Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Harry Maguire aresztowany po incydencie na Mykonos

» 21 sierpnia 2020, 12:15 - Autor: matheo - źródło: goal.com, Eurosport
Harry Maguire przebywa na urlopie w Grecji i według doniesień mediów wdał się w przepychankę z innymi turystami. Interweniować musiała policja. Manchester United odniósł się do tych informacji w krótkim oświadczeniu.
Harry Maguire aresztowany po incydencie na Mykonos
» Harry Maguire w czwartek został aresztowany przez grecką policję
Według informacji, które pojawiły się na łamach prasy, Maguire w czwartkowy wieczór brał udział w incydencie na greckiej wyspie Mykonos, po którym został aresztowany.

Anglik miał posprzeczać się z innymi turystami. Gdy do akcji wkroczyła policja Maguire miał „sprzeciwić się władzom i dopuścić się nieposłuszeństwa”. W efekcie kapitan United został aresztowany.

– Klub jest świadomy domniemanego incydentu z udziałem Harry’ego Maguire’a, który miał miejsce na Mykonos ostatniej nocy. Skontaktowaliśmy się z Harrym i w pełni współpracuje on z lokalnymi władzami. Na chwilę obecną nie będzie dalszych komentarzy w tej sprawie – głosi oświadczenie klubu z Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Marcos Rojo wrócił do Manchesteru
Następny news »
Dyrektor wykonawczy Juventusu przyleciał do Anglii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (68)


Ta3k: Nigdy nie zrozumiem po co ludzie muszą się tak schlac i to jeszcze poza domem zamiast w bezpiecznym otoczeniu. Ludzie po pijaku robią strasznie głupie rzeczy które potrafią zniszczyć ich życie i karierę. Bójki są równie głupie nie ważne kto zaczął, nie ważne o co głupi moment kiedy drugi gość dostaje strzała, głupio uderza głową o krawężnik i już nie wstaje, a potem ma się sprawę o nieumyślne spowodowanie śmierci albo bójkę ze skutkiem śmiertelnym. Po co komu takie ryzyko? Chcesz się schlac w trupa, zaproś przyjaciół do domu i pewnie nawet paparazzi nie zrobią zdjęć.
» 21 sierpnia 2020, 22:55 #66
toporminator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2020 23:21

Podejrzewam że jak masz kasę i przez 11 miesięcy siedzisz na dupie i jeździsz tam gdzie Ci karzą na mecze wyjazdowe, trochę Cię nosi jak już masz te kilka dni swobody.
Poza tym kto tu mówi o schlaniu w trupa? Raczej byli po prostu schlani, a wtedy miasto wzywa! ;)
» 21 sierpnia 2020, 23:19 #65
GrayMid: O tym samym pisałem pod spodem. Też tego nie rozumiem. Zobaczymy czy się potwierdzi, ale jeżeli wszystkie te zarzuty zostaną mu naprawdę postawione, to strasznie głupio się zachował.
» 21 sierpnia 2020, 23:24 #64
lawoss: Sprzeczka na ulicy, czy nawet bójka może się zdarzyć każdemu, ale już napaść na policjanta to jest przejaw głupoty.
» 22 sierpnia 2020, 03:00 #63
sisinho: @toporminator

Wystarczy pić z umiarem, no ale przecież "Prawdziwy Polak" tego nie zrozumie że można się bawić bez alkoholu lub w niewielkiej ilości, nic tylko schlać się bo "weekendzik" lub "urlopik".
» 22 sierpnia 2020, 11:59 #62
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2020 13:11

Sam lubię się upić, ale zawsze wiem kiedy powiedzieć STOP, toteż ani razu w życiu nie doprowadziłem się do takiego stanu, by stracić kontrolę nad swoim zachowaniem. Wystarczy myśleć i znać swoje ograniczenia. Niestety, większość ludzi nie myśli.
» 22 sierpnia 2020, 13:10 #61
pawel159: Skysport
"Patrolling police officers in the area of Mykonos intervened and normalised a dispute between citizens, however, three foreigners involved in the incident turned against them, insulting and hitting a police officer with fists.

"The three foreigners were taken to the Mykonos Police Station, where upon their arrival they strongly resisted, pushing and beating three police officers.
One of the detainees then tried to offer money so that the trial against them would not be completed. The arrested (men) were taken to the Syros Prosecutor's Office."
» 21 sierpnia 2020, 20:38 #60
Spadkobierca: Tu i tak go dalej będą bronić, niewinny Harry... Policjant sam się bił jego pięścią.
» 21 sierpnia 2020, 21:00 #59
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2020 11:31

Tylko ja teraz czytam, że ci policjanci byli w normalnych, cywilnych ubraniach, jacyś tajniacy czy coś. Jeżeli wtrącili się do bójki, to Harry wziął ich po prostu za kolejnych gości skłonnych do bitki. Oczywiście nie mówię, że to już wszystko dobrze, ale jeżeli się okaże że ci policjanci nawet się nie wylegitymowali i nie potwierdzili swojej tożsamości, to raczej nic poważnego się tam Harry'emu nie stanie. Takie sprawy są oddalane w Grecji, w sensie zarzut o napaści na policjantów, jeżeli fakty są takie, że osoba oskarżona nie miała pojęcia i nie mogła wiedzieć, że to policjanci. Dodatkowo z tą łapówką, to podobno nie Harry zaproponował, tylko jeden z jego towarzyszy. No zobaczymy jak to się skończy.
» 22 sierpnia 2020, 11:30 #58
GrayMid: Także nie wiem jakie jest źródło tej informacji na Sky, że jeszcze pobili tych policjantów na komisariacie. Jak widać teraz krążą same plotki, trzeba poczekać na jakieś naprawdę sprawdzone info.
» 22 sierpnia 2020, 11:34 #57
MattAlves: 997 - ten numer to kłopoty
» 21 sierpnia 2020, 20:02 #56
pbskarpy: Dobra, nie śr...cie. Wyjdzie z tego i będzie jak dawniej. Cantona też był na świeczniku. I wiemy jakie później SAF do niego listy miłosne pisał.
» 21 sierpnia 2020, 19:18 #55
biolekkk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2020 19:45

Dokładnie. Harry jest jeszcze młody, poszedł z kumplami na impreze (zasłużoną po tylu rozegranych minutach) i wyszła bitka. Pewnie nie tylko jego aresztowali ale o tym już się nie pisze, a Może przyczyną było obrażanie Manu? Bedzie git.
» 21 sierpnia 2020, 19:44 #54
Baross: Moim zdaniem to złe porównanie.
» 21 sierpnia 2020, 19:45 #53
GrayMid: To prawda że na razie na pewno nic nie wiemy, ale jeżeli te zarzuty o których się słyszy teraz się potwierdzą - to tak nie działa jak w latach 90, że można wszystko zamieść pod dywan. Sorry, ale konkretne zarzuty to zarzuty i Harry będzie za to odpowiadał jak każdy inny człowiek. Oczywiście podkreślam - jeżeli to wszystko się potwierdzi i Grecy naprawdę będą chcieli go pociągnąć do odpowiedzialności.
» 21 sierpnia 2020, 19:53 #52
pbskarpy: Nic nie będzie. A jeśli porównanie Twoim zdaniem zle to sprawdź jaką kartę dostał Cantona.
» 21 sierpnia 2020, 21:43 #51
lawoss: Mógłby zagrać ze Świerczewskim i Majdanem :) A tak serio to może dostać grubą karę i wylecieć z reprezentacji. Myślę, że to jest moment, żeby Bruno został kapitanem. Nadaje się do tego najlepiej z wszystkich graczy United.
» 21 sierpnia 2020, 19:15 #50
sisinho: Chłop jest ledwie 6 miesiecy w klubie i Ty chcesz mu dać opaskę kapitana? No to schodzimy chyba do poziomu P$G gdzie każdy nowy zawodnik to "następny kapitan".
» 22 sierpnia 2020, 12:01 #49
lawoss: A Harry po jakim czasie został kapitanem?
» 22 sierpnia 2020, 15:47 #48
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2020 17:32

@sisinho Ty to chyba sprawdź sobie fakty, bo porównanie totalnie z kosmosu. w PSG kapitanem jest gość który gra tam od 2012 roku i hierarchia jest akurat całkowicie jasna. poza tym pełna racja. dawać Fernandesowi opaskę to byłaby kpina.
» 22 sierpnia 2020, 17:29 #47
NicPozytywnego: Oby nigdy już nie założył kapitańskiej opaski na ramię.
» 21 sierpnia 2020, 19:13 #46
Viral: Obyś się nigdy już nie pojawił na tej stronie.
» 21 sierpnia 2020, 22:35 #45
Lookasinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2020 17:55

Nie wierzę, że nasz kapitan rozpoczął ta spine więc brawo Harry, z frajerem krótko.
» 21 sierpnia 2020, 17:55 #44
toporminator: Policja zatrzymała Harrego?!
White lives matter!
» 21 sierpnia 2020, 17:44 #43
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2020 17:16

Update, jakie zarzuty ma Maguire: agresja przeciwko funkcjonariuszom policji, nieposłuszeństwo na wykonywanie poleceń policji, rany cielesne, obrażanie i próba łapówkarstwa. Źródło z BBC.

Czyli grubo, grubiej niż się spodziewałem.

A wg Maguire zaczęło się od tego, ze tańczył na ulicy i podczas żywiołowego tańca właśnie trącił ramieniem policjanta
» 21 sierpnia 2020, 17:12 #42
ro7: Brakuje jeszcze próby zabójstwa.
» 21 sierpnia 2020, 19:18 #41
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2020 19:35

Jeżeli to się okaże prawdą - bo jeszcze jednak czekam na rozwój sytuacji, to zachował się niewyobrażalnie głupio i nieodpowiedzialnie. Tak w stosunku do innych osób, jak i wobec siebie samego. Bo jeżeli te zarzuty się utrzymają, będą dowody (a już czytałem że jest nagranie wideo z tej bójki) to nie tylko oznacza, że brał udział w burdzie, ale zagrażał zdrowiu innych ludzi. Co do niego samego, to może być koniec jego kariery, w ogóle. Bo za takie wykroczenia dostaje się wyroki więzienia, może być więcej niż rok, jeżeli nie to się okaże prawdą. Oczywiście to na razie jednak tylko spekulacje, zobaczymy.

Ciekawi mnie też, czy Harry zrobił to po pijaku. Bo jeżeli tak, to tym bardziej głupi i niedojrzały. Wiadomo, że alkohol sprawia, że ludzie robią rzeczy, których normalnie, na trzeźwo, by nie zrobili, ale właśnie dlatego to straszna głupota - stracić wszystko, całą karierę z powodu braku dyscypliny i dojrzałości. A przecież sportowcy muszą się tym bardziej pilnować, im takie picie w ogóle nie służy. Z drugiej strony to dlatego jest takie ciężkie - być topowym sportowcem w tym wieku, bo musisz umieć dobrowolnie rezygnować z różnych pokus, z których korzystają twoi rówieśnicy. Ale nawet jeżeli Harry chciał się odprężyć na wakacjach, to przecież mógł wypić dwie lampki wina czy jedno, dwa piwa, prawda? A nie się upijać. No a jeżeli zrobił to na trzeźwo - to nie lepiej, bo to oznacza, że nie potrafił w ogóle opanować swojego gniewu. Ale się porobiło.
» 21 sierpnia 2020, 19:34 #40
GrayMid: *tutaj oczywiście miało być ''może być więcej niż rok, jeżeli to się okaże prawdą'', wkradła się pomyłka, bo za szybko piszę.
» 21 sierpnia 2020, 19:38 #39
awe: "'Ostatecznie policjanci obezwładnili napastników' - błąd, Maguire jest obrońcą." komentarz z innej strony ;D
» 21 sierpnia 2020, 17:11 #38
prochuuu: hahahaha
» 21 sierpnia 2020, 20:53 #37
Ronaldomanutd: Kto według was wygra ligę europy? Sevilla czy Inter?
Ja obstawiam mediolańczyków i wolę by to oni wygrali
» 21 sierpnia 2020, 16:54 #36
CzerwonySayd: Czekamy na dwa wyroki tak naprawdę co postanowi sąd i co zrobi United...dalej będzie naszym kapitanem? Jak nie on to kto by nim był?
» 21 sierpnia 2020, 16:50 #35
Stachunited: Bruno
» 21 sierpnia 2020, 18:41 #34
DevoMartinez: Oby was w adekwatnym stopniu bulwersowały afery współistniejące w naszym pięknym kraju co taki duperel na czyichś wakacjach... :)
» 21 sierpnia 2020, 15:08 #33
Dejfmi: dokładnie :)
» 21 sierpnia 2020, 15:14 #32
mrm86: Niech się cieszą ze na Cantone nie trafili...
» 21 sierpnia 2020, 14:57 #31
mishaplc: Albo Roya, albo Zlatana 😂
» 21 sierpnia 2020, 15:11 #30
top4fun: Jak czytam komentarze że brawo to jest kapitan itp. to zastanawiam się czy poważnie można tak myśleć. Kretyn nie wzór do naśladowania. Widać że styki odłączają mu się w głowie nie tylko na boisku ale i też za nim
» 21 sierpnia 2020, 14:48 #29
Adrian0007: Bardzo łatwo opisywać kogoś takimi epitetami jak "kretyn" jak się nie zna powodu kłótni prawda? Ale z tego co piszesz to już wiesz co się tam wydarzyło bo chyba tam byłeś więc znasz też powody agresji więc przedstaw nam to tutaj.
» 21 sierpnia 2020, 15:13 #28
Advm: Pewnie z bani im przywalił
» 21 sierpnia 2020, 14:47 #27
piter100000: Życie. Takie rzeczy się zdarzają, a tu już oczywiście polaczki cebulaczki pierwsi oceniają i wiedzą najlepiej co się stało
» 21 sierpnia 2020, 14:36 #26
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2020 14:49

No dokładnie. Już w internecie wszyscy wszystko wiedzą o okolicznościach zajścia, itd. :D taaa...
» 21 sierpnia 2020, 14:48 #25
DEPE: prawda jest taka ze Angole na wakacjach to sa wieksze cebule niz Polaki
» 21 sierpnia 2020, 14:49 #24
JuveUnited: DEPE
Dokładnie. Jestem z Krakowa i to co przez lata angole wyczyniały w mieście to jest skandal. Bardzo nie lubie tej nacji. Duzo bardziej wole południowcow, ich styl, kulturę i mentalnosc
» 21 sierpnia 2020, 14:51 #23
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2020 14:56

DEPE Tak się zdarza, to prawda że Anglicy potrafią być głośni i okropni w swoim zachowaniu, sam tego doświadczyłem, ale w ten sposób zachowują się niektórzy ludzie każdej narodowości. Polakom też zdarza się zachowywać żałośnie za granicą, upijać się, zostawiać po sobie straszny brud, chociażby na parkingach i w lasach - sam to widziałem. Co nie znaczy że wszyscy Polacy się tak zachowują, prawda? To samo jest z Anglikami. A w tym konkretnym przypadku nie znasz jeszcze okoliczności tej sytuacji i nie wiesz co tak naprawdę zrobił Harry. Zatem spokojnie.
» 21 sierpnia 2020, 14:53 #22
piter100000: Każda nacja potrafi walić wioche. Nieważne czy to Janusz w sandałach z białymi skarpetami, czy wieczny inprezowicz i leń Alvaro czy też Harry zabijaka. Poleciałem troche stereotypami, ale powiem Wam, że może Niemcy mają troche ogłady, a inni to często walą cebulą i robią z siebie takich buraków, że szkoda słów
» 21 sierpnia 2020, 15:05 #21
cesareq: Pewnie jakiś scouser albo inny smerf się do niego spruł więc Harry postanowił ustawić gościa jak należy hahahaha. A tak na poważnie to ciekawe o co tak serio poszło bo pismaki pewnie teraz będą prześcigać się pod względem fake news'ów w tej sprawie. Aż człowiekowi przypominają się stare dobre czasy kiedy w składzie mieliśmy właśnie takich twardych gości jak Cantona, Keane albo Vidić.
» 21 sierpnia 2020, 14:30 #20
Alibaba: I to jest kapitan jak za dawnych lat... GGMU!!
» 21 sierpnia 2020, 14:00 #19
RedsFan: I cyk opaska powinna powędrować do Bruno. Takie afery nie bardzo przy stoją kapitanowi. Wiem, że każdy jest człowiekiem i błądzić to rzecz ludzka, ale jednak grubo :)
» 21 sierpnia 2020, 13:41 #18
Oficer: Co za dzban....
» 21 sierpnia 2020, 13:31 #17
PogbaKingOfMANU: Zadymka fiu fiu. Ale co z tego, niech pierwszy rzuci kamieniem kto kiedyś się nie bił, czy sprzeczał z jakimiś ludźmi, poczekajmy o co dokładnie chodziło
» 21 sierpnia 2020, 13:25 #16
RedsFan: Czego tu nie dopisali, a było podane w innym artykule, Harry wraz z kolegą mieli rzekomo pobić 2 policjantów. Oczywiście musimy czekać na rzetelne źródła które to potwierdza.
» 21 sierpnia 2020, 13:42 #15
rizx: Gdyby to był Keane to byście sikali po majtkach jakiego mamy kapitana walczaka..
» 21 sierpnia 2020, 13:02 #14
AgEnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2020 13:40

Chyba Sebastiany sikałyby po majtach xD
» 21 sierpnia 2020, 13:39 #13
Czerwony123: Dobrze , ze to nie Phil Jones, jeszcze bardziej by go polamali!
» 21 sierpnia 2020, 12:56 #12
Klimaa: Nie znamy oficjalnej informacji; to wszystko tylko domysły. Poczekajmy chwilę z oceną sytuacji aż będziemy wiedzieć więcej.
Równie dobrze Maguire mógł być w jakiś sposób sprowokowany lub zaatakowany przez dwóch pijanych Anglików którzy są kibicami City dajmy na to.
» 21 sierpnia 2020, 12:55 #11
Hoccu: To było pierwsze co mi przyszło do głowy. Piłkarz takiego klubu jak Manchester United nie skakał by bez powodu do rodaków. I to na wakacjach.
» 21 sierpnia 2020, 12:58 #10
JuveUnited: To jest wlasnie kapitan z wielką klasą xD
Jak sobie mysle jacy gracze w tym klubie w ostatnich latach nosili opaskę kapitana to czasami sie lapie za głowę. Maguire - typowy burak z Anglii, któremu odbija jak się napije.
» 21 sierpnia 2020, 12:37 #9
Strzelec: Nawet nie wiesz co się tam stało!
» 21 sierpnia 2020, 12:40 #8
JuveUnited: Skoro klub nie chce komentować sytuacji, to stało się coś zlego i Maguire nadszarpnąl swój wizerunek
» 21 sierpnia 2020, 12:45 #7
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2020 13:00

Jak narazie te bójki z policjantami to tylko domysły mediów. Poczekajmy na oficjalne informacje.
» 21 sierpnia 2020, 12:57 #6
Viral: Burak z Anglii, bił się z UWAGA też burakami z Anglii
» 21 sierpnia 2020, 12:58 #5
Hoccu: Zapomnieliście dodać, ze Harry wraz z 3 kolegami został zabrany na komisariat na którym sklepali 2 funkcjonariuszy. :P
» 21 sierpnia 2020, 12:33 #4
atotrikos: Broni nawet na wakacjach - mój kapitan !
» 21 sierpnia 2020, 12:29 #3
Carlitozz: ,,Prawnicy Maguire użyją nagrania z jego gry obronnej przeciwko Sevilli, by pokazac, że Maguire nie ma swiadomosci co sie wokół niego dzieje i nie mógłby zaregowac wystarczajaco szybko, by byc uwikłanym w bójkę.''

Zaczerpniete z tłitera, mnie śmieszy.
» 21 sierpnia 2020, 13:32 #2
kolokolo98: Akurat z Sevilla grał najlepiej spośród obrońców. Bramki na konto Williamsa, Lindelofa i Bissaki.
» 21 sierpnia 2020, 13:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.