Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Danny Welbeck piłkarzem Arsenalu!

» 2 września 2014, 02:12 - Autor: misza - źródło: twitter
Manchester United, za pośrednictwem Twittera, poinformował, że Danny Welbeck został piłkarzem Arsenalu FC, z którym podpisał czteroletni kontrakt.
Oficjalnie: Danny Welbeck piłkarzem Arsenalu!
» Danny Welbeck opuszcza Manchester United
23-letni piłkarz w barwach Czerwonych Diabłów rozegrał 142 spotkania, w których strzelił 29 goli. Według brytyjskich mediów włodarze Kanonierów za transfer Anglika zapłaciły 16 milionów funtów.

Jednocześnie władze Manchesteru United podziękowały Welbeckowi za grę na Old Trafford oraz życzyły powodzenia w rozwijaniu dalszej kariery sportowej.


TAGI


« Poprzedni news
Cleverley zostaje w Manchesterze United
Następny news »
Tom Lawrence opuszcza Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (138)


daw2db: oprócz Manchesteru szanuje inne kluby w Anglii i jak trafił do Arsenalu to wiem, że będziemy tego żałować bo tam z młodzikami będzie grał wyśmienicie :)
» 5 września 2014, 00:13 #127
Seba11231: Kogo jak kogo ale United nie powinno Welbecka sprzedać on wystrzeli w Arsenalu i będziemy znów wszyscy płakać
» 2 września 2014, 21:46 #126
optimus111111: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2014 00:16

dokladnie tak... nie moge tego odzalowac, tym bardziej ,ze zostajemy z 3 napastnikami...

ps. jak juz to mogli go sprzedac poza lige ,anie do potencjalnego rywala
» 3 września 2014, 00:15 #125
nosveratu: 142 mecze i 29 goli mówi samo za siebie. On nie potrafi strzelać bramek... Zawsze to mówiłem, statystyki to mówiły i widać to było za każdym razem kiedy strzelał - nie trafiał nawet w bramkę. Dużo biegał i to wszystko... Szkoda bo to wychowanek klubu, ale był średniakiem.
» 2 września 2014, 18:33 #124
MU1212: a niech się męczy w Arsenalu najwyżej zdobędzie FA Cup a nie mistrzostwo
» 2 września 2014, 18:22 #123
vip14: Żegnam i życzę sukcesów :) Sam chciał, a więc ma :)
» 2 września 2014, 16:14 #122
Sandor: dla mnie Welbeck nie był najemnikiem w dodatku cechy wolicjonalne szybkość, skoczność, smutne to że nikt tak na niego naprawdę nie stawiał a powinien. Ja stawiał bym bardziej na niego niż na Roo czy Rvp takie jest moje zdanie. Musze pogratulować Arsenalowi bo naprawdę będą mocni.
» 2 września 2014, 16:08 #121
haleczka7: Jestem niemal pewny że z Welbzem będzie podobnie jak ze Sturridgem ;)
» 2 września 2014, 15:26 #120
CR71999: Nie bo Sturridge jest dużo lepszy (był lepszy już jak grał w Chelsea) od Daniego i potrafi wykorzystywać okazję.
» 2 września 2014, 15:45 #119
Sandor: haleczka7 a ja jestem w 100% pewny że tak będzie jak mówisz. +.
» 2 września 2014, 16:18 #118
burza1916592: Dzięki za wszystko, powodzenia, Danny! :)
» 2 września 2014, 15:07 #117
CR71999: Odszedł bo chciał grać i tyle. Manchester to dla niego za wysoki poziom.
» 2 września 2014, 15:06 #116
Skori17: tom zostaje a Welbeck sprzedany... no to Van Gall zobaczy co stracił, strasznie mi się podobał
» 2 września 2014, 14:49 #115
Keravnos: Powiem tak - nie mogę czytać komentarzy większości z was... Wieczni malkontenci niezadowoleni absolutnie ze wszystkiego. Nie robimy transferów to źle, robimy transfery jeszcze gorzej, przestaliśmy stawiać na wychowanków tragedia, za SAFa było lepiej itp. Drużyna wymaga przebudowy i to się właśnie dzieje. Pozbywamy się ludzi niespełniających oczekiwań, przez których drużyna spisuje się słabo. Sprzedaliśmy Welbecka. Trudno, ale się nie sprawdzał. spójrzcie na jego statystyki - nawet jak grał jako napastnik strzelał mało, a każdy wieszał na nim psy, że drewniak, że bez techniki, że potyka się o własne nogi a teraz wielki płacz bo odszedł. Nasi wychowankowie nie sprawdzają się i trzeba to sobie otwarcie powiedzieć. Jeżeli mamy walczyć o mistrzostwo i najwyższe cele, to nie z takimi graczami. I pytanie do malkontentów - wolicie sukcesy z nowymi ludźmi, czy pałętanie się w środku stawki ze starym składem?
» 2 września 2014, 13:06 #114
RedDevil67: Postawmy sprawę jasno, chcemy kupić mistrzostwo Anglii..
» 2 września 2014, 13:17 #113
Keravnos: RedDevil67, ładny frazes. Kupujemy graczy, którzy nam to umożliwiają, bo nasi są na to za słabi. Jak chcieliśmy wygrać coś tymi samymi graczami, to zamiast Van Gaala trzeba było zatrudnić Jezusa, bo tylko cudotwórca sprawiłby, że Welbeck zacznie strzelać gole a Clev przestanie walić kalafiory po trybunach zamiast dokładnie podawać i rozgrywać...
» 2 września 2014, 13:28 #112
Sandor: nowi ludzie, zakupione gwiazdy nie gwarantują sukcesu, mieliście przykład City pamiętam jak wpompowali setki miliony i zajmowali 5 miejsce przegrywając batalie z Tottehamem dopiero gdy zaczęli być zespołem zaczęli wygrywać. Ciężko w tym sezonie będzie zając 4 miejsce a co dopiero mistrzostwo.
» 2 września 2014, 16:33 #111
MUFC16: Jak tak wszyscy już tęsknicie za nim to mam propozycje: PRZEJDŹCIE ZA NIM DO ARSENALU!
» 2 września 2014, 12:45 #110
RedDevil67: Ale słabe..
» 2 września 2014, 13:16 #109
manooch: nom. ;)
» 2 września 2014, 13:23 #108
Cinz: Trochę szkoda mi Welbza ale z drugiej strony to nie jest jakiś bramkostrzelny zawodnik który w więszkości meczów pociągnie drużyne do wygranej. Pozostaje mi życzyć szczęscia w Arsenalu i upragnionego 1 składu.
» 2 września 2014, 12:14 #107
ManUtdFun: Ten transfer bardzo boli. Tak jak wielu z was wcześniej napisało przez ten transfer United zrobiło pewien krok, nieodwracalny krok - zrobili coś przeciwko temu co robili od ponad 2-3 dekad. SAF zawsze byudował skład na wychowankach, w życiu nie zabawiłby się tak jak zaj*ebisty taktyk LvG. Bardzo, cholernie mnie boli to co stało się w tym okienku. I co? Nie chce mówić "a nie mówiłem". Nie o to mi chodzi. Ja od zawsze byłem za tym aby dać szanse Moyesowi. Wielu mówiło że to niewypał i ze van Gaal to zmieni. O TAKĄ ZMIANĘ WAM CHODZIŁO?? O to by wywalić 150 baniek, posprzedawać pół skłądu? Żadna sztuka, myślę, że David też byłby w stanie to zrobić. Jestem ciekawy co na to wszystko Giggs, SAF czy Bobby Charlton, jak oni by to skomentowali, czy oni w ogóle mieli coś do gadania, czy się sprzeciwiali? Żegnaj Welbz, za Tobą będę płakał najbardziej...
To jużnie jest "to" United, z dnia na dzień uświadamiam sobie jakim wielkim trenerem był SAF.
» 2 września 2014, 12:13 #106
manooch: Coraz więcej osób to sobie uświadamia, zawsze wiedziałem, że to on budował ten klub...

Kupiliśmy tylu zawodników a ja się w ogóle nie cieszę....

Jeśli za tym wszystkim nie pójdą wyniki to chyba wiadomy będzie osąd nowego trenera.
» 2 września 2014, 12:43 #105
Arkus23: W sumie to teraz już niczym się za bardzo nie odrózniamy od $ity. Zawsze można było być dumnym patrząc na to jak zarządzany jest ten klub. Stawianie na wychowanków, nie wydawanie jakiś dziwnych kwot na transfery a pomimo to wygrywaliśmy wszystko jak leci i wychowaliśmy mnóstwo piłkarzy którzy przeszli do historii. Kiedyś kupowaliśmy piłkarzy inaczej. Np. Ronaldo - kto o nim słyszał gdy do nas przychodził?? A teraz to najlepszy piłkarz na świecie.
» 2 września 2014, 12:47 #104
arielloMU: "Kupiliśmy tylu zawodników a ja się w ogóle nie cieszę...."

To zacznij płakać że klub zaczął normalnie funkcjonować i pozbywać się niepotrzebnych zawodników i ściągać piłkarzy na poziomie United
» 2 września 2014, 12:48 #103
arielloMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 12:53

"W sumie to teraz już niczym się za bardzo nie odrózniamy od $ity"

To jest nasze pierwsze i pewnie ostatnie takie okienko a Ty Nas porównujesz do klubu który kasę dostaje a nie zarabia jak my!!

Zastanów się zanim coś napiszesz
» 2 września 2014, 12:50 #102
manooch: Idź pograć w Fife.
» 2 września 2014, 12:53 #101
arielloMU: Co mam FIFA do tego?

Brakło Ci argumentów i trzeba się podeprzeć takimi płytkimi tekstami?
» 2 września 2014, 12:56 #100
manooch: Dni w serwisie - 18, nie dyskutuje z Tobą.
» 2 września 2014, 13:00 #99
arielloMU: A co ma do tego ile dni tu jestem...człowieku. Nawet jakbym był od wczoraj...

Widać dyskusja to nie Twoja mocna strona
» 2 września 2014, 13:01 #98
Devil1878: ariello

poprostu nie rozumiesz troche glebszego przeslania. nie wiem od kad kibicujesz United, ale ja kibicuje, od czasow kiedy temu klubowi przyswiecaly pewne wartosci, na ktorych bardzo mocno byl on oparty. SAF budowal druzyne z zawdonikow, ktorzy mieli zaszczepione DNA United, ktorzy wylewali pot i krew na boisku za ten klub i byli bardzo mocno z nim zwiazani. to miedzy innymi dlatego nawet po zakonczeniu karier sa bardzo blisko United, a nawet obejmuja w nim rozne stanowiska. Manchester United byl jak rodzina. teraz zaczyna to byc zbieranica gwiazd o bajonicznych kontraktach, ktorzy jezeli znajdzie sie ktos "kto da wiecej" nawet nie mrugna i beda grac gdzie indziej. dam sobie reke uciac, ze SAF nigdy nie pozwolilby na sprzedaz Welbza i to do Arsenalu. budowal przez prawie 30 lat druzyne oparta na pewnych wartoscia i jestem pewien, ze sam jest zniesmaczony tym co teraz widzi. i uwazam, ze porownania do City sa jak najbardziej na miejscu. bo powoli stajemy sie tacy jak oni... co jest najgorsze w tym wszystkim.
» 2 września 2014, 13:20 #97
manooch: Zwycięstwo za hajs to nie zwycięstwo, tak bym to podsumował.
» 2 września 2014, 13:26 #96
Devil1878: manooch

dokladnie. pojsc na skroty i wypierdzielic 200 mln w jedno okienko kazdy potrafi... nawet jak przyjda z tym wyniki to przynajmniej u mnie pewien niesmak zostanie.
» 2 września 2014, 13:29 #95
arielloMU: Mam inne zdanie niż Wasze (które szanuje). Ale wydaję mi się że taka przebudowa zespołu była potrzebna już dawno. Tyle :)
» 2 września 2014, 13:36 #94
manooch: Devil1878

Wiesz, większości to pasuje, ważne żeby wyniki były a w jakim stylu to już chyba w dzisiejszych czasach o kant du..y potłuc...
» 2 września 2014, 13:39 #93
arielloMU: Zmieniły to takie kluby jak Real, Chelsea, PSG czy MC

Więc jeśli chcemy nadal z nimi konkurować musimy od czasu do czasu wydać kasę na wzmocnienia. Ale od czasu do czasu! Nie co pół roku :)

Ale napiszę to jeszcze raz że to nie przekreśla wprowadzania młodych do składu :)
» 2 września 2014, 13:42 #92
ManUtdFun: Nie byłem świadomy, że mój komentarz wywołał taką dyskusję. Dziękuję manooch za obronę, dizękuję ariello za odmienne zdanie, zgadzam się z Devil1878. Tak jak on to napisał - w tym okienku United straciło pewne wartości, coś "pękło" w strukturach tego klubu. To tak jakby ktoś kto nigdy nie palił, ale palił raz na miesiać teraz zaczął to robić regularnie, kilka razy dziennie. SAF potrafił kupić jakiegoś tam grajka i zrobić z niego mega gwaizdę - Roo, Ronaldo. Potrafił wyciągnąc z młodzikó jakiś grajków z zrobić z nich zespół który wygrywał wszystko (sławny rocznik 92'). SAF potrafił z ogórków zrobić pakę, która wygra ligę z przewagą kilkunastu punktów (sezon 2012/13). Nie oszukujmy się, skład nie był jakiś wybitnie mocny, oni po prostu chcieli grać, na boisku dawali 110%. Fergie był tak charyzmatycznym i ostrym, wymagającym trenerem że zawodnicy wznosili sięna wyżyny swoich możliwości i wygrywali. Nawet nie wiecie jak bardzo brakuje mi WALKI DO OSTATNIEGO GWIZKA. To jużnawet nie chodzi o FergieTime, tylko o to, że przy wyniku 0-2 my teraz jużnie gramy, gramy to co przez cały mecz. A za Alexa? Im późniejsza minuta tym Diabły bardziej napierały. Ile to punktów wyciagnęliśmy w ostatnich 15stu minutach? Ilepunktów w doliczonym czasie gry? Ambicja, determinacja, walka do końca, chytrość na punkty, charakter - tetgo mi brakuje. A czemu nie jestem zadowolony z transferów? Bo wątpie aby Falcao czy Di Maria mieli włąśnie te cechy - determinacje, walke do końca itd (obym się mylił). Kasa i tak na ich konto wpłynie a czy wygramy czy przegramy a co ich to obchodzi....Era United które znamy dobiegła końca, pierwsza część tego końca była gdy odszedł SAF, druga część tego końca to okienko letnie transferowa 2014 ;] jakie będize NOWE United? Nie potrafię przewidzieć, ale zakładam też najgorsze - budowane na hajsie i gwiazdach jak nasi zza miedzy, PSG, Real czy smerfy Abramka
» 3 września 2014, 11:37 #91
manooch: Mi się to nie podoba... To jest kpina...

Najpierw Kagawa, Teraz Welbz. To śmiech na sali, jak napisał kolega niżej, można teraz postawić znak równości między Shity czy Chelshit a nami... Klub za hajs. Tacy się staliśmy, tak jak nigdy jest mi teraz daleko i do filozofii LvG i do całego Manchesteru United. Nie za to kochałem przez 13 lat ten klub.

Moyes zbudował by drużynę, a to co zrobił LvG to żadna sztuka. Dalibyście Davidowi te 200 mln i też by mógł tak zrobić, nie chodziło o trenera, nie chodziło o wyniki, wiec jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o.... i tyle. Holender nie zrobił nic poza wydaniem kupy kasy... Przez ponad 25 lat Fergie tak nigdy nie zrobił i Moyes też by tak nie zrobił dlatego go wybrał. Nasz klub po odejściu SAF-a nie dostał prawdziwej szansy pozostania w tradycji i kulturze tego klubu.

Dodam tylko, że obrzydliwą hipokryzją jest mówić, że ktoś uczy się KULTURY tego klubu po czym sprzedaje takich zawodników jak Welbeck...

Nie lubię tego i już.
» 2 września 2014, 12:00 #90
manooch: Porobi rok, nic nie zdobędzie i zostawią go bo przecież wydał kupę kasy na swoją koncepcję... Śmieszne. Tęsknie za SAF-em srsly... ; (
» 2 września 2014, 12:11 #89
coruja: hahaha ci "kreatywni" wymiatacze nie mogli strzelić gola trzecioligowcom
» 2 września 2014, 12:41 #88
arielloMU: Nie da się czytać tego Waszego biadolenia. O Moyesie nie będę tu pisał bo to nieudacznik i w klubie oprócz złej atmosfery nie zostawił nic. Ale SAF zostawił w klubie burdel. Miał dobrych zawodników ale kilka lat temu. Przez lata nie robił żadnych transferów i grał tymi samymi.

Teraz widać tego skutki...LVG przyszedł do klubu i od razu stwierdził że jest bałagan w klubie (a jest na pewno większym ekspertem w tych sprawach niż ja i Wy). Przeciętniaków chciał się pozbyć z klubu, choć nie do końca to wyszło bo Clev został i Ando. Zobaczył że tymi zawodnikami nic się nie osiągnie i musiał wydać kasę na transfery.

Mówicie że jesteśmy jak MC albo Chelsea...kiedy ostatnio wydaliśmy takie pieniądze w okienku? Chyba nigdy więc nie mówcie że jesteśmy jak oni. Skład nie był "przewietrzany" X czasu więc trzeba było to zrobić.

Przyszli gracze Di Maria, Falcao, Blind, Rojo, Herrera, Shaw którzy dadzą Nam wiele radości i nową jakość.

I jak czytam o starej kulturze i tradycji klubu to się niedobrze robi...SAF to wybitny manager i człowiek. Ale jego brak transferów...choćby 2-3 wzmocnienia rocznie teraz wyszły.

Zobaczycie że nie będziemy mieli takich okienek co pół roku bo to by było przegięcie i wtedy mógłbym się zgodzić że jest coś nie tak. Ale takie okienko było Nam potrzebne. Teraz LVG poukłada to wszystko i zacznie wprowadzać do składu młodych. I oni lepiej żeby się uczyli od Falcao, Di Marii niż od np Ando albo Cleva...
» 2 września 2014, 12:44 #87
Arkus23: Jak ja lubie to pieprzenie że SAF zostawił burdel. Ludzie jaką wy macie krótka pamięć. Śmiech na sali. Ktoś tu zapomniał chyba jak wyglądał sezon 2012/2013. Już w marcy byliśmy już praktycznie mistrzami Anglii, Real nie miał w meczach z nami nic do powiedzenia. Dopiero sędzia musiał im pomóc awansować dalej bo takto nawet jednej bramki by na Old Trafford nie strzelili. Zostawił drużynę zwycięską z zawodnikami w bardzo dobrej formie. Za SAFa Roo i RVP wspólpracowali ze soba jak idealnie zkalibrowane maszynki. Jeśli ktoś już spowodował burdel to nasz kochany zarząd zatrudniajć Moyesa tak późno. Przez to zawalony okres przygotowawczy i potem w każdym meczu było widać że tak od 70 min nie miał kto biegać...
» 2 września 2014, 12:53 #86
arielloMU: Piłkarze są starsi a nie młodsi...więc co za 5 lat też powiesz że SAF zostawił mistrzowski zespół ?
» 2 września 2014, 12:55 #85
manooch: "kiedy ostatnio wydaliśmy takie pieniądze w okienku? Chyba nigdy więc nie mówcie że jesteśmy jak oni."

o to chodzi, że nigdy więc coś się zmieniło a byliśmy już w słabej sytuacji nie raz. Jak to robiliśmy kiedyś? Tani Evra - NA LATA, tani Carrick - NA LATA, tani Ronaldo - NA LATA, wymieniać dalej jak budowano kiedyś klub? Ty tego nie zrozumiesz bo pewnie jesteś kibicem od maks, hmmm. 5 lat? Tak strzelam.
» 2 września 2014, 12:56 #84
arielloMU: Jestem Fanem MU jak tylko zacząłem rozumieć co to jest piłka :)

Jestem od Ciebie młodszy 3 lata więc myślę że pamiętamy te same lata Manchesteru.

"Tani Evra - NA LATA, tani Carrick - NA LATA, tani Ronaldo - NA LATA, wymieniać dalej jak budowano kiedyś klub?"

Z tym się zgodzę...ale SAF od dłuższego czasu też już tak nie budował zespołu. Kupił Zahe który też miał być na lata i jak to się skończyło? Nawet na ławkę się nie łapał
» 2 września 2014, 13:01 #83
RedDevil67: Doskonale to ująłeś manooch, też nie potrafie się w tym odnaleźć bo teraz ten Manchester jakiś taki nie Manchesterowy;(
» 2 września 2014, 13:10 #82
manooch: Ok, zagłębię się w tą rozmowę.

Ferguson nie kupował a kreował piłkarzy. On nie potrzebował nazwisk a pewnych predyspozycji danego piłkarza, mentalność zwycięzcy stworzył u wszystkich, porządek jaki zaprowadzał przekładał się na porządek i dyscyplinę w zespole. Ileż wyników po 1-0 dzięki konsekwentnej grze i mistrzostwo Anglii a właśnie po takich meczach mistrza się poznaje.

Wracając do tematu, ciekawe ile Ferguson łącznie wydał na transfery w całej swojej karierze. Pewnie nie wiele więcej niż LvG.

Jeśli chcesz załóżmy się, które miejsce będziemy mieli w tym sezonie. Wierzę, że będziemy mistrzami ale czuje, że będzie to 5 miejsce. Ta kasa co wydaliśmy, zatrudnienie nowego trenera i zwolnienie po jednym roku obecnego + astronomiczne wypłaty dla nowo przybyłych są warte 2 miejsca wyżej ? Wątpię.

Tu nawet nie chodzi o te wyniki czy o kasę, chodzi o tradycję klubu. Teraz wszyscy grają słabo, to co? Znaczy, że zawsze byli słabi ? Hernandez strzelał jak był Ferguson, później zaczął grać piach ? Nie. Po prostu zawodnicy Ci nie byli wirtuozami na boisku ale byli baardzo poukładani taktycznie i mentalnie.

Nasza drużyna to był taki fajny znacznik na światowej scenie, że trener jest ważny i tworzy drużynę. Taka wiara, że koncepcja trenera jest ważniejsza niż pieniądze. Coś jak dziś Athletico Madryt ;) To są emocje i uczucia, których nie kupisz, te właśnie rzeczy znikają po takich akcjach jak odejście Dannego, Kagawy i wpompowanie grubej pęgi w klub.

Takie gadanie, że z tym zespołem nic się nie da wygrać, jakoś wcześniej się udawało... Dalej idąc tym tropem, jaki charakter miała ta drużyna kiedyś? Jak wychodził Manchester United to wiadomo było, że presja na przeciwniku jest ogromna, bano się nas jako drużyny a nie jako nazwiska. To nie było tak że: "uważaj na Ibre bo on wszystko strzela w PSG". Trzeba było uważać na wszystkich.

Przypomnę jeszcze jedną sprawę, co mecz to łapałem się za głowę co za skład wystawiał Ferguson. Zawsze się mądrzyłem przed TV, że ten czy tamten powinien w ogóle nie być na ławce na tak ważny mecz a Fergie go wypuszcza w I składzie. Co się okazuje, delegowany do gry zawodnik asystuje lub strzela i jest wyróżniającym się zawodnikiem na boisku, tej intuicji nie zapomnę do dziś... Mógł wyjść Park, Fletcher czy ktokolwiek inny i grał swoje... Dostosowanie zawodników do rywala i do taktyki w danym dniu, skład potrzebował ciągle tylko kosmetycznych poprawek bo ktoś się starzeje czy odchodzi. Nie była potrzeba wymiany połowy składu bo po co wymieniać skład który zdobywa mistrzostwo Anglii i jest praktycznie co roku minimum w 1/2 LM ;)

Teraz rozumiesz co mi nie pasuje u LvG? ;)
» 2 września 2014, 13:19 #81
arielloMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 13:33

Rozumiem i w dużej mierze się ze wszystkim zgodzę :)

Ale moje zdanie jest nieco inne.

Fakt SAF odwalił przez wszystkie te lata w MU kawał bardzo dobrej roboty. I z tym wszystkim co napisałeś o nim się zgadzam w 100%. Ale to było i już nie wróci...każdy trener ma inną wizję.

"Takie gadanie, że z tym zespołem nic się nie da wygrać, jakoś wcześniej się udawało... "

No właśnie WCZEŚNIEJ...piłkarze się starzeją. Przychodzą kontuzję z wiekiem. I trzeba ich następców...ale nimi byli Clev, Welback. Cleva nie było na więcej stać po prostu. Ze sprzedażą Welbecka też mi jest ciężko ale nie dawał on drużynie tyle ile powinien zawodnik United. Statystyki miał tragiczne. Może i biegał, robił zamieszanie...ale co z tego? Nic.

Teraz przyszedł LVG (umówmy się że nie jest to laik) ma wizję na "odnowę" Manchesteru. Wydał kasę (co mi kompletnie nie przeszkadza) i wiem a raczej jestem pewny że to poukłada tak żebyśmy zaczęli wygrywać ale i wprowadzać młodych zawodników o których tak walczysz co jest zrozumiałe :)

Widzieliśmy już w tym sezonie że LVG się nie boi stawiać na młodych zawodników co zaowocuje w przyszłości. Więc kupowanie nowych za dużą kasę nie wyklucza wychowywania kolejnych wielkich piłkarzy jak np Tyler Blackett który może być na lata czołowym obrońcą w MU :)
» 2 września 2014, 13:33 #80
manooch: Wiesz, tu nie chodzi nawet o tych wychowanków. Czasy się zmieniły i nie ma opcji na to, żeby na tym budować cały klub. Tu chodzi o to, że jeśli zawodnik był przepłacony wg Fergiego to go po prostu nie kupował...

Wolał znaleźć kogoś równie dobrego ale nieznanego i zrobić z niego top class player. To właśnie robił, spójrz kim był Carrick zanim do nas przyszedł, ile się nauczył i jakim dziś jest piłkarzem. To samo Ronaldo, w tej taktyce była odrobina szaleństwa i ryzyka no ale cóż, zawsze je podejmowaliśmy.

Czasem transfery takie jak Zaha były niewypałem ale częściej udawało się, zawodnik strzelał nam mnóstwo goli, przyczyniał się do mistrzostw Anglii a później ewentualnie był sprzedawany jeśli już nie chciał grać w United za dużo większe pieniądze. Robiliśmy interesy życia, dziś tego nie ma... Diabła na piersi ma się nosić z dumy a nie z chęci posiadania pieniędzy bo i tak każdy z nich zarabia więcej niż zdoła wydać.
» 2 września 2014, 13:45 #79
arielloMU: Tak można pisać bo oceniamy długoletnią pracę SAFa. LVG jest u Nas od kilku miesięcy. Nie wiadomo jaki plan ma na następne lata...teraz kupił zawodników absolutnie potrzebnych. Jeżeli się skład unormuje i poukłada nie wiadomo jak będą wyglądały następne okienka.

LVG można będzie oceniać po 3-4 latach (w kwestii transferów)
» 2 września 2014, 13:51 #78
arielloMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 13:57

Nie wierze że nie pęka Ci serce jak patrzysz jak się męczymy z beniaminkiem jak to miało ostatnio miejsce.
Wydaliśmy teraz kasę fakt...ale teraz muszą przyjść wyniki. Będą wyniki, będzie lepsza atmosfera.

I nie wierzę że LVG będzie wydawał taką kasę co okienko. Myślę że wprowadzanie zawodników też przyjdzie z czasem ale wszystko po kolei :)
» 2 września 2014, 13:54 #77
manooch: Zrozum, że tą samą kasę powinni dać Moyesowi. Nie jest potrzebny nowy trener do wydawania gotówki, tamten też by mógł to zrobić ;) Po prostu nie trzeba zwalniać trenera tylko dać mu hajs i szanse utrzymania tradycji w klubie. Tyle. Pozdrawiam.
» 2 września 2014, 16:21 #76
RedDevil67: A mi jest smutno;(
» 2 września 2014, 11:32 #75
DevilFan: strasznie przeciętny zawodnik 140 występów i tylko 30 bramek? to kpina jak na napastnika i to już niespełna 24 letniego. Świetny transfer Falcao oby pokazał niedowiarkom że nadal potrafi świetnie zdobywać gole.
» 2 września 2014, 10:45 #74
Keravnos: Dokładnie, napastnika rozlicza się ze strzelonych bramek, a tych Danny miał jak na lekarstwo. A ja długo nie zapomnę setki z Bayernem i jego bajecznej techniki jaką wtedy pokazał...
» 2 września 2014, 13:08 #73
Devil1878: moze i niektorzy mnie teraz zjedza, ale musze podzielic sie mala refleksja. jak dla mnie to wlasnie odejscie Dannego powinno byc jako wiadomosc dnia. nie potrafie sie pogodzic z tym. wraz z Fergusonem era promowania wychowankow sie konczy. i to mnie najbardziej smuci... caly czas mialem nadzieje, ze to jednak bedzie wypozyczenie, a nie transfer definytywny. po tym okienku czuje pewien niesmak. nie tak to mialo wygladac. pozbywamy sie wlasnie wychowanka, Diabla z krwi i kosci, ktory na boisku zawsze zostawial serce, kiedy te gwiazdy o gazy 2 czy 3 razy wiekszej czlapaly po boisku bez zaangazowania. to nie taka druzyne przez lata budowal Ferguson. zawsze cechowaly nas pewne wartosci, ktorych twardo sie trzymalismy. zawsze najwieksza satysfakcje dawalo mi ucieranie nosa tym nowobogackim klubom, ktore mimo wielkich pieniedzy pompowanych w swoje kluby musialy uznawac nasza wyzszosc. teraz niczym nie roznimy sie od takiego City czy Chelsea... kupa pieniedzy wylozona na najwieksze gwiazdy. dzieci z fifie beda mialy radoche. mnie to jakos smuci... bardziej mnie smuci odejscie Welbecka, kiedy ogladalem jak maly uczyl sie od Giggsa, czy Van Nisterlooya by pozniej pokazywac swoje umiejetnosci na boisku i razem z tym Giggsem grac w jednej druzynie. to mi sprawialo najwieksza radosc... teraz pewnie Januzaj straci miejsce w skladzie na rzecz Angela, Welbeck odchodzi. ehh... nie bede umial powiedziec zlego slowa na City, bo niczym sie od nich nie roznimy. i nie mowcie, ze wydajemy piniadze, ktore sami zarobilismy, bo nie o to tutaj chodzilo. moze dla niektorych teraz to bedzie smieszne i mnie skrytykuja, ale powoli zaluje, ze Moyes nie dostal wiecej czasu na zbudowanie druzyny. poszlismy na skroty. Liverpool pokazal jak mozna malym nakladem zrobic druzyne bijaca sie o mistrzostwo i za to mam do nich ogromny szacunek. my wczesniej robilismy podobnie. dla mnie duzo wiecej radosci sprawialo ogladanie gwiazdy wypromowanej przez United, a nie kupionej za grube miliony. to tyle ode mnie. cos we mnie peklo. ehh...
» 2 września 2014, 10:28 #72
Janks7: Przecież era promowania wychowanków będzie kontynuowana przez Louisa van Gaala również, problem polegał na tym, że Danny sam nalegał na transfer, bo Louis nie mógł mu zagwarantować regularnej gry na szpicy, z wiadomych powodów...
Manchester United jest teraz w takim położeniu, że nie ma czasu na eksperymenty, potrzebuje gwarancji pewnej ilości bramek, a co za tym idzie pewnej ilości zapewnionych punktów przez tak znakomitego snajpera jakim jest El Tigre.
Wychowanka jednego masz, który stał się już można powiedzieć z racji przymusu pupilkiem Louisa - Tyler Blackett, po odejściach Chicharito i Welbecka częstsze szanse będzie otrzymywał o wiele bardziej utalentowany piłkarz niż Danny - James Wilson.
» 2 września 2014, 10:40 #71
coruja: Obejrzyj mecz z MK Dons (jeszcze raz) to Ci nie będzie go żal... Lubię go, ale niestety klasa sportowa pozostawia trochę do życzenia. U nas mógł być jedynie uzupełnieniem składu...

Januzaj w tym momencie wydaje się jednym z najbardziej przereklamowanych graczy. Mam nadzieję, że to tylko wahania formy typowe dla tego wieku, ale gra piach okrutny.

Cleverley - wiadomo, bez komentarza.

Niestety czasy wychowanków-kozaków minęły. Wychowanek powinien grać, bo jest dobry, a nie dlatego, że jest wychowankiem... Chyba, że 7 miejsce nam pasuje...
» 2 września 2014, 10:46 #70
Janks7: Szkoda tego transferu z kilku powodów, przede wszystkim Welbeck to wychowanek, jeden z nielicznych który w ostatnich latach potrafił się przebić do składu i odgrywać mniejszą lub większą rolę, po drugie - Arsenal nie puścił do nas Vermaelena, więc w zamian powinniśmy się odwdzięczyć tym samym, ale czy mogliśmy? no niestety nie mogliśmy, bo za późno się zabraliśmy za próbę pozbycia piłkarzy, których Louis nie widział w swojej koncepcji i za późno się zabraliśmy za próbę ściągnięcia zawodników których LvG widział w swoim projekcie...
Welbeck może odpalić jak Sturridge, ale może i tego nie zrobić, wszystko się okaże po jakimś czasie, jednak póki co United potrzebowało klasowego napastnika, United nie ma czasu na eksperymenty, a potencjał finansowy tego klubu jak widać pozwala na sprowadzanie najlepszych...
Oby tylko Edek z Louisem na przyszłość zaczęli się brać za transfery na samym początku okna, lub w jego środku, a nie na samym końcu, bo konsekwencje tego są takie, że Welbeck wylądował w Arsenalu a nie gdzieś za granicą bądź w jakimś słabszym klubie który w ostatnim czasie aż tak jak Arsenal nam nie podpadł np - Tottenham, no i przede wszystkim nie pozbyliśmy się Cleva o Andersonie już nie wspominając, gdybyśmy się za to zabrali wcześniej, to może mielibyśmy Vidala lub kogoś innego, np za Welbecka można było próbować się dogadać z Tottenhamem gdybyśmy mieli więcej czasu w sprawie jakiejś wymiany np z udziałem Dembele/Paulinho (tutaj raczej czysta wymiana Welbeck za któregoś z nich) lub Vertonghena z lekką dopłatą z naszej strony (Danny + 5-10 mln funtów), wtedy byśmy mieli niezłego b2b do środka pola, lub doświadczonego, aczkolwiek wciąż w dobrym wieku obrońcę, który mógłby się przydać jako lider tej naszej formacji defensywnej...
Co do Dannego to niestety raczej wpasuje się w Arsenal, jest szybki, dobry technicznie, idealny do gry kombinacyjnej z tak technicznymi pomocnikami jakich posiada Arsenal, będą mieli prawdopodobnie pożytek z niego, aczkolwiek jest nadzieja, że da o sobie znać jego słabe wykańczanie akcji, które jednak może poprawić grając regularnie na szpicy.
» 2 września 2014, 10:21 #69
jacamu: Cieszę się że Danny odchodzi, ponieważ był zawodnikiem przeciętnym i nie wnosił do United niczego nadzwyczajnego...Cieszę się również że zarząd w końcu zrozumiał że MU potrzebuje najlepszych zawodników na świecie... Mimo wszystko życzę wszystkiego najlepszego Danemu...
» 2 września 2014, 10:13 #68
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 09:36

"Kibice" na kanonierzy.com to nieźli hipokryci...
Jeszcze do wczoraj do godzin popołudniowych Welbeck to był obiekt żartów z ich strony, że jest drewniany, że nie strzela goli, że to "odpad z United"
Po ogłoszeniu, że Danny prawdopodobnie zasili Arsenal (Sky i BBC) 80% ich jak chorągiewki zmieniło zdanie i co tam można było wyczytać?
- Welbeck odpali u nas jak Sturridge,
- zawsze go chciałem u nas,
- zobaczycie strzeli 20+ goli
- muły robią wielki błąd

A gdzie leży prawda. Jak to często bywa po środku.
Dodam, że byłem zwolennikiem jego pozostania, ale od początku sezonu w prasie pojawiały się informacje, że Danny chce częściej grać. W tamtym sezonie Anglik wybiegł na boisko 36 razy, strzelając 10 goli. Jedni powiedzą "w końcu się przełamał" ale ja (podobnie chyba jak Van Gaal) nie byłem przekonany, że będzie klasowym napastnikiem.
Najlepsze jak ludzie porównują go do Rooneya czy innych napastników z Topu.
Ludzie, przecież taki Rooney w wieku Łelbeka ciągnął MU do 1 miesjca w lidze i finałów CL.

I jeszcze na koniec
Nie lubie Arsenalu, lubię się z nich śmiać, ale zawsze szanowałem ten klub.
A Danny'emu życzę tych kilkanaście bram we wszystkich rozgrywkach.
I uważam, że wyszliśmy dobrze, pozyskując Tygrysa w jego miejsce.
» 2 września 2014, 09:33 #67
DEPE: oni tacy są. pamietam ze kiedy pojawila sie pierwsza plotka o alexisie pisali: placzek, symulant, jak najdalej od arsenalu, nie poradzi sobie w anglii bo gra w slabej la lidze. kiedy potwierdzono transfer: potwor, gwiazda swiatowego futbolu, geniusz techniki, bedzie nowym henrym.
» 2 września 2014, 10:15 #66
manooch: BRAWO BRAWO BRAWO, KIBIC ARSENALU PLUJE NAM W TWARZ SAMĄ PRAWDĄ !!

To nie taki klub był tworzony od lat, to nie tak to działało i Fregie właśnie mówił, że rynek transferowy jest dziś obrzydliwy. Zawsze z tym walczył, dziś przybijamy piątkę szejkom z PSG czy cieciom z Shity.

Zawsze uważałem, że tradycja jest najważniejsza i szczerze to Liverpool mimo tylu chudych lat pozostał w kanonie budowania klubu od środka, dziś są wielcy a my? Jest problem, dajmy kase i po problemie. Piłkarzy kupisz za hajs, ale zespołu i szacunku nigdy.
» 2 września 2014, 12:09 #65
Diabelred: Faktycznie tez mam z tego beke, kiedy pojawilo sie pierwsze info o Welbecku to na 20 komentarzy moze 1-2 byly pozytywne, a reszta, ze drewniak, odpad, szrot itd. Po transferze(nie wiem, moze juz pod wplywem desperacji, ze nie przyszedl do nich nikt lepszy) nagle zaczeli pisac ze u nich wywali, ze bedzie kolejnym Henry, Sturridgem, ze jest jeszcze mlody to sie rozwinie, itd . Tak samo stosunek komenatrzy sie zmienil, po transferze to na 20 komentarzy tylko juz 2 byly negatywne.

Beka z nich straszna hehehehe :D. Ten transfer pokazuje tylko ambicje obu klubow, do nich nasz wieczny przecietny(142 i ledwo 29 bramek, to jest mierny wynik jak na napastnika...), rezerwowy, a do nas w celu zwiekszenia rywalizacji w skladzie przekot Falcao.
» 2 września 2014, 12:17 #64
tomek23717: Smutny dzień:(((
» 2 września 2014, 09:29 #63
ManUtdFan94: Powodzenia Danny i życzę Ci słabych meczów przeciwko Nam i topowych przeciwko innym drużynom :) Szkoda,że nie został z Nami, bardzo żałuję.
» 2 września 2014, 09:24 #62
k13r: Szczerze powiedziawszy żałuję tego transferu. Chciałem, aby zapleczem naszego ataku był Welbeck i Wilson. Wystarczyłoby nam, gdyby odszedł Groszek. Jednak taka była decyzja LvG. Mam nadzieję, że się nie mylił. :)
» 2 września 2014, 09:16 #61
RobvanKlu5i: Obawiam się że Welbeck może w Arsenalu odpalić tak jak kiedyś Henry. Przychodzi w podobnym wieku, co francuz gdy zjawiał się w Londynie i też jako zawodnik rzucany z ataku do pomocy i odwrotnie.
» 2 września 2014, 09:10 #60
SirCantona: Welbeck jak Henry? z całym szacunkiem do Welbecka ale to jak porównanie Super Mario do Zlatana.
» 2 września 2014, 09:16 #59
micsie03339: Henry przychodził jako zawodnik który razem z Trezeguet siali postrach w lidze francuskie, o Welbecku tego powiedzieć nie można.
» 2 września 2014, 09:21 #58
mamtow4literach: Welbeck i odpalenie ? heheh dobre sobie, zawodnik który ma problemy z koordynacją raczej nie odpali a porównywanie go do Henry"ego to chyba próba żałosnej prowokacji
» 2 września 2014, 09:22 #57
RobvanKlu5i: Z tym postrachem to się bym wstrzymał bo przychodząc do Arsenalu miał na koncie 141 spotkań rozegranych w AS Monaco i zdobytych 28 goli a w Juventusie aż 16 spotkań i aż 3 gole, dopiero przychodząc do Arsenalu lał bramki bez opamiętania. Technicznie nie ten poziom, inna koordynacja ruchowa ale liczy się efektywność a nie efektowność.
» 2 września 2014, 09:34 #56
SirCantona: 16 mln to mała jak za reprezentanta Anglii kanonierzy są na musie jeżeli chodzi o napastnika, cene UTD mogło spokojnie wywindować. Tyle to jest wart Borini czy inny Mane. Polityka transferowa to się robi jak w City czy Realu, nie sztuka wydać 200 mln na transfery i zrobić zespół. miałem nadzieję że van Gaal podobnie jak w kadrze Holandii wyciśnie wszystko z piłkarzy zbuduje zespół, monolit korzystając też z młodych sprowadzając ew. jedną gwiazdę, a oni tu bija rekordy !! nie podoba mi się to !!
» 2 września 2014, 09:00 #55
mamtow4literach: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 09:26

16 mln to mało ? co z tego że to reprezentant ? własnie dlatego że Anglia ma takich reprezentantów obecnie jak Welbeck , Young czy Clev to jest gdzie jest.
W zasadzie nie liczy się.
Ty byś chciał żeby ktoś dał za niego ile ? 30 mln ? dzięki Wengerowi że dał choć tyle, za rok będzie chciał go sprzedać za byle co
» 2 września 2014, 09:25 #54
SirCantona: Chodzi mi raczej o to że UTD zamiast wychowywać dobrych piłkarzy i sprzedawać ich za miliony i kupować młodych zdolnych i szkolić ich dalej dbając o przyszłość i zarabiając na kunszcie piłkarskim, woli kupować gwiazdy, zarabiać na koszulkach jak np Real. Wole filozofie Liverpoolu który po latach w dołku odbudował się bez wydawania 200 mln w okienku. Beckham Ronaldo czy van van Nistelrooy szli za większe pieniądze i nie byli sprzedawani do rywala z Anglii!!
» 2 września 2014, 10:04 #53
mamtow4literach: Myślisz że łatwo wychować świetnych piłkarzy ? no chyba nie , taki rocznik jak 92 szybko sie nie pojawi.
Ile topowych klubów bazuje obecnie na wychowankach w dużym procencie ? raczej żaden.
Czasy nie te , SAF tego nie kumał , nie chciał się dostosować do zmieniającego się piłkarskiego świata i mamy co mamy.
Raczej spory kryzys w United związany z żałosną polityką transferową Fergusona w ostatnich latach
» 2 września 2014, 10:40 #52
SirCantona: Żałosna polityka SAF?? nie zgadzam się zupełnie, a poza tym sir Alex potrafił wygrać lige tymi samymi zawodnikami co Moyes był ledwie 7 ?? a jego transfery były świetne.
» 2 września 2014, 11:33 #51
Arkus23: A liverpool? Powinienem ich nienawidzić bo to nasz największy rywal a powoli zaczynam mieć do nich coraz większy szacunek. O ile mniej wydał Liverpool na transfery? A oglądaliście mecz z tottenhamem? Poza Balotellim wszyscy nowo sprowadzeni piłkarze którzy pojawili się na boisku zagrali bardzo dobrze. Zarząd się pomylił. Na następce SAF powinni szukać takiego Rodgersa, a nie "tatusia" Jose Mourinho
» 2 września 2014, 13:02 #50
SirCantona: Zgadza się, brakuje charyzmy i polotu, a nie dyktat !! piłkarze muszą szanować a nie bać się trenera!! strach paraliżuję, oni się nie ruszają bo są spięci !! Simeone czy Rodgers są potrzebni, van Gaal Mourinho czy inny dyktator może iść do poukładanego klubu jak jest rozsypka to trzeba kogoś kto tchnie życie, wole walki w graczy !! nie skreślam jednak holenderskiego szkoleniewca i licze bardzo na gre w LM !!
» 2 września 2014, 14:35 #49
degim: Falcao za Welbecka? Nie mam pytań.

Obyś nadal gubił piłkę przy swoich "spektakularnych" zwodach ;)
» 2 września 2014, 08:59 #48
OldTrafford1988: Z jednej strony szkoda, bo go lubiłem, ale z drugiej widać, że LvG będzie stawiać na Wilsona, a nawet mi się wydaje, że gorszy od Welbza nie jest Lingard więc poczekamy zobaczymy.
» 2 września 2014, 08:43 #47
Mazi1989: 16 mln funtów to niezłe pieniążki. Welbeck nie rozwinął się, tak jak wszyscy tego oczekiwali. Szybki, silny i sprawny fizycznie, jednocześnie słaby technicznie i do tego mało skuteczny. Co z tego że dzięki swojej szybkości potrafi stworzyć zagrożenie pod bramką przeciwnika, skoro i tak marnuje większość sytuacji. Jego liczba bramek nie powala. W jego wieku Rooney decydował o obliczu naszego zespołu. W Arsenalu szybko usiądzie na ławce, jeśli nie zacznie zdobywać bramek
» 2 września 2014, 08:40 #46
Mucha7: Dodam tyle walic go mamy Falcao
» 2 września 2014, 08:51 #45
trance: Nie będzie siedział, bo Sanogo nie prezentuje się okazale, a Giroud nie ma do końca roku, więc ma miejscówkę jak nic, czego nie miał u nas, stąd szybkie przenosiny.
» 2 września 2014, 10:23 #44
CoachMaro: Moim okiem na ostatnie dni. Wszystko bardzo logiczne i zrozumiałe. Primo, Powell ewidentnie potrzebuje więcej okrzepnięcia nim zaskoczy, a liczę na to, Lindgard to moim zdaniem drugi Welbeck jeśli chodzi o skuteczność, a do tego mniej walczy. Javier sprzedany bo nadawał się w tym klubie tylko i wyłącznie na jokera. No i Welbz, taki walczak, ni to pomocnik, ni to napastnik, ani skuteczny, ani wirtuoz, za 16 baniek? Ja bym się nawet nie zastanawiał. Wszystko to razem sprawia, że w w klubie jest dwóch napastników, co w efekcie całkowicie uzasadnia transfer Falcao. Co więcej on może stanowić bardzo realną konkurencję dla dwóch panów pod formą;]. Także transfer cudny, ciekaw tylko jestem czy Falcao stać na grę na poziomie choćby z Atletico.

Blind, ja go widzę osobiście bardziej na stoperze, niż na pomocy, natomiast dopóki jest kontuzjowany Carrick i kompletnie bez formy Fletcher i Clev to pewnie będzie grał tam. Oglądałem go w jakichś 10 spotkaniach. Jego najlepsze zalety: opanowanie, ustawianie się, długie zagrania. Z wad zarzuciłbym mu szybkość, i czas podejmowania decyzji, to drugie szczególnie z mojego punktu widzenia jest kluczowe w najlepszym footballu. Dla mnie jego najlepszą pozycją jest właśnie stoper szczególnie w 3 obrońców [ z boku], potem DPŚ i potem WB. Co wszystko razem daje: Rojo, Evans, Blind, Jones, Smalling na środku obrony, czyli bardzo dobry zestaw. Ponadto, na lewej Shaw, z potencjalnie zdolnym go nienagannie zastąpić Blindem, a do tego Youngiem i ewentualnie nawet Rojo.
Chciałbym tylko opłakać trochę... że taki Misiek Riczards, który pamiętam jak z Hartem wchodził do składu City grał super, siedział potem kolejne sezony na ławce, a United NAWET nie spojrzało na niego gdy w składzie jest ledwie Rafael i Valencia na tą pozycję. Swoją drogą ciągle się drapię w głowę, czemu Rafael ani chwili nie zagrał do tej pory.

Aha jeszcze z najnowszych wieści, jako że oglądam wiele meczów w tygodniu i przeglądam też wiele skrótów. Alberto Moreno - cud malina transfer.
Gość może i dorzucił swoje przy straconym golu z City, ale poza tym grał super, a w minionym meczu z Kogutami, to po prostu grał wypaśnie, do tego jest mega szybki, energiczny i już zapakował bramkę, po takim na moje oko 45 metrowym rajdzie na lewej.
» 2 września 2014, 08:38 #43
5FredTheRed5: płakać nie będę
» 2 września 2014, 08:34 #42
Mucha7: Narescie pozbylismy sie leszcza pasuje do Arsenalu i nie wracaj
» 2 września 2014, 08:28 #41
Daminek8: Jeśli LvG powiedział mu, że nie będzie pierwszym wyborem to rozumiem jego odejście, ale dlaczego do Arsenalu? No nic, powodzenia Welbz.
» 2 września 2014, 08:27 #40
Paxius: Mimo że Welbeck nie jest jakimś super napastnikiem to jednak jest mi trochę szkoda tego transferu. Widać jak Welbeck kocha nasz klub, ucieka stąd, bo przeszkadzała mu gra na skrzydle. Pewnie strzeli max 10 bramek w lidze. Szczerze to życzę mu ławki rezerwowych, bo wychowanek klubu nie powinien naciskać na transfer do najprawdopodobniej głównego rywala w walce o 4 miejsce.
» 2 września 2014, 08:25 #39
Szewc: Tak jak mówisz, nie inaczej. Powinno się go wypożyczyć wcześniej, żeby grał regularnie czego nie mogło mu zapewnić United. Nie zrobiono tego i Danny zatrzymał się w rozwoju. A zmiany pozycji raz napastnik, raz skrzydłowy także mu nie pomogły.
» 2 września 2014, 08:27 #38
Fenek: Mówi się trudno i gra się dalej. Lubiłem Dannego bardziej niż Grocha, ale nie powierzyłbym mu pokierowania atakiem MU. Natomiast szkoda mi go było oglądając go na ławie, dlatego jeśli dalej miał być zapchajdziurą którąś tam w kolejności to dobrze się stało, że odszedł.
Jedyne co to szkoda, że LvG woli Antka "jedna noga" Valencie i Ashley "nurek" Younga zamiast Dannego na skrzydło. ( Tu też jednak przypominam, iż Danny sam mówił że chce w końcu grać w ataku, więc może była taka opcja ale Welbz się nie zgodził).
» 2 września 2014, 08:15 #37
MUFC16: Kurde sprzedaliśmy zawodnika i wyszło wzmocnienie:)
» 2 września 2014, 08:01 #36
dev13: Welbz powodzenia szkoda ze akurat poszedleś do bezposredniego rywala ale w zyciu nie ma sentymentów.
» 2 września 2014, 08:00 #35
Sebmic1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 08:02

gitara, jednej kłody z czapką na głowie mniej :) oby partolił wszystko tak jak u nas
» 2 września 2014, 07:59 #34
ferdas: Welbz this is dat gut, who went to Gunners :|
» 2 września 2014, 07:07 #33
Lynryx: Masa osób wylewała jad na Danny'ego wyszydzając go przy każdym potknięciu, które w przeciwieństwem do zwykłych, lecz równie tragicznych w skutkach potknięć Rooneya skwitowanych potarciem nowo przeszczepionych włosów ramieniem, czy Van Persiego skwitowanych tarciem, tarciem, tarciem, tarciem nieustannym nosa, potknięcia Danny'ego związane były, jak to u Niego bywało, z dużą dynamiką ciała, z ekstra wyrazistym ruchem, z przewróceniem się na murawę. Kontrastowe sytuacje łatwiej zapamiętać, stosunek pudeł, do ilości podejmowanych prób już mniej. Wbrew temu, co wiele osób twierdzi, Welbeck był naszym najbardziej zespołowym napastnikiem. To Wayne'owi częściej odbija, zabiera piłki zawodnikom, chce sam. To RVP w niejednej sytuacji zamiast podać, strzelał, bez względu na pozycję, ostry kąt? Dobra jest! Jeśli Welbeckowi się to zdarzało, a oczywiście zdarzało się, to jednak częściej moglibyśmy mówić o niepotrzebnym podaniu, kiedy Danny mógł po prostu strzelać. Po prostu uważał, że nie będąc w odpowiedniej pozycji, lepiej szukać innego rozwiązania. W sytuacji jednak gdy zespół gra słabo, gdzie gole mogą być okazja nie tylko na zwycięstwo, ale na zaistnienie w drużynie, proszę się nie dziwić takim próbom, które coraz częściej podejmował Danny, bo przecież pamiętamy dobrze jak "doskonale" wyglądało to w przypadku uwielbianego Januzaja.

Mówcie co chcecie, uważam, że w obliczu ostatnich beznadziejnych meczy, Danny był jednym z naszych lepszych zawodników United. Myślę, że to nie do końca LVG pozbył się Welbecka. Te informacje o jego niezadowoleniu w związku z przypisywaną mu pozycją na boisku(bardzo rzadko była to pozycja "9") nie były chyba całkiem wyssane z palca. Chciał grać tam, gdzie lubi najbardziej, a kiedy LVG gra RVP i Rooneyem, czekając na przebudzenie tych panów, Danny po prostu stwierdził, że w United na szpicy będzie grał tylko zastępując któregoś z nich - co w obecnej sytuacji nie było sprawiedliwe, grał po prostu lepiej niż wspomniana dwójka.

Powodzenia Danny! Choć smutno mi, że Anglik taką decyzję, to powiem jedno - jestem dumny, że kibicuję drużynie, potrafiącej wychować takiego piłkarza jak Danny Welbeck. Oby rozwijał się tak, jak mógłby rozwijać się tutaj. Oby pokazał jak świetnym jest zawodnikiem. Oby tylko nie udowadniał tego przeciwko nam. Bo wtedy będziemy płakać.
» 2 września 2014, 06:46 #32
mantup89: wez sie ogarnij czlowieku
» 2 września 2014, 05:52 #31
HouseII: Zyczylbym mu jak najlepiej gdyby nie fakt, że bedzie grac dla Arsenalu. I przez to mam tez nadzieje ze zostanie starym Welbeckiem, który biega, stara się, walczy ale jak przychodzi wykonać najważniejsze zadanie napastnika to się gotuje i marnuje setkę za setką. ;)
» 2 września 2014, 04:02 #30
ElTunel2000: Powodzenia w nowym klubie. Życzę wygrania LM, mistrzostwa kraju nie zdobędziesz niestety, bo już jest zarezerwowane ;p.

16 mln Arsenal zrobił świetny biznes, niech mi ktoś przypomnie ile to kosztował Fellaini?
» 2 września 2014, 04:02 #29
checix69: powodzenia welbz, czasem mialem ochote wywalic telewizor przez okno jak zabijales sie o swoje nogi, ale zycze ci wszystkiego najlepszego i dzieki za brame z realem:)
» 2 września 2014, 03:07 #28
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 03:06

Ehhh to oni nam nie chcieli sprzedac Vermalena, tylko wolelli sprzedac za mniejsza kase do Barcelony, a my im sprzedajemy wychowanka jak zwykle w tym okienku dajemy sie doic...

Lepiej, ze poszedl on do Arsenalu niz mialby pojsc Falcao. Widze, ze pare osob pisz te, ze moze byc kolejnym Sturridgem. To ze Daniel ,w LFC sie mega rozwinal, nie znaczy, ze z Welbeckiem bedzie podobnie, moze byc ale wcale nie musi. Dla mnie Danny to taki jezdziec bez glowy niczym Zaha, czyli sila, szybkosc, umiejetnosc zastawiania, jest, jednak nie ma boiskowej inteligencji(ile to bylo sytuacji, kiedy Welbeck zamiast podawac, do kogos lepiej ustawionego na chama probowal strzelac, nawet kiedy nie mial dobrej pozycji do tego), nie ma tez wykonczenia. Wciaz mam w pamieci to tragiczne wykonczenie w meczu z Bayernem.

Co by nie mowic, to nigdy nie darzylem go jakas sympatia(o czym mozna bylo sie przekonac w moich komentarzach dotyczach jego osoby). Nadal twierdze, ze miedzy innymi przez jego strasznie slabe wykonczenie, przegralismy majstra bilansem bramkowym w sezonie 11/12. Takze bardzo sie stalo, ze rok pozniej SAF skorzystal z okazji sciagajac van Persiego, ktory niejako zapewnil nam majstra w sezonie 12/13.

Swoja droga, to nie spodziewalem sie, ze tak szybko bedzie chcial odejsc, sadzilem ze nastapi to najszybsciej za 2-3 lata, a teraz albo bedzie sie tulal sie po wypozyczeniach, ale bedzie godzil sie z tym, ze bedzie tym nr 3 w zespole, przez wzglad, ze to wychowanek. Coz powodzenia, to ja mu napewno nie bede zyczyc... Jako Anglik i wychowanek klubu powininen z szacunku wybrac inny klub, niz taki z ktorym przyjdzie nam walczyc o top4. Jedyne, czego mu zycze, to zeby potykal sie wlasne tak mial to czesto u nas w zwyczaju. :)


Welbeck Arsenalowi sie przyda, brakuje im jakiegos szybkiego napastnika. Coz u nas na pierwszy sklad byl zwyczajnie za slaby i pewnie wlasnie to mu powiedzial van Gaal podczas tej rozmowy w cztery oczy, Anglik ambitny juz teraz chcialby grac w pierwszym skladzie jako napadzior. U Kanonierow, jedynym powaznym kandydatem do gry w ataku bedzie sredni Giroud, takze Welbeck ma teraz 3-4 miesiace, zeby wygryzc Francuza.
» 2 września 2014, 03:00 #27
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 02:44

Ekstra ze Welbeck odszedl. Za slaby na taki zespol jak United. Teraz fani Arsenalu beda mogli do woli sobie narzekac na jego gre. Zreszta juz co niektorzy tam narzekaja bo byly osoby ktore nie ciesza sie z przyjscia do nich Welbecka i nie ma co sie dziwic. Ten grajek jest co najwyzej typowym sredniakiem a takich nie potrzeba ani w Man Utd ktory znow zaczal idiotycznie tracic na gieldzie, co sie w glowie nie miesci. Gdzie ta konsekwencja? Licze ze Falcao zaraz oficjalnie bedzie potwierdzony bo kiepsko bedzie z tym klubem jesli elita znow zacznie tracic kase na gieldzie przez piach jaki grali na poczatku sezonu Red Devils. Rodzina Glazerow majaca wciaz spore dlugi finansowe moze miec rowniez spore problemy bo czy tego chca czy nie zyja w USA, sa rezydentami tego kraju i dzialaja w sferze biznesu a wiec podlegaja automatycznie pod elite, ktora moze zarzadac od nich sporego odszkodowania za straty finansowe tak wiec panowie. Czas zacisnac pasa i zaczac grac. Trzeba wierzyc ze po takich transferach United sie rozkreci i bedzie nadrabiac straty nie tylko w tabeli ale i finansowe, ktore ponosi aktualnie klub przez swoja fatalna gre.
» 2 września 2014, 02:43 #26
Janks7: Mamy Kolumbijczyka, już oficjalnie :).
» 2 września 2014, 02:39 #25
cartus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 02:37

Louis van Gaal said: “I am delighted Radamel has joined us on loan this season. He is one of the most prolific goalscorers in the game. His appearance-to-goal ratio speaks for itself and, when a player of this calibre becomes available, it is an opportunity not to be missed.”
» 2 września 2014, 02:37 #24
zbyszek7: No to zamykamy okienko potezna bomba! Radamel Falcao w Manchesterze United !!
» 2 września 2014, 02:35 #23
vinmcqueen: Szkoda mi jest tego transferu, uważam, że będziemy tego żałować. Nie miał chłopak u nas lekko, szczególnie po przyjściu RVP, no i w ostatnim sezonie kiedy narosła presja wyników, a mimo to, nie będąc napastnikiem pierwszego wyboru strzelił w ostatnim sezonie 9 bramek w lidze w 25 meczach. Jeżeli Wenger postawi go na środku to będą z niego mieli pożytek. Czy będzie drugim Sturridgem, zobaczymy, wg mnie ma potencjał żeby nim być.
» 2 września 2014, 02:33 #22
Zorro100: Michael Keane wypożyczony do Burnley!!
» 2 września 2014, 02:33 #21
hamera: OFICJALNIE FALCAO W UNITED DOBRA LECIMY W KIME
» 2 września 2014, 02:32 #20
fst91: Falcao właśnie przed chwilą zaczął obserwować na twitterze oficjalne konto Manchesteru United, Michaela Carricka oraz DDG.
» 2 września 2014, 02:32 #19
xwilkux: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 02:31

fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10628188_10152412289552746_7591346700589128891_n.jpg?oh=5e991834131d2053211048b5736c4f49&oe=54702B35&__gda__=1415983696_7a7b71bd5dd2fb81c5be95365871ebe8
» 2 września 2014, 02:31 #18
kckMU: to Cleverley miał odejść nie Ty, ale cóż...

zasnęli przy tym stoliku z papierami czy jak? daliby w końcu tą oficjalke!
» 2 września 2014, 02:31 #17
HouseII: To sobie pogra przynajmniej w LM z Kagawą.
» 2 września 2014, 02:26 #16
qbsonUTD: Może i potykał się o własne nogi, ale zawsze zostawiał serducho na boisku. Troszkę go szkoda, teraz jak już odszedł, ale jemu jak i groszkowi na wypożyczeniu życzę powodzenia :)
» 2 września 2014, 02:24 #15
Zorro100: Dobrze, że na Polsacie 2 lecą Trudne Sprawy..... jest się czym zająć :) bo ta oficjałka o Falcao to jakoś się nie może przebić ehh....
» 2 września 2014, 02:23 #14
zbyszek7: Juz jest oficjalnie Falcao w United
» 2 września 2014, 02:25 #13
sinedd91: jakież to oficjalne i rzetelne źródło podało tę wiadomość ? bo jakos nigdzie nie mogę znaleźć ;]
» 2 września 2014, 02:29 #12
Zorro100: Gdzie niby jest??
» 2 września 2014, 02:30 #11
Frt: jest oficjalka!
» 2 września 2014, 02:31 #10
zbyszek7: Mieszkam w stanach. Ogladam NBCSport Caly dzien jest deadline studio. 10 minut temu potwierdzili ze Falcao oficjalnie w United on loan na rok a pozniej go moga wykupic chyba ok 50mln bedzie kosztowal
» 2 września 2014, 02:32 #9
sinedd91: moze jakies źródła?
» 2 września 2014, 02:32 #8
Frt: https ://twitter.com/ManUtd
» 2 września 2014, 02:38 #7
Radomirus: Na BBC też już oficjalnie:

01:33
Manchester United
FALCAO SIGNS
manager Louis van Gaal;
"When a player of Radamel Falcao's calibre becomes available it's an opportunity not to be missed."
» 2 września 2014, 02:39 #6
hamera: Oby jak już ktoś dobrze to napisał, nie było tak jak ze Sturridgem.. choć z drugiej strony życzę mu wszystkiego dobrego
» 2 września 2014, 02:22 #5
Ghostpl: Pamietm jak Welba stawielm w aTaky W pro evo zawsze gdzies tam sie plontal i co jakis czasz mi zdobywal bramke a tak po za tym lubie jego uniwersalnosc ! jak gral 2 lata temu z Realem
» 2 września 2014, 02:21 #4
zbyszek7: Mamy Falcao oficjalnie !!
» 2 września 2014, 02:18 #3
xwilkux: Czemu na głównej jest piłkarz który już nie jest zawodnikiem Manchesteru, A Blind gnije gdzieś w czeluściach plotek,newsów..
» 2 września 2014, 02:16 #2
Rooni126: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.09.2014 02:15

Na poczatku chcac nie chcac te plotki troche mnie ucieszyly,ale teraz szkoda mi go :(
» 2 września 2014, 02:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.