Manchester United vs Fulham. Zapowiedź 5. rundy Pucharu Anglii

» 28 lutego 2025, 12:46 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United rozpoczyna marzec od pucharowego meczu z Fulham. The Cottagers przyjadą w niedzielę na Old Trafford w ramach 5. rundy Pucharu Anglii.
Manchester United vs Fulham. Zapowiedź 5. rundy Pucharu Anglii
» Manchester United w styczniu wygrał ligowe starcie z Fulham 1:0.
Jak daleko zajdzie Twoim zdaniem Manchester United w tegorocznej edycji Pucharu Anglii?
Piłkarze Rubena Amorima w środku tygodnia pokonali Ipswich Town (3:2) w Premier League i teraz spróbują pójść za ciosem w FA Cup. Manchester United w niedzielne popołudnie może zapewnić sobie miejsce w ćwierćfinale Pucharu Anglii.

Kto? Manchester United vs Fulham
Kiedy? 02.03.2025, 17:30
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Stuart Attwell
Transmisja? Brak w polskiej TV


Manchester United zmierzy się z Fulham po raz trzeci w tym sezonie. Czerwone Diabły dwa ligowe spotkania wygrały po 1:0. Londyńczycy będą więc mocno zdeterminowani, aby zrewanżować się gospodarzom za niepowodzenia w Premier League.

Fulham awans do 5. rundy Pucharu Anglii wywalczył po wygranej z Wigan Athletic (2:1). Manchester United długo męczył się z Leicester City, ale bramka Harry’ego Maguire’a w doliczonym czasie gry dała drużynie przepustkę do kolejnej rundy. Kto będzie grał dalej w rozgrywkach, a kto pożegna się z turniejem? Przekonamy się w niedzielę.

Sytuacja kadrowa
Ruben Amorim nie będzie mógł skorzystać z Patricka Dorgu, który w meczu z Ipswich Town obejrzał czerwoną kartkę za faul na Omarim Hutchinsonie. Duńczyk opuści też ligowe starcia z Arsenalem i Leicester City. Portugalczyk powinien dysponować podobną kadrą, co w starciu z The Tractor Boys. Urazy w drużynie nadal leczą Luke Shaw oraz Mason Mount. Długoterminowe kontuzje wyeliminowały z gry Lisandro Martineza, Amada Diallo i Kobbie’ego Mainoo.

Marco Silva dokonał kilku zmian w składzie Fulham w ligowym starciu z Wolves (2:1). Na mecz z Manchesterem United do wyjściowej jedenastki powinni wrócić Calvin Bassey, Antonee Robinson oraz Alex Iwobi. Przeciwko Czerwonym Diabłom może zagrać Andreas Pereira, ale pod znakiem zapytania stoi udział Emile’a Smitha Rowe’a. Za kartki zawieszony jest Sasa Lukić, a urazy leczą Kenny Tete, Reiss Nelson i Harry Wilson.

Przewidywane składy

Manchester United: Onana – Maguire, De Ligt, Yoro – Dalot, Ugarte, Fernandes, Mazraoui – Zirkzee, Garnacho – Hojlund

Fulham: Leno – Castagne, Andersen, Bassey, Robinson – Berge, Cairney – Traore, Pereira, Iwobi – Muniz

Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Fulham:
DataSpotkanieWynik
28.05.2023Premier League: Manchester United - Fulham2:1
04.11.2023Premier League: Fulham - Manchester United0:1
24.02.2024Premier League: Manchester United - Fulham1:2
16.08.2024Premier League: Manchester United - Fulham1:0
26.01.2025Premier League: Fulham - Manchester United0:1


Przedmeczowe ciekawostki
– Manchester United spotka się z Fulham po raz szesnasty w Pucharze Anglii. Po raz ostatni drużyny rywalizowały ze sobą w tych rozgrywkach w marcu 2023 roku, kiedy to Czerwone Diabły wygrały ćwierćfinałowe starcie 3:1.

– Manchester United uzyskiwał awans do kolejnej rundy Pucharu Anglii w ostatnich dziesięciu meczach przeciwko Fulham. Ostatnia porażka (1:2) miała miejsce w ćwierćfinale w 1908 roku.

– Manchester United nieźle sobie radzi z Fulham, bo Czerwone Diabły przegrały tylko 1 z ostatnich 21 meczów z The Cottagers we wszystkich rozgrywkach (17 zwycięstw, 3 remisy).

– Manchester United aż 9 razy w ostatnich 10 sezonach wywalczył awans do ćwierćfinału Pucharu Anglii.

– Bruno Fernandes był zaangażowany w 11 bramek dla Manchesteru United w ostatnich 11 występach w Pucharze Anglii (7 goli, 4 asysty). Portugalczyk tylko w dwóch spotkaniach nie zaliczył bramki, ani nie zanotował asysty.

– Od piątej rundy Pucharu Anglii sędziowie będą mieli do dyspozycji nie tylko system VAR, ale po raz pierwszy w angielskim futbolu zostanie użyta technologia półautomatycznego spalonego. 

– Jeśli w niedzielnym spotkaniu po 90 minutach nie będzie rozstrzygnięcia, to sędzia zarządzi dogrywkę i ewentualne rzuty karne.

Spotkanie Manchester United vs Fulham rozpocznie się w niedzielę 2 marca o godzinie 17:30. Mecz nie będzie transmitowany w polskiej telewizji. Zapraszamy do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer: Jestem zły, że Manchester United go sprzedał
Następny news »
Manchester United poznał dokładną datę derbowego starcia z Manchesterem City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (133)


szmexy: Składu w FA są godzinę przed meczem?
» 2 marca 2025, 16:17 #133
JoMoridnio: Chyba tak i chyba Chido Obi w podstawie
» 2 marca 2025, 16:26 #132
szmexy: obyś miał rację
» 2 marca 2025, 16:30 #131
Braks: Kiedy losowanie FA?
» 2 marca 2025, 15:19 #130
Natanael: Dzisiaj po naszym meczyku.
» 2 marca 2025, 15:37 #129
Batigol222: Mitoma jest dzisiaj ustawiony praktycznie jako "10", i to ma sens, bo zawodnik ma sporo cech "10", a ta jego kontrola piłki pozwala grać na naprawdę małej przestrzeni. Ciekawe, jak by wyglądał jako drugi ŚPO obok Bruno.
» 2 marca 2025, 15:04 #128
skowron32: "Nasz przyszly cel transferowy " Cunha może mieć dyskwalifikację bo uderzył Kerkeza wczoraj w mordę z pięść! Kolejny odklejeniec akurat pasuje do Nas =D
» 2 marca 2025, 12:35 #127
GS8GS: Jeśli będzie bił naszych ,a brak zaangażowania i walki to ja go chce jeszcze bardziej.
» 2 marca 2025, 13:20 #126
skowron32: Dziś raczej porażka bo gramy w czwartek więc będą się oszczędzać raczej jeśli już mamy wygrać to na żyletki.
» 2 marca 2025, 12:30 #125
SheikhBisht: Maguire strzelił w tym sezonie więcej goli niż freedom fighter, i jeszcze nam za niego zapłacą na koniec sezonu, jak mnie to pociesza
» 2 marca 2025, 11:33 #124
DevoMartinez: Nasz Braveheart. :D
» 2 marca 2025, 12:12 #123
smutny87: Nie odpadliśmy z nimi od 1908r. a, że chłopaki w tym sezonie z wielką łatwością biją kolejne rekordy więc i ta passa wydaje się poważnie zagrożona. Ciekawe czy pierwsza strzelba dostanie siedemnastą czy tam osiemnastą szansę na odblokowanie się bo jego osobisty rekord też wygląda zacnie no i czy nasz wesoły kameruński przyjaciel znowu dostarczy rozrywki trybunom OT. Do boju!!
» 2 marca 2025, 11:26 #122
gorzky: nawet nie strasz
» 2 marca 2025, 11:28 #121
4uKrychu: Frustracja się zbiera w każdym z nas i to widać po komentarzach pod każdym artykułem. Jest część idiotów co zawsze będą pisać żeby kogoś wywalić, że przecież źle wykonuje robotę - to jest standard. Ale są też normalni ludzie co się po prostu już wszystkim irytują co sie dzieje z ich ukochanym klubem. I dlatego apeluję żebyśmy wszyscy wzięli trochę na luz. Wiem, ciężko. Ale trzeba.
» 1 marca 2025, 21:57 #120
Szaman: Ty se bierz co chcesz, nic nie trzeba.
» 1 marca 2025, 23:05 #119
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2025 11:32

Frustrowanie sie i pogarszanie sobie humoru wystepami ludzi ktorzy nie mają o tobie pojęcia, wiekszosc z nas ich nawet na zywo nie zobaczy. Nie wiem, oglądam każdy mecz, ciesze sie z wygranych i ubolewam nad tym co sie dzieje, ale bez przesady żeby sobie życie tym zatruwać, a takie odnosze wrazenie jak tu czytam te wypociny do porannej kawusi xD
» 2 marca 2025, 11:32 #118
zbyszek7: Antony u nas stal sie przegrywem, w Betisie talizmanem to samo Rash, wczoraj nawet z glowy z 16 metra wystaw sete koledze a u nas nawet do glowki nie skakał! O co chodzi??!
» 1 marca 2025, 21:19 #117
sauerlandevent7: O to chodzi że im się nie chce , mają dobre wypłaty , wiedzą że jak wywalą kolejnych trenerów to im nic nie będzie .
Samo to ze widzieli jak Phil Jones choruje 6 lat w ciągu 12 sezonów , podobnie Luke Shaw . Widząc taką niesprawiedliwość nie zechce Ci się starać. tym bardziej patrząc na to pokolenie dzisiejsze.

To nie przypadek że odkąd odszedł Sir Alex wszystko się rozlazło - przyszedł fenomenalny Juan Mata z Chelsea ( zgasł z małymi przebłyskami) , Di Maria miał daleko w poważaniu bycie tu , podobnie Matić ( najlepszy zawodnik superpucharu z Realem , zgasł ) , Lukaku przyszedł podrobiony , Pogba miał wszystko daleko ( mentalnośc Neymara) , Sancho ( mentalność Neymara) , Casemiro (zgasł) , Varane (zgasł) , Depay( nawet nie zabłysnął ) , Sanchez ( ?? , szkoda komentować) , Bardzo długo można wymieniać.
Pamiętamy wszyscy szaloną premię Neymara w PSG , premie za klaskanie po meczu ? Może nie dosłownie ale u nas moze być podobnie , jest tak fajnie że aż się nie chce.
Patrzę dziś na PSG - Mendes , Beraldo , Marquinhos , Hakimi - Fabian, Vitinha , - Ramos , Kvara, Dembele , Barcola w odwodzie Doue , Zaire Emery Pacho , Neves , Lee Kang in , Safonow itd.

Wcześniej takie nazwiska jak Buffon , Navas , Ramos, Thiago Silva , Luiz , Neymar, Mbappe, Messi
?
Fajnie brzmi ale to absurd , żaden klub nie udzwignie takiej szatni , Nawet takie gwiazdy dały się ponieść tym chorym premiom i wielkim zapowiedziom.
My również kupujemy bez ładu i składu , zobaczmy kogo kupili ? Ugarte za 60 mln? , Muani 95? , kupno takich asów jak Kurzawa , Danilo Pereira , Idrissa Gueye , Kehrer , Paredes , Icardi ,
TO wygląda dokładnie jak u nas transfery Darmiana ,Schneiderlina , Shawa , teraz znowu Hojlunda ,Mounta itp.
Bez ładu i składu.
» 1 marca 2025, 21:52 #116
Ta3k: Ja to bym z tym talizmanem, odrodzenie, itd nie przesadzał. Kilka meczy nic nie pokazuje. Może nawet pokazuje jak bardzo mieli w poważaniu grę u nas skoro, przez całe miesiące nie potrafili przedryblować kogoś, dośrodkować, a nawet podać na 5 metrów. I co? Nagle w 2 tygodnie przypomnieli sobie jak to wszystko robić? Rashford to akurat ma taką tendencję, że zawsze zaczyna grać kiedy potrzebuje nową umowę, w tym przypadku kiedy chce transfer.
» 1 marca 2025, 22:06 #115
GS8GS: Zbyszku, a widziałeś jak on wygląda tam fizycznie, mam na myśli Antonego. Ja uważałem że fizycznie nie ma takiego przeskoku pomiędzy ligami. Ale teraz patrze na Anotnego i w hiszpani jest w stanie wygrywać pojedynki biegowe.
Patrząc na włochy Lukaku, Smalling, Michi, Darmian, czy McTominay. onie przechodząc do Serie A wyglądali jak jedni z lepszych zawodników w lidze na swoich pozycjach.

U Antonego może też problemem była kwota transferu za którą był hejtowany od początku.

Sayerkabdevebt7 racja, ale przez dwa ostatnie sezony w PSG to była męka, jak teraz u nas. Fakt ze oni grają w lidze której odjechali, przez co nie spadli w tabeli. Odeszli od polityki kupowania gwiazd, postawili na młode talenty i to się sprawdza.
Wiec u nas też może, ale trzeba będzie raz na zawsze pozbyć się zawodników którzy od 2 lat nic nie wnoszą do zespołu.
» 2 marca 2025, 09:14 #114
toporny: Sancho miał lepsze wejście do Chelsea od tych dwóch parodystów i każdy wie jak wygląda to po paru miesiącach, z tymi parodystami będzie dokładnie tak samo.
» 2 marca 2025, 11:52 #113
piotreek87: Rash dostanie to czego chce i pewnie znowu siądzie ale Antony może się okazać coś wart
» 2 marca 2025, 15:09 #112
Queue13: Dobry mecz Antony'ego z Realem. Może bez żadnych konkretnych liczb, ale fajnie się podłączał, walczył, pracował w obronie i ogólnie grał odpowiedzialnie (o czym mówili też komentatorzy). Z takich godnych zapamiętania sytuacji to raz nieźle wyszedł z kontrą, ale Alaba go mocno wyciął (za co dostał też kartkę). Powinien też mieć 1 asystę po dośrodkowaniu. Ogólnie cały Betis zagrał bardzo dobrze i zasłużenie wygrali.
» 1 marca 2025, 20:35 #111
blanco1987: No i Antony ograł Real. Można się śmiać, narzekać ale po wypożyczaniu naprawdę ma fajne wyniki. Po prostu tu nie pasował
Oby mu się wiodło w nowym klubie.
» 1 marca 2025, 20:31 #110
sauerlandevent7: No i własnie o to chodzi , gra w la lidze niezle zaproponowac go w zamian Valencii czy Villarreal za jakiegos niezłego zawodnika
» 1 marca 2025, 20:37 #109
Queue13: Valencii? To już nie ta Valencia z czołówki, co kiedyś
» 1 marca 2025, 20:49 #108
Gintoki: problem w tym ze u nas i do nas nie pasuje nikt. Nie jestesmy juz klubem sportowym i chyba nie bedziemy przez bardzo dlugie lata. nasz klub opiera sie tylko na farmieniu pieniedzy od gory az po pilkarzy.
» 1 marca 2025, 22:18 #107
gorzky: Antony na razie daje fory Realowi i gra jak gracz za 10mln a nie za 100 które zapłaciło United.
» 1 marca 2025, 19:16 #106
Natanael: Koniec, 2:1 dla Betisu.

Jak dla mnie bardzo przyzwoity występ Antony'ego. Wcale nie gorszy niż ofensywnego trio Realu.
» 1 marca 2025, 20:27 #105
gorzky: właśnie widzę i nie wierzę. Betis ładnie punktuje od momentu przyjścia Antonego.
» 1 marca 2025, 20:28 #104
Natanael: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2025 20:35

Nie no, zgodzę się, Antony to nie jest gracz za 100 baniek. Ale wydaje mi się, że też nie jest tak słaby, jak mogłoby się wydawać po pobycie w United.
» 1 marca 2025, 20:33 #103
ryudo3: A to wina Antonego że frajerzy z United zapłacili 100 mln za niego? No nie. Cwaniactwo Ajaxu i beznadziejność United wyklarowało taką cenę
» 2 marca 2025, 01:34 #102
sauerlandevent7: Jesús Rodríguez kopia Garnacho , drybling identyczny ,ciekawe czy wykończenie lepsze
» 1 marca 2025, 19:05 #101
Garnacho: Antony ładnie teraz podarował brameczke Realowi, demon obrony.
» 1 marca 2025, 18:44 #100
awe: Na razie najgorszy na boisku.
» 1 marca 2025, 18:47 #99
Spadkobierca: A na koniec ocena wyższa od Viniciusa. To na pewno rasizm hahah
» 1 marca 2025, 20:33 #98
ryudo3: Spadkobierca...

Ty chyba mocno ograniczony jesteś na rzeczywistość przywołując tutaj rasizm. Rodzice albo szkoła (lub to i to) popełnili błąd....
» 2 marca 2025, 01:35 #97
b4u2h0: Ryudo serio typie ? Najpierw nie wyczułeś oczywistej ironii, następnie piszesz komuś że jest ograniczony, na koniec coś pitolisz o rodzicach.
KOMPROMITACJA
» 2 marca 2025, 10:45 #96
ryudo3: Oczywistej ironi? Taką ironię tylko bystre umysłu jak ty potrafią wyłapać. Co ty chcesz do komentarza na temat rodziców? Obraziłem kogoś rodziców? Kto wychowuje w wpaja wartości w młodego człowieka? Kompromitacja to ta twoja arogancka odpowiedź w stylu gościa co się pyta innych czy mają problem.

UWAGA SPOJLER

Słowo "bystre" zostało użyte jako ironia
» 2 marca 2025, 11:59 #95
Spadkobierca: Tak, to była oczywista ironia. Chyba nie śledzisz za wiele mediów i nie zauważyłeś ciągłego płaczu Viniego, nawet w przypadku przegranej złotej piłki.
» 2 marca 2025, 12:56 #94
Panoramix: Ale Scotty się opalił w tym Neapolu. Taki "Latino" się z niego zrobił. Myślę, że niejedna "bella donna" mogła by się w nim zakochać (nawet pomijając fakt, że jest milionerem).
» 1 marca 2025, 18:07 #93
Bananas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2025 17:47

Zobaczymy jak Antony zaprezentuje się na tle królewskich myślę, że dziś będzie bezbarwny i bez liczb
» 1 marca 2025, 17:40 #92
Natanael: Chciałbym 4:3 dla Realu Madryt i 3 gole Antony'ego dla Betisu.

A o 18 Napoli-Inter.
» 1 marca 2025, 17:46 #91
Batigol222: Ale teraz Cunha załadował brameczkę...
» 1 marca 2025, 17:25 #90
AgEnT: Ale tutaj jest cyrk z tym De Geą i bez przerwy te same argumenty jak to świetnie nie bronił, jaki miał refleks i w ogóle macie pamięć złotej rybki. Największym problemem jest to, że wy opisujecie De Geę z lat 2013-2018 i wtedy faktycznie był w top 3 bramkarzy na świecie, a w wielu momentach top 1 i każdy klub chciał wtedy takiego bramkarza u siebie. Później zagrał fatalny mundial i od tego momentu zaliczył zjazd, a biorąc pod uwagę to jak bronił wcześniej to można powiedzieć, że spory zjazd. Nigdy już wrócił do poprzedniej dyspozycji ani nawet się do niej nie zbliżył i co chwilę wpuszczał jakieś babole, momentami miał już tylko trochę lepsze okresy, ale to już nie było to samo i to wszystko.

Wszystkie nagrody typu jedenastka Premier League, najlepszy zawodnik United skończyły się właśnie w 2018 roku i nie był to przypadek ani zmowa iluminatów. 16 nagród indywidualnych do sezonu 17/18 włącznie, a później aż 1.

Mistrzostwa Europy U-21 Drużyna turnieju: 2011, 2013
Premier League Drużyna sezonu: 2012/2013, 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018
Sir Matt Busby Player of the Year: 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016, 2017/2018
Manchester United Gracz roku: 2013/2014, 2014/2015, 2017/2018
Liga Europy Drużyna sezonu: 2015/2016
Złota rękawica Premier League: 2017/2018
Złota rękawica Premier League 2022/2023

Podsumowując:
Czy United potrzebowało nowego bramkarza? Tak.
Czy tym nowym bramkarzem powinien zostać Onana? Nie.
Czy wymiana na Onanę okazała się dobra? Nie.
Czy trzeba wymienić Onanę na nowego bramkarza? Tak.
Czy trzeba skończyć lamentować wiecznie o De Gei? Tak.
» 1 marca 2025, 16:44 #89
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2025 17:22

Lamentować o de Gei można w nieskończoność bo głupota (jedna z wielu) jaka ten klub czy osoby decyzyjne się wykazały tym ruchem naprawdę daje do myślenia ;) a no i powodzenia w zastąpieniu takiego bramkarza jak David, nawet z okresu po 2018. Onana to już dawno pokazał jaki z niego marny bramkarz. Celujmy dalej, może za 5 razem się uda trafić.
I nie, United nie potrzebowalo nowego bramkarza. Potrzebowało obsadzić inne 8-9 pozycji w odpowiedni sposób, dopiero później można było się bawić w takie dziwne roszady.
» 1 marca 2025, 17:19 #88
Ta3k: czy David miał spadek formy? Tak
czy David się odbudował? Tak
czy zmiana bramkarza kiedy było mnóstwo innych pozycji potrzebnych do wzmocnienia była taka ważna? Nie
czy Onana gra lepiej nogami niż David? Nie
czy Onana wykopuje lepiej niż David? Nie
» 1 marca 2025, 22:09 #87
Batigol222: Oglądam Blackburn-Norwich, występuje tam dwóch grajków, których obserwuję od pewnego czasu (Jose Cordoba i Machtar Queye), i jestem pewien, że obydwaj przydaliby się w United. Cordoba to taki lewonożny Christian Romero. Queye ma 195 cm wzrostu, siłę Lukaku, ale świetnie drybluje i obrońcy zwyczajnie sobie z tym nie radzą, bo nawet jeżeli przeczytają drybling, to odbijają się od typa. Do tego, ma naprawdę fajny przegląd pola i potrafi pojawiać się w różnych rejonach boiska: na lewym skrzydle, na prawym skrzydle, w głębi pola.
» 1 marca 2025, 15:16 #86
Natanael: Na pewno ogórki z Championship odnajdą się w pogrążonym w kryzysie United. Yhm.
» 1 marca 2025, 16:15 #85
Batigol222: Fakt. Mało ogórków z Championship odnalazło się w Premier League.
» 1 marca 2025, 17:16 #84
VicRH: Cieżko sie nie zgodzić. Jako osoba która regularnie ogląda inter moge tylko podkreslić że Onana nigdy nie pasował do PL. Co innego rozgrywac pilke jesli przestrzenie sa wieksze, a zawodnicy w serie az tak nie pressuja. Plus posiadanie obok ogarnietego Bastoniego to atut. Jedyny człowiek ktory moze sie cieszyć z tego transferu to Barthez, jego łapanie taxi spada na drugie miejsce w nieporadnosci bramkarskiej tego klubu.
» 1 marca 2025, 12:48 #83
skylark11: Manchester United plan to fight for the signing of Angel Gomes with Tottenham Hotspur, who is a free agent at the end of the season and has already made a decision to get back in the Premier League. [@Ekremkonur, @caughtoffside]
» 1 marca 2025, 11:54 #82
marcino186: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2025 11:36

Szkoda że My nie wypożyczyliśmy takiego Asensio
» 1 marca 2025, 11:36 #81
Kasztaniak: U nas by I tak slabo wygladal
» 1 marca 2025, 18:16 #80
demektczew: Co ja tu czytam o Davidzie… Skąd wy to ludzie bierzecie? Nikt nie miał takiego bramkarza jak my a większość przy nim to pety. Nikt nie pamięta jakie cuda na bramce wyczyniał?
» 1 marca 2025, 10:48 #79
Lecter: Bierze się to z tego, że są tu, albo byli ogromni zwolennicy, ściągnięcia tu bramkarza grającego nogami. Byli też zwolennicy, zostawienia Davida. Z czasem wybuchła pomiędzy nimi wojna na argumenty. Jedni najeżdżali na Onane, drudzy na Davida.
Do mnie przemawia argument, że potrzebujemy bramkarza grającego nogami, ale trzeba pamiętać, że w dalszym ciągu i w głównej mierze, ma to być bramkarz.
Natomiast, jako stricte bramkarz, najbardziej przemawiał do mnie De Gea. Człowiek kot. Mieliśmy wirtuoza w bramce. Może i popełniał błędy, zresztą jak każdy w naszej drużynie na przestrzeni kilku lat. Nie mniej jednak, krytyka, z którą się spotkał, na pewno jest niesprawiedliwa.
Teraz zostaliśmy z Onaną, który w stricte bramkarskich umiejętnościach, nie dorasta do pięt Hiszpanowi, a i te jego nogi, jakoś takie jakby z waty. Nie będę już pisał o błędach, bo każdy widzi, że co strzał w naszą bramkę to gol, albo wrzutka w pole karne, to prawie zawał.
Dlatego, też tych obrońców Onany, za wielu nie zostało, oraz stwierdzam same założenie, ściągnięcia takiegoż bramkarza, obnażyło pewne wady i nie dociągnięcia. Tzn. życie zweryfikowało fakt, iż nawet najlepszego bramkarza grającego wybitnie nogami, można sprowadzić na ziemię.
» 1 marca 2025, 13:33 #78
JoMoridnio: Szczerze mówiąc lubiąc nasze legendy Rio Keane ale mnie to czasem wkurza wymądrzają się że niby to że to tamto.

jestem ciekaw jakby grali w obecnym United czy by się nie dostosowali poziomem do reszty czy Roy byłby kapitanem takim jaki mówi i był w najlepszej erze czy obejrzeniu cyrku z Onana z Ipswich Town by faulował by kogoś na czerwo bo nie wytrzymałby dłużej na boisku
» 1 marca 2025, 10:11 #77
gorzky: Roy to by ich pozabijał w szatni, w życiu nie zszedłby do ich poziomu. Z Ipswich dostał czerwo, ale za to że wywaliłby Onane za fraki do szatni za to co chłop odwala.
» 1 marca 2025, 10:43 #76
plexide69: Nie wiem czy było niżej, ale na oficjalnym sklepie Manchesteru United jest promocja 80% prawie na wszystko. Koszulkę retro z 98 roku za 70 złoty ogarnąłem bluzy na ten sezon za 110. Polecam wesprzeć klub na tygodniówkę dla Casemiro i nowe kafelki w ośrodku treningowym ??
» 1 marca 2025, 09:46 #75
Biniek: Też to widziaoemz ale to nie jest oficjalny sklep. Nie daj się nabrać:)
» 1 marca 2025, 09:51 #74
plexide69: Chyba polknalem haczyk :D stary człowiek a głupi
» 1 marca 2025, 10:05 #73
Biniek: Ja też się podjaralem i byłem gotowy już wymienić całą garderobę za tą cenę, ale coś mi nie pasowało. Zdecydowanie za tanio:)
» 1 marca 2025, 10:29 #72
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2025 11:12

Mówicie o store.manutd?? To nie jest oficjalny sklep United?

Wydaje mi się, że jest to oficjalny sklep, promki niby piękne 50% na tegoroczne koszulki to coś fajnego. Ja sobie koszulkę Bruno kupiłem :D
» 1 marca 2025, 11:09 #71
Biniek: Na FB jest reklama sklepu niby oficjalnego gdzie masz 80% zniżki ale strona nazywa sie shop-uniited ;)
» 1 marca 2025, 15:02 #70
plexide69: tak się nazywa. Shop Uniited
» 1 marca 2025, 21:46 #69
Kasztaniak: Hahahahahahhaa ujmujecie umiejętności DDG bo nie wychodził z pola bramkowego? Okej ale był genialny na lini
A Onana ani nie gra dobrze na lini ani po za polem bramkowym i w sumie tak popatrzeć to nie gra jakos cudnie nogami...
Wymiana bramkarzy nam tak samo poszła jak wymiana Greenwooda na Antonego czy też Hojlunda...
» 1 marca 2025, 08:51 #68
toporny: To ci sami co się zachwycali ręcznikiem z Interu, a teraz muszą siedzieć cicho na jego temat, a w DDG najbardziej ich bolała tygodniówka, ostatnia pozycja do wzmocnienia to była bramka, ale kasztany myślały, że tutaj potrzeba bramkarza, żeby strzelać gole xD
» 1 marca 2025, 09:18 #67
Herek: Guardiola im tak powiedział na konferencjach czy gdzieś i rozumy potrącone, bramkarz od dystrybucji piłek. Szkoda tylko że pominięty został drobniutenki szczegół w myśleniu (albo raczej jego braku) a mianowicie że w City to bramkarz ma z kim pograć. Całkowicie zawalone priorytety
» 1 marca 2025, 09:23 #66
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2025 08:01

Proszę zobaczyć sobie na Diaza w 29 minucie meczu LFC vs Newcastle

W skrócie, odebrał czysto piłkę Livramento, który będąc na ziemi celowo upadał na Kolumbijczyka faulując go. Co się powiodło ale atakujący wstał, zgarnął piłkę w obecności innego przeciwnika i pobiegł z nim i chyba jeszcze kolejnym na plecach pod samą bramkę przeciwnika tworząc sytuację. Proszę sobie teraz pomyśleć o tym czymś co biega u nas w napadzie, ale w sumie nie tylko i przemyśleć swoje chore oczekiwania względem Amorima, co niektórzy tutaj oczywiście. Fizyczność dramat. Przewracanie sie od podmuchu wiatru i notoryczne straty piłki bez specjalnej ingerencji czy wysiłku przeciwnika.
Jedna sytuacja ale takich zadziornych, ambitnych i przede wszystkim sprawnych fizycznie z dobrymi umiejętnościami można znaleźć w praktycznie każdym klubie w PL, może z jakimiś wyjątkami w dole tabeli.
1 Dialo który ma kontuzje to jednak trochę mało.
» 1 marca 2025, 08:01 #65
skowron32: Victor Roque nie sprawdził się w Barcelonie , poszedł na wypożyczenie do BETISU i z Betisu ciau bambina do Palmeiras bez żalu...
Miała być rywalizacja z Endrickiem z realu a oboje grzali ławy:) takie są teraz talenty, z tym że inne kluby się poznają szybko a u Nas liczy się i liczyło na odpalenie Martiala, Rasha Hojlunda. Co do Zirkze to ma jeszcze czas na "odpalenie"
» 1 marca 2025, 07:45 #64
Herek: Martial i Rashford (za którym nie przepadam, bardzo łagodnie rzecz ujmując) to jednak sporo pokazali. To co tu łysy nasprowadzal to nie ma podjazdu. Ogólnie mówiąc po odejściu SAFa obniżyliśmy znacząco loty, taki mocny kandydat do top4 kręcący się chwilami nawet w okolicach lidera tabeli. Następnie po transferze CR7, z całym szacunkiem do niego ale nie tego nam było trzeba w tamtym momencie, belka poszła o jeszcze jeden stopień w dół do takiego mocnego przeciętniaka ligowego. A od poprzedniego sezonu kiedy to zostaliśmy po prostu zabici beznadziejnymi transferami nasz klub jest krótko mówiąc żałosnym posmiewiskiem. Naprawić błędy z przeszłości, o czym Ruben wspominał, będzie naprawdę trudno i zajmie trochę czasu.
» 1 marca 2025, 08:07 #63
Eryw: Zarówno Real jak i barcelona mają w ostatnich latach mało wpadek transferowych.
» 1 marca 2025, 11:24 #62
Spadkobierca: Co można powiedzieć o Endricku? Właściwie nic. Carlo od lat woli grać dziadkami i nie jest to żadna tajemnica poliszynela. Zarówno on jak i Guler mogą skończyć jak Odegaard odbijając się gdzieś indziej... Albo zgnić do reszty na ławce Realu i dać się mentalnie pokonać Włochowi.
» 1 marca 2025, 15:53 #61
MJT: Onana nie daje spokoju to jedno. Hojlund i Zirkzee nie dają bramek to drugie. Te 2 pozycje trzeba wymienić w lecie.
» 1 marca 2025, 07:17 #60
Kobi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2025 10:59

Co do Hojlunda się zgodzę, co do Zirkze to widać że z meczu na mecz coraz lepiej się odnajduje w drużynie i pomimo tego że nie strzela bramek to w grze kombinacyjnej i w ataku daje sporo.
no i bramkarz też do wymiany, tu się zgodzę.
» 1 marca 2025, 10:58 #59
Konyo33: Hejjj ile jeszcze będziemy czytali tutaj o DDG i porównaniach do Onany? Jak bramkarz się zmieni to będą porównania do Onany czy Dalej do Davida? David jaki był taki był ale kiedy to było? Kiedy mogl iść do Realu? Onana jest słaby to fakt ale coś nie wydaje mi się że z Davidem byłoby jakkolwiek lepiej
Bo dlaczego miało by być? Przypominam. W 2025 nie 17/18
» 1 marca 2025, 01:56 #58
Herek: Hmmm może dlatego że z Davidem zawsze było lepiej/nigdy nie było aż tak do d00py? Pamięć złotej rybki?
» 1 marca 2025, 05:32 #57
sztejner: Jak bramkarz się zmieni to będą porównania do Onany czy Dalej do Davida?

Bardzo prosta odpowiedź jest na to pytanie, oczywiście że kolejny bramkarz będzie porównywany do Davida a nie do Onany,bo widzisz,Schmeichel Van Der Sar czy DeGea wyznaczali pewien poziom.
Valdes Onana czy Barthez tego poziomu nam nie wyznaczyli
Więc nie rozumiem czemu Onana miałby być jakimś wyznacznikiem dla przyszłego bramkarza
» 1 marca 2025, 06:07 #56
DjTED: DDG ile sezonow był wybierany najlepszym graczem MU? Ile meczów nam sam wygrał w pojedynkę?
» 1 marca 2025, 07:31 #55
adis3421: Romero przy onanie to był Pan bramkarz
» 1 marca 2025, 09:15 #54
gorzky: Nie no, Onana wyznaczył pewien poziom - nowy poziom żenady.
» 1 marca 2025, 10:47 #53
awe: Zdecydowanie najgorszy bramakrz United jakiego tutaj widzialem.
» 1 marca 2025, 15:14 #52
Pyra: Biereth z Monaco przyszedł w zimę i w 7 kolejkach ligowych zdążył strzelić 3 hattricki
» 28 lutego 2025, 23:00 #51
zbyszek7: Sugerujesz ze powinnismy go kupic za 70mln?
» 28 lutego 2025, 23:47 #50
Herek: Niestety u nas jest wieczna aklimatyzacja, trudna liga i kwota transferu blokująca potencjał i 3 gole są rozkładane na okres jednego roku
» 1 marca 2025, 08:16 #49
SzarimMusty: Liga francuska jest znacznie słabsza od tej Angielskiej. No i druga rzecz obecne United jest totalnie rozbite więc nie widzę piłkarza, który by do tej drużyny wszedł i cokolwiek zmienił. Po prostu wszyscy go szybko zrównają do swojego poziomu.
» 1 marca 2025, 11:18 #48
REDARMY10: Brawo młodzieżówka solidarnie z 1 drużyną wywalają Arsenal z FA Cup
» 28 lutego 2025, 22:44 #47
Caspa: Nie bronie Onany
Tylko pisze że DDG jest słaby i zawsze był słabym jednowymiarowym bramkarzem
» 28 lutego 2025, 22:31 #46
gorzky: ten jednorazowy i słaby bramkarz był w top3 najlepszych bramkarzy świata i tylko spóźniony faks sprawił że zamiast wygrywać LM z Realem to ratował nas przed kompromitacją sezon w sezon.
» 28 lutego 2025, 23:00 #45
lukaszzasko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2025 23:03

Ale potrafil bronić strzały i niejednokrotnie wyciągnął piłkę która była 100% sytuacją na bramkę. To ze szybko pozbywał się piłki gdy go pressowali ma małe znaczenie, bramkarz ma umieć złapać piłkę, to jego główna rola. Ten dziwak co teraz broni po prostu tego nie potrafi, a jego super gra nogami to mit. Nie zauważam co mecz super piłki wyporwadzającej szybki atak. Niech idzie grać na ataku w lidze afrykańskiej, a rękawice w „powaznych” drużynach niech odłoży.
» 28 lutego 2025, 23:02 #44
Queue13: Bardzo dobry trolling. Miał gorsze sezony, ale nie uwierzę, aby ktoś na poważnie napisał "zawsze był słabym bramkarzem" o gościu, który został 4x wybrany w United graczem sezonu, a 5x wybrany do 11 sezonu PL.
» 28 lutego 2025, 23:03 #43
lukaszzasko: Queque13, sprawdź jego komentarze, gość pisze np takie coś:
„Nie bronie Onany
Ale w ogólnym rozrachunku jest lepszy od DDG”
» 28 lutego 2025, 23:19 #42
Caspa: Strasznie się nie znacie jeśli wyżej stawiacie umiejętności DDG o Onany
DDG nie wychodził z pola bramkowego nigdy
Tak już się nie gra
Onana nie jest za dobry ale lepszy od tamtej padaczki jest prawie każdy bramkarz PL
» 28 lutego 2025, 22:06 #41
brunofernindas: padaczka to ten gniot który napisałeś niby komentarz, nawet dziś w spotkaniu z lecce wychodził więc skończ gadać bzdety
» 28 lutego 2025, 22:19 #40
NexaT: Pijany przy piątku chyba. Gra na przedpolu Onany to mit. Żadnych wyjść nie doświadczyłem, a jeśli są to na tyle sporadyczne, że trudno odczuć jakikolwiek ich wpływ na przebieg meczu. Baa, padło kilka goli w tym sezonie, gdzie sądzę Onana mógł wyjść i coś zrobić, a stał jak słup.
W tamtym sezonie wierzyłem, że jest w stanie się ogarnąć, ale muszę posypać głowę popiołem.

Generalnie nie wiesz o czym piszesz, albo prowokujesz.
» 28 lutego 2025, 22:21 #39
awe: Najgorszy sezon Davida byl lepszy niz nawet najleszpesz pol roku Onany, nie borni, nie gra nogami, a obroncy maja go dosc, zero spokoju z tylu.
» 1 marca 2025, 15:16 #38
MJT: Znowu Hojlund?! Ludzie ile jeszcze?!
» 28 lutego 2025, 22:00 #37
Pyra: Jak już w radiu Z mówią, że mamy kłopoty finansowe to jest wesoło.
» 28 lutego 2025, 20:48 #36
Derp: david de gea, wan-bissaka, greenwood - nie miesci mi sie w glowie, ze taka marka jak manchester united moze nie dostrzegać jakości tych piłkarzy. jak tutaj ma byc dobrze? zatrudniamy mnostwo specjalistow, ale brak ludzi z wiedzą i wyczuciem.
» 28 lutego 2025, 20:42 #35
dlabigt23: Tak naprawdę oddaliśmy zawodników którzy teraz realnie graliby w podstawie. Fred/Scott > Eriksen/Casemiro , Bissaka > Dalot, De Gea > Onana. O Greenwoodzie się nie wypowiadam bo bije każdego na głowę z naszych atakujących... Tak to niestety wyglada, No ale cóż
» 28 lutego 2025, 21:29 #34
Martelink: Dlabigt w łatwy sposób wyjaśnię Ci dlaczego każdy z wymienionych piłkarzy odszedł z United...

Fred/Scott - ostatni rok kontraktu, zawodnicy jeszcze w dobrym wieku, znaleziono im odpowiedni klub, dodatkowo Scott to wychowanek więc to czysty zysk.
Eriksen/Casemiro - zawodnicy już wiekowi, wysokie kontrakty, brak chętnych klubów.
Bissaka - ostatni rok kontraktu, zawodnik 1 wymiarowy, który dobrze robi wślizgi i niewiele więcej.
Dalot - młodszy od Bissaki, miał już nowy kontrakt.
DDG - zawodnik któremu już skończył się mega kontrakt za 350k£, już wszyscy zapomnieli wpadki DDG z ostatniego sezonu?
Onana - finalista LM, zawodnik znany trenerowi.

Nie mówię że transfery Out czy IN były udane tylko łatwo znaleźć ich wyjaśnienie.
» 28 lutego 2025, 22:50 #33
DjTED: Po tiktoku lat filmik jak AWB pozamiatał 4 naszych piłkarzy
» 1 marca 2025, 07:35 #32
lukJakubowski: Fajna dyskusja na dole.

Onana to gość, który wprowadza niepewność w tej drużynie. Pierwszy do odstrzału. U Fergusona czy Guardioli poleciałby w tamtym sezonie. Tuż po finale Pucharu Anglii, gdzie też odwalił klopsa.

Drużynę buduje się od bramki, bo błędy bramkarza kosztują najwięcej.
No i napadzior też potrzebny.
» 28 lutego 2025, 19:20 #31
lukaszzasko: Tuż po meczach w LM
» 28 lutego 2025, 20:57 #30
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2025 21:36

Dokładnie. Guardiola też pozbył się Harta a później ściągnął nowego bramkarza i wymienił następnego bo ten się niestety nie sprawdził i kupil Edersona. Chelsea zrobila podobnie z Kepą. Kupno bramkarza również powinno być naszym priorytetem.
» 28 lutego 2025, 21:35 #29
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2025 21:52

W sumie jeszcze niedawno Chelsea wymieniła Mendy'ego bo też się nie sprawdził i ściągnęli Sancheza. Ciekawe ile my będziemy się bujać z Onana xD
» 28 lutego 2025, 21:51 #28
Trombocyt: ??New Album alert

Title:
NEXT SEASON, WE PROMISE

Producer: Arsenal

Tracklist:

?? This is our year
Ft. Arteta
?? Corner Kick goals
Ft. Saka
?? We beat City 2-2 with a red card
Ft. Trossard
?? Chelsea scammed us
Ft. Harvetz & Sterling
?? Stay humble
Ft. Haaland & Arteta
?? Ødegaard is better than Bruno
Ft. Admin Hope
?? Trophyless season again
Ft. Tottenham & Harry Kane
?? The Invincibles
Ft. John Cena [You can't see me (again)]
We go again next season ft. Netflix
» 28 lutego 2025, 18:37 #27
marcino186: I znowu trzeba transmisji będzie szukać. Ech 2025 rok i żeby człowiek meczu nie mógł w TV obejrzeć
» 28 lutego 2025, 17:15 #26
Klierek7: Ale będzie pięknie jak zgarniemy 2 puchary ten plus ligę Europy. Uratujemy ten sezon !
» 28 lutego 2025, 16:00 #25
lukaszzasko: Kim??
» 28 lutego 2025, 16:20 #24
Rejek89: Niee. Kim gra w Bayernie. Z pewnością Onaną...
» 28 lutego 2025, 16:48 #23
AUDIoooo: Może chodziło, o Jong Un.
» 28 lutego 2025, 18:07 #22
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2025 15:40

“Garnacho will pay a DINNER to all the team. He came to me. It was funny. I did some investigation…
…and he went to the dressing-room and so changed his clothes because he was wet”.

Ruben Amorim

Dobrze że się nie pogryżli jak Jose z Pogbą,Ole z Lukaku,Erik z Jadonem i Ruben z Rashfordem
» 28 lutego 2025, 15:38 #21
zbyszek7: I Trump z Zielinskim
» 28 lutego 2025, 21:33 #20
Rejek89: Tak jak przewidziałem że z Ipschwicz stracimy dwie bramy tu czuje straconego jednego gola. I typuje 1-1. Optymistycznie
» 28 lutego 2025, 14:29 #19
sztejner: Spotkanie przeciwko Ipswich pokazało że dostępni zawodnicy nadal nie chłoną pomysłów Rubena Amorima,w naszej grze nadal nic się nie zmienia i wciąż wyglądamy jak zbiorowisko nazwisk a nie drużyna,więcz oczekiwań co do nadchodzącego meczu przeciwko Fulham nie mam kompletnie żadnych jeśli chodzi o jakieś zgranie czy wypracowane schematy,podejrzewam że będzie to kolejny mecz spod szyldu "albo się uda albo się nie uda".
» 28 lutego 2025, 12:54 #18
Bananas: Problem w tym, że tu nawet nazwisk nie ma.
» 28 lutego 2025, 13:29 #17
sztejner: W Ipswich Bournemouth West Hamie Evertonie czy Crystal Palace też wybitnych nazwisk nie ma,a potrafią z nami zagrać,momentami prezentując się lepiej i nawet dominując nas
poza bezzębną ofensywą nie do końca kupuje argument "tutaj nazwisk nie ma"
» 28 lutego 2025, 13:36 #16
Kometa92: Ja już żadnych oczekiwań nie mam do końca sezonu. Masz rację, to nie jest drużyna tylko zlepek piłkarzy, dodatkowo miernych lub bez formy. Albo nie rozumiejących założeń Amorima który ma tylko jedną wizje gry. Żeby chociaż dał młodym pograć w tym meczu, w co też wątpie bo musielibyśmy w 60 minucie prowadzić tak ze 3-0 a na to marne szanse.
» 28 lutego 2025, 13:52 #15
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2025 14:13

Spotkanie z Ipswich pokazało raczej ze nadal nie możemy polegać na Onanie i że potrzebujemy wzmocnień z przodu bo nasz atak stanowi zerowe zagrożenie a wynik uratowali nam obrońcy. Co do oceny pomysłów Amorima i tego na ile zawodnicy je realizują lepiej poczekać do czasu gdy uporządkujemy kadrę. Bez tego jest za dużo zmiennych które mogą zniekształcać obraz pracy Rubena.

Przeciez gdyby wyeliminować błędy Onany z meczów gdy wynik był na styku to tylko od czasu przyjścia Amorima mielibyśmy 5-6 punktów więcej i 11 miejsce w tabeli z stratą 5 punktów do top6 a każdy przeciętny napastnik strzelający w tej lidze między 10-15 goli na sezon zbliżyłby nas do 6 miejsca jeszcze bardziej.

Powtarzam to już od kilku spotkań bez nowego bramkarza i ataku nie ruszymy.
» 28 lutego 2025, 14:11 #14
Pyra: Piwal
Ale ty oglądasz spotkania? Gdyby tu tylko o bramkę czy napastnik chodziło to pół biedy, my dostawaliśmy w cymbał nawet jak Onana nie robił baboli a nasz środek pola przegrywa z 90% tej ligi.
Trzeba powiedzieć wprost, że to nie działa, może napastnik, bramkarz i jeszcze z 4 transfery zmienią trochę grę i wyniki tak bez poprawy u reszty zawodników nie wskoczymy nawet do top4 w przyszłym sezonie.
» 28 lutego 2025, 14:36 #13
sztejner: Onana robi babole coraz częściej,na początku można było mieć jakieś złudne nadzieje że wraz ze zgraniem z defensywą poprawi się i gra bramkarza,ale on od 2 lat nie jest zgrany z tą formacją,wydaje mi się że linia defensywa wyglądała lepiej kiedy myśleli "okej,za nami jest jeszcze DeGea,szanse marne na 100% obronę,ale gość jest czarodziej,może wyciągnie",a teraz cała presja idzie na obrońców bo jak jeden ze skrzydłowych/napastników minie nam DeLigta/Yoro/Mazraouiego to w zasadzie jest już bramka
pamiętacie jakie klopsy wpuszczał DeGea z Sevillą ?? to teraz Andre nam takie co tydzień zapewnia
» 28 lutego 2025, 14:43 #12
Biniek: Zeby wygrac mecz trzeba:
1. Strzelic bramke
2. nie stracic bramki.
Punkt pierwszy jest u nas bardzo ciezki do zrealizowania, bo na szpicy jest Hojlund.
Punkt drugi jest ciezki do zrealizowania, bo na bramce jest Onana.
» 28 lutego 2025, 14:50 #11
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.02.2025 15:28

Pyra przecież Ci napisałem wyżej ile punktów kosztowały nas błędy bramkarza. Pamiętaj też że głupio stracone bramki mają wpływ na przebieg spotkania bo łatwiej jest realizować taktykę, założenia meczowe i kontrolować mecz mając korzystny wynik niż gonić wynik po babolu bramkarza pod presją czasu i mając na szpicy napastników którzy nie potrafią strzelać a dodatkowo zastanawiając się czy bramkarz jeszcze czegoś nie odwali.

Pamiętaj też że nawet w najlepszych czasach tego klubu nie zawsze wygrywaliśmy pojedynki w środku pola a jednak punktowaliśmy. Amorim potrafił z Sportingiem ograć City 4:1 majac 27% posaidania pilki i zawdzięcza to temu że Gyokeres strzelił mu hattricka a bramkarz obronił 5 strzałów. U nas w takim meczu z wszystkich 6 strzałów Onana wpuściłby przynajmniej 3 a napastnicy strzeliliby maks 1 bramkę jeśli w ogóle.
» 28 lutego 2025, 15:19 #10
PoProstuMariusz: Rzadko się zgadzam z binkiem, ale tu ma rację. Gdybyś chłopie mieszkal na Śląsku to masz browara :)
Naprawdę można przyznać, że onana się na ligę angielska nie nadaje. A napastnika jak od kilku lat nie mieliśmy, tak nadal nie mamy. Bo emerytow nie liczę, aczkolwiek.... Taki emeryt by może pomógł hojlundowi
» 28 lutego 2025, 15:31 #9
RedDevil76: Piwal : jemu nie tłumacz bo on jest z góry na nie i do tego jego zdanie jest najlepsiejsze hahaha
» 28 lutego 2025, 15:44 #8
Biniek: Mariusz ja jestem z Pomorza, ale na Slasku mam duzego klienta, wiec czesto bywam. Mozemy wypic piwko kiedys:)
» 28 lutego 2025, 15:55 #7
sztejner: Z Pomorza ?
Ja też :D

Pozdrowienia z Gdyni ;)
» 28 lutego 2025, 16:06 #6
Biniek: Sztajner w Gdyni tez bywam czesto. Kumpel mnie tam ciagle zaprasza dojakiegos pubu gdzie co tydzien jest footballowy quiz. Mozemy sie kiedys ustawic:)
» 28 lutego 2025, 16:13 #5
sztejner: Na browara bardzo chętnie :D
» 28 lutego 2025, 16:17 #4
Biniek: Noto bede sie odzywal na priv, jak bede lecial do Gdyni:)
» 28 lutego 2025, 16:18 #3
sztejner: Elegancko :D zapraszam !!
» 28 lutego 2025, 16:40 #2
Leh: Ja gry Rubena ani podejścia do zespołu nie kupuję, ale co to transferów zgadzam się w pełni z Piwalem i Bińkiem - w piłce kluczowa jest regularność, a tę zapewniają czyste konta i zdobywane bramki. I wpływ ma na to cały zespół, ale jeśli masz problemy na obu końcach boiska, to masz je na całym boisku.
Bramkarz i napastnik to pozycje newralgiczne, też dużo mówiące o ambicjach drużyny. Potrzebujemy pewniaka z tyłu i strzelby z przodu, bez względu na system i na to, kto będzie trenerem.
» 28 lutego 2025, 18:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.