Arsenalu może sobie pozolic na każdego oprócz Naya, Messiego, Bale oraz Ronaldo. A Reus gdzie ma iść? Real, Barca? Ławka. PSG? Liguq 1 za słaba, Serie A? Błagam. Zostaje PL." Cóż za euforia xd
» 5 maja 2015, 00:30 #97
Kuntakinte: prędzej czy później wyląduje w realu nie teraz to za rok
» 5 maja 2015, 00:28 #96
AUDIoooo: Naprawde? A co na to onet??
» 4 maja 2015, 22:49 #95
Fenek: Byłoby świetnie, ale akurat świetnych bramkarzy na świecie jest kilku więc jakoś byśmy go zastąpili. Chociaż cały czas mam nadzieję, że splunie realowi w twarz.
» 4 maja 2015, 22:32 #94
Ariacchi: Wchodze na strone, juz sie ciesze, ze DDG zostaje, a tu tylko nędzny news od The Sun.
» 4 maja 2015, 22:19 #93
Vipol94: Lepsze to niż nic ;>
Ja wciąż liczę że David pokocha United i zostanie mimo wszystko
» 4 maja 2015, 21:55 #92
Kempes: A ja myślę że jeżeli nie chce podpisać kontraktu na 4 lata, to lepiej żeby odszedł po tym sezonie. Podpisanie takiego kontraktu jak mu oferują, tylko na dwa lata to jest ewidentny skok na kasę, a za rok cyrk rozpocznie się od nowa, bo Davidowi zostaną tylko dwa lata kontraktu. Jak tak ma to wyglądać, to lepiej niech odejdzie teraz.
» 5 maja 2015, 07:33 #91
kckMU: trzeba wygrać za tydzień, pokibicować Chelsea i zajmujemy 4 miejsce. Nie ma co się łudzić na ominięcie eliminacji.
» 4 maja 2015, 21:50 #90
Abrakadabra: No to czekają nas eliminacje Ligi Mistrzów, obyśmy trafili na jakiegoś ogórka, bo inaczej czarno to widzę.
» 4 maja 2015, 21:47 #89
Reusik: Ciężko trafić na kogoś mocnego w naszym przypadku.
» 4 maja 2015, 21:49 #88
Hardwell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2015 21:52

Abrakadabra
Będziemy rozstawieni więc nie płacz ;)
» 4 maja 2015, 21:52 #87
Reusik: Ludzie takie Schalke przechodzi te eliminacje bez problemu.Jak nie przejdziemy to znaczy że w LM nie mamy czego szukać
» 4 maja 2015, 21:53 #86
Abrakadabra: ok już nie płaczę
» 4 maja 2015, 21:56 #85
Hardwell: Reusik ma rację jeśli chcemy się liczyć w tych rozgrywkach i walczyć o tytuł to żaden niżej notowany rywal nie może nam sprawić problemów.
» 4 maja 2015, 21:59 #84
Kilerek7: Niby racja, ale wiecie jaka jest piłka jest nie sprawiedliwa. Jak odpadniemy z jakimś średniakiem mimo mega pocisku to będzie mega tragedia.
» 5 maja 2015, 00:57 #83
gusia: jeśli my mamy się obawiać eliminacji do LM, to serio nie mamy czego szukać w tych rozgrywkach, wystarczy, że City rok w rok robi blamaż angielskiej ligi, nie chcę tego samego widzieć w naszym wykonaniu...
» 5 maja 2015, 23:00 #82
Reusik: Jak rezerwy?
» 4 maja 2015, 21:46 #81
Hardwell: 1:0 HT dla United
» 4 maja 2015, 21:53 #80
sagnol32: kurde arsenal już 2:0 , czyli 4 miejsca nie przeskoczymy już ;/
» 4 maja 2015, 21:35 #79
Abrakadabra: Czemu nie? Wystarczy, że autobus arsenalu w drodze do Londynu wpadnie w przepaść ewentualnie zostanie porwany przez ufo, trzeba być dobrej myśli
» 4 maja 2015, 21:38 #78
MasterArsenal: to Ci akurat wyszlo :)
» 4 maja 2015, 21:52 #77
Xtreme: No z tym ufem to bym się nie zdziwił, zobaczą takiego Ozila i wezmą go za swojego więc ja tam wierze
» 4 maja 2015, 21:55 #76
Hardwell: Ogląda ktoś Hull Arse?
nam właśnie brakuje tego co ma arsenal czyli farta jeden strzał z rzutu wolnego rykoszet i gol
» 4 maja 2015, 21:31 #75
Reusik: Drugi rykoszet ja jeb*e
» 4 maja 2015, 21:33 #74
Abrakadabra: w sobotę my dostaliśmy w dupę po rykoszecie, no nie mamy farta
» 4 maja 2015, 21:35 #73
sagnol32: jakiego farta panie patrz jak gra Arsenal ciągnie grę szybko do przodu a nie klepią jak pi*y na 40 metrze, fajne prostopadłe piłki grane przez cazorle czy sancheza , tego u nas brakuje.
» 4 maja 2015, 21:39 #72
Abrakadabra: pewnie dlatego, że nie mamy ani cazorli ani sancheza
» 4 maja 2015, 21:40 #71
Reusik: Bo Hull nie gra jak WBA?Widziałeś jaką strate zaliczył Hudelstone
» 4 maja 2015, 21:43 #70
sagnol32: widziałeś kontrę na 3:0 ? czekam na takie w United
» 4 maja 2015, 21:47 #69
Reusik: Wiesz jak się przegrywa to się otwiera.Ciężko o kontrę z WBA
» 4 maja 2015, 21:50 #68
sagnol32: Reusik sami tym klepaniem prosimy się o ten autobus.
» 4 maja 2015, 21:55 #67
Diabelred: sagnol32,

Akurat mecze z LFC, City, Tottenhamem pokazaly, ze potrafimy swietnie grac z kontry. Gorzej jest z druzynami, ktore postawia autobus(i to taki kontretny jak WBA ostatnio, gdzie praktycznie 9 byli w polu karnym badz jego okolicach. Jesli chociaz jednej bramki im nie wcisniemy(nie wazne jak z roznego, wolnego po rynkoszecie jak dzis Ars czy z dystansu) to w zyciu takie druzyny sie nie otworza(dajac nam okazje do kontry), bo bedzie im na reke ten 1pkt.
» 4 maja 2015, 22:13 #66
sagnol32: Diabelred masz rację ale czy nie można było przycisnąć od razu tak jak po stracie gola , wejść jakimś dryblingiem w pole karne a nie klepać przed polem karnym aby i tak w końcu posłać laga na Fellainiego. Mam nadzieje tylko że ta filozofia dopiero się rozkręca .
» 4 maja 2015, 22:21 #65
Reusik: Nie żeby nas nie uj*bali z kontry jak everton
» 4 maja 2015, 22:47 #64
mementofinis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2015 21:05

Po tej całej szopce z nowym kontraktem (jego wahaniom itp.) MU nie powinno mu tyle proponować. Chciał odejść...droga wolna. Nie ma ludzi niezastąpionych jak nie ten to inny. Ja tak uważam...czekam na minusy:D
» 4 maja 2015, 21:04 #63
1wolf1: O jakiesz szopce piszesz? Smiesznych hiszpanskich gazet, o ktorych nikt nigdy nie slyszal? Za chwile zaoze strone internetowa i powolujac sie na bliskie Barcelonie zrodla sprzedam Mesiego do Kazahstanu... Sory, ale nim nie ma oficjalenj wiadomosci z klubow zainteresowanych, to mozna te wszystkie bajki wsadzic sobie....
» 4 maja 2015, 21:08 #62
mementofinis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2015 21:12

A nie uważasz, że to wszystko trochę za długo trwa (podpisanie nowego kontraktu). W każdej plocie jest trochę prawdy. A poza tym jak już kiedyś pisałem, jeśli to prawda, podkreślam jeśli to prawda...to MU powinno podziękować mu za współpracę i go sprzedać za dobrą kasę:)
» 4 maja 2015, 21:11 #61
1wolf1: Popatrz sobie kto go reprezentuje i bedziesz mial odpowiedz dlaczego to tyle trwa. Negocjacje z tym portugalskim cwaniaczkiem zawsze tyle trwaja.
» 4 maja 2015, 22:20 #60
RedRevolta: Okaże się tak, że De Gea dogadał się z Realem i nie podpiszę teraz kontraktu z United i za rok odejdzie za darmo i pozdro 600 xD
» 4 maja 2015, 20:29 #59
sivson: gdzie moge obejrzec mecz U21 /
» 4 maja 2015, 20:14 #58
RicoGGMU: I dobrze wydaje mi się że za 2,3 lata jednak odejdzie do Realu
» 4 maja 2015, 20:08 #57
Reusik: Jones w pierwszym składzie rezerw.Czyli Carricka w Londynie nie zobaczymy
» 4 maja 2015, 19:37 #56
Rotx: ani Carricka,ani Rojo,Evansa i Shawa.
» 4 maja 2015, 20:02 #55
RicoGGMU: Dobrze że chociaż Jones wrócił bo on gra lepiej w obronie niż McNair ale lipa że Carrick nie zagra bo po tym jak Jones i Carrick doznali kontuzji to Man Utd zaczął grać słabiej
» 4 maja 2015, 20:07 #54
sivson: idzie gdzies ten mecz obejrzec? jak tak to prosze o link.. z góry dzięki
» 4 maja 2015, 20:11 #53
Gallacher: Wydawało mi się że w Realu można kupować a nie żeby Real kupował.Hiperklub Real do dyspozycji i bardzo wysokie ceny :)
» 4 maja 2015, 19:06 #52
vip14: Super wiadomość! Może w końcu dotrze do Realu, że David nie jest na sprzedaż :)
» 4 maja 2015, 18:59 #51
DevilFan: Dotarłaby jak by podpisał na minimum 4 lata a nie na śmieszne dwa po których odejdzie na bank.
» 4 maja 2015, 20:29 #50
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2015 18:19

Mam nadzieje, ze nie zblaznimy sie takim kontraktem. Dawac mu 200 tys/tydz, zeby po 2 latach odszedl za free serio?? Dziwnym przypadkiem akurat Casillsowi tez sie kontrakt konczy sie w 2017... Oby Edek wylozyl kawa na lawe, czyli albo De Gea podpisuje kontrakt na 4/5 lat(dzieki czemu jesli Real bedzie chcial go kupic, to bedzie musial zaplacic realna jego wartosc, a nie jakies ochlapy), albo sprzedajemy go teraz kupujemy Llorisa, ktory z mila checia by do nas dolaczyl (devilpage.pl/index/news/komentarze/25668/lloris-marze-o-grze-dla-united/ ) i mamy spokoj i stabilizacje na tej pozycji przynajmniej na kilka lat.

Prawda jest taka, ze gdybysmy mieli jakiegos w miare ogarnietego prawdziwego lidera w obronie(marzy mi sie Otamendi), oraz defensywnego pomocnika na poziomie(marzy mi sie De Jong/Krychowiak), wtedy nie potrzebowalibysmy nawet az tak bardzo klasowego bramkarza. Wystarczy zobaczyc na taka Barcelone przez wiele lat gral u nich Valdes(ktory umowmy sie tylko w ostatnim swoim sezonie pokazywal klase, bo tak to byl to sredni bramkarz, ktoremu bardzo czesto zdarzalo sie puszczac babole), a mimo to wygrywali puchary zarowno krajowe jak i europejskie.
» 4 maja 2015, 18:17 #49
Piechutus: De Gea na 100% nie podpisze 4-letniego kontraktu. Skoro już stroił fochy podczas ostatnich negocjacji że chce mieć klauzulę odstępnego, czyli kruczek który zagwarantuje mu łatwiejszą zmianę klubu w późniejszym czasie to na pewno nie będzie chciał aż tak długiego kontraktu. Ale z tymi planami wobec De Gei to się zgodzę - albo puścić go teraz żeby zainkasować za niego jak największą kwotę albo starać się żeby zatrzymać go jak najdłużej. Lloris ma już te 28 lat (to nie kwestia tego że jest stary tylko De Gea młodszy :P ) i wydaje się niemalże równie dobrym bramkarzem co hiszpan
» 4 maja 2015, 19:02 #48
mrk: ale żeś wygrzebał tego newsa z Llorisem :D
» 4 maja 2015, 19:06 #47
arek12121: De jong i krychowiak do taktyki van gaala gdzie cofniety rozgrywajacy musi byc mozgiem druzyny. Jakos watpie zeby obaj panowie takowymi byli.
» 4 maja 2015, 20:16 #46
Reusik: Jordi Clasie pasowałby do tej roli
» 4 maja 2015, 22:15 #45
b90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2015 18:13

Fajna tygodniówka ...

Milion złoty mu wpływa na konto co tydzień. Za to że zagra 1 mecz i odbędzie kilka treningów. Do czego zmierza ten świat.
» 4 maja 2015, 18:12 #44
Abrakadabra: ale ilu takich jest? Floyd Mayweather za godzinną walkę dostał w przeliczeniu na złotówki 435 mln :) Nie każdy piłkarz czy inny sportowiec po zakończeniu kariery może sobie pozwolić na wieczne nicnierobienie. Oni kończą kariery między 35/40 rokiem życia, a przeciętny Kowalski musi zapierniczać dodatkowo 30 lat.
» 4 maja 2015, 19:47 #43
Gallacher: Do tego że gdybyś i ty się postarał to też mógłbyś być piłkarzem i dość godnie zarabiać.
» 4 maja 2015, 19:51 #42
jassaj: to wszystko "wina" popularności sportu , sami im płacimy te tygodniówki oglądając mecze (prawa tv) , chodząc na nie itp , sponsorzy płacą więcej w popularnych dyscyplinach bo i reklama większa , zobaczcie piłke ręczną sport też genialny a tam transfer za milion euro to szczyt szczytów - dla porównania za milion euro do Legii przyszedł Vrdoliak , gdyby teraz nagle popularność piłki spadła o połowe to i kwoty by spadły , nie bez znaczenia jest też przyjscie szejków no ale to inna bajka , no ale reasumując własciwie sami napedzamy tą machine no ale jak jej nie napędzac jak przykładowo ja tygodnia bez meczu nie wytrzymam , to już nie sport , to religia ,prawie fanatyzm :D
» 4 maja 2015, 20:45 #41
b90: Abrakadabra wiem właśnie i to jest chore. Za 10 lat gry zarobi jakieś 120mln euro i drugie tyle z reklam. Mi nie jest żal bo życzę wszystkim jak najlepiej ale jak dla mnie to głupota. Piłkarze zasługują na dużo ale nie na tak wygórowane zarobki. Powinny wrócić czasy sprzed 10 lat. Wróciłaby normalność.

Gallacher mało jest takich którzy się starają i nic z tego nie mają? Jak cię ktoś nie wypatrzy albo nie pomoże to zgnijesz w niskiej lidze polskiej albo na ławie w zagranicznym klubie. Przykład Błaszczykowskiego. Ciekawe gdzie by teraz był gdyby Wisła go nie wyłowiła.

jassaj w twojej wypowiedzi jest trochę racji ale to nie do końca nasza wina a po prostu ludzi zarządzającymi klubami, w szczególności tych największych klubów które dążą do tego by być najlepszym i zapłacą każdą cenę by to osiągnąć (Patrz Real i wydawanie po 80-100mln za Jamesa, Ronaldo i Bale). Oni mają wyłożone na to czy to się komuś podoba czy nie bo mają pieniądze i robią co chcą.
» 4 maja 2015, 21:01 #40
84cantona7: b90 Błaszczykowskiego to Wisła nie wyłowiła tylko wuja Jurek Brzęczek pchał na siłę aż chłopak w końcu odpalił , bo z tego co się orientuję to na aż takiego dobrgeo piłkarza się nie zapowiadał
» 4 maja 2015, 21:09 #39
manufan27: NIECH ON IDZIE I ZAKOŃCZY TEN CYRK, WIERNY WYCHOWANEK ATLETICO OD RAZU BY WYŚMIAŁ JAKIEKOLWIEK SPEKULACJE, ALE WIDOCZNIE GDY BYŁ DZIECKIEM TO MARZYŁ O GRZE W REALU SKORO TAK SIĘ DŁUGO ZASTANAWIA, a tej jego piękności wybiłbym hiszpanię z głowy, pod angielską rynnę i tyle
» 4 maja 2015, 17:20 #38
kadM: "Big news from the papers: David De Gea agrees new £200,000-per week contract with ‪#‎MUFC‬"
» 4 maja 2015, 16:36 #37
CRfan: Jeśli chce odejść to żaden problem, ale niech zostanie wymieniony za Varane'a. Wyjdziemy na tym lepiej niż real.
» 4 maja 2015, 16:19 #36
Rotx: dać 40 i De Gee za Isco - to moje marzenie
» 4 maja 2015, 19:32 #35
NexaT: 40 milionów i De Gee za Isco?
Dobrze rozumiem?
» 4 maja 2015, 21:00 #34
tittez: chyba śnisz jak varane odejdzie ;] Real nie musi sprzedawac real woli kupowac, po za tym to pupilek i transfer Zidana ;] i Pereza Isco też nie do wyjęcia dostaliście jeźdźca bez głowy a więcej już w Realu takich nie ma
» 4 maja 2015, 23:56 #33
CRfan: Varane to transfer Mourinho, nie Zidane'a. Sam Varane poleci do Chelsea jak tylko Mou się po niego zgłosi (zakładając, że zostanie w Londynie). Z resztą nikt tu nie mówi o kupnie Francuza tylko o wymianie za De Geę, którego tak bardzo w madrycie chcą.
» 5 maja 2015, 00:45 #32
Czolgu1878: Szkoda tylko, że The Sun to brukowiec...
» 4 maja 2015, 15:31 #31
DolphZiggler: Jak odejdzie to strace do niego szacunek i będe mu z całego serca życzył żeby grzał ławe :)
» 4 maja 2015, 14:02 #30
trikos: Karma wraca :) Szacunek za to że grał i nadal jeszcze gra, jeśli ma ambicje na coś innego niech rusza. Nas interesuje Manchester United który zaproponował mu kontrakt więc od niego zależy jego własna przyszłość a od nas zależy czy będziemy ulegać każdemu po kolei czy wybierzemy zawodnika któremu zależy na grze na Old Trafford.
» 4 maja 2015, 14:15 #29
gusia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2015 23:12

Łatwo powiedzieć, a prawda jest taka, że Real zrobił sobie z nas swój ulubiony sklepik z talentami, co jest po prostu frustrujące. Od lat jest to samo, od lat wyrywa nam najlepszych piłkarzy i niestety teraz - mając swoją renomę, gwarancję gry w LM (i to gwarancję na co najmniej półfinał..) i coraz gorzej grającego Casillasa - ciężko będzie jak cholera utrzymać nam Davida, ale też jakiegokolwiek ambitnego, utalentowanego piłkarza, któremu nagle się nie przypomni, że tak naprawdę to on by w Hiszpanii pograł i marzy o grze w Realu i jest pantoflem, a jego panienka truje mu, że w Anglii brzydka pogoda (obśmiane). Tylko De Gea wypada w tym świetle jeszcze gorzej - jest wychowankiem Atletico. Jakoś ciężko mi uwierzyć, że aż tak by się zeszmacił...
» 5 maja 2015, 23:09 #28
trikos: Pozbyć się go za odpowiednią kwotę, zakontraktować Llorisa i mamy spokój i na boisku i o atmosferę w drużynie.
» 4 maja 2015, 11:46 #27
champione2013: Troche komedia :( Miał być bramkarz na lata a tu nagle będzie klops nie wiem czy on chce grać w piłkę czy statystować w realu bo tam czasami nawet piłka w światło bramki nie leci. Jak podpiszemy z nim umowę to będzie jeden z lepszych"transferów" na lato bo szukać bramkarza to nie hop siup .
» 4 maja 2015, 11:28 #26
Jakubek722: Rozbawił mnie dzisiaj komentarz kibica Chelsea w którym Joe Hart powiedział:
Gratuluje Chelsea, ale oni wiedzą, że w przyszłym sezonie znów będziemy z nimi rywalizować i będziemy silniejsi, niż w tym roku. Czekają nas ekscytujące rozgrywki.
A on na to:
chelsea tytułów 5 city 4. koniec tematu
» 4 maja 2015, 09:34 #25
Hektor2001: Dobrze, że my się tam nie wtrąciliśmy ;)
» 4 maja 2015, 09:54 #24
Jakubek722: Nie mam tam konta a szkoda bo mogłem napisać 5*4 - Manchester United.
» 4 maja 2015, 10:59 #23
BartekMU10: Jakoś mnie nie ucieszył ten news szczególnie skoro źródło to The Sun... Ale jeśli naprawde będzie to kontrakt przedłużony o tylko 2 LATA, to równie dobrze można pomyśleć że szybko go przedłużamy byle wyciągnać jak najwięcej od Realu
» 4 maja 2015, 09:18 #22
kadM: A świstak siedzi i.....

Jeśli podpiszemy go na 2 lata to będziemy ostatnimi frajerami.
» 4 maja 2015, 09:13 #21
Trz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2015 10:39

frajreami to będziemy jak go puscimy za mniej niż 50 baniek
» 4 maja 2015, 10:39 #20
Insanity: Jak kontrakt będzie na dwa lata to może wyjść, że wylądujemy z ręką w nocniku. Dwa lata to nie kupa czasu, później odejdzie za darmo i co?
» 4 maja 2015, 11:10 #19
Reusik: W obecnej sytuacj lepiej go zostawić i stracić później niż sprzedać teraz.Za dwa lata zespół może być już kompletny a teraz wymiana bramkarza może mocno nam utrudnić gre.
» 4 maja 2015, 12:16 #18
vinnie123: Niby dlaczego miałaby to być zła decyzja? Jak się nie da na dłużej to dobre i to. Miałby kontrakt do 2018, a po sezonie 16-17 można by wrócić do tematu. To jeden z najlepszych bramkarzy na świecie i jeśli chcemy dobrych wyników trzeba starać się go zatrzymać.
» 4 maja 2015, 15:08 #17
Klimaa: Póki sam zainteresowany nie wypowie się w tej kwestii nam pozostaje nadzieja że The Sun mówi prawdę.
» 4 maja 2015, 08:46 #16
Arvanis: I nagle dla wszystkich The Sun stało się wiarygodnym źródłem...
» 4 maja 2015, 08:19 #15
SzefFerdas: Jak odejdzie do madryckich ścierw to będzie szmaciarzem i stracę do niego szacunek.
» 4 maja 2015, 08:17 #14
kralo11: Tak umowa na 2 lata jest tylko przedluzeniem calej sprawy i tak odejdzie i tak wiec jesli podpisze to ja bym proponowal za rok kupic takiego np Oblaka wypozyczyc na sezon i po sezonie wraca DDG odchodzi i gra to co cheslea zrobila z thibaut to pokazuje jak powinno sie robic interesy
» 4 maja 2015, 08:14 #13
Rotx: DDD może podpisze do 2017 roku, koniec kontraktu w 2017 będzie miał również Casillas więc jeden odejdzie z Realu drugi przydzie za niego za darmo i United zostanie wyrolowane.
Ja liczę na ultimatum
Albo podpisujesz na 3 lata albo rok nie wstaniesz z ławki.
» 4 maja 2015, 08:33 #12
Levon: właśnie mnie to zastanawia, czemu nie robią tak. Szczególnie, że jeśli tak by zrobili to miałby De Gea za swoje, za próbowanie wyrolowania klubu na kasę.
» 4 maja 2015, 11:00 #11
mcis: tak moga robic w Polonii Warszawa, MU raczej tak nie postapi, bo potem zadna gwiazda nie bedzie zainteresowana transferem, w obawie, ze skonczy tak samo....
» 4 maja 2015, 11:22 #10
Levon: Cóż, lecisz w ch... to jesteś tak samo traktowany. Podpisuje kontrakt na dwa lata i za dwa lata kończy się kontrakt casillasa, także pewnie się dogadał, że kontrakt tylko na tyle i jeszcze zgarnie od nich premię, że tak postąpił.
» 4 maja 2015, 15:14 #9
NexaT: Jakby podpisał na dwa lata, to w następnym sezonie by się go opchnęło.
» 4 maja 2015, 21:04 #8
brylaantowy: oby,oby..
» 4 maja 2015, 08:01 #7
romario11: I tak myślami jest w Madrycie co potwierdza to że widziano go w towarzystwie dziewczyny i pośrednika nieruchomości oglądających domy w stolicy Hiszpanii. Także może będzie jak z CR7 że jeszcze ten 1 sezon uda się go jakoś zatrzymać ale w sumie bardzo w to wątpie. Tyle że obecnie bardzo ciężko jest znaleźć świetnego bramkarza. Lloris? już kiedyś mieliśmy kogucika w bramce i nazywał się Fabien. Boże chroń nas przed kolejnym takim francuzikiem.
» 4 maja 2015, 07:55 #6
becks7777: nie podobał ci się Barthez?
» 4 maja 2015, 13:05 #5
sisinho: Oprócz tego że na 1 świetną paradę miał 5 idiotycznych baboli czy "show" to był "świetny" ;s
» 4 maja 2015, 14:55 #4
Rotx: Chyba są chorzy.
Nie idzie gdzie chce, chcą nas wyrolować i tyle.
2-letni kontrakt oznacza że i tak będzie szykował się do przeprowadzki a nam nie potrzebny bramkarz który będzie obserwował ruchy w innym klubie i był w nim myślami tylko potrzebny jest już teraz godny następca którego przyjście mógłby w tej chwili on blokować.
» 4 maja 2015, 07:28 #3
jassaj: zwrot akcji jak u Hitchcocka xd
» 4 maja 2015, 07:22 #2
suuchy: no nie do końca, pewnie Casillas jeszcze 2 sezony pobroni w 1 składzie :D
» 4 maja 2015, 08:32 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.