Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - NUFC: 3:1! Sroki rozstrzelane na Old Trafford

» 26 grudnia 2014, 17:55 - Autor: JRI - źródło: DevilPage.pl
Manchester United tak jak dwa lata temu, pokonał na własnym obiekcie Newcastle United w Boxing Day. Tym razem dramaturgia spotkania była zupełnie inna, bowiem Czerwone Diabły gładko poradziły sobie z rywalem wygrywając 3:1. Bohaterem spotkania został Wayne Rooney, który zdobył dla swojego zespołu dwie bramki.
Man Utd - NUFC: 3:1! Sroki rozstrzelane na Old Trafford
» Manchester United tak jak dwa lata temu, pokonał na własnym obiekcie Newcastle United w Boxing Day. Tym razem dramaturgia spotkania była zupełnie inna, bowiem Czerwone Diabły gładko poradziły sobie z rywalem wygrywając 3:1. Bohaterem spotkania został Wayne Rooney, który zdobył dla swojego zespołu dwie bramki.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Phil Jones
Jonny Evans
Patrick McNair
Ashley Young
Michael Carrick
Juan Mata
Wayne Rooney
Robin van Persie
Radamel Falcao
Rafael Da Silva
Darren Fletcher
James Wilson

Oddano 360 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Na pierwszą akcję gospodarzy nie trzeba było czekać długo. Już w 3. minucie Juan Mata posłał groźne dośrodkowanie w pole karne. Do futbolówki pierwszy dopadł Rooney i głową oddał strzał na bramkę. Piłkę obronił Alnwick, ale chwilę wcześniej sędzia liniowy uniósł chorągiewkę sygnalizując spalonego.

Podczas kilkunastu następnych minut Sroki również miały swoje okazje. Dwukrotnie swoich szans nie wykorzystał Perez, a chwilę później, w 14. minucie w polu karnym gospodarzy upadł Gouffran, ale sędzia nie wskazał na wapno.

Wynik w 24. minucie otworzył Wayne Rooney. Po szybkiej kontrze Mata zgrał piłkę do Falcao w pole karne, a ten ofiarnie, ale i efektywnie, wślizgiem podał futbolówkę Wazzie. Anglik pewnym strzałem pokonał bramkarza rywali, 1:0!

Niecały kwadrans później Rooney powiększył swój dorobek bramkowy strzelając drugą bramkę. Znów duża rolę w zdobyciu gola odbył Juan Mata, który fantastycznie zagrał prostopadłą piłkę swojemu koledze z zespołu, a ten po raz kolejny okazał się być lepszy od golkipera Srok.

Druga odsłona spotkania nie przyniosła żadnych zmian w obrazie gry, Czerwone Diabły nadal dominowały, a goście nie potrafili sobie stworzyć okazji.

Na krótko po zmianie stron, Robin van Persie dołożył swoją cegiełkę do zwycięstwa w postaci gola numer trzy. Tym razem Wayne Rooney występował w roli asystenta. Wazza posłał górną piłkę w pole karne, a Holender mimo podwójnego krycia zdołał się dobrze ustawić i głową posłał piłkę do siatki, tuż przy długim słupku.

Po trzecim ciosie Sroki całkiem straciły wiarę na ugranie chociaż punktu na Old Trafford. Diabły także troszkę odpuściły. Tempo spotkania zdecydowanie spadło i wydawało się, że rezultat już się nie zmieni.

W 62. minucie Wayne Rooney miał swoją okazję na gola z rzutu wolnego, ale piłka poszybowała minimalnie nad poprzeczką.

Na kolejną dawkę emocji trzeba było czekać aż do 86. minuty, kiedy to Phil Jones sfaulował Jacka Colbacka we własnym polu karnym i arbiter spotkania wskazał na wapno. Do piłki podszedł Papiss Cisse i perfekcyjnym strzałem pokonał hiszpańskiego golkipera gospodarzy, który rzucił się w dobrym kierunku. Piłka poleciało w samo okienko bramki.

Do końca spotkania na murawie Old Trafford gospodarze kontrolowali przebieg spotkania i na spokojnie wymieniali między sobą podania wyczekując na końcowy gwizdek.

Manchester United 3:1 Newcastle United

Bramki: Wayne Rooney 24', 36', Van Persie 53' - Cisse 87'

Manchester United: De Gea - Valencia (Rafael 79'), Jones, Evans, McNair, Young, Carrick (Fletcher 62'), Mata, Rooney, Van Persie, Falcao (Wilson 66').

Newcastle United: Alnwick - Janmaat, Coloccini, S. Taylor, Dummett (Cabella 63'); Colback, Anita; Sissoko, Perez (Vuckić 82'), Gouffran; Armstrong (Cisse 63').


TAGI


« Poprzedni news
Angel Di Maria znów kontuzjowany
Następny news »
Louis van Gaal zadowolony ze swoich podopiecznych

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (205)


vip14: Dobry mecz United :) Wyraźna przewaga w grze :D Oby tak dalej :D GGMU!
» 27 grudnia 2014, 14:05 #190
dlabigt23: Dobrze ze umiemy sobie radzic bez AD Marii bo niekotrzy gadali ze on ciagnie nasza gre . I teraz wszyscy wkoncu sie zamkneli z tymi gadkami bo od 4 meczy nie ma go w skladzie i idzie nam dobrze. :d
» 27 grudnia 2014, 13:26 #189
mleko: Pięknie ! Widać w końcu nawet po wypowiedziach piłkarzy, że są nakręceni i myślą nawet o tytule, a to o czymś już świadczy ;)

GGMU !!
» 27 grudnia 2014, 12:28 #188
szesze12345: Jones jeszcze nie kontuzjowany?!
» 27 grudnia 2014, 12:14 #187
swees: Oby jak najdłużej ;) swoją drogą nieco dziwne że taki duży postawny chłop tak często jest "połamany"... no ale cóż pozostaje życzyć zdrowia w nowym roku :)
» 27 grudnia 2014, 12:35 #186
SYSTEM: Nie za wysoko ten Fletcher?
» 27 grudnia 2014, 11:10 #185
MU1212: tymczasem Southampton na czwartym miejscu
» 27 grudnia 2014, 11:10 #184
closer888: Przynajmniej nie bijemy kilkudziesięcioletnich rekordów jak za Moyesa. Wygrywamy u siebie. 1 porażka z Łabędziami i remis z Chelsea. Jest dobrze u siebie. Wyjazdy gdy dojdą to będziemy walczyć o mistrza, ale to raczej w następnym sezonie....
» 27 grudnia 2014, 09:28 #183
Rotx: mi na Spurs brakuje jednego zawodnika, Naszej magicznej 9 sprzed lat czyli Dymitara Berbatova.
Gość miał patent na Totki , i za to właśnie go lubiłem
» 27 grudnia 2014, 08:06 #182
PatrykSNK: Niestety tym razem nie widziałem w całości meczu tylko samą koncówkę. Martwi to że Fletcher szuka swojej formy ale może jeszcze ją znajdzie tak jak Young bo z tego co czytam to nękał defensorów srok swoimi wrzutkami anglik. Zwyčięstwo cieszy oj cieszy oby tak datlej!
» 27 grudnia 2014, 02:18 #181
CJQualls: Fajny mecz, jedyna szkoda, że nie udało się zachować czystego konta. Świetny mecz Rooneya, Maty, Profesor Carrick, naprawdę fajnie się to oglądało. Ogólnie minus trochę za zmiany, bo Fletcher to niestety nie jest zawodnik na Manchester United, mimo, że lubię go i szanuje, a Wilson, no biega, biega i w sumie tyle, mało chłopak daje drużynie, aczkolwiek rozumiem, te posunięcia, gdyż w niedzielę gramy z Tottkami, na wyjeździe i to już będzie prawdziwy sprawdzian dla naszej drużyny, toteż trzeba było dać odpocząć niektórym naszym graczom. I właśnie, bardzo obawiam się o mecz ze Spursami, ten rywal od kilku lat nam nie leży i gra się nam bardzo ciężko. Na dodatek Kurczaki po kiepskim początku, złapały wiatr w żagle i zaczęli seryjnie wygrywać. Mają dobry skład, z takimi perełkami jak Eriksen, Lamela, czy Kane, a i Pochettino, zaczął ogarniać ten syf. Bardzo bym chciał wygrać to spotkanie, na przełamanie i zakończyć rok zwycięstwem.
GGMU!!
» 27 grudnia 2014, 00:38 #180
LPiotrus: Koledze chodziło o mecze na Old Trafford :)
» 27 grudnia 2014, 09:21 #179
Mucha7: Powoli Budujemy Twierdze aby tak dalej jeszcze wszystko mozliwe Glory Glory a ci co psy wieszli na LVG walcie sie na ryj Kozak i tyle
» 26 grudnia 2014, 23:57 #178
mleko: Mata jest świetny jak dla mnie i twierdzę to od momentu jego przyjścia na OT, a niektórzy ostatnio już się sadzili na niego, że jest za słaby za mecz z AV :D
» 27 grudnia 2014, 12:32 #177
Kilerek7: A mnie wkurza to, że jak jest zmiana za Wilsona, to oczywiście Falcao, bo święta krowa RvP musi grać pełne 90, cenie RvP i LvG ale ta holendrowość mnie wkur.....
» 26 grudnia 2014, 23:44 #176
piter943: W meczu a AV Wilson wszedł za RvP, więc spokojnie. Dzisiaj dał pograć dłużej Holendrowi następnym razem Falcao albo wcale :)
» 26 grudnia 2014, 23:50 #175
1wolf1: Wlacz dziecko terminarz i przestan weszyc spiski. Nadciaga maraton a MU ma tylko 3 sensownych napastnikow. Wilsona w to nie wliczam, bo on nie oddal jeszcze celnego strzalu na bramke w tym sezonie.
» 27 grudnia 2014, 00:38 #174
Demo2797: To masz chyba krótką pamięć bo oddał strzał w końcówce meczu z AV (techniczny rogal prawie w okno zza pola karnego ale Guzan wyjął)
» 27 grudnia 2014, 11:32 #173
MANUGLORy: "prawie w okno" to chyba za dużo powiedziane :)
» 27 grudnia 2014, 12:02 #172
1wolf1: MANUGLORy - Dobrze powiedziane. Podan do bramkarza przeciwnika nie uznaje jako strzal...
» 27 grudnia 2014, 19:23 #171
wojtus888: Zapewne taki United widział LvG jak chciał grać trzema obrońcami. Bardzo ładnie to wyszło. Gole nie padały z niczego, tylko po akcjach o przemyślanej konstrukcji. Świetna gra Younga, naprawdę ten zawodnik mnie zadziwia czasami. Rooney klasa ( mimo kilku strat ) , Fajnie, że Falcao zgrany już.

Jedynie co mnie trochę zdenerwowało to głupi, niepotrzebny faul Jonesa. Puki co Anglik po powrocie źle sobie nie radzi, ale widać, że musi jeszcze się trochę zgrać.
» 26 grudnia 2014, 22:45 #170
kanaryjski: Jest coraz lepiej i lepiej jeszcze kilka zmian i bedzie drużyna która będzie potrafiła wzbudzić respekt wśród klasowych rywali !! Oby tak dalej :) Glory Glory Man United
» 26 grudnia 2014, 22:44 #169
b90: Stawiałem na 3-0 ale 3-1 też może być :) Widać poprawę bo graliśmy praktycznie bez nowych piłkarzy poza Falcao :) Rok temu przegraliśmy ze Srokami 0-1 ...
» 26 grudnia 2014, 22:44 #168
night76: noie bardzo teraz rozumiem co zrobi van gall jak sie wszystcy wykuruja:
N- ronney, van persie, falcao, wilson
OP - mata, lingard
SP- herrera, fellaini
LP/LS - young, januzaj
PP/PS - di maria, valencia
DP- carrick, blind
LO- rojo, shaw
PO-raffael
SO- evans, smalling, jones, mcnair, blackett
zadne ustawinie nie pasuje do tych zawodnikow ani 352, 4231, 442, zadne .
jak diament to herrera i mata na lawke
jak 352 to shaw i rafael na lawke oraz mata
» 26 grudnia 2014, 21:45 #167
Bydgoszczanin: Od tego jest van Gaal, a nie Gall Anonim.
Ty się nie martw, nie masz o co.
» 26 grudnia 2014, 21:51 #166
MANUGLORy: prędzej Anderson zagra niż wszyscy będą zdrowi :)
» 27 grudnia 2014, 12:04 #165
Cebulak: Jak ostatnio narzekałem, że Young nie potafi wrzucać, tak dzisiaj jego wrzutki wyglądały bardzo dobrze i brakowało centymetrów, żeby ktoś je wykończył. Bardzo dobry występ. Na plus również Mata oraz Falcao, skreślony już przez wielu i oczywiście Rooney. Słabo Wilson, ale Falcao jak wchodził na końcówki, gdy mecz był zabity to też za wiele nie pokazywał.
» 26 grudnia 2014, 21:43 #164
Arkin: Niestety nie mogłem oglądnąć meczu. I tu prośba do Was. Wiecie może gdzie mogę obejrzeć/ściągnąć cały mecz? Same highlightsy to dla mnie za mało :D

Z góry wielkie dzięki.
» 26 grudnia 2014, 21:12 #163
chali2na: ja wiem gdzie, na google.pl :p pomogłem ?
» 26 grudnia 2014, 21:15 #162
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2014 21:17

niestety nie ;C
ale dzięki za chęci!!1

dobra, mam już ;p
» 26 grudnia 2014, 21:16 #161
sagnol32: To mógłbyś wysłać linka do meczu na PW bo akurat w pracy byłem i nie mogłem obejrzeć :(
» 26 grudnia 2014, 21:20 #160
Cebulak: W pracy w Boże Narodzenie? Współczuję.
» 26 grudnia 2014, 21:28 #159
sagnol32: W Uk pracuję to inaczej to wygląda tym bardziej sam się zgłosiłem bo stawkę mam x3 w boxing day. No i na dodatek jestem prawosławny i świętuje 6 stycznia także biedy nie ma :)
» 26 grudnia 2014, 21:30 #158
Cebulak: A no to w takim razie współczuję, że nie mogłeś obejrzeć meczu:P
» 26 grudnia 2014, 21:31 #157
sagnol32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2014 21:35

Spoko Dzięki :) . Znalazłem w sieci a i dla zainteresowanych to powtórki będą leciały na canale + sport jutro rano .
» 26 grudnia 2014, 21:35 #156
Diabel89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2014 22:31

wpisz se w google manchester united newcastle full match download i na bank znajdziesz
» 26 grudnia 2014, 22:30 #155
Arkin: właśnie tam oglądałem ;)
» 27 grudnia 2014, 11:35 #154
rc7: I znowu w drugiej połowie wystawił Fletchera ! Mało nam bramki nie załatwił !
» 26 grudnia 2014, 20:35 #153
closer888: Wstawiając Fletchera zaoszczędził Carricka. Kto maił za niego wejść? Młody Pereira?
» 26 grudnia 2014, 20:45 #152
kckMU: 3-0 u siebie, od czego jest taka sytuacja @closer?
» 26 grudnia 2014, 20:56 #151
SYSTEM: closer888 - Januzaj on na każdej pozycji zagrał by lepiej niz Fletcher ide o zakład na potężną kase. W sumie pewnie i Amos w polu lepiej by zagrał.
» 27 grudnia 2014, 11:12 #150
damianz5: Godnym podkreślenia jest wyśmienity występ Maty co pokazuje że być może transfery Moyesa nie były pomyłką.
» 26 grudnia 2014, 20:34 #149
kuba055: Chociaż sam chyba o tym nie wiedział i nie umiał ich wykorzystać
» 26 grudnia 2014, 22:27 #148
daniodaniodanio: i teraz mozna sie zastanawiac po co wydawalismy pieniadze na takich piłkarzy jak Di Maria Herrera Blind Shaw Rojo czy Falcao jak bez nich gramy pięknie, zdobywamy kolejne 3 pkt. 150 milionów na transfery i nie mozemy z tego skorzystac. troche wyrzucilismy pieniadze w błoto.
» 26 grudnia 2014, 20:31 #147
Cebulak: Zwłaszcza, że Falcao dzisiaj załatwił dwie z trzech bramek. No i wcale Di Maria nie ma trzech goli i pięciu asyst. Blind grał dobrze do kontuzji, to samo Shaw. Herrera cały czas gra dobrze z wyjątkiem jednego meczu, gdy wrócił z połamania żeber. Ogarnij się.
» 26 grudnia 2014, 21:30 #146
HubsS1: Falcao akurat grał w tym meczu, i rozegrał bardzo dobre zawody, z resztą już jest to jego drugi bardzo dobry mecz, a sądzę, że przed nim tylko lepsza przyszłość. Di Maria na spółkę z Rooneyem, Herrerą i Blindem ratowali nam tyłki w pierwszych kolejkach Premier League. Fakt, dzisiaj tylko Falcao był obecny w składzie, ale pomyśl sobie jak Ci kupieni piłkarze wrócą.
» 26 grudnia 2014, 21:33 #145
Freddie: w ostatnich 15 meczach:
Chelsea i CIty 36 pkt United 33 pkt. jak widac slbaszy poczatek dlatego taka roznica.
» 26 grudnia 2014, 20:31 #144
Hardwell: Sanchez to dzisiaj taki trochę jeździec bez głowy biegnie sam na 5-6 zamiast poczekać na kolegę :P
» 26 grudnia 2014, 20:30 #143
MaziUnited: Jest 3 punkty.Rooney Man of the Match,Mata i falcao-asysta i wywalczył piłkę,a pózniej Mata miał asystę,Van Persie strzelił-byle tak dalej-bo teraz wyjazdy. GO UNITED !!
» 26 grudnia 2014, 20:24 #142
endomikoryza: Atkinson kolejny swietny wystep... panie sedzio to nie kabaret!!
» 26 grudnia 2014, 20:23 #141
chali2na: sędziowie w BPl to jedna wielka parodia, chciałoby sie powiedzieć WEBB wróc :p
» 26 grudnia 2014, 20:25 #140
kckMU: tragedia. pierw nie daje karnych arsenalowi, a potem, gdzie Gibbs po prostu ścina z nóg Zamore, on nic nie widzi ._.
» 26 grudnia 2014, 20:29 #139
endomikoryza: masz racje... P.S przydalby Ci sie slownik pod choinke
» 26 grudnia 2014, 20:42 #138
kckMU: do mnie z tym słownikiem?
» 26 grudnia 2014, 20:55 #137
endomikoryza: tak do ciebie :)
» 26 grudnia 2014, 20:56 #136
Marfik: Dobry mecz, zasłużone 3 pkt, teraz czekamy na mecz z Tottenhamem. Co do poszczególnych zawodników: bardzo dobry mecz Maty, w poprzednich spotkaniach przechodził obok meczu, dzisiaj naprawdę grał świetnie, miał kilka ciekawych podań i liczę na to, że utrzyma poziom. Young znów zachwyca, ciekawe co będzie jak wróci Shaw, bo Ashley naprawdę gra super. Jeszcze rok temu praktycznie każdy z nas marzył o tym, aby nigdy nie zagrał w koszulce Manchesteru United, a teraz w każdym meczu jest jednym z lepszych zawodników. Darren Fletcher... niestety ten zawodnik gra bardzo słabo, poziom naszej ekstraklasy, ogromny szacunek za to, że walczył o powrót na boisko i mu się to udało, ale niestety nie można go z tego powodu trzymać do końca kariery. Pewnie klub nie przedłuży z nim umowy, mam jednak nadzieję, że po zakończeniu kariery dostanie pracę w klubie, bo na pewno na to zasługuje. Na koniec James Wilson. Jak dla mnie młody nic ciekawego nie pokazuje. W debiucie z Hull strzelił 2 gole i wydawało się, że to będzie mega snajper. Teraz dostaje szanse od van Gaala, ale moim zdaniem ich nie wykorzystuje. Nieważne czy wychodzi od pierwszych minut czy wchodzi na 20 min, dla mnie gra przeciętnie. Nie piszę oczywiście, że nic z niego nie będzie, ale według mnie powinien iść na wypożyczenie gdzieś do Championship.
» 26 grudnia 2014, 20:22 #135
Potak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2014 20:18

Przed dzisiejszym meczem byłem pełen obaw jak to wyjdzie. Wyszło jak wyszło, 3 pkt, spokojny mecz, Roo w pierwszej połowie dał spokój na dalszy przebieg gry. Oczywiście nie ma co się podniecać bo Sroki ostatnio nisko latają, ale wiadomo że takie drużyny w końcu muszą się odbić, na nasze szczęście nie było to dzisiaj :)

Co do samego meczu i gry, naprawdę byłem bardzo mile zaskoczony i co raz bardziej mi się podoba nasza gra, szybka, efektowna i efektywna, nie było tej patologicznej ciągłej gry do tyłu, a jak już była to nie dlatego, że brakowało pomysłu tylko była potrzeba przegrania akcji na druga stronę. Falcao wkupił się w łaski, ale trudno żeby tak nie było jak daje naprawdę wiele z przodu, swoją obecnością pozwala na więcej miejsca dla Roo, RVP czy Maty co było dzisiaj bardzo widoczne. Jedynie czego brakowało dzisiaj to bramki dla El Tigre bo na nią zasłużył. A teraz kolejną sprawą jest fakt, że jak wróci Herrera, Di Maria, Blind, Shaw, Rojo czy nawet Fellaini - Luis będzie miał wielkie pole manewru i jeśli dalej będziemy się tak rozwijać jestem spokojny o podium i LM w przyszłym sezonie ;) Rywal nie był aż tak wymagający jednak gra do przodu wygląda naprawdę solidniej. Gorzej z tyłu, są jeszcze sytuacje kiedy zdarzają się głupie straty, które robią straszny smród. Wielką niewiadomą dla mnie są Jones i Evans, raz graja jak z nut, drugi raz dramatycznie. Nie wiem czy ogarną się i będą choćby takimi kozakami jak Terry i Cahill czego oczywiście bardzo bym chciał. Ashley Young dla mnie gość kosmos na obronie, nie wiem co mu Van Gaal mówi, czym motywuje albo co daje do jedzenia, ale gość jest największym zaskoczeniem. Sam nie wiem czy jak wróci Shaw to Young na prawą flankę za Valencie ....
» 26 grudnia 2014, 20:16 #134
ElTunel2000: Chyba po raz pierwszy zagrali tak dobrze grając 3 5 2.
RMF dzisiaj świetnie, do tego Fellaini i Di Maria wrócą i będzie wszystko grać jak należy.
» 26 grudnia 2014, 19:32 #133
kralo11: Wszsytko poza obrona ktora stabilna nie jest
» 26 grudnia 2014, 19:58 #132
RobvanKlu5i: Spokojny występ, rywal niezbyt wymagający ale 3 pkt są najważniejsze. Teraz prawdziwa bitwa na WHL.

Rafael - jak zobaczyłem co facet wyprawia po wejściu na boisko to pomyślałem " Boże czy to aby na pewno zawodnik MU czy któregoś klubu z dołu tabeli?". Niedokładność podań, chaos, nerwowość....guzik mnie obchodzi, że po kontuzji, na tym poziomie i przy tym wyniku takich wytłumaczeń nie ma.
» 26 grudnia 2014, 19:30 #131
chali2na: zgadza się,Rafael bez formy kompletnie,podobnie jak Fletcher.Widzieliscie to podanie w trybunu pod koniec meczu?żenada.już lepszy by był Perreira.
» 26 grudnia 2014, 19:38 #130
Sideswipe: a czego wy się spodziewaliście po takiej przerwie?
» 26 grudnia 2014, 20:14 #129
RobvanKlu5i: a tego, że przy wyniku 3:0 i kontroli tego co się dzieje na boisku spodziewałem się solidności i spokoju a nie chaosu i wprowadzania nerwówki, bo prowodyrem nerwowych zagrań był On.
» 26 grudnia 2014, 21:21 #128
Vaxiu: Jedno podanie zagral w aut i byl powodem nerwowki ktorej o dziwo nikt nie widzial ? Trzeba byc idiota zeby wieszac psy za 10 minut gry gdzie juz United totalnie odpuscilo.
» 26 grudnia 2014, 21:30 #127
YatoYamDeClev: Jak tak patrze teraz to az szkoda ze wgl kupilismy Di Marie
» 26 grudnia 2014, 19:30 #126
RobvanKlu5i: Ja rozumiem, że istnieje gra bez Di Marii ale to nie jest zbędny gracz tylko jeden z najważniejszych elementów układanki van Gaala.
» 26 grudnia 2014, 19:32 #125
kralo11: Tak on jest bardzo wazny jeszcze niech wroci Blind i niech gra w obronie to bedzie juz bardzo dobrze :)
» 26 grudnia 2014, 19:59 #124
franek10: De Gea - piękna interwencja przy strzale Janmaata, przy karnym bez szans.
Valencia - solidnie w defensywie, trochę za mało w ofensywie ale ogólnie zagrał naprawdę przyzwoicie.
Jones - nieźle w defensywie, 2 ładne rajdy. Moim zdaniem karnego nie było a ta ruda pała symulowała.
McNair - momentami było widać brak doświadczenia.
Evans - DZISIAJ zagrał dobrze, kilka razy świetnie wyprzedził zawodników Newcastle.
Young - kilka świetnych wrzutek, kilka ładnych rajdów, dobrze w defensywie. Bardzo dobry mecz Young'a.
Carrick - solidnie jak zwykle.
Rooney - piękna asysta, 2 gole i jak zawsze mnóstwo walki. Znakomity występ.
Mata - kilka kreatywnych zagrań, dobrze rozgrywał, ładna asysta. Brawo Juan!
Falcao - napewno mogła podobać się jego waleczność, ładna asysta, dobry mecz Kolumbijczyka.
van Persie - mało widoczny, jednak nadrobił to znakomitą główką.
Wilson - niewidoczny po wejściu.
Fletcher - widoczny ale w negatywnym tego słowa znaczeniu.
Rafael - za mało czasu by ocenić jego występ.
» 26 grudnia 2014, 19:27 #123
irration: Nic dodać, nic ująć.
» 26 grudnia 2014, 19:29 #122
jajko22: Skorygował bym tylko odnośnie RvP:inteligentna gra bez piłki która dała m.in. miejsce dla Wazzy.Rafael(którego bardzo cenię)-wystep niepewny ale po długiej przerwie i duży + dla LvG za dobre wdrażanie piłkarza po kontuzji.
» 26 grudnia 2014, 22:53 #121
piotrz23: Cieszy fakt, że w tym sezonie udało się VG zbudować prawdziwą twierdze na OT. Mam nadzieje, że do dobrych meczy w domu dorzucimy także regularne zwycięstwa na wyjazdach. Oczywiście to nie jest jeszcze United, które wszyscy chcemy oglądać, ale mam nadzieję, że po powrocie kontuzjowanych gra będzie wyglądać naprawdę epicko. Co do piłkarzy to w końcu dobrze zagrał Mata. Osobiście od niego wymagam najwięcej z całej drużyny, która dzisiaj grała. Mata musi być cały czas pod grą, po prostu MUSI! Będzie jeszcze lepiej! Teraz niestety remis ze Spurs, więc już Was przestrzegam przed niedzielą :p
» 26 grudnia 2014, 19:26 #120
dlabigt23: Jakos jestem dziwnie spokojny o ten sezon , napewno bedziemy w top 4 o to jestem spokojny natomiast o mistrzostwie nie ma co myslec 10 pkt to duzo i mamy jeszcze mecz z Chelsea u nich i napewno potracimy punkty. Zadowoli mnie to 3 miejsce zebysmy zagrali w LM w przyszlym roku , chyba ze juz zima wzmocnimy obrone i moze jeszcze jakies szanse by byly na dogonienie City.
» 26 grudnia 2014, 19:18 #119
GLOREK: Januzaj i Fellaini nie zagrają z Tottenhamem, a Rojo ma wrócić za dwa tygodnie.
Marouane WRACAJ!!
» 26 grudnia 2014, 19:01 #118
chali2na: jest juz oficjalne info apropo belgów?
» 26 grudnia 2014, 19:17 #117
Revolt86: Oby Herrera był gotowy na niedziele chociaż ;)
» 26 grudnia 2014, 19:33 #116
HubsS1: Ja tam liczę na Blinda. Ciekawy jestem jakby wyglądało zestawienie z nim, z Carrickiem i Rooneyem w pomocy ;D
» 26 grudnia 2014, 21:36 #115
EnJoy: boze 3;0 prowadzilismy to mogl wpuscic pereire przynajmniej nie grali bysmy w 10 bo jak wpuscil wilsona to mialem takie wrazenie a nie wiecie co sie stalo z januzajem??
» 26 grudnia 2014, 18:57 #114
Reusik: Chory
» 26 grudnia 2014, 19:03 #113
kralo11: Pereira mogl wejsc zamiast Fletchera tylko nie za Carricka a moze za Mate na ostatnie 10 min
» 26 grudnia 2014, 20:02 #112
Reusik: pytanie kto zajmie czwarte mam nadzieje że KFC
» 26 grudnia 2014, 18:58 #111
zbyszek7: A my mamy nadzieje ze Chelsea zacznie tracic punkty i ostatecznie Man United wygra lige bo jest nasz cel. Powodzenia :)
» 26 grudnia 2014, 19:01 #110
kuba055: No ktoś tu chyba przegrał z Newcastle i to nie byliśmy my :P Szkoda tego początku sezonu bo szły by 3 drużyny łeb w łeb zamiast dwóch ale zobaczymy komu braknie sił w drugiej połowie sezonu (osobiście bardziej liczę że city :D ) Moyes niestety zabił nam swoją osobą dwa sezony, w tym przynajmniej będziemy w top4.
» 26 grudnia 2014, 22:32 #109
Klimaa: Bardzo podobała mi się współpraca między Matą, Falcao, van Persiem i Rooneyem. Cała czwórka w obecnej formie powinna wychodzić w każdym możliwym spotkaniu bo bardzo dobrze się rozumieją. Pokazaliśmy zupełnie inny futbol niż ostatnio z Villą. Zasłużone zwycięstwo, szkoda tylko głupiego faulu Jonesa.
» 26 grudnia 2014, 18:47 #108
xAthizard: Dwa gole Wazzy i jeden RvP, lepiej być nie mogło :D Szkoda, że nie mogłem oglądać :/
» 26 grudnia 2014, 18:46 #107
chali2na: Jak wyglądaliśmy po 18 kolejkach w zeszłym sezonie?(pozycja i pkt)
» 26 grudnia 2014, 18:33 #106
Runej: wejdz sobie na premier league, daj na tabele i sobie wybierz z listy sezon wcześniej, ustaw liczbe kolejek na 18 i porównaj.
» 26 grudnia 2014, 18:36 #105
chali2na: dziękuje za pomoc ;p
» 26 grudnia 2014, 18:39 #104
GLOREK: miejsce 7
punktów 31 :)
» 26 grudnia 2014, 18:41 #103
chali2na: jest progres :p
» 26 grudnia 2014, 18:43 #102
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2014 18:48

Już nawet nie chodzi o ilość punktów i pozycję, ale ogólnie gramy dobrze jako kolektyw. W "erze" Moyesa graliśmy często piach.
» 26 grudnia 2014, 18:48 #101
kapi666: Mecz ladny ale takie wycofywanie z 20 metra od bramki rywala na swoja polowe mnie dobija/ cos jakbym ogladal nasza reprezentacje hehe
» 26 grudnia 2014, 18:28 #100
ManUtdFan94: Chcieliśmy wygrać jak najmniejszym nakładem sił bo za dwa dni jest mecz to po co forsować tempo i cisnąć przy wyniku 2-0 czy 3-0 dla Nas?
» 26 grudnia 2014, 18:45 #99
kapi666: Jak nie ogladales meczu to od 1 minuty zobacz jak grali nie mogli w mecz dobrze wejsc. Takie klepanie przy prowadzeni to co innego nie widze tskiego grania z city czy chelsea
» 26 grudnia 2014, 18:55 #98
ManUtdFan94: Myślę, że to było w planach. Spokojne wyczekiwanie przeciwnika z jak największą rezerwą siły :) Zresztą zwycięzców się nie sądzi i nie bądź takim pesymistom. Jeśli wrócą wszyscy kontuzjowani piłkarze i utrzymamy odpowiedni rytm to Chelsea i City mogą się Nas obawiać, zwłaszcza City z którym gramy na OT rewanż, gdzie w tym sezonie idzie Nam bardzo dobrze:)
» 26 grudnia 2014, 19:28 #97
lukaszek9000: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 26 grudnia 2014, 18:23 #96
Micci: Brawo Panowie :)
» 26 grudnia 2014, 18:23 #95
lukaszek9000: no jak wróci Shaw i formacja z 4 obrońcami to chyba na razie Young idzie na skrzydło a di Maria grzeje ławe
» 26 grudnia 2014, 18:22 #94
69eyes: Mecz bez większej historii, ważne 3 pkt. Cieszy dobra gra w przodzie , o defensywie nie da się w sumie nic powiedzieć, nie została kompletnie dziś przetestowana chociaż myślę ,że gdyby rywale zagrali z taką agresją i wysokim pressingiem jak ostatnio Liverpool to pękła by jak styropian. Szczerze nie spodziewałem się takiego dna po Newcastle.
» 26 grudnia 2014, 18:17 #93
mati090797: Rooney dziś klasa sama w sobie, zresztą cała drużyna zagrała poprawny mecz. Jestem pełen podziwu, że przy absencji tylu zawodników gra dziś tak dobrze wyglądała. Gdyby właśnie nie szpital w drużynie, to byśmy byli wymieniani jednym tchem z City i Chelsea w walce o majstra, ale w sumie jeszcze nic straconego. 10 punktów.
» 26 grudnia 2014, 18:17 #92
kuba25: Ma ktos moze link jakis do powtorki meczu? Niestety nie moglem dzisiaj obejrzec..
» 26 grudnia 2014, 18:16 #91
endomikoryza: na meczykach looknij
» 26 grudnia 2014, 18:20 #90
emil1986x: wilson i fletch zabili mecz :P
» 26 grudnia 2014, 18:15 #89
Kornel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2014 18:24

Rafael zabił mecz, dopiero po nim ta dwójka.
» 26 grudnia 2014, 18:23 #88
bluee619: Fletcher to tragicznie gra, wchodzi na boisko i człowiek przy wyniku 3:0 zaczyna się denerwować. Wilson przynajmniej coś pobiegał, za to Rafael w 10 minut popełnił masę błędów.
» 26 grudnia 2014, 18:27 #87
Tuptuska: Hejtowałem Younga, aż modliłem się aby go sprzedać, a ten chłopak poprostu nakręca flanke United. Mega przyjemny dla oka mecz, gra z pomysłem, kilka prostych błedów było. Cieszy mnie fakt, że RvP zdobył gola, szkoda ze Falcao sie jeszcze nie otworzył tak na dobre. Jedyny minus to bezsensowny faul Johns`a. Cała drużyna naprawde mogła sie podobać, mecz z The Villans to był wypadek przy pracy bo bardzo ładny wynik dzisiaj. Wracamy na dobre tory ! We are United !
» 26 grudnia 2014, 18:11 #86
endomikoryza: zlozmy zbiorowa kandydature na "zlota pilke" dla young'a!! kto jest za??
» 26 grudnia 2014, 18:15 #85
Tuptuska: Ale poważnie, wieszałem na nim koty, jak miał piłkę albo wchodził z ławki to oczy zamykałem a teraz no chłopak albo odmieniony albo wreszcie ktoś zauważył jego talent. Jestem za zgłoszeniem :D
» 26 grudnia 2014, 18:17 #84
kralo11: jesli LvG bedzie chcial grac tym ustawieniem to Shaw nie bedzie mial latwo przebic sie do podstawowej 11 chyba ze z czasem gdy nie bedzie duzo kontuzji Louis worci do 4-4-2
» 26 grudnia 2014, 18:20 #83
Bossicky: Young gra po prostu swoje z czasów sir Alexa...
» 26 grudnia 2014, 18:22 #82
kendo: Nie, nie hejtowałeś Younga, tylko słusznie pisałeś, że słabo gra, bo on bardzo dłuuuugiiii czas był słaby jak tyłek węża. Teraz jest w końcu w formie, co mnie strasznie cieszy, ale nie da się ukryć, że on jest dobry na Newcastle, a jeśli chcemy rywalizować z Bayernem, Barcą, czy Realem w Lidze Mistrzów, to przepraszam, ale oni mają Robbena, Suareza, CR, czy Bale`a, więc Young wymięka. Nadal potrzebujemy lepszych skrzydłowych... No chyba, że chcemy grać w Premier League o miejsca 3-4, jak Arsenal, a w Lidze Mistrzów celować w ćwierćfinał, to wtedy tak.
» 26 grudnia 2014, 19:22 #81
Bydgoszczanin: Będzie miał możliwość się z nimi zmierzyć, wtedy zobaczymy czy wymięknie. Pamiętaj, że teoria to jedno, praktyka to drugie. Każdy od czegoś zaczyna, nawet zmierzając na sam szczyt.
» 26 grudnia 2014, 21:47 #80
burza1916592: Kolejny dobry mecz Younga. Raczej nikomu nie odda miejsca na lewym wahadle.
» 26 grudnia 2014, 18:11 #79
0ptimus: Bardzo ciekawe, bo niedługo wraca Shaw, a van Gaal rzekomo nie planuje dalszej gry w 3-5-2, mając do dyspozycji zawodników do formacji z czwórką obrońców. Young gra świetnie!
» 26 grudnia 2014, 18:17 #78
Hardwell: Fletcher nie zawiódł srok nie mógł mu się nie zdarzyć poważny bład
» 26 grudnia 2014, 18:10 #77
Slowian: Prawda jest taka, że był to słaby mecz. Gdyby goście grali wysokim pressingiem oraz klepali jak w końcówce to po zawodach. United po prostu czuje się dobrze w spokojnym rozgrywaniu, a jak przyjdzie rywal, który atakuje na połowie przeciwnika to zostaje tylko, długa piłka na Robina posłana przez Evansa. Widać było w meczu schematy, które w pierwszej połowie ładnie działały oraz formę niektórych zawodników.
Co najważniejsze muszą nauczyć się grać pod pressingiem. Sroki to nie był trudny rywal więc poluzujcie majtki.
» 26 grudnia 2014, 18:10 #76
Tuptuska: Chyba inny mecz oglądałeś. Tym spokojem rywal zdekoncentrowany to raz, po drugie, jesteśmy bezlitośni pod polem karnym przeciwnika.
» 26 grudnia 2014, 18:12 #75
closer888: Idąc Twoim tokiem myślenia. Gdybyśmy nie grali z Newcastle tylko np z Realem.... bez sensu gdybanie jakby to było. Nie pozwoliliśmy im na nic w tym meczu. A mecz meczowi nie równy. Wygraliśmy po dobrej grze. Szału nie ma ale jest dobrze.
» 26 grudnia 2014, 18:15 #74
Slowian: Po pierwsze widzę, że czytanie ze zrozumieniem to nie jest twoja mocna strona. Napisałem "gdyby" grali wysokim pressingiem to byłby inny mecz i zapewne też wynik tej batalii. Prosty przykład to Aston Villa jak nas przygwoździli w środku pola. A po drugie to ja nie neguje tego żeby spokojnie klepali piłkę, a sensu tego klepania nie musisz mi tłumaczyć człowieku.
» 26 grudnia 2014, 18:25 #73
Vaxiu: Byly takie druzyny, chocby Liv, Arsenal, Man City i nie przegralismy mimo slabszej formy niz teraz. Przestan gdybac i zgrywac madrale tylko ciesz sie jesli w ogole potrafisz.
» 26 grudnia 2014, 18:41 #72
Slowian: To, że napisałem co myślę to zgrywam mądrale, albo to, że komuś napisałem żeby uważniej przeczytał komentarz. Dobra koniec tematu ale uważaj do kogo pijesz jeżeli ja jestem mądralą ty ty pewnie gimbem cieszącym się ze wszystkiego.
» 26 grudnia 2014, 18:48 #71
Vaxiu: Dobrze prze pana. bede uwazal na siebie podwojnie :)
P.S. Swietna riposta!
» 26 grudnia 2014, 21:35 #70
HubsS1: "Gdyby"...
» 26 grudnia 2014, 21:39 #69
Bydgoszczanin: Gdyby goście zagrali wysokim pressingiem, nasza taktyka z pewnością by uległa zmianie. Tak więc gdyby tak było, i tak byśmy wygrali. Proste.
» 26 grudnia 2014, 21:45 #68
VanPersie3322: Mcnair mi sie bardzo podobał dziś ;) a wam??
» 26 grudnia 2014, 18:09 #67
endomikoryza: objawienie w Boze Narodzenie... w tym roku nie zdobedzie "zlotej pilki" ale moze za rok??
» 26 grudnia 2014, 18:11 #66
0ptimus: Nie. Po pierwsze Perez, który nie waży nawet 70 kg, przepychał go jak dziecko, nie mówiąc o pojedynkach szybkościowych...
» 26 grudnia 2014, 18:12 #65
endomikoryza: Mcnair'a to i ja i Optimus wciaga nochem.... nie wroze mu przyszlosci w United
» 26 grudnia 2014, 18:17 #64
0ptimus: Hahaha! Na pewno ma swoje zalety, ale obrońca w takiej lidze musi być silny, a jeżeli nie, to przynajmniej szybki. Ja go nie skreślam i van Gaal też tego nie zrobi. Jeżeli kupimy jakiegoś obrońce w styczniu, to McNaira czeka okazyjna gra w United, gra w rezerwach lub wypożyczenie. Na chwilę obecną nie ma szans w starciach z dla przykładu Wilfriedem czy innymi snajperami słabszych klubów.
» 26 grudnia 2014, 18:23 #63
Vaxiu: Cale szczescie ze go nie skreslasz -_-
Zagral kilka meczow w pierwszej druzynie przy ogromnej rotacji ale tutaj tak jest, ze zawsze trzeba miec jakis powod i zero wyjasnien.
» 26 grudnia 2014, 18:44 #62
pablito8: Roo Radamel Mata i Van persi i young ładnie pograli dzisiaj :) valencia powinien troche wiecej sie wlaczac i dosrodkowywac bo nie wiem czy z 3 razy to zrobil w tym meczu ;| obrona srednia chyba najlepiej Jones tylko na koncu sprokurowal rzut karny to troche mu ocene obniza.
» 26 grudnia 2014, 18:09 #61
VanPersie3322: Pierwszy mecz w którym zagraliśmy naprawde zajebiście (w BPL)
nie wiem jak wam ale mi sie mecz bardzo podobał :DDDD
na minus tylko jak zawsze evans i flecher
Mata nareszcie kreatywny :))

fajnie jest widzieć tak grający manchester od dawna ;)


GGMU!!
» 26 grudnia 2014, 18:08 #60
Marti24: Nie widzę miejsca w MU dla Fletchera - jedno tylko podanie do przodu o długości większej niż 10 m, głupia strata i setka dla NU. Gdyby nie kontuzje Blinda, Fellaini'ego oraz Herrera'y, to byłby na trybunach.
» 26 grudnia 2014, 18:08 #59
Tuptuska: Fletcher juz chyba sie skonczył, dlatego popieram przedmówcę :)
» 26 grudnia 2014, 18:15 #58
blackout: Świetnie dzisiaj zagraliśmy. W sumie nie ma się do czego przyczepić. Nawet defensywa była tak jakby pewniejsza dzisiaj. Przy trzech punktach nawet nie chce mi się czepiać Wilsona i Fletchera, bo już tyle o nich powiedziano... Pierwszy mam nadzieję, że jeszcze rozwinie skrzydła, a drugiego niestety czas się skończył, przynajmniej na Old Trafford.
» 26 grudnia 2014, 18:08 #57
Hardwell: Wiedziałem, że Falcao to Crack i udowadnia to w każdym meczu dzisiaj też zagrał świetnie. Jones w obronie też bardzo dobry mecz mimo karnego.
» 26 grudnia 2014, 18:08 #56
Kaczor5454: Falcao naprawdę dobry występ. Widać, że powoli wraca na wysoki poziom. Szkoda, że nie udało mu się dziś strzelić gola, ale to dogranie do Rooney'a - miodzio.

Jak tak dalej pójdzie to z Falcao będzie dylemat. Chłop ma swój wiek. Nikt nie zagwarantuje, że w teoretycznym przyszłym sezonie na OT też by wymiatał, a zapłacić za niego będzie trzeba dość dużo.
A jego obecna i przyszła gra w tym sezonie, może pokazać, że pasuje do United i do BPL idealnie.
» 26 grudnia 2014, 18:06 #55
mcis: a jaki wiek ma Falcao? nie pomylilo ci sie z Ibra? Falcao w lutym skonczy 29....
» 26 grudnia 2014, 18:08 #54
0ptimus: Jest rok młodszy od Rooneya.
» 26 grudnia 2014, 18:10 #53
mcis: rocznikowo jest o rok. Kalendarzowo to o jakies 4 miesiace. Rooney koniec pazdziernika. Falcao srodek lutego
» 26 grudnia 2014, 18:12 #52
0ptimus: a w dniach ile? Może to też ma znaczenie przy transakcji.
» 26 grudnia 2014, 18:14 #51
mcis: daj spokoj z tym fochem. jest roznica miedzy rokiem, a 4 miesiacami
» 26 grudnia 2014, 18:16 #50
kralo11: Moim zadaniem to nie jest taki prosty wybor wlasnie ze wzgledu na wiek nie chodzi o to ze on za sezon bedzie o kulach chodzil pogra jeszcze z 4 lata na wysokim poziomie tak mi sie wydaje jezeli nie dopadna go kontuzje co z wiekiem staje sie coraz bardziej prawdopodobne ale ja i tak osobiscie bym wolal kogos mlodszego ale mysle ze jezeli w tym sezonie Radek sie sprawdzi LvG go kupi poniewaz LvG bedzie trenerem MU max 5 lat (tak mi sie wydaje) wiec go w sumie nie bedzie juz obchodzilo czy za te 4, 5 lat Falcao bedzie dalej w dobrej dyspozycji czy nie
» 26 grudnia 2014, 18:16 #49
kralo11: Chodzi mi o to ze Falcao do bardzo dobry wybor ale nie przyszlosciowy
» 26 grudnia 2014, 18:18 #48
0ptimus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2014 18:32

Jeżeli Ferguson wydał na van Persiego ok. 20 mln, to van Gaal śmiało może dać 2 razy tyle za Falcao.

kralo. według mnie ma to jakąś przyszłość. Z takim składem + ewentualnym wzmocnieniem w obronie, możemy śmiało walczyć w lidze mistrzów. Pomyśl ile wniósłby Falcao w przeciągu 2-3 sezonów. To będą 2-3 sezony w lidze mistrzów. Falcao jest gwarancją bramek, nie jest przypadkiem, że przed sezonem mógł trafić do Realu i był o krok od trafienia do Arsenalu. Dodajmy, że City też było zamieszane w polowanie na niego. Oczywiście jest po kontuzji, ale to co robi na boisku, jest godne podziwu i na pewno wnosi wiele do naszej gry. Poza tym oglądałem wywiad Falcao, który mówił, że może grać do 40-tki i czuje się świetnie, a nawet, że chce wpisać się w historie tego klubu. Myślę, że wierzy w siebie. Poza tym można wyobrazić sobie transakcje wymienną. Np. damy mniej za Falcao, ale do Monaco trafi np. Januzaj, a jest to możliwe, bo we Francji dużo mówi się o Belgu.
» 26 grudnia 2014, 18:30 #47
patrol2305: Mnie osobiście cieszy powrót Rafaela :)
» 26 grudnia 2014, 18:05 #46
endomikoryza: tak, jego powrot byl fenomenalny
» 26 grudnia 2014, 18:22 #45
patrol2305: Bardziej chodzi mi o to że wrócił po kontuzji ;)
» 26 grudnia 2014, 18:34 #44
nani264: Falcao widać chęć zaangażowania dla zaspołu , takich się CENI !
» 26 grudnia 2014, 18:05 #43
kralo11: Bardzo dobry mecz ale zauwazylem ze nasi graja dobrze jezeli przeciwnik nie stosuje pressingu jesli maja duzo miejsca potrafia zrobic z tego cos dobrego na + Rooney jego mecz Falcao walczy biega na + RvP moze nie tak widoczny jak Falcao ale za to skuteczny Young naprawde gra dobrze i Mata ktory zaczyna sie odnajdowac w zespole Jones zaskoczyl mnie rajdami Fletcher potwierdzil niestety moje zdanie na jego temat ogolnie bardzo dobry mecz caly czas pod kontrola oby tak dalej na - tylko karny no ale trudno DDG jest najlepszy ale nie wszechmogacy
» 26 grudnia 2014, 18:05 #42
kondzik: Mecz ze srokamki to był obowiązek wygrać.Szkoda,że Wazza nie strzelił 3 goli,ale i tak to był jego mecz teraz trzy trudne mecze wg mnie z Totenham'em,Stoke i Southampton 9 pkt realne,ale będzie ciężko
» 26 grudnia 2014, 18:05 #41
endomikoryza: 7 pkt w tych trzech meczach to bedzie rewelacja... nadal realna top4! glory
» 26 grudnia 2014, 18:07 #40
irration: O taką grę Maty walczyłem na łamach tego serwisu. Jestem wzruszony Q.Q
Brawo!
» 26 grudnia 2014, 18:04 #39
kanapkaa: Pozytywy to ofensywa.

Rozpacz to Evans, Fletcher, McNair i Wilson.
Tyle szans chłopak dostaje a nic nie robi.
» 26 grudnia 2014, 18:04 #38
Lopello: McNair'a bym ochczędził. Młody i brak doświadczenia.
» 26 grudnia 2014, 18:08 #37
kralo11: Fletcher mysle ze powinien sie juz pozegnac sie z klubem dla Evansa dalbym ostatnia szanse tymbardziej przy naszej sytuacji kadrowej w ktorej nie jest kolorowo McN i Wilson niech graja niech sie ogrywaja toz nie bede odrazu grac na poziomie Rooney'a ludzie cierpliwosci to mlode chlopaki
» 26 grudnia 2014, 18:09 #36
endomikoryza: zglaszam kandydature na "zlote pilke" : A.Young :)
» 26 grudnia 2014, 18:04 #35
kralo11: za rok zgarnie :) ale by byly jaja
» 26 grudnia 2014, 18:06 #34
endomikoryza: eksternistycznie jeszcze w tym roku
» 26 grudnia 2014, 18:08 #33
0ptimus: W Realu były kiedyś złote piłki za 40 zł.
» 26 grudnia 2014, 18:09 #32
SaNToManUTD: Bardzo ładny mecz w naszym wykonaniu,cóż szkoda karnego ale mniejsza z tym. kto na plus Oczywiście Rooney to nawet nie ma o czym mówić,tak samo Mata,Falcao Valencia i nieznacznie RvP. Ale jedno co mi się podobało to gra Younga-Odważny,wracający do obrony aktywny z przodu.Tylko te zmarnowane okazje Falcao.. no cóż jet 3-1 i tym się trzeba cieszyć.Ten mecz to już historia tera szykować się na Tottenham bo to łatwy mecz nie będzie.GGMU!
» 26 grudnia 2014, 18:02 #31
Hektor2001: Kto dał Rooneyowi 9 ??!! xD
» 26 grudnia 2014, 18:01 #30
closer888: Np. ja. Stać go na więcej. Dwa łatwe gole i genialna asysta. Da rade zrobić coś więcej :D
» 26 grudnia 2014, 18:04 #29
0ptimus: Dodajmy, że to pomocnik...!
» 26 grudnia 2014, 18:08 #28
kuba055: Mnie tam bardziej dziwi kto daje Fletcherowi więcej niż 4
» 26 grudnia 2014, 18:10 #27
kralo11: Wlasnie nie gral na napadzie wiec 2 gole i asysta mysle ze to jest to czego mozeby sie spodziewac od zawodnika tej klasy + jezeli ktos ogladal mecz wie ze duzo akcji bylo z jego udzialem i zaliczyl kilka odbiorow przecinal podania walczyl caly czas o pilke jak najbardziej ocena 10
» 26 grudnia 2014, 18:11 #26
kendo: Roo nie grał na napadzie, tylko dziwnym trafem nie zdobywał goli z daleka, lub ze skrzydła, jak to mają w zwyczaju pomocnicy, tylko stojąc na szpicy jako "9"... Więc de facto grał w napadzie. VP schodził na bok, a Roo na szpicę. 9/10 za ten występ.
» 26 grudnia 2014, 19:33 #25
Mazi1989: Kolejna wygrana, oby tak dalej :) Szkoda, że po strzeleniu 3 bramki zabrakło nam apetytu na następne. Swoją drogą Old Trafford znów stało się twierdzą nie do zdobycia. Za 2 dni trudny mecz na White Hart Lane...
» 26 grudnia 2014, 18:00 #24
Kornel: Czemu McNair tak nisko? Zagrał bardzo dobrze.
» 26 grudnia 2014, 18:00 #23
0ptimus: Hahahahahahahaha
» 26 grudnia 2014, 18:10 #22
closer888: Dobry spokojny mecz. 3pk. Ładne akcje bramkowe. Nie czepiać się :P tylko cieszyć.
» 26 grudnia 2014, 18:00 #21
kckMU: Phil 'całe życie idę na raz i zostawiam nogę, bo brak mi zwinności' Jones - to już norma

Falcao majstersztyk, Mata i Rooney to samo.

Najłatwiejsze za nami, teraz dwa ciężkie sprawdziany.
» 26 grudnia 2014, 17:59 #20
RedDevils4life: Tak pochwaliłem go i mówię sobie, że zagrał świetny mecz. Dobre odbiory, wybicie piłki przy wolnym Srok na rzut rożny i rajdy z piłką do przodu. A tu na koniec głupi karny.
» 26 grudnia 2014, 18:05 #19
dawid7013: Wreszcie dobra gra cieszy oko ;) Wynik też dobry oby tak dalej Diabły ! GGMU !!
» 26 grudnia 2014, 17:59 #18
Walnuts: Rooney, Mata, Falcao, Young na plus. Gra po zejściu Carricka i El Tigre kompletnie siadła.
» 26 grudnia 2014, 17:59 #17
kendo: Trudno, mecz był już wygrany, a za 2 dni kolejny, z Kogutami.
» 26 grudnia 2014, 19:34 #16
bartekous: GGMU!
» 26 grudnia 2014, 17:58 #15
saso1991: TAK DALEJ TRZYMAC:)!! GGMU:)
» 26 grudnia 2014, 17:58 #14
Kochas: Szkoda że Roo nie strzelił hat-tricka ale cieszą 3 pkt :) I mam nadzieje że za 2 dni też będą 3 pkt w meczu ze srokami.Co do sędziego trochę się gubił w swoich decyzjach ale dobre zawody.
» 26 grudnia 2014, 17:58 #13
Mazi1989: Za 2 dni gramy z Kogutami :)
» 26 grudnia 2014, 18:01 #12
Hektor2001: Ze srokami to graliśmy przed chwilą. ;)
» 26 grudnia 2014, 18:02 #11
eXtremista: Szkoda tego karnego.
Zamiast Fletchera ogony powinien grać ktoś z Akademii.
Cieszy rosnąca forma Younga.
Mata wreszcie zaczyna grać swoje i dogadywać się z resztą formacji ofensywnej.
» 26 grudnia 2014, 17:57 #10
Andrew07: Jeśli w akademii są same talenty pokroju Wilsona to już wolę Fletchera.
» 26 grudnia 2014, 17:59 #9
19barnaba87: Widze ze bezpodstawna krytyka vP na poczatku sezonu niczego nie nauczyla...Szkoda.
Jedynym sposobem na powrot zawodnika do formy jest gra. Dlaczego pewne osoby nie potrafia pojac elementarnych podstaw pilki...
» 26 grudnia 2014, 18:06 #8
Andrew07: Ziomek o jakim powrocie do formy ty mówisz w przypadku Wilsona. Bezpodstawna krytyka ja pie***** co za łeb.
» 26 grudnia 2014, 18:08 #7
19barnaba87: Po pierwsze to nie mialem najmniejszego zamiaru kierowac tych slow do ciebie... Zwracalem sie do eXtremisty... Odnoszac sie do Fletchera.
Teraz rozumiesz czy moze ci to narysowac?
» 26 grudnia 2014, 18:14 #6
Andrew07: W takim razie twój komentarz jest jeszcze głupszy niż myślałem, lepiej dla jakbyś się już nie pogrążał. Naucz się pisać nick tej osoby, której odpisujesz. Teraz rozumiesz czy może Ci to narysować?
» 26 grudnia 2014, 18:24 #5
19barnaba87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2014 18:32

A nie przyszlo ci moze do glowy ze skoro odpisuje pod postem extremisty to mozliwe ze pisze do niego??
Twoj wpis jest tylko nic nie wnoszacym do dyskusji smieciem. Kto normalny by na to odpisal.
» 26 grudnia 2014, 18:29 #4
Andrew07: YYY ok chłopie widzę, że powoli zaczynasz pieprzyć straszne głupoty próbując wyjść z twarzą. haha pozwól, iż skończę rozmowę w tym miejscu, gdyż nie czerpię przyjemności z rozmowy z takim błaznem jak ty! Pozdro i życzę trochę oleju w głowię skoro już mamy święta.
» 26 grudnia 2014, 18:32 #3
bluee619: @Andrew07
Fletcher jest przydatny, bo można go wpuścić grając na słabego przeciwnika i mecz od razu robi się ciekawszy.
» 26 grudnia 2014, 18:46 #2
RedDevils4life: Bardzo dobry mecz pod nasze dyktando. Szkoda tego karnego, ale cóż. Są kolejne 3 pkt i passa bez porażki trwa. :) GGMU!
» 26 grudnia 2014, 17:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.