Southampton vs Manchester United. Zapowiedź 10. kolejki Premier League

» 27 listopada 2020, 16:03 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w niedzielę będzie walczył o kolejne ligowe punkty. Czerwone Diabły w 10. kolejce zmierzą się na wyjeździe z Southampton.
Southampton vs Manchester United. Zapowiedź 10. kolejki Premier League
» Manchester United w 10. kolejce Premier League zagra z Southampton
Czy Twoim zdaniem Donny van de Beek wyjdzie w podstawowym składzie Manchesteru United w meczu z Southampton?
Black Friday w PodStadionem.pl - koszulki i gadżety dla kibica »

Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera do meczu na St Mary’s Stadium przystępują w dobrych humorach. We wtorek w niezłym stylu rozprawili się z Basaksehirem (4:1) w Lidze Mistrzów i przybliżyli się do awansu do fazy pucharowej Champions League.

Kto? Southampton vs Manchester United
Kiedy? 29.11.2020, 15:00
Gdzie? St Mary’s Stadium
Sędzia? Jonathan Moss
Transmisja? CANAL+PREMIUM


Manchester United w Premier League mozolnie pnie się w tabeli. Skromna wygrana z West Bromwich (1:0) pozwoliła drużynie wskoczyć na 10. miejsce. Czerwone Diabły doskonale zdają sobie sprawę, że futbol taki jak w starciu z The Baggies nie wystarczy na dobrze spisującą się ekipę Southampton. Piłkarze Solskjaera muszą zaprezentować intensywność i chęć do gry taką jak w I połowie starcia z Basaksehirem.

W poprzednim sezonie oba mecze Manchesteru United z Southampton zakończyły się remisami. W niedzielę taki wynik nie usatysfakcjonuje nikogo. Liczy się tylko pełna pula i zbudowanie pewności siebie przed grudniowym maratonem. Emocji na St Mary’s Stadium z pewnością nie zabraknie!

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer w meczu z Southampton prawdopodobnie nie będzie mógł skorzystać z Paula Pogby i Scotta McTominaya, którzy opuścili ostatni mecz z Basaksehirem. Pomocnicy w piątek nie trenowali z zespołem.

Poza kadrą pozostaje Luke Shaw. Anglik ma się jednak coraz lepiej i wznowił już treningi indywidualne na murawie. Do zajęć z zespołem wrócił Jesse Lingard, który z powodu kontaktu z osobą zarażoną koronawirusem musiał poddać się kwarantannie.

W ekipie Southampton do dyspozycji trenera Ralpha Hasenhüttla nie będzie Nathan Redmond. Anglik zmaga się z urazem ścięgna udowego. Problemy z kolanem ma natomiast Danny Ings.

Przewidywane składy:

Southampton: McCarthy – Bertrand, Vestergaard, Bednarek, Walker-Peters – Djenepo, Romeu, Ward-Prowse, Armstrong – Walcott, Adams

Manchester United: De Gea – Telles, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Fred, Van de Beek – Rashford, Fernandes, Martial – Cavani

Przedmeczowe wypowiedzi:

Jan Bednarek – Miejmy nadzieję, że nie podarujemy im żadnych karnych. To przecież część futbolu. Być może potrafią w sprytny sposób je zdobyć, ale jeśli zagramy w swoim stylu, to mam nadzieję, że nie dopuścimy się żadnych fauli w polu karnym. Oglądałem ich pierwszą połowę meczu z Basaksehirem i zagrali naprawdę dobrze. Byłem pod wrażeniem ich gry. Pokazali szybką piłkę, byli zaangażowani, gdy nie mieli jej przy nodze.


Ole Gunnar Solskjaer – Sytuacja jest podobna do tej, gdy Juergen Klopp przyszedł do Liverpoolu. Ralph Hasenhüttl lubi pressing, inicjatywę, agresywną grę. Trudno jest grać, gdy zbyt długo masz piłkę przy nodze. Bardzo ciekawie ogląda się postępy jego drużyny. Podziwiam warunki fizyczne, które ma ich drużyna.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Southampton:
DataSpotkanieWynik
30.12.2017Premier League: Manchester United - Southampton0:0
01.12.2018Premier League: Southampton - Manchester United2:2
02.03.2019Premier League: Manchester United - Southampton3:2
31.08.2019Premier League: Southampton - Manchester United1:1
13.07.2020Premier League: Manchester United - Southampton2:2


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United nie przegrał żadnego z ostatnich 8 meczów z Southampton w Premier League (3 wygrane, 5 remisów). Ostatnia wygrana Świętych z Czerwonymi Diabłami miała miejsce w styczniu 2016 roku na Old Trafford.

– 4 z ostatnich 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Southampton kończyło się remisami.

– Manchester United ma dobry wyjazdowy bilans z Southampton. Czerwone Diabły na St Mary’s Stadium nie przegrały w Premier League żadnego z ostatnich 9 meczów.

– Manchester United wygrał 9 meczów w Premier League z Southampton, w których rywale jako pierwsi obejmowali prowadzenie. Lepszy bilans Czerwone Diabły mają tylko z Newcastle United (10 wygranych).

– Southampton wygrał ostatnie 3 mecze w Premier League na własnym stadionie. Po raz ostatni Święci wygrali 4 mecze z rzędu na własnym stadionie w maju 2016 roku.

– Manchester United w niedzielę może ustanowić wyjątkowy rekord. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera wygrali ostatnich 7 wyjazdowych meczów w Premier League. Czerwonym Diabłom w historii tych rozgrywek nigdy nie udało się wygrać 8 wyjazdowych spotkań z rzędu.

– Manchester United stoi przed szansą odniesienia 4 zwycięstwa w 4 pierwszych meczach wyjazdowych nowego sezonu. Wcześniej taka sztuka udała się Czerwonym Diabłom dwukrotnie w najwyższej klasie rozgrywkowej. Miało to miejsce w sezonach 1913/1914 i 1985/1986.

– 19 ze 115 bramek Manchesteru United pod wodzą Ole Gunnara Solskjaera zostało zdobyte w Premier League z rzutów karnych (16,5%). Wśród menadżerów, których zespoły strzeliły przynajmniej 50 bramek takim samym wynikiem może pochwalić się tylko Roy Hodgson z Crystal Palace.

– Southampton w Premier League jest niepokonane od 7 meczów (5 zwycięstw, 2 remisy). Aktualnie dłuższą serię w angielskiej ekstraklasie ma tylko Tottenham. Po raz ostatni Święci tak imponującą serię mieli za czasów Mauricio Pochettino (8 meczów pomiędzy wrześniem a listopadem 2013).

– Bruno Fernandes od czasu debiutu w Manchesterze United był zaangażowany 24 gole w Premier League (14 bramek, 10 asyst). To najlepszy wynik w angielskiej ekstraklasie w tym okresie.

– Theo Walcott strzelił Manchesterowi United 3 gole w Premier League. Każda bramka padła na innym stadionie (Old Trafford, Emirates i Goodison Park). Tylko Les Ferdinand (5), Nicolas Anelka (4) i Jimmy Floyd Hasselbaink (4) strzelali Czerwonym Diabłom na większej liczbie stadionów w Premier League.

Spotkanie Manchester United vs Southampton rozpocznie się w niedzielę 29 listopada o godzinie 15:00. Mecz będzie transmitowany na kanale CANAL+PREMIUM. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Sytuacja kadrowa przed meczem z Southampton
Następny news »
Hasenhüttl: Musimy znaleźć sposób, aby zaszkodzić United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (224)


loczek1986: Dziś ciężki mecz. Oby to był nasz dzień. Z innej beczki, strasznie się uwzięli wszyscy eksperci na Bruno za te karne, jest to niestandardowe wykonanie ale chyba inni pilkarze także próbują swoich sposobów a nikt z tym nie ma problemu.
» 29 listopada 2020, 13:26 #197
Diabelski97: I am hearing that Lindelof has been passef fit and will partner Maguire for #MUFC today

I git
» 29 listopada 2020, 13:12 #196
Diabelski97: Cavani on the bench but Van De beek with Bruno and Fred in midfield is the leaked team news
» 29 listopada 2020, 13:23 #195
mordynator: Czyli Greenwood wraca do podstawy zapewne jak Cavani na ławie.
» 29 listopada 2020, 13:27 #194
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2020 13:29

DDG
AWB-Maguire-Lindelof-Telles
Fred-VDB
Greenwood-Bruno-Rash
Martial


Cavani szykowany chyba na PSG.
Tak obstawiam, oby James czasami nie zaczynał.
» 29 listopada 2020, 13:28 #193
mikiartur: Ja tam jestem dobrej myśli przed dzisiejszym meczem. W lidze nie przegraliśmy ani nawet nie zremisowaliśmy na wyjeździe. Same zwycięstwa. Święci pokazali że z drużynami dobrze broniącymi idzie im trochę gorzej. Porażka z Tottenhamem i Palace. A u nas akurat w defensywie od meczu z Newcastle jest dość solidnie. Nawet licząc z europejskimi pucharami. Gole jakie nam strzelono to : 2 w tym nieszczęsnym meczu w Stambule, 2 samobóje(Shawa i Martiala), 1 gol z karnego, 1 gol z wolnego w środę ostatnią i jeden gol z gry (Bernarda). Czyli straciliśmy 7 goli na 9 ostatnich meczy. Czyli tracimy przeciętnie 0,77 gola na mecz. Gorzej u nas ze skutecznością. Mecz zapowiada się na bardzo ciężki ale jesteśmy Manchesterem United. Jeśli mamy się obawiać i bać takich rywali jak Southampton to nie ma co marzyć o top4 i trofeach. Nie spodziewam się jakiegoś wybitnego stylu ale jak najbardziej jesteśmy w stanie wyciągnąć 3 pkt z tego meczu. Choć także bardzo ważne jest to, aby ten mecz przejść bez jakiś kontuzji. Mecz z PSG za 3 dni i co by nie mówić tamten mecz jest ważniejszy ze względu tego, że o ile w lidze będzie jeszcze czas na jakieś ew. odrabianie to w lm nie ma takiej możliwości. A trzeba też wykorzystać że PSG nie jest w tej chwili w wybitnej formie. Dlatego nie spodziewam się optymalnego składu co nie zmienia faktu że i tak jesteśmy w stanie wygrać z Świętymi. Jak dziś moim zdaniem zagramy albo powinniśmy zagrać? Niestety przez urazy Scotta i Pogby w pomocy jesteśmy trochę ograniczeni w opcjach i w rotacji. Myślę że Bruno i Fred raczej na pewno zagrają i pytanie kto zagra z nimi - Donny czy Matić. Każdy pewnie będzie chciał Donnyego z tej dwójki. Noi ja uważam że jednak trzeba zaryzykować i spróbować zagrać z Donnym tak jak w meczu z Basaksehirem. Trzeba go przetestować na tle mocniejszego rywala jak jest w stanie grać bardziej głeboko zwłaszcza pod względem defensywy. Poza tym uważam że Matić przy rywalach którzy bardzo szybko rozgrywają piłkę jest słabszy. On jako 6tka w formie jest najlepszy gdy trzeba uspokoić tempo gry i je kontrolować. Tutaj jest pewne że będzie miał mniej miejsca, będzie bardziej atakowany. Southampton gra wysoko, mocnym pressingiem. To też w jakimś sensie stwarza dla nas okazję do kontr. A jak wiemy Donny świetnie odnajduje się w grze na jeden kontakt i potrafi jednym podaniem bardzo przyspieszyć grę. Takie um. w meczu z Southampton może się bardzo przydać. Trzeba dać mu szansę. Czy Ole tak postąpi, nie wiadomo, podejrzewam że paru graczy którzy są w planie grania z PSG dziś odpocznie więc możliwe że Donnyego także będzie oszczędzał. Ale uważam że nie gra na tyle dużo by dzisiejszy mecz spowodował że z PSG nie będzie miał sił. Dlatego takie coś dziś widzę:
DDG
Williams/AWB Tuanzebe Maguire Telles
Donny Fred
Greenwood Bruno Martial/James
Cavani

Bruno bym ściagnał koło 60/70 i wpuścił za niego Matę. Martiala tak samo jeśli zagra. Cavani niech gra. Musi chłopak być w grze. A Greenwood niech łapie coraz więcej minut bo wiemy do czego jest zdolny Mason w formie. Freda może bym oszczędził ale tylko wtedy jakby mógł grać Scott. Na tą chwile musi grać. Może dopiero w meczu z WHU niech sobie odpocznie
» 29 listopada 2020, 12:53 #192
ojciectomka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2020 13:06

Problemem nie jest Southampton, problemem nie jest PSG czy nawet West Ham. Problemem jest sam MU, a właściwie to jaki zespół zobaczymy - gdyż gramy nierówno. Co do ilości straconych bramek i solidności obrony polemizowałbym z Tobą. To, że straciliśmi tyle bramek nie jest zasługą solidnej obrony a słabą skuteczności zawodników innych drużyn, gdyż niestety w obronie przydarzają się zagrania po których włos jezy się na głowie. Jeżeli zagramy chociaż 5-6 spotkań na tym samym poziomie to będe trochę spokojniejszy.
» 29 listopada 2020, 13:05 #191
mikiartur: Z tym że naszym największym problemem dla nas jesteśmy my sami to się zgodzę. Ale co do defensywy to uważam że jest lepiej. Pamiętaj że to nie te czasy gdzie po prostu rywale wielkich ekip z top6 tworzył po 1,2 sytuacje na mecz. Stawka się zbliżyła do siebie pod względem poziomu. Kiedyś takie wyniki jak 2-7 dla AVL lub 0-3 dla AVL z Liverpoolem i Arsenalem takiej ekipie zdarzył by się może na przestrzeni paru sezonów a nie na przestrzeni paru kolejek. Przypomnij sobie takie mecze jak świętych z Chelsea albo WBA z Chelsea. I sporo by się jeszcze takich meczy znalazło w tym sezonie. Ja nie wymagam (choć może i to mój błąd) żeby utrzymywali ciągle czyste konto i grali bez żadnych błędów itd. Ale zobacz. W meczu z Newcastle Sroki miały 2 sytuacje (nie liczę samobója). Chelsea poza tym że powinna mieć karnego (ale to nie wina MU że sędzia tego nie odgwizdał) nie stworzyła sobie nic praktycznie. Arsenal nie miał w ogóle żadnych sytuacji poza chyba jednym dobrym dośrodkowaniem, i gdyby nie głupota Pogby to byłby remis. Mecz z Basaksehirem w Stambule był najsłabszy i tu można mieć pretensje do naszej defensywy. Everton fakt, zwłaszcza w 2 połowie nas przycisnął i miał sytuacje. Ale pamiętajmy że my gralismy wtedy w sobotę o 13:30 gdy oni jeszcze w środę o 19 grali w Stambule (bardzo daleki wyjazd). Mieli prawo słabo trzymać kondycyjnie w tym meczu. W ogóle uważam że nasza obrona jest zbyt często krytykowana bo w ostatnim sezonie mieliśmy 2/3 defensywę w lidze a to przy o wiele słabszej dyspozycji DDG niż w tym sezonie. A na nasz bilans bramkowy jest tak słaby głownie przez pierwsze 3 mecze gdzie nasi w ogóle grali bez okresu przygotowawczego i byli w cienkiej formie. Straciliśmy wtedy 11 goli. A jak patrzymy na tabele PL od meczu z Newcastle to jesteśmy na 5 miejscu w lidze. Na livescorze teraz to fajnie widać bo nam pokazuje od meczu z Newcastle. I jak patrzę to od tego momentu straciliśmy obok Wolves najmniej goli w lidze. Dlatego jestem wciąż zdania że u nas gorzej ze skutecznością niż grą w defensywie. Oczywiście i w tej sferze jest wiele do poprawy ale na tą chwile wcale nie jest tak źle jak wielu uważa. Oczywiście te statystyki itd nie będą miały znaczenia od 15. Ale liczę na naszę zwycięstwo. Ale zgadzam się także że bardzo potrzebna jest nam jakaś dłuższa dobra seria.
» 29 listopada 2020, 13:26 #190
69eyes: Mecz i wyścig f1 jednocześnie, najgorzej, trzeba będzie na 2 ekrany.
» 29 listopada 2020, 12:44 #189
Bylak: I skoki.
» 29 listopada 2020, 13:01 #188
Advm: Powtórka F1 leci koło 24, zobacz dokładnie o której. Gdybym nie musiał rano wstać to bym o 15 obejrzał United, a w nocy F1.
» 29 listopada 2020, 13:11 #187
Advm: Jeszcze ostatnio nie mogłem znaleźć w necie dobrej powtórki meczu z WBA, więc dzisiaj oglądam F1, a w drugim pokoju będzie się nagrywać mecz. Tylko domownicy mnie zjedzą przez te 2 godziny :D
» 29 listopada 2020, 13:14 #186
mordynator: Jeszcze najgorsze jest to że F1 w Bahrajnie gdzie zazwyczaj są ciekawe wyścigi a np jakby było takie Monaco to wystarczyło by start objerzeć i można by było w spokojnie MU oglądać a tak to trzeba będzie skakać po kanałach ale oczywiście w większości oglądane i tak MU będzie :D
» 29 listopada 2020, 13:25 #185
Lisan: Ktoś wie co Pogba? Człapak trenuje czy odcina już tylko kupony? Przydalby sie ktoś do rotacji by nie eksploatowac tak Bruno i Freda
» 29 listopada 2020, 11:55 #184
FreddyKruger: Trenuje kontuzje :D
» 29 listopada 2020, 13:18 #183
is200second: Liczę że wyjdziemy takim samym składem jak na Turków.
» 29 listopada 2020, 11:45 #182
Diabelski97: Jedynie Greenwooda na prawą a Rashford/Martial na lewe skrzydło, może Martial w podstawie a Rash odpoczynek/z ławki.

Tak to widzę.
» 29 listopada 2020, 11:49 #181
is200second: Martial musi grać. Widać że ma jakąś blokadę. On tak zawsze ma jak nie strzela przez dłuższy okres. Na moje niech zagrają i Rash i Cavani I Martial z przodu. Jedynie niech teraz zamienia się pozycjami Marcus z Anthonym.
» 29 listopada 2020, 11:58 #180
SzarimMusty: @is200second Nie musi. Możemy wykorzystać go w drugiej połowie, wpuszczając na podmęczonego przeciwnika. Zmęczony przeciwnik będzie łatwiejszy do ogrania, a wtedy prędzej Tony się przełamie.

Zresztą jakby ktoś z duetu Martial/Rash siedział na ławce to nie byłaby zła decyzja. Z PSG będziemy w dużej większości grać na kontry więc przyda się nam ta dwójka w jak najlepszej kondycji.
» 29 listopada 2020, 12:55 #179
RedRevolta: Oj będzie ciężko z tym Southampton, w ostatnich 7 meczach z nimi wygraliśmy tylko 2 razy, nigdy nam nie leżeli tak samo jak np Swansey swego czasu, na nasze szczęście dobrze, że Ings z kontuzją także będzie im ciężej z ofensywie ale tego też nie można być pewnym, Adams też fajnie gra, dodatkowo ta nasza defensywa...
» 29 listopada 2020, 11:42 #178
Diabelski97: Donny van de Beek and Fred could start in the Manchester United midfield against Southampton today. #MUFC [MEN]
» 29 listopada 2020, 11:38 #177
ReDevil07: Czy tylko ja siedzę i czekam jak na szpilkach aż w końcu zacznie się mecz? Człowiek podjarany dzisiejszym spotkaniem jakby miał 15 lat. Właśnie obejrzałem wszystkie gole Marcusa dla MU i on naprawdę ma potencjał aby być maszyną jak Cristiano. Życzę mu tego i dzisiaj tylko 3 pkt!
» 29 listopada 2020, 11:33 #176
vieeeri: Niech tylko popracuje nad dryblingiem, efektem zaskoczenia. Aktualnie jego nazwijmy to drybling, a wiec pilka stojaca i machanie nad nia, nie przynosi efektow. Jest przewidywalny do bólu i wygranie pojedynku 1:1 graniczy z cudem
» 29 listopada 2020, 11:41 #175
mordynator: @vieeri
Przesadzasz.Wg mnie Rash ma najlepsze 1:1 w klubie i naprawde dużo bramek strzela bądź asystuje po minięciu rywala lub kilku w tym sezonie choćby gol z Brighton,PSG czy 2 gol z Lipskiem w tamtym sezonie też np mecz z Tottenhamem u siebie gdzie robił z obrońcami Kuraków co chciał.Rash po prostu musi być bardziej regularny tylko tego mu brakuje.To co ma Bruno który nawet jak ma słabszy mecz to poniżej pewnego poziomu nie zejdzie A Rash zazwyczaj jak zagra dobre 4-5 meczy to potem gra 2 słabe.
» 29 listopada 2020, 13:17 #174
mordynator: Kurde szkoda że Mctomek kontuzjowany bo bardzo by sie przydał dzisaj i obawiam sie że przez jego brak możemy mieć lekkie problemy w defensywie.Fajnie by ubezpieczał Bruno i Donnego którzy obaj są w formie a tak to albo będzie grał wolny Matić albo niski Fred.A raczej ze środkiem pola Fred-Donny wielu pojedynków główkowych nie wygramy a Matić za to zaś by spowalniał gre,chyba żeby wrócił do formy jaką miał po lockdownie a mimo wszystko Southampton to troche lepsza drużyna niż Turki więc nie wiem czy Ole ponownie zdecyduje sie na ten bardziej ofensywny wariant z Fredem czy jednak ten bardziej bezpieczny z Maticiem.No i mam nadzieje że Donny wyjdzie w podstawie bo po takim meczu jaki zagrał z Turkami podstawa mu sie dzisaj należy.
» 29 listopada 2020, 10:24 #173
kuba25: Może zrobią mi prezent urodzinowy! GLORY GLORY!
» 29 listopada 2020, 10:18 #172
tygrys26: Najlepszego!
» 29 listopada 2020, 10:50 #171
Diabelski97: katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,26553470,gornik-z-kwk-chwalowice-ktory-mial-bic-penisem-po-twarzy-kolege.html?disableRedirects=true

Wtf
» 29 listopada 2020, 09:30 #170
ferdas: Katowice, Ślunsk, i wszystko jasne. Zagłębie patologii.
» 29 listopada 2020, 09:43 #169
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2020 09:51

Mam tam znajomych i potwierdzam.

Edit.

cholera, źle to zabrzmiało.
» 29 listopada 2020, 09:51 #168
kckMU: Hahaha Magik
» 29 listopada 2020, 09:56 #167
grzesiek696: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2020 10:32

fredas , ja mieszkam na Śląsku w Katowicach, i prosiłbym żebyś nie obrażał Śląska i Ślązaków.
» 29 listopada 2020, 10:32 #166
izbinho: Wedlug The Sun sprawca pochodził z Sosnowca a to by wiele wyjaśniało :)
» 29 listopada 2020, 11:11 #165
Diabelski97: Ja jestem z Sosnowca :D
» 29 listopada 2020, 11:50 #164
Tomczo: To Diabelski trzeba się kiedyś na meczyk ustawić jak ta pandemia się skończy :) Ja DG
» 29 listopada 2020, 12:15 #163
Diabelski97: O, to elegancko, trzeba się złapać.
» 29 listopada 2020, 12:17 #162
ferdas: grzesiek696 = nie obrażam hanysów, ino znom wielu stamtąd i sam tam spędziłem troche czasu. Mam szacunek dla Ślunska ale nie zmienia to faktu że jednak jest to zagłębie narkotykowe i patologii. Ale w każdym regionie takie jest, więc luzik.
» 29 listopada 2020, 12:59 #161
MiSt: Mam nadzieję, że to będzie trzecia wygrana z rzędu w Premier League. Ostatnio nie potrafiliśmy wygrywać serią - oby to się zmieniło. Najwyższy czas by zacząć gonić czołówkę.

Jeśli zaangażowanie i energia będzie na poziomie meczu z Turkami to będę spokojny o wygraną :)
» 29 listopada 2020, 09:27 #160
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2020 09:07

Dziś 47 urodziny obchodzi Ryan Giggs! legenda, najbardziej utytułowany brytyjski piłkarz w historii.

Mistrzostwa Anglii-13

Liga Mistrzów-2

Puchar Anglii-4

Puchar ligi-4

Klubowe mistrzostwa świata-1

Superpucharu UEFA-1

Puchar interkontynentalny-1

Superpuchar Anglii-9

Piłkarz roku-2

Ryan Giggs-13 mistrzostw Anglii.
Chelsea i Manchester City wspólnie- 12 mistrzostw Anglii. Imponujący dorobek Walijczyka.
» 29 listopada 2020, 09:03 #159
Bylak: Ryan grał w złotej erze SAFa, szacun
» 29 listopada 2020, 09:42 #158
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2020 10:29

13-Mistrzostw Anglii
Ale ta liczba robi wrażenie nie sądzę że kiedyś ten rekord zostanie pobity na wyspach przez któregoś piłkarza.
» 29 listopada 2020, 10:27 #157
JaknieOletoKto: Szkoda ze prywatnie to śmieć. Miał romans z żona brata i został niedawno zatrzymany za bicie swojej żony. Przynajmniej swojej nie cudzej.
» 29 listopada 2020, 11:08 #156
Diabelski97: Nie ingeruję w jego życie prywatne, nie mam pewności jak było a to, że media coś podały, to nie jest wyznacznik prawdy.
» 29 listopada 2020, 11:11 #155
cnk: W fifie mam sancho na prawym mbappe na ataku i w pomocy pogba fernandesa van de beek i nie wiem ja w fifie umiem a ten ed profesjonalista i nie umie jak ja jeszcze w obronie de ligt i skriniar bo to były easy negocjacje
» 29 listopada 2020, 00:19 #154
devilek777: Słabe.
» 29 listopada 2020, 01:15 #153
Camorrista: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2020 02:15

mbappe wziales tanio bo mu sie kontrakt konczyl ?
podeslij tam pomysl dla Edka, moze sie sprawdzic
» 29 listopada 2020, 02:15 #152
cnk: Gdzie tam w fifie mozna sobie pozwolic jakos 165 baniek czy cos dalem
» 29 listopada 2020, 10:52 #151
Lingardiho9: interpunkcja, mówi Ci to coś ?
» 29 listopada 2020, 12:01 #150
JaknieOletoKto: Ale to co policja poda to już tak. Został zawieszony jako selekcjoner. Co sama się pobiła?
» 29 listopada 2020, 13:20 #149
hansolo: Znalazłem fajną statystykę z tego sezonu - świadczy o tym, że nas też "ruchają" na VARze bo aż 4 razy mięliśmy decyzje na niekorzyść. Oczywiście przoduje Liverpool xD

VAR OVERTURNS - DECISIONS AGAINST

Liverpool 8
Brighton 4
C Palace 4
Man United 4
Tottenham 4
Fulham 3
WBA 3
Aston Villa 2
Leeds 2
Newcastle 2
Wolves 2
Arsenal 1
Chelsea 1
Leicester 1
Man City 1
Southampton 1
West Ham 1
Burnley 0
Everton 0
Sheff Utd 0
» 28 listopada 2020, 23:25 #148
olej9111: Ja pamiętam karnego, którego nie podyktowali przeciwko nam z Chelsea, gdy Maguaire sprowadził do Parteru któregoś z Chelsea.
» 28 listopada 2020, 23:31 #147
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2020 00:08

Olej, przecież Ty jesteś kibicem Chelsea, to jakie "nam"? :D
» 29 listopada 2020, 00:07 #146
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2020 07:24

Najpierw Piszę, że nie podyktowali NAM karnego przeciwko Chelsea, a później o faulu Maguire'a. Czyli sam sobie zaprzecza, bo ewidentnie daje do zrozumienia, że to Anglik faulowal kogoś z Londynu. Co za porcelana...
» 29 listopada 2020, 07:22 #145
smutny87: "Nie podyktowali przeciwko nam" i gdzie to zaprzeczenie?
» 29 listopada 2020, 07:45 #144
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2020 09:44

Czytaj ze zrozumieniem. Nie podyktowali przeciwko nam z Chelsea. Ze zdania jasno wynika, że NASI grali z Chelsea. A później pisze, że to Maguire dopuścił się faulu. Tak sam sobie chłop przeczy.
» 29 listopada 2020, 09:42 #143
DaredevilUtd: Edit. Jednak ja to źle zrozumiałem heh po głębszym namyśle...
» 29 listopada 2020, 09:46 #142
Pakol: Panowie, jak tam samopoczucie przed jutrzejszym meczem? Jaki chcielibyście skład? Ja, biorąc pod uwagę to, że następny mecz gramy już w środę to biorąc pod uwagę jakieś nie wielkie rotację to tak
De Gra
Williams Maguire Tuanzebe Telles
Van De Beek Fred
Na lewej James, na prawo dać Rasha
Bruno
Cavani

Wiadomo fajnie jakby szybko zakończyli ten mecz, strzelili kilka bramek i wtedy można by zmienić najbardziej przeciążonych zawodników. Pozdrawiam
» 28 listopada 2020, 23:20 #141
izbinho: Axel jest zawieszony na to spotkanie więc na pewno nie zagra.
» 29 listopada 2020, 11:45 #140
SkilledHydra16: Sheffield 1 punkt w 10 meczach.
» 28 listopada 2020, 23:00 #139
DaredevilUtd: Właśnie zdobyli 3punkty :)
» 29 listopada 2020, 07:24 #138
kckMU: @DaredevilUtd

Nie :)
» 29 listopada 2020, 07:37 #137
Diabelski97: Amad Diallo Traore is expected to fly to Manchester in one month to join Manchester United. #MUFC [@FabrizioRomano]
» 28 listopada 2020, 22:31 #136
Tomek19950307: nam on już nie potrzebny. Mamy tak dużo zawodników , że po co on
» 28 listopada 2020, 22:16 #135
Tomek19950307: wywaliliśmy 70 mln w lato na skrzydłowych , żeby zapłacić teraz 100 za Sancho. Jeśli to zrobi wesoła ferajna Eda to jesteśmy klubem memem
» 28 listopada 2020, 22:28 #134
JaknieOletoKto: Ja po filmikach na youtubje byłem w szoku ze tak się tu nad nim spuszczacie co niektórzy. Najlepsze jest to ze na filmikach YouTube to nawet fellaini jakoś wyglądał a sancho pancho jakiś taki lingardowaty mi się wydawał.
» 28 listopada 2020, 22:34 #133
Tomek19950307: Przecież ja go nie chcę tutaj w tej chwili. No kupiliśmy x skrzydłowych przecież. Do czego jeszcze on potrzebny. Chyba , że będziemy grali samymi skrzydłowymi w pierwszym składzie
» 28 listopada 2020, 22:36 #132
Tomek19950307: ale pogódźcie się z tym , że nasz zarząd poszedł inną drogą i zamykamy historię tak samo jak zamyka się spekulacje dotyczące innych piłkarzy. Kupiliśmy już sobie skrzydłowych a Sancho niech sobie weźmie ktoś inny
» 28 listopada 2020, 22:42 #131
Mariano88: Czemu nikt tu Tomka nie uświadomił, że Ole z konieczności musiał wystawiać wiekowego Mate? Prawego skrzydła wciąż brak.
» 29 listopada 2020, 11:38 #130
pawelisto2: Nieźle tam Pana Domagały w Canal+ muszą nie lubić, albo potem mieć polewę, co oglądam jakiś szlagier kolejki typu WBA vs Sheffield, albo Burnley vs Crystal to dają go do komentowania takich rarytasów, hah współczuje
» 28 listopada 2020, 21:45 #129
karol100: Psg w łeb
» 28 listopada 2020, 21:13 #128
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2020 21:17

Oglądam również, nie mogę się już doczekać meczu z nimi.

Chciałbym żeby Cavani im strzelił brameczkę.
» 28 listopada 2020, 21:14 #127
Strzelec: Już 2-1 dla PSG :(
» 28 listopada 2020, 21:31 #126
Diabelski97: Kean kolejna bramka, ciekawe czy Everton im go sprzeda.
» 28 listopada 2020, 21:32 #125
Diabelski97: Spodziewam się ciężkiego meczu ale jestem pozytywnie nastawiony. Oni muszą wygrać i będą musieli się otworzyć a my wtedy czujemy się jak ryba w wodzie.
Mecz w którym może wydarzyć się wszystko.
» 28 listopada 2020, 22:27 #124
DevoMartinez: Oglądałem 2 mecze Leeds w tym sezonie i fajnie grają, dużo ruchu, fajne skrzydła, zespół bardzo wybiegany. Wyniki robią zaangażowaniem i bezpośrednią grą i obawiam się, że sił im zabraknie w grudniu.
» 28 listopada 2020, 21:21 #123
Diabelski97: DDG
AWB-Maguire-Lindelof-Telles
Fred-VDB
Greenwood-Bruno-Martial
Cavani

Rashford niech odpocznie a zawsze mamy fajną opcję z ławki, VDB mógłby jutro zagrać a z PSG w jego miejsce Matic, taki skladzik byłby optymalny chociaż pewnie Rashford zagra.
» 28 listopada 2020, 20:49 #122
DaredevilUtd: Ja to bym wolał Rasha, zamiast Martiala.
» 28 listopada 2020, 20:58 #121
Diabelski97: Ja też ale, to dobra okazja żeby Rash odpoczął i żeby Martial łapał formę. Ale spodziewam się, że Rash wyjdzie.
» 28 listopada 2020, 21:00 #120
Batigol222: Kapitalny grajek z tego Philipsa. Myślę, że podania na podobnym poziomie, co Thiago.
» 28 listopada 2020, 20:38 #119
huxx2: Ośmielę się stwierdzić, że każdy z dwójki Philips/Klich miałby na chwilę obecną pierwszy skład u nas. Klich klasa, Philips MOTM moim zdaniem. 95% celność podań, przerzuty przez pół boiska. Pięknie.
» 28 listopada 2020, 20:27 #118
Diabelski97: Nie wydaję mi się, wyróżniają się w Leeds a przeskok do drużyny z top 6, to zupełnie inna bajka. Zwłaszcza, że pomoc mamy dobrze obsadzoną. Ale zgadzam się, że rozegrali swietny mecz.
» 28 listopada 2020, 20:32 #117
Strzelec: Philipsa chętnie bym u nas zobaczył w zastępstwie za Maticia.
» 28 listopada 2020, 20:37 #116
Diabelski97: W letnim okienku przydałoby się ściągnąć defensynwego pomocnika, podobno jesteśmy zainteresowani Zakarią, nie widziałem go za wiele razy w akcji ale słyszałem dobre opinie o nim.
» 28 listopada 2020, 20:40 #115
Batigol222: Diabelski97

Philips pójdzie do City i będzie miał tak samo trudny przeskok, jak Marhrez. W każdym razie średnio to widzę, że on po tym sezonie dalej będzie grał w Leeds: zbyt dobry piłkarz
» 28 listopada 2020, 20:42 #114
Diabelski97: Jeśli utrzyma formę, to zdecydowanie, chyba, że będzie chciał zostać w Leeds.
» 28 listopada 2020, 20:45 #113
Strzelec: @Batigol

Były jakieś plotki łączące Philipsa z City czy tylko napisałeś, że idzie do City? Szkoda byłoby, gdyby poszedł do City.
» 28 listopada 2020, 20:48 #112
RedStreamer: Ale Allan zrobił rajd.
» 28 listopada 2020, 19:52 #111
DaredevilUtd: Ogląda ktoś Everton, Leeds? Patrzę na staty I Everton wygląda gorzej. Ciekawy ten beniaminek, nieźle sobie radza w PL. Obawiam się meczu z nimi, bo oni nas nienawidza bardziej niż Liverpool i wygrana z nami to dla nich być, albo nie być :D
» 28 listopada 2020, 19:37 #110
huxx2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2020 19:44

Oglądam, dobry meczyk. Obydwie drużyny miały sytuacje, Everton dwa gole nieuznane, ale Leeds bardziej mi się podoba. Klich powinien mieć asystę (Pickford nogami wyciągnął strzał Bamforda z bliska) i był bliski zerwania pajęczyny z dystansu. Kończę buszka i wracam do meczu, pozdro
» 28 listopada 2020, 19:43 #109
Mariano88: Nie wiem ilu mają wychowanków, a kupieni piłkarze raczej nie podzielaja tych wojen. Plus brak kibiców na stadionie...nie przesadzajmy :)
» 28 listopada 2020, 19:45 #108
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2020 18:44

Stat zone: #mufc are unbeaten in nine league trips to Southampton since a 1-0 defeat in August 2003 (W5, D4). That's their only loss in the past 15 visits (W10, D4) [@OptaJoe]


Stat zone: Five of the last seven league fixtures between Southampton and #mufc have ended in a draw, including both matches last season [@OptaJoe]
» 28 listopada 2020, 18:43 #107
DavvidUnited88: Zagra jutro Lindelof? Wiadomo coś?
» 28 listopada 2020, 18:30 #106
Diabelski97: Powinien zagrać.
» 28 listopada 2020, 18:35 #105
Tomek19950307: panowie kurcze powinniśmy jednak trochę zazdrościć City tego zakupu Ferrana Torresa :/ Dostali z miejsca gościa , który już po kilku spotkaniach zaczyna rozkręcać się jak dobrze naoliwiona maszyna. A ma dopiero 20 lat
» 28 listopada 2020, 18:28 #104
kamilpe: Nie licząc LM to była jego dopiero pierwsza bramka w PL - rzeczywiście jest czego zazdrościć na ten moment
» 28 listopada 2020, 18:42 #103
Tomek19950307: 12 meczy 5 goli 2 asysty. Złe statystyki ? na kogoś kto zagrał dopiero 3 miesiące bodaj w nowej lidze
» 28 listopada 2020, 18:46 #102
Tomek19950307: zobaczymy jakie statystyki nasi panowie pokażą w pierwszych 20-50 meczach ;) Wtedy ocenimy jednoznacznie
» 28 listopada 2020, 18:51 #101
kamilpe: @Tomek piszę o PL jakbyś zauważył a tam 7 meczy, 1 bramka, 1 asysta
» 28 listopada 2020, 19:52 #100
Tomek19950307: nasi panowie pewnie nawet takich stat nie zrobią na wszystkich frontach, więc szanujmy wszystko bo w Lidze mistrzów wcale łatwo się nie strzela
» 28 listopada 2020, 19:59 #99
AUDIoooo: Co się porobiło z tym Schalke 04 po 8 kolejkach na ostatnim miejscu 3 punkty na koncie.
» 28 listopada 2020, 17:18 #98
kamtor: Na PO jako rezerwowy dla wan bissaka max aarons
» 28 listopada 2020, 16:56 #97
is200second: Też myślałem o aronsie ale żeby z przypływem czasu nie okazało się że wygryzie z podstawy bissake. Napewno jest lepszy w ofensywie.
» 28 listopada 2020, 17:57 #96
FreddyKruger: Borussia 0-2 FC Koeln

Haaland i Sancho puchną :D
» 28 listopada 2020, 16:56 #95
Jameson92: tu dla ludzi kazdy puchnie kto nie wygrywa danego weekendu hahaha
» 28 listopada 2020, 16:58 #94
Jameson92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2020 16:56

Śmiać się z Lfc ze puchnie pisząc tydzien temu ze sa jednak mocni i monolitem, problem sobie screeny I tu opinie zmieniają się co tydzień jak w przypadku Ole, dziecinada.

Ludzie oni maja 9, ważnych zawodników po za kadra a i tak są w czubie, kazdego czeka taka sytuacja i oni akurat w miarę dobrze sobie z tym radzą
» 28 listopada 2020, 16:55 #93
FreddyKruger: Za tydzień będzie zmiana :D Liverpool wygra i znowu będzie mocny :D
» 28 listopada 2020, 16:58 #92
Jameson92: taa xd
» 28 listopada 2020, 16:59 #91
trakol: Po pierwsze to idz sobie na swoja strone komentowac, a po drugie ladna hipokryzja zalatuje sam pisales, ze nasza brona slaba i bruno juz dawno rozczytany przez obroncow

"Ja w Manchesterze United nie widzę żadnych pozytywów, podkreślam żadnych. Defensywa z okręgowej, Bruno juz przeczytany w lidze(...)"

A Bruno tymczasem asystuje i wali bramke za bramka.
» 28 listopada 2020, 17:33 #90
trakol: Sypie sie ten liverpool, ledwo ugrany remis dzisiaj
» 28 listopada 2020, 16:19 #89
Jameson92: to co napisac o United ktote jest za nkmi w tabeli majac pelna kadre
» 28 listopada 2020, 16:57 #88
Lukkey24: Nie wiem po co ten klopp tak sie pruje do sedziow. Był faul, był spalony i co tu dyskutować?
» 28 listopada 2020, 15:51 #87
Spadkobierca: Myślę, że to skumulowana złość na FA i UEFA, które zmusiły piłkarzy do gry co 3 dni, bez normalnych wakacji i przygotowania do sezonu. Co chwila ktoś w topowych klubach wypada z kontuzją mniejszą czy większą. Nie tylko on świruje, jakoś mu się nie dziwię.
» 28 listopada 2020, 16:36 #86
levy181: Ja tez uwazam ze maja racje mówiąc o zbyt krótkich odstępach miedzy spotkaniami. Widać ile jest kontuzji w zespołach. To lekka przesada.
» 28 listopada 2020, 16:46 #85
Lukkey24: Chodzi mi o karnego dla brighton gdzie tam krzyczał do wszystkich. Ale co pisaliscie to ja go rozumiem i tez mu sie nie dziwie że wpadł w złość bo w srode gral w lm a zaraz sobote o godz 13:30 gra w pl
» 28 listopada 2020, 18:08 #84
Spadkobierca: Dlatego piszę, że to skumulowana złość. Wiadome, że Klopp święty nie jest i zawsze był w gorącej wodzie kąpany. Teraz to już całkiem tykająca bomba.
» 28 listopada 2020, 18:46 #83
Magik1990MU: Jeszcze tylko remis Kuraków plus nasza wygrana i będzie dobrze
» 28 listopada 2020, 15:36 #82
RedStreamer: No to smerfy z kogutami będą walczyć o żółtą koszulkę lidera
» 28 listopada 2020, 15:35 #81
mordynator: Brawo Brighton!
» 28 listopada 2020, 15:30 #80
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2020 15:25

Klopp jak zwykle ma pretensje do całego świata a faul ewidentny.
» 28 listopada 2020, 15:24 #79
Diabelski97: Sheffield United have accelerated their efforts to sign Marcos Rojo on a loan deal after injury to Jack O'Connell. [athletic] #mufc
» 28 listopada 2020, 14:38 #78
Dexxter: Z tych drużyn dołu tabeli, BHA gra najlepsza dla oka piłkę, bez respektu do znanych marek. mega fajna drużyna. Oby się utrzymała :)
» 28 listopada 2020, 14:13 #77
Batigol222: tylko szkoda, że nie Lampteya. Kapitalny grajek i jak na wahadłowego w 3-5-2 stwarza niesamowite zagrożenie w ofensywie
» 28 listopada 2020, 14:26 #76
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2020 14:34

Ale ekspert Polsatu sport, Cezary Kowalski jest odmiennego zdania jeśli chodzi o Brighton.

"Co może wygrać Moder z Brighton? Jedynie pieniądze. Bezsensowny transfer."

Tutaj tweet Pana Kowalskiego.
» 28 listopada 2020, 14:34 #75
Dexxter: Najgorsza dla mnie ekipa to SHU. Drewniany zespół grający a'la Dawne STOKE.
Laga do przodu i może coś wpadnie. A w przeciwników wchodzą jak Pudzian w Najmana
» 28 listopada 2020, 14:36 #74
mikon70: A kto bierze ekspertów z Polsatu na poważnie? Oni tam mecze jedyne jakie oglądają to te które transmitują. To samo Szpakowski w TVP.
» 28 listopada 2020, 15:56 #73
United45: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2020 13:59

Ależ ten młody Ben White z Brighton robi robote na środku obrony. Wyprowadzenie piłki na kosmicznym poziomie
» 28 listopada 2020, 13:58 #72
Magik1990MU: No żesz... Brighton zmarnowało karnego
» 28 listopada 2020, 13:52 #71
Mistrz1908: Widzieliście jak kręcił Pellestri w u23? Będzie z niego kocur.
» 28 listopada 2020, 12:25 #70
Tomek19950307: tak tak ... tak nakręcił , że kolejny mecz w plecy.
» 28 listopada 2020, 12:29 #69
Strzelec: @Tomek

A to Pellistri grał w pojedynke z West Hamem? Akurat Pellistri nie miał wpływu na stracone bramki.
» 28 listopada 2020, 13:08 #68
Tomek19950307: nie miał asysty , nie miał bramki, nie miał żadnego kluczowego podania , które skończyłoby się bramką.
» 28 listopada 2020, 13:16 #67
Strzelec: Ale grał dobrze. Miał kilka niezłych zagrań. Mógł mieć asyste, ale to nie jego wina, że koledzy z zespołu nie strzelili.
» 28 listopada 2020, 13:20 #66
Tomek19950307: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2020 13:31

jeśli zarabiasz na tej akademii jak City czy Arsenal to inna sprawa. Od nas wszyscy zawodnicy odchodzą za darmo i tak, My nawet za takiego Wilsona nie potrafiliśmy choćby głupiego miliona wyciągnąć od nikogo. Więc z czym tutaj do ludzi wyskakujemy
» 28 listopada 2020, 13:29 #65
Strzelec: A ilu piłkarzy z akademii City czy Arsenalu dostaje się do drużyny seniorskiej?
» 28 listopada 2020, 13:36 #64
Tomek19950307: czy takiego Bortwicka Jacksona przez tyle lat nie dało się nigdzie wcisnąć ? A Ramazani , Angel Gomes. Zresztą przez tyle lat po SAF oddaliśmy 90 % zawodników za darmo gdzie taki Arsenal za każdego niemal coś zarabiał.
» 28 listopada 2020, 13:37 #63
Tomek19950307: może nie grają ale większość z tych piłkarzy zostaje sprzedanych. I pieniądze wpadają na konto klubowe. U nas wszyscy odchodzą za darmo
» 28 listopada 2020, 13:38 #62
Strzelec: Tomek

Sprawdziłem transfery wychowanków z Arsenalu i z United od sezonu 13/14. United zarobiło około 61 milionów, Arsenal około 55 milionów. Następnym razem sprawdzaj takie informacje, bo wprowadzasz ludzi w błąd.
» 28 listopada 2020, 14:24 #61
Tomek19950307: ale porównaj sobie ilu ich wychowanków gra w poważnych klubach . Od nas praktycznie nikt nie gra nigdzie bo nie dał sobie w żadnym klubie rady. I kopią po 2-4 ligach
» 28 listopada 2020, 14:27 #60
Strzelec: Wychowankowie United grający w poważnych klubach:
Michael Keane - Everton
Adnan Januaj - Real Sociedad
Danny Welbeck - Brighton
Jonny Evans - Leicester City
Andreas Pereira - Lazio
Sam Johnstone - WBA

Wychowankowie Arsenalu grający w poważnych klubach:
Kieran Gibbs - WBA
Alex Iwobi - Everton

Jak widzisz w takim zestawieniu wychowankowie United też wypadają lepiej.
» 28 listopada 2020, 15:00 #59
Tomek19950307: a ja się z tobą nie zgodzę. Yunus Musah- Valencia. Alex Iwobi-Evetron Glen Kamara-jeszcze Rangers ale tutaj mówi się o dużych klubach Coquelin- Villarreal Walcott- Everton/Southampton Gnabry-Bayern.
» 28 listopada 2020, 15:16 #58
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2020 15:38

Co do Walcotta i Musaha to przypadkowo ich pominąłem. Gnabry i Coquelin są wychowankami innych klubów. Jeden to wychowanek Stuttgartu, a drugi Stade Laval. Nawet jeśli zaliczyli byśmy ich jako wychowanków Arsenalu to kanonierzy wypadają podobnie do United.
» 28 listopada 2020, 15:34 #57
Tomek19950307: jeśli idziemy już tak skrupulatnie to my z wychowanków mamy tylko Green Rasha i McTominaya
» 28 listopada 2020, 15:41 #56
Strzelec: Ta trójka plus Pogba, Williams, Henderson, Lingard, Tuanzebe i Fosu-Mensah.
» 28 listopada 2020, 15:58 #55
Tomek19950307: Fosu mensah to tak nie do końca bo on był ściągnięty jeśli mnie pamięć nie myli przez LvG z Ajaxu
» 28 listopada 2020, 18:07 #54
devilek777: Co Ty pieprzysz Tomek xd już się sam gubisz w tym co piszesz. Kolega Cię wyjaśnił, a Ty wymyślasz coś nowego
» 28 listopada 2020, 18:48 #53
Diabelski97: Manchester United are reportedly planning to provide Aaron Wan-Bissaka with some fierce competition at full-back due to concerns over his attacking prowess. #MUFC [@iambolar]
» 28 listopada 2020, 12:24 #52
rubin: Ziomki, wiadomo już może kiedy gramy zaległość z Burnley?
» 28 listopada 2020, 11:57 #51
Diabelski97: Bruno Fernandes helped Angel Gomes settle in Portugal with Boavista, by arranging everything from apartments to visit, getting a car, and where to go for food. #muzone [@Independent]
» 28 listopada 2020, 11:48 #50
damian3chrosto: Jeśli byłbym treneiro to dałbym szansę jutro Hendersonowi. On zasłużył poprzednim sezonem żeby chociaż od czasu do czasu dostać mecz w Premier LeAGUE. A jeśli David ma u nas zostać do końca kariery to Dean powinien odejść bo szkoda takiego talentu hamować
» 28 listopada 2020, 11:26 #49
BajtiMU: Fajny jutro rozkład jej wysokości.Pod warunkiem,że zakończy się z optymistycznym dla Nas wynikiem pierwsze spotkanie.Jeżeli nie to to już nie to samo oglądając do końca dnia resztę spotkań.
» 28 listopada 2020, 10:49 #48
Diabelski97: "Mourinho: Chelsea ma niesamowity skład. Mogą grać albo Jamesem albo Azpilicuetą. Mogą grać albo Mendym albo najdroższym bramkarzem w historii Premier League."
» 28 listopada 2020, 09:46 #47
kckMU: Szef wraca do formy.
» 28 listopada 2020, 14:16 #46
skowron32: co do eriksena jak sie nie łapie do Interowego składu to do Nas raczej też nie to już nie ten sam kot co był aczkolwiek zna Angielską lige i może u Nas by odżył ale kto to wie....wie ktoś od kiedy jest zimowe okienko w anglii?
» 28 listopada 2020, 08:07 #45
mikon70: Zastanawiam się czy to po prostu zniżka formy od dłuższego czasu i jest w stanie wrócić na wysoki poziom czy może przypadek jak z Alexisem w United.
» 28 listopada 2020, 08:56 #44
Tomczo: U nas po SAFie to raczej piłkarze obniżają loty, niż wracają do formy/utrzymują ją.
» 28 listopada 2020, 09:14 #43
skowron32: Witam kibiców z wielkim bólem patrze gdzie jest transmisja Naszego meczu i jest to canal + premium czyli dodatkowa opłata abonamentu mnie czeka;P
» 28 listopada 2020, 08:05 #42
mikon70: Korzystasz z internetowego canal plus?
» 28 listopada 2020, 08:56 #41
matheo: Canal+Premium to nowa nazwa zwykłego kanału Canal+. Zmienili to kilka miesięcy temu :)
» 28 listopada 2020, 09:07 #40
AUDIoooo: Ładnie Newcastle zakończyło mecz :) Dwie bramki 88 i 90 min no i CP traci punkty. Wszyscy nad nami mogą tak tracić :D
» 27 listopada 2020, 22:54 #39
kckMU: Nawet nie muszą tracić seriami. Nam potrzeba 3-4 spotkań wygranych podrząd i będziemy w czołówce z mocnym ściskiem. Wygrywając zaległy mecz tracimy 4 punkty do liderujących.

Nie jest to oczywiście proste, ale taka nieduża seria zrobiłaby mega robotę. Mamy już Everton i WBA i trzeba to pociągnąć.

Jeśli będziemy się potykać co 2/3 spotkania, to na wiosnę zostanie drżenie o top4, a nie zawsze musi być happy end. Rok temu był, a np z van Gaalem zabrakło bilansu bramkowego... Mistrzostwo to inna kwestia. Marzenia nie kosztują. Ważne by trzymać się w top4, bo jakby kto nie krzyczał i się nie denerwował, to trzeba ustabilizować rokroczne występy w LM. Od odejścia Fergusona to jest jedna wielka przeplatanka. LM, nic, LE, LM, LE i tak w kółko.
» 28 listopada 2020, 00:01 #38
Michux3: Jak ole znajdzie optymalne ustawienie z obecną forma pilkarzy to bedziemy mieli jakąś fajną serie dobrych meczów.
1 seria wygranych za ole graliśmy Pogba na 10 i Matic z herrera.Gralismy większość meczów tą samą jedynastka
2 seria to Pogba Bruno i Matic i też graliśmy cały czas tak samo aż kondycyjnie nie dawaliśmy rady pod koniec.
3 ole ma teraz szerszy skład co daje mu pole manewru,niech ustali żelazna jedynastke,najlepiej tą z ustawieniem Bruno,Vdb i Fred w środku.(z meczu wtorkowego) Jako że ma teraz większe pole manewru to może zmieniać zmęczonych zawodników co kilka spotkań i rotować ale nie powinien(jak dotąd) wymieniać połowy składu z meczu na mecz bo to destabilizuje zespół.1-2 zmiany w zależności od formy, zespół musi się zgrać ze sobą na boisku żeby odpowiednio funkcjonować.Bardzo liczę że w niedzielę zobaczę ten sam skład co we wtorek i pokażemy kawał dobrego futbolu :)
» 28 listopada 2020, 01:24 #37
Michux3: Wymieniałem tu środek pola bo to on jest kluczowy w dominowaniu meczów ale rzecz jasna miałem na myśli cały skład.
» 28 listopada 2020, 01:26 #36
Tomwk1988: kckMU mamy Everton i WBA tyle ze nie zawsze sędzia nam tak pomoże jak z WBA gdy anulował im prawidłowego karnego. Seria 4 spotkan będzie bardzo trudna do zrealizowania.
» 28 listopada 2020, 13:14 #35
Janczar: Jaki to kanał CANAL+PREMIUM? tzn na którym go macie
» 27 listopada 2020, 22:24 #34
woxx1991: Zwykły Canal+
» 27 listopada 2020, 22:30 #33
FreddyKruger: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2020 21:42

Panowie spokojnie tam na dole! Jeden by brał Eriksena za 30 baniek a drugi by go wziął za darmo ...

Zapomnijcie, on ma żonę :D
» 27 listopada 2020, 21:41 #32
MixEx: No i musze to rozchodzić..
» 27 listopada 2020, 22:17 #31
Saftmi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2020 21:05

Chciałbym taki składzik na niedzielę:
David
AWB, Axel, Harry, Brandon
MCT VDB
Bruno
Greenwood/James, Rashford
Martial/Greenwood
» 27 listopada 2020, 21:04 #30
trezegram: United musi wygrać ten mecz, nie ma czasu na takie kombinacje a z takim skladem to ciężka misja. Van de Beek, Telles i Cavani od początku to będzie dobrze.
» 28 listopada 2020, 11:24 #29
izbinho: Axel jest zawieszony
» 29 listopada 2020, 11:44 #28
Replikant: Będzie trudny mecz , ale podoba mi się nasz środek pola z Bruno, Donnym i Fredem a mecz z Turkami mnie nieco uspokoił. Obrona jutro musi być na pełnym skupieniu, bo jeśli nie popełnimy głupich błędów to powinno być do przodu. Nie nastawiałbym się na wysoki wynik bramkowy, jakieś 2:0, 2:1 myślę, że będzie. Oby dla nas ;)
» 27 listopada 2020, 20:44 #27
Replikant: No tak, pomyliło mi się :)
» 27 listopada 2020, 23:07 #26
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2020 19:38

Eriksen jest do wzięcia, jakiś czas temu ludzie tutaj supszaczali się nad jego talentem mial być niczym Messi i CR razem wzięci. Gdyby miał kosztować 100 baniek ludzie go tu chcieli. To co za 30 bierim?
» 27 listopada 2020, 19:38 #25
vieeeri: za 30 nie, ale jakaś wymiana typu lingard, bailly, rojo jak najbardziej. VDB będzie sobie pykał na 8 zamiennie z McT, nie róbmy z niego 10tki na siłę.
» 27 listopada 2020, 20:14 #24
Batigol222: tylko pytanie, ile w nim jest tego wcześniejszego Eriksena?
» 27 listopada 2020, 20:49 #23
DevoMartinez: I gdzie go wsadzić jak my mamy środek pola napchany jak kabanos mięchem?
» 27 listopada 2020, 21:29 #22
ojciectomka: Ludzie puknijcie się w głowę. Zobaczcie jak grają " Święci" a jak mu gray w kratke. Ci co uważają, że to będzie łatwe zwycięstwo to sorry za wyrażenie ale niech się pukną w głowę.
» 27 listopada 2020, 19:12 #21
vieeeri: Nie będzie łatwe, ale nie popadajmy też w zachwyty nad Soton. Nie mają ani jednego piłkarza grającego lepiej od naszego porównując pozycja po pozycji. Ok, jako zespół tworzą kolektyw, ale bez jaj. Jak mamy się bać Southampton, bo nieźle grają to od razu sobie odpuśćmy walkę o top4. Wyłączą nam Bruno, to będziemy szukać wolnych przestrzeni dla Greenwooda, Rasha czy Cavaniego. W dodatku osłabieni Ingsem, więc nawet nie będą mieli kim się przepychać z Harrym
» 27 listopada 2020, 20:20 #20
Batigol222: Też nie rozumiem tego podejścia. Sotton wygląda naprawdę dobrze, zwłaszcza to ich operowanie piłką. Obronę też mają całkiem solidną. Moim zdaniem tak 55-45 dla United, ale na pewno nie napisałbym czegoś w rodzaju, że to jest kwestia "do ilu ich pykniemy".
» 27 listopada 2020, 20:48 #19
Batigol222: Jak ktoś pisze, że jest "spokojny o wynik meczu" to chyba nie oglądał Southampton w tym sezonie. Szczerze to chyba wolałbym w tej chwili Chelsea czy Arsenal.
» 27 listopada 2020, 18:50 #18
Pyra: Jak nie przepadam za Ole to muszę napisać, że możemy nawet przegrać, ale nie możemy osrać zbroi przed meczem. Wychodzimy jak ostatnio Bruno, Martial, Rashford, Cavani i gramy ofensywnie, nie po to mamy obronę za 200M, żeby bać się ofensywnej gry.
Jak będziemy murować z Soton to dla tego klubu nie ma już ratunku.
» 27 listopada 2020, 18:43 #17
Lookasinho: "Mino Raiola: Mamy już trzysta zgłoszeń.
Piłkarze zamierzają ostro walczyć o prawa do swojego wizerunku. Mino Raiola twierdzi, że na wojnę z EA Sports może pójść przynajmniej trzystu zawodników."

Gruby już podłapał temat i będzie zbijał kokosy na "wielkiej krzywdzie" piłkarzyn.
» 27 listopada 2020, 18:41 #16
Klierek7: I dobrze ciekawe jak byś ty reagował gdyby twoja facjata markowała grę a ty byś dostal okrągłe 0. Konami robi wszystko po bożemu a EA tnie na beszczela.
» 27 listopada 2020, 18:57 #15
Chestnut: Ciekawe jak jest z Football Managerem.
» 27 listopada 2020, 19:50 #14
sisinho: @Klierek7

Taa, już to widze jak Ibra nic nie dostawał hajsu, zwłaszcza ze dostał kiedyś tam kartę zawodnika sezonu/miesiąca i pozował przy niej. Wtedy mu nie przeszkadzało a teraz juz tak?
» 27 listopada 2020, 19:54 #13
Tomwk1988: Może wtedy cos dostal a teraz juz nie dostaje.
» 28 listopada 2020, 13:18 #12
Spadkobierca: A to nie zaczęło się od grubego hajsu dla Becksa za wizerunek? Jeśli on dostał, to dlaczego inni znani piłkarze mają za darmo udostępniać?

Zresztą można się z drugiej strony cieszyć. Jeśli piłkarze odetną EA od licencji, to spadnie popularność FIFA, bo większość gra w nią właśnie ze względu na licencje.
» 28 listopada 2020, 14:22 #11
Camorrista: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2020 18:42

Jesli OGS nie wystawi do gry rezerwowego skladu, to po wtorku mozemy miec wysyp kontuzji. Oby mądrze porotował składem, tak żeby zagrać na 0 z tyłu. Jeśli zagra skład zaproponowany przez Mateuszka w jego przewidywanym skladzie, to po wtorku Lindelof i ktoś jeszcze bedzie połamany na kilka tygodni na 100 %%%%
» 27 listopada 2020, 18:41 #10
Cieniu: Jestem nadzwyczaj spokojny o wynik tego meczu. Jeżeli wyjadą tak pewni siebie jak w poprzednich potyczkach, to nic nie stoi na przeszkodzie, by wygrali i zbliżyli się do top 4.
» 27 listopada 2020, 17:53 #9
mikon70: Hmm z tą pewnością siebie to bym polemizował w ostatnich meczach, bo z tym jest w kratkę. Ale najważniejsze są 3 punkty.
» 27 listopada 2020, 18:24 #8
mordynator: Ings i Redmond nie zagrają czyli dwóch najważniejszych ofensywnych zawdoników Soton więc teoretycznie nasza obrona powinna mieć mniej pracy,trzeba to wykorzystać.
» 27 listopada 2020, 17:44 #7
Glory1878: Czytam sobie właśnie książke SAFa "być liderem"

Kiedy zostałem menedżerem, wprowadzenie dyscypliny należało do moich obowiązków. W St. Mirren drużyna składała się z graczy na półprofesjonalnych kontraktach, mimo to wszyscy jeździliśmy razem autobusem na mecze wyjazdowe. Pewnej soboty jeden z zawodników postanowił dojechać na własną rękę. Naskoczyłem na niego w szatni przed spotkaniem za to, że zgrywa ważniaka, i odsunąłem go od gry.

Aż sie przypomniała historia Mourinho o Pawełku i jego rols rojsu
» 27 listopada 2020, 17:28 #6
UnitedFan07: Prawda jest taka że to Pogba zwolnił Mourinho i to jego trzeba się jak najszybciej pozbyć zresztą może Jose kiedyś opowie jak to naprawde było wtedy w szatni.
» 27 listopada 2020, 17:42 #5
vanantgaal: Mourinho zwolnił Edek na skutek złych wyników sportowych i fatalnych relacji w zespole. O ile Pogbuś w dużej mierze odpowiadał za psucie atmosfery to uważam, że nie należy mu nadawać zbyt wielkiej roli w tym zespole. Oczywiście pełna zgoda, że trzeba się go pozbyć. Jest tu o kilka lat za długo
» 27 listopada 2020, 20:07 #4
QUEBON: Ciekawe do ilu ich pykniemy
» 27 listopada 2020, 17:19 #3
H2O1994: Nie ważne do ilu, ważne żeby wygrać :)
» 27 listopada 2020, 18:31 #2
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2020 16:34

W marszu po majstra ! Lekko 3 do 1 ich pykniemy. Obu Pohba się przebudził
» 27 listopada 2020, 16:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.