Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Solskjaer zabrał głos w sprawie letnich transferów United

» 8 kwietnia 2020, 10:28 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Ole Gunnar Solskjaer jest spokojny o realizację planów transferowych Manchesteru United w najbliższym okienku. Menadżer Czerwonych Diabłów na temat wzmocnień składu rozmawiał z Garym Neville’em na antenie Sky Sports.
Solskjaer zabrał głos w sprawie letnich transferów United
» Ole Gunnar Solskjaer stara się wykorzystać przerwę w rozgrywkach na dokładną analizę potrzeb transferowych Manchesteru United
Na ile transferów Manchesteru United liczysz w najbliższym letnim okienku?
Mimo przerwy w rozgrywkach Premier League, Manchester United nie wstrzymał prac nad planowanymi wzmocnieniami klubu w letnim okienku.

– Futbol wróci do normalności w pewnym momencie i to bardzo ważne, abyśmy byli przygotowani, kiedy to się stanie – mówi Solskjaer na łamach Sky Sports.

– Chcemy być najlepsi we wszystkim, a teraz oczywiście mamy więcej czasu na omówienie zawodników, przedyskutowanie planów, ewaluację naszych potrzeb. Razem ze sztabem szkoleniowym oglądamy mecze, analizujemy je na wideokonferencjach.

Solskjaer pytany o to, czy Manchester United będzie w stanie w pełni wykorzystać okienko transferowe, odpowiada: – Kto wie, jak rynek na to zareaguje? Kto wie, które kluby będą chciały sprzedawać zawodników? Może być sytuacja, którą można wykorzystać. Wiem, że jesteśmy Manchesterem United, jednym z największych i najmocniejszych klubów pod względem finansowym.

– Jestem przekonany, że gdy wrócimy do normalności, to będziemy w stanie robić interesy, które chcemy.

Solskjaer dodaje, że przerwa w rozgrywkach naturalnie wymusiła na sztabie szkoleniowym większą koncentrację na kwestiach transferowych.

– Częściej wymieniamy wiadomości tekstowe i wiadomości na WhatsAppie. Największa różnica polega natomiast na tym, że gdy jesteś piłkarzem, to nie spędzasz zbyt wiele czasu ze swoją rodziną. Jeśli więc można mówić o jakichkolwiek plusach tej sytuacji, to jest to jeden z nich. Natomiast planujemy, rozmawiamy na temat tego, co powinniśmy zrobić, co możemy zrobić. Na razie klub pod tym względem spisuje się świetnie – stwierdza Ole.

Menadżer Manchesteru United pytany o powroty kontuzjowanych zawodników do gry w trakcie przerwy w rozgrywkach, przyznaje: – Paul i Marcus byli kontuzjowani, ale do rozegrania wciąż mamy spotkania. Myślę, że każdy wznowi ligę mniej więcej na takim samym poziomie. Być może ta dwójka będzie mieć większą motywację, aby teraz ćwiczyć. Kiedy wrócą, to będą na tym samym poziomie co pozostali lub w nieco lepszej formie fizycznej.

– Być może Paul i Marcus będą mieli szansę na odegranie większej roli w tym sezonie, niż myśleli. To dla nas ważni piłkarze, jedni z najważniejszych.

– Zawsze byłem pod wrażeniem zawodników, gdy wracaliśmy do gry po przerwach. Kiedy wróciliśmy ze zgrupowania przedsezonowego, to piłkarze byli naprawdę skoncentrowani. Niedawno mieliśmy przerwę zimową, pracowaliśmy nad kwestiami taktycznymi w Marbelli i wróciliśmy skoncentrowani.

– Możemy to kontynuować. Jestem przekonany, że możemy zanotować dobry start i piąć się w górę tabeli, jeśli będziemy grać dobrze. Nawet w Pucharze Anglii i Lidze Europy, jeśli rozgrywki zostaną wznowione, to mamy tam szansę – dodaje Solskjaer.


TAGI


« Poprzedni news
Schmeichel: Mamy menadżera z wielkim nazwiskiem
Następny news »
Berbatow: Kane jest w podobnej sytuacji do mojej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (103)


Kamil01GGMU: Jadon Sancho is very open to moving to #mufc and back to Manchester where he has friends from his time at Man City. Liverpool and Chelsea would not be inclined to spend the sort of money that Borussia Dortmund want #mulive [the athletic]

Dziennik ten podaje też, że Sancho jest bardzo bliskim przyjacielem Rasha co wychodzi tylko na plus w osobistych negocjacjach.
» 9 kwietnia 2020, 21:38 #94
Magik1990MU: dlatego warto lepiej posłuchać Romano. Tak jak pisałem nie raz: Sancho to zbyt głośne nazwisko, aby już teraz Borussia się z kimś dogadywała. Trzeba jeszcze trochę poczekać, zwłaszcza, że żaden klub nie będzie szastał kasą w tak niepewnym momencie, jak teraz.
» 9 kwietnia 2020, 21:53 #93
GGMUN6: Kto wie kiedy się z Borussia dogadamy, (czy w ogóle) może nawet we wrześniu.
» 9 kwietnia 2020, 23:27 #92
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2020 02:46

@GGMUN

może być tak, że Sancho w ogóle nie odejdzie z Borussii, bo straty finansowe powstałe przez koronę sprawią, że nikt nie przystanie na ich warunki. Póki co jesteśmy zdecydowanym faworytem, ale to daleko, że przyjęło się, że United zapłaci 120 baniek. Tylko, że nie wiemy co będzie za 2 miesiące. Poprzez zastój każdy klub traci ogromne pieniądze każdego dnia i prędzej czy później również i nas zmusi to do zaciskania pasa... a Borussia wcale nie musi pozbywać się młodego. Przynajmniej nie w najbliższym okienku.
» 10 kwietnia 2020, 02:45 #91
Magik1990MU: @chemik

mógłbym w tę wersję uwierzyć, gdyby nie to, że Edek i Glazerowie są znani z szukania oszczędności i zbijania cen. Teraz będą mieć dobrą wymówkę do tego. Pamiętajmy, że 120 baniek to "stara" cena - przed pandemią.
» 10 kwietnia 2020, 11:14 #90
Noowak: Wypożyczmy go z opcją wykupu za 120 mln. Bez ryzyka wtedy wyjdziemy.
» 10 kwietnia 2020, 12:01 #89
Kkacper102: Takie transfery mi się marzą:
- Luis Alberto/Marcel Sabitzer - jeden z ostatnich trequartistów, dzisiejszy Iniesta.
- Jadon Sancho/Federico Chiesa - na gwałt prawe skrzydło. Dwie najlepsze opcje
- Dayot Upamecano - chyba najbardziej utalentoowany stoper na świecie.
- Francesco Caputo - bardzo przypomina mi Giuseppe Rossiego. Bardzo niedoceniany piłkarz.

Zapraszam do dyskusji
» 9 kwietnia 2020, 17:49 #88
miocinho2: Gumny
» 9 kwietnia 2020, 18:28 #87
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2020 18:47

Gumny to może,ale za jakieś 6/7 lat,kiedy udowodni swoją dobrą grę na przykład w bundeslidze.
Kkacper Uwierz mi że dla United to ten Sabitzer to zwykły przeciętniak.Zwykły austriak nic więcej.W bundeslidze mu się powodzi,bo to liga dla niego.Jedynie Sancho i Chiesa mogli by się tutaj przydać.
» 9 kwietnia 2020, 18:45 #86
DEPE: co ma iniesta wspolnego z wloskim trequartistą to chyba tylko wiesz ty i chyba tylko po to uzyles takie slowo aby byc... nietuzinkowym? bo nie widze innego celu uzycia trequartisty w stosunku do pilkarza ktory po 1. nigdy nie gral we wloszech a po 2. jakby bylo malo gral w druzynie ktora ma wrecz swoje charakterstyczne tylko dla niej pozycje (a juz na pewno nie ma tam zadnego trequartisty bo ich futbol jest futbolem holenderskim ktory nigdy takiej pozycji nie miał)
» 9 kwietnia 2020, 20:39 #85
DEPE: maticr7: pewnie to samo pisales o Bruno ze liga portuhgalska jest slaba. jak sie okazalo liga angielska tez jest slaba bo Bruno tutaj tez sie wyroznia.

ten zwykły przeciętniak Sabitzer jest na liscie zyczen np. zidana w madrycie.
» 9 kwietnia 2020, 20:41 #84
maticr7: DEPE Nie nie pisałem że Liga portugalska jest słaba.Doceniam każdą ligę.Ale na pewno jest słaba w porównaniu z angielską.Nawet uwypuklił to sam Bruno.Co nie zmienia faktu że grają/li tam znakomici piłkarze jak właśnie Bruno.
''ten zwykły przeciętniak Sabitzer jest na liscie zyczen np. zidana w madrycie.'' Haha A Padan był kiedyś na liście Barcelony... Austriacy czy Szwajcarzy doskonale czują się w tej lidze ze względu na podobną kulturę i język.Te transfery są bardzo częste.Wiem że posiada umijętności i widziałem jak strzela niesłychane bramki.Szkoda tylko że w wielkich meczach go nie ma.W Reprezentacji pokazuje właśnie swoje umiejętności przeciętniaka.Niczym się tam nie wyróżnia.On na prawdę nie ma niewiadomo jakich umiejętności.Mało takich jest w bundeslidze?Mało takich z niej wychodziło,żeby później nie wypalić?A były to większe nazwiska... Poza tym napisałem,że ''dla United'' jest przeciętniakiem,bo to po prostu prawda.Porównaj go sobie z Bruno.Grają na podobnej pozycjii.Uwierz mi,że przepaść pomiędzy nimi nie jest o wiele mniejsza od porównania Bruno z Pereirą.A jeśli Real rzeczywiście go chce,to gratuluję im odbudowy drużyny. :D Pomęczą się jeszcze troche.Mi to tam nie przeszkadza.
» 9 kwietnia 2020, 23:25 #83
Kkacper102: W tym sezonie Bundesliga prezentuje duuuużo wyższy poziom niż Premier League. Sabitzer wypala się w ważnych meczach? Popatrz jak zagrał w ostatnim meczu z Tottenhamem czy Borussią.
DEPE oglądałeś Lazio? Wiesz co to za pozycja trequartista? Porównuje Luisa Alberto do Iniesty bo mają podobny styl gry, tyle że młodszy z Hiszpanów gra bliżej bramki.
Ja wiem że wy kochacie Premier League i to dla was najlepsza liga świata, ale ludzie... oglądajcie też inne mecze i przyglądajcie się piłkarzom, a nie wysuwacie wnioski na podstawie komentarzy jakieś "no name" z portalu. Dla was Bruno to już najlepszy pomocnik świata, a według mnie Sabitzer jest lepszy. Portugalczyk jest szybszy, ma lepszy ciąg na bramkę, ale to Austriak potrafi lepiej rozegrać, potrafi cofnąć się, potrafi świetnie zapoczątkować pressing i kropnąć z dystansu.
Caputo ma 32 lata tak, ale fizycznie wygląda jakby dopiero wchodził w świat piłki.
» 10 kwietnia 2020, 10:30 #82
maticr7: Kkacper102 Otóż ogładałem bardzo uważnie Sabitzera.Oglądałem też jego mecze z Polską,gdzie byliśmy porzeciętni,a on się do tego poziomu lekko mówiąc przystosował.Ogólnie w reprze gra słabo.A meczach z Bayernem chłop nie istnieje kompletnie,tak jak cały Lipsk.Prosze cię, z której strony liga niemiecka jest lepsza od Premier league dzisiaj?Uważasz Tottenham praktycznie bez 6-7 kluczowych zawodników jako wyznacznik?Z Borusią pierwszy dobry mecz,no brawo.Sabitzer jest wegług ciebie lepszy?Mogę jedynie śmiechem parsknąć.Skąd w tobie taka miłość do tak przeciętnego piłkarza?On człowieku w Pl by zginął i nie mam co do tego żadnych wątpliwości.Żadnych.I nie jestem ślepo zapatrzony.On ma tylko momenty.Oglądam go nie od dzisiaj,żeby móc powiedzieć że jest bardzo nieregualrny w całej swojej karierze.Znajde w samym Lipsku kilku lepszych graczy i bardziej perspektywicznych od niego.Ja go oceniam jako całokszałt,a nie po jednym sezonie.
''Austriak potrafi lepiej rozegrać, potrafi cofnąć się, potrafi świetnie zapoczątkować pressing i kropnąć z dystansu.''No super powiedz czego jeszcze on nie potrafi lepiej.Nie zachwalasz go aby zanadto?Widać że mam doczynienia z jakimś fanboystwem.Może sobie być dobry,ale jakby poszedł do pl,gdzie jest znacznie większa presja i tempo gry,równie dobrze może wyglądać jak zagubione dziecko.Te jego strzały z dystansu itp w premier league wyglądałby by jak podanie do bramkarza.Szczęsny o tym ostatnio mówił.Bardzo mądre słowa.Najlepszy bramkarz na świecie w umiejętnościach wcale dużo nie rożni się od przeciętnego.Różni się jedynie tym,że potrafi grać na najwyższym poziomie i nie zjada go presja otoczenia.Bardzo fajnie to pasuje też to tej sytuacji,jaką ja chce ci zobrazować.
» 10 kwietnia 2020, 20:52 #81
LisyUnited: Jeśli byłaby opcja sprowadzenia Aubameyanga to jestem na tak. Pograłby z 2-3 sezony i w jego miejsce wszedłby Mason, młody wtedy by sie bardziej ograł. Można armatką puscic lingarda i alexisa. Jakoś sie dogadać
» 9 kwietnia 2020, 16:44 #80
Kkacper102: O można tak jak w fifie, powymieniać się.
» 9 kwietnia 2020, 17:18 #79
maticr7: Ighalo pasuje tutaj o wiele bardziej.Dzięki nie mu Greenwood czy Martial szybciej się rozwinął niż jakbyś teraz miał im dołożyć gracza który musi grać.Ja wiem że takie opcje wydają się kuszące,ale często to zwykła pułapka.Nie idźmy w tę stronę.Za trzy lata pojawi się darmowa opcja, nie wiem, Harrego Kanea i co i znowu będziemy przesuwać ich rozwój?
» 9 kwietnia 2020, 18:53 #78
Kamil01GGMU: #mufc have settled on positions they want to strengthen, with a winger, a playmaker, and a midfielder on the shortlist #mulive [men]

A poza tym MEN podało, że United przedłużyło umowę z Fosu-Mensahem ( wybaczcie jeśli źle napisałem) a Romano podał, że Pogba nie ma zamiaru korzystać z tego prawa(był o tym news ze Pogba może wykupić swój kontrakt) i jak jakiś kub będzie go chciał to musi bezpośrednio prowadzić rozmowy z United.
» 9 kwietnia 2020, 14:01 #77
Noowak: Pogbie za rok się kończy umowa i raczej nie podpisze nowej. Trzeba go opchnąć w lecie za 50 baniek albo za darmo odejdzie
» 9 kwietnia 2020, 14:11 #76
Kamil01GGMU: United ma opcje przedłużenia kontraktu Pogby o rok, więc tym bym się nie przejmował zbytnio.
» 9 kwietnia 2020, 14:20 #75
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2020 14:42

Noowak co sądzisz o wymianie Pogby na Gumnego.ewentualnie dorzucilibysmy jeszcze Shawa.
» 9 kwietnia 2020, 14:42 #74
Pops918: Mocno się zdziwię, jeśli Pogba odejdzie w tym roku. Albo się ogarnie i podpisze w przyszłym sezonie z nami nowy kontrakt albo odejdzie po jego zakończeniu. Stawiam raczej na tę pierwszą opcję.
» 9 kwietnia 2020, 14:47 #73
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2020 15:25

@Nowak

przestań siać dezinformację. W kontrakcie Pogby jest zapis, że klub może przedłużyć jego kontakt o rok, więc w praktyce ma kontakt ważny jeszcze dwa lata.
» 9 kwietnia 2020, 15:22 #72
Kapitan1230: Dokładnie ! Już nie wie co wymyślać to zakłamuje rzeczywistość.
» 9 kwietnia 2020, 16:05 #71
NoName: Skoro wciaz znajduja sie osoby odpowiadajace na jego zaczepki, tzn ze jego sposoby dzialaja, a to go zacheca do dalszej aktywnosci tutaj.
» 9 kwietnia 2020, 18:02 #70
jassaj: Ja to czasem mam wrażenie, że niektórzy tak samo jak go "nienawidzą" tak bardzo go "kochają" i żyć bez niego nie mogą. Bo o ile raz czy drugi mu odpowiedzieć- ok, tak odpisywanie na każdego jego posta wygląda jak jawne podjudzanie go, żeby pisał więcej...
» 9 kwietnia 2020, 19:53 #69
Joker77: @jassaj
Chcąc nie chcąc,właśnie go lekko nakarmiłeś i dołączyłeś do tego grona ,,podjudzaczy,, Widzisz nie da się nic nie napisać na jego temat :)

Pozdrawiam
» 10 kwietnia 2020, 04:06 #68
jassaj: Ja tam jednak widzę pewną różnicę między napisaniem jednego posta i to jeszcze nawet nie w temacie, który on wywołuje a wyczekiwaniem, żeby wdać się z nim w dyskusję i pisanie 10 komentarzy
Szczerze powiedziawszy trąci to trochę hipokryzją, kiedy ludzie każą mu się zamknąć ale jednocześnie robią to w taki sposób, żeby go sprowokować bo co ? Bo dostarcza rozrywki ? Bo daje pole do popisania się jakąś ripostą ? Jakby każdy kto kazał "już mu siedzieć cicho" napisał to raz i potem ignorował to chłop już dawno siedziałby na kanonierach a tak jak ma publikę to gra dla niej i wcale się temu nie dziwie- misja zakończona powodzeniem-atencja zdobyta
» 10 kwietnia 2020, 12:07 #67
SzarimMusty: Prawe skrzydło: Sancho (o ile jest do kupienia), Adama Traore (wielki dzik), Chiesa (ostatnio oglądałem mecze Fiorentiny i nawet fajnie wyglądał - droga opcja).

Środek pomocy: Neves, Ndidi albo Partey.
Tu chyba tłumaczyć nie muszę. Fred mimo rewelacyjnego sezonu słabo broni no i w lidze 0 asyst i 0 goli. Nawet drewniany Matić ma 1 asystę a grał dużo mniej niż Brazylijczyk. Ale dalej udawajmy, że środek Fred - McTominay to środek na top4.

Dodatkowo:
Ighalo (na moje nie dostał u nas jeszcze szansy a na nią zasłużył)
Tonali (młody Włoch bardzo dobrze się rozwija i mógłby być ciekawym zmiennikiem, a w przyszłości kimś więcej)
Upamecano (kolejny młody perspektywiczny chłopak - tak gdyby Tuanzebe dalej łapał kontuzje).
» 9 kwietnia 2020, 11:30 #66
Noowak: Adama Traore? Chyba poza meczem z city nigdy nie widziałeś go w akcji w takich zwykłych meczach jak z Burnley. To jest koleś który przyciąga uwagę, czasami jedną akcją może rozstrzygnąć mecz ale w praktyce jest beznadziejny w grze zespołowej i nie strzela dużo goli. Jiminez to dwie klasy wyżej.
» 9 kwietnia 2020, 11:42 #65
Kkacper102: Zgadzam się z Noowakiem. Adama Traore nic nie pokazuje.
Upamecano z miejsca wygryzl by Lindelofa u nas, wielki talent.
Sandro Tonali spoko opcja, ale to jest typwy "Pirlo" pójdzie zaraz do Interu, lub Juve.
» 9 kwietnia 2020, 11:54 #64
SzarimMusty: Nie zgadzam się z opinią o Traore. Koleś gra jak... prawy skrzydłowy. Oczywiście nie jest to zawodnik na klepkę i szybkie wymiany pozycji ale też ma sporo atutów. No i najważniejsze zagrał więcej niż 1 dobry mecz... jego średnia ocen za ten sezon to 7.61 - liga (whoscore). To jest ocena jaką ma tylko Bruno, który gra u nas tylko chwilkę. Więc - tak nie oglądałem wszystkich meczy tego zawodnika ale nie mogę się zgodzić z stwierdzeniem "zawodnik jednego meczu".
» 9 kwietnia 2020, 19:18 #63
tomekwietniu: Tzn Maddison gra wymiennie z Yurim na 8, jednak częściej występuje tam Belg. James mógłby dać radę. Pytanie czy w obliczu takiej sytuacji ekonomicznej na świecie i tym w jakiej formie jest Fred i jak gra McTominay to jest sens na siłę przeprowadzać taki transfer. Najważniejsze to kupić Sancho i ostatecznie kupić Ighalo oraz pozbycie się zbędnego balastu kilku zawodników
» 9 kwietnia 2020, 10:09 #62
Pyra: z Ighalo jest jeden problem
on zarabia tygodniowo 300 tys, chinole chcą mu dać 400
Sanchez jeszcze nic was nie nauczył?
» 9 kwietnia 2020, 11:00 #61
kckMU: Nikt go tu nie weźmie z 300k. Jasnym jest, że miałby zostać za obecną tygodniówkę.
» 9 kwietnia 2020, 11:15 #60
Noowak: Nie ufam Ighalo. To przeciętny piłkarz zawsze był. To że ostatnio grał tak dobrze wynika z jego wiezi z tym klubem i z tym że chciałby tu mieć stały kontrakt.
» 9 kwietnia 2020, 11:52 #59
smutny87: To coś złego?
» 9 kwietnia 2020, 12:50 #58
Joker77: @Noowak

Najważniejsze żeby trener mu zaufał a nie ty.
» 9 kwietnia 2020, 14:47 #57
maticr7: Noowak A my nie ufamy tobie.Jesteś (przeciętnym) kibicem tego klubu i tak zawsze było.To że jeszcze nikt cię nie zbanował,to wynika widocznie tylko z twoich więzi między administracją i z tym że chciałbyś mieć tutaj stały kontakt z użytkownikami.
» 9 kwietnia 2020, 19:04 #56
Joker77: Racja!! A jak napiszesz coś na jego temat to usuwają komentarze a kolesia trzymają z czterema ostrzeżeniami....czekają na nawróceenie a on dalej trolluje.
» 9 kwietnia 2020, 19:25 #55
mufcforever1811: Witam. Boję się jak będzie wyglądała nasza gra po tylu miesiącach wspólnego nie trenowania. Nie do końca wierzę też, że wszyscy naprawde solidnie trenują w domach. Czy nie powinni dać się zamknąć w Carrington, po tygodniu testy i razem trenować?.....chociaż przez miesiąc, potem testy i do domu na tydzień lub dwa i znowu do Carrington.
» 9 kwietnia 2020, 07:59 #54
kamilpe: Gościu.. chciałbyś żeby ktoś zamykał Ciebie na miesiąc w pracy? Ja osobiście nie.
» 9 kwietnia 2020, 09:29 #53
vanantgaal: wiesz jaka jest czułość testów, które służą do rozpoznawania zakażenia SARS-CoV-2? 70%. Tzn. że test nie rozpoznaje 30% zakażonych przy standardowym pobieraniu materiału. Dlatego tyle osób jest na kwarantannie, tyle pod nadzorem itp. I jak chcesz zamykać ludzi, testować, potem wypuszczać, dalej ponownie zamykać itd? Jakby to było takie proste jak piszesz to juz dawno by to zrobili. Tam eraz tracą takie pieniądze, że naprawdę zdążyli już przemysleć różne rozwiazania. I na ten moment nie ma innego niż to, które zastosowano.
» 9 kwietnia 2020, 09:43 #52
mufcforever1811: Spokojnie panowie :)....tak jestem odcięty od Polski i siedzę w Austrii już 5 tygodni i niw wiem jak długo jeszcze,......(tyle też nie widziałem mojej rodziny), ale trzeba czasami się poświęcić. Vanantgall.....jeżeli są nie miarodajne, to po co w ogóle je robią. Te ryzyko o tórym piszesz ponoszą wszyscy. Mi chodziło głównie o to, że by było jakieś wyjście i jak wszystko wróci do normy to bylibyśmy jakoś przygotowani. A zarazić się może każdy z nich idąc do sklepu.
» 9 kwietnia 2020, 09:54 #51
mufcforever1811: Jakby chcieli to by to zrobili jak trzeba, z maksymalnym zachowaniem ostrożności. Problem w tym, że media zeżarłyby zarząd, że taki bogacz kradnie testy tym, ktorym są one bardzej potrzebne. Pozdrawiam.
» 9 kwietnia 2020, 10:06 #50
vanantgaal: są miarodajne tylko mają czułość 70%, przy odpowiednim pobraniu (którego nei da sie zastosować w powszechnej praktyce) mają czułość do 90%. To są testy, którymi dysponuje świat, lepszych nie ma. M. in, dlatego żeby uznać kogoś za wyleczonego trzeba mieć dwa wyniki ujemne w ciagu trzech dni a i tak czasem okazuje się, że osoba chora jest uznana błędnie za wyleczoną.

Chociażby z powodu, który wymieniłeś nie da się wykonać Twojej propozycji. Poza tym jak już wielokrotnie było tu pisane. Każdy mecz to zaangażowanie nie 22 osób a kilkuset. Na ten moment jedyne rozwiazanie to takie jak jest obecnie ale zgadzam się z tym, że w niedługiej przyszłości zacznei się to podejscie zmieniać. Nie dlatego, ze koronawirusa zwalczymy ale dlatego, że obecne postępowanie to za duże straty finansowe dla wszystkich. Obecnie nie walczymy już o to żeby koronawirus zniknął ale o to żeby nie brakło miejsc na intensywnej terapii i nie powielił się model włoski. Już pojawiają sie coraz częściej głosy, że trzeba powoli pewne rzeczy przywracać do życia i pewnie w Polsce to jeszcze chwilę zajmie to w krajach, w których epidemia rozwinęła sie wcześniej w ciaglu najbliższych tygodni będą wprowadzane zmiany.
» 9 kwietnia 2020, 11:10 #49
mufcforever1811: Vanantgaal.....zgadzam się z tobą w 100%tach,ale zrozum, że nie chodziło mi o mecze tylko o treningi. Mecze napewno by nie przeszły i tu masz całkowitą rację. Myślałem o treningach w zamkniętym przez dłuższy czas osrodku AON. Przecież MU stać na zorganizowanie tego....z kwarantanną i testami włącznie i z tego co wiem, to żaden inny klub nie próbował czegoś takiego wprowadzić. Zwyczajnie pomyślałem że mogłoby to być wykonalne, a kiedy wszystko wróci do normy (oby jaknajszybciej), to bylibyśmy troszkę do przodu przed innymi. Nie jestem bezdusznym gnojem i mam gdzieś ludzi by tylko mieć co oglądać w tv. Zwyczajnie wydaje mi się że dla dobrego funkcjonowania naszej drużyny, było by to wykonalne. Przyznaję jednak, że to niepotrzebne ryzyko na dzień dzisiejszy. Pozdrawiam.
» 9 kwietnia 2020, 11:31 #48
vanantgaal: Myślę, że to o czym piszesz będzie miało miejsce za jakiś miesiąc chyba, że gdzieś powtórzy się to co we Włoszech. W każdym razie trzeba trzymać kciuki
» 9 kwietnia 2020, 12:52 #47
brylantowy: Moim zdaniem. Priorytet to prawe skrzydło, którego nie mam od dobrych paru lat. Następnie pozbyć się Pogby, który nie chcę tu grać i brzydko mówiąc leje na nasz klub. W jego miejsce dokupić Jacka Greshila. Wraz z Pogbą może odejść Lingard i Jones. W zależności, czy starczy czasu, czy nie kupić kolejnych dwóch zawodników w lato bądź zimę w ich miejsca. I mamy zdrową rewalizacje o pierwszy skład. I można włączyć się w walkę o mistrzostwo nie tylko na papierze.
» 9 kwietnia 2020, 00:43 #46
Magik1990MU: ale jak to?! Przecież jeszcze kilka m-cy temu trolle twierdziły, ze Ole się tylko ośmiesza, że zaraz spuści nas do Championship i że w ogóle wuefista.

Tak swoją drogą, to ciekaw jestem, czy pewien niedobitek na "a" również i tutaj się do mnie przyczepi. Bo od jakiegoś czasu to jego ulubione zajęcie.
» 8 kwietnia 2020, 21:10 #45
awe: o Giggsie czy o Carrcicku tez bylo wiele takich rozpisek, taki standardzik kiedy byli pilakrze klubu biora sie za trenerke nie tylko w United, na razie Ole wyniki gorsze od Moyesa, tyle ze tu cos widac, ze idzie do przodu, a u szkota tego nie bylo, takze magik sie nakarmil na chwile takim postem i moze zasnie spokojnie, ale to nic wielkiego
» 8 kwietnia 2020, 21:19 #44
Magik1990MU: i jest! uderz w stół, a nożyce się odezwą!
» 8 kwietnia 2020, 22:12 #43
awe: jak dzinn kiedy potrze sie lapme hue hue
» 10 kwietnia 2020, 15:56 #42
rreddevilss: Telegraph podaje ze naszymi głównymi celami transferowymi są Jadon Sancho, Jack Grealish i Jude Bellingham
» 8 kwietnia 2020, 19:25 #41
waletpl: Z Ighalo już przeszło?
» 8 kwietnia 2020, 19:33 #40
Kilerek7: No chciałbym zobaczyć, jak upchają Bellinghama, Pogbę jeśli zostanie, Bruno, Grealisha, Freda i MCT, każdy z tych graczy zasługuje na podstawę i nikt ławy grzać nie będzie chciał.
» 8 kwietnia 2020, 21:41 #39
kckMU: Pogbę to można upchać do drzwi wyjściowych, a później zwołać kibiców ze Stretford aby kopnęli go w zad.
» 8 kwietnia 2020, 23:13 #38
rizx: Bellingham ma 16lat, pewnie by grał w u23 i dostawał szanse w pucharach
» 9 kwietnia 2020, 00:12 #37
NoName: Kilerek
Ole chyba wlasnie to mial na mysli, mowiac ze chce zeby byla rywalizacja o miejsce w skladzie.
» 9 kwietnia 2020, 09:04 #36
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2020 18:41

rizx Nie koniecznie,skoro gośc zagrał już sporo spotkań na dorosłym poziomie.To byłoby zupełne marnotrawsto.Pewnie i tak by się ogrywał w U23,ale tak czy siak będzie trenował z pierwszy zespołem i grał tak jak Chong czy Gomes.A w porównaniu z nimi nie dużo mu brakuje do pierwszego zespołu.
» 9 kwietnia 2020, 18:40 #35
maticr7: Sancho,Grealish,Bellingham.
» 8 kwietnia 2020, 19:13 #34
kolokolo98: Wczoraj była dziesiąta rocznica ćwierćfinału z Bayernem zakończonym 3-2, dla mnie jeden z najbardziej bolesnych meczów United jakie pamiętam.
» 8 kwietnia 2020, 19:07 #33
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2020 13:38

Taka ciekawostka że dzień później pojechałem na wycieczkę klasowa i straciłem status prawiczka.czyli dzisiaj mija 10 lat od pierwszego mojego zamoczenia a jutro Smoleńsk.duzo tych rocznic.
Edit:to jednak wczoraj była moja rocznica,pomyłka.
» 9 kwietnia 2020, 13:35 #32
Dziki90: Na fb są informacje, że Sancho dogadamy z United, ciekawe ile w tym prawdy
» 8 kwietnia 2020, 17:19 #31
Kamil01GGMU: Gdzie dokładniej?
» 8 kwietnia 2020, 17:58 #30
Magik1990MU: Bzdury. Nikt w tym momencie nie potwierdzi takiej informacji
» 8 kwietnia 2020, 19:16 #29
Noowak: Magik1990MU ja potwierdzam że widziałem też info na stronce transferowej
» 8 kwietnia 2020, 19:26 #28
Magik1990MU: proszę o link. Tylko nie żadne "anonimowe" słoneczka znajdujące się blisko klubu.
» 8 kwietnia 2020, 21:12 #27
Noowak: Liczę na jeden porządny transfer za grube pieniądze. Jakiś Sancho czy Mbappe na atak. No i do tego oczywiście sprzedać szrot i kupić młodych fajnych piłkarzy za psie pieniądze dobrze by było jakiegoś polaka też kupić np. Gumnego.
» 8 kwietnia 2020, 16:46 #26
smutny87: Mbappe i Gumnego powiadasz,serio to piszesz?czy robisz takie trollo lollo jak ten dzieciak AstonMartin co ma frajdę bo przekręci jakieś nazwisko.
» 8 kwietnia 2020, 16:51 #25
Noowak: Mbappe jest w zasięgu cenowym dla nas więc nie wiem o co ci chodzi. Co do Gumnego to po prostu fajnie by było widzieć polaka w United jakiegoś :P
» 8 kwietnia 2020, 17:14 #24
waletpl: Aston nawet avatara ma przekręconego ;)
» 8 kwietnia 2020, 17:15 #23
smutny87: Co jest dopełnieniem jego dziecinnych wypowiedzi.Noowak na Mbappe byłaby szansa tylko wtedy jeśli za wszelką cenę chciałby grać w swoim ukochanym klubie i tym klubem byłby ManUtd ale tak nie jest i nie skusimy go ani pieniedzmi bo te w PSG ma dobre ani pogodą ani obecną sytuacją sportową chociaż ta wydeje się zmierzać w dobrym kierunku.Do Realu pójdzie jeśli ruszy się z Paryża.
» 8 kwietnia 2020, 17:24 #22
Magik1990MU: kto to jest Gumny?
» 8 kwietnia 2020, 21:13 #21
smutny87: Przyszłość ManUtd
» 8 kwietnia 2020, 21:32 #20
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2020 22:14

aha, to mnie uspokoiłeś, bo myślałem, że jakiś ogórek z Ekstraklapy.
» 8 kwietnia 2020, 22:14 #19
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2020 13:42

Gumny,Mbappe,Sancho,Grealish,de Ligt,CR7.
To są transfery potrzebne na JUŻ.nawet bym powiedział na WCZORAJ.Edek się ośmieszy jak nie przeprowadzi minimum tych 6 transferów.
» 9 kwietnia 2020, 13:42 #18
Active07: Witam.
Chciałbym podzielić się z fanami Manchesteru United, użytkownikami tej strony swoją pasją. Oprócz piłki nożnej moją pasją jest również muzyka.
Dzisiaj na youtube pojawił się mój utwór o tematyce Manchesteru i Bruno Fernandesa.
Zapraszam do odsłuchu wszystkich zainteresowanych.
Z racji tego, że nie mogę dodać linku - chciałbym podać wykonawcę i tytuł.

Per.Waz.O - Ofensywny (Prod. Kk Beats)
» 8 kwietnia 2020, 13:50 #17
Diabelski97: Dobra nawijka.
Pozdro
» 8 kwietnia 2020, 14:27 #16
damian3chrosto: Nawijasz jak Bruno Fernandes w bramke wali patarde ;) pozytywny przekaz poZdr
» 8 kwietnia 2020, 20:15 #15
UnitedFan07: Fajny kawałek
» 8 kwietnia 2020, 22:55 #14
vredv: Popracuj nad warstwą liryczną - za dużo razy w utworze pojawia się 'Bruno Fernandes' przez co jest to monotonne, 2-3 nawiązania na utwór w pełni wystarczą. Do tego masz za dużo sylab w podanych dwuwersach co sprawia, że ciężko Ci zdążyć trafić w bit i flow brzmi na drewniane. Do tego samo - Bruno Fernandes jest niewygodne do użycia w tekście po ciężko to pomieścić, żeby ilość sylab właśnie pasowała i tekst brzmiał zgrabnie - oczywiście da się to zrobić, ale trzeba wtedy pokombinować albo dopasować reszte dwuwersu do tego. Poza tym powinieneś trochę podszlifować technikę (dorzucić trochę wielokrotnych rymów). Oprócz tego jest całkiem potencjał, bit jest dobry, teledysk też fajnie zrobiony, widać, że masz okej ludzi koło siebie.
» 9 kwietnia 2020, 11:12 #13
Active07: Dzięki za konstruktywną krytykę. Wezmę to pod uwagę. :)
» 9 kwietnia 2020, 12:08 #12
Dejfmi: Ta liga spokojnie mogłaby już grać bez publiczności.
» 8 kwietnia 2020, 13:31 #11
primasort: Transfery napewno będą faantastyczne.
» 8 kwietnia 2020, 13:09 #10
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2020 13:48

Musisz posmarować... wiesz gdzie?! Bo płyta się tobie zacięła.
» 8 kwietnia 2020, 13:47 #9
Pyra: tak poza tematem, ale przyglądałem się ostatnio Zanettiemu i np. w sezonie 2009/10 (w wieku 36 lat)
superpuchar Włoch - 1 pełny mecz (90min)
puchar Włoch - 4 pełne mecze (1 opuszczony decyzją trenera)
Liga Włoska - 37 pełnych meczów (1 opuszczony decyzją trenera)
LM - 13 (wszystko od deski do deski)

i z tego co pamiętam, w każdym dosłownie występie zasuwał od początku do końca, terminator po prostu
» 8 kwietnia 2020, 11:35 #8
levybike: Stara szkoła, taki Zanetti to legenda, ikona, zapisał się w historii futbolu. Szkoda, że dziś praktycznie nie istnieją piłkarze z taką mentalnością.
» 8 kwietnia 2020, 11:46 #7
Pyra: dla trenera taki zawodnik to skarb, dodatkowo grał na obu stronach obrony, defensywnym pomocniku, środkowym pomocniku a jak trzeba to i na skrzydle
» 8 kwietnia 2020, 12:16 #6
ArktoS: lebybike gadasz jak jakiś stary dziad, który myśli, że lepszych już nie będzie. Oczywiście, że są i będą jeszcze lepsi. Kwestia też tego, że cały football ewoluował i gdyby przenieść w czasie niektórych obecnych piłkarzy kilka lat wstecz, to mogłoby się okazać, że zostaliby legendami.
» 8 kwietnia 2020, 15:41 #5
smutny87: Albo mogłoby się okazać,że nie poradziliby sobie tak dobrze,gdybanie.
» 8 kwietnia 2020, 17:29 #4
jassaj: mnie tam zawsze śmieszy takie gadanie "kiedyś to było", kiedyś to byli piłkarze, teraz to nie ma piłkarzy... ostatnio oglądam sobie na eleven archiwalne wyścigi Kubicy, gdzie komentatorzy opowiadali o jakimś tam kierowcy, który tak samo opowiadał, że "nie no, kiedyś to samochody to były cięższe w prowadzeniu, każdy błąd to wogóle masakra jakaś, teraz to mają dobrze te chłopaki" po czym dostał do przetestowania jakiś współczesny bolid, zaliczył kilka spinów, nie wiedział co się dzieje i spokorniał, zauważając, że teraz kierownica ma więcej guzików niż klawiatura w komputerze, że trzeba wszystkim zarządzać, jechać, przestawiać, przekręcać i jednocześnie być skupionym
A czy dziś nie istnieją piłkarze z taką mentalnością ? Ronaldo, Lewy, Kante, najprostsze nazwiska które przychodzą mi do głowy, kiedy myślę czy to o wzorcu pracowitości, czy skromności (Kante). Charakteru i mentalu też im nie idzie odmówić
A czy kiedyś nie było płaczków i symulantów i gwiazdorów ? Byli
Czyli, że komentarz "kiedyś to było" jest bez sensu ? Jest
» 8 kwietnia 2020, 18:28 #3
jassaj: jaką mentalność ? Bo nie było o tym głośno i piłkarze nie byli tak na tapecie więc wszyscy mieli to w nosie ? Piłkarze byli dokładnie tacy sami. Jedni narcystyczni, inni próżni, trzeci byli w stanie łamać nogi. Może na boisku sędziowie na więcej pozwalali, ale ludzie byli tacy jak teraz. "bo dzisiaj to tylko instagram im w głowie" Ciężko żeby Beckhamowi był w głowie instagram, jeżeli nie istniał. "Bo tylko chodzą po klubach a nie trenują"... Ekhm, taki Ronaldinho to był pierwszy wzór pracy, nie mówiąc o innych Brazylijczykach. "Bo nie było tylu skandali z ich udziałem"- kurde do dzisiaj wychodzą w formie anegdotek historie jak Boruc grał na bombie, jak jakiś tam piłkarz grał na kacu, jak zawodnicy uciekali z pokoi hotelowych, tyle, że dookoła nie było fotoreporterów a ludzie nie mieli komórek z aparatami żeby zrobić z tego sensacje.
Może cofnijmy się jeszcze głębiej jak Fergie obejmował United- pełne wspaniałych zawodników, wzoru cnót i ludzi skupionych na ciężkiej pracy- a nie, czekaj, to było zbiorowisko alkoholików i leni. Czym oni się różnili od dzisiejszych gwiazd ? Tym, że nie byli aż tak rozpoznawalni, że było na to bardziej przymykane oko.
Przykład z innej dyscyplin- rywalizacja Laudy z Huntem- ten drugi też był playboyem, pijusem i celebrytą, mimo, że już ze 30 lat temu ponad.
Dlaczego więc tak jest i piszecie co piszecie- odpowiedź jest prosta- mylne, wyidealizowane wyobrażenia z przeszłości, jako dawnych "lepszych" czasów. Bo pewnie byliście młodzi (albo młodsi po prostu) bo niebo było bardziej błękitne. Ale świat był taki sam.
Jest też druga opcja ale o nią nikogo nie posądzam- głupota. Tak jak przy ludziach, którzy nie potrafią zrozumieć, że kiedyś nosiło się dresy, potem jeansy a teraz rurki, tylko muszą "hehe, część roweru idzie, hehe" nie akceptując, że niektóre rzeczy ewoluują, ale w istocie rzeczy są takie same. Chłop w rurkach też może być facetem, piłkarze idą z duchem czasu i wykorzystują środki których nie mieli ich poprzednicy... No odkrycie Ameryki
» 9 kwietnia 2020, 00:07 #2
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2020 19:32

Bo "drzewiej bywało lepiej", weź już Stoperan lepiej pisz o tych dwóch połówkach Freda, wtedy przynajmniej jest śmiesznie ;)
» 9 kwietnia 2020, 19:32 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.