Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Aaron Wan-Bissaka w środę pożegna się z Old Trafford

» 15 maja 2024, 09:33 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Środowy mecz Manchesteru United z Newcastle United będzie dla kilku piłkarzy ostatnią okazją, aby pożegnać się z kibicami na Old Trafford. Swoje ostatnie spotkanie w diabelskich barwach w Teatrze Marzeń ma rozegrać Aaron Wan-Bissaka.
Aaron Wan-Bissaka w środę pożegna się z Old Trafford
» Aaron Wan-Bissaka w środę prawdopodobnie rozegra ostatni mecz na Old Trafford w barwach Manchesteru United | Fot. Press Focus
Manchester United we wtorek poinformował, że z końcem czerwca z klubem pożegna się Raphael Varane. Francuz nie będzie mógł zagrać z Newcastle United, ale w środę po raz ostatni pojawi się na Old Trafford jako piłkarz Czerwonych Diabłów. Podobnie ma się sprawa z Anthonym Martialem, którego kontrakt nie zostanie przedłużony.

Dziennik The Sun twierdzi, że do grona zawodników żegnających się z kibicami dołączy Aaron Wan-Bissaka. Umowa Anglika z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2025 roku, ale Czerwone Diabły są gotowe sprzedać zawodnika w letnim oknie transferowym.

Wan-Bissaka jest piłkarzem Manchesteru United od czerwca 2019 roku. Na Old Trafford trafił z Crystal Palace za 45 milionów funtów. Anglik notował dobre spotkania w barwach Czerwonych Diabłów, ale oczekiwania po jego transferze były zdecydowanie większe.

Według informacji The Sun, Manchester United w letnim oknie transferowym będzie gotowy sprzedać Wana-Bissakę za około 20 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Bruno Fernandes zamieni Manchester United na Bayern Monachium?
Następny news »
Składy: Manchester United vs Newcastle United. 34. kolejka Premier League

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (38)


Ferenvacros: Oba boki obrony są do wymiany. DziuraDalot i Leńsaka nie osiągną wyższego poziomu. Nie nadążają i bardzo źle się ustawiają. W ofensywie praktycznie nie dają nic. Shaw ma parcie do przodu.
» 17 maja 2024, 06:26 #38
wrobel1992: b3frees-zgadzam się. To właśnie napisałem, że się niestety nie rozwinąłâ€Ś
Mimo wszystko gość w obronie daje radę. To, że to nie 2005 to co?? Odpowiednio wykorzystując atuty zawodników można ugrać sporo…
Czy lepiej jest strzelić 10 bramek licząc g/a dzięki bocznemu obrońcy czy obronić 10 sytuacji w dobrej grze obronnej? Defensywa to zawsze serce dobrej drużyny…więc uważam, że lepiej mieć Aarona w składzie niż kogoś kto nam zapewni 8 g/a, a nie wybroni zbyt wiele.
Generalnie są większe kłopoty w składzie niż AWB:)
» 15 maja 2024, 19:25 #37
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2024 19:41

Porównując kariery obu w MU to Dalot 13 asyst w 14165 min. AWB 13 asyst w 15678. Faktycznie Dalot to król ofensywnego grania a Aaron nic nie daje do przodu. :D
» 15 maja 2024, 19:38 #36
Bukajowaty: Szkoda. Wolałbym żeby Dalot odszedł. Wan Bissaka chociaż w obronie sporo potrafi, a Dalot ani z przodu ani z tyłu.
» 15 maja 2024, 19:20 #35
rubin: Damian też poleciał bo mało dawał w ofensywie, a od tamtego czasu zdobył 2x scudetto i zagrał w finale LM.
» 15 maja 2024, 18:32 #34
awe: Z takimi piłkarzami nie da sie grac na szczycie, ale bez piłkarzy już w ogóle ...
» 15 maja 2024, 17:46 #33
Domestos: Pewnie kolejny, który stawia się trenerowi i ma własne zdanie. Sprzedanie Bissaki jest po prostu głupie.
» 15 maja 2024, 16:18 #32
Bylak: Dlaczego? Wg mnie jest za slaby, miał już tyle sezonów i nigdy nie pokazał się z dobrej strony (pojedyncze mecze to za malo)
» 15 maja 2024, 17:25 #31
wrobel1992: Pojedyńcze mecze?? Jak dla mnie my po prostu nie mamy prawego skrzydła z prawdziwego zdarzenia co umniejsza umiejętności obronne Aarona. Mimo wszystko gość regularnie totalnie zamykał swoją stronę, nawet bez wsparcia pomocnika. Ma braki w rozegraniu, ale w obronie jest mimo wszystko kozakiem.
Szkoda, że nie potrafi popracować nad swoimi słabymi stronami.
» 15 maja 2024, 18:02 #30
b3frees: wrobel1992, to fajnie, ale mamy 2024, a nie 2005. Dziś sama obrona nie wystarczy żeby bić się o coś. Sam jestem jego fanem, ale gość jest tu 5 lat i nie rozwinął się w żadnym aspekcie, za rok kończy mu się kontrakt, ostatnia szansa aby parę baniek za niego zgarnąć.
» 15 maja 2024, 18:42 #29
DevoMartinez: Przecież Dalot jest tu dłużej i jak się on rozwinął? Nadal jest słabszym obrońcą od AWB. Gdyby anglika nie rzucano z prawej na lewej i na odwrót to też pewnie by miał lepsze mecze w tym sezonie bo widać, że mu na LO nie leży zupełnie.
» 15 maja 2024, 19:35 #28
M4S73R: Wiadomo kiedy pożegnanie ten Haga i Onany ?
» 15 maja 2024, 14:12 #27
Caspa: Nigdy
» 15 maja 2024, 15:03 #26
b3frees: Onana który ostatnimi czasy jest najlepszym zawodnikiem United. XD
» 15 maja 2024, 18:43 #25
Pochmurny: Napiszę tak, jeśli będzie przyzwoita kwota i będą mięli pomysł jak go zastąpić kimś lepszym to spoko. Facet miał przez jakiś czas zwyżkę formy i widać było, iż odżył. Problemem jednak jest to, iż nie bierze na siebie żadnej odpowiedzialności z przodu. Nie weźmie piłki i nie zrobi szarży, nie będzie domagał się piłki od kolegów, nie wystawi się w taki sposób aby dawać opcje. Jest strasznie nijaki. Naprawdę myślałem, że zaczyna się rozwijać, ale to był tylko standardowy zryw jak każdego naszego grajka co jakiś czas. Dalot też nir zachwyca i ta jego gra ofensywna jest również o kant tyłka, ale przynajmniej stara się emanować pozytywną energią, a to już coś, a no i jest jednak bardziej skory do ryzyka. Zawszę coś, a przecież wszystkich nie wymienią od razu.
» 15 maja 2024, 13:42 #24
Syndicate: "Nie bierze odpowiedzialności"... Jak to śmiesznie w sumie brzmi. Za co piłkarz ma "wziąć/brać odpowiedzialność"?

Czy jesteś ABSOLUTNIE pewny co do tego, że Wan-Bissaka "nie bierze odpowiedzialności" czy to kolejny raz powtarzany wyświechtany frazes?

Jak to mawiają "widziały gały...". To niesamowite wręcz ilu piłkarzom ten klub złamał bądź zastopował karierę. Wstaw do obecnej jedenastki United takiego Walkera i odliczaj na ile meczów wystarczy mu "brania odpowiedzialności". Po prostu frazesy, komunały.
» 15 maja 2024, 14:28 #23
Pochmurny: Ty chyba nawet nie rozumiesz o czym ja piszę i zarzucasz jakieś stwierdzenia. Nie bardzo łapię po co. Ani tym nie pokazujesz jakieś swojej wielkiej wiedzy czy też czegokolwiek sensownego.

Odpowiedzialność może znaczyć bardzo wiele, ale chyba każdy kto oglądał chłopaka jak i często resztę drużyny w paru spotkaniach, jest w stanie stwierdzić, że często ucieka od gry lub zwyczajnie nie wykazuje chęci dawania czegoś więcej jak bycie ścianą do odbijania piłki. Łapiesz? Tak, jestem absolutnie pewny, że facet nie bierze na siebie odpowiedzialności za grę zespołu podczas spotkań bo mam oczy i mnie gucio obchodzą jego przemyślenia duchowe czy rosterki emocjonalne. Jeśli ty uważasz inaczej to twoja sprawa. Może jesteś naiwny, a może lubisz się czepiać rzeczy których nie łapiesz. Jeśli to drugie to może lepiej się zapytać o rozwinięcie, a nie rzucać tonem wypowiedzi który jedynie może zirytować, a nie prowadzić do konwersacji.

Co ma dać przykład wrzucenia innego piłkarza do drużyny? Walker gra w niej? Nie. To Bissaka jak i kilku innych gra tu od lat i nie widać aby ciągnęli ten wózek w jakikolwiek sposób. Takie chęci wykazują Bruno, Garnacho, Antony, czasem Dalot, może Harry czy Hojlund. Z różnymi skutkami, ale starają się być zawszę opcją dla kolegów lub angażują się w grę jak są tylko w stanie. Wszystko bardzo ładnie widać podczas spotkań i nie trzeba być blisko drużyny aby zdawać sobie sprawę kto robi coś więcej niż reszta bo powtórzę znowu - mamy oczy. Ci co nawet nie starają się walczyć z marazmem drużyny powinni być pierwsi do odstrzału. Czasami małe detale powodują zmiany, a czasem jest potrzebna apokalipsa. Bissaka nie daje poczucia, iż gdy idzie źle to będzie robił coś więcej niż te wślizgi. Jest jednowymiarowym graczem bez ikry, a takich mamy zbyt wielu od lat.
» 15 maja 2024, 15:26 #22
DevoMartinez: Lewa obrona do całkowitej odbudowy a ci będą sprzedawali prawego obrońcę by szukać kolejnego. Ma to sens. :D
» 15 maja 2024, 12:17 #21
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2024 12:18

Serio ? Myślę że są gorsi do odstrzału... chociażby Shaw który więcej czasu spędza na L4. Nic z tego nie rozumiem... W jedno okienko nie ogarniemy aż tylu transferów.
» 15 maja 2024, 12:17 #20
Strach: Dokładnie jak napisał kondzik: sprzedaż za Olisse ( z dopłatą oczywiście i to nie małą)
» 15 maja 2024, 12:00 #19
StewieGriffin: W tym okienku musimy kupić: ŚO, ŚPD x2, PP, N, LO. Mamy ograniczenia finansowe. Sprzedaż AWB to konieczność kupna także nowego PO. To daje nam już 7 zawodników, potrzebnych na już. Ja Anglika bym zostawił. Do rotacji wystarczy a nie jesteśmy w stanie przebudować całego składu w jedno okienko. Najpierw trzeba kupić zawodników, których po prostu nie mamy czyli nowy napastnik bo z jednym 21 letnim Hojlundem to sezonu nie ugramy , śpd bo po odejściu Case i Amrabata zostajemy bez ani jednej klasycznej "6"i nowego lewego obrońcę bo na tej pozycji też można powiedzieć, że nikogo nie mamy co pokazał ten sezon. Potem trzeba zająć się pozycjami, na których grają piłkarze dramatycznie słabi, czyli nowy PP za Antonego i nowy ŚO do pary z Martinezem. Dopiero potem można myśleć o zmianach na pozycjach, które może nie są obsadzone idealnie, ale wystarczająco na chwilę obecną
» 15 maja 2024, 10:58 #18
brazylianwisnia: Nie będzie ani nowego PS ani LO. zakup napastnika jest pewne uzależniony czy kogoś da wogole się kupić co zagra lepiej niż Rashford i Hojlund.
» 15 maja 2024, 11:50 #17
GS8GS: Dla mnie priorytetem powinno być przywrócenie Greenwooda.

Zakontraktowanie z wolnego rynku Ndidiego.

SO być może będzie to Todibo.

Teraz chyba najtrudniejsze, transfery aby namówić samych zawodników.

Theo Hernandez i Nico Williams. Obaj są kotami ale pewnie będą kosztowały około 120mln euro. Myślę że to byłoby racjonalne wydanie budżetu transferowego.

Kolejne transfery byłyby już uzależnione od tego kogo uda się nam sprzedać lub wypchać z klubu.

Ale jakoś boję się że PSG ruszy po Williamsa w miejscu Mbappe. Na Gruzina z Neapolu raczej nie rozbija banku, a czy będą chcieli płacić krocie pensji Rashfordowi?
» 15 maja 2024, 12:31 #16
Syndicate: @GS8GS

Co takie transfery dadzą? To jedynie -Twoje - życzeniowe przerzucanie nazwiskami. Co gwarantuje Ndidi?

Myślę, że po raz pierwszy od 2012 trzeba spojrzeć nie na to KOGO bym chciał, a CO chciałbym grać.
» 15 maja 2024, 14:32 #15
brazylianwisnia: Trzeba też spojrzeć na to kto będzie chciał tu przyjść grać, nie będzie kosztował fortunę i zgodzi się na pensje 100-150k.
» 15 maja 2024, 14:39 #14
Martelink: @GS - Theo Hernandez jest nie do kupienia z Milanu.
Jestem mega fanem talentu Nico Williamsa, tylko czy w tym przypadku sam zawodnik zdecyduje się na transfer do United, czytałem że w nowym kontrakcie ma klauzulę na poziomie 50 milionów około? Dodatkowo on gra więcej na LS, skąd my to znamy?

@Syndicate fajnie napisał, tu nie chodzi o zawodników tylko o to co chcemy grać, bo mecz z CP pokazał nasze braki.

Zgodzę się co do Greenwooda, nasze braki na innych pozycjach są ważniejsze niż szukanie kolejnego PP/PS typu Olise.
» 15 maja 2024, 14:46 #13
Dodge: Beka. 20mln. I kogo za to kupią? Przecież to są jaja.
» 15 maja 2024, 10:57 #12
vieeeri: dołożą pare milionów ze sprzedaży Lindelofa i mają Frimponga do gry w ustawieniu z wahadłami i Dalota do gry w czwórce z tyłu.

ALBO pogonią go do Kryształowego Pałacu celem obniżenia kwoty za Olise. Działacze nasi nie są głupi.
» 15 maja 2024, 11:07 #11
mervel: Wiesz że "parę milionów" to jakieś 30-40 minimum? Bissaka i Lindelof to max 35 i to optymistycznie.
» 15 maja 2024, 11:26 #10
brazylianwisnia: Myślałeś, że ile można dostać za słabego obrońcę grającego w kratkę z kończącym się kontraktem?
» 15 maja 2024, 11:51 #9
Widmo: Frimponga wyciągnąć to byłby piękny transfer. Mała klauzula , tylko trzeba zawodnika przeciągnąć
» 15 maja 2024, 13:31 #8
DjTED: To jest jaka paranoja. 2 najlepszych obrońców na swoich pozycjach odchodzi.
» 15 maja 2024, 10:53 #7
vieeeri: Lubie obu, ale z Varanem to my Europy nie zwojujemy i jego zdrowiem. Sory, ale dziś sto razy wolę Maguire, który wsadzi łeb wszędzie plus ma końskie zdrowie niż Varane. Nawet 2-3 wylewy na sezon, które spowoduje nie zamieniłbym na dostępność Varane w 20-25 meczach na sezon.
» 15 maja 2024, 11:09 #6
DjTED: No to patrz w tym sezonie. Varane 30 meczów, Harry 31
» 15 maja 2024, 11:19 #5
mervel: Po pierwsze źródło the sun więc jest to tak samo możliwe jak i niemożliwe. Po drugie Bissaka ma mega kiepski sezon więc nie jest najlepszy na swojej pozycji.
» 15 maja 2024, 11:28 #4
brazylianwisnia: Wysokie pensje były zle to tak się kończy ich obniżanie(Varane).
» 15 maja 2024, 11:52 #3
DjTED: W naszej drużynie jest. Zostajemy z Dolotem. Czyli chyba to jest potwierdzenie, że trenejro zostaje. Ok. Jego piaskownica. Rozliczymy po kolejnym sezonie
» 15 maja 2024, 12:08 #2
kondzik: Wymiana za Olise plus dopłata od nas
» 15 maja 2024, 10:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.