Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie czeka na rozwój wydarzeń

» 12 sierpnia 2012, 11:56 - Autor: matheo - źródło: Sunday Mirror
Robin van Persie trenuje normalnie z Arsenalem i spokojnie czeka na rozwój wydarzeń. Holender od dawna jest łączony z transferem do Manchesteru United.
Van Persie czeka na rozwój wydarzeń
» Robin van Persie ma zagrać w niedzielnym meczu z FC Koeln
Jak informuje Sunday Mirror, postawa Van Persiego na treningach Arsenalu jest wzorowa. Piłkarz sumiennie wykonuje swoje obowiązki przed nowym sezonem i nie zachowuje się tak, jakby domagał się od działaczy Kanonierów zgody na transfer.

Spokój zachowują również w Manchesterze United. Sir Alex Ferguson jest ponoć przekonany, że przed zakończeniem letniego okna transferowego uda mu się sprowadzić Van Persiego na Old Trafford.

Problemem w negocjacjach z Arsenalem jest kwota odstępnego. Kanonierzy wyceniają swojego zawodnika na 25 mln funtów, a Manchester United oferuje dziesięć milionów funtów mniej.

Van Persie ma pojawić się na boisku w dzisiejszym meczu Arsenalu z FC Koeln (17.00).


TAGI


« Poprzedni news
Phelan żałuje straconych bramek
Następny news »
Van Gaal: Robin zostanie w Arsenalu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (91)


Elrok: Elo! Może ktoś napisać kiedy się kończy okienko transferowe?
» 13 sierpnia 2012, 17:08 #88
DaniooO: nie osłabiaj mnie;p wraz z końcem sierpnia. W Managera nigdy nie grałeś?;d
» 13 sierpnia 2012, 18:04 #87
PanTedeusz: Co w tym złego że nie grał? Ja jebe.

31 sierpień.
» 13 sierpnia 2012, 18:58 #86
koniu21: @Tadek, kolega zażartował a ty odrazu z morda, lozluźnij sie troche
» 13 sierpnia 2012, 23:49 #85
Fabio: Letnie okno transferowe kończy się dokładnie o północy 31 sierpnia !!
» 14 sierpnia 2012, 03:54 #84
Elrok: Dzięki :). Po prostu wcześniej na wakacje dawałem sobie spokój z piłką nożną i włączałem się dopiero przy pierwszej kolejce, więc jakoś mi to umykało. Nie grałem w Managera :) dla mnie stworzyli PES'a :D
» 14 sierpnia 2012, 10:52 #83
jarek87999: wydaje mi sie ze nie ma juz kasy na transfery.glazery niby mowily ze jeszcze 50ml funtow przeznacza na transfery...ale oni chcieli pozyskac z gieldy 330ml dolarow a dostali chyba 240ml wiec liczyli i sie przeliczyli jakies 60ml funtow mniej dostali a tyle mialo isc na transfery
» 13 sierpnia 2012, 12:57 #82
krzych464: Coś mi mówi że masz zdecydowanie racje... Na stronie City wpis "Rodwell na radarze City" dwa dni później "Rodwell w City" a United piszą kolejną sagę pt. " van Persi" ... Jest zawodnik jest kasa i jest transfer, chyba że jak słusznie wspomniał Jarek nie ma kasy to i nie ma transferów.
» 13 sierpnia 2012, 13:51 #81
vip14: Przeczuwam, że RvP przejdzie do United. 30 mln za niego i po sprawie.
» 13 sierpnia 2012, 09:26 #80
koniu21: Ciekawe, Arsenal chce za niego 25mln, to po uja mielibysmy im dawać 30 ?:D
» 13 sierpnia 2012, 23:51 #79
Fabio: @koniu21
Zawsze lepiej dać ciutkę więcej ,niż teoretycznie chce klub ,by nie było żadnych wątpliwości.
» 14 sierpnia 2012, 03:55 #78
NaniN17: I tera bym się śmiał z newsa- ''Nie było mowy o przejściu RvP do Man United''
» 13 sierpnia 2012, 08:33 #77
charleslog: Jak na początku strasznie chciałem zobaczyć RVP w United tak teraz zaczynam nabierać wątpliwości. Rzeczywiście, holender strzela bramek od groma ale jest też bardzo kontuzjogenny i już nienajmłodszy jak na piłkarza. Sam nie wiem. Dobrze, że to nie ja muszę podejmować takie decyzje. Fergie sobie poradzi:)
» 12 sierpnia 2012, 22:12 #76
chicharito111: piłkarz kontuzjogenny ? ach to nowość !! piłkarz akurat może być podatny na kontuzje
» 13 sierpnia 2012, 16:48 #75
SkowronUNITED: Zamiast tej "gwiazdeczki" Moury który kosztował 45 mln kupujemy Eriksena za 17 i bodajże Moutinho który kosztował 20 mln w sumie 37 mln czyli zostaje nam 8 mln dokładamy troszeczkę i kupujemy Baines'a .
Boss b.Dobrze zrobił że nie licytował się z PSG. szkoda Kasy
Co do Robina są tego transferu plusy i minusy.Minusami są:
-Wiek Holendra
-Możliwa forma.
-Zastopowanie rozwoju naszych młodych 2 świetnych napastników(Chicharito, Welbeck)
Co do plusów:
-W miarę tania cena
-Zapewnienie bramek
-mistrzowski atak(nie do zatrzymania "chyba: przez żadną obronę)
myślę że Robin zostanie w Arsenalu ale chciałbym żeby włożył koszulkę w kratę Manchesteru.
» 12 sierpnia 2012, 14:20 #74
Diabelred: Ibra 2 lata starszy a nadal prezentuje wysoka forme :),takze u nie kazdego wiek powoduje znizke formy,moze tak samo jak z Ibra byloby z Robinem ;).Do plusow dodalbym jeszcze znacznie wyzszy procent wykanczanczania akcji co u naszego napadu (Welbeck,Chicha),nie stoi na wysokim poziomie :)
» 12 sierpnia 2012, 14:54 #73
raszer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2012 14:57

Albo moutinho albo Eriksen , ja bym bardziej postawił na Eriksena,
Po 1 primo Młody
Po 2 primo utalentowany,
Po 3 primo Jesli trafilby do nas napewno cos by z niego było, Chciaż juz jest i napewno nie bedzie o nim cicho.
Oglądałem Superpuchar PSV- Ajax, I szczerze mi się podobała jego gra. ;) chodź Ajax przegrał.
Szkoda jednak że cicho o jego o sobie (Chodzi o Transfery). ;/
A takto wszystko Popieram ;)
» 12 sierpnia 2012, 14:55 #72
Diabelred: raszer mi tam sie wydaje ze jedynie media sa zainteresowane sprowadzeniem do nas Eriksena i Moutinho ,a nie sam SAF,a w przypadku Robina czy tez Moury sam SAF powiedzial ze chcialby ich sprowadzic,no chyba ze jakis wywiad pominelem ,w korym SAF jasno okreslil ze chcialby miec Eriksena badz Moutinho w zespole,ale nie wydaje mi sie :)
» 12 sierpnia 2012, 15:14 #71
Titto: Trzech środkowych pomocników, w tym dwóch ofensywnych (Kagawa i Eriksen) w jednym okienku to zdecydowanie za dużo . Zastanawiam się, jak ty chcesz ich wszystkich pomieścić? Albo się decydujemy na Eriksena, albo na Moutinho.
» 12 sierpnia 2012, 15:27 #70
Titto: @raszer, jestem ciekawy jak mogła Ci się podobać jego gra w Superpucharze przeciwko PSV, jak nie było go w kadrze na to spotkanie...
» 12 sierpnia 2012, 15:36 #69
PanTedeusz: @ ahahah "D
» 12 sierpnia 2012, 19:29 #68
chicharito111: Argumenty genialne

Co ma obecnie wiek do zakupu ? Przecież spokojnie może pograć ponad 5lat na dobrym poziomie
Forma lotto , ale oglądając go w poprzednim sezonie by sie przydał
Zastopowanie czego ? Chyba zwiększenie konkurencji ... obecnie mamy Roo , Welbecka i Chicha reszta jest odrzucona na starcie więc gdzie oni mają konkurencje ? aż między Welbeckiem a Chicha a tak będą musieli na serio zapierniczać aby w ogóle załapać się na ławkę .
» 12 sierpnia 2012, 21:15 #67
raszer: Wydawało mi się że grał, w takim razie przepraszam ;).
hahaha
Co za łeb ze mnie ;)
» 13 sierpnia 2012, 11:22 #66
Titto: nie no spoko, każdemu się zdarza ;)
» 13 sierpnia 2012, 21:41 #65
messengerUTD: Nie zdziwi mnie jak zostanie w Arsenalu, ale mam cichą nadzieję, że i tak go ściągniemy. Ferguson obiecał transfery. Do tego prezes Renne potwierdził, że angielski klub złożył ofertę za M'Vile. Nie zdziwi mnie jakby to był Fergie.
» 12 sierpnia 2012, 14:08 #64
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2012 14:19

w poprzednim sezonie Gill tez obiecal cyt:,,Spodziewajcie sie jeszcze 1 transferu'' - no i jakos nikt wkoncu nie przyszedl :)).Z tym ang to bardziej spodziewalbym sie Ars ,ktory to niby bardzo jest zainteresowany jego uslugami, z tego co czytalem na stronie Ars :)),no i M 'Villa to Francuz a Wenger lubi swoich rodakow sprowadzac heh ;).Song ma podobno odejsc do Barcelony,wiec mieliby idealnego nastepce Alexa :)
» 12 sierpnia 2012, 14:17 #63
RafsonArsenal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2012 14:23

W Arsenalu też się wiąże duże nadzieje z transferem M'vili, jeszcze do tego podbno Kurczaki są zainteresowane.
A wg tego co pisze SkySports to Robin ma nawet mieć w dzisiejszym meczu opaske kapitańską, ciekawe jak to się wszystko potoczy, ja mam cichą nadzieje, że jednak przedłuży kontrakt :)
No tak, a z Songiem to mamy teraz sagę jak rok temu z Fabregasem, polowa Barcelony juz sie wypowiedziala jakim to on by był fantastycznym wzmocnieniem i jak bardzo by go chcieli widziec w druzynie, zreszta Wenger moze sie postarac o M'vile nawet jak Song by został w Arsenalu, bo Alex pewnie pojedzie na PNA i mu 2-3 miesiace wypadna, a klasowego zmiennika na jego pozycje brakuje
» 12 sierpnia 2012, 14:20 #62
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2012 14:42

Rafson,a ja mam nadzieje ze jak nawet nie przejdzie do United to trafi do Juve ,Realu badz nawet City gdzie wkoncu zdobedzie jakis puchar... ;).Przyklad Clichego,Nasriego Fabsa czy nawet kiedys Henrego pokazal ze jednak oplacalo sie od was odejsc gdyz kazdy z nich juz w swoim debiutanckim sezonie(oprocz Henrego,ktory chcial wygrac wkoncu LM) w nowym klubie zdobyl jakis puchar,a Nasri czy Clichy nawet majstra na co u was przyszlo im czekac chyba o konca ich kariery,jezeli wogole by sie doczekali hehe :))
Ciekaw jestem jak bardzo udaloby sie zastapic Robina(jezeli wogole odejdzie ) waszymi nowymi nabytkami czyli Giroundem i Poldim :) Giround i Poldi jezeli rzeczywiscie odejdzie od was Robin
» 12 sierpnia 2012, 14:37 #61
RafsonArsenal: Fakt, przez pare ostatnich lat nic nie ugraliśmy ;p ale mozna to tlumaczyc tym ze co roku odchodzily od nas najwieksze gwiazdy. Do tej pory polityka Arsenalu była nakierowana przede wszystkim na generowanie zyskow (zeby m.in. splacic pozyczki wziete na budowe Emirates), ale mysle ze wlasnie to okenko jest dla nas przelomowe (Giroud, Cazorla, Podolski) i jak nie odejdzie od nas nasz kapitan to mozemy powalczyc przy odrobinie szczescia nawet o misrza :)
ALe swoja droga, nawet jakby odeszl do City to ja bym nie mial mu tego za złe, bo rozumiem to ze on chce cos wygrac a ma juz 29 lat i z tego powodu bym go nie obrazal itd
» 12 sierpnia 2012, 14:48 #60
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2012 15:10

Rafson no to widze ze jestes z tej grupy kibicow co doceniaja co zrobil dla was Robin oraz to ze zawodnik chce cos wygrac :),bo niestety ale duza czesc waszych kibicow Ars chyba o tym nie pamieta co dla was zrobil oraz to ze zawodnik ma ambicje obrazajac go u was na stronie w komentarzach ... ;/.Faktycznie jakby jeszcze doszedl do was M'Villa no i zostal Robin to mysle ze realnie byscie walczyli o majstra :).Albo to bedzie dla was najlepsze okienko od lat ,albo najgorsze w przypadku gdyby odszedl od was Robin,Song,i Walcott... no ale jest kononier ,ktory nigdy pewnie od was nie odejdzie a mianowicie Djorou, ;p ,tak na pocieszenie hehe :),a ten koreanczyk ,ktorego kupiliscie sezon temu to on wogole cos u was pogral ,bo cos czytalem ze niby ma pojsc na wypozyczenie czy Wenger chce sprzedac :D?
» 12 sierpnia 2012, 15:09 #59
RafsonArsenal: No tak, ja o Robinie złego słowa nie powiem, bo spedzil u nas najlepsze lata swojej kariery i rozumiem, ze jak tutaj mu sie nie udalo nic wygrac to chce sprobowac gdzies indziej. Chociaz wolałbym osobiscie aby zostal bo teraz mamy niezla pake :) A co do kibicow Arsenalu, to jest rzeczywiscie wielu ktorzy go po chamsku wyzywaja, bo chce odejsc ale nic na to nie poradze.
A nasz Koreańczyk Park to byl chyba kupiony tylko po to, zeby mial kto grac jakby Robin mial kontuzje, a ze RvP w ogole nie mial zadnych problemow ze zdrowiem, no to w PL Park pograł tylko 8 minut, troche wiecej w pucharach i fazie grupowej LM ale tez nie za duzo. Jak wroci z Olimpiady to pewnie sie wtedy rozstrzygnie jego przyszlosc, ale wydaje mi sie ze po trasnferwach Girouda i Poldiego odejdzie
» 12 sierpnia 2012, 15:46 #58
Diabelred: heh ale pierwszy raz slysze zeby nowo kupiony zawodnik juz po 1 sezonie odchodzil xD
» 12 sierpnia 2012, 16:43 #57
malymakar: Z tego co czytałem to Spurs są klubem, który stara się o M'Vile ze względu na to, że Modric jest na wylocie do Madrytu...
» 12 sierpnia 2012, 19:11 #56
MDuch7: Jack Rodwell w $ity. Kurde wzamcniają się solidnymi zawodnikami.
» 12 sierpnia 2012, 13:45 #55
Czarny171: Skąd te info? ;> Na oficjalnej nic nie ma. ;)
» 12 sierpnia 2012, 13:55 #54
v93: jest na oficjalnej stronie evertonu, ze ma przejsc testy medyczne w city.
» 12 sierpnia 2012, 14:05 #53
raszer: Spokojnie moze to samo co z Mourą u nas xD
» 12 sierpnia 2012, 15:04 #52
MDuch7: No nie. Transfery.info to potwierdziły ;)
» 13 sierpnia 2012, 13:29 #51
Wielbicielka: Jak nic jestem pewna, że RvP nie dołączy do Nas. Wspomnicie moje słowa:)
» 12 sierpnia 2012, 13:35 #50
erni93: Miejmy nadzieję,pare osób pisało już tak o Sneijderze i Hazardzie :/ Ale moża kobieca intuicja zadziała? :)
» 12 sierpnia 2012, 13:45 #49
przemasek42: Tyle , że ona napisała "RVP NIE DOŁĄCZY DO NAS" :)
» 12 sierpnia 2012, 14:26 #48
erni93: Tak to jest jak się czyta na szybko ;p. W każdym razie mam nadzieję ze RvP do nas dołączy.
» 12 sierpnia 2012, 19:44 #47
bronislaw: Ja odnoszę wrażenie, że wszyscy czekają na rozwój wydarzeń, a nie doczeka się nikt. :D
» 12 sierpnia 2012, 12:59 #46
Kubcio32: Mówią , że potrzebny jest on nam po to żebyśmy wygrali z City. To ja się pytam. Nie obrażając CR7. Jeżeli Ronaldo nie pomógł rozgromić Barcy a był świetnym zawodnikiem. Lepszym od RvP! Teraz powiecie " Ale City to nie Barcelona " Wiem. Ale jak zauważyliście $hity rośnie w potęgę! Barcelonie pod cieło skrzydła odejściem Pepa :D. Jednak Patrzeć na To co Pokazał Van Persie to..... Brawa za tam ten sezon. Ja bym się pokusił , żeby zawitał on Jeszcze tego lata :D A Ps. "Co się dzieje z Guardiolą ? Jaki klub będzie trenował ? " A poza Tym Hym....... GLORY, GLORY Man UNITED :D Do boju po " Po trójną koronę :D "
» 12 sierpnia 2012, 12:42 #45
jamaj05: pokuś się też o czytanie słowników: poprawnej polszczyzny, ortograficznego itd itp
» 12 sierpnia 2012, 12:46 #44
chicharito111: on ma 13lat za dużo od niego nie wymagaj
» 12 sierpnia 2012, 12:56 #43
paweldorynek: Nie ma szans na ten transfer..
Ferguson ma swoje w głowie razem z Glazerami i nie da 25 mln za 29 letniego piłkarza..
Druga sprawa, Wenger zrobi wszystko aby nie trafił do United !!
Okno transferowe według mnie jest juz zakonczone :(
» 12 sierpnia 2012, 12:38 #42
devious: a co ma Wenger do gadania w tej sytuacji?

Jak go nie sprzeda teraz to za pół roku Robin będzie mógł negocjować z kim zechce transfer ZA DARMO - i po zakończeniu sezonu jeżeli będzie chciał przejść do United to przejdzie - i Arsenal nie dostanie złamanego pensja...

Więc jak MU da te 20-22mln to Wenger nie będzie robił problemów z odejściem... Jakoś sprzedał do City kilku piłkarzy bez problemu (Nasri, Clichy, K.Toure, Adebayor) więc równie dobrze może sprzedać United... On nie jest głupi, umie liczyć :)

Sprzedaż Robina za ~20mln będzie korzystna dla Arsenalu skoro piłkarz chce odejść i kończy mu się kontrakt - i powinna być też korzystna dla MU, który potrzebuje drugiego dobrego napastnika do pary z Roo :)

Ja boję się tylko jednego - że Robin może znowu łapać seryjnie kontuzje :( Ale jak będzie grał - to stworzą z Roo atak marzeń :)
» 12 sierpnia 2012, 13:13 #41
Czarny171: Nie panikujcie, to tylko doniesienia prasowe, tu jest 15 mln a ja np w innym serwisie wyczytałem, że w przyszłym tygodniu złożą ofertę opiewającą na 20 mln, więc spokojnie. Warto się jednak zastanowić, czy naprawdę go potrzebujemy. ;)
» 12 sierpnia 2012, 12:32 #40
oldgame: Pewnie, że nie potrzebujemy.
Modrica też nie potrzebowaliśmy...
Hazarda też nie potrzebowaliśmy...
Snejdera też nie potrzebowaliśmy....
Moury też nie potrzebowaliśmy...
» 12 sierpnia 2012, 12:35 #39
jamaj05: dlaczego stawiasz 1 napastnika z 5 pomocnikami??

tutaj nie chodzi ze potrzebujemy jakiegokolwiek piłkarza, tylko zawodnika na konkretną pozycje i z 3 linii na boisku atak mamy jednak najsilniejsz

ja dalej wolałbym lewego obrońce i b.dobego ofensywnego pomocnika, dzieki któremu Hernandez i Welbeck beda mieli wiecej sytuacji strzeleckich i co za tym idzie wiecej bramek...
» 12 sierpnia 2012, 12:42 #38
Czarny171: @oldgame
widać masz małe rozwinięte myślenie. Ja piszę o napastniku a Ty wyjeżdżasz z pomocnikami... ale ok wyjaśnie Ci o co chodzi. Chodzi o to, że i tak mamy silnie obstawiony atak, a w dodatku mamy Kagawe, który jest typowym ofensywnym pomocnikiem, owszem może zagrać typowego box-to-box jak wczoraj z Hannoverem, ale to po prostu nie jego pozycja, to nie jest zawodnik taki jak Scholes czy Carrick, on lepiej czuje się jako fałszywy napastnik, który ma swobodę z przodu i nie musi się przejmować bronieniem, a więc jeśli będziemy grać 4-5-1 z Kagawą transfer Holendra jest wręcz chyba zbędny, a jakbyś nie wiedział mamy Rooneya, Welbecka, Chicharito i Berbatowa(!), który nas nie opuścił, a wiele osób chyba o nim zapomniało. ;)
» 12 sierpnia 2012, 12:48 #37
oldgame: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2012 12:56

Rozumiem do czego zmierzasz, jednak czy Wy nie widzicie, iż ostatnimi czasy okienko transferowe u nas opiera się na spekulacjach, kto mógłby do nas przyjść.

Te spekulacje powoli zaczynają się zamieniać w marzenia.

Bo to nie ten zawodnik, ten nam nie potrzebny, ten się nie nadaje, ten za drogi, ten nie taki.

Sezon zweryfikuje
» 12 sierpnia 2012, 12:55 #36
Czarny171: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2012 13:04

Ale Ferguson chce zawodników, to wina Szkota, że Hazardowi nagle zachciało się Chelsea po tym jak wygrali LM, to wina Ferguson, że do Moury zadzwonił Leonardo i naopowiadał mu bajeczek o projekcie PSG i jaki to Paryż jest piękny, albo że Modrić napalił się na Real Madryt i o innym klubie nie chce słyszeć? Nie, to nie jego wina, Ferguson robi co może, a pieniądze jak widać na transfery są i ja jestem zadowolony, że nie płacimy za jakiegoś 19-szczyla z Brazylii 45 milionów euro, bo kiwa sobie jakiś tam kołków w brazylijskiej lidze. A inne transfery? Baines, Moutinho? Więcej tu wymysłu prasy niż faktycznego zainteresowania tymi piłkarzami ze strony Manchesteru United, a niektórzy właśnie za bardzo się napalają i narzekają, że brak transferów. ;)
» 12 sierpnia 2012, 13:03 #35
oldgame: I wynika z tego, iż nasz klub- Manchester United stał się nieatrakcyjny dla piłkarzy
Rooney już w zeszłym sezonie podnosił zarzuty na politykę transferową,
Berba- tygodniówka leci a on nie gra
Welbeck- talent, ale czy na miarę króla strzelców
Hernandez- tu się nie wypowiem, ostatni sezon słabiutko, zobaczymy jak mu teraz pójdzie

Teraz piłą rządzi kasa i możliwość gry z najlepszymi piłkarzami globu, i to nie kwestia uroku Paryża, wygranej LM przez Chelsea ( po prawdzie nie przypominam sobie słabszego zespołu, który wygrał LM aniżeli obecna Chelsea )
» 12 sierpnia 2012, 13:12 #34
Czarny171: Masz rację piłką rządzi kasa, ale nas stać na transfery Moury czy Hazarda, po prostu Ferguson wie jaka jest ich wartość i nie che przepłacać, co może jest i złe, ale taka już polityka naszego Fergiego.
» 12 sierpnia 2012, 13:20 #33
devious: @oldgame

nie klub stał się nieatrakcyjny tylko głupi piłkarze słuchają się coraz bardziej agentów...

wyobraź sobie prostego 19-latka, który dostaje 2mln zł miesięcznej pensji - przecież to oczywiste, że sodówka uderza do głowy... koleś czuje się gwiazdą i zaczyna wybrzydzać - te miasto słabe, ten klub słaby, ten trener jest głupi bo ma głupi krawat itd itp

mało już jest młodych piłkarzy, którzy myślą realnie o swojej przyszłości - liczy się tu i teraz, po co ma planować przyszłość skoro już teraz jest wielką gwiazdą z wielkimi zarobkami? a chciwy agent tylko te pierdoły mu wkłada do głowy: "PSG jest lepsze bo Paryż ma lepsze dyskoteki" (a tak naprawdę agent woli PSG bo dostaje tam lepszą prowizję)

pamiętacie Pogbę, Morrisona? Pogba w Juve też pewnie nie pogra ale agent ugrał swoje, dostał super kasę na transfer i gra gitara :) Ravel Morrison? w West Hamie zagrał chyba 1 mecz, kilka minut i tyle... został własnie wypożyczony do Championship :)

a pamiętacie jak się dzieciarnia z MU podniecała Ravelem, że talent i szkoda, że odchodzi? koleś póki co jest zerem, wykreowaną gwiazdą i tyle...

Lucas, Neymar i reszta "gwiazdek" też są póki co przereklamowani - nie ma się czym podniecać :)
» 12 sierpnia 2012, 13:24 #32
oldgame: Więc można wnioskować, iż dla naszego bossa mało który gracz obecnie jest wartościowy

Kagawa i Powell to nie są gracze, dzięki którym odzyskamy należne nam miejsce


Nie ma sensu szukać wytłumaczeń, bo to wygląda nieco jak sesja prasowa polskiej reprezentacji w piłce nożnej- a to poszło nie tak, a to było nie tak, nie wiemy dlaczego, staraliśmy się, etc etc.

Liczą się tylko i wyłącznie efekty.
Skoro ktoś potrafi to znaczy, że tłumaczenia nie mają większego sensu.
Każdy z nas w życiu, czy to w pracy rozliczany jest z efektów, efektów nie ma, przyjdzie inny i zrobi to, czego Ty nie zrobiłeś

Tak jak pisałem wyżej- sezon zweryfikuje, czy ostatni sezonowy blamaż na każdym froncie, to tylko wypadek przy pracy, czy też głębszy problem

Oponuje przy drugiej opcji.
» 12 sierpnia 2012, 13:36 #31
spOntan: abstrahujac od calej sytuacj, odnosnie Ravela, to nie spodziewaliscie sie chyba ze w poprzednim sezonie bedzie gral w pierwszej 11 w klubie walczacym o awans do PL? WHU kupilo go z mysla o przyszlosci, i pojdzie do Birmingham na sezon i wroci lepszy, bo trener westhamu ceni go, a jako ciekawostka to wczoraj strzelil gola w sparingu.
» 12 sierpnia 2012, 15:37 #30
oldgame: Wedle tego newsa brakuje 10 mln aby ściągnąć Robina....
Marne 10 mln, których najbardziej rozpoznawalny klub piłkarski świata nie chce wyłożyć....
Za zawodnika, za którego SAF dawał ponad 30 mln, choć po pierwsze to Brazylijczyk, a po drugie to młodzieniaszek, który niczego specjalnego, prócz filmików na YouTube nie pokazał.... za zawodnika, który ma swoją markę w Europie, został najlepszym graczem w Anglii a dorobek strzelecki miał wyborny, nie jest w stanie dorzucić tych śmiesznych 10 mln....

Podnosicie głosy, że zawodnik już wiekowy, że SAF inwestuje w młodzież...
Już zapomnieliście o tym, że Scholes musiał wrócić do kadry z emerytury, a Giggs nadal gra mimo swojego wieku...
Już zapomnieliście jak wychodziły nam mecze w zeszłym sezonie, gdy grała nasza młodzież...

Robin to gracz światowej klasy i nie powinno się na niego żałować pieniędzy.
Arsenal, który budżet ma zdecydowanie mniejszy niż nasz, w tym okienku jest aktywniejszy niż my...

Na prawdę źle to wygląda, a od Fergusona czuć hipokryzję- zarzucać PSG szaleństwo, oferując tak na prawdę kilka mln mniej...

Ta opieszałość ws. Robina skończy się tak, iż nic z tego nie będzie a nasz skład kolejny sezon nie zostanie należycie wzmocniony.
» 12 sierpnia 2012, 12:23 #29
Cielii: Ty kolego wlasnie za duzo nie rozumiesz :) marne 10 mln... smieszne. zgadza sie Robin to gracz swiatowej klasy ale trzeba wziasc pod uwage WIEK + to ze w pszyszlym sezonie odejdzie za darmo z arsenalu to jest polityka nie placisz 50 mln za kogos kto za rok przyjdzie za darmo 20 mln to duzo. ale co ja ci bede tluamczyl widac ze masz swoje poglady typu Szejkow Shiti i Psg hehehe
» 12 sierpnia 2012, 12:35 #28
jamaj05: @Cielii

dokładnie, widze ze mało osób rozumie, że 10-15 mln to nie są marne pieniadze, plus dochodzi do tego oczywiście wysoka tygodniówka...
» 12 sierpnia 2012, 12:44 #27
sisinho: Skoro dla Ciebie 10 mln (i to funtów) to marne pieniądze, to wyślij maila do zarządu że sam wyłożysz te 10 baniek, bo przecież to grosze dla Ciebie.
» 12 sierpnia 2012, 12:48 #26
oldgame: Oczywiście, że marne 10 mln, biorąc pod uwagę obecną sytuację na rynku, do której należy się dostosować
Liczenie na to, iż za rok Robin odejdzie za darmo- czyli nie podpisze nowego kontraktu, lub nikt go nam nie sprzątnie sprzed nosa ) to bardzo naiwne podejście i nie nazwałbym tego polityką.

Nie- wziąść a wziąć, światowcu-wiek uwzględniłem, dając przykład wielkiego powrotu z emerytury naszego Rudzielca, więc na tym przykładzie wiek nie ma znaczenia

Niechaj pieniążki pozostaną w kieszeni Właścicieli a polityka transferowa opiera się na nadziejach pozyskania graczy za darmo...
» 12 sierpnia 2012, 12:51 #25
devious: chłopie, nie masz pojecia o negocjacjach :)

Arsenal chce 25mln, United daje 15 więc pewnie spotkają się gdzieś w połowie drogi :)

Po co United ma dawać 25mln jak może dać 20 i kupić zawodnika? Teraz właśnie negocjują, zobaczymy na jakiej kwocie stanie... no chyba, że znowu PSG się wpier... i da 40mln za Robina :)
» 12 sierpnia 2012, 13:17 #24
oldgame: Nie zdziwiłbym się, gdyby ktoś go nam sprzątnął
Na tę chwilę, gdy za rogiem czekają arabskie petrodolary nie ma czasu na wysublimowane negocjacje, gierki słowne itd.

Aby MU mógł pozyskać gracza, nie może zwlekać, moim zdaniem tylko szybka reakcja odnośnie Kagawy spowodowała jego pozyskanie

Ktoś tu mądrze napisał- te petrodolary przyglądają się naszym ruchom, czyt. kogo chcemy kupić, wkraczają do akcji i graczy bez zbędnych obserwacji, które poczynił Ferguson, zabierają sprzed nosa
» 12 sierpnia 2012, 13:27 #23
Elventar: paul bo to wszystko jest p****e niech to uefa ogarnie bo dramat
» 12 sierpnia 2012, 12:22 #22
paul1011: Na RvP to skąpią pieniędzy a na Lucasa to chyba chcieli dać z 38mln.
» 12 sierpnia 2012, 12:18 #21
mixerMU: dokładnie... -_-
» 12 sierpnia 2012, 12:26 #20
Panel1996: Lucas z przyszłością, RvP - najwyżej 5 lat
» 12 sierpnia 2012, 12:38 #19
jamaj05: @Panel1996

5 lat?? wow, tyle to mu zostało do końca kariery a nie grania na przynajmniej wysokim poziomie

max 2 lata i to i tak jak dobrze pójdize, typu bez kontuzji

dlatego 25mln to mega dużo
» 12 sierpnia 2012, 12:48 #18
chicharito111: uff stary najwyżej 5lat no cóż za dramat ... dziwnym trafem Juve bierze Pirlo i Lucio i dziwnym trafem nie mają tam problemów z ich wiekiem .
Wiadomo tam mieli ich za free , ale poruszam kwestie wieków nie wiecie może do 36lat będzie grał na poziomie ?
» 12 sierpnia 2012, 13:00 #17
Diabelred: heh jamaj a zobacz na Eto czy Ibre 2 lata starsi od Robina ,a jakos nie przeszkadza im to grajac nadal na wysokim poziomie ...,a o Del Piero juz nie wspominam ,ktory tez jeszcze kilka lat temu byl w bardzo dobrej formie,tylko ze ze on juz jest starszy od Robina o 9 lat...
» 12 sierpnia 2012, 14:12 #16
Veon: Eto - Anży Machaczkała
Ibra - PSG

No ja tam chyba się nie znam, ale to nie są kluby z najwyższej półki :P

Ja stawiam że na wysokim poziomie RvP pociągnie jeszcze ze 3 lata.
» 12 sierpnia 2012, 15:20 #15
Diabelred: no tak Veon teraz owszem ale wczesniej jeden Milan drugi Inter ,nie zaprzeczysz ze swietnie sie tam spisywali,a barwy zmienili tylko dlatego zeby sobie dorobic na emeryture,a nie ze tak spadla im forma ;)
» 12 sierpnia 2012, 16:46 #14
Veon: Czyli wiedzieli że długo na najwyższych obrotach nie pociągną i zaczeli dorabiać na swoje emerytury. To samo zrobił choćby Drogba.

Zresztą biedni ci amerykanie. Kiedyś zawodnicy by dorobić na emeryture wyjeżdzali do nich. Teraz idą do szejków.
» 12 sierpnia 2012, 18:43 #13
Element: Znowu Fergi zaczyna to samo, wie że nie puszczą za 15mln, to dalej swoje. Zaraz wejdzie do walki jakieś P$G i znowu będzie po transferze...
» 12 sierpnia 2012, 12:16 #12
hitman90: "van Persiego na treningach Arsenalu jest wzorowa. Piłkarz sumiennie wykonuje swoje obowiązki przed nowym sezonem"... no niemożliwe:O Profesjonalny piłkarz trenuje, coś niebywałego?! Ma kontrakt i obowiązek uczestniczyć w treningach i nawet jak Arsenal go nie sprzeda to do ostatniego dnia swojego kontraktu będzie miał obowiązek trenować. Poza tym zaraz rusza sezon i musi się do niego przygotować, nawet jak przejdzie do innego zespołu.
» 12 sierpnia 2012, 12:11 #11
wlodekzlc: No nie wiem czy takie oczywiste. A jakie cyrki są u Spursów ? Modrić przez 2 tygodnie nie trenował, a teraz jak gwiazdor ma osobne treningi.
» 12 sierpnia 2012, 12:14 #10
sisinho: @wlodekzlc

Tylko że Robin ma szacunek do klubu i do Wengera, dlatego trenuje. Mógłby zrobić jak Modrić ale po co? Wie że w Arsenalu moze nic nie ugrać, dlatego chce odejść.
» 12 sierpnia 2012, 12:45 #9
AgEnT: I tu masz właśnie różnice między "Piłkarzem z klasą", a Piłkarzem z kasą ..."
Wie, że może odejść, a i tak się bardzo stara, a Modric to przykład super gwiazdki bez jakiegokolwiek szacunku dla całego klubu i kibiców.
» 12 sierpnia 2012, 14:10 #8
hitman90: Dlaczego tak jeździcie po Modriciu?? Gość ma papiery na granie w najlepszych klubach ale Spurs kasują każdą możliwą ofertę za niego. Jak Real na prawdę się nim interesował to oferta musi być kosmiczna. Levy zawziął się, że go nie odda i tyle. W Tottenhamie nic nie ugra, nawet do LM się nie załapie (znowu). Chciał odejść już wcześniej ale traktują go tam tak jak traktują. On jest dobrym przykładem profesjonalisty, bo mimo, że nie chce grać dla Kogutów (przecież chciał odejść rok temu już), to rozegrał bardzo dobry sezon. A co do RvP to on chyba też nie pojechał do Chin czy gdzieś, gdzie grali z MC.
» 12 sierpnia 2012, 16:27 #7
sisinho: @hitman90

Skoro chciał odejść rok temu to dlaczego podpisał kolejny kontrakt do 2016? Chyba oni go nie zmusili. W dodatku mógł załatwić sobie w nim opcję transferu za granicę np za 35-40 mln i byłoby po kłopocie.
» 14 sierpnia 2012, 17:10 #6
gosc1234: jak by przeszedł za 15 mln funtów to by było bardzo fajnie :)szkoda że nie interesujemy się Nurim Sahinem
» 12 sierpnia 2012, 12:08 #5
wlodekzlc: A no szkoda. Myślę, że łatwo byłoby go kupić z Realu, bo "jest im nie potrzebny".
» 12 sierpnia 2012, 12:15 #4
mistrz123: Moze przyjsc no chyba, ze znowu 8;2 chce wpie... dostac :)
» 12 sierpnia 2012, 12:07 #3
Bartoosh21: dać 20mln i po sprawie.. wiadomo że RvP jest normalnie wart ok 30-35 mln ale nie teraz kiedy kończy mu się kontrakt.. Ferguson powinien połozyć na stół 20 i zamknąć transakcje jeszcze przed meczem z Barceloną, a tak RvP po ewentualnym transferze będzie się aklimatyzował w zespole dopiero..
» 12 sierpnia 2012, 12:04 #2
devil444445: mogłby przyjść
» 12 sierpnia 2012, 12:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.