Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Scholes i Ferdinand oceniają czerwoną kartkę Freda

» 3 grudnia 2020, 10:42 - Autor: matheo - źródło: BT Sport
Po środowym meczu Manchesteru United z Paris Saint-Germain (1:3) sporo uwagi poświęca się Fredowi, który w starciu na Old Trafford obejrzał czerwoną kartkę. W studiu BT Sport decyzję Ole Gunnara Solskjaera o pozostawieniu Brazylijczyka na boisku ocenili Paul Scholes i Rio Ferdinand.
Scholes i Ferdinand oceniają czerwoną kartkę Freda
» Fred nie będzie miło wspominał meczu z Paris Saint-Germain w Lidze Mistrzów
Fred w pierwszej połowie meczu miał spięcie z Leandro Paredesem, które mogło zakończyć się czerwoną kartką dla Brazylijczyka. Pomocnik United wykonał ruch głową w stronę Argentyńczyka. Sędzia po analizie VAR pokazał Fredowi tylko żółtą kartkę.

Wielu obserwatorów spodziewało się, że Fred zostanie zmieniony w przerwie, bo był już na cenzurowanym u arbitra. Brazylijczyk w 70. minucie wykonał wślizg i choć trafił w piłkę, to sędzia ocenił to zdarzenie jako niebezpieczny atak na Andera Herrerę. W efekcie Fred obejrzał drugą żółtą kartkę i Manchester United kończył mecz w osłabieniu.

– Z perspektywy czasu można powiedzieć, że prawdopodobnie Freda powinno ściągnąć się wcześniej. Rozumiem natomiast, dlaczego Ole zostawił go na boisku. W ostatnich 35 minutach pierwszej połowy Manchester United prezentował się znakomicie. Kontrolowali mecz i myślę, że Ole może być naprawdę zadowolony z postawy zawodników. Zagrali doskonale – mówi Scholes na antenie BT Sport.

– Fred oczywiście powinien wiedzieć, że każdy wślizg sprawi, że sędzia będzie gotowy odesłać go do szatni. Miał pecha, bo oczywiście trafił w piłkę, ale sędzia tylko czekał, aż wykona taki atak.

Rio Ferdinand proszony o ocenę sytuacji z Fredem, odpowiada: – Donny van de Beek był już przebrany i zastanawialiśmy się, czy Ole tylko czeka na to, aby piłka wyszła poza boisko, aby go wprowadzić.

– Fred balansował na krawędzi i stracił na chwilę kontrolę. Widać było, że sędzia dał mu 1-2 szansę, więc powinien opanować swoje emocje – dodaje Ferdinand.


TAGI


« Poprzedni news
Scholes: Manchester United słono zapłacił za zmarnowane okazje
Następny news »
Owen: Po czymś takim Fred by już u mnie nie zagrał

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (21)


Klimaa: Oczywiście że trener powinien go zmienić w przerwie bo było już zbyt nerwowo. Jednak winę ponosi zawodnik - dobrze wie w jakiej sytuacji się znajduje i jego zachowanie było niedopuszczalne.
» 5 grudnia 2020, 08:20 #21
rav7: Fred jak już nie wyleciał z boiska to przynajmniej w drugiej połowie powinien być zdjęty żeby chronić zespół przed ewentualną czerwoną kartką, ale cóż Olek nie potrafi reagować na wydarzenia na boisku. Raz trafi ze zmianami jak w meczu z Soton żeby zaraz totalnie zawalić wygrany mecz. Pomijam fakt, że drugiej żółtej kartki być nie powinno, bo trafił w piłkę. Problem był z selekcją składu Olek zamiast postawić na Hendersona to wolał na nie w pełni sił De Gee ryzykując kolejną kontuzje, do tego zmęczony Bruno, Martial bez formy który zawalił nam ten mecz niewykorzystanymi sytuacjami, Rashford teraz odnowiona kontuzja barku, bo też jest eksploatowany tak jak i Bruno, a w zeszłym sezonie grał z kontuzją na środkach przeciwbólowych przez długi okres czasu jak się okazało po sezonie. Dopiero jak pozbędą się graczy takich jak Pogba, Martial i nic nie wnoszących jak Lingard, Jones, Rojo zacznie to działać. De Gea też najlepsze lata ma już za sobą. Na + dobre transfery, jest zaangażowanie u nowych zawodników. Matić już też po mału powinien myśleć nad opuszczeniem drużyny i zrobić miejsce lepszym jakościowo zawodnikom. Zespół mimo wszystko nadal jest w przebudowie.
» 4 grudnia 2020, 00:31 #20
QUEBON: Dobrze to ocenili.
» 3 grudnia 2020, 18:21 #19
uzio: "...sędzia tylko czekał, aż wykona taki atak." - to sędzia jest jak policjant drogówki co tylko w kszakach siedzi i czeka aż ktoś przkroczy prędkość żeby go capnąć i wyrobić norme mandatów? Sędziowie mają normę kartek na mecz, która muszą wyrobić bo inaczej UEFA ich wywali na zbity pysk? ciekawe :D
» 3 grudnia 2020, 17:12 #18
Pawlo: Każdy teraz zgrywa eksperta, a trener w większości przypadków zostawia takiego zawodnika. Ile razy widziałem sytuację w meczu, że zawodnik dostaje żółtą kartkę, popełnia jeszcze dwa faule i myśli sobie człowiek "na pewno go zaraz zmieni, jeszcze jeden faul i żółta", a trener go zostawia i zazwyczaj dogrywa do końca. Patrząc na chłodno ciężko oczekiwać innej decyzji, bo do czerwonej kartki wszystko bardzo dobrze wyglądało, a zmiana Brazylijczyka mogła to zachwiać. Ryzyko się nie opłaciło- trudno, ale jak się widzi tweet Twarowskiego, którego uważałem za bardzo inteligentnego, bezstronnego komentatora, że Ole nadaje się do trenowania drużyny U-12 to nóż się w kieszeni otwiera.

Jeszcze do niedawna oglądałem sporo magazynów o lidze angielskiej, English Breakfast czy Football Bloody Hell i inne, ale na przełomie czasu dałem sobie spokój, bo podobnych przewidywań nie powstydziłby się ktoś oglądający Premier League 2 razy w weekend. "Ci są wspaniali", a za 2tyg po dwóch porażkach "oni są słabi" i tak jest zawsze nawijanie makaronu na uszy, aby się sprzedało, ale najbardziej mnie denerwowało, ze co by biedny Solkjear nie zrobił, czy wygrał 3 razy z City, czy zając 3 miejsce po wspaniałym finiszu, czy liderował w grupie śmierci zawsze będzie, że nie nadaje się na to stanowisko, bo zbawiciel Pochettino, który NIC nie wygrał z Tottenhamem będzie lepszy.
» 3 grudnia 2020, 14:39 #17
8ball: Zgadzam się, Ole dokonał tego samego wyboru z tym samym przeciwnikiem w pierwszym meczu, na wyjeździe z PSG po żółtej kartce dla Scotta w pierwszej połowie który również grał twardo pozostawił go na drugą połowę i dograł do końca! Cieszę się, że jest kilku fajnych kibiców z którymi można podzielić się opiniami, a nie frustracją ;) Pozdro
» 3 grudnia 2020, 15:40 #16
vanantgaal: Sytuacja była nieco odmienna niż ją teraz przedstawiacie. Fred otarł się o czerwoną kartkę w 20 minucie i w sumie nie bardzo wiadomo czemu dostał żółtą ( sto razy zostało już to napisane więc nie będę powtarzał). Sędzia doskonale wiedział, że był bardzo wyrozumiały i tę kartkę należy traktować jako warunkową karę. Tymczasem Fred jeszcze w pierwszej połowie miał kilka zagrań, za które mógł dostać żółtą kartkę i gdyby nie to, że już ma jedną na koncie to z pewnością by dostał. Na początku drugiej połowy może trochę zluzował ale później ponownie ostrym zagraniem dał argument sędziemu żeby go odesłać do szatni. Co z tego, że trafił w piłkę skoro przy tym w pełnym pędzie ściął przeciwnika, który oczywiście dołożył trochę aktorskich umiejętności. Jakby jeszcze to było zagranie, które ma przerwać groźną akcję rywala to może bym zrozumiał. Ale to było ostre zagranie w następstwie tego, że nie umie panować nad piłką przy nodze.
Setki piłkarzy graja z żółtą kartką i nie są zmieniani. Ale tu mówimy o zawodniku, który dostał po prostu od sędziego 40 minut ekstra, w trakcie których dał kilka argumentów żeby zostać odesłanym do szatni. Zachowanie Freda i sztabu to nie było podjęte ryzyko tylko głupota.
Żeby było jasne uważam, że Fred w ostatnich tygodniach grał dobrze a Ole powinien dalej prowadzić MU bo widać progres w grze ( choćby we wczorajszym meczu).
» 3 grudnia 2020, 18:08 #15
8ball: A mi podobała się ta cała agresja naszych piłkarzy, w końcu w drużynie widzę walczaków a nie bandę ciot, która reaguje frustracją(oprócz Martiala). Zmiana Freda? Myślę że Ole podjął ryzyko mimo wszystko rozumiem to, bo Fred to aktualnie nasz najlepszy pomocnik w klubie obok Fernandesa.
» 3 grudnia 2020, 13:27 #14
Atlantic: Żaden inny zawodnik nie dał by tej samej energii i nie odzyskiwałby piłek dla nas tak jak Fred w tym meczu. Był po prostu ważny, wyleciał nawet nawet nie do końca sprawiedliwie. Zachował się nieodpowiedzialnie w sytuacji z Paredesem, ale nie rozumiem wyzywania go od bezmózgów, zwłaszcza kiedy emocje po meczu już opadną. Jako piłkarz Fred powinien być przyzwyczajony do takich leszczy jak Paredes i automatycznie wiedzieć jak się powinien zachować, to jest prawda. Zasady są takie a nie inne - gówniane - i Fred mial duzo szczescia ze nie wyleciał. Mimo wszystko nie rozumiem, jak można tak ignorować fakt, że Paredes szukał zaczepki i pierwszy zetknął się głową z Fredem. Jakby wam jakiś chłoptaś podszedł i przystawił czoło do czoła to Waszą pierwszą reakcją nie byłoby jakoś go odepchnąć? Głupie zachowanie, bo często się to w piłce niestety zdarza, więc kazdy powinien juz byc nauczony jak na to reagować, ale kompletnie nie rozumiem bezkarności prowokatorów i symulantów. I nie rozumiem też, jak oni mogą się tak zachowywać w towarzystwie dorosłych facetów i przed kamerami.
» 3 grudnia 2020, 15:30 #13
8ball: Atlantic zgadzam się, adekwatnie - jeżeli przepisy regulują zachowanie takie jak Freda do czerwonej kartki(dlaczego nie dostał czerwonej kartki??), równie dobrze mogą regulować one zasady jak postępować wobec prowokatorów.
» 3 grudnia 2020, 15:36 #12
Tusiu: Pokazał własnie jaki jest dobry :D. To już lepiej niech gra Pogba który człapie, ale nie traci AŻ tyle piłek i w taki sposób, a co najważniejsze coś tam potrafi uzywać tego swojego kolorowego łba.
» 3 grudnia 2020, 23:02 #11
mrjames: Sami jestesmy winni porażki. Przy tak 100% okazhach nic nie trafic to musialo sie zemscic. Problem w dogodnych sytuacjs czyli w glowie. Tak bylo tez z Fernandesem w ostatnim meczu ligowym, gdzie gol byl pewny a jednak....
» 3 grudnia 2020, 12:48 #10
ax1d: Swoją drogą pierwszy raz widziałem sytuację, w której VAR wchodzi z powodu "Possible RED card", a sędzia po sprawdzeniu daje ŻÓŁTĄ. Ktoś wie, jak się do tego mają przepisy? Bo dotąd sądziłem, że sędzia może tylko zgodzić lub nie zgodzić się z przedmiotem sprawdzania, a nie może podjąć innej decyzji. Na przykład przy sprawdzaniu spalonego może tylko potwierdzić lub odrzucić spalonego, a nie nagle gwizdnąć faul. Czy w ogóle sędzia mógł dać żółtą zgodnie z przepisami o VAR?
» 3 grudnia 2020, 11:14 #9
vieeeri: Dokladnie mam te same przemyslenia. Skoro poszedl sprawdzic na VAR to drogi sa dwie: albo nie daje nic albo czerwo. Danie zoltej sprawia, ze potwierdza iz Fred faulowal rywala, bylo to zagranie glowa majace na celu zrobienie krzywdy rywalowi. I co, skrobnal go na tyle lekko, ze zolta? Moim zdaniem liczy sie intencja i dokladnie za to samo wylecial Martial
» 3 grudnia 2020, 11:22 #8
Zbirek: Może z powtórki wywnioskował, że to ten z PSG zaczął przepychankę i potraktował go ulgowo.
» 3 grudnia 2020, 11:50 #7
ax1d: Zbirek, mogło tak być, tylko pytanie, czy przepisy w ogóle na takie coś pozwalają. Bo dotąd za każdym razem była tylko decyzja "tak" albo decyzja "nie". Nie było trzeciej opcji. A tu sędzia użył trzeciej opcji przy sprawdzaniu "czerwona kartka: tak/nie".
» 3 grudnia 2020, 12:56 #6
brennt: pozwalają - jesli jest ostra gra to sedzia sprawdza i ma prawo dac zolta, nie dac wcale lub dac czerwona... dlaczego mialby nie moc?
» 3 grudnia 2020, 13:20 #5
ax1d: No właśnie nie wiem. Dotąd przedstawiano to tak, że to są sytuacje "tak/nie". Dlaczego wkroczył VAR? Powód jest podany: "Possible RED Card", a nie "Possible foul", "Possible booking" czy cokolwiek innego. Więc jak rozumiem, sędzia ma zadecydować, czy jest czerwona, czy nie ma czerwonej.
Według strony premierleague: "VAR is used only for "clear and obvious errors" or "serious missed incidents" in four match-changing situations: goals; penalty decisions; direct red-card incidents; and mistaken identity." - DIRECT RED-CARD INCIDENTS oznacza bezpośrednią czerwoną. Nic innego nie jest podane. Więc dla mnie to jest wątpliwe, szczerze mówiąc.
» 3 grudnia 2020, 14:32 #4
AgentBartezz: @ax1d bo nie sprawdza się potencjalnej żółtej kartki. To była potencjalna czerwona dlatego było sprawdzane. Ale to nie jest tak, że nie można pokazać żółtej. Równie dobrze mógłby pokazać najpierw żółtą, a potem sprawdzać czy należała się czerwona.
Druga sprawa jak sam piszesz - "serious missed incidents" - sędzia tego w ogóle nie widział więc tym bardziej powinien to najpierw zobaczyć przed jakąkolwiek decyzją.
» 3 grudnia 2020, 17:10 #3
Zbirek: Tu nie ma co tłumaczyć, Ole powinien go zdjąć już w przerwie i to na niego spada odpowiedzialność. Grał na granicy, sędzia i tak za ten atak łbem się ulitował.
» 3 grudnia 2020, 10:59 #2
DevoMartinez: Fred się popisał głupotą (baranek) a Ole naiwnością (wiara, że Fred więcej nie sfauluje). Obaj równie winni ale mecz zawalił i tak Martial. Bywa.
» 3 grudnia 2020, 10:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.