Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Hojlund: Nie zrobiłem tego, aby zadrwić z Ronaldo

» 21 marca 2025, 08:59 - Autor: matheo - źródło: TV2, Instagram
Rasmus Hojlund zdobył zwycięskiego gola w meczu reprezentacji Danii z Portugalią (1:0) w ćwierćfinale Ligi Narodów. Napastnik Manchesteru United świętował zwycięskie trafienie cieszynką, z której słynie Cristiano Ronaldo.
Hojlund: Nie zrobiłem tego, aby zadrwić z Ronaldo
» Rasmus Hojlund zdobył zwycięskiego gola w czwartkowym meczu z reprezentacją Portugalii | Fot. Press Focus
Hojlund po spotkaniu z reprezentacją Portugalii wyjaśnił, że jego radość z bramki wynikała z faktu, że od dawna jest wielkim fanem Cristiano Ronaldo.

– Zagrałem przeciwko najlepszemu piłkarzowi na świecie, mojemu idolowi, strzeliłem zwycięskiego gola. Nie mogło być lepiej. Nie chodziło o to, aby z niego zadrwić – stwierdził Hojlund w rozmowie z TV2.

– Zawsze mówiłem, że Ronaldo miał na mnie wielki wpływ i na moją karierę. Strzelenie gola w meczu przeciwko niemu to wielka sprawa. W 2009 roku pojechałem na mecz, w którym zdobył gola z rzutu wolnego. Od tego czasu jestem jego fanem.

Hojlund dopytywany o to, czy marzył o wykonaniu cieszynki „Siu” na oczach Ronaldo, odpowiedział: – Wielokrotnie, naprawdę. To wielka, wielka sprawa.

Hojlund w niedzielę będzie miał okazję znów zagrać przeciwko Cristiano Ronaldo. Portugalia podejmie Danię w rewanżowym starciu Ligi Narodów.




TAGI


« Poprzedni news
Manchester United ustalił cenę za Rasmusa Hojlunda
Następny news »
Bruno Fernandes wyjawił, jakie piłkarskie koszulki ma w swojej kolekcji

Najchętniej komentowane




Aby móc komentować newsy musisz być zalogowany!

Komentarze (95)


Kasztaniak: Człowiek czekał na weekend na meczyk, a tu się przypomina że są te nieszczęsne reprezentację...
» 23 marca 2025, 08:24 #94
is200second: Wchodzę tu po dwóch dniach przerwy, a tu dalej temat cieszyński walkowany :D

No i to będzie pewnie jedyna rzecz za jaką zostanie zapamiętany Hojlund, tak jak pewnie Spiner.
» 23 marca 2025, 07:59 #93
Widmo: Brakuje tylko by jakaś federacja zbadała incydent i stwierdziła, ze gest byl jednak obraźliwy
» 23 marca 2025, 08:43 #92
szmexy: Kluby zaczęły kontaktować się z Manchesterem United w sprawie Rasmusa Højlunda, aby zapytać o jego dostępność i cenę. Istnieje zainteresowanie, a transfer może dojść do skutku latem

United chce latem sprowadzić kluczowego napastnika

[Fabrizio Romano]


Pierwszy sezon miał ok w statystykach, dopiero ten słabiutki. Niech coś nastrzela do końca sezonu i może 40 baniek dostaniemy. arsenal sprzedał nketiaha za bodajże 30, więc my mamy szanse nie zanotować straty w FFP
» 22 marca 2025, 18:27 #91
swees: jakoś nie widzę tego wpisu u Romano
» 22 marca 2025, 19:00 #90
Queue13: Szczerze mówiąc, wątpię w jego sprzedaż.

Zirkzee jest obecnie bardziej zawodnikiem numer 10, więc na dziewiątce zostają Hojlund i Obi. Jeśli więc pozbędą się Hojlunda, i tak musieliby ściągnąć co najmniej dwóch napastników – a przy obecnym budżecie to wątpliwe.

Poza tym sporo osób pisało też o tym na Twitterze, że sprzedaż Hojlunda niewiele nam tak naprawdę daje, bo w księgach PSR jest wyceniony na ok. 38 milionów funtów, więc każda sprzedaż poniżej tej kwoty byłaby księgowana jako strata. Na pewno nie jest to sytuacja jak z Nketiahem, którego sprzedaż dawała Arsenalowi czysty zysk, bo był wychowankiem.
» 22 marca 2025, 19:02 #89
szmexy: queue13, chodziło mi o kwotę którą klub dostał za zawodnika, to że oni uwolnili więcej środków to jedno, my po prostu wyjdziemy na „0” w księgach
» 22 marca 2025, 20:01 #88
Caspa: Jeśli to była szpilka to bardzo fajna
Krystyna od lat to wydmuszka własnego ego
Po za tym to tylko sport
» 22 marca 2025, 17:31 #87
Szerszenix: I jak tu brać takich jak ty na poważnie...
» 23 marca 2025, 02:22 #86
MANmanyUTD: Ile max tygodniówki byście proponowali JD z Lille? Jak za darmo to duża tygodniówka? Czy raczej rozsądnie w imię nowych zasad?
» 22 marca 2025, 15:46 #85
Garnacho: Nie ma szans na wysoką tygodniówkę, nie w naszej sytuacji finansowej a do tego liga Europy nie jest taka pewna że ja wygramy i podreperujemy w ten sposób budżet.
Teraz możemy mówić że kiedyś to były czasy a teraz to dopadł Nas marazm i bida.
» 22 marca 2025, 17:31 #84
Queue13: Rozsądnie, czyli pewnie ok. 100-120k - tak jak są średnie zarobki w drużynie + ewentualnie jakiś mały bonus za podpis.
» 22 marca 2025, 17:56 #83
GS8GS: Myślę podobnie jak Queue13, tym bardziej że nie jest to jakiś mogą crack. Ale pewnie będzie zawodnik i agent będą oczekiwali 10+milionów za podpis.
Co i tak jest kwota tańszą niż wartość zawodnika. Ja jednak mam przeczucie ze postawimy na sprowadzenie Szweda ze Sportingu z uwagi na jego styl gry i pracy dla zespołu.
» 22 marca 2025, 19:31 #82
Tylerdurden5: Zmieniając temat cieszynki naszego maximusa, rozwala mnie to ile ludzi ma pamięć złotej rybki. Pamiętacie słynny duet mcfred. Ile ludzie k**wili na mctominaya że drewno i kloc, a takiego Freda wyzywali od półgłówķów. Teraz jak odeszli to nagle co poniektórzy zaczęli pisać litanię jak mogliśmy puścić takich graczy( zwłaszcza mctomka) Co się dziwić jak część ludzi nieironicxnie chciała powrotu pogby, nie ważne co Pawełek odwalał u nas i w sumie to nie grał 2 lata, kur dur będzie lepszy od obecnej nędzy. Taki rashford przez część osób byłby potraktowany jak Jagna z chłopów( wóz z gnojem) . Nagle odszedł i jak można było puścić takiego grajka. Zgadzam się że jego czas się skończył, ale co by nie mówić strzelił ponad 100 bramek i jakiś szacunek się należy.
» 22 marca 2025, 13:36 #81
Herek: Chyba po prostu mało kto spodziewał się że można gorzej niż to co bylo. No to jak widać mozna, czasy mct & freda to była bajka w porównaniu do tego co się tu odwala od 2 lat
» 22 marca 2025, 13:49 #80
Sancho: Słuchaj takie mamy skretyniałe społeczeństwo. I tacy ludzie zagłosowali na po i jego poboczne twory a teraz zagłosują na trzaskowskiego a potem będą płakać
» 22 marca 2025, 15:46 #79
SheikhBisht: chłopie, dałeś się nabrać na Sancho, więc jesteś ostatnią osobą która ma w ogóle prawo oceniać czyjeś wybory. Wracaj pod kamień
» 22 marca 2025, 15:53 #78
Sancho: Mniemam iż to do mnie z powodu nicku ale tylko mogę się domyślać. Jeśli nie to daj znać ale nie dałeś sobie tyle trudu żeby napisać do kogo tak samo żeby sprawdzić kiedy założyłem konto. Sądząc po tym może być one starsze niż twój wiek, a założyłem je ponownie bo pierwsze z 2007 padło po ataku hakerskim :)
» 22 marca 2025, 23:50 #77
mlodyxp12: Moim zdaniem zupełnie niepotrzebna cieszynka, po co kogoś małpować i teraz sie z tego tłumaczyć, słabo to wyglądało zwłaszcza ze cr7 nam kibicuje
» 22 marca 2025, 11:32 #76
szmexy: pewnie CR7 ma to gdzieś tylko pismaki podłapały temat, bo;

- coś przeciwko CR się klika
- dodatkowo zawodnik United, więc można pohejtowac. Jakby to był zawodnik live czy arsenalu to byłaby narracja, że spełnił swoje marzenia i uczcił idola ale że to zawodnik United to beee
» 22 marca 2025, 11:39 #75
JoMoridnio: Moim zdaniem zrobił cieszynkę jak każdy inny przy teafienu gola więc nie rozumiem płaczu ludzi. Siuu to zwykle cieszynka i czy to szpilka w Ronaldo czy nie leci mi to koło uja. Dla mnie ważne żeby łapał pewność siebie i strzelal gola i był szczęśliwy
» 22 marca 2025, 12:32 #74
sztejner: CR7 kibicuje też Sportingowi,Juventusowi i Realowi Madryt

Słabo to wyglądało bo Cristiano kibicuje kilku klubom i jednym z nich jesteśmy my...

Mnie ta strona i jej użytkownicy za każdym razem zaskakują
» 22 marca 2025, 13:36 #73
awe: Chlopak sam sobie robi pod gorke, albo jest tak arogancki, albo tak glupi, a raczej to drugie jedynie nadzieja, ze z wiekiem zmadrzeje.
» 22 marca 2025, 16:37 #72
sztejner: Skoro chłopak jest głupi bo się cieszy z bramki,to co można powiedzieć o osobach które się czepiają tego że ktoś się ucieszył ??
» 22 marca 2025, 18:07 #71
Herek: Sztejner wiem że raczej celowo to ignorujesz ale nikt, przynajmniej ja nie zauważyłem, nie czepia się o samo cieszenie się tylko o sposób + doprawić to okoliczności formy zawodnika czy pozycji w tabeli
» 22 marca 2025, 18:44 #70
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2025 19:05

No dobra,ja rozumiem ale co głupiego jest w celebrowaniu bramki według swojego widzimisie ?
Gladiator - źle
Siuuu - źle
Nie strzela - źle
Strzela - nie powinien się cieszyć jak ma jedną bramkę

Najlepiej jakby wiecznie miał minę Martiala i wiecznie spuszczony łeb ??

Hojlund wybrał taki sposób celebrowania,strzelił dla kraju,w meczu przeciwko swojemu idolowi,wynik daje im ciut większe szanse w rewanżu - to jest przypływ chwili,sam na miejscu Rasmusa latałbym po boisku ze szczęścia

A wy macie jakieś "mało strzela i raz zrobił cieszynkę CR7,nie wypada tak robić"

Wręcz przeciwnie.
WYPADA TAK ROBIĆ.
BARDZO DOBRZE ZE TAK ZROBIŁ
» 22 marca 2025, 19:04 #69
Herek: Ciesznka CRa w tym przypadku akurat mnie nie bulwersuje, dość standardowe to jest z jakimś tam dodatkiem, jeśli o to chodzi to jest to tylko dziwne, dziwny sposób na wyrażenie uznania idolowi. Cris to się pewnie tylko wk.., jeśli dobrze zgadujemy że wywalone ego
» 22 marca 2025, 19:06 #68
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2025 19:14

Crisowi ta cieszyńska to pewnie dynda i powiewa

Serio uważasz że koleś teraz siedzi zły w domu bo Duńczyk jednokrotnie zrobił jego cieszynkę ?? XD

Chłop pewnie siedzi teraz pod ścianą i myśli czemu Murphy z Newcastle albo Garnacho też robią jego cieszynki,albo Antony,czy goście innych narodowości.

Przecież tą cieszynkę na przestrzeni ostatnich 10 lat to pewnie tysiące graczy kopiowało

No ale tak jak ktoś już tu wcześniej napisał,gdyby zrobił to zawodnik Arsenalu, Liverpoolu,City Milanu czy Interu to "ohhh jak słodko,ależ oddał hołd legendzie"
Ale że to zawodnik United to klasyczne "jechać z nim !! Tak nie można"
» 22 marca 2025, 19:11 #67
Herek: Jeszcze raz powtórzę, wytworzył się taki temat to ja wróciłem do tego co w klubie, to co w reprezentacji to moim zdaniem bardzo dziwny sposób na okazanie uwielbienia jak to mówił.
Znowu trochę bagatelizujesz okoliczności, taki Garnacho od dawna wiadomo że lubi Ronaldo ale nigdy nawet nie miał okazji wykonać takiej radości na oczach swojego idola pakując mu zwycięskiego gola w końcówce meczu. Z głowy nie jestem sobie w stanie przypomnieć takiej sytuacji i obstawiam że zbyt wiele takich nie było. Wątpię też że Ronaldo lubi przegrywać, dodać do tego taka możliwa prowokacje (nie była to prowokacja ale można tak pomyśleć na pierwszy rzut oka) i wcale nie zdziwiłbym sie jakby chłop był wkurzony. Nie zdziwię się też jak załaduje gola w rewanżu i odpowie w jakiś sposób xd
» 22 marca 2025, 19:55 #66
gepetto: Sporo o cieszynkach Hojlunda w ostatnim czasie. Mnie najbardziej uderzyło w tym wszstkim to, w jaki sposób tłumaczył się z gladiatora. Cytat niedosłowny, ale oddaje ducha: "obejrzeliśmy Gladiatora, pomyślałem, że to może być fajna cieszynka". Cóż, w tym momencie wysiadłem. Jestem ostatnim, który obraża, drwi i krytykuje zawodników za postawę na boisku. Jeśli już to zrażają mnie tym, co sie bezpośrednio z piłką nie łączy. Do Hojlunda miałem cierpliwość i swoją teorię, że jest po porostu źle przygotowany fizycznie, brakuje mi świezości, koordynacji ruchowej i innych takich. Ale z głupotą mam problem osobisty i cóż, najdelikatniej mówić, przestało mi zależeć na tym facecie. Pomyślał, że to fajna cieszynka. Cóż, niech już lepiej nie myśli.
» 22 marca 2025, 07:49 #65
is200second: Jakbyś nie strzelał bramek tyle czasu będąc napastnikiem to też byś się tak cieszyl.
» 22 marca 2025, 09:04 #64
gepetto: nieprawda. Nigdy nie tak. A już na pewno nie opowiadał bym takich rzeczy, że pomyślałem, że to fajna cieszynka. Natomiast na pewno dałbym upust emocjom, tu zgoda. Inna sprawa - on odegrał tę scenę, to nie była emocja, więc to tez co innego
» 22 marca 2025, 09:57 #63
Adrian0007: Nie wiem ile masz lat, ale życie już dawno powinno cię nauczyć że nie piszę się że "nigdy nie tak" skoro nie byłeś w jego sytuacji nigdy i nie wiesz jakbyś się zachował w danej sytuacji. Łatwo nie będąc w takiej sytuacji powiedzieć ja to bym nigdy się tak nie zachował a później jak życie zaskakuje to jednak człowiek robi rzeczy których w sytuacji bez stresu nigdy by właśnie nie zrobił.
» 22 marca 2025, 11:05 #62
gepetto: tak, masz rację. Sam mawiam, że słowa nigdy i zawsze są nieprawdziwe. A tu się na to złapałem i sam ich użyłem. Ale chciałem podkreślić, że dla mnie tego typu gesty sa niesmaczne i odkąd pamiętam takie były. Widocznie w moich genach nie ma już tych atawizmów. I raz jeszcze podkreślę - wywiad udzielony przez Hojlunda potwierdza, że on tej cieszynki nie zrobił pod wpływem emocji czy stresu, tylko że ją planował, bo mu się wydaje "fajną". I tego się generalnie czepiam. Inna rzecz, że chłopak był młody a młodość bywa w taki sposób głupia (tak, mam już całkiem sporo lat)
» 22 marca 2025, 11:56 #61
DevoMartinez: Skąd on ma mieć swieżośc skoro w zespole jest cała jedna 9tka. On. Od kogo on ma się do tego uczyć? Kryminał, że w takim klubie jest jeden młodziutki napastnik. Cieszynek nie oceniam bo generalnie żadnych nie trawie.
» 22 marca 2025, 12:12 #60
gepetto: ano własnie Devo - dlatego nie mam wielkich pretensji do jego kiepskiej formy, bo przyczyn tejże jest zapewne całkiem sporo, na częśc z nich RH wpływu nie ma
» 22 marca 2025, 12:24 #59
Herek: Większość szczęśliwych i zadowolonych wygrywow życiowych tutaj ma problem z czytaniem tekstu pisanego i zaraz się zesraja bo zabraniasz cieszyć mu się z bramek ;) wcale nie chodzi o to że takie wyuczone pozy już same w sobie są kretyńskie, a jak dołożyć do tego sytuację klubu w ostatnim czasie, to że taki patałach strzela raz na kwartał wtedy irytacja tylko się potęguje. Ale co łyse to święte, nie można złego słowa powiedzieć. Na takiego de Gee to się pluli wiadomo jacy użytkownicy i szukali każdego byle słabszego i niecelnego kopnięcia by poujadac. Tymczasem bardziej znaczącą pozycja, napastnik, przez dwa lata ma problem żeby strzelic kilka goli regularnie i wszystko cacy, nie można złego słowa powiedzieć.
» 22 marca 2025, 13:22 #58
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2025 01:52

Ale problemy mamy w obecnym świecie xd ludzie się zesrali o cieszynke ,oby tylko takie problemy były na tym swiecie w piłce to będzie dobrze
» 22 marca 2025, 01:51 #57
blanco1987: Nie wiem czy lubicie takie coś, ale mamy tyle samo straconych bramek co City w tym sezonie.
» 21 marca 2025, 21:44 #56
awe: Tyle, ze City ma 15+ goli, a United drugi sezon jedzie na minusie, na ta chwile -3, oprocz spadkowiczow, tylko dwie druzyna maja gorszy w lidze.
» 22 marca 2025, 08:15 #55
Luck: Nie tak dawno tylu użytkowników tej zacnej strony wyzywalo ronaldo za swoje podejście podczas drugiego pobytu tutaj, a dzisiaj, również tak wielu wyzywa hojlunda że jak on mógł tak się zachować. Niesamowici jesteście ludzie
» 21 marca 2025, 21:43 #54
Batigol222: Ciekawi mnie, do jakiego klubu latem trafi Richard Rios (nie obraziłbym się, gdyby to było United). Typ to fenomen, co prawda ma już 24 lata, ale on dość późno zaczął profesjonalną karierę (wcześniej grał w futsal). Jest świetny technicznie, znakomicie radzi sobie na małej przestrzeni, dużo widzi na boisku, potrafi swobodnie operować piłką, bardzo dobrze trzyma się na nogach, do tego jest naprawdę silny fizycznie i potrafi odbierać piłkę. Wczoraj w bezpośrednim starciu Guimares i Joelington wyglądali przy nim naprawdę blado; na Copa America również był jednym z najlepszych pomocników.
» 21 marca 2025, 21:39 #53
KlejnotNilu: no Rios kozak, ale dla nas za mało medialny grajek i zbyt tani, dlatego nie trafi tutaj tylko gdzieś do serie a lub la lipy, gdzie będzie wymiatał
» 21 marca 2025, 22:58 #52
PoProstuMariusz: Bati, te cechy które opisałeś to typowe dla piłkarza futsalu.
» 22 marca 2025, 06:40 #51
szmexy: Nie wiem jak wy ale ja to nie czuję żadnych emocji w meczach Polski. Nawet w tym sezonie przed każdym meczem United się cieszy micha a tu po prostu zerkam w wolnej chwili
» 21 marca 2025, 20:52 #50
Queue13: "Kontuzja Aydena Heavena nie jest tak poważna, jak początkowo się obawiano, a 18-latek może wrócić do treningów po przerwie reprezentacyjnej" [TyMarshall_MEN]
» 21 marca 2025, 20:17 #49
adamII: Hmm jesli nie drwil to znaczy ze ma po prostu ujemny IQ. Co by mnie nie dziwilo po tym jak po 21 meczach bez bramki, wykonal swoje podrzynanie gardla.
» 21 marca 2025, 20:16 #48
RedDevil76: Długo nad tym myślałeś czy oceniłeś na podstawie swojego IQ?
» 21 marca 2025, 20:33 #47
blanco1987: Nowy GK
De Ligt Heaven Lisandro

Plus Leny i jakiś nowy śó to by była naprawdę fajna obrona.
» 21 marca 2025, 20:06 #46
Bananas: A niech sobie drwi z Ronaldo ile chce nigdy w 1% się do niego nie zbliży pod względem umiejętności i osiągnięć.
» 21 marca 2025, 17:58 #45
IntruZ9: Nikt z nikogo nie drwił...


Ogarnijcie się cweirćmózgi
» 21 marca 2025, 18:06 #44
kamilpe: Przeczytaj jeszcze raz wypowiedz Hojlunda. W którym miejscu drwi z Ronaldo?
» 21 marca 2025, 18:07 #43
Bananas: Mnie nie obchodzi to czy drwi kasztanie czy nie drwi Ronaldowi może prać getry po meczach i tyle.
» 21 marca 2025, 18:57 #42
Gargamel: Ale się bananek odpalił :D
» 21 marca 2025, 19:37 #41
Garnacho: Nie można wylać frustracji na Garnacho czy Hojlunda przez gre dla United to trzeba się doczepić do cieszynki. Jaki ten świat jest zawisły.
» 21 marca 2025, 19:40 #40
kamilpe: Manchester United, Arsenal i Tottenham prowadzą obecnie aktywne i konkretne negocjacje w sprawie pozyskania napastnika Lille, Jonathana Davida (N/25), na zasadzie wolnego transferu tego lata [le10sport, Sport Witness] / znalezione na grupie fb
» 21 marca 2025, 17:37 #39
Pyra: W sezonach 2009-10 i 2010-11 BVB wydała w sumie 10,45M na tych oto zawodników:
Lewandowski, Gotze, Kagawa, Piszczek, Hummels, Bender, Großkreutz

Mam nieodparte wrażenie, że gdyby Jurgen przyszedł do nas zaraz po Fergusonie to obecnie mielibyśmy z 5 mistrzostw więcej.
» 21 marca 2025, 14:50 #38
Biniek: 9 lat w Liverpoolu i tylko jedno fartownie, więc skąd pomysł, że z nami zgarnął by 5?
» 21 marca 2025, 16:44 #37
GreenGOD: fartownie? 99 punktów, 18 wiecej od drugiego Man City. Fartownie to my wygralismy lige mistrzow w 99
» 21 marca 2025, 17:01 #36
boro: 08/09 chyba również
» 21 marca 2025, 17:43 #35
Biniek: To nie był fart, tylko mental. Cos, co Ferguson wpajal kazdej swojej drużynie.
Ale skoro ty nie pamiętasz covidowego cyrku w sezonie, w którym Liverpool wygrał tytuł to co ty możesz wiedzieć o meczu, który się odbył 25 lat temu...
» 21 marca 2025, 18:14 #34
GreenGOD: oswiec mnie co sie dzialo takiego ze liverpool wygral lige fartem z przewaga az 18 punktow.
» 21 marca 2025, 18:35 #33
PoProstuMariusz: Mental w 99? Czysty fart nam wtedy pomógł.
» 22 marca 2025, 06:42 #32
Vader: Biniek to sub konto Piwala czy są braćmi czy po prostu takie dwa rodzyny się trafiły co myślą, że są mądrzy i bazgrają te pseudo mądrości ale przeważnie wychodzi głupio?
» 22 marca 2025, 08:33 #31
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2025 11:32

Piwal cofnął się w czasie i z 2021 roku wrócił do 2010, żeby sobie subkonto założyć...
Wiemy Viader, że nie jesteś najostrzejszym nożem w kuchni, ale teraz to hit nawet jak na twoje standardy.
» 22 marca 2025, 11:30 #30
Vader: Biedny chłop. Nie strzela to z nim jadą. Strzeli i zrobi cieszynke z gladiatora też pociski, że po co po jednym golu się w ogóle cieszy. Teraz strzelił dla repki zrobił sobie SIUUU i znowu w d źle. Ciężkie życie Rasmusa i smutne niektórych tutaj.
» 21 marca 2025, 14:45 #29
BlacklashPL: Jedyne o co można się spierać w ramach cieszynek to która jest bardziej żenująca, moim zdaniem gladiator a przy tym Siuuu to sie nawet uśmiałem, najważniejsze, że strzela. On jedyne z czym ma problem to z presją, już nie raz tutaj to pisałem zresztą nie ja sam. Liczę na to, że z każdym dobrym występem będzie się bardziej nakręcał i strzelał bramki.
» 21 marca 2025, 13:12 #28
Leh: Presja ma duże znaczenie, ale on też jest zwyczajnie za słaby. Umiejętności pozwalają przetrwać pod presją, bo nawet jak Ci nie idzie, to jesteś w stanie coś wnosić. A Rasmus potrafi przejść 20 meczów bez gola. To już nie tylko kwestia mentalu.
Niech strzela, a latem musimy rozejrzeć się za kimś znacznie sensowniejszym
» 21 marca 2025, 14:57 #27
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2025 11:07

"Hojlund dopytywany o to, czy marzył o wykonaniu cieszynki „Siu” na oczach Ronaldo, odpowiedział: – Wielokrotnie, naprawdę. To wielka, wielka sprawa."

Bardzo ciekawy sposób na okazanie wcześniej wspomnianego przez niego uwielbienia. Bliżej temu do arogancji, jeszcze mógł mu tuż przed nosem skoczyć na środku murawy. Jak możliwość wykonania idiotycznej "cieszynki" raz na pół roku jest taka wielka sprawa i na takich rzeczach skupiają się te ogórki, to pozycja w lidze zaczyna jeszcze mniej dziwić.
» 21 marca 2025, 11:05 #26
Pyra: Ty zawsze smutny, kiedy będziesz wesoły?
A już wiem jak Rasmus nie będzie strzelał i możesz napisać, że ogór i zasługujemy na 13 miejsce w lidze.
Coś twoja historia ze szrotem w składzie kupy zaczyna się nie trzymać bo od 7 spotkań nie przegraliśmy i jak widać każdy z tych zawodników odpowiednio zmotywowany i ustawiony potrafi grać.
» 21 marca 2025, 11:13 #25
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2025 11:20

Ale on przecież ciagle nie strzela. Dopiero 1 gol po x miesiącach.
7 spotkań z rywalami w większości na podobnym/niższym poziomie > 3 lata padliny
Chyba nic więcej nie trzeba dodawać
» 21 marca 2025, 11:18 #24
Leh: Herek, przestań czepiać się chłopaka, że cieszy się z bramek. Każdy widzi, że on sobie słabo radzi, ale już bez jaj - krytykować własnego zawodnika, że cieszy się z gola? Jak my ich będziemy krytykować za takie rzeczy, to kto ma ich wspierać? Cieszmy się, że w końcu coś strzela, potrzebujemy jego bramek, a nie dołowania go po raz kolejny
» 21 marca 2025, 11:32 #23
Pyra: No i co ci to przeszkadza? Pytam po raz kolejny. Lepiej jak nie strzela i trzyma się twojej tezy?
To już trzeci mecz z rzędu gdzie ma notę za spotkanie ponad 7, w tym roku nie miał takiej żadnej, ogólnie jak cały zespół gra lepiej to i on gra lepiej ale to cię właśnie boli bo może okazać się, ze mamy niezły skład z którego można sporo wycisnąć a ty tu przez rok pisałeś jakie to patałachy i wyjdziesz na głupca.
» 21 marca 2025, 11:36 #22
Herek: Leh nie bądź jak pyra i nie uogólniaj/nie demonizuj. Zobacz jakikolwiek mecz wczoraj, nie wiem, Chorwacja Francja i zobacz jak cieszyli się Chorwaci. Z pewnością czepialbym się takiej radości. Chłop ma niemoc strzelecka liczona w miesiącach i nie widać jakiegoś zwykłego wybuchu, poczucia ulgi że w końcu się przełamuje tylko wyuczone kretyńskie pozy gladiatora. Płachta na byka dla wkurzonych kibiców którzy za sprawą takich właśnie przeciętniaków w klubie muszą patrzeć na dolna połowę tabeli.

Pyra skończ się kompromitować
» 21 marca 2025, 11:52 #21
DevoMartinez: Czepiasz się cieszynki i zarzucasz innym, że to oni demonizują. :D
» 21 marca 2025, 12:25 #20
Leh: Herek - przeczytaj wypowiedź Rasmusa. On mówi, że przez Ronaldo pokochał piłkę i United. Marzył o tej cieszynce w meczu z nim... no i strzelił i se cieszynkę zrobił.
Ja jedyne czego chcę, to żeby strzelił bramkę w kolejnym meczu United, a potem może się cieszyć nawet pokazując siurka.
» 21 marca 2025, 12:44 #19
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2025 13:02

Dobrze DevoMartinezie usuńmy ta demonizacje i slasha, niech zostanie to "nie uogólniaj", tak powinno pasować.

Wypowiedz widziałem, czytałem i jak dla mnie jest to conajmniej dziwne. Dziwny sposób na okazywanie szacunku/uwielbienia. Ja głównie i tak czepiam się tego co w klubie i "gladiatora". Mnie to wkurza, kogoś innego wręcz przeciwnie, nie ma chyba co więcej komentować
» 21 marca 2025, 13:00 #18
MikeMU: Janusz weź maść jest taka specjalna na ból czterech liter. Smutny człowieku
» 21 marca 2025, 13:47 #17
blanco1987: Podobno po przerwie mają wrócić Leny I Harry. Oby Ruben nie dał się nabrać i od 1 minuty niech stawia na Heavena.
» 21 marca 2025, 10:26 #16
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2025 10:36

Postawi na tego,który będzie bardziej gotów po kontuzji,wybór Harrego lub Yoro wcale nie musi oznaczać "nabierania się"
» 21 marca 2025, 10:33 #15
Mikez: Zaraz się okaże, że Ronaldo opatentował swoje Siuu i Hojlund będzie musiał zapłacić karę ;-)
» 21 marca 2025, 10:21 #14
sturmik: Myslenie kibiców United - napastnik zaczal strzelac - super!! Sprzedamy go za wiecej pieniedzy w lecie... XD
Pieniadze to my mielismy stracone na dziesiatki przestrzelonych transferów, którzy teraz siedza cichutko i oddcinaja setki tysiecy funtów co tydzien jak pijawki. Hojlund, Garnacho, nawet ten Mainoo (jak wróci w koncu po kontuzji) sa nielicznymi którzy graja i wnosza cos na boisku wiec od nich wara.

PS.No chyba ze Mainoo sie rzeczywiscie zaprze ze nie chce u nas grac to wtedy oczywiscie out.
» 21 marca 2025, 10:21 #13
Biniek: Football nie zaczął się od meczu z Lisami.
Wcześniej Hojlund był bez gola w 22 meczach, więc wytłumacz proszę, co on w tych meczach wnosił do drużyny?
» 21 marca 2025, 11:20 #12
DjTED: Niesamowite i nieuzasadnione wsparcie
» 21 marca 2025, 13:20 #11
Puchaty: Dla Niemców to strzela.
» 21 marca 2025, 10:20 #10
sturmik: Brian Riemer to tez Dunczyk. To tak jakby Anglik nazywal Polaków Ukraincami.
» 21 marca 2025, 10:23 #9
sztejner: Większość sezonu zawodzi,ale ostatnie 3 mecze to asysta przeciwko Sociedad,bramka przeciwko Leicester i bramka przeciwko Portugalii - oby odblokowało to u niego głowę i wiarę we własne umiejętności,trzymam kciuki za fajną końcówkę sezonu w jego wykonaniu.
» 21 marca 2025, 09:38 #8
JoMoridnio: Nie tlumacz się strzeliłeś gola i zrobiłeś zwykła Cieszynkę. To jak ludzie interpretują to ich sprawa bo każdy koniec końców rozumie po swojemu.
» 21 marca 2025, 09:24 #7
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2025 10:51

Dzięki za wsparcie jest luzik tylko trochę świrują anonimy w socjal mediach.
» 21 marca 2025, 10:50 #6
Pyra: Weź lepiej przeproś bo niektórym zaczęło przeszkadzać, że strzelasz.
Zaburzasz ich wizję świata.
» 21 marca 2025, 09:05 #5
skylark11: Dokładnie zamiast się cieszyć że zaczął strzelać to robią afery o jego cieszynki
» 21 marca 2025, 09:16 #4
Leh: I jak te chłopaki mają cieszyć się grą, skoro są atakowani nawet za cieszenie się po golach...

Hated. Adored. Never ignored
» 21 marca 2025, 10:15 #3
Biniek: Hated. Adored. Never ignored. To brzmi trochę komicznie, w odniesieniu do gościa którego śmiało można było ignorować przez 22 kolejki.
» 21 marca 2025, 11:38 #2
Abstrahujacy: Nie popieram krytykowania chłopaków o wszystko, ale czy nie powinni do tego etapu kariery już nauczyć się ignorowania tego co wszyscy wkoło mówią? Czy to nie jest tak, że aby osiągać największe sukcesy musisz zignorować wszystkie te narzekania słyszane na co dzień? To nie są małe dzieciaczki i nie płaczmy nad ich niedogodnościami życia.
Brawo dla Hojlunda, że znowu zaczął strzelać! Reszta jest tylko zbędnym hałasem.
» 21 marca 2025, 11:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.