Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Niektórzy piłkarze zaczynają tracić wiarę w ustawienie preferowane przez Amorima

» 18 lutego 2025, 12:24 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Ruben Amorim od początku swojej kariery w Manchesterze United konsekwentnie stawia na ustawienie 3-4-3. Brak dobrych wyników sprawia, że portugalski szkoleniowiec ma problem, aby przekonać do swoich pomysłów wszystkich piłkarzy Czerwonych Diabłów.
Niektórzy piłkarze zaczynają tracić wiarę w ustawienie preferowane przez Amorima
» Ruben Amorim nie zanotował wymarzonego startu kariery w Manchesterze United | Fot. Press Focus
Manchester United w ostatni weekend przegrał z Tottenhamem Hotspur (0:1) i spadł na 15. miejsce w tabeli Premier League. Była to już ósma porażka w ostatnich dwunastu ligowych meczach Czerwonych Diabłów.

Ruben Amorim po spotkaniu z Tottenhamem zapewniał, że nie zrezygnuje swoich metod i przyznał, że jego drużyna do końca sezonu będzie musiała cierpieć i walczyć o przetrwanie. Czerwone Diabły po 25 kolejkach mają najniższy dorobek punktowy od 1974 roku, kiedy to spadły z ligi.

Dziennik Daily Mail informuje, że niektórzy piłkarze zaczynają kwestionować ustawienie proponowane przez Amorima. Zawodnicy uważają, że zwycięstwa, które drużyna zanotowała w ostatnich tygodniach, wynikały z indywidualnych przebłysków lub szczęścia, a nie były kwestią odpowiednio dobranej taktyki.

Manchester United w najbliższy weekend zmierzy się na wyjeździe z Evertonem.


TAGI


« Poprzedni news
„Byłbym zaskoczony, gdyby Rashford nie pokazał swojej jakości w Aston Villi”
Następny news »
Manchester United skreślił 3 napastników, zanim zakontraktował Hojlunda

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (64)


Bulik901: To jest trochę tak jak z zepsutym samochodem. Wsadzasz do samochodu z uszkodzonym silnikiem kierowcę rajdowego i myślisz że wyciśnie z niego nie wiadomo co. To tak nie działa trzeba wymienić kilka elementów żeby zaczęło dobrze funkcjonować. To samo jest w szatni. Większość z tych graczy nie nadaje się do tego poziomu i trzeba się ich pozbyć. Mają takie pensje, że czują się zagrożeni bo trener coś wymaga a im się po prostu nie chce no i wiadomo co ich zdaniem lepsze... Zwolnić trenera, zatrudnić nowego a kasa dalej będzie wpadac za frajer
» 20 lutego 2025, 07:26 #64
eMaTe: A co oni w kościele są że mają w coś wierzyć
» 20 lutego 2025, 01:46 #63
marchewa11: Oni za to biorą kasę żeby się dostosowywać do taktyki trenera a jak nie to wypad.
» 19 lutego 2025, 17:29 #62
Olo: W takim razie mam nadzieję że już niedługo żadnego z nich nie zobaczymy skoro tak tracą wiarę
» 19 lutego 2025, 11:48 #61
Wazza: W tytule wkradł się błąd - to nie jest ustawienie preferowane przez Amorima, tylko jedyne, którym umie grać;)
» 19 lutego 2025, 11:44 #60
jesse: Ja natomiast od dawna nie wierzę w żadnego zawodnika obecnej kadry United. Mało - nie potrafię wskazać jednego, którego bym lubił.
» 19 lutego 2025, 08:02 #59
eMaTe: Ja tam lubię Martineza, co by nie mówić, serca do gry nie można mu odmówić.
» 20 lutego 2025, 01:47 #58
skowron32: Zaczyna się płacz, że trzeba biegać i się starać eh ..
» 18 lutego 2025, 21:00 #57
Celt15: Wy macie zapierdzielać śmiedzące lenie a nie się zastanawiać czy taktyka się podoba. Szkoda, że na tęczu tyle nie myślicie co przed kompem.
» 18 lutego 2025, 20:04 #56
adisman17: Dobry piłkarz odnajdzie się w każdym ustawieniu.
Po prostu nietrafione transfery, które dostał w spadku Amorim.
Zamiast skupiać się na jakościowych piłkarzach to ściągali medialnych.
Wystarczy popatrzeć na Liverpool i City. Zrobili jakościowe transfery pod dane ustawienie od lat te same i nawet w kryzysach jakoś to śmiga.
Dziś United jeśli chce się trzymać pomysłu Amorima musi mu zapewnić wsparcie. Tylko pytanie czy bez sukcesów będą fundusze na stworzenie drużyny ?
» 18 lutego 2025, 17:45 #55
GS8GS: W końcu chyba to tez zrozumieli w klubie. Skoro szybko pożegnano się z Danem Ashworthem.
Powiedzmy sobie szczerze taki Guardiola, Klopp, czy nawet Arteta obejmowali porozbijane samochody sportowe, Amorim zasatał skatowanego gruza, bez ramy.

Pomysł, czy po prostu brak wykonawców do taktyki, okej można dostosować taktyke pod posiadanych zawodników i przejśc na 4-4-2 czy 4-3-3. Ale czy w waszej opini nasza gra będzie wyglądała lepiej jak będziemy murowali się przed bramką 8 a 2 ofensywnych zawodników będzie osamotnionych wpatrywało się w stoperów rywali?

Teraz nawet tutaj jest wypowiedź że Casemiro chce zostać tutaj do końca kontraktu, ale przecież w ostatnim meczu wygłądał jak ciało opce w zespole. Wiece nie kminie czy tutaj jest wina trenera który nie jest w stanie wytłumaczyć 30+ letniemu zawodnikowi który spędził ponad10 lat gry na najwyższym poziomie. Czy może po prostu zawodnikowi odjechała PL, i nie jest w stanie grać na średniej intensywności ligi, a jeśli chcemy dominować mysimy raz że grać piłką a dwa nie pozwalać przeciwnikowi na gre piłką i rozgrywanie akcji.

Dla mnie tak na prawde w tym sezonie jeśli wywalczymy utrzymanie, aż mnie serce boli że to pisze, powinniśmy iść na całość i zacząć wystawiać wtedy trzon drużyny preferowany przez Amorima i chłopaków z akademi o ile nie będziemy się już liczyć o wygranie LE i furtkę do LM.

Skoro ci zawodnicy przyczynili się do takiego upokożenia klubu, należy traktować ich w podobny sposób. Wysłać na trybuny a w ich miejsce z ich numerami wystawiać młodych chłopaków.
» 18 lutego 2025, 20:04 #54
Beckham7: @GS8GS Nie no ja myślę że 4-3-3 to raczej nie wiąże się aż tak z murowaniem przed własną bramką, to dosyć ofensywna formacja biorąc pod uwagę fakt atakowania skrzydłami niż wahadłem. Hansi Flick w Barcelonie też nie było powiedziane że ci piłkarze mają cokolwiek takiego by ich podnieść "Patrz Raphinha, de Jong, Ferran itd" Racja u nich dużo z akademii ciekawych opcji wypłynęło a my po odawaliśmy piłkarzy albo mamy braki ale przecież i u nas mamy kilku z akademii a czasem i z tych opcji nie korzystamy (no chyba że ta akademia także zeszła na psy i nie umieją grać w co nie chcę wierzyć bo jakoś Mainoo i Garnacho się przebili)

Problem dalej wg. mnie stoi po stronie taktyka-piłkarze albo jest zły odbiór albo taktyka nie sprawdza się na przeciwnika no i trzymanie się jednego tworzy przewidywalność i zawodnikom jest trudniej też odnajdywać się w czymś co potencjalnie mogli by lubić jeśli chodzi o ich ustawienie i czytanie gry. Taktykę realizuje trener = przegrywa cały zespół wraz z trenerem. Ani on tego nie ogarnął żeby się wzięli ani oni sami i zawodzą trenera lub klub.

Raphael Varane dał ciekawy wywiad w którym opowiedział że sztywne narzucanie taktyki przez Ten Haga nie pozwalało mu rozumieć ustawienia i gry tak aby czuł się komfortowo czy w działaniach defensywnych czy w kreowaniu podań i reszty, do tego tworzyły się podziały i zawszę z danej grupy piłkarzy lubił tworzyć mały konflikt. Wydaje mi się że tutaj jak newsy mówiły że Amorim nie trzyma się blisko piłkarzy to też tu trochę minusów jest a pamiętamy jak Ole Solskajer dbał o atmosferę, miał jakąś taktykę też i funkcjonowało to dobrze. I wydaje mi się że tutaj w całkiem sporym stopniu polega problem na tym że nasi piłkarze nie odnajdują się w tym i nie grają bardziej uniwersalnie, czyli nie są w stanie mieć większego zakresu gry, robić czegoś bardziej ekstrawaganckiego, podejmować decyzji samemu w dobrym zrozumieniu z resztą składu tylko są zbyt przyspawani do schematów lub mając złą taktykę na drugą połowę z przeciwnikiem magicznie z dobrej gry powracają na tą gorszą stronę prezentowania się.

Już mniejsza o to czy oni zaczynają dobrze pierwszą połowę czy dopiero dobrze grają w drugiej. Tam brakuje równowagi, czytania gry i balansowania sił. A nie chcę mi się wierzyć że taki Varane, Bruno czy Casemiro zapomnieli jak się gra w piłkę, ja rozumiem że tak jak w wypadku Casemiro Liga Hiszpańska to nie jest to samo co Premier League ale przecież taki Varane czy Casemiro mierzyli się z różnymi drużynami Europejskimi w lidze mistrzów czyli de facto z innych lig a Varane jak wszystko działało dobrze i nie łapał kontuzji ratował naszą drużynę wielokrotnie.

Nasza Polska Reprezentacja jako dobry przykład też się zmaga z balansem gry i ustawienia, tym bardziej wstyd dla United że to ma w ogóle miejsce i niektórzy potrafią mimo wszystko dosyć trafnym porównaniem podsumować drużynę której kibicujemy :)
» 21 lutego 2025, 10:12 #53
Beckham7: A no i krótko dodam, jeszcze w sumie ciekawe co tam jest za kulisami z tymi przeciekami z szatni bo jeśli jest tak że nadal jest jakiś kret i przez takie coś obrywa nasza gra to już w ogóle jest to skandal, no a z całym szacunkiem dla Amorima ale jak nie będzie próbował ostatecznie się ugiąć i zmienić choć trochę cokolwiek to będziemy notować takie porażki stratą 1 bramki co mecz. Najsmutniejsze jest to że z Tottenhamem dało się co najmniej zremisować a widziałem nawet szanse wygrać gdyby nie ta kiepska pierwsza połowa i brak wykończeń w drugiej.
» 21 lutego 2025, 10:15 #52
Kasztaniak: Stare, znałem
Może czymś nowym warto zaskoczyć?
» 18 lutego 2025, 17:41 #51
Sideswipe: Oh shit, here we go again
» 18 lutego 2025, 17:40 #50
kamtor: Najlepiej pozbyć się wszystkich i wystawić młodzież gorzej nie będzie
» 18 lutego 2025, 17:17 #49
vanantgaal: Ustawienie może być dla nich dziwne bo wcześniej w nim nie grali. Ale ostatni mecz mógł być co najmniej zremisowany gdyby np taki Garnacho umiał wykorzystać 100% sytuację. Niech się najpierw nauczą kopać piłkę a potem się buntują przeciwko kolejnemu trenerowi
» 18 lutego 2025, 16:46 #48
4uKrychu: Dokładnie.
» 18 lutego 2025, 17:10 #47
Beckham7: Fakt! Choć no niestety, jakby taktyka im siedziała, jakbyśmy próbowali coś zmieniać to i może więcej czystszych sytuacji moglibyśmy sobie stworzyć, a tak to nadal czegoś brakuje :/
» 21 lutego 2025, 10:17 #46
flt32705: Z tego co słyszałem to oni nie grają na zwolnienie Amorima tylko zaczęli już grać na zwolnienie następnego trenera
» 18 lutego 2025, 16:35 #45
SonofSparda: No tak, bo to ustawienie jest problemem, a nie fakt że te przygłupy nie potrafią strzelić do bramki z kilku metrów.
» 18 lutego 2025, 16:14 #44
awe: Gra fatalna, wyniki tragiczne, swiatelka w tunelu nie widac, waptliwosci nie powinny nikogo dziwic.
» 18 lutego 2025, 16:14 #43
4uKrychu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.02.2025 16:34

Tu nie chodzi o to, że to kogokolwiek dziwi. Tu chodzi o to że to się powtarza schemat za każdym razem jak nowego managera mamy. W pewnym momencie piłkarze się buntują i elo. Tyle z projektu.
» 18 lutego 2025, 16:34 #42
awe: To tylko Daily Mail , drazliwy temat i okazaja do obrzucenia blotem pilakrzy wiec click idealny, ale tutaj nie ma napisanego cos zlego.
» 18 lutego 2025, 18:33 #41
Beckham7: Fakt sporo na piłkarzy się też zrzuca, ale pamiętajcie ludzie że przegrywa cała drużyna wraz z trenerem, on też jest temu winien. Owszem to grajki muszą strzelić a nie pudłować jak Garnacho lub być samolubnym i nie podawać takiemu Dorgu, no ale jednak odpowiedzialność za to ponosi trener bo nie zrobił zmiany, bo nie nakrzyczał na zawodnika itd. Nie przechodźmy ze skrajności w skrajność bo na razie cała 12tka - piłkarze + trener zawodzą po prostu.
» 21 lutego 2025, 10:20 #40
4uKrychu: Zaczyna się.
» 18 lutego 2025, 15:40 #39
Luck: Srac na nich. Nigdy nic im się nie podoba. Ten trener za ostry, potem Ten za miekki, Ten każe biegać, Ten ma takie ustawienie ktorego nie lubię, Ten na mnie krzyknął i jest mi przykro albo zwolnil mojego kolegę a bez niego żyć nie mogę. Wszystko byle nie dać coś z siebie. Zwykle lamusy, a nie panowie piłkarze.
» 18 lutego 2025, 15:32 #38
4uKrychu: Bardzo trafny komentarz.
» 18 lutego 2025, 15:41 #37
Beckham7: Pozbyć się części co narzekają być może. Ale z drugiej strony nie zapominaj że byli i tacy którzy swoje wygrywali i mają doświadczenie, taki Varane i Casemiro na przykład.
» 21 lutego 2025, 10:23 #36
DevoMartinez: Jak było przewidziane. Latem 2-3 transfery. Wypięta klata jacy mocni i gotowi ruszamy w nowy sezon. Do pierwszego kryzysu funkcjonuje to ok, kryzys, następnie rezygnacja i granie na odwal. I kolejna zmiana trenera jak zakopią się w dole tabeli zbyt mocno. Chyba, że ich trener czymś "kupi" i to już w tym sezonie i zaczną za niego umierać. Przegrane mecz tylko oddalają od tego.
» 18 lutego 2025, 14:51 #35
wefme: 20 pare lat, land rovery, mercedesy, BMW ale problem sie spiac i dawac z siebie wszystko na treningach i w meczu, kapusta zamiast mozgu
» 18 lutego 2025, 14:25 #34
MikeMU: a gdzie ty jesteś i co osiągnałeś? Bo ty co określasz jako bezmózgi zarabiają więcej w miesiąc niż ty przez całe życie
» 18 lutego 2025, 15:32 #33
Luck: Xd mike z takimi tekstami. Jakie to ma znaczenie gościu? A co ty osiągnąłeś że zabraniasz te beztalencia krytykować?
» 18 lutego 2025, 15:39 #32
Beckham7: @Luck Ej no bez przesady ;)

To nadal Premier League i nazwiska a nie polska okręgówka :p

Choć czasami to i mam wrażenie że i z takimi by przegrali ='D

Miejmy nadzieje że kolejny mecz będzie lepszy. Nie ma co na siłę się spinać i dyskutować za bardzo. Każdemu kibicowi utd. już nieco ta drużyna napsuła krwi ;)
» 21 lutego 2025, 10:26 #31
flt32705: Oni tu są od grania a nie od wiary czy niewiary
» 18 lutego 2025, 14:18 #30
Stanior: Najlepsze ustawienie dla naszych piłkarzy to leżące przed TV z kontrolerem w łapach.
» 18 lutego 2025, 14:07 #29
Pochmurny: Ustawienie to tylko ustawienie. Jeśli zawodnik umie dryblować to będzie umiał to robić i grając na bramce z piłką przy nodze. Jeśli potrafi szybko biegać to będzie to robił na każdej pozycji. Jeśli potrafi podawać zrobi to i z ławki rezerwowej. Tyle w temacie.
» 18 lutego 2025, 13:57 #28
Beckham7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.02.2025 15:17

No otóż nie do końca. Od czegoś są trenerzy i taktyka. Bowiem widzisz, kiedy nasi zawodnicy nie ogarniają w jakie wolne strefy wejść, to nie analizują zbyt uważnie tego co robią obrońcy przeciwnej drużyny, jak cały zespół się ustawia żeby wiedzieć jak sobie znaleźć miejsce, podawać i nie stracić piłki, dobrze ograć jakąś część zawodników sprzed lub w polu karnym. A efekt jest jaki widzimy.

Przykład zawodnika który podajesz to to najczęściej po prostu dobry i szybki skrzydłowy, czasem jakiś turbo talent i ewenement jak kiedyś Ronaldo. Nie potrzebowałeś taktyki, miałeś po prostu być dobry i strzelać, tylko gdyby nie dobry trener to nikt nie rozwinąłby skrzydeł. Tak np. w dzisiejszej Barcelonie taki Raphinha dzięki Hansi Flickowi jest w stanie zdziałać cuda. A u nas co?

No ok żeby nie było nasi zawodnicy w meczu z Tottenhamem mieli sytuacje, pod tym względem nie można się przyczepić Amorima z tym że nasi zawodnicy nie ogarniają w technikę ani nikt od tego typu rzeczy nie był w stanie im wystarczająco pomóc. A jeszcze kolejną stroną medalu jest to że nasza drużyna powinna umieć bronić. Gramy 3ką obrońców gdzie z wejścia jest trudniej. Jak my chcemy to ogarnąć skoro już nam to nie wychodziło wcześniej? Co z tego że więcej atakujemy niż za Ten Haga jak z kolei od jego czasu w klubie my nadal nie potrafimy bronić nawet remisu? To też jest część taktyki i my o tym najczęściej zapominamy mam wrażenie.

A zaś jak widzę że Dorgu znalazł sobie miejsce i taki Garnacho lub ktokolwiek nie podaje mu piłki prostopadłej na pole karne żeby nieco się zbliżyć pod bramkę to się nóż w kieszeni otwiera. I to są rzeczy które powinny być ćwiczone na treningach i być dobrze poukładane taktyką. Zawodnicy i ich umiejętności które nie zawszę błyszczą to jedno, ale oni jak takie komputery powinny wchłaniać odpowiednią informacje, no a być może problem polega na tym że albo tego nie rozumieją, albo z kolei tak jak jest wspomniane, wątpią w to. Dobry trener powinien wyciągnąć i zmotywować zawodników, niezależnie od sytuacji. Moyes akurat naprawdę ok ogarnął temat Evertonu ostatnio a coś czuję że jakby do nas powrócił Ole Solskjaer to wcale by nie było gorzej niż jest obecnie, a może by było nawet nieco lepiej.
» 18 lutego 2025, 15:16 #27
Beckham7: I jeszcze jedno czego nie dodałem..

Jak nasi piłkarze nie znajdują sobie dogodnych miejsc na oddanie strzału, to później oglądamy uderzenia po kątach i wybijanie na aut bramkowy. Fakt taki Garnacho mógłby wykorzystać swoją sytuacje, ale dużo też robi to w jakim miejscu się znajdujesz i reszta drużyny lub przeciwnik i ile masz czasu a nasze grajki ani trener nie ogarnął tego by móc sobie wypracować coś bardziej pewnego.
» 18 lutego 2025, 15:20 #26
Pochmurny: Ja już dawno przestałem wierzyć w to, że trener nie potrafi czegoś przekazać i nikt mi nie wmówi, że taki de Ligt nie potrafi sam k... podać do kolegi na wolną pozycję tylko przerzucić do krytego na drugim skrzydle. Nie bądźmy idiotami. To oni podejmują decyzje i są w stanie nagle grać odważnie, posyłać piłki i atakować, a potem nie wiedzą co mają robić bo trener im nie przekazał 3 godziny temu czy miesiąc. Nie jestem geniuszem, ale serio nie jestem idiotą i jie potrzebuje wyjaśnij czegoś co rozumiem i obserwuje od lat. Schematy są widoczne cały czas, ale wykonawcy mają jajka w tyłku i potrafią tylko podawać po łuku lub do bramkarza. Cała historia.
» 18 lutego 2025, 16:09 #25
Beckham7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2025 09:52

Nie no, wiesz bo tu nawet nie chodzi o to że oni nie potrafią podać jak to ująłeś, bardziej chodzi o fakt że każdy mecz jest inny i taka gra na boisku czy też czytanie sytuacji to jest ciągła nauka, a taki Amorim jako trener i starszy autorytet który przecież także miał swoją karierę musi im to przedstawić nieco od boku ale tak by oni to ogarniali i problem wynika wg. mnie w jednej z 3 rzeczy. 1. Amorim nie umię stuprocentowo im tego przedstawić jak należy i trzyma się ostro jednej taktyki i formacji która dla przeciwników z każdym tygodniem też może być przewidywalna bo nic nie zmienia się chociażby jak już prowadzą mecz i zamiast bronic wyniku i trzymać piłkę to oni dalej atakują.

2. opcja trener przedstawia schematy ale jest problem z realizacją w związku z faktem że przeciwnik zagra inaczej niż na analizach.

3. Piłkarze tego nie rozumieją.

A w sumie co by tu nie pisać ja uważam że każda z tych rzeczy się dzieje i rzecz jasna zgadzam się że piłkarzom także brakuje jaj. Bo wg. mnie już niektórzy amatorzy wkładaliby więcej serca w to by chociaż nie przegrać meczu a ci bardziej kondycyjni to nawet by lepiej robili w trąbę przeciwnika niż nasi zawodnicy United.

Jak dla mnie to wygląda tak jakby jedna połowa czy dane minuty meczów wszystko kleiło się jak należy a potem nagle coś się zmienia w drugiej drużynie i nie umieją tego odczytać lub przekaz się nie sprawdził stuprocentowo. Pierw my prowadzimy i nagle już jest wpadka. Myślę bardzo trafne porównanie chociażby do naszej Polskiej Reprezentacji która też ma problem z 2 równymi połówkami meczów już od kilkunastu lat a największą głupotą jest zamiast trzymać piłkę przy sobie i szukać krótkich podań i autów, to wybija się piłkę niewiadomo gdzie albo nietrafnie podaje do przodu a przeciwnik otrzymuje piłkę a potem wykorzystuje sytuacje :)
» 21 lutego 2025, 09:50 #24
harp09: Jak się nie ma umiejętności to trzeba marudzić na taktykę. Ja niechce przypominać ze piłkarze zarabiają ogromne pieniądze i to oni powinni się przystosować do nowych warunków. I wykonywać swój zawod tak jak szef od ciebie tego oczekuje. Ja jestem tego zdania
» 18 lutego 2025, 13:40 #23
mycka86: Ale ten kryzys w MU musi się dobrze klikać :)
» 18 lutego 2025, 13:28 #22
tomekwietniu: Tutaj nie ma co się oszukiwać, że z pewnymi piłkarzami coś się osiągnie - przykładowo taki Dalot nie ma prawie nic szczególnego, oprócz zdrowia, ale po za tym to zawodnik na poziomie średniaka w PL. Chłop pół sezonu przegrał na wahadle, mega ważnej pozycji w całym systemie Amorima. Dał jedną bramkę w LE...
Kolejna kluczowa pozycja 9 - Hojlund to na dzisiaj poziom beniaminka, więc w sumie nic się nie zmieniło odkąd tutaj przyszedł. Jego zmiennik to ZZ, który tak naprawdę nie jest 9. Dla mnie bardzo ciekawie i fajnie wyglądał w meczu z Spurs, ale grał na 10....
Garnacho to jeszcze dzieciak, który jak widzi sytuację sam na sam to głowa nie dojeżdża, a z drugiej ma fantazję i może strzelić piękną bramkę, ale na tym nie można się opierać.

Do tego dwóch piłkarzy, którzy wyglądali najlepiej za Amorima skończyło sezon z urazami...

Amorim gra tym ustawieniem, bo i tak nie ma już nic do stracenia, z ligi nie spadniemy. Zobaczy kto mniej więcej nadaje się do tego systemu i będzie odpalał zawodników.

Nam są potrzebni ludzie na wahadło, którzy będą robić wiatr i 9, wtedy możemy liczyć że coś zacznie się dziać. Na teraz oby dotrwać ligę do końca w miarę bezpiecznie.. i wygrać jakiś puchar (cudem), bo dzięki temu będą europejskie puchary w przyszłym sezonie i coś dzięki czemu przyciągniemy innych zawodników.
» 18 lutego 2025, 13:23 #21
TevezC: Bla bla bla. Znów to samo, tym razem nieco szybciej. Znów wina trenera. Trenera który w poprzednim klubie stworzył potwora i po jego odejściu wszystko się sypie. U ETH było podobnie. Stworzył świetny Ajax i po jego odejściu byli w drugiej połowie tabeli.

To nie trener jest problemem, poraz kolejny. Klub jest fatalnie zarządzany. Piłkarze nie mają motywacji, bo czy stoją czy leżą to i tak zarobią.
» 18 lutego 2025, 13:17 #20
Braks: Wiadomo że człowiek z natury jest leniwy i nie lubi robić czegos co mu nie wychodzi ale dzięki temu stajesz się lepszy. Np jak zaczynałem podciąganie na drążku to od jednego powtórzenia się zaczęło i z biegiem czasu przy regularnym powtarzaniu doszedłem do 15
» 18 lutego 2025, 13:02 #19
smutny87: Fascynujące.
» 18 lutego 2025, 13:35 #18
Manmanchester: Jak zwykle idiotyczny komentarz pod plusiki, nie masz nic ciekawego do powiedzenia to zamilcz. "fascynujące"
» 18 lutego 2025, 13:54 #17
mancunian: Wszyscy eksperci podkreślają, że ustawienie pomocy Amorima jest błędne. To się mogło sprawdzać w Portugalii, ale nie w najlepszej lidze świata, gdzie w środku pola jest młyn. Dwaj ludzie w środku pola to za mało, a w dodatku grają za daleko od siebie i dlatego nie potrafią zatrzymać ataków środkiem, robimy tam autostradę dla rywali. Wsparcia pomocy od trójki grającej z przodu nie ma, bo są za daleko, ustawieni na pressowanie. Jesteśmy za bardzo rozciągnięci. Słabi wykonawcy to jedno, ale tu nawet Rodri by nie zaradził. Przede wszystkim to błąd w sztuce, ale Amorim się upiera, by nic nie zmieniać, mimo że cofnięcie jednego gracza z przodu do środka naprawiłoby ten bajzel. Mielibyśmy wtedy system taki, jaki świetnie działa u Inzaghiego w Interze.
» 18 lutego 2025, 13:00 #16
TevezC: Nie zgodzę się z Tobą. Przeanalizuj jak my tracimy bramki. Nie przypominam sobie serii bramek, która traciliśmy po zmasowanych atakach środkiem. Tracimy bramki z SFG i po dośrodkowaniach a mamy 3 stoperów w składzie. To nie wina taktyki, tylko piłkarzy, jak np. Onany i De Ligta w ostatnim meczu. Kreujemy sytuację a strzelamy jak Garnacho.
» 18 lutego 2025, 13:14 #15
sztejner: Kreujemy sytuację a strzelamy jak Garnacho.

vs Tottenham xG 1.54
vs Leicester xG 0.9
vs Crystal Palace xG 1.31
vs Fulham xG 0.25
vs Brighton xG 1.41
Vs Arsenal xG 0.24
Vs Liverpool 0.90
vs Newcastle 0.88
vs Wolves 0.35

jak my sobie kreujemy sytuacji na max 1 gola w meczu,to jak wy chcecie wygrywać ??
ojeeeeju Garnacho powinien strzelić.... serio ?? jak się ma 1 sytuacje w meczu i tą jedną trzeba wykorzystać bo innych raczej nie będzie ?
» 18 lutego 2025, 13:23 #14
Krystiano98: Przeciez ci pseudo trampkarze są zbyt ograniczeni aby cokolwiek zrozumieć z założen taktycznych, a je wykonać to już abstrakcja.
» 18 lutego 2025, 12:38 #13
sztejner: czyli jak Ruben od 11 listopada do końca sezonu nie będzie potrafił przekazać drużynie najprostszych schematów,to jest to wina 20/30 piłkarzy,a nie trenera ??

niech Ruben ma czas,ale jak on do końca tego sezonu nie wprowadzi kompletnie nic nawet mini zalążka pomysłu,to ciężko mi uwierzyć że po 4 transferach mu się nagle uda....
» 18 lutego 2025, 12:45 #12
boro: W tym klubie oczywiście, że piłkarzy. Bo byli inni menago, były inne ustawienia, chyba wszystkie i żadne nie wypaliło
» 18 lutego 2025, 12:58 #11
sztejner: Bo byli inni menago, były inne ustawienia

no tak,bo zawodnicy ciągle Ci sami byli XD
zapomniałem że Mourinho i Solskjaer nikogo nie kupili nie sprzedali,dostali kadrę po Fergusonie,bo Moyes z Van Gaalem też nie mogli żadnych transferów dokonywać,tylko Erik zrobił transfery,reszta grała Chicharito i Van Persim
» 18 lutego 2025, 13:12 #10
boro: Aha to nie ważne, że to lenie śmierdzące patrzące tylko na swoją tygodniówkę ? Wina Amo i jego dziwnej „taktyki” dlaczego w psg nie płakali po zmianie na Enrique, to samo Liverpool, Bayern??!! NASZYM WIECZNIE NIE PASUJE
» 18 lutego 2025, 17:37 #9
Beckham7: Prawda jest taka że pozbyliśmy się zbyt dużo piłkarzy którzy mogli być użyteczni w obecnej słabej sytuacji drużyny. De Gea po ogromnej przerwie wrócił, błyszczy w Fiorentinie. McTominay poszedł do Napoli. Ba! Walczą o mistrzostwo a McTominay także dobrze się prezentuje i podobnie w Reprezentacji gdzie holował drużynę. Rashford? Gwiazdeczka, patałach, kasa imprezki bla bla bla. Mamy kogoś teraz na zmianę? No nie za bardzo. Antony? 3x Man of the Match nawet jeśli za słaby na Premier League to u nas w United w ostatnich meczach nawet jak nie strzelał to był użyteczny w podawaniu i kreowaniu akcji, trochę jak środkowi pomocnicy z tą różnicą że on był na boku. Dobrze współpracował z Diallo i to dublowanie pozycji nie wychodziło jakoś źle.

A teraz to my nawet jego nie wpuścimy i nie damy mu szansy się wykazać pod nieobecność Diallo, bo wypożyczenie... No a jeszcze solidny w obronie Wan-Bissaka, zamiast tego użeramy się z Dalotem który potrafi co najwyżej coś dać w ataku co 2-3 mecze a tak to zamiast iść do przodu skrzydłem to on zwalnia akcje i gra do boku.

Popatrzcie ile się pozbyliśmy zawodników którzy grali i czasem nawet nie mieli tylu kontuzji i którzy coś nam wcześniej wygrywali, potrafili ugrać lub uratować wynik i kończyliśmy z paroma z tych wymienionych ligę na drugich czy trzecich miejscach a mamy same No-Name które przychodzą z innych lig bez doświadczenia "między innymi taktycznego doświadczenia" to jeszcze nie ma gwarancji że się sprawdzą w innej lidze. Już fajnie że chociaż De Ligt, Dorgu i prawdopodobnie Zirkzee się na coś przydadzą, ale nadal pozbyliśmy się nie tych nazwisk a zostawiliśmy inne które nie grają lub biorą tygodniówki. Trzeba było się pozbyć Casemiro, Eriksenów, Dalotów, Lindelofów póki byli coś warci i wtedy kupić tych co mamy a zamiast tego jest jak jest...
» 21 lutego 2025, 10:51 #8
M4S73R: Obecni kopacze nie nadają się do koncepcji Rubena. Wszyscy wiemy że on tutaj przyszedł i dostał w spadku to co dostał.
» 18 lutego 2025, 12:32 #7
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.02.2025 12:37

z jednej strony Ci zawodnicy to się na dłuższą metę w żadnej formacji nie sprawdzili,z drugiej strony United kojarzy Ci się z ustawieniem 3-4-3 ?? Ruben poza Sportingiem korzystał z niej gdzieś jeszcze ?
fajnie że Ruben nie zmieni nastawienia,ale co w momencie gdy jego pomysł pójdzie w kibel ? przebudujemy kadrę pod znów inną formacje bo tamten nie będzie grać wahadłami ?

Obecnie to niczego nie można być pewnym
ani to że zmiana formacji wpłynie pozytywnie na drużynę,ani to że klepanie non stop jednej formacji przyniesie nam jakieś korzyści.

odpowiedzi na te pytania dostaniemy pewnie w listopadzie/grudniu...
» 18 lutego 2025, 12:36 #6
PoloMarek: między szaleństwem a geniuszem jest bardzo cienka granica. Mam nadzieję, że Amorim jest upartym geniuszem :)
» 18 lutego 2025, 12:40 #5
ElectroRD: Grał 3-4-3 w Bradze i zapewne w Casa Pia też.

Poza tym - głupie jest "kojarzenie" United z taktyką. Moje skojarzenia opierają się na walce do końca za SAFa, a nie z tym jaką grał taktyką (SAF też różne taksy stosował) XD
Co jak Ruben nie zmieni nastawienia i nie odniesie sukcesu? Podobno ma przyjść kolejny trener pasujący do wizji pionu sportowego - po to ich powołali. I nie wiem czy np. Atalanta też nie gra jakąś odmianą 3-4-3 za Gaspariniego, więc już jeden kandydat jest, Nuno Esprito Santo również gra 3-4-3 ;)
» 18 lutego 2025, 12:53 #4
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.02.2025 12:59

Podobno ma przyjść kolejny trener pasujący do wizji pionu sportowego - po to ich powołali.

no było o tym mówione jeszcze za Erika,że będziemy chcieli kontynuować jakąś wizję,a nie ją restartować do zera,po czym.... wywaliśmy dyrektora który w jakiś sposób chciał to kontynuować (mimo że ja do proponowanych przez niego nazwisk nie byłem przekonany) i zrobiliśmy salto,zażynając wszystko do zera,jedyne co oni obiecali i zrobili to zwalnianie wszystkich dookoła,resztę tych ich wypowiedzi to można między bajki włożyć,włącznie z tą ich walką o mistrza w sezonie 27/28,gadka szmatka byle tylko kibice mieli kolorowe sny
» 18 lutego 2025, 12:58 #3
ElectroRD: No nie do końca. Jakby chcieli kontynuować wizję, to po Mou powinien przyjść też autobusiarz jak Conte itp. itd. Eryk zatrudniony został przez Glazerów i dostał kontrolę nad transferami - taki był jego warunek, gdy do nas przychodził. Niepotrzebnie porzucił swoją filozofię, bo może szybciej by się pozbyli tego szrotu, który jest aktualnie w składzie, a który sprowadzał jeszcze Mou (Linde, Dalot) xD
Później wszedł Ineos i zaczął montować pion sportowy przy okazji robiąc cięcia tam, gdzie ich nie do końca potrzeba, no ale są właścicielami, więc mają prawo.
Berrada z Wilcoxem mają zapewnić ciągłość sportową. Vivell sprowadza młodzież za grosze i nawet jak co 20 będzie trafiony, to będziemy na plus. Amorim nie jest manago tylko głównym trenerem i z przygotowanej listy dostępnych piłkarzy do kupienia może sobie wskazać kogo preferuje.

Jak się nie uda, to trudno - wolę oglądać gości zapieprzających za piłką w Championship niż te miernoty statystujące na boisku w Premier League, bo nic już nie muszą na kontraktach życia :)
» 18 lutego 2025, 15:13 #2
Beckham7: @sztejner Też tak uważam, jak dla mnie za bardzo igranie z ogniem trzymanie się jednego, za bardzo pod styl i atak a za mało pragmatyzmu i ostrożności jak dla mnie.
» 21 lutego 2025, 10:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.