Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wielka wymiana pomiędzy United a Realem?

» 18 stycznia 2015, 22:33 - Autor: matheo - źródło: Sunday People
Real Madryt będzie musiał zapłacić 50 milionów funtów, jeśli chce mieć u siebie Davida de Geę. Do Manchesteru United powędrować może z kolei Gareth Bale.
Wielka wymiana pomiędzy United a Realem?
» David de Gea od kilku tygodni jest łączony z transferem do Realu Madryt
O wielkiej transakcji, do której może dojść w letnim oknie transferowym, można przeczytać w Sunday People.

Zdaniem dziennikarzy angielskiej gazety, Real Madryt jest bardzo zdeterminowany, aby pozyskać hiszpańskiego bramkarza Czerwonych Diabłów. Królewskich nie odstrasza wysoka kwota odstępnego za 24-latka. Jeśli do transferu rzeczywiście by doszło, to De Gea zostałby najdroższym golkiperem na świecie.

Sunday People informuje też, że transfer De Gei to jednak nie wszystko. Działacze Manchesteru United rozważają również inną propozycję. Klub z Old Trafford odda swojego bramkarza oraz dołoży 50 milionów funtów, a do Manchesteru trafi Gareth Bale.

O transferze Bale'a do Manchesteru United było głośno już w 2013 roku. Walijczyk ostatecznie przeniósł się jednak do Realu Madryt za 85 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Wilson: Mogę sporo nauczyć się od Falcao
Następny news »
Wypożyczenia: Nani bohaterem Sportingu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (116)


jassaj: no chyba nie , wgl co to za pomysł to jak budować dom i do budowy ściany używać cegieł z drugiej ściany... bezsens tym bardziej że spokój w tyłach to podstawa więc nawet gdyby dawali Ronaldo i kase wolałbym zostawić DDG , budujmy skład od podstaw ale nie bawmy sie w łatanie dziur poprzez robienie nowych tym bardziej że skrzydłowych jest wielu a DDG tylko jeden :D
PS zdaje sobie sprawe ze to tylko plota , nie wyobrazam sobie zeby bylo inaczej :D
» 21 stycznia 2015, 22:20 #113
dev13: Nie nie nie jak dokonaja tego to DG zdrajca !! a dla United liczy się tylko kasa fanow mają w glebokiej czarnej dziurze :)
» 21 stycznia 2015, 18:49 #112
emil1986x: 50mln + de gea? to chyba za modrica i bale'a a nie samego garetha :P
» 21 stycznia 2015, 14:57 #111
bolek20: Do zagorzałych fanów - zapraszam na priv.
» 21 stycznia 2015, 12:58 #110
BeckhamKa: Mam nadzieję, że to tylko plotka. Manchester słyną z dobrych, wieloletnich transferów bramkarzy. David ma najlepsze lata przed sobą, a już teraz gra rewelacyjnie. A po co MU Bale?
» 21 stycznia 2015, 08:58 #109
paradais: Mam nadzieje że to tylko plotka.David jest aktualnie numerem jeden (nie tylko na koszulce)w naszej drużynie.Jest młody i jeszcze najlepszy czas przed nim.Valdes sorki, ale nie potrzebnie wydane pieniądze.
» 20 stycznia 2015, 19:04 #108
endomikoryza: mówiłem o tym już kilka tygodni temu... filozof holenderski hary poter chce zrobić z United angielskie PSG :P
» 19 stycznia 2015, 21:38 #107
krzyjast1: Nie dziekujemy. David zostaje w United.
» 19 stycznia 2015, 19:44 #106
dev13: Popieram kolege @Powell jak DG odejdzie bedzie zdrajca nr 1 !!
» 19 stycznia 2015, 18:42 #105
jelonq1: może David będzie chciał zostać ale będzie zmuszony odejść przez to że np Van Gaal będzie chciał mieć Bale u siebie... Może widzi że np Valdes dobrze spisuje się na treningach... Ale ja nie popieram tego transferu
» 19 stycznia 2015, 19:10 #104
DwojokPL: De Gea nie jest wart tych pieniędzy ... Jest wart o wiele więcej ! Za żadne pieniądze nie sprzedajmy Davida. Przypmnijmy sobie wiele sytuacji w których De Gea ratował nam dupe. Bez niego nie bylibyśmy teraz tak wysoko w tabeli. Powtorzam jeszcze raz - Za żadne pieniądze ! Choćby nam dawali całe "BBC" a nawet całą drużyne - Nigdy !
» 19 stycznia 2015, 18:41 #103
jelonq1: i jak Real by zaproponował taką samą tygodniówkę jak ManUtd to więcej dostanie do ręki przez podatki które największe są w Anglii
» 19 stycznia 2015, 18:07 #102
Powell: Jeżeli De Gea odejdzie to będzie dla mnie zdrajcą nr 1!

a) zdrada Atletico, gdzie jest wojna jak my z L'poolem, City
b) zdrada MU, gdzie też się rozwinął i może pomóc klubowi

Tyle w temacie.

Miejmy nadzieje, że to po prostu chęć nabicia wejść przez te pseudo stronki.
» 19 stycznia 2015, 17:48 #101
szabo1878: przy wymianie De Gea - Bale to ONI powinni nam doplacic te 50 mln.
» 19 stycznia 2015, 17:42 #100
checix69: Nie, dziękuję.
» 19 stycznia 2015, 17:31 #99
dev13: Najnowsze doniesienia mówią o tym, że Real Madryt jest zainteresowany bramkarzem Manchesteru United Davidem De Gea. Wg. Daily Mail Manchester United zaproponował Realowi wymianę. De Gea i 65 mln euro za Bale’a, który jest głównym celem transferowym obecnego szkoleniowca Czerwonych Diabłów Louisa Van Gaal’a
» 19 stycznia 2015, 16:38 #98
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2015 16:34

Takie same komentarze(gdzie tez bylo pisanie ze to zwykla plotka, czy niedowierzanie) widzialem, kiedy pojawialy sie pierwsze plotki o odejsciu Ronaldo do Realu... Trzeba sie z tym pogodzic, ze wczesniej czy pozniej przyjdzie taki dzien, ze De Gea najprawdopodobniej przejdzie do Realu, po przejsciu Ikera na emeryture. Niestety, ale to Real i Barsa sa na szczycie lancucha. Na nasza niekorzysc dziala tez fakt, ze przed nami wciaz niepewna przyszlosc, idealnym okresleniem jest to, ze jestesmy obecnie kolosem na glinianych nogach. Ktos mi pewnie zaraz napisze, ze przeciez De Gea to wychowanek Atletico i ze nigdy do nich przejdzie. To ja odpowiem tak:

po 1 niewiadomo co tak naprawde siedzi w glowie Davida. Nie wierze, ze jakby w przyszlosci dostal propozycje z Realu to z gory by ja odrzucil, napewno rozwazylby wszyskie za i przeciw
po 2 malo to bylo przypadkow gdzie pilkarze przechodzili do klubow, do ktorych malo kto by sie spodziewal, ze pojda. Isco tez byl antymadrista, a kiedy przyszla oferta, to olal gre w City u boku swojego bylego menago, a wybral gre w Realu...

Wiadomo, ze zarzad, van Gaal (czy jakikolwiek menago po nim) nie beda chcieli sprzedac De Gei, jednak coz, SAF tez nie chcial sprzedawac Ronaldo... Jesli w przyszlosci przyjdzie oferta z Realu(a napewno przyjdzie, jesli De Gea bedzie sie tak rozwijal), to naprawde mocno sie zdziwie jesli Hiszpan bedzie wolal zostac w deszczowej Anglii, z dala od swojej dziewczyny(ktora podobno na co dzien mieszka w Hiszpanii), do tego w klubie, ktory nie gwarantuje mu pucharow(obecnie nawet nie gwarantuje gry w LM...)

Co do samego newsa to:

po 1 obecnie Bale, w zyciu nie jest wart tych 100 mln funtow jakie dal za niego Real, max 50 mln, czyli rownowartosc De Gei
po 2 jakos nie wierze w taka wymiane
po 3 Iker jeszcze az taki stary nie jest, jeszcze przynajmniej 1-2 sezony pewnie bedzie podstawowym bramkarzem, a De Gea jesli by tam ewentualnie kiedys poszedl, to raczej z pewnoscia, ze bedzie tym podstawowym bramkarzem, a nie jak obecnie Navas, tylko rezerwowym, ktory musi sie zadowolic gra tylko w Pucharze Krola.
» 19 stycznia 2015, 16:30 #97
vip14: David de Gea jest nasz i tyle w temacie! Bale jest nam niepotrzebny.. Real może zapomnieć!
» 19 stycznia 2015, 15:48 #96
kralo11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2015 15:33

nie nie nie nie nie to jedyny gracz ktory gra na wysoooooookim poziomie w naszym zespole przyjdzie taki Bale jak to w naszym zespole jest zepsuje sie zlapie kontuzje i bedzie gral jak Di maria :) i tak wiem ze on juz gral w PL ale chodzi mi o to ze teraz przychodzi dobry zawodnik pogra 2 dobre mecze pozniej sie dostosuje do zespolu i bida jak wlecisz miedzy wrony to wrona tez sie stajesz ale DDG ma to powiedzenie w dupie i robi robote
» 19 stycznia 2015, 15:32 #95
MU1212: Nigdy za coś takiego
» 19 stycznia 2015, 15:21 #94
yokowal89: Jeśli to ma znaczyć, że zaczniemy grać skrzydłowymi i odpuścimy to zjeb ane 3512 to ja jestem za.

Łatwiej będzie zastąpić Davida, niż znaleźć na rynku klasowego skrzydłowego, który z miejsca wzmocni nasz skład,a myślę, że Bale na jednym skrzydle, DI Maria na drugim to by było coś ;]

Ale pewnie to tylko plotki.
» 19 stycznia 2015, 15:00 #93
damian2987: Devilpage = pudelek?
Bzdura, nie news.
» 19 stycznia 2015, 14:30 #92
kondzik: Nie ma takiej opcji zwykły wymysł dziennikarski niech biorą Neuer'a David jest nasz a dwa raczej nie pójdzie do odwiecznego rywala
» 19 stycznia 2015, 14:14 #91
BUNAL: Nie nie nie nie nie
» 19 stycznia 2015, 14:13 #90
jajko22: Coś się poprzekręcało w głowch tych pismaków z S.P. Za nic w świecie bym nie zamienił DgG na Bale'ya.Nawet za sowitą opłatą za DdG. Inna sprawa jakby sam David nie był zainteresowany dalszą grą w MU.......Ale jestem dobrej myśli.DeGea będzie miał najwyższą tygodniówkę ze wszystkich bramkarzy świata i zapomni o RM.
» 19 stycznia 2015, 13:53 #89
Sideswipe: Chyba się im coś pomyliło, powinno być 50 mln + Bale = De Gea.
» 19 stycznia 2015, 13:22 #88
am8: Nie, nie, nie i jeszcze raz nie.
» 19 stycznia 2015, 13:01 #87
kanaryjski: srały muszki bedzie wiosna tralalala
» 19 stycznia 2015, 12:07 #86
Domestos: de gea jest lepszy od bala na bramce, więc czemu mamy jeszcze dopłacać? nielogiczny tekst
» 19 stycznia 2015, 11:58 #85
UrbannLegend: Właśnie! Jak potrzebują bramkarza, to ja znam takiego jednego Duńczyka... :D
» 19 stycznia 2015, 11:48 #84
GrzegorzE: ghehehehehe,to mi humor poprawili
» 19 stycznia 2015, 11:47 #83
Fenek: Haha na co nam Bale? xD Po za tym De Gea może być naszym bramkarzem nr.1 przez kolejnych 10 lat. Myślę, że to plota i nie przejmowałbym się tym, z drugiej jednak strony Edd "potrafi działać takie cuda".
» 19 stycznia 2015, 11:37 #82
SewkoMU4ever: Jeżeli to prawda :/... To naszym klubem rządzą idioci ;/!!
» 19 stycznia 2015, 11:33 #81
RedDevilFan79: Strzal w kolano...nasza polityka transferowa stoczyla sie na dno!!
» 19 stycznia 2015, 10:57 #80
mantup89: De Gea---> plus 50 mln funtow ? Mam nadzieje, ze to tylko zmyslona plotka.
» 19 stycznia 2015, 10:56 #79
JohnPieklo: Wiecie, co jest w tym najgorsze, nie?
Zarząd na nie, menedżer na nie, piłkarze na nie, rozsądek na nie, ale czy De Gea?
Z jednej strony to jego rodzinne miasto i jeden z trzech najlepszych klubów na świecie (United, Barcelona, Real ;), a z drugiej jest wychowankiem Atletico.
» 19 stycznia 2015, 10:54 #78
oskar95: Mam nadzieje ze Manchester United nie popelni takiego samego bledu jak w przypadku CR7 w przeszlosci i David De Gea zostanie w Manchesterze na dluzej
» 19 stycznia 2015, 10:21 #77
piotrunio09: A jeśli DDG będzie chciał grać w Hiszpanii? To co? Na chama mamy go trzymać?
» 19 stycznia 2015, 11:13 #76
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2015 09:00

Koniec z wyzbywaniem się najlepszych zawodników z naszego klubu !! Jeśli mamy być jednym z najlepszych klubów świata musimy mieć najlepszych a nie ich się pozbywać czy wymieniać !

Evansa mogą dostać na wymianę,plus 5 baniek !
» 19 stycznia 2015, 08:58 #75
shovit12: Trzeba byc chorym zeby sie wymienic i dac jeszze realowi zarovic na baleu 15mln funtow
» 19 stycznia 2015, 08:21 #74
Chestnut: Gdyby do tego doszło, sam Ferguson postarał by się by vanGal nie pojawił się więcej w Anglii.
» 19 stycznia 2015, 08:16 #73
Taurus: To jest żart typu Lindegaard za Bale + pare milionów, mam nadzieję, że klub nie zrobi takiej głupoty.
Narazie do Sunday więc luźne porty.
» 19 stycznia 2015, 02:09 #72
ElTunel2000: Bale grał bardzo dobrze w Tottenhamie, a w Realu gra bardzo słabo. Więc jego cena powinna znacząca spaść. On obecnie nie jest wart 30 mln funtów.

A teraz matematyka:
-Real Madryt będzie musiał zapłacić 50 milionów funtów, jeśli chce mieć u siebie Davida de Geę.
-Klub z Old Trafford odda swojego bramkarza oraz dołoży 50 milionów funtów, a do Manchesteru trafi Gareth Bale.
= Real wycenił Walijczyka na więcej niż za niego zapłacił.

*Plotki transferowy zawsze były i będą po prostu śmieszne.
» 19 stycznia 2015, 01:42 #71
UrbannLegend: Niech sobie wsadza tego Bale'a. ;)
» 19 stycznia 2015, 01:15 #70
Sancho: Mysle ze niepotrzebnie zamieszczacie tutaj takie glupie plotki
» 19 stycznia 2015, 00:46 #69
SkowronUNITED: Nigdy w życiu :D
Davida nawet za Ronaldo bym nie wymienił... :D Ten koleś ratuje nam co chwila punkty a wy go chcecie oddać za Bale'a? śmiech na sali!!
» 19 stycznia 2015, 00:42 #68
Kochas1994: Plota Plota i jeszcze raz plota .................
» 19 stycznia 2015, 00:33 #67
Klimaa: Zawsze będą wróżyć De Gei transfer bo jest po prostu jednym z najlepszych na tej pozycji. Nie odejdzie, jego przyszłość to MU. Gdy podpisanie zostanie nowa umowa plotki umilkną na jakiś czas.
» 19 stycznia 2015, 00:19 #66
zamaro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2015 00:12

NIE NIE NIE !
De Gea może bronić dostępu do bramki United przez najbliższe 10 lat i nie widzę nic przeciwko, jeśli Valdes jest uzupełnieniem ewentualnego braku Davida - również NIE! Pamiętam jak za czasów Barcy nieraz śmiałem się, że mają na bramce półnapastnika, bo bramkarzem to go nazwać nie można. Jednak nie śledzę zbytnio BBVA, obym się mylił na jego temat.

Co do wymiany - oddamy gościa który uratował nam z 20 pkt... Bez Davida to już naprawdę będziemy wychodzić na mecz bez linii defensywnej (chooooociaż ostatnio jest iskierka nadziei). Nigdy nie lubiłem Realu właśnie za kupno gwiazd, może i mam konserwatywne poglądy na temat budowy drużyny - niczym dziadziuś Ferguson, ale...
No nie wiem...
» 19 stycznia 2015, 00:11 #65
Kopec91: Jego nie można było nazwać półnapastnikiem nawet :P
» 19 stycznia 2015, 00:15 #64
ghost: De Gea > Bale
» 19 stycznia 2015, 00:05 #63
Muuuuuuuuuuu: Po co nam Bale jak mamy Di Marię?!!
Nie da się grać z dwoma wolnymi zawodnikami na boisku bo zrobi się chaos. Di Maria ma być naszym czarodziejem, który nie zawsze trzyma się taktyki ale za to czasem coś wyczaruje. Bale też ma problemy z taktyką i jego sprowadzenie zwyczajnie nie ma sensu. Zwłaszcza, że Bale ma wielkie ego co było widać już w Spurs i teraz ponoć w Realu mają z nim kłopoty. Już widzę jak Roo opierd....la walijskiego sprintera za jego bieganie i strzały bez sensu.
» 19 stycznia 2015, 00:00 #62
Gallacher: Ah ten Real.Co oni zrobią jak CR odejdzie na emeryturę.Wracając do wątku Davida to faktycznie coś mogą kombinować z naszym bramkarzem bo Iker się już traci a Navas raczej numerem 1 nie będzie.Nikt z nas nie wie co De Gea ma w głowie a może któregoś dnia wyskoczy z tekstem typu"moim marzeniem było grać w Realu" tak jak to było z CR.Podpisanie nowego kontraktu z Davidem nie rozwiąże problemu ponieważ jest on młodym bramkarzem na prawie więcej niż 10 lat i co z tego że podpiszę np. kontrakt na 4 lata jak po 4 latach będzie chciała grać w Realu.
» 18 stycznia 2015, 23:34 #61
Ariacchi: Marzeniem wychowanka Atletico mialaby byc gra w Realu. Puknij pan się w głowę.
» 18 stycznia 2015, 23:49 #60
Gallacher: Puknąć to możesz się ty.Jesteś w jego głowie i jesteś w stanie przewidzieć co się stanie w przyszłości ? Poczytaj sobie historię Raula.On był wychowankiem Ath a potem grał Realu a myślisz że z Davidem może nie być podobnie ? Real jest na topie a United póki co musi walczyć o CL i weź pod uwagę że z czasem david może zechcieć wrócić do ojczyzny i walczyć o wyższe cele jeśli United mu tego nie da.Przykład Raula jest nieco inny ale jasno pokazuję ze dany zawodnik może zagrać tu a potem tam.
» 19 stycznia 2015, 00:46 #59
trikos: @ARiacchi@Gallacher Mario Goetze grał w BVB bo tam miał szansę się pokazać a od zawsze kibic Bayernu, Isco Alcaron barca barca dziś całuje herb Realu...
» 19 stycznia 2015, 08:49 #58
AQc: Ale mają zakaz... :D
» 18 stycznia 2015, 23:35 #57
dawidlp92: Jeśli chcemy Van Gaal buduje wspaniały zespół to powinien raczej skupić się na kupowaniu .... sądzę że mamy za mało twardych graczy ... przydałby się taki Pogba do środka i Bale na skrzydło... a jedyne kogo bym sprzedał to Shawa wyje**** na zbity pysk
» 18 stycznia 2015, 23:18 #56
Muuuuuuuuuuu: 116 plusów za wyjeba... Shawa

dawid stawiam stówkę, że za rok lub dwa odszczekasz te swoje wypociny i będziesz szedł w zaparte, że zawsze uwielbiałeś Luke'a.

Niech tylko LvG ustabilizuje taktykę i MU gra 4-4-2 to Luke za kilka lat może być najlepszym LO w lidze. Ale dzieciaki z Fify muszą mieć Pogbę i Bale - ot taki angielski Real budujmy z transferami po 100 baniek.
» 18 stycznia 2015, 23:56 #55
Xtreme: @Muuuuuuuuuu
Nie martw się te jego lajki to zwykły bug strony , żaden normalny kibic United nie skreślałby tak młodego Shawa ( nasza przyszłość i reprezentacji Anglii ) po zaledwie pół roku , młodych trzeba wspierać, ale kolega dawid widzę nie rozumie że człowiek dopiero zaczyna poważną karierę
» 19 stycznia 2015, 00:07 #54
Kopec91: No te 116 mnie trochę zniesmaczył przez moment :P
» 19 stycznia 2015, 00:17 #53
dawidlp92: tak ku** za sto baniek no to masz shawa za 30 co nic nie wnosi ... dla mnie niech wydają miliardy nawet jeśli je mają tylko chciałbym żeby ta drużyna wygrywała bo chciałbym się cieszyć z sukcesów a nie czekać i czekać ja jakiś arsenal ... wieczni przegrani
» 20 stycznia 2015, 13:38 #52
zawil2707: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2015 23:15

Cześć, co dalej z pozycją bramkarza w United? Zapraszam Was na mojego bloga „Trzecia połowa” do lektury artykułu poświęconemu „transferowi” Victora Valdesa do Manchesteru United i analizie jego roli w drużynie Louisa van Gaala:

damianzawilinski.pl/2015/01/hiszpanska-dwojka.html#more

Pozdrawiam i zapraszam.
» 18 stycznia 2015, 23:15 #51
sk8bob: Co jak co, ale dawać im Davida i dopłacać jeszcze 50 mln za Bale to lekka przesada... Skoro David wyceniony jest na ok 50 mln funtów to Bale na 100 mln ?? ;o

Bale ostatnio gra poniżej swoich możliwości i nie wykładałbym za niego więcej niż kwota za która przeszedł do Realu.

A Davida De Gea za żadną kwotę nie sprzedawałbym ! Jeśli pójdzie do Realu to kto w ManUtd będzie bronić? Valdes ? Ok, przez sezon, max dwa a później ?? Jeśli David zmieni czerwień na biel , to za dwa sezony bedziemy musieli szukać nowego bramkarza , a drugi taki jak De Gea może sie nie trafić, chyba ,że Courtois-a z Chelsea :)
» 18 stycznia 2015, 23:09 #50
Kopec91: Tyle, że Bale do realu trafił za 100 mln funtów właśnie.
» 19 stycznia 2015, 00:19 #49
sk8bob: ,, O transferze Bale'a do Manchesteru United było głośno już w 2013 roku. Walijczyk ostatecznie przeniósł się jednak do Realu Madryt za 85 milionów funtów. "
» 19 stycznia 2015, 15:52 #48
Kopec91: Potem Real podał do wiadomości, że zapłacili więcej niż podawali oficjalnie.
» 19 stycznia 2015, 17:36 #47
walentos: a co jeśli De Gea nie rozumie filozofii Van Gaala?
» 18 stycznia 2015, 23:05 #46
Kopec91: Niedługo zacznie wychodzić jako napastnik pewnie. Na bramkę pójdzie Di Maria.
» 19 stycznia 2015, 00:18 #45
TB303: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2015 00:32

Na dobrą sprawę, to nikt nie rozumie filozofii LvG - nawet on sam :D
» 19 stycznia 2015, 00:31 #44
RadsonRadson: Jeśli już to 50 mln i Bale dla nas a nie De Gea i 50 za Bale hahahahah
» 18 stycznia 2015, 23:02 #43
tatarek: Haha, to Bale'a na bramkę damy? :P

Mogą sobie Amosa wziąć najwyżej....
» 18 stycznia 2015, 23:02 #42
Gallacher: Jak ma trochę oleju w głowie(a widać że ma) to nie pójdzie do Realu bo jest wychowankiem AtlĂŠtico Madryt.
» 18 stycznia 2015, 23:01 #41
irration: NIE ZGADZAM SIĘ!
» 18 stycznia 2015, 22:59 #40
Kozzie: Właściciele i LVG chyba wiedzą, że skończyłoby się to chyba buntem kibiców i bojkotem spotkań... bo tego Bale to sobie mogą, raz już nie chciał do nas iść to niech siedzi w Madrycie.
» 18 stycznia 2015, 22:59 #39
Puchaczeue: Jeżeli van Gaal chce go sprzedać, to znaczy, że nie pasuje do taktyki 3-5-2. Ehh...
» 18 stycznia 2015, 22:58 #38
artix206: Nie ma opcji.. nie możemy stracić De Gei..
» 18 stycznia 2015, 22:57 #37
sznaucer: Czy zawsze nam muszą zabierać dobrych zawodników?? A United jak zawsze sprzeda? W drugą strone to jakoś nie działa i czytam tylko "Nie dla United!" Beckham, Ruud van Nisterlooy i najlepszy piłkarz świata Ronaldo. Chcą Davida niech płacą 3 razy tyle. Trzeba go zatrzymać za wszelką cenę w United.
» 18 stycznia 2015, 22:53 #36
RedDevils4life: No dokładnie. Koniec z oddawaniem naszych gwiazd do Realu.
» 18 stycznia 2015, 22:54 #35
Bossicky: bo Real to Galacticos i dlatego ;)
» 18 stycznia 2015, 22:56 #34
RedDevils4life: A United to Czerwone Diabły i powinni się nas bać jak ognia a nie przychodzić jak po bułeczki do sklepu. :)
» 18 stycznia 2015, 22:57 #33
Prut3r: Bez sensu.. prasa nie ma o czym już pisać chyba ;/
» 18 stycznia 2015, 22:50 #32
Fisher45: DDG ostatnio na fb czy twitterze pisał, że jest szczęśliwy w United i nie ma zamiaru się ruszać. Po prostu kolejne plotki ;)
» 18 stycznia 2015, 22:50 #31
piwex16: Jeśli doszło by do tego transferu to LVG jest moim wrogiem !
» 18 stycznia 2015, 22:50 #30
ferdas100: juz powinien nim byc za te siermiezne 3-5-2 i upór osioła
» 18 stycznia 2015, 22:53 #29
piwex16: Kilka dni temu pisałem ze nie pochwalam tego ustawienia ... Bardziej można grać diamentem ewentualnie tradycyjnym od lat szlifowanym przez SAF-A 4-4-2 .
» 18 stycznia 2015, 23:35 #28
Byku97: Zawsze skład się buduje od bramkarza, a my mamy już bramkarza, więc trzeba budować dalej zespół kupują lepszych obrońców, a nie pozbywać się najlepszego bramkarza na świecie :-)
» 18 stycznia 2015, 22:48 #27
demektczew: Hahaha to oni powinni nam jeszcze dopłacać.
» 18 stycznia 2015, 22:47 #26
champione2013: Jeżeli chcecie De Gea to proponuje wymiane : Kroos + CR7 i mozna dyskutować .
» 18 stycznia 2015, 22:46 #25
TraN: +Varane
» 18 stycznia 2015, 22:49 #24
ferdas100: Ja proponuje inną wymiane: Lindegaard za Bale'a, co myslicie ?
» 18 stycznia 2015, 22:44 #23
lukasz00090: Chyba po raz pierwszy Cię poprę. Jeżeli przyszłaby oferta za de Gea to powinniśmy odpowiedzieć kontrofertą w postaci Varane+CR7 za Valdesa lub Lindegaarda. Real kupować chciałby za ceny z Biedronki a sprzedawać jak u Prady.
» 18 stycznia 2015, 23:00 #22
tann: ja powiem tak: naje*ani to do domu
» 18 stycznia 2015, 22:43 #21
karim: Wiem, że to jedna z wielu plotek transferowych które się pojawiają, ale będę całkowicie spokojny dopiero jak David podpisze nowy kontrakt.
» 18 stycznia 2015, 22:42 #20
b90: Chyba powariowali żeby im jeszcze 50mln dopłacać do Bale hahahahaha
» 18 stycznia 2015, 22:40 #19
zefros: Ten bramkarz ratuje nam tyłek w prawie każdym meczu. Powinni dać mu nowy kontrakt na dłuuugi czas i wysoką tygodniówkę. De Gea to skarb. A tak w sumie to Bale gdzie grałby w naszym śmiesznym ustawieniu 3-5-2 ? Niepotrzebny nam ten samolub
» 18 stycznia 2015, 22:40 #18
closer888: Luis chyba nie jest aż tak nierozsądny? Prawda?
» 18 stycznia 2015, 22:39 #17
Xtreme: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2015 22:39

Czy ja dobrze widzę , to my mamy jeszcze dokładać , haha śmieszne
» 18 stycznia 2015, 22:37 #16
night76: bardzo dobra wymiana. tu potrzebny jest PP PS i PO a Bale to spelnia. de gea ma super seon, ale czy go powtorzyu? bale za 50 mln to prezent. jest smieszny valdes, ale na ta lige starczy.skrzydla bale-di maria i super sprawa. ronney i falcao w ataku. teraz OP kupic i SP. wywalic obrone i kupoic nowa. i bedzie mega druzyna..
» 18 stycznia 2015, 22:37 #15
Xtreme: w innym świecie kolego żyjesz , David to nasz skarb na lata , obudź się
» 18 stycznia 2015, 22:39 #14
BartekMU10: De Gea nigdzie nie idzie i WYP z takimi 'njusami'
» 18 stycznia 2015, 22:37 #13
Trz: nikt Ci nie każe tego czytać
» 18 stycznia 2015, 22:40 #12
ferdas100: ja mu kazałem.. bo pytal czy cos ciekawego jest
» 18 stycznia 2015, 22:45 #11
Trz: ale gafa, jak tak to spoko
» 18 stycznia 2015, 22:49 #10
BartekMU10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2015 23:03

właśnie wszystko przez niego... tak to bym tego nie czytał nawet
a co do drugiej części zdania odnosi sie tylko do tych pismaków bo śmierdzi mi to plotą na kilometr, nie do redakcji DP
» 18 stycznia 2015, 22:59 #9
Profus12UTD: Nigdy w życiu, a jak Van Gaal go sprzeda to powienien dostać kulkę w łeb
» 18 stycznia 2015, 22:35 #8
zefros: To byłby najgorszy interes Manchesteru. Prosze nie !
» 18 stycznia 2015, 22:35 #7
night76: nic nie przebije oddania POGBY hahaha
» 18 stycznia 2015, 22:38 #6
zefros: W sumie też prawda :) . No, ale kto wiedział, że tak się rozwinie.
» 18 stycznia 2015, 22:49 #5
Abrakadabra: ja wiedziałem
» 18 stycznia 2015, 22:55 #4
Kopec91: Wszyscy wiedzieli, łącznie z Fergusonem. Ale chodziło o podejście, o parcie na kasę, i wielokrotnych plotach o odejściu do city bo będą lepiej płacić.
» 19 stycznia 2015, 00:21 #3
Borsook: Nigdy w życiu !
» 18 stycznia 2015, 22:34 #2
RedDevils4life: Nie chcę słyszeć o takim czymś w ogóle.
» 18 stycznia 2015, 22:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.