Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pochettino: Zamierzam powrócić do pracy w Europie

» 2 grudnia 2019, 18:07 - Autor: Rio5fan - źródło: skysports.com
Mauricio Pochettino zapewnił, że jest gotowy wrócić do pracy w futbolu niemal natychmiast po zwolnieniu ze stanowiska menadżera Tottenhamu.
Pochettino: Zamierzam powrócić do pracy w Europie
» Mauricio Pochettino jest typowany do zastąpienia Ole Gunnara Solskjaera w Manchesterze United
47-latek zaplanował dla siebie dziesięciodniową przerwę, w trakcie której udał się do Argentyny. Pochettino jest łączony między innymi z Arsenalem i Manchesterem United.

- Jest wiele klubów i atrakcyjnych projektów, do których mógłbym dołączyć. Teraz najważniejsze dla mnie jest oczyszczenie głowy po ponad pięciu sezonach w Tottenhamie. Moim celem jest odbudowanie siebie i odzyskanie wewnętrznej motywacji - powiedział Pochettino.

- Zamierzam powrócić do pracy w Europie. Trudno mi wyobrazić sobie jakiś projekt w Argentynie. Ze względu na rodzinę nie odrzuciłbym jednak propozycji pracy w ojczyźnie. Teraz czeka mnie kilka spokojnych dni i zobaczymy, co się wydarzy.

- Nie miałem zbyt wiele czasu na przetrawienie tego, co się stało. Moją pierwszą decyzją był powrót do Argentyny, żeby spotkać się z rodziną i przyjaciółmi. Chcę się wyłączyć na dziesięć dni.

- Spodziewam się jednak powrotu do Europy, gdzie podejmę wyzwanie dotyczące mojej przyszłości. W moim wielu nie potrzeba wiele czasu na regenerację. Jestem otwarty na wysłuchanie ofert - dodał Argentyńczyk.


TAGI


« Poprzedni news
McTominay i Pogba z szansami na powrót w meczu z Tottenhamem
Następny news »
FA Cup: Czerwone Diabły pojadą do Wolverhampton

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (38)


Klimaa: Gdyby rok temu był wolny ;) ..
Taka wypowiedź spowoduje że zacznie się lawina domysłów i plotek. Szczerze uważam że zarząd nadal wspiera Ole bo wie że dał ciała w kwestii transferów.
» 4 grudnia 2019, 00:39 #38
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2019 16:08

To niech wraca,ale nie do nas.Ole musi dostać czas.Czy ktoś tego chce,czy nie.
Pierdzielicie trzy po trzy,że Ole nie wypracował żadnego stylu.A głebokim okiem widać,że styl się zmienił.Gramy młodymi,szybkim chłopakami i momentami ładnie to wygląda.To właśnie za Mourinho miałem wrażenie że oni w ogóle nic nie trenują... Żadnych schematów,tylko sama sielanka.I w dodatku z przepłaconymi piłkarzami pokroju Sancheza czy Lukaku.Pamiętacie jak się tu wypisywało geniusz taktyczny Ole po ostatnim meczu z Totenhamem,czy w pierwszym meczu pucharowym z Chelsea?Dzisiaj powiecie na to ''Efekt nowej miotły"".Haha a to dobre...
Jak szybko można zmienić zdanie... Tak wogóle,to ludzie są jak dzieci.Nauczą się jednego słowa i potem w kółko będą to powtarzać.Np. Wuefista.Nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawe,ale jest to mocno ograniczające.Zamiast pomyśleć nad daną sytuacją i się troche nad nią zastanowić,to nie.Lepiej iść na skróty i wypisywać ogólnikami.Póżniej to się utrwala innym i robić się z tego,że tak powiem wielki burdel.To nie jest zgodne z prawdziwym kibicowaniem...

Właśnie,jak już o skrótach mowa.Waszym zdaniem przyjście tutaj Poche,nie jest pójściem na skróty?Uważacie,że się sporo zmieni?O tuż śmiem wątpić.W życiu pójście na skróty rzadko co wychodzi na dobre.I to jeszcze wolicie gościa,który tak w ogóle nigdy nie zdobył żadnego trofeum,a ma nas nie wiadomo jak zbawić.No naprawdę musi być cudotwórcą.
I napisze jeszcze jedną ciekawostke,która ''chyba'' nie ma zbyt dużego znaczenia w tym przypadku.Ale napisze,bo co.Trofea - Ole 3, Poche okrągłe 0.Nie ważne gdzie,ważne że Ole w ogóle tego zasmakował jako trener.Do tego jeszcze o wiele większe doświadczenie jako piłkarz i to w tym samym klubie.Podobna droga trenerska do Fergiego.A Poche najpierw niech gdzieś odejdzie i coś wygra.Wtedy ewentualnie za jakieś 5 lat można o nim pomyścleć.Jak naprawdę będzie chciał do nas przyjść,to w końcu przyjdzie.Do tego jest jeszcze młody.Spokojnie.Żeby nie było,ja sam klne ile wlezie na daną sytuacje i mam czasem wątpliwości co do naszego sympatycznego Norwega.Ale mimo wszystko potrafię wtedy później wrócić i ocenić to na chłodno.Patrze na plusy,które naprawdę mogą napawać optymizmem.Wywalono zbędny balast,znaleziono fajne nowe ogniwa,odmłodzono skład.Gramy w piłke szybciej,niż jak nigdy dotąd.Co się może podobać.Skład zrobił się bardziej waleczny.Brakuje tylko doświadczenia i wzmocnień.Jestem podjarany perspektywą,że Rashford,który też jest wciąż młody,a to trzeba zaznaczyć,musi już teraz stać się liderem zespołu co momentami w nim widać i musi kierować tych młodszych,którzy też dostają większą szanse.Jak Williams,Garner,Tuanzebe,Greenwood.Oni są jeszcze młodsi !A już w nich widać głód.Jeszcze nie dawno takiej frajdy z wychowanków nie mieliśmy..Powinniśmy to docenić.Fajnie się patrzy jak McTominay też dojrzewa i rośnie w oczach.Może być w przyszłości kolejnym z liderów.Kolejny, James który coraz bardziej mnie zaskakuje.Jego determinacja,waleczność,rozwój techniczny.No jak nic przypomina Giggsa.Martial który powoli przypomina sobie jak grać w ataku.Teraz niestety miał kontuzje.Fajne jest to,że zaczął próbować strzelać z dystansu,a nie tylko jak to był kiedyś,wepchnąć piłke do siatki i to najlepiej w jakiś piękny techniczny sposób.To wszystko jest zasługa OLE.Martwi mnie tylko to,że jest taki bezzębny przy linni bocznej.Zawsze chociaż ma obok siebie takiego Phelana.Ale on raczej taki już jest.Z czasem, z większym doświadczeniem może się to zmienić.Wyniki też przypominają te z pierwszych sezonów SAfa.Jakieś 3:3 ze średniakami.Czasem 0:4,0:3 z jakimś Wimbledonem,żeby potem wygrać z kimś lepszym.I tak z roku na rok było coraz lepiej.Zespół nabierał wtedy charakteru.Tak jak to się dzieje teraz.Aktualnie i tak nie jest tak źle,bo to w większości głupie remisy.

W każdym bądź razie,trzeba będzie trochę pocierpieć,żeby później ze zdwojoną siłą cieszyć się z sukcesów.Dać 4 albo 5 lat na budowe,zahartować zespół w bojach i przedewszystkim zżyć się z zespołem.Dzieki temu w przyszłości w dłuższej perspektywie czasu będziemy cieszyć się z tych ewentualnych sukcesów.Inaczej będziemy musieli cieszych się tylko z tych pojedyńczych osiągnieć.Na co jak na ten klub to zdecydowanie za mało.My jako kibice tego klubu się na to nie zgadzamy.Dziękuje.
» 3 grudnia 2019, 16:03 #37
Czarny82r: Odbudowuj się szybko bo po tym weekendzie Solskjaer może już siedzieć na walizkach.
» 3 grudnia 2019, 09:45 #36
Fenek: Poczytajcie sobie o metodach pracy Argentyńczyka i o tym jak odcinał się od piłkarzy. Mi on już wcale nie wygląda na manago, który coś wywalczy a już na pewno nie z naszymi kapryśnymi gwiazdeczkami.
» 3 grudnia 2019, 07:38 #35
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2019 07:07

Czytam tą dyskusje i zaczynam sie zastanawiaac czego tak naprawde chca kibice United: jak najszybszego konca przebudowy druźyny czy "konkursu piekności" na lawce trenerskiej? Nowy trener to zawsze "nowe nadzieje i nowe szanse" ale co ponad..? 6 lat - 3 trenerow i gdzie jesteśmy?? I gdzie bedziemy jeśli pokaźemy światu, źe nie potrafimy stanąć murem za trenerem gdy tymczasem pilkarze prowadza  swoje "gierki".
» 3 grudnia 2019, 07:05 #34
Qcu91: 4 trenerów, Moyes, LVG, JM I OGS
» 3 grudnia 2019, 08:18 #33
jaratkow: Licze 3 bo ten jeszcze jest. I poki co zbiera baty za to co poprzednicy pozostawili.
» 3 grudnia 2019, 09:00 #32
emil1986x: Przy odejściu Ole odszedłby Perreira i Lingard więc Ole out
» 2 grudnia 2019, 22:32 #31
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 21:38

Sytuacja OGS przypomina mi ta di Matteo. Wloch tak samo byl bylym graczem Chelsea, po zwolnieniu AVB zostal tymczasowym trenerem Niebieskich. Przy di Matteo pilkarze odzyli i na efekcie nowej miotly udalo im sie jakims cudem wygrac LM. Wloch w nagrode dostal 2 letni kontrakt. W kolejnym sezonie juz tak kolorowo nie bylo i pod koniec listopada po serii 7 ligowych meczow bez wygranej zostal zwolniony. Niewykluczone, ze po meczach z City i Tottenhamem OGS moze czekac podobny koniec.

Lubie Ole, jednak powiedzmy sobie szczerze czy gdyby nie mial nazwiska Solskjaer tylko Olsen to czy majac na koncie tylko mistrzostwa Norwegii dostalby w ogole ta prace? Czy po tak tragicznych wynikach(miec w grudniu zaledwie 6 pkt przewagi nad strefa spadkowa to hanba i wstyd dla takiego klubu) nadal mialby ta posade? Z Molde do MU, to jednak hyba zbyt duzy przeskok dla Norwega, co zbytnio nie powinno dziwic. Nie powinnismy byc klubem, w ktorym Ole dopiero zbiera doswiadczenie, bo te doswiadczenie powinien zbierac w klubach polke/2 polki nizej od nas.

W poprzednim sezonie, a raczej okresie po podpisaniu kontraktu, Norweg mial parasol ochronny, bo nie mial ani jednego okna czy przede wszystkim okresu przygotowawczego. Teraz mial to okno i tournee i nie widac wiekszej roznicy w tym jak gralismy i prezentowalismy sie rok temu. Z jednej strony, bronic moze go to, ze mamy teraz zdecydowanie najslabszy sklad od odejscia SAFa, z drugiej jezeli nie potrafimy wygrac z takimi druzynami jak CP, Southampton, West Ham United, Newcastle United, Bournemouth, Sheffield United, Aston Villa, ktore kadrowo sa slabsze od nas, to cos tu jest nie tak.

Na miejscu Eda dalbym Ole czas do stycznia na poprawe wynikow. Jesli do tego czasu nic sie nie zmieni i nadal bedziemy tutac sie w srodku tabeli badz gorzej to nie ma sensu dalej ciagnac tego marazmu majac od reki dostepnego Pochettino, ktory z pewnoscia dlugo bez pracy nie pozostanie.
» 2 grudnia 2019, 21:35 #30
primasort: Di Mateo dostał szanse za wygranie LM,w nowym sezonie za brak wyników Roman go szybko wyjaśnił,OGS dostał kontrakt za ładny uśmiech
» 3 grudnia 2019, 01:22 #29
Qcu91: CP, Southampton, West Ham United, Newcastle United, Bournemouth, Sheffield United, Aston Villa nie wiem czy kadrowo te kluby są słabsze od nas. Dodatkowo to jest jednak premier league ,a nie La Liga i tutaj słabsze zespoły walczą do końca.
Fakt faktem,że Ole ma za dużo potknięć z zespołami, z którymi powinien wygrać. Skład też jest młody i nie potrafi utrzymać korzystnego wyniku do końca.
» 3 grudnia 2019, 08:23 #28
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 20:47

Nie chce tu bronic Ole bo mnie też nie satysfakcjonuja wyniki, ale to tak dla informacji dla tych co wychwalaja Argentyńczyka, który od 5 lat nie zdobyl nic z Tottenham i wyleciał za złe wyniki z drużyną z którą współpracował przez ten cały czas. "Mauricio Pochettino, zdołał uzbierać zaledwie 25 punktów w swoich ostatnich 22 meczach ligowych w Tottenhamie. Co jest jeszcze gorszym wynikiem niż w przypadku Solskjaera..."
» 2 grudnia 2019, 20:46 #27
PiesekLeszek: Podobnie było z Mourinho. Dostał u nas pracę po zwolnieniu z Chelsea i fatalnych wynikach. Jak się skończyło każdy widział.
» 2 grudnia 2019, 21:38 #26
UnitedWeStand: @PiesekLeszek
Nom, widziałem.
Skończyło się to trzema pucharami w pierwszym sezonie, wicemistrzostwem i finalem pucharu Anglii w drugim roku, a następnie był bunt instagramerów prowadzony przez Pogbę, który pokazał, że jest większy od United.

Faktycznie, żenujące 2,5 roku.
Lepsze jest 12 miesięcy z Ole w świetnej atmosferze i zastanawianiem się czy uda nam się zakwalifikować do Ligi Europy czy może spaść z ligi, a fani Tottków już śpiewają na cześć Jose i nie mogą doczekać się pierwszych pucharów od kilkunastu lat.

OGS, to może Poche notesik nosić, a nie nabierać doświadczenia trenerskiego na ławce United.

Jak ktoś ma opory przed Poche, bo nic nie wygrał, to przecież są dostępni trenerzy z topu jak Allegri (bez pracy), Ancelotti (na pewno chętnie odejdzie), Blanc (przynajmniej fanatycy będą dalej mogli gadać o DNA United), a na pewno Ci aktualnie zatrudnieni mogliby się zainteresować wejściem na wyższy poziom, ale trzeba ich jeszcze umieć przekonać, a nasz zarząd to jest tak upośledzony, że nie potrafią ogarnąć 2 transferów jednocześnie albo negocjować przedłużeń z dwoma piłkarzami jednocześnie.
» 2 grudnia 2019, 22:06 #25
PiesekLeszek: Podkreślam byłem zwolennikiem zatrudnienia Mourinho, bo to trener top5 na świecie.
Zawiodłem się na nim po meczu z Sevillą i po raz kolejny po meczu z Liverpoolem.
Kolejną rzeczą, która denerwowała było brak szacunku do kibiców. Jose uciekał do szatni zaraz po gwizdku bez podziękowań kibicom.
Drużyna była rozbita w jego ostanim roku pracy u nas, ale w Chelsea czy Realu było podobnie (3 sezon Mou).
3 Pucharów i drugiego mejsca w lidze nikt mu nie odbierze, ale w jakich męczarniach to przyszło. Wymeczona wygrana z Celtą Lidze Europy itd.
Dla nas kibiców oglądanie takiego Manchesteru to był dramat. Wrzutki na Lukaku czy Felliniego. Chyba, że jesteś zwolennikiem takiego footballu.
Uważam, za nie udaną tą przygodę z Mou, bo styl drużyny Jose niczym nie przypominał drużyny Fergusona. Było pewne, że odejdzie po kilku sezonach.
Nie daje mu też dłużej niż 5 lat w Totkach.

Co do Ole to dostal kontrakt za strzeloną bramkę Bayernowi w 99 roku i za wygrany dwumecz z PSG, ale ten dwumecz to też wielki fart i styl gry ultra defensywny jak za czasów Mourinho.
Patrząc na obecną formę MU to Solskjear przetrwa max do Stycznia i kolejna zabawa z nowym menagerem.
» 3 grudnia 2019, 03:42 #24
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2019 07:25

Zapominasz o tym że Mourinho wczesniej cos osiągnął i ma nosa do wygrywania pucharów, czego o Pochettino nie mozna powiedziec. Dodatkowo zapominasz ze juz 2 roku u nas jak zdobył miejsce każdy wykopywal go bo sie wam nie podobał styl gry i to wlasnie najglosniej krzyczeli tacy jak piesekleszek z tego co pamietam :)
» 3 grudnia 2019, 07:24 #23
PiesekLeszek: Mylisz się wtedy jeszcze nie miałem konta, Ty zresztą też niewiele dłuższy staż.
» 3 grudnia 2019, 07:33 #22
jaratkow: Rozumiem, a przynajmniej się staram, tych co nawołują do zwolnienia OGS z powodu braku zwycięstw itd itp. Ale pomyślcie proszę w jakim świetle ewentualne zwolnienie Norwega postawi klub. Czwarty z rzędu trener, któremu zagwarantowano ileś tam czasu na budowę drużyny i zwolniony grubo przed czasem. Mbiej czy bardziej obiektywne okoliczności odsuwam na dalszy plan. Może tylko 1 pytanie: czy klub zrobił wszystko by pomóc trenerowi..?
» 3 grudnia 2019, 10:10 #21
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 20:11

Z tym Poche jest taki plus ze on nie odstawiłby młodych graczy a nawet moglby wyciagnąc ich na wyższy ppoziom . Greenwood , Gomes , Garner/Levitt czy Williams ci piłkarze mogliby naprawde zaskoczyc i jest na to szansa . W tym sezonie i tak nie da rady walczyć o top4 i żaden trener tego nie zmeini ale o 5-6 miejsce powalczymy na spokojnie . Ten sezon uznam za przejsciowy i niech ktos juz sobie go uklada na nastepny sezon ale niech to nie bedzie na miłość boska Solskjaer .
» 2 grudnia 2019, 20:09 #20
Bylak: Poche podany jak na tacy, jeżeli zostaniemy z Ole, z całym szacunkiem do niego ale będziemy mega frajerami. Założę się że to jest jedyna szansa żeby go tu sprowadzić. Jak nam ktoś go zabierze to nie będzie w najbliższym czasie lepszego wolnego menago.
» 2 grudnia 2019, 20:04 #19
tara1982: Mam mega szacunek dla Solskjaera, ale tylko jako piłkarza, fajny z niego gość nie powiem, niestety nie mamy czasu na eksperymenty, wystarczająco eksperymentowano przez lata od zwolnienia Fergusona, no może z wyjątkiem pierwszego sezonu Jose- pora zrobić trenerem gościa, który jest topowym menagerem z wizją i dobrym pomysłem, takim kimś jest Pochettino. Gość ma pomysł, przez 5 lat cieszył oko swoją wizją gry mając po za paroma wyjątkami Kane, Ali, piłkarzy wcale nie lepszych niż są obecnie w United; stworzył drużynę bijącą się w finale Champions League. W lidze angielskiej także radził sobie pokazując, że nie trzeba mega transferów, żeby zrobić skok jakościowy, walczył jak z równym z Guardiolą i Kloppem, więc czego chcieć więcej?
W ostatnich latach wywalono 900 mln w błoto, wymieniając niemal całą drużynę, ale pytanie jest jedno, czy poszliśmy choć krok do przodu? Chyba nie, pozycja w tabeli o tym świadczy.
Włodarze choć raz powinni postąpić właściwie i wziąć gościa stworzonego do pracy w United, który nie szasta kasą i daje szansę młodzieży, który do tego jest do wzięcia, a nie dalej trwać w marazmie i twierdzić, że wszystko jest ok.
Ed obudź się do cholery!!
» 2 grudnia 2019, 20:00 #18
Cielii: I znow nie zatrudnimy takiego trenera jak olalismy kloppa teraz olejemy Pochett i zostaniem znow po za top 6. zwolnia ole po koncu sezonu. zatrudnia pewnie allegriego na 2 sezony znow nic ciekawego bedzie... i ponowie jakis eksperyment. Sory ale Moyes z podobnym skladem wygral wiecej meczy od Ole i go wywalili. Mou Mial gorszy sklad od obecnego :D i co? dostal kopa a potrafil nimi 2 miejsce ugrac wiec co jak co. zarzad zarzadem ale trener nie ta klasa. jesli chlop ma zespol za pelno milionow i mowi ze chce zajsc jak najdalej w Lidze Europy a nie ze ja wygra dla mnie jest skreslony po tych slowach
» 2 grudnia 2019, 19:32 #17
Quahadron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 22:13

Nie jestem przekonany czy Ole to odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu.. ale podobny skład? Wróć proszę do sezonu Moyesa i zobacz jakimi piłkarzami dysponował. Nawet Rooney bez formy na dziesiątce był sto razy lepszy niż Lingard, Mata czy Pereira. Carrick, Van Persie, Rafael, Nani, Valencia czy nawet nasz Groszek.. nie twierdze, że to klasowi zawodnicy, ale w 2013 roku byli jednymi z lepszych.
» 2 grudnia 2019, 22:11 #16
mleko: Żal nie wykorzystać szansy.
» 2 grudnia 2019, 19:00 #15
Przemek807: Szanuję Olę, ale nie tłumaczy go słaba kadra, bo rzecz nie rozbija się o wyniki, ale brak poprawy gry. Chodzi o styl, zaangażowanie w mecz, schematy (których po roku dalej nie widać)- te rzeczy da się wypracować nawet ze słabymi zawodnikami. To smutne, ale wydaje mi się, że warto wybrać Poche, tym bardziej, że jego osoba też jest magnesem na zawodników, a Ole to raczej nie.
» 2 grudnia 2019, 18:54 #14
smutny87: Jaką Olę? Zaangażowanie w grę to chyba nie do końca wina sztabu, może i ze słabszym zawodnikami da się wypracować schematy ale jest na pewno ciężej. Chyba ta słaba kadra jednak troszkę go usprawiedliwia.
» 2 grudnia 2019, 19:33 #13
wider: chyba zgodzimy się wszyscy że w naszej ekstraklasie ( czy jak to się tam teraz nazywa ) grają o wiele gorsi zawodnicy niż w MU
Jednak w tamtych zespołach jakoś widać styl gry czy wypracowane schematy
» 2 grudnia 2019, 19:45 #12
smutny87: ale jakie wy chcielibyście schematy?skoro Ty byś je dostrzegał to tym bardziej trenerzy czy ludzie od analizy drużyn przeciwnych,co byś chciał ciągnąć cały sezon na paru akcjach tak żebyś mógł sobie to zauważyć?
» 2 grudnia 2019, 20:58 #11
nani17801: #Wider No ,ale dałeś porównanie ,aż się uśmiechnąłem.
» 3 grudnia 2019, 08:25 #10
dlabigt23: Ciekawi mnie czemu Poche zanotował tak słabe wyniki w ostatnich meczach w PL ? chodzi mi o ten sezon a nawet koncowke zeszlego sezonu .
» 2 grudnia 2019, 18:29 #9
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 19:42

Amazon dostał od Levy'ego niby nakaz cenzury na szatnię, więc zobaczymy czy coś tam pokażą, bo niby kamery były przy Poche gdy się dowiedział o zwolnieniu.

Natomiast z tego co słyszałem, to piłkarze byli już Poche zmęczeni.
Chodzi głównie o podejście do wygrywania gdzie brakowało tej ambicji na zdobycie czegokolwiek i przez to nigdy nie usłyszeli, że: "W tym roku walczymy o mistrza", ale "Zakwalifikujmy się do Ligi Mistrzów". Często słyszy się też o monotonnych treningach, ale one nie miały tak na prawdę znaczenia. Poza tym, piłkarze się Poche trochę bali, bo Argentyńczyk się odcinał, nie miał poczucia humoru i odczuwali, że sam nie chciał już tam być. Niechęć Lucasa do niego już przemilczę, bo wg mnie nie miało to aż takiego wpływu.

Sama atmosfera w szatni pogorszyła się też przez Eriksena oraz sprzedaż Trippiera, który był centralną osobą w grupach towarzyskich. Dużo też media pisały o konfliktach w szatni, m.in. domniemana bójka Eriksena z Vertonghenem.


Koniec końców sytuacja z brakiem już takiego zaangażowania u Poche trochę podobna do Mou u nas gdzie Portugalczyk po 2 sezonach z naszym zarządem już się poddawał psychicznie. Słabe transfery oraz wymuszenie obecności niektórych piłkarzy w składzie rozłożyłyby każdego.

Napiszę tylko, że Poche ma już doświadczenie ze słabymi wzmocnieniami (a raczej ich brakiem), ale w Tottkach Levy dał mu na prawdę dobrą kadrę, na którą nie można było narzekać i chociaż nie była jakaś szeroka, to pierwszy skład był spokojnie na to top 4. U nas tak nie ma.

Ucieszyłbym się z Poche, bo gość to jednak półka wyżej od Norwega, ale najlepiej aby wzięto kogoś faktycznie ogarniętego, który coś kiedyś wygrał w normalnej lidze. Najlepiej aby też zatrudniono w koncu dyrektora sportowego, który ułożyłby normalną kadrę i pozbył się piłkarzy, którzy nie pasują do United.
» 2 grudnia 2019, 19:34 #8
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 19:57

Mi jakos bardziej widzialby sie Allegri na teraz . Niewiem moze Blanc byłby dobra opcja ale dziwi mnie jedno ze nikt go w sumie nie wymienia w gronie kandydatow na trenera Chelsea , Arsenalu czy Bayernu naprzyklad . Ciekawe co jest z nim nie tak no chyba ze pismaki tego nie piszą a on szuka czegos innego . Negelsmanna rowniez bym przywitał ale to po zakonczeniu sezonu .
» 2 grudnia 2019, 19:56 #7
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2019 18:19

Nie jestem pewien czy najlepszy manager majac takich wykonawcow jak w United moze spowodowac ze przeskoczymy na wyższy level ;)
» 2 grudnia 2019, 18:19 #6
Pawlo: Jeżeli zwolnilibyśmy Ole to dalej ten klub zmierzałby do nikąd.Przy obecnej kadrze nikt lepiej by sobie nie radził, a jak już daliśmy Norwegowi szansę to dajmy mu ukończyć swój projekt, bo od razu Rzymu nie zbudowano.
» 2 grudnia 2019, 18:22 #5
UnitedWeStand: @Pawlo
"Jeżeli zwolnilibyśmy Ole to dalej ten klub zmierzałby do nikąd"
To po co on tutaj w ogóle jest? Grajmy bez trenera, który przecież uwielbia tych piłkarzy i jest wszystkim zachwycony, ale od listopada 2018 mówi, że potrzebuje czasu aby grę w ogóle dało się oglądać i aby nie dostawać oklepu od wyraźnie słabszych drużyn, bo jaka to różnica skoro Ole nic tutaj nie wnosi?

Rozumiem gdyby atmosfera siadła itp., więc wyniki byłby slabe jak za Jose albo u Poche, ale każdy jest zadowolony. Nic nie muszą robić, nie ma oczekiwań, pensje najwyższe w lidze i po meczyku do domu grać w Fifkę nie przejmując się jakąś tam walką o puchary, bo na co to komu? Jeszcze kibice póxniej chcieliby tylko więcej i trzeba by było się starać bardziej..

Niby mamy teraz nowy system rekrutacyjny i zgodzę się, że Maguire czy AVB, to transfery lepsze niż Lindelofy czy inne Daloty, o których sporo osób usłyszało dopiero po tym jak ich kupiliśmy, ale OGS nie ma z tym nic wspólnego.

Kadra jest słaba, ale na pewno Mourinho, Klopp, Pep czy Poche bądź Rodgers by z nią wygrywali więcej. Norweg jest przeciętnym trenerem albo nawet i najzwyczajniej słabym. Miał fajną kadrę w Molde, które przed nim walczyło o mistrza, a po nim też je wygrywali.

Zresztą, czy ktokolwiek myśli, że OGS jest tak świetnym szkoleniowcem, że po tym jak go zwolnimy, to pójdzie pracować do jakiegokolwiek topowego zespołu z top5 lig? Na moje, to nawet w Sportingu by go nie zatrudnili i wróci do Norwegii gdzie pewnie Molde zarząd Molde znowu z wdzięczności odda mu pracę zwalniajac trenera, który radzi sobie tak samo jak nasz kochany Ole.
» 2 grudnia 2019, 19:59 #4
Mouzie1981: Przejmowal Molde jak zakonczyli sezon na 11 miejscu a jedyny sezon gdzie skonczyli na pudle to 2009 z 13 pkt straty do lidera. A jedyne mistrzostwo po ole to sezon gdzie z niego odchodzil
Takze nie umniejszaj mu tego ze ogarnal Molde co oczywiscie nie musi sie przekladac na sukces w united.
» 3 grudnia 2019, 00:24 #3
rafax17: Brać go !!
» 2 grudnia 2019, 18:12 #2
maticr7: Nie!!
» 3 grudnia 2019, 14:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.