Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Souness: Odstawienie De Gei od składu przez Solskjaera to kwestia czasu

» 15 lutego 2021, 09:03 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Ole Gunnar Solskjaer wkrótce odstawi Davida de Geę od pierwszego składu Manchesteru United. Taką opinię przedstawił Graeme Souness, ekspert telewizji Sky Sports i były piłkarz m.in. Liverpoolu.
Souness: Odstawienie De Gei od składu przez Solskjaera to kwestia czasu
» David de Gea, zdaniem Graeme Sounessa, wkrótce straci miejsce w składzie Manchesteru United
Solskjaer zdaniem Sounessa powoli traci cierpliwość wobec De Gei. Hiszpan był ostatnio krytykowany na łamach angielskich mediów po meczu z Evertonem (3:3).

– Jestem fanem Deana Hendersona – stwierdził Souness na antenie Sky Sports.

– To wyłącznie kwestia czasu. Wystarczy spojrzeć na Sheffield United i spadek ich formy. Henderson jest największym powodem, dla którego są obecnie w miejscu, w którym są.

– David de Gea popełnia błędy i menadżer może to tolerować wyłącznie do pewnego momentu. Jeśli bramkarz popełnia błędy, to ma to wpływ na cały zespół – dodał szkocki ekspert.


TAGI


« Poprzedni news
6 ciekawostek po meczu West Brom - Manchester United 1:1
Następny news »
Solskjaer broni Martiala: Forma jest tymczasowa, a klasa wieczna

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (22)


Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2021 21:09

Henderson zasługuje na grę - De Gea nie może być nietykalny a pokazał już niejednokrotnie że daleki jest od optymalnej formy. Tu już nawet nie chodzi o to że brakuje mu zachwycających i niemożliwych parad ale chodzi tu o fakt że facet całkowicie nie radzi sobie z górnymi piłkami. Jest przyspawany do linii bramkowej - to bramkarz którego charakterystyka pasuje do zupełnie innej ligi.
» 16 lutego 2021, 21:06 #22
ayufan: Forma bramkarza bardzo zależy od jakości obrony z którą współpracuje, fakt że DDG przy prawie pięćset rozegranych spotkaniach w united ma zachowanych "tylko" sto pięćdziesiąt czystych kont pokazuje jakiej 'jakości' jest ta obrona, zobaczcie jak bronił Alison z VVD w składzie, a jak broni teraz gdy obrona jest w rozsypce. W city Guardiola mocno ustabilizował defensywę, to i Ederson nie popełnia głupich błędów i łapie więcej czystych kont. Nie można wiecznie liczyć na to, że bramkarz zawsze będzie ostatnią instancją i będzie wiecznie ratował klub, bo obrońcy nie potrafią się wywiązywać ze swoich zadań defensywnych. Przy takiej obronie to prędzej czy później każdy bramkarz nawet Oblak złapałby mocny spadek formy, w Atletico ma jedną z najszczelniejszych defensyw, to i o czyste konta dużo łatwiej.
» 16 lutego 2021, 11:40 #21
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2021 08:14

Niebyłbym taki pewny, że Henderson jest naszym zbawieniem. Według mnie, jeszcze w tym sezonie np. Liga Europy wyjaśni go, że jest średniej klasy bramkarzem.
» 16 lutego 2021, 08:14 #20
reggieynot: Żeby wytykać błędy, to wszyscy chętni, a żeby pochwalić De Geę, że uratował dupę Maguire'owi i całej drużynie, to już nie..
» 15 lutego 2021, 23:59 #19
wielkifanMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2021 17:41

Wszyscy broniący beznadziejnego w tym sezonie de Gee, który odpowiada nie w mniejszym stopniu jak Maguire i Lindelof za ogromną ilość straconych bramek, powinni zrozumieć, że nazwiska nie grają, a Henderson od początku ubiegłego sezonu pokazuje, że jest bramkarzem lepszym.
» 15 lutego 2021, 17:38 #18
BNK: Większość na DP jedzie po De Gei ale ja się chłopu nie dziwię, że jest tak zestresowany w bramce. Mając przed sobą takie "filary' jak Maguire i Lindelof, też byłbym nerwowy.
» 15 lutego 2021, 12:33 #17
DevoMartinez: Miał sezony życia jak mieliśmy gorszą obronę. Ratował nam tyłki notoryczni za van Gaala, za Mou już zaczął się zjazd, a po mistrzostwach to już w ogóle stracił pewność.
» 15 lutego 2021, 13:05 #16
biolekkk: Jak oglądam mecze to mam wrażenie, że David właśnie nie wygląda na zestresowanego i widać jak krzyczy na resztę, ustawia ich, a potem wpadka... Dziwna sytuacja
» 15 lutego 2021, 13:37 #15
BNK: Popatrz na wyniki, na to jak ta nasza o tobą wygląda. Nie wydaje ki się, żebyśmy kiedykolwiek mieli gorszą obronę jak teraz. Nawet Phil Jones, czy Rojo lepiej sobie radzili, od Maguire'a i Lindelofa.
» 15 lutego 2021, 13:39 #14
BNK: biolekkk nasi obrońcy zostawiają tyle miejsca napastnikom, że to jest normalnie kryminał. Wiecznie spóźnieni, wiecznie źle ustawieni... De Gea sobie może krzyczeć, ale widocznie nikt sobie z tego nic nie robi.
» 15 lutego 2021, 13:42 #13
kolokolo98: DevoMartinez za Mou zaczął się zjazd? Sezon 17/18 czyli ten poprzedzający Mundial był chyba jego najlepszym w karierze. Dopiero od Mundialu zaczęła spadać forma, a po Mundialu Mou był już tylko pół sezonu.
» 15 lutego 2021, 14:28 #12
DevoMartinez: Od mundialu to była już równia pochyła. :) No może faktycznie jeszcze za Mou miał dobry sezon ale to jakoś ten moment kiedy powoli zaczynał się spadek. W każdym razie jak pamiętam to za van Gaala seryjnie ratował nam tyłek a obrona wtedy to było dwóch skrzydłowych na bokach i Smailing + ten kto akurat był zdrowy, czasem nawet Blind musiał tam grać.

BNK to tylko ta sama obrona sezon temu wpuściła 30 pare bramek. To w tym sezonie z jakiegoś powodu grają jak kaleki.
» 15 lutego 2021, 18:24 #11
Piotrek1991d: Nie sadze zeby go odstawil.W zeszlym sezonie stawial na niego nawet w decydujacych meczach pucharowych gdzie od poczatku bronil Romero i on zaslugiwal aby wtedy bronic
» 15 lutego 2021, 09:52 #10
luxios: Jakby Ole miał Davida z formą za LVG lub początku Mourinho, to na obecnym etapie sezony szlibyśmy łeb w łeb z City.
» 15 lutego 2021, 09:35 #9
malyna: De Gea od 2 lat przypomina mi Ikera Casillasa w ostatnich sezonach dla Realu Madryt. Kolejny Upadek świetnego bramkarza.
» 15 lutego 2021, 09:09 #8
DaredevilUtd: Od 3.
» 15 lutego 2021, 09:15 #7
nani17801: Większość będzie wolało Deana ,lecz De Gea wciąż jest na wysokim poziomiez
» 15 lutego 2021, 09:08 #6
VaultBoy96: David zawsze fenomenalnie grał na linii i miał niesamowity refleks. Tym się bronił pomimo widocznych braków, jak na przykład gra na przedpolu. Teraz kiedy nie jest w najwyższej formie widać je jeszcze bardziej. Problem w tym, że trenuje tutaj od wielu lat, a w pewnych kwestiach nie widać żadnej poprawy i tego sie już nie przeskoczy. David osiągnął swój maksymalny poziom ze 3 sezony temu i teraz może być już tylko gorzej. Według mnie czas na Deana w bramce, bo niedługo się okaże, że znudzi mu się rola rezerwowego i odejdzie, a my stracimy potencjalnie bramkarza na lata.
» 15 lutego 2021, 10:24 #5
Rzeczownik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2021 11:13

Jaki poziom...?! Gdyby Solskjear miał "jaja" posadziłby Hiszpana na ławce. Woli jednak kompromitować się swoimi wypowiedziami, takimi jak :"Dawid jest najlepszym bramkarzem na świecie". W zeszłym sezonie nie raz wygadywał takie bzdury. Napisz jeszcze raz na jakim poziomie jest Dawid...?
» 15 lutego 2021, 11:12 #4
malyna: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2021 11:19

Zgadzam się, Ole ma wydmuszki i boi się odstawić GWIAZDECZKI .
» 15 lutego 2021, 11:17 #3
VaultBoy96: Tak jak pisałem. Kilka sezonów temu potrafił ratować nam tyłek w wielu meczach i był na koniec sezonu naszym najlepszym zawodnikiem. Tamten Dawid był w top 3 bramkarzy na świecie i nie bez powodu chciał go Real. Problem w tym, że od tamtego czasu leci w dół strasznie. De Gea jest cieniem samego siebie i zgadzam się, że jego miejsce powinien zająć Henderson.
» 15 lutego 2021, 11:32 #2
nani17801: A wy co macie ? Co zrobiliście w swoim życiu ?
» 15 lutego 2021, 18:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.