Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PSG oferuje Rooneyowi astronomiczną tygodniówkę

» 1 czerwca 2013, 17:24 - Autor: matheo - źródło: Daily Express
Paris Saint-Germain jest mocno zdeterminowane, aby latem sprowadzić do siebie Wayne'a Rooneya. Mistrzowie Francji oferują Anglikowi zarobki na rękę w wysokości 300 tysięcy funtów tygodniowo.
PSG oferuje Rooneyowi astronomiczną tygodniówkę
» PSG jest mocno zdeterminowane, aby Wayne Rooney latem zasilił zespół mistrza Francji
Co powinien zrobić Wayne Rooney?
Wyceniany na 30 mln funtów Rooney jest numerem jeden na transferowej liście życzeń PSG. Francuzi zaoferowali Anglikowi czteroletnią umowę.

Rooney przebywa obecnie na zgrupowaniu reprezentacji Anglii, która w niedzielę zmierzy w Rio de Janeiro z Brazylią.

Daily Express donosi, że tygodniówka Rooneya nie musi zatrzymać się na 300 tysiącach funtów. Jeśli te pieniądze nie są wystarczające dla Wazzy, to ten może... podać satysfakcjonującą go kwotę kontraktu.

Rooney w ostatnim tygodniu miał spotkać się z Davidem Moyesem, aby przedyskutować swoją przyszłość w Manchesterze United. Do spotkania jednak nie doszło ze względu na narodziny drugiego syna Wayne'a, a następnie obowiązki wynikające z powołania do reprezentacji Anglii.

Przedstawiciele Rooneya w piątek wieczorem zaprzeczyli informacjom, które sugerowały, że kontaktowali się z PSG.


TAGI


« Poprzedni news
Van Nistelrooy chwali van Persiego i Rooneya
Następny news »
De Gea: Atletico było i będzie moim domem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (84)


ostry0811: kazdy ma swoja opinie, co do rooneya, ja uwazam ze w zeszlym sezonie fergusson popelnil blad, mam nadzieje ze moyes juz tego nie zrobi. Wszystko zalezy od niego i taktyki jaka bedzie gralo United, ale ja na miejscu trenera spotkal bym sie z nim i powiedzial mu wprost,
-wybor nalezy do Ciebie, ja daje Ci opaske kapitana i grasz 10 na boisku, za RvP, bo pomoc jest zbyt slaba, w ataku moga grac slabsi ludzie bo tam poorostu jest latwiej...
Mowcie co chcecie, ale rooney to najleprzy grajek w MU, a do tego ma serducho i zapier... na boisku cale 90 min.
» 2 czerwca 2013, 15:58 #76
Nani1900: Oby nie został...drugi raz chce odejść to niech idzie.
» 2 czerwca 2013, 15:27 #75
kostek17: Jeśli te pieniądze nie są wystarczające dla Wazzy, to ten może... podać satysfakcjonującą go kwotę kontraktu...... Co się dzieje z tą piłką ehhh.
» 2 czerwca 2013, 14:48 #74
Travis444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2013 17:54

Właśnie fajnie, że rynek piłkarski się rozwija.
» 2 czerwca 2013, 17:53 #73
kpatryk01: Nie chce zeby odchodzil ale tak jak mowicie z niewolnika nie ma pracownika. Tylko absurdem jest kwota o ktorej tutaj pisza -30mln funtow za Rooneya to jest jakis zart (Falcao za 60mln euro) czyli roznica 24 mln euro. To jest jakis absurd bo Falcao nie pracuje tak dla druzyny jak Roo o czym swiadcza chodzby tylko 9 asyst w Atletico. Wayne nie strzelil w tym sezonie ponad 20 bramek bo byl rozrzucany po calym boisku. Jak sprzedac to za 45mln funtow albo wymiana za Benzeme lub Higuain oczywiscie z doplata Realu co najmniej 15mln funtow. Jeśli chodzi o Naniego to wg byloby bledem sprzedajac go ale jesli juz tak sie stanie to trzeba sciagnac do nas Di Marie.
» 2 czerwca 2013, 12:03 #72
Marti24: W. Rooney ma już 28 lat i 2 lata kontraktu. Z pewnością zdaje sobie sprawę, iż to jego jedna z ostatnich szans na zmianę otoczenia, gdyż z roku na roku jego wartość transferowa będzie coraz mniejsza. Z niewolnika nie ma zawodnika, ale jak chcemy go sprzedawać, to musimy mieć zastępstwo, a póki co brak. Swoją drogą jakby sprzedawać Rooney'a, to za nie mniej niż 30 mln Ł i nie do Anglii ani nie do Realu.
» 2 czerwca 2013, 12:02 #71
vip14: Oby Rooney przejrzał na oczy i zauważył, że drugiego takiego klubu jak Manchester United nie ma. Jeśli Rooney poleci na te 300 tysięcy funtów tygodniowo to będzie to świadczyło, że dla niego nie liczy się gra tylko pieniądze. Oby został w United :)
» 2 czerwca 2013, 11:06 #70
Domestos: Jak byś był normalnym piłkarzem i dostał byś 300 tyś funtów tygodniowo to byś nie wziął? ja bym od razu brał
» 2 czerwca 2013, 11:41 #69
Klimaa: Z niewolnika nie ma zawodnika. Może u nas zostać ale tylko wtedy gdy rzeczywiście będzie tego chciał.
» 2 czerwca 2013, 11:01 #68
Jerksik97: Gdyby doszło do odejścia Rooneya ,to co myślicie o Higuainie? Ogłosił ,że odchodzi z Realu.Ja tam chętnie bym go widział w naszej drużynie.
» 2 czerwca 2013, 10:03 #67
marsin7: Higuain, nie! Przeciętnego napastnika nie potrzebujemy, mamy takich dwóch i jakbyśmy już kupowali napastnika to klasy światowej, jak RVP czy Roo
» 2 czerwca 2013, 18:35 #66
Jerksik97: Z jednej strony chcę jego odejścia ,bo albo jesteś całym sercem z klubem albo wyjazd,ale też myślę nad konsenkwencjami jakie będą,gdy go stracimy.Po pierwsze stracimy takiego "powera" w ataku i będzie tak jak w zeszłym sezonie,po drugie nie ma chyba drugiego zawodnika w naszej drużynie,który przez pełne 90 minut zapiernicza od jednej do drugiej bramki.Jak odejdzie będzie nie najlepiej , i jeśli nie ściągniemy na jego miejsce jakiegoś klasowego napastnika ,bo nie oszukujmy się Chicharito jest bardzo dobrym napastnikiem,ale nie wnosi tyle do drużyny co Rooney,Welbeck jest próbowany na wielu pozycjach ,choć też ciągle zapowiada się świetnie ,jeszcze nie potrafi pociągnąć całej drużyny,podkreślam jeszcze,bo posiada charyzmę ,która przyda się jak będzie otrzymywał więcej szans i nabierze doświadczenia,co nie zmienia faktu ,że po odejściu Rooneya i tak byśmy musieli zakupić napastnika.Do tego dochodzi zakup klasowego skrzydłowego ,ale to już inny wątek.
» 2 czerwca 2013, 09:53 #65
atos1987: W sumie to w ogóle nie wiem czy jest taki napastnik drugi który biega od bramki do bramki ... Ciężko mi sobie kogoś takiego przypomnieć.
» 2 czerwca 2013, 10:10 #64
atos1987: Niech idzie za hajs po nim można kupić też dobrego gracza
» 2 czerwca 2013, 09:09 #63
bisegna: Wiecie co, przypomniało mi się powiedzenie do niego z przed kilkunastu miesięcy, mianowicie: Coleen forgave you, we won’t
» 1 czerwca 2013, 23:53 #62
Mastin: i takie śmierdzące szejki niszczą ten sport
» 1 czerwca 2013, 23:51 #61
bisegna: Dla Niego wolałbym wylądować w AS Monaco, nie ma podatku dla bogaczy od wzbogacenia- pff 75% tylko:)
» 1 czerwca 2013, 23:49 #60
bisegna: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.06.2013 23:50

:) Wg mnie nie mieszkając we Francji
» 1 czerwca 2013, 23:48 #59
Nani27: a niech se idzie zdrajca , ja nie chce słuchać tych jego fochów !
» 1 czerwca 2013, 23:15 #58
UnitedProClub: Zdrajca,czy on grał dla Liverpoolu City? nie więc taki ktoś jak ty nie masz prawa na niego mówić zdrajca,a problemy może mieć każdy a ty na pewno parę ich masz.
» 2 czerwca 2013, 11:10 #57
Akwinata: G prawda. Właśnie City, PSG i cała reszta osób przy kasie wprowadza coś nowego do futbolu - sprowadzają gwiazdy i okazuje się, że mimo mocnych składów, nie gra się indywidualnościami. Oby prywatna inicjatywa utrzymała się jak najdłużej, bo się szejkom odechce indywidualności i rynek zweryfikuje roszczenia :P
» 1 czerwca 2013, 23:35 #56
DEPE: a ManchesterUtd jak kupuje pilkarzy z innych klubow to tez niszczy ten sport?
» 2 czerwca 2013, 08:47 #55
Adas2530: Nie bo nie przekupuje ich tygodniówkami rzędu 300 tys
» 3 czerwca 2013, 11:52 #54
pilsudczyk: Roo idź do PSG, zostań kolejną gwiazdeczką w tym zespole a przy okazji napchaj się sowicie tymi pieniędzmi, których tak pragniesz. Ale zapomnij o futbolu na najwyższym poziomie.
Salut!
» 1 czerwca 2013, 22:57 #53
kadM: Z niewolnika nie ma pracownika. Chce odejść niech idzie przynajmniej godnie na nim zarobimy. Co nie zmienia faktu ze będzie nam go bardzo brakowało. Ostatnio zastanawiałem sie czy nie lepszym wyborem dla Roo bylo by ustawienie w drugiej lini nawet jako DŚP ale skoro chce odejsc ...
» 1 czerwca 2013, 22:32 #52
cris342: Rooney zrobił dla nas bardzo wiele trzeba o tym pamiętać i jest częścią klubu co przemawia za tym żeby został. Z drugiej strony nowy menadżer i czas na zmiany, po co trzymać zawodnika, który od 2 sezonów gra poniżej oczekiwań ? Chce odejść, niech odchodzi w ciszy i spokojnie bez zbędnych ceregieli. Zrobi się wtedy miejsce dla Kagawy wreszcie za Robinem i MU może wreszcie zacząć nową erę. Carrick, Fellaini przed nimi Kagawa, na skrzydłach Zaha i ?(ktoś z bieżących odnajdzie formę, bądź kupimy nowego) i RVP na szpicy. Skład marzeń bez Rooneya, który zrobił dużo i też ma prawo odejść jeśli chce.
» 1 czerwca 2013, 21:54 #51
18seba78: Z tymi dwoma sezonami bez formy, to przesada... Jak dla mnie, Roo powinien zostać, choć Moyes powinien znaleźć mu inną pozycję na boisku- tak samo Kagawie. Klasyczne 4-4-2 ani 4-5-1- nie wchodzą w grę przy ustawieniu tych graczy. I w tym miejscu pole do popisu ma Moyes i jego sztab. Chętnie widziałbym trójkę Kagawa, Rooney i van Persie w jednym ustawieniu ale nie jestem menadżerem i nie mam nic do powiedzenia w tej sprawie, co miałoby wpływ na zespół
» 2 czerwca 2013, 03:26 #50
Satler4: @18seba78
W grę wchodzi tutaj chyba tylko diament...
» 2 czerwca 2013, 16:40 #49
AdrianLOP: Niech zażąda 500baniek, zbankrutują w ty Paryżu i wróci :D
» 1 czerwca 2013, 21:14 #48
Petrus147: dobry pomysł:D
» 1 czerwca 2013, 22:43 #47
Kegan: Imo jesli Ro zle sie tu czuje , cos mu przeszkadza to niech odchodzi , byle nie do BPL. Moim zdaniem mamy potencjal w ataku i bez niego - Jak wszyscy wiemy Groszka pilka szuka w polu karnym ;d + sprawdzilbym tego Andana czy jak mu tam.

+ jesli chodzi o pieniadze. Jak wg smiecie sie wypowiadac? wiekszosc z nas , baa pewnie wszyscy nigdy nie powachaja takich sum , wiec chu** mozemy wiedziecw tym temacie , to raz. A dwa mowicie ze pilka teraz to pieniadze.. a czy nie wszedzie jest taka tendencja ?

z prostych wzgledow nie przeczytalem tutaj wszystkiego , ale zauwazylem kilka postow na temat innych zawodnikow , ktorzy generalnie nie popisali sie w tym sezonie: np nani. Wszyscy darzymy szacunkiem fergusona , natomiast jego fochy tudziez widzimisie to byl jakis fenomen (-.-). Mam nadzieje ze Moyes pozwoli rozwinac skrzydla ow zawodnikom ;)
» 1 czerwca 2013, 20:52 #46
jajko22: Jak Wazza zażąda 350 tys funtów za tydzień to cała nadzieja w wysokich podatkach we Francji.Ciekawe jak to ew.zorganizują specjaliści ds. podatków ze strony PSG.Przy klasie Roo wcale się nie dziwię determinacji szejków z PSG.Zawsze podkreślam że przy jego geniuszu nalezy być odpowiednio wyrozumiałym.
» 1 czerwca 2013, 20:45 #45
Kegan: Propsy dla CB , ale nie licz na to ze wielu tutaj bd wiedziec ock :P (podatki)
» 1 czerwca 2013, 20:53 #44
Akwinata: Propsy-sropsy. Oszczędź tekstów z podwórka i zainteresuj się jak wygląda zasada rezydentury w innych krajach, co wykorzystają agenci. Do tego jak zainwestuje w akcje, to też obowiązuje inne opodatkowanie. Sam nie wiesz jak wygląda sprawa, a mądrujesz się.
» 1 czerwca 2013, 21:55 #43
Kegan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.06.2013 23:12

jesli jestes tak malo inteligentny zeby zrozumiec o co mi chodzilo to oszczedz sb : c

Edit : props to nie slowo z podworka ekonomisto tylko zwykly angielski :)
» 1 czerwca 2013, 23:09 #42
Akwinata: Jeśli jesteś tak mało inteligentny, żeby udawać, że wiesz o co chodzi i dorabiać sobie ideologię makaronizmów do języka polskiego, to od razu możesz iść się utopić. Pisane było po tygodniówce i podatkach, o których masz blade pojęcie, więc odnieś się do meritum, zamiast pitolić jakieś "propsy", które co drugi leszcz wstawia w komentarz i nic z tego nie wynika.
» 1 czerwca 2013, 23:37 #41
Petrus147: Wy tylko chcieli byscie sprzedac Rooney'a,Andersona,valencia,nani'emu,moze Younga,cleverly'ja bedzie kasa?bedzie i co z tego.kupimy bale czy inną gwiazdę i przyjdzie nowy sezon i koszmarna kontuzja gwiazdy ,i wtedy lipa
niema kto grac .Przegramy kilka meczy(niechce tego),szanse na mistrzostwo odpłyną ,bedziemy sie wtedy bili o 3,4,5 miejsce i wtedy wszyscy bendą pisali i żalili dlaczego MAN UTD pozwoliło odejśc Roo, valenci, nani'emu

co do Javier Hernandez'a to owszem wielki talent ale całego sezonu to on raczej na takim jak rooney lub podbnym poziomie to nie zagra , welbeck tak samo.

Początek RVP w MU był iponujący ale niewiem czy zauwazyliscie ze z kazdymmeczem coraz ciezej mu sie bramki zdobywało, niewiemy jak bedzie w nastepnym sezonie

Żal mi patrzec na to co piszecie w sprawie Rooney'a:niech idzi i niepruje mordy, niech idzie nie bende plakał itp tak samo było z CR7 a teraz (za przeproszeniem)mało sie nie zesracie bo ktos pusił plote o powrocie ,tak juz sprzedajmy cały podstawowy skład bo CR7 bo powiedział ze sie zle czuje w RM
» 1 czerwca 2013, 20:38 #40
18seba78: Widocznie mało w tym sezonie widziałeś, bo jak dla mnie Hernandez bardziej zasługiwał na grę w pierwszej 11, niż Rooney. Nie ma co się oszukiwać, nie jest w formie i tylko od sztabu szkoleniowego zależy, jak długo zostanie w zespole. Jak dla mnie, Rooney powinien zostać- nawet nie ze względu na sentyment do niego. Zbliżają się MŚ, Roo musi odzyskać formę, jeżeli chce być podstawowym napastnikiem w kadrze narodowej. Powinien wziąć się w garść, skończyć pieprzyć o transferze i zapierdzielać jak wół na treningach i w każdym kolejnym meczu. Będzie to korzystne zarówno dla niego, jak i dla klubu.

A co do Ciebie- poproś mamę, żeby na Dzień Dziecka kupiła Ci słownik, albo i dwa, bo nie da się czytać Twoich postów. Pozdro
» 2 czerwca 2013, 03:04 #39
Petrus147: nie czytaj! zmusza cie ktoś? znalazł sie specjalista od ortografii
kozak w necie frajer w świecie.
myslisze ze jesteś taki inteligentny ? skączysz liceum/technikum czy zawodówke potem studia (w twoim przypadku pewnie humanistyczne ) i bedziesz bezrobotnym (trzeba bylo w młodosci zapierdzilac tak jak Rooney i zostac piłkarzem) i poproś mamę żeby ci dała kase na czysz bo na studiach mały sebastianek sie sam nie utrzyma. oj wielka szkoda.nq
» 2 czerwca 2013, 07:53 #38
igor11122: Jeśli to prawda... to mozemy sie szykowac na jego odejscie.
» 1 czerwca 2013, 20:25 #37
ajsztajn: Wszystkim hejtom ktorzy piszal ze Roo ma odejsc bo chowa się w cieniu RVP polecam przeczytać biografię Wazzy albo dowiedzieć się jakie są relacje między Rooneyem a nowym menadżerem Manchesteru United Davidem Moyesem.A co do tego ze niby nie angażuje sie w grę na meczach chciałbym powiedzie ze piłkarz to człowiek a nie robot i też ma prawo mieć gorszy dzień czy też sezon bez corny.
» 1 czerwca 2013, 19:48 #36
Diabelred: Fajnie tylko ze Roo poprosil o transfer jeszcze przed tym zanim dowiedzial sie ze SAF odchodzi,a na jego miejsce przychodzi Moyes...Jezeli nadal miedzy nimi(Roo-Moyes) jest jakis konflikt,to Wayne teraz tym bardziej bedzie naciskal na transfer.
» 1 czerwca 2013, 20:35 #35
diabelek1: Wiecie co mnie najbardziej wkurza? niektórzy ludzie nie mają na opłacenie mieszkania itp. a taki Rooney w zyciu oprócz piłki nic nie osiągnął i będzie dostawał 300 tyś funtów tygodniowo gdzie niektórzy ludzie cieszą się z 2000 zl miesięcznie. Uwielbiam talent Rooneya ale to co on odwala jest dla mnie smieszne ...
» 1 czerwca 2013, 19:37 #34
SzYnA: jeśli pójdzie to będzie wielkim szmaciarzem lecącym na forsę bez ambicji. bo przychodzi Robin który przyćmił Rooneya i nagle gwiazdeczka blednie i zamiast walczyć o powrót do dawnej formy woli iść na skróty zmieniając pracodawce na hojniejszego finansowo... mówie jeśli...
» 1 czerwca 2013, 18:30 #33
bartomancer: Szczerze to szmaciarzem możesz być ty. Bawią i smucą mnie jednocześnie tacy "kibice" co uważają, że lepiej znają życie zawodników i nie okazują im szacunku za grę dla United.
Wstyd
» 1 czerwca 2013, 18:41 #32
jasiomon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.06.2013 19:17

Racja Zgadzam się z SzYnA
» 1 czerwca 2013, 19:17 #31
TheMatiZ: Barto, a Teveza lubisz? Też poszedł za kasą, jeśli Roo odejdzie do PSG to to będzie to samo... Bo jeśli by chciał wyzwań to albo jak Szyna powiedział albo niech przejdzie dajmy na to do Bundesligi gdzie już ten poziom jest równiejszy niż w Ligue 1 gdzie jest tylko PSG... i może Monaco coś zwojuje w nadchodzącym sezonie.
» 1 czerwca 2013, 20:10 #30
rooney99: Monaco w nadchodzącym dużo nie zwojuje. Nakupują gwiazdeczek, a ktoś musi nad nimi zapanować.

TheMatiZ, napisałeś- "Też poszedł za kasą(...)". Rooney jeszcze nigdzie nie poszedł.
bart ma trochę racji- dużo osób myśli, że Rooney na kasę łakomy. Nie wiecie o co tak na prawdę chodzi. Wayne musi grać całe życie w tym zespole? Nie musi. Za pierwszym razem chciał dobrych transferów. Transfery były i może to mu zaszkodziło w pewnym sensie. Zszedł na dalszy plan. Na pewno nie będzie taki dobry jak kiedyś.
Berba dużo trenował w wakacje i widzieliście efekty w sezonie 10/11. Niech Rooney się za siebie weźmie. Widać, że przytył.
Czas pokaże co dalej będzie. Ja chcę żeby został.
Taka jedna uwaga jeszcze. Po co go przezywacie? On tego nie przeczyta.
» 1 czerwca 2013, 20:24 #29
TheMatiZ: No tak, mały błąd, nie mogę poprawić już.
» 1 czerwca 2013, 20:43 #28
rooney99: Rozumiem, pisałeś pod wpływem emocji ;)
» 1 czerwca 2013, 21:50 #27
SzYnA: szczerze to mogę, ale ty też możesz być szmaciarzem buraku. mnie też bawią i smucą tacy "kibice", obrońcy każdego zawodnika bez krzty obiektywizmu, którzy uważają że znają życie zawodników. To że mam inne zdanie od ciebie nie oznacza że się mylę i możesz mnie obrażać, bo może faktycznie Roo z innych powodów niż finansowe przejdzie do PSG lub gdzie indziej, ALE MOŻE FAKTYCZNIE JA MAM RACJĘ I DLA KASY POLECI, a tym bardziej piszę, że szmaciarz bo wiemy (a przynajmniej ja nie wiem ile tygodni kibicujesz United) co zrobił 2 lata temu. Jak to chciał odejść wielce do póki mu nie zaproponowali najwięcej tygodniówki w United.
» 2 czerwca 2013, 14:27 #26
jamaj05: Gdyby był prawdziwym czerwonym diabłem od razu dementowałby takie głupie plotki transferowe.
De Gea, Rafael, Javier itd. oni wszyscy w każdym wywiadzie podkreślają jak uwielbiają United, jak dobrze się tu czują i że tu jest ich miejsce.

Jak Roo ma płakać co okienko transferowe, a już w ogóle najbardziej przejmować się swoją tygodniówką (takim to zawsze za mało) to lepiej niech odejdzie już teraz, bo patrząc formę z ostatniego sezonu jego cena za rok może spaść...

Aczkolwiek 30 mln to i tak malutko jak za Roo, patrząc na jego osiągnięcia i co może wnieśc do drużyny, oraz widząc wartości transferowe innych piłkarz (suarez, falcao, lewy, bale)

Jeśli mielibyśmy kupić w jego miejsce Bale'a to ja podpisuje się za takim ruchem obiema rękami!
Jeszcze Fellaini za Ando, Baines za Evrę (no co, Francuz robi się coraz starszy i jego forma nie będzie rosła dalej), można nawet podziękować Naniemu, dla którego też liczy się kasa, a United i tak będzie wygrywać i zdobywać trofea

Jak SAF odszedł, to każdy może
Nie ma co utożsamiać United z Roo, tak samo jak nie ma piłkarzy nie do zastąpienia...

Bayern nie miał w swoim składzie Wayne'a, a zgarnął wszystko co mógł w tym roku...

Te jego prośby o odejście, domniemane bójki na treningach i panoszenie się psuje tylko atmosfere, nawet nie wśród kibiców, ale na bank też w szatni

Z mojej strony mam tylko nadzieję, że sprawa z Rooneyem zostanie szybko załatwiona i w jego miejsce-na taką pozycję- równie błyskawicznie wskoczy świetny piłkarz mające wiele do zaoferowania Manchesterowi (Bale to szczyt i samodzielny lider mojej listy życzeń, chociaż zdaję sobie sprawe, że kupno środkowego pomocnika jest również niezbędne)

Pozdro dla wszystkich, którzy nie kojarzą odejścia Rooneya z końcem trofeów MU
» 1 czerwca 2013, 18:29 #25
gosc1234: dla Naniego liczy się kasa i właśnie dlatego odrzucił zeszłoroczną ofertę Zenitu, na którą United się zgodziło?
» 1 czerwca 2013, 18:33 #24
bartomancer: Brawo gość, w końcu ktoś sensownie się wypowiada, a nie tylko jadem zieje.
Takie są minusy sezonowców niestety...
» 1 czerwca 2013, 18:38 #23
razzor91: 30mln za piłkarza psującego atmosferę,z nazwiskiem ale bez formy to i tak jest sporo. Falcao to obecnie jeden z najlepszych napastników na świecie,Suarez jak i Bale to kluczowi gracze swoich zespołów i na dodatek w formie,a Lewy strzelił 35 bramek w tym sezonie a w zeszłym niewiele mniej,więc ma formę od dłuższego czasu. Poza tym,masz racje.
» 1 czerwca 2013, 18:46 #22
jamaj05: gośći123

Nie, to, że dla Naniego liczy się kasa wywnioskowałem z historii negocjowania jego kontraktu i wszelkich wypowiedzi różnych osób związanych z MU na ten temat...
Poza tym odrzucił ofertę Zenitu, bo zdawał sobie sprawę, że podobną gażę może dostać w innych, lepszych klubach jak np. Inter, Juve, a tak w ogóle skąd wiesz, że United zgodziło się na ten transfer? SAF ci powiedział przez tel?

bartomanacer: patrząc po twoich komentarzach jedyna osobą która zieje jadem jesteś ty sam...
a już w ogóle teksty, że jestem sezonowcem...wsadź sobie sam wiesz gdzie takie gadanie, kibicuje United od 12 lat i żal mi ludzi znających mnie lepiej niż ja sam
Tak w ogóle to w którym momencie najeżdżam na Wayne'a?
Bo to co napisałem to są zwykłe fakty...
» 1 czerwca 2013, 19:17 #21
Kegan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.06.2013 20:42

Jamaj05 , sam nie wiem skad bierzesz info ze nani leci na kase ; ), powiedzial CI to przez tel ?

z tego co sie orientuje to Young ma wyzsza od niego gaze i to o dosc duzy % , wiec moze chodzi o to (zna swoja wartosc :) ) btw. young to tylko przyklad
» 1 czerwca 2013, 20:41 #20
Diverso: Nie zapomnijcie odliczyć od tej tygodniówki kosmicznego podatku jaki jest we Francji dla bogaczy.
» 1 czerwca 2013, 18:26 #19
razzor91: Zanim napiszesz to się dowiedz o czym piszesz. Pensje piłkarzy są kwotami NETTO,tzn. że PSG jego tygodniówka będzie kosztować 1.2mln,co daje jakieś niecałe 50mln na sezon.... Poza tym,sądzisz,że w ogóle możliwe,by Roo odszedł za dużo mniejszą tygodniówkę? Użyj mózgu,a nie powtarzasz jak głupi...
» 1 czerwca 2013, 18:43 #18
Diverso: A Ty koleś się naucz kultury, bo mogłeś to wszystko napisać w formie pokojowej i przyjaznej dla mnie. Naucz się taktu, buraku. Poza tym, po znakach interpunkcyjnych dajemy spację. O, tak, w, ten, sposób. Widzisz, do wszystkiego można się przyczepić. A więc, użyj mózgu, naucz się kultury i zasad pisania w necie, a nie powtarzasz jak głupi, buraku...
» 1 czerwca 2013, 18:49 #17
mcis: @Diverso

jesli chodzi o 75% to nigdy nie wszedl w zycie. zostal obalony przez trybunal konstytucyjny dnia 31 grudnia. teraz stawka podatkowa jest taka sama jak w Angli czyli 50%
» 1 czerwca 2013, 18:53 #16
razzor91: Hmm, tylko do moich przecinków to już przyczepienie się na siłę, a Ty piszesz głupotę z przekonaniem i widzę,mnóstwo osób ją powtarza...
» 1 czerwca 2013, 22:29 #15
Diverso: OOOOO! Widzę, że jeden przecinek postawiłeś prawidłowo, brawo!
» 1 czerwca 2013, 22:42 #14
Cygaro: Te 30 milionów, które oferuje PSG to nieśmieszny dowcip. Gdyby udało im się go za tyle wyciągnąć to szejki zrobiliby złoty interes.
» 1 czerwca 2013, 18:24 #13
mcis: "jest wyceniany" a "zostanie sprzedany za" to dwie rozne sprawy. MU moze spokojnie oczekiwac nawet 60mln. sokro turbany maja na astronomiczna pensje to i maja na transfer....
» 1 czerwca 2013, 18:55 #12
krysbe: Szczerze mówiąc płakać za nim nie będę i jakoś szkoda z powodu jego ewentualnego odejścia też nie będzie. Za takie pieniądze jakie inkasuje w United powinien szarpać jak głupi po tym boisku, a nie fochy walić czy nie wiedzieć czego chce. Od dłuższego czasu nie widać u niego kompletnie zaangażowania, stał się przeciętniakiem jednym z wielu.
» 1 czerwca 2013, 18:14 #11
Vecrius: 30 mln funtów jaja jakieś
» 1 czerwca 2013, 18:10 #10
PLDan11: Chicharito jest w stanie go zastąpić. Poza tym wyróżnia się zaangażowaniem, Rooney może o tym pomarzyć nawet grając za 300 tysięcy.
» 1 czerwca 2013, 18:09 #9
gosc1234: szczerze - nie jest w stanie zastąpić tak kompletnego piłkarza jakim jest Rooney.
Ale Chicha chociaż chce tutaj zostać i to się liczy, oddanie klubowi.
» 1 czerwca 2013, 19:15 #8
xerham97: wyceniany na 30 mln funtów? chyba przez Engela..
» 1 czerwca 2013, 17:59 #7
grandes: Niech odchodzi ,będzie psuł tylko atmosferę w United.
» 1 czerwca 2013, 17:46 #6
welllone: A kogo obchodzi to ile mu oferują? Najważniejszym pytaniem teraz jest to ile oferują United za niego.
Przecież 30 mln to kpina.
Przypominam, że Falcao jest w wieku Roo i prawdopodobnie kosztował 50-60 mln.
Osiągnięcia obu tych zawodników chyba nawet nie ma co przytaczać bo Falcao przy Roo10 wygląda jak noworodek.
Można pisać że ten zdobył tylko 16 bramek, a drugi 28 ale aktualnie grają na innych pozycjach.
Rooney grający na szpicy zdobywa ponad 30 bramek w sezonie (co prawda nie daje do mistrzostwa ale na papierze i tak wygląda lepiej).
Minimum to 45 mln funtów.
» 1 czerwca 2013, 17:46 #5
krysbe: Co z tego, że są w tym samym wieku skoro Falcao w przeciwieństwie do Rooneya notuje progres.
Przykro mi to mówić, ale naprawdę wygląda na to, że Rooney się wypalił, być może zmiana otoczenia pomoże, jednak w United myślę, że jest "skończony" mimo wszelkich zasług.
» 1 czerwca 2013, 18:28 #4
Yon: Może się mylę, ale myślę, że przy takich pieniądzach to już nie ma znaczenia, czy 250 tys. czy 300, bo i tak i tak stać go na wszystko. Jedynym powodem ewentualnego odejścia Rooneya będą imo pobudki czysto sportowe. Francja jakiejkolwiek pozytywnej zmiany mu nie da. Może Niemcy? Chociaż z drugiej strony, jeśli Rooney boi się o swoją pozycję w składzie to największym wyzwaniem dla niego byłoby "pokonanie" RvP i zostanie głównym napastnikiem w United, a nie zmiana klubu. Rooney odchodząc pokaże wyższość Van Persiego i stanie się zwykłym tchórzem. Być może rzeczywiście chodzi o pieniądze i nie jest takim graczem za jakiego go uważam... Zobaczymy...
» 1 czerwca 2013, 17:38 #3
DeeJay: Nie chcę żeby odchodził, a już na pewno nie za śmieszne 30 mln funtów!
» 1 czerwca 2013, 17:34 #2
miksa97: PSG niewiem czy cos osiagnie... po prostu tam nie pasuje i juz
» 1 czerwca 2013, 17:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.