Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ince: Cristiano Ronaldo nie daje piłkarzom dobrego przykładu

» 15 lutego 2022, 11:04 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Cristiano Ronaldo daje zły przykład młodym piłkarzom Manchesteru United. Taką opinię na łamach dziennika The Sun wyraził Paul Ince, były pomocnik Czerwonych Diabłów.
Ince: Cristiano Ronaldo nie daje piłkarzom dobrego przykładu
» Cristiano Ronaldo w ostatnich sześciu meczach Manchesteru United nie trafił do siatki
Ronaldo nie jest ostatnio w dobrej formie strzeleckiej, co przekłada się na samopoczucie Portugalczyka. 37-latek został skrytykowany po niedawnym meczu z Burnley (1:1), kiedy to po końcowym gwizdku sędziego od razu zbiegł do szatni na Turf Moor. Napastnik Czerwonych Diabłów nie podziękował kibicom za doping w spotkaniu.

– Ludzie mówili, że Cristiano wspaniale wpłynie na klub, piłkarzy i młodzież. Sądziliśmy, że tak właśnie będzie, ale przykład, który daje, wyrzucając zabawki ze swojego wózka, jest zły – mówi Ince w rozmowie z The Sun.

– Dlaczego miałbyś słuchać kogoś, kto robi coś takiego? Widzieliśmy to już wielokrotnie. Szybki sprint w kierunku tunelu, brak braw dla kibiców, dąsanie się. To nie jest dobry przykład do naśladowania.

– Rozumiem frustrację, ale trzeba to pokazywać za zamkniętymi drzwiami, a nie na oczach kibiców i kamer telewizyjnych – dodaje Ince.

Cristiano Ronaldo z 14 bramkami na koncie jest najlepszym strzelcem Manchesteru United w sezonie 2021/2022. Portugalczyk nie trafił jednak do siatki w ostatnich sześciu meczach Czerwonych Diabłów.

– Ronaldo jest samolubnym piłkarzem. U Ronaldo chodzi tylko o Ronaldo. Jeśli nie strzela, to nie jest zadowolony. Widzieliśmy to w Juventusie. Po jego odejściu Giorgio Chiellini powiedział, że znów mogą być rodziną – stwierdza Ince.

– Powinno chodzić o Manchester United i zespół, a tymczasem wszyscy skupiają się na Ronaldo. Teraz widzimy jego frustrację w pełni – dodaje Anglik.


TAGI


« Poprzedni news
Rangnick: W DNA zawodników nie ma nieustającego pressingu
Następny news »
„Na miejscu Pochettino nie myślałbym o Manchesterze United”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (42)


niewiempoco: Pamiętam jak pisałem po meczu z Newcastle, że 2 gole strzelił i robią z niego kozaka. Pisano, że "w manchesterze będą go kochać, nie to co w innych klubach". Ale ja napisałem inaczej - zobaczycie, zespół wpadnie w dołek, on nie będzie strzelał kilka meczów i go będą wyrzucać z klubu.

I tak się dzieje. Kibice są znani ze swojej chwiejnej natury. Tu nie ma idoli, tu są pracownicy którzy mają wykonywać robotę zawsze idealnie niezależnie od wieku, dyspozycji zespołu, nic, zawsze będzie czepianie się. Nieważne czy Real, czy Manchester. Ludzie są tacy sami.
» 15 lutego 2022, 17:26 #41
DevoMartinez: Jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz. Dla kibica.
» 15 lutego 2022, 19:44 #40
Ronaldothebest: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2022 16:38

Mój komentarz sprzed paru dni.

Przestańcie pisać te brednie jak to Ronaldo rozwalił zespół a prędzej Juventus. Ronaldo był w każdym sezonie w Juve najlepszym piłkarzem, golami i asystami zapewniał z 40 bramek na sezon klubowi. Drużynowo też przecież Juve dobrze sobie radziło, pierwszy sezon: superpuchar Włoch i mistrzostwo, drugi sezon: mistrzostwo: trzeci sezon puchar Włoch i superpuchar Włoch. Trzeci sezon był tym trochę gorszym bo w kiepskich okolicznościach odpadli z LM w 1/8 z Porto a wlidze ledwo co i trochę na fuksie załapali się do top 4 i to w ostatniej kolejce i trochę przez frajerstwo Napoli (Napoli, Napoli kupon ci spie... hehe). Wiem że były aspiracje Juventusu na miare sięgnięcia po puchar LM, lecz to nie wina Ronaldo tyle co trochę pecha bo Ronaldo tak naprawdę trafił do Juvę kiedy ich hegiemonia się powoli kończył i w tym sezonie mamy tego dowód ale było to już widoczne w ostatnim sezonie a zaczeło sie w 19/20 po odejściu Allegriego. Gdyby Ronaldo trafił do Juve w 2015 lub 2016 roku myślę że by wygrali LM. Do tego nieudolność zarządu, chociażby w kwesti transferów a nadodatek tego każdy kibic Juve powie wam że ogromnym błędem było pozbycie się Giuseppe Marotty derektora generalnego w Juve(ojca sukcesów hegiemoni Juve), który przeszedł do Interu Mediolan do tego ogólnie ich kadra się zestarzała i wypaliła. Zarząd Juve myślał że kupi Ronaldo i on sam im wszytko wygra mam wrażenie ale sam Ronaldo nie wystarczył, piłka nożna to sport drużynowy. W realu była drużyna głodna sukcesółw i piłkarzy dorównujących poziomem a nie jak w Juve że był tylko Ronaldo i od czasu do czasu Dybala, który trzy razy w sezonie przypomniał o sobie. Gdyby wsadzic Ronaldo do dobrze naoliwionej, zgranej drużyny jaką jest np. Bayern to by to chulało i Ronaldo strzelałby 40 albo 50 goli w sezonie jak w Realu.

PS Odnośnie Ince to myślę że się czepia na siłę. Ile to razy Ronaldo czy to na boisku czy poprzez social media albo wywiady zagrzewał do boju drużynę, dziękował kibicom, czy pocieszał kolegów jak im nie pykło np. karny Elangi czy prędzej Bruno. Zawsze oklaskuje podanie od kolegi nawet jak mu nie wyjdzie to za sam dobry pomysł zawsze podnosi ręke i pokazuje kciuka w górę albo zagrzewa kolegów do boju po straconej bramce. Man United kopie się po czole prawie co mecz i traci punkty, więc może być tym sfrustrowany, więc może nie zawsze tak zrobi jak pisałem powyżej i może czasem trochę wydaj się podenerwowany ale to tylko pokazuje jego ambicje a nie że ma wywalone, pensja się zgadza dziękuje do widzenia. A jeśli młodzi nie czerpią inspiracji i nie biorą przykładu z etyki pracy Ronaldo czyli najlepszego piłkarza świata i nie chcą się od niego uczyć to tylko nie najlepiej świadczy o nich nie o Ronaldo.
» 15 lutego 2022, 16:38 #39
CRtheSaviour: To jest chłopiec zamknięty w ciele prawie 40-sto letniego faceta.
» 15 lutego 2022, 15:54 #38
niewiempoco: ": To jest chłopiec zamknięty w ciele prawie 40-sto letniego faceta. "

Czyli dla prawaków nowa teoria - można być zamkniętym dzieckiem w ciele dorosłego, tak jak np. kobietą w ciele mężczyzny. Widzicie. Są różne zaburzenia. Ale nie am co hejtować ludzi, oni nie mają na to wpływu.
» 15 lutego 2022, 17:43 #37
CRtheSaviour: Ty jesteś głupi czy głupszy?
» 15 lutego 2022, 18:56 #36
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2022 19:46

Cos ci się coś odkleiło niewiempoco, to myslenie Lewaków :) Widac, ze niewieszocochodzi.
» 15 lutego 2022, 19:45 #35
awe: Ten przykład z Juve nie bardzo trafiony, Ronaldo odszedl i okazalo sie, ze jeszcze gorzej tam jest.
» 15 lutego 2022, 15:35 #34
Diabelred: Tydzien temu juz komus to pisalem, ale i tu bedzie pasowac, wiec wklejam:

Ciezko nie grac kupy jesli latem sprzedajesz najlepszego strzelca i nikogo konkretnego nie sprowadzasz w jego miejsce... Sam Allegri mial pretensje, ze Ronaldo odszedl tak pozno, przez co nie mieli juz czasu, by kogos dobrego kupic. Dopiero niewiele ponad tydzien temu kupili docelowego nastepce Portugalczyka. Jak na tym wyjda pokaze przyszlosc.
» 15 lutego 2022, 17:05 #33
Radomirus: Juve miało fatalny początek sezonu, ale można powiedzieć, że się już w miarę pozbierali

Ostatnia porażka Juve w lidze - 27 listopad - 12 kolejek temu
» 15 lutego 2022, 18:36 #32
awe: Mowa byla podobna jak tutaj, przez Ronaldo jest zle, nie wygyrwaja, nie bedzie LM, odchodzi i w mediach slychac: teraz sa druzyna, moga roziwnac skrzydla, a w rzeczywistosci maja najgorszy sezon od lat, w lidze tylko 9 druzyn strzela mniej goli.
Fajnie brzmi 12 kolejek bez porażki, ale 8 zwyciestw, 4 remisy w lidze i przegrana w superpucharze to slaby wyniki ja druzyne, ktora niemal przez dekade byla hegemonem w swoim kraju.
» 15 lutego 2022, 23:11 #31
PogbaKingOfMANU: Ronaldo pewnie żałuje, że powrócił do United. I ja zaczynam żałować, mimo że początkowo bardzo cieszyłem się na ten powrót i chciałem go, nie wyobrażałem sobie go w City, ale wychodzi na to, że wpuścili nas w kanał interesując się nim, dlatego go wzięliśmy. To była pomyłka jak widać obustronna - i dla klubu i dla zawodnika.
» 15 lutego 2022, 15:33 #30
jesse: Po części zgoda, ale pamiętajmy o jednej rzeczy - on jest w stanie strzelić więcej goli niż MakGłajer zawalić. Problem w tym, że "serwis" w postaci linii pomocy jest kilka klas, w sumie to kilka szkół niżej niż Ronaldo. Zaraz po przyjściu eksperci chcieli żeby grał w obronie, teraz mają radochę bo jest w gorszej formie strzeleckiej. No jest. Ma 37 lat i tylko najwięksi optymiści mogli zakładać, że sam wywalczy mistrzostwo. Nie wywalczy, on ani żaden inny piłkarz. Co nie zmienia faktu, że gdyby go nie było (a nic nie zapowiadało, że ściągniemy innego napadziora) to gdzie byśmy dzisiaj byli w lidze? Myślę, że jeszcze niżej niż obecnie.
» 15 lutego 2022, 15:07 #29
mally: I do jego strzelania i do zawalania Harrego przykładają się koledzy. I o ile Harry przydaje się w ofensywie, czy to rozpoczynając akcje czy je kończąc, o tyle Ronaldo nie pracuje zbytnio w obronie.

Moim zdaniem bez Ronlado, w najgorszym razie, bylibyśmy w tym samym miejscu.
» 15 lutego 2022, 15:26 #28
marmur6: a w lidze mistrzów ;p
» 15 lutego 2022, 16:29 #27
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2022 17:24

jesse,

,,Co nie zmienia faktu, że gdyby go nie było (a nic nie zapowiadało, że ściągniemy innego napadziora) to gdzie byśmy dzisiaj byli w lidze? Myślę, że jeszcze niżej niż obecnie.''

Rownie dobrze mozna napisac, ze gdyby klub patrzyl na faktyczne potrzeby zespolu(czytaj transfer DP) zamiast stawial na marketing(czytaj transfer Ronaldo) to teraz walczylibysmy z Chelsea o 3 miejsce. Patrzac na to, ze poprzednich dwoch sezonach dawalismy sobie rade bez Ronaldo, to predzej jestem w stanie uwierzyc, ze lepsi bylismy z nowym, konkretnym DP niz, ze bylibysmy slabsi bez Ronaldo w skladzie.
» 15 lutego 2022, 17:22 #26
jesse: mally - nie zgodzę się, że Maguire jest bardziej przydatny dla drużyny niż Ronaldo. Sorry ale nie widzę tu nawet pola do dyskusji. O ile są realne przesłanki, że Ronaldo jeszcze kilka bramek właduje w tym sezonie, o tyle nasz kapitan jest piłkarską pomyłką.
» 15 lutego 2022, 17:24 #25
jesse: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2022 17:31

Diabelred - ok, zgadzam się w pełni, że bardziej potrzebowaliśmy (i dalej potrzebujemy) wzmocnień w środku, niż Ronaldo. Tylko ja mówię o czym innym - Ronaldo trafił do nas ostatniego dnia okienka. SP i tak nie kupiliśmy, a teraz już wiemy, jak wygląda sytuacja zdrovotna Cavaniego, Martial - szkoda gadać, Rash - niestety też z dużej chmury mały deszcz. Więc gdyby nie te gole Ronaldo, które już strzelił, możemy z dużą dozą pewności powiedzieć, że byłoby gorzej.
» 15 lutego 2022, 17:30 #24
Diabelred: jesse,

Piszesz o bramkach, ale zobacz ogolnie na nasza gre. Z Ronaldo w skladzie nasza gra wyglada inaczej, jest bardziej przewidywalna dla rywali. Kto najwiecej stracil na przyjsciu Portugalczyka? Odpowiedz jest prosta, nasz najlepszy pilkarz - Bruno. Portugalczyk znacznie mniej strzela i pojawia sie w polu karnym(mozna powiedziec, ze Ronaldo przejal te role). Jednak co najgorsze uleciala z niego cala kreatywnosc, a przeciez mowimy tu o naszej 10. Wczesniej Bruno wybieral po prostu najlepsze mozliwe rozwiazanie na boisku. Teraz na 20 zagran, 15 z nich idzie(czesto juz totalnie na sile) na Ronaldo. Obecny Bruno wyglada jak ten z repki. Co laczy MU i Portugalie? W obu zespolach gra wspolnie z Ronaldo... Oczywiscie nie tylko Bruno gra ciagle na Ronaldo, ale i reszta druzyny(nie liczac Greenwooda i Rasha). Tak jak juz ostatnio pisalem komus. Mozna powiedziec, ze przeciez caly Real gral na Portugalczyka i wygrywal 3 LM. Problem jednak w tym, ze Ronaldo z Realu i ten obecny to juz sa dwaj rozni pilkarze. Portugalczyk nie jest juz tak skuteczny, technicznie wyglada coraz gorzej, a do tego robi sie coraz mniej mobilny, co jednak jest mocno wazne w PL. W skrocie widac, ze sie pilkarsko starzeje. Jesli juz koniecznie ktos chcial z powrotem go tu sciagnac, to trzeba go bylo brac gdy odchodzil z Realu, gdy byl te kilka lat mlodszy.
» 15 lutego 2022, 18:52 #23
jesse: Diabelred - znów zgoda. Też mówiłem jakiś czas temu, że Bruno bardzo obniżył loty po przyjściu Ronaldo. Tylko znów tutaj wchodzimy w strefę dywagacji - czy grałby lepiej, gdyby CR7 do nas nie trafił? Pewnie liczby miałby lepsze, ale trudno nie zgodzić się z opiniami, że na przestrzeni ładnych kilku lat wielu piłkarzy zaliczyło u nas zjazd formy. Czy Bruno dopadłby ten zjazd bez Ronaldo? Nie dowiemy się. To co chcę podkreślić, to fakt, że Ronaldo nie jest tym, kto ciągnie United w dół. Mamy w klubie Pogbę, który przychodził jako megagwiazda i przez tyle lat zagrał kilka razy przyzwoicie. Martial na wylocie, ale jednak. Kontrakt z Matą przedłużyliśmy bo... to fajny chłopak. Temat menadżerów w tym wątku przemilczę. Podsumowując - czy Ronaldo żyje z pracy innych? Jak każdy piłkarz, szczególnie, gdy mowa o tych wybitnych. Problem w tym, że u nas trochę nie ma komu, reszcie trochę się nie chce dorównywać mu poziomem.
» 15 lutego 2022, 19:53 #22
Radomirus: jesse

No ale forma Pogby czy Martiala, czy może raczej ich "fantastyczny" wkład w grę drużyny raczej nie są dla nikogo zaskoczeniem - trochę przykłady dałeś bezsensowne, szczególnie, że wszyscy krytycy Ronaldo (w tym ja) porównują grę drużyny głównie do zeszłego sezonu.

A gra w porównaniu do zeszłego sezonu od kiedy przyszedł Ronaldo - zanotowała zdecydowany regres... i wygląda na to, że ma to charakter strukturalny i trudno tego nie wiązać z osobą Portugalczyka
» 15 lutego 2022, 21:11 #21
DevoMartinez: "U Ronaldo chodzi tylko o Ronaldo." - Nowe, nie znałem.

Przecież to było wiadomo, że podejmujemy ogromne ryzyko. Jeśli zespół będzie grał dobrze, będzie forma u większości to i Ronaldo będzie strzelał i będzie kontent. Jak coś pójdzie nie tak, zespół będzie w dołku to będzie frustracja i kwas. W przypadku ściągania zawodnika w wieku około emerytalnym i rzucania na jego barki takich oczekiwań w tak wymagającej fizycznie lidze ryzyko było ogromne. Ja na początku sezonu mówiłem, że Ole nie udzwignie Ronaldo i ten go pogrzebie. Zresztą styl w jakim miał grać MU norwega nijak nie pasował do tego co gra Ronaldo. Przód miał być oparty na szybkich zawodnikach, gra głównie na kontrach i wykorzystywaniu tej szybkości. Grając z Ronaldo musimy mieć posiadanie piłki i konstuowac akcje głównie przez pomoc. A tak nie jest. Nadal większość bramek zdobywamy właśnie po kontrach kiedy są otwarte przestrzenie i miejsce :P
» 15 lutego 2022, 14:13 #20
Domestos: Fakt jest taki, że dzięki niemu gramy dalej w Lidze Mistrzów i nie trzeba patrzeć na kluby typu Villarreal i męczarnie w Lidze Europy. Cavani również jest bez formy i ciągle kontuzjowany, a nikt się nie czepia gościa.
» 15 lutego 2022, 14:01 #19
DaredevilUtd: Rash podobnie jak jego idol zaczął grać, machanie łapkami i brak zaangażowania, do tego dochodzi marnowanie sytuacji. Czy ronaldo się przelamie dzisiaj? Oby ja jednak liczę, że odejdzie latem. Nie potrzeba nam tego typu wypalonych zawodnikow, ktorzy mają najlepsze lata za sobą.
» 15 lutego 2022, 13:02 #18
mario93: hahhahahahaah
» 15 lutego 2022, 13:24 #17
jaratkow: "Wypalonych"?? CR7 i Jones (kiedy jest na boisku) jako jedyni sprawiają wrażenie, że chcą wygrywać. Pozostali tylko o chęci wygrywania mówią w wywiadach. Ronaldo ma 37 lat, sam już meczu nie wygra. Tym niemniej nie dz0iwię się jego frustracji gdy nie ma z kim wygrywać. Osobny temat to forma przekazu tych frustracji...
» 15 lutego 2022, 13:31 #16
DaredevilUtd: Ha ha ha. Chyba oglądacie inne mecze :)
» 15 lutego 2022, 14:09 #15
tygrys26: Jak oczekiwał ld reszty drużyny zaangażowania takiego.jak on wkłada w spotkanie to też było źle....
» 15 lutego 2022, 12:39 #14
RoyRoy: Ambicje CR7 ma ,ale sił już brak. W ostatnich meczach grał piach i nawet ta legendarna ambicja nie pomogła.
» 15 lutego 2022, 12:06 #13
mycka86: Gdy zespół gra poniżej oczekiwań, to ZAWSZE najbardziej obrywają jego liderzy. Nie inaczej jest tym razem.
» 15 lutego 2022, 11:52 #12
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2022 11:38

Jeżeli ktoś ma o to ból tyłka, to wybaczcie, ale o czym mowa. Facet o niesamowitej ambicji, który od każdego wymaga zawsze 200%. Wielcy "eksperci" liczą nagle, że Ronaldo obniży swoje ambicje do reszty zespołu i remis z Burnley czy Soton go zadowoli i będzie udawał że jest dobrze? Szukają winnego - najpierw wszystkiemu winny był Ole, teraz Ronaldo. A to że są inne święte krowy w tym zespole, linia pomocy woła o pomstę do nieba, Maguire gra jak amator, porusza się jak czołg, kryjąc swoich kolegów w niektórych sytuacjach, to o tym się nie mówi w mediach. No ale lepiej obwiniać Ronaldo o wszystko. A Juventus, może być znów rodziną, a nadal nie grają nic wyśmienitego.
» 15 lutego 2022, 11:33 #11
Ronaldothebest: MrCygan: W punkt.
» 15 lutego 2022, 16:50 #10
KalinaRIP: Stwierdzenie oczywistosci, ale tutaj większość ma mokre portki i klapy na oczach bo gość czarował tu 15 lat temu
» 15 lutego 2022, 11:32 #9
sturmik: Mowisz o tym okresie kiedy nasz lider jeszcze potrafil kiwnac 1 na 1 rywala albo strzelic zza pola karnego albo strzelic z wolnego?
» 15 lutego 2022, 12:41 #8
KalinaRIP: Mniej więcej
» 15 lutego 2022, 12:48 #7
Ronaldothebest: KalinaRIP: Od czasu do czasu dalej potrafi kiwnąć w sytuacji 1 na 1. Ronaldo nie jest już tak efektowny w swojej grze jak kiedyś ale dalej jest efektywny a to się właśnie liczy w piłce nożnej.
» 15 lutego 2022, 16:42 #6
Lirojbrown: Krystyna to najgorszy transfer od czasu Sancheza
» 15 lutego 2022, 11:31 #5
tygrys26: Nie zapominajmy o Maglajerze, Jamesie...
» 15 lutego 2022, 12:31 #4
Ronaldothebest: Lirojbrown: Musisz być trolem albo hejterm ewentualnie jedno i drugie.
» 15 lutego 2022, 16:43 #3
jaratkow: Cena wielkości CR7 - kiedy strzela biją brawo, gdy nie strzela odsadzają od czci i wiary. Ideał nie istnieje i CR7 nim nie jest i nie bedzie. Gdyby jednak nie posiadał określonych wartości kolejne kluby nie pakowałyby w niego takich milionów.
» 15 lutego 2022, 11:16 #2
Ronaldothebest: jaratkow: Dokładnie.
» 15 lutego 2022, 16:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.