Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Henderson chce opuścić Manchester United, ale tylko tymczasowo

» 18 maja 2022, 11:48 - Autor: matheo - źródło: The Telegraph
Dean Henderson nosi się z zamiarem opuszczenia Manchesteru United w letnim oknie transferowym. Angielski bramkarz nie chce jednak odchodzić z Old Trafford definitywnie, a tylko udać się na wypożyczenie.
Henderson chce opuścić Manchester United, ale tylko tymczasowo
» Dean Henderson nie chce definitywnie opuszczać Manchesteru United
Czy Twoim zdaniem Dean Henderson będzie kiedyś numerem 1 w Manchesterze United?
Dziennik The Telegraph informuje, że Henderson nie będzie brał pod uwagę transferu definitywnego z ekipy Manchesteru United.

Anglik w sezonie 2021/2022 przegrał rywalizację z Davidem de Geą o miano bramkarza numer 1 w Manchesterze United. Fenomenalna dyspozycja Hiszpana między słupkami sprawiła, że Henderson ma niewielkie szanse na wygryzienie swojego konkurenta z bramki w kolejnych rozgrywkach.

Henderson chciałby grać regularnie, dlatego latem zamierza udać się na wypożyczenie. Bramkarz znajduje się na celowniku Newcastle United, ale nawet bogaci właściciele Srok nie zamierzają wykładać za Anglika 40 milionów funtów. Na taką kwotę został bowiem wyceniony 25-latek w przypadku transferu definitywnego.

Henderson jest związany kontraktem z Manchesterem United do czerwca 2025 roku. Anglik inkasuje co tydzień 110 tysięcy funtów. Nie wiadomo, czy Czerwone Diabły znajdą klub, który będzie w stanie pokryć tygodniówkę piłkarza w całości.


TAGI


« Poprzedni news
Nowy środkowy obrońca na transferowej liście życzeń Ten Haga
Następny news »
Kolejny piłkarz Ajaxu łączony z Manchesterem United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (22)


awe: Nawet u wuja nie dostal sie do pierwszego skladu, wcale sie nie zdziwie jak skonczy jak taki Foster, typowe angielskie dziecko pilki noznej
» 19 maja 2022, 15:08 #22
Martin81: Niech idzie z United on jest jednym z problemow w szatni transfer nie wypozyczenie. Kase za niego I inwestowac w wartosciowych pilkarzy.
» 18 maja 2022, 22:22 #21
jaratkow: Przy całym szacunku dla DH... myśli on tylko o sobie. On na wypozyczenie a klub co? Na jego miejsce ma zatrudnic innego bramkarza? Przecież DDG ze stali nie jest i musi miec wartościowego zmiennika
» 18 maja 2022, 13:51 #20
DaredevilUtd: A o kim ma myśleć?? Ile minut dostal w tym sezonie?? Jak był u nas Romero to się wymienial z Davidem na puchary itp, a teraz David gra praktycznie od A, do Z.
» 18 maja 2022, 15:09 #19
essaEdek: No tak, niech młody całe życie siedzi na ławce i się nie rozwija dla dobra klubu. XD Koleś pewnie nie ma ambicji aby grać jako 1, aby grać w kadrze i na końcu kariery @jaratkow wygraweruje mu medal na najlepszego rezerwowego wszechczasów. XD
» 18 maja 2022, 15:46 #18
morrgan: Henderson nie odejdzie na stałe do innego klubu, bo nikt mu nie da takiej tygodniówki. W momencie, gdy przedłużał kontrakt był 3-cim najlepiej zarabiającym bramkarzem w Premier League (tylko De Gea i Schmeichel mieli więcej, a Dean wyprzedzał nawet Alissona i Edersona, więc nic dziwnego, że obaj dostali podwyżki, bo to był dla nich wstyd po prostu).

Najgorsze jest to, że on nie ma potencjału na grę w podstawie w topowych klubach, ale uważa że jest wystarczająco dobry. W sumie taka sama sytuacja jak z Lingardem. Ten też przez te wszystkie lata nie rozumiał, że w drużynach z topu może być co najwyżej piłkarzem do rotacji.
» 18 maja 2022, 16:26 #17
vanantgaal: morrgan
W pełni zgadzam się z tym co napisałeś.
» 18 maja 2022, 20:49 #16
DaredevilUtd: Henderson już pokazal na wypożyczeniu, że ma potencjal, więc proszę przestan bzdury pisać.
» 19 maja 2022, 07:09 #15
Klierek7: przecież bramkarz to najgorsza pozycja. Co ma robić siedzieć na ławce i czekać aż Degea będzie wpuszczał szmaty? Bramkarz musi grać! Każdy inny zawodnik może grać na różnych pozycjach walczyć o skład wchodząc na końcówki. A co ma zrobić bramer? musi być gotowy a jak sezon rozzegra na wypożyczeniu to zyska klub i sam Henderson. W razie czego można skrócić wypożyczenie.
» 19 maja 2022, 13:28 #14
JudgeOUT: Zarabiać na transferach to my jednak nie umiemy. Albo odchodzą za darmo, albo ich wypożyczamy. Taka Chelsea ze sprzedaży ma 50mln i to piłkarzy, których nikt nie zna.
» 18 maja 2022, 12:23 #13
Pochmurny: Idź chopie grać, idź. Dać klauzulę odkupu i niech przestaną marnować mu karierę. Chłopak był jednym z lepszych bramkarzy w lidze, a teraz nawet nie wiadomo w jakim miejscu jest. Kariera bramkarza jest długa, ale szkoda marnować czas.
» 18 maja 2022, 11:53 #12
vanantgaal: Będąc jednym z najlepszych w lidze i tak był gorszy od DDG. MU nie niszczy mu kariery dla zasady. Po prostu ma lepszego bramkarza
» 18 maja 2022, 12:39 #11
rizx: Czy był gorszy? Nie powiedziałbym, obrona z nim wyglądała o wiele pewniej. Prawda jest taka, że gdyby nie covid podczas przygotowań do sezonu, to prawdopodobnie w ten sezon wszedłby jako podstawowy bramkarz United
» 18 maja 2022, 12:50 #10
ax1d: vanantgaal, liczby mówiły co innego. W obu sezonach w Sheffield Dean miał lepsze liczby niż w tym czasie David u nas. Później wrócił i jak grał, pokazywał się ze świetnej strony, a cała obrona z nim wyglądała dużo pewniej. Zwłaszcza przy ówczesnym braku formy De Gei. Tylko kto pozwoli sobie na rezerwowego z tygodniówką przekraczającą 300 tys.? W tym sezonie w końcu David stanął na nogi i wrócił do formy, ale trzy ostatnie lata to były niskie loty. Nawet u nas Dean wygryzł go ze składu, tylko wtedy złapał kontuzję. Kto wie, jakby potoczył się finał LE, gdyby zagrał w nim Hendo.
Tak czy siak, z Davida w zasadzie zarząd uczynił gracza niesprzedawalnego, bo nie wiem, czy ktokolwiek da mu takie pieniądze. Dopóki sam nie będzie chciał odejść i nie zgodzi się na dużą obniżkę zarobków, jesteśmy na niego skazani na dobre i na złe.
» 18 maja 2022, 13:02 #9
vanantgaal: Nie zgadzam się, że gdy grał u nas wyglądał lepiej od DDG. Dużo niepewności, co jest zrozumiałe. Natomiast miał być lekarstwem na to co kuleje u DDG czyli gra na przedpolu, gra nogami i szybkie, dobre wprowadzanie piłki. Niestety ale w żadnym z tych aspektów nie wybił się wiele poza DDG. Przy czym w grze na linii brakuje mu do DDG. Po prostu ani OGS, ani RR nie mieli argumentów żeby postawić na niego w bramce. Przy słabej formie DDG w poprzednim sezonie nie był w stanie go na dłużej odstawić od składu. Zarówno covid jak i tygodniówka były tylko jednymi w wielu cegiełek, które sprawiły, że w bramce niepodważalnie nr jeden jest DDG. Henderson to dobry bramkarz ale nie wybitny i na ten moment u nas jest i będzie nr dwa.
» 18 maja 2022, 14:00 #8
ax1d: medium.com/white-grass/dean-henderson-vs-david-de-gea-who-should-be-manchester-uniteds-number-one-8404c59602c0
» 18 maja 2022, 14:42 #7
ax1d: Nie chce mi się potwierdzać, więc zakładam, że znalezione na szybko statsy są prawdziwe:

2021
Starts: DDG 29, DH 13
Wins: DDG 15, DH 10
Draws: DDG 8, DH 2
Losses: DDG 6, DH 2
Win Rate: DDG 51,7%, DH 71,4% (!!)
Loss Rate: DDG 14,2%, DH 20,6%
Clean sheets: DDG 10, DH 9
Goals conceded: DDG 37, DH 9
Minutes per goal conceded: DDH 69, DH 138
Minutes per save: DDG 37, DH 36

Tu nie bardzo jest się z czym zgadzać albo nie. Wszystkie znaczące liczby ujęte w statystykach są jednoznacznie na korzyść Deana w tamtym czasie oprócz "Loss Rate", co wynika z prawie 3x mniejszej liczby rozegranych meczów.
» 18 maja 2022, 14:50 #6
UnitedWeStand: @ax1d
Dla mnie również Henderson jest bramkarzem wnoszącym więcej do zespołu niż De Gea, ale spłycanie bramkarza do suchych statystyk jest słabym argumentem.

Raz, że nie wiadomo przeciwko jakim piłkarzom grał De Gea ani z jakimi grał. Dwa, to Henderson nie jest przyspawany do linii bramkowej i uaktywnia się wyłącznie gdy przeciwnik oddaje strzał. Anglik w przeciwieństwie do Hiszpana, to 'żyje meczem'. Instruuje obronę, reaguje na to co się dzieje swoim wychodzeniem ze strefy komfortu, którą dla De Gea'i jest linia bramkowa.

Są to rzeczy, które statystyki nie pokażą. Natomiast to, że David ma mało do zaoferowania poza refleksem, to nie jest nic odkrywczego, bo jest to problem przez który nie gra w kadrze.

Dla mnie, to największym błędem było danie mu nowego kontraktu i to jeszcze z najwyższą tygodniówką w historii dla bramkarza, bo uważam Hiszpana za jeden z głównym problemów tragicznej postawy defensywy. Problemy z ustawianiem się, kryciem - są to aspekty przy których bramkarz powinien korygować swoich kolegów, bo ma rzut na całe boisko, a nie tylko siedzieć cicho w bramce i popisywać się efektownymi interwencjami raz na mecz, tracąc poza tym 2-3 gole, które są efektem postawy m.in. bramkarza.

Lindelofy, Maguire'y czy inne Varane'y, to jakoś w kadrze wyglądają 2x lepiej i jest to wynik m.in. tego, że mają za sobą charakternych bramkarzy, którzy wpływają na grę defensywy.

De Gea się już nie zmieni, bo albo nie potrafi albo nie chce - tutaj nie ma innego wytłumaczenia dlaczego wygląda tak samo jak na początku swojej kariery.
- nie poprawił gry nogami,
- nie poprawił wybrony dośrodkowań,
- odzywa się tylko wtedy gdy trzeba ponarzekać na stratę gola

Ma niesamowity refleks, na którym jedzie przez całą karierę i te same minusy, o których pisze się od lat i kosztowały go miejsce w kadrze, to są u niego nadal.
» 18 maja 2022, 15:42 #5
vanantgaal: ax1d
Tylko te statystyki dotycza poprzedniego sezonu, który był mega słaby w wykonaniu DDG i sam miałem go dość w bramce. Patrząc szerzej to wg mnie DDG jest lepszym bramkarzem od Hendersona. Tak czy inaczej, pomijając klasę sportową to są czynniki wyżej przez Was wymienione, która i tak nie pozwolą odstawić na ten moment DDG od składu.
» 18 maja 2022, 20:46 #4
ax1d: UnitedWeStand, nie spłycam bramkarza do suchych liczb, ale suche liczby są niepodważalne, a reszta to opinie. I o ile opinie są wartościowe, trudno na ich podstawie jakoś sensownie dyskutować, bo vanantgaal ma swoją, ja swoją i możemy się przerzucać w nieskończoność. Natomiast liczby to fakty poniekąd uzupełniające opinię.
Co nie zmienia faktu, że ja wrzuciłem liczby, Ty dodałeś solidny opis, a kolega ograniczył się do "według mnie De Gea lepszy" i po temacie ;)

vanantgaal, no poprzedniego, bo w tym Hendo nie grał w zasadzie nic. Dodatkowo w tym sezonie, mimo powrotu DDG do formy, i tak dostawaliśmy wielokrotnie po 4 czy 5 bramek i finalnie kończymy na 6/7 miejscu, więc statystyki Davida byłyby na papierze jeszcze gorsze.
» 19 maja 2022, 08:53 #3
vanantgaal: Przecież te statystyki są całkowicie nieporównywalne ze względu na to z kim grał jeden a z kim drugi, itp, itd. Takimi statystykami można wszystko wykazać. Przestawiając tak statystykę najlepszym bramkarzem będzie ten, który w ostatnim meczu sezonu wstanie z ławki, zagra mecz o pietruszkę i zachowa czyste mi konto.

Z Hendersonem jest trochę jak VdB. Kibice widzą w nim lekarstwo na nasze problemy a sztab niekoniecznie.
Do mnie nie trafiają teorie, że sztab próbuje zniszczyć karierę tego czy innego zawodnika. My dysponujemy jakimiś szczątkowymi statystykami (chociażby jak te powyżej). Każdy z nas patrzy subiektywnie na zawodników. Tymczasem sztab ma szereg różnych danych, których nie znamy a które mają podstawowe znaczenie. Rozumiem argument dotyczący tygodniówki DDG i tego, że takie wynagrodzenie było strzałem w stopę. Ale skoro Henderson jest takim talentem to czemu nie biją się o niego wielkie kluby i tu marnuje karierę? Żadnych doniesień o poważnym zainteresowaniu klubów z czołówki nie ma.

Niestety w ostatnich latach mamy tendencję do robienia z naszych wychowanków zawodników klasy światowej a czas brutalnie później to weryfikuje, również w innych, słabszych ligach
» 19 maja 2022, 09:50 #2
ax1d: Jak się nie chce zmienić zdania, to się go nie zmieni, choćby nie wiem co ;)

No OK, mówisz, że te statystyki nieporównywalne, to w takim razie co z sezonem, kiedy Henderson grał w Sheffield w PL, a De Gea u nas? Grali dokładnie z tymi samymi przeciwnikami i Dean miał statystyki lepsze. No ale to wtedy powiesz, że "wtedy to De Gea nie miał formy". I tak można bez końca.
Ja tam nic do Davida nie mam, ale patrząc obiektywnie, jest topem tylko w jednym elemencie gry bramkarskiej, a w dzisiejszych czasach to za mało, zwłaszcza jeśli nie masz dodatkowo przed sobą topowych stoperów. We wszystkich pozostałych Henderson wygląda lepiej. A do tego jest sporo młodszy. A do tego nigdy nie miał w zasadzie prawdziwej szansy dobrego zgrania się z obroną. Gra nowoczesną grę bramkarską. Robi wiele rzeczy, których DDG nie chce albo nie umie, albo się boi. Tylko jak wiadomo, w tym klubie w erze po SAFie nie zawsze umiejętności czy forma były najważniejsze.
» 19 maja 2022, 11:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.