Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Juventus chce 45 mln funtów i Naniego za Vidala

» 5 lipca 2014, 12:24 - Autor: matheo - źródło: goal.com
Manchester United będzie musiał zapłacić 45 milionów funtów za Arturo Vidala i oddać Naniego, jeśli chce, aby chilijski pomocnik latem trafił na Old Trafford.
Juventus chce 45 mln funtów i Naniego za Vidala
» Działacze Juventusu Turyn żądają ogromnych pieniędzy za Arturo Vidala
Czerwone Diabły obserwują Vidala od dłuższego czasu, ale stanowcza postawa działaczy Juventusu Turyn raczej skutecznie odwiedzie Louisa van Gaala od pomysłu sprowadzenia zawodnika do Manchesteru United.

Zamiast Vidala do Czerwonych Diabłów może trafić William Carvalho ze Sportingu Lizbona. Portugalczyk będzie nieco tańszą opcją. Przedstawiciele klubu z Estádio José Alvalade wycenili 22-latka na 37 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Prestiżowe wyróżnienie Ryana Giggsa
Następny news »
Nie było oferty za Carvalho

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (198)


patrol2305: Czyżby kolejne wzmocnienie ? ;)
http:// fanatycyfutbolu.com.pl/ james-rodriguez-w-nowym-klubie/
» 8 lipca 2014, 15:05 #189
neymar11: William Carvalho za 37 :)
napewno lepsza opcja niż 45 + Nani za Vidala który moim zdaniem jest wart max.40 mln :)
» 8 lipca 2014, 11:40 #188
micsie03339: On wart 40,a za Wiliama 37....
» 8 lipca 2014, 18:31 #187
orchi650: Czyli maksymalna 30 mln
» 7 lipca 2014, 13:33 #186
ax1d: Chyba żart. 25 mln GBP + Nani to jest maks, na jaki zasługuje ten gracz. To nie jest żaden wirtuoz futbolu. Po prostu kolejny (trochę lepszy) Park. Dużo biegania i walki, kilka niezłych podań, kilka bramek, ale żadnego przeglądu pola, żadnej dyscypliny taktycznej, niemal żadnych długich piłek, żadnych strzałów z dystansu większego niż 20 m.
» 7 lipca 2014, 09:23 #185
Fabio: Jeśli chcą Naniego to niech obniża kwotę do 30-35mln i wtedy deal ;) . Bo 45mln plus jakikolwiek zawodnik to przesada, nawet jak na dzisiejsze realia transferowego rynku.
» 7 lipca 2014, 07:14 #184
MowMiCharlie: Obawiam sie że Juve nie obniży ceny ponieważ Vidal ma klauzulę 60 mln.
» 7 lipca 2014, 22:06 #183
Taurus: Okropnie dużo.. cóż, może i jest wart takich pieniędzy ale piłka nożna się takimi transferami psuje z roku na rok, biznes jak biznes no ale skoro nie nasze pieniądze a ich stać, to co.. brać!
» 6 lipca 2014, 23:04 #182
kadM: Powtorze jeszcze raz: Watr kazdego funta a bonus w postaci pozbycie sie Naniego - bezcenny.
» 6 lipca 2014, 21:17 #181
BraveDevil: Vidal jak najbardziej do Nas, a czemu to tak jedziesz tego Luisa ? Chyba pierwszy sezon tu jesteś... :/
» 6 lipca 2014, 21:40 #180
walentos: Połowa tu jest pierwszy sezon i nie pamieta lat świetności portugalczyka podczas których nikt by nie pomyślał o takiej wymianie. Ja wierze że Nani odbuduje forme jak upora się z kontuzjami i zacznie grać regularnie.
» 7 lipca 2014, 01:43 #179
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2014 09:26

@walentos
lat świetności?! :D Masz na myśli te 10 dobrych meczów przez 7 lat w klubie? :D Nie bądź śmieszny...
Można powiedzieć o Nanim kilka dobrych rzeczy, ale na pewno NIE to, że miał jakiekolwiek LATA świetności. On nawet MIESIĄCA świetności nigdy nie zaliczył, bo dobre występy zawsze przeplatał miernymi.
» 7 lipca 2014, 09:25 #178
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2014 01:03

Piszesz o zawodniku który w swoim debiutanckim sezonie rozegrał 26 meczów w podstawowym składzie i wygrał z nim Premier League w tym samym sezonie rozegrał 11 spotkań w LM która też wtedy wygraliśmy. Przez cztery kolejne sezony był podstawowym graczem naszego składu i zdobyliśmy wtedy trzy mistrzowstwa Anglii ostatnie z nich w sezonie 10/11 w którym Nani zdobył 10 bramek i został najlepszym asystentem w lidze majac 18 asyst. W sezonie 11/12 gdy Rooney miał poważny spadek formy to Nani był jedynym jasnym punktem naszej drużyny który napędzał całą grę. Później zaczęły się kontuzje gra w kratke i to o czym piszesz. Dziękuje że mogłem przybliżyć Ci choć trochę historie tego zawodnika w naszym klubie.
» 8 lipca 2014, 01:01 #177
ax1d: No to faktycznie "lata świetności"... Wiesz, Park też był podstawowym graczem, kiedy wygrywaliśmy tytuły. Były też nimi takie tuzy jak np. Veron. Chcesz mi powiedzieć, że to dzięki niemu?
Nani przez 7 lat zagrał w lidze 146 meczów, czyli średnio 20 meczów na sezon. Oznacza to, że ni mniej ni więcej tylko statystycznie połowę każdego sezonu nie gra. Średnio daje nam też 3,5 gola na sezon. No to rzeczywiście legenda.
» 14 lipca 2014, 08:49 #176
fanKlubu: Kontakt pomiędzy klubami wg Di Marzio był ale kilka tygodni temu, Juventus nawet nie podjął rozmów z United.
» 6 lipca 2014, 20:52 #175
szefu89: Nie stać was
» 6 lipca 2014, 20:35 #174
patro6: Stuart Mathieson
Understand no contact from United with Juventus over Arturo Vidal. That's not to say there won't ever be but nothing yet.
» 6 lipca 2014, 15:25 #173
RedDevils4life: Wątpię, że Nani odbuduje formę sprzed kilku sezonów chociaż bardzo bym tego chciał. Na moje powinniśmy zrobić ten transfer. Czemu? Za Shawa i Herrera płaciliśmy ponad 30 mln a nie są przecież oni tymi klasowymi wzmocnieniami. Herrera to świetny gracz, kreatywny który na pewno dużo podciągnie w środku pola. Natomiast Shaw to diament do oszlifowania na wiele lat. Vidal jest tym klasowym wzmocnieniem i uważam, że nawet za takie pieniądze powinien do nas trafić. Kogoś takiego właśnie potrzebujemy.
» 6 lipca 2014, 14:04 #172
walentos: Wolałbym kupić Robbena, on kiedyś powiedział że gdyby United złożyło mu ofertę to na pewno by ją rozważył ze względu na szacunek do Van Gaala. Widzieliście wczorajszą współprace Persiego i Robbena? Gdyby tak to wyglądało w United to moglibyśmy podbić Europę. Przed mundialem chodziły ploty że Bayern wycenia Robbena na 40 mln euro - cena bardziej realna niż to co juve zaśpiewało za Vidala. Myśle że Van Gaal powinien to przemyśleć.
» 6 lipca 2014, 15:26 #171
micsie03339: 40mln za 30 letniego piłkarza, w tak znacznym stopniu opierającym się na szybkości? No proszę Cię...
» 6 lipca 2014, 20:05 #170
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2014 01:40

Na szybkosci to się opiera Valencia, Robben jest zarąbiście wyszkolony technicznie. Twoim zdaniem lepiej zapłacić 60 mln za 3 lata młodszego grajka?
» 7 lipca 2014, 01:38 #169
micsie03339: Nie 60, tylko 45+ bezużyteczny od trzech lat Nani, taki zarąbiście wyszkolony nie jest, skoro w każdej sytuacji musi by podać/strzelić przełożyć piłkę na lewą nogę, a że robi to dość skutecznie to co innego.
» 8 lipca 2014, 14:40 #168
Klimaa: Świetny zawodnik - wojownik, nie mamy takiego piłkarza od odejścia naszego irlandzkiego kapitana. Na pewno byłby to ogromny zastrzyk energii dla klubu. Pytanie tylko czy stać nas na wydanie 45mln.. Takie pieniądze mamy tylko raz więc trzeba z głową podejść do transferów. Jeśli jednak rywale się wzmacniają to my nie możemy stać biernie i trzeba chyba wykorzystać okazję i jeśli Vidal jest zainteresowany grą u nas to brać!
» 6 lipca 2014, 13:18 #167
WMU: Oni chyba żartują,Vidal jest warty 44 miliony euro a Nani 16.Więc Manchester daje 28 milionów euro,daje Naniego i mamy Vidala,a nie 45 milionów funtów.Co ten juventus sobie myśli.
» 6 lipca 2014, 12:00 #166
Mucha7: W juventusie musi byc problem z glowa 45 mil i Naniego to ile vidal jest warty zart jakis
» 6 lipca 2014, 08:45 #165
NewtonHeath1878: Transfer marzeń.
» 5 lipca 2014, 23:28 #164
MU1212: ja chce żeby Nani został nie chce Vidala
» 5 lipca 2014, 22:30 #163
jakub90: Szkoda by mi było mimo wszystko stracić tak Naniego a poza tym nie pozbywał bym się skrzydłowych .
» 5 lipca 2014, 21:26 #162
mcis: rozumiem, ze ci szkoda, w koncu to nie ty placisz mu 130tys funtow tygodniowo. problem w tym, ze ludzie ktorzy odpowiadaja, za klubowe finane, woleliby dac te pieniadze komos, kto moze cos wniesc do gry
» 5 lipca 2014, 23:15 #161
mielan92: @mcis
Nie zgodzę się z Tobą odnośnie "płacenia" komuś tygodniówki.
Bo każdy z nas począwszy od oglądania MU w TV ( płacenie abonamentu, czas antenowy )
po kupowanie koszulek, kubków - wszystkiego co związane z marką klubu jest sponsorem. Z tego również żyją na Old Trafford. Jednostka oczywiście nie wnosi za wiele do klubowej kasy ale setki tysięcy czy miliony owszem.
» 6 lipca 2014, 01:00 #160
mcis: twoje slowa bylyby prawidlowe, gdyby to klub nie chcial Naniego, a kibice stali by za nim murem, ale niestety oprocz sekty Naniego, to wiekszosc kibicow jest za jego odejsciem
» 6 lipca 2014, 17:20 #159
Diabelred: Dotad bylem sceptyczny co do Vidala. Jednak swoja gra na Mundialu przekonal mnie do siebie. Wielkie TAK dla tego transferu. Arturo nie jest stary, spokojnie jeszcze minimum 5-6 lat gry na wysokim poziomie. Jednego mlodego juz mamy kupionego, czyli Herrera. Trzeba mu tylko dokupic jakiegos bardziej doswiadczonego partnera, kims takim moglby byc Chilijczyk. Duet Herrera - Vidal marzenie...
» 5 lipca 2014, 20:42 #158
Borco: Ja bym to widzial tak: kupic Vidala (45mln z Nanim) + Di Marie (50mln) + Mangale/Hummelsa (30-40mln) =ok 140mln. Wiec lacznie tranafery wyjda ok 200mln. Nie wydawalismy w okienka nigdy duzej kasy nawet powyzej 50mln chyba nie bylo, przy czym teraz nasi rywale wydaja ok 100mln.w okienkach. Czas najwyzszy sypnac gotowka i zmienic sklad. To duzo nam da, wprowadzimy swiatowych pilkarzy do skladu z polaczeniem naszych mlodych powinno byc idealnie. Wiadomo kasy duzo ale sama sprzedaz koszulek itd zacznie wyrownywac straty a pozniej liczne puchary i zwyxiestwa. Lawke obsadzic pozostalymi i wprowadzic nasza mlodziez, a zklubu pozegnac: Younga, Andersona, Fletchera. Smallinga i Cleverlaya trzeba zobaczyc pod okiem Van Galla nie sprawdza sie to do wywalenia w zimie. Takie okienko bylo by piekne.
» 5 lipca 2014, 20:30 #157
walentos: To moze jeszcze sprzedajmy nazwe stadionu i zróbmy z tego klubu drugie Chelsea lub City? Ja wolałbym wydać mniej i pod okiem dobrego menadzera pokazać światu że ten skład może wygrać mistrza bez spektakularnych transferów. Moim marzeniem byłoby zbudowanie nowej historii w oparciu o obecny skład wzmocniony jak najmniejszą ilością zawodników.
» 5 lipca 2014, 22:05 #156
Manuel11: Pojawila sie dobra oferta kupna Vidala czemu nie sprobować? Nani od jakiegos czasu nie jest pilkarzem od ktorego zaczyna sie ustalanie skladu oczywiscie ma swoja wartosc ale sadze ze w klubie sa zawodnicy ktorzy potrafia go zastapic i dla nich to tez moze byc szansa no i napewno zyskaja grajac u boku takiego kozaka jak Vidal;)
» 5 lipca 2014, 20:04 #155
Virek: G0wno prawda za przeproszeniem. Nie potrzebujemy wielomilionowych transferow. Zobaczcie ze od kilku lat sciagamy graczy majacych 15-17lat i nie dajemy im szansy gry w 1 zespole. A moim zdaniem, rzeczywiscie umieja grac w pilke i maja talent, baaa... Z tego powodu sa oni sciagani. Nie potrzebujemy Vidalow, Fabregasow czy Snejderow tylko ogarnietego trenera, ktory wprowadzi ta mlodziez do 1 skladu. Pozdrawiam
» 5 lipca 2014, 19:36 #154
walentos: Jedyny który dobrze gada. Prawdziwy kibic United :)
» 5 lipca 2014, 22:16 #153
PoProstuKibic: Juventus chciał kupić naniego już chyba jak było okno to zimowe ale przez kontuzję itp został w United oni szukają klasowego PP bo ta tej pozycji zazwyczaj grali Isla lub Lichtsteiner . Więc jak najbardziej jestem za taką wymianą ale United muszą szukać jakiegoś Skrzydłowego bo chyba tylko Valencia zostanie na tą pozycję PP / Ps jeśli faktycznie Juve chce naniego i 37 to brać bo to i tak okazja jak za tego zawodnika :)
» 5 lipca 2014, 16:53 #152
mcis: mozliwe, ze z przewodnictwem LvG zrezygnujemy z klasycznych skrzydlowych i zastapimy ich napastnikami i obroncami
» 5 lipca 2014, 23:17 #151
walentos: Rozsądna cena? Juve dało taką zaporową cene bo nie chce sie go pozbyć bo się u nich sprawdza i dorzuciło sobie Naniego bo sami się nim interesują. Jak dla mnie to jest niezły troll który ma nas odstraszyć od tego transferu a Ty mówisz że to rozsądna cena?!
» 5 lipca 2014, 22:56 #150
mcis: gdyby chcieli odstraszac to by zasmiewali 60-70mln tak jak to zrobili z Pogba.
» 5 lipca 2014, 23:18 #149
walentos: Nani jest wart z 15 mln + 45 mln to wychodzi 60mln. Nie sądzisz że na to samo wychodzi?
» 6 lipca 2014, 11:50 #148
mcis: 15mln funtow? najwyzej 10mln euro, albo i mniej. zawodnik juz blizej 30, 3 sezony koszmarne, ostatni sezon praktycznie bez gry
» 6 lipca 2014, 17:21 #147
Rooni126: Te transkacje wiazane typu pilkarz+ kasa to sobie mozna miedzy bajki włożyć.Zawsze tego typu transfery podają te szmatławce a kiedy to się potwierdziło?
» 5 lipca 2014, 16:38 #146
grandes: Eto-Ibra
» 5 lipca 2014, 17:28 #145
Rooni126: To sporo patrzac ile o takich opcjach pisza
» 5 lipca 2014, 18:21 #144
zapertinio16: już lepiej Joao Mutinho, Hamsika albo Montolivo kupic
» 5 lipca 2014, 16:10 #143
champione2013: moutinho pokazał na mundialu czego nie potrafi Hamsik to inna pozycja
» 5 lipca 2014, 16:30 #142
Martin: Tylko nie Montolivo :/
» 5 lipca 2014, 19:18 #141
Bossicky: Montolivo, Robinho i Kaka widział bym tę trójkę w United... mieli świetny ubiegły sezon w Milanie - z tą trójką moglibyśmy powalczyć nawet o zdobycie pucharu europy już w najbliższym sezonie... :v
» 5 lipca 2014, 20:04 #140
Bossicky: 56mln euro + cherlawy Nani za Vidala, brzmi jak promocja! Biorąc pod uwagę że za 60mln PSG kupiło tego "rzadziora" Davida Luisa to chba jakiś żart ze strony włodarzy Starej Damy ;D
» 5 lipca 2014, 16:00 #139
walentos: Promocja to był Mata (wówczas dwukrotnie wybrany zawodnikiem roku Chelsea i najlepszy asystent w lidze) za 37 mln sezon temu lub Van persie (król strzelców z 30 bramkami i 12 asystami w 38 ligowych meczach) za 20+ mln 2 sezony temu. To co się teraz dzieje z cenami zawodników przechodzi ludzkie pojęcie. Vidal nie jest tyle wart a jeszcze mamy im Naniego dołożyć? Ferguson się z Ciebie śmieje jak to czyta :)
» 5 lipca 2014, 22:14 #138
Rudy18: Sek w tym że oni nie chcą Naniego nawet za darmo, wcale mnie to nie dziwi :]
U Van Gaala Nani sobie nie pogra, mogę się założyć :]
» 5 lipca 2014, 15:58 #137
Michal1997: Nie wydaje mi się byśmy kupili go, jak już kupiliśmy Herrere...
Powinniśmy skupić się na środku obrony
» 5 lipca 2014, 15:58 #136
Martin: A ja uważam, że jeden Herrera nie jest wystarczającym lekarstwem na nasz lichy środek pola. Mówcie co chcecie, ale na dzień dzisiejszy nikt z czwórki Carrick, Fletcher, Cleverley, Anderson nie jest na tyle dobry by grać w tym klubie. Ewentualnie Michała można wcisnąć na ławę, ale reszta to typowi średniacy, którzy powinni zasilić takie kluby jak QPR czy Aston Villa, dlatego Vidal zdecydowanie na tak, a ta cena, jeśli jest prawdziwa, to i tak prawdziwa promocja. Skoro Herrera jest wart 30 baniek, a Luiz 50, to Vidal, dla mnie najlepszy na swojej pozycji, jest wart ze 80.
» 5 lipca 2014, 19:30 #135
0ptimus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 15:50

Myślę, że się dogadają. Jak Nani odejdzie, zawsze jest Zaha, który pasuje do taktyki van Gaala. Gdyby np. Real był zainteresowany Vidalem, to by spokojnie przystał na ofertę 45 mln + Nani :D
» 5 lipca 2014, 15:48 #134
InSaneR: Niby po co ma zostać u nas? Jest drugim skrzydłowym do wylotu,gorszy od niego jest tylko Young.
» 5 lipca 2014, 15:43 #133
N17: Gorszy od niego jest tylko Young. No tak, mamy 8 skrzydłowych i można ich rozdawać.

Januzaj, Nani, Valencia.

Younga nie traktuje jako zawodnika, bo jest beznadziejny.
» 5 lipca 2014, 15:52 #132
R4ttle: Popieram Seban, Nani powinien zostać. Zobaczymy jak będzie z nim pod okiem Van Gaala. Najwyżej sprzedać po tym sezonie.
» 5 lipca 2014, 19:27 #131
bandi77: Posrało was chyba 45+Niania
» 5 lipca 2014, 15:29 #130
micsie03339: Co Nani pokazał w trzech ostatnich sezonach, żeby chcieć go zatrzymać, równie dobrze można było Vidicia zostawić i Ferdinanda, bo 3 lata temu byli o wiele lepsi.
» 5 lipca 2014, 15:37 #129
Mati177: Ja bym się długo nie zastanawiał tylko go brać zanim $hity i chel$ea go spod ogona nam zabiorą. 45 mln funtów + Nani który jest wart max 8-10 mln to może to trochę drogo ale Vidal jest światowej klasy pomocnikiem więc cena jest adekwatna co do jego umiejętności.

Więc lepiej wydać te 45 mln funtów + naniego za Vidala niż zapłacić 37 mln funtów za Carvalho który nie wiadomo czy się rozwinie czy też będzie jak Anderson, Young, Valencia czy Cleverley czyli niewypałem
» 5 lipca 2014, 15:26 #128
TinyScouser: Transfer wart swojej ceny.
» 5 lipca 2014, 15:14 #127
IMMM: Dać Younga i Andersona + 15 kafli i będzie okejka :D
» 5 lipca 2014, 15:10 #126
SYSTEM: To by był chyba transfer wszechczasów :D
» 5 lipca 2014, 15:52 #125
N17: I jeszcze Bebe po znajomości.
» 5 lipca 2014, 15:52 #124
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 15:54

@ IMMM, to chyba jakis ponury zart... wtedy transfer wyniesie jakąś połowe tego co oni chcą.... chocaiz nawet nie wiem czy tyle i taka oferta zostalaby wysmiana przez Juve ....
» 5 lipca 2014, 15:53 #123
kocio10: Tak, bo Juve nie ma co robić, tylko szrot zbierać
» 5 lipca 2014, 17:14 #122
ManchesterUtd: Niepoważni ludzie tam pracują.
» 5 lipca 2014, 14:59 #121
messengerUTD: Zgodziłabym się na taką ofertę bez zastanowienia. Arturo to jest kozak, jedno z moich cichych marzeń w United. Nani i tak do gry nic nie wnosi, jest bezużyteczny(tak, tak wiem Jang też). Może się we Włoszech odbuduje, a my pozyskamy świetnego piłkarza.
» 5 lipca 2014, 14:58 #120
ManchesterUtd: Dlatego nie ty jesteś managerem i nigdy nie będziesz.
» 5 lipca 2014, 15:00 #119
messengerUTD: Pewnie, van Gaal też nim nie jest i bez powodu chce sprzedać Naniego. Boże, jacy wy jesteście w niego zapatrzeni.
» 5 lipca 2014, 15:37 #118
inek10: Bo Nani ma fajne dryblingi i fajną fryzurę dlatego tak są w Niego zapatrzeni, gimazjum tylko na to patrzy, wiem bo sam byłem w tym wieku :D
» 5 lipca 2014, 16:17 #117
IMMM: Inek Twoja teoria jest za przeproszeniem g**no warta. Studiuje, a jestem fanem ( nie fan boyem) Naniego. Szach, mat.
» 5 lipca 2014, 18:59 #116
R4ttle: Nikt nie powiedział, że Van Gaal chce sprzedać Naniego.
» 5 lipca 2014, 19:29 #115
messengerUTD: No pewnie, a jego plotki o odejściu są bezpodstawne ;)
» 5 lipca 2014, 21:12 #114
Ghostpl: Wszycy ze 7 miejscee w lidze teraz kiedy Juve daje fakt drogo gracza za 45 baniek i naniego to zle ludzie a co mamy grac naszym CVR23? lol ludzie ogranijcie sie chcemy grac z nowu w top 4 >? to musimy kupic najlepszych
» 5 lipca 2014, 14:44 #113
SaaVeen: Mówi się o Vidalu i o Carvalho, ale jest też Khedira dobra zaproponowana cena Realowi za tego grajka i jest nasz
» 5 lipca 2014, 14:39 #112
mamtow4literach: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 14:36

45 mln i to funtów + Nani lol lol lol, komuś tam słońce przygrzało za mocno.
Mam nadzieję że LVG ma taki sam pogląd jak ja w tym temacie i nie przepłaci dwukrotnie wartości grajka i nie popełni błędu DM z afro i poniekąd z Matą
» 5 lipca 2014, 14:35 #111
mcis: "Mam nadzieję że LVG ma taki sam pogląd jak ja" no prosze. a w jakim klubie pracujesz? ile masz lat doswiadczenia? oczywisnie nie pytam o FIFe. wiesz co ma LvG, a ty nie? zdrowy rozsadek. 45mln za jednego z lepszych zawodnikow MS, za najlepszego pomocnika ligii wloskiej, za zawodnika w idealnym wieku i z 3 letnik kontraktem w klubie to promocja
» 5 lipca 2014, 15:03 #110
mamtow4literach: dobra zadowole cie , jestem nikim ale np. Transfermarkt wycenia go na 44 mln euro i bez Naniego w pakiecie więc nie pier..do...l mi tu pouczający wszystkich cwaniaku
» 5 lipca 2014, 15:25 #109
mcis: o zapomnialem o wyroczni transfermarkt... tylko powiedz madralo ile kwot transferowych z tego portalu bylo zgodne z rzeczywistascia. zacznij od transferow CR, Baela, Neymara.... swiat nie konczy sie na FIFIE i Tranfermarkt
» 5 lipca 2014, 15:34 #108
PrawdziwyDiabel: Luis SuĂĄrez - wartość rynkowa: 52,00 mln €

Ale przecież transfermarkt dyktuje ceny na rynku! :D
» 5 lipca 2014, 16:44 #107
mamtow4literach: mnie wali transfermarkt tylko uświadamiam cię że cena 45mln funtów + Nani to przepłacenie jak nie wiem co.
A co do transferm.... to ich wycena jest o wiele bardziej realna niż to co chce Juve
» 5 lipca 2014, 16:59 #106
mcis: a ile wart jest wedlug ciebie Vidal 20mln? to w czym on ma takie braki? bo moim zdaniem wszystkie elementy gry ma dobr, bardzo dobre i swietne.
» 5 lipca 2014, 17:46 #105
mamtow4literach: jest wart mniej więcej 40 mln i to euro a nie funtów , według mnie rzecz jasna , dla ciebie może być wart i 80 mln twoja sprawa.
Nie mówie o brakach bo nie w tym rzecz , tylko o wartości gracza, a ze wszyscy sa przepłacani to nie moja wina
» 5 lipca 2014, 20:41 #104
mcis: aha, trzeba bylo od razu, ze to problem swiatopogladowy. mozna i tak, bo wiesz niektorzy nie maja nawyku liczyc cudzych pieniedzy, inni maja takie komunistyczne zapedy i uwazaja, ze pomimo, ze nie zrobili nic w swoim zyciu, to powinni dostawac to samo co ludzie, ktorzy od 7 roku zycia spedzaja wiekszosc wolnego czasu na treningi
» 5 lipca 2014, 22:47 #103
fanKlubu: To Nani prawie 2 gdzie gra od dawna beznadziejnie, a Vidal jeden z najlepszych o ile nie najlepszy box-to-box świata i zawodnika,który zagra na każdej pozycji, od stopera po napastnika 40mln? Tyle to dawał Bayern rok temu jak Vidal miał 2 letni kontrakt i Juve nawet negocjacji nie podjął z nimi.
Także nikt w Turynie przy ofercie 40mln nawet się nie pochyli tylko od razu odeśle odpowiedź,że nie sprzedaje. Poza tym Nani nijak nie pasuje do filozofii Conte na pewno w 3-5-2 nie ma dla niego miejsca, a w 4-3-3 prawo skrzydłowy ma więcej zadań obronnych bo po lewej biega Tevez.
Także dla Conte Nani to nie jest jakiś ważny gracz i Juve go nie kupi a już na pewno nie za powyżej 10 baniek. Gdzie za 10 więcej można mieć Iturbe. Owszem były plotki łączące Juve z Nani, ale kwoty jakie padały były w okolicach ... 5mln euro :)
» 6 lipca 2014, 15:51 #102
NexaT: Takie pytanie mam: kto będzie grał na skrzydle? Rozumiem, że Januzaj, a na drugiej pewnie bajeczny technicznie Valencia.
» 5 lipca 2014, 14:32 #101
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 14:38

To jaką formacją myślisz że będą grać?
2 skrzydłowych,vidal(?),Herrera,Roney,Mata,Van Persie jak ich zmieścisz?
» 5 lipca 2014, 14:36 #100
mcis: tradycyjne skrzydla zostana zastapione bocznymi obroncami ktorzy stana sie wrecz bocznimi pomocnikami. stawiam na 3-4-3

Evans-Jones-Nowy
Rafael-Shaw
Vidal-Hrerera
vP-Mata-Roo

Mata jako 10, za plecami 2N
» 5 lipca 2014, 14:39 #99
micsie03339: Też myślałem nad czymś podobnym,ale to było pytanie @NexaT który potrzebuje tych swoich skrzydłowych.
» 5 lipca 2014, 14:51 #98
mcis: ogloszenie dla uzytkownikow FIFY i FM:

Robben w styczniu skonczy 31 lat
Ibrachimoviv w pazdzierniku skonczy 33 lata
CR w lutym skonczy 30 lat
Iniesta w maju skonczy 31 lat
Xavi w styczniu skonczy 35 lat

swiatowa czolowka, a dla was 27 letni Vidal to szrot
» 5 lipca 2014, 14:28 #97
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 14:23

Carvalho? Dajcie spokoj. Kolejny grajek bez obycia (bo zaledwie 4 mecze) w reprezentacji i tak slabej Portugalii. Brac Vidala i to bez zastanowienia a jesli trzeba oddac Naniego to prosze bardzo. On bardziej ze swoja kiepska postura pasuje do Serie A niz Premiership, gdzie obijaja go rowno.
» 5 lipca 2014, 14:21 #96
niunio92: więkzość was nie rozumie że mamy młodego Herrerę i potrzeba mu doświadczonego ŚP takiego jak Vidal a nie Carvalho który jest w wieku Herrery czy dla was wiek 27 lat to już emeryt? Spokojnie może pograć na wysokim poziomie jeszcze 4/5lat a nawet i dłużej. Cena którą za niego chcą jest adekwatna do jego umiejętności wg. mnie to najlepszy ŚP w tej chwili na świecie poza tym jakbyście zapomnieli nie gramy w LM i w tej chwili przepłacamy za zawodników mając wybierać między Vidalem a Carvalho który nie wiadomo czy by wypalił wybrał bym Vidala 45mln + Nani nie tak znacznie uszczupli nasz budżet bo Nani swoją tygodniówkę bierze także wyszło by niewiele więcej niż za Carvalho.
» 5 lipca 2014, 14:19 #95
Szaman0: Vidal ma 27lat i jest Defensywnym Pomocnikiem ? takim jak afro i Carrick ?

William Carvalho ma 22lata i można go jeszcze wykreować/nauczyć gry - Zdecydowanie lepsza Opcja
» 5 lipca 2014, 13:59 #94
mcis: DP?? Vidal, Fellaini i Cattick to wg ciebie DP? wszyscy 3 to SP, przy czym Vidal to Box-to-Box, Fellaini to atakujacy SP, a Carrick to klasyczny SP
» 5 lipca 2014, 14:09 #93
ferdas: Po co CArvalho jak jest mlody Herrera? Potrzeba kogos juz na swiatowym poziomie, dla was 27 lat to emeryt a w dzisiejszych czasach on moze zarowno jeszcze przez nawet 10 lat pograc,popatrzcie na Giggsa (choc to akurat fenomen na pozycji skrzydlowego) albo chociazby Gerrarda, ŚP moze prezentuje miernote ale dosc wiekowy jest i niedawno nawet nawet mu szlo, Lampard to samo, Vidal spokojnie do 34 pociagnie na wysokim poziomie, a niektorzy chyba za duzo nagrali sie w FM albo FIFE myslac ze na mlodzikach mozna oprzec sklad i odbudowac potege
» 5 lipca 2014, 14:13 #92
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 14:27

tak niech stworza United mlodziezy a daleko zajdzie ta ekipa. Srodek tabeli bedzie wtedy dla tej ekipy sukcesem. Dosc dzieciakow juz ma ten klub. Teraz czas postawic na kogos z klasa i doswiadczeniem.
P.S. United to nie szkola tylko klub pilkarski majacy walczyc o najwyzsze trofea. Jesli twoim zdaniem kolesiowi potrzeba nauki gry w futbol to niech idzie tam gdzie ktos go nauczy. Klub z OT to zle miejsce bo nikt nikogo nie bedzie tu uczyl dopiero gry w prawdziwy futbol.
» 5 lipca 2014, 14:25 #91
messengerUTD: Tyle, że Carvalho ma kosztować 37 mln. Dziękuję, postoję. Wolę dodać parę mln i mieć światowej klasy piłkarza który jest kozakiem i ma wyrobioną markę niż 22 letniego noł nejma z Portugalii.
» 5 lipca 2014, 14:56 #90
karolmanu3: 20 mln + nani + young
» 5 lipca 2014, 13:43 #89
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 13:54

po 1 nawet w jakiejs grze by to nie przeszlo a po drugie na co Juventusowi Young? zwlaszcza ze przybylby tez Nani, Younga nie chcialby nawet Everton a co dopiero klub walczacy o mistrza Wloch i LM
» 5 lipca 2014, 13:54 #88
Manuel11: Myśle ze to bylby swietny interes warto jeszcze ponegocjowac.
» 5 lipca 2014, 13:41 #87
mcis: Vidal to chyba jeden z nielicznych pilkarzy, ktory jest wart tych pieniedzy, jesli jeszcze Ed ponegocjuje i zbije cene do 40mln to brac w ciemno
» 5 lipca 2014, 13:39 #86
tara1982: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 13:37

Prawie 40 baniek za Carvalho, który nic jeszcze nie osiągnął, a za Vidala, ojca sukcesów Juventusu nie chcemy dać 50, śmiech na sali. Nie ma co oszczędzać, takie realia, chcesz dobrego zawodnika, to płać, takie Życie, Vidal chyba najlepszy gracz na tej pozycji.
Pytanie tylko: Ile w tym prawdy?
» 5 lipca 2014, 13:36 #85
mcis: wracajac jeszcze do Carvalho, to on w przecietnej portugalskiej lidze prezentuje nizszy poziom niz Mouthinio i Veloso w tym samym wieku, a przeciez to mialy byc swiatowe gwiazdy, a skonczyli jako przecietniacy, to co bedzie jak Carvalho trafi do PL....
» 5 lipca 2014, 13:42 #84
mcis: ech te dzieci FIIFy, gracz przekroczy 30 i juz szrot,

popatrz jak Vidal gral na MS i to nie jest jakis nadzwyczany przyrost formy, jak u Herrery, Blinda czy Rodrigeza, to jego zwyczajny poziom.

po drugie 37mln na 22 latka, ktorego jeszcze trzeba rozwijac i nie jest pewne, ze sie rozwinie. to juz lepiej dac 10mln za 19-20 latka, ale oba rozwiazania to projekt na lata do przodu, my potrzebujemy kogos na teraz
» 5 lipca 2014, 14:24 #83
micsie03339: 50 mln za piłkarzy po 30 w dużej mierze opierających się na szybkości jest ok...ale za 27 letniego Vidala to już nie do pomyślenia.
» 5 lipca 2014, 14:41 #82
mcis: Xavi za pol roku konczy 35 lat w tym sezonie nastukal 47 wystepow

ogolnie liczba wystepow od 27 urodzi, ostatnie 8 lat: 54-54-54-53-50-51-48-47
» 5 lipca 2014, 14:49 #81
mcis: a obejrzales chociaz jeden mecz ligi wloskiej, czy tak po prostu mowisz, ze Vidal to sredni gracz. ja ogladam Juventus i to wlasnie przez niego, to polaczenia dawnego Mascherano i Xaviego, ideal, sredni z pewnoscia nie jest. widocznie dla ciebie jesli gracz nie strzela 30 bramek i nie robi 20 asyst w sezonie to sredniak, nawet jesli to obronca, bo wiadomo licza sie tylko bramki a najlepszym ustawieniem pilkarskim jest 0-0-10
» 5 lipca 2014, 15:37 #80
indyk: Qubutek@
on nie porównuje Vidala do Scholesa, Xaviego i Iniesty... Pokazał tylko, że wieku 30+ nadal można grać bardzo dobrze i bardzo dużo.
Wracając do Vidala, kiedyś oglądałem mecz Juve i komentator nc+ powiedział takie słowa : " Vidal odbiera jak 6, rozgrywa jak 8 i wykańcza jak 10". Jest to gracz fenomenalny, wystarczy rzucić okiem na statystyki.
Nie ma w tej chwili lepszego, bardziej kompletnego, pomocnika na świecie.
Jeśli miałbym go porównywać do kogoś, to jest to Yaya Toure.
Słowo uniwersalny w przypadku Vidala, to wielkie pochlebstwo.
Jak ktoś woli wydać porównywalne pieniądze za Carvalho, to niech się napije zimnej pepsi - coli i ochłonie. To jest dopiero herezja.
» 5 lipca 2014, 21:22 #79
inek10: Jeżeli średni piłkarze przechodzą za ponad 30 baniek a Wy o najlepszym obecnie box2box piszecie że 40 baniek to zbyt duzo to nie wiem o czym rozmawiamy :o
» 5 lipca 2014, 13:35 #78
Bambosz7: Jakiej ceny spodziewacie sie za najlepszego b2b na swiecie ? Wedlug mnie powiinismy sie skusic i dac im te 45 mln + Naniego. Oczywiscie jesli to prawda a nie wymysl mediow . .
» 5 lipca 2014, 13:30 #77
bobkos7: ja bym wolal Jamesa Rodrigueza. fantastyczny grajek ciagnie go do gry jak nikogo innego
» 5 lipca 2014, 13:30 #76
patrol2305: James powiedział że jakby miał gdzieś iść to do La Liga nie jest gotowy na ligę angielską tak mówił w wywiadzie...
» 5 lipca 2014, 13:33 #75
inek10: Wybacz ale Vidal gra na całkiem innej pozycji niż James, pozatym ofensywe mamy obstawioną a brakuje Nam właśnie środkowych takich jak Arturo :)
» 5 lipca 2014, 13:33 #74
bobkos7: James gra za kilku. biega po calym boisku od bramki do bramki przydalby sie taki zawodnik w united ;/
» 5 lipca 2014, 13:52 #73
Sideswipe: a Vidal niby nie biega?...
» 5 lipca 2014, 13:59 #72
tatarek: Do cholery, jak mnie irytują takie komentarze "wolałbym kogoś tam", ja bym chciał Messiego, Ronaldo i Modricia+ Thiago Silvę w pakiecie. Nikogo nie obchodzi, że kogoś chcesz czy nie, nie ma najmniejszych przesłanek, że
1) interesujemy się nim
2) on chce do nas dołączyć
zresztą Real już się po niego zgłosił i będzie musiał wybulić niezłą kasę, takie pobożne życzenia nie mają sensu.
» 5 lipca 2014, 15:07 #71
slaweknh: ni chu..
» 5 lipca 2014, 13:24 #70
Adamczik: Szczerze? Spróbowałbym wynegocjować 40 mln funtów i Naniego. Naprawdę opłacałoby się. Roo-RVP-Januzaj-Vidal-Herrera-Mata-Shaw-??-??-Rafael-De Gea
» 5 lipca 2014, 13:22 #69
karolmanu3: ustawienie 3-4-3
jones-smalling-evans
vidal-carrick-herrera-shaw
januzaj-rvp-rooney

i lecimy z tematem :)
» 5 lipca 2014, 13:39 #68
NexaT: Haha, beczne ustawienie. Dawno się tak nie uśmiałem.
» 5 lipca 2014, 14:29 #67
mcis: @NexaT
formacja bardzo prawdopodobna, tylko zamiast jednego z SP, bedzie Rafael. i tym samym boczni obroncy straca troche obowiazkow defensywnych i powstanie cos w stylu bocznych pomocnikow zasowajacych od bramki do bramki. ustawienie stosowane przez LvG w rep Hollandii przed MS, teraz raczej gra 433, chociaz czasami widac zmiane w nastawieniu
» 5 lipca 2014, 14:46 #66
NexaT: Januzaj w jednej linii z RVP i Rooneyem, a Shaw i Vidal jako skrzydłowi?
Wszyscy nastawieni bardzo ofensywnie, racja. Obstawiam, że średnio 3 bramki w dupę byśmy zbierali.
» 5 lipca 2014, 19:04 #65
mcis: zamiast Carricka Rafael i to sa nasi atakujacy obroncy, Mata na zmiane z Januzajem jako 10 za 2N
» 5 lipca 2014, 19:54 #64
walentos: Jeszcze sie ludzie zdziwicie jak Nani tam pojdzie wroci do formy i bedzie im mecze wygrywał. Bedzie jak z Pogbą też pisaliście ze panicz za duzo wymaga i po co nam taki grajek przeciętny. Nani na mundialu juz pokazał że jeszcze ma to coś. Niech spadaja z tą wymianą cwaniaki.
» 5 lipca 2014, 13:20 #63
Chestnut: Nie no to w takim sposobem trzymajmy Andersona. Your argument is invalid.
» 5 lipca 2014, 13:31 #62
mcis: i co z tego jesli tam dojdzie, skoro tu od 4 lat probuje i nic... to chyba lepiej zeby poszedl i uratowal kariere, no chyba ze z ciebie taki prostak, ze sam nie uzyjesz, a innemu nie dasz....
» 5 lipca 2014, 13:37 #61
HubsS1: " Jeszcze się ludzie zdziwicie jak Nani tam pójdzie, wróci do formy i będzie im mecze wygrywał."
Ja się nie zdziwię, ja wierzę w to, że zmiana klubu wyjdzie mu na dobre.
"Będzie jak z Pogbą, też pisaliście, że panicz za dużo wymaga i po co nam taki grajek przeciętny."
O ile pamiętam to Pogba nie dostał po prostu szansy na grę. Zmarnowaliśmy go, to fakt, ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Nie mam Fergusonowi za złe, że cenił sobie cierpliwych piłkarzy, i dyscyplinę. Sytuacja Naniego jest inna. Przez trzy lata nie pokazuje zupełnie NIC, i jeżeli Juventus (o ile ta plotka jest prawdziwa) zaproponował taki deal, to dlaczego menedżer chciałby zatrzymać Naniego, skoro piłkarz pobiera z kasy tygodniowo ponad sto tysięcy funtów, a przez te kilka lat nie daje drużynie żadnej jakości?
» 5 lipca 2014, 13:56 #60
Diabelred: Jesli nawet to nie zdziwi mnie to jakos specjalnie. Liga wloska od kilku juz lat stoi na bardzo niskim poziomie. Skoro taki Gervinho (ktory w Arsenalu byl niewypalem) jest tam gwiazda to tylko pokazuje sile tej ligi... Z Nanim moze byc podobnie.
» 5 lipca 2014, 14:04 #59
walentos: Chestnut: powiedzmy sobie szczerze: Anderson nigdy nie miał nawet przebłysku w Manchesterze, dodatkowo strasznie sie zapuścił i nie ma formy. Jeśli w Fiorentinie doprowadziliby go do porządku(mam tu na myśli jego wagę) i zacząłby coś prezentować to mógłby zostać naszym rezerwowym. Naniego nie ma co porównywać bo skoro gość przejawia oznaki swojej dawnej formy w reprezentacji to chyba jednak moj argument ma swoje podstawy.

mcis: To ja wole żeby tą karierę ratował u nas bo są na to szanse. Chyba że z Ciebie taki laik że wolisz oddać takiego grajka za bezcen do klubu który będzie się z nas śmiał po raz drugi że oddajemy im swoje gwiazdy.

Hubs: Jemu potrzeba regularnej gry i gwarancji tego ze będzie grał w wyjściowej 11 nawet jeśli zdarzy mu się słabszy mecz. Nic tak nie blokuje zawodnika jak gra pod presją tego że za tydzień usiądzie na ławie. Gdzie on ma tą forme odbudować jak nie na boisku? Van Gaal powinien na niego postawić, dać mu troche swobody i na 200% nie będzie tego żałował. Założę się o wszystko :) Czy sytuacja Naniego nie przypomina wam troche sytuacji z Pogbą gdzie Ferguson wolał wystawiać Cleverleya i Carricka?

Nie popełniajmy drugi raz tego samego błędu.
Pomyślcie nad tym chłopaki/
» 5 lipca 2014, 21:57 #58
Fenek: To zdjęcie Vidala praktycznie w 100% oddaje sytuację MU i Juve. Z tą różnicą że Vidal zamiast wyciągniętego palca wskazującego powinien mieć wyciągnięty w naszym kierunku palec środkowy.
To gruba kpina żeby tyle za niego płacić.
» 5 lipca 2014, 13:20 #57
JackDaniels: Sanchez na dniach w arsenalu ;D... Untied jak zwykle ;p może sobie marzyć o gwiazdach ;D. Herrera może nie wypalić ;p a Shaw za pare lat moze odejsc do swojej ukochanej Chelsea, wątpliwa jest jego lojalność wobec United. Zobaczymy jak to będzie z tym Vidalem czy innym piłkarzem, którego na to miejsce planuje sprowadzic Van Gaal. Co do Vermalena to również nie widzę go jako podstawowy trzon środka obrony. Nie wiadomo czy odnajdzie formę i czy nie złapie znow poważnej kontuzji
» 5 lipca 2014, 13:20 #56
Cybson: Grubo przesadzili...
» 5 lipca 2014, 13:15 #55
emil1986x: pójdzie za 30mln plus Nani :) negocjacje beda owocne :D
» 5 lipca 2014, 13:13 #54
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 13:15

Brać i nie zastanawiać się, Nani od kilku sezonów jedynie tygodniówkę bierze, nic nie dając, po każdej kontuzji(których jest wiele), potrzebuje z 10 meczy że zacząć grać jako tako.
Vidal to jest zawodnik który z Herrerą jest wstanie zagwarantować dominacje w środku pole,a co może zaoferować Nani?kilka wrzutek,strat i może 2-3 udane dryblingi w środku pola.
» 5 lipca 2014, 13:10 #53
grzesznik83: 40 mln + Nani i brać nawet się nie zastanawiać taki Vidal to skarb w składzie dla mnie mistrz ! ;)
» 5 lipca 2014, 13:07 #52
HubsS1: Dobra uspokójcie się gracze Fify! Zawsze możecie Naniego odkupić z Juve, ale pewnie overal już nie będzie taki duży jak w FIFA 13. Poza tym domyślna taktyka może nie mieć skrzydeł, więc ani Young, ani Nani, ani Valencia nie będą grać w pierwszym składzie. A do sztuczek polecam Quaresmę.
» 5 lipca 2014, 13:06 #51
walentos: United bez skrzydeł? Co Ty od wczoraj kibicujesz? Ciekawe (skoro taki obcykany w fifie) czy znasz cene Vidala. Jeśli tak to się zastanów czy warto.
» 5 lipca 2014, 22:54 #50
Samurai: Brać i się nie zastanawiać!
Nani obecnie jest wart ok 8-10 mln
Portugalczyk fajnie machajacy nogami niech pokazuje swoje gwiazdki na głowie w Turynie.
Vidal to swiatowa czołówka.
Argumenty ze jest juz'stary' są chore!
Jest w najlepszym wieku dla piłkarza!
Kibice Juve też psioczyli ze po co im stary Pirlo a teraz jest ich idolem.
Brałbym nawet takiego Bastiana.Co z tego ze ma 31 lat.To nie fifa ze za 2 dni bd miec 34.Zawodnik na 3 lata a Vidal spokojnie na 5.
» 5 lipca 2014, 13:04 #49
JackDaniels: To i tak w miare tanio, 45 mln + Nani, ja bym się nie zastanawiał, z naniego i tak nic więcej oprócz ławy nie będzie.
» 5 lipca 2014, 13:01 #48
Kynys: Nie wiem o co chodzi tym, którzy wyśmiewają Juventus, że chce za dużo. Zrozumcie to jest światowy TOP i taniej niż 50mln go nie wyciągną, chociaż bardzo bym chciał. Jak włączą do transakcji Naniego, który i tak nic nie gra to jeszcze będą mieli część tygodniówki dla Vidala.
» 5 lipca 2014, 12:57 #47
Fabio04: Ludzie a co wy myśleliście? 1. Juventus prowadzi mądrą politykę i nie sprzedaje swoich najlepszych zawodników za bezcen. Jak za młokosa Carvalho Sporting chce 37 to Vidal powinien być wart z 60.
2. Z tego co słyszałem drugi raz z rzędu został wybrany graczem Serie A, w tym sezonie zanotował najwięcej odbiorów w historii Juve. 3. Wielu ekspertów uważa, że razem z Toure są najleszymi b2b na świecie i ja się z tym zgadzam. 4. Ma 27 lat, czyli pogra na wysokim poziomie jeszcze z 5 lat. Ja na miejscu zarządu bym się nie zastanwiał i od razu złożył taką ofertę póki się rozmyślą. 5 Nareszcie nie balibyśmy się pomocników City czy Chelsea i moglibyśmy walczyć jak równy z równym a nie być spychanym do defensywy.
» 5 lipca 2014, 12:56 #46
Kynys: w końcu ktoś ogarnięty:)
» 5 lipca 2014, 12:58 #45
ferdas: Powinni sie zgodzic, zauwazcie ze przeplacalismy wiele razy (Berbatov, Anderson, Fellaini), a tutaj mamy gracza klasowego z absolutnej czolowki i nagle mamy poskapic kasy? Nani moze tez isc ja juz nie wierze ze odzyska dawna forme, moze w Serie A bedize mu latwiej
» 5 lipca 2014, 12:55 #44
Kundziu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 12:59

Trochę przegięli :) Tak naprawdę nie mamy pojęcia czy Man Utd (LvG) chce tego zawodnika. Większość informacji o których czytamy to tylko plotki. Póki nie ma potwierdzenia którejś ze stron o złożeniu oferty, to nie ma mowy o transferze :) Już tylu zawodników podczas tego okienka miało do nas zawitać, że na kilka drużyn by starczyło :D
» 5 lipca 2014, 12:53 #43
ro7: Dobrze, że nie zażądali do tego jeszcze Old Trafford.
» 5 lipca 2014, 12:53 #42
Kynys: 30mln + Nani to byłaby rozsądna cena. Nani jest wart 10-15mln maks
» 5 lipca 2014, 12:50 #41
19barnaba87: Nani jest wart 5-10 milionow euro max. Gracz ktory jest na zmiane kontuzjowany-bez formy, kontuzjowany-bez formy od trzech czterech lat.
» 5 lipca 2014, 14:12 #40
pawell91: To jakaś kpina.
» 5 lipca 2014, 12:48 #39
Kynys: Czego się spodziewałeś? Że oddadzą jednego z najlepszych jak nie najlepszego środkowego pomocnika za 40mln? Przy dzisiejszych cenach na rynku to niemożliwe ;P
» 5 lipca 2014, 12:54 #38
pawell91: Nie spodziewałem się tego, ale 30 mln to max jeśli mielibyśmy dorzucić Naniego. Może i nie powalał w ostatnich sezonach formą, ale swoją wartość ma. Nani nie jest jeszcze stary, swego czasu sam potrafił wygrywać dla nas mecze. Owszem, ceny na rynku są kosmiczne, ale dlaczego to działa tylko w jedną stronę? United odkupuje zawodników za 30+ kk, a od nas zawodnicy odchodzą za marne 10 mln? Rozumiem, że gwiazd nie sprzedajemy, ale w okienku transferowym wydamy grube miliony, podczas gdy sami zarobimy marne grosze.
» 5 lipca 2014, 13:22 #37
PrawdziwyDiabel: A czego się spodziewasz? Musimy wymienić Ando, Younga, Naniego na zawodników, którzy przywrócą nam blask, Ty chcesz jeszcze na tym zarobić?
» 5 lipca 2014, 14:19 #36
pawell91: Czytaj ze zrozumieniem. Nie chcę, żebyśmy zarobili na tych transferach nie wiadomo ile, mówię tylko, że to smutne. Każdego naszego zawodnika sprzedajemy za śmiesznie małe pieniądze. Uważasz, że nasz skład jest aż tak słaby? Owszem, potrzebne są zmiany, ale jeden gorszy sezon United i wartość naszego składu drastycznie spada? 45 mln funtów + Nani to śmiech na sali. Tylko Juventus skorzysta na ewentualnym transferze.
» 5 lipca 2014, 14:59 #35
PrawdziwyDiabel: Nasz środek nie licząc przebłysków nie istnieje od kilku sezonów. Kupiliśmy Andera i warto byłoby dokupić mu do pary kogoś ogarniętego a takim piłkarzem jest Vidal. Ja uważam, że taka cena za Vidala jest tylko trochę przesadzona 40mln + Nani i brałbym z pocałowaniem ręki, za 45 też bym się pewnie skusił. Nie każdego naszego zawodnika tylko każdego zawodnika, który nie wykorzystał swoich szans i jest za słaby na grę w MU, a wartość wymienionych przeze mnie zawodników spada systematycznie od kilku sezonów.
» 5 lipca 2014, 15:32 #34
Borco: Ok dobra 45 mln to duzo + Nani ktory jest wart jakies 15mln max. Ale taki rynek teraz nie ma co gadać dużo. Carvalho ktory jest wycieniany na 40mln prawie to moim zdaniem Vidal sto razy lepiej sie oplaca. Potargowac oferte do 35 mln czy tam 40 i jestem jak najbardziej na tak! Nam potrzeba w końcu jakiś głośnych transferów co za tym idzie duża kasa.
» 5 lipca 2014, 12:48 #33
rataj1993: Carvalho może być zawodnikiem na 10 lat, Vidal już raczej nie.
» 5 lipca 2014, 12:50 #32
Samurai: Anderson i Nani też byli darmozjadami na 10 lat!
» 5 lipca 2014, 13:12 #31
micsie03339: @rataj
Tak lepiej kupić kolejnego zapchaj dziure, nieco taniej niż jednego z najlepszych pomocników na świecie.
» 5 lipca 2014, 13:18 #30
rataj1993: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 13:44

@micsie03339

Byłoby fajnie jakby Vidal trafił do United. Jednak wątpię, żeby klub wydał ok. 60mln za takiego zawodnika.
Zapchaj dziurę? Chyba nie widziałeś jak gra. Biorąc pod uwagę wpływ LvG na młodych zawodników warto go sprowadzić. Gdy był w Ajaxie to pseudoeksperci wyśmiewali go za wystawianie młodych zawodników, a wszyscy wiedzą jak się to skończyło.
» 5 lipca 2014, 13:44 #29
micsie03339: Fakt nie widziałem,ale jakby grał na poziomie Vidala w takim wieku to już dawno by był w Realu, a United potrzebuja piłkarzy robiących różnice już teraz.
» 5 lipca 2014, 14:27 #28
EnJoy: za 40 mln euro mamy verrattiego poco mamy przepłacać za vidala jak można sciągnać nowego pirlo
» 5 lipca 2014, 12:46 #27
sisinho: Jakoś ten nowy pirlo szału nie robi. W dodatku jest bardzo defensywny, bardziej niż Carrick.
» 5 lipca 2014, 12:48 #26
EnJoy: Nie tylko w psg jest czołowa postacia umie grac zarowno defensywnego jak i ofensywnego
» 5 lipca 2014, 12:52 #25
CRfan: Skoro zapłaciliśmy po 30 mln za Shawa i Herrere, to czemu nie wydać 55mln na Vidala? Nani nie jest wart więcej niż 10mln, a watpie, żeby nawet tyle ktoś za niego zapłacił. Generalnie za lepszą opcję uważam Kroosa, ale ten podobno przez Real zaklepany, szkoda też, że Pogba dla nas nie będzie chciał grać, bo za niego wiele więcej nie trzeba byłoby dać. Jeśli Luiz kosztował 50 mln, to Vidal tym bardziej jest wart takiej kasy.
» 5 lipca 2014, 12:46 #24
sisinho: Ja się wcale nie dziwię Juventusowi. Skoro United sprowadza Herrerę za ponad 30 baniek, ma w planach sprowadzenie jakiegoś tam Carvalho za prawie 40 baniek to dlaczego taki grajek jak Vidal miałby być wart ich ceny?
» 5 lipca 2014, 12:42 #23
Daminek8: No to zaszaleli z tymi żądaniami, ciekawe czy na serio tyle chcą czy to tylko wymysł prasy. To już prędzej ten Carvalho... a może ktoś zupełnie inny?
» 5 lipca 2014, 12:38 #22
Trz: dawaj!! :)
» 5 lipca 2014, 12:37 #21
b90: To sprzedaj Naniego za 20mln. Ciekawe czy będzie chciał odejść i zarabiać mniej niż w MU bo nikt mu większej tygodniówki nie da.
» 5 lipca 2014, 12:35 #20
fat1xd: Nani wart 25 milionów? Chyba PLNów. ;)
» 5 lipca 2014, 12:39 #19
niunio92: kto Ci da za wypalonego grajka 25mln ? hahaha max 10 jest warty z tym co w tej chwili prezentuje
» 5 lipca 2014, 14:20 #18
Vaxiu: Nani obecnie wyceniany jest na 16 mln + prestiz klubu, czyli ok 20 spokojnie by za niego wzieli. Wasze wyceny sa na poziomie waszej wiedzy.
» 5 lipca 2014, 14:54 #17
fat1xd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 15:21

@Vaxiu, rozumiem, że te 16 mln to z transfmarket wziąłeś? Rzeczywiście przewyższasz nas wszystkich poziomem wiedzy. :D Ten prestiż klubu to jak przeliczasz? Według gwiazdek z FIFY? Ogarnij się, nikt nam nie da za ten wrak piłkarza 20 mln, ba 16 nie dadzą. Mam nadzieję, że razem z Youngiem opuszczą nasze szeregi w tym okienku, najpóźniej w zimie, kiedy Van Gaal przekona się o ich "talencie". ;)
» 5 lipca 2014, 15:19 #16
Vaxiu: Tak jak to przeliczaja inne kluby zawyzajac ceny zawodnikow, nie zauwazyles tego ?
Z fify ? serio ? dodaj do tego fm'a jeszcze.
» 5 lipca 2014, 15:23 #15
fat1xd: Problem w tym, że transfmarket to żaden punkt odniesienia. Rozumiem, że jeśli tam Herrera jest wyceniany na 20 mln, a my daliśmy 36 czyli ich prestiż jest większy niż nasz? Jedynym słusznym wyznacznikiem wartości zawodnika jest to ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić, a uwierz mi, że nie znajdziemy frajera, który dałby za Naniego te 16 milionów... Portugalczyk od kilku sezonów gra straszny piach, nie udźwignął roli "nowego CR7". Nie twierdzę, że brak mu umiejętności, ale u nas nie jest w stanie ich pokazać. Może zmiana otoczenia dobrze mu zrobi? Jeśli naprawdę uważasz, że Nani jest wart te 20 (czy nawet 16) milionów to pozdrawiam. :)
» 5 lipca 2014, 15:47 #14
b90: Dali do zrozumienia że nie chcą się go pozbywać i nie ma w tym nic dziwnego. Śmiejecie się że chcą Naniego + 45mln tyle że Nani jest u nas jednym z najlepiej opłacanych piłkarzy, a nic nie gra. Jego pensja przeszłaby na Vidala. Za dużo patrzycie chyba na wartość rynkową zawodników.
» 5 lipca 2014, 12:33 #13
dev13: Vidal jest dobry ale te ich żądania z księżyca wzięte ;)
» 5 lipca 2014, 12:33 #12
LittleVampire: Dobry żart na początek dnia xD
» 5 lipca 2014, 12:31 #11
SaaVeen: Kpina!! I żarty Max 30 mil i Yang
» 5 lipca 2014, 12:31 #10
haszcz: nie...
» 5 lipca 2014, 12:35 #9
champione2013: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 12:31

Ciekawa oferta :)Nani tak dużo wart nie jest może się uda zejść do 40mln + Nani i zajebisty Deal
» 5 lipca 2014, 12:30 #8
patrol2305: Raczej się nie zgodzą ponieważ LVG ma plany wobec Naniego... 30 mln + Nani to wtedy tak...
» 5 lipca 2014, 12:29 #7
haszcz: to i tak jest ok 50/55 mln to za dużo
» 5 lipca 2014, 12:35 #6
fat1xd: Skąd masz info, że van Gaal ma jakiekolwiek plany wobec Naniego?
» 5 lipca 2014, 12:39 #5
patrol2305: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2014 12:49

Już wcześniej w wywiadzie mówił że nie ma zamiaru pozbywać się Naniego...
» 5 lipca 2014, 12:48 #4
fat1xd: Jakiś link?
» 5 lipca 2014, 15:21 #3
mateyko44: Hahahahahaha :)
» 5 lipca 2014, 12:27 #2
closer888: dokładnie....
» 5 lipca 2014, 12:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.