Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Newcastle – Man Utd: Krul sprezentował Diabłom 3 punkty!

» 4 marca 2015, 22:39 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Newcastle United 1:0 (0:0) w 27. kolejce Premier League. Czerwone Diabły długo męczyły się ze Srokami na St James' Stadium, ale w końcówce spotkania szczęście uśmiechnęło się do piłkarzy Louisa van Gaala. Po błędzie Tima Krula gola dającego trzy punkty drużynie z Old Trafford strzelił Ashley Young.
Newcastle – Man Utd: Krul sprezentował Diabłom 3 punkty!
» Manchester United pokonał Newcastle United 1:0 (0:0) w 27. kolejce Premier League. Czerwone Diabły długo męczyły się ze Srokami na St James' Stadium, ale w końcówce spotkania szczęście uśmiechnęło się do piłkarzy Louisa van Gaala. Po błędzie Tima Krula gola dającego trzy punkty drużynie z Old Trafford strzelił Ashley Young.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Chris Smalling
Jonny Evans
Marcos Rojo
Michael Carrick
Daley Blind
Ander Herrera
Angel Di Maria
Adnan Januzaj
Marouane Fellaini
Juan Mata
Ashley Young
Wayne Rooney

Oddano 262 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United od pierwszych minut próbował narzucić Newcastle swoje warunki gry. Piłkarze Louisa van Gaala spokojnie budowali ataki i tradycyjnie już nie spieszyli się z oddawaniem strzałów na bramkę.

Pierwszą naprawdę groźną akcję wyprowadzili jednak gospodarze w 10. minucie i... powinna ona skończyć się rzutem karnym. Chris Smalling spóźnił się z interwencją, sfaulował Emmanuela Rivière, lecz sędzia nie zdecydował wskazać się na jedenastkę.

Pięć minut później było groźnie pod bramką Newcastle. Wayne Rooney zagrał piłkę do Marcosa Rojo, ten wyłożył ją na szesnasty metr do Andera Herrery, ale Hiszpan oddał niecelny strzał.

Jeszcze lepszą okazję miał w 26. minucie Rooney. Dobrą piłkę w pole karne posłał Angel Di Maria, tę dość przypadkowo do Rooneya odegrał Ashley Young, a kapitan United, będąc sam na sam z Timem Krulem, fatalnie spudłował z bliskiej odległości.

W pierwszej połowie Czerwone Diabły miały jeszcze jedną okazję na zdobycie bramki. W 44. minucie z prawego skrzydła dośrodkował Valencia, do piłki na szóstym metrze najwyżej wyskoczył Marouane Fellaini, lecz piłkę po jego strzale głową w dobrym stylu obronił Krul.

Louis van Gaal w przerwie nie zdecydował się na żadne zmiany. Druga połowa rozpoczęła się jednak dosłownie od mocnego uderzenia. Tuż po wznowieniu gry potężną „bombę” w stronę bramki Newcastle posłał Marcos Rojo. Piłka nieznacznie minęła jednak poprzeczkę bramki strzeżonej przez Krula.

Chwilę później akcja przeniosła się pod pole karne Manchesteru United. Z rzutu wolnego dośrodkowywał Ryan Taylor, piłkę na dalszy słupek głową zgrał Fabricio Coloccini, a bliski zamknięcia akcji był Rivière. Na szczęście dla Czerwonych Diabłów świetną interwencję zanotował David de Gea, który zablokował strzał francuskiego napastnika.

W 54. minucie kibice Manchesteru United złapali się za głowę. Dwie doskonałe interwencje, jedna po drugiej, zanotował bowiem Krul. Bramkarz Newcastle najpierw powstrzymał strzał Fellainiego z woleja, a następnie znakomicie poradził sobie z dobitką Younga z bliskiej odległości.

W kolejnych minutach Wayne Rooney był regularnie łapany na pozycji spalonej, a pod bramką Krula nie było poważnego zagrożenia. W 68. minucie kibice Manchesteru United wstrzymali na chwilę oddech. Piłkę na połowie Newcastle stracił Ander Herrera, gospodarze wyszli z szybką kontrą, ale w sytuacji 2 na 1 Papiss Cissé nie zachował zimnej krwi i oddał niecelny strzał w kierunku bramki De Gei.

Kolejne minuty to bardzo mało efektywna i nieefektowna gra Manchesteru United. Czerwone Diabły długo utrzymywały się przy piłce, wymieniały sporo podań, lecz brakowało im pomysłu na stworzenie sobie dobrej sytuacji podbramkowej. Sytuacji nie potrafili zmienić ani wprowadzony na boisko Adnan Januzaj, ani Juan Mata.

Taki stan rzeczy trwał do 89. minuty. Na prawej stronie ostro popracował Wayne Rooney, który najpierw ostro naciskał na kilku obrońców Srok, a następnie zmusił Tima Krula do błędu. Holenderski bramkarz podał następnie piłkę prosto do niepilnowanego Younga, który natychmiastowo posłał piłkę do pustej bramki.

Chwilę później Newcastle mogło wyrównać stan rywalizacji. Po znakomitym dośrodkowaniu z prawej strony boiska efektowny strzał głową zanotował Cissé, ale fantastyczną interwencją popisał się De Gea.

Newcastle United - Manchester United 0:1 (0:0)
Bramka:
Ashley Young 89'

Newcastle United:Krul - Janmaat, Coloccini, Williamson, R.Taylor (Gutierrez 64') - Obertan, Sissoko, Abeid, Ameobi (Gouffran 81') - Rivière (Perez 58'), Cissé.

Manchester United:De Gea - Valencia, Smalling, Evans, Rojo (Carrick 89') - Blind, Herrera - Di Maria (Januzaj 58'), Fellaini (Mata 82'), Young - Rooney.


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Newcastle United - Manchester United
Następny news »
Ashley Young: Ludzie zawsze będą zadawać pytania

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (337)


Gallacher: youtube.com/watch?v=4UxxOMUK8Q8 zapraszam wszystkich fanów do oceniania i komentowania mojego meczyku w Football Manager z udziałem Manchesteru UNITED :) POZDRO DLA FANÓW MUFC !
» 6 marca 2015, 15:51 #187
Gallacher: Widzisz w tym coś złego ?
» 6 marca 2015, 22:37 #186
kazak8: Chyba Ciebie pogonimy stąd zaraz.
» 6 marca 2015, 14:25 #185
Trz: banda hipokrytów, za Fergiego byście pisali ze dobry mecz i ze drużyna pokazała charakter walcząc do samego końca i strzelając w końcówce winera
» 6 marca 2015, 12:09 #184
kazak8: Zgadzam się. Chyba wszyscy zapomnieli, że jeszcze roku temu, za Moyesa, prawdopodobnie przegralibyśmy taki mecz w końcówce, a teraz jest walka do końca no i są efekty. A co do Fergiego - gra naszego zespołu w ostatnich latach jego rządów wcale nie wyglądała lepiej.
» 6 marca 2015, 14:14 #183
Arkin: champione2013
A kim Ty jesteś, że będzie pisał, co można pisać, a czego nie?
Bardzo dobrze, że nie żyjemy tylko United i jako społeczność mamy też inne pasje.
» 5 marca 2015, 19:41 #182
kckMU: Reusik dobre posty daje. Chłopak żyje piłką i ma bardzo duże pojęcie, więc zluzuj champione.

Niestety, jak pojęcie kogoś sprowadza się tylko do barcelony, realu i United to tak jest.
» 5 marca 2015, 20:03 #181
Freddie: gadu gadu a Ferguson chcial kiedys sprowadzic... Bonka :D

[link usunięty]. twimg.com /media/ B_C7nTpXAAAbEu8.jpg

jeszcze za czasow przed MU :)
» 5 marca 2015, 18:12 #180
4uKrychu: Jak dla mnie ten mecz pokazał, że Rooney jako osamotniony napastnik to nie jest dobry pomysł.
W wielu sytuacjach cofał się do rozegrania, przez co z przodu nie było kompletnie nikogo. Jeśli ma grać w ataku, to jako ten cofnięty napastnik. Tym bardziej, że ma genialny strzał z dystansu, o czym wielokrotnie przekonywał.
» 5 marca 2015, 16:05 #179
kazak8: Chyba oglądaliśmy inne mecze kolego. Dla mnie Rooney na ataku robi więcej "wiatru" niż van Persie i Falcao razem wzięci.
» 6 marca 2015, 14:10 #178
DevoMartinez: Od tego też czasu chyba zaczeliśmy grac 1 napasntikiem? Więc z tyłu jest więcej ludzi do piłki.
» 5 marca 2015, 16:08 #177
kckMU: z Sunderlandem polepszyło, wczoraj pogorszyło. Każdy na miejscu van Gaala by zwariował od braku równej formy wielu zawodników.
» 5 marca 2015, 14:28 #176
Slowian: zapodaj.net/images/37274a6a31318.jpg dodajcie http:// i gitara
» 5 marca 2015, 12:46 #175
Trz: ze niby co to tu robi ?
» 5 marca 2015, 12:50 #174
bedajaja: ja mówię od początku sezonu ze van Gaal raczej nie wyciągnie na szczyt Manchesteru, a ostatnio w Guardiole się bawi, tyle ze jak Pep wystawi czy 3 obrońców czy 4, czy w pomocy jest 3 czy 6 nominalnych pomocników, czy gra z napastnikiem czy z fałszywą dziewiątką to mu to wychodzi i z reguły Bayern na ogromna przewagę. Tu van Gaal od początku sezonu zmienia co chwila pozycje zawodnikom, a wystawiane Fellainiego jako głównego rozgrywającego albo napastnika to już szczyt. Rooney tez rzucany z pomocy do ataku, Di Maria bez określonego miejsca na boisku, jedynie co ostatnio ratuje czerwone diabły to forma Younga i błędy przeciwników, dzięki nim ostanie 2 mecze to 6 punktów, a mogłoby być i powinny być tylko 2 i tylko temu Arsenal jeszcze nie odskoczył i Liverpool nie wyprzedził United. Nie oglądałem wczorajszego meczu United bo nc + nie pokazywało go natomiast wcześniejsze mecze z udziałem Czerwonych Diabłów to były mecze bez taktyki, albo wydaje się z taką : ty i ty grasz zróbcie coś żeby strzelić parę goli, do boju.
» 5 marca 2015, 11:07 #173
bedajaja: PanFerdas, taki wolny elektron jak to jest dobra sprawa z zespole,zawsze wprowadza zamotanie w drużynie rywala, ale musi być zgranie i chemia miedzy zawodnikami, wtedy zawsze wyczują takiego zawodnika, np, Messi w Barcelonie, Alexis w Arsenalu, Silva w City, a tu widać ze Angel albo nie jest jeszcze zgrany z drużyną ( co jest dziwne, przy klasie tego zawodnika i przecież już jest jakiś czas z United), albo po prostu nie chce grać dla Manchesteru i pobyt w tym klubie jest tylko przystaniem do podpisania umowy z kimś innym.
» 5 marca 2015, 11:48 #172
DevoMartinez: Roo nie strzela sety meczu=zniżka formy= wina van Gaala. Dobrze, że nie Tuska.
» 5 marca 2015, 14:43 #171
bedajaja: DevoMartinez, z czego wynika brak formy u zawodnika? albo jest źle mentalnie przygotowany, co w przypadku Roo jest raczej niemożliwe, drugą możliwością są nieodpowiednie treningi, przetrenowanie się, albo zaległości w treningach, a formę przygotowuje się raczej na finisz ligi wiadomo w jakim celu. Skoro brak formy najprawdopodobniej pochodzi ze źle dobranych treningów to wina chyba jest trenerów, trzeba zobaczyć że pod formą nie jest tylko Rooney, a prawie cały zespół. Więc albo van Gaal pomylił się z treningami i źle je rozkłada przez co zawodnicy nie mają tego czegoś żeby chociaż dobrze grać, albo ta forma ma wystrzelić za chwilkę (w co wątpię). Ja rozumiem że cały sezon nie da się utrzymać formy (której i tak United nie miało) i zdarzają się szczęśliwe wygrane po 1-0 ale to szczęście kiedyś opuści i może być problem, a drugi sezon dla takiego klubu jak Manchester United bez LM to może być problem.
» 5 marca 2015, 16:25 #170
kazak8: Panie Ferdas, chyba nie oglądał Pan meczu do końca, bo z tego co mi się wydaje, to właśnie Rooneyowi zawdzięczamy głównie 3 pkt na St. James's Park. Nie oglądał też Pan zapewne meczu z Sunderlandem, gdzie, wg Pana słabo grający Rooney wbił dwa gole Czarnym Kotom. No, ale rozumiem. Ja widzę szklankę do połowy pełną. Pan, niestety, do połowy pustą. Reprezentuje Pan coraz większe grono (co mnie smuci niestety) występujących tu kibiców-pesymistów wiecznie biadolących, niezadowolonych i uciemiężonych byciem kibicem United. Wyrazy współczucia.
» 6 marca 2015, 14:20 #169
mantup89: Trudne mecze przed United. Mam nadzieje, ze ostatecznie uda nam sie pozostac w TUP 4.
» 5 marca 2015, 10:40 #168
AFC07: można po polsku ?
» 5 marca 2015, 19:34 #167
kazak8: Co to za tytuł? Krul sprezentował Diabłom 3 punkty? Nie sądze! Gdyby nie determinacja całego naszego zespołu w dążeniu do zwycięstwa (tutaj szczególne brawa dla Rooneya, Younga, Blinda i de Gei) nie byłoby tych cennych 3pkt. Naprawdę z przyjemnością się wczoraj oglądało ten mecz i walkę do końca naszych chłopaków na tak trudnym terenie jak St. James's Park. Brawo. Oby tak dalej!
» 5 marca 2015, 09:53 #166
trikos: Klasową drużynę poznaje się po takich meczach jak ten. Ciężki wyjazd na gorący teren, nie idzie, bicie głową w mur, wymęczone 3pkt. Czego chcieć więcej ? Stylu jasne, przyjdzie na to czas, teraz musimy być brutalnie skutecznie pod względem zbieranych oczek.
» 5 marca 2015, 09:39 #165
Trz: janusz
» 5 marca 2015, 12:11 #164
ziomboy777: DaniooO --> nie oszukujmy się... starego United już nie ma i nie bedzie... teraz jest budowany nowy ManUTD i czym szyciej sobie to uświadomisz tym lepiej dla Ciebie... nawet sam Gary Neville ostatnio o tym mówił.
» 5 marca 2015, 13:02 #163
Rotx: Teraz czas na pyknięcie Arsenalu

Wczorajszy mecz był trudny do oglądania, niby tworzyliśmy sytuacje , mieliśmy 3 dobre piłki do skończenia(Rooney,Young,Fellaini) ale fakt jest taki że przeciwko nam Newcastle ustawiło się typowo na kontrę , dlatego też ciężko było złamać ich opór.
Tak jest zawsze w meczach ze słabszymi rywalami.

Jestem pewny że Van Gaal zrobi w poniedziałkowym meczu Wengera jak zechce.
Van Gaal jest fachowcem w swojej robocie i doskonale wie jak ustawić zespół przeciwko silniejszym drużynom. Dlatego też jestem spokojny o najbliższe 7 meczów - najważnijesze będzie dobre otwarcie
dlatego też tak ważne jest zwycięstwo z Arsenalem.
Jest pewna rzecz która podoba mi się w zachowaniu Van Gaala.

Większość czy to w prasie brytyjskiej czy na stronie devilpage wypisuje swoje składy , ja również
i tutaj jak pokazuje Van Gaal ,większość się myli.
dostaliśmy skład
DDG-Valencia-Jones-Evans-Rojo-Blind-Herrera-Young-Di Maria-Rooney-Falcao - nudna gra
DDG-Valencia-Smalling-Evans-Rojo-Herrera-Blind-Young-Di Maria-Fellaini-Rooney- nudna gra
DDG-Valencia-Smalling-Evans-Rojo-Herrera-Blind-Young-Januzaj-Fellaini-Rooney - (minimalnie ciekawsza z Sunderlandem)
Do przetestowania zostało chyba jeszcze zestawienie pisane często w komentarzach
DDG-Valencia,Smalling,Rojo,Shaw-Blind,Herrera-Young,Mata,Di Maria-Rooney
Skoro dostaliśmy już różne składy i gra cały czas nie powala to chyba trzeba uwierzyć Van Gaalowi w jego umiejętność zestawienia składu w taktyce 3-5-2,3-4-1-2 byle tylko wygrywać.
Ja zobaczyłem w ostatnich 3 meczach tych piłkarzy których zawsze chciałem zobaczyć w takim zestawieniu i również widzę że się myliłem.
Na pewno duże znaczenie w tej grze maja wytyczne od trenera które może i ograniczają umiejętności naszych piłkarzy ale jestem pewny że w najważnieszych meczach sezonu Louis stanie na głowie i
wywiezie 3 punkty z większości trudnych terenów na których przyjdzie nam grać
» 5 marca 2015, 08:15 #162
OldTrafford1988: Fart??na pewno nie,gdyż graliśmy o wiele lepiej od przeciwników. Newcastle zrobiło w drugiej połowie groźne sytuacje, no plus ta co Herrera był faulowany i poszła kontra i Cisse to spieprzył.
Karny? no powinien być, ale także nie powinno być spalonego w drugiej połowie na Rooneyu, który nawet strzelił w tym momencie bramkę, moim zdaniem był na równo z obrońcą.
Co mi się nadal nie podoba to dalszy brak ryzykownych podań przez Blinda, ale lubię chłopa, jest nam potrzebny jako "łącznik" między obroną a ofensywą tyłko jeszcze te ryzykowne podania, bo we wczorajszym spotkaniu na prawdę widziałem parę razy, że może zrobić szybkie podanie do przodu a nie w szerz.
» 5 marca 2015, 08:04 #161
snopek: Nie wiem gdzie widzicie farta ? Przez cały mecz to my prowadziliśmy grę i trzeba przyznać, że ta gra mogła się podobać (biorąc względnie pod uwagę ogólnie grę naszego zespołu w tym sezonie). Byliśmy drużyną, która zdecydowanie zasłużyła na zwycięstwo. Zwycięski gol wpadł dopiero w 89 minucie. Prawda, karny dla Newcastle nie został podyktowany i przeciwnik również miał jakieś groźne akcje, ale każdy mecz ma swoją historię.
Było w porządku. Oby tak dalej
» 5 marca 2015, 07:49 #160
Szprot00: Tak, tylko, że Newcastle praktycznie zapraszało nas do strzelenia im bramki, to poślizgnięcie Colocciniego, że o Krulu już nie wspomną, NU nie potrafiło wyprowadzić składnej akcji, ta drużyna była całkiem rozbita, a my w każdym meczu prowadzimy grę. Gdzie się nie spojrzy to zawsze mamy statystki posiadania piłki przynajmniej 60%-40% na naszą korzyść. Ale najgorsze jest to, że jak nasi piłkarze dochodzą do pola karnego przeciwnika to zaczyna się grania wszerz boiska, zmienianie strony kilka razy bez zmiany tempa, wszystko jest tak statyczne, nie ma żadnego elementu zaskoczenia przeciwnika. W tym meczu był jeden taki moment, kiedy Evans wszedł z piłką w pole karne przeciwnika i zawodnicy Newcastle już się pogubili, naprawdę z tak słabą drużyną powinniśmy zagrać lepiej.

Szczerze to bardzo się obawiam najbliższych meczów z czołowymi drużynami, ale z drugiej strony gra United przeciwko nim nie wygląda wcale najgorzej... To tak jakbyśmy się dostosowywali do przeciwnika... Bo w sumie pierwszy mecz z Arsenalem i Chelsea były dosyć wyrównane, Liverpool był lepszy od nas, ale z nimi akurat udało nam się wygrać, z City gra też nie wyglądała najgorzej do czerwonej kartki... No zobaczymy jak to wyjdzie w praniu...
» 5 marca 2015, 12:20 #159
snopek: No i Panowie oczywiście macie rację, ale chodziło mi po prostu o znalezienie jakiś pozytywnych aspektów, które na te trudne, czekające nas mecze podbudują nadzieję. Większość krytykuje, mówicie, że słaby był rywal. Zwróćcie uwagę na to, że ze słabszymi rywalami od NU strasznie męczyliśmy się na wyjazdach i nasza gra wyglądała znacznie gorzej.

Także miejmy nadzieję, że cały czas ta gra będzie się poprawiać i oprócz zdobywania punktów pokażemy też ładną grę.
» 5 marca 2015, 13:05 #158
MU1212: Czysty Fart uratował nas :)
» 5 marca 2015, 06:43 #157
Yaankes: Zawsze po takiej wygranej zastanawia mnie, jak to jest że inne zespoły z czołówki co tydzień wygrywają spotkania 2:1, 1:0 czy 2:0 (gdzie druga bramka pada w 90 minucie) i jakoś nikt nie pisze że tamte zespoły wygrały na farcie czy jakoś inaczej. Manchester grał dzisiaj dobrze, powinniśmy prowadzić z 2:0, ale jak już mówiłem wcześniej, skuteczności brak i tyle. Dobry mecz, wygrana na trudnym terenie.
» 5 marca 2015, 03:37 #156
jaratkow: Myślę, że do końca sezonu powinniśmy się pożegnać z marzeniami o pięknej grze United. Oby tylko zadośćuczynieniem za to były wyniki. Nawet wymęczone 1:0 to 3 punkty, zaś punkty ty miejsce w top4. Na obecną chwilę to najważniejsze
» 5 marca 2015, 03:20 #155
BartekMU10: Od siebie dodam tylko tyle, że jeśli z taką grą podejdziemy do nadchodzącego maratonu, to mamy nieźle przekichane ;) Będzie naprawde ciężko utrzymać się w TOP4 przez dobre kilka nadchodzących meczy, do tego FA Cup...
» 5 marca 2015, 01:50 #154
BartekMU10: No akurat jeśli tak zagrają to nie będzie starczyć, to było Newcastle, a Arsenal / Tottenham czy City to troche wyższy level jednak...
» 7 marca 2015, 20:23 #153
sagnol32: Oceny Di Maria : 4,67 , Januzaj 5,29 , czy ktoś ze 190 głosujących oglądał mecz ?
» 5 marca 2015, 01:43 #152
soldier: pewnie z 5 osób by się znalazło...
» 5 marca 2015, 05:26 #151
manooch: Ja myślę, że Giggsy myślał tak:

"Co się cieszysz buraku? Gramy piach a ta bramka to przypadek. Za moich czasów wynik byłby dawno ustalony. Jedna jaskółka wiosny nie czyni a Ciebie trzeba usunąć tak czy siak. Aaaa.... no i dajcie mi tu Scholesa zamiast tego pyszałka to zrobimy drużynę jak ta lala."
» 5 marca 2015, 01:26 #150
NexaT: Żałosne.
» 5 marca 2015, 09:25 #149
manooch: żałosna jest gra United.
» 5 marca 2015, 14:18 #148
Klimaa: Dużo szczęścia ale najważniejsza pełna pula. Szkoda że sami nie potrafiliśmy przełożyć naszej dominacji na bramki. Zbyt dużo podań na 30-40 metrze z których nic nie wynikało. Z Arsenalem trzeba zagrać skuteczniej.
» 5 marca 2015, 00:10 #147
kckMU: Herrera na 10, a w jego miejsce Carrick i jedziemy :)
» 4 marca 2015, 23:56 #146
emil1986x: chyba pks do Lichenia :P
» 5 marca 2015, 00:01 #145
emil1986x: jak można przy 0-0 wpuścić mate zamiast falcao...ktoś mi to wyjaśni logicznie?
» 4 marca 2015, 23:40 #144
emil1986x: i to jest logiczne? gościu mieliśmy mnóstwo kolesi którzy dogrywają bo jakbys oglądał mecz to setek było z 3 a Ty mowisz ze nie brakowało napastnika? powinienes siedziec kolo LVG na ławce :P
» 5 marca 2015, 00:00 #143
emil1986x: ja myśle że fella był bezproduktywny w polu karnym i wiem że falcao powoli wraca do siebie zreszta przyjecie pilki z sunderlandem bylo fantastyczne i nie ma opcji zeby tak zrobil roo czy RVP poprstu trzeba jasno sobie powiedziec ze LVG nie potrafi grac takim graczem jak falcao to coś jak guardiola pełno podań i może sie cos ugra...szkoda Radamela bo on i Lewy to najlepsze 9 na świecie
» 5 marca 2015, 10:33 #142
Diabelred: Wam to naprawde ciezko dogodzic gramy asekuracyjnie(podania do tylu, w bok) zle, bo wszystko jest wolne schematyczne, probujemy jakichs nieszablonowych podan do przodu(Herrera, Blind, ADM) tez zle. No niestety, ale takie jest ryzyko podan do przodu, ze nie kazde bedzie celne(to nie FIFA), przez co moze byc przechwycenie i kontra.
» 4 marca 2015, 23:37 #141
Cantona778: ale ty glupi jestes! Zamiatasz podloge czy MCdonaldsie pracujesz? idz kibicuj Newcastl! D...upa cie boli jak gigsa?
» 4 marca 2015, 23:43 #140
DanyDET: Giggs się cieszył po strzelonej bramce, a potem myślę że była to taka sportowa złość :)
» 4 marca 2015, 23:50 #139
czarny226: 3 pkt :)
» 4 marca 2015, 23:23 #138
soldier: Swoją drogą ten mecz w poniedziałek z Arsenalem to jest ten pucharowy, tak?
» 4 marca 2015, 23:21 #137
sagnol32: tak ;p
» 4 marca 2015, 23:23 #136
Mazi1989: tak, o 20:45
» 4 marca 2015, 23:24 #135
soldier: thx;)
» 4 marca 2015, 23:36 #134
Gallacher: Wygrana cieszy bo są 3 pkt. ale jeszcze bardziej cieszy mnie to że Gutierrez pokonał te świństwo zwane rakiem.
» 4 marca 2015, 23:19 #133
DanyDET: Nasze nowe nabytki od czasów Moyesa zdobyły w tym sezonie 26 bramek.. chodzi mi o:
Rojo 1
Mata 6
Di Maria 4
Herrera 5
Fellaini 4
Blind 2
Falcao 4... ten zespół uczy się grać ze sobą Panowie. Poczekajcie. Po tym sezonie będzie postęp.


jakby Falcao grał tak jak oczekiwaliby kibice to ten sezon wyglądałby zupełnie inaczej.

jakby miał 15-20 bramek na koncie to myslę że bilibyśmy się teraz z Chelsea o mistrza..

trzeba czasu żeby to zatrybiło. Szacun dla MU za walkę do samego końca!!
» 4 marca 2015, 23:17 #132
DanyDET: tak ap-ropo... czy wy tak fajnie gracie na boisku z nieznajomymi w drużynie? a może lepiej idzie wam gra z przyjaciółmi bo wiece jak nawzajem gracie? czy gracie z Holendrami a potem z Anglikami? albo z Hiszpanami a potem z Anglikami? i tu i tu jest inna pogoda, klimat, kibice, jezyk, jedzenie, kible, woda powietrze itp. trzeb aklimatyzacji!
» 4 marca 2015, 23:49 #131
DanyDET: Lui twierdzi że Ty jesteś najgorszym kibicem w jego życiu!
» 4 marca 2015, 23:18 #130
mleko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2015 23:21

Od Moyesa to chyba gorszy nie jest tak mi się wydaje :)
» 4 marca 2015, 23:20 #129
sagnol32: vine.co/v/O0FupLgbZ22 - ciekawe czy coś jest na lini Giggs- Van Gall czy to tylko takie przekomarzanie się :).
» 4 marca 2015, 23:13 #128
mleko: Po Giggsie nie wyglądało to na przekomarzanie. Coś tam nie gra i wydaje mi się, że Ryan zaczyna podważać kompetencje Gaala.
» 4 marca 2015, 23:16 #127
sagnol32: Nie dziwię mu się bo gra wygląda nie najlepiej . Dodam od siebie że nie jestem ani zwolennikiem ani przeciwnikiem Van Galla , uważam go za dobrego trenera który nie pasuję do United.
» 4 marca 2015, 23:19 #126
Mistrz1908: Hej hej ! nie sugerować mi się tym. Obejrzyjcie cała reakcje po strzeleniu bramki łatwki. Giggs wstaje i się cieszy , dopiero po tym jak jest zbliżenie na owym filmiku pewnie mysli co zrobić by to zwycięstwo utrzymać , a nie już jakieś złudne domyślenia typu pana mleko.
» 5 marca 2015, 00:16 #125
soldier: Evans 5,91?
Otóż Evans, gimby, był dzisiaj najlepszym naszym obrońcą. Zresztą cała obrona zagrała dobrze.
Taki Rooney grał dziś zupełnie średnio i dostaje 7,55. Oglądajcie najpierw mecze przed ocenianiem!
» 4 marca 2015, 23:12 #124
Diabelred: Czasami mam wrazenie, ze dzeci z tej strony, nawet jakby Evans strzelil 2 bramki, a Rooney zmarnowal 5 setek, albo trafilby 2 samoboje to i tak za nazwisko daliby Evansowi 4-5, a Rooneyowi 7-9.
» 4 marca 2015, 23:22 #123
BartekMU10: soldier dokładnie, wydaje mi sie że większość tutaj ocenia stereotypami, bo przeczytali gdzieś pod poprzednim newsem "Evans out" (tak bardzo podobne do wielu tutejszych 'kibiców')
» 5 marca 2015, 01:49 #122
pawelisto2: Zgadzam się.
Bardzo podobały mi się wczorajsza gra w powietrzu Evansa. A ponadto jego szybkie reakcje 5-7 metrów od zawodnika to on od razu doskakiwał i kasował piłkę.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni, aczkolwiek uważam, że był to jego najlepszy mecz w tym sezonie i oby więcej takich to może wróci ten dobry Evans z ostatnich lat.
» 5 marca 2015, 07:58 #121
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2015 23:15

hahah człowieku idź spać bo gadasz głupoty. Napewno ten mecz oglądałeś? :) Z tego co przeczytałem to tylko widzisz grę Newcastle. Zero zagrożenia powiadasz? A sytuacja Rooneya,główka Fellainiego, strzał Fellainiego dobitka Younga czy strzał z głowy Rooneya czy też gol z wątpliwego spalonego to żadne zagrożenie ? :D Jezu skąd się tacy ludzie biorą nie mam pojęcia. Gra nie była zła, w pełni zasłużyliśmy na tą wygraną. Zarówno my jak i Newcastle zostaliśmy pokrzywdzeni w tym meczu, wygrał lepszy tyle mam Ci do powiedzenia!
» 4 marca 2015, 23:14 #120
DevoMartinez: Szkoda czasu, tu niektórzy potrafią tylko narzekać bo już na starcie są negatywnie nastawieni. Zero obiektywizmu. Co z tego, że gnieciemy NU na wyjezdzie przez 90 min, my 87% celnych piodań oni 61%, my prawei 70% przy piłce oni 30%. Oni mieli sete i "karnego", my kilka set i spalonego. Nadal niektórzy będą jęczeć i stęczeć
» 4 marca 2015, 23:17 #119
ManUtdFan94: Nie największy fan Luja, aczkolwiek bardzo wierzę w Holendra i go wspieram. Ale trochę obiektywizmu i prawdy nie zaszkodzi ;) Mecz naprawdę był niezły i mieliśmy naprawdę kilka sytuacji tylko dobre interwencje Krula utrzymywały Newcastle przy remisie ;) Co do kibica Chelsea to może idź im kibicować, oni przecież grają super co z tego, że West Ham ich ciśnie, ale oni są najlepsi! Boże skąd tacy ludzie się biorą ;/
» 4 marca 2015, 23:22 #118
ManUtdFan94: Jak się pluje jadem kuba to tak jest :) On przecież lepiej poprowadziłby Nasz zespół od LVG, nie wiesz o tym? Taki talent tutaj marnuje się na stronie, widzi Nasze niedoskonałości. Jakby UnMushii był trenerem to byśmy wygrywali po 5-0 z każdym.
» 4 marca 2015, 23:29 #117
Diabelred: Jakby nie patrzec, to tez wygrali na farcie roznica tylko 1 bramki z zespolem, ktory obok Leicester i Burnley sa najslabsze w lidze. Poza tym zapomnial wol jak cieleciem byl, ile razy to oni w tym sezonie strzelali albo w 90 minucie, albo w doliczonym czasie decydujace bramki. Wtedy u nich to byla po prostu gra do konca, a u nas jest to wg nich oczywiscie fart, ktory niedlugo musi sie skonczyc. :)
» 4 marca 2015, 23:13 #116
soldier: @UnMishii Burnley może się nie bać, ale Arsenal? Oni powinni drżeć na samą myśl o meczu z nami.;)
» 4 marca 2015, 23:15 #115
mleko: Kibice Analu to sobie mogą szczekać i tak wyżej niż na 4 miejscu nie skończą.
» 4 marca 2015, 23:18 #114
ManUtdFan94: Oni zawsze są pewni siebie ;) W poniedziałek mogą się trochę rozczarować. Niech nie zapominają, że ich drużyna sama nie gra teraz najlepiej co pokazuje przegrana z Monaco 1-3 u siebie ;) Po za tym gramy na Old Trafford, a oni u Nas nie lubią grać, za to my w tym sezonie gramy najlepiej właśnie na Naszym boisku.
» 4 marca 2015, 23:24 #113
mycka86: Oczywiście 3ptk są najważniejsze. Resztę można by przemilczeć. Mimo wszystko gra była całkiem niezła, ale za mało dynamiczna. Naprawdę ciężko nam się gra bez prawdziwego killera w polu karnym. Jeśli Roo gra na szpicy, to musi mieć obok kogoś takiego jak Mata, albo Herrerę ustawionego wyżej. Bo inaczej gania po całym boisku i w odpowiednim momencie brakuje przewagi w polu karnym.

Ciężko kogoś wyróżnić, ale na plus na pewno Valencia i Smalling... i to chyba tyle. De Gea nie miał właściwie sytuacji, ale swoje wybronił. Roo i Young z dobrej strony pokazali się tylko przy akcji bramkowej.

Jeszcze ten Di Maria. Z jednej strony kilka przebłysków, a z drugiej nonszalancja jak u 16-latka.
» 4 marca 2015, 23:05 #112
sagnol32: Newcastle przegrało mecz a nie my go wygraliśmy. Gra nudna jak w całym sezonie, niezrozumiałe decyzję Van Galla czyli ściągnięcie Di Marii jak się potem okazało jedynego gracza który robił jakiś wiatr z przodu , oczywiście poza niesamowitym pressingiem Ronneya po którym padła bramka i wchodzi uwielbiany tutaj Januzaj i to samo co w całym sezonie bezsensowne machanie nogami , multum strat, 0 produktywności. 82 minuta i wchodzi Mata o jakieś 20 minut za późno , nawet nie jestem pewny czy z 2 razy dotknął piłki. Ogólnie mam nadzieję że w następnym sezonie ułoży lepiej tą drużne ale nie do końca wierzę w powodzenie jego misji na Old Trafford. Na plus David ale to w tym sezonie norma , zarząd powinien zrobić wszystko aby go zatrzymać , w sumie z naszej drużyny to on zasługuję na największą tygodniówkę. Evans to powinien dosiedzieć resztę sezonu na ławie i pogonić go do jakiegoś Bolton czy Leeds bo na United to ten Pan jest za słaby. Fella po raz kolejny w tym sezonie pokazuję że więcej z niego pożytku jak wchodzi z ławki , niż grając od początku. Cieszą 3 punkty ale nic poza tym. Pozdrawiam
» 4 marca 2015, 23:00 #111
qbsonUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2015 23:08

Di Maria to robił wiatr ale też i pod naszą bramką, po jego stratach poszły chyba 3 groźne kontry. Chyba ujmą jest dla niego zagranie prostej piłki do boku czy do środka, woli zagrać przez całe boisko i kończy się to akcjami w polu karnym, ale niestety naszym.
» 4 marca 2015, 23:07 #110
sagnol32: qbsonUTD - bo Angel jako jedyny ( no może jeszcze Herrera i Roo) starał się coś zrobić z przodu i nie grał asekuracyjnie jak nasza cała drużna w tym sezonie. Zauważ że często jest tak że akcja idzie do przodu nagle to staję , bezpiecznie piłka wycofana do tyłu i znowu klepanie w okolicy środka boiska. Pewnie nikt nie zauważył jego zagrania do Ronneya , gdzie podyktowany został niesłuszny spalony. Kto oprócz Herrery posłałby by taką piłkę?
» 4 marca 2015, 23:17 #109
qbsonUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2015 23:29

Zgadzam się, że jako jedyny próbuje coś szarpnąć, coś przyśpieszyć, ale często za wszelką cenę stara się robić coś niekonwencjonalnego i kończy się to bardzo groźnymi stratami. Dziś tak samo, miał spokojne granie do środka do Herrery na kilka metrów, ale pomyślał "nie, bo to za łatwe" więc zagrał na konia na lewą stronę do Rojo, który musiał ratować sytuację wślizgiem a i tak nie uratował. To ryzykowne podanie w ogole nie byłoby zbawienne, mogło tylko narobić smrodu i narobiło. Nie hejtuję Angela, wiem, że to klasa światowa i liczę, że się przełamie. Widać po nim, że czuje na sobie tę krytykę, chociażby w takich sytuacjach gdy miał piłkę na prawej nodze na strzał i wstrzymał się.
» 4 marca 2015, 23:27 #108
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2015 23:03

szczerze?... nie rozumiem aż takich hejtów na ADM... czyżby zapanowała taka moda (jak niegdyś moda na hejt Valencii, Naniego, Carricka)?

Dla obiektywnych...
- w pierwszej polowie Angel wypracował sytuację Fellainiemu (wespół z Antkiem) - Krul obronił,
- w drugiej polowie angel ponownie wykreował szanse Fellainiemu - Krul obronił, Young fatalnie przestrzelil zamiast podać do Roo
- Angel wykreowal szanse Rooneyowi - sedzia nie slusznie gwizdze offside - Angel schodzi...

Rozumiem.. wymaga sie od niego wiecej bo sam wygrywal mecze realowi, blyszczal na MŚ... kosztowal tez ponad 60 mln.. ale bez przesady... i tak robi roznice na boisku... a stac go na znacznie wiecej.
» 4 marca 2015, 23:00 #107
sagnol32: Kochas1994 w tym problem wyszło mu w sobotę udane 45 jedyne w tym sezonie i połowa strony znowu robi z niego 2 Ronaldo. Cały sezon gra słabo , moim zdaniem powinni go wypożyczyć.
» 4 marca 2015, 23:04 #106
indyk: Young grał 90 minut i grał katastrofalnie i co ? dostanie 7 od DevilPage :)?
» 4 marca 2015, 23:06 #105
Diabelred: Jezeli chodzi o ADM, to coraz bardziej mi sie zdaje, ze jego swietny sezon w Realu(powyzej 20 asyst) wynikal w glownej mierze z tego, ze w okol siebie mial Ronaldo, Bale'a, Benzeme, Modricia itd... Z calym szacunkiem dla naszych pilkarzy, ale niestety nasi nie dorastaja do piet tym z Realu. Do tego bardziej silowa i szybsza liga tez robia swoje.
» 4 marca 2015, 23:06 #104
Krzyk: Prócz tego w pierwszej połowie miał dwie fatalne straty (to te które teraz kojarzę), z czego jedna powinna skończyć się karnym bodajże, a z drugiej poszła groźna kontra. Miał całą masę niedokładnych podań. Fakt, miał parę dobrych podań, ale gdyby inni piłkarze pozwalali sobie na takie ryzyko i liczbe niecelnych podań to myślę, że niejeden byłby w stanie stworzyć tyle sytuacji
» 4 marca 2015, 23:07 #103
indyk: To nie po jego stracie poszedł ten ''karny''
» 4 marca 2015, 23:07 #102
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2015 23:14

ale wy p... glupoty... mial straty bo jako jedyny cos kombinuje na tym boisku! ok raz podal nie fortunnie i poszla kontra... ale Herrera sie przewrocil - poszla kontra - nikt o tym nie wspomina! Roo marnuje setke - nikt o tym nie wspomina! w poprzednim meczu Blind sie przewraca - poszla kontra - nikt nic nie mowi! a Angel kreuje 3 wyborne sytuacje (ktos wykreowal wiecej??), raz podal katastrofalnie - hejt!

zdeczka nie normalne... strat przy probie dryblingow nie biore nawet pod uwage bo patrzac w tych kategoriach mozecie rownie dobrze zaczac hejtowac Ronaldo, Hazarda, ROBBENA czy innych skrzydlowych którzy co mecz ZAWSZE przegraja kilka pojedynkow i straca pilke...
» 4 marca 2015, 23:12 #101
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2015 23:18

ziomboy777,

Nie wysilaj sie byl RVP, potem Falcao teraz nastal czas ADM, mysle ze wiesz o co mi chodzi :)
» 4 marca 2015, 23:15 #100
sagnol32: ziomboy777
w końcu ktoś rozsądnie gada :)
» 4 marca 2015, 23:20 #99
TurbokreciQ: Grał 60 minut i wypracował 3 setki , a nie dobre sytuacje.
To, że brakiem skuteczności wykazali się Ashley i Afro to już inna para kaloszy.
AdM zagrał przyzwoite spotkanie. Czy powinien zagrać lepiej ? Oczywiście, jak i cały zespół. Nie mniej grał dobrze i widać, że powoli odzyskuje pewność siebie. Osoby, które wystawiają mu niską ocenę ( patrząc na średnią poniżej 5 jedynie się uśmiecham ) będą miały okazję pluć sobie w twarz w najbliższym czasie.
Ten sezon się nie skończył a Di Maria dopiero pokaże na co go stać :)
» 4 marca 2015, 23:56 #98
lukstar: tam zawsze jest wesolo to samo na stronie arsenalu, cale zycie mamy farta a oni wygrywaja ciagle zasluzenie :D
» 4 marca 2015, 23:01 #97
Diabelred: To co zwykle kibice Arsenalu, czyli tradycyjnie nasze bramki, zwyciestwa sa na farcie :)
» 4 marca 2015, 23:03 #96
mleko: Jaki chlew takie świnie ;)
» 4 marca 2015, 23:03 #95
Diabelred: UnMishii,

To idac tym tokiem rozumowania nawet za SAFa wiekszosc wygranych bylo fartem, bo przeciez chyba kazdy pamieta Fergie Time...
» 4 marca 2015, 23:25 #94
trojanc: Jakby wykorzystali sytuacje i wygrali 2, 3 do byscie chwalili . Ja osobiscie widze lepsza gre i nalezalo nam sie dzisiaj zwyciestwo !
» 4 marca 2015, 22:55 #93
kozacky: zgadzam się, szkoda, że nie udało się czegoś więcej skubnąć... zwycięstwo jak najbardziej zasłużone
» 4 marca 2015, 22:58 #92
kendo: Di Maria to taki Arsenal wśród zawodników. Jak ma dzień, to zagra jak nigdy i ogra największy klub w sposób tak zdecydowany jak nasza Husaria nad Szwedami pod Kircholmem. A potem ma 5 gorszych meczów. I dlatego właśnie nie jest jednym z najlepszych zawodników na świecie, tak samo jak Arsenal nie jest jednym z najlepszych zespołów na świecie. Przepłaciliśmy za niego, to było pewne od początku. Gracz wybitny, ale raz na pięć meczów.
» 4 marca 2015, 22:55 #91
indyk: Dziś(jak zwykle), wypracował setkę, którą ktoś zmarnował. Koledzy nie pomagają mu w odbudowaniu się pod względem psychicznym...
» 4 marca 2015, 22:57 #90
kendo: Oczywiście warto go mieć w zespole. A nuż wylosuje mu się ten wybitny mecz w finale Ligi Mistrzów i zagra lepiej, niż Cristiano. :)
Komora maszyny losującej jest pusta, następuje zwolnienie blokady...
» 4 marca 2015, 22:59 #89
kendo: Jak się Arsenalowi wylosuje teraz w rewanżu w Lidze Mistrzów ten ich wybitny mecz, to po Monaco nie będzie co zbierać.
» 4 marca 2015, 23:00 #88
Arkin: Monaco straci co najwyżej 1 bramkę - miałem sen.
» 4 marca 2015, 23:01 #87
lukaszek9000: 1. Sędzia kolejny nasz mecz zabił: karny dla NC, milimetrowe spalone lub ich brak.
2. Zagraliśmy fatalne pod bramką rywali, na szczęście NC zagrało jeszcze gorzej.
3. Teraz zaczyna się prawdziwa jazda (Arsenal x2, Liverpool, Chelsea, City)

GGMU!
» 4 marca 2015, 22:54 #86
kendo: Szykuje się niezła walka Manchesteru, Arsenalu i Liverpoolu o miejsca 3-4. Czwarte już wiadomo kto zajmie, więc walczymy z Looserami o trzecie.
Koguty i Święci raczej powoli będą odpadać z tej walki.
» 4 marca 2015, 22:51 #85
Janks7: Moglibyśmy sami wykreślić się z walki o top 4, gdybyśmy nie zdobyli tych 3 punktów, całe szczęście, udało się, może szczęśliwie, a nawet na pewno, ale jednak... liczy się to, że mamy te 3 bezcenne punkty.
Teraz nie ma miejsca na błędy, mając na uwadze nasz terminarz, to z rywalami z niższej półki koniecznie musimy zgarniać komplet pkt.
Kto by pomyślał przed sezonem po takim szalonym oknie transferowym, że największą rolę będzie odgrywał skreślany przez wszystkich i niechciany Young, oraz de Gea, który za Moyesa rzeczywiście był kluczową postacią, ale za van Gaala miało być zupełnie inaczej...
» 4 marca 2015, 22:50 #84
Krzyk: Należy chyba stwierdzić, że ten mecz to popisówka sędziego, który zdecydowanie wpłynął na jego przebieg. Z jednej strony ewidentny karny oraz faul na bramkarzu przy bramce , który można było odgwizdać na korzyść Newcastle, a z drugiej strony choćby centymetrowe spalone Rooneya, które należałoby raczej puścić.
Jeśli chodzi o zawodników to dziwi mnie, że tym razem LvG czekał aż do 60 minuty ze zmianą Di Marii. Poza tym zdaje się, że fajniej byłoby dać trochę więcej minut dla Juana kosztem Fellainiego.
» 4 marca 2015, 22:49 #83
Hektor2001: Jak Roo strzelił gola to spalonego nie było. ;)
» 4 marca 2015, 22:50 #82
HubsS1: Zgadzam się w 100 procentach!
» 4 marca 2015, 22:51 #81
vinnie123: Nawet nie raczej, spalonego nie było, a nawet jeśli był milimetrowy to wg. nowych wytycznych powinien to puścić. Na szczęscie Krul znowu nie zawiódł LvG.
» 4 marca 2015, 22:56 #80
szabo1878: co to by byl za mecz, jesli De Gea nie wyciagnal by groznego strzalu w ostatnich minutach :)

brawo Wazza, tak sie walczy o pilke, Falcao popatrz sobie
» 4 marca 2015, 22:49 #79
kendo: Powoli standard.
» 4 marca 2015, 22:53 #78
swees: Dziwne? On w 10 min zrobił wiecej niz Di Maria w godzine.
» 4 marca 2015, 22:56 #77
indyk: swees#
mam nadzieję, że ironia ... ?
» 4 marca 2015, 22:58 #76
DevilJames: Co zrobił?
» 4 marca 2015, 22:59 #75
ManUtdFan94: Zrobił przeplatankę po czym stracił piłkę ;) Nie rozumiem zachwytem nad Nim. Przecież on gra taką porażkę, że szkoda gadać ! To ,że mu wyszedł mecz z Sunderlandem to byla jedna jaskółka tylko. W tym sezonie generalnie gra bardzo słabo, stał się gwiazdą ;/
» 4 marca 2015, 23:26 #74
indyk: A co ten Young dziś zrobił? Nie wierzę, że ktoś po dzisiejszym meczu powie, że Young zagrał lepiej niż Di Maria. Joke.
» 4 marca 2015, 22:49 #73
Bena1878: i DDG
» 4 marca 2015, 22:55 #72
HubsS1: Można sypać różnymi hipotezami. A może tak Ryan okazał swoją radość? ;D Może uczy się "vangallowskiego" fachu? Nasz trener też często ma taką minę jak nasi zdobyli gola, co nie znaczy, że nie cieszy się z prowadzenia.
» 4 marca 2015, 22:50 #71
mleko: Fakt faktem coś jest na rzeczy.
» 4 marca 2015, 22:52 #70
closer888: w Poprzednim meczu nasz człowiek Brown, teraz człowiek Luisa. Nie tylko my pracujemy na nasze zwycięstwa :D
» 4 marca 2015, 22:47 #69
Arkin: przegladsportowy.pl/pilka-nozna/ligi-zagraniczne,jonas-gutierrez-wygral-najwazniejszy-mecz-pokonal-raka-,artykul,515642,1,423.html
» 4 marca 2015, 22:49 #68
Arkin: Assh3L

Płacą mi za to ;)
» 4 marca 2015, 22:56 #67
karolmanu3: mowcie co chcecie ale nasza gra byla dzis bardzo dobra. ciegla dominacja przeciwnika, i to powinno sie podobac!:) GGMU
» 4 marca 2015, 22:46 #66
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2015 22:47

niestety ogladalem mecz od 70 min :/ co prawda najwazniejsze widzialem ale ktos moglby mi opisac jak to mniej wiecej wygladalo? ... Wraca stary dobry Wazza :))
... coekawe czy jutro bd cos pisac na temat LvG i Giggsa
» 4 marca 2015, 22:46 #65
bulka1986: bieda z nędzą była
» 4 marca 2015, 22:47 #64
Bena1878: a jak tam Carrick ? i di maria cos tam odwalil?
» 4 marca 2015, 22:49 #63
HubsS1: Poczytaj sobie artykuł + relacja z meczu. Jutro pewnie będzie przesłany skrót na stronce.
» 4 marca 2015, 22:53 #62
kozacky: Roo zmarnował 2 sety w 1 połowie....
przeważaliśmy większość meczu, choć Sroki miały niezłe kontry i tu popisał się David :)
Di Maria dno, niecelne podania, ciągłe straty...
Ander jak dla mnie średnio, szukał gry, choć brakowało mu pomysłu, omal nie wpadła bramka przez niego, na szczęście Cisse zamiast bramki wybrał banery z reklamami, Blind wypadł dziś lepiej.
Valencia znów postać wyróżniająca się, mięli z nim problem w ofensywie i defensywie.
Ogólnie gra wyglądała naprawdę nieźle, jest widoczny progres
» 4 marca 2015, 22:54 #61
indyk: Kozacky#
Di Maria dno, ciągle niecelne podania i wypracowanie 3 setek :)
» 4 marca 2015, 23:12 #60
ziomboy777: szczerze?... nie zdziwiłbym sie :-)
» 4 marca 2015, 22:47 #59
seto: obsraja sie a nie young...
motm ADM - za chwilowy przeblysk geniuszu w postaci genialnych podan niestety zaden pajac nie mogl trafic do siatki.
» 4 marca 2015, 22:48 #58
indyk: Assh3l#
hipokryta :-)
» 4 marca 2015, 22:52 #57
Gallacher: Young , wiecznie młody :D
» 4 marca 2015, 22:45 #56
Mazi1989: Myślę, że z przebiegu gry zasłużyliśmy na 3 punkty. Mieliśmy mnóstwo sytuacji, dodatkowo sędzia nie uznał bramki Rooneya dopatrując się wątpliwego spalonego. W końcówce dopisało nam szczęście, ale ono też się liczy :) Di Maria kolejny fatalny występ, nie wiem co z nim się dzieje...
» 4 marca 2015, 22:44 #55
UrbannLegend: Przynajmniej są te 3 punkty...
» 4 marca 2015, 22:44 #54
DevilJames: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2015 22:44

Mimo wygranej naprawde żal to komentować, no jest mi po prostu smutno, mimo iż mielismy szanse dzisiaj to i tak ta gra to jest smiech. A to co największy filozof w Europie zrobil ze zmianami to naprawde materiał do pracy magisterskiej w dziedzinie chorób psychicznych. Chlop zmienia Di Marie który się stara, może mu nie wychodzi wszystko ale przynajmniej potrafi podac, biega i co najważniejsze duzo widzi, a na jego miejsce wprowadza kolesia który nie widzi nic poza czubkiem swojego buta, jedyne co zrobil to żółta kartka dla Gutiereza, nic wiecej, same straty i zaliczone gleby, jeżeli tak wyglada nasza nadzieja to. Wprowadzenie Maty w 82 minucie to jakies nieporozumienie, on powinien biegac już od 20minut razem z Radamelem, wszyscy wiemy ze Juan potrafi zmieniac losy meczu jak wchodzi z ławki no nic, myślałem ze już nic mnie nei zaskoczy, ale nie, w 88 minucie myślałem ze oczy sobie łyżeczką wydłubie żeby nie patrzeć na to co się dzieje, LUIS VAN GAAL przechodzi na system z trzema obrońcami i dla wzmocnienia ataku wprowadza defensywnego pomocnika, po prostu szok. Tak naprawde nie powinniśmy wygrac i tyle, bramka Younga to tylko i wyłącznie efekt zawzięcia Rooneya, w sumie nie miał wyjscia po tym jak zmarnował sytuacje wczesniej. Naprawde Niewiem czy zasługujemy na granie w lidze mistrzów. W takiej dyspozycji odpadlibyśmy w eliminacjach z jakąś dziwną drużyną. No nic, Van Gaal OUT!
» 4 marca 2015, 22:44 #53
gaworek353: Na Spurs niech Van Gaal zrobi tak:
De Gea
Valencia Smalling Carrick Rojo
Di Maria Herrera Blind Januzaj
Rooney
Falcao

i wygramy.
» 4 marca 2015, 22:44 #52
DevilJames: synu, januzaj? po dzisiejszym meczu do rezerw go
» 4 marca 2015, 22:46 #51
Arkin: 1)Di Maria?
2)Herrera i Blind zostają zjedzeni i wypluci przez środek Spursów
3) Falcao jest na wylocie, przy 0-0 jak można nie wpuścić napastnika gdy wynik niekorzystny?
» 4 marca 2015, 22:46 #50
IMMM: Raczej:
DDG
Valencia-Smalling-Jones-Rojo
Carrick-Blind
Januzaj-Mata/Herrera-Young
Rooney
» 4 marca 2015, 22:52 #49
swees: Z Arsenalem gramy u siebie, a w tym sezonie to wieeeelka różnica
» 4 marca 2015, 22:46 #48
kckMU: van Gaal w końcu podniósł filozoficzne cztery litery i pokazał radość!! takie coś łączy nas wszystkich

YOUNG!!
» 4 marca 2015, 22:43 #47
HubsS1: Rooney, Young, Felek, Herrera, (o dziwo!) Evans i DDG na plus. Rooney za to, że się starał, to nie jego wina, że Krul miał swoje pięć minut, tak samo Fellaini. Young strzelił dla nas ważną bramkę, nadawał tempa akcjom ofensywnym, Herrera dużo podań, dobrze w obronie, no i Evans bez żadnego wielkiego błędu, a jak raz zaszarżował :) DDG klasa sama w sobie, do końca meczu skoncentrowany na grze, gdyby nie jego interwencja gol Younga nic by nam nie dał. Ogólnie występ był niezły, ciągle jednak brakuje nam wypracowania finalnej fazy akcji, kontry również zwalniają (kiedy ADM był w formie, to jeszcze coś z nich graliśmy, teraz już nic)
» 4 marca 2015, 22:43 #46
indyk: Young i Felek na + ... ?
» 4 marca 2015, 22:51 #45
HubsS1: Tak, każdy ma swoje zdanie, mi się osobiście oboje podobali, odbiegli od reszty zespołu (no i również zawodnicy, których wymieniłem powyżej.) Jednak i tak jestem zdania, że to Mata powinien grać za Fellainiego bądź za Di Marię.
» 4 marca 2015, 22:55 #44
indyk: Ok szanuje, ale serio według Ciebie, i Young i Fellaini zagrali lepiej niż Di Maria ? Przy odrobinie szczęścia, Angel zaliczył by dziś trzy asysty.
» 4 marca 2015, 23:01 #43
HubsS1: ... I przy odrobinie szczęścia, lepszych celowników rywali, Angel zaliczył by kilka asyst drugiego stopnia przeciwko swojej drużynie. Young i Felek to nie ta klasa co Angel. Od niego wymaga się dużo więcej. Miał swoje momenty, ale ciągle jest zbyt chaotyczny, potrzebuje jeszcze trochę czasu.
» 4 marca 2015, 23:05 #42
indyk: Moim zdaniem po ''akcjach'' ADM bliżej było do strzelania bramki dla United, niż dla Newcastle.
» 4 marca 2015, 23:10 #41
Snakus: takiego szyku przestawnego to sama Wisława by się nie powstydziła...
» 4 marca 2015, 22:48 #40
HubsS1: Master Yoda.
» 4 marca 2015, 23:05 #39
bulka1986: super gra?? God please...
» 4 marca 2015, 22:44 #38
IMMM: irration ale ty tak na poważnie? Bo ze wszystkim oprócz pierwszego zdania się zgodzę. Gra była dobra, ale nie świetna wyraźnie brakowało nam "10", bo Fellaini tylko czekał na piłki w polu karnym.
» 4 marca 2015, 22:46 #37
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2015 22:47

,,Rooney pokazał dlaczego to on jest najlepszym napastnikiem''

Widze, ze teraz wszyscy zapominaja, ze sam podczas meczu zmarnowal swoje sytuacje, przez co do konca trzeba bylo modlic sie o bramke. Gdyby nie to, ze na koniec powalczyl, to mozna by bylo powiedziec, ze zagral tragiczny mecz.
» 4 marca 2015, 22:46 #36
IMMM: @Diabelred żaden napastnik nie wykorzystuje wszystkich okazji. Pamiętaj też że on gra w każdym meczu na innej pozycji...
» 4 marca 2015, 22:48 #35
Arkin: Hohoho, ty miszczu ironii. Shine bright like a diamond!!
» 4 marca 2015, 22:48 #34
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2015 22:54

IMMM,

,,żaden napastnik nie wykorzystuje wszystkich okazji.''

Wiem, o tym sam zawsze o tym powtarzam. Jednak smieszne jest dla mnie pisanie po tym meczu takich odwaznych tez,
,,Rooney pokazał dlaczego to on jest najlepszym napastnikiem''

, patrzac na to, ze
po 1 Rooney nic nie strzelil
po 2 nie wykorzystal ani jednej sytuacji.

A to, ze wykorzystal swoja sile fizyczna to coz, idac tym tokiem rozumowania, dajmy na atak Fellainiego, ktory jest jeszcze silniejszy od Rooneya, dzieki czemu bedziemy miec jeszcze lepszego napastnika od Anglika...
» 4 marca 2015, 22:52 #33
ManUtdFan94: Co do Rooneya to w moim przekonaniu średni występ niestety. Tą setę co miał to powinien z zamknietymi oczami strzelić, to duży minus. Generalnie jednak przyzwoity mecz Naszego kapitana ;)
» 4 marca 2015, 22:55 #32
HubsS1: Fakt, 2 setki zmarnował, jednak bramka się mu należała chociażby za ten śmieszny spalony. No i przez jakiś czas Krul był nie do pokonania. Przez jakiś czas...
» 4 marca 2015, 22:59 #31
niunio92: dno i wodorosty. Mata musi grać na 10 bo Afro na tej pozycji jest bezużyteczny wysoki jak dąb a grać głową nie potrafi
» 4 marca 2015, 22:43 #30
DevoMartinez: Plecisz bzdury, tyle główke co on nam dziś wygrał to się zdziwłem, że w ogóle zszedł. Pozatym zastawiał się właśńie jak dąb.
» 4 marca 2015, 22:45 #29
niunio92: 10 nie jest od wygrywania główek tylko od rozgrywania piłek i kreowania sytuacji napastnikowi
» 4 marca 2015, 22:50 #28
DevoMartinez: A słyszałeś o kims takim jak odgrywający? Pozatym skoro piszesz, że grać głowaą nie potrafi a potem, że nie jest od gry głową :) Wygrał 7 główek, Evans ze Smialingiem razem bodaj 8.
» 4 marca 2015, 23:12 #27
DevoMartinez: Chyba zaczne kupować melisse zamiast browarów. Jedna z lepszych pierwszych połówek w naszym wykonaniu. Pare setek zmarnowanych, Smailing mógł nas pogrążyć. Di Maria w sumie też, dwa podania na kontre sprezentował. Rojo z Youngiem dziwne, że nie mają jeszcze ustalone kto idzie za wbiegającym skrzydłowym. Przecież grali obok siebie często.
» 4 marca 2015, 22:43 #26
Hektor2001: Wszyscy ciśniecie jak zagraliśmy, a prawda jest taka, że zagraliśmy ładnie, tylko ciągle brakowało naam wykończenia. Więc "kibice" zamknijcie mordy. Pozdrawiam prawdziwych kibiców. GGMU
» 4 marca 2015, 22:43 #25
Joker7: od 1 do 90 minuty dominacja z naszej strony !
Rooney mial kilka sytuacji na strzelenie bramki to samo szopa i young .
Newcastle dzisiaj grajac u siebie gdzie graja bardzo dobrze nie mialo nic do powiedzenia !
» 4 marca 2015, 22:44 #24
Hektor2001: Zgadzam się z każdym słowem. ;)
» 4 marca 2015, 22:46 #23
Diabelred: No chociaz na cos dzis sie przydal tragiczny dzis Rooney :) Dobrze, ze Young byl akurat tam gdzie powinien byc do tego zachowal zimna krew i nie strzelal na pale. Cale szczescie, ze to nie byl akurat Januzaj, bo juz widze jak ta pilka leci nad bramka. Mielismy tez sporego fuksa, bo Krul idealnie wybil(podal) ta pilka do Ashleya. No mozna powiedziec, ze po tej bramce wrocilismy z dalekiej podrozy.
» 4 marca 2015, 22:42 #22
HubsS1: A tam tragiczny, z pewnością mamy z niego więcej pociechy aniżeli z Van Persiego czy Radamela Falcao w ataku. Starał się, to nie jego wina, że Krul miał swoje pięć minut. Owszem, ten lob był tragiczny, ale tamten spalony... No to były milimetry, nie wiem jak to boczny wychwycił, chyba nie był w stu procentach pewny ;)
» 4 marca 2015, 22:46 #21
Tomi71Wro: Idąc analogicznie do ostatniego tytułu newsa po meczu: " Gdzie United nie może, tam Newcastle pomoże" :)
» 4 marca 2015, 22:42 #20
bartekac: Wniosek jest jeden: musimy poprawić tylko podania wszerz i w tył, wtedy posiadanie piłki wzrośnie do prawie 100%, bo przecież chyba o to chodzi LVG..
» 4 marca 2015, 22:41 #19
reddev7: żałosny mecz, aż mi smutno
» 4 marca 2015, 22:42 #18
mantup89: nie byl zalosny, brakowalo wykonczenia. Bez przesady.
» 5 marca 2015, 10:41 #17
Trz: mi jest smutno że United ma takich żałosnych kibiców jak reddev,bartekac, i paru innych...
» 5 marca 2015, 13:20 #16
Joker7: nie krul !
tylko Król Wayne Rooney

Lamusie matheo ...
» 4 marca 2015, 22:41 #15
swees: Wiecej szczęscia niż rozumu. Po bramce wyglądało tak jak by LVG krzyczał do Giggsa "a nie mówiłem!?" a Giggsy dobrze wie że to żenada...

Wie ktoś czy można zobaczyć gdzieś statystyki pomeczowe poszczególnych piłkarzy?
» 4 marca 2015, 22:41 #14
soldier: na whoscored.com masz zawsze wszystkie staty.
» 4 marca 2015, 22:42 #13
swees: Dzieki :)
» 4 marca 2015, 22:42 #12
kazak8: Człowieku, o co Ci chodzi? Ja Ci nie pasuje nasz zespół to spadaj na serwis Chelsea lub City i nie marudź tu. Sam jesteś żenada. K...wa w d...pach wam się wszystkim poprzewracało! Porażka - źle, remis - gorzej, wygrana - tragedia. Nie rozumiem o co wam wszystkim chodzi? Chcecie, żebyśmy wszystkich rozwalali po 6-0, tak? To zmieńcie drużynę której kibicujecie. Pozdro dla prawdziwych kibiców UNITED a nie dla wiecznie marudzących hejterów!
» 5 marca 2015, 10:00 #11
Joker7: gdyby za fergiego tak wygrali to bys napisal jakis to byl swietny mecz...
» 4 marca 2015, 22:43 #10
kendo: No to chyba nie pamiętasz rewanżu z Pireusem. :)
» 4 marca 2015, 22:42 #9
Kasjusz: I tego sezonu z Chelsea ;) Mimo, ze tylko na remis.
» 4 marca 2015, 22:49 #8
kendo: Ciągle nie mogę się pogodzić z tym, że po Fergusonie nie wzięli Mourinho. Przecież chciał. Byśmy mieli pewne mistrzostwo, jeślii nie rok temu, to teraz.
» 4 marca 2015, 22:41 #7
kendo: Przecież była gadka, że Mou czeka na info od Fergusona, ale Szkot wybrał rudego. Myślisz, że Mourinho wybrałby Chelsea, a nie United? Jasne że by się połasił na Manchester, to 3 razy większy klub.
» 4 marca 2015, 22:46 #6
Zyvold: Trochę tak jak za Fergusona - piach, akcja raz na 20 minut, ale wygrana... :D
» 4 marca 2015, 22:40 #5
HubsS1: Tylko to my obejmujemy inicjatywę w spotkaniu, nie niżej/wyżej notowany rywal.
» 4 marca 2015, 23:02 #4
ManUtdFan94: Krul jest tylko jeden !
» 4 marca 2015, 22:40 #3
Joker7: Louis !
» 4 marca 2015, 22:42 #2
bulka1986: Louis?? Poczekam miesiąc, zobaczymy co tu edzie sie widziwiac na temat Louisa...
» 4 marca 2015, 22:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.