Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Media: Czwórka obrońców na wylocie z Old Trafford

» 13 stycznia 2015, 11:17 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail
Rewolucje Louisa van Gaala w Manchesterze United z miesiąca na miesiąc są coraz bardziej widoczne, jednak wiele wskazuje na to, iż to nawet nie początek.
Media: Czwórka obrońców na wylocie z Old Trafford
» Jonny Evans wkrótce zmieni klub?
Według najnowszych doniesień prasy, holenderski trener planuje w najbliższej przyszłości pozbyć się czterech defensorów, którzy nie spełniają jego wymogów.

Van Gaal bardzo chętnie zobaczyłby na Old Trafford takich zawodników jak Diego Godin, Mats Hummels czy Raphael Varane, co oznacza, iż w klubie zrobi się bardzo mało miejsca.

Chcąc utrzymać równowagę finansową, Holender gotów jest sprzedać aż czterech swoich podopiecznych. Na wylocie z United podobno znajdują się Jonny Evans, Chris Smalling i Phil Jones. Niepewna jest także przyszłość Rafaela da Silvy.

Brytyjskie trio nie jest w stanie dostosować się do metod szkoleniowych Van Gaala, nie rozumiejąc jego założeń taktycznych. Brazylijczyk z kolei, miał w ostatnim czasie usłyszeć, iż może rozglądać się za nowym klubem, bowiem na jego pozycji znacznie lepiej radzi sobie Antonio Valencia.


TAGI


« Poprzedni news
Agent Falcao: W piłce nożnej nigdy nic nie wiadomo
Następny news »
Rojo: Chcę wygrać Ligę Mistrzów i Premier League

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (144)


Klimaa: Brak tylu wyspiarzy w jakimś stopniu zaburzyłby klubowe dna. Teraz mamy ich w składzie mało a co dopiero po takiej czystce. Oczywiście są potrzebne zmiany, ale nie wydaje mi się żeby van Gaal kupił naraz 4 obrońców.
» 14 stycznia 2015, 23:07 #80
ax1d: Jak LVG sprzeda Jonesa, to dla mnie będzie to jednoznaczne z tym, że nie jest to trener dla nas. Szkoda, że zanim dojdą do tego wniosku włodarze, może okazać się, że stracimy np. Jonesa, Willa Keane'a, Januzaja, Nicka Powella i wielu innych zawodników, którzy za kilka lat powinni stanowić trzon tego klubu.
» 14 stycznia 2015, 11:36 #79
axel52: @zico32
z jednej strony masz racje co do tożsamości
z drugiej spojrzyj inaczej trochę, na dziś budowa zespołu na wychowankach to utopia, nie łudźmy się rocznik 92 to był wyjątek.
Spojrzyj na wychowanków United na dziś.
Porażka po prostu
» 14 stycznia 2015, 12:09 #78
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2015 18:56

jak tak spojrzę na angielskich piłkarzy młodego pokolenia to mi się płakać chce.
Spójrz na wyniki młodzieżowych drużyn.
Są wyjątki ale jaką masz pewność że wybiorą United ?
teraz młodzi patrzą na szmal i aby mieszkać w Londynie niestety
» 14 stycznia 2015, 18:47 #77
rc7: Tak patrzę na tą tabelę i się zastanawiam co obecnie mamy słabsze,obronę czy atak ? Porównując do pierwszej dwójki w straconych bramkach mamy odpowiednio jedną i dwie tylko więcej ,ale w strzelonych to już 10 i 11 jak się nie mylę ,więc wygląda na to że nasi mocno opłacani ( lub przepłacani )napastnicy nie są jacyś rewelacyjni ,więc już sam nie wiem gdzie problem ! Bramkę można stracić jedną w każdym meczu,problem w tym żeby wtedy strzelić dwie ,ale musi mieć kto to zrobić ! Jest dwóch takich na swiecie co to potrafią na 100 %,jeden gra w Barcelonie a drugiego sami sprzedaliśmy do Madrytu !
» 14 stycznia 2015, 08:08 #76
viva: Świetna wiadomość!! Blacket wciąga ich du*ą...
» 13 stycznia 2015, 23:09 #75
wyspiarski: Toż to miód na moje uszy, szczególnie ten fragment na temat harego potera filozofa z orange. Louis out. Spadaj gościu razem ze swoją filozofią.


Ps. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
Ps. Van Gaal oddaj nasze punkty!!
» 13 stycznia 2015, 22:28 #74
dev13: Z napadziorow pogonilbym vPersiego i Falcao bo ich gaze w zaden sposob nie przekladaja sie na boiskowe efekty ;)
» 13 stycznia 2015, 20:23 #73
kamilos223: powiem ze Evans i Smaling tak reszty nie sprzeda wątpię w to bo nie wiadomo czy uda mu sie kupić kogoś kogo planuje
» 13 stycznia 2015, 20:21 #72
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2015 19:22

Evans do sprzedania bez dwu zdan nad Jonsem i Rafaelem mozna sie zastanowiic a Smailling zostaje bo to dobrze rokujacy srodkowy dokupic jednego klasowego stopera i w obronie bedzie perfect..
» 13 stycznia 2015, 19:21 #71
jaratkow: Idąc opisanym tokiem myślenia powinien też sprzedać RvP. Chyba, że tylko tyle od niego wymaga...
» 13 stycznia 2015, 18:19 #70
damian2987: co do jonesa... mało inteligentny zawodnik (widac to nawet po wyrazie jego twarzy) Ja osobiscie byłbym za sprzedaniem całej 4. No ale zobaczymy co przyniesie przyszłość.
» 13 stycznia 2015, 19:10 #69
ax1d: Pokaż swoją, to ocenimy oceniającego.
» 14 stycznia 2015, 11:39 #68
atos1987: Słyszałem jużże w letnik oknie miał być sprzedany m.in. Young, Fellaini, Anderson itd - Odpowiedz znacie sami.
» 13 stycznia 2015, 17:02 #67
Hektor2001: Rafael może odejść, jeśli przyjdzie Coleman.
» 13 stycznia 2015, 16:35 #66
Chestnut: Nikt z górnej części tabeli nie będzie chciał go kupić. Zbyt często odnosi kontuzje. Włosi pewnie by go chcieli.
» 13 stycznia 2015, 17:17 #65
rafax17: city ma juz zabaleta i sagnie wiec mysle ze 3 boczny obronca mu nie potrzeba
» 13 stycznia 2015, 18:00 #64
ManUtdFun: Ja wiem, jestem szarym cżłowieczkiem z Polski, moje zdnaie nic nie znaczy. Jednak jest opcja komentowania to się wypowiem. LvG niszczy tradycje klubu. Rozumiem, są inne czasy trzeba inwestować. Ten człowiek w jedno okienko zrobił więcej szumu transferowego niż SAF przez 26,5 roku. Ludzie! Jak można tak diametralnie zmienić skład? Jak można nie radzić sobie ze skłądem, który dwa lata temu zdobył majstra?? To jest jakaś żenada. MAM POMYSŁ! Zamiast sprzedawać tych, którzy są prawdziwymi diabłami (a nie najemnikami jak Angel, który gdyby nie fair play siedziałby w PSG) niech zostawi w końcu 3-5-2. Dlaczego setki trenerów, którzy przez ostatnie lata trenowali w PL nigdy nie stosowali tego typu ustawienia? BO TO NIE NA LIGĘ ANGIELSKĄ! Może i we Włoszech, Niemczech to wypali. Ale nie tutaj! Jak mamywygrywać mecze, jak Roo gra w pomocy, a Angel jest napadziorem?? Piłkarze na boisku nie wiedzą co robić, gdzie biegać. Atakowac czy nie, a jak takto w jaki sposób. Niech wróci do normalnego ustawienia, a jak wtedy nie będzie to funkcjonowało to może sobie robić transfery.

Teraz pozmienia taktykę i co dalej? Zawsze będziemy tak grali? Jasne... LvG posiedzi u nas 4-5 lat, nie dłużej. Potem przyjdize kolejny i znów będize zmiana taktyki. I wymiana całego składu też?? Że nie było żadnego buntu w szatni to mnie dziwi. Oglądając nasze mecze chce się zadać pytanie "Czy oni wiedzą co robić?". Może i jest wielkim trenerem, ale skoro przegrywamy, albo remisujemy notorycznie mając w składzie: Falcao, Roo, Rvp, Mate, Herrere, Angela, Carricka i Blinda to sory... Najlepiej, sprzedać NASZYCH zawodników, sprowadzić Humelsów, Vlarów i innych pajaców. A jaknie wypalą toco z nimi?? Teżna wypad po pół roku?? Jak ja nie lubie okienek transferowych...
» 13 stycznia 2015, 16:34 #63
ManUtdFun: Mnie zaczyna już irytować.Tak jakby to on był naj naj naj i nikt mu nie będzie mówił co ma robić, w dupie z opinią zawodników, sztabu., Ma być tak jak on chce. Jestem ciekawy jak w szatni to wygląda, czy coś już jakieś narzekania. Za Moyesa były, ale to byłą inna ekipa, ludzie się szanowali,wspierali, gralidlugo ze sobą.Teraz naprzychodziło grajków i nie wiadomo, który trzyma z trenerem a który z zawodnikami. Jeden mówi, że grałbyw PSG, jeden mało co Maty nie zabije bo t oON zdobył gola a nie Mata, przecież to jest najważniejsze. Jeden zarabia siedząc... nie moje pieniądze, ok. Ja jestem ciekawy co na to wszystko SAF. Czy gada ciągle z LvG daje mu rade itd. Czy on już na 'wyjebce' - on tu rządzi, nie słucha mnie, niech robico chce.
» 13 stycznia 2015, 17:24 #62
Yaankes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2015 17:41

Zawsze mam bekę z tradycji klubu, w sensie śmieszy mnie kiedy ludzie przywołują Fergusona jako tego, który tak szanował tradycje klubu. Nie wiem czy wiesz kolego, ale Ferguson kiedy zaczynał w United i był bliski wylotu z klubu zrobił w ciągu 2 lat 10 transferów za gigantyczne pieniądze jak na tamte czasy. Zrobił wielką rewolucję, wyrzucił masę zawodników, wziął do pierwszego składu genialny 92 rocznik i wokół tego zbudował wielki zespół. Także błagam, najpierw naucz się historii o swoim klubie, a potem przytaczaj cokolwiek bo pojęcia to ty nie masz żadnego.

To jest niemal identyczna sytuacja jak dzisiaj. Van Gaal otrzymał słaby zespół, piłkarze niby są świetni, ale nie oszukujmy się, Ci na których liczymy są już nieco starzy, w ich wieku Cantona kończył karierę. Do tego nasza młodzież to żadne wielkie talenty.

Cleverley miał zastąpić Scholesa, nic z tego. Anderson jest ze szkła, choć wszyscy wiedzą że gdyby nie te problemy to byłby jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, Rafael to tylko i wyłącznie niezły obrońca, Evans jak na razie sobie nie radzi, Smalling to też żaden wielki talent, Jones jest drewniany jak Rasiak, Carrick ma już swoje lata, Valencia i Young to nie są skrzydłowi światowego formatu.

Tak naprawdę w obecnej kadrze naszymi najlepszymi zawodnikami są De Gea, Rooney, Falcao, Mata, Di Maria i Van Persie, z tym że 3 z nich jest już blisko 30 albo nieco ponad. Nasza kadra jest stara, młodzi nie dają żadnej jakości, Manchester United potrzebuje gigantycznej przebudowy. Manchester United cierpi przez ego Fergusona, który chciał światu udowodnić, że bez wielkich transferów jest w stanie wygrać wszystko i od kilku ładnych lat nie zrobił żadnych konkretnych transferów poza Robinem.

Ferguson opierał grę od ponad 15 lat na Rudym i Giggsie, wokół nich budował zespół, kupował świetnych zawodników, a w ostatnich latach zrobił kilkanaście słabych transferów, a po odejściu Rudego i Giggsa zespół się rozsypał, środek pola nie istnieje, nie mamy klasowego rozgrywającego, tak słabych skrzydeł jak mamy obecnie nie mieliśmy od lat, tak słabej obrony nie mieliśmy nigdy, jedynie siła ofensywna pozostaje mocna i zawsze tak było.

Moyes nie miał łatwego zadania, ale Ferguson zostawił go z mistrzowskim składem, jednak Moyes nie zrobił nic by go wzmocnić, nie miał siły przebicia, nie miał nazwiska, nie miał czym skusić zawodników światowego formatu i właśnie dlatego nie nadawał się na trenera United. Van Gaal otrzymał zgliszcza zespołu, zespół był w rozsypce, bez morale.

Van Gaal nie ma wyjścia, musi zrobić rewolucję. Musi wyrzucić to co długo zbierał Ferguson, tych wszystkich przeciętnych zawodników, którzy są dobrzy, ale na poziomie Stoke czy Cardiff, a nie na Manchester United.
» 13 stycznia 2015, 17:37 #61
reddev7: Ty tak na poważnie?
» 13 stycznia 2015, 17:52 #60
ManUtdFun: Yaankes --> co do mojej znajomości historii i ogólnie pojhęcia o United nie martw się, mój problem :)
A co do dalszych Twoich wywodów - są tacy, którzy chcieliby widizeć United grające w obecnym skłądzie, są tacy, którzy uważają, e to niemożliwe i trzeba wymienić pół skłądu. Mnie denerwuje ciągłe granie 3-5-2 które zupełnie nie leży zawodnikom. Był moment, że naszym ustawieniem było 4-4-2 może zs lekkimi korektami, ale było 4 OBROŃCÓW! I z tego co pamiętam wyniki były lepsze a i gra tak tragicznie nie wyglądała. Po co na siłe wpajać zawodnikom taktykę, której oni nie chcą, nie rozumieją. Tylko dlatego, że LvG tak chce??
Co do transferów - nie mam nic do gadania, ale mi się nie podoba taka polityka. Zawodnicy przychodzą do nas bo zarabiają kokosy. Tylko dlatego. Nie, że chcą grać w jednej z najlepszych drużyn świata. Nie są przekonani do przejścia, dopiero jak dostają takąkase się decydują. Jak przeczytałem wypowiedź DiMarii który powiedział, że gdyby nie finansowa fair play to by grał w PSG to się załamałęm. I to ma być United? Taki "drewniany" Jones czy średi Rafael wkładają serce do gry, grają bo ten klub kochają. Angel czy Falcao kochają pieniążki. Fakt, nie moje pieniądze, ale piękny widok był, gdy cała drużyna cieszyłą się z bramki. A teraz co?? Angel pokazuje swoje nazwisko, Rojo krzyczy do każdego, że to ON strzelił bramkę. Paranoja. O czy to ważne??Liczy się dobro klubu anie to czy Rojo strzeli jedną czy dwie bramkiw sezonie. Z nowych nabytkó jestem już zrażony do Angela Rojo. Szkoda mi Herrery, który fajnie gra, ale nie dostaje tak wiele szans.
Odnośnie tego co mówiłem obecne transfery to nie jest rewolucja? 6 nowych graczy w skłądize, klasa światowa. I co? Nie ma różnicy między tym co było wcześniej a tym co jest teraz. A jeśli będize tak jak ty uważasz za słuszme, zrobią bombardowanie w skłądie i będize jeszcze gorzej. Co wtedy?? Rewolucja? Ok, ale gdzie widzisz braki? W obronie - ok. To jak wytłumaczysz, że w ostatnich 4 meczachstrzeliliśmy jedną bramkę? Wina obrony??
» 13 stycznia 2015, 22:22 #59
cabekMU: Mało wiarygodna informacja, ale patrząc na całokaształt to LVG robi sobi jakieś kpiny od samego początku. Nie widzę żadnej wizji w jego posunięciach. Sam kupił już: Falcao, Blinda, Rojo, ADM. Jeszcze Moyes zakontraktował: Mate, Fellainiego, Herrere i Shawa. Przy ośmiu transferach do klubu w przeciągu 2 ostatnich okienek nie powinniśmy potrzebować kolejnych tym bardziej, że wcale wielu piłkarzy nie odeszło.
Może zamiast traktować klub jak zabawkę i bawić się niczym w fifie zająłby się trenowaniem tych co ma.Tak jak w postach poniżej piszecie po odejściu SAFA MU to drugie MC, Real czy PSG (a może i gorzej). Może i te czasy już nie wrócą gdzie kupowaliśmy młodych piłkarzy i to u nas stawali się gwiazdami, ale czy od razu trzeba popadać w taką skrajność i kupować za wielkie pieniądze bandę najemników. Szanujmy bardziej po prostu tych co są w klubie, a szczególnie wychowanków. Mielibyśmy teraz np Pogbę. Januzaja też zaraz możemy stracić a jest to piłkarz o charakterystyce bardzo podobnej do Di Marii (po co przepłacać). Hernandez też już pewnie nie wróci a jest to piłkarz, który odawał całe serce drużynie (a przyszedł za Niego bardzo podobnie grający mający najlepsze lata za sobą Falcao, który trzepie ze 2 razy więcej kasy, nie mówiąc o tym ile kosztował). To samo się tyczy czwórki wymienionej w tym newsie. To też są ludzie, którzy są w tym klubie od lat albo są jego wychowankami, cechuje ich waleczność (szczególnie Rafael i Jones) i jeszcze do tego są relatywnie młodzi.
» 13 stycznia 2015, 16:17 #58
DevoMartinez: Trudno opierac obronę w repre na kimś kto połowe sezonu pauzuje przez kontuzje prawie rok w rok
» 13 stycznia 2015, 16:28 #57
Maxwell: Teraz leczy 2 rok kontuzję :)
» 13 stycznia 2015, 15:53 #56
Bena1878: wydaje mi sie ze Luis jest tego swiadomy ze nie ma szans na pierwsze miejsce w lidze i nie chce marnowac czasu na staranie sie dogonic cfc i juz teraz chce wprowadzic swoje zasady od tak bo przyszly sezon to bedzie juz prawdziwa walka na wszystkich frontach... wiem ze powiecie ze liczy sie tu i teraz i powinien walczyc do konca ale on jest profesjonalista swiatowego formatu i na pewno nic zlego nam nie robi nawet jezeli nam sie tak wydaje... Zaufajmy mu bo na to zasluguje nie tak jak moyes ktory sie poddal po polowie sezonu widac to bylo po wypowiedizach nie umial sie obronic tak jak van Gaal
"Czekaliście więc do momentu, w którym możecie zadać to pytanie? Czy na chwilę obecną mam mniej czy tyle samo punktów, co David Moyes?
Czy to oznacza, że nie uczyniłem zespołu lepszym?
To, co zrobiliśmy źle w tym spotkaniu, to brak właściwych decyzji w ostatniej fazie naszych ataków. Trzeba wziąć jednak pod uwagę, że piłkarze Southamton zagrali dobrze, bronili się dobrze i byli nieźle zorganizowani dodał Holender." on jest praktykiem i widzi wszystko obiektywnie a nie bardziej czarne czy bardziej biale
» 13 stycznia 2015, 15:47 #55
Bena1878: moyes by pewnie powiedzial ze bierze wszystko na siebie i wyszedl z konferencji prasowej
» 13 stycznia 2015, 15:49 #54
Bena1878: Samurai malo meczow ogladasz skoro tam mowisz
» 13 stycznia 2015, 19:49 #53
MU1212: Rafaela zostawiłbym Evansa wywalił a do reszty Jonesa i Smallinga to dałbym im jeszcze jedną szansę
» 13 stycznia 2015, 15:21 #52
gaworek353: Akurat Smalling sie ogarnal po meczu z City wiec nie widze sensu jego wywalenia.Natomiast pozostala trojka out jak najbardziej.Jeszcze Phila mozna zostawic na rezerwe w razie zbyt duzej ilosci kontuzji.
» 13 stycznia 2015, 15:14 #51
grandes: Wyrzucić wszystkich, którzy mają coś wspólnego z klubem ! Kupić najemników
» 13 stycznia 2015, 14:58 #50
Szprot00: Pewnie niejeden najemnik grałby z większym zaangażowaniem niż niektórzy "oddani"...
» 13 stycznia 2015, 18:00 #49
DevoMartinez: Zapomaniłeś o Fellku ;)
» 13 stycznia 2015, 15:06 #48
Fenek: Niestety o ile zawsze kibicowałem Philowi to więcej się leczy niż gra, a jego umiejętności jakby się zatrzymały. Evans jest bardzo niepewny na boisku i nigdy nie wiadomo czy zaraz czegoś nie odwali. Smalling mam wrażenie, że lekko się poprawił i jego bym zostawił w klubie. Rafael jest słaby, czasem w ataku coś pokaże a czasem nie. Już chyba wolę Antka przynajmniej czasami można się zadziwić gdy kogoś przejdzie swoim 1 zwodem xD
Wracając do tematu Hummels będzie drogi zarówno w cenie kupna jak i utrzymaniu, po za tym ze zdrowiem tez u niego różnie. Varane nie odejdzie z Realu nawet za 100 mln a jego tygodniówka musiałaby być większa od tygodniówki Roo więc NIE DZIĘKI.

P.S. wiem, że to medialna plota i troll dziennikarzyny ale nie mogłem się powstrzymać, żeby nie oddać komenta.
» 13 stycznia 2015, 14:43 #47
Bena1878: 1 zwod Valenci to za malo na MU a Rafa przypominam ze to nominalny prawy obronca a nie prawo skrzydlowy... 1 trick ktory wszyscy znamy to za malo... on nawet nie schodzi do srodka bo ma parkinsona w lewej nodze, tylko raz strzelil bramke lewa naga a tak to nigdy nie mial przy niej pilki
» 13 stycznia 2015, 14:54 #46
Bena1878: pamietacie ta bramke jak zbiegal ze skrzydla do srodka i z 16m strzelil z czuba w dlugi slupek... to minelo i nie wroci :P
» 13 stycznia 2015, 15:05 #45
Bena1878: coruja myslisz ze Alba czy Alabaa dadza sie tak zjechac ? :)
» 13 stycznia 2015, 15:06 #44
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2015 14:37

wyłbym ze szczęścia jakby to była prawda.
Co do Rafaela, to nie żebym go bronił,ale gadka że Valencia jest lepszy od niego jest śmieszna.
» 13 stycznia 2015, 14:34 #43
Bena1878: mamy sklad ligowy jak chcemy walczyc o cos wiecej to out: Evans, niestety Phil(liczylem ze bedzie kapitanem w przyszlosci ale progresu brak) Valencia(ma tylko wylacznie klate zbudowana i szybkosc, Navas bez porownania lepszy) Rafa-jedyny nominalny prawy obronca w klubie wiec powinien zostac bo umiei powalczyc i ma ambicje lecz przy tym ustawieniu bez szans na gre:/, van Persie- jego czas juz mina bardziej w jego miejsce widze silnego Cavaniego, nasz dobry duch Daren Flatcher- mam do niego ogromny respekt ale wiemy o tym ze niestety jego czas juz mina :( Mata- nie przekonuje mnie ten zawodnik to co pokazywal w cfc nijak sie ma do tego co pokazuje teraz jest cieniem samego siebie i jeszcze te banalne i powielane straty z powodu braku tężyzny i rozgladania sie o pare chwil za dlugo, mial byc za napastnikami i dogrywac jak wazza a gra GWNO!! o mlodzikach nie bd wspominac jak Mcnair czy Bluckett bo to inwestycja na przyszlosc i moga w kazdej chwili isc na wypozyczenie.... ciekawe jak tam Powell sb radzi :D
» 13 stycznia 2015, 14:25 #42
BartekMU10: Zgodziłbym sie ze wszystkim ale myśle że Jones i Valencia powinni zostać. W Premier League TRZEBA mieć silnych zawodników, a akurat Ci dwaj idealnie pasują. U Phila skończą sie kontuzje i zobaczycie że chłopak będzie nie do przejścia, Valencia zawsze walczy i to mi sie u niego podoba.
» 14 stycznia 2015, 10:20 #41
DevoMartinez: Daily Mail...szkoda czasu na czytanie.
» 13 stycznia 2015, 13:39 #40
IMMM: To samo pomyślałem :P
» 13 stycznia 2015, 13:40 #39
IMMM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2015 13:35

Jasne klub na pewno sprzeda dwóch Anglików (Smalling i Jones) którzy w dodatku ostatnio grają bardzo solidnie (w szczególności ten pierwszy). Myślę że ta dwójka - oczywiście jeśli kontuzje będą omijać ich szerokim łukiem, mogą stać się naturalnymi zastępcami Ferdinanda i Vidica. Powiem więcej mogą oni zostać podstawowymi obrońcami w reprezentacji.

Co do Evansa mocno się na nim zawiodłem. Na prawdę wierzyłem, że po świetnym sezonie za SAF'a zostanie liderem defensywy Manchesteru, a póki co on popełnia klops za klopsem...
» 13 stycznia 2015, 13:34 #38
trikos: @Mucha7 No rzeczywiście boki zrywać... Pytania : Lepiej by popełniali dziecinne błędy jako piłkarskie dzieciaki czy jako ograni defensorzy hmm ? Co jest najważniejsze gdy grasz w obronie ?


:)
» 13 stycznia 2015, 14:41 #37
Kopec91: Z tej czwórki jak na moje to tylko Evans powinien być na wylocie...
» 13 stycznia 2015, 13:13 #36
laskavvv: Smalling Jones zostaje Rafael lubię go ale niestety nie gra za często :/ a drevans niech idzie gdzie chce i to szybko :D
» 13 stycznia 2015, 13:05 #35
pequ89: Zgadzam się w 100%. Trzeba budować drużynę, a nie zlepek indywidualności. Borussia czy Atletico M potrafili przy niskim budżecie zbudować zespół na miarę finału LM czy mistrzostwa kraju.
» 13 stycznia 2015, 13:10 #34
IMMM: @Mucha7 widać jak się znasz na piłce. W obronie potrzeba przede wszystkim stabilności, a nie wymiany połowy składu co sezon...
» 13 stycznia 2015, 13:39 #33
84cantona7: Kolego Muuuuu Tak się składa ,że Cole jest do tej pory drugim strzelcem w historii PL i był takim odpowiednikiem dzisiejszego Roo, A taki Blind którego cenię to od takiego Butta czo O'shea mógłby co najwyżej lekcje pobierać
» 13 stycznia 2015, 13:53 #32
pequ89: W tym sezonie kupiliśmy kilku zawodników do obrony i kilku młodzików weszło do składu. Aktualnie co mecz to inna defensywa + do tego formacja się ciągle zmienia. To nie służy zawodnikom. Zawodnicy szczególnie defensywni muszą być zgrani ze sobą. Zobacz Chelsea, gra stabilnym składem. Defensywa jest zgrana i jakoś nie popełniają tylu błędów. Potrzeba nam stabilizacji oraz przede wszystkim tego, żeby omijały zawodników kontuzje. A na pewno poprawa przyjdzie.
» 13 stycznia 2015, 13:57 #31
mcis: aha to wymienimy sklad, kupimy pilkarzy pod 353, a za 2 lata LvG odejdzie na emeryture (jesli go wczesniej nie zwolnia) i przyjdzie nowy trener z pomyslem na 433 lub 451 i znow sprzedajemy pilkarzy... i kolejne 200mln z kasy
» 13 stycznia 2015, 12:43 #30
Kajdano: Smalling i Jones musza zostac z nich jeszcze beda ludzie. Rafael niestety nie moze wskoczyc na odpowiedni poziom a na jego pozycji Valencia gra znacznie lepiej. Moglibysmy sprzedac Brazylijczyka i dolozyc ok 10 mln i mielibysmy Colemana. Evans mial 1 dobry sezon przez tyle lat wiec nie mozna czekac wiecznie az odpali a jego ostatnie wystepy sa po prostu tragiczne.
» 13 stycznia 2015, 12:43 #29
mcis: no to poznamy prawdziwe oblicze LvG. to nie pokretna taktyka jest winna, tylko pilkarze, ktorzy nie rozumieja geniuszu Holendra. bravo ;P

tyklko, ze u nas obrona wymaga wzmocnienia, ale to atak wyglada tragicznie. praktycznie to chyba zaden z naszych pilkarzy nie pasuje do FILOZOFII LvG.
» 13 stycznia 2015, 12:35 #28
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2015 12:25

,,Na wylocie z United podobno znajdują się Jonny Evans, Chris Smalling i Phil Jones. Niepewna jest także przyszłość Rafaela da Silvy.''

Tak juz to widze jak van Gaal pozbywa sie calej trojki, a zostawia Mcnaira i Blacketta, ktorzy swoja obecna gra nie wiem czy nadaja sie do Championship... Jesli juz ktos mialby poleciec to najprawdopodobnie Evans. Smalling to na obecna chwile nasz najlepszy obrona, takze glupota byloby sie go pozbywac, przyda sie chocby jako zmiennik(jezeli faktycznie stanie sie jakis cud i przyjda do nas Hummels z Godinem, bo o Varanie to mozemy tylko pomarzyc, on jak juz gdzies odejdzie to na 99% do Mourinho, ktory go sciagnal do Realu i wykreowal). Jones dobre mecze przeplata slabymi do tego czesciej sie leczy niz gra, takze jego pozostania wcale nie bylbym tak pewny. Podobna sytuacja z Rafaelem, ktory jest chyba najbardziej podatny na kontuzje z calej linii obrony. Osobicie mam nadzieje, ze potwierdza sie te informacje, ze van Gaal chce Colemana/Clyne i wtedy pewnie Rafael out, a Valencia jako zmennik.
» 13 stycznia 2015, 12:21 #27
Biafra: polecą jeśli przyjdzie dwóch obrońców innych ;)
» 13 stycznia 2015, 12:37 #26
Insanity: Z gówna bata nie ukręcisz.

Jak nie pasują do taktyki to nic nie poradzisz. Szkoda mi Chrisa jeżeli ogółem te plotki są prawdziwe, bo on jedyny z obrońców cokolwiek ostatnio pokazywał, i to coś jeszcze na poziomie. Jestem pewien, że gdyby odpowiednio do niego się przyłożyć to jakąś legendą być by nie musiał, ale pewnym punktem obrony United jak najbardziej
» 13 stycznia 2015, 12:36 #25
ManUtdFun: Powinien w końcu przyznać się do błędu jakim jest stosowanie 3-5-2 i wrócić do normalnego ustawienia, w którym ludize wiedzą co robić. Za punkt honoru sobie chyba wyznaczył, że United będize grało tym ustawieniem. Może stadion zmienić?? Wielu mnie pewnie zbeszta, ale LvG zaczyna mnie bardzo irytować (poczynając od swojego biernego zachowania w trakcie meczu). Notatki robi?? Na ch*j. Nie może w domusobie meczu przeanalizować??
» 13 stycznia 2015, 16:37 #24
mickb: Zobaczymy co z tego wyjdzie, mimo iż wg statystyk mamy jedną z lepszych obron w PL to wg mnie w olbrzymiej mierze to zasługa DdG i obrona wymaga...zmian

Za Smallingiem jakoś nigdy nie przepadałem, po prostu uważałem że te bodajże 12mln funtów za które go kupiliśmy to było za dużo, wg mnie jest trochę drewniany, pod wodzą LvG zrobił postęp to fakt, ale ciągle irytuje mnie jego wybijanie na pałę, czasami błędne ustwienia czy strzał w trybuny jak się nadarzy okazja pod bramką przeciwnika - ja w nim filaru naszej obrony nie widzę

Do Evansa miałem długo podobne odczucia, ale patrząc na jego wiek i doświadczenie to może na rezerwę warto byłoby go zostawić, wszak jako jedyny z nich wszystkich to nasz wychowanek, acz też na pewno nie zachwyca

Jones mimo, że najdroższy (chyba z 17mln funtów) to jakoś też co raz mnie błyszczy, najbardziej przez te urazy, ale i jak wróci to za często za dużo "brawury" i takich jego szarż, aniżeli spokojnej wysublimowanej gry. Sam nie wiem co bym z nim zrobił.

Z kolei Rafael też co raz częściej odwiedza gabinety lekarskie i rzadko można na nim polegać jako na pewniak, o dziwo on jako obrońca oferuje więcej w ofensywie niz w defensywie, a Valencia jako pomocnik...na odwrót. Przy ustawieniu 3-5-2 pewnie lepiej wypada Antek, ja ciągle jednak nie jestem do tego przekonany, wolałbym żeby nasi grali 4-3-3 czy 4-5-1 lub nawet klasycznie 4-4-2, ale to LvG jest trenerem, on ma swoją wizję i jego z wyników rozliczać będą.

Na pewno jednak przydałby się jakiś klasowy obrońca z krwi i kości, bo Rojo to póki co chyba największy niewypał spośród tych transferów...
» 13 stycznia 2015, 12:13 #23
RedDevils4life: Czyli LvG buduje nas dalej pod 3-5-2...
» 13 stycznia 2015, 12:13 #22
1wolf1: Dlaczego tak uwazasz? Skoro chcialby miec w skladzie godina, humelsa i varana + Valencia znacznie lepiej radzacy sobie na pozycji rafaela, to rownie dobrze z shawem moga tworzyc 4 obroncow... Pamietaj, ze zmiennicy tez sa potrzebni to raz, a 2 nie uda sie ich wszystkich do MU sciagnac. Jesli sciagneliby 2 to bylby to wielki sukces eda :P
» 13 stycznia 2015, 12:20 #21
RedDevils4life: "Pamiętaj ze zmiennicy tez są potrzebni" a to dobre. Mamy samego Rafaela na prawej i nieźle grającego Valencie i mamy się tego nominalnego obrońcy pozbywać? Chyba ze sciagniemy Colemana, jak nie to dla mnie 3-5-2.
» 13 stycznia 2015, 13:30 #20
1wolf1: Stwierdzenie o zmieniku tyczylo sie 3 potencjalnych srodkowych obroncow , ktorych VG niby chce sprowadzic na OT. Tak wiec nawet jesli jakims niewiarygodnym sposobem sciagnalby ich 3 , to nie oznacza, ze beda wszyscy grac razem - bo jak napisalem wczesniej, zmiennicy tez sa potrzebni :P
» 13 stycznia 2015, 15:48 #19
RedDevils4life: No co do środkowych to fakt. Nasi są łamliwi. :)
» 13 stycznia 2015, 16:01 #18
4lkor: Podaj przykład zawodnika, który w erze SAFa został zakupiony tanio, wykreowany na gwiazdę i sprzedany za bajońską sumę (poza CR).
SAF nigdy nie sprzedawał zawodników dla zysku, sprzedawał tych, którzy albo byli za słabi, albo mu podpadli, albo bardzo chcieli odejść (jak CR). Za tych słabych lub tych, co mu podpali, raczej kokosów nie było. Za to zakupił mnóstwo młodych, bezużytecznych (jak się potem okazało) zawodników, bo wolał wydawać mniej. Oczywiście część z nich była trafiona i wyrośli na gwiazdy, ale takich nigdy nie sprzedawał, jeśli nie musiał (w MU gra się przez wiele lat). Trzon drużyny stanowili jednak wychowankowie. Ale teraz nawet za trochę ponadprzeciętnego 19-latka trzeba zapłacić 20-30 mln EUR. Niestety, ale to kluby typu Chelsea, City i teraz PSG zepsuły rynek.
» 13 stycznia 2015, 12:23 #17
danielako1989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2015 12:01

najlepszy z nich wszystkich jest Chris Smalling :) a jesli MU ma zaczac grac dobrze w tyle to niech sciagnal tego Godina i Hummelsa...
Moim skromnym zdaniem i bez obrazy Jonesa i Evansa powinni odejsc... są za slabi na MU :)
Jak Mu ma być wielki znow jak Real M. czy Bayern czy Barca to potrzebuje najbardziej klasowych graczy któzi graja na najwyzszym poziomie...
» 13 stycznia 2015, 11:59 #16
radek87urban: Akurat za Evansem niestety nie będę płakał, jeden dobry sezon, a reszta co najwyżej mocno przeciętna.
» 13 stycznia 2015, 11:51 #15
Joker7: TAAAAa jasne Chris Smalling i Phil Jones to nasi najlepsi obroncy .
I jeszcze tylko oni potrafia w tym klubie grac do przodu ... nie to co inni nasi niby wspaniali ofensywni gracze !.
» 13 stycznia 2015, 11:48 #14
trikos: Chris Smalling na wylocie ? Największy progres pod wodzą właśnie LvG na dodatek nie widziałem tak dobrych gier w wykonaniu Chrisa. Phil Jones to młody nie ustępliwy obrońca również dla mnie nie do ruszenia.
» 13 stycznia 2015, 11:45 #13
trikos: @adios Każdy musi popełnić trochę błędów by później ich nie popełniać :) 22 lata i po 4 latach w MANCHESTERZE UNITED, chcą się go pozbyć...ale kino :)
» 13 stycznia 2015, 11:54 #12
mrm86: evans to na pierwszym miejscu reszcie bym dał jeszcze szanse, a kupił bym varane sakho i ogbone z juventusu, hummelsa nie bo był kontuzjowany i nie wiadomo jak by z nim było
» 13 stycznia 2015, 11:36 #11
dlabigt23: Wywalil bym tylko Rafaela i Evansa . Reszta na rotacje i rezerwe.
» 13 stycznia 2015, 11:33 #10
GjEiPeE: Jonny Evans twój czas w United dobiegł końca (wreszcie, jeśli to prawda) co do reszty to mi się to nie bardzo podoba...Chris Smalling i Phil Jones całkiem nieźle sobie radzą, Rafaela da Silva potrzebuje gry...ja tam lubię popatrzeć na jego rajdy i wydaje mi się że jak wchodzi na boisko to ożywia całą sytuacje...takie moje odczucia...
» 13 stycznia 2015, 11:33 #9
SYSTEM: Z wyżej wymienionej 4 pozbył bym się jedynie Evansa. Problem tkwi w zmianie taktyki moim zdaniem nie w samych piłkarzach. No i oczywiście w dobieraniu podstawowej 11 (RVP - Falcao).
» 13 stycznia 2015, 11:33 #8
pequ89: Przykre, że sami nie potrafimy wyszkolić sobie solidnych zawodników... Kupujmy gwiazdy za gigantyczne pieniądze i bądźmy drugim City albo Realem Madryt. Tygodniówki już i tak płacimy najwyższe w PL. Czasy rocznika 92' już chyba nie wrócą.
» 13 stycznia 2015, 11:23 #7
kckMU: zamiast narzekać, że nie ma, ciesz się, że były

czasy a'la 92' są już nie do powtórzenia. dzisiejsza piłka jest okrutna.
» 13 stycznia 2015, 11:31 #6
pequ89: Cieszę się, dzięki temu kibicuję United. Ale myślę, że powinniśmy mieć w składzie choć 1,2 wychowanków. Fajnie, że LVG daje szanse tylu młodym. Mam jednak wrażenie, że robi to bardziej z konieczności niż z chęci wprowadzenia ich do składu. Jak czytam o tym jakich zawodników chce kupić to zgadzam się z Tobą - dzisiejsza piłka jest okrutna. Liczy się tylko kasa.
» 13 stycznia 2015, 11:37 #5
BartekMU10: Smalling i Jones? Jeśli to prawda to Van Gaal będzie imbecylem. Poza tym, czytając o zainteresowaniach Van Gaala, mam wrażenie że za chwile zrobi z United drugi Real... nie wiadomo tylko które newsy są prawdziwe a które wyssane z palca
» 13 stycznia 2015, 11:22 #4
radek87urban: Patrzysz źródło i widzisz dailymail,mirror/sun etc to możesz mieć 99% pewności, że to bzdury. Nawet jeśli ich informacje opierają się na faktach to muszą je ZAWSZE ładnie dokolorować.
» 13 stycznia 2015, 11:48 #3
trikos: @adasko6969 Wyżej wymieniona młodzież kupiona za grubą kasę jako przyszłościowi gracze. Czy nie uważasz że wypuszczenie ich w tym momencie to strzał w stopę ? Smalling właśnie udowadnia że można na niego stawiać, Jones młodszy gdy będą omijać go kontuzję(jeżeli nie to warto pomyśleć nad transferem) to też będzie filar obrony oby naszej. Tyle lat kształtowania zawodników nadal młodych by teraz ich oddać gdy limity ich błędów się praktycznie kończą hmm
» 13 stycznia 2015, 11:51 #2
BartekMU10: Dokładnie, też myśle że Smalling i Jones jeszcze udowodnią że są w stanie grać w United. Nie wiem jak sir Alex to robił że potrafił z przeciętnego zawodnika wycisnąć 300% możliwości... ten facet to był magik...
» 13 stycznia 2015, 12:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.