Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United remisuje bezbramkowo z Tottenhamem

» 28 grudnia 2014, 14:52 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Czerwone Diabły z wyjazdowego spotkania na White Hart Lane przywiozły jedynie punkt. Po bardzo zaciętym i wyrównanym spotkaniu, padł bezbramkowy remis. Swoje pierwsze minuty na boisku po kontuzjach zaliczył Luke Shaw. Okazję do gry dostał również Rafael.
Manchester United remisuje bezbramkowo z Tottenhamem
» Czerwone Diabły z wyjazdowego spotkania na White Hart Lane przywiozły jedynie punkt. Po bardzo zaciętym i wyrównanym spotkaniu padł bezbramkowy remis. Swoje pierwsze minuty na boisku po kontuzjach zaliczył Luke Shaw. Okazję do gry dostał również Rafael da Silva. Kolejnym rywalem United będzie w Nowy Rok Stoke City.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Phil Jones
Patrick McNair
Jonny Evans
Ashley Young
Michael Carrick
Wayne Rooney
Juan Mata
Robin van Persie
Radamel Falcao
Rafael Da Silva
Luke Shaw
Chris Smalling

Oddano 284 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
W 7. minucie niezłą okazję do strzelenia gola mieli gospodarze. Kane powalczył z trzeba obrońcami, po czym wypuścił piłkę prostopadłym podaniem do Masona. W porę zainterweniował jednak Phil Jones, a po nim pewnie łapał David De Gea.

Po 19 minutach gry Manchester United powinien być na prowadzeniu. Mata zagrał świetną, prostopadłą piłkę do Falcao pomiędzy dwóch obrońców. Radamel oddał strzał lewą nogą, ale zbyt słaby, aby zaskoczyć Hugo Llorisa.

Niedługo potem Czerwone Diabły oddały bardzo groźny strzał. Po faulu na Van Persiem, rzut wolny z bliskiej odległości oddał Juan Mata. Piłka po rykoszecie uderzyła w słupek. Przez chwilę pod bramką Tottenhamu zrobiło się spore zamieszanie, ale gospodarze wyszli z niego obronna ręką.

W 25. minucie spotkania po wielkim zamieszaniu, gola głową strzelił Phil Jones. Bramka jednak nie została uznana, ponieważ chwilę wcześniej Anglik był na pozycji spalonej.

34. minuta to szybki kontratak Manchesteru United po przejęciu piłki przy linii środkowej. Juan Mata automatycznie zagrał diagonalną piłkę do wybiegającego Falcao. Kolumbijczyk przełożył sobie piłkę na prawą nogę i uderzył technicznie w stronę długiego słupka. Lloris poradził sobie jednak z łatwością ze strzałem napastnika United.

Na 5 minut przed końcem pierwszej połowy, Hugo Lloris po raz kolejny uratował swoją drużynę przed stratą gola. Van Persie otrzymał piłkę ponad obrońcami z głębi pola, po czym oddał delikatny techniczny strzał z około 3 metrów. Lloris instynktownie i trochę szczęśliwie zablokował uderzenie Holendra, po czym złapał piłkę.

Rooney swój pierwszy strzał oddał w 43. minucie spotkania. Najpierw Anglik rozpoczął atak podając na skrzydło do Younga, potem Ashley dośrodkował w pole karne. Głową uderzał Wazza, ale po koźle piłka wylądowała w objęciach Hugo.

W 45. minucie Hugo Lloris zaprezentował nam jak się lata. Po pięknym, podkręconym i technicznym uderzeniu Younga, piłka zmierzała prosto w okienko bramki Spurs. Bramkarz gospodarzy popisał się jednak niesamowitą skocznością i pewnie wyrzucił piłkę na rzut rożny.

Ponad kwadrans po wznowieniu meczu był szybki i zacięty tak jak poprzednia połowa. Tempo gry nie przekładało się jednak na bezpośrednie strzały i zagrożenia pod bramkami goalkeeperów. W 67. minucie Juan Mata zmarnował bardzo dobre podanie do Rafaela. Brazylijczyk podał z narożnika boiska po ziemi na środek pola karnego. Tam Mata miał masę miejsca i oddał strzał z pierwszej piłki. Włożył w nie za dużo siły i piłka poszybowała wysoko w trybuny White Hart Lane.

W 77. minucie mocno i celnie z woleja uderzał Chadli. De Gea pewnie rzucił się przy murawie i wyłapał piłkę. Chwilę potem na murawie pojawił się Chris Smalling. Anglik zastąpił Jonny'ego Evansa. Kilka minut później powrót po kontuzji zanotował Luke Shaw, który zmienił młodego McNaira.

Kontratak Tottenhamu z 82. minuty mógł zadecydować o wyniku tego spotkania. Po błędzie Carricka, Kane ruszył z kontrą w stronę bramki De Gei. W decydującym momencie zaliczył świetne podanie, do obiegającego go Masona. Ten strzelił z bliskiej odległości, jednak piłka na szczęście MU przeleciała wysoko nad bramką Hiszpana.

Do końca meczu gra obu zespół wyglądała mocno chaotycznie. Wynik nie uległ już zmianie. Manchester United po wyrównanym spotkaniu z Tottenhamem Hotspur zaliczył tylko remis.

Tottenham Hotspur 0:0 Manchester United

Tottenham: Lloris - Chiriches, Fazio, Vertonghen, Davies - Mason, Stambouli - Chadli (Lamela 79'), Eriksen, Townsend (Dembele 79') - Kane

Manchester United: De Gea - Valencia (Rafael 46'), Jones, McNair (Shaw 76'), Evans (Smalling 72'), Young - Carrick, Rooney, Mata - Van Persie, Falcao


TAGI


« Poprzedni news
Michael Carrick zostanie w United przez kolejny rok
Następny news »
Louis van Gaal: Straciliśmy dwa punkty

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (401)


Gallacher: Wszystkiego najlepszego życzę wszystkim kibicom(powtarzam kibicom a nie sezonowcom) z okazji nowego roku 2015 który wkrótce nadejdzie.Najlepszego dla fanów i kibiców od 15 letniego kibice United dla Was,oby mecz ze Stoke był wygrany na początek nowego roku.
» 30 grudnia 2014, 23:13 #205
mantup89: nie bylo spalonego, nawet w wiadomosciach sportowych pokazali ze nie bylo, przyjzyj sie uwazn,ie kto bierze udzial w akcji a kto nie.
» 30 grudnia 2014, 21:01 #204
mantup89: a moze i byl, to juz nic nie zmienia, zab mnie boli :/
» 30 grudnia 2014, 22:06 #203
riderek: jako kibic powinieneś nie widzieć spalonego jak my :D
» 31 grudnia 2014, 10:28 #202
bulka1986: Tak patrzyłem na ten mecz i szczerze dziwie się niektórym użytkownikom, którzy wierzą nawet w mistrzostwo... Naszemu zespołowi brakuje po prostu zawodników, którzy robiliby różnicę. Dla przykładu zawodników, którzy potrafią jedną akcją zmienić oblicze meczu mają np. Chelsea i City - Fabregas, Willian, Toure czy Silva. Herrera i Mate zamieniłbym na jednego Silve dla przykładu. MU do końa będzie się bił o TOP 4, bo jedynymi zawodnikami, którzy grają na wysokim poziomie to de Gea, Rooney i zobaczymy jak po kontuzji zagra Di Maria... Wszyscy chwalą Younga i Valencie. Nurek faktycznie dobrze gra, coś tam ogarnął, ale na moje ma więcej szczęscia niż rozumu, a Jednonogi jak to Jednonogi udam, że na lewą i pójde w prawo i pokopię sie po czole. Gościu tyle lat gra zawodowo w piłkę, a nie potrafi jej choćby dotknąć lewą nogą! Sam jestem lewonożny, a sadzę bramy i podaję zarówno lewą i prawą nogą - w dzieciństwie prawą ćwiczyłem. Valencia w topowych drużynach Europy nie byłby nawet REZERWOWYM. Pozdrawiam :D
» 30 grudnia 2014, 10:11 #201
karolmanu3: ziomek, troche optymizmu. jezeli chodzi o sklad to na szczescie Ty nim nie kierujesz tylko LVG:) i jesli bardziej odpowiada Ci fabregas willian toure czy silva to kibicuj tamtym zespolom. kto by nie gral u nas ja i tak bede w niego wierzyl. a young to nie przypadek, odmienil sie przy LVG i gra jak w pierwszym sezonie za czasow SAFa. wiecej wiary!
» 30 grudnia 2014, 11:28 #200
bulka1986: Z Willianem chodzi o to, że ciągnie grę do przodu a u nas oprócz Roo i Di Marii nikt tego nie robi. karolmanu3 kibicuje United od 97 r. więc pozdrawiam, tylko piszę, że po prostu tak słabo grającego zespołu nie widziałem ok ponad dekady jak teraz od dwóch lat. No może świeżo jak Mourinho przyszedł do PL to też było krucho, ale potem Ferguson ogarnął.
» 30 grudnia 2014, 15:00 #199
Sheep: Czy w tamtym roku ktoś wierzył w mistrzostwo o tej porze? Chyba nikt , przypominam ze punktowo wcale nie jest tak dobrze w tamtym roku po 19 kolejkach mieliśmy 34pkty i 10goli na +6miejsce i 8pkt straty do lidera w tym sezonie nie jesteśmy wcale tacy mocni tylko chyba reszta stawki jakoś osłabła , oczywiście styl gry jest lepszy ale za bardzo się to nie przekłada na zdobywanie pktów.
» 30 grudnia 2014, 18:30 #198
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2014 20:59

Dobry jesteś, walisz bramy lewa i prawa noga. No no no musisz jechac do Manchesteru i za wszelka cene pokazac swoje umiejetnosci LvG to cie wezmie za Younga lub Valencie, bo przeciez walisz bramy z obu nog bo cwiczyles w dziecinstwie. Krytykujesz i mowisz swoje zdanie OK, ja tylko napisalem swoje i tez mam do tego prawo. Pozdrawiam.
» 30 grudnia 2014, 20:57 #197
bulka1986: no wiadomo, wale z lewki i prawej ale na stojąco, bo nie ubiegam, także nici z Manchesteru :(, tylko po prostu słabe to jest ze strony Valencii, gosciu w trakcie meczu potrafi ani razu NIE DOTKNĄĆ lewą nogą piłki i to jest dobre ;)
» 31 grudnia 2014, 10:11 #196
DevoMartinez: W tym wieku już się lewą nie nauczy grać. Ale i tak jest postęp bo od jakiegoś czasu ścina co jakiś czas do środka a nie tylko pręga prawą stroną do końcowej :po Ja Valencie chętnie bym widział na prawej obronie, tego akurat może sie nauczyć a warunki i wydolnośc ma znakomite.
» 31 grudnia 2014, 12:55 #195
lukaszek9000: linka proszę
» 30 grudnia 2014, 10:57 #194
suuchy: rozumiem że te fatalny było do Gianpaolo Di Pronto/ Po prostu chciałeś pożartować z atmosfery jaka panuje na DP:)
» 30 grudnia 2014, 21:44 #193
chali2na: Ramiego?tego z milanu?czyli Remiego z Chelsea?
» 29 grudnia 2014, 21:53 #192
radek87urban: Jeżeli chcą wymienić Chicharito na Ramiego to jestem jak najbardziej za, groszek będzie rewelacją pod wodzą Inzaghiego.
» 29 grudnia 2014, 22:18 #191
Daka: De Gea wygra na 100%, za sam mecz z Liverpoolem mu się należy:)
» 29 grudnia 2014, 11:34 #190
Arkin: Gdyby nie mecz a Villą to IMO Mata.
A tak to pewnie De Gea.
» 29 grudnia 2014, 12:39 #189
eMGieKa: Z jednej strony spoko,remis nie jest zły patrząc na remis Chelsea i City,ale z drugiej strony mogliśmy ich delikatnie dogonić.
» 29 grudnia 2014, 09:53 #188
MU1212: wyrównane spotkanie ale czemu tyle okazji zmarnowanych Mata i Rooney 100 procentową okazje a strzelali jak Ramos w trzecie piętro
» 29 grudnia 2014, 09:19 #187
rc7: Mieliśmy farta,z czołówką różnica się nie powiększyła a za nami nadal 3 punkty przewagi .
» 29 grudnia 2014, 07:37 #186
Vaxiu: Nie mowisz chyba o tym meczu gdzie sytuacji 100% bylo ze 4, a skutecznosc byla ponizej oczekiwan. W poprzednich meczach z 2 sytuacji byly 2 bramki ale nie w tym gdzie kilkukrotnie mozna bylo lapac sie za glowe.
» 29 grudnia 2014, 12:02 #185
Szilk: No coś TY -każdy kto ma powyżej 7 pkt potwierdza ,że typuje jak Totolotka, na chybił - trafił , a nie w oparciu o znajomość ligi angielskiej - nie należy wspierać nieuków :) .
» 29 grudnia 2014, 01:14 #184
rc7: Kup potrzebującym na to konto po bochenku chleba i margarynie,tobie wyjdzie taniej,kasa będzie lepiej wydana i powiedz że mają trzymać kciuki za MU .
» 29 grudnia 2014, 07:41 #183
Klimaa: Są gorsze dni i są lepsze. Dzisiaj zawodnicy grali solidnie w pierwszej połowie. Mieliśmy swoje okazje ale napastnicy zawiedli - zdarza się każdemu. Kończymy rok dobrą serią spotkań bez porażki więc można patrzeć pozytywnie na zbliżający się nowy rok.
» 28 grudnia 2014, 22:29 #182
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 21:48

Obecnie może i tak, ale ogółem Rafael potrafi grać 2 "piętra" wyżej od Antoni gdy jest w formie. A jak jest z Brazylijczykiem to wiemy. Dobre mecze przeplata słabszymi i ... kontuzjami.
» 28 grudnia 2014, 21:48 #181
ManUtdFan94: Taka prawda,że obydwie drużyny mogły wygrać i obydwie były bliższe wygranej mimo wszystko. Nie ma co już w tym grzebać, trzeba iść dalej i tak już nic nie zmienimy :)
» 28 grudnia 2014, 22:03 #180
closer888: Wiadomo że fajnie mieć marzenia i wierzyć w walkę o mistrzostwo, ale nie ma co się oszukiwać i liczyć na kilka potknięć czołówki i nasz wszystkie wygrane. Walczymy o 3 miejsce i trzeba się oglądać na Ars, Tot, Soton i innych. Nawet jeśli Chelsea i City mieliby z nimi wygrywać. O majstra w następnym roku powalczymy.
» 28 grudnia 2014, 20:52 #179
emil1986x: Juan najlepszy mecz jaki grał w United...a tu ocena niżej od DDG dziwne
» 28 grudnia 2014, 20:36 #178
Przemas96: Szkoda,że nie wykorzystaliśmy swoich okazji. W tej kolejce mogliśmy zbliżyć się czołówki,o kolejne punkty. Chelsea i City tak jak my zremisowali,ale trzeba patrzeć do przodu!
» 28 grudnia 2014, 20:27 #177
kendo: Minutę temu we wiadomościach sportowych na TVP powiedzieli, że Manchester nie wygrał meczu, bo sędzia nie uznał prawidłowo zdobytego gola. Chciałbym to jeszcze raz zobaczyć, ale van Persie faulował tam kogoś w ataku, czy może faktycznie nas skrzywdził? Nic nie wspomnieli za to o sytuacji, kiedy Rooney faulował jednego z Kogutów na naszym polu karnym.
» 28 grudnia 2014, 20:09 #176
chali2na: na spalonym był wtedy zdaje się Falcao po podaniu z główki któregoś z naszych graczy :p
» 28 grudnia 2014, 22:28 #175
Soczysty82: patalach to Ty jestes
» 28 grudnia 2014, 19:50 #174
Hoodys: to Arsenal akurat na swoim miejscu :D
» 30 grudnia 2014, 16:42 #173
pilchu: Dobra pierwsza polowa, powinnismy po niej prowadzic. Brawo dla Younga za kilka dobrych akcji. Po drugiej stronie boiska malo widoczny Valencia. Slabo zagralismy w ataku, szczegolnie Falcao. To jest cien zawodnika sprzed 2 sezonow. Van Persie tez nic nie pokazal. Mam nadzieje, ze nikt w M
United nie pomysli, zeby wydac 48mln na transfer Falcao. W tej chwili widac, ze oddanie Welbecka do Arsenalu kosztem Falcao nie bylo dobrym posunieciem.
» 28 grudnia 2014, 18:55 #172
84cantona7: Jeśli nie widziałeś Welbecka dzisiaj w "akcji" (nie sugeruj się bramką) to się lepiej nie wypowiadaj. Jeden z lepszych biznesów z naszej strony , jeśli nie wierzysz to poczytaj komentarze kibiców Arsenalu. A i watro zaznaczyć ,że gra regularnie.
» 28 grudnia 2014, 20:18 #171
tom93: Remis Chelsea i City to dla nas szczęście w nieszczęściu. Widać, że 2-dniowa przerwa nie służy drużynom z topu- same remisy (no, poza Arsenalem, który o dziwo na tym zyskał). Oczywiście można gdybać, co by było, gdybyśmy wygrali. Trzeba jednak przyznać, że zupełnie inaczej by się grało Diabłom już ze świadomością, że 2 pierwsze miejsca zgubiły punkty. Brakło motoru napędowego w postaci motywacji. Wtedy zmęczenia się nie czuje ;)
» 28 grudnia 2014, 18:44 #170
ManUtdFan94: Motywacja była, brakowalo zmian i kontuzjowanych graczy. Taka prawda, że nie mielśmy dzisiaj wartościowego zmiennika, któryby nieco odświeżył Naszą grę.
» 28 grudnia 2014, 19:42 #169
ManUtdFan94: night76 Falcao zszedł w 62 minucie i na Newcastle również nie mielśmy zmian ;) LVG musiał też oszczędzić Carricka, który już nie jest pierwszej młodości.
» 28 grudnia 2014, 19:42 #168
84cantona7: night: jaką rotację przecież Wenger niedługo Sancheza, Cazorle, i kilku innych zajedzie . Jednak oni kadrę to mają słabiutką obecnie.
» 28 grudnia 2014, 20:22 #167
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 18:29

Nadal mamy problem ze wygrywaniem. Falcao to jednak nie to dobry gracz ale raczej nie na wyspy trzeba szukac młodszego przebojowego napadziora szkoda tyle kasy na wykup plus horendalna tygodniowka no i obrona potrzebuje wzmocnienia bo to co niemota Evans wyczynia tego sie nawet w polskiej ekstraklasie nie robi. Szkoda ze tylko 1 pkt ;)
» 28 grudnia 2014, 18:28 #166
Synus: Za bardzo nie wiem z czego się cieszysz, bo to nie Chelsea czy City mają gonić MU. Kolejna kolejka za nami, a różnica punktowa nie stopniala .
» 28 grudnia 2014, 19:59 #165
kckMU: boże boże boże! nawet City traci z Burnley u siebie, a my marnujemy takie patelnie, że większość z nas strzeliłaby bez problemu.
» 28 grudnia 2014, 18:06 #164
Arkin: Najlepszą sytuację miał Van Persie, nie wiem kompletnie co on zrobił, że nie kopnął po prostu piłki obok robiącego pajacyki Llorisa. Maty sytuacja tez dobra, za dużo siły włożył.
» 28 grudnia 2014, 18:12 #163
kckMU: jeżeli dobrze zrozumiałem jego intencje, to on chciał jeszcze Llorisa minąć ._.
» 28 grudnia 2014, 18:21 #162
mantup89: chcial go minac,
» 28 grudnia 2014, 19:16 #161
w124amg: mamy fart że city i chelsea zremisowali swoje mecze, szkoda że west ham nie wbił na 2:2 w ostatniej chwili
» 28 grudnia 2014, 17:58 #160
Joker7: nasi to nawet dzisiaj nie potrafili tej nogi dolozyc...
wiadomo ze costa nie jest bogiem ... mourinho tylko dlatego go kupil bo to cham!! ktory potrafi tylko faulowac .

O ile widzialem za COste wlazl Remy a nie Drogba....
» 28 grudnia 2014, 18:14 #159
szabo1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 18:37

akurat z totkami to nasi napastnicy byli obslugiwani az milo, no ale nie raczyli wykorzystac chocby jednej szansy :/
» 28 grudnia 2014, 18:37 #158
Vaxiu: Rooneyowi do najlepszego napastnika dalej niz Lewandowskiemu :)
Napastnik ma strzelac gole, a Costa ma 13 bramek w nowej lidze, nowej druzynie czyli wrecz doskonale. Jest 2 w klasyfikacji, zle ? LOL
Niedlugo najlepszy napastnik bedzie musial posiadac umiejetnosci bramkarskie, inaczej ani rusz do czolowki napastnikow.
» 29 grudnia 2014, 12:17 #157
Piotrek92: szkoda, ale trzeba walczyć dalej. Jeszcze nie raz ktoś pogubi punkty.
» 28 grudnia 2014, 17:57 #156
mycka86: Takie remisy są wliczone w długi sezon. Majstra traci się porażkami z Leicester i Swansea.
» 28 grudnia 2014, 18:04 #155
Joker7: nic sie nie zmienilo tylko fakt ze coraz mniej meczy pozostalo do konca
» 28 grudnia 2014, 17:55 #154
szabo1878: a do tego moglismy odskoczyc grupie poscigowej
» 28 grudnia 2014, 18:38 #153
Arkin: jeszcze tylko WHU!
» 28 grudnia 2014, 17:43 #152
Freddie: ale pech :/
» 28 grudnia 2014, 17:41 #151
AdaMUFC: Ludzie po co te spiny? Ja tam sie cieszę, najbardziej z Juana to właśnie ten Hiszpan z Chelsea jedynie szkoda tej zmarnowanej setki ale można mu to wybaczyć ze względu ze strzelal swoja slabsza prawa noga.Co do meczu mogl sie podobać pierwsza polowa chyba najlepsza w tym sezonie, druga juz troche gorzej ale defensywa nie dala sie przełamać. Nie zapominajmy ze Tottenham to dobry klub i 1pkt tragedia nie jest.
» 28 grudnia 2014, 17:19 #150
Averx: A tak z czystej ciekawości to jaki klub darzysz największą sympatią? Bo jestem ciekawy czy oni również już po 19 kolejkach nie mają szans na mistrza ;) ?
» 28 grudnia 2014, 17:22 #149
AdaMUFC: Mozna sie domyślić ze Tottenham
» 28 grudnia 2014, 17:26 #148
mycka86: Te 10 ptk jest do odrobienia. Oczywiście tylko i wyłącznie pod warunkiem, że utrzymamy dyspozycję z ostatnich 2 miesięcy. W tej lidze każdy może wygrać z każdym. Do tego Chelsea i City, grają na 4 frontach, więc siłą rzeczy będą zaliczać wpadki. Kluczowe mogą się okazać bezpośrednie pojedynki.
» 28 grudnia 2014, 18:02 #147
RuudVN: ja bym zamienił Chelsea z City i może zostać, nie ma co oczekiwać cudów 3 miejsce to pewna gra w LM i na tyle nas obecnie stać, chyba że zdarzy się coś nieoczekiwanego np. kontuzje Costa + Fabregas, Silva + Toure
» 28 grudnia 2014, 18:05 #146
Arkin: Typowy polaczek.
» 28 grudnia 2014, 16:54 #145
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 17:43

ferdzia komentarze już na szczęście usunięte.
» 28 grudnia 2014, 17:43 #144
kendo: Do wszystkich mało rozgarniętych: Falcao dopiero wraca do formy po kontuzji. Zresztą...2 dni temu zagrał super. Moim zdaniem to wina trenera, że ten zawodnik, który miał udział przy dwóch bramkach w meczu ze Srokami i się wypompował bo bardzo dużo walczył, był dziś tak słaby, że nie potrafił mocno kopnąć piłki. Dopiero co była gadka, że nie jest w stanie grać więcej, niż 20 minut, a 2 tygodnie później gra drugi mecz w trzy dni... Trzeba było wystawić kogoś innego w 1. składzie...
» 28 grudnia 2014, 16:39 #143
Arkin: Piwo dla tego Pana.
» 28 grudnia 2014, 16:55 #142
Joker7: chyba na kaca...
» 28 grudnia 2014, 16:57 #141
Snakus: Ciekawe, że City gra bez napastnika i prowadzą 2-0, my gramy z trzema i nie możemy strzelić bramki :D
» 28 grudnia 2014, 16:37 #140
Joker7: haha to jest wlasnie najwieksza beka !!
U nas niby sa napastnicy a tak ich na prawde nie ma;)

ale to oczywiscie jest wina ze za malo czasu mielismy na odpoczynek ... :)
» 28 grudnia 2014, 16:39 #139
Joker7: Kochas
prawda boli co?
» 28 grudnia 2014, 16:48 #138
DevoMartinez: Ciebie za to co innego boli. Oby tylko od siedzenia.
» 28 grudnia 2014, 16:53 #137
Snakus: ten grafomański hejt na każdego, kto odważy się na krytyczny komentarz. bardzo ładnie, podoba mi się :)
» 28 grudnia 2014, 17:00 #136
Snakus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 17:14

wg mnie zagraliśmy najlepszą połowę w sezonie ale co z tego skoro nic nie wpadło do bramki? analogia szkolna żeby większość użytkowników tej strony mogło się utożsamić z sytuacją: co z tego, że się uczyłeś na klasówkę skoro dostałeś ocenę niedostateczną? w obu przypadkach, chociaż intencje były dobre, to wynik okazał się słabiutki.
» 28 grudnia 2014, 17:13 #135
Diabelred: Snakus,

Odpowiedz jest prosta, u nich jak nie strzelaja napastnicy(chociaz rzadko tak sie dzieje, bo Aguero kiedy gral to strzelal regularnie), to strzela Toure, jak nie Toure to Lampard, jak nie Lampard to Silva, jak nie Silva to boczni obroncy itd, w Chelsea jest podobnie, tam tez kazdy z pola potrafi zdobyc bramke. Do czego zmierzam, a zmierzam do tego, ze jestesmy uzaleznieni od formy strzeleckiej napastnikow + Mata, jesli oni nic nie strzela to nikt inny nie strzeli. Kiedy ostatnio bramke strzelil Young, Valencia, Carrick? . Z obroncami rowniez kiepsko, jedynie Smalling strzelil z Hull, jednak SO nie ma co winic, ze nic nie strzelaja patrzac na to jak tragicznie wykonuje rozne Di Maria(kiedy byl zdrowy). Cala nadzieja w w powrocie Herrery i Di Marii, bo kiedy oni grali to cos tam strzelali. Fellaini to tez jest jakas opcja, zawsze jego wzrost moze sie przydac w polu karnym.
» 28 grudnia 2014, 17:21 #134
Joker7: Chelsea widze to nie przeszkadza ...
zdominowali soton w 2 polowie bo graja o najwyzsze cele i robia wszystko zeby wygrac ten mecz nie to co my.. a gramy tylko w lidze !!
a taka chelsea na 3 frontach i jakos nie narzekaja ... i tylko jeden sklad
» 28 grudnia 2014, 16:37 #133
Joker7: kochas
twoje uzasadnienia sa smieszne !!
my szybciej lecielismy samolotem do londynu niz oni jechali autobusem do southampton... moze chelsea pilkarze spali mniej godzin niz nasi ....
ile chelsea zawodnicy maja w nogach minut a ile nasi??
u nas mecz ze srokami skonczyl sie w 52 minucie ...
Chelsea walczy o zwyciestwo z lepszym zespolem ktory potrafi grac u siebie nie to co tottenham...
» 28 grudnia 2014, 16:55 #132
Soczysty82: joker jaki Ty jestes zalosny!!
» 28 grudnia 2014, 17:05 #131
reddev7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 16:22

1. Na chwilę obecną tak, ale ma czas do końca sezonu na pokazanie umiejętności.
2. van Persie na pewno gra lepiej niż na początku sezonu, ale z pewnością to nie jest ten zawodnik co kiedyś.
3. Chłopak nie gra wybitnie, ale zdecydowanie ma papiery na dobrego obrońcę. Sorry, ale nie każdy 19 latek może sobie pozwolić na grę w PL w podstawowym składzie i co więcej wywiązywać się z powierzonych mu zadań co najmniej przyzwoicie.
4. Nasz jedyny porządny napastnik, gra bardzo dobrze w pomocy, osobiście wolę go widzieć tam, gdzie jest na prawdę waleczny i nie odpuszcza piłek, niż widzieć go w ataku. Jeżeli nie daj Boże, jakimś cudem Rooney będąc ustawiany w napadzie, nie strzelałby bramek, to zaczęło by się psioczenie, że Rooney jest przereklamowany ipt itd, nigdy nie osiągnie poziomu jak ten, tamten czy inny.
5. Carrick jest kozakiem.

Nie jest tajemnicą to, że powinniśmy ustanowić wynik spotkania, już w pierwszej połowie. Nie udało się, trudno. Myślę, że kibice United powinni się cieszyć, z tego, że Nasza drużyna w końcu zaczyna grać. Na mistrza oczywiście nie mamy najmniejszych szans i myślę, że powinniśmy nie bać się o tym mówić na głos. Za dużo wypadkowych, które się na to składają: kontuzje, słaby początek sezonu, przepaść punktowa (choć już nie jednokrotnie odrabialiśmy wysokie straty). Ja osobiście jestem zadowolony z tego jak ta drużyna aktualnie wygląda, Wiadomo mogłoby być lepiej, ale nie bądźmy zbyt zachłanni. Jest OK.
» 28 grudnia 2014, 16:14 #130
Arkin: Nie zniżajcie się do poziomu trolla.
» 28 grudnia 2014, 16:48 #129
mantup89: nie znasz sie
» 28 grudnia 2014, 17:02 #128
daniodaniodanio: Bardzo dobre spotkanie moim zdaniem jedno z lepszych w tym sezonie oceniacie wynik koncowy a nie patrzycie na gre. Moim zdaniem zagralismy lepiej niz z Liverpoolem tylko ze wtedy udało nam sie strzelic 3 bramki i wszyscy huuuraaa 3-0 ale nikt nie patrzy na to ze nasza gra wygladala w tamtym spotkaniu duzo gorzej a szczescia to mielismy tyle ze starczylo by go dla wszystkich klubów z premier league . Liverpool mail chyba wtedy 4 setki gdyby wykorzystał choc 2 a manu 0 to skonczylo by sie 2-0 w plecy i kazdy mowilby ze parodia ten do wyrzycenia tam ten do wyrzucenia GLORY GLORY MANU !!
» 28 grudnia 2014, 16:00 #127
daniodaniodanio: jeju przestance sie ogladac na chelsea i man city callah13 powiedzial dobrze przed tem błagaliscie o top4 teraz jak jest to narzekacie. Jezuuu bo chelsea sie udało strzelic w 45 minucie czyim ty jestes kibicem MANU czy Chelsea . GLORY GLORY MAN UNITED
» 28 grudnia 2014, 15:55 #126
Joker7: Chelsea zawsze strzela w +45 ... graja do konca nie to co my ;d
» 28 grudnia 2014, 15:52 #125
Joker7: michalq23

1 mecz?? zobacz sobie ile w ostatnich latach strzelili w +45 minucie...
najwiecej ze wszystkich druzyn w calej europie!!

znawcy sie znalezli...
» 28 grudnia 2014, 17:02 #124
mantup89: no i dobrze ze padl remis 1-1 ze swietymi bo southampton nic do nas nie zyskalo a czelsi nie ucieklo.
» 28 grudnia 2014, 17:04 #123
cropps: Wynikiem można być rozczarowanym, ale gra zwłaszcza w pierwszej połowie mogła się podobać. Zwykle to Totki nas cisnęły na swoim stadionie, a przez dłuższy czas byli bezradni.
» 28 grudnia 2014, 15:50 #122
Joker7: hahahaahah
United to zawsze o majstra musi walczyc...

a nie o 4 miejsce tak jak walcza o to teraz...
» 28 grudnia 2014, 15:53 #121
stas69: Chris Evans
» 28 grudnia 2014, 15:39 #120
UrbannLegend: Hehehe, hohoho...
» 28 grudnia 2014, 15:43 #119
mantup89: Valencia ? Fajny z ciebie kibic osle.
» 28 grudnia 2014, 17:02 #118
stas69: (Pierwszy raz przeklnę na tym fajnym serwisie) japierdole no normalnie bardziej sie nie wkurwiłem dawno przy oglądaniu meczu czerwonych diabłów .Przepraszam za te słowa ale starałem sie powiedzieć delikatnie
» 28 grudnia 2014, 15:39 #117
rreddevilss: 1 Evansowi czas podziękować
2 z MC Naira będą ludzie
3 Carrick dziś słabiej
4 Rooney niewidoczny
5 Mata najlepszy dziś
6 Young genialna pierwsza połowa, w drugiej zgasnął, ale wielki plus
7 Falcao i Van Persie bardzo słabo..
8 skuteczność zenujaca
» 28 grudnia 2014, 15:31 #116
atos1987: zgadzam się.
» 28 grudnia 2014, 15:33 #115
Joker7: Mata i YOung dzisiaj tylko chcieli wygrac ...
Roo slabiej ale jemu wolno
Do RvP i Falcao hejt uzasadniony bo ten 1 slabo gral od poczatku sezonu a ten 2 tyle siana ma kosztowac i jego tyg i podobno najlepsza 9 na swiecie ...
a nic nie pokazali (choc tych 2 panow lubie bardzo ale jak na taka klase to powinni dzisiaj cos strzelic )!!.
» 28 grudnia 2014, 15:37 #114
RobvanKlu5i: Hej eksperci z bożej łaski ! Co się tak przyczepiliście Falcao?? Dlaczego nie czepiacie się van Persiego, który zmarnował katastrofalnie 200 % sytuację?
Falcao w przeciwieństwie do van Persiego biegał, walczył, odbierał piłki i pokazywał się do gry.
Czepcie się Rafaela, który zagrał drugi katastrofalny mecz i jak dla mnie nie wywiązał się kompletnie ze swoich zadań dziś i swoim wejściem osłabił kompletnie drużynę.
» 28 grudnia 2014, 15:30 #113
Slowian: Kto się go czepia?? dzisiaj gra Falcao bardzo mi się podobała.
» 28 grudnia 2014, 15:33 #112
Joker7: tutaj wszyscy jada na tych 2 panow dzisiaj ...;d
» 28 grudnia 2014, 15:33 #111
Snakus: a na kogo mają jechać skoro mimo tysiąca okazji skończyło się 0-0? na Rafaela? a może na De Geę?
» 28 grudnia 2014, 15:36 #110
DevoMartinez: Rafael to drugi zawod to chyba ogrodnik. Kosi wszystko równo z trawą. Ale wraca po kontuzji więc mu daruję
» 28 grudnia 2014, 15:37 #109
Vaxiu: Bronisz Falcao kosztem Robina ? Jesli go bronisz to podaj argument, a nie naskakujesz na innego gracza aby tylko zejsc z tego "Twojego".
Oboje zagrali bardzo slabo z tym ze Falcao traci kazda pilke ktora otrzyma, szczuplitki Di Maria lepiej zaslania sie cialem niz Radamel.

Rafael chociaz "chcial" czego nie mozna powiedziec o wiekszosci zawodnikow w drugiej polowie.
To tyle panie ekspercie :)
» 28 grudnia 2014, 17:02 #108
pawelisto2: Szkoda tylko, że teraz już nie będzie meczu w, którym Evans według ludzi tutaj zagrałby dobrze. W pierwszej połowie zdecydowanie najlepszy obrońca. W drugiej połowie nie miał z kim grać dlatego te podania były złe. Rooney schował się za drzewem przed stadionem w drugiej połowie, a Young chyba z szatni zapomniał wyjść, bo ja bynajmniej go na drugiej połówce nie widziałem.
Bynajmniej na najlepszą ocenę na pewno nie zasługuje, ale na najgorszą też nie.
Po prostu jak Polak sobie coś wmówi to już nie ma bata.
» 28 grudnia 2014, 15:25 #107
manutdfan92: Ja powiem więcej - Evans zagrał już dwa dobre mecze z rzędu. I tego można się było spodziewać, bo on zawsze potrzebuje odpowiedniej ilości minut do złapania większej pewności w grze i jak widać w końcu ją złapał.
» 28 grudnia 2014, 15:49 #106
Freddie: ból d... będzie jeszcze większy jak Chelsea i City straca pkt... :/
» 28 grudnia 2014, 15:23 #105
Joker7: city musi wygrac maja wygrac PL!!
za to ze z Chelsea juz 2 miesiace temu zrobiono mistrza i za to ze nie cierpie Mourinho i caleej tej niebieskiej smerfolnadii!!
City tak samo nie cierpie ale ktos musi wygrac lige ;/ a to na pewno nie bedziemy my wiec city na mistrza!
» 28 grudnia 2014, 15:29 #104
84cantona7: też jestem za City skoro mistrzostwo jest cztery sezony w Manchesterze to niech tak zostanie (w tym sezonie City ,a póżniej już My)
» 28 grudnia 2014, 15:36 #103
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 15:42

Tez z dwojga zlego wole juz City, choc rywal zza miedzy, to jednak tytul zostalby w Manchesterze.

Co do City i Chelsea, to kto wie, jesli oba kluby przegraja, to odrobimy do nich 1 pkt :D. Chociaz patrzac na to z kim graja, to Chelsea moze zgubic punkty(juz przegrywaja ze Swietymi), jednak to ze City straci jakiekolwiek punkty ze slabym Burnley jest malo realne.
» 28 grudnia 2014, 15:39 #102
Joker7: dokladnie
Mnie to jeszcze wpienia jak ci "fachowcy" juz 2 miechy temu z Chelsea zrobili zespol nie do pokonania i juz puchar im wreczali niech dostana nauczke i to zjeb.. city bedzie mistrzem bo tylko oni sie licza z nimi w walce my dzisiaj przes szanse ...
» 28 grudnia 2014, 15:41 #101
listek007: Ale macie pokrętną filozofię co do zwycięzcy ligi... City to większy wróg dla nas niż Smerfy. Diabelred, nie wiem czy wiesz ale uświadomię Ci że w Manchesterze jest jeden klub (United) i ewentualnie jeszcze rezerwy. Po stokroć wolę żeby Mou wygrał ligę niż Shity.
» 28 grudnia 2014, 15:48 #100
Joker7: listek007
wiem ze cie boli ze jestemsy slabsi od city ale lepiej zeby to oni wygrali niz przereklamowana Chelsea ;]
» 28 grudnia 2014, 15:51 #99
84cantona7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 16:06

listej: wrogiem to jest Liverpool A City czy Chelsea to zwykłe niczym nie różniące się zabawki pewnych bogatych ludzi które grają z nami w lidze.Co nie zmienia faktu ,że na chwilę obecną są poza naszym zasięgiem.
» 28 grudnia 2014, 16:03 #98
Vaxiu: City takze jest wrogiem jak to ich nazywacie, a Chelsea to zwykly ligowy rywal.
Nie powiesz chyba, ze mecz derbowy jest niczym mecz z Totkami :D
» 28 grudnia 2014, 17:06 #97
Snakus: Mane wie jak się wykorzystuje okazje a zarabia pewnie tyle co 1/3 tygodniówki Falcao :)
» 28 grudnia 2014, 15:23 #96
lukep: chyba 1/10 tygodniówki chciałeś powiedzieć
» 28 grudnia 2014, 15:25 #95
Freddie: 1/10 tygodniowki Falcao = 4 tygodniowki Mane :D
» 28 grudnia 2014, 15:56 #94
Arkin: Co ty, przecież Mane gra za darmo, a Falcao 500k/w
» 28 grudnia 2014, 16:49 #93
misiured1987: Je....te szma....niebieskie
» 28 grudnia 2014, 15:22 #92
dominikMU: Chelsea przegrywa szkoda że nie wygraliśmy tego meczu;/
» 28 grudnia 2014, 15:22 #91
Joker7: szkoda ;/ chelsea musi wygrac przy naszej wtopie!!
tak bym sie cieszyl ze przegrywaja ale za nasze frajerstwo nie mamy prawa walczyc o wyzsze cele w tym sezonie !
» 28 grudnia 2014, 15:23 #90
dominikMU: Tak wiem :) ale szkoda że nie wygraliśmy bo chelsea trudno będzie wygrać ten mecz :)
» 28 grudnia 2014, 15:23 #89
mantup89: a remis to wg mnie najlepszy wynik.
» 28 grudnia 2014, 17:09 #88
PLDan11: Falcao utwierdza mnie w przekonaniu, że nie warto wydawać na niego tylu pieniędzy. Statystyki nie kłamią, ma bardzo mało goli, a poza tym wiecznie albo jest kontuzjowany, albo kilka miesięcy "wraca" po kontuzji i nie jest w formie. Dzisiaj przegrał chyba wszystkie pojedynki główkowe, później już nawet nie skakał do górnych piłek, w myślach pewnie błagał o zejście. Inna sprawa to to, że tak naprawdę nie mamy nikogo lepszego i w następnym meczu znowu wyjdzie w podstawie.
» 28 grudnia 2014, 15:17 #87
Diabelred: hejterzy widze juz z nory wychodza hehehe :)

1 polowa swietna w naszym wykonaniu napewno najlepsza w tym sezonie jezeli chodzi o mecz wyjazdowy, szkoda, ze braklo skutecznosci. Jak tak patrze jak nasi marnoali okazje, to sumie moze faktycznie postawili u buka na remis... W drugiej polowie to nie Tottki zagraly tak dobrze, to po prostu naszym braklo juz sil, a szczegolnie Falcao. Troche ironia, ze jak atak zagral swietnie(Leicester) to obrona zawiodla, dzis jak obrona grala dobrze to atak zawiodl. W tym meczu jedynie Mate, Younga i Jonesa mozna wyroznic za dobra gre, reszta przecietnie, slabo badz bardzo slabo(RVP, Falcao). Przeciwko dobrym zespolom Rooney w srodku pola to zly pomysl, dzis byl kompletnie nieprzydatny, mozna powiedziec, ze przeszedl obok meczu. Strasznie zawiodl mnie Falcao, to jest cien tego zawodnika z przed 3-4 sezonow. Jakby nie patrzec to przypominam sobie tylko jego bramke i ten strzal w poprzeczke w jakims meczu, jezeli chodzi o strzaly noga, reszta albo za lekko albo kiepsko u niego bylo z celownikiem. Wlasnie w takim meczu liczylem, ze bedzie robil roznice :( Zawiodl mnie tez RVP, ostatnio zlapal niezle forme, a dzis marnowal sytuacje jak meczu z Burnley. Tak jak w ostatnich meczach mielismy 100% skutecznosc, tak dzis 0%... Zdecydowanie zabraklo dzis kogos na lawce(Di Maria, Herrera, Januzaj), kogos kto moglby pociagnac akcje w 2 polowie. Szkoda tego meczu, teraz wiem jak czuli sie kibice LFC po meczu z nami... Jesli Chelsea i City dzis wygraja swoje mecze, no to juz na 99% walczymy w tym sezonie tylko o 3-4 miejsce.
» 28 grudnia 2014, 15:16 #86
IMMM: No i zabrakło jeszcze Fellainiego ;)
» 28 grudnia 2014, 15:18 #85
mantup89: Masz 100% racji. Moze Fellaini by ich troche poodbijal od siebie w polu karnym.
» 28 grudnia 2014, 15:20 #84
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 15:37

Zapomnialem o wspomniec o przygotowaniu fizycznym. Van Gaal musi zmienic plan treningu wytrzymalosciowego, bo to nie jest normalne, zeby Tottki grajace jeszcze w COC i LE w 2 polowie wygladali znacznie lepiej fizycznie od nas. Patrzac na naszych w tej 2 polowie jedynie Rafael mial sily biegac, chociaz on jak wiadomo zagral tylko jako zmiennik.

Tak sobie mysle, ze wole juz taki remis z niezla druzyna, gdzie mamy multum okazji, niz remis za slaba AV gdzie tych okazji tych dogodnych okazji mielismy strasznie malo. Innego dnia te sytuacje Maty, Falcao, RVP pewnie by weszly. Niepokoi jednak mocno to, ze po raz kolejny tracimy punkty na wyjezdzie...

Z gory mozna zalozyc, ze van Gaal na konferencji bedzie narzekal, ze taki wynik jest miedzy innymi, przez to, ze tak malo bylo czasu na regeneracje.
» 28 grudnia 2014, 15:35 #83
Joker7: Pewnie teraz bedzie tlumaczenie ze za malo czasu bylo na odpoczynek
a jak bedziemy grac w LM to nasi beda walkowery dawac bo jak teraz nie wytrzymuja to jak jak bedzie jeszcze LM ... parodia
» 28 grudnia 2014, 15:15 #82
mantup89: Nie przesedzaj, bo nie gralismy z lajzami, a fakt jest taki, ze nadal jestesmy bez porazki, moze bardziej ci sie podobalo United Moyesa ?
» 28 grudnia 2014, 15:17 #81
Joker7: gdyby gdyby gdyby

gdyby falcao gdyby rvp
gdyby nie bylo kontuzji (co u nas jest nie mozliwe!!)
» 28 grudnia 2014, 16:14 #80
manutdfan92: Szkoda, że odcięło nam tak wcześnie prąd, bo pierwsza połowa była jedną z lepszych w naszym wykonaniu w tym sezonie (jeśli nie najlepszą). Oczywiście to też zasługa Tottenhamu, który nadał wysokie tempo meczu a my się do niego dostosowaliśmy. Muszę też przyznać, że ostatnio dość mocno narzekałem na Matę, a tymczasem zagrał drugi mecz na wysoką notę. Podobnie obrażany tutaj Evans zagrał drugi dobry mecz z rzędu. Napastnicy są rozliczani z goli, więc noty dla nich nie mogą być wysokie. Rooney wyglądał na zmęczonego dzisiaj. Jones pokazuje na co go stać jeśli gra kilka meczów pod rząd, choć wiemy, że ta bajka w jego przypadku może nie potrwać długo. McNair na razie musi się odbudować psychicznie, bo widać pewną niepewność po nim, ale nie ma co przesądzać w tej chwili o jego przyszłości. Zmiennicy nic nie wnieśli do gry.
Ogólnie to wszystko nabiera odpowiednich kształtów i niezaprzeczalnie jest to zasługa van Gaal'a. Choć specjalnie za nim nie przepadam, to trzeba przyznać, że zna się na robocie i na pewno pozostawi po sobie porządek w klubie. W tym sezonie walczmy o Ligę Mistrzów, a przy takim tempie rozwoju za rok pomyślimy o mistrzostwie i przede wszystkim nietraceniu punktów w takich meczach jak dzisiejszy czy ten z Aston Villą.
» 28 grudnia 2014, 15:14 #79
Przemas96: Mecz powinien się skończyć już w pierwszej połowie.
» 28 grudnia 2014, 15:14 #78
mycka86: Pierwsza połowa była naszym najlepszym okresem gry od bardzo dawna. Po przerwie chyba zabrakło mocy, nie da się grać tą samą 11-stką co 2 dni. Dziwi trochę brak rotacji, ale z drugiej strony ciągle mamy wiele kontuzji i nie było kogo podmieniać.

Możemy narzekać na brak skuteczności, ale to byłaby wielka hipokryzja, jeśli przypomnimy sobie o meczach z Arsenalem, Southampoton i Live. Football nie jest i nie będzie sprawiedliwy :)
» 28 grudnia 2014, 15:13 #77
closer888: Paradoksalnie dziś stworzyliśmy sobie dużo okazji zwłaszcza w pierwszej połowie i zremisowaliśmy. No ale cóż trzeba cieszyć się z dobrej gry, która momentami była :)
» 28 grudnia 2014, 15:12 #76
wojtus888: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 15:13

Tak to jest jak sie gra dwa mecze w 2,5 dnia. Bylo ciężko bo nasi ofensywni zawodnicy byli poprostu zmęczeni. Z resztą nie tylko ofensywni bo tez i obroncow trzeba było zmieniać. Tottenham miał szerszą ławkę więc lepiej sobie poradził z tym problemem. Co do zmian to wolałbym zeby zamiast Evansa zszedl Falcao a mogl wejsc szybki Wilson. Radamel i tak nic już nic by nie zrobil. Swoje szanse mial.
Cieszę się jednak ze udało się zremisować. Zdziwiła mnie ta nieskutecznosc ktora przecież az takim problemem wczesniej nie była. Na plus Roo, De gea,Jones i Mata mimo zmarnowanej okazji. Na minus Falcao.
» 28 grudnia 2014, 15:11 #75
pawell91: Niewytłumaczalne? Lepiej zaryzykować i wpuścić Wilsona, który jest bardzo niepewny, czy obronić remis?
» 28 grudnia 2014, 15:10 #74
Joker7: a ja nie bo nie wygralismy !! ;d
NIech Chelsea i city walcza o mistrza !!
bo my to walczymy o 4 miejsce z taka gra na remis im to pasuje widac po grze ze nie gramy o najwyzsze cele dzisiaj oficjalnie nie mamy zadnych szans walki i mistrza !
» 28 grudnia 2014, 15:11 #73
DevoMartinez: Oj już przestań beczeć, gramy o tyle ile się da tym co mamy. Na pewno chelsi czy city by grały o majstra z taką ilością kontuzji, tak już to widzę
» 28 grudnia 2014, 15:26 #72
mantup89: hahahahahahahaha mistrzem jestes Joker, wiocha !!
» 28 grudnia 2014, 17:11 #71
Arkin: Idź precz trollu.
» 28 grudnia 2014, 15:11 #70
Holy123: Dno...
» 28 grudnia 2014, 15:07 #69
mantup89: Mnie to zastanawia po co LvG sciagnal solidnego w 1 polowie Valencie i wprowadzil slabego Rafaela, po co Shaw jak McNair dawal rade (ok mial zolta kartke, ale juz byla koncowka). Moim zdaniem lepiej bylo zachowac choc jedna zmiane za Falcao (Wilson), przynajmniej wybiegany chlopak.
» 28 grudnia 2014, 15:06 #68
Holy123: Bieganiem meczu nie wygra.
» 28 grudnia 2014, 15:09 #67
mantup89: ale moze by zdzialal wiecej niz Falcao.
» 28 grudnia 2014, 15:14 #66
Arkin: Może pomyśl trochę i dojdziesz do wniosku, że Valencii może coś było (uraz, przemęczenie, przecież gra w każdym meczu) ?
» 28 grudnia 2014, 15:15 #65
mantup89: no to napisalem w jednym z komentarzy, ze jezeli musial go zdjac to ok, zanim napiszesz poczytaj wypowiedzi.
» 28 grudnia 2014, 17:08 #64
pawell91: Ten mecz zawaliła ofensywa. W przeciwieństwie do poprzednich spotkań, kiedy to było odwrotnie. Uważam, że nie graliśmy źle jeśli chodzi o pressing i waleczność, obrona całkiem porządnie zagrała. Skończcie z tymi hejtami bo teraz widzę każdy najmądrzejszy. Skład był dobry, zmiany także. To nie my byliśmy słabi, tylko Tottenham równie silny (nie licząc niewykorzystanych wykończeń). Boss wie co robi i przestańcie płakać, zobaczycie, że sezon nie zakończy się poniżej TOP 4, a o to w tym sezonie chodzi, mimo, że w mistrzostwo nie przestanę wierzyć. GGMU!
» 28 grudnia 2014, 15:06 #63
mantup89: Zgadzam sie, ze teraz wszyscy najmadrzejsi a Tottenham to nie jest jakis slabeusz, gimby szaleją.
» 28 grudnia 2014, 15:16 #62
pawell91: Wielki płacz i każdy teraz najmądrzejszy... Boss wie co robi, ale znawcy na dp znowu zaczynają szaleć. Jakby nie było ostrzeżeń i banów to już widzę jakie teksty by tu szły, chociaż o tyle jest dobrze :)
» 28 grudnia 2014, 15:21 #61
Joker7: A tak chcialem ogladac mecz Soton z Chelsea ale juz po dzisiejszym naszym meczyku nie mam sily na nic ...
» 28 grudnia 2014, 15:05 #60
Gaalacticos: Remis...no szkoda, bo to był nasz mecz. Ale trzeba szukać pozytywów.
1. Pierwsza połowa pokazuje, że potrafimy grać i to z bardzo trudnym przeciwnikiem (na wyjeździe), sądzę że top 3 będzie w tym roku bardzo ciężkie do zajęcia przez naszych rywali.
2. Po przerwie zabrakło nam zapału, może to dlatego, że zawodnicy byli zmęczeni (miejmy nadzieje), albo Koguty nas rozpracowały.
3. Falcao musi grać ze słabymi drużynami, żeby wszedł w rytm meczowy, w następnym meczu chciałbym zobaczyć RVP z Rooneyem z przodu i Matę za nimi.
4. Jak wróci Herrera i zwolni Roo z roli ŚP będziemy miażdżyć w rozegraniu piłki
5. Valencia i Rafael słabo dzisiaj, może Angel po powrocie z kontuzji sprawdziłby się na prawym skrzydle.
» 28 grudnia 2014, 15:05 #59
mantup89: ile ty masz nickow ?
» 28 grudnia 2014, 15:07 #58
pawelisto2: Falcao nie wiem czy nie ma sił czy po prostu nie dostawał odpowiednich piłek na koniec, bo w drugiej połowie to była "łupanka" nie gra. Masakra. Każda piła wyjazd do przodu. Panie filozofie słabe podania Evansa w drugiej połowie były równie słabe co podania Rooney-a przez cały mecz, czy Van Persiego, więc lepiej było zostawić Johneego na boisku, który nie radził sobie źle dzisiaj w odbiorze i zmienić Younga i Falcao, bo oni wysiadali.
Kolejny mecz bezsensowne zmiany. A mata jak za ten mecz nie dostanie najlepszej oceny to powoli zaczynam wątpić w tą stronę, jedyna osoba, która potrafiła zagrać piłkę NORMALNĄ(nie na wyjazd) do zawodnika.
» 28 grudnia 2014, 15:04 #57
uzil25: Nie mogę przegrywamy mecz na własne życzenie. Absolutnie na własne życzenie tyle setek zmarnowaliśmy, wprost nie wiarygodne bo wcześniej na 4 sytuacje pakowaliśmy 2-3 bramy...

Evans to jest dramat, nędza i dramat. Ten typek to nadaje się na Ekstraklase. Masakra. Young niech się nauczy dośrodkowywać a Valencia to jakiś niedorozwój on w ogóle myśli? Leci na pałe do tej linii końcowej i gówno robi.

Carrick troszkę dziś zawiódł ponieważ zaliczył dużo strat, w 1 połowie był bardzo mało widoczny a w 2 połowie Rooney chcąc skupić się na ofensywie zostawił Michaela troszkę osamotnionego i ten zupełnie nie poradził sobie dlatego też Tottenham przejął inicjatywę.

Falcao no zupełnie bez formy jak dalej tak będzie szło wróci do Monaco. Van Persie też się nie popisał, praktycznie nie widoczny+zmarnował 3-4 setki. Do Rooneya nie można mieć zastrzeżeń jednak tak jak mówiłem wcześniej musi popracować nad przyjęciem bo na początku meczu mógł strzelić gola a zawiodło go (już nie pierwszy raz) właśnie przyjęcie.

Mata, Jones, DDG, Smalling i Rooney na plus.
» 28 grudnia 2014, 15:04 #56
kendo: Kolejne arcyfrajersko stracone punkty obok Aston Villi. Ten mecz mógł być rozstrzygnięty już w pierwszej połowie, tak jak było 2 dni temu ze Srokami.
» 28 grudnia 2014, 15:02 #55
Arkin: Ostatnio mieliśmy dużo szczęścia, dziś się odwróciło. Normalna kolej rzeczy.
Nasi snajperzy nie chcieli pomóc szczęściu, te zagrania Maty, Carricka i Rooneya musiały zakończyć się bramką.
» 28 grudnia 2014, 15:04 #54
mleko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 15:02

Coś się w drugiej połowie zepsuło. Mogliśmy rozstrzygnąć mecz w 1 połowie no ale cóż... Evans parodia ! Druga połowa same auty i faule w okolicach naszego pola karnego. Mata mógł się lepiej zachować przy podaniu Rafaela no ale nie udało się ponownie. Lepiej 1 punkt niż 0. W tym momencie straciliśmy szanse na dogonienie Chel$hit i $ity więc pozostało nam bronienie dystansu nad zespołami za naszymi plecami by bezpiecznie dotrzymać do końca 3 miejsce.
» 28 grudnia 2014, 15:02 #53
Marti24: W II poł. wyszedł mecz z NU i za krótka ławka.
» 28 grudnia 2014, 15:02 #52
Arkin: DDG - 8
Evans - 6,5
McNair - 6
Jones - 6,5
Young - 7,5
Valencia - 6
Carrick - 7
Rooney - 6,5
Mata - 8
RvP - 6
Falcao - 5,5
Rafael - 5
Smalling, Shaw - b.o.

Nie wiem po co trzymał przemęczonego Falcao, w drugiej połowie grał padakę.
Wielkie pochwały dla Maty, na plus Carrick, po trochę obrona, De Gea i Young.
Teraz muszą być 3pkt z Garncarzami.
» 28 grudnia 2014, 15:01 #51
mantup89: Evans lepiej od McNaira ?
» 28 grudnia 2014, 15:04 #50
Arkin: Nie rozumiem takich głupich pytań. Przecież napisałem oceny. To że źle wybijał piłkę nie znaczy, że zagrał gorzej od młokosa. W pierwszej połowie najlepszy obrońca
» 28 grudnia 2014, 15:05 #49
IMMM: Jak dla mnie Jones 7,5 - grał dziś bezbłędnie.

Carrick 6 - widać było po nim zmęczenie.
» 28 grudnia 2014, 15:06 #48
pawelisto2: Zgadzam się z oceną Evansa, nawet pokusił bym się o 7.
Zważając na to, że każdy z obrońców posyłał długą piłę do przodu to nie ma co go tylko obwiniać, a w odbiorze radził sobie bardzo dobrze.
Po ostatnim meczu wszyscy go krytykowali, że podłączał się do rozegrania to dziś skupił się na odbiorze i też po nim jadą, zero konsekwencji.
@Arkin zgadzam się z Twoją oceną poszczególnych zawodników i notką co do zmian.
» 28 grudnia 2014, 15:08 #47
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 15:02

Co wy chcecie od Falcao, bardfziej widoczny niż Robin. Szukał piłki, walczył o nią, agresywnie grał presingiem. Nie każdy mecz da się wygrać. A my standardowo mamy problem z wysokim pressingiem przy 3 SO. Totki w drugiej połowie wyszły pięcioma zawodnikami wysoko i zaczyna się wybijanie na pałę. W pierwszej połowie dużo fajnych prostopadłych pił u nas w końcu. W środku pola brakowało kogoś kto by się utrzymał dłużej przy piłce.

Aaa sędizowanie w tym meczu to niezły kabaret :D Pośmiałem się ostro.
» 28 grudnia 2014, 15:01 #46
DevoMartinez: W drugiej połowie Falcao to już był mocno zmęczony i nie dziwne, że dużo tracił ale czy to on ma się utrzymywać przy piłce w środku pola kurde? Ale tak pokazywał się do piołek dostawał, tracił to teraz jest na kogo jechac lol
» 28 grudnia 2014, 15:07 #45
Marti24: W pierwszej poł. powinny być dwie czerwone kartki dla graczy Tottenhamu Hotspur za ataki w okolicach kolana, a była tylko jedna żółta.
» 28 grudnia 2014, 15:03 #44
diabelek1: sędzia to jakaś parodia dzisiaj
» 28 grudnia 2014, 15:01 #43
mantup89: strzelilismy gola i nie uznal
» 28 grudnia 2014, 15:03 #42
Arkin: Mata dziś inna liga, MOTM. Zapowiadał się ciekawy pojedynek Eriksen - Mata, ale Hiszpan go zjadł. Gdyby nie ten rykoszet i słupek, pewnie miałby bramkę z wolnego. Do tego kilka świetnych prostopadłych piłek, super utrzymywał się przy piłce, grał na jeden kontakt.

Mata z Chelsea wraca?
» 28 grudnia 2014, 15:14 #41
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 15:08

To nie my wyszliśmy odmienieni tylko totki wyszły wysokim pressingiem. Przy 3-5-2 i trójce SO w linii mamy poporstu 1 meniej zawodnika z przodu do podania niż przy 4-2-2 czy 4-3-3.
» 28 grudnia 2014, 15:06 #40
mantup89: Szkoda 1 polowy, w drugiej moglismy nawet dostac bramke. Nie ma co plakac, to ze mistrza nie zdobedziemy w tym roku bylo pewne juz na poczatku sezonu. Wazne, ze widac postep i kolejny mecz bez porazki jest faktem. To nie byl latwy teren. Falcao niestety fizycznie odbiegal od rywali, jezeli Valencia nie doznal urazu to nie rozumiem jego zdjecia, bo Rafael wygladal duzo slabiej. Coz, trzeba kasowac pkt na Old Trafford a Liga Mistrzow bedzie coraz blizej.
» 28 grudnia 2014, 15:00 #39
Joker7: w 2 polowie zerooooooooooooo strzalow w swiatlo bramki!!


Walczymy o 4 miejsce tyle nam pozostalo bo oni nawet o wyzsze cele nie walcza !! skoro graja na remis jak dzisiaj i z AV
» 28 grudnia 2014, 14:59 #38
Arkin: o 4? Niby kto nas przegoni??

Bez jaj.
» 28 grudnia 2014, 15:02 #37
Joker7: normalnie o 4 miejsce gramy z taka gra na wyjezdzie!!
Widac ze oni nie walcza o Majstra tylko u siebie wygrac a na wyjezdzi remis i dlatego to bedzie bitwa o 4 miesjce ... proste nie ma u nas napastnikow nie ma kto strzelac trzeba wzmocnic atak bo bramek u nas to nie widac
» 28 grudnia 2014, 15:08 #36
Arkin: To wskaż mi zespół który zajmie 3 miejsce i zespoły które rywalizują z nami o 4.
» 28 grudnia 2014, 15:16 #35
Joker7: HA HA
zobacz na tabele !!

Southampton ,West Ham United,Tottenham Hotspur,Arsenal to 4 zespoly co siedza nam na 4 literach
» 28 grudnia 2014, 15:39 #34
DevilFan: ASHLEY FLETCHER !!
» 28 grudnia 2014, 14:59 #33
czapens: Mimo że Falcao zagrał mizernie to i tak czekam na jego przebudzenie. Liczę że to kwestia czasu bo nowa liga, kontuzja i jeszcze brak zgrania.
Nie jestem w stanie obwiniać dzisiaj graczy, gdyż grali dwa dni temu mecz i są zmęczeni. Do tego pierwsza połowa wycisk na maksa, więc nie dziwo że w drugiej zagrali słabo.
» 28 grudnia 2014, 14:58 #32
bacalinho: Ale ludzie jesteście śmieszni, 2 połowa co prawda byłą słąba w naszym wykonaniu ale jeżeli chodzi o sytuacje bramkowe byliśmy o niebo lepsi, ludzie opowiadający ze Falcao 11 spotkań 2 bramki a skąd Ty masz te 11 spotkań chłopcze?? Łącznie może zagrał 4 spotkania bo ogony po 10 minut to nie licz, jak ja nienawidzę sezonowców takich śmiesznych dzieci, zasnatówcie się nad sobą, i nie oszukujcie się Totenham na wyjeździe to bardzo niewygodny przeciwnik. Glory Manu i jak ktoś ma pisać głupoty niech skończy
» 28 grudnia 2014, 14:58 #31
Joker7: sklad byl dobry najlepszy jaki mogl wystawic tylko nasze gwiazdy zamiast wpioer... pile do siaty to sie bawia
» 28 grudnia 2014, 15:00 #30
ManUtdFan94: Szkoda, widać brakowało trochę sił zwłaszcza w drugiej połowie. Jednakże patrząc na przebieg tego meczu musimy ten punkt szanować bo Tottenham naprawdę był bardzo groźny po zmianie stron. Szkoda niewykorzystanych sytuacji zwłaszcza w pierwszej połowie, no ale nie będziemy mieć wiecznie szczęścia na wyjazdach. Co do hejtów na temat Falcao to zastanówcie się nad tym co piszecie naprawdę. W poprzednich meczach naprawdę grał bardzo dobrze, dzisiaj trochę słabo, ale weźcie pod uwagę fakt, że graliśmy drugi mecz w przeciągu niecałych 48h na trudnym terenie ! Podsumowując dobry mecz, zwłaszcza w 1 połowie, niestety w drugiej zabrakło Nam sił. Nie jest źle, pozdrawiam.
» 28 grudnia 2014, 14:57 #29
Amycus: Pozdrawiam tych co po dzisiejszym meczu hejtują LvG! Macie rację, to jego winą że gracze nie wykorzystują sytuacji 100%! Brawo, jesteście wielcy!
» 28 grudnia 2014, 14:57 #28
Amycus: No tak, to on biega za nich na boisku :) Masz rację przepraszam moja wina...
» 28 grudnia 2014, 15:00 #27
ManUtdFan94: Tak, bo LVG wina, że Nasi piłkarze z najblizszej odległości nie umieją trafić do siatki. Puknij się w głowę endomikoryza...
» 28 grudnia 2014, 15:00 #26
Joker7: dzisiaj nasze gwiazdeczki sie popisaly tylko Mata kox ... rooney zero rvp i falcao mniej niz zero...
» 28 grudnia 2014, 15:01 #25
Joker7: grobla95

a tottenham to moze mial miesiac przerwy ??
nie tlumacz sie sklad byl najlepszy jaki mogl wyjsc a po za tym nie gramy w LM a tottki graja w LE i jakos sily maja
» 28 grudnia 2014, 15:09 #24
Bossicky: Przyznam, że przysnąłem na jakie 10-15 minut w drugiej połowie (dosłownie), ale raczej nic wielkiego nie straciłem... Pokazaliśmy dzisiaj, że wynik meczu z Newcastle nie tyle był zasługą naszej znakomitej gry, a słabej, fatalnej wręcz postawy graczy Alana Pardew.
Zawiedli dzisiaj przede wszystkim RVP, Falcao i Rooney. Na majstra szanse są, ale tylko w teorii :/ Moim zdaniem błędną decyzją trenera był wybór tej samej jedenastki - wyraźnie w drugiej połowie opadły naszym klapy.
» 28 grudnia 2014, 14:57 #23
ManUtdFan94: Widziałeś pierwszą połowę ? Graliśmy naprawdę wyśmienicie, w drugiej zabrakło Nam sił. I serio liczysz na Mistrzostwo w tym sezonie? Ten zespół się wciąż buduje, nie mamy narazie ławki ze względu na kontuzje piłkarzy. Dzisiaj graliśmy drugi mecz w ciągu niespełna 48h ! Trochę wyrozumiałości...
» 28 grudnia 2014, 14:59 #22
69eyes: Nie będzie żadnego majstra , to ,że ogolimy raz na jakiś czas u siebie frajerów typu Newcastle o niczym nie świadczy. Nasz cel na ten sezon to top3 i tego się trzymajmy.
» 28 grudnia 2014, 15:00 #21
Bossicky: Tottenham za to miał tydzień przerwy pomiędzy meczami... Napisałem wyraźnie że na mistrzostwo szanse mamy, ale tylko w teorii. Jak masz problemy z cztaniem ze zrozumieniem to wracaj do szkoły.
» 28 grudnia 2014, 15:02 #20
closer888: Za obrażanie naszych piłkarzy powinieneś dostać w twarz. Krytykuj ale nie obrażaj.
» 28 grudnia 2014, 14:59 #19
closer888: Bardzo dobra pierwsza połowa. Okazji więcej niż w ostatnich 2 meczach, skuteczność słaba. Druga połowa zdecydowanie gorsza. Rafael nawet w formie będzie mnie irytował, wprowadza nerwowość i chaos na skrzydle. Obrona w miarę dobrze, Falcao i Robin walczyli ale nie strzelali.
» 28 grudnia 2014, 14:56 #18
closer888: A kogo miał wpuścić. Nie było kogo. Druga połowa była słabsza mieliśmy 3 okazję w tym świetną Maty.
» 28 grudnia 2014, 15:00 #17
mich4725: Przez to że jest napisane Ashley Flecther, Young słabe oceny dostaje LOL
» 28 grudnia 2014, 14:56 #16
soldier: Ashley Fletcher- świetny występ.;)
» 28 grudnia 2014, 14:56 #15
daniodaniodanio: Na temat Falcao to ja sie nawet nie wypowiadam stoczył chyba dzisiaj 10 pojedynkow ciało na ciało biegów szybkościowych i zadnego nie wygral tragedia. Na tym samym poziomie to juz Wilson zagra za ktorego nie trzeba tyle płacic
» 28 grudnia 2014, 14:56 #14
RobvanKlu5i: Kolego Falcao dziś biegał, harował, zabrakło mu skuteczności ale nie zapominaj, że 2 dni wcześniej rozegrał 60-70 minut minut z Newcastle, więc nie był na świeżości.
» 28 grudnia 2014, 14:57 #13
mantup89: hahahhahahahahbaa
» 28 grudnia 2014, 14:56 #12
mich4725: Ashley Fletcher??
» 28 grudnia 2014, 14:55 #11
Joker7: zasluzone !! niby Falcao i RvP to swiatowa czolowka a co pokazali ? pewnie nawet beznadziejny Wilson dzisiaj cos strzelil z tych ich sytuacji!
» 28 grudnia 2014, 15:03 #10
bartekac: 2 połowa dramat. Carrick co dostał piłkę to strata, identycznie Falcao. Van Persie zaginął w akcji.
» 28 grudnia 2014, 14:55 #9
ruudben: Odrazu zaznaczam ze jestem zwolennikiem LVG!

Jednakże dzisiejszymi zmianami jakie przeprowadził były strzałem we wlasne kolano... Obrona która dobrze sobie radziła. Tak, nawet Evans który poprostu chciał unikać typowych dla siebie błędów (motanie sie) to wybijał piłke w aut co jest wporządku. Ta zmianę moge zrozumieć.
Ale reszta? Obrona grała dobrze przecież. Przód też w sumie ale to tam potrzebne było ożywienie (Falcao do zmiany). Szczególnie Valencia no ale jak sie go zastępuje Rafaelem to juz sam nie wiem jakim idiotą trzeba być... Dobrze ze Wilsona jeszcze na ta obrone nie dal -.-
» 28 grudnia 2014, 14:55 #8
kckMU: 2 połowa - KABARET!
» 28 grudnia 2014, 14:54 #7
vinmcqueen: Kolejna drużyna siada na nas pressingiem, a nasi stoją i nie potrafią nic zagrać z kontry, słabiutko.
» 28 grudnia 2014, 14:54 #6
vinmcqueen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2014 15:01

Nie tylko skrzydłami możesz grać z kontry. Tak, masz rację, że przy 3-5-2 wszystko działa wolniej, szczególnie na skrzydłach, ale było kilka sytuacji, że można było przebiec paredziesiąt metrów z piłką, a nasi zatrzymywali akcję i próbowali od początku kleić akcję, a wtedy Tottki doskakiwały i były albo straty, albo cofanie się na swoją połowę. Po prostu nikt nie próbuje indywidualnych akcji, co czasami może być kluczowym rozwiązaniem.
» 28 grudnia 2014, 15:00 #5
vinmcqueen: Rooney faktycznie zagrał dziś kiepsko i głównie to jego miałem na myśli. Ale Mata też miał przynajmniej 2 sytuacje, żeby pognać z piłką przez środek, bo tyle akurat pamiętam. Swoją drogą to dziwne, że po takich zmianach w obronie, chłopaki nie zmienili ustawienia, bo można było grać normalnie 4 obrońcami i mieć normalnych skrzydłowych.
» 28 grudnia 2014, 15:15 #4
mich4725: Bardzo się starałeś, lecz z gry wyleciałeś.
» 28 grudnia 2014, 14:53 #3
ValenciaMOTM: Falcao dramat.
» 28 grudnia 2014, 14:52 #2
IMMM: Lepszy bo wywalczył parę górnych piłek. Ogólnie obaj często "skrobani" przez obrońców, ale sędzia chyba zapomniał okularów.
» 28 grudnia 2014, 15:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.