Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Raiola: Ja po prostu wyraziłem swoje myśli

» 14 grudnia 2020, 20:28 - Autor: Rio5fan - źródło: Twitter
Mino Raiola ponownie zabrał głos w sprawie najbliższej przyszłości Paula Pogby w Manchesterze United.
Raiola: Ja po prostu wyraziłem swoje myśli
» Mino Raiola po raz kolejny postanowił zabrać głos na temat przyszłości Paula Pogby
Jeszcze niedawno Włoch stwierdził, że przygoda 27-latka z ekipą Czerwonych Diabłów dobiegła końca.

Przedstawiciel francuskiego pomocnika wyjaśnia, że przeprowadzenie transferu Pogby w trakcie zimowego okna transferowego może być utrudnione.

- Pogba ma przed sobą wspaniałą przyszłość. W Anglii wszyscy są bardzo wrażliwi kiedy mówi się o Pogbie - stwierdził włoski agent.

- Ja po prostu wyraziłem swoje myśli. Powiedziałem, że Paul może odejść latem. Bardzo trudno jest dopinać topowe transfery w styczniu. Zobaczymy, co wydarzy się latem - dodał Raiola.


TAGI


« Poprzedni news
Neil Wood skomentował rozwój dwójki swoich podopiecznych
Następny news »
Valencia wycofała się z transferu Sergio Romero na ostatniej prostej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (29)


Pakol: Najlepiej pożegnać się z nim w lecie, teraz w styczniu uważam, że nie ma to szans jeśli United chce dostać za niego jakieś sensowne pieniądze. Poza tym Pogba jest jaki jest ale puszczenie go w zimie będzie totalnie bez sensu, bo kogo sprowadzimy na jego miejsce? Z LM i tak United odpadli, więc wątpię żeby ktoś z TOPu chciał tu przyjść grać w LE, a Pogba nie będzie robił fochów. Dograć ten sezon do końca, mieć te TOP4, mieć jakieś trofeum (nawet Puchar Anglii) i się z Pogbą pożegnać. I tak my, zwykli kibice nie mamy wpływu na to co mówi środowisko Pogby, także Panowie nie ma co się unosić, jeśli kogoś to wkurza to omijajcie te artykuły, szkoda nerwów. Pozdrawiam:)
» 15 grudnia 2020, 18:00 #29
Cieniu: Gruby jak tak rzetelny i prawdomówny jak nasze kochane The Sun. I nasi anonimowi informatorzy.
» 15 grudnia 2020, 17:30 #28
HillsHaveEyes: Gruby ma szmalu jak tluszczu i robi co chce, wisi mu co inni powiedza aby tylko numerki na koncie sie zgadzaly
» 15 grudnia 2020, 15:47 #27
RedRevolta: Tia, i powiedzcie mi jaki jest sens kupowanie m.in Haalanda którego agentem jest właśnie Raiola? nie ma to kompletnie sensu, dlatego powtarzam po raz kolejny, United powinni od dzisiaj szerokim łukiem omijać zawodników których agentem jest ten człowiek, tyle w temacie.
» 15 grudnia 2020, 10:05 #26
Alibaba: I tu widać reakcje klubu w tym żeby raiola zamknął pysk.
» 15 grudnia 2020, 09:22 #25
figasek: Grubas jest po prostu bezczelny.
» 15 grudnia 2020, 09:02 #24
Javi9203: Ciekawe że nie ma takiego prawa , które by zabraniało wypowiadania się w sposób który bezpośrednio szkodzi klubowi i naraża na straty finansowe
Powinni podać tego spaślaka już dawno do sądu
» 14 grudnia 2020, 23:13 #23
waletpl: Jest, ale trzeba by te straty jednoznacznie udowodnić, a tak w tym biznesie sie nie da ;)
» 14 grudnia 2020, 23:55 #22
Krzychu342: Dokładnie, niczego się Raioli nie udowodni.
» 15 grudnia 2020, 08:40 #21
Saftmi: Ja proszę o jedno, niech on już po prostu zamknie pysk proszę...
» 14 grudnia 2020, 22:47 #20
uzio: "Ja tylko pociągnął" :D
» 14 grudnia 2020, 22:39 #19
GoForWin: Fajnie, tylko nikt cię o nic nie pytał.
» 14 grudnia 2020, 22:24 #18
GrayMid: Chyba go pytali w tym wywiadzie o sytuację Paula w United, z tego co pamiętam. Ja rozumiem, że wielu fanów United go nie cierpi (ja też) za styl wypowiedzi, prowokacje itd., ale z drugiej strony, prawda jest taka, że on wykonuje swoją pracę, a praca agenta piłkarskiego polega m.in na promowaniu swojego klienta poprzez właśnie niejednoznaczne aluzje, sugerowanie, że ów klient/piłkarz może odejść do innego klubu, na udzielaniu się w mediach, bo takie ciągłe mówienie o kliencie podtrzymuje zainteresowanie nim, to są wszystko techniki reklamy i promocji. Czy się go lubi czy nie, Raiola jest obecnie jednym z najsprytniejszych, najbardziej skutecznych agentów piłkarskich. Jest po prostu jednym z najlepszych w swoim fachu. Tak, jest również wkurzający, ale dlatego, na przykład ja, kiedy widzę w nagłówku coś o Raioli, już zwyczajnie tego nie czytam. Oszczędzam swoje nerwy, a Raiola i tak będzie robił swoje, zatem jeszcze sto razy o nim będzie głośno, także na tej stronie. Ale zawsze masz wybór - można nie czytać.
» 14 grudnia 2020, 23:58 #17
ax1d: No takie to "promowanie", że raczej antypromowanie, a Raiola taki najsprytniejszy, że "Pogba marzy o grze w Realu, ale w Realu nikogo to nie obchodzi" ;)
Ja w ogóle nie ogarniam tego stwierdzenia, że "nieważne, jak mówią, ważne, że mówią". W marketingu i sprzedaży/usługach to nie działa. Wręcz przeciwnie. Negatywny marketing, zwłaszcza ten szeptany w opiniach ludzi, zatapiał już całkiem spore biznesy. No ale pewnie Raiola wie, co robi. Zobaczymy, co mu z tego wyjdzie.
» 15 grudnia 2020, 08:07 #16
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 14:34

No mylisz się. To jak najbardziej działa, szczególnie w tym biznesie, bo piłka to jest przecież show-biznes, rozrywka. A w show-biznesie to jak najbardziej działa. Co do Realu, to my znamy tak naprawdę tylko plotki, nie wiemy jaka była czy jest prawdziwa sytuacja, nie wiemy czy naprawdę Pogba chciał/chce tylko do Realu, bo o Madrycie, Francuz wypowiadał się publicznie tylko kurtuazyjnie, że to wielki klub i każdy piłkarz chciałby tam grać, bla bla, tak jak każdy piłkarz mówi. Raiola jest jednym z najlepszych agentów, bo prowadzi aktualnie wielu zdolnych piłkarzy, zarabia krocie, plus mówiło o tym nawet kilku bardzo dobrze znających temat dziennikarzy piłkarskich BBC, na piłkarskim podkaście BBC, a oni wiedzą co mówią, bo znają ten światek piłki. To że wy go nie lubicie, bo Raiola ma taki styl a nie inny, czy też dlatego, że mówi różne rzeczy o United, obiektywnie niczego w tej kwestii nie zmienia.
» 15 grudnia 2020, 14:31 #15
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 15:21

Dodam tylko, że jednym z ekspertów, który poruszał ostatnio kwestię Raioli i Pogby, bo został o to konkretnie zapytany na Twitterze (a na swoim kanale youtube odpowiada potem na te pytania z twittera) jest Balague. Chyba każdy kto interesuje się piłką, zna tego dziennikarza. Facet, z którym wcale nie zgadzam się zawsze, wręcz przeciwnie, niektóre jego opinie są mało obiektywne, bywają nie trafione i czasem kompletnie się z nimi nie zgadzam, ale który bez dwóch zdań jest jednocześnie jednym z najsolidniejszych i poważnych dziennikarzy w tym piłkarskim światku. Który zna się jak mało kto na mechanizmach pracy agentów piłkarskich, przepływu pieniędzy w tym świecie i biznesie, ma kontakty w wielkiej piłce - wystarczy sobie obejrzeć serię jego wywiadów z wieloma osobistościami wielkiej piłki, jakie umieszcza co jakiś czas na swoim kanale youtube albo posłuchać ich na jego podkaście, na stronie BBC - Pure Football podcast. Gościł m.in Kloppa, Guardiolę, Van Dijka, Emery'ego i wielu, wielu innych, a najnowszy wywiad jest z naszym Andy'm Cole'm - polecam, można go obejrzeć na youtubie.

I właśnie Balague został zapytany przez jakiegoś użytkownika ostatnio o Pogbę i Raiolę, o problemy z nimi. Guillem odpowiedział na swoim youtubie (wideo sprzed kilku dni, przed wywiadem z Cole'm, można sprawdzić) i stwierdził jednoznacznie, że każdy ze środowiska piłkarskiego powiedziałby ludziom z zewnątrz, czyli fanom, to samo : że Raiola to obecnie jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy, agent piłkarski na świecie. A ja mu wierzę, bo sorry, ale akurat Balague zna się 10000 razy lepiej na tym temacie, niż wy na tej stronie :) Prawda, do której użytkownicy tej strony jakoś bardzo nie chcą się przyznać, nawet chyba sami przed sobą, z tego co widzę, jest taka, że nie cierpicie Raioli, bo on bezpardonowo broni swojego klienta, który nie ma zbyt udanej przygody z United po powrocie do tego klubu, więc to naturalne, że fani tego nie lubią. Bo obwiniają Pogbę o ten zły stan rzeczy, a Raiola Francuza broni bez ogródek.

Ja sam, jako kibic United, was rozumiem i też się wkurzam czasem na tę sytuację, ale to nie zmienia tego, z drugiej strony, że ja potrafię spojrzeć na to wszystko jeszcze z innej perspektywy, nie tylko kibica United, tylko także kogoś bardziej neutralnego, a nawet z pozycji Pogby. Bo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. I kiedy tak patrzę na to z innej perspektywy, to rzeczywistość wygląda nieco inaczej. Pogbie mogło się w pełni nie udać w United, lecz nie tylko i wyłącznie z jego własnej winy, ponieważ fakty są również takie, że Pogba wrócił do United w chaosie, w kryzysie, w okresie transformacji, a ludzie rządzący klubem nie podejmowali najlepszych decyzji sportowych. To też wpływa na grę piłkarza. I Raiola także o tym mówi w swoich wypowiedziach, co naturalnie denerwuje kibiców United, bo oni widzą tylko winę Pogby. A prawda jest zawsze trochę bardziej skomplikowana. Natomiast to wrzucanie na Raiolę - że to zły agent, że beznadziejny, to, tamto - sorry, ale to nie są fakty, to jest tylko i wyłącznie wasze wyżywanie się na nim, bo nie lubicie go właśnie za to jak broni Poby, jak mówi o klubie czasem, za jego styl. A wszyscy eksperci, jak właśnie Balague, którzy naprawdę znają się na świecie agentów piłkarskich i tym biznesie, mówią, że Raiola to świetny agent. Zatem ja rozumiem fanów, bo sam często mam Raioli i Pogby po wyżej uszu, ale potrafię spojrzeć na sytuację także z drugiej strony. Dlatego dla mnie Raiola jest wkurzający i często nie ma klasy, ale jest równolegle, świetnym agentem. Czy się to ludziom na tej stronie podoba czy nie :)
» 15 grudnia 2020, 15:14 #14
ax1d: GrayMid, rozumiem, ale się nie zgadzam. Moim zdaniem jest coś takiego jak renoma. I jest to bardzo potężne źródło informacji. Jeśli każdy wokół będzie Ci mówił, że Fiat psuje się na potęgę, to mimo że "ważne, że gadają", to nie kupisz tego Fiata. Jeśli wokół będziesz słyszał, że konkretna pani z roksy rysuje genitalia krzywymi jedynkami, to mimo że wszyscy o niej mówią, nie pójdziesz do niej. Jeśli każdy na mieście mówi o konkretnej restauracji, ale nie w kontekście świetnej obsługi, tylko tego, że w żarciu podawała robaki, to fakt - o restauracji mówią, ale czy wybierzesz się do niej?
Jeśli wszyscy na każdym kroku słyszą, że Pogba jest nieszczęśliwy i nie myśli o niczym innym, tylko żeby opuścić klub, a przy 1,5 roku pozostałego kontraktu jego agent ogłasza publicznie "koniec Pogby w United", to nie spodziewałbym się, że teraz w gabinetach poruszenie i "O! Pogba w końcu (drugi raz) wolny, stawiamy się pierwsi w kolejce!". Zła renoma ma moc, czasem bardzo dużą. I moim zdaniem stawiając swojego klienta na pozycji rozkapryszonego dzieciaka, który wciąż jest nieszczęśliwy i przy pozostałym 1,5 roku kontraktu staje się bezużyteczny (bo ktoś, kto uznaje, że "to koniec", raczej nie będzie się starał i dawał z siebie wszystkiego), to jest to budowanie złej renomy. Myślę, że wielu DoF-ów sobie zada pytanie "Chcemy ściągnąć zawodnika za gruby hajs, podpisać z nim kontrakt na gruby hajs, zapłacić agentowi gruby hajs i myśleć, że może w połowie tego kontraktu będzie nieszczęśliwy i uzna, że to koniec?". I sądzę, że spora część, a szczególnie takich, którzy przyciągają wielkie nazwiska i mają wybór, odpowie sobie "naah, poszukajmy kogoś innego".

To oczywiście tylko moje dywagacje i przypuszczenia. Co do Raioli? "Nie cierpicie" to dużo powiedziane. Jest podobnie irytujący jak pryszcz na tyłku. Aha, i nie twierdzę, że to zły agent. Tylko widzisz, my bardzo mało wiemy o tym, co czyni dobrym agentem. Można o tym trochę poczytać w książkach, ale pewnie też nie wszystko. I z tych książek np. wynika, że "dobry agent" to taki, który po pierwsze ma szeroką siatkę kontaktów, a po drugie zna i stosuje liczne kruczki, zapisiki, warunki i inne, które zapewniają korzyść klientowi. I żadnych z tych rzeczy nie odbieram Raioli. Pewnie ma olbrzymią siatkę i na pewno zna te wszystkie tajniki kontraktów. I to czyni go pewnie wyśmienitym agentem, być może najlepszym - nie wiem. Natomiast nawet najlepszy piłkarz będzie miał mecze, gdzie będzie zwyczajnie słaby i przestrzeli 5 setek albo minie się z piłką. Tak samo nawet najlepszy agent może popełniać błędy. Moim osobistym zdaniem przedstawianie Pogdy w takim świetle jest dla niego niekorzystne, ale oceniam sobie z perspektywy pół-laika z biednej cebulandii, który nie ma większego pojęcia o tamtym świecie. Więc równie dobrze może być zupełnie odwrotnie :)
» 16 grudnia 2020, 08:32 #13
BNK: Raiola się tłumaczy, więc chyba Paweł na niego trochę nakrzyczał.
» 14 grudnia 2020, 22:04 #12
Magik1990MU: Co za gruba menda
» 14 grudnia 2020, 21:57 #11
Oficer: Niech teraz nie szuka wymówek tylko bierze sie do roboty i kombinuje transfer w styczniu. Jak już powiedział A to czas na B...w styczniu. PSG to najpewniejszy kierunek bo mają kase.
» 14 grudnia 2020, 21:49 #10
jaratkow: Przeczytaj ze zrozumieniem słowa Raioli. On palcem nie kiwnie żeby doprowadzić do transferu Pogby zimą. Do lata kasa Pogbie będzie kapała z United, a latem wysokość odstępnego spadnie (bo ostatni rok kontraktu się zacznie). Jednocześnie Raiola będzie miał szansę więcej wydoić dla siebie od zainteresowanego Pogbą klubu. Nie ma sentymentów
» 15 grudnia 2020, 00:49 #9
Oficer: Przeczytałem i podtrzymuje swoje słowa. Niech zabiera go już zimą i tyle.
Odbiegając od tematu. Widze że wielu z nas ma fioła na punkcie pouczania innych. Przeczytaj ze zrozumieniem, pisz tak, dziecko, gimbus itd. itp. Czasem od tych waszych "mądrości" głowa boli. Dajcie sie swobodnie wypowiedziec i nie filozofujcie tak.
» 15 grudnia 2020, 08:42 #8
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 21:14

Pogba pewnie poprosił go o sprostowanie, a ten krętacz tylko tyle dał rady wymyślę. Chłop jest tak głupi, że nie potrafi trzymać języka za zębami, jednak też jest takim cwaniakiem, że doszedł w tej profesji zwanej, byciem agentem piłkarskim na sam szczyt.
» 14 grudnia 2020, 21:13 #7
ruffnecky: tak Raiola jest głupi dlatego bierze prowizje od swojej roboty w milionach funtów
ogarnij się dzieciaku
» 14 grudnia 2020, 23:03 #6
ax1d: oj rufi, jakbyś nie wiedział, że jedno z drugim może nie mieć kompletnie żadnego związku :)
» 15 grudnia 2020, 08:08 #5
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 10:01

nie dostał schedy po tatusiu ani nie jest z politycznego nadania, więc skoro doszedł do takiej kasy sam, to nazywanie go głupim jest niepoważne ;)
ot po prostu tym razem nie poszło tak jak kalkulował - przynajmniej z pozoru. Na ile ta awantura wpłynęła na odpadnięcie United z LM, tego się nie dowiemy.
Przypomnę, że przed wcześniejszymi meczami także były burzawki w mediach, a to z Williamsem a to z kobietami AWB - pszypadeg? ;)
» 15 grudnia 2020, 09:59 #4
awe: Po prostu, wyrazaj sie wszedzie tylko nie w mediach.
» 14 grudnia 2020, 21:10 #3
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 20:46

Wszyscy są bardzo wrażliwi. Co to w ogóle za tekst? Niby agenci chcą najlepiej dla swoich piłkarzy, a słowami typu - to koniec Pogby w United, nie pomaga swojemu klientowi. Co najgorsze to nie sobie narobił bagna, a Pogbie i United. Przez co powstało spore zamieszanie.
» 14 grudnia 2020, 20:46 #2
AgEnT: Paulo Coelho piłki nożnej
» 14 grudnia 2020, 20:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.