Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie: Nie można winić Rooneya za zdobycie bramki

» 21 czerwca 2014, 10:19 - Autor: matheo - źródło: BBC Sport
Robin van Persie broni Wayne'a Rooneya, który po odpadnięciu reprezentacji Anglii z mistrzostw świata w Brazylii znalazł się pod ostrzałem mediów. Napastnik Manchesteru United tradycyjnie już został kozłem ofiarnym Synów Albionu.
Van Persie: Nie można winić Rooneya za zdobycie bramki
» Robin van Persie broni Wayne'a Rooneya, który po odpadnięciu reprezentacji Anglii z mistrzostw świata w Brazylii znalazł się pod ostrzałem mediów. Napastnik Manchesteru United tradycyjnie już został kozłem ofiarnym Synów Albionu. Dziennikarzom nie wystarczył gol i asysta 28-latka w dwóch meczach.
Rooney w dwóch meczach MŚ 2014 zanotował gola i asystę, ale to nie usatysfakcjonowało brytyjskich dziennikarzy.

– Nie sądzę, abyśmy mogli go obwiniać za to, że zdobył bramkę, pracował w pocie czoła i zmarnował o milimetry trzy sytuacje – mówi Van Persie.

– Wayne jest świetnym piłkarzem i to między innymi z tego powodu przyszedłem do Manchesteru United – dodaje Holender.

Rooney zdobywając bramkę w meczu z Urugwajem zrównał się pod względem trafień dla reprezentacji Anglii z Michaelem Owenem, który ma na swoim koncie 40 goli. Najskuteczniejszym angielskim kadrowiczem pozostaje sir Bobby Charlton (49 goli).


TAGI


« Poprzedni news
MŚ 2014: Dwa gole Valencii, Ekwador wciąż w grze
Następny news »
Wilfried Zaha wróci do Crystal Palace?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (55)


vip14: RvP dobrze mówi! Rooney strzela bramki, stara się jak może, a i tak krytycy obwiniają go za to, że to przez niego Anglia odpadła z MŚ. Oni to chyba inne mecze oglądają..
» 22 czerwca 2014, 07:11 #50
mycka86: Anglicy kadrowo byli najmocniejsi w tej grupie, a odpadają już po 2 meczach. Główną winę za taki stan rzeczy ponosi sztab szkoleniowy. Za decyzje kadrowe i taktyczne. W drugiej kolejności za słabe wyniki odpowiadają liderzy kadry tj. Gerrard i Roo. Nie ważne czy grali dobrze czy źle, nie potrafili pociągnąć zespołu na boisku i mentalnie w szatni.

Ta drużyna nie potrafi grać jak pierwsza traci bramkę. Jej największym atutem są szybkie ataki, których nie mogą przeprowadzać gdy przeciwnik się cofnie. W ataku pozycyjnym wyglądają bardzo słabo, ofensywny kwarter bez przerwy dublował się pozycjami i nie miał pomysłu na rozegranie. Duet Gerrard-Henderson również tragicznie, cały czas słali długie piłki na aferę, zamiast wprowadzać spokój, do tego słabo wspierali obrońców w defensywie. To nie wystarczyło nawet na pokonanie bardzo słabego Urugwaju. Więc nie ma o czym nawet mówić. Anglia zasłużenie wraca do domu. Football's coming home :)

Nadzieją na lepsze jutro jest zdolna młodzież, która na następnej dużej imprezie może sporo zwojować.
» 22 czerwca 2014, 00:32 #49
Jerry1: haha, zaczęło się, bronienie naszej gwiazdki

Przypomnę że 2 tygodnie temu wyśmiewałem butne wypowiedzi Rooneya, że jest w super formie, że ma w pompie porady innych poza Hodgsonem etc i gro dzieci neo krytykowało mnie :) Dodam, że obstawiałem, że archaiczna taktyka Hodgsona spuści Anglię z mundialu już w fazie grupowej.

Oczywiście nie pomyliłem się. Ani co do Rooneya, ani co do Anglii.
Co mi napiszecie? Że Rooney w innym meczu strzeliłby 4 gole? Że Anglia grała lepiej niż mundial temu? Że Rooney i tak był najlepszy z Anglików?
To wszystko prawda, i co z tego?
Sęk w tym, że Rooney nie wytrzymał presji, zj.ebał 3 100% szanse, a taki RvP z niczego strzela piękne bramki.
Sęk w tym, że inny trener mając do dyspozycji Rooneya, Sturridge, Sterlinga oraz Barkleya rozje.bałby Włochów oraz Urugwaj.
Hodgson postawił na Jagiełkę, Bainesa oraz Gerrarda. Wszyscy oni są winni porażek Anglików. Słaby trener, słaba taktyka, słabe decyzje personalne.
Sęk w tym, że Rooney był najlepszy z Anglików, a i tak nie umywa się do Messiego, Mullera, czy RvP, którzy wygrali mecze swoim reprezentacjom.

Dziękuję bardzo.
» 21 czerwca 2014, 20:43 #48
Gallacher: do sandor
z Twojej wypowiedzi można wywnioskować że jesteś człowiekiem sukcesu i bez cierpliwości i od razu byś chciał sukcesów i efektów.Jak Cię roznosi krytyka oraz stawianie komuś wad to zrób sobie papiery trenerskie a jak już to żółte papiery bo z Twoich komentarzy nic logicznego nie można wyciągnąć ale nie obrażaj się.
» 21 czerwca 2014, 18:15 #47
NaniZwd: Sandor zjedz snikersa
» 21 czerwca 2014, 17:07 #46
Lokator23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2014 15:00

Jak taki madrala jestes to moze zamiast siedziec przed komputerem I krytykowac pilkarza ktory dla klubu zrobil wiecej niz wszyscy kibice na tej stronie razem wzieci. To zrob papiery trenerskie I sproboj swoich sil jako trener manager jak zwal tak zwal. Napewno prosciej jest madrzyc sie przed komputerem I zgrywac madrego. To tyczy sie Sandora
» 21 czerwca 2014, 14:55 #45
Sandor: od jakieś dwoch lat nie jestem zwolennikiem Roo i chce żeby odszedł z MU nawet za darmo oddał bym go Liverpoolu osłabił bym przynajmniej rywala Rooney = porażka, przegrany skończony bez umiejętności przereklamowany frustrujący siejący zły ferment bez techniki bez szybkości bez talencie jedyne co miał to serce do walki którego już zabrakło Rooneyu jeżeli kochasz MU proszę Cie odejdź bo tylko ryjesz jak kret na ogrodzie i nic nie wyrośnie. Wynoś się nie chce patrzeć na Ciebie nie mogę i będę rzygał. A Gerrard jeszcze gorszy nie będę się pastwił nad nim bo szkoda mi słów. Napisałem przed mistrzostwami post jak Anglia powinna grać i pisałem że jak będzie grał Gerrard i Roo to będzie kaplica niestety potwierdziły się moje obawy. na stoperach powinni grać Jones i Smalling że na prawej stronie Flanagan itd. i przede wszystkim pomysł na grę. No niby fajnie Anglia wyszła ofensywa 4 napastników ale pytam się kto miał pracować na wynik ?
» 21 czerwca 2014, 14:26 #44
Scorer: Sandor jeśl kochasz MU to nie pisz takich głupot na tej stronie i opuść tę stronę :)

Pozwole sobie Cię zacytować:
"Wynoś się nie chce patrzeć na Ciebie nie mogę i będę rzygał."
» 21 czerwca 2014, 14:56 #43
TinyScouser: Jakbyś chciał osłabić LFC oddając tam jednego z najlepszych snajperów w Lidze? :D
» 21 czerwca 2014, 15:35 #42
Sandor: Jak widzę wasze odpowiedzi, odnoszę wrażenie że odpisały mi małpy nierozumne. Panowie argumentacja? jaka głupota!, prawda w oczy kole. Tiny Scouser naprawdę nie zrozumiałeś? ironii też nie wyczułeś przeczytaj jeszcze raz dokładnie co napisałem na głos, jeżeli dalej nie będziesz rozumiał idź do swojej pani od języka polskiego żeby Ci wytłumaczyła.
» 21 czerwca 2014, 16:18 #41
TinyScouser: Nie zrozumiałem. Wyjaśnij, jeżeli byłbyś łaskaw.. bo szkoda czasu na takie polemiki.
» 21 czerwca 2014, 16:25 #40
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2014 17:35

jasne Sandor masz racje, co taki Ferguson mogl wiedziec no nie ? Szkoda ze to ty nie jestes coachem United, bylibysmy na szczycie tabeli a takie słabiaki jak Rooney, Januzaj, De Gea i Van Persie wyleciałyby na zbity pysk ...
» 21 czerwca 2014, 17:34 #39
Sandor: ferdas to jest nad interpretacja moich słów to co Ty mówisz, poza tym ser Aleks Ferguson do którego mam ogromny szacunek już na rok przed zakończeniem kariery jako menager czerwonych diabłów odstawił Roo na ławe on wiedział co robi widział to co Ja że Rooney się nie nadaje podam przykład bo nie lubię być gołosłowny mecz z realem pamiętacie? i wiele innych meczów ligowych, Ale żeby było jasne nie obwiniam tylko jego. Ale macie prosty przykład Roo podał do bramkarza prosto w niego z 5 metrów, to nie jest jedyny przykład bo pamiętam wiele meczy ligowych to ma być snajper światowej klasy grający w klubie walczącym o najwyższe cele, a Suarez co zrobił dwa strzały na bramkę dwa gole, no macie przykład. TinyScouser w reprezentacji Anglii było sporo przedstawicieli Liverpoolu do tego Roo to wynik dwa mecze dwie porażki idąc logicznym tokiem myślenia jak by Roo grał w Liverpoolu to przegrywali by mecz za meczem bo Roo to cienias osłabi odwiecznego rywala. ale Tiny to była taka ironia z mojej strony to tak pól żartem pół serio bo mogło by się okazać ze Liverpool by zaczął wszystko wygrywać. Tak poważnie to bym Rooneya sprzedał albo wymienił za Sterlinga zanim go Real kupi za 100 baniek jak Bale, aaa swoja droga pamiętacie Bale zaczynał na lewej obronie w Southampton skończył na prawej pomocy w Realu a my teraz niby kupujemy perspektywicznego młodego lewego obrońce Southampton no zobaczymy co to będzie. TonyScouser na twoja prośbę starałem się wyjaśnić mam nadzieje jesteś ukontentowany.
» 21 czerwca 2014, 19:48 #38
ferdas: Sandor, ok.. tez bym chetnie za wielkie pieniadze sprzedal Rooney'a masz racje gdyby Real dawal 30 + mln euro z pocalowaniem reki oddac tego najemnika, ale z drugiej strony dziura po nim mentalna by napewno zostala bo obecnie to on jest trzonem i liderem kadry (niestety)
» 21 czerwca 2014, 20:03 #37
TinyScouser: @Sandor

"TinyScouser w reprezentacji Anglii było sporo przedstawicieli Liverpoolu do tego Roo to wynik dwa mecze dwie porażki idąc logicznym tokiem myślenia jak by Roo grał w Liverpoolu to przegrywali by mecz za meczem bo Roo to cienias osłabi odwiecznego rywala. ale Tiny to była taka ironia z mojej strony to tak pól żartem pół serio bo mogło by się okazać ze Liverpool by zaczął wszystko wygrywać. "

Dokładnie tak- brakuje tu jeszcze kilku graczy aby można mówić o podstawowej XI Liverpoolu, a przede wszystkim Roy już od jakiegoś czasu nie jest trenerem LFC (na szczęście).

" Tak poważnie to bym Rooneya sprzedał albo wymienił za Sterlinga zanim go Real kupi za 100 baniek jak Bale, "

Sam przyznasz chyba, że to mało realny scenariusz? A poza tym..czy wiesz kiedy miał miejsce ostatni bezpośredni transfer na linii MU- LFC? ;)
Polecam >> liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/day-phil-crossed-great-divide-3507363
Czasem się zastanawiam, czy doczekam kiedyś kolejnego :D

"TonyScouser na twoja prośbę starałem się wyjaśnić mam nadzieje jesteś ukontentowany."

Ukontentowany to mało powiedziane! Jestem w siódmym niebie :D:D

Pozdro i sorry troche ze offtop
» 21 czerwca 2014, 20:13 #36
YatoYamDeClev: Trzeba bylo pisac petycje na Gerrarda a nie na Cleva...
» 21 czerwca 2014, 14:13 #35
ferdas: dokladnie, jeszcze tekst Suareza do niego pomeczu "nie przejmuj sie Steven jestes i tak jednym znajlepszych" albo Suarez jest jakis ulomny ,albo juz byl pijany zwyciestwem albo zadrwił sobie i zrobil jaja z niego
» 21 czerwca 2014, 17:35 #34
Fenek: Anglia to ostatnimi laty dno, jeszcze trochę i będzie to klasowy europejski średniak.
Co jest dość dziwne bo mają wszystko, zdolną młodzież, silny skład seniorki, pieniądze na trenerów itp.
Moim zdaniem zawiniło ustawienie i skład wybrany przez trenera.
» 21 czerwca 2014, 14:07 #33
mtr: Coś czuję, że Rooney nie dogada się z van Gaalem i będą problemy.
» 21 czerwca 2014, 14:00 #32
Cinz: Hodson niczym Moyes, jak dla Mnie to źle dobierał skład. No i widać, że anglicy nie potrafia grać na turniejach. Najlepszą pake mieli na euro 2004 i do tego im teraz daleko.
» 21 czerwca 2014, 13:53 #31
MU1212: Anglia w ogóle słabo grała i słusznie odpadła z Mś w Brazylii więc media nie powinny obwiniać Rooneya za tą wpadkę robił co mógł
» 21 czerwca 2014, 13:22 #30
artix206: A co więcej od Rooneya zrobili : Sturidge,Gerrard,Jagielka,Sterling,Barkley,Wilshere ?! Nic, więc zostawcie Go w spokoju :)
» 21 czerwca 2014, 12:43 #29
emil1986x: 2 bramki były gerrarda i przede wszystkim jagielka straszna porażka koleś reszta nawet spoko a i hodgson slaby na maxa :P
» 21 czerwca 2014, 12:20 #28
Arbruz: Kibice Liverpoolu to hipokryci ... piszą że cała wina spoczywa na Rooneyu bo setek nie strzela, a Henderson, Gerrard, Sterling i Strurridge nie winni ;D
» 21 czerwca 2014, 11:43 #27
xAthizard: Troche prawdy w tym jest, ale niestety to działa w obie strony :(
» 21 czerwca 2014, 11:46 #26
yokowal89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2014 11:52

Przecież to gerrard pajac asystował suarezowi przy drugim golu. a w czasie doliczonym zmarnowal anglikom 3 minuty swoimi żenującymi podaniamii. Henderson zagrał jak cleverley, sterling chciał się zakiwać na śmierć, a sturridge sam marnował okazję, więc akurat po tym meczu na miejscu looserpolczyków bym się nie udzielał.
» 21 czerwca 2014, 11:52 #25
Arbruz: Cała reprezentacja zawiniła, i jako kibice angielskich klubów powinniśmy się trzymać razem w kibicowaniu Anglii ;)
» 21 czerwca 2014, 11:52 #24
TinyScouser: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2014 12:34

Arbuz, strasznie uogólniasz z tymi hipokrytami- piszesz, jakby 100% kibiców winiło Rooney'a... i tylko Rooney'a.

Swoją drogą- po zawodniku zarabiającym 300k tygodniowo można było oczekiwać jeszcze przed MŚ większej skuteczności.

Praktycznie cała reprezentacja zagrała słabo- niestety częśc z Was w swoich postach obarcza winą jedynie Gerrarda. Czy to nie hipokryzja... ?

EDIT:

Dlaczego nikt z Was nie powie nic złego na temat Roy'a? Czyżby pozostawał on bez winy?
» 21 czerwca 2014, 12:33 #23
Arbruz: Oczywiście że to hipokryzja, ale spotkałem się z komentarzami że Rooney i Welbz jako jedyni zawinili i nie powinno być ich w kadrze w ogóle... To już przesada. Nie powinniśmy pałać do siebie nienawiścią, dlatego że jesteśmy kibicami największych klubów w Anglii...
» 21 czerwca 2014, 12:39 #22
CRfan: Arbruz, tu akurat się mylisz, z zasady powinniśmy pałać do siebie nienawiścią.
Co do repry, przede wszystkim winny jest Hodgson, Rooney to nieskrzydłowy, a Sterling to nie 10. Wystarczyłoby ich zamienić miejscami w pierwszym meczu, a gra wyglądałaby 2x lepiej. Nieporozumieniem jest też wystawienie Welbza w pierwszym składzie, mając na ławce Lallanę czy choćby Chamberlaina. Gry Gerrarda lepiej nie komentować, nawet Carrick zagrałby lepiej.
» 21 czerwca 2014, 15:15 #21
TinyScouser: " z zasady powinniśmy pałać do siebie nienawiścią"

Jak rozumiem- do mnie też powinieneś pałać nienawiścią, a nawet mnie nie znasz... słabe to trochę. A może po prostu inaczej rozumiemy słowo "nienawiść"?

Piłka powinna jednak łączyć, a nie dzielić.

P.S Skoro jest tak jak piszesz- to czy wolałbyś żeby w BPL grało 20 obecnych zespołów, czy na przykład 17 (te co teraz poza LFC, MC, CFC)?
» 21 czerwca 2014, 15:32 #20
Arbruz: A jeżeli mam przyjaciela który jest fanem Liverpoolu mam go odrzucić? Tylko dlatego że kibicujemy dwóm największym rywalom? Nie tak to nie działa...
» 21 czerwca 2014, 15:52 #19
CRfan: Może trochę nie dopowiedziałem, nienawidzić jako kibice, nie jako ludzie. Coś na zasadzie sportowej nienawiści do przeciwnika, nikt wam się tłuc nie każe.
TinyScouser, akurat City i Chelsea to sobie mogą grać, w tym sezonie całym sercem byłem za City, byleby nie Wy. Najbardziej szczęśliwy bym był, gdyby Liverpool miał co sezon 16 miejsce, żeby nie spadł i dostawał regularne baty od MU i Evertonu :D
» 21 czerwca 2014, 16:12 #18
TinyScouser: "Najbardziej szczęśliwy bym był, gdyby Liverpool miał co sezon 16 miejsce, żeby nie spadł i dostawał regularne baty od MU i Evertonu :D"

Ha, i tu Cię mam. Niby mamy się nienawidzić, ale lubisz oglądać mecze z LFC właśnie ;p
» 21 czerwca 2014, 16:27 #17
CRfan: TinyScouser
Nie wiem w którym miejscu "mnie masz" nigdzie nie pisałem, że nie lubie oglądać meczy z liverpoolem, nienawidze i dlatego się ciesze każdą ich przegraną, zwłaszcza z MU i Evertonem.
» 21 czerwca 2014, 18:23 #16
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2014 20:05

Panowie.. tez nienawidze LFC całym sercem, ale widze że to jednak ich fan- Tiny ma lepsze podejscie do tej rywalizacji niz wy, zachowajcie troche klasy, bo Tiny mimo ze jest za LFC to jest spoko ziomkiem i chociaz dla tego ze taki normalny kibic tej druzyny jest czytelnikiem tej strony zachowajcie chocaiz pozory szacunku dla rywali.
» 21 czerwca 2014, 20:05 #15
ziomboy777: ja mam znacznie większy szacunek do kibiców "The Reds" niż do kibiców Chelsea czy City.. Liverpoolowi jest przynajmniej "za co" kibicować...
» 22 czerwca 2014, 12:34 #14
ziomboy777: RVP >> Rooney
» 21 czerwca 2014, 11:32 #13
OldTrafford1988: Ja nie wiem czemu taka nagonka jest na niego, w dwóch meczach zaliczyl asystę i bramkę. Moim zdaniem nagonka powinna być na kapitana Gerrarda bo grał całkowity piach, to samo Jagielka szkoda, że Jones miał przed mistrzostwami kontuzje bo wydaje mi się, że byłby lepszym wyborem niz jego imiennik z Evertonu. W sumie Baines też jakby inny piłkarz niż w klubie słabo. Sterling nie wiedział gdzie ma w końcu biegać.
» 21 czerwca 2014, 11:13 #12
QraBrat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2014 10:56

Coś jak w Polsce, nie ma obrony a winny Lewandowski
Jagielka nadaje sie do pchania karuzeli po sezonie
» 21 czerwca 2014, 10:56 #11
seler25: cahill>jagielka
» 21 czerwca 2014, 15:47 #10
Manuel11: szkoda ................. w sumie anglicy nie grali az tak najgorzej bylo kilka momentow ktore dawaly nadzieje . teraz to nie ma co krytykowac bo i tak jest pozamiatane. a szukanie ofiar? to dobre dla dziennikarzy wazne zeby wrocil z brazylii bez kontuzji i mogl spokojnie przygotowac sie do sezonu w United!;)
» 21 czerwca 2014, 10:47 #9
KacyK: dokładnie
» 21 czerwca 2014, 11:09 #8
Paxius: Niestety, ale Hodgson zostanie z kadrą co najmniej do 2016 roku.
» 21 czerwca 2014, 10:51 #7
KacyK: To kogo Twoim zdaniem nie wystawił??
» 21 czerwca 2014, 11:02 #6
zapertinio16: np.:
1. Shaw'a za Baines'a zdecydowanie lepszy
2. Wilshere za Henderson'a o wiele bardziej kreatywny
3. Barkley za Welbeck'a pomimo faktu, że jest zawodnikiem Man Utd to Barkley zdecydowanie lepiej by zagrał, ponieważ Welbeck to co gra na skrzydle to... niestety nie to samo co w ataku
4. Jones za Jagielkę no tutaj to, myślę że wiadomo o co chodzi
» 21 czerwca 2014, 12:11 #5
KacyK: Taaa jasne uwielbiam tych naszych znawców wszyscy psia mać wiecie kogo wystawić mimo że mundial widzicie z drugiego końca świata, a z piłką styczność w fifie.
Shaw ok! bo lepszy niż Baines w PL, a reszta to loteria równie dobrze Jones mógł zagrać tak "dobrze" jak Jagielka ;]
» 21 czerwca 2014, 19:28 #4
Scrito: Bardziej trzeba winic Hodgsona za to ze nie mial odwagi wycofac z wyjsciowej jedanstki Rooneya i Gerrarda.
Moze i Wayne w końcu zdobył bramke na MŚ co pomoze mu nabrac wiecej pewnosci siebie tylko ze to juz nie ma zadnego znaczenia, bo przed Anglikami zostal jeden mecz.
» 21 czerwca 2014, 10:29 #3
Kenzema: Scrito, Rooneya to powinien zostawić, według mnie to on ciągnął często gre. Jak dla mnie obok Gerrarda do wycofania przede wszystkim Welbeck, kompletnie nic nie pokazał, no i Jagielka..
» 21 czerwca 2014, 10:39 #2
Jebcuch: On jest kozakiem i tyle
» 21 czerwca 2014, 10:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.