Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Europy: Real Sociedad - Manchester United 1:1. Wszystko rozstrzygnie się w rewanżu

» 6 marca 2025, 20:43 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zremisował z Realem Sociedad 1:1 (0:0) w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Europy. Czerwone Diabły objęły prowadzenie za sprawą Joshuy Zirkzee, ale gol Mikela Oyarzabala z rzutu karnego sprawił, że w rewanżu za tydzień żaden z zespołów nie będzie w lepszym położeniu.
Liga Europy: Real Sociedad - Manchester United 1:1. Wszystko rozstrzygnie się w rewanżu
» Manchester United zremisował z Realem Sociedad 1:1 w pierwszym meczu 1//8 finału Ligi Europy | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Noussair Mazraoui
Matthijs de Ligt
Leny Yoro
Diogo Dalot
Casemiro
Bruno Fernandes
Patrick Dorgu
Alejandro Garnacho
Joshua Zirkzee
Rasmus Hojlund
Christian Eriksen
Victor Lindelof
Toby Collyer

Oddano 37 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ruben Amorim w meczu z Realem Sociedad dokonał trzech zmian w wyjściowym składzie w porównaniu do spotkania z Fulham w Pucharze Anglii. Szansę od pierwszych minut dostali Patrick Dorgu, Casemiro oraz Alejandro Garnacho. Ławka Czerwonych Diabłów, w związku z licznymi kontuzjami, składała się głównie z graczy klubowej akademii.

Spotkanie na Reale Arena rozkręcało się powoli. Manchester United pierwszą okazję miał w 12. minucie spotkania. Rasmus Hojlund podał do Alejandro Garnacho, ten wpadł w pole karne gospodarzy, uderzył z prawej nogi, ale dobrą interwencję zanotował Alex Remiro.

Choć Real Sociedad częściej utrzymywał się przy piłce, to nie przekładało się to na zagrożenie pod bramką Andre Onany. W 19. minucie kolejną dobrą okazję mieli przyjezdni. Długim podaniem na prawym skrzydle uruchomiony został Diogo Dalot. Portugalczyk powinien dogrywać w pole karne do wbiegającego w szesnastkę Rasmusa Hojlunda, ale tego nie zrobił i szybka akcja wyhamowała. Duńczyk był wściekły na kolegę z drużyny. Po chwili niecelny strzał zapisał na swoim koncie Patrick Dorgu.

Manchester United najlepszą okazję na otworzenie wyniku spotkania do przerwy miał w 37. minucie. Diogo Dalot zagrał piłkę spod linii końcowej do Bruno Fernandesa. Portugalczyk oddał strzał z jedenastu metrów, ale został zablokowany przez Aritza Elustondo. Z niedaną dobitką pospieszył Zirkzee.

W przerwie spotkania Ruben Amorim nie zdecydował się na żadne zmiany. Portugalski trener mógł być umiarkowanie zadowolony z postawy swoich zawodników, ale na ławce rezerwowych miał też niewielkie pole manewru.

Drugą połowę lepiej zaczęli gracze Realu Sociedad. W 47. minucie dynamiczny atak skrzydłem przeprowadził Takefusa Kubo. Japończyk dośrodkował na krótki słupek, gdzie bliski zamknięcia akcji był Mikel Oyarzabal. Zadanie Hiszpanowi utrudnił Leny Yoro.

Manchester United swoją szansę miał w 51. minucie. Patrick Dorgu zagrał piłkę wzdłuż linii bramkowej, z futbolówką minął się Rasmus Hojlund, ale akcję na dalszym słupku zamykał Alejandro Garnacho. Argentyńczyk z ostrego kąta trafił tylko w boczną siatkę.

Czerwone Diabły strzelecką niemoc przełamały sześć minut później. Na prawym skrzydle dobrze pokazał się Alejandro Garnacho, zagrał piłkę przed pole karne do niepilnowanego Joshuy Zirkzee, a holenderski napastnik uderzeniem po ziemi zaskoczył Alexa Remiro.

Manchester United po objęciu prowadzenia chciał pójść za ciosem. Czerwone Diabły szybko wypracowały sobie kolejną okazję strzelecką. Hojlund zagrał w polu karnym do Garnacho, ten uderzył z ostrego kąta, lecz znów trafił tylko w boczną siatkę.

Kiedy wydawało się, że Czerwone Diabły nabierają wiatru w żagle, to ze strony VAR-u przyszedł niespodziewany cios. Sędziowie dopatrzyli się zagrania piłki ręką przez Bruno Fernandesa, kiedy ten walczył w szesnastce o górną piłkę po rzucie rożnym. Arbiter główny obejrzał zajście na monitorze i wskazał na jedenastkę. Rzut karny na bramkę pewnie zamienił Mikel Oyarzabal.

Wyrównujący gol zmotywował Real Sociedad do odważniejszych ataków. Gospodarze niezłą szansę mieli w 77. minucie. Mocny strzal zza pola karnego oddał Brais Mendez, a świetną interwencję w bramce zanotował Andre Onana.

Real Sociedad powinien objąć prowadzenie w 84. minucie. Akcję zawiązali rezerwowi. Sheraldo Becker zagrał dokładną piłkę w pole karne Manchesteru United na dziesiąty metr, tam walkę o pozycję wygrał Orri Oskarsson, ale fatalne spudłował. Fani i piłkarze Czerwonych Diabłów odetchnęli z ulgą.

Końcówka należała do graczy Realu Sociedad. W doliczonym czasie gry bardzo dobrą interwencję po strzale Oskarssona zanotował Andre Onana i uchronił zespół przed porażką.

Real Sociedad – Manchester United 1:1 (0:0)
Bramki: Mikel Oyarzabal 70’ (K) – Joshua Zirkzee 57’

Real Sociedad: Remiro – Elustondo (Aramburu 63'), Aguerd, Zubeldia, Munoz – Sucić (Olasagasti 88'), Turrientes (Marin 63'), Mendez – Kubo (Becker 80'), Oyarzabal, Barrenetxea (Oskarsson 63')

Manchester United: Onana – Mazraoui, De Ligt, Yoro (Lindelof 88') – Dalot, Casemiro, Fernandes, Dorgu – Garnacho (Eriksen 78'), Zirkzee (Collyer 88') – Hojlund


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Real Sociedad vs Manchester United. 1/8 finału Ligi Europy
Następny news »
Oceny pomeczowe: Real Sociedad - Manchester United 1:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (195)


zbyszek7: Ahahaha ale sie ten weekend zaczął :D wlasnie wlaczylem mecz i cyk brameczka dla Forest :)
» 8 marca 2025, 15:15 #195
Derp: jakim cudem ci ludzie zdołali zaistnieć w sporcie drużynowym? nie mają pojęcia na czym w ogóle polega ta gra.

taki mctominay już dawno powinien być wystawiany u nas jako napastnik, ale nie bo to wbrew polityce klubu czy nie wiadomo czemu? ilu specjalistów ten klub potrzebuje w sztabie, aby dostrzegać takie rzeczy? nasi napastnicy to produkty dzisiejszej myśli piłkarskiej a tymczasem chłop, który wykonywał ich prace został odstawiony.

antony w każdej akcji próbował zejścia i strzału po długim zamiast po tysięcznej nieudanej próbie wyciągnąć z tego jakieś wnioski - może warto jednak spróbować obsłużyć kolegę z drużyny? oczywiście, że nie! najlepiej próbować zadowolić swoje ego niż być w jakimkolwiek stopniu przydatnym drużynie.

zirkzee może dwie bramki strzelił, ale animacje swojej cieszynki to odpalał perfekcyjnie za każdym razem - co to za pokolenie baranów to ręce opadają ... jak tak można? przypominam, że ten klub im jeszcze za to płaci :D
» 8 marca 2025, 11:47 #194
blanco1987: Mainoo w tym momencie to baran. I niech szuka dojnej krowy gdzie indziej.
» 8 marca 2025, 09:17 #193
Kasztaniak: Ta "dojna krowa" utrzymywała jakieś 300 niepotrzebnych stanowisk w klubie
Więc nie wiem czemu pretensje do zawodników...
» 8 marca 2025, 09:34 #192
gorzky: Czy niepotrzebnych to się jeszcze okaże, bądź co bądź klub był komercyjnym gigantem przez ostatnie 10 lat mimo braku sukcesów sportowych. Obecni piłkarze są jednymi z naszych najlepiej opłacanych piłkarzy w historii a w zamian dają nam miejsce w dole tabeli, nie mając przy okazji wstydu iść po gigantyczną podwyżkę.
» 8 marca 2025, 10:07 #191
nazarek123: Logiczne, że negocjują lepszy kontrakt dla piłkarza nic w tym baranskiego nie ma. Musi zarobić na resztę życia chłopak, chyba normalna praktyka to jest, wiec nie wiem skąd oburzenie
» 8 marca 2025, 11:18 #190
DevoMartinez: Ja się domyślam skąd oburzenie. Chłopak nic jeszcze w piłce nie osiągnął, nie przebił się na dobre do podstawy nawet w klubie, nie wiadomo dokładnie gdzie jest jego optymalna pozycja. W tym sezonie nic nie pokazywał do tego jest więcej niedostępny niż dostępny. Dodać do tego tragiczne granie prezentowane przez drużynę, cięcia etatów i masowe zwplnienia a także podwyżki cen biletów to wołanie prawie 200 tyś na tydzień przez dzieciaka jest niesmaczne. Jeśli to oczywiście prawda.
» 8 marca 2025, 11:25 #189
MANmanyUTD: Chce się bardzo mylić, ale zaczyna mi się powoli wydawać że Amorim tu polegnie. Oczywiście w przyszłym sezonie. Nie wydaje mi się to możliwe żeby nagle po jednym letnim okienku i okresie przygotowawczym gra miała zacząć wyglądać lepiej. Nie czuć tego. Tak samo nie wierzę że nagle Amorim będzie mógł dłubać przy drużynie w nieskończoność aż zatrybi. Może ten czas się wydłuży ale Amorim musi dać zarządowi coś namacalnego. Muszą ważniaki przyjść na jeden, drugi mecz i zobaczyć że to zaczyna chodzić. Na razie nic takiego nie ma. Obawiam się najbardziej tego że nawet jak Ruben wymieni z 5-6 piłkarzy to nic mu to nie da. A kibice i zarząd nie będą tego tolerować w nieskończoność. Jak na razie stawiam że to będzie kolejny nietrafiony projekt.
» 8 marca 2025, 08:23 #188
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2025 08:37

Też mam takie przeczucie. Zwykle jak jakiś trener przychodzi do nowego zespołu to musi być widać chociaż cokolwiek. Wyniki nie muszą być super ale musi być widoczna poprawa w grze i w jakimś aspekcie. Wydaje mi się że najlepiej jakby RVN został do końca sezonu i myślę że wyglądałoby to lepiej. Nie graliśmy jakoś super ale chociaż punktowaliśmy i graliśmy bardziej pewnie z tyłu. Tutaj jest totalny armagedon. Amorim nie powinien tutaj przychodzić w trakcie sezonu. Taki trener jak Allegri czy Tuchel ugraliby trochę więcej z tą drużyną. Mogłaby być szansa na top8 i może wygranie jakiegoś Pucharu np LE. Nasz zarząd popełnił błąd bo mogli wziąć trenera z którym byłaby większą szansa coś zgarnąć i przedewszystkim zagrać w przyszłym sezonie w LE albo nawet LM.
» 8 marca 2025, 08:36 #187
ManUtdFan94: Czy zarząd popełnił błąd zatrudniając Amorima to dopiero czas pokaże. Wzięliśmy trenera młodego, rozchwytanego, nowoczesnego, który na bank by miał dużo lepsze oferty w lato od innych klubów, patrząc jak jego Sporting wyglądał.
Myślę że zatrudnienie Portugalczyka było lepszym pomysłem niż chociażby zatrudnienie Allegriego. To byłby tylko plaster na ranę, Włoch wcale by nie gwarantował miejsca w LE czy LM, dodatkowo ostatni sezon w Juve miał słaby.
Co do Tuchela to byłem bardzo za nim, ale nie wiem czy wiesz on odrzucił ofertę United w lato, poza tym bodajże we wrześniu został selekcjonerem. Poza tym Tuchel również bazuje na wahadłowych i systemie z trzema obrońcami, dodatkowo wydaje się bardziej wybuchowym człowiekiem niż Amorim tak więc czy byłaby to gwarancja , że byłoby lepiej? Patrząc na to co jest teraz to nie wydaje mi się.
Co do RVN to ja nie rozumiem zachwytów nad nim i cały czas mielenia, że trzeba było go zostawić. Gość w United wygrał mecze ze słabiutkimi rywalami (Leicester i PAOK), grał tylko z poważną Chelsea z którą zremisował. Następnie Holender poszedł do Leicester, gdzie wygrał zaledwie dwa mecze od listopada i dzięki między innymi tej sytuacji nie musimy się patrzeć nerwowo za plecy.
Ruchy transferowe, a także okres przygotowawczy powiedzą coś więcej o Amorimie. Teraz to nie ma co go oceniać bo za dużo złego dzieje się wokół, w klubie, dodatkowo on przyszedł z zupełnie innym pomysłem, który stara się wdrażać, ale natłok meczy i liczba kontuzji napewno mu w tym nie pomaga.
» 8 marca 2025, 09:23 #186
Skalniak1989: Sprzedajemy Mainoo kupujemy Oshimena to mi się podoba!
» 8 marca 2025, 07:52 #185
Kasztaniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2025 09:15

A w środku pola będzie biegał Casemiro z eriksenem, a za nimi Ugarte z respiratorem ba plecach...
Super pomysł...
Wydaliśmy ponad 100mln na dwóch napastników i nie mamy napastnika xD
Edit.
Jak się zbuduje potężny środek pola i wahadła to aż ciężko uwierzyć, że te drewniaki Hojlund i Zirkzee nie będą strzelać goli. Na tą chwilę to problemem są właśnie wahadła i środek pola
» 8 marca 2025, 09:12 #184
GreenGOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2025 09:36

Mainoo i tak by nie biegal w srodku pola bo Amorim nie widzi go w 2 srodkowych pomocnikow bo jest wedlug niego za slaby w defensywie. A na 10 do systemu Amorima gdzie mają grać szybcy kreatywni zawodnicy tez sie nie nadaje bo jest wolny nie kreauje szans i wszystko spowalnia
» 8 marca 2025, 09:36 #183
MORWA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2025 22:57

UEFA opublikowala oficjalne dane finansowe klubow europejskich za sezon 23/24.
Najwiecej na pensje płaci (dane w euro): 1. PSG (658mln), 2. City (554mln), 3. Real (505mln).
Z klubow angielskich dalej są: 5. Liverpool (449mln), 7. United (429mln), 8. Chelces (395mln), 9. Arsenal (381mln).
» 7 marca 2025, 22:57 #182
Widmo: Tylko te kluby płacą za 18-22 zawodników a United za niespełna 11
» 8 marca 2025, 07:30 #181
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2025 09:37

Po sezonie 23/24 odszedł Martial, Varane i Sancho (Formalnie dopiero po tym sezonie, ale Chelsea przejęła jego tygodniówkę) i każdy z nich miał 250k+. Za ten sezon na pewno jesteśmy poza pierwszą 10.
» 8 marca 2025, 09:36 #180
gorzky: zobaczymy, de Ligt czy Zizkzee za grosze nie grają, Bruno dostał podwyżkę. Jedynie ratuje nas zapis redukcji wynagrodzeń gdy nie ma LM
» 8 marca 2025, 10:11 #179
Ravenwood: ?? NARASTA NAPIĘCIE NA LINII MAINOO – UNITED! ZAWODNIK ODRZUCI NOWĄ OFERTĘ I MOŻE SZUKAĆ KLUBU ZA GRANICĄ!

▫️ Kobbie Mainoo zamierza odrzucić propozycję nowej umowy od Manchesteru United, ponieważ nie spełnia ona jego oczekiwań. Przedstawiciele zawodnika oczekują podwyżki z £20,000 do £180,000 tygodniowo, co miałoby odzwierciedlać jego rolę w zespole oraz status regularnego reprezentanta Anglii. INEOS nie zamierza jednak spełnić tych żądań.

▫️ Mimo braku porozumienia, Manchester United wciąż wierzy, że Mainoo może zaakceptować ofertę i pozostać na Old Trafford.

▫️ Jeśli zawodnik nie zgodzi się na nowe warunki, United będzie sondować jego sprzedaż latem. Klub obawia się, że gdy kontrakt wejdzie w ostatnie dwa lata, jego wartość spadnie, co może obniżyć potencjalną cenę transferu.

▫️ Czerwone Diabły wyceniają Mainoo na około £70M, a jego sprzedaż oznaczałaby 100% czystego zysku. Może to być kluczowe w kontekście zasad Financial Fair Play oraz PSR, które ograniczają ruchy United na rynku transferowym.

▫️ Mimo zainteresowania Chelsea, Mainoo nie myśli o transferze do innego klubu Premier League. Jeśli odejdzie, priorytetem będzie przejście do klubu za granicą.

✅ Will Unwin [The Guardian] - Chris Wheeler [Daily Mail]
» 7 marca 2025, 19:55 #178
Koba7ashi: Jakoś nie widzę w nim super gracza
» 7 marca 2025, 20:11 #177
sztejner: Tak samo w Garnacho
» 7 marca 2025, 20:14 #176
dlabigt23: I bardzo dobrze. Chociaż w kontraktach zawodników mamy zmiany na lepsze. Koniec z luksusowymi kontraktami i ściąganiem piłkarzy z dużym Hype' em z wysokimi tygodniowkami. Tak na prawdę Mainno do tej pory niczego wybitnego nie pokazał. Nie będzie problem go zastąpić.
» 7 marca 2025, 20:29 #175
Kasztaniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2025 22:53

Powiem wam , że dziwię się
Dziwię się, że tak zawsze chętnie pozbywacie się zawodników typu, Martial, Rashford, Pogba i tak można wymieniać a później narzekacie że nie ma kto grać i zajmujemy 14 miejsce w tabeli.
No sorry ale jak mamy być wyżej jak u nas prawie cały skład to właśnie na tą chwilę poziom 14 miejsca?
Przecież Martial wciągał nosem Hojlunda czy Zirkzee, strzelał wiecej goli grając połowę sezonu niż Ci dwaj lrzez cały razem wzięci, Pogba robil lepsze staty w przeciągu pół sezonu niż Ugarte, Casemiro lrzez cały sezon...
Ja jakoś nie widzę tej drużyny jak będziemy się pozbywać zawodników bo chce podwyżkę.
Edit.
wiadomka, walczenie i "gryzienie trawy" za klub najważniejsze, mało ważne że ktoś nie ma umiejętności. Ważne że biega xD
» 7 marca 2025, 22:52 #174
klb9k: Dlatego Pogba i Martial po transferze z United odżyli, a nie poczekaj… skończyła się dojna krowa i dobrze. Dawać pensje prawie na poziomie Camavingi, Rodrygo, Tchoameniego czy Carvajala chłopakowi, który przez połowę zeszłego sezonu połamany i przez połowę obecnego to żart. W przypadku poprzedniego zarządu już by pewnie dostał 180tys tygodniowo i za chwilę płakałby Garnacho czemu on ma tylko 50tys. Wyhodujmy sobie kolejnych Rashfordów na absurdalnych pieniądzach a potem narzekajmy, że nikt gości nie będzie chciał.
» 7 marca 2025, 23:12 #173
Kasztaniak: Nie jesteśmy klubem z topu piłkarskiego i jedynie czym możemy przyciągać zawodników to kasa ...
» 7 marca 2025, 23:18 #172
ManUtdFan94: Przeciągaliśmy kasą przez 10 lat i skończyliśmy jak skończyliśmy. Powinno być tak, że dajemy gościowi np. Max 120 tys i tyle albo chce albo do widzenia.
Zresztą po takim sezonie żądania jakiejkolwiek piłkarza tego klubu są nie na miejscu. Ludzie tracą pracę, klub jest w bardzo ciężkiej sytuacji, a Ci tylko więcej i więcej nic nie dając na boisku.
» 8 marca 2025, 09:08 #171
Kasztaniak: Tyle, że klub piłkarski opiera się na zawodnikach, a nie na niepotrzebnych stanowiskach w klubie których bylo zbyt wiele...
» 8 marca 2025, 09:13 #170
Batigol222: LE to powinien być absolutny priorytet. Tam właściwie są 3 groźne kluby: Tottenham, Roma i Bilbao, przy czym dwa ostatnie właśnie grają dwumecz pomiędzy sobą. Sociedad jest słabsze niż Brighton czy Crystal Palace i jak najbardziej można ich ograć (wczoraj to nawet należało, ale co zrobić). Niżej ktoś słusznie zauważył, że o awans do europejskich pucharów standardową drogą może być trudno w następnych sezonach. Konkurencja jest coraz mocniejsza i coraz więcej klubów buduje naprawdę ciekawe kadry, ma dobrych szkoleniowców itd. Ale to nie wszystko. W kolejnym sezonie Premier League prawie na pewno będzie miała zagwarantowanych 5 miejsc w LM, co sprawi, że jeszcze jeden dodatkowy klub zyska sporo nowego hajsu i większe możliwości transferowe. Latem są jeszcze te klubowe MŚ, na których Chelsea i City podobno mogą naprawdę dużo zarobić. Obecność w fazie ligowej LM byłaby dla United na wagę złota, tylko nie wiem, czy ten zespół nie ma jakiejś dziury w mentalu. Może ten Pogba do końca sezonu to nie byłby taki zły pomysł? Typ jednak jest Mistrzem Świata i nigdy nie brakowało mu pewności siebie na boisku. Oczywiście, to wszystko tylko w wypadku, gdyby faktycznie nadal był w stanie grać na wysokim poziomie.
» 7 marca 2025, 17:41 #169
Szaman: Wirus + szaman brzmi mega... Oczywiście, że LE to powinien być priorytet i każdy z tych zespołów jest do pyknięcia. Jednak nawet ze "słabeuszami" sami tworzymy sobie problemy. Tu czarodziej co wymyśli , tu karniaczek tam czerwona , to za wąska bramka etc,
» 7 marca 2025, 18:50 #168
sztejner: Rúben Amorim: „Nie chcę jeszcze nic mówić… ale mam nadzieję, że Amad wróci PRZED końcem sezonu”.
» 7 marca 2025, 14:47 #167
StewieGriffin: Pytanie czy będzie sens. Jeżeli gra będzie o pietruszkę to lepiej niech sobie na spokojnie leczy uraz a pierwsze minuty łapie w preseasonie
» 7 marca 2025, 15:08 #166
sztejner: na ligę to go nie ma co tyrać,fakt,ale jeśli (w co szczerze wątpię) trafilibyśmy na półfinał/finał LE to chłopak z automatu podnosi nasze szanse na korzystny wynik,pytanie czy jego koledzy z drużyny pozwolą mu jeszcze w tym sezonie zagrać o coś
» 7 marca 2025, 15:15 #165
Uwppl: Najgorsze że będziemy podchodzić do rewanżowego spotkania z RS po wysokiej przegranej z Arsenalem ,morale po przegranej z piątkę będą bardzo male
» 7 marca 2025, 12:54 #164
mycka86: Arsenal rozjedzie nas tak samo jak w FA ?
» 7 marca 2025, 13:25 #163
ALLADYN: W sumie patrząc na suchy przebieg meczu to nas rozjechali. XG 3.22 vs 0.27. Wiem że Dalot wyrwał czerwoną. Ale z gry to tam była tragedia. Bayındır zagrał mecz życia i udało sie dotrwać do karnych.
» 7 marca 2025, 13:31 #162
Michal88: Wybacz mi kolego po szalu Alladyn ale suche ta sa gacie po praniu jak wyschną:) liczy się wynik końcowy i to zostanie zapamiętane a nie styl gry i XG . pozdrawiam:)
» 7 marca 2025, 13:42 #161
Pyra: wynik końcowy się liczy i przy takim xG 1/10 spotkań zremisujesz, w pozostałych 9/10 dostaniesz ostre baty i jeżeli Arsenal stworzy sobie podobną ilość okazji to nas rozniosą, cuda cały czas się nie zdarzają
» 7 marca 2025, 13:56 #160
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2025 14:15

Do momentu gdy graliśmy 11x11 mieli xG 0.3. Tj. do 60 minuty. Później była obrona Częstochowy i wielki fart.
» 7 marca 2025, 14:10 #159
Biniek: Lubię jak chłopaki na DP wieszczą wysokie przegrane, bo to się nigdy nie sprawdza.
» 7 marca 2025, 14:39 #158
szmexy: dwa nasze ostatnie mecze z arsenalem nie pokazywały wcale „dominacji” klubu z londynu, dwa kluby mają problemy ofensywne mimo 7:1 z psv czy 5;1 z city. U Amorima widać dobrą taktykę defensywną więc nikt nas nie rozjedzie, pytanie czy będzie z przodu miał kto strzelać
» 7 marca 2025, 14:39 #157
Abstrahujacy: W ligowym to nawet kanoniarze wygrali psim swędem po rożnych a ostatnie tygodnie wskazują na to, że Amorim mocno nad tym pracował z chłopakami i 6 bramek po stałych fragmentach z rzędu zdobywaliśmy nie tracąc też wielu. Także gdyby chcieli tak samo nas rozjechać jak wtedy to jeszcze mogą się zdziwić.
» 7 marca 2025, 21:19 #156
Uwppl: Jeśli nie wygramy LE to długo nie zobaczymy United w europejskich pucharach. Daje im jakieś 3/4 sezonu i może wrócą do ligi Europy ale to może
» 7 marca 2025, 12:46 #155
zbyszek7: Rownie dobrze moga sie ogarnąć i majac w nastepnym sezonie tylko lige zagraja dobry sezon i skoncza np na 6 miejscu co moze dac LE
Ciezko przewidzieć co bedzie za rok
» 7 marca 2025, 15:41 #154
Pyra: W ostatnich 10 spotkaniach nasze xG wyniosło w sumie 14,31 (14 zdobytych bramek)
W pierwszych 10 spotkaniach tego sezonu nasze xG wyniosło 18,45 (16 zdobytych bramek)

Także w ataku jesteśmy jeszcze bardziej żałośni jak za zwolnionego Eryczka.
Oby w lato kupili Rubenowi kogo chce bo będzie tragedia.
» 7 marca 2025, 12:14 #153
vieeeri: I oby z Premier League, bo średnio stoimy z czasem jeżeli chodzi o adaptację nowych zawodników. Cunha, Mbuemo, Eze, Mateta. Dla tych zawodników jeszcze jesteśmy atrakcyjnym klubem, pytanie jak długo.
» 7 marca 2025, 12:20 #152
Natanael: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2025 12:39

Jeśli dobrze liczę, to za Erika strzeliliśmy 17 goli, a nie 16, a w tych 17 golach jest 7 goli strzelonych Barnsley. Poza tym w ostatnich dziesięciu meczach mamy bilans 5-2-3, a w pierwszych dziesięciu meczach tego sezonu bilans 3-3-4.

Sam już nie wiem, kiedy lepiej.
» 7 marca 2025, 12:39 #151
DevoMartinez: Nie ma zagrożenia ze skrzydeł. Nasze wahadła najczęściej zwalniają grę i zagrywają do tyłu. Dopiero jak wejdzie Garnacho to coś tam zaczyna się dziać na tych skrzydłach. Tu przykład podań od naszych wahadeł bodaj z Evertonem mecz:

postimg.cc/B8MfsQXZ
» 7 marca 2025, 12:41 #150
Pyra: Po prostu przy tak ryzykownej grze jaką chcemy grać czyli 3 ŚO i 2x ŚP musimy tworzyć z przodu o wiele więcej okazji. Liverpool np. w ataku xG nie powala ale oni tracą bardzo mało bramek i najczęściej wygrywają 2-0 i zbierają masę punktów.
Np. ostatnie 10 spotkań Amorima w Spotingu to blisko 24 xG i wtedy nawet jak tracisz bramki to z przodu strzelisz jeszcze więcej.
» 7 marca 2025, 13:01 #149
GreenGOD: Jurgen Klopp, Red Bull's new Head of Global Soccer, has rejected Erik ten Hag as a managerial option for RB Leipzig [Sky Sports Germany]
» 7 marca 2025, 09:45 #148
Kasztaniak: Liga na jego poziomie może
Ale ciężko będzie im odkupić od nas szrot którego tu nasciagal
» 7 marca 2025, 11:27 #147
vanN: fachowiec poznał się na "fachowcu"
» 7 marca 2025, 11:27 #146
is200second: Hiszpanie mają zdecydowanie mocniejszą top 4 na dzień dzisiejszy niższe poziomy to już sprawa dyskusyjna.

Na dzień dzisiejszy z Barca Realem i Atletico jak równy z równym powalczył by tylko Liverpool moze może Arsenal. Choć widać że live troszkę już chyba pod forma.
» 7 marca 2025, 08:02 #145
DjTED: Mowia, ze zwycięzcą z pary PSG Live wygra LM. Ja sam widziałem PSG w finale. To jest mocno poukładana drużyna. Cholernie mocna. W tym sezonie i po tym pierwszym meczu dam im szansę. Wreszcie bez gwiazdeczek
» 7 marca 2025, 08:24 #144
is200second: Mbapeusz to zgniłe jajo i wyszło im to zdecydowanie na dobre pozbycie się go, natomiast to nie jest drużyna moim zdaniem na finał ligi mistrzów. Jeśli się mnie ktoś w marcu zapyta kto wygra ligę mistrzów, a jest tam dalej Real to odpowiedź jest prosta. Na drugim miejscu stawiam live.
» 7 marca 2025, 09:02 #143
DjTED: Szanuję. To jest kosmiczna para. Rozum mówi Live. Pół serca PSG
» 7 marca 2025, 09:30 #142
Pyra: Ja jestem zawsze przeciwko sztucznym tworom więc za Liverpoolem a w 1/4 za AV.
Ogólnie jak PSG, Liverpool i Barca odpadną to mi lotto kto wygra LM.
» 7 marca 2025, 10:47 #141
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2025 10:49

"Choć widać że live troszkę już chyba pod forma."

Każda drużyna na świecie chciała by być tak pod formą.
» 7 marca 2025, 10:49 #140
Uwppl: Hahaha. Nie lekceważ City czy Chelsea to bardzo młode zespoły z klasowymi zawodnikami oni rezerwach mają lepszych niż my pierwszych.
» 7 marca 2025, 12:49 #139
Batigol222: Mówisz o tym Atletico, które przegrało 0:4 z Benficą? No i 3 zespoły to nie jest TOP4, tylko TOP3 jak coś. Czwarte miejsce zajmuje tam chyba Betis, który z trudem przeczołgał się przez fazę ligową Ligi Konferencji.
» 7 marca 2025, 22:20 #138
rafaa7: Wie ktoś ile przez ostatnie dwa lata rozegrali minut nasi wspaniali Anglicy Shaw i Mount?
» 7 marca 2025, 07:11 #137
is200second: Jakie to ma znaczenie jeden i drugi do pozbycia i tyle w temacie. Jeszcze ten cały Mount kosztował chyba 80 mln,przexiez to jest chore. To nawet nie można zaliczyć jako panic buy. Nie wiem nie wiem. Mówią że Barca źle zarządzana to jak to nazwać w United.
» 7 marca 2025, 07:47 #136
NoName222: Licząc sezony 23/24 i 24/25

Mount w PL rozegrał 751 minut na (38+27) * 90 = 5850 możliwych, co daje po podzieleniu 12,84% całkowitego czasu, jaki mógł spędzić na boisku

Shaw natomiast ma tych minut 963 + 68 = 1031, co stanowi 17,62% czasu
» 7 marca 2025, 07:54 #135
mycka86: Mount przed przyjściem do nas przez 6 lat opuścił 40 meczów łącznie. U nas opuścił 48 w niecałe 2 sezony i licznik tyka, bo nie wiadomo kiedy wróci.
» 7 marca 2025, 10:43 #134
DevoMartinez: A on by był akurat idealną 10tką do tego systemu Amorima. Ciekawe co u niego ze zdrowiem tak siadło.
» 7 marca 2025, 11:35 #133
mycka86: Cały czas są to jakieś urazy mięśniowe i bardzo długo je leczy. W Chelsea musieli coś o tym wiedzieć skoro oddali go lekką ręką. Chociaż to tylko przypuszczenia.
» 7 marca 2025, 12:11 #132
szami89: Czym ktos ma informacje kiedy wraca Altay?
» 7 marca 2025, 06:58 #131
Michu02: Sociedad dzisiaj pokazał różnicę między PL a La Ligą, grali dużo poniżej poziomu takiego Southampton czy Ipswich. W pierwszej połowie mecz powinien być zamknięty. Hojlund w końcu z 10cm niższym obrońcą mógł powalczyć jak równy z równym.
» 7 marca 2025, 00:16 #130
JackDav: Mógł, ale chyba nikt mu tego nie powiedział.
» 7 marca 2025, 00:18 #129
skowron32: Na OT może uda się cyknac bramkę i wygramy ale jeśli przejdziemy to już tylko SOCIEDAD raczej kolejny rywal Nas może wykluczyć
» 6 marca 2025, 23:14 #128
JackDav: Czyli mówisz, że jak wygramy to później raczej możemy przegrać? Bardzo trafna analiza.
» 7 marca 2025, 00:08 #127
skowron32: JackDav
No sens ten komentarz miał zagmatwany fakt ale i godzina mogła być powodem;)
» 7 marca 2025, 06:31 #126
Pops918: Patrząc na ten sezon to tak naprawdę każdy rywal może nas wykluczyć łącznie z Sociedad w przyszłym tygodniu, ale tak naprawdę patrząc na drużyny, które nadal grają w Lidze Europy to nie uważam, żeby Sociedad jakoś mocno odstawał od jakiejkolwiek ekipy. Taki jest po prostu poziom tych rozgrywek w tym roku, kiedy nie ma w nich odpadków w Ligi Mistrzów. Nie zdziwię się jak przy odrobinie szczęścia dojdziemy do finału. To nie przypadek, że taki Casemiro wyglądał wczoraj lepiej niż zazwyczaj. Tempo w tych rozgrywkach jest dużo, dużo niższe niż w Premier League.
» 7 marca 2025, 11:33 #125
Bananas: Najgorsze w tym wszystkim jest to, że Pululu to naprawdę lepszy napastnik niż Hojlund xD
» 6 marca 2025, 22:55 #124
999Unitedd: Czekam od grudnia na super cieszynkę Rasmusa.Chyba się nie doczekam.
» 6 marca 2025, 22:39 #123
Kometa92: No niestety, teraz już nie zagramy z BODO albo innymi łamagami więc cieszynka to chyba będzie w presezonie w jakimś USA. Chłop jest tragiczny niczym Onana na bramce.
» 6 marca 2025, 22:45 #122
Rejek89: Z całym szacunkiem Bodo by nas w Norwegii pokonało
» 7 marca 2025, 11:06 #121
Kometa92: No całkiem niezły mecz. To Sociedad ogólnie cienkie, więc awans w 60% obstawiam że United wywalczą. Ale nadal nie widzę tej drużyny w żadnym finale LE.
» 6 marca 2025, 22:38 #120
mycka86: Bez ławki, głębi składu i żadnej opcji rotacji niestety nie ma szans na finał. Jakbyśmy w zimę ogarnęli 2 wypożyczenia w stylu Weghorst i Sabitzera, to moglibyśmy powalczyć o finał.
» 7 marca 2025, 10:53 #119
EvdS: Ale taki Pululu śmigałby u nas
» 6 marca 2025, 22:32 #118
Rafaldo87: Hojlund albo by przyjmował albo by się przewrócił
» 6 marca 2025, 22:40 #117
saezuri: Obecnie o klasę lepszy niż nasz napastnik
» 6 marca 2025, 22:40 #116
Komaros85: Dla tych co myślą, że to dobry wynik to chciałbym zauważyć, że cała podstawowa jedenastka RSSS w sumie zarabia mniej jak Casemiro + Bruno.
» 6 marca 2025, 21:45 #115
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 22:35

Radzę nie brać na poważnie takich informacji że Oyarzabal czy Zubimendi zarabiają po 50k tygodniowo. Ćwiakała tłumaczył to na którymś odcinku że oba kluby z Kraju Basków dają gigantyczne premie swoim piłkarzom do podstawowych pensji taki Oyarzabal zarabia pewnie z 200k Zubimendi ze 150 a Inaki Williams z Bilbao około 300
» 6 marca 2025, 22:34 #114
Arturrodeldziko: Aha. Czyli remis na wyjeździe, czy jak za tydzień wygramy...to się nie liczy...bo oni gorzej zarabiają? Aha...
» 7 marca 2025, 09:27 #113
Komaros85: Już za tydzień wakacje dla naszych gwiazd staną się faktem...
» 6 marca 2025, 21:42 #112
Kometa92: E tam, Sociedad jest cienkie i powinniśmy dać radę. Chyba że Onana dostanie wylewu ale ogólnie powinien być awans.
» 6 marca 2025, 22:46 #111
Arturrodeldziko: Ta no dwumecz wyjaśniony już w 1 meczu...obstaw! Płacą ci za marudzenie?
» 7 marca 2025, 09:29 #110
Braks: Będą z nas ludzie
» 6 marca 2025, 21:38 #109
piter100000: Wynik godny dwóch ekip grających w tym sezonie totalną kupę. Wielka PL znowu daje popis. I tak mówię to z pełną świadomością, PL nie jest jakąś legendarną ligą, w której grają sami mocarze. W każdej lidze są bardzo dobre zespoły, mają mniej kasy i tylko to ich różni od Anglii. A jakoś dziwnym trafem angole nie niszczą każdej drużyny jaką trafią w europejskich pucharach. I nie dlatego, że PL gra się jakiś kosmiczny futbol, i nie dlatego, że każdy jest zmęczony bo biega po 30km w meczu. Po prostu inni też potrafią grać w piłkę, biegać i walczyć
» 6 marca 2025, 21:30 #108
Batigol222: Na pewno widziałeś ten sam mecz? 14 ekipa z Premier League grała z 9 ekipą La Ligi, przy czym ta pierwsza jest zdziesiątkowana przez kontuzje. Do karnego Sociedad nie było w stanie nawet oddać celnego strzału na bramkę United, a ich zdecydowanie najlepszy obrońca to Aguerd, którego wykopali z WHU, bo w Premier League kopał się po czole.
» 6 marca 2025, 21:33 #107
4uKrychu: Piter, nie rozumiem sensu Twojej wypowiedzi. To, że liga hiszpańska ma Real i Barcę to wiadomo, ale czy liga jest mocna i konkurencyjna? No śmiem wątpić. Zobacz jaka w anglii jest różnica punktowa obecnie w walce o top4.
» 6 marca 2025, 21:40 #106
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 21:41

piter

a co ty bys chcial ogladac, akcje jak z finalu LM United Barcelona ? haha, tabela PL i la liga mowi wszystko wiec Ameryki nie odkryles, to ze ktos walczy, jest elementem footballu, wow normalnie szerlok :D
» 6 marca 2025, 21:40 #105
piter100000: No, a po strzelonym golu to Sociedad wyglądał dużo lepiej, a poza tym mówię ogólnie, nie tylko o tym meczu. A wynik to 1-1. Liczą się bramki, a na tle zespołu co gra przeciętny sezon, grał w weekend w 10 przeciwko Barcelonie, wyglądaliśmy i tak słabo. No są powody do dumy. Przecież średniak z La Liga jest tutaj uważany za drużynę z B klasy polskiej ligi
» 6 marca 2025, 21:41 #104
4uKrychu: Wręcz przeciwnie, przed meczem wiele osób mówiło, że przy naszej formie to Real nas rozjedzie.
I agent Antonego podkreślał jaka ta liga hiszpańska nie jest mocna.
Tymczasem do 70 minuty ich gnietliśmy. Mimo naszej kupowatej formy. To w końcu są silni czy nie?
» 6 marca 2025, 21:43 #103
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 21:44

no gralismy slabo bo jestesmy sredniakiem na dzien dzisiejszy, a napiszesz cos czego nie wiemy, bo narazie widze tylko u ciebie jakies nadzieje, ze powinnicmy ich pojechac bez mydla tak? :D


oni sa silni my slabi ale powinnismy wygrac? trudno zrozumiec o co ci biega :D
» 6 marca 2025, 21:43 #102
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 21:47

No nie odkryłem Ameryki. W Anglii liczy się już jeden zespół, w Hiszpanii trzy. A co do walki i biegania to wooow! Szkoda, że u nas tej Ameryki nie odkryli. Sorry co robiliśmy?? Gnietliśmy?? Gniotło to PSG wczoraj Liverpool, a i tak przegrało. Matko Jedyna jak tu jakiekolwiek standardy spadły to jest niepojęte. I nie, nie powinniśmy ich pojechać bez mydła, to jest Twoja interpretacja, po prostu kolejny raz nawet średniak udowadnia w jakim miejscu jesteśmy. I cała liga też. Kasa to nie wszystko
» 6 marca 2025, 21:43 #101
4uKrychu: Bez urazy ale śmiem twierdzić, że gdyby taki zespół ze środka tabeli PL gral z Realem Sociedad - albo idźmy dalej, oni mają 9 miejsce, u nas Fulham. To Fulham by ich zgnoiło.
» 6 marca 2025, 21:46 #100
piter100000: Oj tak uwoelbiam takie stwierzenia, że pastuch z PL zgnoi kogoś na tym miejscu w innej lidze. Kompletna bzdura nie poparta żadnym faktem
» 6 marca 2025, 21:49 #99
PogBooom: Konkurencja w Premier League I LaLiga ostatnio taka sama...u nich rządzi Barcelona Real, u nas City albo Liverpool.
» 6 marca 2025, 21:49 #98
4uKrychu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 21:53

Ciężko o dowody w takich tematach, bo musieliby ze sobą zagrać, natomiast logika nakazuje spojrzeć na mecz realu sociedad w tym meczu i stwierdzić czy są mocni czy nie, skoro United w mega kryzysie przez 70 minut było stroną dominującą. A mamy pozycję w dole tabeli.
Miałeś mecz 9 ekipy la liga z 14 w anglii.
» 6 marca 2025, 21:52 #97
piter100000: W Anglii zostały nazwy, United, w tym sezonie City słabe, Chelsea, Totki... póki co to jest tylko Liverpool i może Arsenal. Reszta to historia, a nie jakieś hegemony
» 6 marca 2025, 21:53 #96
Batigol222: Ogólnie to tutaj masz obiektywne dane: uefa.com/nationalassociations/uefarankings/country/?year=2025

Możesz też zerknąć chociażby na liczbę reprezentantów, jakich kluby Premier League mają w mocnych kadrach. Ostatnio w kadrze Brazylii znaleźli się: Murillo (Nottingham), Joao Pedro (Brighton), Cunha i Andre (Wolves), Bruno i Joelinton (Newcastle).

Spójrz na kadry takich zespołów, jak Brighton, Wolves, Crystal Palace, WHU i porównaj je z kadrami Leganes, Espanyolu, Getafe, Girony czy Ossasuny.
» 6 marca 2025, 21:54 #95
HillsHaveEyes: piter jakie standardy? przecierz wiadomo ze jestesmy sredniakiem, na co liczysz? nie pogodziles sie jeszcze ztym? Wiadomo ze kazdy chce wygranych i samych filalow, ale fakty sa takie a nie inne, ty dalej dajesz jakies porownania ligi do ligi, ale nas nie bierz w tych porownaniach pod uwage, wyglada to jakbys chcial zjesc cukierka i dalej miec cukierka.
» 6 marca 2025, 21:55 #94
HillsHaveEyes: a kto jest dumny z nas? podaj przyklad uzytkownika? Aha juz rozumiem, jestes zly ze nie wygralismy, a zerknales na tabele PL dzis? moze na nasz bilans bramek w PL albo choziaz na Hojlunda? :D
» 6 marca 2025, 21:57 #93
piter100000: I co te kadry znaczą?? Antony byl w kadrze Brazylii na MŚ i co to oznacza?? Jest geniuszem?? Kasa jaka jest w PL jest sto razy większa niż w innych ligach, ale poziom tych drużyn nie jest wcale wybitny. Angole kupują, a inni radzą sobie bez tych miliardów. City na przykład nakupowało teraz jakiś dziwnych zawodników z tropikalnych krajów, w każdym klubie są tacy zawodnicy, bo nawet w Katarze trafić może się perełka i to ma być czegoś wyznacznik??
» 6 marca 2025, 21:58 #92
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 22:02

My nie jesteśmy średniakiem, jesteśmy słabi. I nie rusza mnie to, że nie wygraliśmy, przecież sezon i tak jest stracony jak to powiedział magik. A Ty Hills to próbujesz mi wmówić coś o czym nawet nie wspomniałem, nie wiem po co. Próbujesz być zabawny ale nie masz nic mądrego do powiedzenia
» 6 marca 2025, 22:00 #91
4uKrychu: 4uKrychu: No nie da się ukryć, że im lepsi piłkarze są w danej lidze, tym poziom ligi wzrasta. Polska liga nie ma takich gwiazd jak liga angielska i jest dużo słabsza prawda?
W Hiszpanii są gwiazdy, ale tylko w Realu i Barcelonie. A w Anglii masz głośne nazwiska w wielu, wielu klubach.
» 6 marca 2025, 22:03 #90
PogBooom: Batigol222...spójrz na naszą kadrę...wielu reprezentantów. Czy to świadczy o naszej mocy? Coś mi się nie wydaje...zwłaszcza że po każdej porażce 99% kibiców na tej stronie pisze żeby pozbyć się tych "patałachów"...;-)
» 6 marca 2025, 22:06 #89
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 22:12

nie jestesmy sredniakiem ale jestesmy slabi aha widze ze ty masz cos madrego do napisania yhy


biegasz jak pies za wlasnym ogonem i chcesz miec racje za wszelka cene, jednak czasem sie zakrecisz i jedno wyklucza drugie. Przezywasz kto lepszy czy la liga czy PL, a jakie ma to znaczenie jezeli chodzi o nasza gre? zadne, sezon stracony a LE na ostrzu brzytwy, jestesmy zwyklym sredniakiem, gramy slabo, musisz czekac do sierpnia na nowa ocene, teraz wypij meliske i zluzuj :D

ps widze ze edytowales jak zapytalem zebys podal uzytkownika ktory jest dumny z naszej gry hehe kurtyna :D
» 6 marca 2025, 22:10 #88
snopek: Akurat Man Utd to słaby reprezentant PL w tym sezonie, więc ciężko tutaj cokolwiek porównywać. Zresztą gramy tutaj dzięki pucharowi.
» 6 marca 2025, 22:15 #87
piter100000: Nie pijam melisy, ale dziękuję za radę. Użytkowników nie mam czasu szukać, bo szkoda mi... czasu. Sam ich znajdziesz pod każdym postem
» 6 marca 2025, 22:20 #86
piter100000: Poza tym najpierw wdajesz się ze mną w dyskusję, a potem deprecjonujesz jej znaczenie. Pisałem o tym, że różnicy w ligach nie ma zbyt wielkiej, Ty to podchwyciłeś, a potem piszesz, że to nie ma żadnego znaczenia. Owszem, w kontekście naszej dyspozycji nie ma żadnego, bo każdy może nas ograć
» 6 marca 2025, 22:24 #85
HillsHaveEyes: no i wszystko jasne, nareszcie zalapales ze kazdy moze nas ograc, jestesmy sredniakiem o slabiutkiej grze wiec dzisiejsza gra nie dziwi. Faktem jest ze takie RS dostaloby wciry od takich wisienek a nas nie bralbym pod uwage bo sie nie liczymy od kilku sezonow.
» 6 marca 2025, 23:08 #84
Tajfunsrajfun: Mordy, a nie uważacie ze dla nas angielska liga jest lepsza bo po prostu ją oglądamy ? Znamy tam zawodników nawet beniaminków.Myślicie ze fan Barcelony oglądająca ligę hiszpańska zna Cunhe czy Mbeumo? Wydaje mi się ze nie.
» 7 marca 2025, 00:23 #83
Batigol222: Strasznie się miotasz;) Nie, liczba reprezentantów mocnych piłkarsko krajów niekoniecznie ma znacznie w odniesieniu do jednego klubu, a tym bardziej w odniesieniu do jednego klubu w jednym sezonie. Jeżeli jednak odniesiesz to do paru klubów, to już zaczyna nabierać znaczenia.

Brighton, Wolves, Crystal Palace, West Ham- każdy z tych klubów jest mocniejszy kadrowo niż Betis czy Sociedad, nie mówiąc o Leganes, Las Palmas itp. A co do fanów ligi hiszpańskiej: takowi raczej nie istnieją. Tej ligi jako takiej prawie nikt nie ogląda, ludzie oglądają spotkania Realu, Atletico, Barcelony i ewentualnie jakieś co ciekawsze mecze typu Sociedad-Bilbao. Zakładam, że niewielu znało dobrze np. Stranda Larsena, chociaż gość strzelił w lidze w poprzednim sezonie prawie tyle samo bramek, co Vinicius.
» 7 marca 2025, 02:08 #82
Batigol222: Zresztą, można nawet zerknąć na listę najlepszych strzelców w rozgrywkach, zobaczyć kto to jest, i ilu jest tam klasowych piłkarzy spoza 3 najmocniejszych klubów (załóżmy, że te 3 najmocniejsze kluby w Premier League to Liverpool, Arsenal i City):

transfermarkt.pl/jumplist/torschuetzenliste/wettbewerb/ES1

transfermarkt.pl/premier-league/torschuetzenliste/wettbewerb/GB1
» 7 marca 2025, 02:16 #81
MadBuzzer: No niestety Ruben został wykastrowany przez nasz zarzad po tym jak miał czelność opowiedzieć beż ogródek jak się sprawy w tym szambie zwanym Man United mają. Część zawodników jest wystawianych do gry bo po prostu muszą być wystawiani. Ze względu na cele komercyjne, zobowiązania marketingowe, kontrakty czy czysta amortyzację karty zawodniczej. Maguire przez tyle lat kaleczył na ŚO i nadal miał gwarantowane miejsce w składzie przez tyle sezonów... (transfer za blisko 90 mln!!) to samo możemy dostrzec w przypadku Hojlunda. Gościu jest bezużyteczny w każdej fazie gry. Podanie do niego to wiadoma strata. Jedyny sens wystawiania go to chęć podbicia ceny w lato i próba wypchnięcia go z klubu.
» 6 marca 2025, 21:29 #80
Bananas: Pewnie w rewanżu na OT United jak zwykle będą gościnni i Sociedad wygra skromnie 1-0.
» 6 marca 2025, 21:19 #79
Gintoki: kazdy kto zna nasz klub wie jak zakonczy sie ta rywalialzacja, zwlaszcza wiedzac jakie wyniki notujemy w naszej "twierdzy" :d
» 6 marca 2025, 21:16 #78
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 23:28

Gintoki

Takie zgadywanie, a może trafię i wjadę na DP na białym rumaku w lśniącej zbroi po meczu. Przed dzisiejszym meczem również można było usłyszeć, że dostaniemy wpier kilka bramek. Nie mówię, że mamy pewny awans, pewnie powalczymy, zatem możemy przegrać np 0-1 jak i wygrać 2-0 i awansować. Zgaduj zgadula :-)
» 6 marca 2025, 23:26 #77
HillsHaveEyes: audiooooo

przeciez bananas i pintoki troluja, kazdy ich kom to trolololo, ignoruj i zapomnij.
» 6 marca 2025, 23:40 #76
gagi94: jak myślicie, Hojlund strzeli jeszcze kiedyś dla nas gola ?
» 6 marca 2025, 21:11 #75
lukaszzasko: Nie bo nie umie
» 6 marca 2025, 21:20 #74
DjTED: Moze byc ciezko. Mlody raczej go odpuli z pierwszego skladu no Hojlund jest do odstrzalu w okienku
» 6 marca 2025, 21:21 #73
wefme: Jak grali? Szczera opinia potrzebna
» 6 marca 2025, 21:10 #72
zuk: Bez zmian. To RSSS gralo slabiej niz wiele klubow PL, dzieki czemu pare akcji sie zawiazalo, po ktorych mogly pasc gole, ale jakiejs powtarzalnosci w tym nie bylo. Widac bylo takze, ze juz siadali fizycznie (Hiszpanie), ale potem karny, wyrownanie i nasi siedli psychicznie i juz nic nie wychodzilo.
» 6 marca 2025, 21:14 #71
Anhel: Nie było źle. Być może mam już obniżone oczekiwania ale dla mnie występ poprawny i remis to sprawiedliwy wynik. Jeśli wrócą kontuzjowani to na old trafford są do zrobienia
» 6 marca 2025, 21:15 #70
snopek: Do karnego Sociedad wyglądało jak pewniaki do spadku z PL, więc bardzo przeciętnie. Generalnie to szybkościowo i fizycznie odstawali nawet od takiego Southampton. Obudzili się po tym karnym, ich zmiennicy dali duzo energii, a naszym podcięło skrzydła.
» 6 marca 2025, 22:18 #69
sikorak666: Kiedyś w Championship Manager 03-04 był gracz Orri Freyr Oskarsson. Był pierwszym metą napastnikiem i mega kotem. Łezka w oku. W moich grach zastępował Solskjaera jako super Jokera, a potem wchodził do pierwszego składu za van Nistelrooy … Pozdrawiam Championship i Football Managerów :)
» 6 marca 2025, 21:08 #68
atos1987: Ile ja na tym życia straciłem :D
» 6 marca 2025, 21:19 #67
Bananas: Najlepszy manager to był fm 12 przynajmniej dla mnie dużo bardziej grywalny niż obecny 24.
» 6 marca 2025, 21:20 #66
DjTED: 03-04 klasyka. Freddy Adu perełka
» 6 marca 2025, 21:22 #65
snopek: FM 2005 czy 2006 i Freedy Guarin oraz Mokoena. Ściągało się takich do Wisły Kraków i można było nawet wygrać champions league polską drużyną. Trzeba było tylko wczytywać zapis i powtarzać trudne mecze dla dobrego wyniku :D
» 6 marca 2025, 22:20 #64
Rejek89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 22:34

W CM03/04 mieliśmy w składzie perełkę- mads timm siw nazywał z tego co kojarzę, mega talent
» 6 marca 2025, 22:34 #63
skylark11: Amorim wystawiając Hojlunda w każdym meczu od początku robi krzywdę i Hojlundowi i kibicom
» 6 marca 2025, 21:04 #62
Luck: To kto miał dzisiaj zagrać zamiast niego ? Powiedz nam
» 6 marca 2025, 21:08 #61
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 21:11

Zirkzze na 9 a na 10 Eriksen albo Bruno wyżej a Collyer obok Case.
» 6 marca 2025, 21:08 #60
4uKrychu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 21:10

Za Hojlunda to mógł wejść ktokolwiek....
Ludzie się śmieją, że Harry na ataku, a on by nam chociaż przytrzymywał piłkę i główki wygrywał.
» 6 marca 2025, 21:09 #59
Luck: I kto potem z lawki ? Eriksen byl dzisiaj jedyna ofensywna zmiana. My nie mamy nikogo na te chwile za hojlunda. O ile w lidze jeszcze jest obi,to w LE nie ma nikogo
» 6 marca 2025, 21:12 #58
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 21:16

No to z ławki by wszedł Hojlund mi się wydaje że jak się wybiera skład to najmocniejszy a nie martwi się kto wejdzie z ławki.
» 6 marca 2025, 21:13 #57
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 21:18

Luck

Zadajesz głupie pytania, kto miał wejść? Napisał tobie skylark, kto by wszedłz ławki? Hojlund by wszedł, to że ty nie ogarniasz nie oznacza że nie ma innych opcji w składzie, nawet Amorim widać nie ogarnął jeszcze.
» 6 marca 2025, 21:17 #56
Luck: Kapitan. Ja cie nie obraziłem pierwszy, ba, a ogole Cie nie obrazilem wiec wstrzymaj hormony. Ładne macie tu towarzystwo wzajemnej adoracji, albo raczej wzajemnej terapii
» 6 marca 2025, 23:29 #55
HillsHaveEyes: luck


nie widze tutaj zeby kapitan ciebie obrazil, no chyba ze sie obrazasz za takie rzeczy jak dziecko. Obrazil cie bo napisal ze zadajesz glupie pytania? czy ze nie ogarniasz? hehe przestan chlopie, wyjasnili tobie, ze sa jakies inne opcje ze zmianami oraz ustawieniem, a ty stojacy juz pod sciana, zgrywasz pokrzywdzonego nie odnaszac sie wcale do wczesniejszego tematu o Hojlundzie, slabo slabo :D
» 7 marca 2025, 00:27 #54
HillsHaveEyes: Co to za jek tutaj, podobno mieli nas zgniesc :D nie zawiodlem sie, szpece DP w formie :D

Niech juz drewnlund idzie do juniorow uczyc sie od nowa jak grac bo jest zwykla pomylka transferowa i hamulcem klubu. Dalej, kto wynalazl tego Dorgu, to ja nie mam pytan, kolejny szaman co biega aby biegac, zwykly sredniak za 35 mln, brawa dla amatorskich skautow i zarzadu. Dalot nadaje sie do Norwich i nic wiecej, oszukal Mou gdy ten go sprowadzal i oszukuje kolejnych trenerow, a ci maja dalej klapy na oczach. Amorim chyba juz nie ma pomyslow, Beton Lindelof i rozrusznik Eriksen mu meczu nie wygra, mlodzi siedza i gnija na lawce, brawo za odwage panie trenerze, ohhh wait


jajoglowy wystawial Raszforta, teraz Amorim robi to samo z Dunskim Spartanem i tak do maja bez bramek i efektow, jest git po co cokolwiek zmieniac nie?
» 6 marca 2025, 21:03 #53
szmexy: hills akurat młodych ofensywnych nie było dzisiaj, Obi nie jest zgłoszony. Dziwne jednak jest to, że nie wziął tych których nie trzeba rejestrować - do 19 roku życia bodajże
» 6 marca 2025, 21:16 #52
Batigol222: Nie wiem, kto mógł na serio wierzyć, że Sociedad zgniecie United. Oni mają tam gorszych zawodników niż Brighton, CP czy Wolves. Grają w lidze, gdzie tempo jest znacznie wolniejsze, a obrońcy na ogół nie są ani silni, ani specjalnie szybcy. Przed meczem prognozowałem 3:1, 4:1 dla United i trochę się przejechałem. Generalnie to wyglądało tak, jak powinno (na zdrowy rozum), tyle że United nie ma kim strzelać bramek. Może niech na tej "9" zacznie grać nawet Dorgu: przynajmniej będzie w stanie dojść do kilku prostopadłych piłek.
» 6 marca 2025, 21:31 #51
Kasztaniak: Nie dowieźli wyniku?
Stare, znałem
» 6 marca 2025, 21:03 #50
Batigol222: No i kut. W pierwszej połowie można było zakończyć ten mecz. Potem karny z pupy i United, jak zazwyczaj, siadło mentalnie. Co nie zmienia faktu, że nie wyobrażam sobie innego scenariusza, niż awans United. No chyba, że znowu będą tak partaczyć sytuacje. Garnacho to jest jakiś fenomen: typ ma setkę, i ładuje prosto w bramkarza. Potem ma dwie sytuacje, z których nie należy oddawać strzału, i zamiast wyłożyć piłkę, to strzela po krótkim słupku. Dorgu jest całkiem spoko: szybki, silny fizycznie, agresywny, dobry w odbiorze i wybiegany, tyle że coś kiepsko u niego z panowaniem nad piłką. Na drugi wahadle gra Dalot, który ma mniej więcej ten sam profil. Na ten moment to nie ma prawa działać.
» 6 marca 2025, 21:01 #49
szmexy: W przyszłym sezonie może Amad zagości dłużej na wahadło, więc jest nadzieja
» 6 marca 2025, 21:02 #48
4uKrychu: Dorgu też jeszcze się sporo stresuje, tym bardziej po poprzednim zawalonym meczu.
» 6 marca 2025, 21:04 #47
Braks: Bardzo częsty przypadek z hiszpańskim drużynami gdy wszystko w porządku a tu nagle czerwona kartka albo karny w najważniejszej części spotkania
» 6 marca 2025, 21:00 #46
tom93: weghorst > hojlund
» 6 marca 2025, 20:57 #45
smutny87: Dobrze, że rewanż na OT. W naszej twierdzy każdemu gra się ciężej a nie czekaj.
» 6 marca 2025, 20:57 #44
szmexy: Oby Ruben stwierdził że trzeba dać odpocząć Rasmusowi po pełnych wysiłku 90 minutach i na mecz z arsenalem wyjdzie Obi od pierwszej minuty
» 6 marca 2025, 20:57 #43
NexaT: Na pewno tak będzie haha
» 6 marca 2025, 20:59 #42
szmexy: nie ma co zajeżdżać duńczyka, dużo sezonów jeszcze przed nim bo wątpię że zgłosi się po niego jakikolwiek klub/ on zrezygnuje z takiej pensji jak u nas
» 6 marca 2025, 21:01 #41
RedDevil76: Bardzo przyjemnie się oglądało, były momenty bardzo fajnej wymiany piłki i dobrej gry. Garnek mógł zostać bohaterem, ale walił gdzieś w boczną siatkę albo podawał do bramkarza, asysta przypadkowa ale na plus. Schodził z boiska coś tam mrucząc pod nosem, ciekawe tylko czy psioczył na trenera czy na to że zaprzepaścił swoje sytuacje.
Dalej mamy wszystko w swoich nogach i o awans powalczymy przed swoją publicznością.
» 6 marca 2025, 20:56 #40
szmexy: Czasami pojawia się tu opinia, ze Rasmus jest za młody żeby ciągnąć zespół za uszy (też uważam, że najlepiej byłoby dla niego ogrywać się przy jakimś doświadczonym snajperze), ale on sobą nie prezentuje kompletnie nic. Dużo osób jest tu za wywaleniem Garnacho, ale on dochodzi od sytuacji a jego największa wada jest skuteczność nad którą może popracować, bo to wciąż młody zawodnik.


Jak ktoś daje taryfę ulgową duńczykowi to powinien stać murem za argentyńczykiem
» 6 marca 2025, 20:54 #39
4uKrychu: Dla mnie Garnacho jedyny robi jakieś zagrożenie pod bramką przeciwnika, sam Amorim mówił, że teraz jak nie ma Diallo to Garnek jest jedyną opcją którą ma do dryblingów. A jako iż nie mamy mega szerokiej kadry pełnej gwiazd, to jest to aktualnie wyróżniający się piłkarz.
» 6 marca 2025, 20:56 #38
Biniek: Właśnie u Garnka "wystarczy" wyregulować celownik, za to z Rasmusem to jest nauka od podstaw, a na to jest już za późno.
» 6 marca 2025, 20:56 #37
klb9k: Jeden i drugi jest do odpalenia po sezonie i taka jest prawda.
» 6 marca 2025, 20:57 #36
szmexy: i ciekawe z kim zostaniemy chociażby na ławce jak sprzedamy Garnacho. W lato kupimy pewnie max 4 nowych, a z klubu odejdzie sporo zawodników
» 6 marca 2025, 20:59 #35
klb9k: Nie grożą nam europejskie puchary więc kadra 15-16 osobowa na przyszły sezon wystarczy.
» 6 marca 2025, 21:01 #34
DevoMartinez: Jeden i drugi jest do ogrywania. Garnacho 20 lat i Hojlund 22 miesiąc temu. Wyniki takiego klubu nie powinny spoczywać na nich. To, że mamy w zespole jedną 9tke to jakieś wariactwo równe chyba tylko temu, że czekaliśmy tyle czasu na sprowadzenie kogoś za Shawa. A kadra 15-16 osób to nam starczy tak do jesieni kiedy zaczną się kontuzje. Chociaż u nas to już na turnee się często zaczynają.
» 7 marca 2025, 00:18 #33
tom93: Hojlund się dzis zdenerowował w 1szej połowie na Dalota, że mu nie dobrał na czystą pozycję.
» 6 marca 2025, 20:54 #32
Braks: Extra wynik patrząc na sedziowanie
» 6 marca 2025, 20:53 #31
AUDIoooo: Wystawianie na siłę kłody z Danii mija się z celem, gramy bez napastnika od miesięcy, niech ten człowiek otworzy oczy i wpuści tam jakiegoś młodego, nawet niech Maguire gra, gorzej nie będzie od gladiatora. Rewanż na trudnym terenie OT, ciężko będzie, jednak liczę że jednak uda się przejść RS.
» 6 marca 2025, 20:53 #30
zuk: "Rewanz na trudnym terenie OT" - hahaha, dobre :D
Cos w tym jest ;)
» 6 marca 2025, 21:07 #29
AUDIoooo: Hehe dokładnie, niby u siebie, a już wiele razy nas w PL pykali jakbyśmy grali na innym stadionie, troszkę masakra :/
» 6 marca 2025, 21:36 #28
NexaT: Nawet mi nie żal Amorima. Niech dalej gra tym samym składem, tymi samymi nazwiskami, które zawalają mu mecz. Każdy wie o kogo chodzi, a Portugalczyk chce pokazać to co ETH chciał pokazać z Antonym, a później z Rashfordem.

Na razie nie dał choć cienia nadziei, żeby wierzyć w ten projekt.
» 6 marca 2025, 20:51 #27
moonTrafford: A niby kim ma grać? Piłkarzami, którzy nigdy nie grali w seniorskim futbolu? Bo nie rozumiem.
» 6 marca 2025, 20:53 #26
NexaT: Amass, Lindelof, Collyer, Eriksen to są osoby, które nie mają minut w seniorskim futbolu?
Przecież już przed meczem wiadomo, że żadnej bramki Hojlund nie strzeli, a Dalot będzie miał wylewy. Cud, że Onana dzisiaj jako tako trzymał, bo za dużo roboty nie było.
Może tak coś zmienić, czy jednak będziemy klepali to samo? Taki wizjoner ze Sportingu miał być.

Eriksen potrafi rozegrać świetne spotkania, to cały czas siedzi na ławce. Nawet nie ma rotacji, żeby ten Hojlund wszedł na ostatnie 20 minut, może wtedy byłoby mu łatwiej.
» 6 marca 2025, 20:57 #25
Vader: Pojedynczo mógłby młodych wpuszczać. Niech próbują się pokazać. Skoro i tak oficjalnie skreślamy sezon to co to szkodzi?
» 6 marca 2025, 20:59 #24
4uKrychu: Eriksen już ma swoje lata i swoje przejścia medyczne. On musi być zmiennikiem moim zdaniem ze względu chociażby o to żeby dbać o jego zdrowie.
» 6 marca 2025, 21:01 #23
rreddevilss: Rany jaki ten Garnacho jest mierny i przereklamowany to jest hit ,przy Greenwoodzie to on nigdy nie stał i nie będzie stał ,jaka on potrzebuje sytuację by trafić gola litości
» 6 marca 2025, 20:51 #22
decykos: Nie no nie przystoi porównywać Garnacho do Greenwooda. Garnacho jest cienki.
» 6 marca 2025, 21:08 #21
DevoMartinez: Nie chce mi się rozpisywać i pastwić. Taktyka długiej lagi 3-4-3 bo tylko tak możemy szybko przenieść piłkę wyżej. Sił starczyło na 70 minut potem już się skończył i nacisk i doskok do rywali którzy sobie już spokojnie grali piłką. Popastwiłbym się jeszcze nad naszymi "presingami" ale szkoda śliny.
» 6 marca 2025, 20:50 #20
szmexy: mentalu starczyło na 70 minut, potem jak zwykle strach jak u 12 latka gdy mama jest na wywiadówce
» 6 marca 2025, 20:52 #19
klb9k: Powinniśmy wygrać 3:0 a remisujemy, ewidentnie siedli po karnym. Jak dla mnie to nie było złe spotkanie pod kątem przygotowania do meczu, zwłaszcza, że graliśmy na Anoeta gdzie każdy się męczy. Przez niechlujstwo i brak skuteczności nie wygrywamy a Ty tu opowiadasz o ladze i pretensje o 3-4-3. Żałosne.
» 6 marca 2025, 20:56 #18
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 21:13

Oni byli w naszej tercji przez 32% czasu gry my w ich przez 23%. Drużyny pomyliłeś. I tak żałosne jest to, ze gramy długimi lagami. Onana 29 podania z czego 20 długie lagi.
» 6 marca 2025, 21:08 #17
klb9k: To zmartwię Cię, w nieokreślonym czasie będziemy grać tym ustawieniem to może po prostu nie oglądaj? Zostaw do siebie kontakt to damy Ci znać jak kiedyś Portugalczyka zabraknie.
» 6 marca 2025, 21:13 #16
DevoMartinez: Zdaje sobie sprawę, że będziemy to oglądać jeszcze pewnie przynajmniej przez rok. Ale taktyka lag od bramkarza jest dość hmm siermiężna. Kiedy mamy bramkarza który może poklepać z obroną to my na odwrót długie piłki zaczynamy słać. W tym meczu 69% od gk to były lagi, w poprzednich 63%, 78% i to się zaczęło po meczu z Evertonem. Fellainiego to my w składzie niestety nie mamy także oddajemy mase piłek za darmo.
» 6 marca 2025, 22:58 #15
Kilerek7: Czy tylko ja mam wrażenie, że my kupujemy fizycznych graczy, szybkich ale po prostu głupich? Na ich twarzach jest takie, ale o co chodzi? Może jakieś testy IQ przed transferami?
» 6 marca 2025, 20:48 #14
szmexy: Na +? Cały zespół do 75 minuty i Onana do 90, w końcu dobry mecz. Może zrozumiał żeby wybijać do boku

Na -? Skuteczność


Garnacho? Dochodzi do sytuacji, ale skuteczność dalej kuleje

Hojlund? Nie dochodzi do sytuacji, ciężko wymienić jego zaletę. Nikt nie wymaga od niego 30 g/a, ja bym chciał żeby przynajmniej oddawał strzały - a nóż widelec bramkarz odbije i dobije ktoś inny. A u niego nie widać nic, ani dogrania, ani ustawienia się o wygranej główce może pomarzyć.


Zagraliśmy solidnie w defensywie. De Ligt to kocur jak za te pieniądze :)


Jak widać dzisiaj po dobrym meczu Casemiro La liga to jego poziom motoryczny



Obyśmy na Old Trafford zakwalifikowali się dalej, jak się żegnać z kilkoma naszymi piłkarzami to z pucharem na dowidzenia :)
» 6 marca 2025, 20:47 #13
4uKrychu: Mogliśmy spokojnie ten mecz wygrać 3:0 i mieć spokój w rewanżu. ALE PO CO ?
Nie ma co cisnąć po bruno, bo zawalił nam mecz, fakt, ale ile nam dał w ostatnich kilku ?
Tutaj wychodzi indolencja naszej ofensywy, bo sytuacje były. Ale oni nie wiedzieli co mają z piłką zrobić jak już się okazja pojawiała.

O Hojlundzie to szkoda gadać, przypomnijcie mi ile czasu on już nic nie strzelił? Ale poza golami to on totalnie nic nie daje drużynie, nie zastawi, się, nie rozegra piłki. Zirkzee przy nim to kot.

Natomiast śmiać mi się chce z wypowiedzi agenta Antonego, jaka to liga hiszpańska mocna jest i że Antony tam odżył. Widać dzisiaj było jaka mocna - zostawiali nawet nam miejsce do grania. Taki Ipswich nam postawiło trudniejsze warunki. Liga angielska jest mocno fizyczna, intensywna, jest ogromny pressing. Wielu piłkarzy się od niej po prostu odbija, stąd moje przypuszczenia, że gracze typu Antony jak sobie jadą grać do Hiszpanii, Włoszech czy innych krajów to tam się czują jak na wczasach. To i grają lepiej. Angliai jest obecnie najbardziej konkurencyjną ligą, gdzie drużyny nawet z dołu mogą postawić Ci trudne warunki.
» 6 marca 2025, 20:47 #12
Rejek89: Dokładnie. Nie ma bardziej fizycznej i intensywnej ligi od Angielskiej. W 100% zgadzam się z oceną zawodników wypożyczanych czy sprzedawanych. To nie jest tak że oni nie sprawdzili się tylko w United, przede wszystkim nie sprawdzili się fizycznie w Anglii
» 6 marca 2025, 22:37 #11
Kometa92: Nie zgodzę się że fizyczna. Jakoś taki Mata wc Chelsea brylował, Silva w City to poezja co gra na skrzydle i jaki ma przegląd pola. Tu chodzi o intensywność, ruchliwość i tempo gry, a Antony wolno myśli, za wolno na PL. Niech sobie gra w Betisie i tyle.
» 6 marca 2025, 22:43 #10
vanantgaal: Wynik lepszy niż należało się spodziewać. Gra w sumie też więc pozytywny wieczór. Było słabo ale i tak lepiej niż ostatnio. Zwycięstwo było na wyciągnięcie ręki ale Partacho, Hojlund, Dalot stanęli na wysokości zadania. No i mega słaby występ Bruno
» 6 marca 2025, 20:47 #9
DjTED: RS po tym omłocie od Barcy sie podniosl. Wynik caly czas otwarty . Old Trafford nie daje nam juz od dawna zadnej przewagi
» 6 marca 2025, 20:46 #8
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 20:45

Standardowo Hojlund nie istnieje, Zirkzee mimo gola człapie, Garnacho jeździec bez głowy, Bruno jojczy i tylko wkurza sędziego. Nawet ten Dorgu wygląda jak Malacia 2.0, kolejne 35 baniek w błoto, gość tylko biega, a w ataku nic po za wrzutką, a było tylu fajnych LO na rynku, oby ten Diego León był strzałem w 10
» 6 marca 2025, 20:45 #7
Yokowal89: Skręca mnie jak patrzę na tego Hojlunda. Takiej zakały na 9 to United jeszcze nie miało. Nic nie potrafi. Przyjąć, odegrać, utrzymać piłkę, wyjść na pozycję- no kompletnie nic.

Garnacho to też jest chłopak do wwjscia z ławki. On się nie nadaje na 1 sklad.

Oby latem pokupic sensownych ludzi.
» 6 marca 2025, 20:45 #6
Vader: Garnacho sprzedać i kupić za ten hajs kogoś kogo Amorim wskaże. Wierzyłem w chłopaka, ale jak można na nim zarobić to może warto.
» 6 marca 2025, 20:47 #5
gorzky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2025 20:47

pytanie tylko za co jak w kasie pustki, trzeba będzie sprzedawać a my nie umiemy
» 6 marca 2025, 20:47 #4
szami89: Ludzi co potrafia podryblowac, przytrzymac pilke, bo ci co sa teraz na widok przeciwnika maja pelne gacie.
» 6 marca 2025, 20:47 #3
Koba7ashi: To po co oglądasz
» 6 marca 2025, 20:44 #2
saezuri: Oglądanie ich wywołuje ból fizyczny
» 6 marca 2025, 20:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.