Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nani: Jestem piłkarzem United. Przyszłość? Zobaczymy

» 1 października 2014, 07:54 - Autor: matheo - źródło: 101greatgoals.com
Nani po wtorkowym meczu Sportingu z Chelsea (0:1) w Lizbonie nie uciekł od pytań dziennikarzy na temat swojej przyszłości w Manchesterze United. Portugalczyk przyznał, że na razie nie myśli o odejściu z Old Trafford.
Nani: Jestem piłkarzem United. Przyszłość? Zobaczymy
» Nani cały sezon 2014/2015 spędzi na wypożyczeniu w Sportingu Lizbona
Czy Manchester United powinien sprzedać Naniego?
Nani jest wypożyczony do Sportingu do końca sezonu 2014/2015. Niewykluczone, że w przyszłym roku Manchester United zdecyduje się sprzedać zawodnika definitywnie.

– Na chwilę obecną jestem piłkarzem Manchesteru United. Jestem w Sportingu, aby cieszyć się futbolem i wrócić do najlepszej formy. Później, w przyszłości, zobaczymy – stwierdził Nani.


TAGI


« Poprzedni news
Herrera: Nie ma czasu na użalanie się nad sobą
Następny news »
Najdłużej pracujący menadżerowie w Anglii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (57)


Wilku73: Takich zawodników się nie sprzedaje!! Musi złapać tryb meczowy i przede wszystkim ciężko pracować na formę ;) Wyjściowa 11 ,jak w banku :)
» 2 października 2014, 14:47 #54
Klimaa: Przede wszystkim zaczekajmy chociaż do półmetku sezonu by można zobaczyć w jakiej formie jest Nani. Wiele też zależy od formacji zespołu. Jeśli van Gaal będzie chciał głównie grać 352 to miejsca dla Naniego nie będzie.
» 1 października 2014, 23:00 #53
mich4725: Pięknie się patrzy na filmikach na YT jak Nani grał jeszcze 3 sezony temu znakomicie, przypomniałem sobie jego rajdy, strzały z dystansu, sztuczki...
Mimo sympatii do niego, lepiej dla United będzie go sprzedać, bo jest po prostu obecnie cienki:/
» 1 października 2014, 17:19 #52
winers: Jak słusznie zauważa nani, w Sportingu ma wrócić do najlepszej formy. Teraz gra bardzo słabo. Wcześniej, przez trzy lata w MU, partaczył w sposób żałosny, to powrót, choćby tylko do formy, jest mało prawdopodobny. I na dodatek nie jest już młody. Czyli, nie zobaczymy naniego w MU. I, jak dla mnie, dobrze.
» 1 października 2014, 16:52 #51
patrol2305: Nani w Sportingu gra bardzo dobrze ma 2 bramki i chyba 2 asysty w meczu z Chelsea grał nieźle, poprawił się to widać.Myślę że jak utrzyma formę to zostanie w Man Utd.
» 1 października 2014, 16:06 #50
jamaj05: Ale macie proste myślenie

To, że Nani coś tam pokarze w Sportingu wcale nie musi mieć miejsca za rok w United.
Nani gra poprawnie w Portugalii, bo po pierwsze nie ma tej presji, po drugie niższy poziom ligi, a po trzecie gra regularnie

Przyjdzie do United i dalej będzie padaka

Zrozumcie, to nie jest już 21 letni piłkarz z ogromnym potencjałem, to 28 letni średni skrzydłowy, który ani szybkością, ani dryblingiem, ani myśleniem podczas gry, na boiskach PL już nie nadrobi
» 1 października 2014, 16:48 #49
IMMM: Panie jamaj05 Chelsea, to raczej nie jest niższy poziom niż PL ;)
» 1 października 2014, 18:05 #48
jamaj05: Pewnie, że nie, to górna półka PL

No i co w związku z tym?
Nani rozwalił Chelsea?
Pokazał, że potrafi grac z gigantami (ogólnie to przy kolegach ze Sportingu większość piłkarzy United w tym momencie by błyszczała)

Popatrz na, niech bedzie, 2 ostatnie sezony Naniego
Jak grał w meczach z wielkimi drużynami?
Oprócz ładnego dryblingu z Arsenalem co pokazał?
Czerwo z Realem
Zmarnowane podania z TOP4 PL
kiksy, straty, kiepskie strzały

Co Nani zrobił w tamtym sezonie? Pokazał wolę walki?
» 1 października 2014, 18:23 #47
grobla95: hahaha! Z tym czerwem z Realem to wypaliłeś... Akurat Nani do czerwonej kartki (ktora jak twierdziła nawet wiekszość obiektywnie patrzacych kibiców Realu, była przesadzona) był najlepszym zowodnikiem United.
» 1 października 2014, 19:19 #46
jamaj05: To, że był najlepszym zawodnikiem United to twoja obiektywna ocena, wiec z łaski swojej dodawaj "moim zdaniem", bo wprowadzasz w błąd
po drugie co z tego, że dobrze grał, skoro przez swoją głupotę osłabił zespół, przez co z pewnością przegraliśmy...

ale to juz nie chodzi tylko o jeden mecz
Nani ogólnie odstaje od poziomu jaki powinien reprezentować Manchester United walczący o przynajmniej TOP4

Jego poziom to nie powiem - Sporting, Tottenham, Newcastle, może nawet Milan
W innych mocniejszych klubach by sie nie przebił
co tu dużo gadać - popatrz kto go chciał w ogóle kupic?

gdybyśmy nie wcisnęli go do Sportingu, to pewnie grywałby w rezerwach
» 1 października 2014, 20:08 #45
IMMM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2014 12:38

Juve go chciało :)
Nie mówię, że rozwalił Chelsea ale obok Rui PatrĂ­cio był najlepszym graczem Sportingu.
» 2 października 2014, 12:37 #44
mario93: psychika jest jego największym problemem, jakby poczuł się w United ponownie jak w domu to na pewno byłby groźnym skrzydłowym jak dawniej, ale nie wiem czy komuś będzie się chciało go "nastawiać"... Raczej po sezonie pójdzie na sprzedaż.
» 1 października 2014, 15:13 #43
Fabio: Obyś od przyszłego sezonu był piłkarzem jakiegokolwiek innego klubu, ale nie Manchesteru United FC :) .
» 1 października 2014, 14:34 #42
patrol2305: Idź kibicować City..
» 1 października 2014, 16:03 #41
jamaj05: Dlaczego?
Bo nie chce szrotu w United?
Bo Nani jest za słaby, ale jego fanboje dalej czekają na odrodzenie w klubie?
Cóż, ja też mam nadzieje, że do nas nie wróci (chyba, że wystrzeli z formą w niebo, ale przy takiej grze jaką prezentuje teraz, oby znalazł innego pracodawce)

i nie wysyłaj ludzi do kibicowania City, którzy MU kibicują pewnie od roku twojego urodzenia...
» 1 października 2014, 16:34 #40
Vaxiu: Nie wiem skad u was wzielo sie te slowo "szrot" na graczy United. Nie macie do nich za grosz szacunku, liczy sie tylko tu i teraz.
Kolega patrol ma racje, z takim podejscie to do City.
» 1 października 2014, 17:08 #39
inek10: W stu procentach zgadzam się z kolegom @Vaxiu :)
» 1 października 2014, 17:10 #38
IMMM: Już nie chodzi tylko o piłkarzy, oni nie widzą w nich nawet ludzi tylko roboty - zepsuje się? Do śmieci.
» 1 października 2014, 18:07 #37
jamaj05: Dobrze, już lece kibicować City...

za to podejście Naniego do gry to brak szacunku do klubu i kibiców

I dla mnie nie liczy sie tylo tu i teraz.
Zawsze bede doceniał grę zawodników United, ale tylko wtedy gdy na to załużą

Jeśli waszym zdaniem słowo szrot jest takie be, to co powiecie na Naniego, dla którego juz kilka sezonów liczy sie tylko wpływająca na konto pensja
Nie widac było u niego checi poprawy zwyciestwa
Pasowała mu duża tygodniówka i rola rezerwoego (jeśli byłoby inaczej odszedłby conajmniej 2 lata temu do innego zespołu, żeby tylko grać, pokazać, że nadal jest dobrym zawodnikiem, nawet za cenę niższej wypłaty

Ale on wolał cieplutką ławkę rezerwowych i miliony co roku
Tak więc w moich oczach Nani został dawno temu zezłomowany i nazywam szrotem
zresztą tak samo jak np. Young

PS. nie wiem skąd u was wzięło się słowo "idź kibicować CIty"
pewnie jeszcze 99% przypadków to kibice z najwyżje kilkuletnim stażem odsyłający do Citi ludzi, którzy są fanami United 12+ lat...

No ale to typowe na DP
» 1 października 2014, 18:15 #36
jamaj05: IMMM

ale nie masz racji
co to w ogóle za interpretacja tego co napisałem...

możesz pojąć swoim umysłem, że szrot to przenośnia
zezłomowany samochód = szrot = w przenośni piłkarz, który zezłomował się na ławce rezerwowych, nie robiąc nic w kierunku gry, tylko licząc tygodniówki...

I nie wyrzucam go do śmieci... życzę mu przecież sukcesów w innym klubie
Jakoś nie jestem fanem trzymania piłkarzy za zasługi sprzed 4-5 lat, tylko dlatego, że dają sie ogólnie lubić...
» 1 października 2014, 18:18 #35
Quahadron: Kolega patrol nie ma racji -.- Dlaczego? Bo jego post był kierowany do Fabio który zachował szacunek i nie obraził Naniego tak jak to zrobił jamaj05. Zatem chcąc nie chcą trzeba stwierdzić, że patrol po prostu nie ma racji.. co innego jakby jego komentarz znajdował się pod komentarzem jamaj05. Także hejt nieuzasadniony, patrol może iść spać.. :]

Czy jeśli ja nie chcę by Young grał wciąż w United to mam iść do City? Oczywiście, że nie. Uważam, że Young to nie jest już poziom United.. a w takim klubie nie można czekać na "odrodzenie". W takim klubie można co najwyżej zgubić formę na kilka meczów i wrócić z hukiem.. ile sezonów wraca już Nani, Young czy nawet Valencia?

Idąc tokiem myślenia każdego fanboya Naniego, spróbujmy zrozumieć innych fanboyów.. np. Younga, Valencii, Fellainiego czy nawet Lindegaarda i zostawmy ich na wieki w klubie.. bo przecież ich kochamy i może wrócą do formy :) Z jednej strony narzekacie na brak wyników, na brak trofeów.. ale chcecie trzymać piłkarzy z sentymentów, ale sentyment nie wygra meczu :) Young od 2 sezonów gra jedno wielkie nic.. Valencia od dwóch sezonów nic.. Nani od dwóch sezonów nic.. ja się pytam w jakim wielkim klubie trzymanie takich piłkarze ma miejsce? Gdzie byli rodzice się pytam.
» 1 października 2014, 18:19 #34
jamaj05: twoim tokiem rozumowania, jeśli uważam Naniego za szrot, to powinienem iść kibicować City?

Yhm, nie mam pytań w takim razie
Może jak skończysz 11 lat, to zaczną cie uczyc czytać ze zrozumieniem, bo swoje słowa poparłem argumentami, dlaczego uważam Naniego za szrot

Nie musisz sie z nimi zgadzac, ale powinieneś postarac sie to zrozumiec
ja sie czuje obrażany przez gre naniego do 4 lat
» 1 października 2014, 18:28 #33
grobla95: jamaj05, idź już lepiej kibicować temu City, tak jak pisałeś. Tam nie bedziesz miał "szrotu".
» 1 października 2014, 19:21 #32
jamaj05: grobla
chciałem ci cos odpowiedziec, ale z ciekawosci wbilem na twoj profil i znalazme takie perelki
"Nani jest świetym zawodnikiem, u szczytu formy porównywalny do Di Marii"

"Gdyby jednak potwierdził sie niektóre doniesienia, o odejsciu Maty w zimie, myśle ,że Nani jak najbardziej by sie przydał" :D

rozumiem, ze jestes fanbojem Naniego
tak wiec dyskusja z toba o jego przydatnosci dla United wydaje sie byc jałowa

rozumiem, ze go lubicie, ze w waszej imaginacji za rok rozdaje kaarty na skrzydle United, ale predzej czy później musicie sie pogodzic z tym, ze z taka forma jaka prezentuje nawet teraz w Sportingu nani juz do MU nie wróci :(
» 1 października 2014, 19:49 #31
grobla95: jamaj05, ja za to juz wczesniej wszedłem na Twoj profil i widze smo narzekanie - wszedzie! Ten zły, tamten zły, tu szrot, tam szrot. Nie wiem czy jestes jakis nieszczęśliwy w życiu, niespełniony czy co, ale w United widze nic Ci sie nie podoba. Idź kibicuj Realowi, tam nie ma szrotu, na każdej pozycji mają super zawodnika, jak zawodzi, kupują lepszego, wygrywają co drugi mecz po 6:0. Może u nich na stronie nie bedziesz na wszystko narzekał. :)
» 1 października 2014, 20:32 #30
grobla95: Aha... "Fanbojem" można nazwać co najwyżej Ciebie - kogoś kto w czasie sukcesów klubu i dobrej gry zawodników wychwala pod niebiosa, a teraz jak sie gorzej wiedzie, miesza piłkarzy z błotem.
Ja, jestem po prostu wiernym kibicem, który wierzy w powrót swoich ulubionych zawodników do formy i nie beszta gdy im nie idzie.
» 1 października 2014, 20:37 #29
jamaj05: A kogo niby mieszam z błotem kiedy się teraz gorzej wiedzie??

NANIEGO??buhaha, przeciez nawet nie gra w United :D

zacznij myśleć jakoś logicznie, sprawdzaj definicje itd. bo robisz z siebie niezbyt inteligentna osobe
» 1 października 2014, 21:06 #28
patrol2305: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2014 22:58

Tyle lubię to :D
» 1 października 2014, 22:57 #27
patrol2305: Szrot to mogą sobie nazywać na złomie Ci którzy go wyzywają nawet nie są w 1/100 tak zdolni jak on.
» 1 października 2014, 22:59 #26
IMMM: Ahhh szkoda się kłócić. Tak jestem fanem Naniego i mam nadzieję, że jak złapie formę to wróci z hukiem do United. Rozumiem również, że gdy dalej będzie grał słabo to przyjdzie czas się z nim pożegnać. Po prostu nie lubię takiego przedmiotowego podejścia do piłkarzy, zachowujecie się jakby to nie byli ludzie...
» 2 października 2014, 12:47 #25
Rotx: Ludzie, Nani ma lat 28, nie patrzcie na niego jak na 23 letniego zawodnika gdy grał obok Ronaldo.
Gośc nie ma obecnie zadnych atutów, obecnie psychikę ma dużo słabszą niż zawodnicy których obecnie
mamy, fizycznie nie jest już tak szybki jak konkurencji w PL np. Sterling,Mirallas,Lamela.,facet zmarnował najlepsze lata, myślał zę zawsze będzie dryblował,wkręcał w glebę,strzelał efektowne bramki,. Spójrzcie na Ronaldo - to samo środowisko,ten sam wiek ,podobny potencjał ale co z tego
jak Ronaldo spostrzegł kiedy czas zęby zainwestować w posturę i sylwetke ponieważ kiedyś przyjdzie
czas ze pojawia się szybsi zawodnicy , bardziej kreatywni, zaczął dostrzegać kolegów, zauważył że
piłka to gra zespołowa. Nani zmarnował swoje najlepsze lata gdyż mógł osiagnać znacznie więcej , teraz już została kariera typu Portugalia,Turcja lub Zenit i powrót do Portugalii i koniec kariery.
» 1 października 2014, 14:34 #24
jaratkow: Nie bacząc na wiele negatywnych opinii ja bardzo lubię i cenię Naniego. Dlatego życzę mu by na wypożyczeniu osiągnął taką formę, która ostatecznie zdecyduje o jego pozostaniu w United. I nie ma dla mnie znaczenia "kogo wygryzie" czy na jakiej pozycji będzie go wystawiał trener. To zbyt dobry zawodnik by odchodzić od nas w niesławie
» 1 października 2014, 14:25 #23
grobla95: Hmm... Powiem tak : Nani jest świetym zawodnikiem, u szczytu formy (którego dawno nie było) porównywalny do Di Marii. Problem jest taki, ze mamy świetnych ofensywnych zawodników i nie wiem kogo mogłby wygryźć Nani. LVG na siłe w przedsezonówkach wystawiał go jako napastnika, a on jest typowym skrzydłowym... Gdyby miał wrocić, na pewno trzeba pozbyc sie Younga (nie podlega wątpliwości, ze Nani jest lepszym piłkarzem), o pozbyciu sie Antka raczej nie mysle, poniewaz jest to zawodnich całkiem inego typu niż Nani, Nani gra typowo ofensywnie, Valencia jest dobry jako taki 'wahadłowy' do formacji 3-5-2, gra dobrze w odbronie i ataku (dobrze - czyli du*y nie urywa, ale solidnie). Gdyby jednak potwierdził sie niektóre doniesienia, o odejsciu Maty w zimie, myśle ,że Nani jak najbardziej by sie przydał.
» 1 października 2014, 14:04 #22
janpodgorski: Uwielbiam Naniego. Nie szukam powodów dla, których tak jest. Po prostu cały czas widzę w nim świetnego piłkarza. Przy Ronaldo, grał jak z nut. To piłkarz o nie bywałych umiejętnościach. Daleki zazwyczaj jestem od ocenia decyzji trenerów ale trochę ten Nani bez formy to wina SAF'a. Myśle, że odszedł gdzieś w jego dalszych planach. Piłkarze takiego pokroju, potrzebują czasu i regularnej gry by wrócić do dyspozycji meczowej. On takich szans dostawał po kontuzjach bardzo mało. Inna sprawa to głowa Portugalczyka. Może, nie umie sam, w sobie się odblokować - nie uwierzę, że zapomniał jak gra się w piłkę. Pamiętny mecz z Realem Madryt ( turecki sędzia bałwan) na OT to koncert gry Naniego, najlepszy wtedy na boisku - który musiał opuścić plac gry. Nie kumam hejtów na tego piłkarza. Bo wielu ze składu United też nieszło. Najlepiej zawsze komuś pocisnąć. Ja osobiście cieszę się że jest teraz w SL i niech tam chłop wraca do formy, bo po prostu tęsknie za jego magią ze starych czasów na OT. Jeśli nawet nie u nas, to niech błyszczy gdzie indziej. Życzę mu jak najlepiej. Back Home Kid!!
» 1 października 2014, 13:47 #21
inek10: Nani zaczął grać jak z nut po odejściu Roinaldo :)
» 1 października 2014, 17:10 #20
Beere: Co za dzień, jest już 13:41, a nic nie piszą o nowych kontuzjach.
» 1 października 2014, 13:42 #19
RobvanKlu5i: Di Maria w 4 meczach zrobił tyle co on w 3 lata
» 1 października 2014, 13:19 #18
Prut3r: Nie zgodzę się, 3-4 lata temu był u nas (z Roo) najważniejszym zawodnikiem i nie raz ani nie 4 wygrywał nam mecze. Przyznam, że od 2 lat jest bez formy i teraz na OT dla niego miejsca nie ma, bo są od niego lepsi, ale trochę szacunku. Di Maria musi jeszcze trochę pograć, żeby zasłużyć się dla tego klubu tak jak Nani.
» 1 października 2014, 13:34 #17
mcis: @Prut3r

Tobie pewnie chodzi o sezon 10/11 gdy strzelil 10bramek i mial ponad 20 asyst, zdobyl tytul najlepszego asystenta ligi. to byl fenomenalny sezon, ale niestety jedyny dobry wsposrod jego 7 sezonow na OT
» 1 października 2014, 14:03 #16
grobla95: @mcis, tutaj sie nie zgodze! To nie był dobry sezon, to był bardzo dobry sezon! Nani ustanowił wtedy reokrd asyst w historii jednego sezonu PL. "Dobre" sezony, miał jeszcze ze dwa.
» 1 października 2014, 14:07 #15
checix69: niech wroci, jako rezerwowy zawsze sie przyda, a lepszy on on jang
» 1 października 2014, 13:08 #14
Cinz: Brakuje prawego skrzydła w United, van Gal nikogo nie wystawił w ostatnich dwóch meczach na ta pozycje. Można powiedzieć taki klub bez prawej ręki, który nie bedzie dobrze funkcjonował.
» 1 października 2014, 12:54 #13
Diabelred: Zlapie forme w Portugalii, bedzie mozna go sprzedac, za niezle pieniadze. No chyba, ze van Gaal bedzie chcial, aby Nani wrocil i zmieni formacje na gre klasycznymi skrzydlowymi.

lub tez inna opcja..

Wypozyczenie okaze sie niewypalem, Nani wroci, sprzedamy go za jakies drobne. On w przeciwienstwie do Andersona, wciaz ma dobre nazwisko ( a raczej pseudonim), takze jacys chetni na jego kupno napewno beda.
» 1 października 2014, 11:59 #12
grobla95: Ogladajac mecze Naniego w Sportingu, bardziej prawdopodobne wydaje sie jednak, ze Nani będzie miał dobry sezon. :)
» 1 października 2014, 14:09 #11
N17: Złapie formę w Sportingu, wróci i z di Marią zrobią masakrę na skrzydłach.

Lub mniej optymistycznie: Nani dalej gra padaczkę, a di MAria ginie w wypadku samochodowym - pijany Bario Malotelli go potrącił.
» 1 października 2014, 11:35 #10
Diabelred: Bebe tez zlapal forme w Portugalii, a i tak zostal od razu sprzedany, z Nanim moze byc podobnie.
» 1 października 2014, 12:04 #9
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2014 14:15

Nani w 10/11 pobił rekord premier league, a tyle co wygrał to głowa mała. Bebe natomiast był jednym z dziwnych wybryków Fergiego. Piję do tego, że nie musi być podobnie ;)
» 1 października 2014, 14:15 #8
MU1212: nie ja bym go nie sprzedawał
» 1 października 2014, 11:33 #7
slaweknh: Tak,tak czekajmy ,moze za 233242354 razem odpali :-).Dajmu mu kolejne 7 lat na pokazanie sie,w wieku 35 niech zakonczy u nas kariere i dopiero wtety bedzie mozna go oceniac, na to chwile jest za wczesnie:-)
» 1 października 2014, 10:10 #6
IMMM: Więc według twojej mistrzowskiej zasady musimy wyprzedać 3/4 składu. Jones, Evans, Smalling, Young, Valencia, Fellaini...

A i Mata zaczął gorzej grać, a Herrera ma znów kontuzję lepiej się zabezpieczyć i go sprzedać.
» 1 października 2014, 13:43 #5
PDF: Zawsze kibicowałem Naniemu ... niestety zawodnik zdolny ale bardzo nieregularny. Jest na kontrakcie w MU i jeśli wróciłby do dobrej dyspozycji nie należy go skreślać. Może dostanie ostatnią szansę u LvG.
» 1 października 2014, 10:04 #4
lukalesko7996: Nani to dobry piłkarz jak tylko odbuduje swoja forme to moze byc bardzo przydatny....patrzac na kontuzje zawodnikow ktore sa praktycznie co sezon...
» 1 października 2014, 09:44 #3
Dryblas: Na tę chwilę nie widzę dla niego tutaj miejsca. Jeżeli wróci do formy sprzed 3 lat to na siłę można go trzymać, ale w aktualnej taktyce LvG nie ma miejsca dla klasycznych skrzydłowych. Już lepiej go sprzedać, póki ktoś jest w stanie dać za niego kilkanaście milionów. Lepsze to, niż żeby się marnował.
» 1 października 2014, 08:53 #2
WielkiTom: na chwile obecna to jest on pilkarzem sportingu nie wiem po co on zamydla oczy komus i wmawia ze czarne jest biale a biale czarne... mial dac sportingowi mistrzostwo, zdetronizowac porto a jak narazie to potyka sie o wlasne nogi...
» 1 października 2014, 08:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.