Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United stłukł Sroki na Old Trafford!

» 16 sierpnia 2010, 22:57 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w znakomitym stylu rozpoczął sezon 2010/2011 w Premier League. „Czerwone Diabły”, po dobrej grze, pewnie pokonały na Old Trafford Newcastle United 3:0 (2:0).
Manchester United stłukł Sroki na Old Trafford!
» Manchester United w znakomitym stylu rozpoczął sezon 2010/2011 w Premier League. „Czerwone Diabły”, po dobrej grze, pewnie pokonały Newcastle United 3:0 (2:0), choć bramek na Old Trafford mogło paść więcej.
Wybierz piłkarza meczu z Newcastle United:
Sir Alex Ferguson oraz piłkarze Manchesteru United przed meczem ze „Srokami” byli wyjątkowo zgodni – Newcastle United to rywal bardzo niewygodny. Zespół z St James’ Park jest co prawda tegorocznym beniaminkiem, ale do najwyższej klasy rozgrywkowej powrócił po zaledwie sezonie nieobecności.

Początek spotkania był dokładnym odzwierciedleniem przedmeczowych wypowiedzi. „Sroki” grały agresywnie, ambitnie i bez respektu dla rywala. Groźny pod bramką Edwina van der Sara był zwłaszcza Andy Carroll. Angielski napastnik Old Trafford mógł uciszyć już w 11. minucie, ale po dośrodkowaniu Joeya Bartona z rzutu rożnego minimalnie spudłował.

Kilka minut później Carroll mocno huknął zza pola karnego. Tym razem znakomicie między słupkami spisał się Van der Sar.

Wyraźną ochotę na wpisanie się na listę strzelców miał także Wayne Rooney. Anglik już w 5. minucie spróbował przerwać swoją fatalną serię meczów bez gola w oficjalnym spotkaniu w barwach „Czerwonych Diabłow”. Po raz ostatni Wazza do siatki rywala trafił pod koniec marca z Bayernem Monachium. Strzał Anglika był jednak bardzo niecelny.

Rooney choć był aktywny i pokazywał się kolegom, to wyraźnie nie czuł piłki. Miał problemy z oddaniem celnego strzału na bramkę Steve’a Harpera i z każdą minutą był coraz bardziej sfrustrowany.

Przeciwieństwem Rooneya był Dymitar Berbatow i to właśnie on w 33. minucie zdobył pierwszą bramkę dla Manchesteru United w sezonie 2010/2011. Bułgar ze stoickim spokojem, strzałem w długi róg, wykończył akcję po dokładnym dograniu Paula Scholesa.

Zdobyta bramka nie zmieniła obrazu gry, bo „Czerwone Diabły” nadal miały olbrzymią przewagę w posiadaniu piłki, dochodzącą nawet do 73%. Konsekwentna gra zaowocowała kolejną bramką. W 42. minucie piłkę w pole karne mocno wstrzelił Patrice Evra, a w sporym zamieszaniu najprzytomniej zachował się Darren Fletcher, który z pięciu metrów wpakował futbolówkę do siatki.

W przerwie sir Alex Ferguson nie dokonał żadnych zmian. Szkot liczył chyba, że przełamać się w końcu musi Rooney. Anglik formą z ubiegłego sezonu błysnął w 54. minucie, kiedy rozegrał na jeden kontakt piłkę ze Scholesem, do podania doszedł Berbatow, ale posłał futbolówkę obok słupka.

Więcej dobrych zagrań Rooney w poniedziałek już nie pokazał, bo w 63. minucie został zmieniony przez Javiera Hernandeza. Dla Chicharito był to oficjalny debiut w Manchesterze United i pierwsza okazja pokazania się kibicom na Old Trafford.

Meksykanin brawa zebrał kilka minut później, kiedy doszedł do świetnego podania Naniego, minął bramkarza Newcastle i... został złapany na pozycji spalonej. Chicharito do podania Portugalczyka wybiegł zza pleców obrońców za szybko dosłownie o sekundę.

Kolejne minuty upłynęły w „Teatrze Marzeń” pod znakiem dość leniwej gry. Na swoją drugą bramkę w meczu polował Berbatow. Bułgar efektowną akcję przeprowadził w 82. minucie, kiedy w dużym tłoku w polu karnym zagrał piłkę między nogami Mike’a Williamsona, a następnie sprytnym strzałem chciał pokonać Harpera. Z tego pojedynku zwycięsko wyszedł bramkarz Newcastle.

W 85. minucie koncertowo defensywę „Srok” rozmontowali weterani – Paul Scholes i Ryan Giggs. Rozgrywający fantastyczne spotkanie Anglik lekko podciął piłkę w kierunku Walijczyka, a ten pięknym wolejem podwyższył na 3:0.

Przed końcowym gwizdkiem „Sroki” starały się jeszcze zmniejszyć rozmiary porażki. Mocny strzał Xisco zza pola karnego pewnie obronił Van der Sar.

Manchester United – Newcastle United 3:0
Bramki: Dymitar Berbatow 33’, Darren Fletcher 42’, Ryan Giggs 85’.

Man Utd: Van der Sar – O'Shea, Vidić, Evans, Evra (Rafael 87’) – Valencia, Fletcher, Scholes, Nani (Giggs 71’) – Berbatow, Rooney (Hernandez 63’)

Newcastle: Harper – Coloccini, Jose Enrique, Williamson, Perch – Nolan (Ameobi 71’), Barton, Routledge, Gutierrez (Xisco 81’) – Carroll, Smith


TAGI


« Poprzedni news
Giggs czerpie inspirację z Rafaela
Następny news »
Meulensteen o treningu Rooneya

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (265)


garycahill1410: united wygrali bo byli lepsi_>p_
» 18 sierpnia 2010, 17:20 #212
Dominik999: Moim zdaniem to Nani był najlepszy w tym meczu, Valencia nie pokazał nic:(
» 18 sierpnia 2010, 11:59 #211
Romcio17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 23:37

James Milner podobno dogadał się z Man.City. Informacja ze strony goal.com
[link usunięty]
» 17 sierpnia 2010, 23:36 #210
RobvanKlu5i: Szkoda że w dzisiejszych czasach to pieniądz rządzi piłkarskim światem, kiedyś piłkarze grali w porównaniu z dzisiejszymi pensjami za "psi grosz" a na boisku zostawiali 2 razy wiecej zdrowia....przykre ale prawdziwe....
i przykre jest także to że taki Manchester City tylko dzięki pieniądzom i skupywaniu samych gwiazd może włączyć się do walki o tytuł mistrzowski a nie dzięki pracy z młodzieżą i promowaniu młodych zawodników ze swojej szkółki...
» 18 sierpnia 2010, 10:32 #209
Klimaa: Świetny mecz United!! Ważne aby utrzymać formę ;) cieszy szczególnie gra weteranów..
» 17 sierpnia 2010, 22:00 #208
jacenty: Dobry początek sezonu oby tak dalej xD
» 17 sierpnia 2010, 21:31 #207
lukasz1143: Nie zminusuję cię ale masz zero racji Wazza będzie grał dopóki naprawdę będzie w wielkim kryzysie. Wiem że Chicharito jest dobry ale nawet bez formy Wazza może więcej niż on a co do Berby to mimo tego że naprawdę ja nigdy go nie krytykowałem to myślę że nie utrzyma takiej formy przez cały sezon( choć zyczę mu jak najlepiej) i to właśnie w nim będzie Fergie szukał człowieka schodzącego w 60-70 min aby Chicharito lub inni mlodzi mogli grać.
» 17 sierpnia 2010, 21:31 #206
lukasz1143: Young Boys
3 - 0
Tottenham

40'

Ojjj coś czuje że chyba szykuje się niespodzianka. Co jak co ale przydałoby się żeby 4 kluby angielskie były jednak przynajmniej w fazie grupowej
» 17 sierpnia 2010, 21:24 #205
Quba18: No niestety "Koguty" przegrywają, a ja na nich postawiłem kase...
» 17 sierpnia 2010, 21:28 #204
Cleverley: 3-0 z jakimiś niewiadomo kim przegrywają ?; oo
» 17 sierpnia 2010, 21:31 #203
lukasz1143: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 21:34

już 3-1 z wicemistrzami Szwajcarii tak dla informacji
» 17 sierpnia 2010, 21:32 #202
Quba18: adi7cr7 - strzelił: Bassong w 42'
» 17 sierpnia 2010, 21:57 #201
Cleverley: adi7cr7 - no ja tego klubu jakoś nie znam, jedynie z losowań ;D
» 18 sierpnia 2010, 15:47 #200
DevilxDevil: A propo Endo...chłopie skąd Ty masz tyle czasu na szukanie tych statystyk? Bezrobotny jesteś? Pytam na serio, nie denerwuj się.
» 17 sierpnia 2010, 20:42 #199
dagoberto: Ja tez sie z toba zgadzam
» 17 sierpnia 2010, 20:56 #198
dagoberto: sorki to mialo byc jeden post nizej
» 17 sierpnia 2010, 20:57 #197
DevilxDevil: Ale Wy jesteście poj***ni !! Manchester United wygrał spotkanie z Newcastle 3 - 0, a Wy się kłócicie czy Berbatov jest lepszy od Rooneya... Gdybym nie był fanem United to bym się z Was śmiał, ale nie wypada. Do cholery drużyna wygrywa mecz, a teraz będzie "wojna" na DP bo Berbatov był jednym z lepszych na boisku, a Rooney był najsłabszym na boisku. Tak to jest. Wayne zagrał jeden dobry sezon...no i nie wiemy co się stało. Być może nieudane mistrzostwa tak na niego wpłyneły...Jedno jest pewne Rooney nie jest w formie, a na dojście do formy powinny wystarczeć mu 3-4 tygodnie, ale to nie znaczy, że nie bedzie mogl wczesniej grac. Mamy napastników wielu i po coś oni są w tym zespole.

Chciałbym, żeby nie było zbyt wielu rotacji w składzie United i oczywiście, żeby Rooney grał w podstawowym składzie, bo w pełni formy nie ma lepszego piłkarza od niego. Najlepsze jest to, że nikt już nie powie, że jesteśmy drużyną jednego zawodnika.

A Scholes...na kolana przed nim, bo to co zrobił wczoraj to było mistrzostwo.

Do tych, którym nie pasuje to co pisze Endo -> nie zwracajcie na to uwagi, jeśli Wam się to nie podoba, bo tylko zaśmiecacie tą stronkę rywalizując między sobą, kto był lepszy.

Mam nadzieję, że ktoś to przeczyta.
» 17 sierpnia 2010, 20:00 #196
Hoser1992: ja przeczytałem i w pełni się z tobą zgadzam.
» 17 sierpnia 2010, 20:40 #195
WigdorDevil: 100 % racji
» 17 sierpnia 2010, 21:17 #194
adrian9243: Następna kolejka będzie ciekawa, Chelsea gra wyjazd z Wigan (bodajże pierwsza porażka The Blues w zeszłym sezonie) a MU jedzie do Londynu na mecz z Fulham które ostatnimi czasy urywało punkty diabłom. Będzie się działo ;D Ciekawe co pokaże Blackpool z Arsenalem. Pozdro
» 17 sierpnia 2010, 19:44 #193
Cleverley: United wygra, Chelsea przegra pozdro ;D
» 17 sierpnia 2010, 19:45 #192
aveiro123: Kurde w Końcu Jakaś Dobra Wiadomość Mamy Van der Varta !!
» 17 sierpnia 2010, 19:22 #191
spOntan: eeeeee? że co?
» 17 sierpnia 2010, 19:23 #190
Cleverley: no, w FIFIE też go mam . ;)
» 17 sierpnia 2010, 19:44 #189
garycahill1410: Wypisuj normalne rzeczy, a nie jakieś bzdury. żal _xd
» 18 sierpnia 2010, 17:24 #188
xCheciu: Ładnie zaczęliśmy ten sezon, oby tak do końca!
» 17 sierpnia 2010, 18:11 #187
BroneK1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 17:30

Evra zawieszony na 5 meczy reprezentacji Francji.
Anelka az na 18 ale on i tak juz chyba nie bedzie chcial grac.
» 17 sierpnia 2010, 17:28 #186
klunej: Pamiętacie jak do Rooneya podbiegło nagle 4 obrońców ,niezle to wyglądałoo :) Dobrze ,ze Khedira i Ozil w Realu jakoś Niemcy nie pasują mi do
MU
» 17 sierpnia 2010, 16:37 #185
molesciak89: TAK MIAŁO BYĆ!!
» 17 sierpnia 2010, 16:29 #184
spOntan: nie miałem okazji wczoraj oglądać meczu, więc dopiero teraz zobaczyłem skrót i muszę powiedzieć, że na prawdę Berba jak będzie się tak prezentował w dalszej części sezonu to podstawowy atak w klubie Berba- Chicharito :)
Nani przechodzi sam siebie, wystarczy popatrzeć jeszcze parę sezonów temu nie potrafił się odnaleźć, a teraz? Śmiga, drybluje, strzela prawie jak Ronaldo za najlepszych czasów.
GG United ;)
» 17 sierpnia 2010, 16:03 #183
RobvanKlu5i: Berbatov grał wczoraj naprawde bardzo dobrze, to musze przyznac, tylko oby tak do końca sezonu grał!!
Ja mysle ze Rooney powinien troche odpoczac od pilki i pracowac ze sztabem szkoleniowym nad powrotem formy bo narazie to wygląda tak jakby mu piąty bieg nie wchodził.... i szanse powinien otrzymac Hernandez bo widac ze jest w stanie zastapic Rooneya!
» 17 sierpnia 2010, 15:42 #182
dorian1997: Ozil oficjalnie piłkarzem Realu Madryt ;/
» 17 sierpnia 2010, 15:41 #181
spOntan: było do przewidzenia
Khedira, Ozil błysnęli na MŚ to oczywiście Real musiał ich kupić.
» 17 sierpnia 2010, 16:05 #180
eNN: Scholes zagrał super mecz ;) Berba moze cos pokaze w tym sezonie, niech wkoncu zacznie grac tak jak w reprezentacji ;)
Mogli pod koniec meczu czesciej podawac Hernandez'owi.
GLORY GLORY MAN UTD !!
» 17 sierpnia 2010, 15:40 #179
Rafi21: Gładziutko 3-0 może być,Scholes normalnie zadziwia.
» 17 sierpnia 2010, 15:24 #178
Harnol: Świetny występ Czerwonych Diabłów !!
Oby tak dalej przez cały sezon :)
Napewno w tym meczu trzeba wyróżnic Berbatov'a oraz Schooles'a .
GLORY GLORY UNITED !!
» 17 sierpnia 2010, 14:53 #177
kojot: Co do meczu, na pewno na plus Berbatov, Scholes bardzo bardzo świetny występ oby więcej takich.

Gorzej spisali się natomiast Rooney i Valencia, Rooney z tego co dobrze pamiętam, żadnego strzału celnego nie oddał, a Valencia nie istniał na prawej stronie, lecz wywalczył piłkę i podał do tyłu i padł gol.

Reszta graczy, reprezentowało poziom przyzwoity.
» 17 sierpnia 2010, 14:44 #176
OnlyRedDevils: Ale mi brakowało ligowych wygranych Manchesteru.. Oby tak dalej chłopaki! Według mnie Scholes i Evra piłkarzami meczu.
» 17 sierpnia 2010, 14:09 #175
ciawa: Swietnie zagrali !! ( az chce sie ogladac;] )...szkoda tylko ze Valencia zagral mocno srednio ( jezeli zaprezentowal by sie tak ja Nani to :) ), no i jeszcze widac ze Rooney jest nie w pelni sil ale swietnie zastapil go Berbatow ( stary dobry Berba z Kogotow;] ), a tak to wszyscy ekstra ( oczywiscie MVP Scholes oby gral tak dalej )...Glory MAN United.
» 17 sierpnia 2010, 14:01 #174
Misiu7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 13:45

ja w typerze 9 pkt :) dzięki manchesterowi +2 punkty bo obstawiałem 3:0 dla MAN UTD :)
» 17 sierpnia 2010, 13:44 #173
siara93: Van der Sar: Ogolnie to duzo pracy nie mial, jednak jak juz byl zmuszony interweniowac to czynil to bardzo pewnie - 7

O'Shea: Zbyt widoczny w tym meczu nie byl, zreszta jak cala prawa strona. Duet O'Shea - Valencia blado wypadl na tle lewej flanki Evra-Nani, jednkaze nie popelnil zadnego bledu, swoje w defensywie zrobil. Poprawny wystep. - 6.5

Evans: Spokojna, madra, ale co najwazniejsze skuteczna gra mlodego defensora. Bardzo dobrze spisal sie u boku wielkiego weterana Nemanji Vidicia. - 7.5

Vidic - Kierowal obrona, wspieral nawet czasem bocznych obroncow, swietnie. - 7.5

Evra - Widac, ze juz zupelnie zapomnial o tych niesnasnkach zwiazanych jego kadra. Zagral tak jak powinien grac rasowy ofensywny boczny obronca. Wszystko na tak. Dobra wspolpraca z Nanim zaowocowala jedna bramka i tym, ze wiekszosc akcji byla kierowana wlasnie ta flanka. - 8

Valencia: Średnio widoczny, widac jeszcze pewne braki jesli chodzi o przyjecie pilki czy start do pilki, ale jestem pewien ze kwestia czasu jest, aby Ekwadorczyk powrocil do swojej optymalnej dyspozycji. - 6.5

Fletcher: Trzeba mu oddac, iz strzelil barmke, ktora dodala wiele pewnosci w szyki United. Fletch po raz kolejny udowodnil, ze swietnie radzi sobie zarowno w zapobieganiu jak i strzelaniu bramek. Kompletny gracz, dobry wystep. - 8

Scholes: Stary, ale jary. Jeden z najlepszych wystepow Scholesa w ostatnich miesiach. Widac, ze Anglik mial dzis dobry dzien. Wszystkie zagrania mu dzis wychodzily. W roli rozgrywajacego, lekko wysunietego pomocnika czuje sie jak ryba w wodzie. Precyzja i inteligencja zagran tego gracza zadecydowala o dzisiejszym wyniku, brawo. - 8.5

Nani: Aktywny, ale troszke za malo efektywny. Koncowka pierwszej i frangment drugiej polowy to okres najlepszej, najskuteczniejszej gry portugalczyka. Dalo sie tez troche zauwazyc brak ogrania, ale osobiscie sadze, iz dyspozycja Naniego dobrze sie zapowiada. Niemniej jednak swoje zrobil. - 7

Berbatov: Zawodnik nie do poznania. Zdecydowanie bardziej waleczny i ruchliwy Berba niz sprzed sezonu. Czerpal wiellka radosc z gry. Gol, ktory zdobyl byl naprawde bardzo waznym. Swietnie rozgrywal, wspieral Valencie w destrukcji, czy nawet kontruowaniu akcji, nie brakowalo go tez w polu karnym. Po Scholsie najlepszy na boisku. - 8

Rooney: W tym meczu osiagnal dno. Zupelny brak formy do tego chyba tez brak ogrania, slabo. Mysle ze tylko wytrwala i ciezka praca na treningach jest w stanie powrocic do swojej dyspozycji z zeszlego sezonu. - 5.5

Chicharito: Staral sie, ale mu sie nie udalo. Zaledwie kilka kontaktow z pilka, co niekoniecznie jest tylko i wylacznie jego wina. Troszke zabraklo mu komunikacji z kolegami z druzyny.- 6

Giggs: Kolejny rzadzacy i dzielacy ' starzec'. Co tu duzo mowic, wszedl, strzelil piekna bramke i poszedl do szatni. - 9

Rafael: Za krotko przebywal na boisku.

ps - Oceny dot. zawodnikow z lawki rezerwowych maja inna troche mniejsza wartosc ;]
» 17 sierpnia 2010, 13:40 #172
ercraft: jesteś znów.. nasz ty mały psychologu..
o jak nam ciebie brakowało..
» 17 sierpnia 2010, 16:16 #171
serducho: Widac, że Barbatov jest w formie, co bardzo cieszy, bo to piłkarz ze świetna techniką, umiejący zagrac nietuzinkowe podania:) A co do Rooney'a - dajmy mu trochę czasu na odbudowę kondycji, jeszcze strzeli nie jedną bramkę w tym sezonie:) Scholes zagrał jak młodzik, świetne długie krzyżowe podania na nogę, dwie asysty, oby utrzymał długo formę. Biorąc pod uwagę, że to dopiero początek sezonu, nie było najgorzej. Zobaczymy jak w niedzielę zagramy z Fulham. Glory Glory Man Utd !!
» 17 sierpnia 2010, 13:13 #170
czerwony1: Glory Glory man utd
» 17 sierpnia 2010, 13:08 #169
kluniuniu: wygrali i sie z tego ciesze ale szkoda ze rooney nie strzelil ;>
» 17 sierpnia 2010, 13:01 #168
gwiazda2010: Endo

tylko to jest TRZECI SEZON !! za taką kase co przyszedł to powinien tanczyc spiewac i grac ... a ten co ? strzela na sezon tyle goli co w polskiej kartoflanej ...
» 17 sierpnia 2010, 12:46 #167
damikol02: Rooney gola jeszcze nie trafił. Wayne czekam na twojego Gola!!
» 17 sierpnia 2010, 12:41 #166
Kalu1920: W typerze postawilem ze 3:1 dla nas ,szkoda bo by byl pkt wiecej:P Ladny mecz, Berba widac ze sie stara ,2 oficjalne mecze i 2 bramki. Oby tak dalej

PS. Ludzie przestancie uwazac Roo za swieta krowe. Przyznajcie ze gra wielkie G ,nie starajcie sie na sile go bronic. Jechalem Berbe w ppoprzednim sezonie bo uwazalem ze gra slabo i nie podobala mi sie jego gra ale teraz uwazam ze Roo nic nie gra i nie broncie go na sile!!
» 17 sierpnia 2010, 12:29 #165
Jakubek722: Ma ktoś obszerny skrót tego spotkania?
» 17 sierpnia 2010, 12:22 #164
foreveryoung: Szanowna Redakcjo chcialbym sie zapytac kiedy bedzie podsumowanie Typera
Pozdrawiam :D
» 17 sierpnia 2010, 12:17 #163
Smiksu: Który to już z rzędu mecz Ryana kiedy zdobywa bramkę w lidze ?
» 17 sierpnia 2010, 11:56 #162
MMB: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2010 11:41

kiedy jest podsumowanie typera ??
» 17 sierpnia 2010, 11:39 #161
slowak: brawo ! duza wygrana ale jak bedziemy grac ze slabszymi mocno druzynami musimy wygrywac nawet po 6-0 zeby miec lepszy bilans
» 17 sierpnia 2010, 11:35 #160
DjBosiL: [link usunięty] bramki.
» 17 sierpnia 2010, 11:35 #159
mk95: Van der Sar - 7,5 - dobry występ, pewnie bronił
O' Shea - 6 - najsłabszy punkt obrony, nie umiał odebrać piłki graczom Newcastle
Evans - 7 - solidny występ, bez większych błędów
Vidić - 8 - dobrze krył napastników Newcastle, nie dawał się ogrywać
Evra - 7 - niezły występ, solidnie w obronie, poprawnie w ataku
Valencia - 6,5 - często nie umiał przejść obrony Newcastle
Scholes - 9 - świetny występ, dużo podawał, był aktywny, zaliczył 2 asysty
Fletcher - 7,5 - strzelił gola, dobrze wspierał Scholesa w środku pola
Nani - 7 - dobra gra, chociaż nic wielkiego nie pokazał
Berbatov - 8 - nadzwyczaj aktywny, strzelił gola, bardzo się starał, mógł jednak strzelić więcej goli
Rooney - 6 - słaby występ, brak czucia piłki, złe przyjęcia, niby się starał, ale nic z tego nie wychodziło, mam nadzieję, że w nastepnych meczach będzie grał lepiej

Rezerwowi:
Hernandez - 6,5 - aktywny, starał się, ale nic z tego nie wyszło
Giggs - 7 - strzelił gola, dobrze w ataku, ale popełniał błędy w defensywie, na szczęście obrońcy je naprawiali
Rafael - za krótko by oceniać
» 17 sierpnia 2010, 11:13 #158
Desstin: Ogólnie się zgodzę, z małymi wyjątkami:
Valencia-gdyby nie fenomenalny mecz Scholesa, na skrzydle Valenci nic by się nie działo-słuszna uwaga że nie radził sobie na połowie rywala.
Nani-dużo szumu mało konkretów.
Rooney - kilka podań miał kapitalnych,dlatego nie zgodzę się że mecz zawalił
Berbatow - po prostu zagrał kolejny mecz taki jakiego oczekuje się od napastnika tej klasy
» 17 sierpnia 2010, 11:42 #157
Dantes86: No nareszcie tego nam wszystkim "brakowało" tych statystyk;)
Każdy pisał że Berba grał świetnie a Rooney jeszcze jest bez formy,no prawie każdy;)
Endo oby tylko Berbatov utrzymał formę bo znowu zacznie sie na tej stronie jazda pt "Berbatov vs. Rooney" oczywiście Ty w roli obrońcy Berbatova hehehe;)
Powiem tak w zeszłym sezonie byłem jak najbardziej za wy.... Berbatova z Manchesteru ale wczoraj dopiero Berbatov coś pokazał,że chce grać.Oby tak dalej z jego formą to nie będziemy musieli sprzeczać się na tej stronie który z nich jest lepszy...
» 17 sierpnia 2010, 12:15 #156
mk95: Ja myślę, że na Berbatova pozytywnie zadziałało to, że mógł wylecieć z Manchesteru i dlatego tak dobrze gra.
» 17 sierpnia 2010, 16:48 #155
Dodger95: Mecz dobry w wykonaniu Diabłów, pełna kontrola. Tak jak Scholes powiedział, musieliśmy ich zmęczyć w pierwszej połowie.
A zawodnik meczu oczywiście Rafael, haha ;d
» 17 sierpnia 2010, 11:05 #154
majkelSJZ: Co do Berbatova, trzeba zaczekać jak zaprezentuje się w kolejnych spotkaniach, może to będzie rzeczywiście jego sezon, nie ma wyjścia musi grać dobrze, bo jeśli znów zawiedzie, odejdzie z Old Trafford.
» 17 sierpnia 2010, 10:54 #153
gwiazda2010: lukasz1143

tylko ile goli strzelił rooney w tamtym sezonie a ile drewno ... jest różnica ? no i drewno zawaliło w dość ważnych momentach .
» 17 sierpnia 2010, 10:49 #152
Cleverley: Endo się odnalazł , no ale ma rację
» 17 sierpnia 2010, 11:24 #151
Dantes86: Endo zgadzam się z Tobą co do obecnego sezonu ale co do zeszłego sezonu moge Ci tak odpowiedzieć:
-"nagrał więcej minut"--bo nie ma co ukrywać był w życiowej formie
-"6 goli trafił z karnych"--tutaj nie wiem dlaczego to wytykasz,lepiej że trafia z karnych niż pudłuje.Idąc Twoim tokiem myślenia bramki z rzutów wolnych jeśli by strzelał też bys wytykał?!;)
-"wszyscy grali na niego"--zauważ że graliśmy 4-5-1 i na szpicy był niesamowity Roo.Gdy złapał kontuzje wskoczył Berba i wszyscy wiemy jak to "wyglądało" ...;)
» 17 sierpnia 2010, 11:25 #150
Dantes86: Po 1 nic nie pisałem że przegraliśmy lige przez Berbe chciałem tylko odpowiedzieć na Twoje "zarzuty" wobec Roo.
Po 2 przyjmij chłopie w końcu do siebie to że w ZESZŁYM powtarzam ZESZŁYM!! sezonie Berba był słabszy od Rooney'a.
Po 3 lige przegraliśmy zespołowo a nie że Berbatov zawalił tylko.Wpadka z Burnley,porażka z Chelsea,remis z Villa czy porażka z Fulham.W tych meczach zawaliliśmy zespołowo ale to już zamierzchłe czasy ;) Teraz nowy sezon i jak narazie "Twój ukochany jedyny najlepszy najcudowniejszy najskuteczniejszy Berbatov" pokazał się we wczorajszym meczu o niebo lepiej niż przez cały zeszły sezon.
» 17 sierpnia 2010, 11:47 #149
WigdorDevil: Endo

Wiesz , jak Berbatov w tamtym sezonie ślizgał sie na boisku jak na lodowisku przy każdej próbie strzału a Rooney cięzko pracował i nie próbował robić zadnych piruetów. A poza tym niech wszyscy napastnicy mają formę a nie jeden kosztem drugiego ;D
» 17 sierpnia 2010, 11:50 #148
WigdorDevil: Endo

Nie , nie jest ok
» 17 sierpnia 2010, 12:04 #147
Kalu1920: Endo jestem z tych co zawsze byli przeciwko Tobie w poprzednim sezonie ale teraz musze Ci przyznac calkowita racje. Roo nic nie gra od kontuzji za to Berba wejscie w sezon ma wspaniale. Nie jest tym zawodnikiem co w poprzednim gral . Biega,walczy no i strzela. Moze to sezon Berby i Groszka bedzie? Zobaczymy ,oby Bebra gral to co teraz a Roo sie odblokowal.
» 17 sierpnia 2010, 12:24 #146
mrowaacmg: po 1 meczy berby nie mozna powiedziec odrazu ze jest nam potzrebny ! niech gra przynajmniej pol sezonu tak jak ze srokami to dopiero mozna powiedziec ze berabtov musi zostac w MU i jest potrzebny tej druzynie!!
» 17 sierpnia 2010, 10:46 #145
wojtyra0609: rooney cieniuje ale ważne ze bez jego wysokiej formy wygrywamy wysoko w końcu 3 pkt się liczą a nie kto strzelił
GLORY GLORY MAN UNITED
» 17 sierpnia 2010, 10:31 #144
Dantes86: Takiego Berbatova jak wczoraj chcę oglądać w każdym meczu Manchesteru-w końcu zaczął naprawdę walczyć o piłke,biegał,doskonale podawał.Po było widać w końcu że chce grać , oby tak dalej;)
Co do Rooney'a brakuje mu szybkośći,ogrania,czucia piłki -widać jeszcze nie jest przygotowany do sezonu co było widać po marnowanych sytuacjach podbramkowych.
Scholes jak dla mnie bohater meczu.Czyżby "druga piłkarska młodość";) ?
Valencia słabiutko słabiutko,niczego nie pokazał przegrywał pojedynki wrzutki też słabe...
O'Shea dla mnie najsłabszy punkt defensywy.
Dobrze że mamy udany początek sezonu i co ważne pokazaliśmy że umiemy grać bez Rooney'a.
Ale mimo wszystko mam jedno ALE:brak rozgrywającego. Ok na Newcastle starczy Scholes i Fletcher ale na LM czy powiedzmy Chelsea no będzie ciężko.Wystarczy kontuzja lub po prostu brak sił Scholes'a czy słabsza forma i będzie kapelusz;) Fletcher jest b.dobrym środkowym,ma raczej równe mecze ale no powiedzmy sobie szczerze on nie pociągnie gry na środku pola przez cały sezon a Scholes ma już 36 latek więc nie można oczekiwać że będzie śmigał w każdym meczu;)
To tyle ode mnie pewnie zaraz mnie zbluzgają hehehe:) pzdr for all;)
» 17 sierpnia 2010, 10:28 #143
gwiazda2010: jest gibson ? moze bebe ?
co do berbatova to forma z tamtego sezonu ... gola strzelił ale z 3 zmarnował szkoda ze tego nikt nie wezmie pod uwage
» 17 sierpnia 2010, 10:37 #142
Dantes86: Gibson?? Jak dla mnie nie da rady nawet wygryźć ze składu Fletchera,to że umie uderzyć z dystansu nie czyni go dobrym rozgrywającym;) Ne Bebe trzeba poczekać co pokaże.
Co do Berby owszem zmarnował kilka sytuacji ale sam fakt że biegał za piłką,walczył to już jak dla mnie jest WIELKI plus dla niego...W zeszłym sezonie stał jak wryty i czekał na piłkę wczoraj zagrał bardzo dobrze;)
» 17 sierpnia 2010, 10:42 #141
lukasz1143: gwiazda2010 a co Rooney to nigdy nie zmarnował. Jeśli do kogoś nastawisz się z góry negatywnie to nawet gdy będzie idealny zauważysz u niego wady.
» 17 sierpnia 2010, 10:44 #140
Tennant: Bravo! Wysoka forma od początku i pewne zwycięstwo!
Glory Glory MU
» 17 sierpnia 2010, 10:22 #139
dominik19000: No, cieszę sie z gole Berby ale bądźmy uczciwi, w tym meczu spokojnie mógł strzelić hat-tricka, dwa razy spudłował tak że aż sam się łapał za głowę, grał bardzo dobrze, ale nad skutecznością musi jeszcze trochę popracować. Mimo to cieszy że wreszcie się przełamuje :D Co do reszty to w meczu było kilka bardzo niecelnych podań, np głupie ale niegroźne podanie Fletchera wszerz boiska, czy też dość groźna strata Naniego przed własnym polem karnym. Widać że musimy jeszcze wejść w ten odpowiedni rytm gry. Ale co wyprawiał Scholes to przechodzi ludzkie pojęcie, genialne podania z pierwszej piłki, kilkudziesięciometrowe przerzuty... Masakra.... piłkarz meczu zdecydowanie. Z drugiej jednak strony, tez bym się tym meczem za bardzo nie podniecał. Newcastle było bardzo słabe, często gubili piłkę, nasi im ją odbierali jak dzieciom na boisku szkolnym, posiadanie piłki w pierwszej połowie wynosiło 71% do 29% dla MU. To nie był aż tak godny przeciwnik by można było ocenić jednoznacznie naszą drużynę czy jest gotowa, bo jeżeli przeciwnik pozwala na prawie wszystko to i wszystko wychodzi. Poczekajmy na następny mecz, z kimś lepszym :D
» 17 sierpnia 2010, 10:25 #138
Dantes86: Taaa komentatorzy wczoraj "dawali radę";)
Endo masz 101 % racji :) Mimo tego że nie lubię Berby i umiem sie do tego przyznać to musze przyznać że Berba grał naprawde po "profesorsku" oczywiscie zaraz po Scholsie:)
» 17 sierpnia 2010, 10:46 #137
lukasz1143: Nie martw się kolego narzekali narzekają i dalej narzekać będą gdyż nigdy nie docenia się piłkarzy nie grających szybko i efektownie ale czasem to oni robią największą robotę(nie mówię od razu że Berbatov zawsze taki był)
» 17 sierpnia 2010, 10:47 #136
przemekol12: Jeśli ktoś nie zgadza się z tym, że Berbatov jednym z najlepszych na boisku, biegał, i pokazał Rooneyowi, że musi jeszcze ciężko potrenować nad formą to znaczy, że oglądał inny mecz !
rooneynr10 -
Twoje dwa komentarze są śmieszne i żałosne ! Musisz się pogodzić z tym, że Rooney zagrał słabo i to w cieniu Berby !
Trzeba też wziąć pod uwagę Evre, który zagrał praktycznie skrzydłowego ! Nani schodził do środka albo na prawe skrzydło wspomóc Valencie - kolejny do zmiany ( po Roo ) po pierwszej połowie ! Evra, Berbatov i Scholes - najlepsi na murawie !
» 17 sierpnia 2010, 11:34 #135
federicoo: Oto i jestem :)
Berbatov zagrał to co grał w poprzednim sezonie ... Strzelił bramkę OK., ale mógł strzelić 3 .. Poza tym mógł parę razy mógł nie zachować się jak samolub i podać ... Np. gdy Valencia dośrodkował do Chicharito po ziemi a Berbatov mu się wpieprzył i zagrał bezsensowną piętkę... To samo, gdy "próbował" strzelać nożycami ... Wystarczyło lekko odegrać głową do Chicharito i było by 4-0 ... Mnie nie zachwycił szczerze powiedziawszy... Rooney też nie ... Dobrze, że był Scholes bo inaczej to nie wyglądałoby tak różowo ... Pozdro :)
» 17 sierpnia 2010, 11:45 #134
federicoo: Co nie zmienia faktu, że Berba był obok Scholes'a najlepszy :)
» 17 sierpnia 2010, 11:47 #133
rejbar: Jedyny mecz, gdzie trafiłem bezpośrednio wynik meczu :P
» 17 sierpnia 2010, 10:13 #132
Lil: Rooney tyle co Berbatov? Chyba za nazwisko...

Edwin van der Sar - 8,5
John O'Shea - 7
Jonny Evans - 7
Nemanja Vidić - 9,5
Patrice Evra - 7,5
Antonio Valencia - 7
Paul Scholes - 10
Darren Fletcher - 7(7,5?)
Nani - 8
Wayne Rooney - 6
Dymitr Berbatow - 8
» 17 sierpnia 2010, 10:40 #131
wayne10rooney: wam też się wydaje że Berba grał troszeczke samolubnie ;)
» 17 sierpnia 2010, 09:32 #130
siradam: rooney słabo zagrał :(
» 17 sierpnia 2010, 09:19 #129
fanatic91: dobry początek i tak trzymać :)
» 17 sierpnia 2010, 09:14 #128
umbro6: nie napalajcie sie ze Hernandez zostanie odrazu krolem strzelców :/ zagrał dobrze 2 mecze na mś 3 na tornee i odrazu gwiazda bez przesady
» 17 sierpnia 2010, 09:01 #127
MDuch7: Brawo Berbatov brawo Scholes cały skład dobrze xD.
Widać lepszą formę Berby ale szkoda żę Fletcher dobił xD.Bo postawiłem 2:0
» 17 sierpnia 2010, 08:44 #126
v93: ja też 2:0, a na innym portalu 4:0 xD
» 17 sierpnia 2010, 09:04 #125
wayne10rooney: ja tez obstawiałem 3-1 bo myslalem ze n'castle cos strzeli noi nic za dobra obrona u nas ;)
» 17 sierpnia 2010, 09:36 #124
oldtrafford: Brawo za wygrany mecz tak trzymać United
» 17 sierpnia 2010, 08:39 #123
kubik14: Zawodnikiem meczu zdecydowanie był Scholes. Jego fantastyczne dogrania były godne podziwu. Tak że Berbatow zasługuje w tym meczu na wysokie noty. Przy stanie 2:0 zaczął się już trochę bawić piłką, co nie zawsze było efektywne.

Żałuję tylko że Chicharito nie strzelił swojej pierwszej bramki w Premier Ligue.
» 17 sierpnia 2010, 08:27 #122
Lil: W mojej ocenie mecz bardzo przyjemny dla oka.
Cieszę się zwycięstwem i pobudziłem domowników po bramce Berbatova, ale takie życie jak się mieszka z fanem United.

Wracając do meczu, ładny, ale bez jakiegoś zacięcia... w sumie rywal nie najwyższej klasy, ale z takim dobrze na stracie sezonu.
Momentami Sroki atakowały, ale bramki pilnował ''odpowiedni człowiek, na odpowiednim miejscu''.
Jak miał bym porównać skrajnie występ Ewdwina, porównał bym go z Reiną w meczu z Arsenalem - po prostu, Niebo a Ziemia.

Co do reszty drużyny... Vidić, tylko tyle jeśli chodzi o obronę. Jak widać, nie za darmo dostał opaskę kapitana, ufff... jak dobrze, że został w United.
Reszta obrońców wykonywała dobrze swoją pracę, Evans głównie zostawał z tyłu, Evra rajdował na lewej jak co roku, a O'Shea... no, chyba poczuł się jak w sezonie 08/09 gdy z CR7 tworzył duet na prawej, chociaż bardziej przygaszony w ataku niż 2 lata temu.

Pomoc? Nani pokazał się z bardzo dobrej strony. Dwa dobre strzały, koleżeńska gra, mało strat i głupich dryblingów... chyba będzie z niego piłkarz na miarę legendy Crist... nie, nie nie Cristiano, a innego Portugalczyka Luisa Figo.
Co do pozostały graczy z pomocy, można przyznać jedno - bez ''dziadków'' będzie ciężko, bo choć Flether gra dobrze w destrukcji, to jednak w polu nie tak jak Scholes...
Valencia poniżej oczekiwań, ale próbował, chociaż przyzwyczaił do ciekawszych dośrodkowań... a Giggs... ''... kiedy już zakończy karierę w 2020 może zostanie trenerem'' (hehe). 19 sezonów i w każdym gol - Mistrz.

Atak? Jak dobrze, że nie sprzedano Bułgara - i na tym zakończmy, bo z taką mądrością na boisku to nie grał nawet Paul, a na dodatek ładny gol... czekamy na kolejne.
Javier? Poczekajmy jeszcze, ale 2 razy był na secie... spalonej (F.Izaghi style?).
A co do Roo... jeszcze się odbuduje, trzeba wierzyć. (Jak Berba i Javier z Owen'em go odciążą to znowu będzie ładował jak z automatu).

Jedno jest pewne - mamy silny skład, ale za 1-2 sezony może się okazać, że bez 'dziadków' będzie ciężko... a i jeszcze, musimy(!!) grać 4:4:2
» 17 sierpnia 2010, 08:18 #121
mk95: Scholes grał najlepiej, Berba też dobrze, ale mógł strzelić jeszcze gola lub dwa.
» 17 sierpnia 2010, 08:12 #120
adrianek1818: wlasnie na to czekalem :P Berba mial ladne sytuacje, ale niestety nie wykorzystal. A ja w typer mam 9 pkt
» 17 sierpnia 2010, 07:54 #119
Prezes10: Brawo Man Utd!! Diabły pokazały klase :D Szczególne pochwały dla Berbatova i oczywiście Scholsa :D Teraz czas na Fulham:D
» 17 sierpnia 2010, 07:52 #118
brutal4: Mecz bardzo dobry w wykonaniu Manchesteru.
Rooney powinnien usiac na ławce, ostro potrenować dojść do pełni formy i wchodzic powiedzmy w 60min meczu, az nie dojdzie do pelni sil.
Valencia nie pogral za duzo bo dobra prace wykonal ten hiszpan z obrony jose enrique, byl przygotowany fizycznie na pojedynki z antkiem.
Nani bez rewelacji, pare prob dryblingów i jedna akcja (dobrej klasy) ale nawet nie wykonczona strzalem to za malo, oczekujemy od niego wiecej.
Obroncy bardzo dobra praca, jak na poczatek sezonu. O'shea w obronie dobrze ale jak wszyscy wiemy jego podlaczanie sie do ataku ogranicza sie do minimum. Scholes Majstersztyk, naprawde ladnie rozdzielal pily, wg mnie on nawet by biegac nie musial tylko niech pare razy w meczu kopnie footbolówke :) zart oczywiscie;) fletcher solidnie jak zwykle, Berbatov choc nie bylem nigdy jego zwolennikiem pokazuje ze fergi ma chyba nosa do zawodników, bo wydaje sie ze zacznie strzelac. a gra chyba inaczej niz w poprzednim sezonie, jak by sie bardziej staral i dawal z sibie wiecej nadal balansuje miedzy liniami ataku i pomocy. ale widac taka iskre u niego. mam nadzieje ze tak zostanie. Choć taka nonszalancja jaka wykonał przy stanie 2:0 (tak mi sie przynajmniej kojarzy, to podbijanie i proba przelobowania bramkarza) nie specialnie mnie zachwyca, tym bardziej nie skuteczna;p hernandez, moze to byc objawienie tego sezonu, piekielnie szybki i ruchliwy, gdyby nie minimalny spalony ustrzelil by brameczke, dal dobra zmiane wg mnie. i moze byc z niego pozytek. giggs sredni mecz, troche zagubiony pare wrzutek celnych podan, bramka po czesci przypadkowa, mysle ze on bardzie probowal ta pilke centrowac. ale wystep nie najgorszy.
swoja droga andy caroll calkiem solidny zawodnik, moze pograc troche fajnych meczów w sezonie:) pozdro:) go go Man Utd:)
» 17 sierpnia 2010, 07:48 #117
spOntan: wróble ćwierkają, że będzie to sezon Berby ;P Roo jak by trochę się wypalił i przeszedł do formy sprzed swojej świetności, mam nadzieję że to chwilowe.

I skończcie z tym typerem. Co to jest news na temat typera? chwalicie się czy żalicie? hęęęę? ;/
» 17 sierpnia 2010, 07:40 #116
wielkifanMU: Niestety u mnie była burza i nie oglądałem meczu :( tylko pierwsze 10 minut.
Więc mam do Was wielką prośbę ... mianowicie czy mógłby mi ktoś podać link do CAŁEGO SPOTKANIA MAN UTD lub do przynajmniej 30-40 minutowego skrótu tego spotkania. Będę bardzo wdzięczny !! Z góry dzięki
» 17 sierpnia 2010, 07:13 #115
buku1: ja w typerze tylko 6 pkt;/
» 17 sierpnia 2010, 07:00 #114
H2O1994: Ja w typerze tylko 5 punktów niestety.
» 17 sierpnia 2010, 05:25 #113
Adam11: Drodzy Kibice Manchesteru United bardzo Was proszę pomóżcie mi rozwiązać łamigłówkę wszechświata. Dlaczego ten WYBITNY rudy piłkarz, któremu tacy zawodnicy jak Xavi czy Lampard powinni buty polerować na BŁYSK nigdy nie został w swojej karierze wyróżniony taką nagrodą jak złota piłka? Nie umiem tego pojąć!! Jeśli macie jakieś swoje przemyślenia w tym temacie to dajcie znać.

Co do meczu to uważam, że naprawę dobrze rozpoczęliśmy ten sezon. Rywal też nie był tak łatwy jakby się mogło wydawać (swoją drogą przyznam, że zawsze miałem sympatię do Newcastel).
Dobre zawody rozegrał Nani. Wiem, że narażę się tu wielu osobą za to co teraz napiszę, ale uważam, że on będzie miał większy wpływ na naszą grę w przyszłości niż Ronaldo. Nie chcę przez to nikogo przekonywać, który z nich jest lepszy bo wydaje mi się że oprócz tego, że grają na skrzydłach i są tej samej narodowości to są zupełnie różni gracze. Nani dojrzał niesamowicie i muszę powiedzieć, że patrzenie na jego grę sprawia mi większą przyjemność niż kiedyś gra Ronaldo z całym szacunkiem oczywiście dla niego.

Dobra postawa Vidicia również nie powinna nikomu umknąć. Jego decyzja o podpisaniu nowego kontraktu z United to prawdziwy dar!

O Scholesie pisać już nie będę, ale mam przeczucie, że jak ten gość będzie witany przez Świętego Piotra u bram nieba to usłyszy z jego ust ciepłe: „Dobrze, że jesteś Paul – szef jest z ciebie dumny bo w pełni wykorzystałeś talent jakim cię obdarzył.”

Fletcher też zagrał dobrze choć przy Rudym musiał wypaść blado – nic się nie poradzi prawda.:-)
Wisienką na torcie jest bramka mojego ulubionego zawodnika z numerem 11.

Słabe ogniwa w tym spotkaniu to Valencia (kompletnie wyłączony z gry) no i oczywiście Rooney. Jeśli chodzi jednak o tego drugiego to jestem przekonany, że wróci do optymalnej dyspozycji i swoje w tym sezonie ustrzeli. Martwi mnie tylko jedna rzecz z nim związana. Od momentu kontuzji w meczu z Bayernem Monachium Wayne w żadnym meczu nie próbował przyspieszyć w momencie kiedy miał trochę miejsca. Komentatorzy z canal + słusznie zauważyli, że przy jednej z akcji niepotrzebnie zwolnił próbując kombinować, zamiast w swoim stylu nabrać szybkości i zamienić ją na bramkę. Pamiętam, że pierwszym meczem po kontuzji, w którym bardzo rzuciło mi się to w oczy były derby z Manchesterem City, które wygraliśmy po bramce Scholesa w ostatnich minutach meczu. Wtedy jednak pomyślałem, że nie doszedł jeszcze do pełnej sprawności po urazie. I właśnie to mnie martwi bo wydaje mi się, że on nadal jest przemęczony. Poprzedni sezon dał mu nieźle w kość. Mam nadzieję, że w tym sezonie obejrzymy jeszcze w wykonaniu Rooneya taką akcję jak chociażby ta z poprzedniego sezonu w meczu z Arsenalem kiedy to przebiegł pół boiska goniąc Naniego i uderzając z pierwszej piłki po podaniu Portugalczyka bezbłędnie pokonał bramkarza kanonierów.

Na koniec jeszcze jeden pozytyw - Berbatov. Niektórzy piszą rzeczy w stylu - gdzie są ci którzy krytykowali w Berbatova w zeszłym sezonie? Ja uważam, że przy całej mojej sympatii do Berby było go za co krytykować i już. Nie wytrzymał gość psychicznie odpowiedzialności jaka na niego spadła podczas nieobecności Rooneya. Uważam, że nie dał rady. Na szczęście po jego kryzysie nie widać ani śladu. Wiem, że to może naiwne, ale czy wy widzicie to samo co ja tzn że ten gość naprawdę cieszy się grą i to grą w Manchesterze United? Dobrze jest oglądać uśmiechniętego Berbę w takiej formie. Jedyne nad czym powinien jeszcze popracować to większe skupienie, które przełożyłoby się na mniejszą nonszalancję w grze. Dziś widać było, że od pewnego momentu naprawdę się wyluzował i zmarnował super sytuację, którą powinien wykorzystać. Mimo wszystko to jak gra i zaryzykuję to stwierdzenie – to jak czuje się na boisku napawa wielkim optymizmem. I z tym optymizmem mogę udać się już dziś na spoczynek!

…And Peace For All Devil Fans!!
» 17 sierpnia 2010, 00:56 #112
Xartula: Ja ci powiem, dlatego ze Messi kiwa po 2-3 rywali po czym zdobywa bramke lub tak jak w LM 4bramki meczu z Arsenalem a na koniec sezonu po 30+ bramek styka. Cristiano który zdobył 40+ bramek w 2008 r i kilka asyst, a jeśli chodzi o późniejszy czas to gdy był młodszy nie grał tak dobrze bo byli od niego lepsi po za tym kilka lat temu zdawało mu sie ze grał kilka dobrych meczy potem przerwa(słąba forma) osobiscie sądze ze są tacy piłkarze jak Xavi czy Iniesta umieją utrzymać bardzo wysoką forme przez cały sezon lub 2 czy 3 sezony a Scholes nie a gdy był młodszy miał właśnie takie zloty i upadki, raz grał lepiej raz gorzej. Po za tym złotą piłke nie zdobył Xavi czy Iniesta a grają tez swietnie. Jeśli Scholes chciał by zdobyc złota piłke to nie mogł by patrzec na lata spędzone na Old Trafford bo FIFA patrzy na jeden sezon
» 17 sierpnia 2010, 01:11 #111
Sanitarium: Adam11 - zgadzam się z Tobą w 90% procentach tego co napisałeś, dobry komentarz !

Miło jest patrzeć jak nasze "żywe legendy" błyszczą i wciąż trzymają poziom (mowa o Giggsie i Scholesie)

Co do Berby to bardzo cieszy fakt iż gra na swoim poziomie w końcu. Mam wrażenie iż w końcu ciąży nad nim żadna presja, chce zdobywać gole i to robi.
Co do Naniego to jest to piłkarz którego bardzo podziwiam, dziś nie miał okazji się za bardzo wykazać ale wierzę iż ten sezon będzie dla niego jeszcze lepszy niż poprzedni.

Co do Rooneya - mam wrażenie że albo się zablokował, albo nie wrócił wciąż do formy po tej kontuzji , może lepiej żeby 1-2 mecze odpoczął i nabrał głodu do gry a następnie wyszedł na murawe jak bestia i strzelił gola :)
» 17 sierpnia 2010, 02:16 #110
Xartula: Sanitarium- Rooney i dwa mecze przerwy ? jak on już jest głodny gry i nie może doczekać się ligi, mi sie wydaje ze Rooney się zablokował i troche mu nie idzie ale gdy by strzelił jednego gola odrazu by odrzył. On musi znów zrobić swoj wślizg na kolana do kibiców United :)
» 17 sierpnia 2010, 09:48 #109
wander11: Mecz był ładny z Mu najlepiej zagrał Schoels dobrze Nani Berbatov a najgorzej według mnie nie Rooney tylko Valenciaon chyba zadnego pojedynku nie wygrał sam sie bie kiwał i nie umiał przyjasc piłki .Ale mam nadzieje ze to tylo jeden mecz w jego wykonaniu taki słaby .A co do Rooney spodziewam sie ze od 4 kolejki zacznie grac tak jak w tantyn sezonie
» 17 sierpnia 2010, 00:47 #108
Jakubek722: Dobrze sezon rozpoczęty Newcastle to nie West Bromwich Albion :)
Myślę, że Chelsea nie wygrałaby z Newcastle aż 6 : 0 :)
Teraz liczę na kolejny komplet punktów na OT ;)
Już nie mogę doczekać się następnego meczu...
» 17 sierpnia 2010, 00:45 #107
Piorun: środek pola z obsadą: Scholes - Fletcher to bardzo dobry pomysł :) Carrick to klocek wiec niech tak zostanie cały sezon :) świetna robota Diabły :)

Glorry Glorry Man United ! :)


ps. i nawet w typerze trafiłem 3-0 :D
» 17 sierpnia 2010, 00:44 #106
Jakubek722: Ma ktoś skrót meczu??
Jeśli tak to proszę o link.
Z góry dziękuję.
» 17 sierpnia 2010, 00:41 #105
Marto: Tak owszem , czasem wydaje mi się ,że chce go na siłę albo zastąpić albo naśladować. Powinien bardziej skoncentrować się na własnym stylu gry choć wydaje mi się ,że także jak Ronaldo stawia na efektowność. Nie mówię ,że gra źle bo jestem bardzo zadowolony z jego ostatnich występów ale powinien więcej myśleć. Do wolnych podchodzi tak samo ale niestety jeszcze nie strzela ich jak Cristiano. Widać ,że się stara i ja mu tego życzę aby pewnego dnia był nową siódemką na Old Trafford
» 17 sierpnia 2010, 00:48 #104
Jakubek722: Cieszy mnie ta wygrana ;))
Szczególnie występ Berbatova, który strzelił jak na razie 2 bramki w 2 meczach i oby tak dalej ;)
» 17 sierpnia 2010, 00:24 #103
bad15: hahaha Gay Neville^^ Co za sonda...

Co do meczu to świetne zawody rozegrał Scholes a i Berba pokazał się z lepszej strony. Martwi passa Rooneya, który od 13 meczy (łącznie z reprezentacją) nie trafił do siatki.
» 17 sierpnia 2010, 00:20 #102
dragu1995: Van Der Sar - 7
O'Shea - 5,5
Vidic - 8,5
Evans - 7,5
Evra - 7
Valencia - 6
Fletcher - 8
Scholes - 9,5
Nani - 7
Rooney - 6
Berbatov - 8,5

Giggs - 8
Chicharito - 7
» 16 sierpnia 2010, 23:59 #101
Xartula: Czemu Chicharito dajesz 7 a Rooneyowi 6 ? przecież Chicharito nie pokazał nic w meczu, miał za mało czasu, owszem starał sie ale nic z tego nie wyszło a Rooney ? wracał się czasami miał dobre podania otwierające droge do bramki i wiecej biegał, bez sensu -.-
» 17 sierpnia 2010, 00:26 #100
Marto: Choć by dlatego dla Rooneya 6 bo od graczy jego pokroju wymaga się o wiele więcej niż od debiutanta.
» 17 sierpnia 2010, 00:50 #99
blazeone1987: srogo oceniles Rooney'a jesli dobrze widzialem w meczu to zagral kilka dobrych podan ktore otwieraly Berbie bramke. Wg mnie za slabo go oceniles i nie mial tylu dogodnych sytuacji jak Berba lecz jesli uwazasz, ze to byl jego slaby wystep to ja tak bym chcial zagrac w PL...Nie wymagajmy od Rooney'a niewiadomych na start. Wazne, ze druzyna sie cala spisuje. Bless
» 17 sierpnia 2010, 07:05 #98
ducken: sonda obok (Zakończenie kariery przez którego z weteranów Manchester United odczuje najbardziej?), trochę głupio wygląda "GAY Neville"
» 16 sierpnia 2010, 23:58 #97
pppawelll: mocne strony MU w tym meczu : zgranie i zrozumienie, widać, że chłopaki się rozumieją bo to nie jest taki cyrk jak w City gdzie się małpki wymienia co roku :D , dobra dyspozycja większości zawodników, old school Scholesa i w końcu Berba taki jakim chcieliśmy go widzieć w poprzednich sezonach.
słabe strony: dużo niecelnych podań i niepotrzebnych strat jak by naszym diabełkom brakowało trochę koncentracji bo wątpię, że zawodnicy z takim doświadczeniem ulegli presji ;) ogólnie jest dobrze SIR skoryguje jeszcze co złe i na podbój czas ruszać !! Glory glory glory
» 16 sierpnia 2010, 23:54 #96
kris9: Owszem było kilka strat i niedokładnych podań, ale na początku sezonu można przymknąć na to oko. Jak na pierwszy mecz drobne nieporozumienia są wkalkulowane, trzeba wejść w sezon.
» 16 sierpnia 2010, 23:59 #95
zaki69933: Witam. Chciałbym dodać kilka słów o meczu i o formie poszczególnych zawodników. Mecz ogólnie mógł się podobać, Diabły zagrały naprawde dobry mecz przede wszystkim na zero z tyłu. Bardzo zawiodłem się na Rooneyu który miał swoje sytuacje, ale niestety podejmował również złe decyzje idąc oko w oko z Harperem szuka "kwadratowych jaj" i gra do Berby który był kryty podajże przez 3 obrońców.
Fajnie że zadebiutował Chicharito bardzo chciał się pokazać, ale nie dostawał piłek.
Mam jedno pytanko może mi ktoś powiedzieć co jest teraz z Obertanem?
» 16 sierpnia 2010, 23:50 #94
kris9: Mnie też cieszy zero z tyłu. Co do Obertana to na razie ogrywa się w rezerwach i czeka na swoje szanse. Moim zdaniem jeszcze wypłynie nam młody Francuz.
» 16 sierpnia 2010, 23:54 #93
kris9: kris9
Mnie też cieszy zero z tyłu. Co do Obertana to na razie ogrywa się w rezerwach i czeka na swoje szanse. Moim zdaniem jeszcze wypłynie nam młody Francuz.
» 16 sierpnia 2010, 23:55 #92
kartus1: Mecz ekstra ;) sadze ze to bedzie sezon Dimiego xd pokazal sie z bardzo dobrej strony w tym meczu ;)! ale scholes to dzisiaj maaarzenie zagral ;) az milo bylo patrzec na gre naszy Czerwonych Diabłów ;) xd Oby tak dalej ;)



Glory,Glory Man United.! ;)
» 16 sierpnia 2010, 23:49 #91
ManUtd95: no to barton jeszcze troche poczeka z goleniem wasow :D
» 16 sierpnia 2010, 23:40 #90
kris9: wygląda komicznie, musi bardzo zmotywować się na Aston Villę, bo w przeciwnym razie na kolejne mecze będzie musiał skombinować sobie maskę ala Petr Cech, by nie zostać pośmiewiskiem mediów :)
» 16 sierpnia 2010, 23:53 #89
ManUtd95: swietny mecz
brawa dla berby i scholesa :)
» 16 sierpnia 2010, 23:37 #88
rvn10: Sorka coś się popsuło w komentarzach,to nie do ciebie :D
» 16 sierpnia 2010, 23:50 #87
spOntan: rvn10 o co ci w tym momencie chodzi? pochwalił ich za mecz, to źle? ma czekać aż rozegrają co najmniej 10 pod rząd świetnych meczów pod rząd i wtedy dopiero ich chwalić? wtf?
» 17 sierpnia 2010, 07:37 #86
kuchar71: Co do tego, że Scholes jest geniuszem to chyba nikt nigdy nie miał wątpliwości, ale pytam się gdzie są teraz Ci, którzy skreślali Berbatova?
» 16 sierpnia 2010, 23:34 #85
nyny: Osobiście go nie skreślałem, ale nie zaprzeczajmy, Berba nie grał na mundialu ma mnóstwo sił. Zobaczymy jaki będzie w połowie sezonu, w poprzednim jego forma skakała.
» 16 sierpnia 2010, 23:36 #84
rvn10: Dobry jesteś ,po jednym meczu chwalić zawodnika,poczekajmy spokojnie co pokaże w następnym miesiącach.
» 16 sierpnia 2010, 23:48 #83
rvn10: Dobry jesteś ,po jednym meczu chwalić zawodnika,poczekajmy spokojnie co pokaże w następnym miesiącach.
» 16 sierpnia 2010, 23:50 #82
nyny: Dzięki Vidicovi Man Utd nie straciło ani jednej bramki, pamiętaj dobrze sytuację gdy odbierał przeciwnikom piłki, a tymczasem 0statnie miejsce w głosowaniu ze stanem: 0 głosów.
» 16 sierpnia 2010, 23:33 #81
devils18: Świetny mecz Berby i Scholesa i oby tak dalej.
» 16 sierpnia 2010, 23:30 #80
Azut20: Nie oglądałem bo mi wyleciało z głowy ;) no cóż muszę zapisać se ten mecz :D Pięknie diabły :) oby tak dalej GO GO!!
» 16 sierpnia 2010, 23:29 #79
ercraft: ta odpowiedź miała być do użytkownika "vitteck", drobna pomyłka.
» 16 sierpnia 2010, 23:39 #78
witek: Van Der Sar - bardzo pewny występ, grał jako ostatni obrońca, zapewniał spokój w defensywie (7)

O'Shea - taki sobie występ Johna, nie udzielał się zbytnio w ofensywie, a w obronie mieszał nim trochę Gutierrez (6)

Vidic - świetna gra Serba, dobrze sobie poradził z rosłym Carrolem jak i innymi zagrożeniami, dobrze że wciąż jest z nami (8)

Evans - kiedy Rio wyzdrowieje to niełatwo będzie mu wygryźć Johnego, Irlandczyk kapitalnie sobie radzi (7,5)

Evra - pierwszy występ Pata w tym sezonie, widzieliśmy kilka ładnych wejść ofensywnych, miał też udział przy bramce. Ogólnie bardzo przyzwoity występ, ale potrafi lepiej (7)

Valencia - ważny zawodnik drużyny - często przechodziły przez niego podania, nie traci zbyt wielu piłek, ale brak mu odrobiny szaleństwa. Odnoszę wrażenie jakby Ekwadorczyk był ciągle wystraszony. Lubię go i cenię, ale stać go na dużo więcej (6,5)

Fletcher - bardzo aktywny, przytomne zachowanie się przy bramce, dobra współpraca z partnerami. Trzyma poziom (7,5)

Scholes -masakrator, brak mi słów jak widzę taką grę Paula. Przypominają się jego najlepsze mecze. Kapitalne podania w tym dwie asysty, niekonwencjonalne zagrywki, praca w defensywie, niesamowity wkład w końcowy sukces. Do pełni szczęścia zabrakło tylko bramki, ale chyba nie będziemy narzekać :) ? (9,5)

Nani - dobra gra Portugalczyka, od pewnego czasu trzyma równy poziom, a zdarzają mu się również występy genialne. Dzisiaj było dobrze, może nawet ciut lepiej (7,5)

Rooney - daleko mu do formy do jakiej nas przyzwyczaił w ubiegłym sezonie, ale brak realnego zagrożenia z jego strony rekompensuje walką na boisku. Jak zwykle dużo się nabiegał, skupiając na sobie uwagę obrońców. Miał swój wkład w zwycięstwo (7)

Berbatov - Scholes był Man of the match ale Berbatov niewiele mu dzisiaj odbiegał. Niesamowicie aktywny, niesamowicie groźny. Praktycznie wszystko mu wychodziło. Ręce naprawdę same składały się do oklasków. Ładny gol, mógł też strzelić następne. Ferguson powiedział - to może być sezon Berbatova. Teraz widzimy że Szkot nie rzucał słów na wiatr (9)


ZMIANY

Giggs - tyle lat na karku a on nadal zachwyca. Zrobił naprawdę dużo podczas swojego pobytu na boisku. Wszystko mu wychodziło i strzelił przepiękną bramkę. Brawo Ryan (8)

Chicharito - widać że będzie z niego pożytek. Kilka razy urwał się obrońcom, a raz gdyby lepiej zrozumiał się z Berbatovem pewnie strzeliłby swoją pierwszą bramkę w lidze. Czekamy na kolejne mecze w jego wykonaniu (7)

Nasz Manchester jest w bardzo dobrej formie, a taki stary lis jak Ferguson na pewno wie jak utrzymać aktualną dyspozycję. W klubie panuje świetna atmosfera, każdy czuje się potrzebny. Czekam z niecierpliwością na kolejny mecz. Dzisiejszy można było oglądać z uśmiechem na twarzy!
» 16 sierpnia 2010, 23:28 #77
gwiazda2010: moze dajmy odrazu wszystkim 10-tki ? bez przesady ... drewno miał 2-3 setki i co ? wiec nota gdzies 2-3 nizsza
» 16 sierpnia 2010, 23:30 #76
Orsino: Ogółem zgadzam się z ocenami, ale O'Shea nie zasłużył na więcej niż 5 w tym meczu, według mnie najsłabsze ogniwo w drużynie
» 16 sierpnia 2010, 23:36 #75
ercraft: ja z kolei uważam, że Berbatov (bo to chyba o nim gwiazdorzyna mówi drewno) zagrał dziś całkiem dobrze ale nota 9 to lekkie przegięcie.
» 16 sierpnia 2010, 23:38 #74
BroneK1878: Śmieszni są ci ktorzy głosuja ze zawodnikiem meczu byl Javier.
grał 30 min i dzis nie pokazał sie za dobrze.
» 16 sierpnia 2010, 23:28 #73
kris9: Bohaterem tego meczu był oczywiście Paul Scholes i temu chyba nikt nie jest w stanie zaprzeczyć. Przypomnę tylko, że w meczu o Tarczę Wspólnoty zawodnikiem meczu również był Scholes. O czym to świadczy? Wysyłanie zawodników na emeryturę tuż po przekroczeniu 30 jest w dzisiejszym futbolu niedorzecznością. Wejście Giggsa potwierdziło tylko, że weterani czują się świetnie i tak samo jak Ferguson bez względu na przybywanie lat cieszą się futbolem. Paul udowodnił dziś, że nie potrzebujemy jak na razie na siłę sprowadzać klasowego Play Makera w rodzaju Sneider czy Ozil. Wystarczy jeśli Scholes w takiej formie rozegra najważniejsze mecze w sezonie, czyli te w PL oraz LM. Uważam, że pomimo 35 lat jest w stanie to zrobić. Poza tym cieszy mnie dobre przygotowanie do sezonu Berbatova, powrót formy Vidicia oraz w ogóle powrót Evry. Trochę martwi forma Rooneya, ale Anglik potrzebuje jeszcze trochę czasu. Dobre rozpoczęcie sezonu i miażdżąca przewaga w meczu z Newcastle (posiadanie piłki 70%-30%). Liczę na podtrzymanie dobrej formy i passy strzeleckiej. A więc naprzód Diabły!
» 16 sierpnia 2010, 23:27 #72
DevilsPoland: Świetny mecz Berby i Scholesa na prawdę jestem pod wrażeniem gry tych zawodników a zwłaszcza Scholes pokazał klasę wyborne górne piłki nic ino się cieszyć. Glory Glory Manchester United
» 16 sierpnia 2010, 23:27 #71
ercraft: a tabeli jak nie było tak nie ma...
» 16 sierpnia 2010, 23:25 #70
matheo: Kłopoty techniczne, pojawi się jutro.
» 16 sierpnia 2010, 23:26 #69
Adam11: UWAGA! UWAGA! Kilka dni temu Chuck Norris przyznał, że zawsze w głębi duszy chciał być Paulem Scholsem!!

Cóż Chuck... Nie ty jeden. Tacy Xavi, Pirlo czy Lampard też by chcieli:-)
» 16 sierpnia 2010, 23:24 #68
tzdevil666: rooney wiecej nadrabia ryjem niż dobrą grą.... ta jego waleczność. EVRA, SCHOLES, jak zawsze GIGGS - klasa. Bułgara nigdy nie lubiłem i nie polubie. Udało mu sie ze słabiutkim newcastle strzelic bramke. zobaczymy w kluczowych meczach jak sie bedzie motał.
» 16 sierpnia 2010, 23:21 #67
Werker999: A Rooneyowi ze "słabiutkim" Newcastle nie udało się strzelić bramki.
Wayne musi się odnaleść, może to przez te szlugi... kto wie...
» 17 sierpnia 2010, 07:37 #66
nyny: Valencia, Rooney? Hmm... wątpię już lepiej by było oddac głos na Vidica.
» 16 sierpnia 2010, 23:15 #65
kckMU: Lub na evre, również sobie zasłużył, no ale większość z nas patrzy do przodu, walimy do przodu :D
» 16 sierpnia 2010, 23:17 #64
marco767: poprostu ,,Bóg jest rudy"... i tyle ;d
» 16 sierpnia 2010, 23:15 #63
Devil11: Niezły mecz na rozpoczęcie ligi. Kolejne świetne spotkanie Scholesa, fantastycznie podawał, tak jakby w ogóle się nie zestarzał. Trzeci gol był dla mnie wyjątkowy, to było właśnie to czego nam zazdroszczą inni. Bardzo dobra akcja naszych weteranów - podanie Scholesa i wykończenie Giggsa. Mieliśmy sporo okazji bramkowych, wynik spokojnie mógłby być wyższy. Berba zmarnował kilka wyśmienitych szans, ale widać, że się stara i może być coraz lepszy. Ten mecz z pewnością może napawać optymizmem ;)
» 16 sierpnia 2010, 23:14 #62
kckMU: Hernandez jak hernandez, dużo biegał pokazywał się, żeby nikt nie zapomniał, że jest na boisku :D, no i dobry odbiór przy 3 bramce
» 16 sierpnia 2010, 23:13 #61
piokrop: Juz sie tak nie chwalcie tym Typerem :P ja dopiero pierwszy raz typuje i tylko 5 punktow :/ mam nadzieje ze bedzie lepiej. co do meczu to nie bede oryginalny i pochwale Scholesa i Berbatova, no i moze troche Naniego bo miał kilka ładnych zagrań. Na minus niestety Rooney i Valencia jak dla mnie. Sporo było niedokładnych podań i jeszzce brak skuteczności. ale z kazdym meczem chłopaki bedą sie rozkręcac :)
» 16 sierpnia 2010, 23:13 #60
bzowy21: ładny mecz. piękny gol Giggsa i znów kolejny dobry występ Scholesa. niepokoi mnie forma Rooneya. a tak to super. i nawet wynik w typerze mi wyszedł.
» 16 sierpnia 2010, 23:12 #59
buttonman: Scholes wiecznie młody ! :D ale jest nadzieja, że Berby sezon to bedzie :)
» 16 sierpnia 2010, 23:12 #58
wrooney: A jak tam się pokazał Chicharito bo akurat od 48 do 91 minuty nie miałem prądu ...
» 16 sierpnia 2010, 23:12 #57
Patryk1515152: Noo wkońcu Berbatov coś pokazał :D Roo wracaj do formy !! Scholes mistrzu Ty ależ klase pokazał :D
» 16 sierpnia 2010, 23:12 #56
masrzisz: super meczyk :) co to Scholes zagral to jest poezja ;) oby byl jak najczesciej w takiej dyspozycji :) Valencia nieco slabiej nie mial tam latwo z tym Enriqe ;( Berbatov spokojnie mogl strzelic 2 bramy ale cieszmy sie z tego co jest bo wygralismy w dobrym stylu ;) nie moge sie juz doczekac kolejnego meczu .. ;)
» 16 sierpnia 2010, 23:12 #55
20lskjear: Szkoda, ze Nani musial zejsc bo uwazam, ze dobrze sobie radzil a w przeciwienstwie Valencia to sobie nie radzil sobie w moim zdaniem. ale go rozumiem bo dopiero wrocil do gry. Ale cieszy bardzo dobra gra i wynik oczywiscie Brawo Brawo UNITED aby tak dalej...
» 16 sierpnia 2010, 23:12 #54
ercraft: racja, Valencia nie miał dziś dnia. na szczęście cała drużyna zagrała dziś dobry mecz, mimo TYLKO 3-0 można powiedzieć, że Sroki zostały zmiażdżone:)
» 16 sierpnia 2010, 23:23 #53
Gibol: Nie było najlepiej ale na Sroki to wystarczyło. Martwi słaba forma Rooneya (w tym przypadku jej brak) oraz Valencii. Z drugiej strony odpowiedzialność za grę wzięli wtedy inni zawodnicy. Kapitalnie dzisiaj Scholes, dobrze Berba... także w sumie nasz występ oceniam (w skali szkolnej) na 4 z małym minusem. No ale to początek sezonu i jestem w miarę spokojny i z optymizmem patrzę w przyszłość.
» 16 sierpnia 2010, 23:11 #52
FanManUtd93: Scholes mi imponuje swoją grą .Bezpodważalnie piłkarz meczu;D
» 16 sierpnia 2010, 23:11 #51
Jacques: Scholes MotM bez dwóch zdań. Jak tak będzie grał przez chociażby pół sezonu to opłacało się nie kupować Sneijdera :)

Cieszy też bramka Giggsa, no i Berby oczywiście :)

Fletcher jak to czarny koń musiał dołożyć coś od siebie.

Glory Glory Man United
» 16 sierpnia 2010, 23:11 #50
ronald: ekstra, ekstra ekstra. Bardzo sie ciesze:)
» 16 sierpnia 2010, 23:10 #49
ManUtd91: A i tabele przydałoby się odświeżyć :D
» 16 sierpnia 2010, 23:10 #48
Deluxe: Paul Scholes... Proszę nie mówić, że ten pan jest stary ;) Ba, on chyba brnie ku udowodnieniu, że im jest starszy, tym lepszy. Obok niego jako bohatera meczu ustawiłabym Evrę, bo jest niesamowicie waleczny - ale to nie nowość, on nigdy nie dawał za wygraną i nie odpuszczał tak łatwo. Oby kolejny mecz był równie owocny w bramki, ale lepszy pod względem skuteczności. Nasi mieli tyle fantastycznych akcji, że niemal spokojnie mogli prowadzić o wiele wyżej. A jednak. Chociaż wynik sam w sobie cieszy duszę i oko ;)
Glory Glory Man United!
» 16 sierpnia 2010, 23:09 #47
crx6radziu: Przydala by sie nowa Tabela a nie ....
» 16 sierpnia 2010, 23:09 #46
ManUtd91: Wynik całkiem dobry, mecz w kilku akcjach znakomity, dobra gra Berby chociaż mógł być skuteczniejszy. Roo, nie bardzo dzisiaj, ale poczekajmy, da radę. Godni uwagi to Giggs i Scholes, ale i obrona całkiem ładnie, bylem pod wrażeniem Evansa. Myślę, że jak na razie jest dobrze.. poczekajmy..
» 16 sierpnia 2010, 23:08 #45
smugg: Świetne rozpoczęcie sezonu. Po raz kolejny Hernandez pokazał się z dobrej strony. Myślę, że meksykanin pomoże nam w tym sezonie odzyskać tytuł.
» 16 sierpnia 2010, 23:08 #44
majkelSJZ: Scholes zagrał świetnie, nie wiem jak kiedyś znajdziemy jego następce, mimo tylu lat na karku, gra na niesamowitym poziomie. Giggsy i przynajmniej jedna bramka w każdym sezonie jego gry w PL, to chodząca legenda United. Swoją drogą bramka Ryana bramką kolejki jak dla mnie, genialny strzał :D Dobry mecz naszych skrzydeł Naniego i Valencii, dobry mecz Berby ukoronowany bramką, choć mogło być ich więcej, oby rozkręcał się w miarę upływu sezonu i pokazał na co go stać. Martwi forma Rooneya, oby jak najszybciej się przełamał :)
» 16 sierpnia 2010, 23:07 #43
mat3usz: Ładny mecz :) Grali dobrze :) A co najważniejsze było widać Berbe na boisku :)
» 16 sierpnia 2010, 23:07 #42
Xartula: Scholes jak on mnie zadziwia , dwa mecze zagrał perfekcyjnie, a Berbatow mógł strzelić wiecej goli ale i tak zagrał niezły mecz i ale widziałem w grze Berby taki spokój po strzelonej bramce potem było już tylko lepiej. Giggsy miał kilka ładnych podań i spisał sie swietnie mimo ze wszedł w II połowie.,ogółem mecz mi sie fajnie oglądało i nie ważne ze Chelsea strzeliła o 3 wiecej wazne jest to ze United pokazało ze jest w dobrej formie na nowy sezon strzelając w 2 meczach 6 bramek
» 16 sierpnia 2010, 23:07 #41
adashko: Learn to play the United way - tyle w temacie na dziś ;)
» 16 sierpnia 2010, 23:06 #40
Kamil242: świetny mecz ManU;) z przyjemnością się oglądało naszą gre,Paul pokazał klase‚ jego krosy i gra z pierwszej piłki mnie zabiły:D glory UNITED!
» 16 sierpnia 2010, 23:06 #39
Werker999: Ale ja wczoraj oglądałem Man Utd albo MU w akcji a ty "ManU"?
Może oglądałeś na innym kanale, bo skrót "ManU" jest obrażliwy.
» 17 sierpnia 2010, 07:42 #38
maciej1878: super tylko tak dalej
» 16 sierpnia 2010, 23:05 #37
Wielbicielka: Super!! Przyjemnie oglądać taki mecz..przyjemnie widzieć taką formę Berby:) Nani tez się dobrze spisał:)
» 16 sierpnia 2010, 23:05 #36
manutdfan92: Scholes to jest mistrz. Gra tak że aż się na duszy cieplej robi. Szkoda że niedługo skończy karierę. Trzeba też pochwalić Berbatova bo widać dużą poprawę w jego grze i podejściu do gry. Ale jakby był bardziej skuteczny to mógłby ustrzelić hat-tricka
» 16 sierpnia 2010, 23:04 #35
bennybenny9: Najlepszy na boisku SCHOLES !kolejny dobry mecz!weterani gora!
» 16 sierpnia 2010, 23:04 #34
FanaticMU: Roo jeszcze troszkę....Hernandez miał troszkę za mało czasu...Berba dosyć ładnie dzisiaj pograł...no i Scholes grał jakby miał z 25 lat ;D hehehe oby tak dalej ;D
» 16 sierpnia 2010, 23:04 #33
mamciesmerfetko: Ja mam 10 punktow 3 bezposrednich meczach a 4 normalnie 3 mecze na 0 punktow
» 16 sierpnia 2010, 23:04 #32
man1ek: PIEKNIE! :)
» 16 sierpnia 2010, 23:03 #31
Chicharitoo: Naprawdę, fajny meczyk. Szkoda tylko że wygraliśmy tak nisko (!) (jak na ilośc pięknych, diabelskich akcji w tym meczu) ale musimy się cieszyc z kompletu punkcików i OBY TAK DALEJ :)

GO GO MAN UNITED!!
» 16 sierpnia 2010, 23:03 #30
johnoshea: no i plan wtykonany, 3pkt są
» 16 sierpnia 2010, 23:03 #29
kolbusek3: Ja po 1 kolejce mam tylko 5 pkt fatalnie mi poszło a wy ile macie
» 16 sierpnia 2010, 23:02 #28
fat1xd: Bardzo dobrze taki właśnie wyniki postawiłem w typerze :) Czyli razem mam już woooow 5 punktów ;| Chyba się do tego nie nadaje :D Rooney bez formy to było widać, dajmy mu odbudować kondycję, Valencia troszkę niemrawo. Scholesa i Berbatova nie muszę oceniać, WORLD CLASS!
» 16 sierpnia 2010, 23:02 #27
JUMP3R: Bardzo fajny mecz, z dobrej strony pokazał się Berbatov no i te piękne dogrania Scholesa. Widać że Roo jest bez formy, cos go gryzie, nie czuje piłki mam nadzieje że wróci do wielkiej formy. Szkoda jeszcze że troche głupio te złapali.
» 16 sierpnia 2010, 23:02 #26
blink016: glory glory !
» 16 sierpnia 2010, 23:02 #25
jelonq1: fenomenalny mecz Scholes'a. Ale słaby mecz Rooney'a ale wynik cieszy :)
» 16 sierpnia 2010, 23:01 #24
possebon: Dobry początek. Mam nadzieje że Berbatov bedzie tak pykał przez większość sezonu. Scholes mistrzostwo. Dziadek pokazuje że nadal może :). No i Giggs genialny strzał. Także pozytywnie. No i trafiłem wynik 3:0 typowanku także jestem zadowolony.
» 16 sierpnia 2010, 23:01 #23
dagoberto: No wlasnie i tabelke fajnie by bylo juz zmienic
» 16 sierpnia 2010, 23:01 #22
ikermikipawel: strzeliłem w piontke szkoda że nie obstawiłem to w typerze no ale ładnie grali
» 16 sierpnia 2010, 23:01 #21
OnlyRedDevils: Mecz dobry, piękne bramki (brakowało mi tego) szkoda, że Wayne się nie mógł odblokować, ale ma czas. Teraz czekamy na Fulham, Pozdro!
» 16 sierpnia 2010, 23:00 #20
rylec: ogladałem mecz grali na prawde super tak spokojnie
» 16 sierpnia 2010, 23:00 #19
mario8: tylko 3-0 to mogło się skończyć 6,7 a nie Berbatov potwierdził że nie chce być królem strzelców sam mógł strzelić 3-4. Widać że Roo jest kompletnie bez formy ale Hernandez śmiało może go zastąpić dzisiaj świetny odbiór po którym padł gol Rayana
» 16 sierpnia 2010, 23:00 #18
anagaro: gdzie ty to 6,7 widziałeś to ja nie wiem. chyba inny mecz oglądałeś. Jedną dobrą sytuacje zmarnował Berba, a reszta to były z których jak by padł gol to byś go chwalił jaki on dobry nie jest.
» 16 sierpnia 2010, 23:06 #17
ercraft: to chyba Ty inny mecz oglądałeś, 6 mogło być spokojnie. brak skuteczności choć ładnie zagrali pierwszy mecz.
» 16 sierpnia 2010, 23:18 #16
mario8: inny mecz?? proszę 3 sety po złym wybiciu obrońcy miał dobrą pozycję a poszedł do rogu, po zagraniu Roo miał sam na sam nie trafił w bramkę, po odbiorze w polu karnym zaczął się kiwać i nic z tego nie było nie mówiąc o jego nożycach. Ja jestem fanem Berbatova ale zawszę mówię to co myślę. Nie wiem skąd te minusy przeiceż pisałem prawdę
» 17 sierpnia 2010, 00:39 #15
PiterParker: Akurat 3-0 postawiłem nieźle 10 pkt i 4 bezpośrednie trafienia:)
» 16 sierpnia 2010, 22:59 #14
possebon: No to kozak, gratuluje. Ja narazie 6 ptk i jedno BT (wiadomo jaki mecz :P).
» 16 sierpnia 2010, 23:04 #13
kckMU: MVP MU: Scholes, MVP Newcastle: Carroll, najładniejszy gol: Giggs jak dla mnie tyle na ten mecz, a tak to ładna gra, dużo pokazywał się Nani z valencią, norma ;D, Rooney jak się odblokuje to nie skończy, miejmy nadzieje, że w Londynie za tydzień pokaże na co go stać
» 16 sierpnia 2010, 22:59 #12
kalek: Valencia dzisiaj słabo zagrał nie szło mu dzisiaj
» 16 sierpnia 2010, 23:04 #11
dagoberto: No ladny poczatek ja w typerze stawialem 3-1 prawie trafilem
» 16 sierpnia 2010, 22:59 #10
Romcio17: a ja 3:0 no i są 2punkty :)
» 16 sierpnia 2010, 23:06 #9
dagoberto: gratuluje he
» 16 sierpnia 2010, 23:36 #8
DevilsPoland: Ja dałem 3-0 i trafiłem ;)
» 16 sierpnia 2010, 23:57 #7
Jakubek722: heh a ja postawiłem na Liverpool - Arsenal 1-1 ;D
» 17 sierpnia 2010, 00:25 #6
dawcio340: Może by tak tabele premiership zmienić? ;p
» 16 sierpnia 2010, 22:59 #5
mamciesmerfetko: w Lidze typerow mam 10 punktow ale wynik united mi wszedł
» 16 sierpnia 2010, 22:59 #4
MrKubinho: fajny meczyk ps wypadało by nową tabele zrobić :P
» 16 sierpnia 2010, 22:59 #3
Lokator23: Dobry mecz bardzo ladne i pewne zwyciestwo cieszy mnie mecz Berbatowa wiedzialem ze ten czlowiek ma potencjal ale najlepszy dzisiaj byl Scholes wogole wszyscy dobrze grali pozdrawiam
» 16 sierpnia 2010, 22:59 #2
matdevil: Man of the match issss Paul Scholes. Niech ktos mi powie ze on jest stary ^^
» 16 sierpnia 2010, 22:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.