Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

ESPN: United skontaktowali się z Van Gaalem

» 18 marca 2014, 09:18 - Autor: Rio5fan - źródło: thepeoplesperson.com
Według dziennikarza ESPN, Miguela Delaneya, Manchester United skontaktował się z Louisem van Gaalem w sprawie ewentualnego zastąpienia Davida Moyesa na stanowisku menadżera klubu.
ESPN: United skontaktowali się z Van Gaalem
» Czy Louis van Gaal w lecie zostanie nowym menadżerem Manchesteru United?
Media donoszą, iż holenderski szkoleniowiec znalazł się również na celowniku sterników Tottenhamu, którzy nie są zadowoleni z postawy Tima Sherwooda.

- Moje źródła donoszą, że Manchester United wykonał próbny kontakt z Louisem van Gaalem w sprawie ewentualnego powołania go na stanowisko w lecie. Chodziło o to, by wybadać grunt. Podobno Holender jest mniej zainteresowany pracą w Tottenhamie, niż miało to miejsce kilka tygodni temu - stwierdził Delaney.

- Władze Spurs były przekonane, że cała sprawa zakończy się pomyślnie po Mistrzostwach Świata, lecz teraz sytuacja jest nieco bardziej otwarta - dodał dziennikarz.


TAGI


« Poprzedni news
Macari: Postawiłbym na tych czterech zawodników
Następny news »
Evans i Smalling nie zagrają z Olympiakosem?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (164)


Damianos500: Nie widzę nikogo na TE STANOWISKO. Kloop zakochany w BVB,może AVB. Moyes nie umie ustalić taktyki..
» 19 marca 2014, 15:26 #157
kocio10: AVB w Zenicie. Po za tym serio? AVB jest dobry na klub pokroju Newcastle ale nie Manchester United
» 21 marca 2014, 08:24 #156
jari13: Tak naprawdę nie wiemy jak zarząd ocenia pracę Moyesa. Może być tak, że on wie jakie popełnił błędy i dlaczego gramy tak źle. Z każdym meczem tracę w to nadzieję, ale jedynym sensownym wytłumaczeniem tego, że DM prowadzi drużynę jest to, że jest w stanie w następnym sezonie poprawić grę. W innych klubach rządzą prezesi wariaci jak np. Moratti czy Abramowicz i tam się wywala bossa bez problemu, bo po 2 dobrych sezonach przychodzi gorszy. Czasami zmiana jest konieczna, kiedy nie ma nadziei na poprawę i jeżeli zarząd tak oceni pracę Moyesa to go zwolnią, ale nie wcześniej, bo wciąż jesteśmy normalnym klubem, a nie Realem czy Barcą gdzię rządzą socios i białe chusteczki.
» 19 marca 2014, 09:21 #155
JohnnyP: Samo przyjście van Gaala nawet w lecie uratuje klub pod względem poprawy mentalności zawodników. Dla Moyesa nie ma miejsca w Manchester United i nigdy nie było, bo ma mentalność trenera niskobudżetowej drużyny z drugiej połowy tabeli - co najwyżej środka tabeli. Tak to jest gdy załatwia się robotę po znajomości, a nie na podstawie "papierów" na bycie managerem takiej ekipy. Zbyt wiele Man Utd ma do stracenia jako jeden z najlepszych klubów na świecie jeżeli jego trenerem będzie nadal Moyes. Mają do osiągnięcia kilka kontraktów, wielce lukratywnych, których szanse sfinalizowania spadną do "0", jeżeli trenerem pozostanie Moyes, bo nie daje on gwarancji pewnego poziomu wyników, które są potrzebne, aby duży sponsor techniczny np. Nike lub inny wprzągł wizerunek klubu do swojej strategii marketingowej. Prawda jest taka, że nikt się nie będzie bawił w ryzyko (na zasadzie: "na słowo honoru") utopienia ciężkiej kasy w klub, który na dzisiaj według wszelkich prognoz stać co najwyżej na 8-6 miejsce w lidze. I nie pomogą tutaj żadne rozmowy o przejściowym kryzysie, jeżeli nie będzie w przyszłym sezonie Man Utd w LM, a z tej edycji LM polecimy na etapie Olympiakosu. Nie chodzi tutaj wyłącznie o kasę ale też o wizerunek klubu. Argument jest prosty: są nowi managerowie w Man City, w Chelsea, w Evertonie, ale kluby te grają lepiej niż w poprzednim sezonie, a tutaj z kolei Mistrz Anglii ma nowego trenera, który nie panuje nad zespołem i nie daje widoków nie tylko na sukces w bieżącym sezonie ale - w konsekwencji - w następnym ... Do tego dokonuje nielogicznych, bezsensownych i przynoszących straty klubowi ruchów personalnych (Zaha !) - o taktyce gry nie ma co wspominać - kaszana. Czy trzeba czegoś więcej za tym aby przyszedł van Gaal (nota bene - prowadził FC Barcelonę, Bayern, z Ajaksem wygrał LM) ?
» 19 marca 2014, 01:27 #154
jaratkow: W pełni podzielam Twoją opinię.
» 19 marca 2014, 05:20 #153
Shpongle: Villas Boas dostał wypowiedzenie z Chelsea 4 marca 2012 w pierwszym sezonie pracy, my mamy już 19 marca. Mówię wam, Moyes wyleci po porażce w lidze mistrzów. :)
» 19 marca 2014, 00:09 #152
AJ44: dawać go.
» 18 marca 2014, 23:03 #151
SkowronUNITED: Moim zdaniem Moyes powinien dostać jeszcze jeden rok... Ten rok z drewnianą grą jeszcze przeboleje.
Rozumiem że wszyscy piszą "moyes out" bo dostał mistrza Anglii i 4 najlepszy klub świata(zaraz po Realu i Bayernie i może barcelonie)
Fakt... Moyes nie jest mistrzem taktyki ale on może ma swoją wizję i dopiero poznał zawodników(z boiska) i wie że bez wzmocnień tu się nie obejdzie. Dajmy Davidowi jeszcze rok.... w lecie super przygotowania, nowi zawodnicy... itp.. jeśli gra się nie poprawi to przyznam że także będe za zwolnieniem Moyesa z stanowiska trenera obecnych mistrzów Anglii. Nowi zawodnicy MOŻE wniosą sporo do składu... na pewno musi być ich ok. 6 bo innego rozwiązania nie widze niż gruntowna przebudowa "spuścizny" Fergusona.
Bo ta spuścizna działała tylko przy taktyce Fergusona.
Ludzie! Cierpliwości...
» 18 marca 2014, 20:14 #150
barteq91: weź skończ gościu. po prostu skończ. guardiola dostał bayern i jakoś mógł ogarnąć na szybkości wszystko. więc mi tu nie pitol że jeszcze jeden rok.
» 18 marca 2014, 22:42 #149
witek62: Bayern to samograj zacznijmy od tego.
» 18 marca 2014, 22:53 #148
Bossicky: Bayern samograj? Barcelona też, a Tata Martino potrafił to zaprzepaścić - nie deprecjonujcie Guardioli to wielki trener!
» 19 marca 2014, 02:58 #147
jaratkow: Poltyka kadrow Moyesa - poczęwszy od sztabu szkoleniowego a na zwodnikach skończywszy dowodzą, że to najzwyklejszy niszczyciel i... STOP dla epitetów, bo żaden nie odda dezaprobaty dla tego co od lipca 2013 dzieje się w United. A dla Moyesa - WYPAD!!
» 19 marca 2014, 05:32 #146
witek62: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2014 08:43

A co niby tata Martino zaprzepaścił? Są na trzecim miejscu(wiem że dla kibiców Barcy sezon bez mistrzostwa to sezon stracony),pokonali City w 1/8 lm jakoś teraz będą grali w finale w pucharze Hiszpanii z Realem więc dla mnie to jest gruba przesada z tym hejtem na Martino.Nie depresjonuje tylko że Guardiola zawsze przejmował prawie że składy idealne w których tylko potrzebał kosmetyki a nie grubych transferów a obecny skład Bayernu to zasługa Heynckesa a nie Guardioli
» 19 marca 2014, 08:41 #145
SkowronUNITED: No tak... ale Guardiola dostał skład na którego tylko trzeba dmuchać i szlifować.. dostał wielu piłkarzy na światowym poziome... a Moyes? Valencia, Clev, Young, Smalling, Evra, Ferdinand, Giggs, Vidić, czyli kogo? Średniaków, niedoszłych prospektów, wypalonych zaodników oraz emerytów.(nie licząc Rooneya, DDG, RVP, Januzaja) 3/4 składu na bruk.
» 19 marca 2014, 15:35 #144
EdenHazard: Jeśli DM nie będzie piastował już tej zaszczytnej funkcji, to ja również chętnie widziałbym w tej roli D. Simeone, jako trenera na dłużej. Z drugiej strony można namówić do powrotu J. Heynckessa :)
» 18 marca 2014, 20:09 #143
SkowronUNITED: na ile? na 2 lata? 3 góra max?
» 18 marca 2014, 20:18 #142
MU1212: Van Gaal to nie głupi pomysł
» 18 marca 2014, 20:08 #141
razzor91: Przeczytałem kilka komentarzy i średnia wieku to chyba 12 lat.
Ludzie,czy wy tego nie rozumiecie,że zmiana trenera to strzał w stopę?
United które zastał Moyes to ruina. W pierwszym swoim okienku nie kupił praktycznie nikogo,bo skąd do licha miał wiedzieć kogo? Wiedział o piłkarzach United tyle co każdy kibic,widział ich tylko z boku. Ostatni sezon SAFa i mistrz ligi to bardziej zasługa niedyspozycji rywali niż dobra forma United. Moyes ma pierwsze okienko w którym zna klub i ściąga Mate. Klasowy piłkarz. Czy SAF oprócz RVP ściągnął kiedyś klasowego zawodnika,z marką? Nie.
Nie mówię,że jestem tutaj jedynym mądrym ale trochę interesuje się piłką od strony menadżerskiej i to nie jest takie proste. Cała machina jaką jest United wymaga ustabilizowania a nie było lepszego kandydata do objęcia United niż Moyes i nadal moim zdaniem nie ma. Choć i tak wiem,że większość gimbo-hejterów mnie tu pociśnie,ale mam gdzieś zdanie ludzi,którzy pewnie zmienialiby trenera co 2 miesiące :)
» 18 marca 2014, 19:29 #140
uzio: " Czy SAF oprócz RVP ściągnął kiedyś klasowego zawodnika,z marką?" to zależy co rozumiesz przez markę i kiedyś to że co ostatnie lata czy że w ogóle? Ferguson wydawał kasę raczej na młodych i perspektywicznych piłkarzy niż na wielkich i doświadczonych. No i jak widać Ferguson nie potrzebował Galaktikos jak Real żeby coś wygrać wystarczyła mu jak to ująłeś ruina. Poza tym ludzie nie chcą Moyesa wywalić za to że nic nie wygrał ale za to w jaki sposób gra drużyna.
» 18 marca 2014, 20:59 #139
emil1986x: Cantona, Best, Stam, Veron, van Nistelrooy, Cole, Yorke, Blanc, Ferdinand, Roo i wielu innych oczywiście miał też strzały w stope jak chadwick czy bebe ale zgodze sie z Tobą żeby dać mu jeszcze rok ale patrząc na zupełny brak taktyki transfery mogą nie być wystarczające....
» 18 marca 2014, 21:22 #138
bbauza: Cantona przyszedł jako zwykły, do tego niechciany w Leeds zawodnik. Chadwicka nie kupił, tylko to chłopak z akademii. Veron, to strzał w stopę. Best, Rooney przychodzili jako młodzi - z talentem, ale nie jako gwiazdy, jako klasowi zawodnicy.
Blanc - ogólnie to niewypał
» 18 marca 2014, 21:38 #137
mun72: dodaj moje 42 lata to Ci się ta średnia podniesie :)
a tak na poważnie to każdy Twój argument na obronę DM jest do obalenia:
1 okienko - koleś trenował 11 lat inną drużynę z BPL, w tym czasie grał ponad 20 razy przeciwko United i wiedział o naszych zawodnikach tyle co każdy kibic? nawet jeśli przyjąć, że jest aż takim ignorantem za jakiego go uważasz, to każdy kibic wiedział, że United ma wielką dziurę w środku pola - od odejścia Scholesa brak klasowego rozgrywającego, a od odejścia Ronaldo brak klasowego skrzydłowego, ale on biedny nie mógł tego wiedzieć, więc ściągnął z karnymi odsetkami za zwłokę Fellainiego, który u niego w Evertonie grał jako cofnięty napastnik, a tu miał być defensywnym pomocnikiem...
2 okienko - ściągnięcie Maty tylko dlatego, że Mou chciał go oddać to też genialny zakup, szczególnie że na jego pozycji miał Roo, któremu dał ekstra podwyżkę, Kagawę, któremu nie dał odejść i Januzaja, którego uznał za urodzoną "10" - efekt Mata gra tam gdzie nie umie czyli na boku i gaśnie
SAF nie ściągnął nigdy klasowego zawodnika? fakt że to on głównie gwiazdy wychowywał i tworzył z młodych zdolnych, ale tacy Ferdinand, Vidic, Cantona, van Nisterloy, Veron to rzeczywiście byli anonimowi gracze...
nie było lepszego kandydata? - jeden tylko przykład - Mourinho
nadal nie ma? - teraz to chyba każdy byłby lepszy od naszego króla rekordów, co w pół roku zrobił z klubu "from hero to zero"
i jakie 2 miesiące? - Twój idol zaraz donosi trenerską ciążę (stuknie mu 9 miesięcy) a wbrew logice i zasadom, jego dziecko (gra zespołu) było największe w chwili poczęcia (mecz ze Swansea) i z każdym meczem się kurczy by stać się ostatnio prawie niewidzialnym zarodkiem (mecze z Olympiakosem i LFC) - co Ci to mówi o trenerze?
jeśli Twoim zdaniem zmiana trenera to strzał w stopę, to jego zostawienie to strzałÂ w serce, bez stopy da się żyć, a bez serca ??
pozdrawiam
» 18 marca 2014, 21:41 #136
razzor91: @uzio
Ferguson miał praktycznie 2 typy transferów. Jednym byli średni zawodnicy z ligi,z mniejszych klubów (Valencia,Van Der Sar,Carrick) albo młode talenty. Z tym,że SAF prowadził klub praktycznie od wieków,miał złoty rocznik 92 i wiele szczęścia również w tym co robił. Przez pewien czas np. cały zespół napędzał CR. Nikt nie będzie prowadził drużyny jak SAF i trzeba to przyjąć na klatę.
Co do Moyesa,to kiedy miał coś wygrać? :P Dajcie mu szansę na realizacje swojej wizji,chociaż ten jeden sezon.
@emil186x kolega niżej Ci trochę odpowiedział od siebie dodam,że Veron faktycznie był jedną z nielicznych gwiazd które sprowadził i to był niewypał,który zraził SAFa do takich transferów,tak przynajmniej myślę. Tak więc oprócz tak na prawdę Verona i RVP gwiazd nie sprowadzał. Nie mówię,że to jest złe,wręcz przeciwnie,ale nowoczesny football gdzie kluby jak City mają 23 zawodników światowej klasy w składzie wymagają wielkich transferów,takich jak np. Mata.
» 18 marca 2014, 21:45 #135
razzor91: @mun72
Niestety,dodaliśmy komentarze niemal jednocześnie,więc muszę dodać jeszcze jeden.
Pierwsze okno transferowe,praktycznie jeden transfer,to właśnie MF. Podobno,było to życzenie SAFa,który zresztą sam był nim zainteresowany zanim pojawiła się informacja,że kończy swoją karierę. To,że grał przeciwko United nic nie znaczy. Znał realia ligi,to jego plus. Nie znał piłkarzy,nie wiedział jakie mają ze sobą relacje,temperamenty,poszczególne aspekty gry,zdolności adaptacyjne,obciążenie i rodzaj treningów,inteligencje,zdolność współpracy i wiele innych ważnych aspektów. Miał to ocenić po miesiącu treningów?
Serio wyobrażasz sobie,że facet jest w klubie miesiąc,zarząd daję mu kupę kasy i on kupuje 4 zawodników i to klasowych? To nie City.
Poza tym,Fellani w Evertonie a w United to praktycznie dwaj inni zawodnicy i raczej DM nie mógł tego przewidzieć.
Co do Maty,myślę,że jest na tyle dobry zawodnik,że dostosuje się z czasem do nowej pozycji. Poza tym,może od nowego sezonu DM zmieni taktykę i buduje pod nią drużynę? Tego nie wiesz ani ja,ani Ty. Co do gwiazd,RVN,Vidic i Ferdinand nie byli wielcy przed United. Byli dobrzy. Cantona to tak jak napisał kolega wyżej,był zwykłym zawodnikiem. Veron,jak napisałem wyżej,wielki piłkarz,wielki zawód i wydaje mi się,powód braku wielkich transferów SAFA.
Jose M. powiadasz? Uważasz,że jest w stanie przejść z CFC do United? Optymista ;) Nie mówmy o trenerach nie do ruszenia. Poza tym ten trener zrobiłby w United porządny rozpier... i raczej nie pozwoliłby na utrzymanie Rooneyowi statusowi świętej krowy,jaką jest (nie mówię,że nie zasługuje na ten status,choćby w obecnym momencie). Nie widzę lepszego kandydata dalej,jeśli wierzysz,że ktoś w sezon wygra lige z tym United,to jesteś bardzo wielkim optymistą.
From Hero to Zero? Hahaha,w tym momencie szczerze chciałem zaniechać odpowiedzi,ale szczerze,jakie HERO? Ostatni sezon SAFa to była niedyspozycja rywali a nie forma United i trzeba umieć to przyjąć na klatę.
Widzisz,po jednym meczu nie ocenia się trenera. Jak SAF zaliczał fatalne mecze,to też go wywalałaś z United? Trenera ocenia się po sezonie,jutro gramy w LM,zobaczymy,jak to będzie. Jednak żeby wygrywać,trzeba zbudować zespół wg. swojej koncepcji. 9 miesięcy pracy trenera to nic,CFC zwolniła Ancellotiego po krótszym czasie,uważasz,że to było mądre?
A mecze United mówią mi o trenerze to,że ma przed sobą najcięższe zadanie w Europejskiej piłce jakie może spotkać trenera i buduje zespół w swojej koncepcji i jestem pewien,że żadne trener nie zrobiłby tego lepiej. Po prostu wierzę w tego człowieka i wierzę w United.
Zostawienie Moyesa to nie strzał w serce,to głos rozsądku. Rozsądku,którego jego antyfanom brak.
Pozdrawiam i dziękuje za ten komentarz,bo lubię dyskusje na poziomie.
» 18 marca 2014, 22:15 #134
Ta3k: @razzor91 SAF nie robił dużych transferów? Chyba żartujesz. Gracze tacy jak RVN czy Ferdinand nie byli wielcy przed United? RVP w PSV miał stosunek bramek do meczy prawie 1. Ferdinand do dziś pozostaje najdroższym obrońcą w PL. Rooney też tani nie był na ówczesne czasy. Roy Keane, Andy Cole, Ruud van Nistelrooy, Veron, Rio Ferdinand to wszystko zawodnicy, którzy pobili brytyjskie rekordy transferowe. Tak faktycznie SAF nikogo nie kupował, co najwyżej średniaków, za których oczywiście przepłacał.
» 18 marca 2014, 23:43 #133
soldier: Każdy kto napisał, że Best to transfer Fergusona powinien niezwłocznie strzelić sobie w łeb.
» 19 marca 2014, 05:01 #132
HDMIMOD: ten korki
» 18 marca 2014, 18:00 #131
dlabigt23: Nie mowcie mi tylko bo jak czytam dalej ze Mooyes musi dostac jeszcze 2 sezony to dostaje bialej goraczki. Ludzie on sciagnal Fellainiego bo podtrzebowalismy srodkowego pomocnika i co? Fellaini jedynie moze u nas byc tylko rezerwowym albo on jest taki slaby albo ta taktyka ktorej nie ma praktycznie jest zla. Potem Mata i co z mata? jest jakis postep ? okej to dobry pilkarz ale widocznie nie pasuje do tego stylu gry i do tej druzyny .Wiec wydaje mi sie ze Moyes juz zrobil 2 transfery powinno juz byc widac postepy a postepow nie ma bo praktycznie sciagnelismy takich zawodnikow jakich nam bylo trzeba .Takze tego. Moyes powinien odejsc.
» 18 marca 2014, 17:57 #130
Bossicky: Jak już mamy takich doświadczonych trenerów zatrudniać, to wolałbym Del Bosque - bardzo prawdopodobne, ze po zdobyciu kolejnego MŚ z Hiszpanią w Brazylii opuści kadre, bo ileż to można ;D
» 18 marca 2014, 17:14 #129
emil1986x: przestań...
» 18 marca 2014, 21:23 #128
remass666: Ja proponuje moja kandytature-5 sezonow MU w fm:3 mistrzostwa,2puchary lm plus kilka mniejszuch osiagniec...
» 18 marca 2014, 16:18 #127
Freddie: wiele ludzie jako managerow sie marnuje i byliby lepszi niz niektorzy nawet na sobrych szczeblach. ba! nawet jeden gosc dostal propozycje i jest trenerem jakies tam druzyny dlatego ze byl bdb w FM ;)
» 18 marca 2014, 18:06 #126
devious: Bredzisz.

Nikt - powtarzam nikt (może poza jakąś małą grupą gimbusów-idiotów jacy znajdą się na każdym portalu) nie chciał zwolnienia Rodgersa z LFC. Wszyscy kibice cieszyli się, że Rodgers "odmienił" drużynę i ta gra DUUUŻO lepiej niż za czasów Dalgisha i Hodgsona... To było oczywiste od pierwszych meczów, że Rodgers "to jest to" i że to tylko kwestia czasu aż przyjdą wyniki...

Widać nie masz bladego pojęcia o LFC - a w takim razie się nie wypowiadaj.
» 18 marca 2014, 16:37 #125
Janks7: Bo Rodgers był dopiero jeden sezon w Premier League, więc nie był za bardzo znany ale już po pierwszych miesiącach swojej pracy przekonywał coraz więcej kibiców do siebie, może miejsce w pierwszym sezonie się nie poprawiło, ale za to gra bardzo + ciekawsi piłkarze z większym potencjałem sprowadzeni do klubu i tam były powody do optymizmu...
Moyes był znany, niby z dobrej strony ale jak się okazuje według pracowników Evertonu którzy poznali kogoś lepszego niż Moyes to okazało się że David był minimalistą, nie miał parcia na sukcesy, odpowiadało mu to że nie miał kasy na transfery i że był chwalony że niby taką super robotę wykonuje z Evertonem...
» 18 marca 2014, 17:49 #124
Nani27: Coś mi ten trener nie pasuje . Jednak może warto spróbwać czegoś nowego bo Moyes narazie to wielki niewypał. Jednak wierzę w niego i wolę , żeby on tu został i pokazał , że jest dobry, że warto wierzyć i walczyć do końca , pomimo słów tego całego Kevina Sheedyego. Ja już powoli tracę cierpliwość do Moyesa, ale wciąż wierzę , że SAF dobrze wybrał.
» 18 marca 2014, 15:47 #123
kasss: ale czy musi pokazywać że jest dobry kosztem Diabłów??
» 18 marca 2014, 16:27 #122
Losu: Ktoś streści jaką filozofie i jaki styl gry preferuje Van Gaal?
» 18 marca 2014, 15:31 #121
tomek2010k: Z tego co pamiętam to Bayern nie grał jakieś fantastycznej piłki za jego czasów, parę lat temu, jednak nie zrobił z Bayernu tego co Moyes robi z United i awansował do finału LM. Na pewno nie jest to typ nowoczesnego trenera typu Guardiola, Simeone, Klopp czy Rodgers, ale nie boi się stawiać na młodzież, to on wynalazł chociażby Mullera przed MŚ w RPA. Mimo wszystko odpuściłby sobie tego Van Gaala i w lato zakontraktował kogoś młodego, ambitnego, głodnego zwycięstw. Mój faworyt to Jurgen Klopp, chociaż wyciągnięcie go z Borussii będzie graniczyło z cudem.
» 18 marca 2014, 20:08 #120
bbauza: i Klopp zajedzie naszych w miesiąc. Posypią się kontuzje
» 18 marca 2014, 21:42 #119
Kajdano: Najlepszy bylby Simeone potem Klopp. Van Gaala jakos nie bardzo widze w United.
» 18 marca 2014, 15:27 #118
ARTIX20: Tylko, że jak przyszedł Ferugson MU było na 5 miejscu w lidze. Jak przyszedł Moyes MU jest 3 najbogatszym klubem świata, mistrzem Anglii i drużyną, która grała 3 razy w ciągu ostatnich 6 lat w finale LM. Jak można to porównywać? Ferguson dostał jednoosobową działalność gospodarczą i zrobił z tego Apple. Moyes dostał Apple i leci w stronę bankructwa.
» 18 marca 2014, 15:25 #117
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2014 14:52

Diego Simeone,Klopp,Laurent Blanc ;) zamiast vanGaala wolałbym Hiddinka :)
» 18 marca 2014, 14:50 #116
Bossicky: Simeone i Blanc są nie do wyciągnięcia, a Hiddink zakończył karierę ;P
» 18 marca 2014, 15:04 #115
emil1986x: oby oby :) chociaż wolałbym Simeone lub Klinsmana :)
» 18 marca 2014, 14:39 #114
oldHero: A co będzie jak nowy trener będzie chciał dać szanse tym piłkarzom co są i znowu cleverlandy,jangi,valencje i inne łelbeki, będą grac syf . Tu trzeba wywalić cały skład zostawić ze 4 zawodników. Sam katuje się oglądając nasze mecze,serce boli ale oglądam i będę oglądać. Przed meczem z looserpoolem jak podali skałdy wszyscy byli zachwyceni że najmocniejszy, a boisko okrutnie to zweryfikowało. Potrzebne są zmiany kadrowe i to takie spore. Najdziwniejsze jest to ze on nie wyciąga z przegranych meczy wniosków to mnie najbardziej boli, a jeszcze bardziej marnowanie kagawy. Mam nadzieje ze klub jakoś to rozwiąże. Chce by moys odniósł z nami sukces, bo szkoda mi SAFa.
» 18 marca 2014, 14:35 #113
Bossicky: Jestem jak najbardziej przeciw zatrudnieniu Van Gaala, uwazam że jeśli już go zatrudniać to lepiej zostawić na kolejny rok Moyesa - prędzej odpali Moyes niż United Van Gaala (z tym, że obie opcje są mało prawdopodobne). Tylko Klopp pasuje do naszej koncepcji i ma papiery na to by stać się "drugim" SAFem (myśle, że jednak nawet [sic!] lepszym).
» 18 marca 2014, 14:35 #112
TomcioGGMU: zgadzam sie z toba :D
» 18 marca 2014, 14:44 #111
AJ44: czemu tak uczepiliście się tego Kloppa? teraz jego podopieczni są wiecznie kontuzjowani/ przetrenowani. Nie wiem czy umiałby zarządzać wielkimi pieniędzmi w United..
» 18 marca 2014, 14:50 #110
DiscoEvil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2014 14:56

AJ44 zgadzam sie z toba ale jakby klopp przyszedl to bylby plus bo reusa i innych mogl za soba pociagnac
» 18 marca 2014, 14:56 #109
Bossicky: chodzi głównie o to, że Klopp zbudował swoją Borussie bez wielkich pieniędzy, Borussie która mimo że podkupowano jej najlepszych graczy nadal liczyła się w europie... jestem przekonany, że z finansowym zapleczem jaki ma nasz klub, mógłby zbudować coś tak wielkiego jak Barcelona Guardioli, nie tracąc przy tym niepowtarzalnego stylu z jakiego słynie Manchester United. Udowodnił, że jest świetnym taktykiem, potrafi kreować gwiazdy, a w dodatku jest młody.
» 18 marca 2014, 15:01 #108
Sorata: Bossicky - to samo mówiło się o Moyesie przed jego zatrudnieniem... i dla mnie, MIMO CAŁEGO ZŁA TEGO SEZONU z którego sobie zdaję sprawę, i tak warto dać to okienko i czas do zimy Moyesowi. Panie (jeżeli takie zabierają głos w dyskusji) i Panowie, wymieniacie inne kluby, a zapytam inaczej: w którym klubie była ostatnio zmiana szkoleniowca po 26 latach? Piłkarze się przyzwyczaili, teraz Moyes układa zespół pod siebie a to kosztuje. Kosztuje bardzo wiele. Każdy trener który przyszedłby po SAFie zrobiłby tu burdel. Bo to co sAF zbudował to ogromne mocarstwo, ale nie do końca przystosowane do nowoczesnych standardów. Żeby coś zbudować, najpierw trzeba tam zrobić miejsce, zburzyć coś starego. Żeby było jasne, przed sezonem liczyłem na 3-4 miejsce. Ale potrafię zrozumieć, że nie do końca Moyesowi podpasowali wszyscy piłkarze, wszystkie zachowania i w ogóle. Dlatego płacimy. Mam nadzieję, że po tym sezonie będziemy mieli nowoczesne mocarstwo, skoro teraz mamy ruiny.
» 18 marca 2014, 15:37 #107
Janks7: Van Gaal nie odpali? bez przesady, z nim gwarancja bycia w czołówce jest jak w banku przez kilka lat, to podobny typ do Mou (który w końcu od niego pobierał nauki jako asystent) który często zmienia pracę, bo jego współpraca z piłkarzami i parcie na sukces w danym miejscu się prędko wypala, no ale na parę lat byśmy byli w czołówce, oczywiście tylko wtedy gdyby dostał te 100-200 mln na transfery które miał dostać Moyes, bo ze składu z którego tyle ludzi odpadło już przez Davida to nikt nic nie zrobi. Myślę że Louis Van Gaal byłby w stanie nieźle przebudować zespół, w końcu w Bayernie to on wprowadzał takich ludzi jak Muller czy Badstuber, możliwe ze u nas też wyciągnąłby paru młodziaków i wprowadził ich do piłki na najwyższym poziomie.
Mielibyśmy wtedy jakieś nieźle fundamenty dla jego następców, bo LvG jest na pewno bardziej nowoczesny niż SAF.
» 18 marca 2014, 18:05 #106
DiscoEvil: Roznica pomiedzu kloppem w manu a w borusi jest taka ze tam nie musial duzo kasy wydawac bo jakie tam sa szkolki. Co chwile jakas mloda gwiazda sie rodzi.
» 18 marca 2014, 23:04 #105
am8: Cieszę się że wreszcie zarząd dorósł do tej decyzji, zresztą mina SAF'a w czasie meczu z liverpoolem mówiła wszystko.
Klubem pokroju MU nie może kierować osoba która podczas wywiadów i konferencji mówi "możemy wygrać". MU to ambitny klub i potrzebuje managera które będzie mówił jak mówił kiedyś SAF, tzn "wygramy". Tekst "możemy wygrać" jest na poziomie polskiej "ekstraklasy" albo polskiej reprezentacji.
» 18 marca 2014, 14:15 #104
Pomarancz: Głupi pomysł, jak mamy zastępować Moyesa to kimś młodszym, Klopp byłby idealny. BVB się sypie, w MU niemiec miałby dużo większe możliwości i nie musiałby się martwić że po sezonie odejdą największe gwiazdy. Razem z Kloppem można by kogoś z BVB wyjąć np Reus. ;)
» 18 marca 2014, 14:14 #103
grubythc: W końcu ktoś z osiągnięciami. Moyes nigdy niec nie zdobył i raczej nie zdobędzie.
» 18 marca 2014, 14:14 #102
Reste: Uwielbiam, że na dp najważniejsza cecha trenera to to, jak wygląda przy linii bocznej...
» 18 marca 2014, 14:30 #101
hank69: Uwielbiam jak koleś sie czepia a nie rozumie przeczytanego tekstu , widocznie zbyt długi , a wiec kolego wszyscy wiemy co osiągnął Klopp z Borusia i jaki ma wpływ na zawodników , według mnie taki traner najbardziej pasuje do United I takiego trenera United potrzebuje ,
Ps dzis i jutro kolejne mecze LM wiec nie spinaj sie tak odrob zadanie i skocz po chipsy na wieczór pozdrawiam.
» 18 marca 2014, 15:01 #100
Reste: Po pierwsze, nie koleś i nie kolega.
Po drugie, van Gaal jest człowiekiem o wiele bardziej odpowiedzialnym za dzisiejszy Bayern od Heynckesa (w żadnym razie nie umniejszając temu drugiemu).
Po trzecie, to proszę, wyjaśnij mi na czym opierasz to, że Klopp potrafi motywować i jest dobrym kandydatem, a van Gaal nie potrafi i niech się trzyma z daleka. Bo w tym tekście tylko sobie to arbitralnie stwierdziłeś na podstawie tego, że się drze przy linii bocznej i w ten sposób 'miażdży system'. Ach, no i rozwaliłby pół Carrington (zaczynam myśleć, że napisałeś to na poważnie).
Po czwarte, jedyny powód dla którego ciężko zrozumieć ten tekst, to fakt, że ledwo używasz polskiego, a nie dlatego, że piszesz długie teksty.
» 18 marca 2014, 15:21 #99
hank69: Kolego i po co sie tak spinasz? Van Gaal obecnie prowadzi Holandie ten miesiąc czy dwa później mógłby rozpocząć prace w United niż Klopp , w United jest potrzebne wiele zmian sztab szkoleniowy itd im wczesniej zacznie prace tym lepiej , Van Gaal jest spiro starszy od Kloppa oczywiście jako trener to na plus jednak United to taki zespół ze czesto nie zmieniają trenera JĂźrgen gdyby wypalił w co wszyscy wierzymy mógłby zostać na długie długie lata, rzcasz sie ze moje argumenty to to ze Klopp sie drze gdyby tylko to robił to nie stworzyłby zespołu który jeździł po Bayernie i Realu , zdecydowanie wole młodszego trenera który umie odpowiednio ustawić zawodników i którego słuchają zawodnicy , Van Gall tez jest wielkim trenerem sporo juz osiągnął jednak moje subiektywne zdanie juz wyżej poznales. Ps
Wyluzuj stary i miłego dnia
Najważniejsze żeby sie cos zmieniło w klubie.
» 18 marca 2014, 15:47 #98
Szczymryj: Klopp najlepszy wybor.
» 18 marca 2014, 19:35 #97
Reste: Zwracanie się do nieznajomego 'koleś' jest dla mnie dziwne i tylko dlatego to napisałem. Nie wpłynęło to zresztą na resztę postu. Nie obraziłem cię, ani nie używałem wulgaryzmów, więc nie wiem do końca do czego pijesz.
Jeśli chodzi o mistrzostwa świata to nie powinno to robić aż tak wielkiej różnicy. W trakcie mistrzostw świata i tak trener nie jest w stanie prowadzić treningów, a wcześniej większość zawodników ma urlopy. Niezależnie od tego, kto by to był i tak zacznie realnie pracę dopiero od połowy lipca.
Tyle tylko, że nie mamy żadnych podstaw na chwilę obecną, żeby wierzyć, że Klopp będzie u nas, a van Gaal ma zwyczajnie lepsze klubowe osiągnięcia na dzień dzisiejszy. To, że jest stary to jest dla ciebie problem? Na chwilę obecną mamy kilkaset innych i to o wiele większych. Nawet jeśli van Gaal pobędzie u nas tylko rok-dwa, to przynajmniej będziemy mieli bardzo dużo czasu na przekonanie/znalezienie młodego trenera, który by się u nas sprawdził, bo na chwilę obecną bardziej przydałby się po prostu strażak. Jeśli to by było na starcie ustalone między stronami, ja nie widzę żadnego problemu. Zwłaszcza, że na chwilę obecną poza Kloppem nie ma żadnych młodych trenerów, którzy są w jakiś sposób udowodnieni na dłuższą metę. Za 2 lata równie dobrze w tym gronie mogą być: de Boer, Simeone, Pochettino, Martinez, Conte i kto wie kto jeszcze. Być może ktoś z trójki Ancelotti, Guardiola, Mourinho znowu będzie wolny. Po poprzednim sezonie było strasznie dużo świetnych menadżerów dostępnych, ale po tym będzie ich raczej niewielu, jeśli nie liczyć trenerów reprezentacyjnych. Nie ma co się pchać na kolejny długofalowy eksperyment (przypominam, że nasz obecny menadżer już jest jego wynikiem), lepiej poczekać na lepszą okazję.
O to mi właśnie chodziło na początku. Ocenianie menadżera po tym jak wygląda przy linii w trakcie meczu jest bezcelowe. Przy tylu gwizdach i śpiewach zawodnicy nie mogliby mniej o niego dbać. Istotne jest to, co robi poza boiskiem.
» 19 marca 2014, 00:16 #96
dudson1993: Byłbym za tym żeby dać mu szansę, ale? Właśnie jest jedno ale, nasza gra na początku sezonu wyglądała lepiej niż teraz, a wydaje mi się że powinno być odwrotnie.
» 18 marca 2014, 13:44 #95
jaratkow: Ależ pan Moyes zasługuje na jeszcze jedną szansę. Tyle że w innym klubie
» 18 marca 2014, 18:27 #94
SimonHarrisonMU: http: //eurosport. onet. pl/pilka-nozna /liga-mistrzow/media-wlodarze-manchesteru-united-chca-zwolnienia-davida- moyesa/ghjnq


W art. jest napisane, że kluczowe są 2 najbliższe mecze. Jeśli to prawda, pierwszy raz w życiu jestem za tym,aa by United przegrało...
» 18 marca 2014, 13:24 #93
trance: To raczej trudne nie będzie, w LM i tak nic nie zwojujemy, modlić się o kolejne dwa mecze, w których rywal nas zmiażdży nie ma sensu, lepiej modlić się o przegraną, by nieudacznik prędzej się ulotnił z klubu.
» 18 marca 2014, 13:46 #92
maxi7777: Ja troche tego wszystkiego nie rozumiem . Po ch zwalniać managera po zaledwie sezonie pracy ? Przyznam że też oczekiwałem więcej od Moyesa ale cóż jest jak jest . Piłkarze grali przez tyle lat pod dyktando Sir Alexa a teraz taka zmiana . Ja dałbym jeszcze przynajmniej 1 sezon DM .
» 18 marca 2014, 13:13 #91
BigAlex: Dokładnie, sądzę ze dostanie jeszcze szanse w przyszłym sezonie. Trzymam kciuki za Moyesa.
» 18 marca 2014, 13:22 #90
champione2013: Ludzie co wy bierzecie ?? dobry towar
Hmm kompromitacja w pucharach w lidze rozdaje punkty na prawo i lewo nie potrafimy grać z zespołami z TOP6 9 porażek w sezonie a to jeszcze urośnie fatalna gra a wy chcecie mu dać jeszcze czas ? Który klub czołowy dałby takiemu nieudacznikowi kolejny sezon ? Widzielibyscie Real / Barca / Chelsea nie ZAKWALIFIKOWANIE SIĘ do LM i trener zostaje ? Nawet nie pogramy w LE żenada kompromitacja i jego głowa musi spaść .
» 18 marca 2014, 13:40 #89
ro7: W Realu, Barcelonie, Bayernie też zmieniali trenerów. Żadna z tych drużyn nie rozpadła się na 7 miesjce. A Moyes dostał szansę. W każdym innym klubie zwolniliby go już w październiku, styczniu i teraz. Tak z 3 razy. Dostał 3 razy więcej czasu niż w każdym innym klubie. A drużyna gra tylko gorzej...
» 18 marca 2014, 13:58 #88
designer: nie wiesz jakie straty finansowe narobil najgorszy trener w Premiership ktory juz utracil cala renome. To juz bardziej pasowalby Berg z Legii niz to cos zwane Moyesem ktory odbiera ludziom radosc czerpana z futbolu. Niech idzie tam skad przylazl i zabierze ze soba swoja bande clownow z Evertonu. Im predzej to nastapi tym kibice szybciej odetchna z ulga bo gorzej juz i tak nie bedziem wiec nastepca ma ulatwione zadanie.
» 18 marca 2014, 14:13 #87
maxi7777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2014 19:44

A co wy wszyscy myśleliście że Moyes zgarnie wszystkie puchary zostanie najlepszym managerem na świecie i odkryciem roku ? Zobaczcie na nasz obecny skład połowa do wywalenia . Kiedyś czytałem opinię nt składu MU i w 100% się zgadzam . Zawodnicy są wypaleni albo po prostu niektóre transfery są nietrafione albo naciągane . Tu potrzeba rewolucji w składzieba nie wymiany trenera . Oczywiście Moyes przynajmniej narazie nie przypomina w niczym Fergusona . Z punktu widzenia kibica jest narazie przeciętnym trenerem jeśli nie słabym . Krótko mówiąc nikt nie jest w stanie zastąpić Sir Alexa Ferusona a zmiana trenera po 1 sezonie to czyste szaleństwo głupota a niekiedy desperacja .
» 18 marca 2014, 19:42 #86
champione2013: maxi

Czy ktos od niego wymagał zdobycia mistrza? AWANS DO LM nic więcej a co dostlaismy ? Kompromitacje w pucharach krajowych , dzisiaj kolejna kompromitacja w LM , w lidze pobite rekordy jakie tylko były strata ogromna do TOP4 fatalna gra najwięcej porażek w historii i ciągle rośnie to dalej za mało ? Miał 2 okienka transferowe mógł sobie kupić zawodników chociaż i tak tym składem bez problemu powinno być TOP4 .
» 19 marca 2014, 10:28 #85
kanaryjski: codziennie sprawdzam czy jest już nowy kandydat który umiałby z jajami zmotywować drużyne do lepszej gry...... im wczesniej tym lepiej.
Umiejętności są tylko trzeba to wszystko poukładać, tak jak Fergie kiedys mówił że ma w składzie ma 20 milionerów których musi jakoś ogarnąć heh czy cośs takiego.

pozdro kibice MAN UTD
» 18 marca 2014, 13:07 #84
PwnT: Dobrze się czyta takie newsy po powrocie z uczelni, pojawiła się iskierka nadziei...
» 18 marca 2014, 13:04 #83
moyesanto: No to trzeba trzymać jutro kciuki za Olympiakos, bo każdy kolejny blamaż przybliża odejście Moyesa.
» 18 marca 2014, 13:04 #82
Maaattttt: @moyesanto
Żenujące człowieku. Jest jak jest, ale trzymać kciuki za Olympiakos to sobie możesz Ty i Tobie podobni, ale nie nazywaj siebie kibicem. Jeszcze plusika zarobił!
» 18 marca 2014, 13:16 #81
moyesanto: Uwielbiam te ataki naiwnych zwolenników Moyesa. Jak zwykle gdy brakuje wam argumentów uciekacie się do prymitywnych personalnych epitetów i odgrzewanych formułek. Biedne dzieci we mgle.
» 18 marca 2014, 13:29 #80
kalafior: Wygrana Greków to mniejsze zło.
» 18 marca 2014, 13:43 #79
Maaattttt: Nie napisałem nawet słowa w obronie Moyesa, ani czy jestem jego zwolennikiem, więc nie krzycz albo przeczytaj ze zrozumieniem. Na co w takim razie nie mam argumentów? Na to, że życzę drużynie zwycięstwa w każdym meczu i nie przejdzie mi przez myśl "trzymać kciuki za Olympiakos"?
» 18 marca 2014, 13:45 #78
mun72: a znacie koledzy "prawdziwi kibice" pojęcie "mniejszego zła" lub powiedzenie "cel uświęca środki"?
ja porażkę, ba nawet kompromitację z Olympiakosem też biorę w ciemno o ile może doprowadzić do celu, czyli pogonienia z klubu tego nieudacznika: 1) kogoś kto nigdy nic nie wygrał i nigdy nic nie wygra
2) kogoś któremu zabrało raptem pół roku żeby przebyć z klubem drogę "from hero to zero"
3) kogoś kto wydał majątek na 2 piłkarzy których nie potrzebował
4) kogoś kto nie ma jaj i charakteru by kierować naszym klubem
można tak wymieniać w nieskończoność, ale Wy i tak dacie mu czas...
» 18 marca 2014, 13:51 #77
moyesanto: @Maaatttt
Nie bardzo rozumiem, w którym momencie mojej wypowiedzi zauważyłeś krzyk (o ile w ogóle w piśmie można coś takiego wyrazić). A co do kibicowania, to byłem i jestem za Manchesterem, ale widząc co ten człowiek wyprawia z tym zasłużonym klubem, chciałbym żeby ten koszmar jak najszybciej się skończył, nawet za cenę porażki z Olympiakosem.
» 18 marca 2014, 13:53 #76
Maaattttt: Myślę, że jeśli nie zakwalifikujemy się do Ligi Mistrzów w następnym sezonie, co w wyniku ostatniej porażki w lidze wydaje się nieuniknione, zmiana na stanowisku trenera nastąpi, jednak nie wcześniej niż latem. Nie wydaje mi się, żeby na ostatniej prostej sezonu Moyes wyleciał, kiedy nie ma kto go zastąpić.
» 18 marca 2014, 14:13 #75
moyesanto: @Maaatttt
Zgadzam się z Tobą, że do zmiany powinno dojść latem, bo teraz i tak jest już wszystko pozamiatane, ale musi to nastąpić, zanim ten nieudacznik dostanie kasę na transfery i kolejną szansę na "wyimaginowane" sukcesy, które doprowadzą ten klub do ruiny.
» 18 marca 2014, 14:21 #74
DiscoEvil: Kibicem jest ten kto potrafi zacisnac zeby i patrzec na zlo(przegrana z olimpiakosem) zeby zapobiec jeszcze wiekszemu zlu(zniszczenie manu przez moyesa)
» 18 marca 2014, 14:33 #73
mun72: i tu się z Wami nie zgadzam, bo o ile wywalenie Moyesa od razu przegranego sezonu oczywiście już nie uratuje, o tyle pójdzie w świat (sponsorzy, akcjonariusze, potencjalne nasze cele transferowe, kibice, inne kluby) jasny przekaz, że klub nie godzi się na bylejakość, potrafi przyznać się do błędu, kończy z nieudanym eksperymentem itp
będzie też czas na spokojne zakontraktowanie nowego trenera, on będzie miał czas przygotować się do pracy w klubie, okienka transferowego itd
poza tym skoro każdy się zgadza, że Moyes szkodzi, to po co ma szkodzić dalej, im dłużej trwa choroba, tym trudniejsze leczenie !!
» 18 marca 2014, 14:40 #72
21Champions: Hynckesa panowie Hynckesa
» 18 marca 2014, 13:03 #71
kazak8: Tylko Jurgen Klopp!
» 18 marca 2014, 12:49 #70
Paxius: Wiadomo, że Klopp czy Simeone to lepsze wybory, ale ich będzie bardzo ciężko wyciągnąć. Van Gaal powiedział, że chciałby pracować w Premier League, więc jest szansa, aby go przekonać. Oczywiście nie jest to trener na 20 lat, ale na pewno nie osiągałby gorszych wyników od Moyesa.
» 18 marca 2014, 12:25 #69
adamecki7: wydaje mi sie ze Klopp chętnie by do nas przyszedł i chętnie bym go widział u nas, ale pewnie i tak DM zostanie, wiec to tyko nasze gadanie
» 18 marca 2014, 12:57 #68
sabacs90: A mogliśmy mieć Mourinho... Szczerze powiedziawszy, to osoba Louisa van Gaala w żaden sposób mnie nie przekonuje. Jedyny klub, w którym jakoś dłużej wytrwał to Ajax ale to było ponad 20 lat temu... Do tego nie jest już najmłodszy... Ale nad czym my się rozwodzimy najpierw Moyes musi odejść.
» 18 marca 2014, 12:22 #67
Maaattttt: Jeśli będzie zmiana, to jeden z najlepszych wyborów. Już zapowiedział zakończenie pracy z reprezentacją, jest do wzięcia trener z charakterem, niesamowitą charyzmą, który na pewno nie boi się postawić na swoim i wprowadzić swoją filozofię w klubie. Twórca dzisiejszego Bayernu Monachium i człowiek sukcesu. Właśnie kogoś takiego potrzeba na tej ławce, kogoś jak on, Klopp czy Capello, rządów silnej ręki i poważnej postaci w świecie futbolu. Najbliższe dni będą chyba decydujące dla przyszłości Moyesa w klubie.
» 18 marca 2014, 12:07 #66
xevy: Nie chcę VAN GAALA w United. Nie wiem, może mam dziwne myślenie, ale ja uważam że trenerem powinien zostać człowiek, który może zostać tu na lata, chciałbym młodego trenera, marzy mi się Conte. Są też inni, Simeone, Klopp, taki przedział wiekowy bym preferował, niestety ja o tym nie decyduje. Dla jasności nadal nie jestem za zwolnieniem Moyesa z Manchesteru.
» 18 marca 2014, 11:50 #65
jaratkow: Pomyśl proszę: sir Aleks jest jedyny w swoim rodzaju. Tacy trenerzy nie rodzą się codziennie. Zatem tylko dla "tradycji zatrudniania trenerów na lata" nie będziemy dołować klubu. Skoro Moyes nie zrobił nic przez 8-9 miesięcy to już nic nie zrobi. Trzeba więc jak najszybciej go zastąpić. Nie jest powiedziane, że następca Moyesa nie będzie mógł zostać u nas na wiele lat. Wyniki to zweryfikują. Van Gaal jak najbardziej mi pasuje
» 18 marca 2014, 12:14 #64
xevy: Van Gaal nie popracuje tutaj 10-15 lat, a ja chciałbym trenera na długi czas.
» 18 marca 2014, 13:46 #63
Krzysiek88: A może problem leży w sztabie szkoleniowym który dobrał sobie Moyes , bo to od nich zależy też przygotowanie zawodników do poszczególnych meczy itd ja po części za takie winiki winię każdego po trochę czyli po 25% Ferguson 25% Moyes 25% Sztab Szkoleniowy i 25% sami zawodnicy.

Po 1 Ferguson zostawił co zostawił nie robiąc prawie nic by zamienić. Wiem ,że chciał to zostawić nowemu menedżerowi ,ale myślę ,że trochę za dużo zostawił.

Po 2 Moyes nie wiem ,ale jakoś nie jestem święcie przekonany do jego zamysłów taktycznych i jego filozofii gry przynajmniej po tym co widzę w spotkaniach

Po 3 sam Sztab Szkoleniowy który wręcz został przewrócony do góry nogami i ,że obecny sztab szkoleniowy nie daje sobie rady w odpowiedni sposób przygotować drużyny do spotkania ( aż dziw bierze ) plus masa kontuzji.

Po 4 sami zawodnicy aż dziwne ,że wszyscy stracili nagle formę i grają jak grają.

To tak odemnie moje przemyślenia na dziś i przed spotkaniem w LM.
» 18 marca 2014, 11:24 #62
jaratkow: Ferguson zostawił "twórczy nieład" ale dopiero Moyes zrobił w klubie burdel. Rozwalił sztab szkoleniowy który zdobył z nami wszystko. Zastąpił go ludźmi, którzy wszystko... tracą. A piłkarze? Ich gra jest odzwierciedleniem tego co się dzieje na treningach. A kto odpowiada za treść i przebieg treningów? Zatoczyliśmy krąg i znów... Moyes. OUT
» 18 marca 2014, 12:18 #61
devious: @Krzysiek88 - głupoty gadasz i tyle.

25% winy Moyesa? 0% winy Moyesa!

To Genialny manager przed duże G.

Wina leży po stronie:
a) SAF - 10%
b) sędziowie - 10%
c) brak szczęścia - 10%
d) spisek zarządu, rywali, FA, żydomasonerii i ZSRR - 10%
e) zawsze źle wiejącego wiatru i nierównej murawy - 10%
f) źle napompowanej piłki i złych butów - 10%
g) kontuzji - 10%
h) rywali - spinają się specjalnie na mecze z MU a inne odpuszczają - 10%
i) zawodników - 20%
» 18 marca 2014, 12:26 #60
Krzysiek88: Hehehe :D fajnie to ująłeś :D
» 18 marca 2014, 12:46 #59
Paps: Zapomniales jeszcze o dziurze ozonowej i efekcie cieplarnianym :D
» 18 marca 2014, 16:01 #58
kap86: Mamy słabego trenera,ktokolwiek by nie przyszedł gorszy nie będzie..
» 18 marca 2014, 11:23 #57
Kaczor5454: Jak dla mnie zwykła kaczka dziennikarska. Nikt z obozu United nie mówi, ani nawet w jakikolwiek sposób nie pozwala myśleć fanom o tym, że chcą zastąpić Moyesa.
Jestem strasznie niezadowolony z tego jak obecnie gra United, ale chyba zostanę przy swoim i te 2 lata kredytu powinien dostać. Choć on pewnie też widzi, że United jako zespół zaliczył zdecydowanie za duży spadek jakości.
» 18 marca 2014, 11:17 #56
champione2013: 9porażek w sezonie i to jeszcze urośnie rok nie będziemy grać w żadnych pucharach fatalna postawa w krajowych pucharach i odpadnięcie z Olympiakosem a ty chcesz mu dać czas ? Każdy normalny prezes widząc takie coś dziękuje za współprace daje kopa w dupe pseudo trenerowi i daje zakaz stadionowy :)
» 18 marca 2014, 11:29 #55
dlabigt23: apropo chelsea zwolnila trenera po tym jak z Napoli dostali 3;1 pamietam i zdolali wyjsc z dolka Asystent Di mateo przejal paleczke i tak nikt nie wierzyl z cfc awansuje a jednak wygrali 4;1 . Moze u nas teztak powinni zrobic? i powtarzam ze my gramy z duzo slabszym Olympiakosem i nie potrafilismy przegrac chociaz 2;1 albo zremisowac 1;1 to by inaczej bylo i mysle ze bysmy awansowali przegrywajac nawet 2;1 .
» 18 marca 2014, 11:45 #54
mycka86: Tak Di Matteo wygrał ligę mistrzów i 3 miesiące później po 2 porażkach z rzędu został zwolniony. Każdy kij ma dwa końce
» 18 marca 2014, 13:10 #53
Biniu: Ja jednak myślę, że największą pomyłką była wymiana trenerów a nie samego menadżera, bo jak ktoś kto przygotowuje zespół który dotychczas za zadanie miał utrzymanie środka tabeli ewentualnie awans do pucharów europejskich ma trenować MISTRZÓW ANGLII. Do tego dochodzi klasyczny w ostatnich latach dla United szpital polowy i mamy LM z głowy nie mówiąc już o majstrze. Jeżeli włodarze United pójdą po rozum do głowy to sprowadzą z powrotem chociaż RenĂŠ Meulensteena, albo Phelana, skoro Moyes nie mógł się uczyć od Fergusona to powinien chociaż pojąć jego wizję poprzez jego pomagierów XD. Pozdro
» 18 marca 2014, 11:10 #52
Szczymryj: Niestety czasu nie cofniemy :/
» 18 marca 2014, 17:29 #51
Diabelred: Oby to byla prawda. :) Wkurze sie jesli Tottki nas ubiegna, a my zostaniemy z Moyesem badz przyjdzie do nas ktos pokroju Hughesa ;d
» 18 marca 2014, 11:04 #50
Mathard: Wkurzę się jak nie zaczniesz "kibicować" Barcelonie,Realowi Madryt badz Manchesterowi City . Tam czekają na takich kibiców jak ty.
» 18 marca 2014, 11:08 #49
Diabelred: ,,Wkurze sie jesli Tottki nas ubiegna'' w sensie pozyskania van Gaala.

Mathard, ten argument ze idz kibicowac City, Realowi, Barsie itd, kiedy tylko cos lub kogos sie skrytykuje powoli staje sie juz nudne... :)
» 18 marca 2014, 11:52 #48
NewtonHeath1878: Spoko, KFC zawali sprawę jak z Willianem.
» 18 marca 2014, 14:24 #47
Krzysiek88: Hmm to już zależy od działaczy United. Ja bym był za jakimś trenerem z Hiszpani jakiegoś wyciągnąć ;p może znaleźli by jakiś talencik :D

Nie no a tak na serio to zobaczymy po meczach z Olympiakosem i City co się będzie działo.
» 18 marca 2014, 10:57 #46
lukaszek9000: Najważniejsze będzie lato. Jeśli 2 czy 3 z takich graczy jak: Kross, Reus, Garay, Show, Draxler, Carvalho, Marchisio, Vidal, Gundogan, Mangala, Strootman, Conterao, Barkley, Pogba będzie chciało przyjść do MU, które nie gra (mam nadzieję tylko rok!!) w LM to wszystko będzie dobrze. Gorzej jak przyjdzie 3 "no nameów" i znowu gramy jak patałachy.
» 18 marca 2014, 10:29 #45
mycka86: Ktoś zapomniał dodać, że i tak co by się nie działo nie zwolnimy Moyes'a przed czerwcem 2015, więc wszystkie tego typu spekulacje można sobie wsadzić do kieszeni :)

Wybór może dobry, może zły. Jest wiele za i przeciw. Ale to wszystko i tak tylko wymysły prasy. Jestem pewien, że nikt się z nim nie kontaktował.
» 18 marca 2014, 10:18 #44
grandes: Mógłbyś powiedzieć dlaczego nie zwolnimy przed czerwcem 2015 ?
» 18 marca 2014, 10:22 #43
Diabelred: ,,przed czerwcem 2015'', a nie pomylilo sie przypadkiem z Kloppem, bo on ma wlasnie kontrakt do 2015, ktory jak sam powiedzial chce do konca wypelnic ;)?
» 18 marca 2014, 11:01 #42
mycka86: Bo dostanie jeszcze jeden sezon na transformacje MU.
» 18 marca 2014, 13:05 #41
grandes: Ale po czym to wnosisz ?
» 18 marca 2014, 13:56 #40
mycka86: -Dostał błogosławieństwo SAF'a,
-6letni kontrakt,
-Nie jesteśmy Chelsea czy Realem,
-Tradycja wieloletnich szkoleniowców.

Coś jeszcze ale teraz zapomniał. Moim zdaniem prawie na pewno zostanie na następny sezon. Mimo tego i tak uważam, że powinien odejść. Nie ze względu na fatalną grę i wyniki. To jakoś jestem w stanie znieść i liczyć na poprawę wcześniej czy później. Ale przede wszystkim za brak mentalności zwycięzcy. Wiadomo, że nikt nie miał takiej jak SAF, ale on nie ma nawet 1/2 tego i tego już nie da się przeskoczyć.
» 18 marca 2014, 14:22 #39
Bacek: Facet, który zbudował grunt pod dzisiejszy Bayern i Barcelone. Oczywisty wybór i liczę na powodzenie. Na Kloppa są małe szanse, a Simeone nie miałby życia w Anglii, więc wybór Holendra jest najrozsądniejszy i chyba optymalny
» 18 marca 2014, 10:07 #38
Szczymryj: Dlaczego Simeone nie mialby zycia w Anglii? To nie hejt tylko chcialbym wiedziec :)
» 18 marca 2014, 17:23 #37
champione2013: Nie wiem czy nerwowo wytrzymamy te kilka sezonów i co poniektórzy nie będą mieć problemów z alko .
» 18 marca 2014, 10:51 #36
Mathard: DavidWMoyes
Ten żart pokazuje twój iloraz inteligencji który jest równy 0.
champione2013
Słaby masz charakter skoro przy pierwszym lepszym problemie w życiu sięgasz po alkohol....
» 18 marca 2014, 11:02 #35
thcrafal86: Mathard daj sobie spokój nie ma co komentowac ludzi pokroju DavidWMoyes to zwykły prowokator. podejrzewam z reszta ze to wysłannik ze strony abramwicza.nie ma co ich ich karmic pzr.
» 18 marca 2014, 11:33 #34
frelik: Nie podniecajcie sie, to tylko kolejne brednie jakiegos pismaka
» 18 marca 2014, 10:02 #33
grandes: Po 1. ESPN to telewizja a nie piśmidło
Po 2. Dość poważna telewizja
» 18 marca 2014, 10:24 #32
frelik: po 3. sprawdz znaczenie słowa "pismak"
» 18 marca 2014, 11:38 #31
grandes: "Pismak" od "pisać" pogardliwie o twórcy dzieł literackich małej wartości.

W czym problem kolego ?
» 18 marca 2014, 14:02 #30
frelik: pogardliwie o dziennikarzu KOLEGO to znaczy, nie definicja ze szkoły
» 18 marca 2014, 14:15 #29
grandes: Pismak od pisać (etymologia chyba oczywista) chodzi o dziennikarza który "pisze" a w newsie masz o dziennikarzu telewizyjnym. Dalej nie zamierzam dyskutować :)
» 18 marca 2014, 19:40 #28
frelik: dzieciaku, niekoniecznie o tym co "pisze" o każdym dziennikarzu -.- ogar
» 19 marca 2014, 18:58 #27
ZenekBenek: Tylko Klopp nikt inny
» 18 marca 2014, 10:01 #26
champione2013: Po jakich mistrzostwach jak trener jest potrzebny od czwartku !! Chyba nie chcemy spadać coraz niżej w tabeli a w derbach otrzymać piątkę !! Przeciez ten cieć nawet się nie załapie do LE
» 18 marca 2014, 10:00 #25
belman: sorry ,ze wchodze w slowo ale od poniedzialku. ( do niedzieli bylem za nie zwalnianiem Moyesa ale kur... ja juz nie daje rady,sorry GGMU)
» 18 marca 2014, 10:02 #24
jaratkow: Im szybciej nastąpi zmiana trenera tym lepiej. Mecz z LFC pokazał, że ten układ nie ma przyszłości. Żadnej. Najgorsze, że jutro znów mecz i znów wtopa
» 18 marca 2014, 10:35 #23
champione2013: Przed LM to juz raczej niemozliwe , ale po kolejnym blamażu musi być zwolnienie .
» 18 marca 2014, 10:52 #22
Mathard: jaratkow
Im szybciej usuniesz konto na tej stronie tym lepiej.
» 18 marca 2014, 11:04 #21
PawRonnie7: Mathard
czytam Twoje wypowiedzi ostatnio i chyba najlepiej będzie jak przestaniesz się o innych wypowiadać. Jedyne co robisz to wy**** ludzi do kibicowania innym drużynom, najeżdżasz na nich i wyzywasz od gimbusów. Uspokój się trochę. Nasz zespół gra miernie, dostajemy baty, narzekamy i nie skaczemy z radości, ale nikt nie przestaje kibicować. pis joł
» 18 marca 2014, 13:24 #20
belman: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2014 10:00

zapomnialem dodac,ze trzeba wyj..pol skladu bo na obecna chwile( jak powiada klasyk) ruszamy sie jak woz z weglem. nam potrzeba swiezej krwi , walecznych i dobrze grajacych ludzi. bo jak slysze o nowej umowie dla clv to mnie rozpierda...
» 18 marca 2014, 09:59 #19
Devil1878: ja bym nikogo nie wyrzucal. jakos srodek pola Carrick - Cleverley w tamtym sezonie potrafil powstrzymywac galaktyczny Real i walczyc z nim jak rowny z rownym. tutaj potrzebny jest trener z najwyzszej polki, a z ewentualnymi zwolnieniami pilkarzy bym sie jeszcze wstrzymal.
» 18 marca 2014, 11:15 #18
belman: Harry Redknapp i po sprawie.
» 18 marca 2014, 09:55 #17
champione2013: Starszego nie było ?
» 18 marca 2014, 10:02 #16
belman: ale on nie bedzie gral tyko trenowal
» 18 marca 2014, 10:05 #15
champione2013: Starszy człowiek który ma problemy z sercem bodajże przyjdzie tutaj myślisz ? Jak zobaczy grę Cleva albo wrzutki Valencii to dostanie zawału na pierwszym treningu .
» 18 marca 2014, 10:53 #14
Mathard: champione2013
Prędzej dostanie zawału jak zobaczy jakich sezonowców ma United.
» 18 marca 2014, 11:05 #13
PwnT: Sezonowcy już od kilku miesięcy kibicują innym drużynom...
» 18 marca 2014, 13:02 #12
belman: no masz racje
» 18 marca 2014, 13:50 #11
Mucha7: Naresci ktos kto rozumnie Futbool i ktos kto Zyje tym i nie boiji sie podejmowac Decyzji.Szacun jestem za moze juz dzis zmienic Moysa Out
» 18 marca 2014, 09:41 #10
mun72: straszny bufon, ale z sukcesami, doświadczeniem w wielkich klubach i niezbędną charyzmą, nie jest to może idealny trener, ale jako jeden z niewielu może ogarnąć ten burdel zrobiony przez Moyesa
» 18 marca 2014, 09:39 #9
esu: Nie wydaje mi sie, zeby Van Gaal byl dobrym trenerem "na dekade". Ma swoje osiagniecia, ale jak historia pokazala po kazdym jego sukcesie przychodzi porazka i zwolnienie z funkcji trenera klubu. Niewatpliwie bylby lepszym trenerem niz DM, ale uwazam, ze VG powinien byc rozpatrywany jako "tymczasowy zamiennik".

GLORY
» 18 marca 2014, 09:31 #8
84cantona7: Teraz już nie ma trenerów na dekadę takie czasy. Przychodzą na kilka lat robią sukcesy i albo odchodzą albo są zwalniani gdyż jest potrzeba świeżej motywacji nawet dla zawodników. Ferguson był wybitny ale moim zdaniem pod koniec sam się zaczynał gubić i niech nie myli ostatnie mistrzostwo bo od 2-3 lat gramy padake poza wyjątkami oczywiście.
» 18 marca 2014, 11:04 #7
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2014 09:28

Jutro ostatnia szansa Moyesa na pozostanie managerem United jak nie awansujemy traci stanowisko ;)
» 18 marca 2014, 09:27 #6
Tristan: Żyjemy w świecie groteski, gdzie rzeczywistość zakrzywiana jest do granic absurdu, nawet jak odpadniemy to go nikt nie zwolni, przecież Moyes wszedł do króliczej nory zaciągnięty przez Fergusona...
» 18 marca 2014, 09:33 #5
irration: Najsli sed
» 18 marca 2014, 11:29 #4
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2014 09:28

VanGaal jest tworca sukcesow Barcelony i Bayernu. Gdyby ktos nie wiedzial to za jego rzadow w Barcelonie debiutowal Xavi(pierwsze podejscie), Valdes, Iniesta, Puyol. To on do Monachium sciagnal Kroosa czy Neuera to on postawil na Mullera czy Alabe.
» 18 marca 2014, 09:26 #3
spOntan: no i gdyby ktoś nie wiedział, to kiedys van Gal jak prowdził Barcelone to doprowadził ich prawie do spadku, bo zotsawił tuz przed strefą spadkową i uciekł z klubu :)
» 18 marca 2014, 10:03 #2
DEPE: ale tez wygral z nimi 2x mistrzostwo.
» 18 marca 2014, 11:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.