Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferdinand: W jaki sposób negocjowano transfer Van de Beeka?

» 10 stycznia 2021, 13:28 - Autor: Rio5fan - źródło: BT Sport
W swojej wypowiedzi dla BT Sport Rio Ferdinand przyznał, że jest zaskoczony obecną sytuacją Donny'ego van de Beeka w Manchesterze United.
Ferdinand: W jaki sposób negocjowano transfer Van de Beeka?
» Donny van de Beek wystąpił w sobotnim spotkaniu Manchesteru United z Watfordem
Sobotni mecz z Watfordem był dopiero 21. występem reprezentanta Holandii w koszulce Czerwonych Diabłów.

– Jestem naprawdę zaskoczony, że Donny nie gra częściej. Jestem w stu procentach przekonany, że spodziewał się większej liczby występów - stwierdził Ferdinand.

– Ciekawa w tej sytuacji wydaje się kwestia negocjacji. W jaki sposób negocjowano ten transfer?

– Kiedy przechodzisz do nowego klubu, to zwykle wiesz, w jakiej sytuacji się znajdujesz i jaka będzie twoja pozycja w zespole.

– To najważniejsza sprawa, na którą nie mamy odpowiedzi. Jestem przekonany, że Van de Beek oczekiwał, że będzie istotną częścią drużyny. Tak sie nie stało, więc Donny może zacząć się martwić o nadchodzące mistrzostwa Europy - dodał Anglik.


TAGI


« Poprzedni news
Jesse Lingard zostanie wypożyczony do Interu Mediolan?
Następny news »
„McTominay ma coś, czego nie mają inni piłkarze United”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (29)


Fleex100: Kupujac VDB, Lingarda nikt nie bral na powaznie i raczej napewno odejdzie, Tak Samo Jak Pereira, Mata i Matic w tym roku koncza Po 33 lata, Pogba 50/50 ze odejdzie. W takim ukladzie zostaje nam 4 srodkowych pomocnikow do powaznego grania, naprawde uwazacie ze on nie Ma U Nas przyszlosci i Po sezonie powinien naciskac na Transfer?
» 10 stycznia 2021, 22:35 #29
pbskarpy: A czy jesteś za tym, aby przyszedł do nas np. Jack G z Aston? Albo jeszcze inny bardziej medialny pomocnik? Bo jeśli tak, to na pewno będzie wyżej w hierarchii niż VDB. I ja np. tak uważam. W mojej opinii może i jest solidny, ale będzie on kimś gorszym niż Pogba czy Fernandes lub ew. Grilisz. A my szukamy piłkarzy topowych jak Pogba czy Fernandes. Oczywiście Pogba gra teraz tak se, ale i tak Ole woli na niego stawiać i liczyć na jego magiczny cross lub magic podanie. Myślę, że MU w cenie 38 mln kupuje solidnych zmienników, a nie zawodników na pierwszy skład.
» 11 stycznia 2021, 15:52 #28
Fleex100: Nie, po co mamy kupowac kolejnych graczy o podobnych cechach? Zeby robic kwas w szatni i psuc morale czy placic za siedzenie na lawce? Na tych "zawodnikow medialnych" potrzeba tez zolnierzy ktorzy w cieniu beda wykonywac swoja prace, druga sprawa Transfery pilkarzy z topu w jakis sposob od dluzszego czasu wychodza Nam bokiem
» 11 stycznia 2021, 17:37 #27
pbskarpy: Nie mówię, że vdb nie odpali. Ale nawet bez Pogby ciężko jest go gdzieś umieścić. Bo po prostu nie przekonuje. Holendrzy uważali, że odchodzi od nich utalentowany, gotowy do gry zawodnik. A w MU wygląda na to, że gotowy nie jest? Ławkę musiny miec mocna. I na razie ona tam pasuje.
» 11 stycznia 2021, 22:31 #26
HarryBrown: Wczorajszy mecz pokazał, że chłopak talent ma ale jeszcze wiele pracy przed nim. W Anglii od pomocników oczekuje się, że będą tyrać na całym boisku. I nie będą tylko odpowiedzialni za zadania ofensywne ale też i za wspieranie defensywy. Powinien sobie pooglądać filmy na których grają najwybitniejsi angielscy pomocnicy ostatnich 20-30 lat czyli Scholes i Lampard. Owszem obaj strzelali bardzo dużo bramek a jeszcze więcej ich kreowali. Ale też sporo energii i wysiłku wkładali w grę obronną. A Danny wczoraj jak panienka. Dobrze, że McTominay był wczoraj odpowiednio zmotywowany i dobrze dysponowany bo dzięki niemu jako tako trzymaliśmy środek. Ale sam McTominay przeciwko lepszym przeciwnikom nie wygra walki w środku. Holandia do Anglii w wydaniu ligowym ma się jak pięść do nosa. Liga angielska to jest inny świat.
» 10 stycznia 2021, 17:19 #25
DevoMartinez: Oczywiście masz rację, ze inny świat tylko w tym meczu to akurat on i McT mieli praktycznie takie same statystyki w defensywie, obaj po 2 odbiory, VdB 4 wybić, McT 3, obaj po 1 zablokowanym strzale. VdB mimo, że jest 10tka daje rade i na szóstce, McT za 10tce by tak dobrze już sobie nie poradził więc nie oceniałbym holendra tak surowo bo serio zaczyna się robienie z niego drugiego Freda gdzie przychodzi pomocnik w zamyśle ofensywny a upychany jest na DM.
» 10 stycznia 2021, 18:34 #24
HarryBrown: Suche liczby to nie wszystko. Generalnie źle się poruszał albo w ogóle się nie poruszał w grze obronnej. Brakowało często w asekuracji. Powoli wracał gdy przeciwnik atakował. A to otwierało przez Watford wiele opcji.
» 10 stycznia 2021, 22:24 #23
DevoMartinez: No tak bywa jak się z ofensywnego pomocnika robi 6tke.
» 10 stycznia 2021, 23:53 #22
HarryBrown: Ale czy ktoś zamierza go przekwalifikowywać? Danny pochodzi z kraju, który w latach 70-ych wymyślił futbol totalny i jako pierwsi odeszli od sztywnych reguł taktycznych przypisanych do pozycji. Chodzi o to, że Danny musi zmienić podejście do roli pomocnika. Jeszcze raz przywołuję Scholsiego czy Lamparda, którzy chociaż byli odpowiedzialni za stronę kreacyjno-strzelecką to wiele potu wylewali w walce obronnej.
» 11 stycznia 2021, 12:48 #21
colazeroo: Dobra już zostawicie tego gościa będzie kolejny transfer w lecie i tyle. Możliwe, że przyjdzie ktoś bardziej wpisujący się do drużyny.
» 10 stycznia 2021, 17:06 #20
emil1986x: Tak samo jak Ole negocjował Ighalo :/ kłamca i tyle. Szkoda mi strasznie Ighalo bo czemu niby miałby nie wejść zamiast Martiala ostatnio?? Przecież lepiej się zastawia czy przetrzymuje piłkę. Ale oczywiście nie jest człowiekiem Solskjaera więc out :/
» 10 stycznia 2021, 16:30 #19
wrobel1992: Dokładnie out. Takie są realia...poczytaj książki o United i sposobie prowadzenia zespołu przez Sir Alexa i dowiesz się, że cena sukcesu jest wysoka i zawsze będą "ofiary".
» 10 stycznia 2021, 16:33 #18
emil1986x: Czytałem i co to ma do rzeczy?!?!? SAF popełnił wielki błąd stawiając na Berbatova zamiast Teveza dlatego też go straciliśmy i dlatego Rooney chciał odejść. SAF miał swoich żołnierzy ale to było top świata i nie wiem czy pamiętasz ale SAF jak kupował kolesia world class to zmieniał ustawienia żeby tylko go włożyć do składu. Np Ronaldo na lewo a Ryan do środka... Często się to działo. Dla mnie van de Beek jest mordowany przez tego "trenera"
» 10 stycznia 2021, 19:39 #17
wrobel1992: To ma do rzeczy, że najważniejszy jest klub-nie Odion Ighalo mimo całej sympatii do niego i tyle. A Donny jest w zespole całe pół roku i jeszcze zdąży się nagrać więc do tego w ogóle się nie odnoszę także nie gorączkuj się:)
» 10 stycznia 2021, 20:41 #16
mikiartur: Donny to wielce utalentowany zawodnik i wie że musi walczyć o każdą minutę w składzie. Poza tym o niego poki co jestem spokojny. Jak odejdzie Pogba co pewnie się stanie to będzie miał na pewno mocniejszą pozycję. Poza tym pamiętajmy że on grał w lidze holenderskiej wcześniej. A skoro gwiazdy z Bundesligi(Werner Havertz) mają problem z dobrym graniem a w przypadku Havertza także z samym graniem to trzeba dać czas graczowi z Eredevise. A obecnie w PL z piłkarzy wywodzących się z Eredevise z ostatnich lat to: Zyiech, Bergwijn, Veltman. Żaden z nich nie jest całkowice podstawowym graczem swej ekipy. Najlepszą ma chyba pozycję Bergwijn ale on także nie gra wszystkiego. Ostatnim graczem ligi Holenderskiej który wszedł z buta do PL to jeśli mnie pamięć nie myli był Suarez. Pamiętajmy co było z Fredem w 18/19. Grał o wiele mniej od Donnyego a w 19/20 i teraz wyrasta na bardzo solidnego i dobrego grajka. Dajmy mu czas. Jest młody. Jeszcze może dać sporo nam. Poza tym też nie byłbym pewny w jakich drużynach on miałby murowane miejsce w 11tce. W PL w big6 to chyba tylko w Arsenalu. W la liga raczej także by był rotowany z De Jongiem i Busquetsem. W Realu pewnie by trudno miał się przebić. W Atletico trudno powiedzieć. We włoszech pewnie mógłby ale to jednak liga słabsza niż PL lub LaLiga. W bundeslidze w Bayernie raczej by się nie przebił i także byłby rotowany tak samo w Borussi i RB Lipsku. A pamiętajmy że na pewno także patrzy pod względem finansowym. A niewiele klubów na świecie jest nas w stanie przebić pod tym względem.
Dajmy mu czas a liczę że się na nim nie zawiedziemy
» 10 stycznia 2021, 14:12 #15
DemonKing: Dobry ten team la liga?
» 10 stycznia 2021, 14:40 #14
mikiartur: W Barcelonie* xd
» 10 stycznia 2021, 14:55 #13
tbrady: Zgadzam się z większością wpisu, ale z tym Arsenalem jako klubie Top6 to już pojechałeś :D
» 10 stycznia 2021, 17:47 #12
mikiartur: big6 a top6 to różnica.
» 10 stycznia 2021, 18:15 #11
DaredevilUtd: Tez byłem fanem przyjścia vdB do nas, ale nie mam pojęcia dlaczego chlopak tak obniżył loty i nie gra na odpowiednim poziomie. Myślę, że słaba dyspozycja Holendra ma duży wpływ na jego minuty na boisku.
» 10 stycznia 2021, 13:50 #10
DevoMartinez: Eee obniżył loty? Z czego miał obnizyc? Jak on nie grał a przerwe w grze ma od nie wiem już ile. To nawet James dostał więcej meczy w podstawie po przyjściu do nas ale wiadomo wtedy nie było Rashforda akurat. Od początku nie rozumiałem po co ten transfer zawodnika do formacji która jest i bez niego najmocniej obsadzona i nie będzie go gdzie na boisko wsadzić.
» 10 stycznia 2021, 15:30 #9
klusek0128: Obniżył loty...
Słaba dyspozycja...
A najlepsze że nie wyczuwam tutaj sarkazmu...
» 10 stycznia 2021, 18:28 #8
Freddie: wg mnie ma byc backupem dla Bruno. a co mialo City w wielkich sezonach? Ole tego glosno nie powie ale tam byla wielka rotacja i raz gral David raz Bernardo raz Mahrez itd. na roznych pozycjach.
» 10 stycznia 2021, 13:42 #7
sisinho: Rotacja wygląda tak że dany zawodnik raz na 2 spotkania gra pelne, u nas holender raz na 5 ligowych spotkań wejdzie na 10 minut...
» 10 stycznia 2021, 14:23 #6
mally: no to fajny pomysł, ale chyba wszyscy wiemy, że było kilka istotniejszych ruchów niż backup za Bruno. Od biedy na pozycji Bruno może zagrać Mata, Pogba czy nawet Lingard, a bardziej brakowało nam obrońców, skrzydłowych czy napastnika. A jednak to był chyba pierwszy transfer. Mam nadzieję, że jest jakiś pomysł na upchanie i Donnego i Bruno.
» 11 stycznia 2021, 11:33 #5
reddev7: Ferdinand trochę sam sobie zaprzecza, w końcu sam powiedział, że "Kiedy przechodzisz do nowego klubu, to zwykle wiesz, w jakiej sytuacji się znajdujesz i jaka będzie twoja pozycja w zespole". A może właśnie VdB doskonale wiedział, że nie będzie grał zbyt wiele, że będą go wprowadzać pomału, ale mimo wszystko w przyszłości zostanie ważnym graczem pierwszego zespołu. Może właśnie to co dzieje się teraz zostało mu dokładnie przekazane i wytłumaczone i on się na to zgodził, bo wie, jakie są wobec niego plany długofalowe.
» 10 stycznia 2021, 13:40 #4
DEPE: "A może właśnie VdB doskonale wiedział, że nie będzie grał zbyt wiele"

chyba bylby niespelna rozumu gdyby zgodzil sie na takie warunki. to nie był junior albo anonimowy pilkarz tylko gwiazda Ajaxu
» 10 stycznia 2021, 13:42 #3
Freeze22: Gwiazda, którą ominęła duża część sezonu, przez zawieszenie ligi w związku z koronawirusem.
» 10 stycznia 2021, 15:11 #2
reddev7: niespełna rozumu? Wyższe wynagrodzenie, bonusy, premie, do tego transfer do topowego klubu, w którym jak widać nie od razu, ale w długofalowej wizji, będzie jego znaczącą częścią (o czym sam OGS wspominał), do tego po prostu sportowa ambicja i chęć sprawdzenia się w innej lidze na wyższym poziomie? Serio? Porównujesz Ajax do MU? Poza tym tendencja jest taka, że z Ajaxu mimo wszystko odchodzą gracze do lepszych klubów. Nie sądzę, że Ajax zbuduje pakę na miarę MU, Liverpoolu Realu, Barcy itp. Piłkarze zawsze będą stamtąd odchodzić a im prawdopodobnie to nie przeszkadza, poza tym nie są w stanie konkurować z europejskimi tuzami pod względem finansowym, no tak to właśnie wygląda.
» 11 stycznia 2021, 00:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.