Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Neville: Manchester United ma problemy na rynku transferowym

» 2 lutego 2020, 11:20 - Autor: Rio5fan - źródło: skysports.com
Gary Neville jest przekonany, że wypożyczenie Odiona Ighalo w ostatnim dniu zimowego okna transferowego pokazuje, że polityka transferowa Manchesteru United nie jest prowadzona we właściwy sposób.
Neville: Manchester United ma problemy na rynku transferowym
» Odion Ighalo spędzi resztę sezonu 2019/2020 w Manchesterze United
Napastnik reprezentacji Nigerii spędził trzy ostatnie lata w lidze chińskiej. Wcześniej Ighalo bronił barw Watfordu, gdzie tworzył duet napastników z Troyem Deeneyem.

- Manchester United po prostu potrzebuje kogoś w tej strefie. Rashford będzie pauzował przez kilka następnych miesięcy. Nie mogę jednak odpuścić klubowi, niestety. Romelu Lukaku powiedział nam parę tygodni temu, że podjął decyzję o odejściu w lutym lub marcu - stwierdził Neville.

- To daje dziewięć miesięcy na próbę znalezienia nowego napastnika na wiele lat. United ostatecznie rozwiązali to desperacko w ostatni dzień okienka transferowego. Idion może dobrze się spisać. Być może szybko się dopasuje, będzie zdobywał bramki i wykona swoje zadanie.

- Fakt, że klub jest w tej pozycji, chociaż dużo wcześniej wiedział o odejściach Sáncheza i Lukaku, pokazuje, że aktualnie Manchester United ma problem z przemyślanymi działaniami na rynku transferowym.

- Można wrócić do Falcao, Di Maríí i innych zawodników. Depay w momencie przeprowadzki na Old Trafford był młody. Piłkarze pozyskiwani na tę pozycję nie byli jednak wystarczająco dobrzy. Spójrzcie na to, co zrobił Liverpool, Manchester City czy Tottenham. Porównajcie to do działań Manchesteru United. Jeżeli zatrudnienie kuleje, to ostatecznie trzeba za to zapłacić.

- Plan na spotkanie z Wolverhampton był dobry. Gdyby z przodu grali Messi, Suárez i Neymar, to prawdopodobnie taki mecz byłby wygrany. Mógłbyś kontrolować spotkanie i czekać na przebłysk geniuszu jednego z ofensywnych graczy. W United nie ma takich piłkarzy.

- Klub wypożyczył Ighalo. Być może dzięki niemu będzie można posyłać dośrodkowania w pole karne. Fakt, że przy bezbramkowym remisie Solskjaer musiał wprowadzić Lingarda i Dalota mówi dokładnie, gdzie jest teraz Manchester United.

- Wielki problem z zatrudnieniem jest taki, że nie do końca wiem, kto był za nie odpowiedzialny na przestrzeni ostatnich siedmiu czy ośmiu lat. Kto wyszukuje tych zawodników i upewnia się, że wniosą coś nowego? - podsumował Anglik.


TAGI


« Poprzedni news
300 meczów Davida de Gei na poziomie Premier League
Następny news »
Stam: Ighalo nie ma nic do stracenia w United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (16)


DaredevilUtd: Podoba mi się jak Gary wbija kolejna szpile. Ma 100% racji, a po sądzę z Bruno i tez po tym transferze Ighalo, niektórzy pisali tu, że Ed zrobil dobra robotę. Tutaj wciąż brakuje dyrektora sportowego, który zna się na rzeczy.
» 3 lutego 2020, 08:21 #16
uzio: To, że Lukaku podjął decyzje w lutym to nie znaczy, że raczył o niej poinformować kogoś poza swoim agentem, z resztą teraz to może opowiadac bajki, w końcu nikt nie udowodni, że było inaczej.
W tamto okienko niewątpliwie skupili się na obronie, a na atak cóż, postawili zapewne, że ofensywne trio, które sie wymienia pozycjami jakoś da radę. Nie da się wymienić pół składu w jedno okienko, największy błąd to było pozbycie sie Herrery i nie sprowadzenie zastępstwa.
Duet Martial Rashford jakoś dawał radę, nie było szału ale nie było też tragedii, a to, że jak jeden wypada to już drugi sam nie daje rady to druga sprawa.
Wypożyczenie gościa, który ma doświadczenie w lidze i chwilowo załata dziure to raczej mądre posunięcie, lepsze niż kupienie kogoś na mus i jeszcze przepłacenie.
Gary to powinien sobie przypomnieć swoją karierę menadzera i jak świetnie na tym wyszedł.
» 2 lutego 2020, 19:56 #15
DaredevilUtd: Lukaku sam mówił, że dał im znać już w Marcu! Masz jeszcze jakieś pytania?
» 3 lutego 2020, 08:22 #14
western: Normalnie jest to, że na prowadzenie klubu potrzeba wielowymiarowego planu i ogromnej sportowej wiedzy. Potrzeba także umiejętności pracy z piłkarzami o różnych charakterach. Chłopaki są z różnych kultur, to już nie goście z dzielnicy robotniczej, którzy będą się bić za swój ukochany klub, ze swojego ukochanego miasta. Sprowadzanie zawodników, negocjowanie z nimi, przedstawienie im szczegółowego projektu i planu na wygrywanie, to robota dla kogoś o niesamowitej sportowej wiedzy. Do tego wszystkiego same pieniądze nie już wystarczą. Chyba, że tym zawodnikom, którym nie zależy na trofeach, a tu koło się zamyka, bo klub takich brać nie powinien. No, a pieniądze mają też inni, którzy są też lepiej zorganizowani sportowo. Dlatego trzeba zacząć od ukierunkowania tego okrętu, a później na wydawaniu pieniędzy, a nie odwrotnie.
» 2 lutego 2020, 18:26 #13
TuhajBej: Problem jest prosty, Ed Woodward po prostu nie umie przeprowadzać transferów i koniec. To kpina że targowano się całe okienko o jednego zawodnika, który powinien do nas trafić już latem. To samo z Harrym, on powinien tu przyjść jeszcze za Mourinho. Zdaję sobie sprawę że negocjacje transferowe nie są łatwe, ale jakoś dziwnym trafem to zawsze u nas wszystko idzie bardzo wolno i mozolnie. Inne kluby jakoś tego problemu nie mają. A już kompletnie nie pamiętam kiedy jakiś zawodnik był u nas dogadany jeszcze przed początkiem okienka transferowego. Bruno to dobry piłkarz, ale zbawcą nie będzie jak mu przyjdzie się kopać po czole z Fredami, Lingardami czy innymi Pereirami. Od ponad roku wałkuje się w kółko temat dyrektora sportowego i dalej nic nie poczyniono w tej kwestii. No i mamy to co mamy. Ed niech się zajmie finansami, a za transfery niech odpowiada w końcu jakiś doświadczony dyrektor sportowy który się na tym zna i który nie jest marionetką Eda. W takim tempie to potrzeba co najmniej kilku lat żeby wymienić całą kadrę, zakładając oczywiście bardzo optymistyczny scenariusz że nasi piłkarze do tego czasu nie obniżą lotów lub sami stąd nie odejdą. Problem jaki jest, każdy widzi, no ale przecież przyszedł Fernandes więc Edek jest good, i protestować już nie trzeba haha.
» 2 lutego 2020, 14:56 #12
Zbirek: Gary idź dalej lizać tyłek partaczowi ole. United ma problemy z transferami, bo nikt dla amatora nie chce grać poza kopaczami z lig amatorskich.

Porównanie do Liverpoolu jest głupie, bo Klopp wyciska maksa ze swoich graczy. Salah, Mane, czy Firmino to nie były gwiazdy jak Ronaldo, Neymar i Messi. Stali się tacy dzięki Jurgenowi.
» 2 lutego 2020, 13:09 #11
Fenek: Pikniki miały robić protest ale to było do przewidzenia, że nic nie zrobią. Latem też szału nie będzie z transferami. Już się mówi, że klub musi kupić napastnika (czyli koszt koło 70-80 mln), chcą kupić Grealisha lub Maddisona (koszt koło 100 mln) oraz ciągle mają mokre sny o sancho (kolejne 100 mln). Nie ma szans aby partacz te 3 transfery przeprowadził, więc jest ryzyko, że kolejny rok będziemy bez prawego skrzydła lub bez napastnika.
» 2 lutego 2020, 13:00 #10
jerzy666: Przecież Ole zaraz jak przyszedł to powiedział Lukaku że Rashford u niego będzie nr 1 , jak w ogóle można coś takiego mówić chyba forma sportowa powinna decydować o tym kto gra , to Belg czego miał tu szukać nie dziwię się że odszedł. A jak już odszedł to się okazało że Marcus i tak nie gra jako środkowy napastnik bo się tam nie nadaje a gra Martial który też się tam nie nadaje. A teraz wielki trener który zdobył wiele trofeów z Valencią się dziwi że ściągamy Ighalo bo nie ma napastnika a Lukaku powiedział w marcu że chce odchodzić. A po co Ole miał szukać napastnika skoro według niego mieliśmy dwóch Martiala i Rashforda . Rashford doznał kontuzji to trzeba był kogoś ściągnąć a Ighalo gorzej niż Martial nie zagra.Trzeba było w lecie kogoś szukać ale nie szukali bo nasz genialny trener uznał że nie potrzebujemy nikogo do ataku
» 2 lutego 2020, 12:29 #9
marc: Dał bym mu posadę dyrektora na pewnie czas. Rozwiąż te problemy Panie Gary
» 2 lutego 2020, 12:28 #8
Klierek7: Ciekawe jak to zauważył
» 2 lutego 2020, 12:04 #7
Magik1990MU: Ciekawe jak co najmniej 30% DP tego nie widzi?
» 2 lutego 2020, 12:05 #6
LowcaBramek: Nie zgadzam sie z Nevillem.
Lukaku może sobie pieprzyć pod nosem że deycyzję podjął wczesniej, mogl jeszcze powiedziec ze od dziecka marzyl zeby grac dla Interu....
Poza tym jak widzimy w pierwszym okienku OGS postawił na przebudowanie obrony i bardzo dobrze bo od tego sie zaczyna.
Mial koncepcje z Martialem na 9, ktora niestety ale nie wypala.
W to okienko udalo sie nam sprowadzic Bruno.
W nastepnym okienku mus to jest napastnik i prawy pomocnik.
No i jesli odejdzie Pogba to srodkowy pomocnik.
Neves, Sancho, Werner - trójca marzeń ;)
» 2 lutego 2020, 11:34 #5
artifex: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2020 12:29

Też mi to wygląda na grubymi nićmi szyte. Pamiętam jak Lukaku miał ostre spiny z Phelanem podczas tournee i sprzedaż Belga wygląda na nagłe rozstanie się, bo zaskoczeni byli wszyscy gdy pod koniec okienka gdy Inter szybko i niespodziewanie domknął ten deal. Więc na miejscu Neville'a nie łykałbym jak pelikan wszystkiego co nasi byli zawodnicy mówią.
» 2 lutego 2020, 12:28 #4
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2020 11:27

Brak dyrektora sportowego kladzie sie pietnem na dzialania klubu w aspekcie szeroko pojetych dzialan na rynku transferowym ;)
» 2 lutego 2020, 11:24 #3
AlexChapman1986: To jeszcze musi być osoba z doświadczeniem na tym stanowisku. Niektórzy proponowali Evrę, niektórzy Solskjeara (jeśli miałby zostać jednak zwolniony). Myślenie w ten sposób, że jak ktoś był dobrym piłkarzem, to będzie też dobrym dyr. sportowym to droga do nikąd. Wystarczy osoba, która jest profesjonalistą na swoim miejscu pracy, ale też słucha trenera i jest otwarta na jego pomysły. Bez takiego podejścia, to można typować na to stanowisko kogokolwiek i efekt zawsze transfery będą kulały.
Inną sprawą jest to, że bez LM w przyszłym roku zamykamy sobie drogę do lepszych transferów już w tym sezonie. To akurat nie zależy już od ew. dyrektora sportowego a od trenera i piłkarzy. Kadrę mamy wąską, ale nie tak słabą żeby nie moc strzelić gola od 3 kolejek ligowych. Wygraliśmy ostatnio w lidze z Norwich na pocz. stycznia, a wcześniej w grudniu z Newcastle.. Ta drużyna nie jest aż tak słaba. Tam brakuje kogoś, kto potrząśnie szatnią.
» 2 lutego 2020, 11:56 #2
Manutdkevin7: ALEX masz racje, przecież są szkoły tego fachu w Polsce gdzie nie wjedziemy prymu w dziedzinie piłki nożnej mamy dwie szkoły o profilu sportowym w których jest specjalizacja dyrektor sportowy mianowicie we Wrocławiu i Warszawie. Także to nie tak że dyrektorzy biorą się z nikąd to ludzie którzy szkolą się w tym fachu. Zamiast poszukać takiej osoby to my chcemy dać takie stanowisko evrze lubię gościa ale no powinien mieć poparte umiejętności wiedzą w tym zakresie a on jedyne na co ma papiery to na porządnego lewego obrońcę. Niech zostanie komentatorem jak garry a do rozmów niech zatrudnią kogoś kompetentnego. Jeżeli nawet u nas są takie szkoły to wątpię żeby nie było takowych w Anglii można dać szanse komuś po szkole albo zatrudnić wreszcie gościa który ma wyniki na tym polu np Monchi
» 2 lutego 2020, 15:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.