Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fred odpowiedział na krytykę w mediach społecznościowych

» 23 marca 2021, 12:22 - Autor: Rio5fan - źródło: Manchester Evening News
Fred spotkał się z wieloma negatywnymi komentarzami za swój występ w niedzielnym spotkaniu Leicester City z Manchesterem United w ćwierćfinale Pucharu Anglii (3:1).
Fred odpowiedział na krytykę w mediach społecznościowych
» Fred nie zaliczył do udanych niedzielnego spotkania z Leicester City
Brazylijczyk zawalił zwłaszcza przy pierwszym golu, gdy dograł piłkę wprost po nogi napastnika gospodarzy, Kelechiego Iheanacho.

28-latek musiał przeczytać mnóstwo krytycznych opinii w mediach społecznościowych. Niektóre z nich miały charakter rasistowski.

– Komentarze w mediach społecznościowych były przepełnione nienawiścią oraz rasizmem. Nie możemy napędzać tej kultury - stwierdził Fred.

– Nie możemy tego akceptować. Zawsze trzeba z tym walczyć. Jesteśmy więksi i lepsi od tego. Wystarczy! - dodał pomocnik Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Page: United odpowiednio zarządzają czasem gry Jamesa
Następny news »
Amad Diallo wśród TOP 20 plebiscytu NXGN

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (96)


lukJakubowski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2021 00:48

Lubię Freda, ale najlepszym rozwiązaniem jego problemu byłaby likwidacja kont społecznościowych.
Mógłby też odpuścić sobie wchodzenie do sieci i czytanie opinii na swój temat.
Gość jest gwiazdą sportu i musi się liczyć z falą hejtu. Między innymi za to mu płacą, oprócz gry w piłkę.
Jeśli nie radzi sobie z internetowymi napinaczami to niech zmieni branże. Może przyjść do mnie do pracy i tyrać za 4500 zł, co też może się wiązać z tym, że jak spartoli swoją robotę to ktoś się na nim wyżyje, tak jak czasem na nas, szarych ludziach.
Każdy musi się mierzyć z krytyką, niejednokrotnie krytyką nieludzką i delikatnie mówiąc prymitywną.
Takie jest życie. Cisną go od szympansów, mnie też wyzywają od najgorszych i z tym żyje.
Człowiek musi mieć grubą skórę i żyć według zasady; psy szczekają, karawana jedzie dalej.
Pozdrawiam silnych psychicznie.
» 24 marca 2021, 00:47 #92
kbck00: Ależ to jest złoty standard na wyspach. Po każdym beznadziejnym meczu pojawiają się wpisy "antyrasistowskie" by zamknąć gębę każdemu kto jest wkurzony na ten piknik na boisku.
» 23 marca 2021, 19:16 #91
Atlantic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2021 12:07

Bo po każdym beznadziejnym meczu internet jest zalany rasistowskimi komentarzami. Zgadzam się, że obecnie poprawność polityczna przekracza granice rozsądku, ale to co się dzieje po złych meczach w internecie jest skandaliczne i nie powinno się tego tolerować. Tymi odpowiedziami piłkarzy na to też jestem zmęczony, bo zawsze jest standardowa wypowiedź, która absolutnie nic nie zmienia Może w ten sposób też radzą sobie z takimi sytuacjami, które do przyjemnych na pewno nie należą i mogą mieć negatywny wpływ na zdrowie psychiczne piłkarzy. To też są ludzie, niezależnie od tego ile zarabiają. Jeśli czują się lepiej wyrażając swoje niezadowolenie to lepiej niż jakby mieli w ciszy udawać, że ich takie komentarze nie bolą.
» 24 marca 2021, 12:06 #90
erplus: JakiśÂ czas temu broniłem Freda, gdy jeszcze nie dostawał wielu szans na grę. Czasem mu się obrywało za mocno. Natomiast ostatnie mecze gra naprawdę słabo. Do tego to jego ględzenie o rasizmie...
Zmieniam optykę na tego piłkarza i to niestety na gorszą.
» 23 marca 2021, 17:59 #89
Robert3344: Szkoda gadać z tym Fredem.. szkoda, że to wszystko opiera się o rasizm, ale tak naprawdę chłop daje z siebie 100% dla klubu, a to, że się nie nadaje do grania tutaj to wina Ole, że go wystawia w środku pola, a nie jego. Szybciej hejt powinien spać na menago i sztab, że dopuszczaja do gry takiego elektrycznego gościa.
» 23 marca 2021, 16:27 #88
Chestnut: Nie ma nikogo innego by go obecnie zastąpić.
» 23 marca 2021, 16:38 #87
MixEx: Tak bo nie mozna przejsc na inny system gry. Nie można przejsc na wahadłowych, nie mozna przejsc na system bardziej ofensywny z Pogba/Beekiem i McTominayem/Maticiem. Nie mozna. Trener jeszcze nie odblokował tej umiejętności.
» 23 marca 2021, 17:34 #86
Chestnut: A mamy 3 środkowych obrońców, by grać wahadłowymi?
» 23 marca 2021, 18:42 #85
Litosci: Mamy grać na trójkę obrońców gdzie mamy półtora zdrowego obrońcy, bo lindelof gra z kontuzja. Czy na bardziej ofensywny system? Graliśmy tak na początku sezonu i traciliśmy multum bramek.
» 24 marca 2021, 08:50 #84
PauloKuhan: Harry mu podał na tak zwanego konia co miał zrobić fred? jak dostajesz piłkę a za plecami masz rywala możesz zrobić dwie rzeczy ,pierwsza odegrać z klepki ,druga starać się obrócić, wybrał to pierwsze i słusznie w tym sektorze dla mnie błąd Maguaiera doświadczony zawodnik widzi pressing a podaje koledze który jest tyłem
» 23 marca 2021, 16:18 #83
Litosci: Tym bardziej ze każdy wie a już szczególnie jego kumple z drużyny ze Fred nie ma kleju w nodze i często się gubi przy agresywnym pressingi
» 24 marca 2021, 08:51 #82
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 16:17

Ale mi to Odpowiedz. Dlaczego taka kupoburza nie jest robiona po krytykowaniu i atakowaniu innych ras? Czy biali nie obrywaja po beznadziejnym meczu i zaprzepaszczeniu szansy na puchar? Zawsze wszystko odwrócą do góry nogami, żeby to winny był ofiarą.
» 23 marca 2021, 16:16 #81
Chestnut: Białych nie wyzywa się za to, że są biali, więc to nie jest rasizm. :)
» 23 marca 2021, 16:40 #80
DevoMartinez: Każdy piłkarz jest krytykowany w mediach społeczniściowych KAZDY. Ale chyba tylko czarni skupiając się na tym jaki kolor skóry mają a nie na meritum sprawy. Jak ktoś nie potrafi odeseparować się od personalnych ataków to nie powinnien używac mediów społeczniościowych. Innego będą nazywac idiotą, drugiego łamagą, trzeciego pazernym na kasę najemnikiem albo szuczrem ale jakoś nie kojarze żeby ktoś o takie rzeczy płakał
» 23 marca 2021, 15:45 #79
MikeMU: Straszne jest to co Ty piszesz. Takich jak ty powinno się do więzień zamykac. Mowa nienawiści to mowa nienawiści. Hejt w internecie to zwykłe gówniarstwo.
» 23 marca 2021, 15:56 #78
DevoMartinez: Straszne jest to, że ludzie mają tak zryte głowy tym co widzą w tv, że ślepną. I w czym ty jesteś lepszy skoro chcesz mnie zamykać do więzienia tylko za to, że ma odmienne zdanie od twojego?
» 23 marca 2021, 16:06 #77
BNK: MikeU czasy, kiedy zamykano ludzi za poglądy, mamy już na szczęście za sobą.
» 23 marca 2021, 16:34 #76
Vamp: Pełna zgoda DevoMartinez, wolność słowa już dawno minęła, teraz strach na kogoś krzywo spojrzeć nawet ;/ A Jak czytam odpowiedzi takich osób jak MikeMU to aż mi się smutno robi ze świat jest pełny takich ludzi. I właśnie dlatego będzie tylko coraz gorzej.
» 23 marca 2021, 16:42 #75
Chestnut: @DevoMartinez - nie no oczywiście. XD

Jest różnica między zwykłym szarym pospolitym człowiekiem z kontem społecznościowym, a bycie "celebrytą", gdzie dziennie możesz dostać na ryj kilka tysięcy, kilkanaście tysięcy? Komentarzy jakim to Ty [niecenzuralne słowa] jesteś.
Nie masz pojęcia jaki ma to wpływ na człowieka, nie wyobrażasz sobie tego. Ludzie potrafią przez to popełnić samobójstwo. ALE CO TAM.
» 23 marca 2021, 16:44 #74
DevoMartinez: Chestnut skąd wniosek, że nie mam pojęcia jaki to ma że mieć wpływ na człowieka? Dla tego napisałem, że jak ktoś nie potrafi się dystansować od mediów społecznościowych to nie powinien ich używać. Póki jesteśmy w sieci anonimowi to tak to będzie wyglądało bo ludzka natura się nie zmienia. Inni to zlewają ale czarnego to boli. Ojjj.
» 23 marca 2021, 17:11 #73
grzeho16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 17:15

Serio Chestnut?
Mamy komuś współczuć bo przez swoją sławę dostaje dużo przykrych komentarzy?
Człowieku jakby tak każdy się przejmował tymi komentarzami to połowa gwiazd muzyki, sportu, filmu miała by depresję albo już by się powiesiła.
Jak nie potrafisz olać takich komentarzy, czy śmiać się z nich czy też użyć jako motywacji do poprawy to po kiego grzyba je czytasz. Czy nawet po kiego grzyba wtedy wrzucasz coś na social media.
Kiedyś ludzie mieli wywalone jaja na to coś ktoś na nich pisał w internecie. Teraz pokolenie płatków śniegu i każdy komentarz pod postem to sztylet w serce. Dramat.
» 23 marca 2021, 17:14 #72
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 17:21

"Dla tego napisałem, że jak ktoś nie potrafi się dystansować od mediów społecznościowych to nie powinien ich używać."

Wtedy hejt wygra. :)

@grzeho16 - zapoznaj się najpierw na temat depresji, jak wiele osób na świecie ma depresję, nawet gwiazdy muzyki, sportu, filmu. To, że nie widzisz, że oni mają depresję, to nie znaczy, że jej nie mają.
» 23 marca 2021, 17:19 #71
BNK: Za 6.2 milionów rocznie, możecie mnie wyzywać od najgorszych. No chyba, że będę gral lepiej od Freda.
» 23 marca 2021, 17:21 #70
Chestnut: "Za 6.2 milionów rocznie, możecie mnie wyzywać od najgorszych. No chyba, że będę gral lepiej od Freda."

Żałosne.
» 23 marca 2021, 17:22 #69
grzeho16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 17:36

No to proszę mi powiedzieć Panie Chestnut.
Ile tych osób ma depresję? Jeśli polecasz mi się najpierw z tym zapoznać to sam już pewnie jesteś z tym dobrze zapoznany. Więc jaki to jest procent?

Druga sprawa
Dystans od social media to nie jest sprawa przegranej. Przegrasz wtedy jak cię te komentarze złamią. Dużo ludzi olewa hejt bo to jest tylko komentarz randomowych ludzi. Jak dla kogoś to sprawa wielkiej wagi to droga wolna - może walczyć z wiatrakami
» 23 marca 2021, 17:33 #68
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 17:41

"Depresja jest w czołówce najczęściej występujących chorób na świecie według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Według prognoz do 2020 roku będzie na drugim miejscu wśród najczęstszych chorób, a do 2030 roku – na pierwszym. Na depresję choruje na świecie około 350 mln ludzi."

"Druga sprawa
Dystans od social media to nie jest sprawa przegranej. Przegrasz wtedy jak cię te komentarze złamią. Dużo ludzi olewa hejt bo to jest tylko komentarz randomowych ludzi. Jak dla kogoś to sprawa wielkiej wagi to droga wolna - może walczyć z wiatrakami"

Jeżeli ktoś po Tobie ciśnie, to nie się nie dystansujesz, tylko próbujesz coś z tym zrobić. Tylko nie tak, że teraz Ty go ciśniesz. Musisz pokazać, że Ci się to nie podoba i nie będziesz tego tolerował.
» 23 marca 2021, 17:37 #67
MikeMU: Ehhh. Jeśli ktoś nie widzi różnicy między mowa nienawiści, a wolnością słowa to ma poważne problemy z długością penisa. Wolność słowa kończy się tu gdzie zaczynają się dobra materialne i niematerialne drugiego człowieka. To podstawa demokracji. Mowa nienawiści to przestępstwo. Tyle. Polecam poczytać książki.
» 23 marca 2021, 17:42 #66
BNK: Żałosne, panie Chestnut to jest, kiedy dorosły facet, nie potrafi przyjąć krytyki na klatę, tylko robi z siebie ofiarę, jak jakaś 14 letnia "infuencerka" z Instagrama. Jeszcze bardziej żałosne, jest to, jak profesjonalny piłkarz, po fatalnym występie, użala się nad sobą, zamiast przyznać, że po prostu dał d...
» 23 marca 2021, 17:45 #65
grzeho16: Czyli jakieś 19/20 społeczeństwa radzi sobie z hejtem. Niemożliwe...

Dalej:
,,Musisz pokazać, że Ci się to nie podoba i nie będziesz tego tolerował. ,,

Czyli jak nasz Fred pokaże że się mu nie podoba to co piszą to przestaną hejtować? Fajnie jakby tak to działało. Ale jak chcesz wiedzieć co ludzie o tobie myślą ( a zakładam że chcesz skoro czytasz ich komentarze) to raczej się musisz liczyć z tym że zdania będą bardzo różne.

,,Jeżeli ktoś po Tobie ciśnie, to nie się nie dystansujesz, tylko próbujesz coś z tym zrobić,, Tak by to u mnie działało w przypadku osób z których zdaniem się liczę - rodzina, znajomi.
Jak cię obsmarowują w necie to jasne możesz tracić czas i nerwy na ludzi których nigdy pewnie na oczy nie zobaczysz. Ja wolałbym w tym czasie zająć się np. treningiem - w przypadku Freda.
» 23 marca 2021, 18:14 #64
Chestnut: "Żałosne, panie Chestnut to jest, kiedy dorosły facet, nie potrafi przyjąć krytyki na klatę, tylko robi z siebie ofiarę, jak jakaś 14 letnia "infuencerka" z Instagrama. Jeszcze bardziej żałosne, jest to, jak profesjonalny piłkarz, po fatalnym występie, użala się nad sobą, zamiast przyznać, że po prostu dał d..."

Właśnie żałosne jest takie zachowanie. Przez takie głupie stwierdzenia trzy-cztery razy więcej mężczyzn popełnia samobójstwa niż robią to kobiety.

"Czyli jakieś 19/20 społeczeństwa radzi sobie z hejtem. Niemożliwe..."

Pozostawię to bez komentarza.

""Czyli jak nasz Fred pokaże że się mu nie podoba to co piszą to przestaną hejtować? Fajnie jakby tak to działało. Ale jak chcesz wiedzieć co ludzie o tobie myślą ( a zakładam że chcesz skoro czytasz ich komentarze) to raczej się musisz liczyć z tym że zdania będą bardzo różne."
,,Jeżeli ktoś po Tobie ciśnie, to nie się nie dystansujesz, tylko próbujesz coś z tym zrobić,, Tak by to u mnie działało w przypadku osób z których zdaniem się liczę - rodzina, znajomi.
Jak cię obsmarowują w necie to jasne możesz tracić czas i nerwy na ludzi których nigdy pewnie na oczy nie zobaczysz. Ja wolałbym w tym czasie zająć się np. treningiem - w przypadku Freda."

Nic nie rób, przecież ten jeden głos nic nie zmienia. Nienawidzę takiego podejścia.
» 23 marca 2021, 18:37 #63
BNK: Oh nie... No to zamieńmy facetów w płaczliwe panienki i statystyka się wyrówna.
» 23 marca 2021, 18:52 #62
Chestnut: Pozdrów żonę/dziewczynę/mamę/siostrę/córkę/ciotkę/babcie i kogo tam jeszcze chcesz, jeżeli masz takie zdanie o kobietach, to współczuję. :)
» 23 marca 2021, 18:59 #61
BNK: Moja matka i dziewczyna sama nazwałby Cię płaczliwą panienką, ale dziękuję, pozdrowie.
» 23 marca 2021, 19:01 #60
Chestnut: Nie ma nic złego w byciu płaczliwą panienką. :)
» 23 marca 2021, 19:06 #59
BNK: Nie ma nic złego, w byciu twardym facetem;)
» 23 marca 2021, 19:10 #58
Chestnut: Nie ma nic złego, nigdzie nie napisałem, że to coś złego, ale mówienie, że tylko tak powinien wyglądać mężczyzna jest z pupy i pytanie, czy jesteś naprawdę twardym facetem, czy tylko chcesz nim być i udajesz twardego. ;)
Pytanie retoryczne.
» 23 marca 2021, 19:14 #57
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 19:33

Facet to facet, już o tym rozmawialiśmy. Ma prawo do łez, ale powinien być twardy. Tak przynajmniej ja zostałem wychowany i tak do tego podchodzę. Obiektywnie? No nie, bo każdy z nas ma poglądy, oparte na własnych doświadczeniach. Ale pisanie, że przez takie właśnie podejście, faceci się zabijają, jest lekką przesadą;)

A to, czy jestem twardzielem, nie jest dla mnie do oceny. Pozostawiam to tym, którzy mnie znają;)
» 23 marca 2021, 19:33 #56
Chestnut: Też zostałem wychowywany w ten sposób, to nie znaczy, że tak musi być i że to jest prawda. Stereotypy są złe. Każdy jest inny i każdy ma prawo być kim tylko zechce.
» 23 marca 2021, 19:39 #55
BNK: Ale to żaden stereotyp. To wynika z natury i czasów, kiedy bycie mężczyzną coś znaczyło. Dziś to się rozmywa- ewolucja;)
» 23 marca 2021, 19:46 #54
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 19:58

Naprawdę teraz chciałbym napisać "ok boomer". Ja akurat się wstydzę, tego jak kiedyś siebie postrzegali mężczyźni, jak traktowali kobiety.
» 23 marca 2021, 19:58 #53
DevoMartinez: Tak zycie było i nadal jest urządzone, że facet ma być tą półowką twarda. kobiety szukaja twardych facetów żeby mieć w nich oparcie. Tak było od wieków, tak jest i tak będzie zapewne jeszcze długo. Kurde no nie odwracajmy rzeczywistości.
» 23 marca 2021, 19:58 #52
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 20:00

Nie musisz być twardym by dawać oparcie i nie, kobiety nie szukają twardych facetów, to kolejny głupi stereotyp.
» 23 marca 2021, 19:59 #51
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 20:01

Ok skrót myślowy. Twardy = zaradny, nie użalający się nad sobą z byle powodu, nie hipochondryk, nie kolokwialnie mówiąc miękka faja..
» 23 marca 2021, 20:01 #50
BNK: Chestnut naprawdę Cię szanuję, ale nie pisz takich głupot proszę. Co ma bycie prawdziwym facetem, do złego traktowania kobiet? Prawdziwy facet nigdy nie pozwoliłby sobie na to, żeby źle traktować kobietę i tu nawet nie mówię o biciu, to to już w ogóle patologia. Jeśli uważasz, że miejsce kobiety jest w kuchni, czy przy pralce, to nie znaczy, że jesteś prawdziwym facetem. To czyni z ciebie idiotę.
A "ok boomer" to najbardziej wieśniackie, co wymyślił internet;)
» 23 marca 2021, 20:02 #49
Chestnut: No to tak wyglądali mężczyźni kiedyś. Większość to była takim Korwinem i nie pisz, że to nieprawda, jeżeli do dziś walczą o swoje prawa.
» 23 marca 2021, 20:17 #48
grzeho16: Nic nie rób, przecież ten jeden głos nic nie zmienia. Nienawidzę takiego podejścia.

Co??
Ciezko mi to w ogole skomentować.
Jak z mojej wypowiedzi wyciagnales taki wniosek to radze podciagnac troche czytanie ze zrozumieniem i potem wrocic do dyskusji. Chyba ze nie wiedziałeś co powiedzieć i napisales to tak byle cos odpisać.
Tak czy tak widze ze ten dialog nie ma sensu.
Bo jesli ktos ci odpowiada takim jednym zdaniem gdzie wyciagnal taki wniosek nie wiadomo skąd to chyba juz nie ma nic ciekawego do powiedzenia.
Takze tutaj zakończę.
» 23 marca 2021, 20:21 #47
BNK: No kurde nie. Nie tak wyglądali mężczyźni. Przynajmniej nie w moim otoczeniu. Mój ojciec ma 5 braci, moja mama 2 i ja takich zachowań nie widziałem. Później, jak przenieśliśmy się do UK, tam też Polacy trzymali się razem, więc mam tam sporo "wujków i cioć." Też pełna kulturka. Ale na pewno kiedyś takie zachowania, o których łowisz były częstsze. Z tym, że ja bym nie generalizował;)
» 23 marca 2021, 20:27 #46
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 20:29

Jaki komentarz, taka odpowiedź, z czym masz problem? :)

@edit: A to u mnie inaczej, u mnie to każdy to taki Korwin.
» 23 marca 2021, 20:28 #45
BNK: No dlatego wyżej pisałem o tym, że nasze poglądy kształtują nasze doświadczenia;)
» 23 marca 2021, 20:32 #44
Chestnut: No ale też kieruję się historią, to jak traktowane były i są kobiety. Może inaczej, jak traktowali faceci. Bo tu widzę chcesz zrobić z "mężczyzny" rycerza na białym koniu. Ale to raczej nie było zbyt częste. Wziąć ślub, zaklepac i koniec. Kobiety raczej były traktowane przedmiotiwo. Tak ja to widzę.
» 23 marca 2021, 20:47 #43
BNK: To wszystko zależy od środowiska, w jakim się wychowujemy. Ja szacunek do kobiet wyniosłem z domu. Tak samo ojciec uczył mnie, że facet musi być twardy, nie poddawać się i nie pozwolić się złamać. Z resztą tego samego uczy mnie moja dziewczyna. Kiedy zaczynam marudzić, najczęściej słyszę: stop crying like a lil' bitch. Niektorzy z nas nie mają wyjścia:p
» 23 marca 2021, 20:52 #42
Chestnut: To żeby się nie poddawać i nie załamywać, to się powinno mówić każdemu, ale jako wsparcie, a nie w formie, że tak powiem presji społecznej.
» 23 marca 2021, 21:16 #41
LTMek: Nie Chestnut, Ty po prostu przeginasz...
Ale jest takie powiedzenie:

Ciężkie czasy tworzą silnych ludzi
Silni ludzie tworzą dobre czasy
Dobre czasy tworzą słabych ludzi
Słabi ludzie tworzą ciężkie czasy

Rozumiem problem depresji, ale czy w przypadku ludzi, którzy zarabiają sumy nieosiągalne dla zwykłego Kowalskiego naprawdę nie ma rozwiązania? Może miast ładować kolejną ścieżkę koksu czy chlać czwartą szklankę 50cio letniego burbona warto z kimś porozmawiać? Może warto znaleźć partnerkę, która nie tylko wygląda, ale jest również przyjacielem i osobą "do pogadania"?
Czy nie jest to dziwne, że większość gwiazd z różnych dziedzin łączy się ze sobą lub - jak w przypadku piłkarzy - "wyrywa" modelki?
Jak dwie osoby o identycznych problemach mają sobie pomóc?

Problem z SM jest taki, że nikt nie chce przyznać tego, że największymi hejterami są Azjaci. Super, że strona MU wybiera x randomowych przykładów na TT i udostępnia je jako przejaw rasizmu, ale zróbmy szybki research na FB i w kilka sekund nam wyjdzie, że największa liczba pomyj pochodzi z Indonezji, Nigerii, Chin czy Indii...
Jak chcesz z tym walczyć? Jeździć po wioskach, gdzie ludzie żyją w mega biedzie, ale dwuzębny sprzedawca kokosów ma naklejony na drzewie kod QR żebyś mógł mu zapłacić smartfonem?
Polecam wizytę w biedniejszych dzielnicach w/w krajów - każdy ma smartfona, mimo że żyje w warunkach, w których Europejczyk bałby się nawet usiąść...
» 24 marca 2021, 10:38 #40
Atlantic: "Człowieku jakby tak każdy się przejmował tymi komentarzami to połowa gwiazd muzyki, sportu, filmu miała by depresję albo już by się powiesiła."
No kurcze, kto by pomyślał. Tak się składa, że jest całe mnóstwo gwiazd muzyki, sportu i filmu, które zmagały/ją się z depresją i wiele takich, które sobie z tym nie radziły i popełniły samobójstwa, albo uciekali w używki, bo nie mieli już siły, by sobie z tym poradzić.

Nie nazwałbym tych komentarzy w internecie krytyką. To na co odpowiedział Fred też nie było krytyką, bo nie można skrytykować gry piłkarza wyśmiewając i obrażając go za kolor skóry, bo to nie ma nic wspólnego z fatalną grą.
» 24 marca 2021, 12:17 #39
LTMek: @Atlantic
Ile % tych komentarzy zawierało rasizm?
Czy to nie jest chore, że czarnoskórzy zawodnicy o wiele bardziej przejmują się porównywaniem ich do małp, niż bogatym opisem życia seksualnego ich matek?
Kompleksy lvl Himalaje...
» 24 marca 2021, 12:21 #38
Chestnut: "Ciężkie czasy tworzą silnych ludzi
Silni ludzie tworzą dobre czasy
Dobre czasy tworzą słabych ludzi
Słabi ludzie tworzą ciężkie czasy"

Kolejne stereotypy, powiedzenia. Stop. Od razu zadzwoń do Putina niech porozrzuca po świecie atomówki, będzie ciężko, chyba Ci pasuje? :)

"Czy to nie jest chore, że czarnoskórzy zawodnicy o wiele bardziej przejmują się porównywaniem ich do małp, niż bogatym opisem życia seksualnego ich matek?"

Nigdy nie byłeś wyzywany przez to, że jesteś biały więc tego nie rozumiesz i jak przypuszczam nie zrozumiesz.
» 24 marca 2021, 15:19 #37
LTMek: To nie są puste powiedzonka, tylko czysta socjologia udokumentowana badaniami. Zachęcam do zapoznania się z Eksperymentem Calhouna :)
Nie chodzi o skrajności, tylko o złoty środek i przede wszystkim - świadomość.
Dalej nie zaproponowałeś jakiegoś rozwiązania w kwestii hejtu w sieci...
Dla mnie sprawa jest prosta - sprawna moderacja i nie reagowanie na zachowania frustratów.
Myślisz, że po takiej reakcji Freda jak zachowają się hejterzy? Będą się cieszyć, że zostali zauważeni i chwalić się ile reakcji zdobyła ich wypowiedź...

I tu się mylisz, spędziłem trochę czasu w Indiach w delegacji i wytykanie palcami, robienie sobie ze mną zdjęć jak z jakimś egzotycznym zwierzakiem czy wszechobecne spojrzenia tubylców były na porządku dziennym - co w związku z tym? Nie mamy wpływu na swój kolor skóry, więc czemu ma być to rzecz wprowadzająca w kompleksy?
Dziś po prostu najwygodniej jest zrzucić wszystko na rasizm, bo media nie podchwycą tak łatwo wątku "Fred jest katastrofalny, sprzedać frajera", a jakiś rasistowski już owszem :)
» 25 marca 2021, 11:45 #36
MikeMU: Bardzo szybko potwierdziliście, że jesteście malutcy.
Fred trzymam kciuki i powodzenia.
» 23 marca 2021, 15:19 #35
MRG: Nie lubię oceniać swoich graczy, lecz Fred jest tragiczny to nie poziom United zero strzału zero dryblingu i podania do najbliższego nie mówiąc już o odbiorze piłki to u niego nie funkcjonuje TRAGEDIA
» 23 marca 2021, 15:17 #34
Pawlo: Broniłem go jeszcze jakiś czas temu, ale gość to bomba na boisku. Niby wszystko dobrze, ale co drugi, max trzeci mecz ma takie bezmyślne zagranie, że człowiek łapie się za głowę. Nie można kogoś takiego mieć, który teoretycznie zabezpieczy tyły, a samym bieganiem tego nie nadrobi.
» 23 marca 2021, 14:33 #33
artix206: Wracaj na Ukrainę, tam będziesz gwiazdą.
» 23 marca 2021, 14:31 #32
atotrikos: Taki David Alaba za Pogbem i Brumem
» 23 marca 2021, 14:04 #31
tomekwietniu: Gość powinien napisać: Nie akceptuje rasizmu, tak jak i poziomu na jakim zagrałem w tym meczu - załatwił by temat, a tak pod pretekstem rasizmu i hejtu odpierają krytykę...
» 23 marca 2021, 13:39 #30
joyrider: Jestem za tym, żeby po każdym jego niedokładnym podaniu przerywać grę i klękać na minutę...
» 23 marca 2021, 13:19 #29
wilek84: Rykłem smiechem w tramwaju
» 23 marca 2021, 16:23 #28
nieeeeeeee: W sieci gdzieś widziałem jakiś screen z komentarzami które dostał Fred było tam wyzywanie od małp spam emotek z czarnoskórą twarzą no i ogólnie dużo wyzwisk
» 23 marca 2021, 12:27 #27
BNK: Gość zagrał fatalnie, ale krytykę tłumaczy rasizmem. Typowe...
» 23 marca 2021, 12:23 #26
Chestnut: Hejt to nie krytytka.
» 23 marca 2021, 12:28 #25
kckMU: Znając dzisiejszy internet to milion razy dostało mu się od czarnych małp i tak dalej. Co to ma do rzeczy to nie wiem. Dać mu do zrozumienia, że jest słabym piłkarzem można w normalny sposób, bo to wyłącznie o to się rozchodzi.

Ja sam bym się go spytał, czy on wie, że jest pierwszym Brazylijczykiem w historii którego piłka w nogę parzy. A czy on jest czarny, biały, różowy - co mnie to g.wno obchodzi?
» 23 marca 2021, 12:30 #24
BNK: "28-latek musiał przeczytać mnóstwo krytycznych opinii w mediach społecznościowych. Niektóre z nich miały charakter rasistowski." Słowo klucz tutaj, to NIEKTÓRE. Chłop ani słowa nie pisnął, o tym jak fatalnie zagrał, ale świetnie za to gra kartą rasizmu.
» 23 marca 2021, 13:28 #23
BNK: Rozumiesz, że na setki tysięcy komentarzy, NIEKTÓRE były rasistowskie? Olbrzymia większość nie była. Takie komentarze powinno się ignorować, bo one wtedy nie mają żadnej mocy. Ale łatwiej jest przenieść dyskusję z własnej nieudolności, na rasizm, bo kto chciałby się tłumaczyć z tylu błędów, popełnionych w jednym meczu?
» 23 marca 2021, 13:41 #22
kckMU: Rozumiem, ale ja nie pije do tego, że po meczu z Leicester mamy do czynienia z czymś nowym. Chodzi o ogół. Tak jak napisałem - "Znając dzisiejszy internet to milion razy dostało mu się od czarnych małp i tak dalej.". Nie chodziło mi tylko o przedwczoraj.

A, że zagrał jak ofiara losu, to wszyscy dobrze wiemy. Po co komu potrzebne bicie się w pierś i pisanie, że ja zawaliłem, że ja się poprawie. Tak to niech sobie najlepsi piszą, albo młodzi gniewni, a nie gość który jest beznadziejny i nic się w tym temacie nie zmieni.

Może złapał się tych komentarzy po namowach kolegów z szatni. Pamiętasz niedawne akcje z Tuanzebe. Nie wiem, nic mnie to nie obchodzi. Fred jest śmiechu wartym piłkarzem na poziomie Premier League i tyle wiem i tym się martwię.
» 23 marca 2021, 13:49 #21
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 13:55

Pewnie ale to jest tak, że jak jesteś czarny, to cię wyzwą od małp, jak jesteś otyły, to od spaślakow, jak rudy... Męczy mnie już to rzyganie na wszystko rasizmem. Wszyscy spotykamy się od czasu do czasu z "niewybredną krytyką." Czarni nie są w tym wypadku jacyś wyjątkowi. Mi się za bycie Polaczkiem dostawało pół życia ale nikt z tego powodu nie klęka;)
» 23 marca 2021, 13:55 #20
kckMU: Każdemu się w życiu dostaje po głowie, a jeśli nie, to te osoby życia nie znają. Ja mam totalnie wysrane na kolory skóry i pochodzenie. Ale to klękanie przed meczami itd - Jezu Chryste, co za medialny pieprzony badziew.
» 23 marca 2021, 13:58 #19
BNK: To są takie cyrki, nie mające nic wspólnego z chęcią poprawy czegokolwiek. Po prostu pasują do polityki określonej grupy ludzi.
» 23 marca 2021, 14:07 #18
GoForWin: @Chestnut
Dzisiaj wszystko jest hejtem - nawet to, co jest zwykłą krytyką, bo jakiś dureń ma takie widzimisię. To jest jedno z tych słów, które z powodu nadużywania, traci powoli swoje pierwotne znaczenie. Tak jest teraz z takimi słowami jak rasizm, czy hipokryzja.
» 23 marca 2021, 15:16 #17
BNK: Żałosne? Co w tym żałosnego, że każdy w swoim życiu narażony jest na krytykę, czy wręcz wyzwiska? Czy wg. ciebie takie sytuacje są zarezerwowane jedynie dla czarnych?
» 23 marca 2021, 17:52 #16
Chestnut: Jasne, tylko nikt nie ciśnie po Tobie, że jesteś biały, no chyba, że jesteś albinosem.
» 23 marca 2021, 18:40 #15
BNK: No i? To tylko kolor skóry się liczy, jeśli chodzi o wyzwiska? Bardziej rasistowsko sie juz chyba nie da.
» 23 marca 2021, 18:50 #14
BNK: Chyba sam się strolowaleś kolego. Szanuję twoja walkę o miłość do bliźniego, ale tym razem trochę Ci się pomieszało.
» 23 marca 2021, 19:06 #13
Chestnut: Mi się pomieszało? Mówimy o rasizmie, więc to chyba Tobie się coś pomieszało. Kolor skóry i pochodzenie, ale hejt pod względem pochodzenia dotyka każdego, więc ten temat pomijam.
» 23 marca 2021, 19:11 #12
BNK: Mówimy, przynajmniej w tym wątku, o zasłanianiu się rasizmem. Mówiliśmy też o tym, że rasizm to po prostu jedna z form naśmiewania się z ludzi, bo ludzie mają to do siebie, że lubią sobie nawzajem dokuczać. Nie widzę powodu, żeby wyzwiska z powodu koloru skóry, stawiać wyżej, niż np. te z powodu koloru włosów, wzrostu, wagi.
» 23 marca 2021, 19:27 #11
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 19:39

Jasne, to jedna z form i nikt nie stawia tego wyżej, jesteś po prostu, ślepy? Wiele osób w internecie walczy, by osoby grubsze nie były hejtowane. W piłkę na wysokim poziomie nie grają osoby grubsze, więc czemu FIFA/UEFA miałyby z tym walczyć? Są fundacje walczące z rakiem, Alzhaimerem, czy innymi schorzeniami, to działa na tej samej zasadzie. Każda grupa walczy o swoje.
» 23 marca 2021, 19:35 #10
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 19:43

FIFA powinna się zająć piłka nożną, a FA w szczególności sedziami na angielskich boiskach.
A co do Twoich wypowiedzi, nie zgadzam się z wszystkim co piszesz, ale szanuję twoje spojrzenie na temat. Mam tylko zastrzeżenia do tego komentarza:
Jasne, tylko nikt nie ciśnie po Tobie, że jesteś biały, no chyba, że jesteś albinosem.

Tu trochę popłynąłeś tak, jakbyś właśnie te obelgi z powodu czarnej skóry, wywyższał nad innymi.
Taka ciekawostka na temat grubych ludzi...
Jak byłem młodszy, to byłem gruby, tak gdzieś do 14-15 roku życia. Wiesz, dlaczego dziś nie jestem? Dużo ćwiczę, dbam o to co jem, bo gdzieś z tyłu głowy mam właśnie te momenty, gdzie byłem przez dzieciaków wyśmiewany. To mnie motywowało i chyba do dziś motywuje, dlatego jakbym mógł, to bym im dziś za to podziękował.
» 23 marca 2021, 19:42 #9
Chestnut: Dla mnie każda grupa społeczna jest równie ważna. :)

Możesz jeść zdrowo i być grubym, możesz ćwiczyć i być grubym. Nie ma nic złego w byciu grubym.
» 23 marca 2021, 19:53 #8
BNK: Nie ma tez niczego dobrego, w zakłamaniu rzeczywistości. Otyłość niesie ze sobą poważne choroby, więc wmawianie otyłej osobie, se jest okej, to nic innego jak wpędzanie ją w objęcia tych chorób;)
» 23 marca 2021, 19:58 #7
Chestnut: Nigdzie nie nic nie napisałem o osobach otyłych osoba gruba nie jest osobą otyłą.
» 23 marca 2021, 20:01 #6
BNK: No jest. Mało tego... Jakbym chciał się czepiać słówek, to określenie gruby to już forma naśmiewania się. Otyłość to poprawne określenie.
» 23 marca 2021, 20:11 #5
Chestnut: Problem jest taki, że gruba jak i otyła jest chyba wyzwiskiem, nie wiem nigdy nie byłem gruby. Ja zawsze byłem tym chudym, co każdy uważa, że jestem anorektykiem. :)
W Polsce chyba nie ma odpowiednika jak size+ czy curvy. :)

Ale nie, osoba gruba to nie jest osoba otyła. Otyłość to choroba. Bycie grubym nie jest chorobą.
» 23 marca 2021, 20:21 #4
BNK: Bycie otyłym samo w sobie też nie. Ty chodzi o to, co otyłość powoduje.
To jaka jest różnica między byciem grubym, a otyłym?
» 23 marca 2021, 20:28 #3
Chestnut: Zabawne, bo nie wiem jak to opisać. Osoba gruba dla mnie to ktoś kto lubi wiecej zjeść, waży wiecej niż średnia(?), ale ma nad tym kontrolę. A osoba otyła, to ktoś kto nie ma kontroli jest tak jakby uzależniona i zagraża to jej zdrowiu.
» 23 marca 2021, 20:37 #2
BNK: Czyli mówisz o otyłości 1go i 2go stopnia:) Wcześniej jest jeszcze nadwagą i to by mogło pasować do twojej definicji grubego.
» 23 marca 2021, 20:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.