Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tournee 2010: Diabły gromią, piękny debiut Chicharito!

» 29 lipca 2010, 04:44 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Gwiazdy MLS w Houston zbladły szybko, a Manchester United udzielił Amerykanom diabelskiej lekcji futbolu. W wygranym 5:2 (2:0) spotkaniu w barwach „Czerwonych Diabłów” zadebiutował Javier Hernandez.
Tournee 2010: Diabły gromią, piękny debiut Chicharito!
» Gwiazdy MLS w Houston zbladły szybko, a Manchester United udzielił Amerykanom diabelskiej lekcji futbolu. W wygranym 5:2 (2:0) spotkaniu w barwach „Czerwonych Diabłów” zadebiutował Javier Hernandez.
Kto zdobył najładniejszą bramkę w meczu?
Sir Alex Ferguson w ostatnim spotkaniu w ramach przedsezonowego tournee po USA i Kanadzie wystawił do gry mocno eksperymentalny skład. Szkot zdecydował się na formację 4-3-3, choć jedynym nominalnym napastnikiem był Federico Macheda. Na środku pomocy zagrał natomiast John O’Shea.

Kibice „Czerwonych Diabłów” na stadionie w Houston nie musieli długo czekać na bramkę wicemistrzów Anglii. Federico Macheda na listę strzelców wpisał się po... 23 sekundach gry. Włoch wykorzystał nonszalancję obrońców i pewnym strzałem pokonał Donovana Rickettsa.

Gwiazdy MLS w kolejnych minutach prezentowały się niczym stremowani juniorzy w debiucie przed dużą publicznością. Jedynym usprawiedliwieniem dla piłkarzy z amerykańskiej ligi były tylko dwa treningi, które odbyli przed spotkaniem z Manchesterem United.

Perfekcyjne zrozumienie z kolegami wykazywał natomiast Macheda. W 12. minucie młody napastnik zdobył swoją drugą bramkę. Włoch najwyżej wyskoczył do piłki po dośrodkowaniu Naniego z rzutu rożnego i ładnym strzałem głową wpakował futbolówkę do siatki.

Dwa szybkie ciosy zupełnie zbiły z tropu gwiazdorów MLS. W 15. minucie gospodarze mogli jednak wrócić do gry za sprawą Juana Pablo Angela. Sprytne uderzenie piłkarza New York Red Bulls w efektownym stylu obronił Edwin van der Sar.

Dwubramkowe prowadzenie pozwoliło „Czerwonym Diabłom” na spokojną grę. Efektownymi sztuczkami publiczność bawili Nani i Gabriel Obertan. Niestety Francuz po jednym z ostrych starć musiał opuścić boisko. Ferguson w jego miejsce wprowadził Toma Cleverleya.

W 28. minucie piłkarze z MLS przeprowadzili wreszcie składną akcję. Po szybkiej wymianie podań kąśliwy strzał na bramkę Van der Sara posłał Marco Pappa. Holender nie dał się zaskoczyć i odbił lecącą w kierunku bliższego słupka piłkę.

Jeszcze przed przerwą szansę na skompletowanie hat-tricka miał Macheda. Na własnej połowie piłkę długo holował Ryan Giggs, podał prostopadle w kierunku Włocha, ten miał przed sobą tylko bramkarza, ale wychodząc do podania nieznacznie się spóźnił i sędzia odgwizdał spalonego.

W 41. minucie zatrzęsła się w posadach bramka Amerykanów. Dwoma podaniami defensywę rywali rozmontowali Nani z Darrenem Fletcherem. Szkot zrobił wszystko jak należy, uderzył piekielnie mocno, lecz piłka odbiła się od poprzeczki. Chwilę później szansę pod bramką Van der Sara zmarnował Chad Marshall.

Tuż po zamieni stron nastąpiło spore przemeblowanie na boisku. Trener Bruce Arena zmienił aż sześciu zawodników. Sir Alex Ferguson roszad w składzie żadnych nie dokonał, a mający spory zapas sił piłkarze rywali zaczęli sprawiać coraz więcej kłopotów „Czerwonym Diabłom”.

Bliski pokonania Van der Sara był w 48. minucie Marshall. Obrońca Columbus Crew uwolnił się spod opieki Johna O’Shea, uderzył mocno, ale trafił prosto w bramkarza United. Cztery minuty później Ryana Giggsa zmienił Darron Gibson.

Na składną akcję Manchesteru United w drugiej połowie trzeba było czekać aż do 60. minuty. Świetny rajd prawą stroną przeprowadził Rafael, zwiódł obrońcę pod linią końcową, zdecydował się na strzał i była to zła decyzja, bo lepiej ustawieni byli koledzy a z uderzeniem z ostrego kąta bez problemów poradził sobie Nick Rimando.

W 63. minucie nastąpiła najbardziej wyczekiwana zmiana meczu. Naniego zastąpił Javier Hernandez, dla którego był to nieoficjalny debiut w zespole Manchesteru United. Chicharito zebrał gromkie brawa od latynoskiej części publiczności.

Minutę później powody do radości mieli kibice dopingujący gwiazdy MLS. Z lewej strony boska rzut wolny wykonywał David Ferreira, dośrodkował na piąty metr na głowę Briana Chinga, który nie miał problemów z pokonaniem Van der Sara.

Gra wyraźnie nabrała tempa i przed piłkarzami zaczęły otwierać się kolejne okazje bramkowe. W 67. minucie znakomita interwencja Rimando powstrzymała Hernandeza przed wpakowaniem piłki do siatki.

Żadnych wątpliwości nie było już w 70. minucie. Rzut wolny przed polem karnym wywalczył Chicharito. Piłkę na dwudziestym metrze ustawił Darron Gibson, uderzył ile miał tylko sił, a futbolówka po chwili wpadła w okienko. Cóż to był za gol!

Nie był to jednak koniec popisów w wykonaniu „Czerwonych Diabłów”. W 73. minucie w iście koncertowym stylu obrońców rywali ograł Tom Cleverley, który podbił piłkę nad bezradnymi rywalami i precyzyjnym strzałem wykończył całą akcję.

Kompletnie rozbici gospodarze nie byli w stanie stworzyć już żadnego zagrożenia. Piłkarze „Czerwonych Diabłów” czuli się natomiast znakomicie. W 84. minucie precyzyjne podanie z głębi pola od Darrena Fletchera otrzymał Hernandez. Meksykanin nie dał się złapać w pułapkę ofsajdową i mając przed sobą tylko bramkarza przelobował go ze stoickim spokojem.

W 90. minucie rozmiary porażki zmniejszył Dwayne De Rosario. Gwiazdy MLS mecz zakończyłyby z trzema bramkami na koncie, ale po strzale Brada Davisa piłka tylko odbiła się od słupka.

Man Utd: Van der Sar – Fabio (Scholes 72’), J. Evans, Brown, Rafael – Giggs (Gibson 52’), O’Shea, Fletcher – Nani (Hernandez 62’), Obertan (Cleverley 23’), Macheda (Welbeck 62’)


TAGI


« Poprzedni news
Wiara w młodzież, zamiast wielkich transferów
Następny news »
SAF: Macheda najlepszym egzekutorem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (177)


Kingus661: Wynik ewidentnie świadczy o jednym
Ferguson doskonale wie co robi. Ma wszystko przemyślane
+ dobrze przygotowanych zawodników co równa się tylko jednemu
wygranej :)
» 31 lipca 2010, 00:17 #151
wielkifanMU: Z pewnością cieszy te zwycięstwo, tym bardziej że zadebiutował Chicharito strzelając bramkę i że Manchester w ładnym stylu wygrał strzelając 4 gole.
Do tego Gol Gibson'a palce lizać, Macheda także pokazał talent strzelając te 2 bramki, na pewno nie jeden trener na świecie zazdrości nam młodych piłkarzy typu: Obertan, Welbeck, Macheda, Gibson, Smalling itd. więcej nie chce mi się wymieniać.

Ale mimo tego muszę zgodzić się z Adam11 że Śmieszą mnie niektóre komentarze z Was typu: "Hernandez zastąpi RONALDO", " Manchester będzie mistrzem" itd. itd. a jutro o 3 rana jak Manchester przegra znowu pojawią się komentarze: "będzie musieć walczyć o Ligę mistrzów w następnym sezonie" i nie mamy co myśleć o mistrzostwie.
Ale bez przesady... jeden mecz i do tego towarzyski i od razu takie zmienne komentarze... trochę więcej obiektywizmu.
» 30 lipca 2010, 16:25 #150
MARIUSZKUBIK85: młodzieżowcy pokazali klase.... dobrze ze mamy takie znakomite zaplecze na nowy sezon:)))
» 30 lipca 2010, 09:04 #149
siwulq: Witam Wszystkich!
Mam do Was prośbę. Podam Wam link do mojego profilu na Facebooka [link usunięty] proszę Was bardzo, jeżeli możecie kliknijcie ' Lubię to! ' , chcę dołączyć do Nike Academy i możecie mi w tym pomoc! Dzięki z góry!
A co do meczu to jak wczesniej pisalem, ogladalem powtorke, i jestem pod wrazeniem gry mlodziezowcow, mam nadzieje ze Boss bedzie na nich wiecej stawiał niz do tej pory! ;) GLORY MAN UNITED!
» 30 lipca 2010, 02:37 #148
gorgonzola: Ja bym Oezila(Ozila) nie chciał , możecie mnie wyzywać ale ja ma swoje zdanie.

Po 1. Jest niemcem (co z tego że pochodzi z Turcji), nie przepadam za niemcami.

Po.2 Ma wyłupiaste oczy, tu mnie możęcie pojechać za ten komentarz "Co ma do rzeczy wygląd" Dla mnie wygląd nie jest ważny w piłce nożnej, ale nie przesadzajmy, Ozil wygląda jak żaba

TO tylko moje zdanie, proszę o wyrozumiałe komentarze
» 30 lipca 2010, 01:41 #147
cristofer: Z Twojej teorii wynika, że powinniśmy sprzedać Rooneya bo jest brzydki. Jeśli chcesz wyrozumiale to żal komentować Twoją wypowiedź a jednak to zrobiłem. Bóg jeden wie dlaczego...
» 30 lipca 2010, 02:25 #146
kckMU: A ja skomentuje - żałosne i tyle, jesteś miss 2010? pokaż się. Poza tym idąc twoją teorią przedstawię fakty:
Ben Amos - duży talent pokazany w Kansas, wypad bo rudy.
Scholes - Nie muszę mówić kim jest, wypad bo rudy.
Park - Haruje na boisku jak dzika świnia, wypad bo krzywe i małe oczy.
Nani - jakiś murzyn z dziwnymi włosami

Teraz przykłady światowe:
Xavi - krzywa buzia
Puyol - długie włosy jak kobieta
Tevez - buzia jak kwadrat + coś na szyi
Ribery - buzia jak shrek z czymś na poliku

Można by wymieniać a wymieniać, ale bez sensu tak samo jak twoje PATRZENIE na piłkarzy.
» 30 lipca 2010, 05:07 #145
kckMU: [link usunięty] Czytaliście? 20 znaków
» 30 lipca 2010, 00:47 #144
cristofer: Nie chce wróżyć ale niby Oezil jest jedna nogą w Man Utd :D jakis powazny znajomy wyjawił. Żeby nie było tylko tak jak z kolegą benzemy :D sorka że nie w temacie ale chciałem się podzielić :D
» 29 lipca 2010, 22:36 #143
kckMU: Dzieki, ja go chce! ^^ 20 znaczków
» 30 lipca 2010, 00:29 #142
Steckov: Ja śnie, czy właśnie Chelsea przegrywa 5-1 z Wycombe? Hahahaha.
» 29 lipca 2010, 22:24 #141
grg: [link usunięty]

nie śnisz hahahhahahha
5-1 ahhahhahahhahahhaha
smerfy coś słabiutko :D
» 29 lipca 2010, 22:41 #140
kckMU: bo niebiescy to mistrzowie Anglii - nie zapominajcie, to z gwiazdami MLS po 5 rożnych leżeli by 5-0 :D
» 30 lipca 2010, 00:36 #139
psychiczny: skład Chelsea:
Walker, Clifford, Ince, Deen-Conteh, Bertrand, Sinclair, Cork, Clifford, Lalkovic, Di Santo, Djalo
rezerwa: Tore, Blackman, Philliskirk, Sampayo, Prosenik
» 30 lipca 2010, 12:03 #138
RamirezMUFC: Już wiecie dlaczego nie potrzeba nam transferów. To młodzież dała Wam odpowiedź. Ferguson wie co robi i trzeba mu ufać. Poza tym z atakiem Chicharito - Rooney to tytuł jest nasz.xd Szkoda tylko Berbatova, jeszcze się nabawi kompleksów.
» 29 lipca 2010, 22:20 #137
kckMU: Tom Cleverley 20 znaczków ;-))))
» 29 lipca 2010, 21:13 #136
devil987: Super meczyk :) Oby tak dalej, diabły! Co do naszej młodzieży to jest bardzo dobra. A Cleveley'a bym nie wypożyczał, bo może się przydać jeszcze ;)
» 29 lipca 2010, 20:01 #135
lukasz1143: Świetnie ale formę poszczególnych zawodników zobaczymy dopiero podczas ligi. Może Ameryka to nie Chiny ale w tamtym sezonie przygotowawczym również wielu zawodników błyszczało a podczas ligi tylko kilku z nich prezentowało podobną formę. Brawo dal Hernandeza oby chłopak pokazał się z dobrej strony w meczach ligowych a napewno SAF będzie dawał mu szanse jak to było z Gibsonem. Szkoda że sezon się nie zaczął już bo wtedy SAF zobaczyłby czy Manchester potrzebuje tego klasowego napastnika za kilkadziesiąt mln czy wystarczy mu taki skład jaki ma.
» 29 lipca 2010, 18:54 #134
siwulq: no coz nie moglem ogladac na zywo . wiec teraz ogladam powtorke na ESPN :)
z waszych komentarzy ciesze sie ale bede ogladal dalej i potem ocenie:)
glory MU! jak narazie Macheda 2 bramki i 20 min i jest nawet niezle ;)
» 29 lipca 2010, 18:46 #133
Kamil123456: fajny meczyk i bardzo ładne bramki:]
» 29 lipca 2010, 18:15 #132
marekw91: cud0wnie. ej ale jeszcze mecz z chivas?? nie będzie tego meczu??
» 29 lipca 2010, 18:09 #131
rooney149: Jestem baaaardzo zadowolony wiedzialem ze Chicharito to bedize maszyna do goli , Kiko no extra to mega talent szkoda by bylo go zmarnowac no i Cleverley bramka piękna !! Jak myslicie Gibson lepiej radzilby moze sobie w wolnych niz Roo/Nani? Ma kopyto
» 29 lipca 2010, 18:09 #130
dagoberto: troche sie zapedzasz ja nie powiem tez bym chcial by Javier gral w pierwszej 11 ale SAF moze miec inne zdanie i wierz pisanie ze Macheda moze grac co najwyzej w rezerwach jest nie na miejscu bo to on strzelil dwie super wazne bramki na miare zdobycia tytulu mistrza w sezonie 2008-2009
» 29 lipca 2010, 18:07 #129
DeeJay: Po oglądnięciu tego skrótu już wiem dlaczego Fergusonowi nie spieszy się z kupnem nowego piłkarza :)
Mam nadzieję że Gibson, Cleverley i Hernandez będą często pokazywać się z tak dobrej strony w nadchodzącym sezonie.
» 29 lipca 2010, 16:07 #128
Xartula: Ładne bramki padały,chłopaki wiedzieli ze muszą wygrać mecz po przegranym spotaniu z Wizards. Myśle ze młodych zawodników mamy dobrych
» 29 lipca 2010, 15:14 #127
kojot: Świetny mecz diabłów !
Nie żałuje, że trzeba było dziś odsypiać.
Cieszą gole Kiko, szczególnie, dlatego że miał przestój.
Udany debiut Javiera i to cieszy również.
Piękny gol Gibsona, tak wycelować, nie powstydziłby się nawet Ronaldo :).Gol Cleverleya też piękny ładnie zakręcił tych obrońców.
Moim zdaniem najlepszy piłkarz meczu : Fletcher

Zapowiada nam się naprawde niezłe zabezpieczenie na przyszłość.
» 29 lipca 2010, 14:49 #126
newsted: kapitalny mecz Fletchera btw... ...
» 29 lipca 2010, 14:39 #125
Agusssia: Niestety meczu nie oglądałam, ale wynik jak i cała gra naszej drużyny bardzo mnie cieszy, patrząc również na to w jakim stylu wygraliśmy co prawda drużyna nie zbyt wymagająca, ale my też nie graliśmy swoim najmocniejszym składem, młodzi w szczególności Macheda, Cleverley i Hernandez, który zadebiutował w sposób wspaniały, strzelając jak dla mnie najładniejszą bramkę, oby tak dalej, a będzie z niego naprawdę dobry napadzior, ma nosa do zdobywania bramek.

W next spotkaniu mam nadzieję że również zagra Chicharito i pokaże na co go stać, czekam również na bardzo dobrą grę całej drużyny ! W sezonie nie pozostawimy szans pozostałym klubom !
» 29 lipca 2010, 14:21 #124
kalek: następny mecz jest chyba z Chivas i na pewno zagra tylko się módl żeby nie strzelił nam żadnej bramki bo przez pierwsze 45 minut będzie grał w Chivas a drugie 45 już u nas.
» 29 lipca 2010, 22:29 #123
randallek: Lezka w oku sie kreci jak patrze na te akcje mlodego pokolenia i to jak wszyscy slicznie ze soba sie zgrywaja. Chlopaki pokazuja ze maja nie maly talent i za jakis czas beda silnym filarem zespolu. Wspanialym uczuciem jest fakt ze Giggs Scholes juz maja swoich zastepcow, ktorzy moze nie sa az tak doswiadczeni ale talentu maja tyle co weterani! Kocham United!
» 29 lipca 2010, 14:14 #122
Harnol: Wspanialy mecz :) oby tak samo bylo w sezonie :)
GLORY ! GLORY !
» 29 lipca 2010, 13:49 #121
ronald: Chcialbym pogrtatulowac naszym pilkarzom. Bardzo efektowny i efektywny mecz ( z tego co widzialem w skrocie, bo nie ogladalem, czego bardzo zaluje):
Jednakze podzielam zdanie tych osob, ktore tonuja zachwyt. Owszem, imponujacy wynik, ale rzeczywiscie trzeba pamietac o wadze spotkania i o przeciwniku ( chociaz wielu angielskim druzynom nie udawalo sie pokonac MLS).Bardzo sie ciesze ze Chicarito strzelil bramke bo to niezaleznie z kim na pewno wplynie pozytywnie na niego. Oczywiscie nie bedeoryginalny pizac ze prawdziwy sprawdzian to mecze ligowe i w lm. Nie zapominajmy tez o tym charity shield, chociaz nawet to spotkanie nie poaze nam w 100 % mozliwosci Klubu. Mam jeszcze nadzieje ze Rooney nie zapomni jak strzelac.

Glory glory Man Utd
» 29 lipca 2010, 13:42 #120
gorgonzola: Wie ktoś kiedy powtórka i na jakim programie?
» 29 lipca 2010, 13:32 #119
Desstin: Czytam te wpisy, te peany i zachwyty, i nadziwić się nie mogę.Jeden mecz zagrany z drużyną która po raz pierwszy i ostatni zagrała w takim składzie i ucichły wszelkie krytyki i zarzuty.Jeden poprawny mecz wystarczył żeby nagle Ci na których wylewano pomyje, sprzedawano i wypożyczano do niższych lig stali się nagle piłkarzami pierwszego składu.Nie wiem ile osób z komentujących tutaj widziało transmisję z tego meczu.Nie wiem również dlaczego tyle osób nie widzi tego że Gibson poza uderzeniem z dystansu nie potrafi praktycznie nic(w porównaniu do oczekiwań od zawodnika grającego na jego pozycji).To takie słodkie zachwycać się zdobytą bramką i wybaczać resztę.Hernandez ok - asysta,piękny gol ale zobaczymy jak sobie poradzi z twardo grającymi,rosłymi obrońcami w Premiership.Jak wytrzyma kondycyjnie?Pozytyw to na pewno Cleverley.On ma zadatki na dobrego rozgrywającego.Podobnie jak Macheda który jeżeli tylko chce i jest zdrowy pokazuje że jest naprawdę dobrym napastnikiem.Natomiast wcale nie jestem przekonany do braci DaSilva.Proponuje poczytać komentarze fachowych portali na temat dotychczasowych meczów United w USA.Ja tam nie doczytałem się zachwytów.Ale prawdopodobnie dlatego że mam 30 lat, nie gram w FIFE i uważam że Manchester potrzebuje na już doświadczonego rozgrywającego oraz środkowego obrońcę.
» 29 lipca 2010, 13:23 #118
kanadinol: Zgadzam się w większości z tym co napisałeś.Nie skreślałbym jedynie Rafaela, jego wejścia ofensywne bardzo mi się podobają(nie mówię o wczorajszym meczu).Jeżeli tylko Fergusonowi uda się nauczyć go gry defensywnej,będzie ok.A tak to bardziej nadaje się na skrzydło, niż na obronę.
Oglądałem wczoraj cały mecz - i co prawda bramki były naprawdę wspaniałe,to jest dużo do poprawy.Defensywa kulała:błąd Browna przy drugiej bramce czy kretyński faul Evansa (za który mógłby dostać nawet czerwień) to tylko kilka przykładów.Gwiazdy MLS wczoraj miały sporo sytuacji,brakowało dobrego wykończenia.
Co do formy zawodników hmm... Cleverley - piękna bramka, ale w kilku sytuacjach zachował się zbyt samolubnie.Nani - często tracił,po stracie faulował.Obertan bez rewelacji.Gibson - tak jak piszesz: strzał i nic poza tym; najsłabsze ogniwo naszej pomocy.Dobry mecz Fletchera,Giggsa,Machedy.O Hernandezie ciężko coś powiedzieć - rzadko miał piłkę;ale z tego co widziałem,to bardzo ładnie się wystawiał.Aha no i świetny jak zwykle VdS, który parę razy nam uratował dupsko.
» 29 lipca 2010, 14:04 #117
federicoo: Brawo Chicharito ! :D
Ale dla mnie i tak najlepszy był Cleverley ! Jeśli SAF go wypożyczy, myślę, że popełni błąd.. Poza tym dobry mecz w wykonaniu naszej drużyny :) Ale na pewno muszą wyeliminować te drobne błędy w kryciu .. Potrzebny nam jeden transfer. Phillip Lahm . Rafael był dobry, ale moim zdaniem jest nadal za młody.. Daje mu 2-3 lata. Pozdrawiam
» 29 lipca 2010, 13:19 #116
FrankieW: warto bylo poczekac na ten mecz- niepokoi mnie tylko kiepska postawa MU przy stalych fragmentach gry- chodzi mi o te wrzutki z roznych i wolnych- momentami wygladalo to dosyc nieporadnie. natomiast z przodu bez zarzutow
» 29 lipca 2010, 13:15 #115
Klimaa: Nowa gwiazda się rodzi.. ;D niech już rusza w końcu Premier League ;D
» 29 lipca 2010, 13:05 #114
Cielii: Takie pytanko gdzie druga bramka dla Amerykancow? :D niema jej w skrocie
» 29 lipca 2010, 13:05 #113
whoracle: najlepsza uwaga komentatora A do komentatora B, o Welbecku xD

"u called him danny webber again and it's not the first time" LOL.

10min 40sek.
» 29 lipca 2010, 12:52 #112
fan11: Mlodziez gra swietnie, mozemy byc spokojni. Van der Sar popelnil na tym tournee 2 bledy przy stalych fragmentach.Uwazam jednak, ze nie bedzie to jego slabym punktem podczas sezonu. Szkoda ze Donovan nie gral od poczatku, to moj ulubiony zawodnik z MLS i moze pociagnalby druzyne gwiazd MLS
» 29 lipca 2010, 12:50 #111
dawcio340: Chicharito to będzie napastnik ;)
» 29 lipca 2010, 12:46 #110
therock: Macheda-Rooney-Hernandez-->za 2-3 sezony bedzie to atak marzen:)
» 29 lipca 2010, 12:28 #109
Koryt: tak na pewno będziemy grali 3 napastnikami
» 29 lipca 2010, 12:59 #108
Devan93: nie żałuje wcale ze siedziałem do końca meczu i spałem do południa, świety mecz w naszym wykonaniu. mam nadzieję ze w tym sezonie młodzi dostaną więcej szans na grę w pierwszym składzie
» 29 lipca 2010, 12:27 #107
ericcantona93: A powiedz mi co ty wiesz o Chicharito ? pewnie przeczytałeś kiedyś, że MU zakontraktowało go i nawet nie wiedziałeś kto to jest. a po mistrzostwach i po ostatnim meczu już potrafisz jednoznacznie ocenić jego umiejętności.
Popatrz jaki instynkt strzelecki ma Macheda .... no i wreszcie popatrz ile ma lat.! grał nie wiele, ale bardzo często zdobywał bramki - typowy snajper.
Berbatov? - trzeba zauważyć pewną preferencję taktyczną SAF'a od dłuższego czasu - u niego jeden zawodnik będzie miał być tym strzelającym, ale żeby to było skuteczne drugi musi być nieco cofnięty i odciążyć go od rozgrywania, przetrzymywania piłki i dograć kiedy trzeba. Popatrz kiedy grał Ronaldo, Roo nie strzelał tylu bramek - miał zadanie tego cofniętego. Dziś zamienił się rolami z Berbą.
A odnośnie Chicharito. Coś wydaje mi się, że SAF upatruje w nim przyszłego Solskjaera (ale to jest tylko moje zdanie ). Ma typowe predyspozycje na takiego jokera i taka role pełnił też w reprezentacji.
To jest zawodnik, który potrafi uciec obrońcą w mgnieniu oka, dzięki wielkiej szybkości i graniu na linii spalonego. Wchodząc ze świeżymi siłami na zmęczonego rywala.... kiedy nie gra już się tak składnie wystarczy jedna daleka piłka w tempo i już jest groźnie.
lechiacci25 - jak już piszesz pewne rzeczy to dobrze by było to oprzeć o pewną wiedzę, a jeśli nie to przynajmniej dodać "moim zdaniem" ;d
pozdrawiam ;p
» 29 lipca 2010, 12:42 #106
miedziu: Nie zapominajmy oczywiście, że nie był to jakiś wymagający przeciwnik. Ameryka niestety w, jak oni to nazywają, soccer nie są dobrzy i do poziomu europejskiego daleko im. Wszystko się sprawdzi w sezonie, a rozwiązanie będziemy mieli w maju. Cieszy mnie to, że Ferguson prowadzi rozsądną "politykę klubową". Miesza doświadczenie z młodością co według mnie jest idealne.
» 29 lipca 2010, 12:18 #105
czerwonydevil: Mecz w naszym wykonaniu zajebis.y. Chłopaki pokazali świetną grę. Oglądałem mecz do 50 minuty i byłem zachwycony. Potem niestety zaczął mi się ścinać net i już się nie dało oglądać. Teraz bardzo żałuję, że nie obejrzałem go do końca ! z tego co widzę, Javier nie przejął się presją i zdobył brameczke ! i tak ma być ;) Już teraz widać, iż nie potrzebujemy kolejnego napastnika. Javier będzie wielki, być może już w tym sezonie.
Boję się o Obertana, wie ktoś co z nim ? Zaprezentował się świetnie, ale nieumiejętna gra Amerykanów i bezmyślne, chamskie faule doprowadziły do kontuzji;/

Z taką grą możemy odzyskać mistrza. Nani odzyskuje formę, Obertan pokazał, że może zastępować Antosia na prawym skrzydle.
Cleverley ? Jeszcze sezon/ dwa i jeśli dostanie szanse będziemy mieli 2 Scholesa, chłopak pokazał, iż potrafi grać.
Podobała mi się gra obronna, widać ile spokoju daje defensywie Edwin, przykro to stwierdzić, ale nie mamy jego następcy w składzie.

Niesamowite wejście Machedy w pierwszą 11. Niestety, obawiam się, że to tylko pojedynczy mecz :( lecz, liczę na jego ponowny mecz od 1 minuty z Chivas ;)
» 29 lipca 2010, 12:16 #104
cipsik: meczyk widze fajny musial byc i cieszy zwyciestow i strzelcy ale pytanie takie co z Obertanem cos powaznego czy lekka kontuzja??
» 29 lipca 2010, 12:15 #103
miedziu: Według mnie Ferguson na ten sezon poczynił dobre wzmocnienia. Ściągnął środkowego obrońcę, bo jak dobrze widzimy Ferdinand na dzień dzisiejszy nie jest pewnym zawodnikiem, dręczą go kontuzje, oraz napastnika, aby odciążyć Rooneya. Myślę, że powoli zacznie do składu wprowadzać Obertana i Machedę. Nie zapominajmy również o Valenci, który z pewnością rozegra sporo meczy, o ile go nie złapie jakaś kontuzja. Chociaż według mnie przydałby się jakiś środkowy pomocnik w miejsce Scholse'a. Chłopak ma już swoje lata i nie oczekujmy od niego gry na pełnych obrotach w każdym meczu. Cóż, Carrick według mnie zgubił formę, ubiegły sezon to pokazał. To nie ten sam Carrick co w sezonie 2007/2008 kiedy zdobyliśmy Puchar Ligi Mistrzów.
» 29 lipca 2010, 12:14 #102
psychiczny: niie ma sie co podniecac jednym meczem.Forma okaze sie 8 sierpnia.ale podejrzewam zas baty kolejne....4 z rzedu
» 29 lipca 2010, 12:11 #101
gitkolo: Po tym meczu trzeba śmiało powiedzić że Macheda,Welbeck,Cleverley i moze groszek mają być do wypożyczenia do takiego Blackpool gdzie będą ciągle grać i mam nadzieze ze w przyszłym sezonie Gabriel bedzie dostawał wiecej szans od SAF'a
» 29 lipca 2010, 12:09 #100
Roy999: ej smaling ma 12 a javier ma 14 dlaczego tego niema w skladzie napisane tylko jest 99?
» 29 lipca 2010, 12:08 #99
DevilUnited: Zobaczycie Hernandez będzie grał w pierwszej 11-nastce.
» 29 lipca 2010, 12:08 #98
Davids: Oglądałem mecz od 19 minuty, i naprawdę nasza gra była imponująca, graliśmy z zębem, wysoki pressing, do tego jeszcze agresywne krycie i rywal się gubił.
Dużo ładnych akcji, typu ta z Fletcherem i Nanim, szkoda że nie padł tam gol, jednak Darren się za bardzo przypalił, cieszy mnie to że szybko zszedł Nani, bo wczoraj Gwiazdy coś zabardzo sobie kosiły, do tego jeszcze sędzia też za bardzo nie popisał się w tym meczu.
Bardzo dobry występ Machedy, zamknął słowa tym którzy jeszcze pare dni temu mówili, że się do niczego nie nadaje, że Welbeckowi buty czyści itp. Taka jest prawda że każdy z naszych napastników jest bardzo utalentowany, Welbeck, Macheda, Diouf, Chicharito. Każdy ma swoje plusy i minusy Welbeck z Javierem są piekielnie szybcy, do tego Welbeck jest potężny w barkach, Macheda to taki lis pola karnego, co pokazał w tym meczu, ktoś mówił że mu Ruuda przypomina, racja, są podobni. no i Diouf - to też dobry napastnik, wysoki, silny, naprawdę dobrze grał, szkoda że wczoraj nie wystąpił, ale pewnie wystąpi wraz z Berbatovem w meczu z Chivas.
Dobrze grał też Cleverley, ładnie podawał, i drugi gol, który napewno doda mu pewności we własne umiejętności. Piękny strzał Gibsona z rzutu wolnego, wspaniale to podkręcił, piękna bramką, strzał można powiedzieć ala. Beckham. No i Chicharito, który jak do nas przyjeżdżał to był wystraszony, teraz widać, że Chłopaki go dobrze przyjęli i pomagają mu się przyzwyczaić, naprawdę wszedł z Welbeckiem, i pociągnęli naszą grę, naprawdę bardzo dobry występ tych zawodników. Co chcieć więcej ? Wygraliśmy wysoko, nasza młodzież to wspaniali gracze, którzy rosną na jednych z najlepszych, czego chcieć więcej ? może tego by grali częściej w podstawowym składzie, chociaż jak piłkarze z Mundialu dojdą to będzie trudno, aby grali, ale na pewno w pucharach Fergie da im pograć. Wspaniały mecz, wspaniałe widowisko, 7 bramek. Dobra gra naszych młodzików. Brawo !
» 29 lipca 2010, 12:05 #97
Marson: jak ja sie nasmialem z johna on ptrafi wszedzie grac na kazdej pozycji moze jeszcze kiedys zagra znowu na napadzie :)
» 29 lipca 2010, 12:04 #96
JuliaMUFC: Mam nadzieje, ze po tym meczu, Macheda bedzie gral w podstawowym skladzie zamiast Berbatova ... ?!?!
On pokazuje w kazdym meczu, ze mozna na niego stawiac a on nie zawiedzie !!
» 29 lipca 2010, 11:53 #95
b90: Drugiej bramki dla All Stars już nie pokazali w tym skrócie :d
piękne bramki młodych Diabłów :)
» 29 lipca 2010, 11:48 #94
wodziu: Taki mecz pokazuje że wzmocnień na ten sezon nam nie potrzeba, Ferguson znowu ma racje a nie tysiące "kibiców" piszących "gdzie Ferguson ma oczy, potrzeba nam wzmocnień"
» 29 lipca 2010, 11:47 #93
b90: Znowu? tzn. w zeszłym sezonie też miał racje ...
Człowieku to był tylko sparing, a w sezonie gra się ok. 55 meczów o stawkę i w dodatku z lepszymi niż gwiazdeczki MLS. Gra się tak jak przeciwnik na to pozwala, a gwiazdeczki pozwoliły na bardzo dużo.
» 29 lipca 2010, 11:54 #92
Szewc: A jeszcze jedna sprawa, kto wie może 4-3-3 to jest dobry pomysł na następny sezon? Dzięki Barcelonie to chyba najbardziej popularna obecnie taktyka (ewentualnie jej modyfikację) i jak widać sprawdza się. A mamy takich zawodników, którzy by się na pewno w niej odnaleźli. SAF z całą pewnością ma nad czym myśleć.
» 29 lipca 2010, 11:46 #91
matemufc: b.dobry mecz ,czekamy na lige . Bardzo dobra kazdego zawodnika na boisku ,bardzło ladne widowisko
» 29 lipca 2010, 11:43 #90
Szewc: Po tym meczu zespół wygląda tak, że praktycznie nie potrzebujemy wzmocnień :] Młodzi zagrali świetnie co tylko świadczy o tym, że SAF musi im dawać więcej szans gry w podstawowym składzie. Ale też nie popadajmy w hura-optymizm bo co innego mecz w piłkarzami z MLS, a co innego walka o zwycięstwo w Premiership. Przydałyby się jeden czy dwa transfery. Zobaczymy co z tego będzie.
» 29 lipca 2010, 11:36 #89
Klimaa: Taka postawa cieszy!:) Nie wiedziałem że Gibson umie strzelać wolne ;p Świetnie w mecz wszedł Chicharito. To samo tyczy się Machedy, musi mieć więcej szans, nawet kosztem Berby bo pokazał że ma wielki talent.
» 29 lipca 2010, 11:31 #88
FanRooney: Danny welbeck też sie swietnie spisał
» 29 lipca 2010, 11:45 #87
ercraft: cokolwiek tam widziałeś na pewno nie było to "cichoroto"..:D
» 29 lipca 2010, 11:33 #86
DevilsPoland: Ja najbardziej jestem zadowolony z tego że nasi młodzi zawodnicy nie przestraszyli się gwiazd MLS i pokazali klasę. A Javier co cud miód malina ;) liczę na niego w nowym sezonie ;)
» 29 lipca 2010, 11:27 #85
Roo10ney: Świetnie gra młodzież Czerwonych Diabłów, nie spodziewałem się takiego meczu w ich wykonaniu. Brawo!
» 29 lipca 2010, 11:27 #84
Kuiczysty17: To jest to Nani17,Stanus17 Hernandez będzie z niego pożytek
» 29 lipca 2010, 11:24 #83
runi: Piekny meczyk, duzo ciekawych akcji i bardzo ladne bramki. Cieszy szkutecznosc napastnikow ;p
» 29 lipca 2010, 11:24 #82
valdrake: He zauwazyliscie ze Chicharito celebrowal bramke podobnie do Kaki ?
» 29 lipca 2010, 11:22 #81
NANI33: Na takie bramki mozna patrzec całymi dniami cos pieknego!!
» 29 lipca 2010, 11:19 #80
madd: Piękny mecz!

Btw. Macie jakieś zdjęcia z tego meczu?
» 29 lipca 2010, 11:16 #79
qqryq: Musze się przyznać do błędu... źle oceniłem aktualny skład i prawdę mówiąc bardzo się cieszę z tej pomyłki:) Ten mecz pokazał, że każdy z młodych piłkarzy jest wart tyle samo co jakiś Benzema, Balotelli, Ozil czy inny grajek.
Pierwsze primo - Macheda ... Był dla mnie totalnym niewypałem a w tym meczu pokazał, że jak jest więcej młodzików w składzie to naprawdę potrafi grać i strzelać piękne brami i to NIE FARTEM . Chłopak będzie błyszczał w tym sezonie:)
Drugie primo - Cleverley ... Ten chłopak jest nieziemski, wypożyczenie go na kolejny sezon byłoby większym idiotyzmem niż oddanie Teveza City. Będzie kluczowym graczem w nadchodzących rozgrywkach jeśli SAF będzie go wystawiał w pierwszej 11, a modlę się o to:)
Trzecie primo - Gibson, Nani, Obertan ... Nani błyszczał formą w minionym sezonie i dalej pokazuje, że nie ma zamiaru o niej zapominać. Obertan, kolejny chłop, który jest wart pierwszej 11, ma trochę trudniejsze zadanie bowiem musiałby wygryźć Valencie, ale jak najbardziej zasługuje na to miejsce. Na koniec Gibson... czasami nie mogę już na niego patrzeć bo gęba mi się otwiera. Kilka przeciętnych meczy jest przeplatana z takimi gdzie dodaje zespołowi skrzydeł. Bramka z wolnego - pełen profesjonalizm.
Czwarte primo - Chicharito ... mało jest okazji zobaczyć chłopaka, który z małego klubu przechodzi do giganta i zachowuje się jakby sam był gigantem. Niesamowity chłopak, który w tym sezonie odegra kluczową rolę z Roo w przodzie. Najpierw MŚ teraz debiut w naszych barwach... MARZENIE:)
Myślę, że możemy być spokojni o nadchodzący sezon nawet bez transferów:) jeśli nasz skład będzie składał się z połączenia doświadczenia i wschodzących gwiazd to spokojnie możemy walczyć o każde trofeum!
Glory ;)
» 29 lipca 2010, 11:15 #78
oldtrafford: Znakomity mecz w wykonaniu Manchesteru United wysokie zwycięstwo w pięknym stylu brawo dla strzelców.świetnie zaprezentował się Chicarito zdobył piękną bramkę i grał w meczu bardzo dobrze oby tak dalej United !!
» 29 lipca 2010, 11:07 #77
Bartezooo: Piekny mecz;d Niech w USA wiedzą kto na wyspach rządzi;d Chicharito piękny debiut:) ładna bramka:)
» 29 lipca 2010, 11:00 #76
Cris7: piekny mecz i same ladne bramki. Ciesze sie, ze Chicharito strzelil bramke. Glory Man Utd
» 29 lipca 2010, 10:59 #75
konradzaw: Młodzież zagrała fantastycznie. BRAWO!
» 29 lipca 2010, 10:51 #74
DevilxDevil: No cóż skoro mamy 7 napastników, to uważam, że 1-2 max zawodników powinno pójść na wypożyczenie. Takie są moje pierwsze odczucia po tym spotkaniu.
Roo - Hernandez - Berbatov - Owen - Macheda ( Oni na 100 % zostają w klubie)

Wydaje mi się, że Welbeck i Diouf mogą pójść na wypożyczenie, a już na pewno jeden z nich, ale oczywiście do klubu z Premiership. Można powiedzieć, że 5 napastników na sezon to mało, ale pamiętajmy, że możemy grać też jednym napastnikiem.
» 29 lipca 2010, 10:47 #73
bober89: pamiętaj tylko, że w poprzednim sezonie tylko Roo sprawdzał się w roli jedynego napastnika. Berba zupełnie sobie nie radził jako osamotniony napastnik, Owen praktycznie nie grał. Dioufa bym wypożyczył ale Welbeck chyba powinien zostać
» 29 lipca 2010, 11:18 #72
akwiatek: Chichorito nie strzelił ze spalonego aby? Czy jak podają z własnej połowy to nie może być mowy o spalonym?
» 29 lipca 2010, 10:44 #71
Prut3r: Nie było spalonego. Daj sobie pauze w momencie podania ;]
» 29 lipca 2010, 10:49 #70
UnMishii: tak, ten koleś blisko linii bocznej był bardziej wysunięty. I nawet nie protestowali.
» 29 lipca 2010, 10:59 #69
akwiatek: ok, macie racje, nie zauwazylem tego bocznego obroncy
» 29 lipca 2010, 14:22 #68
matii66: nasze diabełki sie spisują:) będziemy mieli 2 nowe gwiazdki w postaci Chicharito i Cleverley'a bo o takich jak Gibson czy Macheda juz pisał nie będę bo to nasze gwiazdki od poprzedniego sezonu:) GGMU!!
» 29 lipca 2010, 10:41 #67
FanManchesteru: na tym zdjęciu obok Niusa Macheda przypomina mi Jelenia ;p
» 29 lipca 2010, 10:36 #66
dandi723: chicharito wiekszy spokoj niech ma, wiekszy ;D
mega chlopik jest, beda z niego ludzie !

jesli chodzi o to:
kckMU "Roo-Groszek za nimi Berba i na skrzydłach Magic Play + Valencia"

marzenie ;D
» 29 lipca 2010, 10:36 #65
Adam11: GGMU ----> oczywiście, że Hernandez nie będzie grał od początku w 1 składzie. Ja również nie chcę go tam na siłę wciskać. Myślę, że Fergi będzie często grał znowu osamotnionym Rooneyem bo to w wielu meczach przynosiło dobry efekt. Jednak myślę również, że młody Meksykanim nie jest zawodnikiem takim jak Macheda czy Welbeck. On jest już świetnym napastnikiem. Według mnie może nie od razu ale bardzo szybko wejdzie do 1 składu podobnie jak Valencia. Pomyślałbyś, że Valencia będzie od pewnego momentu jednym z naszych kluczowych zawodników? Bo ja nie. Podobnie może być z Hernandez'em. W każdym razie życzę mu tego z całego serca.


A co do Cleverley'ego to napisałeś "Młody , zdolny i co najważniejsze jest to wychowanek i ma talent." - Dokładnie! Ale wiesz co mnie jeszcze cieszy? To że jest Anglikiem:-) Mam nadzieje, że będzie z niego piłkarz wielkiego formatu.


Pozdrawiam również!
» 29 lipca 2010, 10:20 #64
GGMU: Szczrze , to ja w ogóle nie wierzyłem w Valencie ,że będzie na 1 skład. Na szczęście się myliłem,bo w głównej mierze przez Valencie, Rooney ma tyle bramek.
A Nasze Diabełki [czy. Rafael ,Ceverly itp ] to może będą gwiazdami w reprezentacjach . Żeby było więcej Diabłów na Euro 2012 i na MŚ 2014 .

A jak Tom będzie dostawał szanse, to może być porównywany do Naszej Byłem Gwiazdy Cristiano Ronaldo , co o tym sądzicie ?
» 29 lipca 2010, 10:26 #63
FanManchesteru: GGMU- nom kto wie może wyrośnie nam druga "Krystyna" ;p
» 29 lipca 2010, 10:40 #62
DevilxDevil: Drugiego Ronaldo nie ma i nigdy nie będzie.
» 29 lipca 2010, 10:49 #61
GGMU: Aż tak dosłownie to nie . Bo masz rację , nigdy nie będzie drugiego Ronalda . Ale coś koło tego . Kto wie ...
» 29 lipca 2010, 11:37 #60
Mariushek1993: Cudownie zagrali ;D moglobyc z 8:3 ;)

Ale i tak swietnie , bramka Cleverleya boska , tak jak debiut Chicarito :D
» 29 lipca 2010, 10:20 #59
Koryt: Nie ma bata młodzi powinni w tym sezonie grac w koszulce diabłów. Żadnych wypożyczeń!!
» 29 lipca 2010, 10:20 #58
UnMishii: ten Chicharito jest niesamowity. Wydaje mi się, że Berb zostanie już tylko zmiennikiem ;)
» 29 lipca 2010, 10:16 #57
Madness: Poprawcie mi jezeli sie myle ale to podanie do Chicharito było od Fletcher-a. (Tego dnia Scoles niegrał).

Glory Glory Man UTD!
» 29 lipca 2010, 10:15 #56
Madness: nein sorry grał ale podanie chyba bylo od Fletchera. ;p
» 29 lipca 2010, 10:16 #55
JestemHardcorem: Poprawiam Cię bo się mylisz. Podanie faktycznie było od Fletchera, ale Scholes tego dnia grał...
» 29 lipca 2010, 10:20 #54
gacthx: Jestem za tym żeby Macheda nie poszedł na wypożyczenie !! Bedzie wtedy Rooney, Berbatov, Hernandez i Macheda. Aha i Obertan powinien dostawać więcej szans do gry ;) ;)
» 29 lipca 2010, 10:15 #53
UnMishii: ten Chicharito jest niesamowity. Wydaje mi się, że Berb zostanie już tylko zmiennikiem ;)
» 29 lipca 2010, 10:14 #52
Jakubek722: No ładnie ładnie ;)
Heh teraz Ferguson będzie miał zawrót w głowie na kogo stawiać w ataku :) a ogólnie kogo zabrać do 25 osobowej kadry...
» 29 lipca 2010, 10:13 #51
Kys94: Mamy genialnych zawodników w zespole i piekna bramka Hernandeza
brawo!
» 29 lipca 2010, 10:10 #50
macheda7: mecz super aż miło było oglądać :D
» 29 lipca 2010, 10:04 #49
Luis17: United!! pięknie! młodzi niech grają ;) Po co te transfery .?
» 29 lipca 2010, 10:02 #48
ponti86: Piękna gra a ta lewa noga gibsona to coś niesamowitego, mlodzi graja jak z nut, czekamy na 14 sierpnia i gramy!! pozdrawiam wszystkich fanów United;)
» 29 lipca 2010, 09:59 #47
Romcio17: Gibson uderzał z prawej nogi jeśli chodzi ci o jego bramkę z wolnego :D
» 29 lipca 2010, 11:04 #46
Adam11: Niesamowite jak szybko zmienia się fala komentarzy. Po przedostatnim meczu wielu pisało, że United zajmie w tym sezonie 3 miejsce w lidze. Teraz czytam, że mamy problem "bogactwa" na niektórych pozycjach.

Jedno i drugie to oczywiste bzdury. Do ostatniego meczu podszedłbym trochę bardziej spokojnie. Graliśmy z zespołem, który nie był zgrany z oczywistych powodów - chociaż skład który wystawił Fergi też nie może się tym poszczycić, ale z pewnością prezentuje lepszy poziom niż gwiazdy MLS.

Gibson po raz kolejny bajecznie uderzył - ale co z tego? Ile ja już tych jego pięknych bramek widziałem... Przypomnę tym, którzy tak się zachwycają jego świetnym uderzeniem (które faktycznie jest wyborne), że on nic oprócz tego nie potrafi zaprezentować na boisku. W przegranym meczu przez United jedyne co potrafił zaprezentować to podania "do tyłu". On nigdy nie będzie nawet w 20% prezentował tej klasy co Scholes. Te 19% to może być jedynie jego świetne uderzenie z dystansu.

Nie ma co się nim podniecać naprawdę.

A teraz to co mnie najbardziej cieszy po tym meczu.

Właściwie można to ograniczyć do dwóch nazwisk:

Cleverley i Hernandez. Ci dwaj mogą stać się prawdziwymi gwiazdami, a nie tylko gwiazdkami, które od czasu do czasu zabłysną pięknym uderzeniem z dystansu. Widzę tych dwóch panów w pierwszym składzie United i to z całą pewnością. Przed najbliższym sezonem trzeba powiedzieć, że cały czas brakuje nam rozgrywającego. Pomyślcie tylko.

Mamy bardzo solidną obronę. Na skrzydłach mam prawdziwych mistrzów w swoim fachu ( kto wie może niedługo okaże się że są to najlepsze skrzydła w Europie). Napad z Rooneyem i Hernandez'em, który może okazać się świetnym duetem. Gdybyśmy mieli jeszcze za ich plecami zawodnika, który świetne rozdaje piłki to doliczając świetne podania ze skrzydełm możemy robić przecier pomidorowy z najlepszych teamów w Europie. Uważam jednak (co prawda od niedawna bo długo nie mogłem się pogodzić z tą myślą ) , że bez rozgrywającego zawsze może się to zakończyć jak finał z Barcą w Rzymie.

Mimo to możemy z optymizmem - choć nienadmiernym - patrzeć w przyszłość.
» 29 lipca 2010, 09:44 #45
GGMU: Co do Gibsona, to się mogę zgodzić. Piękne bramki [ np z Bayern'em w 5 minucie chyba ] . Ale dajmu mu jeszcze 1 góra 2 lata. Może nie ma takiego talentu co Scholes , ale trzeba dać szanse wszystkim.
Cleverley- widać ,że wypożyczenie Mu pomogło w tamtym sezonie. Cud miód brameczka. Młody , zdolny i co najważniejsze jest to wychowanek i ma talent.
Javier Hernandez- debiut wymarzony. Piękny gol i asysta. No ale nie można go dawać od razu do pierwszego składu. Można go wprowadzać na ostatnie 20 - 25 min. Ale na razie będzie atak : Rooney - Berbatov.. Też ma talent,ale nie wrzucajmy Go od razu na głęboką wodę..
Co do meczu to był fajny, super powitanie Hernandeza.
pozdro.
» 29 lipca 2010, 10:09 #44
mateuszr20471: Mowicie, ze Gibson nie potrafi dobrze rozgrywac, zgadzam sie z tym, jednak Darron nie jest naszym podstawowym pilkarzem, a jesli remisujemy to mozemy go wprowadzic w 70 minucie, i on moze bez problemu roztrzygnac losy meczu, strzelajac bramke z dystansu, wiec ja bym go nie skreslal.
» 29 lipca 2010, 11:13 #43
shick: Doczekałem się chyba zawodnika, który będzie grać tak jak Ruud van Nistelrooy (chodzi oczywiście o Javiera).
» 29 lipca 2010, 09:44 #42
shick: chodzi mi o styl gry, dostaje długie piłki, ucieka obrońcom i pakuje piłke do siatki
» 29 lipca 2010, 09:44 #41
Yuki: niestety ogladalem tylko skort. cieszy to, ze mlodzi zawodnicy united zdobywaja doswiadczenie. niestety przeciwnik byl ogórkowy dlatego też taki a nie inny wynik. nie ma co bić piany, że młodzi zawodnicy są już graczami najwyższej klasy. zderzenie z rzeczywistością w PL będzie napewno dla wielu z nich ciężkie. ale cieszy to, że już jest następca giggsa, nevilla, i scholsa. pewnie obertan, fabio i któryś z młodych napastników będzie już co raz częściej wpuszczany na boisko żeby zadomowić się w składzie na dobre.
Co do hernandeza. Wielki talent. Po tym sezonie stanie się dużo bardziej sławny. Pozdro!
» 29 lipca 2010, 09:05 #40
mervel: ogórkowy? uważasz że najlepsi zawodnicy MLS są słabi ? pozdrawiam i podziwiam wiedzę nt. amerykańskiego soccera ;]
» 29 lipca 2010, 09:17 #39
Sanitarium: mervel - cały jesteś ogórkowy - bo on miał na myśli drużyne a nie piłkarzy że byli słabi... a jako drużyna te gwiazdy msl były do niczego (nie zgrane)...
Panie encyklopedio amerykańskiego soccera ...
» 29 lipca 2010, 10:03 #38
mervel: i po co od razu zaczynasz odpowiedz od obrażania chłopcze... ?
mam się zniżać do Twojego poziomu i np. straszyć ostrzeżeniem?
nie sądzę że zdanie 'przeciwnik był ogórkowy' jednoznacznie określało czy chodzi o zawodników czy cały team ;]
» 29 lipca 2010, 10:52 #37
zapermu: Super ! Brawo diabły ! GGMU ! :D
» 29 lipca 2010, 09:02 #36
Deluxe: Cholera, mamy naprawdę bardzo dobry skład na ten sezon. Przede wszystkim w tych meczach sparingowych błyszczą młode gwiazdeczki. Fantastyczny debiut Chicharito, tak coś czułam, że jak już zadebiutuje, to zdobędzie gola. Wszystkie bramki w tym spotkaniu były świetne. Nie mogę doczekać się kolejnego meczu. Bo myślę, że w starciu z Chivas Chicharito będzie mógł pograć od pierwszego gwizdka, w końcu to jakby jego domowe strony, jego klub. Bardzo się cieszę, że mamy w ekipie takich ludzi, jak Hernandez, Macheda, Nani, Rafael i Gibson. Zresztą cały skład jest, jak mówię, bardzo dobry ;)
» 29 lipca 2010, 08:58 #35
Fementin: [link usunięty]
Skrót spotkania.
» 29 lipca 2010, 08:53 #34
Wielbicielka: Wow...świetnie..poprostu cudownie!!:) Taka była presja na Groszku a zadebiutował pięknie. Poza tym Macheda...pokazal co potrafi:) Oby tak dalej United!!:)
» 29 lipca 2010, 08:46 #33
fifa95: Dobry mecz w wykonaniu CZERWONYCH DIABŁÓW, a wynik sam mówi za siebie. Dobrze to prognozuje przed zbliżającym się sezonem!
» 29 lipca 2010, 08:39 #32
Roy999: takie wyniki mają być w sezonie bardzo ładnie chłopaki zagrali
» 29 lipca 2010, 08:37 #31
mateuszr20471: Manchester United ma wielki problem, problem bogactwa na nadchodzacy sezon, niektore pozycje sa obsadzone przez 3 zawodnikow, tak jak atak, 7 napastnikow na 2 pozycje, nie bylo dzis zadnego slabego punktu, odstawny pilkarzy takich jak Scholes, Neville, Giggs, Owen, wprowadzmy takich jak Cleverley, Rafael, Obertan czy Macheda, zobaczycie ze za 4 sezony $rEAL bedzie chcial wykupic naszego Chicharito za 100 mln euro, ale on u nas zostanie, prosze Cie Fergie nie wypozyczaj Cleverleya i Welbecka i nikogo innego, no i kup playmakera, bo wtedy nasz sklad bedzie nie do pokonania.
» 29 lipca 2010, 08:13 #30
spOntan: dokładnie
Nasza młodzież w końcu dojrzała ;) Ferguson po raz kolejny pokazał, że jest wybitnym trenerem sprowadzając młodziutkich piłkarzy. Jeszcze tylko niech Anderson złapie odpowiednią formę i jazda.
Mamy 7 napastników, więc dobrze by było gdyby Saf wypożyczył Welbecka i Dioufa. Roo-Hernandez, Berba-Owen,Macheda ja takie pary w ataku widzę ;)
» 29 lipca 2010, 08:22 #29
marcin2c17a: Panowie i Panie nie możemy się chyba doczekać początku sezonu i pojedynku z Chelsea ;)


Oby z Obertanem było wszystko ok po tym meczu, ostatnie czego potrzebuje United to kontuzje,
» 29 lipca 2010, 07:41 #28
ercraft: miałem chrapkę na ten mecz, ale wcześnie trzeba było wstać do pracy, więc sobie odpuściłem. rano poczytałem opinie, potem obejrzałem skróty i bramki. i wiecie co.. co do naszej młodzieży powiem tylko jedno:
HERE COMES THE PAIN!!:)
» 29 lipca 2010, 07:35 #27
SzYnA: [link usunięty] brameczki panowie i panie :)
» 29 lipca 2010, 07:14 #26
HarryHH: Manchester United... No... No najlepszy klub na ziemi, co moge inne powiedziec? ;) Genialnie panowie!
» 29 lipca 2010, 06:46 #25
xandir94: Gibson cud brameczka, warto obejrzeć ;]
» 29 lipca 2010, 05:56 #24
xandir94: [link usunięty]
» 29 lipca 2010, 05:56 #23
BlaDE1878: Najbardziej zaskoczyl mnie macheda który jak dotychczas nie prezentowal takiej formy ale cóż piekny mecz chicharito jak i całego zespołu miejmy nadzieje że to tournee pozytywnie wpłynie na lige i puchary.
Glory Glory Man United
» 29 lipca 2010, 05:49 #22
kckMU: Ciekawe co Alex powie na temat meczu
GGMU
» 29 lipca 2010, 05:18 #21
dagoberto: zgadzam sie z wami ladny mecz ladne bramki i piekny debiut Javiera ale nie ma co tez pisac ze juz bedzie nie wiadomo co na prawdziwom ocene bedzie jeszcze czas ale mecz byl swietny GLORY GLORY MAN UTD
» 29 lipca 2010, 05:04 #20
CiepielkaNH: i na koniec GLORY GLORY MAN UNITED !!
Dobranoc wszystkim
» 29 lipca 2010, 04:58 #19
ManUtd95: swiete slowa :D:D
dobranoc :D
» 29 lipca 2010, 05:01 #18
ManUtd95: chicarito - rooney ...
nie potrzeba nam nikogo innego
» 29 lipca 2010, 04:57 #17
Kapizak1: Udany debiut Hernandeza, ładna Cleverley'a ;]
» 29 lipca 2010, 04:56 #16
leito276: Piękny mecz w wykonaniu czerwonych diabłów. Przy pierwszej bramce troszkę nam pomogło szczęście. Ogromny błąd obrońcy wykorzystał nasz przyszły "lepszy Rooney" (moim zdaniem), oczywiście chodzi tu o Machedę. 2'ga bramka Frederico to był majstersztyk. Piękne uderzenie głową zaowocowało drugą bramką :D Gibson wbrew temu co pisze w newsie nie uderzył z całych swoich sił, tylko pięknym, technicznym, lekkim strzałem wpakował piłeczkę w samo okienko bramki. O bramce Cleverleya nie powiem w zasadzie nic bo nie umiem, ta bramka była po prostu genialna. Groszek także popisał się doskonałym kunsztem, sądzę, że Rooney czy Berbatov zachowali by się inaczej niż Javier i być może nic by z tego nie wyszło. Mianem takiego cichego MOTM obdarował bym Fletchera, genialny mecz w jego wykonaniu ;)

Ogólnie rzecz biorąc dzisiejsza gra podobała mi się nie ze względu na wynik, a na sposób gry. Widać było o wiele więcej piłek prostopadłych.

Podsumowując, to mając taką młodzież nie musimy obawiać się o naszą przyszłość. Martwi mnie trochę uraz Obertana, mam nadzieję, że to nic poważnego.
» 29 lipca 2010, 04:54 #15
df7: Same ładne bramki w tym meczu.A jak zobaczyłem strzał Gibsona to aż mi się Becks przypomniał.A to co zrobił Cleverley to klasa światowa.Hernandez niezły debiut,może być z niego naprawde dobry napadzior.Co do Machedy to mnie zaskoczył grał o wiele lepiej niż myślałem widać że chciało mu się grać. Caly czas myślałem ze SAF przesadza z tymi pochwałami młodzieży ale po tym meczu muszę mu przyznać rację.Chyba naprawdę transfery nie są nam potrzebne i tym składem możemy odzyskać tytuł.A na koniec dodam tylko: Glory Glory Man United!! :)
» 29 lipca 2010, 04:54 #14
kckMU: Bądźmy szczerzy, berbatov nie masz szans ze swoim synem, atak Rooney - Groszek przyniesie nam wiele radości, ale jak ferguson będzie robił te swoje: Wpuszczę na trochę itp to jajco z tego wyjdzie.
» 29 lipca 2010, 04:52 #13
kckMU: Roo-Groszek za nimi Berba i na skrzydłach Magic Play + Valencia
» 29 lipca 2010, 04:53 #12
CiepielkaNH: noo zobaczymy jak to bedzie ja Berby tez nie widze z Rooneyem
Hernandez i Rooney to bedzie atak ktorego mozna pozazdroscic
» 29 lipca 2010, 04:54 #11
CiepielkaNH: i nie mozna zapomniec tez ze jest Macheda Welbeck Diouf oni tez napewno dostana szanse gry
» 29 lipca 2010, 04:55 #10
DarthAdrian: Jeśli chodzi o ten duet w formacji z dwoma napastnikami, to jest on genialny. Szkoda tylko, że podważasz autorytet Sir Alexa Fergusona, który wie co robić. Berbatov z tyłu dwóch napastników. Oj mi się wydaje, że na ustawieniach, jak i radykalnych umiejętnościach piłkarskich się nie znasz. Co do meczu, wprost genialny :D Widać czystą finezję, kunszt bramkarski, instynkt strzelecki, jak i grę młodzieżową. To przecież Manchester United. Nic więcej, Glory, Glory Man United !!
» 29 lipca 2010, 05:00 #9
foreveryoung: Brawo Manchester Brawo Hernandez Brawo Brawo Brawo
Glory Glory Manchester United !!
» 29 lipca 2010, 04:51 #8
kckMU: Jeśli sprzedamy Cleverleya to będzie najgłupsze co może być.
» 29 lipca 2010, 04:49 #7
ManUtd95: tez tak mysle
w tym meczu pokazal ze ma klase
» 29 lipca 2010, 04:50 #6
CiepielkaNH: jesli sprzedamy kogo kolwiek to bedzie glupota United dla mnie ma sklad marzenie i mam nadzieje ze udowodnia to w lidze
» 29 lipca 2010, 04:51 #5
CiepielkaNH: HERNANDEZ !! debiut marzenie naprawde !
» 29 lipca 2010, 04:48 #4
kckMU: Man Utd pokazało, że Kansas to było olanie meczu, a tutaj Diabły zaprosili MLS All Stars do piekła ;D
» 29 lipca 2010, 04:48 #3
ManUtd95: super mecz :D
niech mlodzi graja tak dalej :)
piekny debiut chicarito :D
» 29 lipca 2010, 04:47 #2
wieruch1: Bardzo ładny mecz ;D Same ładne bramki.
» 29 lipca 2010, 04:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.