Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Paszporty covidowe obowiązkowe na meczach Manchesteru United

» 21 grudnia 2021, 14:01 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Kibice Manchesteru United wybierający się na spotkania Czerwonych Diabłów na Old Trafford będą musieli dostosować się do nowych wytycznych wprowadzonych przez brytyjski rząd. Aby obejrzeć mecz Manchesteru United na własne oczy konieczny będzie tzw. paszport covidowy.
Paszporty covidowe obowiązkowe na meczach Manchesteru United
» Manchester United najbliższe spotkanie na Old Trafford rozegra 30 grudnia
Nowe zasady zaczną obowiązywać na Old Trafford od spotkania z Burnley, które jest zaplanowane na 30 grudnia. Wszyscy kibice powyżej 18 lat będą musieli przed wejściem na stadion zaprezentować:

1. Dowód pełnego zaszczepienia (NHS COVID Pass) lub jego międzynarodowy odpowiednik.

2. Jeśli osoba będzie niezaszczepiona, to na stadion musi przynieść potwierdzenie negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa (antygenowy lub PCR), który został wykonany w ciągu ostatnich 48 godzin.

3. Zaświadczenie lekarskie zwalniające z powyższych obowiązków (NHS COVID Pass lub międzynarodowy odpowiednik).

Jeśli osoby pełnoletnie nie będą w stanie zaprezentować jednego z powyższych zaświadczeń, to nie zostaną wpuszczone na stadion.

W zamkniętych przestrzeniach Teatru Marzeń konieczne będzie zakładanie maseczki.

Nowe przepisy dostępu na mecze na Old Trafford to efekt regulacji wprowadzonych przez brytyjski parlament. Obostrzeniami zostały objęte wydarzenia z udziałem publiczności przekraczającej 10 tysięcy osób. Zasady mają obowiązywać do odwołania.


TAGI


« Poprzedni news
Piłkarze Manchesteru United wznowili treningi w Carrington
Następny news »
Benfica Lizbona zainteresowana transferem Phila Jonesa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (47)


qbsonUTD: Diabelred, widać że nie wiesz o czym piszesz alby czytasz media głównego ścieku. W krajach o największej wyszczepialnosci bite są rekordy zakażeń.

"obecnie 70-80% w szpitalach stanowia osoby niezaszczepione" - guzik prawda. Jest 50/50 a nawet większość w szpitalach jest osób zaszczepionych a na intensywnej terapii szczególnie lądują osoby zaszcepione. Ale tego w mediach Ci nie powiedzą. W Belgii 80% ludzi w szpitalach to zaszczepieni. Wg dyrektyw WHO jak lądujesz w szpitalu i jesteś po drugiej dawce to dopiero po upłynięciu dwóch tygodni od drugiej dawki jesteś kwalifikowany jako zaszccepiony. Jeżeli trafisz tydzień po, kwalifikują Cię jako niezaszczepionego. Teraz widzisz skąd taka statystyka. Jest tyle wałów od początku tego cyrku że ciezko tego nie zauważyć. Zobacz sobie raporty ze szpitala w Siemianowicach gdzie prezydent miasta oficjalnie publikuje dane. Większość pacjentów na intensywnej terapii to zaszczepieni.

Nie jestem żadnym antyszczepionkowcem ale na tyle wałów które ma miejsce każdy ma prawo mieć wątpliwości tym bardziej że nikt nie bierze za to odpowiedzialnosci bo preparat dopuszczony jest warunkowo i jest eksperymentem medycznym. Jak ci się coś stanie to nie dostaniesz nawet złotówki, ale pal licho pieniądze. Wielu ludzi już żałuje a będzie niestety żałować jeszcze więcej. Długo by o tym pisać.
» 23 grudnia 2021, 00:24 #46
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2021 10:38

Ehh i znowu jestem wywolany do tablicy. :) Nuzy mnie juz ten temat, wiec to naprawde juz ostatni moj post pod tym newsem.

,,widać że nie wiesz o czym piszesz alby czytasz media głównego ścieku. W krajach o największej wyszczepialnosci bite są rekordy zakażeń.''

Zarzucasz mi, ze nie wiem o czym pisze, a w tym drugim zdaniu wyglada jakbys sam nie wiedzial... :)


Czemu tam bite sa rekordy? To proste:

- bardzo duza liczba wykonywanych testow
- wariant delta, ktory jest bardziej zarazliwy niz poprzednie, a jeszcze dochodzi ten nowy omikron
- masowy problem z przestrzeganiem restrykcji sanitarnych

Zakazenia byly, sa i beda rowniez wsrod szczepionych. Szczepionki nie sprawia, ze nagle stajesz odporny na zakazenie.
Zadaniem szczepionek ogolnie jest to, zeby w przypadku zakazenia organizm najlepiej sam mogl sie uporac z wirusem i zeby wirus powodowal jak najmniej zgonow wsrod ludzi.
Tutaj masz to fachowo rozpisane czym jest szczepionka i co konretnie daje:
szczepienia.pzh.gov.pl/wszystko-o-szczepieniach/co-to-jest-szczepionka/

Kiedys byla taka swietna animowana seria Bylo sobie zycie. Z tego co pamietam, byl tam jeden odcinek wlasnie o wirusie i bylo dobrze pokazane jak dziala szczepionka. Polecalbym go obejrzec kazdemu kto uwaza, ze szczepionka nic nie daje albo nie wie jak dziala.


Patrzac na te dane widac, ze szczepienia spelniaja swoja glowna role:

twitter.com/eu_commission/status/1463119478099693571


,,guzik prawda. Jest 50/50 a nawet większość w szpitalach jest osób zaszczepionych''

Czytalem rozne wywiady dyrektorow szpitali zwyklych, tymczasowych, rzecznika MZ i wlasnie najwiecej odpowiedzi usredniajac bylo w przedziale, o ktorym pisalem. Czy sa to dane faktyczne, nie wiem. Kierujac sie jednak zwykla logika mysle, ze spokojnie mozna przyjac, ze osob wymagajacych hospitalizacji(szczegolnie tej intensywnej z podlaczeniem do respiratora) bedzie jednak wiecej wsrod osob niezaszczepionych niz zaszczepionych. Z prostego powodu, zaszczepieni dzieki szczepionce, posiadaja system ochronny. Takze jak jak najbardziej jestem w stanie uwierzyc w te dane.

,,Jak ci się coś stanie to nie dostaniesz nawet złotówki, ale pal licho pieniądze.''

Z tego co slyszalem, to ponoc ma powstac ustawa, gdzie bedzie mozna ubiegac sie o odszkodowanie w przypadku powiklan po szczepieniu.


,,W Belgii 80% ludzi w szpitalach to zaszczepieni.''

To akurat nie jest nic nadzwyczajnego, biorac pod uwage, ze w Belgii jest blisko 90% zaszczepionych. Pytanie w jakim stanie sa ci ludzie w zagrazajacym zyciu, czy stabilnym?


,,powtórka jak we Włoszech?''

W tym przypadku mialem na mysli masowa ilosc zakazen po meczu.

,,Wielu ludzi już żałuje a będzie niestety żałować jeszcze więcej. Długo by o tym pisać. ''

To dziala rowniez w druga strone, bo sa i ludzie, ktorzy zaluja ze sie wczesniej nie zaszczepili, bo gdyby to zrobili, to ich pluca bylyby normalne jak przed zakazeniem, albo w innych przypadkach zona czy ojciec, ktorych sie nieswiadomie zakazilo mogliby wciaz zyc.
» 23 grudnia 2021, 10:31 #45
Lirojbrown: Wolę iść na Górnika i być traktowany jak wolny człowiek. Nie ma tam segregacji, klękania przed Floydem i propagandy LGBT.
» 22 grudnia 2021, 09:36 #44
Kiharitony: Nie ma też dobrej piłki
» 22 grudnia 2021, 09:43 #43
Lirojbrown: Emocje są takie same, zresztą united też nie gra dobrej piłki od lat. Do tego te zniewieściałe "gwiazdy"...
» 22 grudnia 2021, 09:48 #42
Kiharitony: Czy Ty porównujesz Górnika Zabrze do Manchesteru United?
» 22 grudnia 2021, 14:09 #41
DailySmoker: Jeżeli twierdzisz, że atmosfera jest taka sama na stadionie United co na meczu Górnika, to raczej nie byłeś na Stretford End
» 22 grudnia 2021, 14:39 #40
Lirojbrown: Byłem kilka razy bo na co dzień mieszkam w Anglii. Uwierz mi polscy kibice dużo głośniejsi, tylko frekwencją Anglicy wygrywają.
» 22 grudnia 2021, 16:20 #39
DailySmoker: Byłem na wielu meczach poza tymi United, w tym polskiej ligii, ale to chyba ostatni raz jakieś 10 lat temu i chyba tylko oprawa legii zrobiła na mnie wrażenie. Może przyćmiewa mi wrażenia spojrzenie ze strony fanatyka United:D
» 22 grudnia 2021, 16:26 #38
KibicManUtd: Wystarczy przestać chodzić na mecze, klub w związku z tym nie będzie miał przychodów z dnia meczowego to szybko odechce im się zabawy w ciuciu babke
» 21 grudnia 2021, 23:23 #37
Chestnut: Niezaszczepionych jest mniej niż zaszczepionych, więc trochę słabe rozwiązanie.
» 21 grudnia 2021, 23:58 #36
Lirojbrown: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2021 06:54

Wielu zaszczepionych nie toleruje segregacji sanitarnej. Patrząc na to że właśnie w UK rekordy zakażeń
» 22 grudnia 2021, 06:53 #35
Chestnut: "2. Jeśli osoba będzie niezaszczepiona, to na stadion musi przynieść potwierdzenie negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa (antygenowy lub PCR), który został wykonany w ciągu ostatnich 48 godzin."

Ale nikt nie każe Ci się szczepić?
» 22 grudnia 2021, 09:14 #34
Lirojbrown: Widzę że jesteś zwolennikiem terroru homosovitikusie. Jedyną przepustką na mecz powinien być bilet.
» 22 grudnia 2021, 09:29 #33
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2021 10:35

Terroru? Nie lubię przymusu, ale wiem, że nieraz jest to konieczne. W historii były już takie przypadki i cywilizacja nie upadła. To że ludzie są głupi, to już nie moja wina, to że rozrywka jest ważniejsza od zdrowia, to już nie moja wina.

Po za tym ja cały rok byłem na testach, by robić badania w szpitalu, nie mogłem się zaszczepić, bo by test nie wyszedł. I JAKOŚ ŻYJĘ I NIC MI SIĘ OD TEGO NIE STAŁO.
» 22 grudnia 2021, 10:33 #32
DailySmoker: Ja patrzę na to z innej strony. Wchodząc na stadion United z wirusem narażasz między innymi zawodników, bo może to gdzieś do nich dojść w jakiś dziwny sposób i tym sposobem mogą wypaść kluczowi zawodnicy, co z kolei utrudni nam walkę o punkty. Ja sam się nie szczepiłem i wisi mi to czy ktoś jest zaszczepiony czy nie, czy wierzy w wirusa czy nie, ale głównie ze wzgląd na dobro drużyny nie widzę problemu by dzień przed meczem iść w odpowiednie miejsce, zrobić test i zobaczyć swoją drużynę na żywo.
» 22 grudnia 2021, 14:43 #31
DevoMartinez: Te paszporty nie mają zupełnie logiki. Skoro wymaga się testu pcr to powinno sie go wymagac albo od wszystkich albo od nikogo. Bo zaszczepieni tak samo chorują i zarażają. Kropka.
» 21 grudnia 2021, 22:52 #30
Anhel: Normalna sytuacja, klub to prywatna spółka wiec ma prawo wymagać paszportu covidowego i tyle w temacie jeśli ktoś chce zobaczyć mecz na żywo to taki jest wymóg organizatora a jak komuś nie pasuje to oglądaj w TV.
» 21 grudnia 2021, 22:25 #29
Gallacher: Jak ludzie masowo by przestali chodzić na mecze albo zbuntowali się jak podczas meczu z Liverpoolem gdzie wychodzili to by zaczęli zmieniać zdanie.
» 21 grudnia 2021, 22:41 #28
Wuj3k: Następny oderwany. Skoro jestem zdrowy i na ogół nie choruję, bo dbam o siebie od lat a nie od kilkunastu miesięcy, to jestem gorszy bo nie chcę przyjąć wątpliwej jakości preparatu? Czy ty normalny jesteś?
» 21 grudnia 2021, 22:43 #27
DaroMistrz5: Wujka
Nie wytłumaczysz ludziom że Twoje życie twoja sprawa. Przecież masa ludzi potrzebowała covida żeby ręce zacząć myć bo wcześniej po co. Normalnie w męskiej toalecie to co 2/3 wychodząc z WC nie myl rąk a teraz ci sami niechluje toczą awantury w sklepach że nie ma płynu do dezynfekcji żeby ręce odkazić. Jak nie myślisz tak jak oni to myślisz źle.
» 22 grudnia 2021, 01:10 #26
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2021 02:53

DaroMistrz5,

,,Nie wytłumaczysz ludziom że Twoje życie twoja sprawa.''

I tak i nie. Ogolnie rozumiem co masz na mysli, problem jednak w tym, ze zyjemy(w tym i wy antyszczepionkowcy) w spoleczenstwie i akurat w przypadku zakaznych chorob zycie oraz decyzje jednych niestety wplywaja na zycie innych ludzi. Covid, to nie rak, gdzie gdy olejesz temat to najwyzej ty sam poniesiesz tego konsekwencje.

By pokonac na dobre wirusa ludzkosc na swiecie musialaby wspolnie dzialac jak jeden organizm. Swietnym przykladem i wzorem dla wszystkich krajow powinna byc Japonia. Tam procent zaszczepionych wynosi 76% i ciagle rosnie oraz przede wszystkim sumienne(bez zadnego lamentowania) przestrzegane sa restrykcje, chocby noszenie maseczek. Efekt? Od ponad miesiaca Japonia nie odnotowuje wiecej niz sto kilkadziesiat nowych nowych zakarzen, co by 145mln narodzie jest niczym kropla w morzu.

Jak to wyglada poza Japonia, chocby u nas ? Jeden nosi maseczke, inny udaje ze ją nosi, a jeszcze inny w ogole nie nosi, bo placze ze kaganiec. To jest samo ze szczepionkami. Efekt? W prawie 4x mniejszej ludnosciowo niz w Japonii, Polsce, mamy dziennie po killkanascie tysiecy nowych zakazen.
» 22 grudnia 2021, 02:48 #25
Szerszenix: A słyszał CHOĆBY RAZ o tym, że wszystko wskazuje na to, że żadne igłowanie ani inne śmichy-chichy nie spowodowały tej niskiej ilości zakażeń, a to, że wirus sam się unicestwił? Nie? No oczywiście, że nie, przecież piszą o tym tylko największe azjatyckie dzienniki. XD Niedzielski już wam zapowiada piąte, szóste i dwudzieste boostery, a wy dalej ślepo, jak lemingi, gdaczecie bez opamiętania te swoje brednie o maseczkach, szczepionkach, które nagle - MAGICZNIE - zaczęły działać inaczej niż każda inna szczepionka świata i teraz, żeby zadziałały, to wszyscy wokół też muszą być zaigłowani, bo inaczej szpryca ma zerową skuteczność. XD XD XD Wy czasem siebie w ogóle słuchacie, czy tak jak wam rząd powie, to lecicie i powtarzacie? W sumie to nie odpowiadaj, odpowiedź jest w twoim poście. ;p
» 22 grudnia 2021, 04:03 #24
Wuj3k: @diabelred

Przyjąłem w życiu więcej szczepionek, niż większość osób na tym portalu, z racji podróżowania po różnych egzotycznych miejscach jak i również z powodu moich alergii. Niemniej jestem antyszczepionkowcem, bo tej jeden eksperymentalnej na chorobę o zerowej śmiertelności nie chce przyjąć. Jesteś produktem socjotechniki, wpajania idiotycznych prawd objawionych w telewizji, straciłem szacunek do takich ludzi w ostatnich miesiącach, dla których szczytem zdobywania informacji jest obejrzenie wieczornych wiadomości w "wolnych mediach".
» 22 grudnia 2021, 06:03 #23
Diabelred: Szerszenie,

A słyszał, że na razie to są zwykle przypuszczenia, niepotwierdzona naukowa teoria, czy przeczytał sam fragment, tytul?

Tutaj masz całość, przeczytaj sobie o tym dokładnie, całość ze zrozumieniem:
polityka.pl/tygodnikpolityka/nauka/2145070,1,czy-wariant-delta-w-japonii-unicestwil-sie-sam.read

Tak jak pisałem ostatnio ludzie mądrzy są dopiero po szkodzie. Poczytaj sobie olasnie właśnie o takich samych chojrakach jak ty, którzy tak samo lekceważyli temat. Mieli takie samo podejście jak ty teraz do czasu aż im ktoś z rodziny bądź sami trafili pod respirator bądź wirus tak im rozwalił płuca, że wchodząc po schodach dostawali zadyszki będąc w siłę wieku.

Wuj3k,

Zerowej śmiertelności? Powiedz to rodzinom, które straciły bliskich pośrednio bądź bezpośrednio przez wirusa. Dużo czytam w necie, głównie naukowych tekstów, także nie czerpie wiedzy z tv.

,,Jesteś produktem socjotechniki, wpajania idiotycznych prawd objawionych w telewizji''

Po tym fragmencie mogę stwierdzić, że za dużo oglądasz YT i tych pseudo oświeconych youtuberów, którzy glosza tego typu ''prawdy''.

Z takim olewczym podejściem do tematu i egoistycznym myśleniem jak wasze trzeba liczyć, że wirus sam jakimś cudem w przyszłości wygaśnie. Do tego czasu niestety jeszcze wiele będzie musiało umrzeć(nie tylko z powodu Covida, bo przez zatłoczone szpitale cierpią na tym osoby mające inne choroby choćby raka) oraz wiele osób straci pracę przez częściowe lub calkowite zamkniecie gospodarek.

Tyle ode mnie w tym temacie.
» 22 grudnia 2021, 15:28 #22
Gallacher: @Diabelred
Twój problem i reszty tutaj polega na tym że prócz jednej choroby nie widzicie innych na które ludzie umierają hurtowo i zbiera to większe żniwa jak nowotwory.Młodzi ludzie nagle umierają i wyjaśnij może wielki kowidowcu skąd nagłe zgony ludzi po zapaleniach mięśnia sercowego i dlaczego ludziom odmawia się robienia sekcji zwłok ? Porównałeś zgony ludzi na raka a na covida czy należysz do grona kolejnych idiotów co wierzą w wszystko co reżim popisowski ci powie ? Jak nadal nie pojmujesz to ci po raz kolejny wyjaśnię - depresje,wylewy,nowotwory,samobójstwa itp gdzie się podziały ? znikły ?
» 22 grudnia 2021, 15:35 #21
Diabelred: Gallacher,

Z tym, ze inne choroby tez sa wazne to sie akurat w pelni zgadzam. Dlatego, zeby szpitale pozostawaly jak najbardziej wydolne(obecnie 70-80% w szpitalach stanowia osoby niezaszczepione) wedlug mnie kazdy kto z wlasnej woli odmawia przyjecia szczepionki(ktora jest tak naprawde takim zapobiegawczym leczeniem) powinien podpisac oswiadczenie, ze w przypadku zakazenia i wystapienia powiklan nie bedzie mu przyslugiwac darmowe leczenie w ramach na NFZ. Takim osobom pozostaloby albo prywatne leczenie albo publiczne, gdzie pacjent bylby traktowany jako osoba nieubezpieczona, co slono kosztuje.

Skoro uwazacie, ze wirusa nie ma/jest niegrozny/nie jest smiertelny/szczepionki sa duzo grozniejsze niz mozliwe powiklania po wirusie, to chyba nie mielibyscie problemu z podpisaniem takiego dokumentu, co nie?


Twoj problem(jak juz piszemy kto ma jakie problemy) i reszty antyszczpienkocow, antycovidowcow polega na tym, ze dla was wiekszym autorytetem sa pseudo oswieceni youtuberzy oraz foliarskie teorie spiskowe wyczytane w necie niz lekarze, wirusolodzy, badania naukowe. Na szczescie stanowicie mniejszosc, bo gdyby kazdy myslal tak jak wy, to dzis tak jak na poczatku pandemii lekarze musieliby wybierac kogo ratowac(czyli starsze osoby, wiec nasi rodzice, dziadkowie byliby praktycznie skazani na smierc), a takie widoki jak na poczatku pandemi, we Wloszech, czyli cale kolumny konduktow zalobnych, bylyby juz czyms normalnym, powszechnym.

Zeby nie bylo sam jak pewnie wiekszosc zaszczepionych mialem obawy przed zaszczepieniem. Trzeba jednak zrozumiec, ze szczepionki to na ta chwile jedyna bron ludzi w walce z wirusem i jedyna nadzieja na powrot do normalnosci. Im dluzej bedzie trwac akcja szczepien, tym dluzej wirus bedzie w obiegu majac ciagle nowych zywicieli w postaci niezaszczepionych.
» 22 grudnia 2021, 19:38 #20
Wuj3k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2021 21:18

Wuj3k,

Zerowej śmiertelności? Powiedz to rodzinom, które straciły bliskich pośrednio bądź bezpośrednio przez wirusa. "

Retoryka godna paska w tvpis. Co ma jedno do drugiego?

"Z takim olewczym podejściem do tematu i egoistycznym myśleniem jak wasze trzeba liczyć..., "
To się zaszczep, będziesz bezpieczny. A ode mnie wara. Tylko utwierdziles mnie w przekonaniu, że nie warto z tobą dyskutować. Bez odbioru.
» 22 grudnia 2021, 21:16 #19
Diabelred: Wuj3k,

,,A ode mnie wara.''

Coz, nie chcesz, to sie nie szczep, twoja sprawa. Jednak nie placz pozniej, jak w pierwszym komenterzu tego watku, ze organizator ma takie, a nie inne wymagania. To wasz wybor i wasz problem, ze nie potraficie sie dostowac do zycia w spoleczenstwie, ktore od dluzszego czasu zmaga sie z pandemia. Najlepiej, zeby wszystkich wpuszczali jak leci, zeby pozniej byla powtorka sytuacji jak we Wloszech na samym poczatku pandemi...

,,Retoryka godna paska w tvpis. Co ma jedno do drugiego?''

Jesli nadal uwazasz, ze ten wirus ma zerowa smiertelnosc i nie widzisz zwiazku ze smiercia posrednia(z choroba/mi wspolistniejaca/cymi) lub bezposrednia(bez zadnej choroby)milionow ludzi na swiecie z powodu covida, no to faktycznie dyskusja z toba nie miala sensu i tylko stracilem swoj czas...
» 22 grudnia 2021, 23:46 #18
Wuj3k: Qbson odpuść, szkoda gadać z takim zrytym łbem, lepiej rozmawiać z ludźmi którzy już cóż zaczynają kleić, że coś tu nie pasuje- na nich jeszcze jest szansa, a i takich jest coraz więcej.

Był taki fajny cytat, niestety nie pamiętam czyj, mniej więcej:
"Skoro uwierzyliście w coś bez argumentów, żadne argumenty was nie przekonają że jest inaczej"

Ten cały syf minie i zostawi tylko smród wstydu u takich ludzi jak wyżej za rzeczy które wygadują w ślad za paskami z telewizora.
» 23 grudnia 2021, 09:50 #17
qbsonUTD: Wiem właśnie, masz rację, tak zakorzenioną propagandę ciężko odwrócić. Być może miałeś na myśli też cytat że "Łatwiej jest kogoś oszukać niż przekonać że został oszukany".
» 23 grudnia 2021, 12:59 #16
Gallacher: @Wuj3k,qbsonUTD
dobrze że są jeszcze normalni ludzie jak wy którzy świat widzą normalnie a nie żyją w Matrixie.Poparcie dla Was ode mnie !
» 23 grudnia 2021, 16:43 #15
Sideswipe: Hahahaha, dzbany bez żadnych argumentów, nie potrafili w żaden sposób odpowiedzieć na merytoryczną wypowiedź diabelreda, liżą się po jajkach, nie no masakra, idźcie oglądać foliarzy na YouTube dalej, gadajcie, że to wasza sprawa a później płaczcie że was na jakąś imprezę nie wpuszcza. Żenada.
» 16 lutego 2022, 20:28 #14
KibicManUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2021 22:13

Później będzie limit powietrza - max 10 razy wdychania powietrza na minutę.
» 21 grudnia 2021, 22:12 #13
majk: KlejnotNilu wątpie żeby administracji zależało na twoim szacunku, wątpię, żeby komukolwiek na nim zależeło :D
» 22 grudnia 2021, 00:42 #12
KlejnotNilu: ale szacunek zawsze jest lepszy od pogardy
» 22 grudnia 2021, 00:57 #11
majk: nie w twoim wypadku
» 22 grudnia 2021, 01:03 #10
KlejnotNilu: Ty chyba żyjesz w jakimś wyimaginowanym matrixie, w ktorym nadal liczy się system klasowy i zajmowana pozycja xD
Chłopie wszechswiat liczy miliardy miliardów galaktyk, z ktorych znajduja sie miliony gwiazd i planet. Jestesmy małą kupką nicnieznaczącej chwilowo ożywionej materii i chocbym byl najpodlejsza kreaturąna świecie, niegodna spluniecia mi na lico, to admin wolalby uslyszec mile slowa z mojej strony jak te pełne pogardy, na ktore w sumie zasluguje ;]
» 22 grudnia 2021, 01:58 #9
KlejnotNilu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2021 22:31

Ja tam administrację po części rozumiem. To jest stronka dla fanów MU. I komentarze powinny dotyczyć ewentualnie piłkarzy MU + koronaświrusa, a nie SAMEJ korony czy też polityki związanej z ograniczeniami, co często tutaj widzimy.
Z drugiej jednak strony, tyle lat jestes na tej stronie i nie zauważyłeś jeszcze, że admini nie szanują tutaj szaraków i ich opinii ? :P
Co z tego, że się naprodukujesz i przelejesz na wirtualny papier komentarz, na ktory poświęcisz 15 min WŁASNEGO ŻYCIA. Oni jeszcze nie rozumieją, że czas to najcenniejsza waluta. Cenniejsza od złota. Usuną wszystko, co dla nich niewygodne. Zamiotą pod dywan, aby chronić swoją nieskazitelną opinię w sieci, po za murami devilpejdża. Nawet jeśli masz rację, to na devilpejdżu jej nie masz xD
Taka już jest ta kasta. Get used to it.
Dlatego sam też nie szanuję administracji - ani trochę. No może zdziebka, tak w 5% . Ale nie więcej. Zaznaczam, że po części ich rozumiem. Ale z mojej strony szacunku nigdy nie uświadczą. Często podchodzą nieludzko do człowieka, jak do maszyny. Od zwykłęgo człowieka oczekują nie wiadomo czego. Dlatego odwdzięczam się im taką samą postawą, jaką prezentują względem zwykłych użytkowników. NO RESPECT.
Za newsy jestem wdzięczny. Ale to tyle. Bo też nie zawsze te newsy są w pełni kompetentne. Często to wyssane z palca bzdury podrzędnych gazet, ktore nie mają pojęcia o rzeczywistej sytuacji w klubie. Mateo na ślepo lubi cytować te bzdury. Dlatego należy traktować tę stronę i administracje z olbrzymim dystansem. Na więcej nie zasługują. Może jak dojrzeją emocjonalnie i przestaną chować głowe w piasek, to coś się na tej stronie zmieni. Póki co - nie widać światełka w tunelu.

edit. PS. Komentarz na ktory odpowiadałem już nie istnieje xD
» 21 grudnia 2021, 22:30 #8
serro: Eeeeh...
Kiedyś ludzie segregowali śmieci.
Dziś śmieci segregują ludzi...
» 21 grudnia 2021, 20:50 #7
Chestnut: Przy epidemii ospy we Wrocławiu ludzie niezaszczepieni też byli wykluczeni.
Także w XIX wieku.
pl.wikipedia.org/wiki/Kołtun

No i prawdopodobnie jest więcej takich przykładów.
» 21 grudnia 2021, 22:33 #6
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2021 19:53

Eee, a to nie lepiej zablokować możliwość dodawania komentarzy pod tym newsem, niż ciągle usuwać?

Tak aby tradycji stało się zadość.

Tiaaa, zaczyna się...
» 21 grudnia 2021, 19:52 #5
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2021 21:02

Najlepiej by tak było, dołączyć jeszcze do Regulaminu zakaz spamu o Covidzie, w jakiejkolwiek formie, jest cała masa miejsc w internecie gdzie można o tym ''dyskutować'', a ludzie niekoniecznie chcą być zalewani informacjami i teoriami na ten temat gdziekolwiek nie pójdą. Ja już jestem zmęczony tematem covida.
» 21 grudnia 2021, 21:02 #4
Diabelred: ,,Eee, a to nie lepiej zablokować możliwość dodawania komentarzy pod tym newsem, niż ciągle usuwać?''

Mozliwe, ze technologia strony na to nie pozwala, albo moze matheo zwyczajnie lubi sie bawic w czysciciela.
» 21 grudnia 2021, 22:28 #3
motos8: No ale dlaczego niby nie komentować? Nawet jeśli temat bardziej dotyka polityki niż sportu. Chyba akurat pod takim newsem to najlepsze miejsce żeby się kulturalnie ścierać? Jeśli się nie robi gnoju to co w tym złego? Chyba po to jest sekcja komentarzy żeby z niej korzystać. Temat Covidu w sporcie tak czy inaczej musiał się pojawić, prędzej czy później. Dobrze, że zdania tutaj są podzielone, dzięki temu nie jest tu nudno i nie klepiemy się wszyscy po jajkach.
» 21 grudnia 2021, 23:18 #2
Daka: Po co blokować komentarze skoro dzięki temu mają wyświetlenia. Temat na czasie, kontrowersyjny, wywołuje burze, a takie rzeczy się klikają. Ja sam np. zajrzałem tutaj z 10 razy dzisiaj dla poczytania samych komentarzy i myślę, że nie tylko ja. Nie byłoby możliwości komentowania, to raz bym otworzył newsa i już do niego nie zajrzał.
» 22 grudnia 2021, 00:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.