Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pewna wygrana United, polski gol na Old Trafford

» 31 stycznia 2015, 17:50 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United bez większych problemów pokonał Leicester City 3:1 (3:0) w 23. kolejce Premier League. Wszystkie bramki dla Czerwonych Diabłów padły w pierwszej połowie. Swoje pięć minut na Old Trafford miał też Marcin Wasilewski. Polski obrońca Lisów w końcówce spotkania zdobył honorowe trafienie dla gości.
Pewna wygrana United, polski gol na Old Trafford
» Manchester United bez większych problemów pokonał Leicester City 3:1 (3:0) w 23. kolejce Premier League. Wszystkie bramki dla Czerwonych Diabłów padły w pierwszej połowie. Swoje pięć minut na Old Trafford miał też Marcin Wasilewski. Polski obrońca Lisów w końcówce spotkania zdobył honorowe trafienie dla gości.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Juan Mata
Phil Jones
Marcos Rojo
Luke Shaw
Daley Blind
Adnan Januzaj
Angel Di Maria
Wayne Rooney
Robin van Persie
Patrick McNair
Radamel Falcao
James Wilson

Oddano 437 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Piłkarze Manchesteru United spotkanie rozpoczęli od agresywnych ataków, z których jednak początkowo niewiele wynikało. Gracze Louisa van Gaala dochodzili do pola karnego Lisów, ale nie potrafili znaleźć sposobu na szczelną defensywę gości.

Taka sytuacja utrzymywała się do 27. minuty. Wówczas piłkę 30 metrów od bramki odzyskał Daley Blind, zagrał ją błyskawicznie do Robina van Persiego, a ten strzałem z woleja posłał ją w długi róg. Holender był na pozycji spalonej, czego nie zauważył jednak arbiter liniowy.

Pięć minut później było już 2:0 dla Manchesteru United. Van Persie podał piłkę na skrzydło do Angela Di Marii, ten wpadł w pole karne, oddał mocny strzał, który przed siebie wybił Mark Schwarzer. Na nieszczęście australijskiego bramkarza na piątym metrze był Radamel Falcao, który wślizgiem wpakował piłkę do bramki.

Tuż przed przerwą Schwarzer po raz trzeci wyciągał piłkę z siatki. Tym razem zaskoczył go Wes Morgan. Wayne Rooney dośrodkował z narożnika boiska na szósty metr, tor lotu futbolówki przedłużył Blind, a obrońca Leicester tak niefortunnie wybijał piłkę, że wpakował ją do własnej bramki.

Po zmianie stron żadnych sensacji nie było – Manchester United nie kwapił się do szaleńczych ataków, a piłkarze Leicester City sprawiali wrażenie pogodzonych z porażką. Postawa zawodników odbiła się na poziomie widowiska, które dłużyło się niemiłosiernie.

Posucha na boisku panowała do 80. minuty. Wówczas do jednego z nielicznych ataków poderwali się gracze Leicester. Z prawej strony boiska w pole karne dośrodkował Marc Albrighton, na szóstym metrze niepilnowany był Marcin Wasilewski, który głową posłał piłkę do bramki.

Kilka minut po straconej bramce piłkarze Czerwonych Diabłów mieli okazję na podwyższenie wyniku, ale z kilku metrów piłkę ponad bramką posłał Angel Di Maria.

Manchester United – Leicester City 3:1 (3:0)
Bramki: Van Persie 27', Falcao 31', Morgan 44' [sam.] – Wasilewski 80'

Manchester United: De Gea - Valencia (Mata 77'), Jones, Rojo, Shaw, Blind, Januzaj, Di Maria, Rooney, van Persie (McNair 68'), Falcao (Wilson 81')

Leicester City: Schwarzer - Simpson, Wasilewski, Morgan, De Laet, Drinkwater, King, Vardy (Cambiasso 46'), Kramarić (Albrighton 63'), Schlupp, Ulloa (Nugent 63')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - Leicester City
Następny news »
U-18: United odprawiają z kwitkiem Blackburn

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (265)


DevilFan: Podobno Nainggolana chcą ściągnąć, lecz ile w tym prawdy
» 2 lutego 2015, 14:50 #113
dlabigt23: Niech ktos mi powie czy okienko transferowe juz sie skonczylo? bo co niektorzy pisza jeszcze o ewentualnych transferach a juz mamy 2 luty.
» 2 lutego 2015, 14:43 #112
Arkin: do 23 czasu angielskiego :)
» 2 lutego 2015, 15:38 #111
Arkin: Na Sky właśnie mówią, że Adnan zostaje.
» 2 lutego 2015, 14:33 #110
Arkin: Anderson już na 100% w Brazylii.
» 2 lutego 2015, 10:44 #109
kckMU: dziś ostatni dzień okienka?
» 1 lutego 2015, 21:51 #108
Domelo: Dobrze, tu się marnował.
» 1 lutego 2015, 22:49 #107
Diabelred: Szkoda, ze w tej kolejce tylko Swieci stracili punkty z naszych rywali, ktorzy aspiruja do top4. Powiedzmy sobie szczerze, dwa pierwsze miejsca sa zarezerwowane dla Chelsea i City, i o dwa kolejne beda sie bic: my, Arsenal, Swieci, Tottki, LFC, WHU. Zostalo 15 kolejek, takze teraz kazdy punkt, kazda strzelona oraz stracona bramka bedzie wazna. Takze mam nadzieje, ze van Gaala przekaze naszym pilkarzom( a szczegolnie Di Marii), ze jak widza lepiej ustawionego kolege, to maja im podac, a nie na sile samemu probowac. To samo w przypadku obrony, koncetracja do konca meczu, zeby nie powtorzyla sie sytuacja jak w ostatnim meczu z Lisami, gdzie zdobywaja bramke z niczego, na nasze wlasne zyczenie. Niewykluczone, ze wlasnie bilans bramkowy bedzie decydowal na koniec o miejscu w lidze. Licze, ze w nastepnym ligowym meczu nasi wybija marzenia WHU o top4.
» 1 lutego 2015, 19:30 #106
1wolf1: W PL nie ma czegos takiego, jak zarezerwowane. Dzis sie przekonali o tym swieci. Swensea na wyjezdzie ostatnio wygrala z MU na inaguracje. Byli pewni 3 punktow , a jak sie to skonczylo chyba wiesz. Sporo kolejek do konca sezonu i wiele moze sie jeszcze zmienic.
» 1 lutego 2015, 19:34 #105
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2015 19:55

W takim razie angielski komentator jest nie-doinformowany, bo kilkukrotnie twierdzil, ze Swensea wygrala jedynie z MU.

Up dol. Mozliwe, ale sa stronniczy i nie da sie tego ogladac.
» 1 lutego 2015, 19:48 #104
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2015 19:57

1wolf1,

No wiadomo, beda musieli potwierdzic swoja klase na boisku. Jednak jakos ciezko mi sobie wyobrazic, zeby ktoras z tych dwoch druzyn wypadla z top4. Z tym, ze zajma pierwsze dwa miejsce, to sie troche pospieszylem, bo jakby nie patrzec, to wciaz inne ekipy w tym i my moga przegonic City). Co do Swietych, to co innego wynik jednego meczu(gdzie czesto decyduje dyspozycja dnia, fart, teren gdzie jest rozgrywany mecz[u siebie/na wyjezdzie), a co innego pozycja w lidze na koniec. Pozycje w lidze znacznie latwiej wytypowac niz wynik danego meczu :)
» 1 lutego 2015, 19:56 #103
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2015 20:05

Owszem jest to malo prawdopodobne, ale przesledz sobie ostatnich 5 kolejek. City odrobilo straty do Chelsea, by w 2 kolejnych meczach stracic do nich 5 pktow. I tak jak napisalem to bylo tylko 5 spotkan. Liga wkracza w decydujaca faze i nagle wiele druzyn zwlaszcza z dolu tabeli przypomni sobie jak gra sie w pilke nozna. Moim osobistym zdaniem mozemy byc i w tym roku swiadkami pasjonujacej walki jak i w poprzednim sezonie.
» 1 lutego 2015, 20:04 #102
kckMU: płakałeś jak pisałeś
» 1 lutego 2015, 19:16 #101
1wolf1: A wszyscy inni nie graja juz wyjazdowym meczow, nie graja miedzy soba i do konca zdobeda komplet... Przestan zaklinac przyszlosc i ciesz sie z tego co masz... Wszyscy sie fiksujecie na tym, ze MU gra slabo. Ok, ale skoro graja slabo a sa na 3 miejscu, to inni graja jeszcze gorzej... No ale zapewne zaraz znajdziesz milion powodow dla ktorych jest tak, a nie inaczej...
» 1 lutego 2015, 19:29 #100
LisyUnited: Wyjdz.
» 1 lutego 2015, 20:51 #99
Domelo: Upton Park w tym sezonie jest piekielnie trudnym terenem, będzie niezwykle ciężko o 3 pkty...
» 1 lutego 2015, 23:00 #98
Arkin: Abra, z czego masz egzaminy?
» 1 lutego 2015, 21:07 #97
kckMU: masakrycznie ciężki mecz nas czeka na Upton Park
» 1 lutego 2015, 19:02 #96
radek87urban: Jeśli LvG przejrzy na oczy i nie będzie się upierał przy grze trójką obrońców to dogonienie City jest możliwe.
» 1 lutego 2015, 19:03 #95
uzarczyq: Kolejka skonczyla sie po raz kolejny dla nas idealnie, musimy to wykorzystac. Do konca sezonu coraz mniej i mysle ze to jedna z ostatnich szans zeby uciec zespolom grajacym o top4 i moze nawet postraszyc Chelsea. Tabela strasznie sie zagescila i wszystko moze sie wydarzyc, mam nadzieje ze powieziemy West ham za tydzien i nie zaliczymy wpadek z takim Swansea czy CP bo na to nie ma juz miejsca jesli powaznie myslimy o LM. Osobiscie marzy mi sie zajecie wyzszego miejsca w tabeli niz City i na to najbardziej licze, oczywiscie celujac w 1-2 miejsce :D
» 1 lutego 2015, 18:58 #94
rreddevilss: to inne pozycje wiec dogadaliby sie ;)
» 1 lutego 2015, 18:59 #93
trojanc: Święci przegrywają :)
» 1 lutego 2015, 18:39 #92
kckMU: Soton pewnie w końcu wciśnie, chociaż chciałbym się mylić
» 1 lutego 2015, 17:46 #91
damian2987: POLSKA!! 3 druzyna swiata!! Bravo!;D
» 1 lutego 2015, 17:05 #90
RobvanKlu5i: Widzicie jak gra Arsenal? Oni swoją grą zasługują zdecydowanie na TOP 3. Przyjadą na Old Trafford i to oni będą dyktować warunki niestety...
» 1 lutego 2015, 16:37 #89
RyanScholes1878: Ale Arsenal dzis śmiga, brawo !

Roy Hodgson i Gary Neville na trybunach licze na dobry wystep Wallcota i powrot do reprezentacji anglii
» 1 lutego 2015, 15:16 #88
RyanScholes1878: Wallcot 3 :)
» 1 lutego 2015, 15:51 #87
AFC07: Świetny mecz
» 1 lutego 2015, 16:19 #86
DevilFan: Liczę na Swansea, choć wątpię w to że zrobią psikusa Świętym.
» 1 lutego 2015, 13:41 #85
Vaxiu: Wydaje mi sie, ze tak wlasnie powinno byc. W chwilach gdy United wygrywa nalezy sie cieszyc, a nie bez przerwy mamlac jak to zle.
Ostatnia druzyna z tabeli ograla nas w pierwszym meczu 5:3, w tym meczu bronili sie cala druzyna wiec czego sie spodziewales ? Dwucyfrowego wyniku ? Rozumiem tez, ze ostatnie 2 sezony Fergusona byly ciekawe dla kibicia, tak ? Od kilku lat jest mniej ciekawie, z tym ze teraz zespol jest po wielkim kryzysie, jak Ci nie odpowiada to zmien kanal na innym mecz, takich mamlakow jak Ty jest tu setki, wiecznie niezadowoleni.
» 1 lutego 2015, 17:26 #84
Vaxiu: Mecz byl beznadziejny ? Jakie Ty masz skale skoro ten mecz tak okreslasz ? Wydaje mi sie, ze United nigdy nie bylo nawet blisko tej najwyzszej oceny skoro ten byl az tak slaby.
Mecz nie byl porywajacy ale byl dobre. Wiele jeszcze przed nimi ale 85 min calkowitej kontroli na boisku to calkiem spoko. Tyle zlego ostatnio sie mowi o grze United, ze przy takiej grze, takim wyniku nalezy sie chyba kilka cieplych slow, a nie wiecznie narzekac. Nie dogodzi.
» 1 lutego 2015, 19:59 #83
axel52: buahahahhaha 85 min kontroli nad najsłabszym zespołem ligi, no jest nad czym piać
» 7 lutego 2015, 21:54 #82
Klimaa: Szkoda że w drugiej połowie odpuściliśmy ale mimo wszystko rewanż się udał i kroczmy teraz od wygranej do wygranej.
» 1 lutego 2015, 00:10 #81
Arkin: "W tym momencie to United jest posmiewiskiem, wydali ogomne pieniadze, nakupowali najemnikow ktorzy niestety nie sa w formie."

Pośmiewiskiem to jesteś ty.
» 1 lutego 2015, 13:56 #80
Kortney: Nie popadaj ze skrajności w skrajność kornel. To było tylko leicester które United chciało ograć by się zemścić za 3:5.
» 1 lutego 2015, 07:55 #79
ManUtdFan94: Kortney, ale z drugiej strony widać, że Ci nowi piłkarze coraz pewniej się czują u Nas i mają coraz większy wpływ na Naszą grę :)
» 1 lutego 2015, 09:31 #78
kckMU: 2 fakty:

- Rooney nie nadaje się do pomocy. Jego atutem było cofanie się do środka pola z pozycji napastnika, ale to nie znaczy od razu, żeby go tam ustawiać.

- Herrera mógłby rozwiązać nasze problemy z kreatywnością na boisku, odkąd odszedł Scholes, ale po cholerę...
» 31 stycznia 2015, 22:42 #77
Kortney: Majron nie odnoś się tak nie miło do ferdasa. Po twoim avatarze i po twoich komentarzach twierdzę że jesteś ćwierćinteligentem. Apropo gola i strzelca to osobiście bardzo kibicuje wasylowi jako piłkarzowi i człowiekowi. Powinien być powołany na wiosnę przez Adama do kadry.
» 1 lutego 2015, 07:50 #76
vinnie123: Ciekawe gdzie ty tyle sytuacji Falcao widziałeś... Kilka razy było blisko, ale jednak podanie było niecelne. Jak miał okazję to strzelił, swoje zrobił.
Januzaj grał niby dobrze, ale jego egoizm momentami denerwował. Musi się ogarnąć bo i koledzy mu przestaną podawać.
Rooney jest dobry za napastnikami, ale środek pomocy to przesada. Chociaż miał jedną dobrą akcję, tylko na koniec niedokładnie zagrał do Falcao. Byłaby ładna bramka.
» 1 lutego 2015, 04:17 #75
wojtus888: Generalnie nie było źle. Cieszy gol Wasyla.

Na plus:
- Gra Blinda. Chłopak zdecydowanie nam się spłaca.
- Lepsza gra Januzaja. Wreszcie przestał grać samolubnie.
- Ustawienie 4-4-2

Na minus:
- Widać, że jeszcze trochę nasz team nie może się w niektórych sytuacjach rozumieć ze sobą.
- Angel Di Maria znowu nie zagrał tak jak powinien. Czm mając sam na sam walnął z całej siły nad poprzeczką ?
- Gdzie jest Herrera ?!
» 31 stycznia 2015, 22:11 #74
axel52: Herrera szybko poprosi o transfer bo przy takim ustawieniu i forowanie Roo to czarno go tu widzę, a nie przyszedł siedzieć na ławie
» 31 stycznia 2015, 22:05 #73
Arioch: http: //livefootballvideo.com/fullmatch/england/premier-league/manchester-united-vs-leicester-city
» 31 stycznia 2015, 23:32 #72
Derp: po raz kolejny blind udowadnia, że gra w środku pola nie powinna opiera się tylko na aspektach defensywnych - zrobił więcej w ofensywnie niż carrick przez cała swoją karierę. nasz środek nigdy nie odżyje grając carrickiem w środku ... FELLAINI - BLIND - HERRERA - nie inaczej!
» 31 stycznia 2015, 21:13 #71
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2015 20:49

Gimbaza zakaz komentowania. Zrozumiecie za pare lat.
» 31 stycznia 2015, 20:48 #70
mantup89: Nie lubie czytac wypowiedzi dzieci z gimnazjum bo nie maja pojecia a najbardziej maca. Pasi irration ? A myslalem, ze cie lubie.
» 31 stycznia 2015, 20:56 #69
kckMU: zawieszony Ronaldo to spokojny ferdas
» 31 stycznia 2015, 21:21 #68
dev13: Ważne ze sa 3 pkt dobra pierwsza polowa gorsza druga ale to nie jazda figurowa wiec gratulacje za zwyciestwo teraz we wtorek trzeba zmazac plame i odprawic Cambridge z PA.
» 31 stycznia 2015, 20:46 #67
mantup89: Ktory to pisal w komencie zeby byc spokojnym bo mu sie snilo 3-1 ? Byl taki...
» 31 stycznia 2015, 20:33 #66
pbskarpy: Ja rozumiem, że mamy trzy punkty, bardzo się z tego cieszę! Jednak nie zapominajmy o tym, że marnują się nasze gwiazdy. Wpływa na to także zawsze inna 11ka. Ja rozumiem, że LvG wie lepiej, że są fakty, o których nie wiemy. Ale caly czas rotowanie w 11cte słabo wygląda. Przykro mi, że przesuwając Roo do pomocy, rezygnujemy z Andera - chłopaka bardzo kreatywnego. W trakcie sezonu okazuje się, że chłopak traci miejsce w składzie tylko dlatego, że Wayne musi grać. Chyba wszystkiego Ander mógł się spodziewać przy podpisywaniu kontraktu, ale nie tego.

Obawiam się, że z Januzajem może być podobnie jak z Pogbą.
» 31 stycznia 2015, 20:30 #65
kckMU: z czelsi wypadło 2 ludzi i zagrali jak mały klubik
» 31 stycznia 2015, 20:24 #64
SiwyDiabel: Odrabiamy 2 punkty. Brawo!
» 31 stycznia 2015, 20:19 #63
klb9k: skuteczność , 3 pkt to najważniejsze :) Rooney moim zdaniem najgorszy na boisku , od meczu z Liverpoolem siadł zapewne przez to , że musi grać w środku pola. LvG mówi o balansie ale brak typowego kreatywnego ŚP w meczu to balans? Bez komentarza.
» 31 stycznia 2015, 19:41 #62
kendo: Łatwe zwycięstwo, Januzaj pełne 90 minut, gol Polaka na Old Trafford.
Czego więcej trzeba? :)
» 31 stycznia 2015, 19:37 #61
damian2987: Pokonania jutro Hiszpanow I Polska 3 druzyna swiata! :)
» 31 stycznia 2015, 19:42 #60
kendo: Hehe, no tak. ;)
» 31 stycznia 2015, 19:43 #59
HouseII: @kendo

Europy czystej rasowo.
» 1 lutego 2015, 02:10 #58
damian2987: Fletcher podobno zostaje z nami...
» 31 stycznia 2015, 19:33 #57
mantup89: idz spac
» 31 stycznia 2015, 20:34 #56
Joker7: a kto to ten rudzki?
» 31 stycznia 2015, 19:20 #55
damian2987: Rudzki kibicuje chelsea
» 31 stycznia 2015, 19:32 #54
Synus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2015 19:33

@Reusik Proponuje udać się do łazienki i porządnie przeczyścić uszy albo od razu na oddział laryngologiczny. Przecież Rudzki wyraźnie nawiązał do zdobywanych pucharów przez te kluby (w domyśle City i Chelsea) wcześniej niż uznawana dzisiaj za bogate w trofea zespoły - wspomniał o Lpoolu i Arsenalu które zdobyły puchar ligi po City. Rozumiem że zamierzasz podważać historie i osiągnięcia innych klubów, w takim układzie jak już będziesz w szpitalu poszukaj kogoś od głowy.

Odnośnie samych pieniędzy w dzisiejszej piłce nawet szkoda komentować, bo chyba dalej uważasz że w MU płaci się landrynkami, a kontrakty reklamowe z firmami z Afryki lub Azji podpisywane są za ryż i banany
» 31 stycznia 2015, 19:32 #53
Synus: Nie dość że przeinaczasz fakty i wyśmiewasz to co komentator powiedział, to dalej brniesz w te swoje widzi-misie. Nikt nie wspominał co dalej działo się z klubami, została poruszona tylko kwestia wcześniejszego zdobywania pucharów przez kluby które obecnie grają spotkanie, a panowie komentują. Nawet tego nie zrozumiałeś.
» 31 stycznia 2015, 20:01 #52
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2015 20:39

ja z calym dla komentatorow C+ widze ze sa za Czelsi. O jak ich chwala itp. a jeszcze z nami dostana na SB. :D haha k...a lincz !
» 31 stycznia 2015, 20:35 #51
Kortney: Twaro jest kibicem Blackburn Rovers, opowiadał o tym w jednym wywiadzie . Kibicem Arsenalu jest Marcin Rosłoń. Ulubionym Piłkarzem Rosłonia jest leighton baines co od czasu do czasu podkreśla.natomiast żelek żeżyński jest kibicem klubów ze Swajcarii i Austrii bo ilekroć gra basel lub salzburg to zawsze komentuje podniecony żelek. Rudzki kiedyś rozpisywał się w swoim blogu ze jest kibicem wszystkich angielskich drużyn. Ale chyba jednak najbardziej chelsea. Najtrudniej rozgryźć mi komu kibicuje nahorny, ale coś mi się wydaje ze manchesterowi united.
» 1 lutego 2015, 07:45 #50
Kopec91: Adaś pokazał, że powinien dostawać szansę. Brawo!
» 31 stycznia 2015, 19:17 #49
MU1212: Wasyl trafił nonono
» 31 stycznia 2015, 19:16 #48
Joker7: CHelsea jak zwykle na farcie ...
» 31 stycznia 2015, 19:12 #47
mantup89: az boje sie zapytac jakie ty chcialbys United...
» 31 stycznia 2015, 20:37 #46
Szaman0: Po wprowadzeniu Paddiego i zmiany na 3-5-2 stracilismy bramkę ?
przypadek ..
» 31 stycznia 2015, 18:56 #45
diabelek1: nie zmieniliśmy ustawienia
» 31 stycznia 2015, 19:02 #44
Szaman0: to jak byliśmy ustawieni po tej zmianie ?
» 31 stycznia 2015, 19:09 #43
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2015 19:12

Dokladnie tak samo jak wczesniej. 4 4 2. Valencia przeszedl na prawe skrzydlo, di maria atak z Falcao, a Paddy prawa obrona.

A bramka nie wpadla przez ustawienie, a przez krycie na alibi Roneya... Jesli bedzie kryl zawodnika w polu karnym stojac od niego 2 metry, to takie bramki beda wpadac...
» 31 stycznia 2015, 19:10 #42
Dorgnan: Od razu sianie teorii spiskowych...
» 31 stycznia 2015, 19:12 #41
Szaman0: po pierwsze - nie od razu
po drugie - żadne sianie
» 31 stycznia 2015, 19:15 #40
Szaman0: zresztą gol padł po zmianie Valencii na Mate ...
» 31 stycznia 2015, 19:20 #39
axel52: tylko patrzec jak się piłkarze zaczną w szatni burzyć na to co wyprawia filozof
» 31 stycznia 2015, 18:55 #38
Dorgnan: Niby dlaczego? Rozwiń swoją myśl.
» 31 stycznia 2015, 19:13 #37
Zorro100: Wasyl na Irlandię!! Jak nikt inny zna ten twardy wyspiarski football!! Bravo Wasyl i Bravo ManUtd!! GGMU!!
» 31 stycznia 2015, 18:51 #36
ValenciaMOTM: Glik w meczu z Irlandia pauzuje za żółte kartki.
» 31 stycznia 2015, 19:19 #35
Mazi1989: Pewna wygrana, cenne 3 punkty, szkoda tylko straconej bramki. W ogóle przespaliśmy 2 połowę. Powinniśmy jeszcze bardziej dobić przeciwnika. Liczyłem, że Di Maria się przełamie i strzeli brameczkę, ale ogólnie nie ma co narzekać. Za tydzień ciężka batalia z West Hamem. Z Cambridge (jeśli zagramy normalnym składem) powinien być spacerek
» 31 stycznia 2015, 18:46 #34
damian2987: Zgadzam sie tylko zeby był troszke odwazniejszy w zagraniach do przodu...
» 31 stycznia 2015, 18:44 #33
jassaj: z Carrickiem to raczej go przez najbliższy miesiąc nie zobaczysz bo kontuzjowany jest...
» 31 stycznia 2015, 18:55 #32
Pady: Z Carrickiem to tez by za dobrze nie wygladaja ,bo obaj nie maja tego drygu do przodu bardziej z Fellainim lub Hererra.
» 31 stycznia 2015, 19:02 #31
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2015 18:26

Mecz bez historii, ale w sumie można się było tego spodziewać.Cieszy fakt, że zdominowaliśmy rywala i nie daliśmy mu nadziei na osiągnięcie dobrego wyniku na OT. Mecz rostrzygnięty już po 45 minutach, szkoda tylko, że Nasi w drugiej połowie odpuścili, ale można to usprawiedliwić tym, że gramy za kilka dni wbrew pozorom równie ważny mecz jak dzisiaj. Widać w Naszej grze postęp i widać, że dobrze odrobiliśmy pracę domową z pierwszego meczu. Po bramce Wasyla Leicester tak jak u siebie chciał rzucić się na Nas, ale tym razem umieliśmy poszanować piłkę i umiejętnie wytrącić rywala z rytmu. Również Nasze zachowanie przy stałych fragmentach było dobre. Szczerze wolę oglądać takie nudne mecze,klepanie do tyłu i do boku niż nerwówkę co tydzień. Mając spokojny wynik można tak grać. Również jak czytałem posty niektórych ludzi to dziwi mnie fakt dlaczego ludzie jarają się grą Januzaja. Mnie on dziś denerwował szczerze tym przekładaniem i trochę swoim egoizmem.
» 31 stycznia 2015, 18:24 #30
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2015 20:24

,,z Van Persiem(który dziś prócz gola nie pokazał nic-znów)''

Nie strzela zle, strzela tez zle, naprawde widze ciezko ci dogodzic... xd. A czego jeszcze wymagac od napastnikow jak nie bramek. Co do tego, ze nic nie pokazal, to oprocz bramki(gdzie nie byla to bramka na dobicie do pustej jak w przypadku bramki Falcao, tylko strzal wcale z nielatwej pozycji, bo z pierwszej pilki i z powietrza) byl calym architektem przy 2 bramce. Najpierw ogral zawodnika Lisow, a potem poslal kluczowe podanie do Di Marii, ktory powinien szukac podaniem Falcao, a nie na sile strzelac, byleby tylko oddac strzal.

Cos mi sie zdaje, ze po prostu tesknisz za widokiem, kiedy Rooney gral na ataku i na sile chcesz wywalic z napadu Holendra( ktory akurat dzis rozegral dobre zawody), byleby tylko zobaczyc tam Anglika, ktory i tak nie gralby pewnie jako wysuniety napastnik, tylko jako taki wolny elektron, bo taki juz jest Rooney, ze musi byc wszedzie. :).

Co do Januzaja(od razu zaznaczam, ze oceniam jego gre od 16 minuty, moze wczesniej cos pokazal nie wiem, mecz ogladalem dopiero od tej 16 minuty ), to miotal sie miotal, jednak wiekszego pozytku to nie dawalo. Naprawde nie wiem co cie przekonalo do tego, ze Belg niby spisal sie lepiej niz RVP, ktory zaliczyl bramke, do tego mial duzy udzial przy trafieniu Falcao. Moze dlatego, ze Belg wchodzil w pojedynki 1v1, ok trzeba to docenic, jednak niestety malo, ktora z tych prob przynosila jakas wieksza korzysc zespolowi.

Jak dla mnie to Januzaj=Zaha=Di Maria, jezeli chodzi o drybling. Wszyscy oni probuja pojedynkow 1v1, jednak zwykle daja one mala korzysc zespolowi. Brakuje nam wlasnie takiego Hazarda, ktory nie dosc ze probuje, to jeszcze te jego dryblingi sa szalenie grozne i zwykle daja sporo druzynie(wywalczone karne na nim, asysty). W Chelsea jest wlasnie Hazard, w Arsenalu Sanchez, w LFC Sterling, liczylem, ze kims takim bedzie u nas Di Maria. W tym sezonie jak dla mnie, to w pojedynkach 1v1 zdecydowanie najlepiej radzil sobie Young i jego brak na skrzydle(wahadle) jest odczuwalny.
» 31 stycznia 2015, 20:17 #29
mantup89: Roo na DP to drewno nie wolno tak robic zgadzam sie.
» 31 stycznia 2015, 20:46 #28
DjTED: Przed meczem di Maria mówił, że Rojo nadaje się do MU. Sądze, że na razie to di Maria nie nadaje sie do pierwszego składu.
» 31 stycznia 2015, 18:16 #27
ManUtdFan94: Nie przesadzaj, dzisiaj już lepiej grał, ta kontuzja i rozrzucanie go na inne pozycje nieco zwolniły jego wejście ;) Spokojnie rozegra się chłopak.
» 31 stycznia 2015, 18:18 #26
Dorgnan: 4-1-4-1, coś w ten deseń. Pady grał jako prawy obrońca, Valencia w pomocy.
» 31 stycznia 2015, 18:17 #25
rizx: Tevez
» 31 stycznia 2015, 18:15 #24
Dorgnan: O Teveza, którego wypożyczył Ferguson z WHU a później nie wykupił za 20-parę milionów.
» 31 stycznia 2015, 18:16 #23
Kobeman25: Cieszy wygrana,ale nie zmienia to faktu,że gra sie nie klei.Po pierwsze fatalny mecz Rooneya w drugiej połowie jakby nie było go na boisku ,a w pierwszej te przerzuty koszmarne to nie jest jego pozycja.Di Maria również słabo.Z obrony podobał mi się Jones z pomocy Blind i Januzaj zasługuje na słowa uznania niech pogra więcej chłopak to się rozkręci w ataku lepiej zaprezentował się Falcao dzis od Persiego.Nie rozumiem dlaczego nie wszedł Herrera żeby się trochę rozegrać przy pewnym wyniku...
» 31 stycznia 2015, 18:14 #22
DevoMartinez: Władowali nam brame bo siadł balans wieku...4 nastolatków na boisku. ;) W sumie takie ryzyko jak się wpuszcza nastoletniego obrońce pod koniec meczu i stało się. Pogubili się z kryciem i tyle.
A mecz w końcu bez nerwów i rwania włosów z głowy się oglądało. Szósty mecz diamentem 5 wygranych 1 przegrana. I z wysokim presingiem ładnie sobie radzą. Po co cudować z tym ustawieniem.
» 31 stycznia 2015, 18:14 #21
Dorgnan: Dokładnie, to Rooney krył Wasyla tam.
» 31 stycznia 2015, 18:18 #20
szabo1878: nie rozumiem dlaczego przystopowalismy w drugiej polowie. oszczedzalismy sily na czwartoligowca? bez przesady!
poza tym pierwsza polowa bardzo fajna, w koncu byly okazje bramkowe, w koncu bylo momentami przyspieszenie gry, no i w koncu napastnicy strzelaja! :)
szkoda tylko Rooney'a facet marnuje sie jak cholera w tym srodku
» 31 stycznia 2015, 18:08 #19
damian2987: Jezeli Polak po 22 latach strzela bramke w PL...to naprawde z nasza obrona jest zle...ogolnie mimo wygranej bida straszna. Podobała mi sie gra Januzaja powinien wiecej grac a napewno bedziemy miec z niego ucieche... no i pamietajcie, ze we wtorek gramy z cambridge (Ci co ogladali na canal plus wiedza o co chodzi):P
» 31 stycznia 2015, 18:04 #18
RobvanKlu5i: No właśnie - Polak gorszy od innych? Ogarnij się człowieku!
» 31 stycznia 2015, 18:11 #17
szabo1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2015 18:12

damian, Wasilewski gra w tym sezonie lepiej niz taki nasz Evans :)
tez nie rozumiem dlaczego to, ze strzelil nam polak, ma swiadczyc o naszej obronie.
» 31 stycznia 2015, 18:12 #16
damian2987: Nie miałem na mysli, ze polak gorszy. Jestem Polakiem i jestem z tego dumny! i zawsze bede kibicował Polsce! Po prostu podsumowałem to w ten sposób.
» 31 stycznia 2015, 18:18 #15
Joker7: Teraz City musi dowalic Chelsea !!
» 31 stycznia 2015, 18:02 #14
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2015 18:05

Żeby nam uciec na 7 pkt?

Ja tam wciąż wierzę w drugie miejsce, a w City lekki kryzys jest, dlaczego tego nie wykorzystać?

Ja w tym meczu kibicuję Chelsea

Poza tym. Jak można kibicować temu sztucznemu tworowi? Grrr, aż mi się wczorajszy Katar przypomina :)
» 31 stycznia 2015, 18:05 #13
Joker7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2015 18:09

co to za roznica 2 czy 3 miejsce? ...
A Chelsea to moze nie twor?
» 31 stycznia 2015, 18:08 #12
Arkin: Masz racje. Żadna różnica.

Chelsea przez Romanem była czołowym klubem w Anglii, nie ta klasa co United, ale jednak. A City?
» 31 stycznia 2015, 18:14 #11
mich4725: Lepiej żeby Chelsea wygrała i sobie zdobyła tego majstra, a my może powalczyli o 2gie miejsce.
» 31 stycznia 2015, 19:28 #10
Arkin: DDG - 6
Shaw - 8
Jones - 6
Rojo - 7
Valencia - 6
Blind - 8,5
Rooney - 4
Di Maria - 7
Januzaj - 6,5
RvP - 7
Falcao - 7,5
McNair - 6
Wilson - 6
Mata - 5
» 31 stycznia 2015, 17:57 #9
diabelek1: Januzaj 7.5
» 31 stycznia 2015, 18:14 #8
ManUtdFan94: Mogę się dowiedzieć za co ma dostać to 7.5 ?
» 31 stycznia 2015, 18:34 #7
diabelek1: a za co ma dostać Shaw 8?
» 31 stycznia 2015, 19:05 #6
szabo1878: super, ze Wasyl strzela gola, szkoda ze przeciwko nam :P
» 31 stycznia 2015, 18:13 #5
Diabelred: Juz widze te naglowki i podniecenie na wp, onecie itd typu: Polak strzela wielkiemu klubowi itd :D
» 31 stycznia 2015, 17:55 #4
kozacky: Januzaj grał całkiem nieźle, gdyby złapał rytm meczowy prezentowałby się jeszcze lepiej niż w zeszłym sezonie...
co do Angela... napastnikiem to on nie jest i nigdy nie bd ;p tak samo jak Roo środkowym.
» 31 stycznia 2015, 17:58 #3
kckMU: United Fergusona miałoby 50% posiadania piłki w 2 połowie, ale za to kilka goli więcej.

Poza tym nie jest źle, miało być pewne zwycięstwo i takowe mamy.
» 31 stycznia 2015, 17:52 #2
Arkin: I ja się cieszę, co innego jakby to był gol na 3-3 :D
» 31 stycznia 2015, 18:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.