Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„Przed Solskjaerem ważna decyzja odnośnie obsady bramki”

» 22 czerwca 2020, 10:08 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Ole Gunnar Solskjaer przed startem sezonu 2020/2021 będzie musiał podjąć bardzo ważną decyzję w kwestii obsady bramki Manchesteru United. Taką opinię na łamach dziennika The Sun przedstawił Alan Shearer.
„Przed Solskjaerem ważna decyzja odnośnie obsady bramki”
» Postawa Davida de Gei w meczu z Tottenhamem Hotspur jest szeroko komentowana na łamach angielskich mediów
Angielskie media poświęcają sporo uwagi De Gei po piątkowym meczu z Tottenhamem Hotspur. Hiszpański bramkarz nie może być zadowolony ze swojej interwencji po strzale Stevena Bergwijna, który otworzył wynik rywalizacji w Londynie.

– Manchester United grał bardzo dobrze w drugiej połowie, ale gol, który stracili był komiczny. Winę tutaj ponoszą Luke Shaw, Harry Maguire i David de Gea – twierdzi Shearer, były napastnik Blackburn Rovers i Newcastle.

– Ole Gunnar Solskjaer ma ogromnie ważną decyzję do podjęcia przed kolejnym sezonem odnośnie obsady bramki.

– Dean Henderson posmakował gry w światłach reflektorów w Sheffield United, więc nie będzie chciał siedzieć na ławce Old Trafford w kolejnym sezonie.

– To był kolejny poważny błąd prowadzący do utraty bramki w wykonaniu De Gei. To coś co widzieliśmy ostatnio zbyt często. Wiem, że to był pierwszy mecz po przerwie, ale nie chcę go w ten sposób usprawiedliwiać.

– Przychodzi taki okres, że nie możesz akceptować piłkarzy popełniających te same błędy – dodaje Shearer.

Na temat Davida de Gei głos zabrał także Gary Neville, który na antenie Sky Sports stwierdził, że Manchester United nie może już polegać na Hiszpanie tak jak w poprzednich latach.


TAGI


« Poprzedni news
Przełom w rozmowach Romy z Manchesterem United
Następny news »
Redknapp: Czasami Fernandes będzie oskarżany o pazerność

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


kungfury: Suche dane statystyczne:
De Gea w tym sezonie:
8 czystych kont w 30 występach, 3 błędy prowadzące do utraty bramki
Henderson w tym sezonie:
11 czystych kont w 29 występach, 1 błąd prowadzący do utraty bramki

Wnioski niech każdy wyciągnie sam.
» 22 czerwca 2020, 16:05 #24
awe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2020 15:54

Zdecydowanie powinien zostac w United w bramce jako numer 1 na nastepny sezon, Henderson spokojnie moze pograc jeszcze rok na wypozyczaniu, ale po nastepnym sezonie trzeba podjac juz konkretne decyzje, pozycja bramkarza to nie jest problem na dzis.
» 22 czerwca 2020, 15:54 #23
ax1d: No tak, tylko najpierw było "to spadek formy na mundialu, byłbym ostrożny" (nie zapominajmy, że to nie była "jakaś tam wpadka" - David wyjechał z mundialu z najgorszymi statystykami od 50 lat, gdzie wpuścił 6 z 7 strzałów na bramkę Hiszpanii), później było "miał fatalny mundial i nie odpoczął, więc byłbym ostrożny", później minął rok, mija drugi i ciągle znajdują się coraz to nowe wymówki.
Fakt jest taki, że De Gea popełnia masę błędów, często szkolnych. Najwięcej błędów prowadzących do gola przeciwników w lidze. Dużo błędów przy wyprowadzaniu. Nie będę nawet wspominał o przedpolu, bo wszyscy wiedzą, że go nie ma. W zeszłym sezonie to jego błędy kosztowały nas końcówkę sezonu i prawdopodobnie Ligę Mistrzów. Gdybyśmy nie mieli bramkarza i musieli kupować plus rezygnować przez to z innego transferu, to byłaby inna bajka. Wtedy trzeba by uważniej ważyć za i przeciw. Ale my mamy perłę w postaci Hendersona. Do tego wychowanek, który marzy o grze dla nas. I jest młodziutki na bramkarza, ale jednocześnie już po szlifach (De Gea przychodząc do nas był młodszy). I po prostu bardzo dobry.
Rozumiem, że wszyscy mamy sentyment do Davida, bo w ciężkich czasach często trzymał nas nad wodą i nie pozwalał spaść w środek tabeli. Ale dzisiaj to on nam serwuje te ciężkie czasy, jak chociażby LE w tym sezonie przez jego babole. Jasne, nadal ma duże umiejętności i potrafi zagrać świetny mecz, ale ma olbrzymie problemy z koncentracją i - jak to któryś ekspert powiedział - kiedyś był pewnym punktem, a dzisiaj ludzie się śmieją, że strzał na siłę w Davida to bramka. Trochę tak jest.
Myślę, że sztab będzie musiał poważnie rozważyć, co dalej z bramką United. To dobry dylemat, bo urodzaju, ale jednak wydaje się, że udawanie, że wszystko jest w porządku, będzie ze szkodą dla klubu.
» 22 czerwca 2020, 15:25 #22
kungfury: Zgadzam się. Ostatnim sezonem, w którym o Davidzie można było powiedzieć, że jest topowym bramkarzem na świecie był sezon 2017/2018. Potem przyszedł nieszczęsny mundial na którym "coś" się stało.
W zeszłym sezonie sam tłumaczyłem Davida spadkiem formy. Ale jeśli taka sytuacja trwa dwa sezony pod rząd, to już nie mamy do czynienia z żadnym spadkiem, tylko z poważnym kryzysem. Trzeba się pogodzić z tym, ze może już nigdy nie wróci do swojej życiowej dyspozycji, zawdzięczamy mu wiele uratowanych punktów, ale nie możemy się kierować sentymentami tylko patrzeć na to, co jest tu i teraz i w przyszłość.
Sprzedać, dopóki można za niego dostać jakieś rozsądne pieniądze i wprowadzać Hendersona jako nr 1.
» 22 czerwca 2020, 15:35 #21
jaratkow: Oceniając United jako całość nie powinniśmy siać paniki. DDG nie obronił piłki, którą zdaniem zasiadających w fotelach fachowców "powinien obronić". Zawodnik Spurs mógł oddać strzał bo błąd popełnili Lindelof, Shaw i Maguire. Ok, był błąd ale bład któregoś z nich mógł być jeszcze większy. Bardziej zdecydowana interwencja mogła się zakończyć faulem a ten... czerwoną kartką. Czy łatwiejsza byłaby gra w "10" z nieźle grającymi Tottkami? Błędy zawsze się przytrafiały i zawsze będą nowe. Podstawą jest wychodzić z nich obronną ręką. Przecież bramki jakie my zdobywamy też są wynikiem błędów obrony rywali. Tylko my traktujemy je jako "geniusz" naszych pupili.
» 22 czerwca 2020, 14:46 #20
GS8GS: Przecież temat Davida w Realu upadł po transferze Thibo. Facet miał fatalny pierwszy sezon i puszczał masę baboli, ale jak się ogarnąć to jest niczym ściana. Atletico ma Oblaka który jest najskuteczniejszym bramkarzem na przestrzeni ostatnich lat w hiszpani. Moim zdaniem do numer jeden od 2-3 lat na świecie.
Juventus ma Szczęsnego który moim zdaniem jest najbardziej niedocenianym bramkarzem z czołówki. Sporo ludzi ocenia go przez głupie karki z Arsenalu.
PSG kupiło Navasa, który ma przed sobą jeszcze trochę grania i tak na prawdę to jedyny otwarty kierunek dla Davida na chwilę obecną. Chyba że któryś z wymienionych wcześniej klubów z niewytłumaczalnych przyczyn sprzeda bramkarza.

Dean spokojnie może ogrywać się jeszcze przez rok na wypożyczeniu.
» 22 czerwca 2020, 12:42 #19
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2020 12:12

Dean jest z nami co najmniej do czerwca 2022, więc może jeszcze na rok w Sheffield pograć (jako że Szabelki nie są złą drużyną i okazują się gonić nas w tym roku). De Gea jest z nami do czerwca 2023, więc można go spokojnie pchnąć do ukochanego Realu lub innego PSG za rok w lecie, kiedy jest szansa że ktoś za niego da 40 mln (nie należy zapominać że DDG ma największą na świecie tygodniówkę bramkarską, która odstraszy większość kupców i trzydziestkę na karku ).
» 22 czerwca 2020, 12:11 #18
Mistrz1908: Czy Wy jesteście poważni?

De Gea wrzucony na głęboką wodę , wentyl , którego każdy przepychał jak chciał na początku kariery w United , którego kwota transferu widniała z tylu głowy , bo był jeden z najdroższych bramkarzy świata . Zmienił kolorowy Madryt na bezbarwny Manchester , gość , ktory jeszcze przed podpisaniem kontraktu byl prawie w Realu, a Wy piszecie , ze on ma slaba psychike ? Az mi jablko z paszczy wylecialo czytajac te brednie.

Popelnil bład ? Popelnil blad to Harry i Shaw dawajac tyle miejsce na taka bombke jaka poslal. Argumentujac wstawianie Deana w miejsce Davida. Ogladaliscie wczoraj mecz z Newcastle? przy 1 bramce De Gea by to nogami z palcem w tylku wyciagnal , przy kolejnej byl fatalnie ustawiony.

Bomba poszla w Davida , dobrze byl ustawiony , ale no wlecialo, malo takich bramek pada? Pozniej natomiast wykazal sie fantastyczna interwencja , pokazujac , ze potrafi sie podniesc.

Lider , zawodnik Fergusona , legenda United . On nie ma prawa odejsc tak po prostu i lepszego nie znajdziemy tak szybko. Widze go tutaj przez kolejne 5 lat.
» 22 czerwca 2020, 12:06 #17
DaredevilUtd: Pierwszy raz zgadzam się z tym co słoneczko napisało. Shearer ma absolutna racje. Myślę, że ta kolejna krytyka, która spadła na Davida wcale mu nie pomoże wrócić na szczyt. Chlopak ma zbyt słaba psychikę, co widać chociażby przy wychodzeniu do pilek w polu karnym, do tego trzeba być bardzo pewnym siebie.
» 22 czerwca 2020, 11:57 #16
klb9k: Jedyna niewiadoma w przypadku Deana to jego koncentracja, w Sheffield co mecz jest obijany u nas często będzie musiał mieć 2-3 interwencje w meczu.
» 22 czerwca 2020, 11:19 #15
SzarimMusty: Po błędzie DDG w marcu w meczu z Evertonem pojawił się nawet tutaj tweet o tym, że DDG jest współliderem niechlubnej klasyfikacji - błędy bramkarzy po których pada gol. Miał ich 7, razem z nim te zaszczytne miejsce zajmowali Leno i bramkarz Newcastle. Jeżeli gola z Tottenhamem zapiszemy jako błąd naszego bramkarza to... David jest już samodzielnym liderem tej "pięknej" klasyfikacji.

Sentyment? Nie. Musimy w najbliższym meczu dać szansę Romero i jeżeli David na treningach nie udowodni swoich umiejętności, a Romero nie popełni rażących błędów to... Argentyńczyk powinien być naszym numerem 1 do końca sezonu.
» 22 czerwca 2020, 10:50 #14
Kamham7: Heh,skad wiesz co sie dzieje u nich na treningach...
» 22 czerwca 2020, 10:59 #13
SzarimMusty: Gdzieś napisałem że wiem co dzieje się na treningach?
» 22 czerwca 2020, 11:45 #12
Kamham7: Napisałeś,niech udowodni na treningach....
Gdyby nie udowadniał to by nie wychodził w podstawie...
» 22 czerwca 2020, 12:55 #11
SzarimMusty: Czyli uważasz, że tylko postawa na treningu decyduje o tym że David gra? Ja tak nie uważam.
Zresztą wyciągasz odważne wnioski. Bo skoro regularne błędy w meczach ligowych nie powtarzają się podczas treningów to zawodnik z 10 letnim bagażem doświadczenia na najwyższym poziomie nie radzi sobie psychicznie z ciężarem spotkania. Jest to o tyle zabawne że 2 lata temu koleś regularnie musiał nam bronić tyłek. 9 lat temu został rzucony na głęboką wodę w Manchesterze i pierwszy sezon miał słaby. Myślisz że taki zawodnik ma problemy tylko na boisku? O czymś takim moglibyśmy mówić w przypadku Hendersona, a nie 30 letniego Davida.
» 22 czerwca 2020, 15:18 #10
Kamham7: Napisałem że na treningach musi wyglądać lepiej od pozostałych skoro wychodzi w pierwszym składzie..
Ciekawe co by było gdyby Romero nie daj Boże coś zawalił na całego, wtedy taka rotacja podlamala by i jednego i drugiego a także podciela nogi Ole w pewnym sensie..robi tak jak robił Ferguson,jest "jedynka" to ma być..
Jeżeli będzie zawalal w następnym sezonie gdzie zespół będzie już musiał poważnie liczyć się w stawce wtedy będą musieli sobie z tym radzić.
Uważam że to całe pianie na wyrost i kupwanie jakichś bramkarzy skoro to był i nadal jest kozak na bramce,tyle.
Dobrze i fajnie tu napisał jakiś kolega wyżej na ten temat....
» 22 czerwca 2020, 19:10 #9
Fenek: Nie ma sensu kupować nowego 1 bramkarza, Dean niech rozegra kolejny sezon w drużynie szabli. Gdyby młody Anglik wpuścił jakiegoś babola w MU od razu byłby hejt na Anglika, że słaby itp.
» 22 czerwca 2020, 10:33 #8
primasort: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2020 10:32

Onana jest do wyjęcia za rozsądne pieniądze.De Gea aktualnie otwiera drugą dziesiątke top bramkarzy w Europie.
» 22 czerwca 2020, 10:31 #7
DaredevilUtd: Weź skończ z tym Onanom. Idź go lepiej poleć na stronie Chelsea, albo innych Realach
» 22 czerwca 2020, 11:59 #6
Ronaldomanutd: Onana to dobry pomysl
» 22 czerwca 2020, 13:05 #5
atotrikos: Pełna zgoda dlatego przyjąłbym każdą ofertę ponad 60mln za niego. Niestety w tym momencie to raczej nie możliwe i zostanie z nami, z kontraktem opiewającym na komos na tydzień...
» 22 czerwca 2020, 10:55 #4
manutdfan89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2020 10:18

Romero to dobry i doświadczony bramkarz. Jestem za opcją by w następnym meczu David usiadł na ławce rezerwowych i by troszkę ochłonął.
» 22 czerwca 2020, 10:17 #3
Kamham7: Coś w tym jest chociaż bardzo lubię gościa..ale ten transfer do tego realiku chyba mu siedzi w głowie od kilku już okienek..
Ogs jest na miejscu i widzi to najlepiej,wszyscy tutaj możemy tylko gdybac...
Z Pogba było to samo a zaraz będzie że kozak...bo będzie kozak
» 22 czerwca 2020, 10:17 #2
PozdiRed: Musimy wpuścić wreszcie tego Hendersona do składu. Bardzo lubię Davida i wiem ile razy ratował nam tylek, ale nie da się ukryć ze to juz nie jest ten sam bramkarz co kiedyś.
» 22 czerwca 2020, 10:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.