Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sir Alex: Obserwujemy Hazarda

» 23 kwietnia 2012, 21:13 - Autor: Biafra - źródło: mirrorfootball.co.uk
Sir Alex Ferguson potwierdził, iż Manchester United jest zainteresowany pomocnikiem Lille Edenem Hazardem.
Sir Alex: Obserwujemy Hazarda
» Eden Hazard coraz częściej jest łączony z Manchesterem United
Menadżer mistrzów Anglii oglądał 21-letniego gracza w akcji podczas niedawnego meczu Ligue 1 z Olympique Lyon i jak przyznał, był pod wrażeniem młodego rozgrywającego.

Wyceniany na 30 milionów funtów Belg jest od dłuższego czasu wymieniany w gronie potencjalnych następców Paula Scholesa, choć o pozyskanie gracza Lille starają się również inne czołowe kluby z Europy.

- Owszem, byłem na meczu Lille z Lyonem i przyglądałem się Hazardowi, ale nie tylko jemu - wyznał Szkot w wywiadzie dla radia RMC.

- To część mojej pracy, obserwowanie dobrych piłkarzy.

- Hazard to bardzo dobry zawodnik, z wielkimi umiejętnościami. Posiada niesamowite przyspieszenie, co jest niezwykle rzadkie u graczy na tej pozycji - zakończył menadżer United.


TAGI


« Poprzedni news
Pomeczowe podsumowanie: Everton
Następny news »
Ferguson przeczuwa nagrodę dla Evansa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (126)


zozol4: a ja czytam newsy ale wole ,,oficjalnie Eden Hazard piłkarzem Manchesteru united''
» 27 kwietnia 2012, 21:40 #124
Elventar: sprzedac:
owen
berba
park
carric
anderson
macheda
kupic:
hazard
i kogos na srodek eriksen lub modric?
» 25 kwietnia 2012, 18:02 #123
hamera97: Błagam Cię ! Nie udzielaj się już nigdy o sprawach transferowych ... To nie jest Fifa tutaj się nie sprzedaje 20 zawodników by kupić 3-4 graczy klasy światowej... Zgadzam się jedynie ze sprzedażą Berbatova który najprawdopodomnie właśnie zostanie sprzedamy i również Macheda który nie odnajdzie się na Old Trafford. A co do Parka i Owena to nie warto ich sprzedawać ponieważ nie są dużo warci a napewno coś pomogą. A no i Carrick*
» 25 kwietnia 2012, 22:57 #122
Maciek89: Pudło ! Berbatov nie zostanie sprzedany, tylko odejdzie za darmo - SAF zrobił kolejny genialny interes : odrzucił ofertę 18 mln za Berbe, by desygnować go 5 razy w ciągu całego sezonu do gry i pozwolić odejść za Free - geniusz ! I potem się dziwicie, dlaczego inne kluby mają więcej kasy na transfery... Dopóki transferami będzie zarządzał Szkot, dopóty kasy na poważne wzmocnienia nie będzie !

To samo Macheda czy Anderson, czas, w którym można było cokolwiek na nich zarobić dawno minął, może jeszcze uda się spieniężyć braci bliźniaków, ale to może...
» 26 kwietnia 2012, 17:15 #121
adryjan00: Na anglia goal piszą, że na liście, życzeń znajduje się Hazard, Alba i Llorente. W sumie kosztowaliby 65mln a to nie jest tak dużo. Ahh te spekulacje prasowe ...
» 25 kwietnia 2012, 15:06 #120
hamera97: Nie wiem w sumie po co byłby nam Llorente przecież Boss mówił że gramy szybkim stylem a chce sciągać kogoś pokroju Berbatova..
» 26 kwietnia 2012, 10:35 #119
michal21031980: I na przyglądaniu się zatrzyma jak zawsze. Znowu powie że nie będzie przepłacał i HAZARD przejdzie do CITY albo INTERU, a MU znowu kupi kogoś mało znanego za jakieś 15-20 mln. Normalka. Osobiście to proponuje kogoś do środka pola co najmniej dwóch i lewa obrona bo oprócz EVRY to cieniutko. JORDI ALBA z Valencji jak znalazł. Do środka Luka Modric bo Totenham się nie zakwalifikuje do ligi mistrzów i jescze jeden Javi Martinez z Bilbao.
» 25 kwietnia 2012, 14:58 #118
vip14: Piłkarz taki sobie, ale Old Trafford jest "czynne" :)
» 25 kwietnia 2012, 13:44 #117
Maciek89: @iversen masz dużo racji co do Younga, dziwi mnie jak niektórzy szybko uznali tego nurka, za ikonę klubu i bronią go niczym PIS pamięci o Lechu. Dla mnie Nani jest 2 klasy lepszy od Anglika, natomiast Valencia to już w ogóle inna półka zawodnika, ale Young jest nam potrzebny i rzeczywiście sporo daje drużynie - jak dla mnie to trzeci skrzydłowy w klubie.

@zyvold Nie tylko Young i Roo potrafią uderzyć technicznie - zobacz ostatnią bramkę Welbecka i kilka wcześniejszych zagrań Naniego.

@spontan Hazard nie ma 1/5 takiego fejmu jak CR7 - ogólnie jest nieznany, a to że prezesi Lille próbują zrobić z niego Boga futbolu i sprzedać kilkakrotnie powyżej wartości to już inna sprawa.

Nie piszcie głupot, że sprowadzenie Hazarda = podbicie Ligi Mistrzów i że te 40 mln na pewno się zwróci. Nie możemy tego wiedzieć... Z przereklamowanych gwiazdeczek wolałbym już Gotze - on przynajmniej coś już osiągnął. United to nie miejsce dla Hazarda !
» 24 kwietnia 2012, 23:03 #116
nyczu7: Ja nie wiem... wy zobaczycie jedna plotke i juz ustalacie skład United na nastepny sezon... hehe jesli nie zobacze oficjalnie ze Hazard np w United nie uwierze bo Sneijder tez juz miał być i coś dalej go nie ma... i po co się napalać i nie piszcie ze w skladzie Hazard ,Goetze czy Eriksen bo SAF jesli kupi to jednego z nich i pewnie jakis młodych... i co zrobi SAF to zobaczymy... wiec bedziemy sie podpalac jak SAF juz na 100 kupi kogoś...
» 24 kwietnia 2012, 18:29 #115
grandes: Nawet jeśli jest to wypowiedz Fergusona to nie trzeba jej brać poważnie bo może to być zasłona przed innym transferem, SAF nie lubi zdradzać z wiadomych przyczyn swoich celów transferowych.

Niema co się podniecać :) dziś niemieckie gazety pisały że Kagawa niemal na pewno odchodzi do United (w co wątpię). Lepiej poczekajmy zamiast spekulować :P
» 24 kwietnia 2012, 18:25 #114
Marcindst13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2012 17:51

Ja to widze tak clamy . Hazard . Modric . Geitinga . Jack Rodwell i jak bysmy mieli ich to bylo by fajowo
» 24 kwietnia 2012, 17:50 #113
nyczu7: a kto to Geitinga ?? bo jakoś nie przypominam sobie żadnego neawsu o takim piłkarzu wogóle jest taki??
» 24 kwietnia 2012, 18:37 #112
tonik223: a tak wogole to brakuje mi nr7 jeżeli odejdzie Owen to mam nadzieje ze dostanie ten nr ktos kto bedzie grał częściej niz Owen
» 24 kwietnia 2012, 17:35 #111
tonik223: a mi sie wydaje ze beda 2 transfery Hazard i jeszcze ktos...
» 24 kwietnia 2012, 17:26 #110
Virek: Ale byloby smiesznie jakby jakis Panel1996 czy jakis inny smieszek zajal miejsce SAF'a.
» 24 kwietnia 2012, 16:44 #109
ZuczekUnited: Ten chlopak to przyszlosc pilki noznej, marze o tym zeby SAF go kupil bo nieczesto zdarzaja sie tak utalentowani zawodnicy.
» 24 kwietnia 2012, 16:25 #108
NaDeRoo: Najchętniej sprzedał bym kilku piłkarzy:
-Park
-Berba
-Macheda
-Carrick
-Anderson
-Owen
razem byłoby z 30 mln za wszystkich
A kupiłbym
-Hazarda 30 mln
-jakis mlodzik na atak 5 mln
» 24 kwietnia 2012, 14:30 #107
Panel1996: Park - 8 mln
Berba - 9-10 mln
Macheda - 5 mln
Carrick - 18 mln
Anderson - 9 mln
Owen - 5 mln

czyli bedzie z co najmniej 50 mln więc Hazard, Eriksen + coś tam dołoży Gill więc może Higuaina? ;)
» 24 kwietnia 2012, 14:45 #106
Zyvold: A może frytki do tego? Po co nam Higuain? Jest Rooney, przy jego boku niech sie rozwijają Welbeck i Chica, a niedługo najpewniej dojdzie Will Keane.
» 24 kwietnia 2012, 14:52 #105
Szejp: Ekhm, Carrick? :)
» 24 kwietnia 2012, 14:53 #104
n17ban: Carrick? Żeś dowalił.
» 24 kwietnia 2012, 15:41 #103
MANUADDICTED: Z tego co pamietam Owen ma kontrakt do konca tego sezonu i bedzie mozna za niego dostac wielkie nic. Carrick nigdzie sie niewybiera to jest pewne. Poza tym co do berby moze i masz racje z cena okolo 10, za parka 8mln ale chyba zlotych. macheda max 3mln jak sie jelen jakis znajdzie, Anderson z 5 max. Z tych pilkarzy jak wycigniemy 20mln to bedzie dobrze. Pozdro
» 24 kwietnia 2012, 15:53 #102
n17ban: Ando 5? Haha, wg. transfermarkt.de jest wart chyba 18. Więc 15 leciutko nam powinni dać ewentualni zainteresownani.
» 24 kwietnia 2012, 16:33 #101
piotro91: Carrick ?? człowiek od typowo czarnej roboty kogo byś za niego dał ??
» 24 kwietnia 2012, 18:29 #100
MDuch7: Skoro dojdzie już Hazard będzie grał jako AMF to Roo można na atak dać :D
» 24 kwietnia 2012, 19:24 #99
NaDeRoo: No może carrick ma umiejętnosci ale jak nie ma scholes'a albo giggsa przy jego boku to jest drewno. Za każdego średnio po 5 mln wyciągniemy więc bd 30 mln
» 24 kwietnia 2012, 20:08 #98
Dogg: Hahahhahahaha, tak. Sprzedać pół składu i kupić Hazarda. Świetnie.
» 24 kwietnia 2012, 22:04 #97
Mati177: Jeśli manchester chce mieć klasowego zawodnika to musi na niego wydać 25-30 mln funtów. Uważam, ze hazard to byłby dobry wybór
» 24 kwietnia 2012, 14:07 #96
niedoniebieski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2012 12:42

Znów mamy być bardzo aktywni na rynku transferowym. Słyszałem już o zainteresowaniu Hazardem, Clyne'm, Gaitanem, Rodriguezem, Kagawą, Bainesem, Eriksenem... nie pamiętam ilu jeszcze...
» 24 kwietnia 2012, 12:40 #95
Paxius: Ja bym chciał zobaczyć taki skład w następnym sezonie, ale niestety są na to małe szanse :)

BR: De Gea/Lindegaard/Amos
LO: Evra/Baines/Fryers
ŚO: Vidic/Jones/Smalling
ŚO: Ferdinand/Evans
PO: Rafael/Clyne
LP: Hazard/Young/Giggs
ŚP: Eriksen/Scholes/Cleverley
ŚP: Carrick/Pogba/Fletcher(?)
PP: Valencia/Nani
N: Rooney/Owen
N: Welbeck/Hernandez

Pomyślałem sobie jeszcze, że gdyby jednak odszedł Owen fajnie byłoby zobaczyć ponownie Van Nistelrooya w czerwonej koszulce :)
» 24 kwietnia 2012, 12:08 #94
Mike91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2012 12:57

Moja odpowiedź
BR: De Gea/Lindegaard/Amos
LO: Evra/Schennikov
ŚO: Vidic/Jones/Smalling/Ferdinand/Evans
PO: Rafael/Clyne
LP: Hazard/Young
ŚP: Scholes/Cleverley/Giggs/Carrick/Goetze/Pogba
PP: Valencia/Nani
N: Rooney/Schurlle/Welbeck/Hernandez
Mam jeszcze przeczucie ,że Boss zrobi transfer typu Owena i bedzie chciał ściągnąć Raula
» 24 kwietnia 2012, 12:56 #93
n17ban: Shannikov, Clyne, Hazard, Gotze, Shurrle, Raul.

Ja się tam może i nie znam, ale nie pamiętam żeby SAF kupił kiedyś 6 zawodników tej klasy w jednym okienku.
» 24 kwietnia 2012, 16:36 #92
lukiton0589: Ferguson bardzo dużo o nim mówi i bardzo dobrze o nim mówi. Poza tym go obserwuje sam, a rzadko też pojawiają się informacje, żeby Ferguson pofatygował się kogoś oglądać. Ponadto Gill mówi, że United na pewno kogoś kupi. W mojej opinii wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że latem na Old Trafford jako pierwszy zawita Eden Hazard.
» 24 kwietnia 2012, 12:05 #91
SkowronUNITED: Sprzedać:Owena(8mln),Berbę(szkoda ale no cóż 15 mln),Andersona(9mln),Parka(7mln),Machedę(2mln),Kuszczaka(4mln),Pogba(6mln)
czyli w sumie za nich by wyszło Ok. 51 mln Szejkowie Dają nam 50 mln i kupujemy.
Ci co za tą kase mogli by Przyjść:
-Hazard
-Eriksen
-Falcao
-Snejider
-K J Huntelaar
-Jefferson Farfan
-Bastos
i jeszcze jakiś Defensor dobry

PS: Nie mówię wszyscy bo 100 mln to jednak za mało xd ale tak 4-5 zawodników
» 24 kwietnia 2012, 11:42 #90
kujawa: Sneijder niestety to juz przeszlosc koles jest najgorszy w Interze, ma nadwage taka kulka z niego, nic mu nie wychodzi ostatnio nawet rzadko gra, kto czasami obejrzy lige wloska to bedzie wiedzial o czym mowie, stał sie bardzo przecietnym zawodnikiem a wrecz słabym.
» 24 kwietnia 2012, 11:48 #89
Alpinek: Nie pisz lepiej już nic więcej.
» 24 kwietnia 2012, 11:48 #88
Skwarek: pogba chyba jestes nie mądry ale reszta ok chodz tyle kasy nie dostanie sie za nich Eriksen Hazzard Halk i Hummels :)
» 24 kwietnia 2012, 11:48 #87
1993MU: Hulk ma klauzulę na 80 mln euro.. powodzenia :)
» 24 kwietnia 2012, 12:00 #86
iceblast007: ja się podpisze jak kolega: "NIE PISZ JUZ NIC WIECEJ"

Sneijder, Humtelaar i Bastos mmm taa... ty nawet w Fife takie transfery wydają mi się bez sensu, a ty chyba grasz za dużo. I kto ci da za Owen'a 8, zresztą reszte też przeceniłes... i jacy "szejkowie" chyba "żydek". Jak nie masz pojęcia to nie pisz na prawdę.
» 24 kwietnia 2012, 12:10 #85
SkowronUNITED: Zabronisz mi?
» 24 kwietnia 2012, 12:32 #84
redmati: 'Szejkowie Dają nam' :)
» 24 kwietnia 2012, 14:29 #83
SkowronUNITED: redmati no co dobrze napisałem Zależy jak to rozumiesz.
» 24 kwietnia 2012, 14:45 #82
n17ban: Masz poczucie humoru. Hazard mógłby przyjść, ale się obejdzie. Eriksen, ten to koniecznie musi dojść, nie ma innej opcji. Falcao, on coś tam z Chelsea podobno gada, poza tym, po co nam 2 Chicharito? Snejider, fajnie jakby doszedł, ale chyba wolałbym Eriksena. Huntelaar- ten to już ze 3 lata dochodzi do United :] Farfan- nie przekonuje mnie, bez fajerwerek. Bastos- nie mam nic przeciwko, ale priorytet to środek.
» 24 kwietnia 2012, 16:39 #81
n17ban: Halk- może chodziło mu o Daniela Halka?
» 24 kwietnia 2012, 16:42 #80
tomaszko: Dziwnie się czyta niektóre komentarze. Rozumiem, że piszecie transfery które chcielibyście zobaczyć latem, ale może tak trochę więcej realizmu. @SkowronUNITED, Patrząc na twój wiek zastanawiam się czy jest prawdziwy, bo bez przesady, ale takie transfery to chyba przegięcie. Twoje ceny Owena, Kuszczaka i Pogby pokazują twoją wiedzę na temat sytuacji w United. Owenowi i Tomkowi kończą się kontrakty (czyli moga odejść za darmo), a Pogba ma go dopiero przedłużyć. Jak odejdzie, w co wątpię, to dostaniemy jakieś 0,5mln funtów za 'wytrenowanie', bo ma mniej niż 21 lat. Celów transferowych takich jak Falcao, Farfan, Huntelaar czy Bastos nie będę komentować. Tak wiem, teraz napiszesz, że jestem młodszy i co ja tam wiem... xD
» 24 kwietnia 2012, 18:21 #79
SkowronUNITED: Polska jest dziwna każdy małolat zaraz patrzy na wiek...To co z tego że jesteś młodszy ? mam to głęboko w nosie.Mogę się założyć że jakbym miał z 12-13 lat to zaraz to "odezwał się dzieciak" "ale dzieciak ty do szkoły" itp
» 24 kwietnia 2012, 20:20 #78
XalenMUFC: Żeby tylko nie było tak, że City da za niego 50 mln i go sprzedadzą bez zastanowienia... ;)
» 24 kwietnia 2012, 11:19 #77
Skwarek: Hazzad jak najbardziej jeszcze Eriksen i Hummels i jakis napastnik za berbatova i owena :)
» 24 kwietnia 2012, 10:41 #76
cocobooo: Hazard podstawa
Do tego najlepiej piłkarz o predyspozycjach gry na obydwóch stronach bokach obrony czyli OP/OL ( nie znam takiego niestety może ktoś kogoś podeśle )myślałem nad Van der Wielem z Ajaxu na prawą , Jonesa nie widze na boku Smallinga również brak ciągu do ataku .
Jeżeli odejdzie Berba i Owen ? To trzeba pomyśleć o napastniku zostanie ROO , Chica i Welbeck .
Z górnej półki to Cavani , Falcao , Hulk
Z tej niższej Remy
» 24 kwietnia 2012, 10:15 #75
Skwarek: hulk to by był strzał w 10 z rooneyem bo hernandez i welback nie swieca na miare pewnego miejsca jakos napastnicy w tym sezonie :P a owen barbatov i macheda pewnie do sprzedaży eriksen może Goetze i Hazzard do srodka i hummels do obrony bo evans na poczatku grał beznadziejnie a ferdinand juz ma swoje lata
» 24 kwietnia 2012, 10:49 #74
Damianos500: Hulk ma klauzulę odejścia na 80 mln,więc nie ma opcji.
» 24 kwietnia 2012, 13:06 #73
n17ban: Hazard to nie jest piłkarz dla United. Nam trzeba PLAYMAKERA a nie takiego speedera z kostką obracaną o 360 stopni. Choć jakby doszedł, to też bym się nie obraził. Podstawa to Eriksen.
» 24 kwietnia 2012, 16:43 #72
Nosferadus: Dawać go razem z Marouane Fellainim i Sneijderem a brać: Parka, Carricka, Andersona, Berbatova i Owena!!
» 24 kwietnia 2012, 10:09 #71
Exigo: Byłoby ciekawie, SAF często nie wspomina o piłkarzach innych zespołów, ale to mogą być tylko zapowiedzi i nic ponad to.
Ktoś niżej wspominał typy.
Moim zdaniem przydałby się środkowy obrońca - Rio już ma swoje lata, Vidicia czasem łapie kontuzje, ale to raczej nie gwiazda została by sprowadzona, tylko ktoś kto czasem grzałby ławę.
Natomiast wzmocnienia w ataku byłyby o wiele ciekawsze. To nie prawda, że nie potrzebujemy napastników - owszem teraz jest ich całkiem sporo, a i tak z wielu nie korzystamy, ale jeśli po sezonie United zamierza sprzedać Berbe, Machede, może Owena to zostanie nam 3 i wzmocnienie nie jest w takim wypadku złą opcją.

No i oczywiście środek pomocy - bo u nas ta formacja kuleje w porównaniu z innymi drużynami, a 37 letni Paul był dla niej lekarstwem i zbawieniem - to źle wróży, bo wychodzi na to, że żaden z młodych nie jest w stanie nawet w połowie zapewnić tego, co Rudy nam daje. I nie piszcie o Tomie Cleverley'u, bo lubię chłopaka ale to nie ta liga co Scholes.
» 24 kwietnia 2012, 09:46 #70
remass666: Obserwujac ruchy SAFa od lat..czuje ze Hazard bedzie w United:)
» 24 kwietnia 2012, 09:46 #69
NexaTlife: Ta, skończy się na zapowiedziach, jak zawsze. Ostateczne zgarnie go Barcelona albo City.
» 24 kwietnia 2012, 09:14 #68
pito99: plus humels i może falcao albo cavani
» 24 kwietnia 2012, 08:00 #67
wazza89: kolego po co hummels?
Rio Vidic Evans Smalling Jones , mało?
» 24 kwietnia 2012, 08:15 #66
Martin: Falcao, Cavani.. po co? na ławkę? Wątpię, czy chcieliby grzać ławę u boku Owena czy tam Berby, bo chyba nie myślisz o blokowaniu świetnie zapowiadającej się kariery Welbecka, naszego wychowanka? A Rooney jest nietykalny ;)
» 24 kwietnia 2012, 08:41 #65
manutdfan: kolego powiem ci, że też bym chciał Humelsa bo koleś świetnie wyprowadza piłkę z naszych obrońców tak to tylko Rio potrafi, ale przecież on nie będzie grał wiecznie. Duet Vidić i Humels to byłby najlepszy w Europie. Co do Falcao to byłoby wspaniale gdyby przyszedł lecz jest to nierealne.
» 24 kwietnia 2012, 08:43 #64
1993MU: Cavani prawdopodobnie przejdzie do Juve
» 24 kwietnia 2012, 11:58 #63
pito99: ja chce kagawe pastore albo goetze
» 24 kwietnia 2012, 07:58 #62
peli: To zagraj sobie w jakiegos managera. = ]
Po co nam kagawa? Hazard jest dużo lepszy.. Pastore by się nie sprawdził w lidze angielskiej. A gotze według mnie nie jest wart tych pieniędzy co chce BVB.
» 24 kwietnia 2012, 08:38 #61
Martin: Bez urazy, Hazard, Modric, czy nawet Eriksen - o nich się naprawdę dyskutuje, ale te twoje typy są rodem z fify.
» 24 kwietnia 2012, 08:39 #60
peli: O dokładnie zgadzam się z przedmówcą.. Eriksen też by się sprawdził.. = ]
» 24 kwietnia 2012, 08:43 #59
Bartolek05: Kagawa rodem z fify? To raczej Eriksen który mając 19 lat jest tam najlepsiejszym pomocnikiem :P
» 24 kwietnia 2012, 09:35 #58
n17ban: Tak. Kagawa to nie jest piłkarz, który wywali piłkę na 60 metrów co do centymetra na nogę Rooneya. To piłkarz, który prędzej przebiegnie te 60 metrów z piłką. Ale takich to my mamy. Gotze to samo. Podróbka Zizou. Pastore raczej nie odejdzie. PSG-szejkowie-budowanie drużyny.
» 24 kwietnia 2012, 16:45 #57
Martin: Dla mnie Hazard to spełnienie marzeń jeśli chodzi o zbliżające się okienko transferowe, to samo tyczy się Modricia ;) Wkurza mnie tylko ten cały rozgłos, wolałbym cichy transfer, w tajemnicy.. teraz tylko czekać, aż ktoś nas wyprzedzi i zwinie nam Belga sprzed nosa.
» 24 kwietnia 2012, 02:08 #56
manutdfan: W 100% się z tobą zgadzam:) Widzę, że mamy identyczne marzenia:)
» 24 kwietnia 2012, 08:46 #55
MANUADDICTED: Modric moze i jest doswiadczonym pilkarzem i cos mu czasem wyjdzie aaale za goscia trzeba zaplacic minimum 25mln co jest dos duza sumka za kogos kto w tym sezonie strzelil 3 bramki i mial 4 asysty i ma juz 27lat!! Kpina jakas!!
Jesli mamy wydawac takie pieniadze to moze Kagawa 13 bramek 6 asyst i pewnie tyle samo kosztuje lub troche mniej i mlodszy.
Co do zawodnikow ktorych bym chcial w United w przyszlym sezonie to jeden z 2 obroncow BVB Subotic lub Hummels gdyz nasza obrona to farsa i mecz z Evertonem to potwierdzil.
Muniain lub Hazard ale wolalbym Baska.
Co do srodka pola jesli "rudy" podpisze kontrakt na nastepny sezon a Cleverley ustabilizuje forme i ogarnie kontuzje to jest opcja na niewydawanie kasy i mam nadzieje ze Pogba podpisze tam gdzie trzeba i zostanie w United.
Nikt nie zastapi Paula lepiej niz wychowanek ktory potpatruje jego gre od dawna.
Pozdro dla prawdziwych fanow United!!
» 24 kwietnia 2012, 01:59 #54
MANUADDICTED: sory za blad.
» 24 kwietnia 2012, 02:13 #53
wrobel1992: Oglądanie Scholesa nie da za wiele. Żaden z obecnych zawodników nie ma tak "ułożonej" stopy jak Paul, a tym bardziej jego przeglądu pola!
» 24 kwietnia 2012, 09:22 #52
Maro107: Podpisanie kontraktu na kolejny rok przez Paul'a i "ustabilizowanie" formy przez Cleverleya to zbyt optymistyczne myślenie. Scholes owszem, jeśli zostałby, mógłby grać cały sezon. Mimo wieku, po powrocie pokazuje na co go stać i co potrafi wnieść do United. Co do Toma natomiast - może on nie rozegrać żadnego dobrego meczu, bądź - jak to w tym sezonie było - "paść ofiarą kontuzji". Oczywiście jest jeszcze Carrick, Fletcher, który powinien wrócić, Giggs mogący grać na środku, ale wydaje mi się że gracz typu Hazard jest nam niezbędny. Przyda się sporo świeżości, dokładniejszych podań. Może teraz ja zbyt optymistycznie myślę, ale wyobrażam sobie Hazarda w koszulce z Diabełkiem i widzę zabójcze kontry - np. Nani, Rooney, Hazard, Valencia - obrońcy bez szans :)
» 24 kwietnia 2012, 09:41 #51
Jason: Zgadzam sie, Modric to w tej chwili pilkarz ktory moze od razu wejsc do druzyny i zaczac grac wielkie mecze w barwach United w walce o najwyzsze cele. Mysle ze splacilby sie z reszta. Tylko pomarzyc zawsze mozna...
» 23 kwietnia 2012, 22:29 #50
Olo: A mnie nie przekonuje. Zobacz, on rzadko błyszczy w ważnych, wielkich meczach. Kiedy Modric rozegrał dobre spotkanie np. przeciwko United? W ostatnich 2-3 meczach tych drużyn nie było go widać. Nie jestem pewien czy taki ktoś jest w stanie pociągnąć tak wielki klub jak United...
» 23 kwietnia 2012, 22:35 #49
boger: W ostatnim meczu z nami grał na nietypowej dla siebie pozycji , a w kolejce jesiennej miał kontuzje i nie grał . :)
» 23 kwietnia 2012, 22:37 #48
wazza89: olo Scholes też by nie błyszczał jako skrzydłowy ;)
» 24 kwietnia 2012, 08:16 #47
aris019: mam cicha nadzieje ze Modrić do nas trafi,choc to jest malo realne ale Luka jest jedynym godnym nastepca za Paula..
Eden mlody zdolny ale brak doswiadczenia tymbardziej na granie w srodku pola w najlepszej lidze i najlepszym zespole..musial by sie ograc minimum z 2-3 lata w PL.

Ale najbardziej prawdopodobne bedzie to ze zawita do nas ktos o kim jeszcze nie slyszelismy badz malo sie o nim mowilo..transfer niespodzianka hehe;P
» 23 kwietnia 2012, 22:16 #46
SoSa9: Powiedzcie mi w koncu czy ten chlopak to typowy pomocnik z srodka pola ala Scholes czy skrzydlowy bo juz sam nie wiem ? ;)
» 23 kwietnia 2012, 22:09 #45
boger: Dokładnie wszędzie piszą coś innego :P
» 23 kwietnia 2012, 22:13 #44
Draciel: Na pewno nie jest typowym środkowym. Gra inaczej od Rudego. Jedyne co ich łączy to dokładne podania. Hazard to bardziej cofnięty napastnik, albo skrzydłowy (częściej gra na skrzydle).
» 23 kwietnia 2012, 22:17 #43
SoSa9: Dzieki za odpowiedz ;) Hmm wiec jak to bardziej skrzydlowy to ciekawe jaki pomysl ma na niego SAF skoro skrzydlowych to my juz mamy i to bardzo dobrych ;d
» 23 kwietnia 2012, 22:21 #42
Olo: To raczej drugi Giggs ;)
» 23 kwietnia 2012, 22:36 #41
Klimaa: Jak dla mnie po prostu nie ma idealnego następcy dla Scholesa..Rudy jest niepowtarzalny. Sądzę że pomimo tego iż Hazard czuje się lepiej na skrzydle bądź za napastnikami to Alex znalazł by dla niego miejsce w drużynie jako dowodzącego poczynaniami zespołu. Z drugiej strony jest jeszcze Modric, który jest dobrym zawodnikiem, ale nie jest to poziom Paula. Marzeniem jest zawodnik pokroju Sneijdera (z poprzednich lat)..
» 23 kwietnia 2012, 22:39 #40
wazza89: Hazard zaczynał jako skrzydłowy jednak od połowy sezonu trener Lille wystawia go na pozycji ofensywnego środkowego pomocnika. Belg nie jest zastępcą dla Rudego ponieważ mają kompletnie inny styl. Hazard najlepiej pasuje do taktyki 4-2-3-1 jako właśnie ten środkowy ofensywny.
» 24 kwietnia 2012, 08:18 #39
n17ban: Z Hazarda taki sam AMF jak z Giggsa. Nie wiem po co trenerzy obu zespołów trzymają ich w środku.
» 24 kwietnia 2012, 16:47 #38
boger: Modric i Hazard ! :]
PS.Wyłączyłem FM
» 23 kwietnia 2012, 22:02 #37
konradzaw: byłoby super ;)
» 23 kwietnia 2012, 22:16 #36
19barnaba87: To teraz wylacz fife ;)
» 24 kwietnia 2012, 14:52 #35
Maciek89: 40 mln trzeba będzie wyłożyć, nie oszukujmy się SAF nie dysponuje taką kasą - to by wywróciło do góry całą politykę finansową klubu, przy obecnych długach, mogłoby grozić bankructwem.

Hazard nie jest piłkarzem, typu Rooneya, czy Messiego - on nie pociągnie za sobą kolegów - gra w słabiutkim Lille, gdzie delikatnie się wyróżnia, PL to zbyt wysokie progi !

Jest jeszcze bardzo młody, rocznik 92 lub 91, gdy wybiegłby na OT i zobaczył te 75 tys kibiców, bankowo nogi by się pod nim ugięły. Nie jest lepszy ani od Naniego ani od Valencii.

Temu transferowi, mówię zdecydowane nie !
» 23 kwietnia 2012, 21:51 #34
7iverson7: Za to stać nas na pokraki typu-Young za 20 pare mln :).
» 23 kwietnia 2012, 21:57 #33
lolis: jeśli mówisz że SAF nie ma hajsu na transfery nawet te 40 mln, to ty się grubo mylisz. Pieniądze na transfery są i to jest ich sporo, bo SAF przez te parę lat nie robił dużych transferów po 2 są pieniądze za transfer Ronaldo i to nawet z połowę tej sumy. Glazerowie dług spłacają z własnej ręki, a pieniądze na transfery są z zysków jakie United ma z całego sezonu. Więc nie mów że SAF nie ma tyle pieniędzy.
» 23 kwietnia 2012, 22:08 #32
Draciel: @Maciek89- wyjdź, proszę Cię...
» 23 kwietnia 2012, 22:08 #31
boger: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2012 22:12

@7iverson7 , Pokraka to chyba Ty jesteś.. weź się stuknij w łeb zanim coś napiszesz , zobacz ile chłopak ma asyst i goli , a potem się odzywaj , wole oglądać zwinnego Younga niż sztywnego Parka ... A po za tym między 16 milionami a 20 jest różnica .
» 23 kwietnia 2012, 22:11 #30
7iverson7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2012 22:38

8 asyst na prawdę robi wrażenie.Szczególnie kiedy 2 z nich to zatrzymanie piłki przy wolnych Rooneya z Arsenalem,a 2 za "nurkowane" karne(w PL asystę dostaje ten kto wywalczyl karnego).
Young jest za słaby na United.Nani wrócił po kontuzji i w samym meczu z Evertonem pokazał więcej niż Young przez kilka miesięcy.
A 16 mln funtów to będzie około 20 mln euro.
» 23 kwietnia 2012, 22:37 #29
boger: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2012 22:39

Tylko co Nani pokazał przed powrotem ? :] . Na pewno w tym sezonie Young jest bardziej stabilnym graczem niż Nani ;). Jak dla Ciebie 4 miliony nie robią różnicy to ja nie mam pytań .
» 23 kwietnia 2012, 22:38 #28
Olo: boże, 7iverson7 - takiej herezji dawno nie słyszałem. Young jest rewelacyjnym zawodnikiem, a za te 4 mln które dodałeś do jego transferu można mnóstwo rzeczy fundnąć w klubie ;)
» 23 kwietnia 2012, 22:39 #27
7iverson7: LOL funty są droższe od euro,a kiedy pisałem te 20 pare mln chodziło mi właśnie o euro dzieci,co zresztą napisałem powyżej.
@boger-tak Young jest zdecydowanie stabilniejszy od Naniego.Nani raz wygra nam mecz w pojedynke,raz "przejdzie obok meczu",Young natomiast regularnie,stabilnie robi to drugie.
Ale jak ktoś woli zawodnika z taką stabilną forma(czytaj "przynajmniej wiemy,że na lewe skrzydło nie liczymy") to gratuluje.
» 23 kwietnia 2012, 23:02 #26
Snomer: 7iverson7

Masz swoje zdanie, ale musisz Younga nazywać "pokraką"? To takie żałosne.
» 24 kwietnia 2012, 00:09 #25
boger: Nie mam zamiaru się z tobą kłócić , bo i tak nie przyznasz mi racji więc po co mam Cię przekonywać do swojego poglądu ? Moim zdaniem patrząc na dzisiejsze realia cenowe to Young był bardzo tani , i nawet jeśli skrzydła będą obstawione przez Antoniusza i Naniego , to Young może grać jako podwieszony napastnik , na czym na pewno skorzystał by Rooney jak i cała drużyna .
» 24 kwietnia 2012, 00:11 #24
remass666: 33 mln ma klauzule..poza tym chyba innego Hazarda widziales..bo ten z Lille jest liderem juz w wieku 21..Najlepszy pilkarz mlodego pokolenia w sezonie 2008/09 i 2009/10..wygral ze SLABIUTKIM Lille lige w zeszlym sezonie i puchar Francji..otrzymujac jednoczesnie nagrode najlepszego zagranicznego gracza 2011.
» 24 kwietnia 2012, 09:19 #23
SnajperMUFC: Obecnie United ma więcej kasy na transfery niż zadłużona Barca, więc o czym ty mówisz.
» 24 kwietnia 2012, 10:01 #22
spOntan: myślę, że jakbyśmy sprowadzili Hazarda to za np. dalekie zajście w LM, wygranie ligi i kasa raz dwa by się zwróciła :)+ do tego wpływy z koszulek. Realowi sam transfer z Ronaldo zwrócił się z prawie samych koszulek :)
» 24 kwietnia 2012, 10:29 #21
kocio10: 7iverson7 tylko umie krytykować, zostawcie go. On jest typem człowieka, który po jednym udanym meczu wielbi piłkarza a po nie udanym gnoji go... nie karmcie trolla.
» 24 kwietnia 2012, 12:26 #20
Zyvold: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2012 15:00

7iverson7 a widziałeś jak Young on strzela? On z Rooneyem jako jedyni potrafią w tej drużynie pięknie technicznie uderzyć. Poza tym ma on bardzo dobrą technikę. Znakomicie schodzi do środka, zwodami zabija przeciwników. :P
Zanurkował raz i tu się zgadzam. Drugi przypadek to przyaktorzenie, ale faul był.
» 24 kwietnia 2012, 14:58 #19
7iverson7: @kocio10-wręcz przeciwnie,po dobrym meczu np. Younga czy Chicharito ciesze się,że w końcu coś dobrze zrobili,ale nie włażę im za przeproszeniem w d**e i nie wychwalam pod niebiosa.
@Zyvold-Young technicznie nie dorasta Naniemu do pięt.Dysponuje praktycznie jednym zwodem po którym schodzi do środka,a jeśli to nie wyjdzie zaczyna się miotać.Dodatkowo jest zawodnikiem jednonożnym,prawie w takim samym stopniu co Valencia,tyle że Antonio robi więcej pożytku ze swojej prawej nogi.
» 24 kwietnia 2012, 17:25 #18
Draciel: Nad czym tu się zastanawiać? Gość ma ponad 20 asyst w tym sezonie+ kilkanaście bramek. Może grać jako cofnięty napastnik (opcja bardzo dobra biorąc pod uwagę fakt, że kilku napastników w tym roku wyprowadzi się z Manchesteru), a także jako skrzydłowy (jeżeli odszedłby Park). Miejsce w drużynie dla niego na pewno się znajdzie. Martwi tylko fakt, że klub tak otwarcie o tym mówi, zwykle zachowywał całkowitą ciszę. Mam nadzieję, że gadanie o Hazardzie nie jest przykrywką do sprowadzenia jakiegoś Gaitana albo innego...
» 23 kwietnia 2012, 21:37 #17
7iverson7: Dokładnie.Wystarczy powiedzieć,że grając jako skrzydłowy/ofensywny pomocnik strzelił już 16 goli w tym sezonie Ligue1,a jest to liga w której ciężko strzela się gole i często królowie strzelców nie dobijają do 20
» 23 kwietnia 2012, 21:55 #16
Jason: pilkarz taki jak Hazard albo Modric sa po prostu United niezbedni United w najblizszym sezonie w walce o trofea.
» 23 kwietnia 2012, 21:32 #15
Bartoosh21: Prawda jest taka, że jak nie będzie grał dla nas to będzie strzelał i asystował przy bramkach przeciwko United, czy to będzie Chelsea, City czy Barcelona, nie ważne.. to piłkarz pokroju Ronaldo..
» 23 kwietnia 2012, 21:31 #14
Maciek89: Hazard piłkarzem pokroju Ronaldo :]
Co brałeś ? Też to chcę...
» 23 kwietnia 2012, 21:52 #13
ZuczekUnited: Oj zebys sie Maciek nie zdziwil...zobaczymy co z Hazarda bedzie u nas czy wjakimkolwiek topowym zespole w nastepnych latach. Ja mam wrazenie ze to talent pokroju Ronaldo i Messiego
» 23 kwietnia 2012, 22:01 #12
Diabelred: hahah pokroju Ronaldo :O,na ta chwile tylko 1 zawodnik na swiecie moze wkrotce dojsc do poziomu Ronaldo i Messiego,a mianowicie Neymar :)
» 23 kwietnia 2012, 22:34 #11
boger: Jasne , Neymar kiwie słabiaków w lidze Brazylijskiej nich coś pokazę na MŚ 2014 to powiem że to doby grajek.
» 23 kwietnia 2012, 22:46 #10
Diabelred: boger kiedys taki Ronaldinho tez kiwal 'slabiakow' w lidze brazy. grajac wtedy w Gremio,a kim sie stal potem ;)
» 24 kwietnia 2012, 02:44 #9
remass666: jasne ze tak Maciek..bedzie lepszy nawet
» 24 kwietnia 2012, 09:22 #8
riv8: Neymar to najbardziej przereklamowany gracz na tej planecie. Produkt medialny a nie piłkarz.
» 24 kwietnia 2012, 10:00 #7
mario7: to 30 czy 40 w koncu hehe
» 23 kwietnia 2012, 21:26 #6
Bartolek05: W ostateczności by się zdał, zobaczymy co SAF zrobi. Ja jednak wolał bym 2 transfery po 15 mln niż Hazarda.
» 23 kwietnia 2012, 21:22 #5
7iverson7: faktycznie lepiej wyciagnac 2 pokraki z mysiej dziury niż gościa,którego jeśli my nie kupimy,city zrobi gwiazdą PL...
» 23 kwietnia 2012, 21:29 #4
rooney99: MU potrzebuje dobrego playmakera. Chcesz, żeby MU dalej ciułało i tylko liga ledwo wygrana była? SAF chce potrójną koronę, a żeby ją zdobyć potrzebny jest mu ktoś z wyższej półki.
» 23 kwietnia 2012, 21:33 #3
GBest93: Tylko Liga wygrana :) Ironia losu.
» 23 kwietnia 2012, 22:11 #2
bober89: jeszcze nie wygrana, z tym trzeba jeszcze poczekać
» 23 kwietnia 2012, 22:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.