Manchester United vs RB Lipsk. Zapowiedź 2. kolejki Ligi Mistrzów

» 27 października 2020, 12:57 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, UEFA.com
Manchester United w 2. kolejce Ligi Mistrzów podejmie RB Lipsk. Czerwone Diabły na Old Trafford będą chciały potwierdzić dobrą dyspozycję z ostatnich spotkań.
Manchester United vs RB Lipsk. Zapowiedź 2. kolejki Ligi Mistrzów
» Manchester United w 2. kolejce Ligi Mistrzów zagra z RB Lipsk
Czy Twoim zdaniem Donny van de Beek rozpocznie mecz z RB Lipsk w podstawowym składzie Manchesteru United?
Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera świetnie zaczęli sezon 2020/2021 w Lidze Mistrzów. Wyjazdowa wygrana z Paris Saint-Germain (2:1) dała drużynie nie tylko cenne 3 punkty, ale mocno podbudowała pewność siebie piłkarzy. Aby jednak wysiłek włożony przez zawodników w mecz w Paryżu nie poszedł na marne, trzeba dobrze zaprezentować się na tle RB Lipsk.

Kto? Manchester United vs RB Lipsk
Kiedy? 28.10.2020, 21:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Matej Jug (Słowenia)
Transmisja? Polsat Sport Premium 2


Manchester United musi w końcu odczarować Old Trafford. Czerwone Diabły na zwycięstwo na własnym stadionie czekają od sierpnia, kiedy to pokonały LASK Linz w rewanżowym meczu 1/8 finału Ligi Europy. W sezonie 2020/2021 w Teatrze Marzeń nie udało się pokonać Crystal Palace (1:3), Tottenhamu Hotspur (1:6) i Chelsea (0:0).

Wygrana z RB Lipsk pozwoli Manchesterowi United objąć prowadzenie w grupie H, bo w pierwszej kolejce zespół Juliana Nagelsmanna pokonał u siebie Istanbul Basaksehir 2:0. Czerwone Diabły mogą więc zrobić kolejny ważny krok w kierunku awansu do fazy pucharowej Champions League. Wyzwanie stojące przed piłkarzami Ole Gunnara Solskjaera jest jednak niełatwe, bo RB Lipsk od początku sezonu jest w bardzo dobrej formie. Czerwone Byki po 5. kolejkach zajmują pierwsze miejsce w Bundeslidze i w tym sezonie jeszcze nie doznały porażki (4 wygrane, 1 remis). Zapowiada się się więc mecz godny ligomistrzowego wieczoru!

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer po ostatnich kłopotach z zestawieniem linii ataku powinien mieć do dyspozycji wszystkich napastników. Edinson Cavani w meczu z Chelsea zagrał ponad 30 minut i pokazał się z niezłej strony. Z problemami zdrowotnymi uporał się również Mason Greenwood. W Lidze Mistrzów do dyspozycji Solskjaera jest Anthony Martial, który w Premier League pauzuje za czerwoną kartkę w spotkaniu z Tottenhamem. W starciu z The Blues trochę poobijany został Marcus Rashford, lecz powinien być do dyspozycji Solskjaera. W gotowości pozostaje też Odion Ighalo.

Jedynymi kontuzjowanymi, których zabraknie w meczu z RB Lipsk, są Jesse Lingard i Eric Bailly. Uraz leczy również Phil Jones, ale on, podobnie jak Sergio Romero, nie został zgłoszony do rozgrywek Ligi Mistrzów w sezonie 2020/2021.

W zespole RB Lipsk zabraknie natomiast czterech zawodników. Z Czerwonymi Diabłami nie zagrają Nordi Mukiele, Konrad Laimer, Lukas Klostermann i Amadou Haidara.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Telles, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Matić, Van de Beek – Rashford, Fernandes, Greenwood – Martial

RB Lipsk: Gulacsi – Halstenberg, Upamecano, Orban, Adams – Angelino, Forsberg, Kampl, Olmo, Nkunku – Poulsen

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – Przyglądamy się RB Lipsk w ostatnich latach, zwłaszcza w Europie. Wiem, że Julian potrafi się dostosować do rywala, ale jego styl polega na dużej intensywności, wysokim pressingu. Mogą grać na wiele różnych sposobów. My natomiast skupiamy się na tym, aby przysporzyć im problemów oraz rozwiązać te, które nam przedstawią.


Julian Nagelsmann – Oglądałem sporo meczów Manchesteru United w telewizji. Możliwość bycia częścią widowiska na Old Trafford będzie więc wspaniałe. Widziałem na przykład finał Bayern vs Manchester United w Lidze Mistrzów, w którym gola strzelił Ole Gunnar Solskjaer. Ryan Giggs rozegrał wiele znakomitych spotkań dla United, Paul Scholes, Ruud van Nistelrooy… wielu zawodników. 10 lat temu oglądałem niemal każdy mecz, gdy byłem młodym chłopakiem i jeszcze grałem w piłkę.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United w swojej historii jeszcze nigdy nie rywalizował z RB Lipsk w europejskich pucharach.

– Czerwone Diabły po raz ostatni mierzyły się z zespołem z Niemiec w sezonie 2015/2016. Wówczas rywalem Manchesteru United w fazie grupowej Ligi Mistrzów był VfL Wolfsburg. United na wyjeździe przegrali 2:3, a u siebie wygrali 2:1.

– Manchester United łącznie mierzył się z niemieckimi zespołami w europejskich rozgrywkach 31 razy. Czerwone Diabły wygrały 15 meczów, 8 zremisowały i 8 przegrały.

– Ostatnim niemieckim zespołem, który pokonał Manchester United na Old Trafford był Bayern Monachium. Bawarczycy w ćwierćfinale Ligi Mistrzów, który odbył się 3 kwietnia 2001 roku, wygrali 1:0.

– RB Lipsk z angielskim zespołem w rozgrywkach Ligi Mistrzów grał tylko raz w swojej historii. Czerwone Byki w ubiegłym sezonie zmierzyły się z Tottenhamem Hotspur w 1/8 finału Champions League. Niemcy wygrali dwumecz 4:0.

– Manchester United przegrał dwa ostatnie mecze Ligi Mistrzów, które odbyły się na Old Trafford. Czerwone Diabły wygrały natomiast wszystkie 5 spotkań w Teatrze Marzeń, które w ostatnim sezonie odbyły się w Lidze Europy. Piłkarze Solskjaera w tych spotkaniach zdobyli 15 bramek, a stracili tylko 1.

– Historia występów RB Lipsk w Lidze Mistrzów jest krótka, ale Niemcy mogą pochwalić się niezłym dorobkiem. Czerwone Byki wygrały 9 z 17 meczów w Champions League (3 remisy, 5 porażek).

– W środowym meczu z RB Lipsk swój jubileusz może świętować Edinson Cavani. Urugwajczyk ma na swoim koncie 49 bramek w Lidze Mistrzów.

Spotkanie Manchester United vs RB Lipsk rozpocznie się w środę 28 października o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na kanale Polsat Sport Premium 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Neville: Pogba może grać razem z Fernandesem
Następny news »
Matthaus: RB Lipsk nie musi obawiać się Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (272)


mikiartur: Właśnie miałem pytać jak tam mecz w Stambule wygląda.

A tak trochę w innym temacie to podobno Burnley ma przejąć jakiś Egipcjanin (ma zapłacic obecnym właścicielom 200mln funtów)
» 28 października 2020, 19:46 #252
DaredevilUtd: Czyżby Salah chciał ich wykupić?

Taki suchar przed meczem :D
» 28 października 2020, 19:54 #251
Diabelski97: Chelsea kompletnie bez pomysłu, Krasnodar pomimo małej jakości, to walczy. Przerzucam się na naszych grupowych rywali.
» 28 października 2020, 19:34 #250
kckMU: Ale babolizna bramkarza Krasnodaru
» 28 października 2020, 19:32 #249
rreddevilss: Tyle płakali o karnego a dziś dostali i nie trafili :D coś pięknego :D
» 28 października 2020, 19:32 #248
Diabelski97: Victor Lindelof is with the #mufc squad tonight [@ShamoonHafez]
» 28 października 2020, 19:32 #247
mordynator: Na razie Stambuł całkiem dobrze sobie radzi do tego Neymar z kontuzją więc kto wie czy jakiegoś remisu tu nie będzie.
» 28 października 2020, 19:23 #246
H2O1994: Dla nas remis w tym meczu byłby świetny
» 28 października 2020, 19:24 #245
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 19:28

Nawet lepiej niż dobrze. Do boju Turki, do boju Rafa!
» 28 października 2020, 19:27 #244
Kapitan1230: Lampard płakał o karnego z nami a jak dziś dostali to i tak nie wykorzystali.

Jesteśmy kwita :D
» 28 października 2020, 19:22 #243
H2O1994: Jorginho chyba już nie będzie wykonywał karnych xd
» 28 października 2020, 19:24 #242
Diabelski97: Była tylko jedna powtórka i czy tam w ogóle był kontakt? Na Twitterze znalazłem screeny, gdzie nie ma nawet kontaktu.

PS. Werner już minimum trzy karne wywalczył dla Chelsea.
» 28 października 2020, 19:27 #241
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 18:59

Rafael ze Skretlem w skladzie Basaksehriu nigdyś najwięksi rywale teraz koledzy z drużyny.
» 28 października 2020, 18:58 #240
kckMU: Od razu się przypomina hehe:

media.bleacherreport.com/f_auto,w_800,h_533,q_auto,c_fill/br-img-images/001/774/681/109808037_crop_north.jpg
» 28 października 2020, 19:04 #239
mordynator: Od razu to zdjęcie miałem w głowie jak zobaczyłem ich obok siebie na grafice.
» 28 października 2020, 19:07 #238
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 19:15

Ech, Rafael - jeden z ostatnich przedstawicieli elitarnej gwardii sir Alexa Fergusona. Do tej pory nie mogę wybaczyć LvG tego, że się go pozbył.
» 28 października 2020, 19:15 #237
H2O1994: Kiedyś to było...
Rafaela szkoda, był czas gdy grał regularnie na prawej obronie i fajnie sobie radził, za to Fabio jakoś nie mógł się przebić do składu
» 28 października 2020, 19:18 #236
mordynator: @H2O1994
Rafael też nie musiał rywalizować z kimś takim jak Evra na swojej pozycji bo z tego co pamiętam jego jedynem rywalem w walce o skład był staruszek Neville.
» 28 października 2020, 19:21 #235
H2O1994: Neville i O'shea, na początku jeszcze Wes Brown co do Fabio zgadzam się, na lewej był świetny Evra dlatego Fabio tylko sporadycznie grał na prawej obronie z tego co pamiętam
» 28 października 2020, 19:28 #234
ryudo3: Błagam o wrzutki Tellesa na wielką głowe (uznajcie to za komplement) Cavaniego :)
» 28 października 2020, 18:25 #233
vieeeri: not today.
» 28 października 2020, 18:37 #232
DaredevilUtd: Nie ma go w kadrze na mecz.
» 28 października 2020, 19:51 #231
Diabelski97: Edinson Cavani could play against RB Leipzig tonight after making his debut against Chelsea. (MEN)
» 28 października 2020, 17:52 #230
Diabelski97: "Julian Nagelsmann (Lipsk) o Solskjaerze: Pierwsze co zrobię, kiedy ujrzę Ole, to zaatakuję go wślizgiem! Kiedy Bayern przegrał finał w 1999 roku, byłem smutny. Mój tata jako fan Gladbach śmiał się i denerwował mnie nieco. Cieszyła go porażka Bayernu. [Goal]"
» 28 października 2020, 17:38 #229
MaciejusManUtd1: Brak Tellesa i Lindelofa może Nam podpowiedzieć, że zagramy czwórką obrońców.
» 28 października 2020, 17:14 #228
sirtomas: Czyżby nierób znowu na ławie
» 28 października 2020, 17:09 #227
rreddevilss: Tuanzebe, Donny, Greenwood, Cavani, Martial oni powinni zagrać

Wan Bissaka, Fernandes, Rashford oni powinni sobie dychnac
» 28 października 2020, 16:45 #226
mordynator: Zbyt ważny mecz na odpoczynek kluczowych graczy.
» 28 października 2020, 16:47 #225
rreddevilss: Mamy 5 zmian zawsze moga wejść :)
» 28 października 2020, 16:53 #224
DaredevilUtd: Z tego co podałeś, to AWB powinien zagrać. Reszta w zależności jak będzie się toczył mecz, wejście z ławki.
» 28 października 2020, 17:08 #223
tygrys26: Szkoda ze dzisiaj będziemy musieli się przemęczyć z Magłajerem w składzie, chętniej bym widział.Lindelofa z Tuanzebe ta dwojka idealnie się uzupelnia.
Tak czy inaczej tylko wygrana! Jazda ze szkopkami
» 28 października 2020, 16:33 #222
Magik1990MU: zmień płytę bo to się nudne zrobiło

Ps. nikt ci nie każe oglądać meczu, skoro masz się męczyć
» 28 października 2020, 16:51 #221
DailySmoker: Ty się męczysz 2 razy w tygodniu, a my się musimy męczyć z takimi jak Ty codziennie... I kto ma gorzej?
» 28 października 2020, 16:56 #220
BNK: Maguire to nasz podstawowy obrońca, ma długi kontrakt, kosztował kupę kasy no i na ogół gra solidnie, więc skoro się męczysz oglądając go, to zajrzyj do nas za parę lat.
» 28 października 2020, 16:58 #219
kckMU: Za kilka lat Maguire też u nas będzie :)
» 28 października 2020, 17:13 #218
Magik1990MU: @kckMU

nie dołuj chłopaka, bo wpadnie w depresję :)
» 28 października 2020, 17:16 #217
tygrys26: Hahahaha taaa, szkoda ze tyle kasy na niego dano. Jak już kiedyś pisałem w zarządzie Leicester dalej świętują i pija szampana ze to drewno sprzedali za taki hajs...
Na ogół gra dobrze? W tym sezonie zagrał jeden dobry mecz i to jeszcze dzieki ubezpuevzajacemu go Lindelofowi.
No cóż jeżeli tak w niego wierzycie to tylko można pomarzyć o wielkich sukcesach xD
Ogolnie śmieszy mnie to ze ktos twierdzi ze koleś musi grav bo dano za niego wiele hajsu i ma długi kontrakt, sorki ale jakbym tak napisał ze Pogba kosztował dużo kasy i ma kontrakt to zostałbym tu zjechany. Co jak co ale jakoś jestem bardziej spokojny o Pogbe przy piłce niz Maglajera, jak on ma piłkę zawsze śmierdzi strata gola
Miłego wieczoru Diabły!
» 28 października 2020, 18:17 #216
Magik1990MU: "Jak już kiedyś pisałem w zarządzie Leicester dalej świętują i pija szampana ze to drewno sprzedali za taki hajs..."

A skąd to wiesz? Chciałeś się wbić na krzywy ryj i nie wpuścili? :)
» 28 października 2020, 18:22 #215
GGMUN6: Dajcie spokój z tym tygryskiem, same komentarze nt. Magłajera. To się nazywa - obsesja.
» 28 października 2020, 18:37 #214
tygrys26: Hmm, murem w obronie. Taaa nigdy nie byl kozakiem tylko solidnym obrońcą i tyle każdy do każdego zawodnika się dopiero przyczepi jak będzie grał gorzej, a myślę że mam swoje prawo wyrazić zdanie na temat kogoś.
Magik, właśnie wpuścili zeby się pochwalić zeby pokazać jak bardzo nasz klub dal się naciągnąć...
Pokazali ciekawe nagrania jak Kapustka go mijał na treningach ;)
GGMUN6 a o kim mam pisać jak w skrócie to w 85% przypadków to przez niego tracimy punkty? Przypomnieć o ostatnim meczu z Chelsea gdzie tylko przez nieudolność arbitraż i Varu niebstarcilismy punktów? Przypomnieć o akcji w Grecji? Tutaj to agl jest zagadka dlaczego ten pan nie stracił opaski kapitana
Dalej przypominać.mecze w których mijali go jak chcieli, a ten ratował się faulem albo liczył ze ktos bedzie za niego nadrabiał?
A przypomnę jeszcze jedna akcje (hit tego sezonu w jego wykonaniu) gdy nieudolnie podal piłkę do bramkarza glowa, przypominam to jest koleś który ma ponoć perfekcyjnie opanowanie granie główka, a następnie zapomina ze Shaw gra z nim w jednej drużynie i sciaga go do gleby. Wiele akcji jest takich gdy pilnuje swoich kolegów w polu karnym albo swojego cienia. Ale wierzcie dalej ze Super Angol odpali z tymi drewnianymi nogami i mobilnością przypominajaca malucha ciągnącego załadowana naczepe.
Miłego wieczoru Panowie i Panie ;)
Z wyrazami szacunku wasz Tygrysek
» 28 października 2020, 18:59 #213
tygrys26: Jeszcze się odniosę do wypowiedzi GoForWin.
Zawsze wspierałem zawodników vzyt. Pogba stałem za nim zawsze murem o dalej uważam że jest to jeden z najlepszych naszych zawodników, Shaw który nie jest maestro w ataku ale w obronie całkiem dobrze mu idzie, Fred moze po gorszym okresie fajnie gra. Zawsze wspierałem tez Martiala, Rashforda gdy Ci mieli gordzy okres. Ale w nich widać potencjał ze oni mogą wiele nadrobić bo nie maja takich braków jak Magałajer. Anglik jest ociężały, powolny No i nie oszukujmy się wiele osób mowi ze dobrze rozgrywa piłkę ale wcale tak nie jest i tyle. z obrońców światowego formatu to piłkę dobrze rozgrywał.Hummels który potrafił dograć na nos do napastnika i kilku innych by się znalazło, ale nie.Maglajer.
Do tego ta jest mobilnosc tego nie nadrobi i nie oszukujmy się on już nie będzie lepszy, a dalej do światowego topu nie należy i nigdy tam nie wskoczy. Dlatego uważam że na jego miejsce powinien wskoczy Tuanzebe, albo powinien zostać kupiony nowy obronca
» 28 października 2020, 19:16 #212
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 16:23

Confirmed United squad members

David de Gea, Dean Henderson, Aaron Wan-Bissaka, Timothy Fosu-Mensah, Axel Tuanzebe, Teden Mengi, Harry Maguire, Luke Shaw, Brandon Williams, Nemanja Matic, Paul Pogba, Donny van de Beek, Scott McTominay, Fred, Bruno Fernandes, Daniel James, Juan Mata, Facundo Pellistri, Marcus Rashford, Odion Ighalo, Anthony Martial, Mason Greenwood, Edinson Cavani - taką kadrę na mecz podaje MEN. w takim razie chciałbym taki skład

DDG
AWB Tuanzebe Maguire Shaw
Fred
Scott Pogba
Donny
Cavani Martial

Dajemy Bruno i Rashfordowi odpocząć - i oni mogą wejść i postraszyć Lipsk w ostatnich 30 minutach
A jeśli Ole będzie chciał Zagrać trójką obroncow to pewnie na lewym wahadle zagra Brandon albo TFM. A kto wie może kilka minut dostanie też Pellistri skoro jest w kadrze


edit: nie widziałem wcześniej że już ktoś kadrę podawał
» 28 października 2020, 16:22 #211
H2O1994: Mi się wydaje że Matic zagra od początku
» 28 października 2020, 16:24 #210
mikiartur: wtedy Matić kosztem Freda.
» 28 października 2020, 16:25 #209
MaciejusManUtd1: Ciekawe co z Tellesem.
» 28 października 2020, 17:06 #208
H2O1994: Ale w tej grupie B w LM się dzieje, warto ją oglądać, dobrze że my gramy w inny dzień.
» 28 października 2020, 16:19 #207
Diabelski97: A może zagramy
Wan Bissaka-Maguire-Tuanzebe
Williams i Shaw wahadła, też spoko opcja.
» 28 października 2020, 16:10 #206
H2O1994: Wan Bissaka na środku rozumiem, szkoda go na środek, on jest właśnie w sam raz na prawe wahadło
» 28 października 2020, 16:13 #205
Diabelski97: Williams w ofensywie jest niezły, natomiast Wan Bissaka jest szybki, zwrotny i w pojedynkach 1v1 nie ma sobie równych, przyznam, że chciałbym zobaczyć takie ustawienie, nie musi to być dziś, ale chciałbym.
» 28 października 2020, 16:17 #204
Chestnut: Nie jest, nie podłącza się do ataków.
» 28 października 2020, 16:20 #203
Diabelski97: Ofensywnie:
Williams>Wan Bissaka

Takie jest moje zdanie.
» 28 października 2020, 16:22 #202
H2O1994: W ogóle mógłby któryś mecz Williams albo nawet Fosu zagrać zamiast AWB. Odpocząłby bo gra w każdym meczu a terminarz ciężki teraz.
» 28 października 2020, 16:22 #201
Diabelski97: Zdecydowanie tak.
» 28 października 2020, 16:26 #200
DaredevilUtd: Oj tylko nie Fosu, juz widziałem jak in gra na PO i ja podziekuje, jeden z najgorszych zawodników w meczu.
» 28 października 2020, 17:10 #199
NoName: A jeszcze tyle czasu do otwarcia okienka...
» 28 października 2020, 18:57 #198
trojanc: Czy wie ktoś dlaczego znowu Tellesa nie ma w kadrze na mecz ?
» 28 października 2020, 15:45 #197
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 15:58

Skąd pomysł, że go nie ma? Jakieś wiarygodne info, czy słoneczko? Pytam z ciekawości.
» 28 października 2020, 15:55 #196
Pezet: Men podał kadrę i nie ma go tam . Ponoć jakiś uraz ...
Lindelofa tez nie było
» 28 października 2020, 15:57 #195
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 15:59

Ok dzięki. Wsumie to Men też nie jest jakoś bardzo wiarygodnym źródłem, no ale zobaczymy, oby się mylili.
» 28 października 2020, 15:58 #194
kckMU: U nich Upamecano, u nas Tuanzebe. Nie czuje się słabszy jako kibic.
» 28 października 2020, 15:29 #193
getryscholesa: Ależ irytuje mnie to, ze wczoraj OGS nie potrafił powiedzieć nic o tym, ze Telles i Lindelof nie będą dostępni, a dziś dowiadujemy się tego z gazet. To po co on robi w ogóle te aktualizacje dotyczące stanu zdrowia piłkarzy?
» 28 października 2020, 15:14 #192
Diabelski97: W jakim celu miałby to mówić?
» 28 października 2020, 15:15 #191
getryscholesa: Dlatego pisze, ze nie wiem po co robi aktualizacje dotyczące stanu zdrowia piłkarzy. Niech odpuści gadanie o tym kto jest dostępny, a kto nie, bo takim czymś tylko myli kibiców.
» 28 października 2020, 15:18 #190
Diabelski97: Lindelof może dostał wolne ale u Tellesa wyczuwam jakiś uraz. Trzeba czekać..
» 28 października 2020, 15:22 #189
Mistrz1908: A skąd pewność, że ich nie będzie :)?
» 28 października 2020, 15:42 #188
RyannMistrz: Alt to nie jest tak, że Ole siada i mówi co chce. Dostaje pytania i na nie odpowiada. Robi te Twoje "aktualizacje" ponieważ o to go pytają.
» 28 października 2020, 16:55 #187
MaciejusManUtd1: Może na ostatnim treningu coś się stało??

Po konferencji chłopaki jeszcze trenują :)
» 28 października 2020, 17:11 #186
darjusz1986: Co się dzieje z Tellesem ?
» 28 października 2020, 15:05 #185
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 14:57

Confirmed #mufc squad vs RB Leipzig

De Gea, Henderson, AWB, Fosu-Mensah, Tuanzebe, Mengi, Maguire, Shaw, Williams, Matic, Pogba, Van De Beek, McTominay, Fred, Fernandes, James, Mata, Pellistri, Rashford, Ighalo, Martial, Greenwood, Cavani


Nie ma Tellesa i Lindelofa.
» 28 października 2020, 14:55 #184
Diabelski97: Czyli gramy Shaw-Tuanzebe-Maguire-AWB
» 28 października 2020, 15:00 #183
hraboNX: Ciekawe gdzie ten Telles...
» 28 października 2020, 15:06 #182
WisnioUnited: Piątka zawodników mogących grać na pozycji numer 9, a swego czasu nie miał kto zmienić Martiala.
» 28 października 2020, 15:16 #181
H2O1994: Mówi się trudno, pewnie na mecz z Arsenalem będą już dostępni Telles i Lindelof. Przynajmniej Tuanzebe sobie pogra, bardziej martwi mnie lewa obrona
» 28 października 2020, 15:22 #180
Diabelski97: Manchester United say Old Trafford is ready to safely hold around 23,500 fans for matches in accordance with social distancing guidelines.
» 28 października 2020, 13:57 #179
Alkoparanoic: Pytanie z innej beczki, wiecie gdzie mogę obejrzec sobie powtórkę Jej wysokość Premier League?
» 28 października 2020, 13:55 #178
Magik1990MU: obawiam się, że tylko poprzez apkę C+ (płatną). Niemniej jeśli ktoś wie, czy może jest jakaś platforma dystrybuująca ten magazyn bez wydawania cebulionów, to będę również wdzięczny za jnfo.
» 28 października 2020, 13:59 #177
Klierek7: jest na torrentach. np Btgigs
» 28 października 2020, 14:18 #176
Diabelski97: Martial bankowo dziś w podstawie bo w lidze zawieszony, więc albo Cavani będzie szykowany na Arsenal, albo Martial skrzydło, Cavani na środku, a Rashford dzisiaj wolne. Ciekawy jestem składu, mamy dosyć sporo możliwości, co z pewnością cieszy.
Rywal wymagający, zapewne wyjdą jak na wojnę, ale o to chodzi.
» 28 października 2020, 13:55 #175
mikiartur: Tabela championship a tam Reading 7 wygranych i 1 remis oraz 7pkt przewagi nad drugą ekipą. Łał. Robi się z nich poważny kandydat do awansu - i jak spojrzałem na ich kadrę to znalazłem dwóch graczy którym warto się przyjrzeć. 22 letni lewy obrońca Omar Richards oraz chyba jeszcze ciekawszy 18letni prawoskrzydłowy Michael Olise - 2 gole 3 asysty i gra regularnie. Jak sprawdziłem to przewinął się w akademii Chelsea i odszedł do akademii Reading i przeszedł wszystkie szczeble i wszedł do pierwszej ekipy. A Omar Richards to wychowanek.
» 28 października 2020, 13:11 #174
H2O1994: To dopiero początek sezonu, wszystko się może zmienić
» 28 października 2020, 14:16 #173
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 13:11

Musi wyjść dzisiaj VDB, niech Bruno sobie najwyżej z ławki wejdzie i dychnie troszeczkę bo później będzie maraton meczów i stracimy na jakości jak będzie zajechany
» 28 października 2020, 13:10 #172
mikiartur: W ogóle tak patrzę na wszystkie dzisiejsze mecze w lm i widzę to tak, że może być pare niespodzianek. Jestem ciekaw meczu Chelsea Krasnodar bo to może być trudniejszy mecz niż się myśli. Brugge z Lazio też może być różnie bo wiele absencji w Lazio. Borussia jak bedzie grała tak jak z Lazio albo Schalke też na pyta sobie biedy z Zenitem. W meczu Juve Barca trudno coś przewidzieć bo obie ekipy w nie najwyższej formie. Noi mecz Sevilla z Rennes mnie bardzo interesuje bo to może być fajny mecz dla oka.
A co do naszego meczu to tu też może się wszystko wydarzyć choć wiadomo na jaki wynik liczę :D
Pytanie czy wyjdziemy ofensywnie bardziej czy defensywniej licząc na kontry. Ale mam dobre odczucia przed meczem. Mamy szeroką kadrę, póki co bez większych kontuzji, forma rośnie, a nasi już pokazywali że im trudniejszy mecz tym lepiej im się gra. Będzie to wyrównany mecz ale widzę taką wygraną 2-1 albo 3-2. Choć kazdy wynik mnie zadowoli byleby był zwycięski
» 28 października 2020, 12:54 #171
Diabelski97: Myślę, że wyjdziemy bardziej ofensywnie.
» 28 października 2020, 12:58 #170
mikiartur: Też tak chciałbym. Bo mamy do tego ludzi by tak wyjść.
» 28 października 2020, 13:00 #169
mikiartur: Henrichs jeśli zagra na wahadle to będzie ich duża słabość moim zdaniem. Bo to nominalny śo, pewnie zagra na prawym wahadle więc nasza lewa strona musi być nastawiona ofensywnie
» 28 października 2020, 13:01 #168
karol100: Dzisiaj wygrana i z turkami będzie można dać odpocząc niektórym, fajnie by się to ulozylo biorac pod uwage reszte sezonu. Mało która druzyna bedzie miala taki komfort. Oczywiscie najpierw trzeba dzisiaj wygrać.
» 28 października 2020, 11:56 #167
Magik1990MU: ja bym Turków nie lekceważył. Ogórki nie ogórki, ale możemy się z nimi męczyć, jak się dobrze zabunkrują...
» 28 października 2020, 12:04 #166
Puszek2100PL: Odpocząć można dać jak będzie już pewny awans. Wtedy jeden mecz może zagrać zupełna ławka
» 28 października 2020, 12:18 #165
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 12:42

Można dać odpocząć niektórym ale tylko u siebie w Stambule nie ma opcji tam bedzie ciężki mecz.
» 28 października 2020, 12:42 #164
mikiartur: Na Turków wystawić mocny skład, szybko strzelić gole by zdobyć spokojną przewagę i wprowadzić zmienników
» 28 października 2020, 12:44 #163
Magik1990MU: @mordynator

akurat my na wyjazdach gramy w tym sezonie dużo lepiej :D
» 28 października 2020, 12:44 #162
mordynator: Magik no niby tak ale to jednak daleki wyjazd,inny klimat itp, dlatego przypuszczam że u siebie bedzie z nimi o wiele łatwiej.Na pewno Basaksehirowi bedzię brakowało kibiców bo wszyscy chyba wiemy jaką atmosferę potrafią stworzyć Tureccy kibice.Przypuszczam że dzisaj PSG może mieć tam nie małe problemy i kto wie czy ich mecz nie skończy sie jakimś remisem czy nawet porażką Paryżan.
» 28 października 2020, 12:55 #161
Magik1990MU: "i kto wie czy ich mecz nie skończy sie jakimś remisem czy nawet porażką Paryżan."

To byłoby piękne! Mam nadzieję, że razem z Lipskiem wyjdziemy z grupy. Mina Neymara jak zobaczy kartofliska LE byłaby bezcenna :D
» 28 października 2020, 12:57 #160
mordynator: Też dla mnie wymarzony scenariusz :D
» 28 października 2020, 12:59 #159
ax1d: Turcja od zawsze była najtrudniejszym terenem w Europie do grania wyjazdów. Teraz niewątpliwie przytłaczający efekt kibiców odpada przez pandemię, co na pewno pomoże przyjezdnym. Natomiast mimo wszystko byłbym daleki od lekceważenia Turków.
» 28 października 2020, 13:00 #158
mordynator: ax1d
Dodałbym jeszcze Rosje też zazwyczaj daleki wyjazd kilka godzin lotu mroźny klimat zazwyczaj.
» 28 października 2020, 13:04 #157
devilek777: No to dziś Neymar zamknie wam buźki ;)
» 28 października 2020, 13:19 #156
BNK: Devilek ale my dziś nie gramy z PSG nie wiedziałeś? Nejmara chyba też nie wiedział, bo jak graliśmy z PSG to niczego nam nie zamknął.
» 28 października 2020, 13:35 #155
H2O1994: Na wyjeździe z Turkami pewnie będzie pół rezerwowy skład
» 28 października 2020, 14:17 #154
devilek777: BNK głupi jesteś czy udajesz? Gdzie wspomniałem, że gramy z PSG?
» 28 października 2020, 14:43 #153
Magik1990MU: oby! I oby Edek tego nie zmaścił.
» 28 października 2020, 12:04 #152
RedDan: Linda, Maguire, Tuanzebe i Upamecano, wygląda solidnie. Jeszcze Mengi.
Rojo, Jones, Bailly out i już będzie kasiorka.
» 28 października 2020, 12:11 #151
hraboNX: Po meczu United U23 z Evertonem napisałem, że to taki "Brandon", ale stricte na lewą stronę. Podobna zadziorność i waleczność. Piłka mu nie przeszkadza. I widać, że jest już na innym poziomie niż reszta kolegów z rezerw.
» 28 października 2020, 12:40 #150
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 12:43

kolejny lewy obrońca
Ale i tak bardzo dobre info
Może jakiś z niego kozak wyrośnie
» 28 października 2020, 12:42 #149
Magik1990MU: pasowałoby dla równowagi mieć w końcu lewego obrońcę, który umie bronić...
» 28 października 2020, 12:46 #148
Puszek2100PL: Powiem wam że olek ma niezły ból głowy ale to dobrze. Konkurencja jest mega duża. Właściwie jedynymi pewniakami według mnie na dziś to są wanbissaka, rashford i bruno. No i chyba De Gea. Reszta to niewiadoma dla mnie
» 28 października 2020, 11:03 #147
NikS000: Ostatnio pewniakiem staje się nawet lindelof w meczu z psg pewny siebie i dobrze wybijał, w meczu z chelsea tez bardzo dobrze chyba odzyskuje swoją pewność siebie.
» 28 października 2020, 11:25 #146
mordynator: Tak w sumie teraz do mnie dotarło że Ighalo raczej już sobie u nas za dużo nie pogra chyba jedyna szansa to kontuzja Martiala/Cavaniego i granie w tych mniej ważnych meczach a i tak mam wrażenie że jak Ole nie bedzie miał do dyspozycji żadnego z nich to będzie wolał dać Rasha/Greenwooda na 9 ani jeżeli niego i wtedy Mata/James może Pellistri na skrzydło.
» 28 października 2020, 10:37 #145
Magik1990MU: miał swój prime, który musiał się kiedyś skończyć. Odion nigdy nie był wybitnym napastnikiem, więc nie dziwota, że nie stał się naszym Zlatanem.
» 28 października 2020, 10:53 #144
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 09:41

90min.com: Sebastiana Walukiewicza z Cagliari uważnie obserwują przedstawiciele Interu, Lazio, Borussii Dortmund, Atletico Madryt, Chelsea oraz Manchesteru United! - profil na twitterze transfery piłkarskie opublikował tego newsa. Widzielibyście go u nas?
» 28 października 2020, 09:41 #143
kamilpe: Nie..
» 28 października 2020, 10:39 #142
UnitedFan07: Obserwować niech obserwują ale wydaje mi się że jest jeszcze za wcześnie na jego transfer ale chłopak ma potencjał jeszcze lepszy niż Bednarek
» 28 października 2020, 11:43 #141
BNK: 62% ankietowanych uważa, że VDB wyjdzie w pierwszym składzie dziś. 62% ankietowanych pali lepsze zioło ode mnie.
» 28 października 2020, 09:23 #140
HXDC: Tylko własne. Gorzej jak wyjdzie w tym pierwszym składzie wtedy musisz mi dać spróbować
» 28 października 2020, 10:55 #139
BNK: Mogę dać ci spróbować nawet jak nie wyjdzie.
» 28 października 2020, 11:06 #138
MaciejusManUtd1: Samosieje palisz i się jarasz jak dziecko.
Nawet nie stałeś obok dobrego zioła.
» 28 października 2020, 13:13 #137
BNK: Maciejus jeśli liczyłeś na toż że będę się teraz z tobą przekrzykiwał, kto lepsze zioło pali, to musiałeś mnie pomylić z jakimś kolegą z gimnazjum.
» 28 października 2020, 13:30 #136
HXDC: BNK to myślę, że trzeba będzie kiedyś się złapać. Pięknie wczoraj zagrali było co świętować. Jak zawsze na zielono ;)
» 29 października 2020, 08:51 #135
Batigol222: Polecam tym, którzy uważają, że Ole to wuefista bez warsztatu: youtube.com/watch?v=BQXRM6bLl78
» 28 października 2020, 08:08 #134
Magik1990MU: Brawo, niech zobaczą :)
» 28 października 2020, 08:30 #133
DailySmoker: No przecież on się nie zna i Lampard go wyjaśnił :)
» 28 października 2020, 08:47 #132
Magik1990MU: Bo Ole jest taktycznym impotentem :)
» 28 października 2020, 08:58 #131
BNK: Wszystko spoko. Szkoda tylko, że Solskjear potrafi po takim meczu wszystko popsuć doborem składu, tak jak w meczu z Chelsea.
» 28 października 2020, 09:26 #130
Magik1990MU: @BNK

ten skład całkowicie wyłączył Chelsea z gry. Smerfy w żadnym spotkaniu tego sezonu nie były tak bezradne (nawet z LFC). Gdyby nie kapitalna dyspozycja Mendiego wygralibyśmy ten mecz... no ale komu ja to tłumaczę.
» 28 października 2020, 09:34 #129
BNK: Ten mecz mogliśmy spokojnie wygrać, gdybyśmy zagrali bardziej ofensywnie. Wyłączyliśmy Chelsea, a sami mieliśmy 4 strzały na bramkę. No faktycznie, gdyby nie ten ich bramkarz... I ja cię magik nie prosiłem, żebyś mi cokolwiek tłumaczył. Nikt cię nigdy o to nie prosi.
» 28 października 2020, 09:42 #128
Magik1990MU: Masz rację, że ja ci niczego nie muszę tłumaczyć. Wszak ty wiesz lepiej, że Ole popsuł wszystko doborem składu, a tylko dziwne zrządzenie losu sprawiło, że nie jesteś na miejscu Phelana.

Tyle ironizowania. Jeśli zaś chodzi o bardziej ofensywną grę, to może nie zauważyłeś, ale Chelsea się bardzo fajnie wzmocniła z przodu i z takimi piłkarzami jak Werner, Pullisic czy Havertz mogłoby się to skończyć bardzo nieprzyjemnymi kontrami. Ostatecznie Ole postawił na wyrachowany football, ale bez stawiania autobusu, więc przeważaliśmy i powinniśmy wygrać. Może jednak liczyłeś na pełną dominację jak z Newcastle, ale Smerfy to inny kaliber. Poza tym dziś kolejny ważny mecz (kto wie, czy nie ważniejszy), więc też trzeba odpowiednio zarządzać siłami, bo przez ten aspekt tak fatalnie zaczęliśmy sezon.

Ps. warto pamiętać również, że graliśmy bez Martiala, który może i jest bez formy, ale przynajmniej robi wiatr w szeregach rywala. Dodatkowo Cavani jeszcze nie był gotowy na pełne 90 min. Wbrew pozorom Solszar miał niewielkie pole wyboru jeśli chodzi o pierwszą linię.
» 28 października 2020, 09:59 #127
BNK: Magik ja się dziwię dlaczego ty jeszcze nie jesteś takim Phelanem w każdej mocniejszej drużynie Europy. Przecież twoje wnikliwe analizy to złoto.
Wyrahowany football, z nastawieniem na obronę przeciwko drużynie, którą pokonaliśmy w zeszłym sezonie 3 razy. I co, że przyszedł Werner i Havertz? Mamy się wg. ciebie bać Chelsea na własnym stadionie?
No i ten wieczny u ciebie argument, o rozkładaniu sił. W październiku... Chłopie, jak już chcesz pisać te swoje głupoty z to chociaż staraj się, żeby to miało jakiś sens.
Solskjear miał mały wybór w meczu z Chelsea... Zerknij sobie na naszą ławkę w tym meczu i sam się ogarnij.
» 28 października 2020, 10:31 #126
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 10:51

Ja nie jestem ekspertem i nie próbuje podważać kompetencji naszego trenera... ty już tak, więc widać tobie pisana posada Phelana :)

"Mamy się wg. ciebie bać Chelsea na własnym stadionie?"

ekhm... ty ten mecz widziałeś? Kto kogo się bał? Kto stwarzał zagrożenie, a kto robił za przeszkadzajkę? Byliśmy nie tylko optycznie lepszą drużyną, ale i wszelkie statystyki (poza tą główną) były na naszą korzyść. Rozumiem, że jeśli drużyna A nie zamyka drużyny B w swoim polu karnym i nie dominuje, to od razu oznacza, że gra defensywnie i należy się trenerowi krytyka? Aha, ok.

"I co, że przyszedł Werner i Havertz?"

No może to, że obaj są bardzo groźni i trzeba umieć i wiedzieć, jak ich wyłączyć z gry?

"Zerknij sobie na naszą ławkę w tym meczu i sam się ogarnij."

No patrzę... i? Powiedz mi kogo z ofensywnych mógł Ole dać od początku? No ciekaw jestem czy znajdziesz mi jakieś fajne nazwisko, czy powtórzysz po "ekspertach", że Ole marnuje van de Beeka.
» 28 października 2020, 10:50 #125
BNK: Oooj nie bądź taki skromny magik. Ty tu jesteś największym ekspertem przecież. To ty rzucasz się na każdy komentarz, w którym widzisz możliwość wytłumaczenia czegoś komuś. Bo ty, właśnie ty magik, wiesz zawsze najlepiej.

No jak ja mogłem podważyć decyzję naszego trenera? Przecież tak się nie robi! Decyzji Mourinho też nie podważałeś, co nie?
To ty pisałaś magiczny, o tym, że ofensywna gra mogła się dla nas bardzo źle skończyć, bo przecież Chelsea ma wszechmogącego Wernera i Havertza. Ja pisze od początku, ze nie było się czego bać i powinniśmy wyjść na ten mecz bardziej ofensywnie. Zwłaszcza, ze obrona Chelsea, oprócz bramkarza, grała słabiutko.

Co do ławki... Choćbyś przeorał całe DP, nie znajdziesz ani jednego mojego komentarza, w którym narzekam na brak gry VDB. Ja akurat uważam, że my go tak naprawdę nie potrzebujemy. Można było za to wstawić Cavaniego na środku, Rasha na lewo, a na prawo Greenwooda. Mata i James byki tak zupełnie zbędni, przy czym w przypadku zmęczenia Cavaniego, można go było zawsze zdjąć, przesunąć Rasha na środek i wtedy dać ewentualnie Jamesa na lewo. Cavani już przy pierwszym kontakcie omal nie strzelił bramki i uważam, że byłby sporym zagrozeniem, gdyby gral od początku.
» 28 października 2020, 11:04 #124
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 11:16

"Można było za to wstawić Cavaniego na środku, Rasha na lewo, a na prawo Greenwooda. Mata i James byki tak zupełnie zbędni, przy czym w przypadku zmęczenia Cavaniego, można go było zawsze zdjąć, przesunąć Rasha na środek i wtedy dać ewentualnie Jamesa na lewo."

Ale po co mnie to tłumaczysz? Wyślij tę rozpiskę do Solskjaera, bo na pewno na to nie wpadł :) Cholera i ja na to nie wpadłem. Marnujesz się chłopaku z taką wiedzą.

Ps. Mata i James byli zupełnie zbędni? No tak, przecież skoro ty nie dostrzegasz ich wkładu w mecz, zwłaszcza Jamesa, który łatał dziury po leniuszku Luke'u, to znaczy, że na pewno tak było.
» 28 października 2020, 11:11 #123
BNK: James łatał dziury po Shawie... No poziom twoich ekspertyz rośnie z każdym dniem. Btw. Ocena Jamesa za tamten mecz-4. Z tego co pamiętam, najniższa w drużynie. Jesteś pewny, że ty piłkę nożną komentujesz?
» 28 października 2020, 11:56 #122
Magik1990MU: Nie dość, że próbujesz być mądrzejszy nawet od Ole, to jeszcze czytać ze zrozumieniem nie umiesz. Napisałem, że James łatał dziury po Szole, a nie, że zagrał dobre spotkanie. Z przodu był mierny i stąd taka, a nie inna ocena. Zresztą po co ja w ogóle z tobą dyskutuje? Z ciebie taka alfa i omega, że potrafisz wynosić wirusa ponad Freda, bo ma więcej goli i asyst...
» 28 października 2020, 12:01 #121
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2020 13:24

Ty wiecznie płaczesz na tą samą melodię. Podałem ci konkretne argumenty, co do składu. Ty piszesz coś, potem sam sobie zaprzeczasz, potem znowu bronisz pierwszej teorii, a na koniec walisz ten smutny tekst o braku argumentów. Za każdym razem. Brakuje tylko twojego słynnego "a za SAFa..." Wyglądasz wtedy jak smerf Ważniak, podnoszący swój niebieski palec i mówiący: papa smerf zawsze powtarza...
» 28 października 2020, 13:22 #120
Diabelski97: Na kanale TVP Sport na you tube, jest wywiad z Tomkiem Kuszczakiem, warto sobie obejrzeć.
» 28 października 2020, 00:54 #119
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 23:39

Czyli co, będzie Superliga prawdopodobnie?

Edit: Serie A zawiesiła sędziów meczu Milan - Roma za 2 beznadziejne karne. Jednak nie wszędzie gwizdki są pod ochroną.
» 27 października 2020, 23:36 #118
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 23:50

Przybliży ktoś formułe Superligi i kto jest autorem pomysłu?
» 27 października 2020, 23:44 #117
Blau: Generalnie najbogatsze kluby na świecie odłączą się od swoich macierzystych lig i założą swoją własną "Superligę". Nie wiem kto był pomysłodawcą, ale my oczywiście też będziemy w tym siedzieć. (O ile ta liga powstanie)
» 28 października 2020, 01:15 #116
Vaxiu: Z tego co pisano w ostatnich latach to superliga miałaby być czymś w rodzaju LM czyli dodatkowy puchar z tym, że bez "kopciuszkow" a wyłącznie europejskie potęgi.
Nie ma mowy o żadnym odlaczeniu od ligi.
Mowa tu o wyjściu naprzeciw UEFA i stworzeniu własnych rozgrywek przez europejskie tuzy.
» 28 października 2020, 02:11 #115
OldMUTrafford: To nie jest mowa o tej Superlidze o której myślicie.
Bartomeu mówił o rozgrywkach w ramach UEFA.
» 28 października 2020, 08:20 #114
Magik1990MU: @OldMUTTrafford

to jeszcze coś nowego wymyślili?
» 28 października 2020, 09:26 #113
hraboNX: Tak sobie myślę: w studiu Polsatu siedzi Agent 47 (Wojciech Kowalewski) :D Jak prawdziwy :)
» 27 października 2020, 23:27 #112
MaciejusManUtd1: Niech ten Real wyjdzie.

Czekam na nich. :)
» 27 października 2020, 23:24 #111
wider: niby 21wiek, pełno kamer, powtórek + var a sędziowie dalej odwalają taką kaszanę że szkoda słow. I mimo tego sędziowie nie ponoszą potem żadnej odpowiedzialności niczym Hajto
» 27 października 2020, 23:15 #110
DavvidUnited88: i cyk kolejna babka przejechana.
» 28 października 2020, 09:29 #109
MaciejusManUtd1: Masakra 2-2


Ale mnie zdenerwowali lekko mówiąc.
» 27 października 2020, 22:54 #108
Magik1990MU: Przeklęci farciarze, Borussia zasłużyła w pełni na zwycięstwo. Szkoda ostatniej akcji, bo mogli jeszcze wcisnąć na 3-2.
» 27 października 2020, 22:54 #107
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 22:57

Obraz gry zmienił się po przeprowadzonych zmianach. Szkoda tego Thuram'a bo napastnik jego zastępujący był za wolny na obrońców Realu. Mogło być znacznie więcej. No, ale cóż... Gdzie Real nie może, tam sędzia pomoże... Ostro chłop wybijał Borussia z rytmu, a faule białych puszczał gładko.
» 27 października 2020, 22:56 #106
Magik1990MU: Mam nadzieję, że Lukaku wyjaśni tę parodię klubu. Miejmy też nadzieję, że rywale przestaną remisować. Gdyby Prześcieradła wpadły do naszej grupy, to razem z Turkami walczyliby o LE.
» 27 października 2020, 23:04 #105
DaredevilUtd: W tym meczu sedzia moglby być bardziej perfidny tylko jakby założył koszulke Realu :D
» 27 października 2020, 22:53 #104
MaciejusManUtd1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 22:52

Szachtar, Gladbach jadą po Realu jak w najśmielszych moich snach. Oby Inter jeszcze im urwał pkt.

Co do jutrzejszego meczu, nie będę wypisywał składu bo tego podejrzewam sam Ole nie wie i ma pół nocy, aby do tego dotrzeć.

Jedyne co chciałbym zobaczyć to podania, i dośrodkowanie z rzutu rożnego na Cavaniego.

Będzie piekło, ale My czujemy się w nim najlepiej, więc obstawiam wygrana z Bykami.
» 27 października 2020, 22:51 #103
DjTED: To musi zagrać Telles. Lipsk to najsilniejsza drużyna z jaka przyjdzie nam się mierzyć ostatnimi czasy.
» 27 października 2020, 22:55 #102
M1ck3y: Realowi takie nie wyjście z grupy dobrze by zrobiło
» 28 października 2020, 01:01 #101
DaredevilUtd: Sedzia robi co może by im pomóc :D
» 27 października 2020, 22:38 #100
Diabelski97: RB jest liderem bundesligi i zdobyli 13/15 punktów, mają ciekawych zawodników i spodziewam się, że wyjdą jutro jak na wojnę. Dobry meczyk będzie.
» 27 października 2020, 22:33 #99
Wirus: Piękny wynik Realu do tej pory (73 min).
Ich porażki cieszą mnie tak samo jak nasze wygrane.
A po drugie, to mam cichą nadzieję, że w końcu kupią Pogbe od nas, który tylko blokuje miejsce w pierwszym składzie dla VDB.
» 27 października 2020, 22:30 #98
Diabelski97: Bruno Fernandes, Fred and Scott McTominay are unbeaten in nine starts together in all competitions (six wins, three draws) #mulive [sky]
» 27 października 2020, 22:25 #97
Klimaa: Czeka nas kolejny trudny pojedynek ale jeśli zagramy tak stabilnie jak z PSG to możemy myśleć o kolejnym zwycięstwie.
» 27 października 2020, 22:20 #96
mordynator: i cyk dwójeczka brawo Borussia!
» 27 października 2020, 22:15 #95
AllUnited88: Ciekawe kiedy zidan poleci bo nie wierzę że zostanie długo trenerem realu
» 27 października 2020, 22:14 #94
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 22:19

Panowie, który mecz najlepszy bo nie wiem co oglądać? Już wybrałem, ale ta Borussia ładnie ciśnie :D
» 27 października 2020, 22:10 #93
RedStreamer: Atalanta - Ajax
» 27 października 2020, 22:12 #92
mordynator: Szkoda że nie ma jakieś multiligi jak mają tyle kanałów.
» 27 października 2020, 22:20 #91
RedStreamer: Jesteśmy właśnie świadkami upadku La ligi.
» 27 października 2020, 22:08 #90
mikiartur: Real to się podniesie jeszcze. Perez jak będzie trzeba to do kieszeni sięgnie. Z Barcą to tam o wiele gorzej jest. Ale racja że chude lata przed nimi, Może Atletico to w lidze wykorzysta :D
» 27 października 2020, 22:15 #89
Tomek19950307: Atletico jest od jakiegoś czasu tak słabe ,że może mieć problem z zakwalifikowaniem się do Ligi mistrzów a walka o mistrza to raczej sfera marzeń
» 27 października 2020, 22:54 #88
wazzowski: nie powiedziałbym, że z barcą jest gorzej, wreszcie bartomeu podał się do dymisji i teraz może być już tylko lepiej, w styczniu prawdopodobnie ruszą po depaya i erica garcie, mają najmłodszy skład w la lidze, jest coutinho, trincao, pedri, fati i dembele jest zdrowy, prawdopodobnie wróci laporta
» 27 października 2020, 23:40 #87
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 21:54

O cholera. Słyszeliście co powiedział Bartomeu na koniec kadencji? Potwierdził projekt SuperLigi i nowej formuły Klubowych Mistrzostw Świata!

Edit. by nie tworzyć miliona postów: Fabinho z kontuzją opuścił murawę. No to Czerwonki są w jeszcze większych tarapatach :D
» 27 października 2020, 21:51 #86
Magik1990MU: Szkoda, że Prześcieradła wiecznie mają łatwą grupę. Nawet jak grają padlinę, to rywale solidarnie gubią punkty remisując. I finalnie i tak ci biali oszuści wyjdą z grupy.
» 27 października 2020, 21:47 #85
Spadkobierca: Jak będą przegrywać to i remisując reszta grupy mu nie pomoże.
» 27 października 2020, 21:59 #84
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 22:02

No ale w końcu się przełamią. Szkoda, że Inter tak daje ciała. Fajnie byłoby zobaczyć naszych na wyższych szczeblach LM.
» 27 października 2020, 22:01 #83
Diabelski97: Real w plecy.
» 27 października 2020, 21:34 #82
GoForWin: Życzę im jak najgorzej.
» 27 października 2020, 21:45 #81
Magik1990MU: @GoForWin

Ja też, zdecydowanie.
» 27 października 2020, 21:48 #80
H2O1994: De Bruyne w swoim stylu asysta, stoicki spokój, lekko dograł i gol
» 27 października 2020, 21:24 #79
H2O1994: Transfer marzenie
» 27 października 2020, 21:25 #78
Kamil01GGMU: Jednego możemy być pewni, na pewno jesteśmy nim prawdziwie zainteresowani a nie jak podają The Sun czy inne Mirror o zaintersowaniu z naszej strony połową Europy.
» 27 października 2020, 21:27 #77
Rebxie: To powinien być główny cel w letnim okienku, lecz z taką klauzulą to rzuci się na niego pół europy.
» 27 października 2020, 21:27 #76
Magik1990MU: Zgadza się. To powinien być nasz priorytet. On + Sancho i może jeszcze ktoś na 6. Wówczas skład byłby kompletny.
» 27 października 2020, 21:49 #75
mikiartur: Szybciej jestem za jego kupnem niż za kupnem Sancho. Tu się wydaje że cena będzie rozsądniejsza.
» 27 października 2020, 22:02 #74
Magik1990MU: cena będzie rozsądniejsza, bo będzie klauzula. Pytanie tylko czy uda nam się wygrać rywalizację z innymi klubami? Pewnie Liverpool i Real ustawią się pierwsi w kolejce.
» 27 października 2020, 22:04 #73
Michux3: Bartomeu odchodzi z Barcy .
» 27 października 2020, 20:46 #72
Spadkobierca: Ciekawie, może Barca zacznie powoli wracać.
» 27 października 2020, 20:47 #71
Klierek7: Brać go natychmiast !! Gdzie jest ed?!??!
» 27 października 2020, 20:48 #70
H2O1994: Coś mi się wydaje że z Barcą będzie tak jak z Milanem. Słabo to u nich wygląda.
» 27 października 2020, 20:52 #69
Rebxie: Bartek odszedł. Dług został :)
» 27 października 2020, 21:01 #68
FreddyKruger: Spadkobierca

Przecież wracają jak stracą piłkę...
» 27 października 2020, 21:05 #67
UnitedFan07: Czekam żeby kiedyś pojawiła się oficialka o odejściu Glazerów i Eda z United oby jak najszybciej !
» 27 października 2020, 22:02 #66
Spadkobierca: Ej, panowie. To w końcu "Duglas" czy "Daglas" Costa? Buahahaha.
» 27 października 2020, 20:46 #65
JohnyKukurydza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 21:01

Michael Douglas

:D
» 27 października 2020, 21:01 #64
mordynator: Lautaro pusta brama,5 metrów i strzela obok...
» 27 października 2020, 20:10 #63
kckMU: Może futbolowy Bóg ma pod opieką ten Szachtar z problemami :D
» 27 października 2020, 20:17 #62
Diabelski97: Borussia Dortmund's head coach Lucien Favre suggested Jadon Sancho's slow start to the new season could be down to a hangover from Manchester United's summer-long pursuit of the England international #muzone [men]
» 27 października 2020, 19:17 #61
Mariano88: Może chociaż trochę jego cena spadnie
» 27 października 2020, 19:53 #60
GoForWin: Po tym wszystkim, to Borussi pokazać trza takiego wała! Niech spadają z tym swoim Sancho.
» 27 października 2020, 20:03 #59
Magik1990MU: @GoForWin

dobra, dobra. Jak gość pójdzie do Liverpoolu albo innego City, a potem zacznie nam walić bramy, to wszyscy będziemy żałować, że ten transfer nie doszedł do skutku. Trzeba się o niego za rok postarać ponownie, ale szanse nasze widzę bardzo słabo. Przespaliśmy swoją okazję...
» 27 października 2020, 20:08 #58
H2O1994: Z tego co kojarzę to Sancho nie tak dawno przedłużył kontrakt z Borussią i ma do 2023 roku. Jeżeli na prawdę chce do nas dołączyć to sam sobie to utrudnił niestety.
» 27 października 2020, 21:04 #57
Kamilek1992: coś czuje ze Bayern ich rozniesie
» 27 października 2020, 19:09 #56
JohnyKukurydza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 20:30

Taa już roznieśli :D To jest Rosja panie :D
» 27 października 2020, 20:27 #55
RedRevolta: "Lucas Digne's three-match suspension has been reduced to a one-match ban following a successful appeal by Everton. The left-back is set to return against Man United " Digne wróci na nasz mecz, jemu zdjęli ale np Martialowi to nie, wiadomo...
» 27 października 2020, 17:59 #54
Diabelski97: Skandal.
» 27 października 2020, 18:07 #53
kckMU: Skandal to lekkie słowo. Jak porównać oba przewinienia, to nóż się otwiera.
» 27 października 2020, 18:22 #52
mikiartur: nie no kabaret XDDDD Wleciał w niego od tyłu w achillesa jeśli mnie pamięć nie myli ale oczywiście mniejszy faul niż dotknięcie twatzxy Lameli gdzie gościu przyaktorzył jak mało kto XDD
» 27 października 2020, 21:59 #51
kckMU: Ostatnimi czasy (nie chodzi tylko o początek tego sezonu) gramy na Old Trafford blado. Idą też za tym słabe wyniki. Na wyjeździe mamy jakby więcej energii. Pora to jutro zmienić.
» 27 października 2020, 17:16 #50
kckMU: To o czym napisałeś było naszym problemem za Jose czy kilka miesięcy temu za Ole. Teraz jednak nacisnąłbym na stwierdzenie o mniejszej energii w grze na OT. To z tego wzięło się 1-3 z Palace, Tottenhamu nie przypominam, 1-1 z WHU, 2-2 z Soton. Ogólnie - od wznowienia gry. A na wyjeździe chodzimy jak konkretny Man United.

Jutrzejszy mecz jest bardzo ważny, bo jeżeli udałoby nam się wygrać, to mamy 6 punktów i 2 mecze z Turkami. Nic nam to nie gwarantuje, ale perspektywy byłyby bardzo obiecujące.
» 27 października 2020, 17:35 #49
Kamilek1992: Weź przestań, obecnie ofensywa wyglada naprawde fajnie, martwi mnie tylko obniżenie lotów Greenwooda bo uwazam go za potencjał większy niż Sancho
» 27 października 2020, 18:05 #48
Diabelski97: Mi się wydaję, że Greenwood nie ma obniżonej formy, Ole chyba dał mu trochę luzu po tej aferze z kadrą, ostatnio jak wszedł po dłuższej przerwie (z Chelsea) to pięknie tam kręcił na prawej i prawie asystę zaliczył przy strzale Cavaniego.
» 27 października 2020, 18:34 #47
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 17:15

41212 lub 4312 lub 4222, o to najlepszy moim zdaniem skład jaki możemy wystawić ogólnie.

Rashford - Cavani
Fernandes
Pogba - VDB
McTominay
Telles - Lindelof - Tuanzebe - AWB

Dlaczego nie Martial lub Greenwood? Martial grając na skrzydle ma mniejsze umiejętności w dryblingu niż Rashford, bazuje głównie na wbieganiu szybkościowym i albo się zatrzyma albo wjedzie, a jako snajper marnuje kilka setek więc daleko mu do Cavaniego. Greenwood mógłby grać z Rashem, ale jest młody a Cavani to jednak doświadczenie. Pomoc: Bruno oczywiście na dyszce a Pogba i VDB jako lekko cofnięci, atakując podłączali by się do ataku i grali ofensywnej, a obronie wspomagali by MCT bo umiejętności defensywne też mają. Czemu nie Fred za MCT? Ponieważ Scott jest silniejszy fizycznie i nie robi takich strat jak Fred, który zawsze spierniczy kilka podań. Obrona: Telles zdecydowanie za Shawa, może Anglik jest lepszy w obronie, ale ofensywnie nie daje za wiele, a mają Cavaniego co tylko potrzebuje dobrych wrzutek, to Telles jak znalazł. W końcu to jeden z najlepszych LO na świecie, o Shawie jakoś nikt nie wspomina. Dlaczego nie Maguire, już to pisałem, mimo dobrych warunków fizycznych, ustawiania, gość jest za wolny i Lindelof czy inny SO musi robić podwójną robotę, przez co sam popełnia więcej błędów na swoje konto. Przez Harrego musimy grać 2 SPD aby go obudować zabezpieczeniem. Grający sam Lindelof jest chyba naszym najlepszych obrońcą, a Axel który jest bardziej samodzielny i szybszy niż Maguire radzi sobie świetnie sam. Dziękuje:)
» 27 października 2020, 17:14 #46
mattCK: Chyba jakiegoś mikrowylewu dostałeś! Martial mniejsze umiejętności dryblingu niż Rash?! Dobre sobie...
» 28 października 2020, 09:06 #45
H2O1994: Podoba mi się przewidywany skład ale trochę bym zmienił, mój typ:
DDG
AWB Tuanzebe Magiure Telles
Matic Mctominay
Greenwood VdB Martial
Cavani

Rashford i Bruno by sobie odpoczęli.
» 27 października 2020, 16:55 #44
zagor21: 5-4-1

Ddg
Awb-Tuanzebe-Maguire-Show-Telles
Matic(McTomminay)
Greenwood-Rashy
Fernandes
Martial


Popłynąłem, ale i tyl zabezpieczony w razie kontr i atak mocny. Troche brak środka bo widziałbym Greenwooda i Rasha na skrzydłach bardziej, ale jednak jakoś tak mi się w głowie wyświetliło takie ustawienie. Później zmiany VdB ,Pogba i Fred + zmiana ustawienia. Tak na szybko na kolanie napisane.

Btw. Jest 3 czy 5 zmian w LM?
» 27 października 2020, 20:38 #43
H2O1994: VdB raczej w pierwszym składzie zagra. Co do zmian to wydaje mi się że jest 5 ale pewny nie jestem
» 27 października 2020, 20:58 #42
mikiartur: Powiem tak - szczęście się do nas trochę uśmiecha bo nie zagrają zwłaszcza Klosterman i Mukiele. Jak sobie zobaczyłem formacje i sklad RB Lipska z ostatnich 5 meczów ligowych to oni graja ustawieniem 3-4-3 albo 3-4-2-1. Ale oni mało szczerze rotują zwłaszcza w obronie. A w ostatnim meczu zagrali z Orbanem i Henrichsem oraz podstawowy Upamecano bo Klosterman i Halstenberg złapali kontuzje. I z Herthą już nie wyglądało to tak mega dobrze. Co do ich formacji no to to jest taki styl gdzie bardzo dużą rolę stanowią wachadłowi. Mają moco ofensywnych Angelino i mógłbym powiedzieć Mukiele ale wg najnowszych wiadomości to nie zagra z nami. Możliwe że ta absencja wymusi na RB Lipsk na zmiane formacji co jest dla nas dosyć sporą szansą. Teraz pytanie czy wyjść na nich z trójką śo czy dwójką śo. Ja w sumie do końca nie wiem. Za to uważam że trzeba nam więcej kreacji w środku. Uważam że nie powinniśmy się ustawić tak defensywnie jak z PSG bo ostatnie mecze pokazują to że jesteśmy w stanie usiąść na rywalu i go zdominować. Dlatego uważam że Pogba albo Donny powinien być od początku jutro. Albo oboje jeśli damy odpocząć Bruno co też uważam za godne rozważenia bo go zajedziemy przed półmetkiem sezonu. Dla mnie kluczem do pokonania RB Lipsk będzie zdetronizowanie wachadłowych. Nie uważam żeby mogli nas jakoś atakiem straszyć albo środkiem pola. Boki za to mają bardzo mocne RB Lipsk. Na pewno będzie potrzebny ktoś taki jak Scott albo Fred którzy skupią się na destrukcji. Ale musimy skorzystać z tego że mamy wszystkich ofensywnych zawodników do wyboru. Co daje nam jeszcze jedną szansę dać odpocząć trochę Marcusowi. Nawet jestem zdania że byśmy wyszli ustawieniem 4-4-2 z diamentem w środku z Martialem i Cavanim w ataku. W diamencie widziałbym Soctta Pogbe i Donnyego a na mozna by by do tego dać jeszcze Freda. Wiedząc że skrzydła mamy słabiej obstawione a i siły Marcusa trzeba szacować widziałbym takie ustawienie. na 6tce typowo Fred po prawej Scott czyli tam gdzie na ogół jest bliżej ustawiany, po lewej Pogba a na pozycji 10tki Donny. Takie ustawienie coś typu 4-1-2-1-2 to tu nawet mozna Za Freda dać Maticia tyle że zakładam że Fred jest w lepszej formie. A pamiętając że mamy 5 zmian to automatycznie w drugiej połowie mogą wejść Bruno,Mata,Marcus,Mason i jest jeszcze miejsce dla jednego. I przy takim ustawieniu w diamencie chciałym widzieć Tellesa na lewej obronie. Wiemy że obrońcy boczni muszą przy diamencie być bardziej ofensywni więc w tej sytuacji bardzo pasuje Alex. Trzeba wykorzystać braki w składzie Lipska. A nie będzie podobno Mukiele co spowoduje moim zdaniem spore osłabienie ich prawej strony co oznacze że może warto wystawić lewą stronę naszą ofensywniej. I nie chodzi tu o szybkość i dynamike na tej stronie a o kreatywności. Dlatego, tak chciałym taką jedenastkę.

DDG
AWB Tuanzebe/Lindelof Maguire/Lindelof Telles
Fred
Scott Pogba
Donny
Martial Cavani

Tuanzebe w takim ustawieniu też byłby chyba lepszy ze względu na szybkość bo lepszy byłby przy destrukcji jakiś kontr Lipska niz dośc powolni Maguire i Lindelof. Takie ustawienie daje też dużo wolności Martialowi bo będzie mógł sporo schodzić do lewej strony bo jednak tym napastnikiem jako typowa 9tka byłby Cavani
» 27 października 2020, 16:31 #41
Diabelski97: Fajna analiza i składzik również mi się podoba
» 27 października 2020, 16:41 #40
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 16:30

Julian Nagelsmann (RB Leipzig manager): "I watched nearly every game of #mufc 10 years ago, when I was a younger guy and a player." #mulive [mail]


Julian Nagelsmann (RB Leipzig manager): "We know that their [#mufc] start was not that good but, at the end, it is one of the biggest clubs in the world, a big name in European football and the Champions League." #mulive [mail]



Nagelsmann: I watched a lot of games in the Theatre of Dreams and of Manchester United on television. Now to be part of the stadium will be perfect #muzone [Mail]
» 27 października 2020, 16:28 #39
Diabelski97: No, mógłby być asystentem Ole.
Ole-Phelan-Carrick-McKenna + Nagelsmann, jestem za!
» 27 października 2020, 16:34 #38
getryscholesa: XDDDD
» 27 października 2020, 16:47 #37
Diabelski97: A tak poważnie, to gościu jest swietny, ciekawa kariera przed nim.
» 27 października 2020, 16:49 #36
H2O1994: Przecież Nagelsmann się nigdy nie zgodzi być tylko asystentem, on może być pierwszym trenerem w wielu dobrych klubach w Europie
» 27 października 2020, 16:50 #35
H2O1994: No już myślałem że serio piszesz xd
» 27 października 2020, 16:51 #34
mikiartur: Za pare lat go zobaczymy w PL jest praktycznie tego pewny. W ogóle jak się mówi o zastępcy dla Guardioli to dla mnie Nagelsman to jeden z niewielu jeśli nie jedyny słuszny wybór. Może jeszcze Pochettino ale wyżej sobie cenie Nagelsmanna niż Pochettino. A także dlatego tak uważam bo jak przyjdzie jakiś trener zupełnie z innym poglądem niż Pep to wielu graczy City straci sens bycia w tym klubie. A Nagelsmann to kontynuowanie ofensywnej filozofii w klubie, A choćby my wiemy co oznacza zmiana trenera z zupełnie inną filozofią (LVG I Mou)
» 27 października 2020, 16:54 #33
H2O1994: Nagelsmann na bank będzie trenował jakąś topową drużynę, świetny trener.
Też uważam że będzie pierwszy brany pod uwagę w Manchesterze City
» 27 października 2020, 16:58 #32
Magik1990MU: Podobna szejki z gorszej części Manchesteru szykują Juliana na następcę Guardioli.
» 27 października 2020, 17:09 #31
OldMUTrafford: Jakie nielimitowane pieniądze? Poczytaj google lepiej. Red Bull to nie szejk czy państwo Katar.
» 27 października 2020, 21:07 #30
mikiartur: jakbysmy szukali kiedyś trenera też bym go tu chętnie widział
» 27 października 2020, 21:58 #29
Kryptospiderman: Dlaczego bo uważam ze to optymalny skald i formacja na tego przeciwnika. Dwóch napastników obowiązkowo. Jeden duży cavani i szybki martial do tego asekuracja bruno i tellesa i awb odcinający skrzydła bajka
» 27 października 2020, 16:08 #28
Klierek7: Cavani nie taki duży:)
» 27 października 2020, 17:12 #27
Kryptospiderman: Henderson awb lindelof tuanzebe shaw telles fred VDB pogba/bruno(niech odpocznie) cavani martial
» 27 października 2020, 16:07 #26
Batigol222: Generalnie sposób na Lipsk w poprzednim sezonie pokazało już...PSG. Po prostu należy blokować linie podań, bez doskakiwania do zawodnika, który akurat ma piłkę. Wtedy ta cała taktyka polegająca wyłącznie na wymianie piłki bez dryblingów okazuje się ułomna.
» 27 października 2020, 16:02 #25
Diabelski97: Solskjaer on Van de Beek: "Donny is going to play a big, big part this year. At the moment, I realise the topic is Donny van de Beek & it's nice for some players or commentators to have a little go... Donny's going to be very, very important for us, don't worry about that" #MUFC
» 27 października 2020, 15:33 #24
Kamilek1992: Siemanko mordeczki, jestem nowym użytkownikiem, gracie dzisiaj jakieś spotkania, jakies typy i przewidywania na dzisiaj?
» 27 października 2020, 15:23 #23
Tomczo: juve - barca btts 2.
» 27 października 2020, 15:30 #22
Pops918: Ja trochę na wariata pograłem w singlu over 5,5 goli w Atalanta-Ajax.
» 27 października 2020, 15:40 #21
getryscholesa: Ewentualne wystawienie Maticia na tak intensywnie i szybko grających piłkarzy Lipska, byłoby samobójstwem. Mam nadzieje, ze OGS tego nie zrobi.
» 27 października 2020, 15:11 #20
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 15:14

Musi być zabezpieczenie w środku pola. Matić z McTomkiem a przed nimi Bruno. Albo zagrać czwórka w środku: Matić, przed nim McTomek i VDB i przed nimi Bruno. Rash i Martial jako dwójka napastników.
» 27 października 2020, 15:13 #19
Diabelski97: Najwięcej strzałów w jednym meczu w tym sezonie Premier League:

Man Utd - 28
Leeds - 27
Man City / Spurs - 23
Chelsea / Liverpool - 22
Brighton - 20
Villa - 18
Everton - 17
Burnley / Fulham / Wolves - 16
Newcastle / West Ham - 15
Palace / Leicester / Sheff Utd / Saints - 14
Arsenal / WBA - 13


Źródło: WhoScored
» 27 października 2020, 14:07 #18
mikiartur: Beighton to przypadkiem nie z nami tyle strzałów nabił?
» 27 października 2020, 16:33 #17
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2020 18:07

Sprawdziłem, nie z nami, z Crystal Palace.
» 27 października 2020, 18:05 #16
Diabelski97: DDG
Wan Bissaka-Maguire-Tuanzebe-Telles
Matic-Van de Beek-Pogba
Greenwood-Cavani-Martial

Ławka: Henderson, Bruno, Rashford, Shaw, Lindelof, Scott, Fred.

Pięć zmian więc mamy spory wachlarz możliwości.
» 27 października 2020, 13:47 #15
tygrys26: Za maglajera Lindelf9.i jazda
Ale raczej wątpię ze Ole wyjdzie na czterech obrońców, obstawiam znowu trója srodkowxyh plus wahadłowi
» 27 października 2020, 14:21 #14
Diabelski97: Może tak być.
» 27 października 2020, 14:35 #13
MikeMU: Może Fernandez powinien odpocząć jeden mecz
» 27 października 2020, 13:31 #12
Diabelski97: Widzę, że "eksperci" z "football bloody hell" pięknie zostali ocenieni w komentarzach na YT. Bardzo dobrze, niech nie propagują takich farmazonów.
» 27 października 2020, 13:10 #11
karol100: Dokladnie, własnie obejrzalem 'Jej wysokosc" i tam ocena byla jak najbardziej uczciwa, w przeciwienstwie do Pana Kolinskiego i reszty zauwazyli kto ma teraz dobry okres i kto zasluzyl na zwyciestwo w meczu z Chelsea.
» 27 października 2020, 14:05 #10
Diabelski97: Dokładnie.
» 27 października 2020, 14:07 #9
vieeeri: Z wyprzedzeniem pozwole spbie zapytac - na jakiej stronce mógłbym mieć szanse obejreć to online? Jak trzeba to może być odpłatnie.
» 27 października 2020, 13:07 #8
mikifiki: Ja czekam na wprowadzenie usługi, która będzie umożliwiać wykupywanie pojedynczych meczów, czy to ligi mistrzów, czy to ligi angielskiej.
» 27 października 2020, 13:10 #7
matheo: Na ipla.tv jest dostęp za 40 zł na 30 dni do kanałów Polsatu Sport Premium. Czyli w tej cenie masz 3 najbliższe mecze Manchesteru United - z RB Lipsk i dwa spotkania z Basaksehir.
» 27 października 2020, 13:16 #6
mikifiki: Słyszałem o tej ofercie. Być może wykupię w takim okresie, by obejrzeć mecze rewanżowe.
Choć studio Polsatu, zapraszani "eksperci" i gotowanie na ekranie trochę mnie przeraża.
» 27 października 2020, 14:07 #5
Wirus: Ciężki mecz, ale po wygranej z PSG czuje, że sie nasi piłkarze zmotywują i wywalczą 3 pkt.
Obstawiam 2:1 dla nas po wyrównanym meczu.
» 27 października 2020, 13:06 #4
ktos3: Na TVP nie leci? To środa i zawsze liga mistrzów leciała z tego co kojarzę.
» 27 października 2020, 13:01 #3
ktos3: Ok Juve - Barca leci, wszystko jasne.
» 27 października 2020, 13:03 #2
mikifiki: Ostatni mecz pokazywany przez TVP w telewizji to chyba mecz z PSG sprzed roku.
Jeżeli o TVP, to ich oferta jest skierowana przede wszystkim do wąsatych "januszy", którzy chcą zobaczyć Polaka rodaka na boisku, stąd często transmitowane są mecze Bayernu. W pozostałych przypadkach transmitowane są mecze, które w ich ocenie są najbardziej atrakcyjne, dlatego dziś leci Barca z Juve. Transmisji meczów dla koneserów nie ma co się od nich spodziewać.
» 27 października 2020, 13:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.