Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Merson: Transfer Ronaldo pokrzyżował plany Solskjaera

» 23 listopada 2021, 13:03 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Paul Merson, ekspert telewizji Sky Sports, skomentował zwolnienie Ole Gunnara Solskjaera z Manchesteru United. Anglik przyczyn niepowodzeń Czerwonych Diabłów w tym sezonie upatruje w powrocie Cristiano Ronaldo na Old Trafford.
Merson: Transfer Ronaldo pokrzyżował plany Solskjaera
» Paul Merson krytycznie ocenił powrót Cristiano Ronaldo do Manchesteru United
– Współczuję Ole Gunnarowi Solskjaerowi. Miał plan na początku tego sezonu, po tym jak zakończyli ostatnie rozgrywki nad drugim miejscu. Przez długi czas starał się o Jadona Sancho, sprowadził go, a także namówił Edinsona Cavaniego na kolejny rok – twierdzi Merson.

– Widać było jego plan. Cavani mógł grać w każdym spotkaniu, Sancho występuje na jednej stronie, Marcus Rashford na drugiej. Jest Mason Greenwood, który wchodzi i zamienia się pozycjami. Masz szybkość, siłę, energię, młodość, umiejętności, cały pakiet.

– Tymczasem tuż przed startem sezonu dostaje Ronaldo. Myślę, że wszystkie plany można było wyrzucić przez okno. Od pierwszego dnia nie byli lepszym zespołem z Cristiano Ronaldo.

– Nie osiągasz serii 29 meczów bez porażki na wyjeździe bez określonego stylu gry. Sprowadzasz Sancho, aby mieć kolejną broń w tej strategii. Z Ronaldo w składzie nie masz tego, bo nie możesz grać już kontrami. Bruno Fernandes był ich najlepszym piłkarzem w ostatnim sezonie. W tym praktycznie nie dotyka piłki!

– Wszystko się nawarstwiło. Solskjaer miał plan, ale musiał go przekreślić przed startem sezonu przez Ronaldo. Manchester United starał się o niego tylko dlatego, że usłyszeli, że Manchester City go chce. Nie było przecież tak, że to United dopytywało Juventus, czy Ronaldo jest dostępny, bo jest brakującym ogniwem, aby wygrać Premier League. Nie jest!

– Pomyśleli sobie: nie możemy pozwolić, aby poszedł do Manchesteru City. Wystarczająco złe jest już to, że co roku kończą rozgrywki wyżej niż my.

– Solskjaer starał się go odstawić od składu w meczu z Evertonem na początku października. Ludzie mówią, że dał mu odpocząć, ale przecież tydzień później mieli przerwę na mecze reprezentacji! Miał nadzieję, że pokonają Everton, a to uzasadni wystawienie później tej samej jedenastki. To nie wypaliło i musiał nagle znów grać nim co tydzień.

– Starali się 18 miesięcy o Jadona Sancho, pozyskali go, a on nie gra. Ludzie mówią, że nie potrzebowali Sancho. Był natomiast idealny do stylu gry opartego na kontrach. Teraz nie mogą kontrować, a cały plan wziął w łeb.

– Ataki są teraz problemem. Kibice uwielbiają Ronaldo, jest królem. Nie zrozumcie mnie źle, to jeden z najlepszych piłkarzy na świecie, ale i pięta achillesowa zespołu. Ten gość to legenda, biorąc pod uwagę jego osiągnięcia, ale dziś jest inaczej.

– W porządku, że ludzie mówią: „Ronaldo robi swoje, strzela gole”. Ale Manchester United musi grać jak zespół, aby wygrywać trofea. Nie potrzeba im kogoś, kto stoi z przodu i pakuje piłkę do bramki 20 razy w sezonie. Potrzebują drużyny.

– Ronaldo to legenda. Nie zamierzam go krytykować, przejdzie do historii jako jeden z najlepszych, którzy grali w piłkę.

– Cały czas zbiera się mi od ostatniego dnia okienka transferowego. Krytykowano mnie za to, że mówiłem, że z Ronaldo są dalej od zdobycia mistrzowskiego tytułu. To nie wina Solskjaera, Solskjaer go nie kupił!

– Myślę, że muszą mu znaleźć odpowiednią pozycję, może dać całkowitą swobodę. Nie wiem, czy można go zatrzymać w zespole. Nie są wystarczająco dominujący w linii pomocy, a bez Raphaela Varane’a w defensywie miotają się po całym boisku – dodaje Merson.


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand: Nie można ciągle zmieniać dyrygenta, jeśli nie robisz nic z orkiestrą
Następny news »
Ferguson nie jest zaangażowany w poszukiwania nowego menadżera

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 21:02

Ronaldo przyszedł tylko dlatego że pojawiła się okazja marketingowa i przy okazji sportowo. Gdyby został w Juve nie byłoby w ogóle tematu powrotu. Jednak fakt że przyszedł nie oznacza że musi grać w każdym meczu. Żal mi jedynie Cavaniego że gra tak mało ale faktem jest że męczą go urazy; oprócz niego Rash i Martial są bez formy a Greenwood miewał już lepsze okresy.
» 23 listopada 2021, 21:01 #58
olestay: Zgadzam sie calkowicie .
» 23 listopada 2021, 20:26 #57
ruffnecky: W punkt, Edek potrzebowal głośnego transferu, za wtopę z superligą głowę pod topór położył Ole a my nadal próbujemy wymyśleć jak przemeblować zespół bo Ronaldo
» 23 listopada 2021, 19:18 #56
awe: To byl transfer robiony na ostania chwile, juz nie mowie, ze byl jedna noga w City bo to faktycznie mogla byc zaslona dymna, ale gdzie tam byl temat superligi, a transfer Ronaldo... Glebokie teorie spiskowe ...
PS. ten Pan dzisiaj znowu dal 3 pkt.
» 23 listopada 2021, 22:17 #55
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 23:39

nie awe, po prostu myślisz bardzo krótkofalowo.
Dziś dał 3 punkty a w weekend możliwe, że je przez niego stracimy.

Sanchez, Ronaldo, ciekawe na jaką kolejną minę podpuści nasz zarząd Guardiola ;D
» 23 listopada 2021, 23:38 #54
lukJakubowski: Tak, panowie czytam komentarze i jedna rzecz mnie dziwi.

Nieumiejętność gry z klepki nie wynika z umiejętności menadżerskich, tylko umiejętności czysto piłkarskich, bądź braku wybiegania.

W przypadku naszej ekipy twierdzę, że z drugiego powodu...
Na tym poziomie każdy potrafi grać piłką. Wierzcie mi.

Nasze problemy wynikają z braku ruchu, mamy w składzie spasione koty. Widać, że sztab szkoleniowy wrócił do podstaw treningów lat 90/00 i to chłopakom nie pasowało. O tym trąbią zagraniczne media...

ManUtd za czasów świetności był motorycznie genialny. Beckham, Giggs, Keano i inni mieli kondycję, że ho ho, a teraz kto u nas biega?

Rashford? W jedną stronę, czyli do przodu.
Martial? Shaw? Tu leży problem.

Panowie chcieli nowoczesnych treningów i zaczęli się buntować... Tylko, że u Kloppa po 15 minutach meczu płuca, by im rozsadziło...
U Guardioli w grze pozycyjnej też galopują w każdym kierunku, a u nas co?

Mou poleciał. Możliwe, że wymagał zaawansowanego biegania...
Ole poleciał, bo ciągle wracał metodami do czasów SAFa, czyli do wypluwania płuc...

Mam wrażenie, że koty są już maksymalnie rozleniwione i w tym tkwią nasze problemy.
» 23 listopada 2021, 17:02 #53
ruffnecky: jeden na lewej obronie chyba nawet znowu się lekko spasł
» 23 listopada 2021, 23:39 #52
awe: Cavanie gralby w kazdym meczu? Dobre sobie. Gdzie problem Sancho w tym, ze przyszedl Ronaldo ? Fernades dostal zadyszki jeszcze w drugiej polowie zeszlego sezonu, co udowodnil bardzo slaba postawa na Euro. I najlepsze, co ma obecnie nejlepszy pilkarz z pola do tego jak, ze Shaw i Maguire graja jak amatorzy ? Mozna szkujac plusow i minusow przyjscia Ronaldo, ale nie robmy sobie zartow, ze rozwalil on sezon ...
» 23 listopada 2021, 16:51 #51
CRtheSaviour: Merson jak zwykle nie wie o czym mówi. Od kiedy przyszedł Ole, drużyna gra bez pomysłu i tylko przebłyski Rashforda, dobre rozgrywanie Bruno i karne na Martialu robiły robotę. W tym sezonie zabrakło tych trzech elementów i dlatego sytuacja wygląda jak wygląda. Gra w obronie pod wodzą Gunnara zawsze kulała.
» 23 listopada 2021, 16:28 #50
CRtheSaviour: A zapomniałem jeszcze o dziwnych golach Greenwooda, który nawet jak strzelił w bramkarza, to piłka kończyła w sieci.
» 23 listopada 2021, 16:29 #49
ManCr7united: Coś w tym moze byc nie było Ronaldo wyglądało to dużo lepiej
A tak naprawdę przyszedł cr7 i jest lipa także ze cos moze w tym byc

Może szkoda że nie trafił do City moze oni by byli na tym miejscu co my teraz
» 23 listopada 2021, 15:50 #48
niewiempoco: Dużo lepiej? Obejrzyj mecz z Wolves bez Ronaldo. Obejrzyj i nie szerz kłamstw. Zamazuje ci obraz 2 miejsce na koniec tamtego sezonu mimo słabej gry - ale reszta ligi słabo grała i punktów nie ciułała.
» 23 listopada 2021, 17:11 #47
olestay: Juz ktorys raz wypominasz mecz z wolves to ja ci powiem obejrzyj caly zeszly sezon nie mowie ze bylismy nie wiadomo jacy wtedy ale mielismy styl i potrafiismy wygrac z najlepszymi druzynami. 29 meczow bez porazki mowi samo za siebie.
» 23 listopada 2021, 20:31 #46
olestay: Nie mowie ze od przyjscia w 100% wina lezy od strony Ronaldo mowie ze jest jednym z paru glownych czynnikow gry takiej jako druzyna. Kolejnymi sa fatalne bledy inwidualne Maguire czy nasza pomoc defensywna. A jak masz zaraz pisac ze ja nie mam zadnych argumentow obejrzyj se jakakolwiek analize meczowa.
» 23 listopada 2021, 20:38 #45
RoyRoy: Napiszę tak, choćby przyszedł wasz Ten Hag ( nie wiem skąd to uwielbienie),Pochetino czy inny Conte to z Ronaldo MU nie zdobędzie majstra ani LM..
» 23 listopada 2021, 15:41 #44
klusek0128: Nie mamy (wasz) argumentów aby polemizować z przytoczonymi faktami.
Szok!
» 23 listopada 2021, 16:05 #43
SzarimMusty: Jak wyśle się go na trybuny i utrudni kontakt z drużyną to będzie szansa.
» 23 listopada 2021, 17:20 #42
olestay: Tez sie zastanawiam czy Ronaldo patrzac na nowoczesny football z bardzo intensywnym pressingiem gdziekolwiek moze cos wygrac grajac w podstawowej 11. Mam nadzieje ze sie myle i cos jeszcze zdola wygrac na arenie miedzynarodowej. Moze w druzynie gdzie sa same maszyny do biegania?
» 23 listopada 2021, 20:34 #41
james30011986: Zgadzam się w 100%
» 23 listopada 2021, 15:31 #40
talir: Kontrować należy jak się trafi ku temu okazja. Trzeba jednak na takim poziomie potrafić atakować pozycyjnie, a nie nie umieć wymienić 3-4 podań na połowie rywala. Nie można bazować na "kopnij, biegnij i zaskocz mnie" jako flagowej taktyce zespołu. Kontratak to jest dodatek, podstawą jest prowadzenie gry, to Manchester United, a nie Zryw Nowa Wieś. Nie widzę winny Ronaldo w tym, że zawodnicy z piłką przy nodze, kiedy nie mogą grać z kontry ,nie wiedzą co z nią zrobić. To jest najwyższy poziom rozgrywek w Anglii, a nie Puchar Myszki Miki.
» 23 listopada 2021, 15:18 #39
uzio: Po pierwsze, według Fabrizio Romano kiedy transfer CR7 do City upadł, Ole został zapytany czy chce Ronaldo bo jest opcja żeby go ściągnąć i ten był jak najbardziej zainteresowany.
Z resztą brak planu było widac przez cały okres kiedy Ole tu był, przyjście CR7 w jakiś magiczny sposób nie posypało wszystkiego, zabawne jest też to jak wszyscy wypominają CR7 brak pressingu, ale oprócz Cavaniego, który robił to cały czas to reszta ofensywnych piłkarzy nie była zainteresowana zanim CR7 tu trafił.
» 23 listopada 2021, 15:00 #38
olestay: Wyobraz sobie sytuacje ,ze Ronaldo nie przychodzi i Ronaldo sie dowiaduje ze jego kolega z zespolu go nie chcial ktory sam ma posade przez byciem legenda tego klubu. OGS wyszedlby troche na hipokryte dla niektorych ale obwiniam go troche za to ,ze nie pokazal jaj i powiedzial sorry ja mam takie plany z Edem dogadalismy prawdopodobny transfer napastnika na przyszly sezon pasujacy do naszego stylu nie chce go.
» 23 listopada 2021, 20:41 #37
kazak8: Długo broniłem OGS, ale wg mnie teza zupełnie nietrafiona. Solskjaerowi po prostu brakowało jaj, żeby odsunąć od składu kilku cieniujących mocno piłkarzy (Maguire, Shaw, AWB, McTominay, Bruno) i zastąpić ich innymi (Bailly, Telles, Dalot, DVdB, Lingard, Martial). Przyzwyczajenia i brak chęci ucieczki "do przodu" z kryzysu kosztowały prawdopodobnie klub brak sukcesów w tym sezonie.
» 23 listopada 2021, 14:59 #36
Oficer: Co za bzdury. Z Ronaldo nie mozesz grac z kontry? Co to w ogole za dziwna teoria? Gość jest szybki ma dobre podanie i wykończenie i jest idealny na kontry. Bruno nie dotykał piłki? Dotykał ale grał ją niedokladnie i niechlujnie. To nie wina Ronaldo, że Maguire grał jak amator . To nie wina Ronaldo, że Ole nie potrafił rotować składem. To nie wina Ronaldo, że nasza defensywa jest jak banda dzieciaków we mgle. Ronaldo robi to co do niego należy czyli strzela gole. Czyż nie takie byly oczekiwania wobec niego?
» 23 listopada 2021, 14:58 #35
Tomwk1988: Oczekiwania wobec niego będą rakie same zawsze, ale czy my jako klub oczekiwaliśmy wzmocnienia ataku Ronaldem czy raczej klasowym środkowy obronca lub dwoma i prawoskrzydłowym? Dostaliśmy to co było potrzebne ale został popełniony jeden blad- zamiast Ronaldo jako Jokera potrzeba bylo wybrać kogoś kto zastąpi Pogbe, da jakość w środku. Niestety wpadł Ronaldo, koles jest wciąż dobry ale jak nie będzie miał kto harować w środku pola to i on sobie nie postrzela bo jak mu ktoś nie poda to sam 4 rywali nie przejdzie, już nie te czasy.
» 23 listopada 2021, 16:11 #34
Oficer: W takim razie Ole popelnił kolejny błąd bo mógł sprzedać Lingarda i w jego miejsce sprowadzić kogoś do środka. Ronaldo wpadł jako dodatek.
» 23 listopada 2021, 16:24 #33
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 14:51

KUPILI MU RONALDA I SIĘ SYPŁO XD hehe
Obronie kupili Varane i się posypał XDDDD

Problemem od jakiegoś czasu był kompletny brak odwagi, chęci, jajec do roszad, testowania ustawień i nawet zmian personalnych. Nie zauważyliście zmian robionych w 85, 86 minucie ? CO TO MA BYĆ ? XD
Wielu managerów bierze na siebie odpowiedzialność robiąc zmiany w czasem dziwnych momentach - czy to bramkarza przed karnymi czy nawet w pierwszych połowach. U nas po prostu padła rotacja, wybrani żołnierze dopóki nie grali na opałach swoich sił jakoś to wyglądało.

Cavani / Ronaldo
Rashford / Martial
Sancho / Greenwood

Czy to nie są naturalne zmiany na ten sezon ? Czy mogą grać razem ? Owszem, to rener nie ogarnął.
» 23 listopada 2021, 14:50 #32
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 23:42

tak, miał rotować Cavanim na kwarantannie czy z kontuzją? halo ziemia.
» 23 listopada 2021, 23:41 #31
Pochmurny: No czasem brak mi słów... Jak tu się nie usnosic czytając takie brednie? Ronaldo jest potworem, Ronaldo zniszczył taktyke Ole, Ronaldo zniszczył mentalność drużyny, Ronaldo wraz z Sauronem prawie podbił Śródziemie... Nosz kurna. Dlaczego nagle z Ronaldo w składzie nie mogli już grać z kontry? No dlaczego?! Co temu przeszkadzało? Ten człowiek umie grać kombinacyjnie i jak musi to biegnie szybciej niż większość naszych zawodników. Dlaczego nie mogli grać kontry? Dlaczego pier... o Sancho, a nie odnosi się do tego, że Ole praktycznie nie dawał mu szans? Przecież to inne pozycje. Cavani nie grał bo tu kontuzja, a ty nie przygotowany itp. Co on pier..., że Urus mógł grać w każdym meczu?! No ja już nie mogę czytać takich bredni bo dostaję piany... Co to za trener i jego wizja gry gdy jeden zawodnik niszczy mu wszystko co budował przez ostatnie lata (no jeśli budował). Nagle CR7 grając na szpicy zniszczył wszystko, a wcześniej jak grał Martial i była ta najlepsza forma drużyny to jakoś nikomu nie przeszkadzało. Później Martial słabe wyniki i zaginął. My nigdy za Ole nie byliśmy wybitni z kontry, a jedynie Bruno ciągnął ten wózek. Ile razy widziałem jak te moski nie potrafiły wymienić kilku podań przy kontrze i myśleli pół godziny przed podaniem. To są automatyzmy które muszą być wyćwiczone na treningach. Boże drogi... Zwalić na jednego gościa który niedawno przyszedł tragiczną grę zespołu który i w zeszły sezonie już mocno cieniowal. Absurd. Jeszcze wymienia mecz z Evertonem jako przykład swojej tezy, a który pokazuje, że i bez Ronaldo grali wielkie nic... Jak Ole przerosło wykorzystanie Ronaldo i przez to cała gra poszła w pistu, to słaba ta jego twórczość skoro jeden zawodnik nagle powoduje zniszczenie wszystkiego nad czym pracował i zawodnicy nagle mają amnezję i grać w piłkę nie umieją. Kontra to jedna z najprostszych taktyk i nie sądzę aby Ronaldo który ciągle stara się wystawiać i wbiegać za obrońców (czego u Nas często brakowało) miał problem z przyswojeniem.
» 23 listopada 2021, 14:48 #30
HarryBrown: Żeby grać z kontry to trzeba zakładać pressing już w linii ataku. W tym sezonie tego nie ma. Mnie wierzyć nie musisz ale zajrzyj do opracowań przygotowanych przez The Athletic.
Do tego dochodzi fatalna postawa defensywy (bez Varana) co powodowało, że nasza środkowa formacja grała bardziej cofnięta co dawało więcej przestrzeni przeciwników. Dodatkowo Fred nie wszedł w rozgrywki w optymalnej formie a Scottowi przytrafiła się kontuzja po której jeszcze nie wrócił do swojej optymalnej dyspozycji. Co też spowodowało, że nie grali tak intensywnie jak w poprzednich sezonach. Oczywiście Ole mógł a nawet powinien był zaryzykować wystawieniem Matica i Donnego, chociaż ten pierwszy to aktualnie ma parę by grać na dobrym poziomie max 45-55 min. Do tego Bruno z uwagi na słabe angażowanie się w defensywę przez linię ataku siłą rzeczy musi częściej się angażować w zadania destrukcyjne niż kreowanie gry. Oczywiście nie zwalałbym winy li tylko na CR bo na kiepskie wyniki składa się więcej czynników, w szczególności fatalna dyspozycja linii obrony, która w tym sezonie gra na poziomie amatorskim. Niemniej coś w tym jest, że linia ataku jest zbyt mało zaangażowana. Wystarczy sobie przypomnieć mecze w których na boisku pojawiał się Cavani i jak diametralnie zmieniała się nasza gra oraz wynik końcowy.
» 23 listopada 2021, 15:27 #29
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 16:13

Mnie nie obchodzą żadne opracowania The Athletic bo sam mam oczy i widziałem już w poprzednich sezonach, że nasz pressing to amatorka. Choćby wszyscy biegali do tego pressingu to nic nie da jeśli będą to robili bez mózgu. Nasz pressing za Ole zawszę polegał na ataku trzech z przodu i Bruno, a środkowi pomocnicy byli pi razy drzwi na własnej połowie. Jak można zakładać tak pressing? Wystarczy, iż jakaś drużyna nie robi w gacie i porusza się po boisku aby taki pressing ominąć. Sprawę pressingu wielokrotnie już poruszałem w zeszłym sezonie, więc usilne wciskanie jako jedena z przyczyn Ronaldo, jest nie na miejscu. Wychodzisz pressingiem całą drużyną do przodu lub się cofasz. Nie można robić tego wybiórczo i na zrywy. Chyba nawet z tobą kiedyś poruszałem ten temat, że jest pressing sytuacyjny i drużynowy. W zwykłym to cała drużyna musi być zaangażowana, a w sytuacyjnym mogą atakować jednostki w nerwalgicznych sytuacjach licząc na błąd przeciwnika. Pressing sytuacyjny jest dodatkiem, a pressing drużynowy musem. To pressing drużynowy daje dominację w meczu, a sytuacyjny daje dodatkowe szanse w meczu. Jest za dużo zależnych aby obarczać Ronaldo. Gdybyśmy atakowali i bronili całym zespołem to i pressing nie musiałby być taki upośledzony. Gdy dzieli się tak mocno strefy to jak można założyć skuteczny pressing?
» 23 listopada 2021, 16:13 #28
Pochmurny: A i odnosząc się jeszcze do tego co pisałeś o formie zawodników i babolach. Ich forma czy błędy nie powinny raczej wpływać na kulturę gry w pressingu. To są zachowania które powinny być również automatyzmami. Co mają błędy poszczególnych zawodników do tego jak grają taktycznie pressingiem? Tymbardziej błędy zazwyczaj są to przypadki losowe i nie powtarzają się regularnie. Zawodnik niezależnie w jakiej jest formie raczej będzie umiał wykonać zwykły ruch tam gdzie trzeba. Jak napisałem wcześniej tu jest za dużo zależnych i problemów które za Ole nie zostało w żaden sposób rozwiązanych, a jedynie kontynuowanych. Głównym jest właśnie brak gry całym zespołem, nie zależnie czy w defensywie czy ofensywie. Kiedy oglądam mecze z niektórymi przeciwnikami i widzę jak każdy tam domaga się piłki czy od razu podaje do kogokolwiek z przodu bez namysłu to jestem załamany. Załamany dlatego, że u Nas większość zawodników stara się robić swoje i nic ponad to. Jak więc coś może pójść do przodu, gdy każdy czeka aby podać do Bruno bo samemu to nie bardzo?
» 23 listopada 2021, 16:30 #27
HarryBrown: Twoja ocena jest w dużej mierze oparta na tym co grają a właściwie nie grają nasi zawodnicy. W poprzednich sezonach jak się towarzystwu chciało biegać to nawet im Sity z de Reds nie potrafili podskoczyć. I to nie jest tak, że nie potrafią robić pressingu z głową.
» 23 listopada 2021, 17:38 #26
Zmorson: Wszystko wina jednego zawodnika. Tego jeszcze nie grali...
» 23 listopada 2021, 14:36 #25
PogbaKingOfMANU: Jak nie było? :D Do niedawna była "wina Pogby" cokolwiek się nie działo, niczym słynne "wina Tuska". To teraz będzie "wina Ronaldo" ;)
» 23 listopada 2021, 15:07 #24
niewiempoco: " Wszystko wina jednego zawodnika. Tego jeszcze nie grali... "

W Juve było to samo, tzn takie opinie. Że blokuje potencjał innych, że jak przegrywają jego wina, że jak wygrywają to i tak kto inny by to strzelił. Albo nawet, że jakby go nie było to klub kupiłby pięciu klasowych grajków i wtedy to już na pewno maszyna by ruszyła.

Hejterzy zawsze znajdą sobie coś do powiedzenia.
» 23 listopada 2021, 15:25 #23
RoyRoy: Nareszcie ktoś to powiedział głośno, brawo Merson
» 23 listopada 2021, 14:25 #22
PiesekLeszek: Mało prawdopodobne, ale gdyby Solsza podszkolił się prowadząc inny klub/kluby mógłby kiedyś wrócić i udowodnić swoje umiejętności. Gość oddał całe serce dla klubu.
» 23 listopada 2021, 14:20 #21
NoLogo: Bardziej to, że się linia defensywna rozleciała. Shaw po sezonie życia zjazd, Harry parodia, Varane wchodzi w nową ligę i kontuzje, AWB totalnie się uwstecznił. Zamiast próby rozwijania ofensywnej gry to dołożenie kolejnego środkowego obrońcy do formacji 'szczelnej' jak sito.
Jak robić akcje i nadrabiać ilością goli ponad to co zdobędzie przeciwnik, gdy własna obrona tworzy sytuacje bramkowe niczym najlepszy asystent.
» 23 listopada 2021, 14:15 #20
1996kutno: Ole to byl przecietniak, koniec tematu.
» 23 listopada 2021, 14:15 #19
SkilledHydra16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 14:08

Szczerze też mi się tak wydaje. Nie mogli sobie pozwolić by City go wzięło, więc jest u nas, ale watpie by Solskjaer by go chciał gdyby nie to. Wiadomo to nie jest wina Ronaldo, że tak prezentuje się obecny sezon, ale nie sądzę żeby był potrzebny tej druzynie. Przed jego przyjściem grał Greenwood i w pierwszych 3 meczach 3 gole.
» 23 listopada 2021, 14:08 #18
Quebambino: Odnoszenie do tego steku bzdur jest dość zabawne. Z Ronaldo NIE MOŻEMY GRAĆ Z KONTRY, ale z DUŻO WOLNIEJSZYM Cavanim możemy? Nice logic man
» 23 listopada 2021, 14:05 #17
DevoMartinez: Mam identyczne zdanie. Ronaldo to był gwódz do trumny Ole. Bruno obecnie prawie nie zbliża się okolice 16tki, kiedy wcześniej często wchodził w pole karne albo był w jego okolicach, często grając jak fałszywa 9tka. Obecnie robi to głównie wtedy kiedy wyręcza Ronaldo w presingu a ten ostatni schodzi głębiej. Do tego masa asyst Bruno to były właśnie piłki w kontrach, często z pierwszej na wolne pole. Z zespołu który grął najlepszy kontratak w europie zmieniliśmy się w zespół który prawie nie gra kontr. Ole chciał budować przód ataku oparty na szybkośći, stąd James, stąd Sancho, Dialo.
» 23 listopada 2021, 13:44 #16
Radomirus: Zgadzam się w zupełności... kwestia tego, że w pierwszych meczach z Ronaldo jeszcze jakoś to wyglądało sprowadza się do tego, że managerowie przeciwnych drużyn potrzebowali właśnie tych kilku meczy aby "przeczytać" jak gra United z Ronaldo z przodu i jak gra sam Ronaldo. Przeczytali i efektem jest 4:1 od Watfordu, którego managerem może nie jest Guardiola ale umówmy się, że w Premier League nie ma taktycznych idiotów wśród managerów a nasza gra z Ronaldo z przodu jest prostsza niż budowa cepa.

Obawiam się tylko, że przyjdzie nowy manager, to niezależnie od tego jakie byłoby to nazwisko, to jeżeli na środku ataku nadal będzie stał Portugalczyk, to nasza gra się specjalnie nie poprawi. Może i Ronaldo strzeli ileś tam bramek dzięki faktycznie fantastycznym, indywidualnym umiejętnościom, ale drużyna nadal będzie musiała się chować z potrójną gardą bo brak pressingu Portugalczyka uniemożliwi inną grę.

Transferowy strzał w kolano... :/
» 23 listopada 2021, 13:56 #15
niewiempoco: Ta, a Greenwood, czy Rashford to tytani pressingu. Albo Martial, którego widać raz na 45 minut. Ok. Oni by zbawili United. Albo połamany wiecznie Cavani niemogący nawet 90 minut pograć.
» 23 listopada 2021, 15:26 #14
klusek0128: Przedeczem z Liverpoolem ten sam facet pisał że
"Liverpool nie zmiecie Manchesteru United"
W zasadzie każdy jego tekst jest całkowicie nietrafiony. Facet jest niesamowity ! Nigdy nie trafia!
Jeśli mówi A to wiedz że będzie Z.
» 23 listopada 2021, 13:34 #13
boro: Coś w tym jest. Kazano mu się uśmiechać po zakupie Ronaldo to tak robił, a jak było naprawdę
» 23 listopada 2021, 13:22 #12
Reddevil777: Ole sam chciał ronaldo nie wiesz o tym
» 23 listopada 2021, 13:24 #11
KalinaRIP: Ale ty za to wiesz że Ole go chciał.
» 23 listopada 2021, 13:37 #10
mcis: Nie chciał go i w ramach protestu wystawiał go w każdym możliwym meczu. CR ma swoje lata, może by dostał zawału...
» 23 listopada 2021, 17:46 #9
mcis: "Solskjaer miał plan..." i dalej nie czytam
» 23 listopada 2021, 13:20 #8
pilsudczyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 13:20

Rozumiem, że kontuzjowany co chwilę Cavani grałby w każdym meczu, zmieniany na człapiącego Martiala. Problemem był trener, który nie potrafił ustawić niemal kompletnego składu a nie bramkostrzelny napastnik, którego dostał w prezencie.
» 23 listopada 2021, 13:20 #7
seju: Co za bzdury. Z Cavanim gralibyśmy z kontry i zebralibyśmy więcej punktów? Ole poleciał, bo McTominay i Maguire grali na poziomie polskiej ekstraklasy. Nowy trener będzie miał podobne problemy i poleci tak samo szybko. Może za 5 lat ktoś w końcu zacznie krytykować przede wszystkim piłkarzy, a nie trenera.
» 23 listopada 2021, 13:18 #6
Quebambino: Widać było jego plan. Cavani mógł grać w każdym spotkaniu - ta.. on nie grając łapie urazy na treningach.
» 23 listopada 2021, 13:15 #5
tygrys26: Jakie plany? Ope mial plany na ten sezon jakieś? Nie było.wkdac, a gdyby nie Ronaldo to już dawno poleciałby ze stołka
» 23 listopada 2021, 13:05 #4
sztejner: A kiedy Ronaldo gola ostatnio strzelił ? Bez przesady. Też jestem zdania że wśród małolatów Ole mial mega wizerunek Legendy
Cris przyszedl i wszystko poszło w diabły,cały autorytet Ole przeniósl się na Ronaldo. Gra siadła,Ole zawsze wychodził z kryzysu,ekipe dzieciaków zmontował,przyszedl jeden emeryt i buźka pa
» 23 listopada 2021, 14:10 #3
Zmorson: Jasne nie strzela po 2-3 co mecz wywalic go
» 23 listopada 2021, 14:34 #2
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.11.2021 23:44

ciekawe jak bardzo spadną statystyki innym piłkarzom ofensywnym i czy z Ronaldo na pokładzie nie zakończymy sezonu z mniejszą ilością bramek niż w poprzednim... ciekawe co wtedy będziecie mówić... pewnie, że wina Bruno
» 23 listopada 2021, 23:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.