Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United po serii karnych wygrywają w Waszyngtonie

» 30 lipca 2014, 03:30 - Autor: JRI - źródło: DevilPage.pl
Piłkarze Manchesteru United w ramach drugiego meczu fazy grupowej International Champions Cup zmierzyli się z Interem Mediolan. Przez pełne 90 minut regulaminowego czasu gry był bezbramkowy remis i o zwycięstwie zadecydowały rzuty karne, w których to Czerwone Diabły były górą nad Nerazzurri.
United po serii karnych wygrywają w Waszyngtonie
» Piłkarze Manchesteru United w ramach drugiego meczu fazy grupowej International Champions Cup zmierzyli się z Interem Mediolan. Przez pełne 90 minut regulaminowego czasu gry był bezbramkowy remis i o zwycięstwie zadecydowały rzuty karne, w których to Czerwone Diabły były górą nad Nerazzurri.
Oceń zawodników:
Anders Lindegaard
Chris Smalling
Phil Jones
Jonny Evans
Antonio Valencia
Darren Fletcher
Ander Herrera
Ashley Young
Juan Mata
Wayne Rooney
Danny Welbeck
David de Gea
William Keane
Tyler Blackett
Wilfried Zaha
Tom Cleverley
Javier Hernández
Shinji Kagawa
Nani
Luke Shaw

Oddano 93 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Pierwsza odsłona spotkania nie była zbyt żwawa i rzadko kiedy na boisku działo się coś, co podniosłoby ciśnienie kibiców znajdujących się na stadionie, oraz tych oglądających spotkanie przed ekranami.

Pierwszą dawkę emocji zapewnił fanom Phil Jones, który po wrzutce Juana Maty z narożnika boiska skierował piłkę w dolny róg bramki, ale jego uderzenie fantastycznie wybronił Handanović. Jonny Evans próbował ją jeszcze dobić, lecz nieskutecznie.

Po ponad dwu kwadransach gry bliski szczęścia był Wazza. Piłkę zmierzającą wprost pod jego nogi przeciął jeden z obrońców Narazzurri i uniemożliwił mu wbicie futbolówki z bliskiej odległości do bramki Interu Mediolan.

Na 4 minuty przed końcem regulaminowego czasu gry Mata po raz trzeci i za razem po raz ostatni w tej części spotkania postraszył swoich rywali. Hiszpan uderzył swoją lepszą nogą z odległości blisko 20 metrów od bramki przeciwników, jednak piłka o kilkadziesiąt centymetrów minęła zewnętrzną stronę słupka.

Po zmianie stron obraz gry nieco się poprawił. Mecz stał się żywszy i mniej chaotyczny, choć do samego końca utrzymał się bezbramkowy remis.

W 52. minucie Jonny Evans miał okazję na zdobycie bramki otwierającej wynik spotkania, ale Irlandczyk niecelnie uderzył piłkę głową i ta przeleciała nad poprzeczką.

9 minut później współpraca Naniego i Kagawy dała fanom United nadzieję na bramkę, lecz ostatecznie kibice musieli obejść się smakiem. Portugalczyk wprawdzie zakończył akcje strzałem, ale i tym razem futbolówka nie poleciała w światło bramki.

W 71. minucie kolejną dobrą okazję miał Tom Cleverley. Anglik dostał podanie ze skrzydła, dopadł piłkę w środku pola karnego i strzałem z pierwszej piłki posłał ją... tuż nad poprzeczkę.

Już cztery minuty po nieudanej akcji Cleverleya, szanse na odkupienie win miał Nani. Skrzydłowy United chciał wykorzystać spore zamieszanie w polu karnym Interu Mediolan. Tym razem oddał celny strzał, ale w tej sytuacji przeszkodził w zdobyciu bramki przeszkodził mu bramkarz rywali. Niecałe 120 sekund później w jego miejsce na boisko wszedł Javier Hernandez.

Na 5 minut przed końcem regulaminowego czasu gry sędzia podyktował rzut wolny dla drużyny Waltera Mazarriego. Potężne uderzenie ze stałego fragmentu gry zmusiło Davida de Geę do pierwszej w meczu poważnej interwencji. Hiszpan jednak udowodnił, że nie traci skupienia i w efektowny sposób przeniósł piłkę nad poprzeczkę.

Bezbramkowy remis utrzymał się do samego końca drugiej połowy spotkania i o zwycięstwie musiała zadecydować seria rzutów karnych, w której to Czerwone Diabły pokazały się z lepszej strony.

Karne dla Manchesteru United wykorzystali wszyscy wykonujący je gracze, kolejno: Ashley Young, Javier Hernandez, Tom Cleverley, Shinji Kagawa i Darren Fletcher.

Dla Interu zaś trafiali: Fredy Guarin, Yann M'Vila oraz Saphir Taider. Marco Andreolli pomylił się w 4. serii i uderzył w poprzeczkę. Ten błąd kosztował jego drużynę zwycięstwo.

Manchester United – Inter Mediolan 0:0 (0:0); 5:3 w rzutach karnych

Manchester United: Lindegaard (De Gea 46'), Smalling (Keane 46'), Jones (Blackett 46'), Evans, Valencia (Zaha 46'), Fletcher, Herrera (Cleverley 46'), Young (Hernandez 77'), Mata (Kagawa 46'), Rooney (Nani 46'), Welbeck (Shaw 46').

Inter Mediolan: Handanovic (Carrizo 63'), Ranocchia, Vidic (Andreolli 72'), Juan Jesus, D'Ambrosio, Jonathan, Kuzmanovic (Taider 63'), Krhin (M'Vila 46'), Dodòm (Nagatomo 63') Botta (Laxalt 63'), Icardi.


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Inter Mediolan
Następny news »
Van Gaal: To był nasz najlepszy występ

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (88)


szcfbestpl: Duża ilość was dała słabą ocenę Blackett'owi. Według mnie on zagrał bardzo dobry występ. Ja mu dałem 8.
A co do tournee licze na finał icc. GGMU ;)
» 31 lipca 2014, 20:10 #83
szesze12345: Fellaini forever
» 31 lipca 2014, 19:39 #82
PatrykSNK: Wie ktos czy bedzhe można obejrzec gdzies w polskiej tv mecz z realem?
» 31 lipca 2014, 15:31 #81
grandes: Transfer update: Vidal
Sprzeczne informacje:

Sky Sports donosi, że Marotta (dyrektor generalny Juve) podtrzymał stanowisko Juventusu o niesprzedawaniu Vidala.

Z kolei inne media informują o rzekomych wstępnych testach medycznych jakie przeszedł Vidal w związku z transferem do Manchesteru United.
» 31 lipca 2014, 13:59 #80
CJQualls: Hmm skoro Sky sports tak mówi, to najwidoczniej zostaje. Te pozostałe źródła to brukowce, jak DailyStar i chillijskie El Mercurio, których newsy nie mają żadnego powiązania ze stanem rzeczywistym. IMO Vidal zostaje w Juve i dostaje podwyżkę, po to jest tam ten agent, a testy przechodzi każdy zawodnik, po przylocie z urlopu :P. Radzę skończyć się jarać, bo jak dla mnie typ nie przjedzie, mam również przeczucia, że nie było z naszej strony konkretnych ofert za jego osobę, a te owe plotki są wyssane z palca. Sorry, ale konkretne info ma Sky sports i BBC. Reszta. To wymysły lokalnych dziennikarzy.
» 31 lipca 2014, 14:12 #79
grandes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2014 14:37

Zainteresowanie i negocjacje były niemal na pewno o czym informował zarówno SS jak i BBC czy la Gazzeta Dello Sport. El Mercurio to nie brukowiec :)
Marotta równie dobrze może kłamać jak już wielokrotnie bywało.

P S nie jaram się samym Vidalem i jego hipotetycznym przyjściem, po prostu transfery to moje hobby. Przyjdzie lub nie.
» 31 lipca 2014, 14:36 #78
fat1xd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2014 15:54

Co do Vidala to chłopak cięgle się zastanawia: pbs.twimg.com/media/Bt4IltmIgAAk2Zr.png #potwierdzoneinfo

Edit: nigdy nie nauczę się poprawnie wklejać linków za pierwszym razem ;|
» 31 lipca 2014, 15:54 #77
CJQualls: Hmm chodziło mi bardzie o oferty. Zainteresowanie napewno było/jest. El mercurio, nie powiedziałbym, że to wiarygodne źródło :). Fajna pasja, pozdrawiam. Poprostu nużą mnie newsy o vidalu i tyle.
» 31 lipca 2014, 15:55 #76
messengerUTD: I co fanboje Naniego, nadal twierdzicie, że Ferguson z Moyesem się na niego uparli? Trzeci menadżer nie stawia na niego, ba van Gaal nawet go w sumie ośmieszył. Pozbyć się go i spokój.
» 31 lipca 2014, 02:43 #75
EricKing: patrząc na oceny meczowe po boku, to widać że dzieciaczki oceniały za nazwiska, a nie za grę. Youngowi, Clevowi i Valenci dostało się jak zawsze najmocniej. Nikt mi nie wmówi, że Valencia i Young zagrali słabiej od Shawa, a Clev gorzej od Fletchera (chociaż moim zdaniem zagrał co najmniej na poziomie Herrery w tym meczu i od dawna tak miło nie oglądało się gry Cleva - a bywały mecze, gdy klnąłem kiedy był przy piłce). Ja proponuję oceniać zawodników za grę. Zaha w tych ocenach mocno przeceniony, a trójka o której pisałem mocno niedoceniona.
» 30 lipca 2014, 19:01 #74
Bambosz7: Dokladnie zgadzam sie w 100%
» 31 lipca 2014, 00:06 #73
kamil496: Nigdy nie byłem dla Cleva pobłażliwy, jezyka też na niego nigdy nie hamowałem, ale mecz z Interem zagrał na serio dobrze. Coraz mniej piłek kieruje asekuracyjnie do tyłu, tylko wiecej myśli, rozglada się i gra więcej do przodu. Solidna pozycja rezerwowego. :)
» 31 lipca 2014, 00:54 #72
ratmann: To pierwszy mecz United pod wodzą LvG. Z tego co zauważyłem w porównaniu z poprzednim sezonem:
-Gdyby to była FIFA to nowy trener dodał wszystkim grajkom +10 do prędkości, odbioru i przyjęcia piłki, techniki, podań i gry z pierwszej. :P
- W jednej akcji gracze wymieniali więcej podań z klepki niż w całym zeszłym sezonie.
- United momentami grało jakby było ich co najmniej 16 na boisku. W zależności od akcji 8 broni lub 8 atakuje.
- Piłkarze w końcu wyglądali jak drużyna, która wie po co wyszła na boisko i co ma na nim robić.
- Bardzo duże wrażenie wywarł na mnie Blackett. Niezwykle silny i pewny w odbiorze oraz wyprowadzeniu piłki. Wygrał chyba wszystko co leciało w jego kierunku.
- Zaha pokazał że potrafi grać w piłkę. Jedyny jego problem to psycha. Mam jednak nadzieję, że taki stary wyga jak LvG potrafi go okiełznać. Bo potencjał ma moim zdaniem ogromny.
- Widać jeszcze często brak zgrania w nowym ustawieniu ale mimo wszystko wyglądało co najmniej poprawnie. Diabły kontrolowały spotkanie i zasłużenie wygrały.

Tyle. GGMU
» 30 lipca 2014, 17:58 #71
grandes: Transfer update: Vidal

Plotki głoszą, że agent Vidala właśnie jest na spotkaniu z włodarzami Juve. Negocjacja nowego kontraktu czy Vidal zdecydował o przejściu do United ?

W każdym wypadku myślę ,że najpóźniej do końca tygodnia wszystko będzie jasne
» 30 lipca 2014, 16:13 #70
Tamc: Hm, kurs w ostatnich godzinach zleciał z 1/6 na 1/10. Czyżby spotkanie miało przebiegać po naszej myśli?
» 30 lipca 2014, 18:33 #69
closer888: Jak już jesteśmy przy plotkach to gdzieś przeczytałem, że naszym planem B jest Modric. Z tym że to pewnie ściema bo Mou mówił że chciał go do Chelsea ale Modric się nie zgodził.
» 30 lipca 2014, 18:40 #68
UniteDKanzaS: Jakby ktoś był ciekawy to kolejność miejsc w grupie ustala się według:
1) Zdobyte punkty
2) Bezpośredni pojedynek
3) Różnica goli
4) Bramki zdobyte
Czyli w przypadku rozstrzygnięcia w regulaminowym czasie meczu Inter - Roma potrzebujemy doprowadzenia do rzutów karnych z Realem żeby zwyciężyć grupę :)
» 30 lipca 2014, 13:12 #67
mycka86: Jest błąd, Hernandez wszedł za Naniego. To spory pstryczek w nos ze strony LVG, bo wprowadził go w przerwie i zdjął po 30 min. A nie było widać żeby nabawił się jakiegoś urazu. Przy obecnej formacji zwyczajnie nie ma dla niego miejsca i chyba najwyższy czas się pożegnać.
» 30 lipca 2014, 13:09 #66
vip14: Pięknie, że Manchester United wygrał z Interem :) Mimo tego, że przez 90 minut nie padła bramka, był to najlepszy mecz United pod wodzą LvG :) Oby tak dalej, a PL jest nasza :D GGMU!
» 30 lipca 2014, 13:00 #65
fanKlubu: Nie ma się czym jarać Inter to dopiero 5-6 siła SerieA i toczyli wyrównaną walkę, jeszcze dodając fakt,że są na innym etapie przygotowań bo SerieA rusza za dwa tygodnie wcale tak różowo nie było.
» 30 lipca 2014, 14:23 #64
szesze12345: A roma była w tamtym sezonie na 2 miejscu w serie A i też jakoś się udało pamiętając że my byliśmy na 7 miejscu
» 30 lipca 2014, 14:41 #63
BraveDevil: Beda podstawowe sklady przeciwnikow i liga to bedzie ciezej :/
» 30 lipca 2014, 18:59 #62
SkuzikRedDevil1: A Premier League za ile rusza za 5 lat? Pomyśl trochę.
» 30 lipca 2014, 20:20 #61
Paxius: Jak narazie najnudniejszy mecz na tym tournee, ale najważniejsze, aby dobrze przygotować się do sezonu. Bardzo podoba mi się gra Blacketta, gdyby grał na takim poziomie w lidze to spokojnie mógłby wychodzić w podstawowym składzie. Co do gry, to najbardziej podoba mi się to, że nasi nie grają już długich dzid na napastnika, tylko fajnie klepią po ziemi. U Moyesa gdy nasz zawodnik był pod presją to od razu wywalał piłkę do przodu, van Gaal na szczęście szybko to zmienił. Ogólnie bardzo podoba mi się to ustawienie, Rooney może grać w napadzie z RvP, a tuż za nimi Mata, w dodatku myślę, że Valencia jako wing-back może zagrać naprawdę bardzo dobry sezon.
» 30 lipca 2014, 13:00 #60
MU1212: Wyrównany mecz
» 30 lipca 2014, 12:45 #59
theatreofdreams: Czy te niebieskie stroje to nasz trzeci komplet na najbliższy sezon ?
» 30 lipca 2014, 12:38 #58
LakeofFire: yes yes
» 30 lipca 2014, 12:42 #57
Sancho: Nie..
» 30 lipca 2014, 12:22 #56
Tomash005: no, niestety tez mi sie pomylilo :(
» 30 lipca 2014, 12:44 #55
manooch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2014 12:16

No można w końcu bić brawo. Oczywiście naszemu nowemu trenerowi, który:
a)ma pomysł
b)ma jaja

W ofensywie to, że gramy dobrze, ruchliwie z dużą wymiennością i zaangażowaniem to jasne jak słońce. Z resztą z takimi piłkarzami w ofensywie musi tak być.

Jednak ja zwrócę szczególną uwagę na naszą grę bez piłki. Ustawiamy się w taki sposób, że Inter nie miał jak rozegrać akcji po skrzydle od swojego ostatniego obrońcy. Szybko przechwytujemy piłkę i później ją szanujemy, chodź zdarzają się wpadki np. "strzał" Herrery po odbiorze w środku pola, z tego mogła być niezła kontra a porwał się z motyką na księżyc. Gramy tak jak nas przyzwyczajono, szybko i skutecznie.

W poprzednim sezonie nawet Carragher powiedział, że pamięta United jako zespół grający szybko i bardzo skutecznie, który cały czas mocno napiera na rywala przez co obrońcy muszą mieć się stale na baczności. Nic odkrywczego nie powiedział, ale jasnym jest, że była to aluzja do tego iż za Moyesa to znikło - teraz chyba wraca i to z podwójną siłą. Dla mnie LvG to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu o odpowiedniej porze.

Jedyny mankament, który tak mnie gryzł, że o boże - Phil Jones. Bez pomysłu, bez techniki i bez polotu. Jako jedyny trzymał zbyt długo piłkę przy nodze, zastanawiał się wciąż gdzie ma zagrać gdy reszta robiła to instynktownie wręcz a jak już podał to raz zrobił to w taki sposób, że zagrał w środku pola do przeciwnika z czego była bardzo groźna kontra. Temu Panu bym podziękował.

I jeszcze jedno, jak ktoś jeszcze wrzuci Valencie kiedyś do jednego worka z Nanim i Cleverleyem to niech usunie konto na tej stronie i w ogóle przestanie się interesować piłką. Ten zawodnik to złoto i nigdy bym go nie wymienił na żadnego innego nażelowanego gogusia.

Wielcy znawcy, pokażcie kto wygrywa tyle pojedynków 1 na 1 co on. Ba, ilu wygrywa z taką skutecznością pojedynki co on. Antonio radzi sobie praktycznie z każdym obrońcą i z każdym zespołem co by nie grał to wchodzi w to skrzydło jak w masło i podaje. Więc skończcie te dygresje bo to nasz czołowy zawodnik i pokazuje to już teraz 3 sezon z rzędu. Dodatkowo jest elastyczny, umie bronić i atakować, ma do zaoferowania drużynie wiele. Wiem, nie jest medialny i nie robi według mnie zbędnych sztuczek na boisku dla tego nie jest dla Was atrakcyjny.

Jak byście trochę potrenowali w piłkę to byście wiedzieli, że liczy się tylko wynik i drużyna a nie własne nazwisko a ten zawodnik skupia się na swojej robocie bardzo dobrze, nie dostaje sodówy do głowy i haruje przez cały mecz. Do tego właśnie nie kręci bóg wie jakich trików które tylko go męczą i nie przynoszą efektów. Valencia to piłkarz EFEKTYWNY a nie efektowny i takich piłkarzy chce jak najwięcej w drużynie.

Oczywiście ta dygresja do wszystkich, którzy od 4 sezonów Valencia sprzedają. Jeśli SAF go wziął i na niego stawiał a teraz u LvG jestem pewien, że też będzie to podstawowy zawodnik to pytanie do jego krytyków - Czy Wy macie pojęcie o piłce nożnej ?

Pozdrawiam.
Maciej.
» 30 lipca 2014, 12:12 #54
Ave88: Podziękowałbyś Phillowi? Błąd:) To młodziak, walczak, łata wiele dziur wczoraj faktycznie nie grał najlepszego meczu ale ogólnie duży talent:) jego problemem było to ze musiał grać na wielu pozycjach. Tu mam nadzieje że będzie miał stałą pozycje:).
» 30 lipca 2014, 12:39 #53
mycka86: Z Jonesem trochę przesadziłeś. Podobne zarzuty były kiedyś kierowane do Vidica, że nie był mistrzem w wyprowadzaniu piłki. Mimo tego spokojnie może za kilka lat, albo nawet już teraz dowodzić blokiem defensywnym.

Co do Valencii zgadzam się jak najbardziej. Do takiego systemu jaki wprowadza LVG jest idealnym zawodnikiem.
» 30 lipca 2014, 13:03 #52
wojtas29: Valencia był wielokrotnie sprzedawany ponieważ 2 ostatnie sezony miał faktycznie słabe. Jego gra jest bardzo prosta i myślę że kibice domagali się kogoś bardziej kreatywnego. Bo ile to 'złoto' dało nam bramek w ostatnim sezonie ? Jasne, cała drużyna miała słaby sezon, ale to wszystkiego nie tłumaczy. A stwierdzenie że w każdą defensywę wchodzi jak w masło to też gruba przesada. Moim zdaniem przyjście Van Gaala uratowało mu karierę, bo idealnie pasuje do systemu preferowanego przez Holendra. Na dziś takie ustawienie między obroną a pomocą jest dla niego optymalne, a jako skrzydłowy nie miał by miejsca w pierwszym składzie w żadnym poważnym klubie.
» 30 lipca 2014, 13:05 #51
manooch: Valencia z kim by nie grał piłek praktycznie nie traci, ciężko mu zabrać futbolówkę.
Jones wczoraj w podstawowych momentach czasem tak zagrywał, że pożal się boże. Jasne jest silny, zawzięty itd ale chęciami się nie wygrywa, oprócz tego trzeba mieć głowę (mózg) i umiejętności w nogach czego też za wiele Phil nie posiada. Dobra załataj dziura i to wszystko... On będzie jak Evans, wiecznie w składzie i wiecznie średni.

Nie trzeba mieć gwiazdora, wystarczy taki Valencia a i tak jedziemy po całości. Biorąc pod uwagę obecny status pieniędzy w piłce to Antonio został ściągnięty za naprawdę niedużą sumę (16 mln) a całkowicie wywiązał się ze swej roli.

Bardzo udany był jego pierwszy sezon, dodatkowo jest też pomocny w defensywie. Przykład Valencii pokazuje ze można kupić tanio a dobrze, czasem nie warto bulić gruba kasę, a przecież każdy transfer to ryzyko nigdy nie ma pewności że dany zawodnik się wpasuje. Drybling Ekwadorczyka jest tak prosty, ale na tyle specyficzny, że i tak każdy się na niego nabiera, bardzo często dochodzi do wrzutek i podań ze skrzydła. Robi dużo zamieszania i o to chodzi.

Przypomnę jeszcze, że dla mnie nie sztuką jest jak LvG kupić dwóch piłkarzy za 60 mln ale to co robił Fergie. Evra za 5,5 i Vidic za 7 mln. Więc zawodników na "lata" nie trzeba brać za ogrom kasy... Wy tylko byście gwiazdki kupowali i nazwiska... Jasne rynek się zmienił ale to jest trochę pójście na "łatwiznę" i żeby nie było nie mówię, że transfery są złe bo ich po prostu potrzebowaliśmy. Przypominam tylko o szefie Fergusonie ;)
» 30 lipca 2014, 15:00 #50
nexilus: Spoko, ale co ty porównujesz?? Transfery sprzed 8 lat, gdzie ceny były duuuużo niższe od obecnych, gdzie średnio płaci się po 20-30 milionów za zawodnika.
» 31 lipca 2014, 12:25 #49
brennt: sklad interu to jakis zart :D
» 30 lipca 2014, 11:41 #48
mycka86: Morattiemu znudziło się szastanie kasą na lewo i prawo i klub popadł w degrengoladę.
» 30 lipca 2014, 13:15 #47
MoyesdDavid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2014 11:44

Zaha puknąl mi córkę wiec poleciał ze składu , jak Wy byście zareagowali gdyby murzyn Wam córkę wyhaczyl ?

Antoni Valensja mi dzwonił ze przymierza sie do zony Galla bo ma ochotę na milfa, możemy sie zatem spodziewac kolejnego wypożyczenia .

Wspomnicie moje słowa.
» 30 lipca 2014, 11:40 #46
Lukixp: hehehehehe ale z ciebie zartownis
» 30 lipca 2014, 14:27 #45
UniteDKanzaS: Zna ktoś stronę tego turnieju towarzyskiego? Jakie jest postępowanie w przypadku tej samej ilości punktów?
» 30 lipca 2014, 11:38 #44
Martin: Zaha bardzo dobrze się zapowiada. Nigdy nie zrozumiem, jak mógł się marnować na wypożyczeniu rok temu. Nasze skrzydła za Moyesa powinny wyglądać następująco: Januzaj i Zaha. Młodzi, gniewni, obydwaj lepsi od Younga. Januzaj nasz najlepszy skrzydłowy, Zaha podobny poziom, co Antek.
» 30 lipca 2014, 11:26 #43
trikos: Czyżby Tom zaczął przypominać zawodnika United o którym się mówiło "materiał na gwiazdę środka pola" ? Oby.
» 30 lipca 2014, 11:25 #42
xrooneyfan: Kolejną dobrą połówkę zagrał, jeszcze zaskoczy wszystkich swoich przeciwników, o to się nie martwię.
» 30 lipca 2014, 16:09 #41
LakeofFire: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2014 11:18

https:// vine.co/v/MEqljK6IbLQ :>
» 30 lipca 2014, 11:17 #40
fst91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2014 11:17

1. Bardzo ciekawie i umiejętnie stosujemy pressing, Inter zupełnie nie mógł sobie z tym poradzić i co chwile ładował długą piłkę, którą zgarniali nasi obrońcy. Nawet jeśli tracimy piłkę w przodzie to momentalnie doskakuje zawodnik żeby ją odzyskać. Jeśli to dalej będzie szło w tym kierunku to żeby wyjść spod naszego pressingu to trzeba będzie się sporo nabiegać. Tak musimy grać szczególnie na Old Trafford gdzie nawet nie wypada oddawać inicjatywy rywalom.
2. Nasze wyjście spod pressingu rywala wygląda coraz lepiej. Nawet gdy nie wychodzimy z akcją do przodu to coraz rzadziej tracimy piłkę, bo umiejętnie rozgrywamy ją z bramkarzem czy obrońcami byle by ominąć zwarte szyki przeciwnika. Błędy się oczywiście zdarzają i zdarzać będą. Nie ma zespołu który bezbłędnie wyprowadza piłkę za każdym razem.
3. Duża ruchliwość w środku pola, a to cieszy, bo za Moyesa graliśmy tak statycznie, że przerażało mnie to z każdym meczem coraz bardziej.
4. Dużo grania konkretnymi podaniami, a nie na alibi. Coraz większa liczba podań zaczyna coś kreować w poczynaniach ofensywnych. Często skupiamy uwagę przeciwnika w środku, by za chwilę umiejętnie rozegrać piłkę szeroko do skrzydła do zawodnika mającego sporo wolnej przestrzeni.
5. Coraz więcej prostopadłych zagrań. Widać, że LVG nakazuje wręcz swoim piłkarzom podejmować to ryzyko nawet kosztem spowodowania kontry w przypadku niedokładności.

Wyciągnąłem 5 punktów wyłącznie pozytywnych, bo mam nadzieje, że w tym sezonie tylko na pozytywach będziemy się skupiać. Jestem ciekaw jak będzie nam szła gra w obronie z zespołami potrafiącymi świetnie grać z kontry, bo jak narazie nikt nas nie zmusił zbytnio do wysiłku w przypadku kontrataku. Chelsea w formie, cofnięte City, Arsenal z Walcottem i Sanchezem - te spotkania dadzą zapewne odpowiedź na to pytanie.

Podsumowując nawet po tak krótkim czasie widać rękę Van Gaala. Raz mniej, raz bardziej, ale stale robimy progres w nowym ustawieniu. Mamy fachowca na ławce, który swoim napadem furii w końcówce spotkania pokazuje, że w prawdziwym graniu nie będzie miejsca na przelewki. Ani dla naszych zawodników, ani dla rywali, ani dla arbitrów w Premier League. Jak trener pokazuje "jaja" na ławce to i zawodnicy stają się agresywniejsi i bardziej ufni w swoje możliwości. Tego nam było trzeba. Bardzo mocno trzymam kciuki za ten sztab szkoleniowy i nasz ukochany klub !
» 30 lipca 2014, 11:15 #39
LTMek: Zarzuty dziennikarskie jak najbardziej na propsie, co do reszty kompletnie się nie zgodzę...
To nie jest żadna propaganda czy stronniczość, TC to po prostu piłkarz, który do Man Utd sie nie nadaje, proste. To grajek pokroju Richardsona, jeszcze ze słabszą techniką...
Nikt nic nie napompował, od rozgrywającego United wymaga się przede wszystkim solidności i jakieś wizji, Tom nie ma żadnej z tych dwóch cech, do tego nie jest typem błyskotliwego gracza, który jakimś niesamowitym podaniem/strzałem potrafi przesądzić o wyniku spotkania, co np. Scholes potrafił. Gość szans dostał w cholerę, jak dla mnie o jakieś 80% za dużo, trzeba pozbyć się go asap i zakończyć erę wprowadzania średniaków w szeregi United...

Nani jest obecnie naszym najlepszym skrzydłowym jeśli chodzi o umiejętności czy technikę, równać się z nim może tylko Januzaj. To tylko świadczy o tym jaki piach mamy w tej formacji...
Swoją drogą Naniemu może po prostu winni znaleźć psychologa, bo to śmieszne jak gracz o takich umiejętnościach prezentuje się na boisku.
Tak czy siak zgadzam się ze stwierdzeniem, że winni go sprzedać, pytanie tylko czym my dysponujemy? Nurkiem i Antonio "wypuszczę piłkę przed siebie i biegnę" Valencia. Próby sprowadzania graczy ze średniaków typu AVB czy WA musiały się tak skończyć...
» 30 lipca 2014, 11:33 #38
slawekmatera: @LTMek
a ja sie nie zdodze z tobą, Nani miał na OT jeden bardzo dobry sezon i 2 dobre, 2 ostatnie to jakies wielkie nie porozumienie...co do jegho umiejetności to srednio mnie interesuja bo gra jest najważniejsza a nie umiejetności! znasz takiego piłkarza jak Paim(Portugalia)? pewnie nie, gościu niszczył w Porto w wieku 16 lat był lepiej wyszkolony technicznie niż CR7,R10 czy Zidane razem wzieci!! sam CR7 powiedział o nim tak bedąc gwaizdą United " jeśli myslicie ża ja potrafię grac to poczekajcie na tego chłopaka" ipoczekali trafił w wieku podajże 20lat do Chelsey i tyle teraz gra gdzieś w Afryce! źle miał w głowie...Nani nie potrafi wytrzymać konkurencji i tyle co do Valenci to na RWB bedzie crack idealnie tam pasuje, zreszta w tymustawieniu nie ma miejsca dla skrzydłowych wiec Luis i tak odpada, bo na ataku jest co najwyżej średni....wszyscy go bronia aCleva krytykują i nie wżne że ten 2 przynajmniej się stara i gra a ten pierwszy i nie gra i się nie stara jakma okazje pozdr
» 30 lipca 2014, 11:45 #37
Vampire: Nie mam zamiaru bronić czy krytykować Toma ale sytuacja jest analogiczna jak Fletchera sprzed kilku lat kiedy też wszyscy mówili, ze jest za słaby na United(co Keane głośno mówił w wywiadach) a jak to się skończyło to wszyscy wiem.
Pozdrawiam
» 30 lipca 2014, 12:52 #36
LTMek: @Vampire
A coś odnośnie Fletchera przegapiłem? Dla mnie on zawsze był za słaby na Man Utd i dalej jest, więc nie wiem do czego te słowa...
Przypomnij sobie skład np z '99 i zastanów się ilu piłkarzy z tamtego okresu inne klubu chciałyby od nas mieć i jak rozpoznawalni oni byli, teraz porównaj to z przeciętnym Fletcherem...
» 31 lipca 2014, 11:27 #35
kckMU: scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10341529_842948189050501_4045041818715248814_n.png

hehe
» 30 lipca 2014, 11:07 #34
Martin: Już to kiedyś widziałem, na skrócie z inauguracyjnego meczu ze Swansea, rok temu :D
» 30 lipca 2014, 11:09 #33
Zygi717: Jest mi może w stanie ktoś przybliżyć tabelę naszej grupy (razem z punktami) po meczu z Interem? Byłbym bardzo wdzięczny.
» 30 lipca 2014, 10:45 #32
fst91: 1. Manchester United 5 pkt 3:2
2. AS Roma 3 pkt 3:3
3. Inter Mediolan 3 pkt 1:1
4. Real Madryt 1 pkt 1:2
» 30 lipca 2014, 10:55 #31
Fisher45: Manchester United Wygrana Remis 5
Roma Wygrana Porażka 3
Inter Remis Remis 3 (wygrali i przegrali w karnych)
Real Remis Porażka 1

Mniej więcej tak to wygląda :)
» 30 lipca 2014, 10:58 #30
SynekMTG: Nie dałem rady obejrzeć meczu, tak w skrócie na kogo warto zwrócić uwagę po dzisiejszej grze?
» 30 lipca 2014, 10:21 #29
closer888: blackett, zaha
» 30 lipca 2014, 10:33 #28
crupek: Bardzo dobry mecz w naszym wykonaniu. Przez całe 90 minut kontrolowaliśmy grę i Inter ani razu nie zagroził naszej bramce, po za wolnym świetnie obronionym przez Davida. Zapamiętałem z tego meczu jedną akcję. Tą z 37 minuty. Ta klepa była tak piękna, że zostanie w mojej pamięci na długo. Szkoda tylko, że Juan nie strzelał w tamtej sytuacji, a chciał podawać do Rooneya. Link do tej klepki: youtube. com/watch?v=FYT6ybyXHWM

Bardzo podobał mi się w pierwszej połowie cały blok defensywny. Herrera bez fajerwerków, Fletchera zapamiętałem z tego, że w perfekcyjnej sytuacji do strzału zza pola karnego starał się podawać. Young nawet niezły występ ale dopiero w drugiej połowie. I dalej nie rozumiem tego podniecania się niektórych osób naszym najgorszym skrzydłowym jakim jest Nani. Już na shoutboxie widziałem komentarze niektórych, że Nani powinien grać w każdym meczu. Ludzie. Czy wy tego nie widzicie, że temu panu się nie chce grać? Wczoraj miał pół godziny na zaprezentowanie umiejętności i dał jedną dobrą piłkę do Kagawy, on mu ją oddał, a ten strzelił 10 metrów od bramki. Do tego nie wnosi do gry niczego szczególnego. Pewnie dlatego został zdjęty po 30 minutach.

Ogólnie fajnie, że Real przegrał swój mecz. Mam nadzieję, że rozłożymy ich na łopatki, bo to co oni teraz pokazują to kompletna padaka. GGMU!
» 30 lipca 2014, 10:10 #27
danieloman3: Byłem w szoku jak oglądałem tego młodego BLACKETA on ma bardzo duży potencjał...:D
Cleverley tez mecz na dobrym poziomie...
Uważam że ten mecz mogliśmy spokojnie wygrać bez karnych....
I cieszy również gra bo United potrafiło wyjść spod presingu potrafili rozegrać akcje kilkoma podaniami...a jak nieszlo podaniami to jeden(ZAHA) potrafił indywidnie minąć kilku piłkarzy INTERU
..mecz na plus :D
» 30 lipca 2014, 10:09 #26
Hiczkok: @#%$#$@!! Wstałem po godz. 1 specjalnie na mecz, obejrzałem 90 minut i poszedłem spać, zapominając że w tym turnieju przy remisie są karne.... -.-
» 30 lipca 2014, 09:50 #25
Musashist: Nie martw się, ja siedziałem do pierwszej, żeby zasnąć z 10 min przed meczem ;_;
» 30 lipca 2014, 10:45 #24
closer888: Plusy:
- gra w obronie. Inter nic sobie nie pograł, jeden celny strzał na cały mecz.
- posiadanie piłki. Fajnie się oglądało naszych grających piłka i wychodzących spod pressingu.
- karne. Nie pamiętam kiedy tak pewnie wykonywaliśmy karne, możliwe że to miało związek z trenowaniem ich lub brakiem dużej stawki.
- Blackett. Spokojny, dobrze rozgrywający nie robiący błędów w obronie. Pamiętam tylko jedną jego stratę na własnej połowie. Widać, ze ma charakter po tym jak nakrzyczał na Shaw'a żeby się wracał :D.
- Zaha. Moim zdaniem zagrał dobrze był dynamiczny i ciągnął grę. Ciekawe co z nim będzie.
Plusy/minusy:
- rzuty rożne. Jedna dobra okazja z rzutu rożnego w pierwszej połowie tak to małe zagrożenie.
- gra w ataku. Stworzyliśmy sobie mało klarownych okazji i nic nie wykorzystaliśmy. Trochę szkoda tej okazji Naniego, byłby ładny gol. No i akcja z pierwszej połowy palce lizać szkoda że Mata nie strzelał.
Minusy:
Nani. Jak dla mnie zagrał słabo a może mam zbyt duże oczekiwania wobec niego. Zwalania niepotrzebnie akcje.
» 30 lipca 2014, 09:46 #23
Lynryx: Ile tan sędzia ma lat? Widząc wkurzonego Van Gaala miałem w wyobraźni taki oto obraz, że rozjuszony LvG wkracza na boisko, ściąga sędziemu portki i wymierza na gołą D 11 karnych klapsów.

Mimo braku bramek mecz oglądało się dość dobrze, co ciekawe druga połowa była nawet atrakcyjniejsza mimo gorszego składu. Tyle, że Ci gorsi zawodnicy (szczególnie Cleverley, Zaha, Blackett, no i Shaw- jak słyszymy SZAŁU jak na razie na treningach u Van Gaala nie robił) starali się tak bardzo, że co chwila coś się działo. I to nie pod bramką United. Cud jakiś po prostu.
» 30 lipca 2014, 09:40 #22
Manuel11: bardzo cieszy ze wszyscy zawodnicy trafili karne szkoda niewykorzystanych sytuacji mozna bylo to skonczyc wczesniej i zapewnic sobie awans. Ale co najwazniejsze gra sie dobrze uklada wydaje sie ze zawodnicy przyswoili sobie nowy system i wykonuja dobrze swoja prace. Zastanawialismy sie czy VG wyciagnie cos z Younga i Cleva i okazuje sie ze nie ma z tym problemu zeby mogli grac przynajmniej przyzwoicie;)
» 30 lipca 2014, 09:37 #21
padre: kurcze, jak to ma być ofensywny styl... zasnąłem po pierwszej połowie ;)
» 30 lipca 2014, 09:36 #20
M1LKA: Jak dla mnie całe spotkanie Inter nie pokazał nic i nie wiem jakim cudem udało im się obronić przez to 90 minut. Karne przegrali zasłużenie jak to się mówi oliwa sprawiedliwa. Poza tym De Gei nie fartownie piłka ześlizgnęła się z ręki pod poprzeczkę, a tak to by obronił.
» 30 lipca 2014, 09:20 #19
MANUGLORy: clev w końcu widac w nim dobrą gre był najbardziej waleczny na boisku co bardzo szanuje ja jak i pewnie LVG
» 30 lipca 2014, 08:39 #18
gaworek353: Zadowolony jestem z Shaw'a,bo chlopak ostatnio kompletnie bez formy był.
» 30 lipca 2014, 08:36 #17
xMASAx: Cleverly faulowany w polu karnym! Co on tam robił?! :D A tak serio naprawdę fajnie się oglądało. Warto było zarwać nockę i męczyć się teraz w pracy :)
» 30 lipca 2014, 08:18 #16
WellBeck: Kto miał opaskę kapitana?
» 30 lipca 2014, 06:17 #15
Domal: Fletcher
» 30 lipca 2014, 09:02 #14
Dogg: Ogladalem jedynie druga polowe i najwieksze na mnie wrazenie zrobil Blackett. Gral bardzo pewnie, ruszal do przodu, nie bal sie grac pilka.
» 30 lipca 2014, 03:55 #13
Pastuch: Są 2 plusy tego meczu:
+ gra kombinacyjna, która wygladala nieraz bardzo dobrze
+ widac poprawe gry u Cleverleya
Natomiast cała drużyna zagrała na ocene 3- (skala szkolna). Gdyby wszyscy pilkarze wyszli z takim zapałem jak Tom, roznieślibyśmy ich w pył.
Rooney - szarpał, próbował, nieraz głupio tracił
Welbeck - jakos nie zaistnial w tym meczu
Mata - oddaje zbyt mało strzalow, ale mecz rownierz moze zaliczyc do udanych
Valencia - motor w tyłku i lata w tą i z powrotem, widac ze pasuje mu to ustawienie
Fletcher - zagral tak jak defensywny pomocnik powinien zagrac
Herrera - dobry mecz, choc nie porywajacy, rowniez zaliczyl pare strat
Young - ...
Evans - bardzo solidny wystep
Jones - to co wyzej
Smalling - rowniez
Lindegaard - nie mial za wiele do roboty
De Gea - poprostu De Gea
Blackett - wgl cala obrona dobrze grala
Cleverley- przeskoczyl z League 2 do League 1
Nani - brak checi do gry
Kagawa - to nie ten japonczyk ktorego widzielismy np w meczy z Bayernem
Chicha - zagral jak to on
Zaha - bardzo dobry wystep
Shaw - coraz lepiej
» 30 lipca 2014, 03:48 #12
M1LKA: na koniec powinieneś dodać jeszcze siebie. Powinno to wyglądać tak
Ja - powinienem sięgnąć po słownik
Nie widzisz jak ci podkreśla błąd gdy coś piszesz? Równierz? przecież to aż w oczy kuje
» 30 lipca 2014, 09:22 #11
Vaxiu: Pastuch zajmij sie owcami,a nie sportem.
» 30 lipca 2014, 11:13 #10
Sancho: Strzyżenie owiec na czas to też podobno sport ;)
» 30 lipca 2014, 12:24 #9
crash: Pierwsza połowa - nuda, w drugiej na szczęście się ruszyło. Bardzo pozytywnie Clev, zaskoczył mnie zdecydowanie na plus, do tego trzeba pochwalić Blacketta i Zahę, z którego może jednak coś będzie - ma dynamikę ale brakuje chłodnej głowy. Karne perfekcyjne w naszym wykonaniu, warto podkreślić, że De Gea był bardzo bliski wyciągnięcia dwóch strzałów :)
» 30 lipca 2014, 03:47 #8
Janks7: Cieszy bonusowy punkt za wygraną po karnych, nadal przewodzimy w grupie i jeżeli z Realem zagramy na poziomie to możliwe, że spotkamy się prawdopodobnie z City w finale tego turnieju.
Co do samego meczu, to wprowadzenie Naniego na drugą połowę meczu i zdjęcie go już po 30 minutach prawdopodobnie oznacza koniec jego kariery w Manchesterze, sam Portugalczyk wyglądał na smutnego opuszczając boisko, szkoda go rzeczywiście tyle lat w tym klubie i prawdopodobnie jego dni są już policzone jako zawodnika Manchesteru United, ale być może to jest potrzebne i klubowi i samemu zawodnikowi który po prostu w każdym meczu tego tournee wyglądał blado, tak jak by mu się nie chciało już grać w tym klubie, takiemu Youngowi czy Cleverleyowi ciężko odmówić zaangażowania i oni prawdopodobnie zostaną.
Louis van Gaal dobrze robi, że sprawdza wszystkich piłkarzy i również dobrze, że nie patrzy w przeszłość, na to, że kibice jakichś piłkarzy nie lubili i chcieliby oni odeszli, a on woli sam się przekonać czy rzeczywiście mu się do niczego nie przydadzą i dopiero wtedy podejmie decyzje :).
Trener z głową i jajami co po raz kolejny potwierdził podczas tego meczu ;].
» 30 lipca 2014, 03:42 #7
dziobas123: Moim zdaniem, bardzo dobrze zagrał Blackett, solidnie w defensywie - bez błędów, może jeden. W ofensywie też niczego sobie.
» 30 lipca 2014, 03:39 #6
kuba25: Jestem tego samego zdania, dobry gracz z niego bedzie ;d
» 30 lipca 2014, 03:46 #5
kckMU: Do połowy boiska fajnie gramy piłką. Potem brakuje pomysłu - chociaż 1 akcja super wyszła. Czasami w akcjach do przodu to Herrera zostawał zamiast Fletcha bardziej z tyłu, co mi się średnio podobało.

Zaha z dobrej strony się pokazał nawet. Darren trochę bardziej pod grą jak w poprzednich meczach. Blackett też fajnie.

Wrzutki Younga to istna tragedia, ale jak Louis będzie w nim cokolwiek widział, jego decyzja.

Karne perfekcyjne, 5/5. To teraz czas na RM.
» 30 lipca 2014, 03:37 #4
RedDevils4life: Z Shawa chyba w końcu trochę presja spadła i to mi się podoba. :)
» 30 lipca 2014, 03:37 #3
redzgred: No Lui dzisiaj nerwowy ostra wymiana zdań z arbitrem. Cleverely grał tak jak by to był finał mistrzostw świata. Ogólnie widać wśród niektórych chłopaków mega mobilizacje. Mecz taki sobie nudnawy kontrolowaliśmy przebieg gry ale bez klarownych sytuacji.
» 30 lipca 2014, 03:33 #2
M1LKA: nie byłbyś zły jak byś widział gołym okiem, że sędzia gwiżdże faule dla interu których nie ma? a jak inter nurkował namiętnie to za każdym razem faul... sędzia powinien operacyjnie mieć lornetkę do łba przyspawaną.
» 30 lipca 2014, 09:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.