Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Crawley: Oceny pomeczowe

» 19 lutego 2011, 23:22 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Wes Brown był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu z Crawley Town – uznali dziennikarze Manchester Evening News. Skromna wygrana z piątoligowcem dała drużynie sir Aleksa Fergusona awans do ćwierćfinału Pucharu Anglii.
Man Utd - Crawley: Oceny pomeczowe
» Wes Brown ze swojego występu może być zadowolony
Anders Lindegaard. Duńczyk w kilku sytuacjach najadł się strachu, ale kiedy musiał, spisywał się bez zarzutu. Ocena: 5.

Rafael. W defensywie rywale nie wywierali na nim zbyt wielkiej presji. Nie zaprezentował swoich umiejętności ofensywnych. Ocena: 5.

Fabio. Zmarnował doskonałą okazję do zdobycia bramki, ale był solidny. Ocena: 5.

John O’Shea. Umiejętnie zagrał na prawej stronie obrony, na środku, lecz wszystko zaczęło iść źle, kiedy poszedł na lewą stronę. Ocena: 5.

Wes Brown. Strzelił zwycięskiego gola. Solidny występ, jeśli pominiemy jedno potknięcie. Ocena: 6.

Michael Carrick. Nie zagrał na poziomie, na jaki go stać. Ocena: 5.

Darron Gibson. W pierwszej połowie zagrał kilka prostopadłych piłek, w drugiej był kompletnie niewidoczny. Ocena: 5.

Anderson. Prawdopodobnie cieszył się z faktu, że nie zagrał pełnych 90 minut. Ocena: 5.

Gabriel Obertan. Kilkukrotnie popisał się efektownymi rajdami, ale nic z tego nie wynikało. Ocena: 4.

Javier Hernandez. Potrzebował jakościowych podań, aby zabłysnąć, lecz się ich nie doczekał. Ocena: 4.

Bebe. Wydawałoby się, że takie okazje powinien wykorzystywać, tak się jednak nie stało. Ocena: 4.

Zmiennicy

Chris Smalling (za Rafaela 54’). Wyglądał naprawdę dobrze. Ocena: 7.

Darren Fletcher (za Fabio 69’). Kompetentny występ. Ocena: 5.

Wayne Rooney (za Andersona 46’). Nie powtórzył dobrego występu z derbów. Ocena: 5.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Crawley zasłużyło na remis
Następny news »
Brown: Nie mogliśmy ich złamać

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (55)


wrobel1992: Tak po za BEBE i Obertanem to trzeba zauważyć iż Lindegaard niczym nie zaskoczył więc dziwne jeśli on miał kandydować na miano nr 1 a Tomek nie!
» 21 lutego 2011, 19:48 #48
LTMek: Wreszcie oceny ilustrujące grę poszczególnych zawodników.
Ten mecz to była delikatnie mówiąc porażka.
Tak się męczyć z 5-to ligowcem...
Bebe to dla mnie jest jedno z największych nieporozumień transferowych od czasów Berbatova.
Ferguson mówi o marnowaniu kasy, a na portugalczyka niepotrzebnie wyrzucił tyle zielonych.
Obertan oprócz swojego wariactwa nic więcej nie pokazuje.
Co z tego,że technikę ma, jak póki co żaden z niej pożytek.
Anderson i Gibson grali słabo, ze wskazaniem na tego pierwszego, gdyż drugi miał swoje momenty. Pytanie tylko, czy przy takim zespole jest się z czego cieszyć...
Carrick znów jest dla mnie postacią bierną, bracia Da Silva też wielkich zawodów nie rozegrali.
Lindegaard póki co mnie nie przekonał, g. mnie obchodzi, że to jego pierwszy występ, jakoś np. Szczęsny w Arsenalu umiał się zaprezentować i krótko mówiąc "sprzedać", czego o tym bramkarzu powiedzieć nie mogę.
W tym momencie zastanawiam się nad sensem sprowadzania takich bramkarzy, skoro posiadamy i Amosa i Kuszczaka, ale cóż, widać małe kwoty można trwonić, a że zbierają się z nich większe sumy to nikt nie chce zauważać...
Moim zdaniem takie mecze pokazują wartość niektórych zawodników, bo w takim pucharze ligi można zawsze winę zwalić na silnego czy dobrze dysponowanego rywala, natomiast w potyczce z 5-to ligowcem jest to po prostu śmieszne usprawiedliwienie.
Tu winno być co najmniej 5-0 w pierwszej połowie i ew. kontrolowanie przebiegu meczu w drugiej.
Miast tego mieliśmy męczarnie...
Dramat... ;|
» 21 lutego 2011, 15:57 #47
fred1878: Obertan,Bebe,Gibson wystawianie ich w pierwszym składzie to lekceważenie przeciwnika.I co z tego że Gibson miał asystę ,kazdemu piłkarzowi coś wyjdzie w meczu nawet takiemu Bebe wyszło z jedno dośrodkowanie i jeden drybling Obertana był skuteczny.Jednak trzeba patrzeć na całokształt a ten raczej nieświatczy zbytnio o jakiś ich ponadprzeciętnych umiejętnościał i według mnie oni nigdy niebędą świadczyć o sile United,a nawet o ławce rezerwowych powinni zapomnieć!!
» 20 lutego 2011, 15:59 #46
jakjakub: Widać że nie oglądałeś meczu, albo jesteś aż tak zaślepiony :)

Gibson w tym meczu nie miał tylko asysty. On był najlepszym pomocnikiem, lepszym od Andersona i Carricka, czyli graczy z pierwszego składu!

Nie oceniajcie piłkarzy jeżeli nie oglądaliście meczu!
» 20 lutego 2011, 16:34 #45
Kocisz: To ciekawe, Brown zostal zawodnikiem meczu z ocena 6, a nie Smalling z ocena 7 ;)
» 20 lutego 2011, 15:07 #44
Macinho: Tak, tylko że Brown grał trochę dłużej i więcej zrobił, choć również dziwi mnie to troszkę ;P
» 20 lutego 2011, 16:19 #43
joni: A nie bierzecie pod uwage tego, ze Obertan czy Bede czy reszta z naszych zawodnikow mieli gorszy dzień ?
Albo tak jak Ferguson powiedzial, że niektorzy nie zrozumieli znaczenia Pucharu Anglii i zagrali tak od niechcenia.
Widziałem mecze z udziałem Bebe i obertana i wiem ze sa to zdolni zawodnicy a wy po jednym slabszym meczu juz ich na straty spisujecie.
Tak jak rooney'a. Po meczu z MC był bogiem bo strzelil ekstra brame i dal zwyciestwo a teraz mu nie pykło i juz wielki dramat.
Ale podobnie bylo z CR7. Jeden mecz geniusz a mecze z Arsenalem, chelsea czy liverpoolem zawalal.
Bez hejtów please.
» 20 lutego 2011, 12:30 #42
joni: Co nie zmienia faktu ze graczom Crawley należa sie gromkie brawa za wczorajszy mecz :)
» 20 lutego 2011, 12:35 #41
grandes: Nie bo Bebe i Obertan graja tak już od dłuższego czasu
» 20 lutego 2011, 13:03 #40
Bovver: Ubolewam nad poziomem tego meczu... Serce mi pęka jak o tym pomyśle co wczoraj United prezentowało przez 90 minut
» 20 lutego 2011, 12:29 #39
Green: Zielone wnioski Greena cz. 2(odpuściłem mecz z City)
-Człowiek warty rzekomo 7 mln zwany Tiago Bebe nie odstawał poziomem od 8 osób z piątoligowca ,część nie byli nawet zawodowymi piłkarzami^ ^
- A nos tego pana mnie rozp******* wygląda jakby miał bliższe spotkania z kibicami City a oni z kijami^^
-,,Obertą" nowym Giggsem ? no może..... jak sobie włączy fifę ^ ^
-Hernandez nie powinien wychodzić w pierwszym składzie...on wręcz kocha siedzieć na ławce^ ^
-Łejn Mark Runej....żeby zawodnik tej klasy nie strzelił bramki graczom piątoligowym... jedna przewrotka wiosny nie czyni^ ^
-Łeslej Brałn...niby rezerwowy a jednak legenda^ ^
coś mi nie wyszło ale mam nadzieje , że następne będą lepsze
GG MU
» 20 lutego 2011, 11:43 #38
szelejson: Użytkownik " Griin " niech sobie odpuści takie komentarze ;) Nie potrzebujemy tu takiego kiczu , wystarczająco dużo zobaczyliśmy wczoraj
» 20 lutego 2011, 12:54 #37
Matysik: dlaczego bebe ma 4 ?? nie rozumiem tego grał bardzo dobre wrzutki w pole karne ;]
» 20 lutego 2011, 11:34 #36
grandes: COoooo?? on przecie nie potrafi dośrodkowywać.... ani jednej dobrej wrzutki ani jedna nie osiągneła celu ... najczęściej wypadały za linię końcową... nie miał ani jednego dobrego zagrania... masę strat ocena 1 bo nie zrobił nic ,za każdym razem kiedy miał piłkę tracił ją ...
» 20 lutego 2011, 16:57 #35
jakjakub: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2011 11:37

Trochę te oceny zbyt wyrównane :/ Jak dla mnie powinny być takie:

Anders Lindegaard.- Nie miał za dużo do roboty, ale był niepewny 4,5

Rafael.Mało aktywny w ofensywie, dobrze w defensywie 5,5

Fabio.Zagrał świetnie i z przodu i z tyłu 6,5

John O�Shea. Nie najgorzej 5

Wes Brown. W defensywie OK po za zagraniem ręką no i gol 6

Michael Carrick. Zawsze starałem się go bronić że to def. pomocnik, ale z piątoligowcem powinien być gwiazdą, nie ważne na jakiej pozycji gra 3,5

Darron Gibson Najlepszy pomocnik asysta i kilka prostopadłych podań 6,5

Anderson. Jak na jego możliwości to słabo 5

Gabriel Obertan. Jeździec bez głowy, ale może coś z niego będzie 3,5

Javier Hernandez. Słaby występ meksykanina. Zmarnował jedną sytuację po podaniu Gibsona 4,5

Bebe. Totalne nieporozumienie! Na zachętę 2
» 20 lutego 2011, 11:31 #34
woj92: Jak dla mnie to Cleverley powinien siedzieć w klubie i czekać na swoją szanse, a nie Bebe który powiedzmy sobie wybitny nie jest. Tom przynajmniej dobrze sobie radził w Wigan.
» 20 lutego 2011, 11:25 #33
MUforever9: Bebe i Obertan to kompletny nie wypał mam nadzieję że ich sprzedamy....
» 20 lutego 2011, 08:14 #32
Prut3r: Bebe sobie radzi? Ja nie wiem co Ty w nim widzisz;/
Prędzej z Obertana coś będzie..
» 20 lutego 2011, 09:51 #31
sisinho: Sanchez nie oglądałeś meczu ? Najwidoczniej , bo to co bebe robił to woła o pomstę do nieba. Już piłkarze 5 ligowego klubu (boczni pomocnicy) pokazali się z lepszej strony , mimo że nie znam ich nazwisk , chociaż ten co schodził w 80~ minucie dostał nawet dużo braw od naszych kibiców.
» 20 lutego 2011, 09:55 #30
beaavis: Z Obertanem sie zgodze ale Bebe trzeba dac troche więcej czasu będzie dobrym zawodnikiem
» 20 lutego 2011, 11:15 #29
szelejson: Trudno ,żeby 20 letni chłopak wychowany w bidulu od razu stał się podstawowym zawodnikiem ^^Szczególnie po tym jak stało się o nim głośno bo wszytskie gazety pisza ,że jest niewypałem transefowym SAFa , mam nadzieje ,że jest chłopak zahartowany i poradzi sobie z tą presją . No i trzeba przyznać ,że Crawley zagrało wczoraj mecz "życia"
» 20 lutego 2011, 12:58 #28
gitkolo: Co wy macie do tego Bebe? To wina SAF'a, że gra źle.Cały czas przy kadrze 1 zespołu jest napisane nazwisko Bebe.Po co on go bierze skoro on nawet nie gra?Na ławie jak się znajdzie to też cud. A jak rezerwy grają tto jego nie ma w kadrze.Ostatniozagrął w rezerwach i brame strzelił.Słaby?Może teraz słabo mu idzie ale kiedys bedzie z niego drugi CR 7 lub Nani bo ma talent a SAF wie jak talenty wykorzystywać:)
» 20 lutego 2011, 01:52 #27
sisinho: Człowieku , skoro to jest 5 ligowiec to Bebe powinien błyszczeć w takim meczu jeżeli jest wielkim talentem , a jego "dośrodkowania" kończyły się poza boiskiem lub na głowie przeciwnika. Śmiem twierdzić że żadne nie doszło do naszego zawodnika (celowe).
» 20 lutego 2011, 09:54 #26
gitkolo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2011 13:56

I gadacie o tych 7 mln.Podobno United dało 4,2 za niego a te 7 mln to wymysł prasy czy coś w tym stylu.Bebe ma czas.Cris i Nani od razu nie błyszczeli a teraz co grają.Pamietajcie, ze nie cały rok temu Nani miał odejść do Milanu a został i jego talent eksplodował.A propos meczu.Cały skład zagrał źle wiec nie tylko do niego pretensje.Obertan wielki francuski talencik co nie potrafi wykończyć akcji tez nie błysnał ale do niego nic nie macie.Chicharito też na kolana nie powalił a do tego doszedł mu Roo, który też zagrał słabo.Gibson jeden przebłysk i tyle.Chociaż twarda gra w pomocy to jego czepiać sie nie powinienem.Rafi? też nie błysnał.Dziwne ze Bebe ma grac dobrze z 5 ligowcem skoro nie gra ani w 1 zespole ani w rezerwach i do tego jak ma gra dobrze skoro cały zespół zagrał tak jakby myslami byli w domu.
» 20 lutego 2011, 13:54 #25
Taurus: Mecz tragedia ale 5 ligowiec też dobrze zagrał :)
» 20 lutego 2011, 01:43 #24
wrobel1992: United kupiło za ok 7 mln BEBE, a jak był za podobną sumę do wzięcia Costa, który bryluje w Szachtarze to żal im kasy było! Nie kminie tego;/
» 20 lutego 2011, 00:38 #23
Taurus: Wtedy za podobną sumę van der Vaarta byśmy mieli :) - rozgrywałby piłki i wykonywał wolne
» 20 lutego 2011, 01:37 #22
smolarek20: Bebe był za około 3-4 miliony...
» 20 lutego 2011, 09:21 #21
brylant: Bebe=Obertan=Hernandez? ŻAL
» 20 lutego 2011, 00:35 #20
kartus1: Bebe i Obertan rozumiem że żal :D
Ale Chicharito spisuje się słabo jak gra o 1 minuty ; p
On jest takim typowym jokerem jak dla mnie :)
Ale fakt, w tym meczu nie zabłysnął ..
» 20 lutego 2011, 01:14 #19
Master6662: orajcie nim ziemie odrazu , Javier wiele zrobił i wciąż się rozwija i pracuje , ale chyba nie można dojrzeć do takiej roli na zawołanie , wielkich kibiców co mu nawet w części pewnie nie dorównują BO CHŁOPAKOWI NIE WYSZLA AKCJA !! okropność ja nie wiem jak tak mozna ! ....
» 21 lutego 2011, 19:12 #18
RedDragon: A Smalling ?
» 20 lutego 2011, 09:28 #17
goghetta: to był najgorszy mecz MU jaki sobie przypominam! co tu oceniać, zawiodłem się na naszych grajkach bo taki Bebe co kosztuje nas7,4mln zagrał jak ktoś przypadkowy np. kibic.I HATE BEBE !! nadal do mnie nie dociera jak dwie drużyny dzielące sie 5 ligami zagrały na jednym poziomie?!
» 19 lutego 2011, 23:57 #16
Drenus: Że na jednym poziomie! Graliśmy na OLD TRAFFORD...
» 20 lutego 2011, 00:22 #15
maciexxo: Popieram Cię bracie xD Bebe najgorszy zawodnik na boisku ;/ Najważniejsze, że jest awans do następnej rundy

Glory Glory Man United!!
» 20 lutego 2011, 00:23 #14
RedDragon: Kosztował 4.8 mln... ale to i tak astronomiczna kwota bo za tyle można było by kupić wszystkich zawodników Crawley...
» 20 lutego 2011, 09:30 #13
patrykmufc: zgadzam się :)
» 19 lutego 2011, 23:46 #12
kefas: Jak to mozliwe ze Brown byl zawodnikiem spotkania a dostal ocene nizsza od Smallinga?
» 19 lutego 2011, 23:46 #11
grandes: POMECZOWE OCENY WEDŁUG MNIE:

Lindegaard- nie musiał zbyt często interweniować ale kiedy takie sytuacje się zdarzały nie robił tego zbyt pewnie- 5

Brown- strzelec jedynej bramki , widać było jednak jego nieporadność podczas kiedy musiał ratować się łapaniem piłki w ręce bo błędzie 4,5

Fabio- pokazał chęć do gry, energiczny i szybki. W jednej z akcji mógł podawać do
Hernandeza jednak zdecydował się na strzał (niestety niecelny) 6

Rafael- 4,5

O'Shea- chyba najsolidniej w formacji defensywnej -5

Anderson- nie popisał się ani jednym kluczowym podaniem 4

Carrick- to samo co Anderson 4

Gibson- najlepszy zawodnik w linii pomocy, asysta oraz 2-3 ładne podania prostopadłe w drugiej połowie zgasł -5,5

Hernandez mało widoczny, mógł lepiej zachować się przy jednym z podań od Gibsona 4,5

Bebe- najgorszy zawodnik na boisku , zero celnych dośrodkowań , masa strat i prostych błędów technicznych - 1

Obertas- gorszy od niego był tylko Bebe.. potykał się o własne nogi 2

ZMIENNICY:

Rooney- na początku wprowadził nieco ożywienia z czasem jednak reprezentował ten sam poziom co reszta -5

Fletcher- nie widziałem go na boisku więc nie oceniam

Smalling- zawodnik który gra na "9" z Man City nie powinien dopuszczać do takich sytuacji jak strzał głową w poprzeczkę Lindegaarda 4,5
» 19 lutego 2011, 23:33 #10
grandes: Czyli błąd...
» 20 lutego 2011, 11:44 #9
kris9: Lindegard - 6
Rafael - 6.5
O'Shea- 6.5
Wes - 7
Fabio - 6
Bebe - 4
Anderson - 4
Carrick - 5
Gibson - 7
Obertan - 6
Chicharito - 6
Fletcher - 5
Rooney - 5
Smalling - 6.5
» 19 lutego 2011, 23:32 #8
Forfiter: jak poprzednicy, bebe po prostu wszystko psuł
» 19 lutego 2011, 23:32 #7
Rarian: Tak się zastanawiam - czy żeby dostać mniej niż 4 to trzeba strzelić hat-trick samobójów? Trzeba złamać nogę koledze z drużyny? Trzeba rozebrać się do naga, tanecznym krokiem podejść do SAFa i zacząć śpiewać deszczową piosenkę? Bo Bebe zrobił dzisiaj wg mnie absolutnie WSZYSTKO co się dało, żeby dostać 1, a tu... 4.
» 19 lutego 2011, 23:28 #6
ericcantona93: Podzielam twoje zdanie. ja na boisku widziałem to samo ;)
» 19 lutego 2011, 23:30 #5
leito276: Brawo! Popieram kolegę :D
» 19 lutego 2011, 23:34 #4
grandes: Zgadzam się.... i to nie jest pierwszy taki jego mecz
» 19 lutego 2011, 23:36 #3
kris9: Bebe zagrał gorszy mecz w sezonie, wtedy gdy wszedł z ławki rezerwowych i został zmieniony... Dzisiaj było nieźle ;)
» 19 lutego 2011, 23:37 #2
mat3usz: może taka wysoka ocena tylko dlatego że menadżer nie musiał go zmienić z powodu połamania się o własne nogi :P
» 19 lutego 2011, 23:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.