Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United negocjuje rekordową umowę sponsorską

» 26 listopada 2019, 04:15 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Manchester United jest bliski porozumienia z chińską firmą na temat rekordowej umowy sponsorskiej na koszulki – czytamy w dzienniku The Sun.
Manchester United negocjuje rekordową umowę sponsorską
» Piłkarze Manchesteru United od 2014 roku występują w koszulkach z logiem Chevroleta
Włodarze Czerwonych Diabłów są już po serii rozmów z przedstawicielami grupy Haier, do której należy m.in. marka Hoover. Firma produkuję elektronikę użytkową oraz sprzęty AGD.

Manchester United chce, aby Haier zastąpił Chevroleta, który teraz rocznie wpłaca do klubowej kasy 64 miliony funtów. Umowa z Chińczykami miałaby opiewać na ponad 70 milionów funtów.

Jeśli porozumienie zostałoby zawarte, to na koszulkach Manchesteru United znalazłby się jeden z logotypów marki należącej do grupy Haier (m.in. Hoover, Hotpoint, Candy).

Kontrakt Czerwonych Diabłów z Chevroletem obowiązuje w latach 2014 – 2021. Umowa może zostać jednak rozwiązana przed czasem, a taki właśnie scenariusz rozważa teraz amerykański gigant.

Umowa sponsorska Manchesteru United z Chevroletem pozostaje najdroższym kontraktem, jeśli chodzi o logo zamieszczane na koszulkach. Na drugim miejscu jest Manchester City, któremu Etihad płaci 45 milionów funtów. Trzeci jest Arsenal, który dostaje 40 milionów funtów za umieszczenie loga Fly Emirates na swoich strojach.


TAGI


« Poprzedni news
Valencia: Oglądanie meczów United jest dla mnie bolesne
Następny news »
Woodward: Nie ma w planach powiększania Old Trafford

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (20)


sisinho: Zeby czasem im się nie pomyliło i jako logo Hoover przez "K" zamiast v.
» 28 listopada 2019, 21:02 #18
Janks7: Niezłe frajerstwo ze strony Chinoli, chyba Edek im ładny kit wcisnął przedstawiając im jakiś tajny plan odbudowy klubu i że wszystko pójdzie gładko z ich wsparciem finansowym hehe.
Ja nie widzę tego, żebyśmy wyszli na prostą z wuefistą u steru i z Edkiem odpowiadającym za transfery i pion sportowy, Edek na finansach się zna, co do umów sponsorskich i tego typu jest świetny, ale niestety nic więcej i w negocjowaniu sprzedaży zawodników jest żenująco słaby, nie mówiąc już o ich kupowaniu, praktycznie zawsze przepłaca i jeszcze ciągnie i sprzedaże i kupna w nieskończoność, że często brakuje czasu, żeby po jakiejś sprzedaży załatać dziurę typu sytuacja z Lukaku...
» 27 listopada 2019, 23:05 #17
d3zet: Po prostu nie jesteś w stanie pojąć, że Manchester United to nadal wielka marka która ma fanów na całym świecie... Ale patrząc po Twoim komentarzu to nie ma co się dziwić. A teraz WON trollu.
» 28 listopada 2019, 06:22 #16
Janks7: Sam jesteś trollem człowieku, jestem kibicem tego klubu, więc mam prawo przekazywać swoją szczerą opinie, lepiej trzeźwym okiem oceniać sytuację, niż bujać w obłokach, jesteśmy na sportowym dnie, co powinno boleć każdego kibica tego klubu, gdyż jego miejsce jest na szczycie tabeli i do tego powinniśmy zawsze nawiązywać, jeżeli Ty i inni Tobie podobni "kibice" popierają to co się dzieje w tym klubie ostatnimi czasy, to niech jeszcze Glazerom wyślą swoje pensje w ramach poparcia, na pewno tym nie pogardzą.
» 28 listopada 2019, 07:23 #15
Pete1S: Candy ładnie (sprzęt też ma dobry) by wyglądało, choć Liverpool kiedyś (88-92) miał ich na koszulkach, ale chromolić to. Sam Haier czy Hotpoint też byłby ok, ale Hoover już tak średnio. Tak to prawdzie to nie obraziłbym się jednak gdyby Lego się włączyło do wyścig, już podpisali umowę na produkcje klocków o tematyce United a na Koszulkach wyglądali wg mnie elegancko z racji barw takich samych jak klub.
» 26 listopada 2019, 21:14 #14
Klimaa: Marka nadal silna pomimo mocnego zacofania w kategorii czysto piłkarskiej.
» 26 listopada 2019, 21:01 #13
R3dSidePower: juz o tym pisałem wczesniej ze jesli chodzi o finanse to mamy najlepszego marketingowca na swiecie , do tego jakiegos dyrektora sportowego i gitarka
» 26 listopada 2019, 17:38 #12
Czarny82r: I gdzie mają trafić te pieniądze? Bo na pewno nie na wartościowe transfery.
» 26 listopada 2019, 17:22 #11
uzio: Glazerowie chcą sobie kupic nowe buty i nie mają hajsu to akurat 70 mln moze im starczy na jedną pare dla każdego
» 26 listopada 2019, 17:36 #10
braku: Taki badziew co trzeba wymieniać co 2 lata.
» 26 listopada 2019, 15:56 #9
d3zet: Co to ma do rzeczy? XD
» 28 listopada 2019, 06:20 #8
dev13: Co z tego jak nie potrafimy mądrze skorzystac z tej kasy kupujac wylacznie wartosciowych graczy ;)
» 26 listopada 2019, 11:02 #7
jaratkow: Gdyby Ed potrafił tak mądrze wydawać jak zarabia... Ech... rozmarzyłem się
» 26 listopada 2019, 07:58 #6
Fenek: Candy, do tego różowy strój domowy i tęczowe wyjazdowe.
» 26 listopada 2019, 07:52 #5
NexaT: Zastanawiam się, co tacy ludzie jak ty mają w głowie.
KOLOR uwłacza godności wielkiego meżczyzny Fenka. Zero różu w domu. xD
» 26 listopada 2019, 13:33 #4
Pilosz: To jest niewiarygodne, że oni nadal potrafią wynegocjować dobrą a może i rekordową umowę sponsorską. Szacun Ed
» 26 listopada 2019, 07:15 #3
asart: Proszę, niech to będzie candy!! XD
» 26 listopada 2019, 06:19 #2
Chestnut: I pastelowe kolory koszulek. To byłby hit.
» 26 listopada 2019, 08:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.