Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Varane wysłucha oferty Manchesteru United

» 2 marca 2015, 07:32 - Autor: matheo - źródło: Daily Express
Raphael Varane jest skłonny rozważyć propozycję transferu do Manchesteru United – czytamy w Daily Express.
Varane wysłucha oferty Manchesteru United
» Raphael Varane może latem odejść z Realu Madryt
Środkowy obrońca Realu Madryt będzie jednym z celów transferowych Louisa van Gaala w letnim okienku.

Varane bierze pod uwagę odejście z ekipy Królewskich, bo Carlo Ancelotti, choć bardzo ceni młodego obrońcę, to nie może zagwarantować mu regularnej gry w pierwszym składzie Realu Madryt.

Właśnie z tego powodu Varane zamierza rozważyć transfer do Manchesteru United, jeśli ten ostatecznie zapuka do drzwi Realu z ofertą. Angielska prasa spekuluje, że Czerwone Diabły mogą przeznaczyć na Varane'a nawet 30 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Agent Falcao przylatuje do Manchesteru na rozmowy
Następny news »
Juan Mata: Przed nami wymagający miesiąc

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (83)


Kilerek7: Hummels, Marquinhos, Nainggolan, Dybala, De Bruyne, Clyne in. Evans, Falcao, RvP, Rafael, Mata out. Jak tak będzie to szacun dla Eda.
» 2 marca 2015, 23:41 #81
Diabelred: O Varanie mozemy tylko pomarzyc. Pepe jest juz coraz starszy, za rok max 2 lata straci miejsce w podstawie badz go sprzedadza, wtedy w jego miejsce skoczy Francuz. Do tego niedawno byl wywiad z Varanem, gdzie mowil, ze odpowiada mu taka rotacja w zespole. Nawet jesli faktycznie Francuz rozwazalby odejscie z Realu, to jestem pewny, ze Mou od razu by zadzialal tak jak w przypadku Fabregasa. Majac oferte od nas i z Chelsea raczej malo realne by bylo, ze odrzucilby mozliwosc dolaczenia do menago, ktory go odkryl.

Jesli juz koniecznie brac kogos mlodego to Laporte, dla ktorego bedzie to ogromny awans sportowy, przeciwnie dla Varana, dla ktorego bedzie to spora degradacja. Swoja droga to swietnie sie zapowiada to okienko, cos czuje, ze Di Maria to dopiero poczatek duzych transferow
» 2 marca 2015, 22:56 #80
BartekMU10: Jak dla mnie okienka transferowe już nie zapowiadają się 'świetnie'. Nie lubie takiej polityki kiedy klub kupuje za grubą kase gwiazdy typu właśnie Di Maria a gra poniżej oczekiwań. Jak to robił stary dobry Alex że z drewna typu Gibson czy Cleverley potrafił coś wycisnąć. Nazwiska nie grają, polityka Ludwiczka mi sie nie podoba ale jeśli będą wyniki to nie będę narzekał.
Mam tylko nadzieję, że w okienku ściągniemy jakiegoś Brytyjczyka, powtarzam sie może, ale wg. mnie robienie kolonii obcokrajowców nie da United nic dobrego. Myśle że powinniśmy przestać ściągać Argentyńczyków czy innych Hiszpanów którzy ledwo radzą sobie z językiem i postawić na 'swoje podwórko'
» 2 marca 2015, 23:15 #79
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2015 22:40

Dlatego LvG chce Hummelsa, by mieć tego doświadczonego, do niego będzie chciał pozyskać Varane albo Marquinhosa, a może nawet ich dwóch, zależy jak się sprawy potoczą. Osobiście uważam, że Marquinhos i Hummels są bardziej możliwi niż Varane, bo jednak w Realu gra trochę częściej. Prawa obrona to oczywiście Clyne i tutaj mam nadzieje, że nie będzie cudowania. Wiem, że jest też Danilo, ale jego raczej zaklepie ktoś z dwójki Real/Barca, no chyba, że sam będzie chciał do Anglii, ale wole ogranego już Clyne. Jest jeszcze Coleman, ale oglądałem ostatnio mecz z Arsenalem i jakoś mnie nie powala, taki żywszy Lahm i pewnie Bayern go zgarnie. Co do pomocnika to patrząc na to, że Strootman raczej nie przyjdzie pokusiłbym się o Nainggolana, napewno lepszy niż wiekowy De Jong, fajną opcją może też być Nico Gaitan albo ograny w BPL Schniederlin. Skrzydłowy to wiadomo Depay, tylko pytanie czy grałby on na ataku czy skrzydle? Jeśli wróci Nani to Depay może zostać napastnikiem, ale wolałbym abyśmy jednak kupili kogoś z trójki Icardi/Dybala/Cavani. Piszę się o Lewandwoskim, ale chyba mało kto w to wierzy. Na koniec jako wisienka na torcie chciałbym Kevina De Bruyne, normalnie mam przeczucie, że on może być u nas wielki.
» 2 marca 2015, 22:40 #78
filperos1000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2015 22:48

Tak i później kolejny rok na przystosowanie się nowych zawodników do ligi i na zgranie zespołu. Myślę że LVG ściągnie góra trzech zawodników takich do pierwszego składu : jakiegoś ŚO , Depaya i kogoś szybkiego na atak , a reszta to co najwyżej uzupełnienia.
» 2 marca 2015, 22:48 #77
Kilerek7: w poprzednim oknie też przyszło wielu i jakoś grają, nie sądzę, że Lui będzie patrzył na zgranie, bo to na treningach z jego filozofią jakoś wpoi. ŚO przyjdzie ma bank, ale ten PO sądzę, że także i jeśli to będzie Clyne to jest już ograny, więc nie będzie problemów, to samo De Bruyne, grał już w Chelsea więc zna realia, Depay zna świetnie trenera, więc też pójdzie gładko. A napastnik jaki by nie przyszedł da sobie rade. Obecnie też nie mamy zgrania, wszystko jest szarpane i wolne, co mecz gra inny skład, o obronie nie wspomnę, więc jeśli kupimy z 5 grajków w lecie, to gorzej nie będzie.
» 2 marca 2015, 23:36 #76
Rotx: Myślisz że Varane nie stanie się liderem w przyszłości.
Czasami lepiej zadbac o przyszłość niż tkwić w teraźniejszości .
Laporte,Varane,Marquinhos>Kompany.
Jeżeli oglądałeś City to zrozumiesz,sami 28-30 latkowie na boisku w barwach City, teraz wygrywają ale co póżniej.
» 2 marca 2015, 20:26 #75
krajoUtd7: Zgadzam się z @Rotx. Powinnismy zadbac o kogos takiego jak Varane czy Marquinhos bo to transfer na lata jak Shaw. Brazylijczyka łatwiej bedzie wyciagnać chyba bo tam jest luiz który gra na dp ale jednak obronca co do Realu to mysle ze Varane stworzy pare z Ramosem ;( Co do oceny City zgadzam sie. Demichelis z Kompanym nie daje solidnego srodka obrony.
» 2 marca 2015, 22:06 #74
filperos1000: A ja się nie zgodzę z wami. W składzie mamy wielu młodych obrońców: Rojo, Shaw , Blackett ,McNair a jeszcze nie wiadomo co z Varelą bo ładnie gra w rezerwach Realu + na pewno coraz nowi ze szkółki się będą pojawiać. Uważam że w tej chwili trzeba kogoś doświadczonego kto ich złapie za mordę jak będą źle się spisywali w czasie meczu i poustawia w tej obronie. Bo chłopaki źle nie grają , ale często się dekoncentrują i czasem popełniają głupie błędy , które źle się kończą. Myślę że jakby ktoś z doświadczeniem przyszedł to by wprowadził trochę dyscypliny w obronie.
» 2 marca 2015, 22:43 #73
Kochas1994: Góra 25 jak już coś nie wiadomo co pokaże w United
» 2 marca 2015, 18:33 #72
Freddie: Ron Vlaaar za darmo w lecie u nas ;)
» 2 marca 2015, 16:57 #71
vip14: Może i jest dobry, ale 30 mln za niego to zdecydowanie za dużo.. Ciekawi mnie co LvG zrobi..
» 2 marca 2015, 16:29 #70
ElectroRD: Serio? Jak na obecne czasy cena jest w miarę normalna. W (!) 2002 daliśmy 30 mln za Ferdinanda... za dużo? Nie raz nam ratował tyłek, ale znając życie skończy się na plotach i tak...
» 2 marca 2015, 16:47 #69
Freddie: gdzie Ferdinand a gdzie Varane ! chlopie Rio to jeden z najlepszych stoperow w historii pilki...
» 2 marca 2015, 16:56 #68
Hektor2001: Wtedy jeszcze nie był...
» 2 marca 2015, 18:12 #67
CzteroListny: 30 mln ? Szczerze przy tym co real kiedyś wołał i krzyczał na prawo i lewo jaką to oni mu klauzuli nie zrobią mała cena ale za samego zawodnika to szczerze troche dużo hajsiwa.Ma sporo atutów ale zawsze grał z takim partnerem u boku że na niego spadało 30-40% pracy a u boku Smallinga ,jones albo rojo nie mowie juz nic o evansie to czasem on będzie musiał bardzie zapitalać.
» 2 marca 2015, 16:18 #66
uzarczyq: Przy Smolingu da sobie rade, gorzej wlasnie z Rojo, bo wiek pary stoperów nie bedzie przekraczał 23? A z Evansem to wiadomo, jaki z niego lider defensywy..
» 2 marca 2015, 19:49 #65
kckMU: Tyle, że nikt nie wie (prócz tej kompromitacji na Calderon) jak Varane gra bez lidera u boku. Także ja bym się tak nie podpalał, bo to wciąż obrońca, który potrzebuje doświadczenia i gry, a takie coś zyskuje się robiąc błędy. Tak to już działa.

U boku Rio czy Nemanji to Smalling hasał po prawej stronie, a Evans wyglądał jak oaza spokoju. Tak jak Varane przy Pepe.
» 2 marca 2015, 16:01 #64
Xtreme: dokładnie, u nas wszyscy na Varane'a patrzyliby jako na lidera obrony a taka rola zdecydowanie mu nie leży i sobie z tym nie radzi, on bez doświadczonego kolegi obok nie gra już tak super jak niektórym się wydaje
» 2 marca 2015, 16:09 #63
Reusik: W reprezentacji brazylii gra z Sahko.I udowadnia że liderem być potrafi.Bo to on nim jest.Doświadczenie nie równa się wiek
» 2 marca 2015, 16:56 #62
Kopec91: Raczej reprezentacji Francji..
» 2 marca 2015, 19:08 #61
yokowal89: Varane - 30
Evansa sprzedaż za 8 przynajmniej to Śo nas wyniesie 22.

Clyne - 20
Rafaelna sprzedać też za ok. 8 tj PO nas wyniesie 12.

Napsatnik 30-40 baiek
ŚP też 30-40 baniek
skrzydłowy (klasowych nie ma dostępnych na rynku) ok 25 mln

Łącznie ok 150 baniek wydanych, ok 15 baniek zyskanych.

Jeżeli sprzedamy definitywnie Javiera za ok 10 baniek to wtedy 25 baniek zysku.

Będzie ciekawe lato ;]
» 2 marca 2015, 15:39 #60
champione2013: Kto ci za za Evansa tyle kasy ? myslisz ze znajdziemy jelenia jak za Cleva ?
Po co ci ŚP skoro mamy ich obecnie nadmiar ? Klasowi skrzydłowi są dostepni na rynku tylko ceny są zaporowe :) Chociaż jakby wrócił Nani do tego jest Januzaj , Lingard o ile wróci do formy z początku sezonu no i Di Maria jak złapie wiatr w żagle o skrzydłowy może byc zbedny .
» 2 marca 2015, 15:54 #59
xxManUtdxx: Skąd Ty chłopie bierzesz te ceny? Myślisz że Soton jest tak głupie że puszczą Clyne'a za 20 mln? Z reszta mam nadzieję że on nie przyjdzie do United. Coleman albo Walker tylko nie on.
» 2 marca 2015, 15:55 #58
RedDevils4life: Nowym dyrektorem do spraw sportowych w Manchesterze United zostaje yokowal89!


A tak poważnie to się chłopie obudź, bo nie wiem w jakim ty świecie żyjesz.
» 2 marca 2015, 22:17 #57
MANUGLORy: Varane jest jednym z najlepszych młodych obrońców na świecie 30 mln Funtów za obrońce to dużo ale lepiej wydać dobre pięniądze za dobrego gracza niż kupić trzech średniaków za tyle z czego może jeden wypali a może żaden
» 2 marca 2015, 14:52 #56
b90: Jeszcze im się nie znudziło przepłacanie za piłkarzy? Gdyby Arsenal nie kupił Oezila, a United Di Marii to by się tam wszyscy na ławce gnietli i by prosili o odejście za free. Real na 2 piłkarzach których nie chciał zarobił 110mln! paranoja. Później się dziwić że kupują sobie gwiazdeczki po 80mln z Anglii czy innych krajów. Wystarczyło kupić Griezmanna i Reusa w sumie za 60-70mln niż tego Di Marie ale takich mamy skautów. Każdy piłkarz odchodzący z Realu za wielkie pieniądze robi krok w tył w swojej karierze. Oni czują się już spełnieni i nie wymagają od siebie więcej. Pomijam tych którzy się tam marnowali, a takich było na pęczki. Angielskie kluby płacą im za piłkarzy których oni nie chcą przesadne sumy albo sami sprzedają im NAJLEPSZYCH piłkarzy dlatego w LM angielskie kluby są w czarnej du... Chelsea jest odstępstwem od tego bo tam ktoś myślący zarządza tym wszystkim. Nie sprzedadzą Hazarda, a jak kupują to za rozsądną cenę najlepszych piłkarzy z innych klubów, przykład Atletico i transfery Costy i Felipe, a teraz Cuadrado. My za to kupujemy tych których nie chcą w innych klubach i to za pieniądze wyssane z palca - Di Maria, Mata. Shaw i Fellaini za jakieś ogromne sumy jakby nie wiem kim byli. Na transfery wydane 150mln, a w obronie musi grać dwóch juniorów dla których to pierwszy taki sezon w karierze. Długo jeszcze poczekamy za starym dobrym United gdzie oglądanie gry sprawiało przyjemność.
» 2 marca 2015, 14:39 #55
MANUGLORy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2015 15:00

nie będzie starego United i pogódź się z tym że teraz pieniądze rządzą piłką nożną . Też chciałbym stare United ale to nie możliwe teraz polecimy z kasą jak Real "niestety i stety". Czemu "stety" ? To proste bo jakbyśmy nie kupili gwiazd w tym sezonie to straty kasy wyszłyby nam niesamowite. Te transfery miały zastąpić Lige Mistrzów. Ktoś pomyśli jak 150 mln wydane może zmniejszyć straty? odpowiedź to marketing i nie chodzi mi tylko o koszulki ale też o przyrost sponsorów.
» 2 marca 2015, 15:00 #54
padre: MANUGLORy dobrze gadasz, pochwała
» 2 marca 2015, 15:09 #53
mantup89: MANUGlory - wiadomo, ze nie bedzie dawnego United. Wiadomo, ze FCB to sie stara FCB i Real to nie stary wielki Real, a jednak mozna ?
» 2 marca 2015, 16:53 #52
arsenalmistrzem: Varane przejdzie do Arsenalu!
» 2 marca 2015, 14:27 #51
mantup89: Zdrowia i szczescia z Monaco - kibice Man. United. :)
» 2 marca 2015, 14:33 #50
Abrakadabra: przejdzie do tego klubu który będzie grał w Lidze Mistrzów
» 2 marca 2015, 14:40 #49
Xtreme: @arsenalmistrzem, no lepszego nicku to Ty chyba nie mogłeś dać :]
» 2 marca 2015, 14:42 #48
arsenalmistrzem: haha na pewno wy nie będziecie grać w lidze mistrzów
» 2 marca 2015, 15:02 #47
czarny226: Już nie długo meczyk
» 2 marca 2015, 15:39 #46
champione2013: Lepiej popatrz kiedy ostatni raz z nami wygraliscie na naszym stadionie :)
» 2 marca 2015, 15:55 #45
arsenalmistrzem: niedługo pisze się razem ;) Ostatnio wygraliście wielkim fartem, tym razem nie będziecie mieli tyle szczęścia i was sklepiemy
» 2 marca 2015, 17:17 #44
Xtreme: no my zawsze wygrywamy fartem z Wami , ogólnie United każdy mecz wygrywa na farcie , każda bramka przez nas strzelona też jest na farcie , każde zagranie piłki też jest na farcie , każda interwencja De Gei też jest na farcie. Wracaj lepiej na kanonierzy.com ;)
» 2 marca 2015, 17:26 #43
SZEWCZYK34: 'arsenalmistrzem'.. Nazwa nicku mowi chyba wszystko:) Mistrzowie od 4 miejsc.
» 2 marca 2015, 17:42 #42
Hektor2001: Wyjąłeś mi to z ust Szewczyk. ;)
» 2 marca 2015, 18:14 #41
Diabelred: heheh tak jak pisalem wczoraj :)

,,Swoja droga to zawsze, smieszy mnie to, gdzie wg kibicow Arsenalu, kazda nasza akcja/bramka/zwyciestwo jest na farcie w najgorszym stylu ze wszystkich druzyn w PL . Oczywicie oni nigdy nie farca i zawsze pieknie graja jak chociazby dzis z Evertonem :)''
» 2 marca 2015, 22:45 #40
BartekMU10: nie rozumiem po co wy odpisujecie w ogóle takim półmózgom... on ma pociechę z tego że ktoś go zauważył w internecie...
» 3 marca 2015, 00:53 #39
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2015 14:13

Mnie zaskoczylo, jak w w przegranym dwumeczu z Realem 2-3 w pierwszym meczu na Barnabeu, wyprzedzil na biegi Welbecka. Pamietam to jak dzis, kto nie wierzy niech sobie sprawdzi czy gral Varane. Jest szybki, to pewne. Fani Realu krytykuja kazdego, wiec ich opinia na temat Francuza mnie nie obchodzi. Ja bym go chcial w United.
» 2 marca 2015, 14:11 #38
Bossicky: Varane? Lepszego chyba w zasięgu nie mamy. Jesli ktoś uważa, że powinniśmy zakontraktować szklanego Hummelsa to gratuluje poczucia humoru.
» 2 marca 2015, 14:08 #37
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2015 13:48

Do nas prawei wszyscy z Realu się wybierają...wtedy kiedy maja podpisywać w realu nowy kontrakt ;) ew. jak teraz Varane kiedy nie grają tyle ile by chcieli. Dajcie sobie siana, szkoda czasu.
» 2 marca 2015, 13:47 #36
Rotx: Jedno jest pewne , on albo Marquinhos .
1)Każdy z nich myśli zwłaszcza o kasie, Real M i PSG mówi samo za siebie.
2)Varane widzi że w Chelsea jest Terry , a on prędko nie zejdzie ze sceny.
3)Każdy z zawodników chce regularnie grać, a przy naszej obronie to obaj będą z miejsca pierwszym wyborem.
4)Perez jak pomyśli o kasie to sprzedał by własną matke.
» 2 marca 2015, 13:29 #35
krajoUtd7: Nie wierze osobiscie aby real oddał w tym wieku z takim potencjałem który juz zagrał 100 meczy i moze stac sie podpora obrony na dlugie lata.
» 2 marca 2015, 12:52 #34
PanFerdas: to je real ich niezrozumeisz
» 2 marca 2015, 13:16 #33
mantup89: ferdas gdzie masz karnego ava ?
» 2 marca 2015, 14:23 #32
PanFerdas: zbanowali
» 2 marca 2015, 14:42 #31
kuba25: Jak najbardziej za! Obronca na dlugie lata :D
» 2 marca 2015, 12:44 #30
kralo11: kaczka, tak mi sie wydaje
» 2 marca 2015, 12:40 #29
PanFerdas: kaczka dziwaczka sraczka padaczka
» 2 marca 2015, 12:49 #28
kralo11: no tak ferdas. a co do samego zawodnika dobry jest ale watpie w powodzenie tego transferu
» 2 marca 2015, 16:04 #27
Joker7777: Ciekawe ile jeszcze razy taki news się pojawi. On nie odejdzie. Pepe powoli będzie schodził na drugi plan, a Varane go zastąpi.
» 2 marca 2015, 12:39 #26
ManUtdFan94: Jestem jak najbardziej za. Dla mnie to jest lepsza opcja niż Hummels nawet. Genialny obrońca, chętnie zobaczyłbym go u Nas.
» 2 marca 2015, 12:33 #25
padre: Mogę się założyć o browara z 5 osobami, które do mnie napiszą, że Varane nie przejdzie do MU w następnym letnim okienku transferowym. Z kolejnymi 5 mogę się założyć, że w ogóle nie odejdzie w tym czasie z Realu.
» 2 marca 2015, 12:18 #24
PDF: No cóż ... coś jest w tym co piszesz ... myślę, że Real go nie puści ... prędzej puszczą Pepe lub S. Ramosa. Varane jest chyba najbardziej przyszłościową opcją. Choć h... wie ... Real ma swój sposób na budowę drużyny ... zawsze kupują gotowce.
» 2 marca 2015, 13:43 #23
padre: Na rynku chyba zbytnio nie ma teraz bardzo medialnych środkowych obrońców do kupienia, więc raczej nie będą go chcieli nikim zastępować.
» 2 marca 2015, 15:07 #22
bobkos9: niema na rynku dostepnych medialnych ŚO? a nasz wirtuoz DrEvans?? przeciez to mistrz w swoim fachu
» 2 marca 2015, 17:40 #21
emil1986x: jak pójdzie to do chelsea lub city zobaczycie...niestety
» 2 marca 2015, 12:01 #20
PanFerdas: z deszczu pod rynne, z realu do czelsi super przenosnia jeden klub wart drugiego, szmaciarze
» 2 marca 2015, 12:11 #19
DevilFan: a do City po to żeby być kolejnym rezerwowym?, w Chelsea już Zoume wprowadzają plus mają Kalasa na wypożyczeniu, po co im Varane?
» 2 marca 2015, 12:39 #18
PanFerdas: nienawidze realu
» 2 marca 2015, 10:55 #17
Fenek: Byłoby świetnie ale jeżeli faktycznie Varane będzie chciał odejść z Realu to w kolejce ustawią się Chelsea, City, PSG, Bayern i każda z tych drużyn może wyłożyć kwotę +30 mln. Do tego dochodzi samo nastawienie zawodnika gdzie by chciał grać itp. Na pewno jeśli młody Francuz będzie chciał odejść z RM to ściągnięcie go do MU wcale nie będzie łatwe i będzie wiązało się z kolejną astronomiczną tygodniówką dla "młodzika".
» 2 marca 2015, 10:51 #16
axel52: Dokładnie jak mówisz, tylko patrzeć jak gimbusy zaczną wypisywać brednie, że Varane już w zasadzie wybrał United hehe.
Jak za Mou nie było mu źle i tenże Mou zachce go w Chelsea to jak myslicie co wybierze ? jak by dostał podobne uposażenie to jasne, że Londyn.
A z kolei dać kolejnemu astronomiczne pieniądze aby tylko wybrał United to czy to ma sens ?
» 2 marca 2015, 12:04 #15
PanFerdas: zadnego najemnika z tego szmaciarskiego klubu
» 2 marca 2015, 10:48 #14
Kuntakinte: brać do za nim ktoś go sprzątnie z przed nosa
» 2 marca 2015, 10:46 #13
jaratkow: Poczekajmy. Może w biedronce będzie jakaś promocja ;-)
» 2 marca 2015, 10:31 #12
kralo11: to lepiej do zabki i jakies wielosztuki np Howedes i Draxler :)
» 2 marca 2015, 16:07 #11
Deninho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2015 10:13

Varane żaden Hummels jeśli jest taka możliwość.Młody zawodnik,szybki,dobrze czyta grę,świetnie się rozwija i na jakim wysokim poziomie gra,ile ważnych spotkań ma za sobą.Evans już powinien być na liście transferowej.Tak poza tematem obrońców mam nadzieję,że LVG już się z Depayem dogadał ;)
» 2 marca 2015, 10:10 #10
ManchesterUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2015 09:23

Brać, genialny zawodnik jak na swój wiek.
» 2 marca 2015, 09:21 #9
Klimaa: Co tydzień ktoś inny - ostatnio Hummels dzisiaj Varane, można powiedzieć że interesujemy się każdym stoperem. Jeśli jest niezadowolony z sytuacji w klubie (a na pewno tak jest) to trzeba o niego zawalczyć. Ma 21 lat więc wydanie 30 mln to bardzo dobry interes. Nadal będzie się rozwijać. Mając do wyboru Hummels - Varane lepiej skusić się na Francuza.
» 2 marca 2015, 08:43 #8
darek15: hummels raczej do barcy albo realu .,jak real kupi kogos to nam odda varane za ogromna kase
» 2 marca 2015, 16:41 #7
DevilFan: Myślisz że Laporte z Bilbao byłby tańszy?
» 2 marca 2015, 10:49 #6
RedDevils4life: Fajnie byłoby go zobaczyć w czerwonej koszulce. :)
» 2 marca 2015, 07:59 #5
MU1212: Dobry zakup mi się wydaje 30 mln ale wolałbym 45 mln
» 2 marca 2015, 07:36 #4
Wuj3k: Hehe, na szczęście nie ty odpowiadasz za finanse naszego klubu, bo poszlibyśmy z torbami ;p
» 2 marca 2015, 07:51 #3
duff999: Nie no , daj spokój 45 mln za drogo. Wolałbym 60 mln.
» 2 marca 2015, 08:29 #2
Rybak997: sarkazm, wpiszcie w wiki, bo ręce opadają
» 2 marca 2015, 14:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.