Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Neville: United zagrali tragicznie

» 9 grudnia 2014, 12:25 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Manchester United być może i opuścił Southampton z trzema punktami, jednak zdaniem Gary'ego Neville'a, podopieczni Louisa van Gaala zagrali tragicznie.
Neville: United zagrali tragicznie
» Gary Neville nie szczędził krytyki pod adresem Manchesteru United
Dwie bramki Robina van Persiego pomogły United wspiąć się na trzecie miejsce w tabeli Premier League, ale sam menedżer nazwał występ drużyny "szczęśliwym".

- Wydaje mi się, że [Louis van Gaal] nie prowadził w swojej karierze zespołu, który tak słabo podawał - wyznał Gary w programie Monday Night Football.

- Z pewnością będzie oglądał materiały wideo z tego spotkania jeszcze kilka razy i za każdym z nich, dojdzie do wniosku, iż momentami, podania były koszmarne. To jedne z tych sytuacji, kiedy jest tak tragicznie, że zaczynasz się już z tego śmiać. Byłem tak sfrustrowany, że mogłem jedynie się śmiać.

- Nie mogłem uwierzyć w to, ile razy oddawali piłkę rywalowi, a w pierwszej połowie, wręcz podawali do przeciwnika. Spójrzmy na zawodników w środku pola. W sumie są oni warci 100 milionów funtów. W ataku biegają gracze za 50 lub 60 milionów funtów. To niesamowici zawodnicy. Nie ma co tutaj wspominać o obronie. Antonio Valencia i Ashley Young jako wahadłowi spisują się najlepiej, jak tylko potrafią, a dalej mamy młodzików lub piłkarzy grających nie na swoich pozycjach.

- Dlatego też rozumiem, że w defensywie może wyglądać to źle, jednakże z przodu było wręcz tragicznie jeśli chodzi o podania i ich dokładność. Kiedy Louis van Gaal będzie jeszcze raz oglądał ten mecz, będzie przerażony, jak źle to wyglądało. Ja byłem przerażony.

- Oczywiście, zawodnicy będą zachwyceni z trzeciego miejsca w tabeli, jednak nie należy zapominać, iż ich gra momentami była tragiczna. W drugiej połowie zagrali nieco lepiej, lecz nawet pomimo wygranej, nie można mówić o dobrym występie United.

- Być może będą myśleć, iż to jest najważniejsze, ale tak naprawdę, muszą zrobić krok do przodu. Wciąż nękają ich urazy. W tym meczu musieli dokonać dwóch zmian w defensywie przed upływem pierwszej połowy. Nie potrafią utrzymać obrońców w pełni zdrowia.

- Posiadając piłkę nie wyglądali na zbyt pewnych siebie. Także w kontrataku wyglądało to słabo. Nie posiadali szybkości. Przeciwko Arsenalowi, gdzie również zagrali źle, wyprowadzali przynajmniej kontrataki, ale to działo się za sprawą Angela Di Marii, którego teraz zabrakło.

- Trzeba powiedzieć wprost, iż tym razem uciekli katu spod topora. Southampton nie zagrał wybitnie dobrze, brakowało im pewności siebie. Oczywiście, Manchester United może być zadowolony z wyniku, jednak koniecznie musi zacząć grać lepiej - zakończył Neville.


TAGI


« Poprzedni news
43. kontuzja w United za czasów Van Gaala
Następny news »
Kalendarz adwentowy: 8 grudnia 2014

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (63)


Mazi1989: Brakowało nam wczoraj Di Marii. Oczywiście, nasza gra nie może być zależna od jednego gracza, ale Argentyńczyk jest w stanie zrobić z piłką wszystko. Wczoraj było widać, że Rooney wrócił po kontuzji i potrzebuje jeszcze trochę czasu. Mata nie był aktywny, przeszedł obok meczu. To nie był nasz najlepszy występ, ale z tą krytyką to bym nie przesadzał. To był ciężki mecz. W takich momentach liczy się wynik. Ciekawe co Neville powie, jak wygramy kolejny mecz w dobrym stylu? Pewnie będzie siedział cicho
» 9 grudnia 2014, 20:53 #60
szabo1878: tez mnie to doprowadzalo do szalu.
jeden podal za lekko, drugi podal przez srodek... masakra
ale najgorszy moim zdaniem byl brak ruchu do pilki. jest to chyba najbardziej podstawowa rzecz, jesli sie chce dostac pilke. a nasi pilkarze stali i patrzyli, jak obronca, czy pomocnik Southampton ich wyprzedza i przejmuje pilke. ten blad pojawial sie przez caly mecz. a jest to blad na poziomie trampkarzy
» 9 grudnia 2014, 18:02 #59
ManUtdFan94: Wczoraj zagraliśmy bardzo słabo to fakt, ale liczą się 3 punkty :) Jak mówią zwycięzców się nie sądzi, trzeba też umieć takie mecze wygrywać:) Wolę żeby Nasi wygrywali po takiej grze niż przegrywali po wielkim spektaklu. Nie rozumiem tej krytyki Nevilla, jakoś nic nie mówił po meczu z Hull czy Stoke. Zdarzają się takie mecze, ale jeszcze raz podkreśle najważniejsze są 3 punkty i to, że awansowaliśmy w tabeli :)
» 9 grudnia 2014, 17:45 #58
mamtow4literach: z jednym się tylko nie zgodzę, a mianowicie zdanie ze w środku biegają warci 100 mln zawodnicy.
afro jest wart najwyżej 30% ceny jaką zapłacono, tu się tylko Gary pomylił
» 9 grudnia 2014, 17:41 #57
DevoMartinez: Nie wiem co Wy macie z tą legendą. Co z Nevilla za legenda? Równie dobrze Bruce Pallister Irwin można mówić per legendy
» 9 grudnia 2014, 17:40 #56
Levon: jakie obrażanie? wypowiedział się obiektywnie odnośnie naszej wczorajszej gry to wszystko
» 9 grudnia 2014, 20:26 #55
Mucha7: Boze co jest z wami nie tak.Tak musze sie zgodzic Nevillem tak przyznaje mu racje.Kazdy z nas ogladal mecz byl tragedia to nie trzeba Experta wazne sa 3 punkty a Liverpool w Niedziele.A pomijajac problemy obrone co tu sie dziwic ze ledwo co wygralismy.Chwala za wygranie na trudnym terenie.
» 9 grudnia 2014, 17:31 #54
MU1212: no tu już się zgodzę z Nevillem zdobyliśmy trzy punkty kosztem tragicznej gry
» 9 grudnia 2014, 16:40 #53
Prut3r: Niestety, ale muszę mu przyznać rację. Podania były tragiczne, ja już nie miałem siły się śmiać jak po raz kolejny (w szczególności Young i Fellaini) bez sensu oddawali piłkę rywalowi ;/ Jedynym plusem tego meczu była dobra postawa RvP.
» 9 grudnia 2014, 16:31 #52
Maesky: Ludzie, nie hejtujcie Neville'a. Facet jest ekspertem SKY Sports i po prostu rzetelnie wykonuje swoją pracę analizując i opiniując poszczególne mecze. Dlaczego miałby stosować taryfę ulgową względem United, które rzeczywiście gra bardzo źle? Byłby to brak wiarygodności i profesjonalizmu.
» 9 grudnia 2014, 16:25 #51
jacamu: Szczerze mówiąc to nie wiem co ma na celu ta krytyka Nevilla...Po co wprowadzać niepotrzebny ferment do drużyny...a po za tym Southampton to świetnie poukładany zespół i mocno zdeterminowany aby przełamać złą passe...Wszyscy spodziewali się bardzo ciężkiego meczu...
» 9 grudnia 2014, 16:15 #50
Odin88: Wypowiada sie Gary tak jak sam by byl jakims wybitnym graczem w UNITED. Byl przecietny wiec niech zamknie ta morde. Zrzedzic to kazdy potrafi ale zrobic cos z niczego nie liczni. Osobiscie wierze w LvG
» 9 grudnia 2014, 15:44 #49
TheMatiZ: Prawde powiedzial, grali kiepsko a w 1polowie tragicznie. A to co Rojo i Evans robili to nawet nie wiem jak okreslić. Sam bym lepiej zagrał...
» 9 grudnia 2014, 15:47 #48
profesor999: odin88 zachowaj szacunek dla Garego którego wkład w historię tego klubu jest nieoceniony . Mordę to ty powinieneś zamknąć a nie obrażać symbol tego klubu . Również wierze w Van Gaala ale trzeba umieć powiedzieć prawdę i LvG to powiedział . Nie dało się oglądać wczorajszego meczu i taka jest smutna prawda!
» 9 grudnia 2014, 16:31 #47
DevoMartinez: Chciałbym zobaczyc jak radziłaby sobie np Chelsea bez Fabregasa, Hazarda i np dwójki obrońców. Łatwo oceniać nie biorąc pod uwagę jak przeorany skład mamy.
» 9 grudnia 2014, 15:35 #46
mamtow4literach: po co te spiny ? to SAF i jego zaniedbania + uwielbienie trzymania latami totalnych miernot doprowadziły klub tam gdzie jest teraz.
Wiem że wielu kidsom się to nie spodoba ale mam to w dup..ie.
to SAF nic nie zrobił aby środek pola po odejściu Paula przypominał środek pola topowej drużyny.
To tenże SAF trzymał latami Andersona i próbował udowodnić światu że Clev to mega grajek.
+ wiele innych złych decyzji.

i nie pitolić mi tu o sukcesach Fergusona bo nie o tym mowa
» 9 grudnia 2014, 15:33 #45
MANUGLORy: Denerwuje mnie to że byli piłkarze United tak często się wypowiadają gdyby SAF był dalej w Manchesterze jako menadżer byli by cicho owszem ma tu Racje Neville ale to chyba Van Gaal ma to powiedzieć zawodnikom a nie on.
» 9 grudnia 2014, 15:08 #44
Marti24: Zgadzam się w 100%
Bronią SAFa, bo w ostatnim czasie podważono wiele jego decyzji m.in. o zatrudnieniu Moyesa.
» 9 grudnia 2014, 15:17 #43
NewtonHeath1878: Neville jest dziennikarzeeeem.
» 9 grudnia 2014, 17:20 #42
Zygi717: Cała prawda, polać temu Panu! Nie wiem o co LvG ma pretensje. Nie można ciągle tylko przytakiwać i mówić że jest dobrze, bo (pomijając naszą lokatę w tabeli) nie jest.
» 9 grudnia 2014, 15:04 #41
YaMU: Nevill ma 100% racji !
» 9 grudnia 2014, 14:28 #40
kean16: jak jest takim mądralą!! to niech będzie menadrzerem!! a nie siedzi sobie i udaje super experta!! niech sobie przypomni czy jemu wszystkie mecze wychodziły!!
» 9 grudnia 2014, 15:17 #39
FutureIslands: W MU brakuje... Blinda. Koleś jest DMC i wychodzi do obrońców do każdej piły, żeby mieli do kogo podać. Sam też dobrze ją rozprowadza. Nie cudownie, ale dobrze. W porównaniu do Carricka, którego podań do przodu już nie pamiętam i Fellainiego, który w ogóle ma kiepskie podania (strata gola po jego podaniu do przeciwnika) naprawdę by się przydał.

Taki Rojo nie miał do kogo zagrać i stracił kilka piłek w idiotyczny sposób. Nie bronię go, bo to zawsze strata, czyli w przypadku stopera poważny błąd, ale opcji za wiele nie miał.

Hiszpańscy MC (AMC) wczoraj nie pograli. Z resztą dość łatwo idzie ich z gry przeciwnikowi wyeliminować. Wystarczy postawny CM (DMC) doskakujący za każdym razem gdy są przy piłce i taki
Herrera nie popyka za zbytnio.

Brakuje ADM bo ten typo jest chyba najszybszy w naszej drużynie. A przynajmniej najlepiej tę szybkość wykorzystuje. Roo wczoraj miał okazję to przebiegnięcia się, ale zaniechał, a mógł o rożnego powalczyć.

Podsumowując:
Grający Blind, grający ADM, Mata albo Roo w formie i top 4 będzie. Zakładając, że reszta zawodników nie obniży obecnych lotów. O mistrzostwie z taką grą na razie możemy pomarzyć. Z resztą nie oszukujmy się, żaden z naszych pomocników już dawno nie grał jak Silva, Yaya, Hazard, Fabregaz już nie pisząc o napastnikach porównując ich do ofensywnych Sancheza czy strikerach pokroju Costy czy Aguero.

Aaa, i jak top 4 nie będzie to DDG nie utrzymamy bo to najsolidniejszy nasz zawodnik i jeden z najlepszych, jeśli nie prawie najlepszy (Neuer jednak nieco lepszy na przedpolu) bramkarz na świecie.
» 9 grudnia 2014, 14:15 #38
RedDevil67: Słowa Nevilla może i nie potrzebne ale niestety prawdziwe i każdy kto oglądał ostatnie mecze United musi sobie z tego zdawać sprawę, ta seria 5 zwycięstw została odniesiona z dużą dozą szczęścia i nie dzięki zespołowej grze ale indywidualnym popisom - przede wszystkim De Gei. Nie ma tutaj co zamazywać rzeczywistości.
» 9 grudnia 2014, 14:13 #37
nitiX: Zgadzam sie z Nevillem. Taka prawda, że gra jest katastrofalna i tyle w temacie.
» 9 grudnia 2014, 14:10 #36
Kilerek7: Legenda legendą, ale Neville widzi co się dzieje i chyba nie tylko on, nie zwalajmy wszystko na kontuzje, zespół LvG gra dno, wygrywamy tylko szczęściem, ja nie widzę progresu, zespoły lepiej zgrane nas zajeżdżają, dzięki Bogu mamy De Gee. LvG broni się bo co ma powiedzieć. A prawda jest taka, jeśli chcemy grać jak prawdziwe MU, musimy mieć więcej graczy pokroju Di Marii, bo reszta to już szrot i wypalone nazwiska. I pogódźcie się z prawdą, bo jednak wielu ciągle wierzy, że Drewerinho będzie nowym Royem Keanem, że nasza obrona się dotrze, a RvP i Rooney będą parą marzeń w ataku, sory ale nie, no kurde nie, przykro mi.
» 9 grudnia 2014, 13:49 #35
mateusz09874: Neville takimi wypowiedziami rozmienia swój szacunek na drobne. 43 kontuzje w ciągu 4 miesięcy mówią same za siebie
» 9 grudnia 2014, 13:33 #34
kolor: Lepiej bym tego nie ujął, ale szczerze mówiąc pamiętam za SAF podobne spotkania. Jak tylko padła bramka dla nas to wtedy wkradało się takie wielkie rozluźnienie. Jednak wtedy przerwy były zazwyczaj dla drużyny bardzo mobilizujące :)
» 9 grudnia 2014, 13:00 #33
Domelo: Najważniejszy jest wynik i 3 pkt.
» 9 grudnia 2014, 12:57 #32
Kenzema: Van Gaal ma racje, nie potrzebne te słowa. Manchester jest w dołku od odejścia Fergusona, łapią formę ze słabymi zespołami, przeciwko wielkim nie potrafią się zgrać na tyle, aby prowadzić grę - czemu? Ci chłopcy grają ze sobą 4 miesiące! Neville krytykuje grę diabłów, okej ma prawo - ale czy on widzi postęp? Mimo 43 kontuzji w sezonie, walczą o każdą piłkę, są groźni przy stałych fragmentach, wykorzystują błędy przeciwników i co najważniejsze wróciła mentalność zwycięzców! Takimi meczami wygrywa się mistrzostwo, dodajmy do tego piąte zwycięstwo z rzędu i drugie na wyjeździe. Ten klub idzie w dobrą stronę, nie czas na krytykę, ona przyjdzie z czasem tak jak i lepsza gra.
» 9 grudnia 2014, 12:48 #31
0ptimus: Na turnee wymieniliśmy setki podań - mówiło się, że gramy jak barcelona. We wczorajszym meczu, nasz przeciwnik - Southampton (w przeciwieństwie do lajtowego turnee) grał przez 90 minut pressingiem, więc United nie miało prawa grać z powodzeniem krótkimi podaniami. Poza tym South grało na 2 def. pomocników i ciężko było rozgrywać na ich połowie, wobec czego klepaliśmy w obronie i nie trzeba było być trenerem, aby wiedzieć jak ten mecz się potoczy. To co Neville mówi, może wypowiadać po każdym meczu, taki jest styl United i okazuje się, że jest skuteczny.
» 9 grudnia 2014, 12:20 #30
GjEiPeE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2014 12:11

"NEVILLE: UNITED ZAGRALI TRAGICZNIE" w 100% TAK...podania z d**y nie wiadomo do kogo...?! Marcos Rojo...zastanawiam się w co on w ogóle grał...może raczej z kim grał...? Jonny Evans...jak tylko wszedł pomyślałem...pewnie zaraz będzie remis bo kogoś nie upilnuje...i wykrakałem...kołek, drewno, kupa w gaciach...to cud jakiś że wygraliśmy ten mecz...chaos, brak pomysłu, nerwówka...ale fakt zdobycia 3 punktów cieszy tak samo jak 3 miejsce w lidze... :D
» 9 grudnia 2014, 12:07 #29
Mistrz1908: Ze wszystkim sie zgadzam w 100%. Jak tacy zawodnicy mogą tak beznadziejnie podawać? To Świeci naprawdę zagrali słaby mecz. To my im rozgrywaliśmy akcje... Nasz środek pomocy był ich środkiem pomocy , a naszym środkiem był De Gea. Evans tylko nie chciał do niego podawać i to było bardzo mądre biorąc pod uwagę potencjał środka pola i chciał z nimi grać , ale jak nie wyszli jemu do podania to tracił piłkę i kontra. Co to za różnica skoro cały mecz była laga na Fellainiego który przegrywał głowki z obroncami , a i w defensywie Pelle robił co chciał z nim.
» 9 grudnia 2014, 12:00 #28
prosty312: Nie wiem co Van Gaal sobie myślał sprowadzając Falcao w lecie, mając w składzie dwóch klasowych napastników Rooney, Van Persie i dwóch młodych ambitnych zawodników Welbeck i Wilson on decyduje się w ostatniej chwili na transfer już nie młodego gracza po poważnej kontuzji kolana z Wielkim nazwiskiem i za ogromną tygodniówkę. Jak zamierzał pomieścić trzech klasowych napastników w jednej jedenastce?, chyba kosztem Rooneya spychając go do lini pomocy i robiąc z niego drugiego Rudego w składzie United. Różnica polega jenak na tym że Rooney to nie jest zawodnik pokroju Paul Scholesa i najwięcej daje drużynie grając na swojej pozycji. Szkoda tylko że nie pomyślał że taki zawodnik jakim jest Falcao wracający po kontuzji potrzebuje gry w pierwszym zespole, a on mu nie mógł tego zapewnić mając Van Persiego w składzie. Dlatego transfer uważam za bezsesowny, ale winna nie leży po stronie Falcao tylko po stronie Van Gaala. Jak zainteresował by się trochę wcześniej oceną gry Menchesteru United z poprzednich sezonów to by to wiedział, tak samo jak fakt o którym mówili prawie wszyscy przed nowym sezonem United potrzebuje klasowego środkowego obrońcy. Wszyscy to wiedzieli tylko nie Van Gaal.
» 9 grudnia 2014, 11:48 #27
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2014 13:07

Ja tam czuję że Falcao odegra jeszcze bardzo istotną rolę w tym sezonie. Co do środkowych obrońców myślę że prawda leży po środku. Louis uwielbia stawiać na młodych walecznych zawodników ale i chce wprowadzić zimną głowę u defensorów by piłki nie były wybijane na ślepo. Kontuzje i tutaj leży największy problem, nie można zgrać zawodników, mieć ich w składzie i rotować według obecnej formy gdy leczą urazy. Evans, Smalling czy Jones to nie są anonimy do tego transfery Rojo,Shawa.

"Mogę sprawić, że każdy piłkarz będzie jeszcze lepszy. Przepraszam. To aroganckie, ale naprawdę mogę." Louis van Gaal
» 9 grudnia 2014, 13:06 #26
prosty312: Neville powinien jeszcze dodać że ustawienie i wyjściowa 11 we wczorajszym meczu to ewidentna wina Van Gaala. Z resztą zgadzam się w 100 %. Van Gaal powinien wyciągać wniski z takich meczów, bo momentami graliśmy jak amatorzy nie potrafiąc wymienić kilka piłek w środku pola i beznadziejnie głupio tracąc piłkę. Mimo wszystko w obecnej sytuacji UNITED lepiej zdobyć 3 pkt po słabym (tragicznym meczu) niż stracić 3 pkt po dobrej grze.
» 9 grudnia 2014, 09:47 #25
grandes: Dokładnie, wystawianie od początku w środku Carricka obok Fellainiego to samobójstwo jeśli chodzi o rozegranie piłki. Dobrze, że później wszedł Herrera ale to było już w momenciek kiedy Soton poczuli już krew.
» 9 grudnia 2014, 10:13 #24
RedDevilFan79: Ma racje,ale czy to pierwszy mecz United w takim wykonaniu?? A kiedys im za czasow SAF-a nie zdarzalo grac padake,a wygrywac. Taka jest pilka raz jest pieknie,a raz tragicznie. Wazne sa punkty na sam koniec sezonu.
Ja sie ciesze ze wygrali jak wygrali i wiem ze bedzie lepiej,bo potencjal jest.
» 9 grudnia 2014, 09:34 #23
snipergla: Ma racje od A do Z. 3 punkty cieszą, 3 miejsce cieszy, ale nikogo gra nie cieszy..
» 9 grudnia 2014, 09:22 #22
jaratkow: Zdecydowanie wole punkty po marnych meczach od pięknych przegranych. Zbierajmy kolejne komplety punktów i doprowadźmy w koncu do tego, że ławka rezerwowych będzie dłuższa od listy kontuzjowanych. W przeciwnym razie na poprrawe nigdy się nie doczekamy
» 9 grudnia 2014, 09:43 #21
Chmurson71: Cieszą zwycięstwa i punkty bo to jest najważniejsze w tej chwili jednak brak jakości w grze United jest widoczny od początku sezonu i to może dziwić patrząc na zawodników jakich mamy.
Z całym szacunkiem ale tacy zawodnicy jak Rojo, Fellaini, Mata nie usiedli by u Alexa na ławce. Gary ocenia grę i ma 100% racji - przymykanie oczu na mankamenty i cieszenie się tylko z punktów w tamtym roku doprowadziło to tego co widzieliśmy. Presja wymusi trzymanie poziomu na jakim taki klub powinien się znajdować.
» 9 grudnia 2014, 09:11 #20
Arvanis: Było tragicznie, ale z drugiej strony trzeba zauważyć, że Van Gaal dostał drużynę w rozsypce, w lecie ostro przewietrzył szatnie, a teraz cały czas ktoś wypada z powodu kontuzji. Jestem pewien, że w przyszłym sezonie, gdy piłkarze zgrają się już ze sobą, a kontuzje nie będą tak uciążliwym problemem, MU będzie grało nie tylko efektywnie, ale i efektownie.
» 9 grudnia 2014, 09:04 #19
Marti24: Jak zdobędziemy mistrzostwo, to nikt nam tego nie będzie pamiętał. Czy mistrzostwo zdobyto z 80 pkt (najmniej w historii) jest czymś gorszym, czy triumf Chelsea w LM w fatalnym stylu jest czymś szkalującym historię.

Niech niektórzy kibice się obudzą. W zeszłym sezonie był taki mecz z Evertonem, graliśmy dobrze, okazje były, słupki, tylko bramek zabrakło i przegraliśmy 1:0. Nie wiem jak inni, ale jak wolę smak zwycięstwa.

Dla osób tęskniących za Fergusonem, niech mają w pamięci to, że obecna forma drużyny to w dużej mierze jego zasługa:
1. zaniedbanie środka pola,
2. utworzenie klubu dla emerytów (kiepskie występy Giggsa czy Ferdinanda w ostatnich sezonach są tego potwierdzeniem),
3, zatrudnienie Moyesa na podstawie humoru (dla porównania Rogers czy Mourinho przedstawiali profesjonalne biznes plany na drużyny),
4. tolerowanie miernoty (Anderson, Cleverley),
5. deprecjonowanie młodzieży (dzięku komu odszedł Pogba),
6. tworzenie rodzinnej atmosfery i np. taki Rafael do tej pory się nauczył, że głupio nie należy faulować, Smalling zresztą także,
7 nieliczne klasowe transfery.

Od 2009 r. (odejścia Ronaldo oraz Teveza) lecieliśmy siłą rozpędu albo ciągnął nas van Persie. Żadne wielkie imperium nie upadło natychmiast, upadek to proces i początków tego upadku ja się dopatruję w odejściu Roinaldo oraz Teveza. Wszystkie błędy, zaniedbania wyszły w zeszłym sezonie. Teraz drużyna konsoliduje się na nowo. van Gaal to chyba najlepsza opcja do odbudowania zespołu.
» 9 grudnia 2014, 08:58 #18
wyspiarski: Strzelam w ciemno. Jesteś kibicem MU tak długo jak długo jogurt ma gwarancję. Bo przecież piszesz bzdury.
» 9 grudnia 2014, 09:12 #17
Marti24: Jestem kibicem od 1997 r.
» 9 grudnia 2014, 09:26 #16
KOSMOCZEK: czyli od urodzenia ;)
Ty tak poważnie?
Myślisz że to zły SAF wszystko popsuł?
1 - Po co Saf miał kupować kogoś do środka skoro miał Carricka Fletchera i Scholesa?
2 - Smalling, Jones, Hernandez, Welbz to dziadki?
3 - Moyes został zatrudniony przez zarząd a nie przez SAfa
4 - Pokaż mi klub bez takich
5 - To się zdarza. Jego dyspozycja nie była wtedy odpowiednia. Ponadto weź proszę pod uwagę w jakiej lidze gra Pogba. Jest tam chyba największym zawodnikiem ;) Nie możemy stwierdzić w 100% czy tak samo rozwinąłby się w tak siłowej lidze jak BPL
6 - Tego stary nie rozumiem? Chodzi ci o czerwone kartki obrońców? No bo faktycznie to rzadkość. Taki Therry, Pepe, czy z naszego podwórka Vidic, to czerwieni nigdy nie zobaczyli
7 - Na transfery pieniądze daje zarząd. Ta kwestia była jednym z czynników zapalnych w sprawie zakończenia kariery przez SAFa. Chciał kasy -> nie dostał -> powiedział ok, róbcie po swojemu ale ostrzegam -> efekt Moyes i padaka przez cały sezon.
» 9 grudnia 2014, 10:55 #15
Marti24: Rocznik 86
Jak najbardziej poważnie.
1. sam nie wierzysz w to, co piszesz. Zobacz sobie jakoś występów Scholesa w ostatnich latach, Fletcher - choroba (tak w skrócie), Anderson - bez komentarza, wyczyny Carricka w ostatnim sezonie także wołały o pomstę do nieba,
2. nie piszę o całym składzie, ale bodajże sezon czy dwa temu, MU miał jedną z najstarszych 11 w lidze,
3. SAF wskazał Moyesa,
4. Cieszę się ze mną się zgadzasz:-),
5. więcej wychowanków wprowadza do składu van Gaal niż SAF w ostatnich czterech latach, to o czymś świadczy,
6. tolerowano miernotę, głupotę. Casus Rafaela aż bije po oczach, Evra również był nie do ruszania, bo to kapitan i serce,
7. SAF nigdy nie lubił wydawać pieniędzy. Sam ostatnio powiedział, że za Shawa tyle by nie zapłacił.
» 9 grudnia 2014, 11:13 #14
cvx: Zgadzam się z Mart24. I dodam tylko że gra United w ostatnich sezonach Fergusona to też był straszny piach i nie dało się tego oglądać. Całkiem jak ostatni mecz z Southampton. Większość meczów to były wymęczone zwycięstwa i gole w końcówkach spotkania, w ostatnim sezonie głównie rvp.

A wyzywanie kogoś od sezonowców tylko świadczy o niskim poziomie i braku sensownych argumentów, wyspiarski
» 9 grudnia 2014, 11:36 #13
KOSMOCZEK: Martin, zgadzam się z tobą co do pewnych aspektów, ale absolutnie nie określał bym tego jako efekty złych decyzji SAFa
1 - mylisz zeszły sezon z kampanią 12/13
2 - patrz pkt 7
3 - To nie SAF go zatrudnił
4 - Tu się zgadzamy :)
5 - LvG znany jest z takiego postępowania i był to jeden z czynników wpływający na wybór tego trenera
6 - Evra nie był kapitanem...
7 - Odsyłam do wywiadów z lat 2013 w Times. Nie wymyśliłem tego co napisałem... Tak mówił SAF. Co więcej, też bym tyle nie dał za 19 latka

PS.
Bardzo się cieszę, że można z kimś wymienić rzeczowo argumenty:)
Sorry za uszczypliwość w sprawie wieku. Oby więcej takich użytkowników.
» 9 grudnia 2014, 12:43 #12
Marti24: Przytyki na ten sezonostwa oraz wieku nie są miłe, zwłaszcza że odnoszę wrażenie, iż część kibiców mogła się wykruszyć po zeszłym sezonie.

Racja, miło jest prowadzić rzetelną dyskusję:-)

1. Środek pola już dawno się rozsypywał, według mnie. Jakoś prawie zawsze dało się go załatać, ale było tam za mało jakości jak na taki klub + ciągnęły nas skrzydła i atak + magia Old Traford + osoba SAFa,
2. Jestem zdania, że niepotrzebnie np. Giggs tak przeciągał swoją karierę. Bardzo mnie ucieszyło np. odejście Ferdinanda czy Evry. Mam wrażenie, że teraz MU buduje nową jakość, tworzy siebie na nowo i chyba to boli G. Neville'a, że MU tworzy nowe podejście, nowy charakter,
3. Nie wierzę, że SAF nie miał decydującego zdania w zatrudnieniu Moyesa,
4. OK:-)
5. Ogólnie mam wrażenie, że w ostatnich latach SAF zaniedbał młodych piłkarzy, np. poprzez wystawianie w środku pola O'Shea, Giggsa czy nawet Parka,
6. Racja, Evra nie był kapitanem, ale często kapitanował. Jego wyczyny w zeszłym sezonie przyprawiały mnie o palpitacje serce,
7. Pieniądze - takie czasy nadeszły w piłce. Warto podkreślić, że rynek zepsuła Liga Angielska + Real + PSG. I to mnie dziwiło w przypadku SAFa w ostatnich latach. Za Ferdinanda, van Nistelrooy'a, J. S. Verona czy Rooney'a swego czasu płacił rekordowe kwoty, ale w ostatnich latach już nie chciał (poza van Persie'm).

MU pod wodzą SAFa w ostatnich latach grał inaczej, grał wyczekująco, ale gdy trzeba było to dokonywał zrywu i wygrywał, choć także były cienkie mecze.

Teraz widzę, że van Gaal chce wprowadzić kulturę grę opartą na posiadaniu piłki i ataku ze środka - podoba mi się to:-) Zawodnicy powoli zaczynają łapać tę filozofię. Zauważ: jest aż 8 zawodników, którzy nie grali nigdy dla SAFa, weź pod uwagę ilość młodych graczy (Januzaj, McNair, Blackett) i coś osobliwego, jak mało jest klasycznych wrzutek oraz piłek od obrony do ataku w naszym wykonaniu - MU się zmienia.
» 9 grudnia 2014, 13:53 #11
KOSMOCZEK: Rozumiem o co Ci chodzi... tzn chyba?
Odnoszę wrażenie, że starasz się udowodnić, że LvG to odpowiedni człowiek na odpowiednie czasy kontrastując to z postacią tak uwielbianego przez wszystkich legendarnego SAFa
Co do LvG masz racje i to w 100%
Co do SAFa, myślę że jesteś zbyt surowy, bo chodź masz sporo słuszności w zdefiniowaniu pewnych jego działań, to nie patrzysz na tamten okres przez pryzmat wielu czynników które w mniejszym lub większym stopniu warunkowały decyzje naszego menago.
No ale każdy kto ma swoje zdanie jest wart 10X tyle niż ten, który zdanie ma cudze.
Jeszcze raz dzięki za konstruktywność i kulturę wypowiedzi :)
» 9 grudnia 2014, 14:46 #10
Diablord: Marti nie zgadzam sie z Toba w wielu kwestiach. Na poczatku chce jednak dodac, ze tak jak Ty jestem zwolennikiem LvG i uwazam ze to genialny trener. Dajmy mu wiecej czasu i jesli ogarnie jakos ilosc kontuzji to ManU znowu wroci na szczyt. Mamy jednak zupelnie inne zdanie na temat SAFa, wedlug mnie najlepszego trenera na swiecie:


1. Carrick w sezonie 2012/13 byl jednym z najlepszych pomocnikow BPL. Jak w we wczesniejszym sezonie stracilismy mistrzostwo przez mniejsza ilosc goli od City to SAF poprosil Scholesa o powrot z emerytury. Rudy wrocil i ogarnal srodek pola.
2. Ci emeryci od 2008 roku wygrali LM, 2 razy przegrali z wielka Barca, zdobyli kilka tytulow mistrzowskich itd. Giggs jeszcze w zeszlym sezonie zagral genialne 90 min vs Olimpiakos Pireus w LM. O Rudym napisalem wyzej. Poza tym Ci doswiadczeni moga przekazac sporo wiedzy mlodszym.
3. Zatrudnienie Moyesa to najwieksza porazka SAFa. Mysle, ze od opini Alexa sporo zalezalo. W tym punkcie sie z Toba zgadzam ;p
4. W kazdym klubie sa slabsi gracze, ale jak widac mozna z nimi zdobyc mistrza i dotrzec do finalu LM.
5. SAF sciagnal Rooneya w wieku 18 lat, CR7 w podobnym wieku i zawsze na nich stawial. W dwumeczu z Realem wystawil Welbecka, ktory strzelil brame, stawial na Silve, De Gea itd. Nie mowiac juz o klasie 92, ale to bylo w zeszlym wieku :D
6. Ta rodzinna atmosfera sprawila, ze Rooney stal sie odpowiedzialnym graczem, Scholes i Giggs cala kariere spedzili na OT itd.
7. Zarobil kupe kasy dla klubu i dzieki temu teraz united moze wydawac po 150 mln w 1 oknie transferowym. Poza tym po co mial wydawac mnostwo kasy jak ciagle odnosil sukcesy...

SAF wycofal sie w idealnym momencie. Zdobyl mistrza z ogromna przewaga (11 pkt) nad City, jego druzyna potrafila grac koncertowo (3-0 z AV i hattrick RVP, a bramka z woleja byla chyba bramka sezonu w Anglii). Teraz czeka nas przebudowa, ktora musi bolec po 27 latach rzadow tak wybitnego trenera.
» 9 grudnia 2014, 15:35 #9
lukashi22: Zgadzam się z Nevillem. Zagralismy tragicznie, jak każdy mecz, kiedy grają na nas presingiem. Tak tak zaraz rozleje się na mnie czara goryczy ze przecież mamy 3pkt a ja się krzywie. Jestem kibiciem od dawien dawna ( nie sugerować się moim nickiem ) Kiedyś to United grało presingiem, jak grały drużyny z nami to my byliśmy faworytem, to nas się bali a teraz no cóż Ci co nie maja klapek na oczach sami widza, jak gramy. Fajnie ze z taka gra zajmujemy 3 miejsce, to chociaż cieszy, ale czy to nie my powinniśmy być na 1 a reszta się na nie wspinać?
» 9 grudnia 2014, 08:52 #8
slaweknh: Mecz tragiczny,tyle strat,niedokladnosci i podan do przeciwnika nie widzialem dawno,wygralismy tylko cudem,Rvp genialny mecz
» 9 grudnia 2014, 08:45 #7
sebiii1987: to trzeba było neville przyjsć i zagrać, pokazać czy coś jeszcze umiesz ! do komentowania to pierwszy . ty chyba tragicznego meczu nie widziales !! bylo cięzko ale wygralismy zasłużenie !!
» 9 grudnia 2014, 08:36 #6
mario93: nie mam pytań
» 9 grudnia 2014, 08:38 #5
kckMU: jakim prawem ten Neville, który był czymś więcej niż ikoną United, teraz na emeryturze frustruje się z powodu słabej gry klubu, który jest w jego sercu?
» 9 grudnia 2014, 08:43 #4
slaweknh: sebiii1987:Bez komentarza
» 9 grudnia 2014, 08:43 #3
micsie03339: @kckMU

Wyraża swoją opinie, z którą nie można się nie zgodzić, jakbyś nie widział obecnie mu za wyrażanie opinie płacą.
» 9 grudnia 2014, 08:47 #2
Reyhardo: Niestety ma rację. Bramka dla southampton była wynikiem niedokladnego podania Fellainiego.
» 9 grudnia 2014, 08:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.